 |
46.
גם אני מעדיף לסביות
גאה,
גוש דן,
10/01/05 22:51
|
|
 |
45.
הבגץ לא הכיר במשפחה חד מינית
פרחיה,
10/01/05 19:39
|
מעניין שחברי הכנסת, ליברלים כחשוכים, התעלמו מדברי השופטים שהפסיקה נעשתה לטובת ילדים, החיים כבר ממילא במסגרת משפחה חד מינית, ואין בהחלטה היום כל הכרה בתא משפחתי כזה. כך שכולם התפרצו לדלת פתוחה. הלא כידוע בישראל כל אדם יכול לאמץ ילד, גם רווקים ורווקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למה לא?!
אמיר קוזינסקי,
חו''ל,
10/01/05 17:53
|
אני פשוט מזועזע לקרוא את התגובות שאנשים כותבים כאן! הגזענות, הבורות, חוסר הסובלנות... מאיפה זה נובע?! אני מכיר זוג לסביות שמגדלות ילד נפלא באושר ואהבה! הלוואי על כולנו ילדות כזו. החוק רק נותן אישור ותוקף למצב שכבר קיים שנים רבות בפועל. אנשים תפתחו את העיניים! ויותר חשוב... תפתחו את הלב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
זו הפקרה נוראה של ילדים
ל"ת
יצחק קדמן,
10/01/05 16:10
|
|
 |
42.
אני מזועזעת מהפקרת הילדים
דליה דורנר,
10/01/05 15:29
|
|
 |
41.
On Prussia
Meir,
Haifa,
10/01/05 15:26
|
On Prussia it was said – An army has a country On Israel– A religious has a country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לחלק מהשופטים יש בנות לסביות-
נחום זיידאן,
עוספיה,
10/01/05 15:25
|
תופעה ידועה אצל אשכנזים ולכן לפסיקה אין תוקף כי יש בה משוא פנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
היום- לסביות, מחר- אח ואחות,
ל"ת
מחרתיים- אם ובן,
============,
10/01/05 15:21
|
|
 |
זה כבר קורה אצל מתנחלים
ל"ת
אחאב הקיני,
נוער גבעות,
10/01/05 16:41
|
|
 |
ואחרי מחר ילד עם כלב !!!
ל"ת
מחרתיים,
10/01/05 16:24
|
|
 |
38.
kol hakavod
kol hakavod,
israel,
10/01/05 15:18
|
finally there is justice!!!!!! LOVE is what makes a family, not the gender of the parents!!! great gerat great news!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה עם קיצבאות ילדים ונקודות זי
מרקו,
10/01/05 15:17
|
מי יקבל את קיצבת הילדים מבטוח לאומי ? כמה כל אחת מהלסביות תקבל נקודות זיכוי בגין אשה נשואה וכן עבור הילדים ? היכן השויון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בוקר טוב סדום ועמורה !!!
מירב,
רעננה,
10/01/05 15:16
|
|
 |
35.
לא מערערים את בסיס המשפחה שלי
אודי,
10/01/05 14:57
|
תמיד הייתי סטרייט ותמיד אשאר. אולי אצל הדתיים יש הרבה כאלה שעוד לא החליטו. אני מאחל ללסביות בהצלחה. לגדל ילדים זה נפלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
העדפה מינית אינה תלויה
נביל,
ישראל,
10/01/05 14:39
|
ברצונותינו. על כן ועם כל הכבוד לדת עלינו לנהוג בפתיחות בנושא זה. בעבר, רוב הדתות כולל היהדות דיכאו את הנשים וחלקן, האיסלם והיהדות החרדית לדוגמא, עדיין מדכאות אותן. באם נערה יכולה להיות טייסת או כבאית היא צריכה להיות חפשית לנהל את חייה עפ''י בחירתה. צר לי עליכם שומרי הדת שאינכם מבינים שאלהים יצר עולם משתנה, זהו רצונו ועליכם לפעול בהתאם. שימור במיגבלות הדת לגבי חיי הכלל והפרט יביא רק מרדנות ופרישה. מנהלי הדת היהודית לא למדו דבר מתהליך ישו ואשר בפשטות ניתן לסכמו ברצון היהודים להיתנער מהמיגבלות שהדת כופה עליהם ואשר לא התאימו לרוח הזמן. לטווח הארוך, מדיניות חכמי הדת שאינם מתאימים הלכה למציאות, תגרום לצימצום מספר היהודים בעולם ועקב כך חשיפתם הפיסית לשונאים וצוררים. אני משוכנע שילדים שיאומצו עי זוג נשים אלו, וכמובן נשים אחרות ואפילו זוג גברים, תפתחנה אפשרויות טובות יותר להתמקם בסולם החברתי גבוה יותר. לסבית זו לא מחלה מדבקת. הייתי שולח את הרבנים לרחובות עריה הגדולול של ברזיל ולצפות בילדי הרחובות שם ולכשיחזרו שיספרו לנו ובהגינות מה נראה טוב יותר לילדים אלה: לגדול אצל זוג אוהב עם נטיות מיניות שלא כמקובל או לחילופין להישאר ברחובות עם כל הסכנות הכרוכות בכך. דתיים!! ארץ ישראל, כן. כפיה דתית, לא. זיכרו שזוהי הנוסחה לעוצמתו וחוסנו של העם היהודי בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לעקר לסביות שלא יילדו
ל"ת
חנה בדיחי,
10/01/05 15:26
|
|
 |
33.
