 |
62.
מה לעשות שזה די מגעיל אותי
מבולבל.,
11/01/05 18:52
|
כל הסיפורי לסביות-הומואים. היום,אתה לא נורמלי אם אתה לא מתנסה עם בן אותו המין שלך כדי לדעת מי אתה. כאילו מה,כולם מתלבטים ואם לא הם צריכים להרגיש דפוקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מה זה בעיניכם הומוסקסואליות?
בן,
11/01/05 17:50
|
תכונה רגילה, סטיה מינית, פגם גנטי, בעיני זה כמו להוולד עיוור או כל פגיעה אחרת גדולה או קטנה. אם אני קצר ראיה,אני מרכיב משקפיים כדי לראות טוב, אם אני לסבית אני צריכה הזרעה מלאכותית כדי להביא ילד, ואם אני הומו,אני צריך פונדקאית כדי להפך לאבא, .....אבל ההומוהים והלסביות יכולים להתגבר ולעשות ילדים אחד עם השניה ......כמו שהנשים סובלות כדי להיות יפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כל הכבוד!
מאושר,
11/01/05 17:08
|
טוב שיש בג''ץ במדינה הזו, אחרת כולנו היינו אבודים. מזל טוב למשפחה המאושרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יחד בגאווה
כועסת,
11/01/05 12:00
|
מתי נגיע לימים טובים שבהם כל איש יחייה את חיו בלי שום אפליה כל שהיא?? זה כלכך קשה לבקש? חיים שקטים בלי דחיפות האף המיותרות האלה.הגיע הזמן להתקדם. ילדים צריכים לקבל אהבה לא משנה ממי הם מקבלים אותה.משפחה צריכה להיות מורכבת מאנשים שמוכנים רגשית וכלכלית להיענות לאתגר,ולא מאנשים שמשריצים אלפי ילדים לכל עבר בלי לדאוג להם מכל אספקט. עצוב לי לקרוא שאנשים כלכך מתנגדים ושוללים דרך חיים שלא מוכרת להם ורק בגלל שהיא לא נראית להם נורמלית ולגיטימית.אנחנו לא חיים בימי הביניים.לא מספיק סבלנו לאורך כל ההיסטוריה,מתי יגיע השקט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט סבל כפול לאורך ההיסטוריה
Torquemada,
11/01/05 18:34
|
|
 |
הכועסת-יחד בגאווה,שאלה .....
אדם,
11/01/05 17:34
|
למה המצעד מבוסס על סקס ולא על בקשת זכויות או הכרות של צורת החיים הרגילים שלכם? אפשר יריד עם אומנים,הסברים על גידול ילדים ,סיפורים אישיים,+סרטים..... פשוט רעשני ודוחה המצעד למרות כל המאמצים להסוות את ההפגנה לקרנבל נחמד.נהיה געלי כמו בריו שהכל שם הפך גם לסקס. מה?,אני ואישתי יוצאים למצעד סקס-סטרייט ברחובות העיר? נניח שלפני כמה שנים זה היה חשוב כדי לזעזע ולהרגיל את הציבור,אבל די,נמאסתם עם הסקס שלכם . תהיו דיסקרטים כמו רוב האוכלוסיה. וזה החינוך שהילדיכם סופגים בחברה שלכם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת אבל יש גם הרבה שאלות
יפתח,
11/01/05 17:19
|
ותשובת האהבה אינה מספיקה. הילדים וודאי שואלים או יישאלו מי אביהם,כי בנתיים הם ממשיכים להוולד ממפגש של זרע וביצית. מה היא הזהות המינית שלהם? האם ''מותר'' להם להיות טרייטים? האם הם מושפעים מזהות החד-מינית של הוריהם...''שני אבות,שתי אמהות''? ומה פתאום שתי אמאות/שני אבות,ולא אמא/אבא והורה מגדל עם כינוי נחמד אחר? האם יש להם אפשרות להזדהות עם מבוגר מהמין השני? מה קורה להם בגיל ההתבגרות?האם הם יותר מטולטלים מבחינה זהות מינית? כשמדובר בילדים ביולוגים מצד אחד,התשובות יחסית פשוטות,...הבעייה הגדולה מתחילה כשמדובר על אימוץ ילדים לא ביולוגים!וזה יגיע. כל טוב ואני משוכנע שהילדים גדלים באהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
יש לאסור הזרעה מלאכותית
יוסי,
11/01/05 08:53
|
אלא אם הסיבה רפואית, כמו למשל בעל (פורה) שלא יכול להפרות את אשתו בדרך המקובלת. סיבה לסבית כמו ''כי אני לא רוצה לשכב עם גבר'' היא לא מספיק טובה. מה קורה? לזוג לסביות יש ילדה מהזרעה מלאכותית, האב לא ידוע, לזוג אחר יש ילד מהזרעה מלאכותית, האב לא ידוע...הילד והילדה גדלים ומתאהבים, מסתבר שיש להם אותו אבא. זה מצב אפשרי כיוון שיש סטודנטים שנתנו מאות תרומת זרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי,זה נכון ,ישנה בעייה כזאות
לא כועסת.,
11/01/05 16:45
|
לכן הילד חייב לדעת מי הוא התורם! אבל לחוג ההומוסקסואלים,יש לי הצעה. תתחברו בינכם ותעשו הזרעות מלאכותיות. כך לילדים יהיה אבא ואמא,ולגברים ההומוסקסואלים לא תיהיה בעיה להיות הורים. מומלץ לגור באותו בניין כך שהילד יהיה זמין להוריו והוריו זמינים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעה שוביניסטית ומגעילה!!!!
כועסת,
11/01/05 11:41
|
עברתי על כל הדעות שמופיעות בהקשר לכתבה הזו ופשוט הצטמררתי!! זהו יום היסטורי וחשוב לקהילה ההומוסקסואלית.כל הכבוד על ההחלטה שהתקבלה-ההחלטה הנכונה,כמובן.סוף סוף נוצר שיפור,ואני מקווה שלא יהיה זה התקדים האחרון בנושאים האלו.למה זוגות הומוסקסואלים צריכים לסבול מחברה כזו מפלה ??למה כולם צריכים לדחוף את האף שלהם למה קורה בחדר המיטות של השונים מהם??תתעסקו בשלכם.זה שהם עושים דברים אחרים שאולי אתם לא עושים (אולי כדאי שתנסו) לא אומר שאסור להם לחיות חיים רגילים,כולל הגשמת חלום,שאולי יום אחד יוכלו להקים משפחה בלי הרמות גבה מצד החברה שמתעקשת להשאר בעבר ומסרבת להתבגר. כל הכבוד לשופטים שרק יעזרו לילדים שלנו להרגיש שייכים .תודה רבה לשתי הנשים האמיצות שפרצו את הדרך החסומה.תבורכו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
סתם שאלה:אני אם חד הורית
מזל תאומים,
11/01/05 08:42
|
מהפרייה מלאכותית,ואחותי באותו מצב..... אנו לא לסביות אך החלטנו לגור ולגדל יחד את הילדים... האם החוק יכול לחול עלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גילוי אריות
ל"ת
אריה,
אל תגלו,
11/01/05 09:22
|
|
 |
אין לנו אריות,רק חתול וכלב.
