 |
35.
תוכנית החלל של שטייניץ
מספר 666,
13/01/05 07:47
|
דיון מפורט בתוכנית הטילים ובאיסטרטגיה החללית של שטייניץ יA כאן : תוכנית החלל של יובל שטייניץ http://www.notes.co.il/eshed/9178.asp על תוכניות הטילים והחלל הערביות יש דיון מפורט כאן : http://www.notes.co.il/eshed/9176.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Russian are Kurwes
ephi,
13/01/05 07:42
|
it was illusion thta fucking russina will love jews Tsar styed as Tsar
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורווא זה בעצם פולנית
מייק,
שיקגו,
28/04/05 08:16
|
אבל יש פה בשיקגו המון פולנים אז הבנתי אותך. אבל היתי גר בארץ ולא פה לא היתי מבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש לזכור
צברי אחד מהעם,
12/01/05 23:13
|
שהסיכון המוסלמי מדורג ''רק'' במקום השני!את המקום הראשון תופסים-ה ר ו ס י ם!!''ידידנו ''האמריקנים כבר הבינו זאת מזמן ואף שילמו מחיר יקר מאד,אלה שהם החליטו להעמיד פנים...........להם יש את היכולת ללוקס הזה!..........לנו את אין היכולת לשחק אותה ''לוקס''!! ראו הוזהרתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
What's the problem?
Arie,
12/01/05 19:53
|
If the range is only 5Km and it can hit aircrafts flying at up to 3.5Km high, then change your surveillance equipment and start flying at heights of 7Km and above! I don't see the big deal with that. Also, if the Hezbollah get their hands on these missiles, then we would know exactly where they got them from and we can therefore attack Syria in a very powerful manner.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
big problem
mike,
chicag,
28/04/05 08:15
|
russia ns ough not to be selling weapons to our enemies. and i'm russian so don't start any racism shit.
this is like us selling to chechens. it is true. both are unacceptable.
רויסיה מבינה רק כוח. לשמשל השתחררו את האסירים היהודים רק כשכהנא התחיל לפעול נגדם במרץ. כזאת היא אומה, אין מה לעשות. תבדקו את העובדות שלכם ותראו שצודק אני. כאלה הם אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הטילים בדרכם לצ'צ'ניה
AVIVA,
12/01/05 19:48
|
פוטין מזיק גם לעצמו.לאחר שסוריה תספק את הטילים לחמאס ולזרקאווי,הם יגיעו גם לצ'צ'ניה.לא רק נתב'ג,אלא גם מוסקווה ולנינגרד.פוטין חוזר על שגיאות האמריקאים.הם עזרו למוג'אהדין באפגניסטן ואילה התקיפו אותם עצמם.הטילים האלה כבר בדרכם לצ'צ'ניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אולי כדאי לשקול הצעת אסד בחיוב
פרחיה,
12/01/05 18:22
|
לאור ההתפתחויות החדשות, כשמתחוור לנו שידידתנו הקרובה רוסיה מפלרטטת עם הגדולות באויבותינו, סוריה ואירן, ומנסה לעשות עמם עסקים על גבנו, בשעה שאנו מסתכסכים עם סין בלחץ ארהב, אולי יש לעשות חושבים. אולי בכל זאת כדאי להענות בחיוב לפניית אסאד. האם ידו תשאר מושטת לעד? האם נוכל לסמוך על שסוריה חלשה ותשאר כזו גם בעתיד? לא חבל להחמיץ כל הזדמנות למניעת שפך דם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ידידתנו הקרובה רוסיה'' ?!?!