ניסויים בבעלי חיים
יש,
10/01/05 14:39
|
חבל שבית המשפט נותן ידו לניסוי חברתי על חשבון הילדים הללו. מדהים שבית המשפט קובע שלהשתמש בילדים במחאה כנגד פינוי ביתם זה הפרת חובת הורה, אבל אי הקמת תא משפחתי נורמטיבי על פי כל המחקרים (לא רק על פי הדתיים החשוכים) לא רק שלא מהווה הפרה של חובת ההורות אלא מקבלת תמיכה גופת של בית המשפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו בורות
ל"ת
ayelet,
10/01/05 14:48
|
|
 |
איזו תגובה מנומקת היטב
eyal,
10/01/05 15:06
|
|
 |
32.
ההיסטוריה חוזרת
אבי,
אילת,
10/01/05 14:38
|
שריד וחבר מרעיו כנראה שכחו שליפני כ4000 שנים היו מקומות שנקראו סדום ועמורה( שהיקדימו את זמנם) שם היו נארים יותר מכם חסידיה תרבות והקידמה. מה עלה בסופם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הילד ממש מסכן
stolichny,
10/01/05 14:37
|
גדל בלי אב, בסביבה ''לא טיפוסית'', ילך לבית ספר, יתגייס לצבא או לכל מקום אחר שלשם צריך להביא הורים. את מי הוא יביא ? 2 אמהות, שתי אבות או בימים זוגיים אחת היא אימה והשניה היא אבא, אחר כך מתחלפים ? ממש מסכן. מתאר לעצמי את המצב. אפילו אם אף אחד לא יגיד מילה (ילדים לפעמים מאד אכזריים ויגידו ולא פעם). אין לו ברירה אלא להיסגר בקהילה הומו-לסבית ששם הוא מקובל ובה הוא ''מיוצר'', אפילו עם הוא לא כזה וינסה לצאת עם בנות, מה יגידו רוב הורייהם, מי רוצה קרובים חדשים כמו משפחה כזאת ? מה הוא למד מהורים מסוג זה ועם מה הוא ייכנס לחיים ? המון בעיות בלי מענה, שלא נדע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הילד ממש מסכן
stolichny,
10/01/05 14:30
|
גדל בלי אב, בסביבה ''לא טיפוסית'', ילך לבית ספר, יתגייס לצבא או לכל מקום אחר שלשם צריך להביא הורים. את מי הוא יביא ? 2 אמהות, שתי אבות או בימים זוגיים אחת היא אימה והשניה היא אבא, אחר כך מתחלפים ? ממש מסכן. מתאר לעצמי את המצב. אפילו אם אף אחד לא יגיד מילה (ילדים לפעמים מאד אכזריים ויגידו ולא פעם). אין לו ברירה אלא להיסגר בקהילה הומו-לסבית ששם הוא מקובל ובה הוא ''מיוצר'', אפילו עם הוא לא כזה וינסה לצאת עם בנות, מה יגידו רוב הורייהם, מי רוצה קרובים חדשים כמו משפחה כזאת ? מה הוא למד מהורים מסוג זה ועם מה הוא ייכנס לחיים ? המון בעיות בלי מענה, שלא נדע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל מי שלב אדם פועם בחזהו
transman,
10/01/05 14:13
|
כל מי שלב אדם פועם בחזהו יודע שילד קשור להוריו שמגדלים אותו. ביולוגיים או לא. בג''ץ דורש מהמדינה לדאוג שהילד לא יופרד מהורה בשום מצב, לא בביקורת דרכונים בנסיעה לחו''ל, לא ברישום לבית ספר, לא בקבלת טיפול רפואי, לא חלילה בגירושין ולא חלילה במקרה פטירת ההורה השני. בבג''ץ יושבים אנשים טובים. קשה לומר זאת על הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה רוצים הדתיים
מוטי חיפה,
10/01/05 14:08
|
הלא לפי אמונתם ''אלוהים ברא בצלמו'' יש פה מספר אפשריות למחשבה א. אלוהים לא נשוי ואולי גם הוא הומו, כי ברא את האדם לבד וללא אישה איך? ב. שהכל בולשיט ואין אלוהים, עובדה הוא לא התגלה ולא עזר לנו בכל הדורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אלוהים
שלומי,
10/01/05 14:31
|
וכל מה שהוא רוצה זה שכמה מטומטמים יעריצו אותו ויעשו כל מה שפעם הוא אמר להם. למה ? כי הוא האלוהים - הדיקטטור הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבוננות פנימית...
X,
X,
10/01/05 20:19
|
אולי במקום להתעסק בשאלה האם יש או אין אלוהים , פשוט תתרכזו בלהיות אנשים טובים יותר , בלקבל את השונה ולהסתכל קודם כל על ההתנהגות שלכם עצמכם!!! ייתכנו דעות שונות אצל אנשים שונים וטוב שכך אחרת היה מאוד משעמם... ולא , אני ממש לא לסבית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
המתנחלים אחרונים בדאגה לילדים
חטא שין,
10/01/05 14:00
|
זבלון עורלב ושאר חבר מרעיו הם האחרונים שצריכים לפתוח את הפה בנושא. הם לא מהססים להקריב את ילדיהם ועולליהם כזבח לאדמה אותה הם מקדשים מעל לכל דבר. ללא להניד עפעף הם משליכים את הילדים להפגנות סוערות, על מנת לסחוט אהדה בציבור (כי הרי ילדים בוכים זה תמיד תמונה טובה). ושלא לדבר על הילדים האומללים שלהם הגדלים באופן קבוע באוירת מלחמה, צבא, הרג ודם. והבנאדם הזה עוד מרשה לעצמו לדבר על ''טובת הילדים''.
