 |
41.
לא נורא, נתגבר עוד נגיע אל הבח
אכפטניק,
ישראל,
11/01/05 13:31
|
בחירות חדשות בקרוב? בעצם למה לא? הליכוד מפוצל, המפדל מפוצל, אגודה מפוצלת, עם אחד מפוצל מהעבודה, רק העבודה נשארת יציבה ואיתנה עם דרך ברורה ועקבית. שמעון פרס, יש לך עוד סיכוי להיות ראש ממשלה, אין מועמד רציני אחר בימים אלו. אז נהפוך את המשפט: רק העבודה יכולה עם עזרת חלק מהליכוד עם שרון ושינוי. לא מפחדים. בחירות יורידו את הלחץ הדתי מתנחלי, כי הרי הרוב יקבע הינתקות, למתנחלים יגמרו אז התרוצים ונוכל להיתנתק קצת קל יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
פעם ראשונה שקמה ממשלה שנשענת
דוד,
11/01/05 12:38
|
על קולות הערבים.
לא היה כדבר הזה אפילו אצל רבין. זה שבירת כל מוסכמה חברתית וזה ,ולא משהו אחר, גורם להתפוררות החוסן הלאומי שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת לאמיתה !!! ישראל ליהודים!
ל"ת
אריה,
11/01/05 13:40
|
|
 |
39.
רוש הממשלה מציל את עם ישראל.
יפים מישייב.,
אופקים.,
11/01/05 12:14
|
בזכות אריק יש לליקוד 40 מנדטים. אריק הוא גיבור של ישראל ,ואנחנו אזרחי מידינת ישראל, נלך אכרב לכל מעלך סטרטגי,אם זה בהתנתקות,ואם זה בבחירות,נבחר בו שוב.ברוך השם שהוא חיסל את הטרור כי מת לגמרה.כל מעלך שהוא רצה לבצע זו למען יזרחי מדינת ישראל,וכל אלה שרוצים לתרפד לו ,הם רוצים להבי לחורבן מדינת ישראל ומלחמת גוגו מגוג,זו המתרה של אלה שלא רוצים שלום ולא ביתחון, בגלל הסיבות האלה הם רוצים להיות במכומות המסוקנים ביותר,אם הם לא חושבים על עצמם, לפחות שיחשבו על ילדים, הם מתנהגים קמו מחבלים,דוגמה, לוקחים את התינוקות לעימות יעם חילים,ויש גם עשתה חמורה נגד ערבים,ולא רק ,מהימים על חיילים ששומרים עלהם,מהיימים על חיים של רוש הממשלה, שרוצה להציל אותם מתופת שבעה הם חיים.מי שהוא שמתניג בצורה קזות הוא לא יהודי. אנחנו יהודים ויש לנו כלל גדול- אהבת חינם ולא שינעת חינם.צרכים לעבור את הגיבוש(היתנתקות) הזה ולא להגיה למלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע חביבי,אתה מבין יותר
יגאל כהן,
רחובות,
13/01/05 01:50
|
מאלה שנולדו בארץ. בגלל שלימדו אותך לחשוב. אני חותם על מה שאמרת מילה במילה. ואני בטוח שעוול עושה לך העברית , ואם היית יכול לדבר בשפת אימך , החברה היו משתתקים. יישר כח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובעברית: ביצים גדולות.
אריה,
11/01/05 13:47
|
ביצים גדולות זה מה שמאפשר לו לעשות כסף בלי להתחשב במה יגידו,- וביצים גדולות זה מה שאיפשר לו לחסל די יפה את הטרור. וזה מה שיאפשר לו להגיע למה שפשוט מוכרחים: יהודים רק כאן, ערבים רק שם. ביצים גדולות. רק לאריק שרון יש. זה נכון. ''אהבה גדולה לישראל''? בוא לא ניסחף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
המורדים- היחידים שנשארו שפויים
מנחם בגין,
11/01/05 11:57
|
|
 |
''שפיות''= מדינה עם רוב ערבי...
אריה,
11/01/05 13:50
|
להילחם כדי שתהיה לנו מדינה אחת ביחד עם הערבים.... חמישה מיליון יהודים ושישיה מיליון ערבים... אחלה שפיות !!!!! היום, הנה, אתה רואה שהערבים הם אלה שקובעים במדינה הזאת ! הורג אותי ! הלא ''מורדי הליכוד'', אלה שמתבייכנים עכשיו שהממשלה עומדת בקולות הערבים, הם אלה שלא מוכנים שתהיה מדינה אחת רק לערבים ושבמדינת היהודים יהיו אך ורק יהודים! איזה טירוף זה ! מחוץ לקו הירוק צ''ל כל הערבים בלי יהודים, ובתוך הקו הירוק רק יהודים בלי ערבים! ומי בדיוק מפריע לזה לקרות? רק אתם !!! ''מורדי הליכוד''..ה''שפויים'',.,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקראת לבגין בוגד!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
11/01/05 14:39
|
ועתה קורא לעצמך בגין וממשיך בכהניזם הפייגליני לשטות בבני תשחורת. איכס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא לפחד ולא לוותר
יהודה,
11/01/05 11:56
|
פניה לנאמנים האמיתיים - לא לפחד!!! להצביע נגד התקציב גם במחיר הפלת הממשלה והליכה לבחירות!!! עצירת ההתנתקות חשובה יותר מכל דבר אחר. היא יכולה לעצור את השבר והשסע שעלול להיות בעם. לאחר הבחירות נדע ונשכיל איזו ממשלה יש להקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הפיצול מתבקש...
