 |
36.
מטגנים אותם עם האנטנטת הרבות שעל הגג
בושה וכלימה,
קליטה מושחתת,
28/01/06 23:39
|
משרד הקליטה הוא אכן מושחת ומעוות עוד יותר ממה שיהב התלונן. רק שיראו כמה אנטנטת יש על הבנין הזה וכמה קרינה מקבלים תושבי הקומות העליונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חברה גזענית ועלובה
אסף,
12/01/05 18:24
|
|
 |
34.
כל הכבוד - יונה יהב !!
חיפאית,
10/01/05 04:58
|
העיר חיפה נפלאה ויונה יהב תורם לכך בעשיה יומיומית - יחד עם זאת כראש עיר עליו להיות אחראי ולדעת לשאת בתוצאות של מחדל - ומתפקידו להתריע טרם המעשה - שכן מנסיון חדרה יש ללמוד מטעויות ולעשות את הדברים נכון. לקלוט את העולים האתיופים - אך בצורה נבונה ואחראית ולא בגטאות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
למה לא באחוזה ודניה?
ל"ת
אבבה ביקילה,
09/01/05 21:38
|
|
 |
32.
למר יהב
סתם 1,
09/01/05 20:39
|
אני תל אביבי האם מותר לי לגור בנווה שאנן והאם אתה ערוך לקליטתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסתם 1 - נקבל אותך בברכה
תושבת נוה שאנן,
10/01/05 08:38
|
אולם מאידך, מוצע לך שלא לבוא לגור בחיפה. עיר זו קלטה עולים מעל ומעבר ויתכן שבשל כך היא שרויה בפשע: רציחות, שוד זקנים לאור יום ואלימות כלפיהם, התפרצויות לדירות, אונס, רציחות, שוד תיקים ותכשיטים, אלימות ועוד. זו עיר שמאוד לא נעים לחיות בה, מלאה בשיכורים, מסוממים והומלסים. מעיר פועלים שקטה, יפה ונקיה, היא הפכה להיות טקסס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא הצבע בעייתי,הצבע מקסים.
Ebony,
09/01/05 18:00
|
ההתנהגות בעייתית גם אם היו קולטים משפחות מערביות לבנות,שתרבותם להשתכר כל סוף שבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה לעשות?אנשים גדלו בטבע,
אריה,
09/01/05 17:57
|
בכפרים ,בתרבות שונה ... בטוח שאצלם היו כללים כדי לקיים חברה. האנשים קיבלו הלם תרבותי,לא הדריכו ולא ליוו אותם בצורה נכונה. יש לכבד את תרבותם ומנהגיהם בו זמנית יש ללמדם כללים של החברה המערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה נווה שאנן?
נוה שאננית,
09/01/05 17:06
|
פעם השכונה כשמה כן היתה... היום יש מן ערב רב של כל מיני-וזה ממש לא קשור לצבע העור-.
צריך, על מנת לשמר תמהיל נכון של כל סוגי האוכלוסיה, לא להכביד יתר על המידה על נו''ש.
ול''עו''ד האתיופית, הדברים בטח ברורים מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תמהיל נכון'' = בלי שחורים?
מישהו,
09/01/05 17:50
|
נשמע מאוד רע.
בנווה שאנן יש כמות גדולה של סטודנטים מהטכניון וזו לא בדיוק שכונת מצוקה.