בדיוק על זה נאמר שאם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים מתעללים בילדים
ל"ת
נועה שחק,
10/01/05 15:30
|
|
 |
you wrong - all israelis
and all drivers,
10/01/05 14:47
|
|
 |
26.
מתי ברק יצווה לקרוא לשחור לבן?
רוסקי עיברי,
10/01/05 13:57
|
לא מפריע לי כל כך עובדה שיש אנשים עם הנטייה הלא נורמלית הזאת (וזה כן לא נורמלי ונוגד לטבע של אדם וכל בעל חיים), אלא מפריע לי אגרסיביות של החלק מין האנשים האלה שבכח מאורגן מנסים לפרוץ ולהתפרץ לתוך תודעה כ''שווים מול שווים''. אני נגד קיפוח או גזרות נגד אותם אנשים אבל אני גם בתוכף נגד דרישתם להכיר בהם כמשפחה ולתת להם לאמץ ילדים שאותם הם לא יכולים להביא לעולם (לפחות שני זכרים) בגלל הסטייה שלהם (וזה רק מוכיח את הטבע לא נורמלי שלה). בסה''כ זכותם לעשות את מה שהם עושים, אבל זכותיינו של מעל מ95% של אוכלוסיה נורמלית לא להיסחב ולא לקבל כללי משחק שהם כופים עלינו ע''י אמצעים שונים כולל בה''מ העליון שעושה הכל מנגד לעורך ודרך חיים יהודי והורס את המדינה הזאת בכל ישיבה שלו בצורה זו או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדייק
נביל,
ישראל,
10/01/05 14:47
|
עפ''י מחקר שנערך לאחרונה בממוצע יש בכל חברה 8 אחוזים שמעדיפים את בני מינם בישראל ניתן לתרגם זאת לכחצי מליון בני אדם.
ברגע שהאדם מעדיך את בני מינו ואין לו שליטה על כך, זה טבע ועל כן אין להיתעלם מזאת.
וענה בכנות מה היית מעדיף: לגדול במשפחה אומללה שהאבא שיכור, מסומם ואלים. האמא זונת רחוב ומסוממת. או לגדול אצל זוג נשים נורמליות לחלוטין בהתנהלותן היום יומית פרט להעדפותיהן המיניות?
חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נביל צודק!
ל"ת
סטרייטית,
10/01/05 14:50
|
|
 |
25.
ביהמ''ש לא מעדיף כולכם טועים בה
מייק,
ת''א,
10/01/05 13:50
|
לביהמ''ש יש הנחות יסוד. העיקרית היא-שאין בורא לעולם מכאן נגזר שכל הנורמות המוסריות וכו' הם יציר כפיו של האדם ולא סתם של אדם, אלא של השיכבה השלטת. ז''א בבסיסו ביהמ''ש הוא מוסד כוחני. מכאן נובעות כל הפסיקות שלו. ושלא יספרו לנו על נאורות וכו אין כאן לא נאורות ולא כלום. יש כאן השקפה שבמקרה יש להם כוח לאכוף אותה יגיע יום שלמישהו אחר יהיה הכוח ופתאום הכל ישתנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אנחנו בדרך לאבדון
מציאותי,
10/01/05 13:44
|
אני ממש לא בן אדם דתי ואפילו לא מאמין בכלל באלוהים אבל אני מציאותי ומרחם על הילדים שבבית ספר ובגן הילדים האחרים ידעו שהם ילדים של הומואים או לסביות . ילדים זה עם אכזר והילדים של הזוגות בני אותו המין יעברו התעללויות כאלה שישאירו להם צלקות לכל החיים ואולי אף יערערו את נפשם לתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו זה ממש פתולוגי
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:19
|
עוד פרענק שמתחיל משפט ב''אני ממש לא דתי''.
יש לכם אוצר מילים שלא היה מבייש את אומלטה והפראודיה שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גועל נפש.הרס רגשי
מנדל הגדול,
מרכז,
10/01/05 13:43
|
תחשבו איזה הרגשת היוצא דופן תהיה לו בגן,בבית הספר,בחיים-''היי תראו אותו הוא קורא להרים שלו אמא ואמא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הי ילדים תראו !
