 |
85.
הזרעים של הבריחה נובטים אט אט
בר כוכבה,
גרמניה,
10/01/05 11:19
|
תודה לברק שהוציאנו מלבנון העתיד צופה לנו הפתעות .זה מזכיר את האיש שגגו דולף ובמקום לתקן אומר אין דבר עוד יגיע הקיץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
כשלתם בהבנת הנקרא
מבין עניין,
10/01/05 01:44
|
ראש השב''כ אמר שההתנתקות תביא למצב כמו בגבול לבנון. למה התכוון המשורר? לבנון, עם כלי טרור, ניטרלה את יכולת צהל הגדול לפעול בצפון. כמה אלפי קנים של רקטות מסכנים את כל אזור הצפון וממשלת ישראל מנועה מלהגיב בחוזקה. התגובה מוגבלת לאזור הגבול והאפקט שלה מצחיק את החיזבאלה. כך יהיה גם בעזה אחרי הנסיגה החד צדדית ואלפי רקטות וקטיושות המסופקות על ידי אירן יאיימו על אשקלון, אשדוד, ראשון לציון והכור בנחל שורק. הם ''יעקצו'' אותנו ואנחנו נתקוף בתים ריקים מהאויר. היום רמת דוד בטווח פעולתם ומחר חצור ותל-נוף. וכמו שהוכיחו לאורך השנים - מי שיוזם שולט בעניינים. ושלא יספרו לכם שאנחנו החזקים במזה''ת. אנחנו לא. יש לנו יותר כלים אבל אנחנו לא יכולים להפעילם מה שהופך אותם לחסרי תועלת. הערבים הבינו איך לנטרל אותנו ולנו אין תשובה. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תגובות 66 ו-79 לא נכתבו על ידי
Yossi V,
09/01/05 21:39
|
זה לא סיגנון כתבתי. אם כי אני בהחלט מסכים שפינוי השטחים הכבושים הוא דבר הכרחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא מעניין במה אתה מאמין.
זולפיקאר,
10/01/05 08:50
|
מצידי תאמין גם ב''סיתרא אחרא'' או באל שיווא. דעותיך - כמוץ ברוח , פרובוקטור עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי.גם ההשכלה
לשמאלן מתחזה,
09/01/05 22:52
|
|
 |
82.
shron you miss me
ל"ת
yossi wiezman,
usa,
09/01/05 21:30
|
|
 |
81.
שלום לפני הכל.
Ehad Haam,
שלום=עוצמה,
09/01/05 19:58
|
אסור לנו להגיב. השלום בפתח! הסורים רוצים בשלום! אל תאכזבו אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
frieden frieden uber alles
יוסי,
גושדן,
09/01/05 20:43
|
|
 |
80.
מחבלים הרוגים?
אחד העם,
09/01/05 19:53
|
בדרך כלל אין דיווחים בצד השני על פגיעות במחבלי החיזבאללה . האם זה בגלל שצהל מפציץ בנינים ריקים? או שהחיזבאללה מסתיר מידע על נפגעיו? ואם יש נפגעים, על בערך כמה מדובר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
רק שלום יפתור את הבעיה.
Yossi V,
09/01/05 19:53
|
|
 |
לידיעתך
יוני,
תל-אביב,
09/01/05 23:59
|
כשצה''ל נסוג מדרום לבנון, גם על פי האו''ם, נסוגנו מכל סנטימטר מאדמת לבנון (שאגב, חוות שבעא לא שייכות לה, אתה יכול להסתכל על שטר ה-200 לירות לבנוניות, עם כל שטחי לבנון והחוות לא מופיעות) ועדיין נמשכים שם הפיגועים. כך גם בשטחים, כל הערים שנמסרו לרשות, היום משמשות כמעבדות נפץ ענקיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסוף, שלום שמלום
המחלקה הסגורה,
09/01/05 20:30
|
|
 |
78.
הדגל הלבן בתמונה נראה מתאים
ל"ת
סוכת המציל,
09/01/05 19:21
|
|
 |
77.
אביב נעורים 2
יוסי,
09/01/05 19:11
|
אין מה לעשות מי ששולח רוצחים חייב להירצח ושמדינת ישראל תתחיל להתנהג בצורה מתוחכמת ולחסל את השרצים כשילכו לישון עם הרגשה שזה יומם האחרון מי שחי מטרור ימות מטרור מתוחכם כולל האירנים והסורים אביב נעורים 2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, ובגדול!
ל"ת
יוני,
תל אביב,
10/01/05 00:00
|
|
 |
76.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
לפרמט,
לפרמט,
09/01/05 19:05
|
|
 |
75.
צה''ל פגע אנושות בעץ,!!
זו הדרך אריק!!,
09/01/05 18:51
|
צה''ל פגע אנושות בעץ,זו הדרך אריק!! הכה בצמחיה ,זה העצים שהניחו את המטען
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
החיזבאללה
בדיחה,
09/01/05 18:49
|
''פוחדים'' מהקוויזלינג של הבית הלבן והאיחוד האירופי,שיינרמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
נשיקה ל 59
מורן,
09/01/05 18:48
|
כל הכבוד! אתה דרוזי? או ערבי ישראלי? אני מצדיעה בפניך על מה שכתבת. כן ירבו כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לצאת מלבנון מייד!!!
ל"ת
צופית פלד,
09/01/05 18:41
|
|
 |
just to open your horaizons
harel,
seattle,
09/01/05 21:33
|
our army is out of Levanon for afew years,so what the fuck?miss
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in seattle for too long?
JJ,
10/01/05 03:21
|
|
 |
71.
המספר האמיתי של הקורבנות
אזרח,
09/01/05 18:34
|
לפי נתוני מערכת הביטחון, בשנת 2004 נהרגו 24 ישראלים, חלקם הגדול אזרחים, מפיגועים שיצאו בהכוונת ובמימון החיזבאללה.
המספר הזה משמעותי כי בזמנו בלבנון מספר החיילים ההרוגים בשנה היה לא יותר גבוה מזה. כלומר היציאה מלבנון לא חסכה חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לצהל אין פתרון לקסמים ולחזבללה
עזרהיין,
09/01/05 18:26
|
חייבים להחליף את צמרת צהל הם נכשלו בעזה ביהודה ושמרון ובצפון המדינה.ראו כמה הרוגים יש לנו בגלל מחדלי הצמרת הצבאית בתקופה האחרונה. יתכן שהממשלה משדרת פחדנות ולא נותנת אישורים לצבא. אם המצב כך שר הבטחון חייב להתפטר לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
בואו נציע מחוות לחזבאללה....
שרון,
מרכז,
09/01/05 18:19
|
הערבים כבר הורגלו למתנות חינם או כמעט חינם... שחרור אסירים פלסטינים תמורת שקט עד להתנתקות...שרק יסכימו ולא יפריעו....למה אתם לא מבינים את גודל השעה שנפלה על האזור ומתעקשים להרוס את הפוזה הדמוקרטית אצל הפלסטינים- כל העולם מתלהב ואתם מפריעים. מה קורה לכם? -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לא להוריד את הוידאו
אילן,
09/01/05 18:16
|
של הסרט של תקיפת חיל האויר. באתר רוטר מישהו שתל שם סוס טרויני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לחיזבאללה יש כנראה פרטים על
יוסי,
גושדן,
09/01/05 18:12
|
|
 |
66.
אלו קרבנות השלום.
Yossi V,
09/01/05 18:11
|
|
 |
יש עשרות אנשים מתים שחיים
שקד,
כפר תבור,
09/01/05 18:18
|
בזכות היציאה מלבנון בהנהגתו העמנצה של אהוד ברק יש קיום עשרות אנשים שאם לא ברק היו היום מתים ועשרות אמהות שעדין מחיכות בזכות מהלך עמיץ זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
החזבלה ידעים ששרון פוחד מהם.