בני,
י-ם,
11/01/05 11:37
|
מאז 92 כשהליכוד התחיל לזחול שמאלה הוא מצוי במשבר אידאולוגי קשה.
הגיע הזמן שהליכוד יחליט: ללכת בדרכו של ברק כמו ששרון עושה, או להמשיך לשיר ''שתי גדות לירדן...'' בדרכו של לנדאו.
אין דרך שלישית!
זהו תהליך טבעי ורק תנועה שהג'ובים בה חשובים מאידאולוגיה יכלה לשרוד כל כך הרבה זמן בלי להחליט על דרך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נתניהו חייב להמשיך בהצלחותיו !
רון,
חיפה,
11/01/05 11:26
|
- השקעה עצומה בתשתיות, ביחוד ברכבת, מה שמקרב את הפריפריה למרכז- כולנו מרגישים את זה. - המלחמה בעובדי הנמלים המפונקים והחוצפנים, שרק רוצים לחלוב את המדינה ולהצמיד לה אקדח לרכה, בכל פעם שמתחשק להם.- מלחמת קודש! - שמירה על דירוג אשראי גבוה של ישראל- פועל יוצא של מדיניות נתניהו שמקבלת אהדה ותמיכה מהעולם (הרי אנחנו חלק מכפר גלובלי, איננו חיים לבד) - עליות שערים בבורסה מהשבוע שביבי קיבל את תפקיד שר האוצר, עליות שמביאות אותה לשיאים גם היום. כל העם, גם מי שלא מושקע בבורסה באופן ישיר מושפע מכך, כי לרבים יש קרנות השתלמות, פנסיה וחסכונות שבעקיפין מושפעות מן הבורסה. - הרפורמות בבנקים, שבירת מונופול הבנקים בקופות הגמל, ולמעשה פתיחת השוק ומתן הרבה יותר אופציות לציבור הלקוחות. - הרפורמה בחברת חשמל- פירוק המונופול בחברה ושבירת הוועדים המושחתים שכולנו ראינו את הדוגמא לשחיתות עם אדון דוד ביטון והוועד שלהם. - הורדת מס החברות והכוונה להורידו עוד יותר ל-30%! ובכך להשוותו למדינות מפותחות אחרות בעולם ולעודד תחרות ופתיחת מפעלים בארץ. - הורדה של מס ההכנסה. יגידו אנשים שזו הטבה לעשירים, אך אם לא היו כאן עשירים, שיפתחו מפעלים ועסקים, גם העניים היו נופלים. כפייה על מערכת הביטחןן להתייעל. כולנו יודעים שיש בכל בסיס לפחות איזה רס''ר מיותר אחד שלא עושה כלום, וכולנו מכירים את הבזבוז העצום בצה''ל. ביבי כופה עליהם לקצץ, לטובת הצבא, ולטובת כולנו. - סוף סוף רואים גם ירידה באבטלה. אחרי ארבעה חודשים ללא שינוי בשיעור האבטלה ולאחר שנים של עלייה ברמתה, שר האוצר מצליח לבלום גם את האבטלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הצער גם ממנו צריך להפרד
דוד,
11/01/05 12:48
|
הוא הוכיח את שאין לו עמוד שידרה, שחזק נגד החלשים ומשתפן מול מי שחזק ממנו. הביתה, לא כשיר להנהיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא גם מזיע ברגעים הלא נכונים!
יגאל כהן,
רחובות,
11/01/05 14:36
|
הוא גם לא יודע לספור על האצבעות עד חמש. הוא גם שקרן מועד. הוא גם שכח להיות יהודי. הוא גם משרתם של סוחרי העבדים. הוא גם תכמן. הוא גם מזנה את התשקורת. הוא גם פוטשויונר עלוב ומזיע. הוא חכם לא גדל ושוטה לא קטן. ולא אמרתי אלא מקצת שבחו!! ביבי קח את שרה ועוף לנו מהעניים. נמאסת כמו צנון רקוב. ושכירי החרב שלך, לא ינצחו את צבא העם!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ממשלה שנשענת על הערבים? בגללכם
אריה,
11/01/05 11:24
|
הערבים הם אלה שקובעים במדינה הזאת ! הורג אותי ! הלא ''מורדי הליכוד'', אלה שמתבייכנים עכשיו שהממשלה עומדת בקולות הערבים, הם אלה שלא מוכנים שתהיה מדינה אחת רק לערבים ושבמדינת היהודים יהיו אך ורק יהודים! איזה טירוף זה ! מחוץ לקו הירוק צ''ל כל הערבים בלי יהודים, ובתוך הקו הירוק רק יהודים בלי ערבים! מי מפריע לזה לקרות? רק אתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לנדאו העם השפוי איתכם.
ל"ת
צחי,
11/01/05 11:17
|
|
 |
32.
ישראלים יקרים- אינכם רואים
טרין,
11/01/05 11:11
|
מה שלנדאו וחבריו ''המורדים'' (שאגב, מאוד משעשע אותי בהקשר לסדרה הספרדית) רוצים זבה שהשמאל לא ייכנס לממשלה וייקח את מקומם. מי שהיה פעם מועמד לסגן רה''מ עכשיו נדחק הצידה וזה מה שמפריע להם. לא מדובר על ממשלה שנשענת על ערבים או נוצרים או בודהיסטים- מדובר במשחק כוחות וניסיון להשיג משכורת טובה יותר. אם אתם עד כדי כך טפשים בכדי להאמין ל''מורדים'' - קדימה... תבחרו בהם לראשות הממשלה. אך לעולם ואני חוזרת לעולם לא יהיה לנו סיכוי לשלום כמו שיש לנו עם שרון. הוא מנהיג חזק וכנה- הוא לא מוותר על ערכים- אולי הוא מתפשר אבל ככה זה- גם בנישואים צריך להתפשר אז נותנים קצת מרחב לפרטנר שאיתך- ככה זה! אני מאמינה בשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לסלק את שרון מהליכוד
ל"ת
גיי,
11/01/05 11:08
|
|
 |
30.