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:19
|
האבא של הילד הזה זה הרצל אביטן, הי, והילד הזה הוא האבא של זאב רוזנשטיין. הרבה יותר עדיף חמודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עד לאיפה יכול להגיע הטימטום
אתי,
10/01/05 13:42
|
עד לאיפה יכול להגיע הטימטום. אם היה לח''כ אורלב בת או בן שהוא שונה מחברה הכללית מה היה עושה? אומר לו תמיר את דתך כמו שאמר בתוכנית עם יעל דן, כמה עלוב ורדוד יכול להיות ח''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא היה יושב עליו שבעה
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:17
|
כמו שכתוב בתורה, ספר בראשית פרק ז' פס' ס''ט (שזה גם 69 וגם פרענק טהור)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אוי לאותה בושה
ישראלי,
10/01/05 13:33
|
החלטות כאלה של פירוק התא המשפחתי הטבעי הן החלטות חשוכות ולא נאורות. כי אם כך, הצעד הבא יהיה שלשה. שלושה גברים או שלש נשים או גבר ושתי נשים או אשה ושני גברים ואפשר גם תא של ארבעה וכו' מי קבע שצריך דוקא זוג ? הרי זוג זה משהו מאד מיושן, צריך להתקדם. איך בית המשפט העליון לא מבין עד כמה זה בא לרעת הילדים ולא לטובתם ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלי אולי תסביר לנו
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:16
|
למה זה כל כך נורא ? מה יש שלילד תהיינה שתי אמהות אוהבות ודואגות ? מה עדיף אב פרזיט שכל היום אונס ילדים קטנים בישיבות ואחרי זה בה הביתה ועושה את אותו הדבר לאשתו רק כדי להביא את הסדרה הבא של הילדים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
ישראלי גם,
10/01/05 15:09
|
הצעד הבא הוא לא שלשה. הצעד הבא הוא להכיר בנישואים עם חיית המחמד (חתול, כלב, וכו').
למה שאנשים שאוהבים את חיית המחמד שלהם אהבת נפש עזה יקופחו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זהו, שההיפך.הוא מרחיב את הבסיס
ל"ת
י,
10/01/05 13:33
|
|
 |
19.
כל מי שרוצה מדינת הלכה
אחיעזר ברנוי,
10/01/05 13:29
|
ממתנגד להחלטות בג''צ. אין כל הפתעה בכך. המזל הוא שלעת זו 80 אחוזים מהעם מעדיפים דמוקרטיה ואוהבים את בית המשפט על פני הרבנים והחלטותיהם הפרימיטיביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו למדת ההית יודע
משה,
10/01/05 14:00
|
שהחברה היהודית לימדה את הדמוקרטיה פרק אחד או שתיים. בעיקר חוקי ישראל הדמוקרטית מבוססים על החוקה האלוהית ה''פרימיטיבית'', את זה לא תבין, כי אתה דמוקרט שחצן ובעיקר בור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה לא 2 האלטרנטיבות
אאא,
10/01/05 13:44
|
מדינה נוצרית המהווה מצודה צלבנית שעצם קיומה מנוגד לאינטרסים של מרבית המין האנושי או מדינת הלכה. אלה 2 הקצוות. מה שצריך זה שאנשים כמו אורלב או מלכיאור ינהלו את המדינה ורוב האוכלוסיה תהיה שומרת מסורת וחובשת כיפה. מדינה יהודית,איננה מדינה מערבית-נוצרית שבה מדברים עברית. בשביל זה אפשר לחיות כמיעוט בכל אחת ואחת ממדינות המערב הנוצריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
On Purssia
Meir,
10/01/05 15:32
|
On Prussia it was said – An army has a country On Israel– A religious has a country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם קודם פולין היתה לגעגוע
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:14
|
|
 |
18.
ל17- מצידי אל תחזור אם לא נראה
ל"ת
רס,
10/01/05 13:25
|
|
 |
זה בדיוק הבעיה עם אנשים כמוהו
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:13
|
לא רק שהם לא הולכים לשום מקום הם גם מתרבים כמו חומנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
it's the begining of the end
Yored,
10/01/05 13:21
|
I'm not religious and i'm not even close to religion,but this is against humanity...............I think I'm going to marry my brother...........together we have seven kids................I need someone to help me figure out how much money we can get from the government...............something to think about for the day.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמתם לב
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:12
|
איך כל פאשיסט שמתחיל לכתוב פה מתחיל בהתנצלות, אני לא דעתי...ואז השלשול המילולי מתחיל ?
אז אני רוצה להגיד, אני לא פרענק, ולמרות זאת אני לא אוהב אותם (אומרים שהפכים נמשכים זה לזה....פחחחחח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא טבעי- כמו הקיבוצים
אבי כהן,
פ''ת,
10/01/05 13:20
|
איני בן אדם דתי ומרות זאת אני כועס על ההחלטה.
השופטים מחליפים את בורא העולם? הטבע קבע את צורת החיים, כולל אצל בעלי חיים. רק גבר ואשה. כמו שהקיבוצים(דבר יפה ) היו דבר לא טבעי והתפרקו, הקומוניזים דבר לא טבעי ולכן לא מחזיק מעמד, כך גם דברים לא טבעיים בין גברים ו/או בין נשים וכדאי שהשופטים יקחו זאת לתשומת ליבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30% גירושין זה כן טבעי?
סטרייטית,
10/01/05 14:56
|
בני זוג שבוגדים אחד בשני זה כן טבעי? אבות שמתכחשים לילדים שלהם לאחר גירושים ונישואים שניים זה כן טבעי? אמהות מוכות זה כן טבעי? ומה לגבי גילוי עריות - זה קיים אצל בעלי חיים, אצל אנשים זה טבעי? ומה לגבי הטבע - קוף שמזיין את כל הקופות בלהקה זה כן טבעי? לשמחתנו בעולם האדם המודרני יש גם מקום לרגשות, ולא רק למה שנראה לאנשים רבים (ואתה ביניהם) ''טבעי'' או ''לא טבעי''. אם תקרא את הכתבה על טל ואביטל תבין שמדובר בשתי נשים עם ילדים מטופלים ובני מזל, בפרט ביחס לכל המשפחות ''הטבעיות'' שבהן האבא מכה, האמא מוכה, הם סתם גרושים או חס וחלילה אחד ההורים נפטר.'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי איש הטבע
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:11
|
רבנים זקנים שאונסים ילדים קטנים בישיבות, זה טבעי ?