זולו,
13/01/05 09:04
|
אולי שלך. יש לך באמת ידידים מיוחדים פרחיה. פלסטינים , רוסים , צרפתים ושאר זיבורית. אל תתפלאי, איפא , שאני לא רוצה להיות חבר שלך ושל טלי פחימה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם מוכרחים לשים במרכאות
פרחיה,
13/01/05 10:15
|
לובנגולו מלך זולו, הנה אתה כבר שמת במרכאות. האם גם אני הייתי צריכה להכניס זאת למרכאות, כדי שתבין את הציניות בדברי. לשם הבהרה, פוטין אינו חביב עלי כלל ולא הייתי רוצה לחיות ברוסיה שלו, ממש כמו שלא הייתי רוצה לחיות בבריהמ בזמן המשטר הקומוניסטי. הפלשתינים אינם ידידי אך איני יכולה לשלול מה שמגיע להם, הזכות להקים מדינה. והאמן לי, אין לי חשק להתחבר אתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבירת שתיקה!
הגנן הקטן,
12/01/05 23:01
|
יש לדעת ולהבין שפרחיה,היא למעשה שגרירת הפרופגנדה של המערכת הערבית והמוסלמית בישראל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמריקאים הולכים עליו
Avi Ecuador,
12/01/05 18:56
|
למה לתת קרש הצלה לשונא יהודים?! כנראה ארצות הברית רוצה להוריד אותו: http://www.debka.co.il/article.php?aid=1107
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה היא ערבי
אושר,
12/01/05 18:30
|
פרחי חלאס קלטנו שזו את נו די קרציה אל תדברי כאילו את יהודיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חן חן על המחמאות
פ,
12/01/05 19:19
|
הלוואי שאתה היית ערבי. היית מוריד את ממוצע האיי קיו שלהם לרמה שכבר לא היינו צריכים לפחד מהם, אימבציליות גמורה. ג'וחא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא שלך ערבי
אושר,
12/01/05 20:15
|
|
 |
29.
does
ofer,
12/01/05 17:13
|
it suprise someone ? is this the first time that they givving/selling weapon to the Arab countries. It was like that all the years and now we have Putin ''quiet water go deep''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך מעריצות
ל"ת
הדבילית,
12/01/05 20:34
|
|
 |
עופר חמוד
אורנה,
12/01/05 20:15
|
|
 |
I had
ofer,
12/01/05 20:53
|
|
 |
28.
ישראל ווחאד בכיינית
+,
12/01/05 16:28
|
כמו ילד שרץ לאמא שלו בכל פעם שמרביצים לו. ישראל נהפכה ממזמן להיות ליבראלית. זה לא מה שהיה פעם כשהפצצנו מתי שהיה צריך. אתם חושבים שבגין חיכה לשאול את ארה'ב אם להפציץ את הכור, ההפך הטילים הסובייטים לא הולכים ברגל ,או שהם מגיעים במטוס או באוניה. אם יש חשש לאיום אסטרטגי קדימה לעשות תוכנית להפציץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפתרון:למכור מזל''טים לצ'צ'נים.
ל"ת
אולי גם נשק,
כימי וביולוג,
12/01/05 15:34
|
|
 |
26.
על מה הרעש, טוב שלסורים טילים
יוסף,
12/01/05 15:33
|
לא מדוייקים בטווח טעות של 20 ק''מ אתם מבינים את המשמעות. כולה מדובר בקסאם משופר. הסקדים כבר הוכיחו דיוק רב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש להעיר את התרדמת בעולם
ל"ת
חנה,
12/01/05 15:10
|
|
 |
24.
די לכיבוש!!!
הכיבוש הרוסי,
משחיט!,
12/01/05 15:02
|
שהרוסים ייצאו מצצניה הכבושה- ושיתנו לעם הצצני הנאור להקים מדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
למכור לצ'צנ'ניה נשק מתקדם
לא פרייר,
מרכז הארץ,
12/01/05 14:53
|
אפשר למשל מזל''טים, מערכות יירוט מטוסים ועוד מכל טוב התעשיות שלנו. כך פוטין יבין שלכל דולר שהוא מרויח הוא יציא שניים על הגנה וחימוש. מזמן כבר היה צריך לעשות את זה במיוחד לאחר כל משלוחי הנשק לאיראן ולעירק. אפשר גם להשביח מסוקים ולתת מערכות חימוש מתוחכמות ויש עוד הרבה שמייצרים למשל כמה טילי חץ וכמה טילי יריחו כדי שפוטין יבין את התחושה להיות מאויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק
התומך הנלהב,
12/01/05 15:04
|
|
 |
22.