המורדים חייבים להתחנף לביבי
אורי,
11/01/05 11:06
|
לא סביר שהם יצביעו נגד ההצעה של מי שעוד עשוי להנהיג אותם בעתיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוך הלכו העצים לחפש להם מלך
יגאל כהן,
רחובות,
11/01/05 14:40
|
ויבואו אל האטד הביבי. ביבי לא יכול להנהיג את שרה. סימכו עלי אני מכיר את האיש. קרוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד לעוזי לנדאו!
חברת ליכוד,
11/01/05 11:05
|
|
 |
28.
איש יקר לנדאו,נאמן לבוחרים
נאמן לבוחרים,
11/01/05 11:04
|
לא כמו שרון,שקיבל קולות מהימין והקים ממשלה בחסות טיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ביבי הקרוק המציא את ה''הפרדה''.
יגאל כהן,
רחובות,
11/01/05 11:03
|
כדי להפיל את אריק. ועתה יתלו אותו על עץ ההפרדה אשר הכין למרדכי. אמרתי לכם שביבי שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ויתלו את המן על העץ אשר הכין
יגאל כהן,
רחובות,
11/01/05 10:52
|
למרדכי. אלה שהוסתו על ידי ביבי נתניהו, הם הם שיפילו את התקציב החזירי של ביבי ויפרעו למעננו מפרעה. צדק צדק תרדוף ועשית. קרוק,ימיך ספורים!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל שכמוך!
ל"ת
אבי,
11/01/05 13:34
|
|
 |
וגם שכחתי להיות יהודי, אבל מי
יגאל כהן,
רחובות,
13/01/05 01:47
|
ששלח אותך מכרי הקרוק, מעולם לא זכר להיות בן אדם. חלאה . אני מתכוון לך ולו בעת ובעונה. בלשון יחיד. חלאה .שאתה הוא והוא אתה. איכססססססססססססססססס ביבי. עם ישראל צריך לפשפש במעשיו, ולברר על מה העונש הזה, של עבדות מצרים, אצל פרעה המודרני. איפה טעינו שטיפש המזיע, שלא יודע לספור על האצבעות עד חמש, נמכר לנו על ידי תשקורת מוזנית, בכספים מאמריקה ומהארץ כ''גאון קלקלי'' (בטח ב ק אלא מה? בכ)לערוך פולחן אישיות לשוטה. רחמנא ליצלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איילה חסון מנהלת את תעמולת שרו
ברשת ב,
11/01/05 10:43
|
איילה חסון מנהלת את תעמולת שרון ברשת ב ,רשת ממלכתית,בראל תעצור את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גזענות!
ערבי,
אום אל פאחם,
11/01/05 10:33
|
למה לא מתיחסים לערבים בשוויון אנחנו דמוקרטיים או פשיסטיים?. ראו את הבחירות ברשות הפלשתינאית ממש דמוקרטיה שם ואצלכם הדקטטורה חוגגת. אנחנו מאוד שויוניים ליהודים ואילו אתם שונאים ערבים. הנה אנחנו מאפשרים ליהודים לבקר אצלנו בשטחים ואפילו זורקים להם סוכריות כבדות מאוד וחדות כשהם מבקרים אותנו. אנחנו גם מאפשרים ליהודים לחיות בשטח שלנו ואני מדבר על המתנחלים אותם אנחנו מאוד אוהבים. אנחנו שולחים קאסם עם שיר היכן שיש יהודים, ואנחנו מביאים מתנות ליהודים ממצרים דרך ציר פילדלפי. כשיכולנו נסענו באוטובוסים שלכם כדי שלאגד יהיו יותר נוסעים אבל מה לעשות השרות אצלכם חרה וכל פעם שנסענו המנוע התפוצץ, לא הגיע הזמן לשדרג את מודל האוטובוסים שלכם. אחמד טיבי וחבריו חברי הכנסת מאוד אוהבים יהודים ולכן הם מאוד משתדלים שיהיה שלום בכך שהם נפגשים בסוריה עם הטרוריסטים שם ומבקשים מהחיזבלה להפסיק הפיגועים. למה אתם לא אוהבים אותנו אה..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומור טוב, והאמת:
אריה,
11/01/05 11:14
|
אולי נהיה חברים טובים אחרי שכל אחד מאיתנו יהיה בארץ משלו, ולא נשפוך יותר יום יום אחד את הדם של השני. כאשר תהיה מדינה פלשתינית, טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה חלא לכנסת אלא לפרלמנט הפלשתיני. בניגוד לכם, אני רוצה את טובת היהודים. תפסיקו להשתמש בדגלים זוהרים ותתחילו להשתמש בשכל !!!!!! הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלח להם בן דוד ,על הגיזענות!!
יגאל כהן,
רחובות,
11/01/05 11:01
|
אלה יהודים טיפשים שהסיתו אותם אגו מניאקים שרק רצו מקום בכנסת. והיו מוכנים להשתמש בנשק הישן והיעיל של הגיזענות. באירופה היו אומרים ''הכה ביהודים והציל את גרמניה,פולין,רוסיה אוסטריה וכו'. שם הם למדו את התורות הנטישמיות האלה. אני מתבייש בהיותם יהודים ומתנצל בפנייך על החלאות האלה. לא אותך הם מבזים ,אותי הם מבזים. יחילהה איל חלאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שאתה מתחזה
בני,
11/01/05 13:16
|
|
 |
אתה לא ערבי אתה שמאלן שנולדת
לשמאלן/ערבי,
11/01/05 11:00
|
כיהודי. מכיוון שאתה מרגיש שאתה לא שייך לעם היהודי, כותב בשם ערבי ומזדהה עם ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ur good, it was funny...;)
ל"ת
Mark,
11/01/05 10:46
|
|
 |
23.