ל"ת
מזל תאומים,
11/01/05 16:16
|
|
 |
56.
אני רואה טוב???
אח,
11/01/05 08:37
|
|
 |
וואללה אחי,אתה צודק!
אחיאסף,
ביו-טופ,
11/01/05 16:50
|
דברנו על זה עם חברי וחברותי,ונזכרנו שיש גם עורכת דין לסבית שגם דומה להן. הגענו למסכנה שיש כנראה כרומוזום מיוחד הגורם למשיכה לאותו המין. פרס -נובל לחוקר ישראלי שיגלה את העיניין. אנחנו על המפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבגר
כועסת,
11/01/05 12:34
|
|
 |
תסתכלי טוב אחותי,הן באמת
אח,
11/01/05 16:18
|
|
 |
55.
אפשר לפתור את הבעיה
Threesome,
11/01/05 08:22
|
אם כל זוג לסביות יצרף אליו גבר לשלישיה, זה יממש את החלום הרטוב של כל גבר והתלונות ייפסקו מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינפנטיל
כועסת,
11/01/05 11:52
|
|
 |
54.
הומו/לסבית
הומו,
ישראל,
11/01/05 07:46
|
החלטה אומללה המאמללת את הילדים/דות!!! ראו החלטה באותו נושא של בית משפט בארה''ב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה החלטה כזאות מאמללת את
משיח,
11/01/05 08:32
|
הילדים? איפה ההגיון,שילדים הגדלים ואוהבים שני מבוגרים יכולים להפגע מפסיקה שמגנה עליהם????????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
העליון נכנס לתחתון
אפרת,
אפרת,
11/01/05 07:34
|
איך אתם מאשרים דבר כזה שהורס את הילד. מה זה פה? ילד רואה את אמא ואמא מתנשקות, או אבא ואבא מתנשקים? הרי זה חולני ומחליא. ושתי המאמיס? מה התספורות הקצרות הללו? מנסות להיות גברים? קניתם כבר חגורת דילדו? כן, זה מפריע לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
STUPID ,הילדים בכל מקרה גדלים
בן גובין,
11/01/05 08:30
|
במשפחה הזו. כל מה שנעשה,זאות הגנה עליהם כמו על כל ילד אחר במשפחת אב-אם. זה קשור לזכויות הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא ואמא מתנשקות?
ל"ת
זאת הגנה?,
11/01/05 09:25
|
|
 |
מה זה קשור? הילדים בכל מקרה
משיח,
11/01/05 16:26
|
חיים עם שתי הנשים המתנשקות. לא מוציאים ילדים מחזקת זוג חד-מיני. גם לא הורגים הומוסקסואלים ולא שמים אותם בבית סוהר!.זה פסה! האימוץ מאפשר לילד בין השאר,להשאר עם מי שגידל אותו במקרה של אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מי שחושב שזה נאור, מפגר
שמ-רן,
USA,
11/01/05 04:21
|
מה נאור בזה שילד או ילדה גדלים עם שני אמהות או שני אבות? ברור שהילד מקבל השקפה מעוותת על המושג משפחה. ''אמא'' שניה לא יכולה להחליף אבא ככל שתהיה בוצ'ית (butch) , ''אבא'' שני לא מחליף אמא, אפילו אם הוא לובש שמלה (cross-dresser). ילד או ילדה זקוקים להשפעה נורמלית של אב ואם. סה''כ אתם מנסים לחקות את ארה''ב, אבל כאן רובנו שמרנים, מתנגדים לשטויות הללו, כפי שהוכח גם בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד, ''שני'' אמהות...
ל"ת
LOL,
11/01/05 07:36
|
|
 |
51.
כולי קנאה בילדים
מורן,
תל אביב,
10/01/05 23:41
|
לא שאני באתי מבית חס ושלום רע, אבל הילדים האלה יגדלו עם שתי אימהות שאוהבות אותם אהבת אין קץ ויחנכו את ילדיהם לאהבת הזולת ובעיקר אהבת השונה. הילדים האלו לעולם לא יפלו לרעה איש בשל מוצאו, בשל נטייתו המינית או בשל דתו. ראיתי את הכתבה בטלוויזיה והתמלאתי בכל כך הרבה אושר שאפילו במדינה חשוכה עם אנשים חשוכים כמו שלנו, יש מדי פעם קצת נורמליות, ומי ייתן ונתחיל לראות פה יותר צדק ושיוויון כלפי הקהילה ההומו-לסבית שממדיה ענקיים, אבל בגלל הניכור החברתי הנוראי שמפחיד הרבה אנשים לצאת מהארון, החברה הזאת לא מצליחה לנצל את כוחה כפי שקורה במדינות קצת יותר מערביות מישראל קרי אוסטליה, הולנד, אנגליה וכו'..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסף שטויות, דמגוגיה זולה
שכל ישיר,
11/01/05 04:50
|
תגידי עוד שכל הלסביות והומואים הם אנשים טובים וכל הסטרייטים לא. עוד מעט לסביות והומואים יגישו עתירה לבג''ץ שזה לא צודק ולא שוויוני שהילדים נולדים רק במשפחות נורמאליות ולא במשפחות לסביות והומויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Kid's good? no way
ל"ת
AMR,
10/01/05 23:01
|
|
 |
49.
כל הכבוד! חבל שנדרש מהן מאבק
גיא,
תל אביב,
10/01/05 22:32
|
|
 |
48.