ל"ת
רפי,
חוות השחיתות,
09/01/05 17:56
|
|
 |
64.
pull out from the drawer the
Hans,
usa,
09/01/05 17:54
|
targets' list in Syria and Lebanon go after guys like Asad and you will see the difference.response with few missiles will not do the trick Israel knows where are the leaders of the Hizbulla living and recognizes each and every member of their families enough with political euphimism ,do what AMRAM MITSNA said before the elections:''he will not leave one stone unturned in Lebanon if they start bothering us'' show the world who is in control here.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
The Message
Larry,
09/01/05 17:53
|
As long as the Israeli message to the Arabs and the world is as follows:
''We don't know why we fight. We don't know if we deserve Israel, we would like to exist but also to accommodate your (Arab/Muslim) desire to destroy us''
Then the results are as seen today. The Hizballah not only threatens all of northern Israel from Lebanon, but is directing much of the Palestinian terror.
The only answer is an Israel and a Jewish people that believes in itself, united under a leadership that has a similar belief, that accepts the strange course of Jewish history and stops trying to imitate the United States in every aspect.
Besides, the US, faced with a similar threat, would destroy the Hizballah. In Israel army officers treat the Hizballah as a rational organization and complain that they don't have a justified reason to attack Israel, thus asking 'permission' from Islamists for Jewish survival. This mentality is a cruel joke. We must leave the ghetto or be destroyed for failing to do so.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
נסראללה שישלם
דנ יאלה,
09/01/05 17:50
|
למה אפשר היה להרוג את יאסין ורנטיסי ואת נסראללה לא. נאסראלה הוא ראש ארגון טרור ועל האירוע הזה הוא חייב לשלם. להרוג את נסראללה ואל תספרו לנו שיבוא אחריו יותר גרוע. אם הוא יחוסל כל העולם ימחא לנו כפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
צריך לפנות את הר דב מחיילים-
ממחנה השלום,
09/01/05 17:49
|
תראו כמה חיילים נהרגים לנו שם. צריך לפנות את האיזור כדי להפסיק את המוות המיותר של הילדים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נפנה את עצמנו לים?
אייל,
09/01/05 18:47
|
באמת אולי אתה צודק ,צריך לפנות את החיילים שלנו מכל מקום שנהרגים .למשל אם נהרג חייל בירושלים,צריך לפנות את ירושלים ולהפסיק את המוות של הילדים שלנו ,ואם נהרג חייל בצפון תל אביב גם לפנות את המקום חייל נהרג שם ....
פשוט מחליא לקרוא את מה שכתבת מה דעתך שנפנה את כל יהודי העולם לים ,אלפי שנים שהרגו ,נהרגו ,ויהרגו [לצערי]את כל היהודים ,,,,פשוט כי אנחנו יהודים ,וכדי לשמור על עצמנו אסור לפנות את השטח שלא שייך להם ותחשבו על זה ''עישו שונא ליעקב ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה בציניות
''ממחנה השלום'',
10/01/05 18:54
|
|
 |
לפנות את שדרות , גם שם נהרגים
ל"ת
עופר,
ראשל''צ,
09/01/05 18:15
|
|
 |
צודק. לפנות את י-ם, ת''א, נתניה
ל"ת
טובי בנינו מתים,
במקומות האלו,
09/01/05 18:07
|
|
 |
60.
הכותרת : ''הסיכסוך בגבול לבנון''
אני,
09/01/05 17:47
|
מעידה עד כמה אנחנו חולים.
שום ''סיכסוך'' ושום נעליים, זוהי תוקפנות של ארגון טרור ואנו נוהגים כאווילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לא לומדים
מרג'וב,
מג'דל שמס,
09/01/05 17:46
|
צריך ללכת בי קשה עם כל המחבלים. כתבתי על זה גם בעיתון המקומי. אם זה חיזבאלה או ג'יהאד או חאמס לכולם מטרה אחת והיא חיסול מדינת ישראל. חישבו על כך ברצינות הם זקוקים אך ורק לדבר אחד והוא: יד קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחטן יא מרג'וב!
ל"ת
אהוד,
09/01/05 18:49
|
|
 |
58.
מה לכם שמאל עמלקי בארצנו
חייל,
09/01/05 17:45
|
יהודים הרי אתם לא יהדות אתם מתעבים עד עמקי נשמתכם אחיכם הם הערבים הפלסטינים נאמנותכם היא לשמש העמים ארץ ישראל זה הסביבה המאפיוזית שלכם
אז למה שלא תתחפפו לעזה או שבדיה ותניחו לנו משנאתכם
שאם לא בקרוב מאוד ייתעורר עם ישראל ויממש את הציווי הקשור לעמלקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשע מה הוא אומר?
Me,
Me,
09/01/05 19:18
|
|
 |
השמאלנים מתחננים להצטרף לאיחוד
יוסי,
גושדן,
09/01/05 18:09
|
האירופי. הם רוצים לחזור הביתה - לאירופה. אבל באירופה לא רוצים אותם בחזרה אז שופכים עליהם כסף כדי שישארו כאן ויגרמו נזק ליהודים. שימו לב לכמות של השמאלנים שמבקשים אזרחות ממדינות כמו גרמניה,פולניה ורומניה. השמאלנים מכינים את עצמם נפשית ופיזית לחזרה הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אשכנזים תגישו את הלחי השניה !!
ל"ת
בן צור,
09/01/05 17:44
|
|
 |
לפי שכל אתה מהמשפחה של וענונו
ל"ת
פרידמן,
10/01/05 01:49
|
|
 |
you are a complete moron
Hans,
usa,
09/01/05 18:10
|
irrelevant comment of a primitive uneducated and uninformed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הכיוון והאשמה סוריה
Avi Ecuador,
09/01/05 17:36
|
מטרה? ארמון הנשיאות, סליחה, הטרור. סיפוח רמת הגולן והחזרת הסורים כמחווה לרצון טוב שלנו, שחרור שטחים בסוריה לפלסטינים שיחיו עם אחיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן שמאלנים עם אחיהם הערבים.
לשמאלן מתחזה,
09/01/05 18:36
|
החלפת אוכלוסיה: יהודים לישראל. שמאלנים עם אחיהם הערבים למדינות ערב.
אני כאן תמשיך להתחזות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין- קבלן ביצוע של השמאל
Me,
Me,
09/01/05 19:54
|
אם תעקוב אחרי ההסטוריה של המדינה הזאת תיווכח שהשמאל עושה את החשיבה והימין הוא קבלן הבצוע שלו. בגין-פינוי סיני, ביבי- פינוי חברון, ואריק- פינוי עזה הן דוגמאות לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במלחמה עדיפה ממשלת שמאל
בוריס,
חיפה,
10/01/05 06:31
|
ובשיחות שלום ממשלת ימין. חשבון פשות - ימין יתמוך בשמאל במלחמה ושמאל יתמוך בימין בשלום. אני מתכוון בודאי בשמאל ציוני כמו עבודה ולא בשמאל קיצוני כמו אנרכיסטים, קומוניסטים ודומיו שהם אויב בפני עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
נצא מלבנון , נצא מעזה.
מוטי,
09/01/05 17:29
|
''נצא מלבנון , ואם הם רק יעיזו לעשות משהו , ניתן להם באבי אביהם.'' כה אמר ברק. כמובן שלא עושים כלום , לא בעקבות חטיפת החיילים , לא בעקבות נ''מ על ישובי הצפון , לא בעקבות מטענים. מפתיע שלא הודיעו לחיזבאללה שיתפנו ממוצביהם לפני הפגזת צה''ל. נצא מעזה , ואם הם רק יעיזו ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ומי אשם במצב הזה???