רענון לזיכרון הישראלי: - - -
אמיתי,
11/01/05 10:20
|
מי שאמר וחזר ואמר תמיד מעל בימת הכנסת, שאין לגיטימיות לממשלה הנשענת על הערבים, או להחלטה הנשענת על הערבים, הוא לא אחר מאשר הציוני לשעבר מר אריאל שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לנדאו הזה ממריד נגד הליכוד.
בינה,
11/01/05 10:17
|
בתור ליכודניקית שמסכימה עם השינויים שמתרחשים - מזועזעת מהח''כ הזה עוזי לנדאו שחושב שאנחנו בשנות ה - 40 של המדינה.
הלו עוזי ממי, חייבים לותר על שטחים, אין ברירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מחזיר אותנו לשנות ה - 40
דוד,
נתניה,
11/01/05 10:59
|
לפי דבריו ש''לא יהיו יותר יהודים בעזה'' ובהמשך בעוד שאר מקומות, נחזור דה-פקטו לגבולות החלוקה של האו''ם. מה שלא עולה בקנה אחד עם רצוננו להיות מדינה מתוקנת, נאורה ומובילה בין מדינות העולם הנאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי
רועי,
שרון,
11/01/05 10:57
|
|
 |
לבינה שלא הבינה
ארז,
11/01/05 10:48
|
מי קבע ש''חייבים לוותר על שטחים''? מאיפה השטויות האלה? אולי את ליכודניקית אבל אינך מבינה הרבה ממה שקורה מסביבך. האם ידעת שהישובים המיועדים לעקירה נמצאים בשולי הקו הירוק? האם ידעת שנטישתם לא תשפיע כמעט על גודל השטח שביידי הפלשתינאים? האם ידעת שצה''ל כבר מזמן לא בעזה? האם ידעת שהחרבת הישובים האלה זהו השלב הראשון בפינוי כל ההתישבות היהודית מיו''ש וחזרה לגבולות שביתת הנשק של 1948 (הקו הירוק)? האם ידעת שהפלשתינאים עדיין חתומים על האמנה הקוראת להשמדת מדינת ישראל? האם ידעת שאבו-מאזן גם מחויב להמשיך במלחמה נגדנו (וכמובן להמשיך בטרור? אם את יודעת את כל זה - אז למה את אומרת ש''חייבים'' להתקפל? למה אנחנו חייבים להתקפל ולא הפלשתינאים? הגיע הזמן שהם יעשו כמה מחוות כלפינו כדי שנראה אם אפשר לסמוך עליהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
השאלה הבוערת
רון,
ר''ג,
11/01/05 09:57
|
האם עם ישראל רוצה להפרד מהערבים ולהתכנס לתוך הדירה של ביילין, או לחלופין להיות עם גאה ששולט ומשליט את תרבותו על שטחי מולדתו.
כ''כ פשוט וכ''כ נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה קורא לעצמך ''רון''
נדב,
צוללת צהובה,
11/01/05 10:27
|
אני מניח שקוראים לך ''עם ישראל'', אחרת בטח לא היית חושב לדבר בשמו של ''עם ישראל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ל- 13 צר האופקין והמוחין
ברק,
11/01/05 09:55
|
עוזי לנדאו הוא כמעט הצדיק היחידי בסדום (הכנסת), לא חשוב מה הם דעותיו, הוא ישר, צנוע ובין הבודדים מהוותיקים שלא נחשד בפלילים! בניגוד לאריק שרון, אהוד ברק , אולמרט, הנגבי, יצחק הרצוג, פואד, אין לי כוח כבר לכתוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני לא מסכים עם לנדאו וחבריו א
גיא,
11/01/05 09:54
|
אבל צריך להסביר לבולדוזר שרק בכוח אי אפשר ואם זה אומר בחירות אז בחירות מההתנתקות אפילו להם כבר יהיה קשה להתנתק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בחירות יוכיחו אין רוב להתקפלות
ל"ת
בחירות עכשיו,
שרון דיקטטור,
11/01/05 09:52
|
|
 |
17.
עיתונאי שקורא לנאמנים ''מורדים''
השינאה לתקשורת,
11/01/05 09:41
|
פוגע בדימוקרטיה בישראל,ומצדיק את השינאה לתקשורת השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די למשחקי מילים מטופשים
נדב,
צוללת צהובה,
11/01/05 10:19
|
ה''מורדים'' מורדים במנהיגותו של ראש הממשלה. בזה מתבטא המרד שלהם, ולכן הכינוי הוא במקומו.
הכינוי הזה לא בא כדי לבטא חוסר נאמנות לדרכו המקורית של הליכוד או לתורתו של ז'בוטינסקי. הכינוי גם איננו מבטא שום דבר שלילי, ואינו כינוי גנאי.
אז בבקשה: די לבלבל את המוח בכל מיני משחקי מילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
וואלה מצנזר את תגובות הימין
עלאק ליברלים,
11/01/05 09:36
|
|
 |
15.