כגבר סטרייט מזרחי
רוני,
תל אביב,
10/01/05 19:10
|
אני שולל מכל וכל את המשוואה הנפסדת של כמה וכמה מהמגיבים כאן המניחים שבאופן אוטומטי מזרחי ישנא כל מה שהוא לא גבר מזרחי מסורתי. כבן למשפחה טריפוליטאית, אני יכול לספר לכם שאחותי ובת זוגתה הן הלכה למעשה אימהות לתינוק משגע בן שנה וחצי. כולנו מתים על התינוק ועל החברה של אחותי שהיא אימו לכל דבר ואפילו בלי הלינק הביולוגי. החשש היחידי של כל המשפחה הוא לא לילד שאותו אנחנו גאים לראות צומח ומתפתח באופן נפלא (שלא לדבר על העובדה שהוא פשוט ילד מתוק ברמות) אלא על זה שאנחנו יודעים שכשהוא יגדל הוא יאלץ לפגוש באנשים רעים וחשוכים שינסו לומר לו שהמשפחה שלו איננה ראויה. אנחנו נדאג למלא אותו באהבה שיגדל להיות אדם חזק ונבון וכל מי שרואה עצמו שייך למשפחת האדם ינהג כמונו - בין אם הוא אשכנזי ובין אם הוא ספרדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!אצלכם,הילד בטוח יגדל
משיח,
11/01/05 16:35
|
בביטחון! מה שאני לא מבין,הוא מדוע להגיד:שתי אמהות? יש אמא יולדת ואישה המגדלת יחד איתה שהילד יכול לקרוא לה בשם הפרטי או בכינוי מיוחד. בכל מקרה,הילד צריך לדעת שאינו נולד משתי נשים אלא מאשה וגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
What does it matter
Abi,
10/01/05 16:37
|
What the people want What does it matter what the people think What does it matter what the people voted What does it matter who the people are What does it matter what the peoples values are
The Judges KNOW BETTER And thats what happeneds when all the Judges are from one side of the political map Have the same thoughts and Values that represent actually a small minority in the Israeli society and culture
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אם הבנתי טוב,זה חוק גם ללסבים?
ל"ת
הומוספיאנס,
10/01/05 16:28
|
|
 |
45.
מזעזע-לא צריך מדינה יהודית,
בפסיקה כזאת,
10/01/05 15:58
|
מדוע היהודים טוענים למדינה יהודית ,כשהם לא מאמצים אפילו פירור מהחוכמה היהודית. גם במשפט הבינלאומי נלקחו פסיקות מהגמרא, וזה היה מספיק נאור לגויים . רק בישראל שכחו מה זאת גמרא ,מה היא הלכה וצורת התנהגות בסיסית נורמטיבית מזה אלפי שנים. לא כל מה שביזאר הוא הכי. בגלל חינוך שכזה יש כ''כ הרבה משפחות חד הוריות שהיום נחשבות למשפחות הכי אין והדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחה חד מינית,זה לא משפחה
חילזון,
10/01/05 16:35
|
חד הורית. טובת הילדים היא להשאר במקרה של אסון,עם מי שגידל ואוהב אותו. לגבי הילדים עצמם,האם זה טוב להוולד במשפחה כזאות? מבחינת קשר הורה-ילד,לרב הילדים רצויים מאוד ומטופלים היטב. מבחינה חברתית? החברה צריכה לעשות צד לקבלתם. אין זה עניין של לעודד את התופעה כי מי שסטרייט ,נשאר כזה ומי שלא נשאר גם כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי את ההשקפה-תודה על ההסבר!
ל"ת
החכמתי,
10/01/05 16:58
|
|
 |
44.
מזל טוב.
צפונית,
10/01/05 15:34
|
כל החשוכים ,הפרימיטיביים ,והילדותיים שסוגרים עיניים וחושבים שזה חושך, לכו לקבל עזרה. אפשר ללמוד אפשר להקשיב לדעות של אחרים אפשר לקרוא פילוסופיה אפשר ללמוד תורת מוסר אפשר לשמוע הרצאות של אנשי השכלה ללכת לתאטרון לקונצרטים ואופרה ובעיקר אפשר להבין שאפשר ומותר גם אחרת כי האנשים שונים והומולסבי היא לא קללה ולא סטיה. זה האחר, שבדרך כלל יש להודות, מהאנשים היותר פתוחים נאורים ומתחשבים. אל נא תהיו כה גאים בשמרנותכם. בשם השמרנות נעשו ונגרמו הדברים הנוראים ביותר בהיסטוריה. והגרועים שבמתקיפים הם כרגיל הצדקנים!!!! הרחוקים עד ההפך מאלו הצודקים...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הלסביות במחווה משלהן.
שולה,
10/01/05 15:34
|
הלסביות קבעו : ''שופטי העליון יוכלו לאמץ ילדים''. עדיין מתקיימים דיונים לגבי השאלה האם מותר לתומכי ה''התנתקות'' להשבע בבית משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש דפוקה
רוןהולנד,
חו''ל,
10/01/05 17:44
|
|
 |
42.
כל הכבוד לביהמ''ש העליון
רעות,
ארה''ב,
10/01/05 15:13
|
אין דבר יותר משמח מאשר לקרוא על הבוקר כי ישראל מנסה לצאת מימי הביניים בה היא שרויה, כן! יש הומואים ולסביות וכן יש להם ילדים. יפה שמישהו מבין שגם הם הורים כמו כל שאר ההורים, יש טובים ויש רעים אבל מעל לכל הם הורים. ישר כוח ורק נקווה שההחלטה תחזיק מעמד כנגד לחץ הדתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפריד את הדת מהמדינה!
ל"ת
Pope,
10/01/05 16:37
|
|
 |
41.
אות קלון וביזיון לעם היהודי !
ל"ת
יעל,
תל אביב,
10/01/05 15:09
|
|
 |
תפיסת עולם פרימיטיבית
אורית,
11/01/05 09:15
|
מה בדיוק הבעיה שלך? גם ילדים הגדלים בבית ''רגיל'' יכולים להיות הומואים. הם בסך הכל רוצות לגדל את הילדים שלהן כמו כל משפחה נורמלית אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מגעילה אותי
אלון,
הרצליה,
10/01/05 20:49
|
אות קלון? מישהי כמוך היא אות קלון בעיני, מי את חושבת את עצמך שתקראי להחלטה התקדימית הזאת ביזיון? ומה, בגלל שאני הומו, אני גם אות קלון? אני, שעשיתי 3 שנים צבא, משלם מיסים ועושה מילואים, אני נקרא בעיניך גם אות קלון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שימחתם אותי
דפנה,
בארה''ב,
10/01/05 14:58
|
לטל, אביטל, הילדים ולעירא - מארה''ב הרחוקה, שמחתי לקרא את הידיעה. בשמי ובשם 3 ילדיי - תודה. כרגיל, אין כמוכן.. דפנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לסבית עם 3 ילדים מתוסבכים
ל"ת
השארי בארה''ב,
10/01/05 18:03
|
|
 |
עוד אידיוט שעדיף שיסתום
ל"ת
אלונה,
תל אביב,
11/01/05 01:59
|
|
 |
39.