מצד שני - ערך הדירות שם אינו גבוה - ולכן זה מקום אידיאלי לשכן בו עולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשכור וילה בדניה - ראו חישוב
למישהו ממישהי,
10/01/05 08:21
|
ניתן גם לשכור איזה וילה גדולה בדניה ולאכלס בה 8 משפחות אתיופיות. גם אז המחיר יצא נמוך: נניח ששווי שכירות של וילה -.1,000 $ לחלק ל-8 משפחות זה יוצא יותר זול מאשר השכירת דירה קטנה לשמפחה אחת בנוה שאנן או קרית אליעזר או אפילו בהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לשכן עולים במסות גדולות
Ebony,
10/01/05 00:03
|
באותו המקום. אם רוצים קליטה,צריך לפזרם בקבוצות קטנות ולא מדובר רק על אתיופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ל 22
יוסי,
09/01/05 16:59
|
תספרי גם שהמדינה מעניקה לעולים מאתיאופיה 95% מערך הדירה במתנה,ואת השאר הם מחזירים בתשלומים חודשיים לא צמודים. גם אנחנו רוצים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נפש ציוני הומיה
צביקה,
מעבר לפינה,
09/01/05 16:56
|
לבכות,
______מכירי הדירות-_________ אני מכיר כמה דירות במחירים שווים לכל נפש. שהכתב+העורך ילכו קודם לקורס עיברית!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ליד אמא שלי עברו לגור אתיופים
שן שן,
09/01/05 16:55
|
ערך הדירה שלה, ירד ב 40%.
אי אפשר למכור אותה. המדרגות מלוכלכות, הילדים כל הזמן בגינה, המקלט מלא בזבל.
כל יפי הנפש יכולים לרכוש את הדירה הזו במחיר מציאה!!! אבל... כשהם באים לראות אותה, מאוד מפריע להם הלכלוך, הריח ועוד.
תפסיקו להתיפיף ותראו את המציאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו הסיפור נשמע ממבשרת ציון
עולה,
09/01/05 17:29
|
הקליטה של האתיופים שגויה מההתחלה. אגב,זו לא רק בעייה של האתיופים. זכור לי שנדהמתי כשבאתי לארץ לראות את הליכלוך ואת התנהגותם של הרבה אנשים. כל נייר היה נופל מהיד לריצפה גם בקרב לפח אשפה. אכלו גרעינים וירקו את הקליפות. האוטובוסים היו פחי זבל.בקבוקים ריקים של מיץ אשכוליות ותפוזים התגלגלו חופשי על הרצפה,כמובן קליפות של גרעינים,ניירות בין דופן האוטובוס לכסאות...... כשהערתי בנימוס לתושבת ק''ש על זריקת פסולת ברחוב,היא כמעט הרביצה לי...כשביקשתי בנימוס ממעשן באוטובוס לכבות את הסיגריה כי זה איזור של ''לא מעשנים'' ,הוא איים עלי לכבותה על ראשי....והרשימה ארוכה. האתיופים לא תוקפניים ויש לעזור להם להקלט גם בנושא ההיגיינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלי הסיפור הזה
דינה,
09/01/05 17:27
|
|
 |
אתה מגעיל
ל"ת
שן קום,
09/01/05 17:27
|
|
 |
25.
יונה יהב צודק
מיכאל,
כפר משהו,
09/01/05 16:53
|
יונה יהב באמת צודק. אסור לייצור גטאות כמו שיצר משרד הקליטה והעליה שמנוהל באמת בצורה חובבנית, משום מה המופקדים על התיק הזה לא חשבו שזה תיק רציני דיה לטפל כמו שצריך ויצרו בלאגן חברתי. כמו בדרום נתניה, כמו בקריות, יש גטאות של אתיופים וקווקזים ורוסים שלא מתערבבים עם שאר האוכלוסיה אלא חיים בקהילות משלהם תוך ניתוק גורף משאר החברה. אסור שמצב הזה יהיה ולכן אני מסכים עם יונה יהב. יש להכין תוכנית מסודרת ולפזר את העולים בכל חיפה ולא בנוה שאנן. להזכירכם זה לא מחנה ריכוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כנראה שצורת הקליטה לא נכונה
מואיז שגדל,
09/01/05 16:47
|
למה לא לפזר את האנשים בקבוצות קטנות?. למה לא לבקש מקיבוצים מבוססים לקלוט כמה משפחות מתאימות? למה לא לבקש ממשפחות ישראליות להיות כמו משפחות אומנות? האתיופים באים ממדינה שונה לחלוטין מבחינה טכנולוגית,תרבותית חברתית...חייבים להתייחס למצב המיוחד כדי לא לחזור על שגיאות של שנות ה50 עם חלקי היהדות מהמדינות הערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איפה הגזענות?