פעם נוספת נצחון למפלגה הגדולה
לוציפר,
11/01/05 09:29
|
המפלגה הגדולה בארץ ואשר מונה 37% מאזרחיה ניצחה גם הפעם ושמה מפלגת כל אלה אשר לא השתתפו בבחירות לכנסת האחרונה. בבחירות הבאות מפלגה זו תגדל פעם נוספת שכן הוכח עד כמה צדקו חבריה שנמנעו מלהצביע שכן גם הפעם ראש הממשלה לא הצליח להקים ממשלה ברוב של יותר מ58 חברי כנסת והפעם בתמיכתם של השמאל ,מיעוטים ושאר עבמים אשר כל המשותף להם זה כיפוף הרוב אשר החליט אחרת. פרס הרג את המדינה ושרון קובר אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בבחירות נשדרג את מעמדכם
איש מרכז הליכוד,
חיפה,
11/01/05 09:26
|
נעיף את שרון, ונשדרג את מעמדם של כל הנאמנים למצע המקורי של הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אני שונא את עוזי לנדאו
אורן,
11/01/05 09:23
|
|
 |
בוודאי שיש לך סיבה
א,
11/01/05 11:24
|
מדובר באדם תרבותי, משכיל, מאמין במה שהוא עושה ואפילו מוכן לוותר על כיסא. תראה לי אחד כזה במפלגה שלך (''עבודה'' או ''יחד'' זה ברור).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו ברור שאתה שונא.שמאלנים
פסיכולוג,
11/01/05 09:57
|
תמיד שונאים.הם לא קיבלו אהבה ולכן יש להם בעיה לא לשנוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנציונאל ליכוד מדבר הא הא
ל"ת
שש,
11/01/05 10:31
|
|
 |
the Stalinist talks, ahh
mark,
11/01/05 10:47
|
|
 |
12.
מפה פוליטית חדשה
אלי אל,
הרצליה,
11/01/05 09:11
|
לדעתי לאור הבעיות שנובעות ממניעים שונים כולל אישים המפה הפוליטית תשתנה ללא הכר, כמו כן יש להתאים את שיטת בחירת נציגי המפלגות למצב שלא תהיה סחטנות פוליטיתבתוך המפלגות.העם שבע לוקשים מכל הסוגים הפוליטקאים לא מקרינים אמינות ,העם אינו עכבר הניסויים של הפוליטיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בשם הכסא
נסים גבאי,
נתניה,
11/01/05 09:07
|
בשם הכסא מאת: נסים גבאי להתפלץ, אבל לא לקחת ללב, כי הבריאות חשובה יותר. לראות את מחזות הפוליטיקה בשיא ה''דמוקרטיה'' הנרמסת לגרגירי עפר ואפר - ולא להבין מה מצאו תושבי מדינת ישראל לבחור את המועמדים לכנסת שיצאו מביתן זה או אחר בגני התערוכה. אני מדבר הפעם לחבורת ''חסמבה'' ה''נאמנים'' לא''י, הנקראים ''מורדים'', והמצביעים נגד ראש הממשלה שלהם ונגד מפלגתם. בתחילה יצאו בטאראראם ענק שהנה נמאס להם ממכירת החיסול של א''י, וכל המתנגדים להתנתקות - יצביעו פה אחד נגד הצעת החוק הדורסנית שמביא לדעתם ראש הממשלה - לכנסת. אפילו ''אבירי הסוס הלבן'' נתניהו, ליבנת, סילבן ונווה - הובילו מהפכה מתוקשרת להצבעה נגד ראש הממשלה... עד... שנייה אחת לפני סוף ההצבעה... החוזרת. הם חזרו בהם, כי נורא לא אהבו את הרעיון ש''רק בגלל דעתם ומצפונם'' - יאלצו לעזוב משרת השר... לישכה... מזכירות... רכב שרד... נהג... נסיעות לחו''ל... קוקטיילים... את ההפסד נטו הזה הם לא היו מוכנים לעכל. הם היו מוכנים לוותר על כבודם, אישיותם, דעתם, מצפונם, הרגשתם, חובתם, ומה לא?... אבל לא על עניינים חומריים יומיומיים שאיתם הם חוזרים הביתה, למשפחה, לאשה, לילדים, לחברים, לשכונה, ל... זוהר הרגעי שמתמשך כל עוד אפשר. אבל היו נהנתנים זוטרים, סתם חכי''ם מהשורה, שאותם לשבור הרבה יותר קשה. מה זה קשה? כמעט בלתי אפשרי לשבור. עד... עד ש?... רגע. הם הצביעו נגד ממשלת שרון החדשה, וכמעט וראש הממשלה לא הצליח להרכיב ממשלה עם ''העבודה''. כמעט אמרנו, כי כולם ידעו שזה ''כמעט'', ותמיד הם עם יד על הדופק שזה יהיה כמעט. כי הנה או טו טו עומדת הצעת התקציב לעלות להצבעה בכנסת. כבר עתה מאיימים רק חלק מ''המורדים'' להצביע נגדו. את זה אומר ''בכיר המורדים'' ח''כ ארדן, בהביעו דיעה מחודשת שכנראה לא כל המתנגדים לשרון, יצביעו הפעם נגד תקציב המדינה. למה? כי כאן זה הופך יותר קריטי, האיומים של ראש הממשלה ללכת לבחירות אם לא יקבל רוב מצד מפלגתו ולווייניה - יביא אותו ללכת לנשיא... כל זה כבר הופך ליותר מידיי מוחשי לרבים מאותם חכי''ם שיודעים בוודאות שאחרי הליכה מחודשת לעם... הם הולכים ל...