 |
46.
רונן פלורידה מ 1
Avi Ecuador,
09/01/05 17:30
|
ואם אתה רוצה חיזוקים ועיתון מעריב ימשיך להיות עיתון יהודי אז בבקשה:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מה קרה? ברגותי עוד לא התלונן..
איר,
ראשון,
09/01/05 17:27
|
היום. הבכין ברגותי :יאלה יום הבחירות, תאשים מישהו, ישראל, יריבים פוליטים, אמריקאים,שדים ורוחות. אתה רגיל לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
איזה מחוות ואיזה נעליים...
זולו,
09/01/05 16:27
|
כבר שחררת להם עצירים , שרון. מה קורה לך למען השם ? ליוסי ביילין , דמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
צחוק הגורל
Avi Ecuador,
09/01/05 16:04
|
ככל ששרון יראה קרוב יותר למאזן כך יהיה למאזן יותר קשיים. לנשיא העיראקי אותה בעיה עם האמריקאים . עולם ההפוך בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שלב 1: החזרת המצב ל 28.9.2000!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
09/01/05 16:01
|
הפסקת הטרור+נסיגה ישראלית משטחי A ו B + כניסה מחודשת למשא ומתן לשלום-על בסיס מתווה קלינטון והשלב המסכם להסדר הקבע של מפת הדרכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים יסתפקו
Avi Ecuador,
09/01/05 17:18
|
בהחזרת המצב ל1948 והנאצים להבדיל יסתפקו בהכנסת כל היהודים לתנורים. במה יסתפק השמאל? כנראה בהחרבת מדינת ישראל. כמובן לא יבין למה ואיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שיגדירו בבקשה
Avi Ecuador,
09/01/05 15:51
|
כמה קורבנות יהודים לעגל הזהב פלסטין היא מחווה מספיקה. יעשה שרון את המחווה הגדולה ביותר לעם ישראל; שיתפטר הוא ופרס וילכו לבית אבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בשלב ראשון שישלח להם את
:-),
09/01/05 15:44
|
|
 |
39.
שרון יציע...מחוות תמורת....
שרון,
מרכז,
09/01/05 14:41
|
למה שהם יסכימו, לאחר שהרגלת אותם לקבל דברים חינם??? בואו נקצר תהליכים: נמסור להם ישר הכל-את שטחי 67',47' 7- ונגמור עניין!!! היום הם מצביעים בירושלים, זה רק שאלה של זמן שידרשו להצביע גם בגליל ובנגב כי יש להם(יהיה להם) רוב ערבי בשטחים הללו ורובם מזדהים עם השאיפות הלאומיות של ''פלסטין הגדולה'' , ואצלנו מה שמבקשים הפלסטינים הוא ''קדוש''!!! אז קדימה לעבודה ובדרך אגב חיסול המדינה....(שלנו)!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
WHY ME-CAH-VUT.STOP TERROR
ל"ת
IS UNCODITIONAL,
09/01/05 14:26
|
|
 |
37.
למר זקהם הזיקית-ישראל יותר
אני,
09/01/05 13:57
|
מידי דמוקרטית אם היא נותנת לאחד כמוך להתלהם בצורה כה בוטה ואף אנטישמית. אתם בשמאל הסהרורי הפכם לאנטישמים וחייבים לעצור אתכם בדיוק כמו את אנשי כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כגודל החקירה- כך עומק השת''פ !!
ל"ת
zvi,
פתח תקוה,
09/01/05 13:56
|
|
 |
35.
גם ישראל תהפוך לפלסטין!!!!!!!!
להצביע ליברמן,
09/01/05 13:37
|
אל תטעו - אני מהשמאל, אבל מהשמאל הציוני שמבין שאם לא ניפרד מוואדי ערה והמשולש - נהפוך לפלסטין בעוד דור או שניים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש תיקבה לעם ישראלי ופלשתיני .