מיקי,
09/01/05 16:43
|
אין בדבריו של מר יהב מילה אחת של גזענות.
אפשר לחשוב שעיריית חיפה לא קלטה עולים רבים בכלל ואתיופים בפרט.
מי שיקרא את כל הכתבה (ולא את הכותרות המבודדות והמטעות) יווכח בעצמו, מר יהב בסך הכל קבל על כך שהממשלה לא עוזרת לעיריות לטפל בקליטת עלייה כמו שצריך.
לא כל דבר צריך להפוך לסנסציה ושערורייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ל 10 ולכל המלעיזים
אתיופית עו''ד,
נוה שאנן,
09/01/05 16:36
|
מדוע ירד ערך נכסיכם?.גם אני קניתי דירה ב 100 א $ ויש לי שכנים יוצאי רומניה ורוסים,האם ערך הנכס שלי ירד בגללם? תתביישו,יש בכל עדה ועם טובים יותר וטובים פחות. אינכם מספיק נאורים כדי להבין תרבות מהי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
האתיופים
נגה,
מרכז,
09/01/05 16:33
|
ראש עיר יקר!!! האם היית מגיב באותה צורה אם היו שולחים אליך עולים מרוסיה?? תתבייש, אתה והתושבים שלך... העדה האתיופית (ואני כבדרך אגב אשכנזיה) עולה עליכם באלפי מונים מכל הבחינות........ אתם סתם גזענים, ואני שמחה מאוד שאני לא גרה בעיר שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גזענית יותר מכפי שאת חושבת
דניאל, חיפאית,
10/01/05 08:26
|
לידיעתך, לחיפה שלחו כ-500,000 רוסים שהעלו את הפשיעה בעיר בעשרות מונים, אז איפה הגזענות שעליה את מדברת? נראה כי בסביבתך כלל אין עולים לא מרוסיה ולא מאתיופיה, אחרת לא היית פותחת כל כך את הפה שלך. לידיעתך, לנו אין במה להתבייש, שהתביישו אנשים כמוך שזורקים עולים חדשים על אחרים ולא קולטים אותם בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שגם את גזענית,נוגה
קולטן,
09/01/05 17:04
|
מה זה הדיבורים על הרוסים? כל קליטה בעייתית ושל האתיופים שונה כי הם באים מעולם אחר לחלוטין. אני חושבת שזה טעות לקבץ כל כך הרבה עולים יחד באותו מקום,ולא משנה מאיפה הם באים. אני גם לא רוצה מושבה צפון אמריקאית או דרום אמריקאית או דרום אפריקאית או צרפתית...בשכונה שלי.אני אקלוט בשמחה חלקים חלקים...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
I can't believe what i read
Yored,
09/01/05 16:27
|
and you wonder why so many Sbara people are leaving this country......the so called holly land?................so many of us '' the salt of the land'' rother be in any other place of the world..............something to think about.................instead of trying to keep the young ones in Israel,they just chase them away.................I see so many of the new generation coming here everyday and I don't blame them .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבטיח לא לחזור
תבטיח לא לחזור,
09/01/05 17:12
|
לא מצדיקה גזענות אך להיות בארצות הברית- תשאל את השחורים שם לגבי גזענות ויספרו לך. ואם החלטת לברוח מכאן תברח באמת חסוך מאתנו את השטויות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גיזענים נמאסת,מה חושבים הילדים
יגאל כהן,
רחובות,
09/01/05 16:06
|
|
 |
18.
עצוב אתיופים יפים ומהממים
ל"ת
H,
תל אביב,
09/01/05 16:03
|
|
 |
17.
קח לדוגמא את קרית ים .. אין
יפה ק-ים,
09/01/05 16:01
|
|
 |
16.
עדת מתי הגזענות העדתית תימשך?