כנראה שכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הומו = הפרעה נפשית
ל"ת
גולן,
סדום,
10/01/05 13:11
|
|
 |
איפה זה סדום גולן
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:10
|
או שאתה אוהב שהחברה קוראים לך גולי ? זה לא השם שנתנו לך בגולני, גולי ?
אני שמח לראות את הפרענק העברי הראשון שהצליח לחבר משוואה, כל הכבוד גולי, עכשיו ניתן לך פרס, רובה ושני בני מיעוטים שתוכל לכלות בהם את זעמך, רוץ גולי, רוץ !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האבסורד - לקרא
דורון,
10/01/05 12:56
|
היש אבסורד גדול יותר מאשר רמיסת זכויות יסוד של זוג רק בגלל שהוא חד מיני ועוד ע''י מי? הלסביות שעובדות מפרנסות ותרומתם לתוצר הלאמי לא מבוטלת (ולא רק בצבע ובפלורליזם) מבוקרות ע''י חבורה של חשוכים שרובצת על החברה, שצריכה לפרנס אותם, כמו אבן ריחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הפרשנות שלך
אאא,
10/01/05 13:46
|
והיא לגיטמית.לי ולאחרים יש פרשנות אחרת,וגם היא לגיטימית. בדמוקרטיה,הפרשנות של הרוב קובעת. בישראל,מיעוט של אשכנזים משלום עכשיו שמונה 1 אחוז מהאוכלוסיה אבל 99 אחוזים מהשופטים בבג''צ,כופה על כל המדינה את הפרשנות שלו,שהיא דומה לשלך (לגמרי ב''מקרה'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאנחנו יותר מאחוז אחד
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:08
|
אם תקח בחשבון שכעשרה אחוז מהחברה הם הומואים ולסביות כבר סתמת את הגולל על הדיון המרתק שהתחלת כאן.
חוצמזה כבר אמרתי לך קודם, מה עדיף פרענקים שישבו לנו בבית משפט, הם יושבים שם כבר, מנקים, שוטפי רצפות, לכל אחד יש את התפקיד שלו בשרשרת המזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ומה על הטבע האנושי?
שמוליק חילוני,
כ.ורדים,
10/01/05 12:51
|
ואולי נימוקי הדת נובעים מדרך הטבע האנושי והאיזון הקיים ועומד בבסיס התא המשפחתי? ''זכר ונקבה ברא אותם'' למה להתנפל על הדתיים ? האם אין כאן תגובות אוטומטיות מדי של אנשים ''רציונליים'' מדי ? המדובר בנושא ערכי ומוסרי ,שלא יהפכו את הלא נורמלי לנורמה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה דויד ויהונתן עשו ביחד
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:05
|
קראו ''לאישה'' ? סרגו סוודרים מ BURDA ? מה אתה חושב, אמם לא היה להם אז KY* אבל אני מבטיח לך שהם מצאו תחליפים מעולים מהטבע.
* KY הוא נוזל סיכה על בסיס מים המאפשר קיום מגע מיני זהיר ונעים מבלי שאיכות הקונדום תפגע. מוגש כשירות לציבור החרדי ע''י האדמו''ר דהרקטום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הכי מפחיד תגובות החכים החשוכים
נאור,
10/01/05 12:50
|
כשקוראים את תגובות החכים החשוכים רק מבינים איפה אנחנו חים. כל היהדות עם ערכי האנושיות שבה נרמסת ע''י ''נציגיה'' עלי אדמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי ש''גאוה'' זו נאורות
נבך,
10/01/05 14:05
|
עובדה, זו סטיה והתנהגות לא נורמלית, שעכשיו גם ארה''ב הנאורה קלטה שזו תופעה לא נורמלית שאפילו חיות נמנעות ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארה''ב מדינה נאורה ?
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:02
|
כאילו הלו ? דאאאא ? ארה''ב חמודי היא מדינת דת הלכה למעשה.
שב על חבית נפט ואולי תבין על מה אני מדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ומה חושבים בליכוד ?
ספי,
10/01/05 12:50
|
אחרי ''ערבים-תולעים'' של חזן כבר קשה להבין מהי מישנתו של הליכוד בנושאים לא מדיניים (כי הרי כאן יש מחלוקת בתוך הליכוד אבל אני אישית בעד ''התנתקות ברוח ז'בוטינסקי''). הדתיים ברור מה הם חושבים, אורי אריאל שאם היו משתילים את המח שלו בציפור סבורני שהיא הייתה עפה לאחור בשמאל אני יודע מה חושבים אבל בליכוד ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאתה דמגוג אויל.
סולי,
10/01/05 13:34
|
|
 |
שאתה יודע עברית.
