 |
24.
כל הכבוד
מוי,
12/01/05 10:38
|
גם ערבים תמימים נפגעים,כדאי שמדינת ישראל תאמץ אף היא את דרכה של זק''א כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זה פורסם בבוקר ברדיו חיפה
גבי,
חיפה,
12/01/05 02:27
|
|
 |
22.
הרעיון מרגש, התגובות מבחילות
ל"ת
יהודי טוב,
12/01/05 01:08
|
|
 |
21.
מה כל האנטי הערבי?
תושב הצפון,
12/01/05 00:47
|
זק''א מטפלת לא רק בשרידי גופות מפיגועים. היא גם מטפלת בנפגעי תאונות קשות כמו תאונות הדרכים. נכון שזה לא המקצוע הכי זוהר בעולם אבל מישהו צריך לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כנסו לכאן ותבינו הכל!
חיים,
מרכז,
12/01/05 00:02
|
כמובן שפינוי יהודים שנמצאים במצב פיקוח נפש זה דוחה שבת. אך כאן מדובר במקרה שונה משתי סיבות עיקריות: א- הם זקוקוים למתנדבים שאינם יהודים בגלל החשש שלא מדובר תמיד בפיקוח נפש...כי הרי מדובר בגופות או בחלקי גופות ואז ישנה בעיה להחליט אם זהו דבר הדוחה שבת.
ב- יש חשש שבמקום הפיגוע הנפגעים אינם יהודים ואז אסור לחלל שבת לחילוץ שאינם יהודים.
ג- ברור לי שהמניעים של זק''א לכך אינם מניעים של קירוב לבבות ''לאחינו'' הישמעלים..
ד- אני גם רוצה להתנדב למי פונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יהירה - עפ''י הכותרת ל 20
יהודי תודה,
מרכז,
12/01/05 02:32
|
עכשיו אחרי שקראתי את תגובתך אני ממש מבין ההההכל אני מבין שאין סיכוי קל שבקלים שזה נעשה בתמימות ברצון טוב ובמטרה לקרב לבבות, אין סיכוי שבעולם נכון? לדעתי, לא נכון! זה כן נעשה לטובת המטרות שאתה בטוח ואף יודע! שלא נעשו לשמם, ותרצת יפה אך, מה לעשות, לא מדוייק. מהעובדה הפשוטה, רבנים גדולים עשו את העבודה הזו, אילו היתה הלכה אוסרת פינוי ''ספק גופת יהודי'', לא היו הרבנים עושים עבודה זו.
לכן, כמו שיעקב ועשיו קברו יחד את אבינו אברהם במערת המכפלה, בוא נהיה אופטימיים (לא חולמים בהקיץ) וניתן הזדמנות לאסוף את מיתינו ביחד אולי ואני מקווה שזו גם שאיפתך, נוכל גם לחיות ביחד ובשלום.
להבא בוא נהיה ''מתונים בדין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני מברך ומעודד..זה ערך אינושי
ערבי,
מרכז,
11/01/05 22:19
|
אסור לקשור את ההתנדבות לזק''א לנושאים פוליטיים או אחרים שבמחלוקת כי ההתנדבות הזו מעל לכל וויכוח או מחלוקת. אני שמח ומקווה שבני יהיה בין המתנדבים. ולכל מוגבלי המחשבה המתנגדים לכך אומר אני מרחם עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם שפוי
תושב הצפון,
12/01/05 00:53
|
טוב שיש מי שחושב מעל הפוליטיקה . אנחנו בסך הכל בני אדם ויש קיצונים משני הצדדים. זק''א הוא אירגון חשוב , ומי שלא מבין זאת טיפש גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרחם על עצמך חביבי
עטאן,
סכנין,
11/01/05 22:43
|
תשמע ידידי אני מאוד מרחם עליך ועל אנשים מוגבלים כמוך ועל הילד שלך שאתה מקווה שהוא יהיה בין המתנדבים עם כל הרצון הטוב של המתנדבים העבים בסוף יגידו ערבי מטומטם סוג ב ומה שתרצה ולא תרצה לשמוע אפילו אם תהיה רופא ותציל חיים ולא סתם מתנדב בזק''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה, עסאן
עופר,
12/01/05 00:57
|
אפילו שיש אמנם אנשים חשוכים שמסוגלים לחשוב ולהתבטא כך, אתה צריך להלחם בתופעה, והדרך הנכונה לעשות זאת זה כפי שכותב קודמך, שהזדהה רק כ''ערבי'' מהמרכז. תגובה כמו שלך רק מספקת הצדקה לגזענים להגיד ''הנה צדקנו- הערבים אינם בעלי ערכים אנושיים'' . אתה לא צריך לרחם על קודמך , רק להלחם בשינאה שבליבם של האנשים אליהם התייחסת ו ב ל ב ך ולדעת לשים את הערך המקודש של חיים ומוות מעל לזה , כי בסופו של דבר , אם נחזיר שינאה על שנאה - איך תכלה השינאה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
החברה הרעים יספקו עבודה
זמיר,
11/01/05 21:53
|
|
 |
17.