היהודי,
09/01/05 16:00
|
אני חושב שאחת הבעיות הגדולות של המדינה היא ההתלהמות העדתית. כולם מחולקים פה על פי שיוך עדתי (תימנים ,רומנים ,רוסים ועוד)..אני רואה תגובות של גולשים באינטרנט שמכנים את עצמם ''מזרחי בדם'',''אשכנזי גאה''ואני שואל במה בדיוק יש להתגאות.הגיע הזמן שנפסיק לקרוא ליהודי אתיופיה ''אתיופים''.הם יהודים.וכנ''ל כך גם כלפי כל שאר העדות. הגיע הזמן שמוצא העדתי שאנו כל כך ''מתגאים'' בו שווה כקליפת השום. לדוגמה אם יהודי ממוצא פולני היה בא לפולין והיה אומר שהוא פולני.הם היו צוחקים עליו והיו קוראים לו יהודון. אנו צריכים להיות גאים בלאום היהודיו במדינת ישראל ולהפסיק עם הגזענות העדתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יהודים
ל"ת
זה כל הענין,
09/01/05 21:37
|
|
 |
יהודים
צודק,
לא,
10/01/05 06:10
|
צודק לא יהודים בכלל פלשמורה בחבשית זה נוצרים..ששס יביאו עוד כושים מאפריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איך הוא מעז ?!
ל"ת
נתנאל,
09/01/05 15:58
|
|
 |
14.
יונה יהב צודק - ויש לו האומץ
גיל,
חיפה,
09/01/05 15:58
|
ראש עיריית חיפה צודק ויש לו גם אומץ להסביר זאת במיוחד לאור אחריותו בנושא והדבר החשוב באמת זה ליצור גטאות ולקלוט עליה כמו שצריך ולא בצורה חובבנית שבה עובד משרד הקליטה
כל הכבוד לראש העיר שלי המשך כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש להדיח את יהב תיכף ומיד!
ל"ת
ארנון,
09/01/05 15:56
|
|
 |
אתה בכלל חיפאי? אל תקבע לחיפאי
ל"ת
לארנון,
10/01/05 08:28
|
|
 |
12.
אולי בשכונת דניה יקבלו אותם
ל"ת
עופר ומירי,
09/01/05 15:56
|
|
 |
11.
עירייה גזענית
אחמד ראדי,
09/01/05 15:55
|
|
 |
תשב בואדי ערה ותשתוק
א.ד.,
10/01/05 08:30
|
אל תחליט כאן אם זו בושה או לא. אצלכם בכפרים הערבים לא נותנים לישראלי אפילו לעבור בטעות עם האוטו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בושה וחרפה
ran,
ny,
09/01/05 15:37
|
במקום לפתוח ידיים ולקבל בברכה כל יהודי שעושה עליה אתם מתנהגים לא עלינו כמו ''בני אדם'' רק כדי לישמור כביכול על מה שנקרא טיב הדיירים בשכונה בושה שאתה מיצג עיר נישראל תלחם אחרי שתקבל ולא תלחם לא לקבל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד ליונה יהב
תושב נווה שאנן,
09/01/05 15:54
|
תבינו חברים , אין לי דבר נגד האתיופים , אבל אני מבקש הסבר : מדוע ערך הדירות יורד , אם בצמוד באים להתגורר אתיופים ?
אני אדם קטן. לפני חמש שנים קניתי דירה שעלתה לי 108,000 דולר. אם נניח מחר יביאו אתיופים ובמקביל אמכור את הדירה נניח ב-75,000 דולר - יוצא שהפסדתי יותר מ-30,000 דולר ? מה עשיתי ובמה פשעתי ? את המשכנתא הרי אצטרך להחזיר בכל מקרה. מי יפצה אותי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פיתרון
מישהו,
09/01/05 18:08
|
להעביר אותם לשכונות של פשע וסמים כדי לא להוריד את ערך הדירות.
מה זה האנוכיות הזו - אתה מסתכל על זה הפוך. לרוב באים ושמים את העולים בשכונות עניות - ואז יש אצל העולים עליה בפשע. פה באו לשים אותם בשכונה שאינה עניה - ונתקלים בגזענות.
נכון - צריך לתכנן דברים כאלה מראש - וחבל שלא הודיעו על זה ליהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפוטר יונה יהב לאלתר
ירון,
09/01/05 16:08
|
אין מקום לאיש הזה בתפקידו הנוכחי יש להערך לבחירות מוקדם ככל האפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כותרת דמגוגית!!