MAZAL TOV!!!
ctzen,
10/01/05 13:51
|
The supreme court shows what Judaism is all about. This is the right way to go.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כל הכבוד. פסיקה משמחת.
ל"ת
מיה,
10/01/05 13:48
|
|
 |
37.
ה' ישמור
שיר,
מרכז,
10/01/05 13:16
|
נוראאאאאאאאא פשוט נורא המדינה התחרפנה,איך אפשר לפסוק כך? ירדתם מהפסים? ילדים אומללילם זה מה שיהיה בישראל שנת 2005 ה צ י ל ו ! הזדעזתי לשמוע את החדשות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stupid,בכל מקרה הילדים
Roy Bean,
10/01/05 16:41
|
גדלים במשפחה כזאות ,אז עכשיו הם מוגנים בחוק כמו כל ילד אחר. זה חוק למען הילדים ולא למען ההומוסקסואלים. כשתהיה בקשה של אימוץ,זה כבר סיפור אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
do they think about the child?
Yored,
10/01/05 13:05
|
these mothers are selfish and all they think about it's themselves.....I wouldn't want to go thru childhood instead of these kids............and what if tomorrow a brother and sister will ask to be recognised as a couple for different reasons ,as inheritence or tax beneffit...........where does it stop?...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תודה לטל ואביטל
אמא לה,
10/01/05 13:05
|
תודה בשם הילדים שלי שסוף סוף למרות שהם עדיין לא מבינים יוכלו להיות כתובים אצלןי בתעודת זהות יוכלו להיות מוכרים כילדי קשה להבין מה זה לגדל ילדים מגיל 0 ולא להיות חוקית אמא שלהם זה הרי האבסורד בהתגלמותו. סוף סוף משהו במדינה באמת רואה את טובת הילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איפה יצחק קדמן? מה עם שלומם
נסיון מספר 2,
10/01/05 13:04
|
|
 |
אינני יצחק קדמן, אך
transman,
10/01/05 14:29
|
אנסה להשיב במקומו: יצחק קדמן בודאי מודע לכך שילדים שחיים במשפחות של הומואים ולסביות שווים בכל פרמטר לילדים במשפחות של הטרוסקסואלים. הוא גם יודע שאימוץ הוא דרך משפטית חשובה להסדרת זכויותיו של ילד בחברה ושיש לאימוץ משמעות פסיכולוגית חשובה. יצחק קדמן, לדעתי, בעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הכרה במציאות
הומו מתל אביב,
10/01/05 12:55
|
בימ''ש הכיר במציאות זה הכל. אלפי משפחות הומולסביות חיות בישראל באושר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כל הכבוד!
משה,
דרום הארץ,
10/01/05 12:52
|
תודה למשפחת ירוס-חקק על הנחישות וההתמדה, תודה לעו''ד הדר ותודה לביהמ''ש העליון. בזכותכם הפכנו למדינה קצת יותר נאורה יום חג היום לכל מי שזכויות האדם באשר הוא אדם חשובות לו. בשמי ובשם משפחתי הסטרייטית - תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא מדובר בתקדים זה הוכר
המזכיר,
10/01/05 12:51
|
|
 |
30.
אני ברחתי היום מבית חולים למשו
אאא,
10/01/05 12:43
|
אני ברחתי היום מהבית חולים למשוגעים עוד לפני שלקחתי את הכדורים אני חיי בקיפוח עצמי שנולדתי מכוער אני דפקט בייצור בוקי בוא הולכים(בוקי זה מקל שקשור לחבל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה עלוב ותת רמה...
בן כמה אתה?!,
10/01/05 12:55
|
|
 |
אני זה אני
אני זה אני,
10/01/05 13:42
|
|
 |
29.
פדופיליה-בשם הנאורות הבא בתור
הגיע זמן,
10/01/05 12:39
|
כל סטיה כאן מקבלת בישראל הכרת בית המשפט. לא רחוק הזמן שגם פדופיליה יהיה סטיה חוקית. והאישה שאוהבת כלבים או קופים, האם זאת לא אהבה, האם גם החוק חל על ולדיהם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
די לשטויות,
10/01/05 14:01
|
מי שלא מבין את ההבדל בין מעשה מרצון בין שני אנשים בוגרים, לבין ניצול מיני של ילדים, כדאי שיחשוב פעמיים אם הוא בעצמו ראוי להקים משפחה (זה שאתה יכול להשפריץ זרע לא הופך אותך לאבא טוב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מי המתנגדים ?
שי,
א''י,
10/01/05 12:28
|
שמתם לב איזה שופטים התנגדו ? דוקא השופטים ממוצא מזרחי. הם שספגו קצת מסורת מבינים מזה משפחה נורמלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי כבר עם הבדלי הדת
לילי,
10/01/05 12:53
|
כל אחד רשאי לפעול עפ''י מצפונו...מה שמוסרי בעינייך יכול להיות לא מוסרי בעיניי או בעיניי מישהו אחר...ובכלל מי קובע מה מוסרי?!זה דברים שניתן להתפלסף איתם עוד אלפי שנים...ועד אז תפסיקו לתרץ דברים בעינייני דת וכד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנשיא בוש מתנגד לסטיות האלה
ל"ת
חורי,
בית חורון,
10/01/05 13:05
|
|
 |
27.
רוצה לשאת את בתי (או בני)
תדפוק בארון,
אני כבר יפתח,
10/01/05 12:24
|
מה ההבדל? באיסור על גילוי עריות יש ''הגיון'' ?
תותר המיניות החופשית לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר מכירים בכם כמשפחה
די לטיפשות,
10/01/05 14:04
|
גם אחרי שתשב בכלא ןתהרוס לה את החיים לא יקחו אותה ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי איך אתה מבלבל את הדברים!
לילי,
10/01/05 12:51
|
|
 |
26.