ואותי מדאיגים המתנחלים
נחום,
קיראון,
12/01/05 14:40
|
וכל חבורת המשיחים שהולכת להמיט אסון נוראי על עם ישראל. אותי מדאיגים הדתיים והחרדים הקיצוניים שחברו למתנחלים, שהכריזו מרד על שלטון חוקי במדינת ישראל. שמוכנים להפרד פקודה, להכות שוטרים וחיילים ולדברי ראש השב''כ גם לפתוח באש על חיילינו. אותי זה מדאיג איך שאנו נראים כחברה, אותי מדאיגה המדיניות חסרת הרחמים של נתניהו שהפך חצי מהעם לעניים מרודים ואת העשירון העליון לעשירים מופלגים. אותי מדאיג כל המסכנים שהליכוד דופק אותם מבוקר עד לילה אבל הם מצביעים כמו עדר של עגלים עיוורים ליכוד ליכוד ועוד פעם ליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אלו הדאגות שלך אז,
לנחום, דיראון,
12/01/05 15:11
|
או שאתה ערבי או מחבל. במקום שידאיגו אותך מדינות האויב עם מליוני חיילים שמסביבנו וההתחמשות, אתה ממשיך בעליהום דמגוגי על היהודים. אתה בוגד בכל מובן של מילה. ותתחיל להסתכל איך אתה נראה ונשמע. אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כי מצפון תבוא הרעה,
ירון,
חלם,
12/01/05 14:33
|
|
 |
20.
העולים מרוסיה מדאיגים אותי. הם
דני,
12/01/05 14:21
|
נאמנים לרוסיה. ויש לי פחד שחלקם הם פשוט מרגלים שפלים.
נ.ב. אני כמובן לא מתכוון לכל העולים אלא לאותם עולים שהגיבו למאמר זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מידה כנגד מידה
ניר עם,
12/01/05 14:19
|
זאת המתנה שפוטין נותן לנו בעקבות התמיכה שלנו במועמד הפרו מערבי באוקראינה. מבחינתו הוא צודק, ואנחנו יצאנו שוב טיפשים. ההצעה לשלוח נשק לצ'צ'נים היא טיפשית באותה מידה, כי אין לנו שום אינטרס להחמיר את היחסים עם רוסיה עוד יותר יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבוצניק גלותי.עשינו פיפס אז
ל"ת
מגיע לנו עונש?,
תבוסתן עלוב.,
12/01/05 15:35
|
|
 |
18.
במקום לדאוג לשלום ולקדמה
סילבר,
ירושלים,
12/01/05 14:11
|
ישראל מתנהגתת כמו הבריון השכונתי. רוסיה היא מעצמה אחראית שדואגת לבטחונה ולבטחון האזור. האינטרסים הרוסים לא נגמרים בתל אביב ולא מתחילים בירושלים. ישראל צריכה לקלוט שמדיניותה האגרסיבית כלפי העמים השכנים יש לזה מחיר. מעורבות רוסית עמוקה כאן יכולה רק לתרום ליציבות לשלום ולשגשוג בין עמי האזור. מסכים עם קודמי שתקפו את האימפריאליזם האמריקני ואת מפלצת הגלובליזציה שישראל היא סוכן קדמי שלה במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו סילבר,פוטין אינו שמש העמים
צפצפ,
12/01/05 14:39
|
מכירת טילים ארוכי טווח לא ''יכולה רק לתרום ליציבות לשלום ולשגשוג בין עמי האזור''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עסק ההרג וההרס משתלם
Avi Ecuador,
12/01/05 14:10
|
מדינות כמו רוסיה ארצות הברית... אלו החד העסקים המשגשגים שלהם. גם ישראל, ראו מחירת נשק לסין לארגנטינה דרום אפריקה. לפני שיהיה אי פעם שלום בעולם הזה הרבה פצצות יעשו את עבודתם לצערי. מי שמשלה את עצמו בשלום צפויות לו הרבה אכזבות, טוב גם לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
למה סוריה צריכה טילים (שלום)
לוחם,
12/01/05 14:04
|
|
 |
15.