יפים מישייב,
אופקים,
09/01/05 13:36
|
צריך לכבות לטוב, עם הפלשתיני, סבל כמו שעם יהודי סבל.ישראל מכוה, שהנגה של נשי אבו מזן, אתגד בשימוש בנשק במעשים, ולא בדבורים, ואפרק את כל התשתייות התרור, וזות תיהיה הבחירה שלו ,למסר מתן עים ישראל. ישראל מציה את כל התנחלויות מעזה, תמורת פירוק את כל התשתיות התרור, ישראל משחררת אסירים שאיו להם דם על ידים,תמורת ויתור על זכות השיבעה,הפלשתינים מקבלים מדינה עצמית,תמורת חילופי שתחים, וא ערים, של ערבי ישראל שנמצים בתוך מדינת ישראל.ער הבית תהיה בפיקוח בן לאומי.אם נבצע את התוחנית זו ,תהיה שלום משתי צדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חייב לצאת מאו-פק-הים
ל"ת
אני,
09/01/05 14:11
|
|
 |
33.
אבו-מאזן
פרופ' ד''ר ג'וחא,
מז''הת,
09/01/05 13:33
|
שמעתם פעם על אירגון טרור שהפך למדינה?דמוקרטית או לא דמוקרטית? אני בהלם מהתקשורת הישראלית שמדווחת על הבחירות לפרזידנט של ארגון הטרור אש''ף,ברצינות כזאת תהומית,ובלי שום חיוך והומור,כאילו באמת היה מדובר באיזה הליך אמיתי,שלטוני,הרי כל אדם הגון בעולם יודע שאין דבר כזה ''עם פלשתינאי'',יש רק עם ערבי שמדינתו ירדן,ועם יהודי שמדינתו ישראל,וכל השאר שטיפת מח,בלבול מח,ותעמולה שמטרתה ללחוץ על ישראל לתת ויתורים לטרור.מה שמדהים,שהתקשורת הישראלית מתגיסת גם היא,ללוחמה הפסיכולוגית הזאת נגד מדינתנו-אנו.אין לזה תקדים בהסטוריה של העולם! זה יותר מדהים ומפחיד ומסוכן ממצעד האיוולת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
One candidate, one vote
Allen Towne,
Pennsylvania,
09/01/05 13:12
|
I can see the palestinians proclaiming an election with only one real candidate a victory for democracy, but why do Israelis feel a need to lie to the world. Neither the west nor Israel have a horse in this race. Arafat part two was the victor from the day all other candidates were disallowed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אין דמוקרטיה ללא רפומות!!
ירון,
חיפה,
09/01/05 12:54
|
בואו נבחר איזה טרוריסט מושחת יהיה ראש אירגון הטרוריסטים המושחתים... וואו איזה יופי של דמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
BLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA
ל"ת
גם אני חושה ככה,
09/01/05 12:48
|
|
 |
29.
הם הופכים לדמורטים
חזי,
09/01/05 12:37
|
|
 |
28.
BLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLA
אריה,
BLA=BLA=BLA=,
09/01/05 12:31
|
BLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLABLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLA BLA=BLA=BLA=BLA=BLA=BLA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זה שיש רוב ערבי בחברון- מוכיח
חילוני בעד שלום,
09/01/05 12:06
|
מי פה הכובש ומי פה הנכבש. אני לא אומר שישראל לא צריכה להתפשר על שתי מדינות לשני עמים. אני רק אומר שתפסיקו להתכחש להיסטוריה ותבינו פעם אחת ולתמיד - הערבים לקחו מאיתנו את הארץ הזאת ומנסים לשנות בכוח את ההיסטוריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לצרף ואדי ערה,והמשולש אליהם!!!
ל"ת
2מדינות ל2 עמים,
09/01/05 12:03
|
|
 |
25.
פלסטין המדינה הדמוקרטית היחידה
כל הכבוד,
09/01/05 12:01
|
במזרח התיכון, מאז שישראל הפכה דיקטטורה בידי אריק שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מתי ישראל תהיה דמוקרטית?
ל"ת
אורי זקהם,
פלסטין,
09/01/05 11:51
|
|
 |
זיקית, אם אתה כותב את מה
מהשמאל הציוני,
09/01/05 13:42
|
שאתה כותב - אזי שישראל יותר מידי דמוקרטית. עוף לעזה ותן להיהודים לחיות. השמאל הקיצוני הופך לאנטישמי בצורה מדהימה ומסוכנת. הממשלה חייבת להתעורר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
סדאם חוסיין התגייר
ירון,
09/01/05 11:38
|
|
 |
22.
אמרתי לכם! ידעתי שהשלום יגיע
שמעון פרס,
09/01/05 11:27
|
|
 |
21.