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:01
|
מעניין אותי לקרוא מאמר מחקרי בנושא ''הפתולוגיה המרוקנית והשלכותיה המדורניות בחרה פוסטקולוניאליסטית.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איזו בורות
דברת,
10/01/05 12:41
|
זכות הילדים לחיים נורמאלים? בושה וחרפה שאלו נציגי המפדל בכנסת מילא ש''ס אבל המפדל הילדים כבר חיים עם שתי אמהות אז אל תתממו זכות הילדים לחיים נוראמלים היא שלאמא שלהם תהיה הזכות להיות אמא שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות הילדים
אאא,
10/01/05 13:47
|
זה שהוריהם יחנכו אותם כרצונם ולא שכנופית אשכנזים משלום עכשיו ששולטת בבג''צ תכתיב להורים איך לחנך את הילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אאאא
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 15:00
|
עם כל הכבוד שאין לי לדבריך, אני מעדיף את האשכנזים משלום עכשיו ולא כל מיני פרענקים מקפה טוטו, כמו סעדיה מהפלאפל, מושיקו מהשווארמה, דדו מהקפה ושאר מריעין בישין שינהלו את הבג''צ אחר כוס ערק.
אני רוצה לחזור לפולין, אני לא רוצה פרענקים יותר :-(((
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל חבורת פונדמנטליסטים כן ?
ש.ג.,
10/01/05 14:01
|
אבל כמה דתיים חשוכים שחיים במאה ה- 11 כן תגיד לציבור החילוני כיצד לנהל את חייו ?
יאללה כבר עם מדינת ההלכה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
dai kvar dosim!
Me,
Jerusalem,
10/01/05 12:26
|
Enough with these dossim! no one is doing more damage to this country than those bloody dossim!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your so right
david,
ירושלים,
10/01/05 13:07
|
thats why you don't live in israel I hop you dont come back and take your friends with
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד היקר, מה לעשות הוא צודק
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:58
|
הדוסים מחרבים לנו את המדינה, מוצצים את דמנו, ואונסים את ילדינו בישיבות. ואנחנו צריכים לשלם על כך.
מדינה בלי חרדים....אחחחח, איזה חלום רטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
החברים שלכם מחכים בטהרן
ניר,
10/01/05 12:25
|
מר אורלב היקר וחבריו החשוכים שלום רב הגיע הזמן להתעורר ולהבין שאנחנו במאה ה21 ולא בחשכת ימי הביינים.אני ובן זוגי חיים ביחד כחמש שנים .שנינו שרתנו בצבא,משרתים במילואים,מתנדבים בשעות הפנאי בחינוך ילד שכונות מצוקה וכמובן משלמים נתח מיסים נכבד. בשבתות אנחנו מטיילים ברחבי הארץ ומבקרים זה במשפחתו של זה.הפחד שלך מאיתנו נובע מבורות איומה מר אורלב ,הגיע הזמן שתתעורר.הילד שנגדל יזכה לחינוך מעולה ולמשפחה חמה ואוהבת .זה יהיה הרבה יותר מאשר אלפי ילדים שחיים בהזנחה והתעללות תמידית מבלי שהמדינה עושה כלום בנידון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר יקר, כל הכבוד !
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:57
|
אל תתרגש מהפרענקים פה שלרגע נפלו מהעץ, הם יחזרו לשם במהרה, קרקע מוצקה עושה להם רע.
ולגופו של עיניין, עלה והצלח הבא ילד לעולם גדל אותו על ברכי הסובלנות וכבוד האדם, וברגע שיתקל לראשונה בפרענק ברחוב הסבר לו שבפרענקים לא בועטים, פרענקים מאמצים, הם כמו חיות (עזובות) וחוק צער בעלי חיים מגן עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הוא החיה העלובה ולא
לשמואל,
10/01/05 15:48
|
|
 |
ילד זה לא חתול או כלבלב.
ל"ת
ויטרינר,
10/01/05 13:57
|
|
 |
you are sick
Yored,
10/01/05 13:28
|
when will you learn that a kid is not a pet...........a kid needs a mother and father figures................this is not a toy to keep you accupied or raise him to take care of you at your old age................you can have a kid only when you'll be able to give birth to one,and not purchase him in the market of south america....................sick people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך ללכת עד טהרן....
פסיכולוגית,
בגרוש,
10/01/05 13:17
|
ולא כל מי שמתנגד למשהו, הוא מפחד... שמתי לב שהאוכלוסיה ההומוסקסואלית משתמשת הרבה במילה פחד, פוביות, כדאי לבדוק למה?! בויכוח בין ימין לשמאל או בין דתיים לחילונים המילים האלה לא מככבות.... ולענין, אין לי מושג באיזה דרך אתה מתכוון להביא לעולם ילד כי לא ידוע לי על תרומת רחם (בניגוד לתרומת זרע) אבל מכיון שבמדינת ישראל עדין אי אפשר לבחור את מין הילוד, יכול להיות שזה יהיה ילדה ולא ילד, אתה לא חושב שיהיה מגיע לה אמא שהיא תוכל להזדהות איתה? אתה לא חושב שהעדר אם יפגע בה? (ולדעתי גם בו, במקרה של ילד) אתה צודק בהחלט שיש ילדים שחיים פי מליון יותר גרוע, אבל זה לא מצדיק הבאת עוד ילדים לעולם שסביר להניח שיסבלו מבעיות רגשיות שונות בגלל החסך בדמות אם... לא צריך לגור בטהרן רק לקרוא קצת בספרי פסיכולוגיה.... תחיה איך שבא לך, אבל תשתדל לא להיות אגואיסט ותחשוב על הקשיים שצפויים לילדים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלך הטבע זה בתח....?
ל"ת
תתביש,
10/01/05 13:04
|
|
 |
בטהרן היו תולים אותך !