תמכרו לצ'צ'נים טילים נגד מוסקו
צ'צ'ני,
צ'צ'ניה,
12/01/05 14:01
|
|
 |
14.
Sell misiles to Chechnia
ל"ת
AMR,
12/01/05 13:55
|
|
 |
13.
למסור נשק לצ''צנים,פשוט וקל
עם חמור,
12/01/05 13:41
|
|
 |
12.
לנהוג כתורכיה
תורכי,
12/01/05 13:33
|
תורכיה לא נבהלה מסוריה ואיומיה, אלא איימה ברצינות על סוריה. כתוצאה מכך סוריה סילקה את אוצ'לאן והפסיקה את תמיכתה ב PKK והחשוב מכל לאחר עשרות שנים בישארה אסד ביקר ביקור רשמי בתורכיה וסוריה הכירה בכיבוש התורכי של חבל אלכסנדרטה. (גדול פי שישה מהגולן) רק עמידה איתנה ולא היסטריה תביא לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דיוק של 20 מ'
מתקן טעויות,
קרית אבשלום,
12/01/05 13:30
|
בשביל להשיג דיוק של 20 ק''מ לא צריך טילים רוסיים. רוגטקה עושה את העבודה מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כנראה את דפוקה באמת נעומי !
ל"ת
דמיטרי,
12/01/05 13:27
|
|
 |
9.
הלאה האימפריאליזם הישראלי
אנטולי,
תל אביב,
12/01/05 13:17
|
ישראל היא כלי שרת בידי האימפריאליזם האמריקני שפוגע בעם העירקי ובכל עמי תבל הנדכאים. תחי הידידות בין רוסיה לבין העמים! יחי פוטין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גיל החולה נפש מת''א
אושר,
12/01/05 18:32
|
|
 |
אנטולי, אתה צודק
אבנר א. ראם,
ירושלים,
12/01/05 17:34
|
רק שאני מקווה שישראל לא סייעה לחתן של האמריקקיקים האימפריאליסטים המכוערים באוקראינה. רוסיה היא ארץ החרות וארה''ב היא ארץ פסל החרות, שם בובי פישר מבוקש בעוון משחק שח-מט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
si,
beer-sheva,
12/01/05 15:05
|
אין ךך מוסג על מה אתא מדבר. זה כמו להגיד - יחי הק.ג.ב. מאוד עצוב,שאתא לא נותן לעצמך קצת לחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנטולי
רמי,
ראשלצ,
12/01/05 14:27
|
לפי שמך ברור מהיכן הגעת , ומתגובתך ניתן להבין שאתה תקוע עמוק במדמנה החשיבתית ששתלו לך,בטח זכור לך המושג ''שמש העמים'' ולבטח תזכור את המושג ''גן עדן'' ,להזכירך : השמש שמכרו לך היה סטלין ה-''נאור'' , ומשום מה מ-''גן עדן'' ברחת , אז בינינו מחולי רוח כמוך נתרגש !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגעגע הבייתה הא?
גיא,
12/01/05 13:47
|
יאאלה תחזור כבר!!! שם תהיה יהודי עלוב חתיחת שחתן ללא שכל!
איך אתה יכול להגיד יחי פוטין למהלך כזה ? בוגד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to GUY
Yored,
12/01/05 14:18
|
how do you know he is Jewsih?................hahahaha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשה טובה ותחזור לרוסיה
ל"ת
אהד,
ישראל,
12/01/05 13:43
|
|
 |
אוהד , אתה לא צודק
בוריס,
12/01/05 14:13
|
הבן-אדם בסך הכל צריך חינוך מחדש. מה שמשותף לתגובות שלכם - סיסמאות ריקות מתוכן.
אדון אנאטולי , אתה זוכר שברית המועצות התפרקה לפני 13 שנים ?
אגב מי נדכא ? ערבים ? יהודים ? רוסים ?