אילן,
אשדוד סיטי,
09/01/05 17:29
|
הממשלה המזורגגת שלנו שעסוקה במשחקי הכיסאות והכינויים המטופשים שלהם שסתם עולים לנו עוד 100 מיליון שקל בשנה. הגיע הזמן שחבורת המשוקצים האלה יתחילו להתנהג כמנהיגים וישלחו את העוצמה של צה''ל ישר בפרצוף של החיזבאללה ואח''כ יהיה שקט!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it will never happen
Yored,
10/01/05 00:45
|
someone up there in the goverment like the idea of a war....................pay attention
הגב לתגובה זו
|
|
 |
comment
Hans,
usa,
09/01/05 17:57
|
you are 100 percent correct,read later my recommendation in this regard.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
השמאל
שמאלני לשעבר!,
09/01/05 17:12
|
הפך את החיזבאללה ''למעצמה העליונה'' ואת מדינת ישראל למעצמת ''נייר'',כל הכבוד לשמאל ובמיוחד לשמאל הקיצוני. חסידיו כפרחיה בתגובה 24 ,מעניקים בשמחה גדולה גיבויי מלא לכל אוייבי ישראל ובמיוחד לאירגון החיזבאללה, הידוע לשימצה בקרב עם ישראל! האוייב האמיתי והדזסטורי ביותר לעם ישראל ולמדינת ישראל הוא,ה ש מ א ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
reply to no 53
adi,
london,
09/01/05 17:25
|
you are a complete IDIOT the left are your brothers with a difrent opinion with your arguments you are helping to start a civil war
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר לעדי מלונדון
אלון,
09/01/05 19:03
|
א. השמאל כבר לא אח של אף אחד בארץ הזאת הם כבר איבדו את הסולידריות לעמם ואת הרגש היהודי (שהוא יהודי ליהודי במקור ולא יהודי לאויבו ומצטער אם תאי העצב שלך יפרשו זאת בלהטוט קסמים כגזענות).
ב. השמאל כבר כמה שנים אינו דעה שונה אלא אויב בפועל - את חייה עדיין בשנות השמונים או שנות ניסויי השלום סטייל שלום עכשיו - שנות התישעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the diferent opinion is
culigorsky,
arab france,
09/01/05 17:45
|
the arab one, this opinion of the enemys and the antisemitics. Tell me who is starting a civil war u piece of tembel, those who fight with the ennemy or those who fight for Israel The leftist are destroying Israel and the arabs are their best friends.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים אינם אחיי אלא אויביי!
יוסי,
גושדן,
09/01/05 17:42
|
ותשאר בלונדון, אני מקווה מאוד שיצטרפו אליך בקרוב עוד הרבה שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא נצטרף - אלא נלחם בכם!
ל"ת
השמאל האמיתי,
10/01/05 10:15
|
|
 |
52.
כה אמר אחד חכם לכל הבורחים
נתן איש זקן,
09/01/05 17:07
|
ומגלגלים עינים לשמים מגיבים ומפרשנים: נשער כי תותח ערבי אחד, תותח קט, בן-בלי-ערך, יורה נים-לא-נים יריה רק אחתלשבוע בלבד אל שטח מערכות העתונים.
נשער כי עורכי-עתונים לישיבה מזדמנים במקרהף ובשובם לעת-ערב איש רעו שואל: איך אצלכם בסביבה? ומשיב הנשאל: הטרדות קלות-ערך...
הטרדות של שגרה. הסביבה דוממה רק מפעם לפעם, באמצע המלאכת, יורד איזה פגז עלוב של מרגמה בשטח מזכירות-המערכת. חוץ מזה כמעט אפס. מטוס מנמיך-טוס,-ועם שחר צליפות אחדות אל הדפוס.
ואומר השני: סביבתנו גם לה אין לה עלה לתלונות. רק אחת לשבועים יורה אלינו מין בזוקה אמללה הישר בחלנות ובדלתים. לפעמים איזה הוויצר בנו הולם אך איננו עושים מזה עסק שלם.
ואומר השלישי: כן, אחים, יהיה רע אם נגיב הגבות על מקרים שכאלה. תמול אצלנו כמעט נהרסה התקרה- אבל מילא.
כן דברו העורכים, ולבי (שנימת אקטיביזם-מבהק לא נימת יסודו היא) סח לי חרש: ראה שכנעתי כמעט מן היחס הזה הסטואי
ורק רחש ספק בי שאל, אם אמנם לא היה מתערער מעט קו השכנוע לו שכנו באמת עתונינו אי שם והיו מקבלים ''רק'' פגז לשבוע...
רק פגז לשבוע – לא כן? – עם צליפות אחדות בכל-יום אל חדר הישיבות...
יתכן כי היו הם דורשים אז בקול לסלק ויהי-מה כל עמדה של טיווח... יתכן והיו דורשים זאת בל כל הסתיגות... מי יודע את דרך הרוח...
העיקר לפעמים (זאת הרגשנו מכבר) אינו כן-אקטיביזם או לא-אקטיביזם... בעקר הואשקצת ברחוק מן הספר קל לדון בדברים מעמדה של כתיביזים...
זה משפיע.. משפיע אלי על שרשן של דעןת טוב דיון שצלול ומקיף הוא, אך נקבעת אולי השקפת הפרשן גם לפי המקום שממנו משקיף הוא. ***
כה אמר נתן החכם איש זקן אלתרמן ואתם הכותבים ב''מעריב'' ומגיבים לתת הלחי השניה זכרו כי גם אתם המטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה מאיפה מאת זאת כל הכבוד!!
ל"ת
ישי,
ים,
09/01/05 17:50
|
|
 |
51.
לה מונד: הקצין נהרג מירי צה''ל
נייטרלי,
09/01/05 16:40
|
העיתון הצרפתי מצטט את דובר האו''ם ולפיו הקצין הצרפתי נהרג כתוצאה מאש שנורתה מצידו הישראלי של הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נייטרלי,לא להאמין לאף מילה
פייר,פריז,
09/01/05 17:49
|
של הצרפתים. רוצא כמה דוגמאות טובות ונחמדות של המילה של הצרפתים? הינה לך:במשך 14 שנות הדיקטטורה של הנשיא מיטראן העיתונות הצרפתית ''העלימה עיין'' מהעובדה האמיתית שהנשיא למעשה נגוע בסרטן כבר בשנת 1981!....וכשהראיס ערפאת הייה מאושפז בצרפת,הצרפתים יצאו מגידרם כדי להסביר לעולם שהראיס בסך בכל מצונן ומרגיש די טוב עד להיתלצצות עם רופאיו!והינה עוד,בחוף השנהב!שרת ההגנה של צרפת,אלייו מארי,יצאה מגידרה כדי להסביר לעולם שחיילי הצבא הצרפתי פתחו באש חיי על ההמון האזרחי רק לאחר שאש חיי נפתחה על החיילים מכיוון ההמון!!כולנו היום מודעים לעובדה שהכל שקר גדול ומחריד!אכן הצבא הצרפתי פתח באש חיי על ההמון האזרחי בחוף השנהב ,רצח יותר מ-50 אזרחים וגרם לקרוב ל-300 פצועים חפים מכל פשע,ללא שום סיבה וללא שום התרעה מוקדמת!אפשר להמשיך אם את רק רוצא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הוא עשה בעמדות החיזבלה ?
ל"ת
אפללו,
09/01/05 17:41
|
|
 |
what do you expect.... french
ל"ת
Syndrom,
09/01/05 17:22
|
|
 |
syndrom is right
french citizen,
arab france,
09/01/05 17:49
|
We know them from inside, they are the worst of all the arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נסיון חטיפה???
דברים,
שרואים מכאן,
09/01/05 16:33
|
|
 |
49.
זה בגלל הכיבוש. להתנתק מהר.