קיראו לי תמים
נדב,
צוללת צהובה,
09/01/05 11:26
|
אני כבר הרבה זמן חושב, שההפתעה בדרך. קשה לראות זאת מהמקום שאנחנו עומדים בו כרגע, אבל לפני שנה היה יותר קשה לראות את זה.
ההפתעה תהיה כפולה: 1. הסכם שלום מלא עם הפלשתינים בתוך זמן קצר (כולל החזרת שטחים כמעט מלאה, והכרזה על סיום הסכסוך). 2. הפלשתינים יהיו הדמוקרטיה הערבית הראשונה. הבחירות הנוכחיות אינן דמוקרטיות במלוא מובן המילה. הבאות אחריהן כבר יהיו.
מי שרוצה לצחוק, שיצחק. מי שרוצה לשלוח אותי חזרה לצוללת, או למקומות אחרים - מוזמן. רק דבר אחד אני מבקש: זיכרו מה שאמרתי, וחישבו על זה שוב בעוד שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב-הרבה תלוי בנחישות של בוש!!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
09/01/05 15:55
|
כשהרוב בין הישראלים והפלשתינאים רוצים שלום הוגן-אך הם קיטני אמונה.
להערכתי ממשלות ישראל והפלשתינאים ילכו זה לקראת זה בצעדים קטנים-תוך אי נכונות לוותר בשלב הראשון על עמדות שהצד השני לא יכול לקבל: תביעה לזכות השיבה מהצד הפלשתינאי-לעומת התעקשות סיפוחית מצד שרון. אני מעריך שכשיושג השלום הוא יהיה על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים זהים שיכילו גושי התנחלות גדולים-ומזרח ירושלים הערבית בירתם-וללא זכות השיבה..
והרבה מאד תלוי בנחישות בוש-והאינטרס הכפול שלו הוא לפעול בנחישות להשגת השלום וייצובו. באופן אירוני בוש עשוי להרשם כנשיא שעשה מעשה היסטורי שקלינטון חתר אליו בעבודה קשה-ונכשל.
בוש מתחיל את כהונתו האחרונה-ובמצב זה אחת המטרות העיקריות היא להיזכר בהיסטוריה כנשיא גדול.
-כבר די ברור כי עירק תהיה במקרה הטוב כשלון מהדהד של טרור מתמשך-לאחר שכבר חשפה את מגבלות הכוח של ארהב להשליט סדר בעולם, ובמקרה הרע מדינה שיעית מאיימת בחבירה לאירן, סוריה ולבנון. ארהב זקוקה נואשות לצורך הצלחה במלחמתה בטרור להכרה ערבית ואיסלמית כי היא פועלת למען בטחונם ורצונותיהם הלאומיים הלגיטימיים-ואינה פועלת *צלבנית* להשתלטות ישירה ועקיפה עליהם.
-במדיניות הפנים בוש נכנס למלחמות לקיצוץ רשת הבטחון האמריקאי לאוכלוסיה, על מנת לקצץ יותר מיסים לעשירים-לא משהו שייזכר לחיוב. -מבחינה חוקתית בוש חותר לנסיגה של זכויות האזרח הליברליות-ובייחוד זכות האשה לגופה. בוש גם מגביל את עצמו מסיבות דתיות מלהזניק תנופה מדעית כבירה במחקר. גם פעולות אלו לא מייצרות דמות היסטורית.
-הדבר היחידי שנשאר היכול להפכו לנשיא גדול בהיסטוריה, הוא השגת הסדר שלום הוגן בין ישראל לפלשתין, וריפוי הפצע המוגלתי רב הדורות המפזר רעל על כל המזרח התיכון-ובעקבות השלום עם הפלשתינאים להגיע לשלום ישראלי עם סוריה ועם כל העולם הערבי-דבר שיישפר גם את מעמד ארהב בעולם והצלחתה במלחמה בטרור הגיהדי.
והערכתי היא שבוש לא יירתע לעשות זאת-ויפעיל את כל השפעתו על שרון וההנהגה הפלשתינאית.
ההתנתקות מעזה היא רק *אתחלתא דגאולתא*-כשהאינטיפדה היתה *חבחי משיח* ובחירת אבו מאזן הם *פעמי משיח*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חושב, שזה יקרה מהר
נדב,
צוללת צהובה,
09/01/05 18:32
|
אני חושב שברגע שיונע תהליך מדיני, דברים ייקרו בקצב מהיר ממה שרוב האנשים חושבים.