כל הכבוד
אסנת,
10/01/05 12:20
|
לנשים האמיצות שהלכו עד סוף הדרך, והשיגו תקדים שמקדם את מערכת המשפט עשרות שנים קדימה, לשופטים שלא חששו להצביע על צעד תקדימי כל כך חשוב, ולכל העולם הנאור שחי בארץ.
מזל טוב, וכל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
דברת,
10/01/05 12:38
|
|
 |
25.
לשבח העליון
טובה,
יהוד,
10/01/05 12:19
|
פסיקת בית המשפט העליון מעניקה נקודות זכות לחברה הישראלית שלמרבה הצער בשנים האחרונות אינה מתאפיינת בנאורות פתיחות וקבלה של כל אדם באשר הוא אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובה הפסיקה מעניקה עוד נופך
איש אחד,
10/01/05 12:52
|
|
 |
24.
הלו בגצניקים,מה עם הצב שלי?
אנטוני הופקינס,
10/01/05 12:14
|
|
 |
הצב שלך לא אדם בוגר
די לשטויות,
10/01/05 14:07
|
ואין לך מושג אם הוא רוצה להתחתן איתך, לכן מדובר בניצול. בכל אופן, כשהוא ילמד לדבר ויהיו לכם ילדים אתה מוזמן להעלות את ההצעה שוב. בנתיים שב, שתוק ותלמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רק אצלינו
salo,
10/01/05 12:10
|
|
 |
22.
בקצב הזה תוך 200 שנה נגיע...
בני,
י-ם,
10/01/05 11:59
|
למאה ה-20!!!
התקדמות חברתית חשובה בחברה שעדיין מאיצה אחורה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מזל טוב לאמהות וגם לילדים
דווקא סטרייטית,
10/01/05 11:57
|
מדובר בזוגיות של 15 שנה, 3 ילדים שנולדו לתוך המסגרת המשפחתית הזו, ורואים בשתי הנשים את הוריהן, ובילדים האחרים במשפחה את אחיהן. זה המצב. זו הסיטואציה. מסגרת משפחתית יציבה מאוד וחיובית, שרק חיפשה אישור משפטי לאימוץ. למה זה כואב לחלק מהמגיבים פה? למה זה כל כך מפריע לכם? זו המציאות של המשפחה הזו, ואין בה כל רע. אם חו''ח יקרה משהו לאחת האימהות, מי טבעי יותר שתגדל את הילד אם לא האמא האחרת. לזה בדיוק נועד האימוץ - לתת הורות לאמא הלא ביולוגית שגם ככה מגדלת את הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל המתנגדים מוזמנים להגר לאירן
ניר,
10/01/05 11:56
|
הם ימותו עליכם שם בטהרן עם התמונות של עובדיה יוסף האליל הפרימטיבי שלכם. לדעתי אתם פשוט מפחדים כי הטיעון הכי חזק שלכם נגד הומוסקסואליות נפל.אנחנו מביאים ילדים לעולם ולכן אנו מקיימים מצוות פרו ורבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מעלה שום טיעון
אאא,
10/01/05 12:24
|
תסביכי הנחיתות שלך,הן מבחינה אנטומית והן מבחינה תרבותית אל מול הגוי הנוצרי במדינות המערב,לא מהווים טיעון. אם אתה רוצה להיות חלק מהמערב הנוצרי,למה אתה מתעקש לעשות זאת בחצר האחורית של מליארד מוסלמים? 3 יבשות : אוסטרליה,צפון אמריקה ואירופה לא מספיקות בשביל מליארד אנשים כדי לקיים אורח חיים מערבי נוצרי? למה אתה צריך להתנחל במזרח התיכון בשביל זה? זה כמו לפתוח חנות חזיר בבני ברק או לפתוח בית בושת בכפר ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה יהודי...
האדמור,
11/01/05 07:56
|
אם אתה יהודי, ודעותיך מיצגות את היהדות, אני מעדיף להיות נוצרי , מוסלמי, בודהיסטית ואפילו עובד אלילים. אבל האמת היא שאתה אפילו לא סובל מרגשי נחיתות. אתה סתם נחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איראן?
אאא,
10/01/05 12:22
|
איראן היא מדינה מוסלמית. ישראל היא מדינה יהודית. מי שרוצה לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי עומדות לרשותו 3 יבשות שלמות ואין צורך להתנחל בצורה צלבנית-קולוניאליסטית במרחב המוסלמי. בשביל מה נחוצה מצודה צלבנית של המערב בלב מליארד מוסלמים? למה שלא תהגר לאחת ממדינות המערב הנוצרי ? מדינה יהודית יש רק אחת ובה יהודים אמורים לחיות כיהודים.ישראל לא קמה כדי להיות התנחלות צלבנית של המערב הנוצרי בלב האיסלם. רוב מוחץ של המין האנושי לא מאמץ את תרבות המערב הנוצרית.מליארד מתוך 7 מליארד,זה לא רוב. 6 מליארד בני אדם שלא חיים כמו במערב,זה לא רק איראן. יש הצדקה לקיומה של איראן בלב המרחב המוסלמי,אין הצדקה לקיומה של מצודה צלבנית מערבית קולוניאליסטית בלב מליארד מוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אז הגיעו ימות המשיח?...
חשוך ימי בינימי,
10/01/05 11:46
|
כמו שאמרו חז''ל: ''בעקבתא דמשיחא חוצפא יסגא... בית הוועד יהפוך לבית זנות...''.
שופטי סדום היכו שוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומופוביה = האנטישמיות החדשה!
שפוי מלחמה,
10/01/05 12:08
|
ההומופוביה של ימינו והאנטישמיות הקלאסית של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 זו אותה תופעה נפשית: שינאת זר ושונה בגלל שהוא שונו למרות הדימיון שלו.
כמו היהודים אחרי האמנציפציה, כך גם ההומואים והלסביות הם חלק מהחברה הכוללת, שיש לו איזה שוני שלא נגלה מיידית. ומי שיש לו את המחלה הנפשית הזו, לא יכול לסבול שיש אנשים שדומים לו וחיים בחברה שלו, ויש להם איזשהו שוני. ואז ממציאים כל מיני עלילות דם ושקרים בשביל ''להצדיק'' את השנאה.
אז מי שבימינו לא יכול להיות אנטישמי (או כי הוא מתבייש, או כמו בארץ, כי הוא יהודי) מוצא קורבנות חדשים לפטולוגיה שלו - הקהילה הומולסבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שבקידמה אין כל חדש...