גיל הדביל,
ת''א,
09/01/05 16:33
|
אסור להפריע לשאיפות הלאומיות של הפלסטינים ואסור לפגוע בחופש הדת של המוסלמים. רוצים מדינת כל אזרחיה , שתהייה צודקת חכמה ולא מיליטריסטית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
האם ביירות בוערת?
פיירומן,
קרית שמונה,
09/01/05 16:31
|
אני מצפה לראות את עיר ביירות בוערת לתפארת, לעידוד מצב רוח לאומי אשר נמצאת בשפל...נו..מחכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע ביירות לא בוערת???
יושי טבק,
09/01/05 17:13
|
התבשרנו לאחרונה על פריחה תיירותית מחודשת בביירות (ולראיה-אנג'לינה ג'ולי בילתה שם את חג המולד) ואני שואל למה????? למה אצלם שקט כל כך ופה תמיד בוער???? קדימה, להפציץ את ביירות, רק ככה הם ילמדו!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איזה ''באסה'' הקצין שנהרג צרפתי
ל"ת
אסף,
09/01/05 16:26
|
|
 |
46.
ילא לפנות את הצפון.להתנתק מייד
ל"ת
היידה לברוח,
די לבריחה,
09/01/05 16:12
|
|
 |
45.
הסורים שמים זין
אילן,
יוסטון,
09/01/05 16:10
|
זה התשובה למנהיג האמריקאי הליברלי ג'ון קרי. דקות אחרי שעזב את דמשק מהפגישה בדרכו לישראל... שלח לו אסד תשובה בקשר לבקשתו של קרי לחדול מהטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
''אני תוהה''
צברי אחד מהעם,
09/01/05 16:02
|
קצינים בכירים בצה*ל.........טוענים שלא הייתה שום לגיטימצייה לחיזבאללה לבצע את הפגיעה בחיילי צה*ל!!! משום מה.....קצינים בכירים בצבא הגנה לישראל דורשים ומחפשים מברברים מוסלמים ''סיבות ולגיטימצייה'' לפעולות!! ..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לפנות את אצבע הגליל ומייד .
ל"ת
גם זה עוד יגיע,
מהשמאל,
09/01/05 15:58
|
|
 |
42.
דרכו של השמאל הוא קורבנות שווא
לשמאלנים,
09/01/05 15:43
|
|
 |
41.
דיייייייייייייייייי כבר
ל"ת
מתי זה ייגמר,
09/01/05 15:29
|
|
 |
40.
מה אנו מחפשים בהר דוב?
ליאון,
מרכז,
09/01/05 15:27
|
|
 |
ליאון
bb,
מרכז,
09/01/05 17:27
|
אתה פשוט במקרה חי כאן ואני מאמינה שאין רבים כמוך ושלא יהיו...תחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מחפש בישראל, ליאון?
ל"ת
אז,
09/01/05 16:44
|
|
 |
מחפשים שפנים כמוך
ל"ת
נועמי,
פורטוגל,
09/01/05 16:42
|
|
 |
שמע יה שפן!
אריה,
09/01/05 15:59
|
תן רשימה עכשיו בדיוק מאיפה לצאת שנידע עד מתי יהיה לזה סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימין אין חוש הומור
שמאלני עצוב,
מערב,
09/01/05 16:42
|
צריך שמאלני כדי להסביר הומור של ימני אחד לימני שני. אז אריה, אם עדיין לא הבנת, ליאון הוא ימני שמנסה להיות מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו פאקינג נברח מהמדינה וזהו!
ל"ת
שמאלני פחדן,
09/01/05 15:54
|
|
 |
צודק, בואו נברח לאוגנדה, הצבא
שמאלן אמיתי,
אוגנדה,
09/01/05 18:38
|
כבר יטפל בכל השאר.. נמאס לנו מהמדינה שכל הזמן חיי אזרחים הפקר השמאל צודק נמאס מהכיבוש המושחת של הערבים .... מפגרים טמבלים יוצאי דופן.. תחזרו לחור ממנו באתם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in france u'l be wellcome, ran
culigorsky,
arab france,
09/01/05 17:53
|
|
 |
39.
נא לדייק
Avi Ecuador,
09/01/05 15:22
|
1. צה''ל מבצע פרובוקציות בלבנון כל העת, כך שאין יושר בהצגת הדברים כאילו מדובר באירוע שלא ע''ר התגרות. 2. הר דוב הוא שטח כבוש בלבנון, מה שמסביר התנגדות. 3. הגיע הזמן לעשות שלום עם כל שכנינו. היחידה שאינה בשלה לך היא כנופיית המתנחבלים-הון-מדיה-עולם תחתון השולטת בישראל. אנו, הרוב, הבה נעיף אותם מחיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בקיא בעובדות
אחות שכולה,
09/01/05 16:09
|
א. צה''ל שומר על הגבול- האם אלו פרובוקציות? בעצם ההתבטאות הזו- אתה אומר שאחי- בנימין אברהם הי''ד, שנחטף ללבנון- וזאת בגלל פרובוקציות? בתור אחת שהיתה שם, ובאמת בקיאה במתרחש בצפון- עלי להגיד לך- אתה צריך לראות ולשמוע כדי להבין מה שקורה שם. אנשי החזבלה פשוט עומדים מעברו השני של הגבול ויורקים וצוחקים על חיילינו, ואם תשים לב- אחת לכמה חודשים הם משתדלים לשמור על גזרה חמה, כדי להצדיק את קיומו של הפלג הצבאי בארגון הטרור המזוויע שהם מקיימים.
ב. גזרת הר דב (ולא ההר עצמו) הינה שטח ששייך לסוריה על פי החלטת האו''מ, ומיועד לחזור לסוריה כאשר יחתם עימם הסכם שלום- ואת זה יודעים גם הנסראללה, גם אסד וגם שרון.
ג. חבל שבגלל קומץ של קיצוניים אתה מקטלג קבוצה שלמה וגדולה בארצנו- המתנחלים. ולידיעתך- מבחינת הפלסטינים(גם המתונים שבהם, וגם שכיננו תומכיהם) כולנו מתנחלים שכבשו להם את האדמות. (תגלוש קצת באינטרנט, תקרא מה הם אומרים)
להצדיק את הפלסטינים- נו מילא,כבר התרגלנו (ויש מקום לדעות כאלו לדעתי) אבל להצדיק את החיזבאללה?
אני מיואשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WE ARE ALL WITH YOU.BUT THE
ONE YOU RESPONS,
09/01/05 16:56
|
IS PROBABLY ARAVI MIT-CHA-ZE. THERE ARE MANY LIKE THAT ON THE INTERNET.
MY PRIVATE ESTIMATION.
GOD BLESS YOU AND YOUR FAMILY AND THOSE YOU LOST, AMEN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה
Me,
Me,
09/01/05 19:26
|
ערבי מתחזה או לא: העברית שלו טובה יותר מהאנגלית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה אחותי
Me,
Me,
09/01/05 16:50
|
תודה אחותי על הצגת דברים כהוויתם. צריך להמשיך ולא להתיאש כשצדקת הדרך ברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת, השם יקום את דם אחיך
ל"ת
M,
09/01/05 16:40
|
|
 |
תגובה יפה
ALEX,
09/01/05 16:04
|
|
 |
הזהרו מגייס חמישי
מגן דוד,
09/01/05 15:54
|
מעניין מאיין לך המידע המסית והבוגדני שאתם מנסים להפיץ .אנחנו יודעים שקוראים לך מוחמד אבל למה אתה לא מזדהה בשמך.לא לא תצליחו לעבוד עלינו למה שתמיד נקח מקדם בטחון ותמיד נזכור שחי בתוכינו גייס חמישי בוגדני ומסוכן.אז.לך לעזה-ז''ל דביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל ממשיך להצדיק רצח חיילים
לשמאלן מתחזה,
09/01/05 15:47
|
מסיבות הזויות. לא נשכח ולא נסלח את כל הנרצחים שהביא עלינו השמאל ההזוי.