שלא כהרגלי, אני לא מנמק יותר מדי. אני פשוט חושב שככה יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב-הערכתי: הסכם יושג בשנתיים!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
09/01/05 19:21
|
אך אני לא מזלזל בכוחם הרב של חזיתות סירוב השלום הישראליות והפלשתינאיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בכלל עוד יחיה בעוד שנה?
גיל רעם,
09/01/05 15:15
|
|
 |
אני מתכנן לחיות בעוד שנה
נדב,
צוללת צהובה,
09/01/05 18:23
|
אני מקווה שגם אתה, למרות שעצבים רופפים הם מתכון ידוע להתקפי לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסלו הוכיח שגם זה יהיה כישלון
ירון,
חיפה,
09/01/05 13:18
|
וגם אבובה מאזן מכחיש השואה ימשיך את הטרור שהיה מלפני קום המדינה וימשיך כל עוד לא נמגר אותו. זה לא צחוק ובעוד שנה חומת מגן ב' תהיה הרבה יותר קשה מהיום לביצוע, אבל לא יהיה ברירה, שהרי עם טרור אי אפשר לחיות. עשר שנות אחרי אוסלו היו אש קטנה. 4 שנות אינתיפדה ב' היו אש גדולה. מה יהיה שנת אבובה מאזן (שבקושי שולט על הטרור של הפת''ח שלו) והשנה שאחרי? בטוח לא צוללת צהובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה צודק
נדב,
צוללת צהובה,
09/01/05 13:36
|
אני מאמין שלא. אני מאמין שהשינוי בחברה הפלשתינית הוא אמיתי. כפי שלא האמנתי שאפשר להגיע לשלום עם ערפאת, כך אני דווקא מאמין שאפשר להגיע לשלום עם הפלשתינים בעידן שאחריו. הפלשתינים לא אוהבים אותנו, ואנחנו לא אוהבים אותם. אבל אחרי 4 שנות אינתיפאדה, ועם הליכתו של ה''משיח'' הפלשתיני, נראה לי שההכרה במציאות מתחילה לחדור למוחותיהם של שני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE PROBLEM WITH THE SMALL
IS THAT THEY,
09/01/05 14:25
|
RELIES ON UNLOGICAL AND NOT HISTORICAL REASONING.
THEY HAVE FEELINGS AND IT SEEMS TO THEM AND THEY BELIVE.ETC. ETC.
WHEN THEY WILL BECOME LOGICAL, NEVER, EVEN NOT AFTER THE DESTRUCTION OF ISRAEL.
EVEN BAYIILIN USE TO SAY THAT HE FEELS THAT THE PEACE IS JUST AROUND THE CORNER.
THEY FEEL SO MUCH, AND MEAN WHILE POLLING ISRAEL TO CAOUS AFTER CAOUS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה לא בדיוק לוגי
נדב,
צוללת צהובה,
09/01/05 18:30
|
אני מתבונן בשינויים שחלים בחברה הפלשתינית, ואני רואה שם הרבה יותר דיבורים על פשרה, הרבה פחות התלהמות, בחירות כמו שלא היו שם מעולם, ואפילו דיבורים מתונים מצד החמאס.
אני מאמין שמדובר בשינוי אמיתי, משום שאני חושב שהרבה פלשתינים הבינו שהאינתיפאדה לא מובילה אותם לשום מקום.
אתה מאמין, שהפלשתינים רק מעוניינים למשוך זמן, ולעולם לא יהיו מעוניינים בשלום.
גם אצלי וגם אצלך מדובר בתחושה, או באמונה. אתה לא יותר לוגי ולא פחות לוגי ממני. פשוט יש לך תפיסת עולם שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
החייל שנרצח בדרך לקבר.
ל"ת
============,
09/01/05 11:26
|
|
 |
19.
