 |
6.
כל הכבוד!
טל ואבישי,
10/01/05 09:36
|
|
 |
5.
על גילוי נאות שמעת?
הכהניסט,
10/01/05 01:55
|
צינת שלחילים יש ענין להמנע מהפללה עצמית אבל שכחת לציין שלאותם כביכול עדים גם יש ענין להפליל חילים שהם רואים בהם אויב שנוא. לא צינת מי זה אותו בראיין איברי ומה זה ארגון ISM באילו נסיבות הוא נפגע?האם הוא באמת חסר ענין להפליל חייל ישראלי באשר הוא? אולי עדות של פעילי חמאס קבילה בעיניך.תחשוב גם על העיתונאים האיטלקים שגנזו את צילומי הלינץ' בראמאללה .האם יש בכלל סיכוי לקבל עדות\דיווח הוגן מהצד הפלסטיני או מכל פסאודו אינטלקטואל שמאלני באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אסון מה שקורה שם
שירלי,ת''א,
10/01/05 15:55
|
גם אני לא יודעת מי זה הארגון הזה או איזה אנשים נפצעו באותו מקרה, אבל אני חושבת שבכל זאת צריך לחקור את עדי הראייה. זה דבר בסיסי בכל חקירה ולמה שצהל לא יעשה אותה. הם כבר יחליטו אחר כך אם זה אמיתי או לא. אני חושבת שחייבים לשנות את מה שקורה שם זה פשוט אסון לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק
פלילי,
10/01/05 11:19
|
ואולי השכן של יורם שמעיד במשפט רצח - רוצה בעצם שיכניסו את שכנו לכלא ולכן הוא מעיד כנגדו. מה קשור. ?עדים צריך לחקור בלי שום קשר לתוצאה. זו חובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמבצע פוגרום הוא גם משקר.
משה,
10/01/05 08:09
|
לשאלתך '' האם יש סיכוי בכלל לקבל עדות\דיווח הוגן מהצד הפלסטינאי או מכל שמאלני... '' - כן ניתן לקבל עדות ודיווח הוגן מאיש שמאל או פלסטינאי. השאלה שצריכה להשאל היא האם ניתן לקבל דיווח עניני ממתנחל או כהניסט שמבחינתם הכל כשר גזל קרקע, עקירת עצים ופוגרום בערבים ולכן נשאלת השאלה מה זה לגביהם שקר קטן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תחקירים ועוד
מתי,
תל אביב,
09/01/05 22:45
|
איך אפשר לסמוך על החיילים שיגידו את האמת. בוגי צריך לחשוב ולסדר את כל התחקירים מחדש. צבא כיבוש! הבעיה היא באיך שבכלל מתייחסים לפלשתינים ולא לחיילים עצמם. צריך לעשות בדק בית לא רק בעניין התחקירים. הרבה קצינים צריכים להשאר בבית יחד עם הבדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רודריגו!!
מספיק כבר!,
09/01/05 17:25
|
|
 |
2.
שתי מטרות שונות לתחקירים
יואב צור,
09/01/05 16:09
|
התחקיר הצבאי,מטרתו להפיק לקחים על מנת למנוע השנות מקרים דומים בעתיד.
התחקיר ה''אזרחי'' הוא כלי בידי השמאל הרדיקלי למצוא אשמים ולהציג את צה''ל ואת חייליו כאילו אינם מוסריים.
החיילים לא מדברים אמת כי אינם מקבלים גיבוי מספיק. אני לא רואה צורך לחקור חייל מדוע נפגע ''פעיל שמאל'' שמלכתחילה לא היה אמור להיות באיזור מלחמה,ומטרתו העיקרית הייתה להפריע לכוחותינו במשימתם.
יואב צור-שמאל ציוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכך מילה..
ל"ת
יהודי,
09/01/05 19:02
|
|
 |
אתה טועה
טועה,
09/01/05 16:37
|
אתה נראה יותר כמו שמאל קיצוני ולא ציוני. מה הקשר בין מיקומו של פעיל השמאל לבין הצורך של חיילי צה''ל לשמור על מוסר לחימה. מה הקשר? צריך לחקור ועובדה היא שבמקרים רבים הוכח ההפך והחיילים כולם יצאו שקרנים. מה הקשר לשמאל ומה הקשר לימין. מדובר במוסר שלנו כחברה.
בהצלחה לך במדינתך ''הציונית'' אני בכל מקרה, מחפש מדינה מוסרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הבעייה היא לא רק בתחקיר!!
משה,
נתניה,
09/01/05 10:15
|
הבעייה של התחקירים המבצעיים היא לא רק בתחקיר עצמו אלא בתוצאות. חייל המדווח על דברים שקראו באירוע צבאי יכול להפליל את עצמו או את חבריו. הפללה כזאת יכולה להרוס את כל עתידו או עתיד חבריו אם מישהו בסופו של דבר יורשע ואפילו ייענש בעונש קל. הנפגעים באירוע יכולים להגיש תביעות ענק ולהפוך את החיילים לנרדפים כל חייהם. חיילים המודעים לדבר זה נמנעים מלדבר בזמן תחקיר ובכך הם מונעים אפשרות שבעתיד ישאלו שאלות או יואשמו. עוד לא היה מקרה שחייל שתק בתחקיר ונענש על כך. אך היו מקרים רבים שחיילים דברו וחייהם הפכו לגיהנום. ואם רוב החיילים שותקים אז כיצד אפשר להגיע לחקירה מלאה של הדברים שקרו באירוע?
הגב לתגובה זו
|
|