אם לא היית טיפש לא היית מתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sure....
Syndrom,
09/01/05 15:39
|
We are sorry, ofcrouse the Hizballa are right for attacking Israel... *smack on the head* what we were thinking... so they killed a solider... kindapped a few... stand as a terrorist organization...
gee... what were we thinking!
idiot..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא להתרגש, זה כלום לעומת מה
מפוכח,
09/01/05 15:21
|
שיהיה בעתיד הקרוב אחרי כל מיני התנתקויות. הטילים ינחתו באשקלון ובאר שבע. מהמזרח הם ינחתו בנתניה, חדרה , כפר סבא וכל גוש דן (חוץ מרחוב שיינקין) ובצפון עד חיפה. לכל זה מובילה ממשלת חלם בראשות הדיקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכנית ההתנתקות=''התנצרות''..
משה,
אוגנדה,
09/01/05 18:44
|
''תוכנית ההתנצרות'' לכו לעזעזל מי הרוב שבחר בשרון כדי להעיף את כל הערבים מהחיים שלנו אז כל ה.. לכו ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
איפה הקצין התורן שיאים שוב
נביל,
ישראל,
09/01/05 15:02
|
על חיזבאללה שיעניש אותם. זה עלוב מאוד. צה''ל איבד מכוח ההרתעה שלו. קלגסי האיסלם אינם חוששים יותר מצבא אימפוטנט שמייצג ממשלות אימפוטנטיות ומושחתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא מטען - טיל
ל"ת
ALEX,
09/01/05 14:56
|
|
 |
35.
A soldier died, see aljazeera
Tal,
09/01/05 14:45
|
|
 |
34.
אמרנו שנגיב חבלז נו מה עשינו ?
ל"ת
לא נשכח ולא נסל,
09/01/05 14:39
|
|
 |
33.
צהל צריך לחסל את עמדות החיזבלל
ש.לוין,
09/01/05 14:28
|
על צהל להערך לאורך כל גיזרת לבנון ולחסל את כל עמדות החיזבאללה הממוקמות במרחק של לפחות 1000 מטר מהגבול. פשוט לגלח את כל מוצבי המחבלים. רק עמדות או''מ או לחילופין צבא לבנון יוכלו לשהות שם. אחרת הם ימשיכו לתקוף ולהתגרות כל הזמן. צהל חייב אחת ולתמיד להרחיק את החיזבאללה מהגבול אם לא יעשו זאת הסורים או ממשלת לבנון נעשה את זה אנחנו. אסור לשתוקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
when israeli soldiers die
mark,
09/01/05 14:25
|
the communist assholes r not saying a word, they`re only worried when their beloved arab friendds die
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך מקומוניסטים, משה??
ל"ת
תגובות משנות ה-,
80!?,
09/01/05 14:56
|
|
 |
31.
יהודים עם חלש,עופו מפה!!
משקיף,
09/01/05 14:24
|
|
 |
אתה צודק,אבל עם הזה שרדן
משקיף ב',
שוודיה,
09/01/05 19:03
|
חבל''ז,איך מחזיקים מעמד אחרי שואה,אחרי מלחמות איניסופות.ממש מופלא. כל כבוד לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
משרד רוה''מ - להתעורר !!!
גידי,
09/01/05 14:22
|
לצאת מיד בפעולת הסברה לעולם. ולומר שזה ניסיון של אסד והחיזבאללה - לערער את המצב באיזור ולהשפיע על הבחירות הפלשתיניות ! וכל זאת, בנקודת גבול המוכרת ע''י כל העולם כשטח ריבוני ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ואיפה אירגון ארבע אימהות?
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
09/01/05 14:11
|
|
 |
28.
ארוע קשה!
.,
09/01/05 14:08
|
|
 |
27.
להזיק ללבנון עמוק וכואב
משקיף מהולנד,
09/01/05 14:08
|
כל מדינה מתוקנת צריכה להכאיב לאויב, במקרה זה להפציץ את שדה התעופה הבנילאומי בבירות ומיד יהיה שקט ואף תהיה להם תעסוקה פנימית. פתרון בדוק. כל יפי הנפש לא יסכימו כמובן אך זו המציאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, הגעת עכשיו מהולנד?
ל''''משקיף'''',
09/01/05 14:36
|
כי ניסו גם את זה, די הרבה פעמים! אז על מי זה ''בדוק'' בדיוק, על הנמלים בגינה שלך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא לא נעשה כלום שוב
M,
09/01/05 16:18
|
אז בוא לא נעשה כלום שוב זה תמיד עובד עד הפיגוע הבא. כשתוקפים אותך, תתקוף חזרה רק שמאלנים כשתוקפים אותם מסתובבים ומתכופפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להעתיק מהצרפתיים
tr,
09/01/05 17:01
|
בדיוק כמו שעשו הצרפתים באפריקה הרגו להם חיילים אז הם מחקו את כל חייל האויר של התוקפים צריך לאמץ מודל זה התקיפו לנו חיילים צריך להרוס מטרות תשתית כמו תחנות כוח, נמלים, שדות תעופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות
אפריקולוג,
חוף השנהב,
09/01/05 17:14
|
הצרפתים הגנו על מוסלמים שפלשו לחוף השנהב
התוקפים הם בעצם הצרפתים והמוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נו איפה ?....
גיל רעם,
09/01/05 14:05
|
איפה שריד,איפה אלוני ,איפה בראקה הבן זונה הזה? איפה טיבי?
איפה ביילין? מה הם לא מצאו עדיין הצדקה לירי? או שהירי היום זה תגובה על זה ששרון עלה להר הבית או על זה שרצחנו את ישו?? או על זה ששרה משכונה א' בטבריה תולה כביסה שמסתירה לחיזבאללה את הנוף?
אולי גם מקריית שמונה צריך לצאת?
אולי מנהריה? אולי משלומי? וכשהטווח יגיע לחיפה - מה נעשה אז? לא משנה מה נעשה וכמה ננסה- תמיד יהיה להם תירוץ.
אני מתעב את האומה הערבית-ואני שם פס על מי שחושב כמוני ,ומפחד להגיד את זה בקול רם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what a nation
iris,
Florida,
09/01/05 18:27
|
wow you do not lern and know nothing. in all the history of the world every place in the the planet that there is Arab, there is violence shed blood suffering, wretchedness, misery,yoy are a mistreated; defective nation,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lebanon
Ali,
USA,
09/01/05 16:28
|
First of all, you are an idiot. You are self centered, you have your head that can not see your fac up your ass. Its all about the jewish people, the securit of Israel, regardless of 56 years of occupation with all its non human brutality and blatant aparthide. Wake up you are NOT the fucking chosen people.I am an Arab, a Palistinian, and more importantly a Muslim,. the jews have not been able with any nation on earth for the past 5000 year. Do not blame Hizzbullah or any one but your ugly acts. Wake up. I do not you ever will.. ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ali Baba
Me,
Me,
09/01/05 20:14
|
Ali- dream on. Even in the anti-semitic movie The passion of Christ, there were plenty of Jews (albeit in a very negative context), but not a single Palestinian or a Moslim. And this happened only 2000 years ago. So Grauchio- ''who's on first Sorry for giving you histiry lessons from a movie, but I just try to match my response to your level.''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלי, תזכיר לנו,זה לא אתם האומה
המחלקה הסגורה,
09/01/05 19:03
|
שבניה מבצעים ניתוחים להפרדת הראש מהגוף ללא הרדמה? אתם מדברים על אכזריות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ali ,climb on my dik
גיל רעם,
09/01/05 17:04
|
and lats go for a ride.all that u mother fuckers can do -is murder people.
u dont care for nothing u are all rapers and thiefs
u murderd 3600 americans for nothing.
and you need to know that it is not are fault that we are grater people than you laggards and mor humane than you animals
the arabs are mentally defective u show this to us every day
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הגנרל ב ר ק
Erez,
09/01/05 14:37
|
הגאון הכל יכל מי שביזה את צהל בבריחה מלבנון (אפילו את הדגל לא הורידו). זה פרי הבאושים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנסיגה המבזה היתה של הרמוטפ''ז
ארנון,
חיפה,
09/01/05 16:08
|
רמוטפ''ז זה הרמטכ''ל מופז אם היה מקשיב לדרג המדיני ומכין את הצבא ליציאה מסודרת אז לא היו אומרים שזו בריחה. רה''מ ושר הביטחון מתווה אסטרטגיה והרמטכ''ל מבצע ולא להיפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול הרעם מקהיר?