3 מדינות פלאסטיניות,שטחים,ירדן
וישראל,
09/01/05 11:24
|
|
 |
רק חומת מגן ב' תציל אותנו מהטר
ירון,
חיפה,
09/01/05 13:22
|
מהטרור הרצחני שהולך ומשתכלל וגואה ומקבל חסות של אבובה מאזן ושות'. כל הקבינט הפלסטיני מלא אחראי פיגועים, מפיגועי הפדאיון ומעלות ועד לדחלאן ופיגועי הדמים על ילדי בית ספר תמים ומוריהם! היכונו לביאת הקסאם! מגבעות השומרון אין מקום בארץ שלא חשוף חוץ מאילת והחרמון (כרגע, מדעני החיזבללונים מפתחים, כלומר משיגים מאירן שמשיגים מהקומוניסטים לשעבר ומהסינים/קוריאנים, נשק שיגיע לכל מקום ויהיה מסוכן הרבה יותר). הזמן הולך לרעתנו, וההדרדרות במדרון אוסלו רק מסכן אותנו יותר. אין לשמאל הסהרורי והלא ריאליסטי פיתרון. הוא רק מחזק את האויב במקום להלחם בו, והתוצאה אינה שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אין אף מדינה ערבית דמוקרטית!
דורש טוב לעמו,
מרכז,
09/01/05 11:17
|
הפלשתינאים אינם שונים. רק ערביי ישראל נהנים מדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבנון היתה כזאת עד 1974
אזרח-מודאג,
09/01/05 12:17
|
|
 |
כיון שהיה שם אחוז ניכר של
שלמה,
09/01/05 13:11
|
|
 |
17.
והזאב הולך להיות צמחוני
החתול השחור,
09/01/05 11:16
|
|
 |
16.
דמוקרטיה?נוסח מצרים,סעודיה או
שכנא,
ירושלים,
09/01/05 11:15
|
|
 |
15.
די לזיין ת'מוח !!!!!!!!!!!!!!!
ישראלית,
09/01/05 10:53
|
אפשר לחשוב שאחרי הבחירות המסריחות שלהם הם יפסיקו להיות רוצחים. אנחנו נותנים ונותנים, מחוות והקלות, והם בתמורה מכניסים לנו את כל השרוול!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא מבין דבר עקרוני
אוסלנדר,
מהצפון,
09/01/05 10:50
|
מדוע מנסים ללמד את הפרימיטיבים האלו דמוקרטיה מהי רק כוח מסדיר אצלם שלטון והראיה: תראו מה קורה במדינות סביבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
דמוקרטיה במזרח התיכון
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
09/01/05 10:48
|
למה ישראל וארה''ב רוצים להפוך את מדינות ערב לדמוקרטיות כשמטבע הדברים הן מדינות טוטליטריות? בעירק היה שקט בימיו של סדאם חוסיין ועכשיו אלפי חיילים אמריקאים נהרגים בלי לדעת בשביל מה ומי! וזה רק כי אמריקה רוצה להיות שוטר של כל העולם. המוני עירקים נהרגים גם ואין סוף לשפיכות דמים שם, ממש כמו בויאטנם. ואצלנו? יש בחירות, אז מה? האם אבו מאזן שונה מיאסר ארעפת? הוא גם רוצה להשמיד את מדינת ישראל, עובדה שהוא מכנה אותנו ''האויב הציוני'' ומה אנחנו נלך איתו למשא ומתן. הם כולם טרוריסטים ודמוקרטיה לא תשנהמאומה. ולפני שאנחנו מלמדים את הפלסטינאים דמוקרטיה צריכים לשנות את הדמוקרטיה אצלנו שהיא לא דמוקרטיה בכלל אלא אנרכיה, וראש הממשלה הוא דיקטטור! מפלגת ליכוד שהיא התמזגה עם עבודה היא מפולגת וחולה. המדינה שלנו במצב קטסרופלי, עומדים על סף מלחמת אחים ואנחנו חושבים שנוכל ללמד את הערבים איך לחיות כמונו. אנחנו נסוגים ומפנים והם כתוצאה מכים בנו כי הם כולם רוצים להשמיד אותנו עם או בלי משא ומתן, עם דמוקרטיה או בלי דמוקרטיה. יש רק דרך אחת והיא שנהיה איתנים, שנשמור על מה ששלנו כלומר כל ארץ ישראל שהובטחה לנו על ידי הקדוש ברוך הוא כפי שכתוב בתורתנו הקדושה ושאנחנו העם הנבחר שלו ואז גם הערבים יםסיקו להלחם בנו, כפי שהיה אחרי מלחמת ששת הימים, ואז גם הפלסטינאים יורידו ראש. לענות לשאלתכם ''האם צריך לחדש את המשא ומתן עם הפלסטינאים?'' ובכן, אין מה לדבר עם אויב שרוצה להשמיד אותנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל...