כל הכבוד על היוזמה!!!
ל"ת
אילן,
11/01/05 20:47
|
|
 |
16.
פראייר הערבי המתנדב
ערביה,
סכנין,
11/01/05 20:31
|
אם אנשי זקא יכולים לעבוד בשבת לא היו מחפשים אותכם ואם זאת הייתה עבודה תמורת כסף גם כן לא הייתם חולמים לקבל אותה ערבים תתעוררו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים התעוררו מזמן.......
גדי,
צפון,
11/01/05 21:59
|
.....אולי כדאי שירדמו לאיזה, נניח, מילניום או שניים, הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערביה בורה, תכירי את האויב.
:-),
11/01/05 20:51
|
מותר ליהודי לעשות את הפעולות הללו בשבת, ביהדות אפילו המת חשוב, שלא כמו באסלם מותר להרוג ועוד לקבל 70 בתולות(דמיון מזרחי). גם כסף לא מקבלים כי זו מצווה. אבל את עם דתך הנפלאה, צריכה להזהר שלא תדברי עם גבר, ובן משפחה שלך יחשוב שאת עושה פדיחה למשפחה וישחט אותך כמו חרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה את חיה בדיוק
חוסין,
סכנין,
11/01/05 22:14
|
כל הכבוד למפגרת שכמוך שיודעת לכתוב תגובות כי לפי מה שאת כותבת נראה לי שאת לא חיה בעולם הזה ולמדו אותך הסטוריה מלפני 1000 שנים קודם כל תכירי את הערבים ואח''כ תנסי לדבר שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הרבה שכל אהה??
ברק,
11/01/05 20:47
|
לפי הדת במקרים שאנשי הזק''א יהיו חייבים לחולל שבת לצרכים מסוג זה לא רק שמותר לעבוד זה גם מצווה..והם עושים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש מטומטמת!
ל"ת
בלונדינית,
11/01/05 20:46
|
|
 |
את מטומטמת
ל"ת
ערביה,
סכנין,
11/01/05 22:08
|
|
 |
תרגעי קודם כל
רגיעון,
12/01/05 01:18
|
תקראי את התגובות ותחשבי : ''אולי טעיתי?'' . אומרים: אם שניים אומרים לך שאתה שיכור - אז כנראה זה נכון! שימי לב , יותר מאחד טוענים שתגובתך מטומטמת - אז אולי את בכל זאת לא לגמרי צודקת, ובכלל כועסת על משהו אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט מטומטמת ומי שאמר את צודק
ל"ת
הצפונית,
12/01/05 00:54
|
|
 |
15.
זק''א הורס את שמו הטוב
ארז רוט,
כרמיאל,
11/01/05 20:30
|
|
 |
ארז, כדאי שתרשם לאולם לעברית
ל"ת
עברי לידר,
11/01/05 22:43
|
|
 |
14.
כולכם טיפשים
מסעודה,
11/01/05 19:23
|
הם זקוקים לגויים של שבת לפינוי נפטרים בשבת כי זה אסור עפ''י ההלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסעודה, מאיפה המומחיות הזו בהל
סועד,
מסעדה,
12/01/05 01:11
|
מאיפה המומחיות הזו בהלכה? אין לך יכולת לחשוב שאולי זו הזדמנות למשהו טוב? באמת נראה לך שזו הסיבה? דרך אגב מתן כבוד למת וטיפול בו דוחה שבת, אבל אם אפשר גם לטפל במתים וגם לשמור שבת , מה מפריע לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מתכוננים...