ים, ורק האופציה לצ'ונאמי לחופיו... מפחידה אותם מלנסות לנפוש שם. אז איך מתגלגל לו גלגל. ראש ממשלה מהימין, הופך עורו, בועט במצע מפלגתו, מאיים על כל מתנגדיו, ו... כל הנאמנים לדרך מפלגתם והאמון בבוחריה - מוצאים עצמם מתנגדים להתנתקות המאולצת שמובילים אותה מעטים במפלגתם, ואחרי ששיכנעו את כולם בצידקתם, אחרי שלחמו בחרוף נפש על עמדתם, אחרי שהצביעו ללא חשש נגד המפר הבטחתו לבוחריו - הם מתקפלים רגע לפני שאותו עריץ מראה להם את הדרך לחיים חדשים... מחוץ לפוליטיקה. זה כבר הופך בעיניהם למעמסה בלתי ניתנת לתפיסה, צפרדע לא כשרה לאכילה, ועקב אכילס חדיר ללא מעטה מינימלי של שריון. אז מה נשאר מכל צעקות החמס של מתנגדי ההתנתקות? רעש המום. שנאה גורפת. אי אמון חבר בזולתו. קללות במליאת הכנסת. ורק מי לא בא? לא באו: המנהיגות. הרצינות. הכבוד. הדוגמה האישית. ה... תרבות הנכונה לצעוד בה, ואשר תיתן את הכלים הנאותים לכל צרכינו בחיי היומיום במדינה השסועה הזו. כי כל מה שאנו שואפים, קוראים, לומדים, מקווים... נגוז מול עינינו רגע רגע, כאילו היינו... בחלום בלהות... ואין שום כח שבעולם שיוציא אותנו... מלבד התעוררות מבוהלת... ל... מציאות עגומה יותר. נפלאות דרכי הפוליטיקה הישראלית? ממש לא. מפתיעים מהלכי הנבחרים? ממש לא. מגעילים יסודות התרבות הקלוקלת והחינוך הזוועתי שהם מנחילים לדור הצעיר? וואללה חבל להוסיף מילה אחת, שמא עלול אני להתפתות ולחבור אל ''גדולי האומה'' האלה, שמעניין מה יכתוב עליהם שר ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ממשלת שרון ,ערבים ,מר''ץ
גועל נפש,
11/01/05 09:06
|
|
 |
9.
מורדים טיפשים ! רק בגללכם...
אריה,
11/01/05 08:55
|
הערבים הם אלה שקובעים במדינה הזאת ! הורג אותי ! הלא ''מורדי הליכוד'', אלה שמתבייכנים עכשיו שהממשלה עומדת בקולות הערבים, הם אלה שלא מוכנים שתהיה מדינה אחת רק לערבים ושבמדינת היהודים יהיו אך ורק יהודים! איזה טירוף זה ! מחוץ לקו הירוק צ''ל כל הערבים בלי יהודים, ובתוך הקו הירוק רק יהודים בלי ערבים! מי מפריע לזה לקרות? רק אתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה עם ערביי - מחבלי - ישראל
לאריה ה... מ-1,
11/01/05 08:52
|
|
 |
בהחלט לא. הפרדה זו הפרדה.
אריה,
11/01/05 11:07
|
טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה חלא לכנסת אלא לפרלמנט הפלשתיני. בניגוד לכם, אני רוצה את טובת היהודים. תפסיקו להשתמש בדגלים זוהרים ותתחילו להשתמש בשכל !!!!!! .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ממשלת מר''ץ ליכוד: שותפים להרס
אילן,
רבבה,
11/01/05 08:45
|
איפה העקרונות שלהם? זונות אלה בסוף אין כבוד רק שינאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
השאלה לבחירות: מדינת יהודים כן
אריה,
11/01/05 08:42
|
השאלה לבחירות: מדינת יהודים,- מדינת ר ק יהודים, כן או לא? השאלה האחת והיחידה של הבחירות: האם אתה רוצה מדינה של ערבים ויהודים ביחד,- כמו שרוצים ''המורדים'' והמפד''ל,- או שהיהודים יהיו לחוד והערבים יהיו לחוד, הפרדה, הם שם אנחנו פה, מדינה ערבית מחוץ לגבולות ישראל ומדינה יהודית נטו, אך רק ליהודים, בארץ ישראל. זו השאלה היחידה. דרך החצוצרות של ''המורדים'' או הדרך השפויה והחכמה של כל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשאלת השאלה אם השמאלנים...
יוסי,
גושדן,
11/01/05 09:06
|
הם בכלל יהודים. לדעתי לא. -השמאל הסכים להכיר עקרונית בזכות-השיבה (בטאבה ובהסכמות ז'נבה) -השמאל גם עושה כל שביכולתו כדי למחוק כל סממן יהודי של המדינה. -השמאל הביא לאיחוד-משפחות של מאה אלף פלסתינאים בישראל במסגרת סעיפים בהסכם אוסלו -השמאל מתנגד לתיקון בחוק-האזרחות שימנע זכות-שיבה זוחלת אל תוך מדינת-ישראל לבוא ולטעון שלשמאלנים איכפת פתאום מאופיה היהודי של המדינה זו בדיחה תפלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת יהודים או מדינת דוסים?