כרכום,
10/01/05 02:21
|
יש לך עסק עם פוליטיקאים ומנהיגים שאינם מבינים או אינם מסוגלים לנתח מצבים. כל מה שאינו רכילות או רדיפת בצע, זה גדול עליהם. הם חיים ב''ספינת האשליות'' כל פוליטיקאי מדרג ב' פלשתיני מסוגל לסובב את הפוליטיקאים האילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשאלתך
נביל,
ישראל,
09/01/05 15:34
|
מדוע ארה''ב מנסה לשנות את מדינות ערב למדינות עם מנהל דמוקרטי? במשטרים כמו של סאדאם חוסיין יש הרבה כסף והמנהיג צובר הרבה עוצמה צבאית. אז השיגעון עולה לראש ותשוקות עלומות לשלוט על כל העולם צצות להן. לא שמעת את הצעקות והצרחות בבירות מדינות ערב לפני למעלה מעשר שנים? לא שמעת שצורחים צאלח א דין? על כן יש למגר דיקטטורות אלה ולחסל כל מנהיג כמו סאדאם העלול להיות מותקף בשיגעון גדלות וירצה לכבוש את העולם. באם ארה''ב תניח למנהיגים כאלה להתפתח כל העולם ישלם על כך מחיר כבד מאוד. לאף אחד לא איכפת מהמוסלמי הממוצע שסובל ממנהיגו הדיקטטור או אפילו מומת בפקודתו. מה שחשוב הוא למסגר את עוצמתן הצבאית של דיקטטורות האיסלם ואת זאת עושים ויעשו היטב שליחי האל, הם האמריקאים. צפה בנעשה בסודן, כל עוד אינה מסכנת את שלום העולם, העולם מניח להם לחסל את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש לי שאלה
תוהה,
09/01/05 10:36
|
|
 |
ערבי
ערבי,
09/01/05 10:43
|
|
 |
עדיף להיות מכוער
בוננזה,
09/01/05 11:07
|
עדיף כבר שתיראו מכוערים מאשר שתהיו עם תוכן רקוב, ושטני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עוד ארוכה הדרך לדמוקרטיה!!
ל"ת
צבי,
09/01/05 10:29
|
|
 |
10.
שתי מדינות לשני עמים: עובדה.
ציונה,
ירושלים,
09/01/05 09:35
|
הבחירות ליושב ראש הרשות הפלסטינית ממחישות את הגשמת חזון שתי המדינות לשני העמים. לפני 30 שנה רעיון כזה נחשב כחלום סהרורי ותמכו בו רק ברק''ח (חד''ש של היום). לפני 20 שנה הצטרפה מרץ לקריאה. לפני 10 שנים חהעבודה קיבלה את רעיון שתי המדינות ורבין חתם על הסכם אוסלו. היום הליכוד מפנה את עזה וצפון הגדה, בונה את חומת ההיפרדות בינינו לבינם ומדינת פלסטין קורמת עור וגידים.
אכן, משק כנפי ההיסטוריה רועם באוזנינו.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואדי ערה והמשולש לפלסטין!!!!!!
מדינת היהודים,
09/01/05 12:04
|
|
 |
תני לי לנחש:את לא משכונת גילה
ל"ת
גיל רעם,
09/01/05 10:33
|
|
 |
זה עדיין רעיון סהרורי
צבי,
09/01/05 10:33
|
ועוד נשלם על זה ביוקר. מדובר על ארץ ישראל של העם היהודי - ולא חשוב שהיום ישנם יותר מפלגות בעד הקטסטרופה הזאת. האמת תנצח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכל תלוי על הר-הבית
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/01/05 09:22
|
אם המוסלמים והיהודים יעשו יד אחת ויחזירו את עבודת הכוהנים להר הבית לפי תורת משה אז יהיה גם הסדר מדיני. כי הכל תלוי במידת הבנתך את מקומו של אברהם אבינו ובניו. ואם לא אז חבל על הזמן אני מודיע לכם שאין שום סיכוי שאיזשהו הסדר יעבור-כי הכל שאלה של הבנתך את עניין האלוהים בחייך.וככל שתקדימו להבין זאת תחסכו הרבה כאבים מישמעאל ויצחק בעולם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רשות הזבל.....