ל"ת
דז'ה-וו....,
09/01/05 14:34
|
|
 |
25.
יום אחד ללא יהודים נרצחים?
שרון מתי?,
09/01/05 14:02
|
|
 |
בקטע הזה
.,
09/01/05 14:26
|
|
 |
למה לא לשרון שנכנס ללבנון?
איפכא מסתברא,
09/01/05 16:02
|
לשיטתך אין לשרון כר''מ אחריות למצב שנוצר 4 שנים אחרי שפרש אז הרי שברק יצא מלבנון בגלל ששרון נכנס אליה (אחריי שתיחמן את מנחם ''היו להם מכונות יריה'' בגין) והקים עלינו את החיזבאללה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אולי ניענה לפניית אסאד
פרחיה,
09/01/05 13:56
|
לראש הממשלה לא בוער כלום. כעת הוא עסוק בשכנוע חברו הטוב בוש שלא ניתן לפנות אפילו מאחז בודד, ובודאי לא את גוש קטיף ואת יתר השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים. נשיא סוריה מאותת לישראל שפניו למשא ומתן. יהיו הנסיבות אשר יהיו, ישראל חייבת להיענות בחיוב ולהגיע להסכם שיכלול גם את פינוי רמת הגולן וגם את פינוי הצבא הסורי מלבנון ופירוק החיזבאללה. ועד אז אין לנו כל הסכם מחייב עם החיזבאללה או ממשלת לבנון על הפסקת אש, ואין להתפלא על שהם או אולי כוחותינו מחממים את הזירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לענות לו.בתותחים ופצצות
ל"ת
אייל,
09/01/05 16:05
|
|
 |
ואיך תקבלו את המשיח?
פרחיה,
09/01/05 20:00
|
כשאלוהים רוצה להעניש בן אדם הוא נוטל קודם כל את שכלו. מטח התגובות הרצחני שקיבלתי להצעתי החמאסית חיזבאללאית להענות בחיוב לפניית אסאד ולהתחיל במשא ומתן לשלום שיביא גם לשקט בגבול הצפון מעיד ששכלם של המגיבים שובש ללא תקנה. האם כולכם מתנגדים להסכמי שלום, או שאתם דורשים להחליף קודם את שכנינו המזרח תיכוניים בשוודים או קנדים, שעליהם ניתן לסמוך? אני חוששת שכשהמשיח יגיע רכוב על חמורו הלבן תסקלו אותו באבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, יש לך שיגעון הגדלות
בוריס,
חיפה,
10/01/05 02:04
|
|
 |
הבנת הנקרא. אפס
פ,
10/01/05 10:38
|
בוריס, למד עברית. הרי אינך מבין דבר ממה שאני כותבת, או שתסתפק בתגובות לכותבים ברמה שלך. יום נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי
ל"ת
אוהב ציון,
ארץ ישראל של,
09/01/05 16:04
|
|
 |
שוב ברחת מהמחלקה,מה יהיה ?
ל"ת
צוות המחלקה,
הסגורה,
09/01/05 16:00
|
|
 |
איכפת לך להתעלק על שם אחר?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
09/01/05 19:00
|
|
 |
הבנת מה אתה אומר? מפגר..
משה,
צפת,
09/01/05 14:50
|
אין לי הרבה מה לענות לך חוץ מזה שתלך לחפש לך מקום אחר אולי באוגנדה..(יחד עם הרצל) אנחנו פה ולעולם וזה שלנו לעולם ועד! מי שלא נוח לו ..אוגנדה..!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go fuck urself, bitch
ל"ת
mark,
09/01/05 14:23
|
|
 |
ARAB LIAR, WRITE UNDER YOUR
ל"ת
REAL NAME,
09/01/05 14:05
|
|
 |
רק פינוי ישראל כולה יספק אותך!
ל"ת
שמאל ציוני!!!,
09/01/05 14:00
|
|
 |
23.
בלי הפסקות אש
רונן אביגדורי,
תל אביב,
09/01/05 13:54
|
לכל המתלהמים, טוב שיצאנו מלבנון ולא בגללם, אלא בגללנו. עדיף לנו להיות בגבולות הנוכחיים. הבעייה היא שאנו לא מבינים שעלינו להילחם נגדם. את ההבלגה שלנו הם מפרשים כחולשה. החיילים שלנו נמצאים כל הזמן בכוננות בעוד שהם רגועים, כיוון שהם יודעים שלא יפתיעו אותם בפעולה צבאית. עכשיו, בעקבות התקרית, הם ייכנסו אולי לכוננות שפירושה נטישה זמנית של המוצבים שלהם, אך הם יחזרו אליהם כעבור זמן לא רב, כאשר נגיע לרגיעה. חייבים לרדוף את החיזבאללה כל הזמן, אלא אם אנחנו מוכנים שאחת לחצי שנה תהיה פגיעה בחיילים או חטיפה או סתם פיגוע מטעמם. מי שלא מבין זאת - עיוור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני עוזב עם הילדים את הארץ
דני מזרחי,
09/01/05 13:48
|
|
 |
עולה בקרוב
קובי,
10/01/05 02:45
|
|
 |
ויה קון דיוס,צריך עזרה באריזה?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
09/01/05 19:55
|
|
 |
תשאיר את אישתך
בני,
ים,
09/01/05 17:42
|
|
 |
...!!
עדי,
חיפה,
09/01/05 14:41
|
סע ואל תחזור גם כשיהיה שיפור. לא צריכים אותך פה! סאלאמת..!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנוח דעתך עדי, לא יהיה שיפור
יוסי,
09/01/05 20:26
|
|
 |
עשי עבור לעזה שם מקומך
ל"ת
מתעב שמאלנים,
09/01/05 17:49
|
|
 |
... וקח איתך את שאר המגיבים
ל"ת
ביי ביי!,
09/01/05 13:59
|
|
 |
OK come to france ha ha ha
ל"ת
culigorsky,
arab france,
09/01/05 15:40
|
|
 |
21.
מדינה מפגרת
אילן,
יוסטון, טקסס,
09/01/05 13:47
|
אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים.
טוב נו יאללה לעקור לפנות זה פתרון הקסם לשלום, לא איפה כל השמלאנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק הפכנו לרפובליקת בננות
ל"ת
אייל,
ילא לברוח !!,
09/01/05 19:23
|
|
 |
לאילן הנמושה!!!
dov,
09/01/05 17:37
|
איני מבין מה עניין שיניים לכך????? אבל שאתה נמושה ובכלל מגיב ,זאת גם איני מבין ???!~!!אתה מעדיף כנראה לגור בטכסס שהיא מדינה שנכבשה ממכסיקו וכיף לך לעקור (לסרס)שם את ביצי הפר!!! וזה כנראה הקסם שלך !!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עדיף לשבת פה כמו שפן ניסוי
בני,
09/01/05 17:59
|
שכל שמוק יגיד לך מה לעשות לך לצבא שלם מיסים ואחרי הכל יבוא איזה שמעון או איזה דרק אחר בממשלה העלובה ויעשה מה בראש שלו ואתה תישאר שפן ניסיונות עד שיעלה שמוק אחר לממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לדבר משם
גבר,
09/01/05 17:28
|
אבל לי נראה שזה יותר מקצת מוגזם להעביר ביקורת ממקום מושבך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
poor soldiers
logic,
09/01/05 13:41
|
left alone - where is the might of the IDF?