חשוך ימי בינימי,
10/01/05 12:54
|
ססמאות בשבח ה''קידמה'' ונגד ה''בערות'' וה''ריאקציה'' שמענו ושבענו עוד מסטאלין ועושי דברו ביבסקציה.
מילא אנו, חשוכים פרימיטיביים ושמרנים, אבל אולי ממך, נציג המחר, אפשר לשמוע משהו חדש ומרענן במקום הססמאות העבשות הללו מסוף המאה ה-18?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כן לפתיחות לא לחשיכה
יאנה,
אשדוד,
10/01/05 11:45
|
אני גאה להיות אזרחית במדינה נאורה שבה בית המשפט העליון מגן על זכויות כל האזרחים בלי התחשבות בפוליטיקה. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאורה = אירופאי נוצרי?
אאא,
10/01/05 12:18
|
ביה''מ העליון רומס 90 אחוזים מאוכלוסית המדינה שאיננה אשכנזית וסמולנית. הצלבנות הקולוניאליסטית של הסמול האשכנזי היא הסכנה הגדולה ביותר לשלום העולם. מי שרוצה לקיים אורח חיים מערב נוצרי,שיהגר לאוסטרליה,אירופה או צפון אמריקה.לא צריך התנחלות מערבית-נוצרית באמצע מליארד מוסלמים.אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב. 3 יבשות,זה די והותר בשביל המערב הנוצרי לממש את ערכיו ותרבותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס לקרוא את תלונתך הנצחית
מוחה,
10/01/05 18:40
|
תפסנו את הפרינציפ אך אתה ממשיך כבהמה גסה לטנף את אתר התגובות בתשפוכת הגזענית שלך. אכלו לך. שתו לך. אתה מזרחי דתי עני ודפוק, הבנו כולנו את הרמז, אך אנו מסרבים להבהל. אולי כדאי שתגביל את שטף התגובות, החוזרות על עצמן כמו מנטרה בודהיסטית, לאחת לכל כתבה. עשה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל קשר לנצרות
די לטיפשות,
10/01/05 14:11
|
גם הנצרות מתנגדת ליחסים חד מיניים. כן יש קשר להפרדת הדת מהמדינה. עם כל הכבוד לדת, ויש כבוד, אני לא מעוניין לנהל את חיי כפי שניהלו אותם לפני 3000 שנה ויותר., תודה רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומולסבי= נוצרי? למה?
יהודית,
10/01/05 12:41
|
מה עניין הנצרות לפה? גם הנצרות, כמו היהדות, התנגדה במקור להמומוסקסואליות.
גם היהדות, כמו הנצרות, נפתחת היום להכיל יותר שוניות ויותר פרשנויות.
אפשר להיות לסבית ויהודיה אפשר להיות יהודי והומו
הפגיעה בערכי הדת לא יותר גדולה מהפגיעה הנגרמת מ''הלבנת פנים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לשופטים!
דניאל,
באר-שבע,
10/01/05 11:44
|
|
 |
16.
בשעה טובה
שרון,
תל אביב,
10/01/05 11:30
|
כל הכבוד ובשעה טובה ובהחלט נותן תיקווה קלה שאולי גם מידנתנו הקטנה תצטרף למדיניות שוות זכויות ומעט יותר ליברלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד לנשים המדהימות
עדית,
10/01/05 11:23
|
הגיע הזמן שמדינת ישראל תפסיק להתחבא ותיקח אחריות להפריד את הדת מהמדינה עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם
רן,
10/01/05 11:46
|
כדאי לפריד את השופטים מהכסאות ואם כבר גם את חבריהם בכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
המיעוט האשכנזי הסמולני
אאא,
10/01/05 11:21
|
שמונה פחות מ 15 אחוזים מהאוכלוסיה,אבל שולט על כמעט 100 אחוזים ממשאבי המדינה ועמדות הכוח שלה בדיוק כמו הלבנים בדרום אפריקה - ממשיך לכפות את דתו הנוצרית ואת אורח חייו המערבי-נוצרי על יתר האוכלוסיה בכוח הזרוע,בערך באותן שיטות בהן מפטמים אווזים. אין מנוס ממלחמת אזרחים,כדי לסיים את הכיבוש האשכנזי הסמולני הנוצרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגיש שמחה שאני אשכנזי
בוריס,
חיפה,
11/01/05 04:27
|
בעיקרון אני לא מרגיש כלום מזה שאני אשכנזי. נולדתי וגדלתי ברוסיה אבל באותה מידה הייתי יכול להיוולד במרוקו או בתיימן או באתיופיה. זאת לא סיבה לגאווה או לתיסקול. אבל אחרי שקראתי תגובתך הרגשתי שמחה שאני אשכנזי. למה? כי אני לא צריך להרגיש בושה. אתה בעיה של המזרחים ואני בטוח שרוב המכריעה של המזרחים מרגישים בושה. אני מאד מקווה שבין האשכנזים לא ימצא אף אידיוט כמוך.
אני לא אוהב שמאל כמו כמעט כל הרוסים שגדלו במדינה קומוניסטית אבל עוד יותר אני לא אוהב מנוולים כמוך אפילו אם אתה ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה דומה לטיעון של הגרמנים
ליז,
10/01/05 12:58
|
שרצו לכלות מן העולם את היהודים בגלל היותם מיעוט.שאף על פי היותם מיעוט הם היו משכילים וכשקיבלו את האמנציפציה החלה האנטישמיות כי פחדו שהיהודים יקחו עבודות של לא יהודים. זה פשוט בושה שאנחנו כיהודים ממשיכים לטעון על הבדלי דתות ולא לנסות ללכד את האוכלוסייה הכ''כ קטנה שלנו!חבל שיש אנשים כאלו במדינתנו שמנסים בכוח לפלג אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה אידיוט? מה הקשר
מה הקשר?,
10/01/05 12:10
|
לאשכנזים או לספרדים? אני כתבתי נגד ההתבהמות של מדינת ישראל, עוד לפני שאתה נולדת ואני אשכנזיה למהדרין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אשכנזי שלישי הוא הומולסביאן
אנרופולוג,
10/01/05 13:33
|
|
 |
בבקשה, תוכיח.
ל"ת
די לשטויות,
10/01/05 14:12
|
|
 |
חתיכת אידיוט צר אופקים!!