אריה,
11/01/05 11:11
|
מדינה לעם היהודי, לא מדינת דוסים יהודיים. אני, בניגוד לך, רוצה מדינה לעם היהודי נטו. מדינה לצאצאי העיברים, בין אם הם אוכלים קיגל ובין אם הם אוכלים שרימפס. והערבים רק במדינה שלהם, אשר, בלית כל ברירה אחרת, תוקם על חלק מ''ישראל רבתי'', וכאשר תהיה מדינה להם, אז:טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה חלא לכנסת אלא לפרלמנט הפלשתיני. בניגוד לכם, אני רוצה את טובת היהודים. תפסיקו להשתמש בדגלים זוהרים ותתחילו להשתמש בשכל !!!!!! הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים הם אך ורק יוסי והשכן
נדב,
צוללת צהובה,
11/01/05 09:46
|
יוסי שלנו, מגוש דן, הוא היהודי האחרון שנותר עלי אדמות. בעצם, נאמר לי, שבקומת קרקע בבניין ליד יוסי, יש איש אחד, שיוסי הצליח לשכנע אותו בכל דעותיו, ולכן יוסי החליט שגם הוא יהודי אמיתי. בקיצור - יש שני יהודים בעולם: יוסי והשכן שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פחות מ-24 שעות עד שארדן
נאמן א''י,
11/01/05 08:40
|
מתחיל להשתפן. לא קונה את התירוץ המגוחך שלך. נתחשבן בבחירות הקרובות (מאוד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלעד ארדן וגדעון סער הישרים
שמחה,
11/01/05 09:08
|
והאמיצים ביותר בכנסת המושחתת הזו. כל הכבוד על עמידתכם האיתנה על אמונתכם.שלא כמו כץ,גילה האופורטוניסטית ולימור המתפתלת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
חלום שרון
ארז,
11/01/05 08:39
|
אם שרון היה זונח את חלום הבלהות של פרוק ישובים עבריים ללא שום לחץ/תמורה אז היה לו סיכוי לגמור את הקדנציה. כיום יש לו רק את חברי הכנסת חסרי המוסר הלאומי וכמובן הערבים. עם חבורה שכזאת, מעט מאד יהודים בארץ מרגישים שהממשלה הזאת תצעיד אותם לעתיד יותר טוב (במקום לחלומות ורודים ולא מציאותיים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
SHARON MUST BE STOPPED
ALON,
11/01/05 08:36
|
SHARONS BRUT FORCE DICTATORSHIP MUST BE STOPPED AT ANY PRICE, EVEN NEW ELECTIONS, OR HE WILL DESTROY ANYTHING THAT IS LEFT OUT OF ISRAELI DEMOCRACY. HE BETRAYED THE VOTERS, HE BETRAYED THE CENTRAL LIKUD VOTE AND SO ON. THIS REGIME IS BASED ON LIES MANIPULATION AND CORRUPTION, IT MUST BE STOPPED BEFORE THERE IS A CITIZENS REVOLT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טעות כתיב!
המנותק,
11/01/05 08:33
|
החליפו ה''מם'' ב''פה''.... כי זה מה ששרון עושה עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
השאלה בבחירות: מדינה עם ערבים
אריה,
11/01/05 08:31
|
השאלה האחת והיחידה של הבחירות: האם אתה רוצה מדינה של ערבים ויהודים ביחד,- כמו שרוצים ''המורדים'' והמפד''ל,- או שהיהודים יהיו לחוד והערבים יהיו לחוד, הפרדה, הם שם אנחנו פה, מדינה ערבית מחוץ לגבולות ישראל ומדינה יהודית נטו, אך רק ליהודים, בארץ ישראל. זו השאלה היחידה. דרך החצוצרות ''המורדים'' או הדרך השפויה והחכמה של כל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר,הגזענות היא שמניעה אותך
זה אני.........,
11/01/05 11:54
|
אינך רוצה ''מדינה של ערבים ויהודים ביחד'',כעת דבריך ממוקדים ומובנים יותר מאשר סתם התלהמות,ואם כוונתך לכלול גם את ערביי ישראל,הרי שתימצא יותר מאשר אוזן אחת קשבת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים הם לא שייכים לעם היהוד
לשמאלן/ערבי,
11/01/05 10:56
|
מדינת ישראל היא מדינת יהודים. גוש המחנה הלאומי - היהודים מזדהים איתם. גוש השמאל - מזדהים איתם כל מי שלא יהודי,השמאלנים והערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוס זה לא שם נרדף ליהודי.
ל"ת
אריה,
11/01/05 11:21
|
|
 |
אין מקום לבוגדים בעם היהודי!!!
לשמאלן/ערבי,
11/01/05 11:36
|
|
 |
זה משאיר מעט מאד יהודים
נדב,
צוללת צהובה,
11/01/05 11:02
|
|
 |
אתה עדיין בהזיה שלך.היהודים הם
לשמאלן/ערבי,
11/01/05 11:19
|
העם היחיד שידע ''להקיא'' את בוגדיה. זאת הסיבה שנשתמרנו אלפי שנים למרות שהעם היהודי הוא עם קטן עם השפעה גדולה. אצל כל העמים הבוגדים הם המיעוט כך גם בעם היהודי.
קח את הכדורים הנכונים ואז תחזור למציאות ותוכל גם לדעת לעשות חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשרו אותם לעמודי חשמל וירו להם
אריה,
11/01/05 11:36
|
עוד בתקופת ה.אמוראים נהגו אצל היהודים לקשור את הבוגדים לעמודי חשמל ולירות להם בברכיים. אלוהים, כמה שה''ימין'' דומה לערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעיתי! בתקופת עזרא ונחמיה...
ל"ת
אריה,
11/01/05 13:52
|
|
 |
אתה עדיין הוזה. הוזה. ה ו ז ה.
לשמאלן/ערבי,
11/01/05 12:25
|
אמוראים - עמודי חשמל????