ל"ת
אבו מאזן מחבל,
09/01/05 08:36
|
|
 |
7.
1.3 הולכים לקלפי.
גיל,
ת''א,
09/01/05 08:17
|
|
 |
יפה!
סיון,
09/01/05 11:06
|
|
 |
6.
TODAY IS TE DAY
OMELESS,
USA,
09/01/05 08:06
|
AND IS TE FIRST STEP TOWARD A ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BUT PALESTINIANS ARE MOSLIMS
INPM,
09/01/05 08:22
|
BEFORE YOU GIVE ISRAEL TO OUR ENEMY PLEASE CHECK THEM OUT - THE PALESTINIANS ARE NOT SECULARS THEY ARE MOSTLY MUSLIM FANATICS THAT LIKE TO DIE SO THEY CAN GET THE ULTIMATE REWORD OF A MUSLIM MAN AND THERE IS MORE THEY WANT TO KILL AS MANY JEWS AS POSSIBLE WHEN THEY DIE AND THEY DON'T CARE IF THE ARE DATI OR SECULAR - SORRY BUT YOUR FANTASY WILL NOT HAPPEN - ABAS WILL NOT BE ABLE TO CONTROL OUR FANATIC ENEMY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא לשלול אפשרות זאת על הסף
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/01/05 08:04
|
אולי כונתו שהוא עומד לבקש אזרחות ישראלית? או שכונתו שהוא יעשה קואליציה עם הדתיים היהודיים שיגורו ביחד עם המוסלמים הדתיים ויבנו מדינה נוספת ביהודה ושומרון. והחילונים היהודים יגורו עם החילוניים הערבים וישארו באזור החוף ,יותרו על ירושלים ויקבעו בירתם בתל-אביב. וכיון שאין די בכתבה זו להבין אז ודאי שאין אפשרות להתיחס. ועל זה נאמר עם אלוהים הכל ייתכן. וגם ייתכן והוא מתייחס לספר בדיוני שהוא כותב-מי יודע? ואני אחד אני יודע-אחד אלוהינו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בנדיט הולך בנדיט בא
קובי,
גוש דן,
09/01/05 08:03
|
|
 |
3.
ABAS IS THE NEXT ARAFAT
INPM,
09/01/05 07:58
|
TO ALL THE LEFTISTS THAT BELIEVED IN OSLO TENANT PLAN GAZA FIRST PLAN ,PERES, BARAK ,MITZNA AND NOW BELIEVE IN SHARON THAT IS REPRESENTING ALL OF THE ABOVE - LET'S WAKE UP AND SMELL THE GUN POWDER BECAUSE AS OUR ENEMY IS VOTING FOR THE NEXT ARAFAT THE TERROR DIDN'T STOP AND THE PLANS TO TAKE OUR LAND NEVER CHANGED - ONLY IN ISRAEL AN ARAB CAN SAY THAT JERUSALEM IS HOLLEY TO HIM AND THAT HE WILL CONTROL IT ONE DAY - BUT A JEW THAT WANT PROTECT JERUSALEM GOSH KATIF OR HEBRON IS TAKEN TO JAIL OR EVICTED FROM HIS HOUSE - SHAME ON THIS GOVERNMENT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
JERUSALEM CAPITAOF ISRAEL ONLY
MEIR YAEIR,
U S A,
09/01/05 07:28
|
JERUSALEM WAS NEVER A CAPITAL OF ANY BUDY .BUT ISRAEL..............I WILL KILL ANY BUDY THAT WANT TO GIVE MY JERUSALEM TO ARABS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
התבטאויות אבו מאזן מוכיחות...
רונן,
פלורידה,
09/01/05 06:26
|
הערבים אותם ערבים והים אותו ים... לנקות את האוזנים ופשוט להקשיב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להבחין בין אוייב לאוהב.
ל"ת
עם1מאוחד=כח.,
לא לפלגנות.,
09/01/05 15:28
|
|
 |
במסגד יעשו מי שברך לח.צה''ל ?!
ל"ת
המתיישבים כן.,
למה לפרק העם,
09/01/05 15:27
|
|