אגב - ממך אני אבקש הסבר :הרי ברור לכולנו כי רוסיה לא תראה אגורה שחוקה על הטילים. אז מה היאנטרס של פוטין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוסיה יש אינטרסים לגימטימיים
אנטולי,
תל אביב,
12/01/05 14:26
|
אמריקה אילפה את ישראל ואת עמי האזור כאילו המזרח התיכון ומדינות המפרץ הם מגרש ביתי שלה והיא יכולה לעשות בו ככל העולה על רוחה. אמריקה מוכרת כמויות אדירות של נשק למצרים ולסעודיה - למה הם צריכות את הנשק הזה? נגד מי זה מכוון? אבל הלובי הציוני בוושינגטון לא פוצה פה כי ישראל מזמן הפכה לגרורה של אמריקה. עכשיו ישראל התקפלה ולא מכרה נשק לסין בגלל לחץ אמריקני. ישראל היא כלי שרת של הגלובליזציה שבה כל מי שלא חי בצפון אמריקה או אירופה הוא עבד של הכלכלה האימפריאליסטית האמריקאית. רוסיה צריכה להבטיח את האינטרסים שלה. מאז ומתמיד היו לה אינטרסים במזרח התיכון. עסקה כזו קטנה של נשק לרוסים משרתת את האינטרס הרוסי לחזור לזירה. ישראל צריכה לברך על כך ולא להיות תלויה בשגעונות של וושינגטון. רוסיה ממלאת תפקיד חיובי ויכולה לגשר על הפערים בין עמי האזור ולהביא את סוריה וישראל אל שולחן הדיונים. הבעייה היא לא בדמשק. הבעייה היא בסוריה. הגיע הזמן שתבינו שישראל היא בורג קטן במגרש הבינלאומי בעוד שרוסיה היא מעצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה המכסה על דברי סרק
ישראל,
ישראל,
12/01/05 15:53
|
אני ישראלי צבר גאה אשר במקרה מרבית חברי הינם עולים מחבר המדינות. אני מתבייש שאנשים עם חשיבה כשלך מוציאים שם רע כולל לכלל העולים - חלקם ותיקים מאד. מדאיג אותי מאד לזהות במכתבך דאגה כנה לאינטרס הרוסי במזרח התיכון בעוד שטילים רוסיים אלו עשויים מחר לאיים על ביתך החדש במדינת ישראל ואף לגרום לנפגעים בנפש. דעתי הינה כי עליך לבדוק מחדש למי נתונה נאמנותך כאזרח ולחיות במדינה בה אתה מרגיש שייך. עזוב אותך מפוליטיקה - ההיגיון הבריא אומר כי כנראה רע לך כעת ועליך לנסות לשנות את מיקומך הגיאוגרפי או את דעותיך. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סוריה לא רוצה שלום עם ישראל -
דווקא בעד שלום,
12/01/05 13:17
|
בוודאי שלא כעת. אסד משחק עם ארצות הברית. אנחנו האמצעי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פרופוגנדה ישראלית
בוריס,
נצרת עילית,
12/01/05 13:15
|
אמריקה מספקת נשק מתוחכם פי אלף למצרים ולסעודיה. אבל ישראל מתבכיינת כשרוסיה מוכרת נשק לסוריה. ישראל משחקת תפקיד ריאקציונרי בזירה הבינלאומית ופוגעת במאמציה של רוסיה להגיע למזרח תיכון פרוגרסיבי. בישראל מצאו מקלט בעלי הון שברחו מרוסיה עם הכסף של העמל הרוסי קשה היום. ישראל היא כלי שרת של הגלובליזציה האימפריאליסטית ובמדיניותה היא מוציאה עצמה ממשפחת העמים המתקדמים. רוסיה לא תפגע בבטחונה של ישראל שבה גרים מאות אלפי מהגרים רוסים. אבל רוסיה גם לא תזניח את ידידותה רבת השנים עם מדינות ערב. האינטרס הישראלי מחייב גישה קוסמופוליטית יותר שבה רוסיה משחקת תפקיד מרכזי כמתווכת בין הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קקה של מדינה ישראל
מישה,
תל אביב,
12/01/05 14:15
|
מדינה שרק טוב לעשירים. מדינה ששונאת עולים. מדינה של פריטיבים מזרחים כמו ערבים. אין הבדל בין ערבים למזרחים. אותו מנטליות, אותו לכלכוך ורעש. מדינה שלא נותנת עבודה. שרק לוקחת ברוסיה פי מליון יותר טווב. רוסיה דמוקטריה יותר מישראל. אתם רק אומרים פה יש דמוקרטיה. פה יש חרה של מדינה חרה של אנשים. אתם צריכים לנשק לפוטין תרגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מארוקקים בסכנה!!!!