ל"ת
א,
10/01/05 11:44
|
|
 |
כמה שאתה דביל זה לא יאמן
אושר,
10/01/05 11:41
|
כמה שאתה דביל זה לא יאמן אני חצי אשכנזי חצי מיזרחי בבון כבר יותר מפותח ממך אתה אפסון בטח אתה מנקה רחובות יה שרוף דפקט בייצור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעבר לזה שאתה אימבציל
מזרחי גאה,
תל-אביב,
10/01/05 11:38
|
זכויות האדם והאזרח אינן תלויות דת מוצא אתני ומקום.
ובלי שום קשר (ולא שזה משנה משהו) - אם את לא יודע, את הרכב האוכלוסייה בישראל אז כ-60% מהאוכלוסייה היהודית במדינה הם אשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פילוח של אוכלוסית המדינה
אאא,
10/01/05 12:05
|
ערבים : 1.5 מליון חרדים + דתיים : מליון רוסים : מליון מזרחיים : מליון וחצי אשכנזים : מליון וחצי
בהנחה ש 70 אחוזים מהאשכנזים הם סמולנים,יש בישראל מליון אשכנזים סמולנים. האשכנזים הסמולנים,המהווים כ 15 אחוזים מהאוכלוסיה שולטים בצורה טוטאלית וטוטאליטארית על 99.999999999999 אחוזים מעמדות הכוח בישראל,בדיוק כמו הלבנים בדרום אפריקה. זה רק טבעי שהמשטר האשכנזי הסמולני הפיאודלי,הקולוניאליסטי והצלבני מנסה ליישם את שיטת ההפרד ומשול כלפי המגזרים השונים בישראל.אם 85 האחוזים של תושבי המדינה שחיים תחת המגף האשכנזי הסמולני ישלבו כוחות,המשטר האשכנזי הסמולני הפיאודלי יגמור בדיוק כמו המשטר הפיאודלי של לואי ה 16 בצרפת.
מדינה שבה 85 אחוזים מהתושבים חיים תחת המגף של פחות מ 15 אחוזים,שבה מיעוט קטן כופה את דתו הנוצרית ואת אורח חייו המתיוון על הרוב בכוח הזרוע - נכנסת ללא מעט הגדרות.דמוקרטיה איננה אחת מהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-14 הברברי/ת
אורי,
תל אביב,
10/01/05 11:34
|
|
 |
הוא התכוון לסמולני, מלשון
אבל אידיוט!,
אשכנזיה.,
10/01/05 12:13
|
small! הבנת! נראה שלא היית כמה שנים טובות בארץ, אם אתה נתקל במלה הזו לראשונה. המלה הזו הפכה מזמן לתיקנית בשפת העם היושב בציון וסובל מן השמאל-סמול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמולני ולא שמאלני
אאא,
10/01/05 12:04
|
אין שמאל בישראל. הקולוניאליסטים הצלבנים הנוצרים שמאיישים את 3 העשירונים העליונים בישראל הם שמאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יושבי הבג''צ לא יפסידו הזדמנות
ל"ת
נזק לעם היהודי,
10/01/05 11:21
|
|
 |
12.
השבח לאל
ים,
10/01/05 11:09
|
|
 |
סע להודו
רן,
10/01/05 11:44
|
|
 |
11.
מה זה פה? כאן סדום ועמורה?!
חרדי חרד,
10/01/05 11:03
|
צונאמי ישטוף את זוהמה,טמא וליכלוך לים. אמן ואמן! השם ברוך הגדול יתן בינה לשופטים סומאי ראייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המדינה דפוקה לגמרי.חבל על
מסכים בכל לב,
10/01/05 12:15
|
|
 |
10.
העליון אומר שהכנסת צריכה
פנחס,
10/01/05 10:58
|
להחליט ומיד רומז שאם הכנסת לא תחליט כרצונו אז הוא יפסול את החוק כלא חוקתי. אנו נתונים לדיקטטורה שיפוטית ליברלית סמולנית נאורה גויית. השופט ברק בספרו החדש מחליט בשבילנו שאנו מדינה ליברלית והוא אומר שהוא לא חייב לפרש את החוק לפי כוונת המחוקק. השופטים מתייחסים בבוז לכל מי שלא מקבל את ערכיהם הלברלךיים, וזה רוב הציבור, כשמרנים כלא פתוחים כלא מכירים בשונה ועוד. בקיצור כל הפטפטת הליברלית נאורה סמולנית גויית. אין לקוות שהימין יעצור את העליון, כי בארץ באמת אין ימין אמיתי. עלינו האזרחים מוטלת החובה לעשות יום בסטיליה להעליון, לעלות עליו ולהחריבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעקר בכפיה הומואים ולסביות!!!!
ל"ת
מיכל שווילי,
עומר,
10/01/05 11:36
|
|
 |
לפי השנאה שלך
שלי,
תל-אביב,
10/01/05 11:58
|
אני מסיקה שאת לסבית מודחקת. אם את זקוקה לסיוע לצאת מהארון את יכולה לפנות לקל''ף או לאגודת ההומואים והלסביות והם יעזרו לך.
אני מרחמת עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
אלון,
הרצליה,
10/01/05 20:58
|
בתור הומו גאה, אני יכול רק לקוות שאין עוד הרבה כמוך בארץ. מזל שאת גרה אי שם בחור נידח בדרום, כי אם היית גרה באיזור תל אביב, אולי קצת היית נפתחת לרעיון וכמו ששלי טוענת בצדק, אולי היית מגלה שאת בעצם לסבית בהכחשה.
בכל אופן, לטעון לעיקור של הומואים ולסביות זאת התבטאות אומללה ביותר וכולי רחמים עליך שזוהי דעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הומו גאה? גאה ממה?
ל"ת
סטרייט לא גאה,
11/01/05 06:11
|
|
 |
גאה מזה
אלון,
הרצליה,
13/01/05 00:56
|
שאנשים חשוכים כמוך לא מנעו ממני לחיות את חיי. הרי אם זה היה תלוי בך, היה צריך להתייחס לאנשים כמוני כמו במצרים או אירן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מזל טוב!
ל"ת
בנימין,
הצפון,
10/01/05 10:54
|
|
 |
8.
סדום
ל"ת
פוו,
10/01/05 10:44
|
|
 |
7.
מזל טוב
צועד,
10/01/05 10:39
|
במדינה בה יש הרבה רגעי חושך הבוקעים מהביצה הדתית, טוב שיש לפעמים רגעי אור.