בתקופת האמוראים השתמשו בחשמל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקנו את האילוזיה שמנסה
קובי,
מרכז,
11/01/05 08:59
|
למכור אריה כאילו ''הם'' יהיו ''שם'' ואנחנו ''כאן''. (אולי הוא בעצמו אינו מבין). מה - נשאר ללא נגב אשר מאוכלס בבדווים? או ללא גליל מערבי ומרכזי? או נחזיר את לוד, רמלה, חייפה, יפו? תגיד את אמת אריה- האם ראית פעם את המפה שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדתי לפני לימור לבנת, ואני מכ
אריה,
11/01/05 11:17
|
ואני מכיר את המפה שלנו. כאשר תהיה מדינה פלשתינית, אבוי, אכן על חלק משטחי ''ישראל רבתי'', יש לבצע (בלי לשאול אף אחד אם הוא מסכים...)טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה חלא לכנסת אלא לפרלמנט הפלשתיני. בניגוד לכם, אני רוצה את טובת היהודים... ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת. להחזיר את הערבים ל
יהודי מא''י,
11/01/05 10:02
|
לארצות מוצאם, לא חלקי א''י. כבר גזלו מאיתנו את עבר הירדן המזרחי - חלק מא''י. זה מספיק בהחלט ליישב את כל הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה: אתה אוהב אותם !!!!!
אריה,
11/01/05 11:39
|
''לארצות מוצאם'', למה לא למאדים? אתה מבקש רק דברים שאתה יודע שאי אפשר, כדי שיהיה תירוץ לא לעשות כלום ולהמשיך לחיות איתם ביחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה!!!!
איציק,
היהודי,
11/01/05 08:51
|
האם אתה מתכוון לכל הערבים? גם אלו שנמצאים בתוכנו....שימצאו מחוץ לארצנו? כי אם לא אז אתה רק מדבר שטויות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על תוכנית השלבים שמעת???
שפינוזה,
11/01/05 08:50
|
אתה חושב שהתנתקות מחצי מדינה תפתור את הבעיה בחצי הנותר, כאילו שאין ערבים בתוך גבולות 67.... גם אם נוותר על כל שטחי 67 לא נישאר עם מדינה יהודית נטו מכיוון שהפלשתינאים וערביי ישראל בשיתוף השמאל הישראלי ימשיכו בתוכנית השלבים וינסו להפוך את מדינת ישראל ממדינת העם היהודי למדינת כל תושביה. לפי תוכנית השלבים שלהם בארץ ישראל יוקמו שתי מדינות - אחת פלשתינאית ביהודה ושומרון ורצועת עזה והשניה מדינת כל אזרחיה במדינת ישראל. כלומר הפיכת מדינת ישראל שתישאר בגבולות 67 ממדינת העם היהודי למדינה חילונית דמוקרטית בה הפרדה מלאה בין הדת למדינה. משמעות הדבר היא החלפת הימנון המדינה, החלפת סמל המדינה, והחלפת דגל המדינה בסמלים חילוניים ולא יהודיים וכמו כן ביטול חוק השבות במתכונתו הנוכחית המקנה זכויות ליהודים בלבד לחוק שבות שיכיר בזכות השיבה של הפליטים הפלשתינאים למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפינוזה שנא שינאה עיוורת שמאלנ
אריה,
11/01/05 11:43
|
ולא משנה מה אמרו או מה היציעו, אם זה בא מהשמאלנים, זה רעיל !!! אז אתה כמוהו. אחלה. ולענינינו: כאשר תהיה מדינה פלשתינית, על חלק משטחי ישראל רבתי, יש לבצע, בלי לשאול אף אחד להסכמתו: טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה לא לכנסת ישראל אלא לפרלמנט הפלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה רוצה זכות שיבה או לא
השאלה מר אריה,
11/01/05 08:43
|
האם אתה רוצה הינתקות+סיפוח מקסימלי (ללא נטרנספר של ערבים). או הינתקות מקסימלית +זכות שיבה מקסימלית. או שאתה רוצה שהערבים ימשיכו לקבל אזרחות ישראלית ע''י נישואין פיקטיביים או לא, עם ערבים ''ישראלים''. לפי מה שהשמאל כולו רוצה ותומך ועותר לבג''צ עבורו. נזכיר ולא נשכיח שהשמאל הסכים לזכות השיבה (מדורגת מינימלית אבל הסכים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הסכים לזכות-השיבה...
יוסי,
גושדן,
11/01/05 09:09
|
לא באופן מינימלי אלא באופן מקסימלי: הכרה בהחלטה 194 של האו''ם כבסיס לפיתרון של בעית-הפליטים. ההחלטה הזו קובעת שהפליטים יוכלו לחזור לאדמתם ולקבל פיצויים עפ''י רצונם האישי. כאמור הסכים השמאל להכיר בהחלטה זו בטאבה ובהסכמות ז'נבה. מאז כל פעם שהשמאל מדבר על רוב יהודי(כאילו שלאנטישמים האלה בכלל איכפת מהעם היהודי וגורלו) אני צוחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה יעזור לאולקוס שלך שרוף א
אריה,
11/01/05 11:20
|
שרוף את כל השמאל ותקע סיכות כל לילה בבובה של יוסי שריד. אבל יש להיפרד מהערבים. נקודה. כל הפלשתינים (כולל אזרחי ישראל היום) בפלשתין, וכל היהודים בישראל .טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה .לא לכנסת אלא לפרלמנט הפלשתיני. ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה הפרדה מלאה !!!!!
אריה,
11/01/05 09:00
|
טירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין בתמורה לאריאל וגוש עציון שיסופחו לישראל. ערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית, זכויות וחובות תושב קבע בישראל והצבעה חלא לכנסת אלא לפרלמנט הפלשתיני. בניגוד לכם, אני רוצה את טובת היהודים. תפסיקו להשתמש בדגלים זוהרים ותתחילו להשתמש בשכל !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|