פרסי,
10/01/05 13:02
|
|
 |
אתה ובן זוגך חשוכים ! ולא אורל
לוחם,
10/01/05 13:01
|
ולא אורלב ! איך אתה לא מתבייש לדבר עם בעל צל''ש ממלחמת יום כיפור שגם משלם מיסים ! החיים שלך מעוותים וחשוכים ולא של העולם התרבותי ! מה הגאווה במה שאתה עושה בלילה ואת מי זה מעניין ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מטפל בנער -אז מה ??
אני,
10/01/05 12:58
|
גם אני משרת את המדינה משלם מיסים ומטייל ! מה הקשר לאובדן שאתם מביאים לעולם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך הוא קורא לכם? אבא ואבא ?
שופט חולה,
10/01/05 12:56
|
מי הבור ועם הארץ אתה או אני? מה הקשר לשירות בצבא ולתשלום המיסים ולמחלה שלך ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הומופובים
טל,
טמפרה,פינלנד,
10/01/05 12:14
|
''הרסנית לחברה''? ''האם ילד שגודל עם הורים בני אותו מין יהיו לו הכלים להתמודד בחיים''?
שטויות של הומופובים חשוכים. מה שחשוב זה האהבה, התמיכה, הסבלנות ותשומת הלב שההורים נותנים, לא מה הם עושים בלילה בינהם.
לזוג חד מיני יש את אותה היכולת לתת את הדברים הללו לילדם - להטרוסקסואלים אין מונופול על אהבה או הורות טובה. מה שכולם מפחדים ממנו הוא שילד שגודל להורים הומוסקסואלים יחונך להיות כזה, ואלה שטויות גמורות. הומוסקסואליות אינה נלמדת אלא העדפה גנטית, כך שילד שגודל ע''י הורים הומוסקסואלים לאו דווקא יהפוך לאחד בעצמו. מה שכן, רוב הסיכויים הם שהוא\היא יגדל להיות בעל דעה יותר פתוחה וחופשית מאשר רוב ההומופובים המתנגדים לצעד כזה.
אני אב ל-2 ילדים, ואני מברך על ההחלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת?!
פסיכולוגית,
בגרוש,
10/01/05 12:35
|
אף אחד לא מפחד שהם יהפכו להומואים, לא הומופוביה ולא נעליים, מספיק כבר עם הרגשי נחיתות.... מבחינה נפשית יותר בריא לילד שיש לו הורים משני המינים ואתה מוזמן לקרוא על כך בספרים העוסקים בהתפתחות הילד ואישיותו.... מה לעשות ויש בעולם גם יתומים?! העולם לא מושלם אבל ליצור מצב כזה מלכתחילה זה בעייתי מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאר בפינלנד
שי,
א''י,
10/01/05 12:30
|
|
 |
שי, אחד כמוך ממש לא צריכים כאן
עופר,
חיפה,
10/01/05 12:59
|
יש מספיק פאנאטיות באיזור. אתה מוזמן להתפנות למדינה איסלמית/אירנית סמוכה
ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הקיסר ירום הוד ממשים לחוקק לנו
יגאל כהן,
רחובות,
10/01/05 12:11
|
חוקים. טובים או רעים זו שאלה אחרת. בינתיים הוא כבר הרגיל אותנו שהוא המחוקק. וכמו תמיד הוא פושט טלפיו ואומר: ''אם הכנסת מתנגדת לחקיקה שלי היא יכולה לחוקק נגדי''. יש לעשות סדר בבתי המשפט ובעיקר בעליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרודן שיינרמן
אאא,
10/01/05 13:49
|
מה הוא עושה בנידון? כל אחד רודה בעם היהודי בתחומו,ובתמורה שרון לא משנה את חוק יסוד המשפט ואהרון ברק דואג להקפיא את התיקים כנגד שרון. מאזן האימה הדיקטטורי של ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשני החכמים שמעלי
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:50
|
ואם, רק אם, בית המשפט העליון היה קובע שיש להוציא יחסים חד מיניים אל מחוץ לחוק הייתי שוחטים כבש בשבילו, נכון חמודים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד!!