חנן,
09/01/05 15:35
|
|
 |
תגיד לי חנן,אתה בכלל קראת?
גיא,
09/01/05 16:02
|
הוא לא רוצה לקבל אותם כי הם אתיופים,שחורים.הוא עוד אומר שהוא לא רוצה להפוך את המקום לגטו. התושבים מתנגדים לקבל אותם כי הם אתיופים,שחורים.
אז אתה עוד שואל איפה הגזענות? מדינה גזענית ומגעילה. שונאים ערבים,שונאים שחורים,צוחקים על רוסים,ומדינה שבה ''אשכנזי'' הפך לגינוי כנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטוענים לגזענות פשוט צבועים
פרחיה,
09/01/05 18:19
|
כל הצבועים והמתחסדים יודעים היטב שבעיית האתיופים אינם המראה החיצוני שלהם, לא בעידן שבו דוגמניות העל הן נעמי קמפבל וחברותיה השחורות והנאוות. הבעייה עם האתיופים היא שהם מדלגים בטיסה קצרה על פני מאות שנות ציויליזציה, משימה בלתי אפשרית. והתוצאה, למרות מערך עצום של עובדים סוציאלים מחנכים ומסייעים, היא אלימות קשה ודכאון, הרס התא המשפחתי ונטל כבד מנשוא על מערכת הרווחה. יתירה מזו חוק השבות כלל אינו חל על בני הפלשמורה, ועל כל יתר עשרת השבטים שהסוכנות מקבצת , מגיירת אינסטנט ומטיסה אותם ארצה, שנשבור אנו את הראש. די לצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לבלבל את המוח
אסף,
12/01/05 18:30
|
הרי אותו דבר ניתן להגיד על ה''רוסים'' , פשע הרס משפחות וכו, כאשר לא רוצים מישהו ניתן למצוא את הסיבות
ישראל עם נבל לא חכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה - מילים כדורבנות !
מציאות עגומה,
10/01/05 03:05
|
|
 |
יפה אמרת גיא.
יגאל כהן,
רחובות,
09/01/05 16:08
|
|
 |
8.
מה???????????????
אורי,
09/01/05 15:32
|
|
 |
7.
לקרוא ולא והאמין!!!
מזועזעת,
09/01/05 15:28
|
לא להאמין שבשנות האלפיים עוד יש אנשי ציבור שחושבים ככה ויותר גרוע שגורמים למציאות שלנו להיות כזאת. בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני לא מאמין שהוא אמר את זה
ל"ת
יהורם,
09/01/05 15:26
|
|
 |
5.
shame shame shame
ל"ת
french citizen,
arab france,
09/01/05 15:25
|
|
 |
4.
לגזענים כמוך יש מקום?
ל"ת
מעניין,
09/01/05 15:21
|
|
 |
3.
חוק השבות מיצה את עצמו
פרחיה,
09/01/05 15:17
|
רק ביטול חוק השבות ופתיחת שערי המדינה להגירה חופשית על פי קריטריונים של תועלת למדינה, הוא הפתרון לבעיית העולים הדחויים. אין עוד לשמחתנו יהודים נרדפים בעולם, היהודיה האחרונה מגולת פקיסטן הדוויה הגיעה לפני שבועיים למות בארץ הקודש, ולמקרים חריגים כאלה אין עוד צורך בסוכנות היהודית ובמשרד הקליטה על מנגנוניהם היקרים. מדוע להעדיף נוצרים אתיופים החיים עדיין בתקופת האבן על פני פיליפינים קתולים הממלאים שליחות קדושה של טיפול בתשושים ונכים וקליטתם קלה. די לצביעות המזיקה. העולים הפרימיטיבים, נכון ילדיהם מתוקים ובניהם חיילים למופת, אינם מגיעים לשכונות היוקרה אלא לעיירות פיתוח הנאנקות תחת נטל הבעיות גם ללא עולים. הקליטה, כביכול, נעשית על גב השכבות החלשות ביותר. די.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחייה צודקת 100% !