האם המדינה הזו בדרך להיות נורמאלית? נקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קידום אגנדה פוליטית על חשבון
התותח,
10/01/05 10:36
|
טובת הילד, החוק במדינת ישראל בעקבות בית המשפט העליון הפך לאות מתה...שחל רק על פשוטי העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מזל טוב
ל"ת
צפונית,
10/01/05 10:23
|
|
 |
4.
נצחון לא רק לקהילה ההומו-לסבית
נינט,
10/01/05 10:22
|
זה ניצחון לא רק לקהילה ההומו לסבית אלא למדינת ישראל כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אסון למדינת היהודים
אלי,
10/01/05 11:28
|
אני מתבייש שאלו שופטינו. 2000 שנה חיכינו כדי לקבל את זה ? רק בגלל דברים כאלה בא לי להצביע ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא ניתן למדינת ישראל
אאא,
10/01/05 11:23
|
או לנציגיה העם בישראל להחליט ולא לנציגי האשכנזים משלום עכשיו שמונים בערך אחוז מהאוכלוסיה. מדוע מיעוט של 1 אחוז מהאוכלוסיה כופה את ערכיו על 99 אחוזים? מי קבע שאורח החיים האירופאי הנוצרי הוא הנאור? מי קבע שתכלית קיומה של ישראל זה להיות מצודה צלבנית אירופאית במזרח התיכון? אם רציתם לחיות כמו באירופה,למה לא נשארתם שם מלכתחילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו כפה עליך לחיות עם בן זוג
שפוי מלחמה,
10/01/05 11:39
|
מאותו המין? מה זה הקשקוש הדמגוגי הזה?!
מה כואב לך שבג''ץ נתן למשפחה שלמעשה כבר קיימת וחיה באושר לחיות בתנאים יותר נוחים? מה זה כופה עליך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מתייחס לנושא
אאא,
10/01/05 12:01
|
אלאל בכלל לזכות של בג''צ להחליט. בדמוקרטיה,אחוז קטן מאוכלוסיה לא מחליט בשביל כולם מה נאור,מה צודק ומה מודרני ואז כופה על כולם בכוח הזרוע. אתם כמו הלבנים בדרום אפריקה למרות שאתם משתמשים במילים ''נאורות,הומניזם,פלורליזם,קדמה,צדק'' בכל משפט. ישראל קיימת רק כדי להיות מדינה יהודית בה חיים בעיקר יהודים,וכיהודים. אתה רוצה לחיות כמו באירופה? תחזור לאירופה. פה,זה המזרח התיכון. גם צ90 אחוזים מהיהודים מתנגדים לזה וגם 100 אחוזים מהערבים בישראל. מי אתם בכלל שתכפו על כל המדינה את תסביכי הנחיתות שלכם מול אירופה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you don't understand what it
ctzen,
10/01/05 13:41
|
means to be a jew!
Everywhere in the world Jews lead the battle for human rights. This is the message Jews send to the world. Let's keep it this way in Israel as well.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מסכנים הילדים
משה,
נתניה,
10/01/05 10:20
|
איזה יחס יקבלו מחבריהם בבית ספר, בשכונה, במשפחה? למה לעולל להם את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא הם נראים מרוצים
אני,
פה,
11/01/05 12:23
|
היום. בכתבה בעיתון. נראים אחלה ילדים. הם עצמם מאוד בעד ההחלטה
חוץ מזה, הילדים האלה גדלים מרגע לידתם אצל שתי אמהות. אז ההחלטה על האימוץ לא צריכה לשנות את היחס אליו הם זוכים מהסביבה, מכיוון שממילא בפועל הם גדלים אצל שתי אימהות.
אדרבא: דווקא ההחלטה על האימוץ, שמצביעה (במידה מסוימת) על כך שזוגות חד מיניים אינם שונים מבחינה זו מזוגות בני מין שונה, תשפר את היחס של הסביבה.
אבל משום מה, נראה לי שלא לזה אתה דואג, וזה רק תירוץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר אופקים
כועסת,
11/01/05 11:51
|
רק שתדע שהורים הומוסקסואלים הם הרבה יותר מוצלחים מכל הבחינות ,גם כלכלית וגם אינטלקטואלית.וכמובן בנושא תכנון המשפחה וההתמודות לאורך כל החיים וחינוך הילדים לחברה סובלנית. זו הדעה המנצחת בכל הסקרים והמחקרים שנעשו. לידיעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנים הילדים שלך
ל"ת
מרווין,
10/01/05 14:58
|
|
 |
מי יעולל להם
האדמור,
10/01/05 10:36
|
|
 |
אני מכוה להיות השני...
ל"ת
יהודי,
באר שבע,
10/01/05 11:19
|
|
 |
האדמור
האדמור,
10/01/05 12:02
|
אין לי שום ספק שאתה מוכן להיות השני להתעלל בילדים. ואם אתה קורא לעצמך יהודי אפשר להבין בהחלט את האנטישמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הכבוד
דני,
10/01/05 10:08
|
|
 |
1.
מהרסייך ומחרביך ממך יצאו...
בית משפט או,
בית בושת,
10/01/05 09:57
|
בית משפט של פריצות. שופטות - פרוצות. שופטים - סרסורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''מ = בית המשפט הגבוה למרץ
ל"ת
ירון,
10/01/05 20:36
|
|
 |
את/ה בעצמך מגעיל/ה את הנשמה
ל"ת
לילך,
10/01/05 10:33
|
|
 |
מסכנים הילדים המאומצים הללו.
ל"ת
צורך:אבא+אמא.,
לא2מזו או מז,
10/01/05 19:43
|
|
 |
מה פתאום?!
קרובה של הנשים,
חיפה,
10/01/05 20:13
|
טל ואביטל אמהות נהדרות המגדלות את ילדיהם בצורה נפלאה ומתפקדות כאמא ואבא כל אחת,הילדים מאוד אוהבים את אמהותיהן וגם אם לא היו מסכימים בעליון הילדים היו מחשיבים את אמם השנייה כאמא לכל דבר,לילדים יש הרבה חברים ואין מישהו שמעז לצחוק על דבר כזה,רואים שאת בעד ביולוגיות ולא שמה לב עד כמה לפעמים להיות בידי הורייך הביולוגים לא טוב לטובת הילד,האמא השנייה(לשני הילדים ולאחד)מתפקדת כאם בדיוק כמו שהאם הביולוגית.בתודה חיפאית קרובת משפחה של טל ואביטל.
הגב לתגובה זו
|
|