נופר,
10/01/05 12:08
|
כל כך מרגש ומשמח לראות חקיקה שכזו. כל הכבוד לזוג שנאבק וכל הכבוד למערכת המשפט שפסקה לטובתן , חבל שזה לקח כלכך הרבה שנים ומאבק קשה אבל התוצאה שווה את זה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מרגש אותך כל כך ? מה משמח
לא נופר,
10/01/05 12:51
|
אותך ואיזה כבוד לדעת שמה שהם עושים בלילה מקבל אישור ע''י שופט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא נופר הפאשיסטית
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:47
|
|
 |
יש הרבה משפחות שפויות לאמץ
לא נופר,
10/01/05 15:46
|
ילדים ! ולא צריכים לטמטם ילדים עם שתי אמהות וללא אב ! בית המשפט לא נבחר ע''י אף אחד מהציבור ורק חבר מביא חבר - אז מי אלה השופטים שיקבעו לעם ישראל מה טוב ומה לא ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקוף שלא הבנת בכלל מה הפסיקה
משפטפטן,
10/01/05 14:00
|
אז תחזור ותקרא לאט את הכתבה המקורית. אם תצליח למקד את עיניך ולצרף אותיות למילים ומשפטים, תגלה שבית המשפט מנוע להתערב בבחירות האישיות של בני אדם ורק מסדיר את המעמד החוקי של הילדים, ששערוריה היא שלא הוסדר עד היום. בית המשפט קובע שזו זכותו של הילד להיות מאומץ על ידי ההורה הלא ביולוגי שלו, בלי שום קשר למינו. עכשיו תנוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשפטן
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:48
|
ונראה לך שלא נופר החכמה תוכל לקרוא את ה שכתבת בלי ניקוד ובלי ציורי עזר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מזל טוב לאמהות וילדים
דווקא סטרייטית,
10/01/05 12:02
|
מדובר במערכת יחסים זוגית הנמשכת 15 שנה, במהלכה נולדו 3 ילדים מתרומת זרע (הליך שאפילו הדתיים מקבלים, כמובן כשזה נוח להם). זו המציאות של המשפחה הזו. זה המצב של המשפחה הזו. משפחה יציבה עם ילדים שגדלו עם אמא ביולוגית ובת הזוג הקבועה שלה. בעולם אידיאלי כולנו היינו נולדים לאבא ואמא (רצוי בלונדיניים), מפרנסים, עם עוד 2-3 אחים וחתול, וגם 2 סבים ושני סבתות. מה לעשות, יש גירושין, יש אלמנות, יש הורים פרזיטים שלא עובדים, יש אבות שלא מכירים בילדיהם. אז להיטפל דווקא למשפחה החיובית הזו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עולם אידיאלי
יפעת,
חול,
10/01/05 15:20
|
נופר. אהבתי מאוד את תגובתך רק שיש לי תיקון קטן. בעולם אידיאלי לא תעלה בכלל השאלה מה מינם של ההורים. בעולם אידיאלי לא יהיה בכלל ויכוח האם זה נכון או לא נכון, בריא או לא בריא, ובמיוחד לא תעלה השאלה האם זה כדרך הטבע. העולם שלנו עדיין לא אידיאלי, אבל בעזרת פסיקה שכזאת אנחנו בדרך הנכונה. תודה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את קובעת שהמשפחה יציבה?
טיטי,
10/01/05 12:48
|
את מכירה אותם בכלל ? אני מכירה אותם והם לא כאלה יפים כמו שהעיתונות מציירת אותם , אל תקבעי שהמשפחה חיובית כי זו לא משפחה ! זה משהו מעוות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוח שלך מעוות
שלומית,
10/01/05 13:59
|
|
 |
לשלומית
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:34
|
אל תטרחי בכלל, מדובר בבהמה טפשה, טיטי יקרה, אספי לך דלי של טיט(י) והחלי בפעילות אותה הנך מכירה על בוריה, קדימה לטייח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מתכוון? לכסות בטיט
טיטי,
10/01/05 15:41
|
את הזבל שאתם מביאים לעולם ??? מה שאתם עושים בלילה במיטה לא מעניין אף אחד ! ודרך אגב מי שעושה את זה כדרך הבהמות הם אלה שמתגאים עלינו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השחצנות של הדתיים
דודידו,
10/01/05 11:49
|
היא פשוט מדהימה. לחשוב שרק הם יודעים מה טוב לילדים ומהו התא המשפחתי 'הנכון'.
ממש מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדודידו
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:33
|
זה ממש לא מצחיק, הרי ברור לכל בר דעת שאם המסגרת הדתית / חרדית היתה כה מושלמת לא היו נאנסים כל כך הרבה בנים (זכרים) ע''י רבנים (זכרים) בישיבות וכוללים.
ומה שחמור מכך, היא העובדה שההורים הדתיים שכל כך אוהבים את ילדיהם לא מסוגלים לראות ילד שחווה טראומה ולטפל בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודידו, כל טיפש חושב שהוא חכם.
אינשטיין,
10/01/05 14:08
|
והתגובה שלו - צחוק. את הבכי הוא משאיר לאחרים שמטפלים בתוצאות מעשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
דודידו,
10/01/05 14:29
|
את הטיפשות שלך לא ניתן לתקן ולא משנה כמה נצחק או נבכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בושה למערכת המשפט
משה,
עקרון,
10/01/05 11:44
|
|
 |
גם אני אינני דתי
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:30
|
ותודה לקב''ה שאינני כזה. אבל לו הייתי הקב''ה היום הייתי צריך לתת את הדין על שבראתי אווילים שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתה חשוך יותר מרוב הדתיים
ל"ת
אסי,
10/01/05 13:31
|
|
 |
אסי, חוכמתך ממש מסנורת.
ל"ת
םנס,
10/01/05 14:10
|
|
 |
חכמתו של אסי איננה מסנוורת
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:31
|
|
 |
1.
אוי לנו מנאורות זו
tomi,
10/01/05 11:39
|
בסופו של דבר היא תביס את היהדות הלוא זו היא מטרתה מעניין מדוע במדינות ''נאורות'' יותר מאיתנו לא חשבו על כך?
האם ילד שגודל עם הורים בני אותו מין יהיו לו הכלים להתמודד בחיים הרי אין מצב שבו זוג בני אותו המין מביאים לעולם ילדים באופן טבעי רק ע''י הורים בני שני המינים ומדוע לשנות סדרי עולם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת, גאון, מה עדיף ?
שמואל,
תל אביב,
10/01/05 14:29
|
יהדות או נאורות ? יסלחו לי כולם, אבל אני מעדיף את הקדמה, הנאורות, חופש הדת וחופש מהדת בשם מה שלא תגידו, גלותיות, אנטי יהדות WHATEVER על פני מדינה שבשם יהדותה רומסת את עקרונות הצדק האוניברסלים.
הגב לתגובה זו
|
|