ל"ת
עיירת פיתוח,
10/01/05 06:09
|
|
 |
גזענית_________
אמי,
ישראל,
09/01/05 16:46
|
את כל כך גזענית שהריח מציף את המילים שלך. פויהההההההה איזה פרח - יה את? גזעניתתתתתתתתתתתתתתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה צודקת בכל מילה
יואל רחובות,
09/01/05 16:39
|
שכונת ימין משה ברחובות היא הדוגמא המוחשית למה שכתבת שכונת ותיקים קשיי יום תימנים ומרוקאים שחיו בשלווה על אף כל הקשיים מיום שהוחלט להביא אתיופים והקסטרופה התחילה פשע לאור היום התושבים הותיקים ברחו ונפוצו לכל עבר כשערך הדירות שלהם צולל לתחתיות ושוב הותיקים חזרו לימים של ניכור למדינה שפשעה נגדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חיפה המפאיניקית שלא השתנתה
נביל,
ישראל,
09/01/05 15:16
|
בעשרות השנים האחרונות. ולצעירים שבין הקוראים באם אינכם מבינים למה כוונתי ומאין נובעת סלידתי ממפא''י קיראו את הכותרת שוב ושוב כך היה גם מיד לאחר קום המדינה אלא שאז המרוקאים או שכמותם היו בכותרות במקום האתיופים של היום. ראש עיר כזה צריך לבלות את שארית ימי חייו בכלא ובתשלום פצויים לנפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% גזענות מפא''יניקית
יעקב,
נתניה,
09/01/05 16:47
|
דבר לא השתנה אצלם !!! רוחה הרעה של מפא''י ממשיכה לנשוב במלואה רק השם השתנה ל''עבודה'' בעיניים.
לו היה מדובר במשפחות מארה''ב מצרפת מארגנטינה או ממזרח אירופה שהמשותף להן הוא צבע עור זהה לא היינו שומעים מילה !!!
גזענים כאלה לעולם לא יהיו עוד בשלטון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר למפא''י
אבוחצירא,
09/01/05 16:13
|
פעם זה היו המרוקאים כי הם היו פרימיטיבים היום זה האתיופים ומאותה סביבה. והגזענים הכי גדולים של היום זה המרוקאים (מנסיון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה וחוששני שגם
נביל,
ישראל,
09/01/05 20:16
|
תועה כמו רבים אחרים. המרוקאים היו ועודם קהילה עשירה ומשגשגת רוחנית. מהכרות קרובה עם הקהילות של אז והיום אני מסיק שכתבת דברי בלע ללא סיבה. אנשים כמוך נחשבים לטיפשים ואתה ודאי תקבל מילה זו כמות שהיא ולא תבין את המשמעויות הרבות שיש בה. אני לא מרוקאי, אני בטוח שאינך מסוגל לזהות זאת גם כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נביל - קל להיות יפה נפש על
דפנה,
10/01/05 03:15
|
חשבון אחרים ומרחוק. הא ?
מדינת ישראל של היום סובלת מכל כך הרבה מצוקות שלאף אחד אין כוח להשקיע בקליטה של אנשים שהוטסו מתקופת האבן למאה העשרים ואחת.
וכל המתנגדים צודקים מאה אחוז, כי הם רוצים איכות חיים ולא לשקוע במדמנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעירים מבינים,תודה רבה.
גיא,
09/01/05 16:04
|
מאוד ''אופנתי'' לחשוב שכל מי שלא עבר את ה30 הוא אינפנטיל,נכון? שתדע שאתה טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תחליף את המילה ''אתיופים''
עירייה גזענית.,
09/01/05 15:12
|
במילה ''עשירים'' ותחשוב שוב, האם באמת אין בחיפה מקום בשבילם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
change for the word jews
culigorsky,
arab france,
09/01/05 15:29
|
don't you remember something like ''Exodus? Perhaps you have to think twice before rejecting jews even if I know that today to reject and to transfer jews seems to be very fashionable in Israel. What a pity for all of us
הגב לתגובה זו
|
|