Should they fire back with their personal weapons like they are part of a small gang?
Where is the big army?
Leave your posts and call on the Four Mothers and Beilin to take up your positions
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יש לי פתרון
אהוד,
י-ם,
09/01/05 13:40
|
נתנתק מהר דוב, מטולה קירית שמונה צפת והישובים השכנים ונפתרו הבעיות אבל לא ניתן לתושבים שם פיצויים הולמים כי הם מעצבנים אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השכל שלך הלך לטייל אני מבין...
ל"ת
עומר,
09/01/05 14:40
|
|
 |
תגובה ל-19
רונית,
קרית שמונה,
09/01/05 13:50
|
|
 |
אתם לא מספיק ''מתקדמים ''......
ל"ת
כלומר שמאלנים,
09/01/05 14:40
|
|
 |
רונית, זה נאמר באירוניה
ל"ת
אל תיפגעי,
מרכז,
09/01/05 14:11
|
|
 |
הוא מתכוון לזה....
גיל רעם,
09/01/05 14:11
|
שהממשלה זורקת את המתנחלים מהבית שלהם וגם אומרת להם -מי שלא יתפנה בשקט לא ניתן לו כסף ונזרוק אותו לרחוב.
ואני מוסיף: חבל שעזבנו את גרמניה,היה עדיף לגמור את הסיפור העצוב הזה כבר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he wrote in sa-gi na-or
ל"ת
we love you all,
09/01/05 14:09
|
|
 |
תגובה לרונית
אהוד,
י-ם,
09/01/05 14:09
|
אתם מעצבנים כי אתם מוכנים לחיות רחוק מהמרכז לפעמים אפילו להיות אידיאלסטים שלא סוגדים לעגל הזהב התל אביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הויתורים שלנו מזמינים את זה!
אלי,
09/01/05 13:40
|
מתי כבר נגיב תגובה ראוייה לחיזבאללה, מתי? הארגון הזה עושה צחוק ממשלת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לבנון פצצה מתקתקת
יהודית,
ירושלים,
09/01/05 13:39
|
אין ספק שה''שלום'' בגבול הצפון הוא פצצה מתקתקת. כל שוחרי השלום עם שכיננו הערבים מכל מדינה באשר היא חייבים לקלוט שהערבים לא פרטנרים!! הפנטזיות על שלום בשנים הקרובות ממשיכים לגאות. ולא ברור לי איך?! שהרי בכל בשבוע ישנם ניסיונות רצח בלתי פוסקים ברחבי הארץ. קאסמים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד שהזקן פרס לא ילך לעולמו
בני,
09/01/05 17:47
|
|
 |
16.
עוד פיגוע שיעבור ללא תגובה
ל"ת
מנותקים מהחיים,
09/01/05 13:38
|
|
 |
15.
שרון חזק בטרנפר,חלש בביטחון
ל"ת
אשר,
09/01/05 13:37
|
|
 |
14.
והחרדים מתעלמים מביטחון
ירון,
חיפה,
09/01/05 13:36
|
שלא לדבר על ללמוד מהתנהגות אריק שרון, שאחרי שההתנתקות תעבור הוא יפטר אותם ברגע שיתאים לו. הסוכריות הנם זמניות ועם, תורה וארץ ישראל הם נצח. אפילו הרב עובדיה הבין שאפילו בלי ציונות יש כאן עיניין של פיקוח נפש ואסור בשום אופן לתמוך ב''התנתקות'' (כלומר שהיא התאבדות ולא התנתקות) ויש לפעול כנגדה! השמאלנים אינם ריאליסטים. ברגע שראו שאוסלו הינו כישלון, שהפלסטינים אינם עומדים באף התחייבות שלהם בכל עשרות הפעמים שחתמו על הסכמים, שרוב מוחלט של כוח 17 והמשטרה הפלסטינית עברה לטרור ולהנהגת הטרור (מכאן שהיו עסוקים בו גם לפני פרוץ האינתיפדה האחרונה), שהחיבללה רק מעודדת טרור בכל דרך אפשרית ומחכה לרגע המתאים להם לפתוח את החזית, היו צריכים מיד להפסיק את ההימור הכושל, האסון והמחדל הזה שנקרא אוסלו, במקום להמשיך בהסכמים החד צדדיים, ולחכות שיפתחו קסאמים וקטיושות משוכללים יותר... היום מטענים ומחר מנהרות נפץ וחדירה לישראל - אל תגידו לא אמרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מאז הסיגה 19 ישראלים נהרגו שם
איציק,
אשדוד,
09/01/05 13:36
|
13 חיילים נהרגו ו-6 אזרחים, ו- 67 ישראלים כולל חיילים נפצעו. אבל לפני הנסיגה כל שנה בממוצע היו נהרגים 25 חיילים. מצד שני כל שנה היו נהגים גם עשרות מחבלי חיזבללה אחרי הנסיגה נהרגו לכל היותר 2 מחבלי חיזבללה ועוד 2-3 מחבלים פלשתנאים ועוד מספר בודד של לבנונים שניסו לעבור את הגבול בגלל עיסקאות פלילות כמו סמים. בקיצר מאז הנסיגה יותר ישראלים נהרגים מאשר מחבלים בגבול הצפון וזה עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
עומר,
ק.שמונה,
09/01/05 14:57
|
הנתונים שלך לא מדוייקים כל כך.... יש לנו יותר נפגעים (לפחות בצד הפצועים), ולהם יש הרבה יותר נפגעים ממה שציינת - אבל זה לא העניין.
שאלת הנסיגה תשאר כנראה לנצח. כתושב ק.שמונה אני יכול לומר לך שהייתי בעד ונגד וכך אני חושב גם היום. הגבול שקט והחיים מאוד טובים ויפים בצפון. כל עוד המלחמה היא רק מול הצבא, כלומר הר דב, אין שום בעיה עם זה (ואני מצטער אם אני פוגע ברגשות החיילים) זה לגיטימי שחיזבאללה יילחמו מול צה''ל. כמובן שאני לא שוכח את אירוע מצובה ואת הילד שנהרג מירי הנ''מ אבל אין ספק שהיציאה הוכיחה שלבנון לא היה טוב לא לנו ולא לצה''ל. מאידךה''פצצה המתקתקת'' הזאת שנקראת חיזבאללה הולכת ומתעצמת ואין לדעת מה יקרה ביום קרב אמיתי..... מקווה שיהיה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבון
הסטוריון,
09/01/05 13:52
|
מאיפוא המספר 25. באסון המסוקים נהרגו 70 בלילה אחד. באסון השיטת 13 בלילה אחד. במלחמת לבנון מאות. אבל גם עם אתה צודק אזי המשמעות היא שחיי 100 חילים ניצלו תודות לנסיגה זו. להרוג אנשי חיזבאללה זאת לא המטרה. המציאות היא לא משחק טלביזיה שבו סופרים נקודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר מ 17 בשנה ל310 בשנה
עובדה,
09/01/05 13:51
|
|
 |
ואו, אתה רציני?!
עמוס,
09/01/05 13:48
|
אז אתה מציע לחזור ללבנון ושייהרגו לנו עשרות חיילים רק כדי שייהרגו להם יותר? אתה חושב לפני שאתה מגיע למקלדת או שהתנתקת מהמוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם 1400 ההרוגים בשטחים??