מסעודה,
11/01/05 21:29
|
להתעסק בפינוי גופות בתשלום כנראה, עכשיו זה הפך לפופולארי , גם מד''א נכנס לתחום , הם כבר גמרו להציל את כולם , אז עכשיו הם בעיסקי המתים. את הגויים צריכים לשבתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אין כבוד לחיים, שיהיה למתים
א.ד.,
12/01/05 11:08
|
לא יקרה שום דבר אם גם הערבים ילמדו מהו כבוד המת ויתנדבו לאסוף גופות. כשזק''א אספו גופות של ערבים, הם לא דבר אלא עשו עבודתם נאמנה. ממילא אין להם הרבה כבוד לחיים, אז לפחות למתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רציני?מה עשו עד עכשיו?
ל"ת
אדם,
11/01/05 19:40
|
|
 |
13.
היוזם האמיתי הוא ...כנסו ותראו
זיהוי פלילי,
צפון,
11/01/05 19:15
|
הרעיון קרם עור וגידים אי שם במוחו הקודח של סגן ניצב מנדל ש. שמשמש כראש המעבדה הניידת לפשעים חמורים במז''פ צפון. עוד בשנת 2000 הוא פנה לגורמים במשטרת ישראל ובזק''א. את צניעותו של האיש אי אפשר לתאר במילים. ובמקצועו אין שני לו בארץ. המחמאות מגיעות לו ורק לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חבל שצריך את זק''א, אבל...
:-),
11/01/05 19:08
|
|
 |
11.
לאסוף שאריות של יהודים, למה לא
אורן,
11/01/05 18:33
|
|
 |
ציניות היא רעיון גרוע
למה ציניות?,
11/01/05 20:26
|
|
 |
10.
איזה יופי! יישר כוח לכל המתנדב
ל"ת
רעות,
11/01/05 18:12
|
|
 |
9.
רעיון מבורך!
ל"ת
יוזמה מבורכת,
11/01/05 18:07
|
|
 |
8.
רעיון נ-ה-ד-ר-!
שלומית,
11/01/05 17:44
|
כל הכבוד לכל מי שפעל כדי להגשים את היוזמה המבורכת הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מסוכן מידי..
יניב,
11/01/05 17:43
|
לכו תדעו אילו מזימות עוברות להם בראש.ערבי נשאר ערבי-תזכרו את זה תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יניב , אתה גזען רפה שכל
ל"ת
יהודה או מוחמד,
מה זה משנה,
12/01/05 01:03
|
|
 |
צודק! הם יגעו בנפגעי טרור?!
ל"ת
משה,
11/01/05 18:17
|
|
 |
6.
טוב מאוד-זו גם המדינה שלהם!
צפוני,
11/01/05 17:41
|
|
 |
זה לא גם המדינה שלהם!!!!!!
אושר,
11/01/05 22:15
|
|
 |
לך לעזאזל
רימה,
סכנין,
11/01/05 20:28
|
קודם כל שתתן להם המדינה מה שהיא נותנת ליהודים ואח''כ יתחילו לתת לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשפחה מרשה לך לגלוש
ל"ת
מחמוד,
טירה,
11/01/05 21:01
|
|
 |
מחמוד תסביר את דבריך
רימה,
סכנין,
11/01/05 22:09
|
אתה באמת מטומטם אולי במשפחה שלך לא נותנים לבנותם לגלוש ולא אצלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרימה - קודם תתנו למדינה
אזרחית המדינה,
12/01/05 11:11
|
שנותנים היהודים, אח''כ תקבלו את מה שהם מקבלים. אצלכם זה נוהג לקבל ולא לתת. הייתי רוצה לראות שבמדינה ערבית הייתם מקבלים את מה שאתם מקבלים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יהיה מאוד מעניין ונחמד
אורית,
עפולה,
11/01/05 17:41
|
|
 |
נחמד?
ל"ת
למה התכוונת?,
11/01/05 20:27
|
|
 |
4.
מר פרידמן אתה איש יקר!!
ל"ת
גיל,
11/01/05 17:39
|
|
 |
3.
מצויין
אורנה,
חולון,
11/01/05 17:39
|
|
 |
מי יפנה גופות נפגעי טרור?!
ימח שמכם,
הדתיים האלה.,
11/01/05 18:18
|
|
 |
ככה את חושבת
נביל,
ישראל,
11/01/05 17:47
|
|
 |
תגובה לנביל החנפן
חסן,
סכנין,
11/01/05 22:16
|
|
 |
2.
יש גם ערבים כאלה..
ל"ת
יגר,
11/01/05 17:38
|
|
 |
1.
טוב מאוד ! כל הכבוד על היוזמה!
ל"ת
יריב,
11/01/05 17:36
|
|