הילה,
09/01/05 13:45
|
הפלשתינים בעצמם מודים שאימצו את מודל חיזבאללה לפיגועים על מנת להשיג הישגים מדיניים. אז אם אתה סופר- ספור נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אלוהים, רק לא הרוגים. אמן.
ל"ת
שי,
09/01/05 13:34
|
|
 |
לצערנו הפעם....
עמוס ה.,
תא,
09/01/05 15:55
|
|
 |
Amen amen
ל"ת
mother,
arab france,
09/01/05 15:41
|
|
 |
11.
להתנתק מהר דב
שולגי,
09/01/05 13:34
|
למה שופכים את דם חיילי צה''ל המסכנים בהר דב - בשביל מנרה? בשביל שלומי? יש להתנתק מהאיזור מייד. בסופו של דבר נצטרך להצטמצם כולנו בתוך דירתו של ביילין בתל אביב, לאחר שנתנתק מכל חבל ארץ שיורים עלינו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The final solution
The Executioner,
Haifa,
09/01/05 14:50
|
The final solution should be implemented on you and other like you the same as Hitler did in the past.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק וחכם,שים לב כמה ....
גיל רעם.,
09/01/05 14:18
|
|
 |
להצטמצם כולנו דירתו של ביילין
הרגת אותי,
09/01/05 13:53
|
|
 |
יש פתרון אחר
!,
09/01/05 13:45
|
|
 |
קראת את מה שהוא כתב בפנים?
ל"ת
M,
09/01/05 16:11
|
|
 |
or from ppl like u
mark,
09/01/05 14:26
|
|
 |
10.
מה מצבם של החיילים??מתפלל
ערן,
09/01/05 13:33
|
|
 |
9.
איראן וחיזבאללה- הבעיה הבאה!
יותם,
09/01/05 13:32
|
הם עושים מה שבא להם בגבול הצפון. רוצים- יורים, לא רוצים, לא יורים. הפסקה של חודש, חודשיים, מחכים לשעת כושר, ואז שוב פעם מתחילים. אבל מי שאשם זו ממשלת ישראל במדיניותה הרופסת והוותרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אתה זוכר מה היה לפני הנסיגה?
דייר,
צפון,
09/01/05 13:30
|
כל אלו שכל הזמן מבקרים את הנסיגה מלבנון כנראה שכחו מהיה היה אז, הרוגים על בסיס יומי, קטיושות בצפון והרבה מאוד כסף שבוזבז. הגבול שם עכשיו שקט מאוד יחסית, מדי פעם תקריות, לא יותר, עם כל הצער, זה עדיף ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד את זה להורי הנער שנהרג ב
שלומי לפני זמן,
09/01/05 14:44
|
קצר .
חשבון השמאלנים אינו נכון : הם כרגיל אינם חזקים במדעים מדויקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום יש הרבה יותר הרוגים
צביקה,
ק''ש,
09/01/05 13:44
|
|
 |
כשאין הכרעה - אין סוף!
ירון,
חיפה,
09/01/05 13:41
|
גם כשהיינו בלבנון - הממשלה לא יצאה למבצע הכרעה ולכן החיזבללונים גדלו בחסות סוריה ואירן. גם היום אין הכרעה והאש קטנה. תלמד מהפלסטינים - 10 שנות אוסלו שמרו על אש קטנה, תקרית פה תקרית שם ו600 מקרי דריכות נשק על חיילי צה''ל בכל ארבע חודשים... אחרי כל ההכנות קיבלנו 4 שנות אש גבוהה של טרור רצחני תחת השם ''אינתיפדה ב''' ורק בזכות שלקחנו אחריות והעפנו את הרשות הפלסטינית מיו''ש במבצע חומת מגן קיבלנו שקט יחסי גדול. בגלל ראה''מ שלנו במקום להגיע להכרעה, שוב הוכנסנו למעגל הדמים של אוסלו ושות'... פשוט לא ראיליסטים השמאלנים האלה ולא מבינים שיש להגיע להכרעה היום ולא לתת לטרור להנהיג את עצמו עד מחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1200 יהודים נרצחו ב 3 שנים
ל"ת
מחיר הנסיגה,
09/01/05 13:35
|
|
 |
עשרות אלפי יהודים הרוגים!
באמת,
09/01/05 13:49
|
מחיר הקמת מדינת ישראל.... מצטער, אתה התחלת עם ההקשרים הדביליים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6 Millions dead w/o IL..1
Oz,
09/01/05 20:02
|
|
 |
7.
גם את זה יטאטאו מתחת לשטיח
ירון,
חיפה,
09/01/05 13:30
|
יכניסו ראש לאדמה ויגידו גשם. השמאל הסהרורי והלא ריאליסטי מתכחש למציאות, מפחד להאבק על שלו, וממשיך לדרדר אותנו במידרון אוסלו ושות'. תמיד תולים אותנו באחרים: ''אמריקה תגן עלינו'' (למרות שלא עשתה זאת באף מלחמה קודמת), ''אירופה תשכין שלום'' (ותדרוש מאיתנו הכל וזה לא יספיק), ''סוריה ולבנון יקחו אחריות על החיזבללה'' (ולכן החיזבללונים רק מתחזקים ומתחמשים ומאמנים את הפלסטינים ושולחים להם אמל''ח מידע וקארין B...), ''האו''ם יגן על הגבול'' (ויתן לחיזבללה לחטוף חיילי צה''ל... ולחיזבללונים לשים מוקשים ומערבים ולהפגיז את הר דוב...), ''הרשות הפלסטינית תלחם בטרור'' (היא אפילו לא שיקמה משפחת פליטים אחת...), ''מצרים יקחו אחריות בציר פילדלפי'' (שמעת מובארק? סחטיין). רוצים עוד דוגמאות? פניות יתקבלו בברכה אצל פרס וביילין בלשכת ראה''מ או אצל ממלא מקומו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך, תגובה לעניין
ל"ת
M,
09/01/05 16:08
|
|
 |
6.
פטפוטים מיותרים
יואב,
צפון,
09/01/05 13:29
|
''ומי שישלם על האירוע במחיר כבד היא לבנון''.
מתי תלמדו להפסיק לאיים איומי סרק ולהדגים את התגובה המיידית והראשונה בשדה המערכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל יום יהודים מתים אצל שרון
ל"ת
ביבי הצילו,
09/01/05 13:28
|
|
 |
4.
לדפוק את הסורים עד העצמות.....
צבי,
09/01/05 13:25
|
חברה!!!!!!! כללי המשחק באש השתנו. לא מה ש ה י ה. החיזבאלה הם הבובות של הסורים שמשחקים בחוטים כמו בתאטרון בובות. ולכן החיזבאלה צריך לספוק מכה קשה מאוד להראות להם שלא משתלם להם. וכך גם הסורים והלבנונים. יצאנו מלבנון מה הם רוצים ימח שמם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נו שרון? אמרת שתגיב בפעם הבאה
ל"ת
שונא שמאל,
09/01/05 13:25
|
|
 |
2.
עוד נסיגה כזו והלך עלינו
ל"ת
לקראת מלחמה,
שרון דיקטטור,
09/01/05 13:24
|
|
 |
1.
אמרנו לכם שלבנון זה פצצת זמן
ל"ת
לכל השמאלנים,
די לנסיגות,
09/01/05 13:18
|
|
 |
כשישבנו בלבנון זה קרה כל יום!!
י,
א''י,
09/01/05 13:33
|
|
 |
ממש לא כל יום.
ל"ת
יש לך זכרון,
סלקטיבי,
09/01/05 15:05
|
|
 |
לעולם לא יצאנו מלבנון
לעצור את שרון,
09/01/05 14:39
|
|