סרגיי,
12/01/05 18:39
|
|
 |
העליה מרוסיה -סכנה למדינה
רן,
12/01/05 17:45
|
העליה מרוסיה היא הסכנה הכי גדולה למדינת ישראל ולא טילים ולא שום דבר אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לרוסיה מה אתה עושה כאן
ל"ת
אלמוני,
12/01/05 16:10
|
|
 |
מישה , לא צריכים כמוך כאן
אזרח,
12/01/05 15:15
|
מישה אם לא טוב לך כאן אתה מוזמן תמיד לומר שלום יפה וללכת מכאן העליה מרוסיה הביאה ארצה רק צרות, זנות , אלימות , פושעים , רוצחים וגם אנשים כפויי טובה כמוך שלא אוהבים את התושבים , בוטים , ואני מקווה שרק משמיץ ולא עבריין.. ..
אם אתה חושב שיותר טוב ברוסיה אתה מוזמן לחזור לשם , נראה איך יקבלו אותך שם ואם לא יחזירו אותך לכלא ממנו יצאת ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי עדיף שתחזור לרוסיה ?
יוחנן בן שושן,
12/01/05 14:09
|
אכפת לה ממדינת ישראל ? - מאלפי משפחות מסכנות בבסלאן היה אכפת להם.
היה אכפת להם מקורבנות התיאטרון NORD-OST .
פוטין הצטיין באכפתיות בקורבנות הצוללת ''קורסק''.
ועוד עצה - ישראלי מצוי לא מבין סיסמאות ''מזרח-תיכון פרוגרסיבי , קוסמופוליטי'' אלו סיסמאות שהומצאו במוסקבה.
אתה מדבר על משפחת עמים מתקדמים ? תגיד,סוריה היא ''מתקדמת'' ? או אולי אירן \ צפון - קוריאה ?
אתה כאיש העוקב אחרי הנעשה ברוסיה צריך לדעת : מה שאומר גריזלוב - זה מה שחושב פוטין. ב-21.12.2004 גריזלוב שיבח את סטאלין. למה אני מספר לך את זה ? כי הזכרת מילה ''קוסמופוליטי''. עכשיו צא ולמד - מה מחכה בסוף לאותם יהודי חצר המשבחים היום את פוטין.
אשמח לתגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה. סוכן ק.ג.ב שתול?
ל"ת
וולודיה,
כרמיאל,
12/01/05 14:01
|
|
 |
תחזור לרוסיה. נאמנותך לרוסיה!!
ל"ת
ישראלי אמיתי,
12/01/05 13:55
|
|
 |
כל הכבוד בוריס. יחי פוטין!
מישקין,
כרמיאל,
12/01/05 14:06
|
ישראל חושבת שהיא לבדה בגלובוס. אין פלשתינאים. אין עמי ערב, אין מעצמות אחרות חוץ מאמריקה, יש רק דניאלה וייס, נדיה מטר ומתנחלים משוגעים. ישראל מכרה נשק לסין שמסכן את אמריקה. רוסיה לא מסכנת את ישראל. רוסיה משחקת תפקיד פוזיטיבי בזירה המזרח תיכונית ברוח המדיניות הפרוגרסיבית של פוטין. ישראל יכולה להגיע לשלום עם סוריה אבל היא לא רוצה. רוסיה היא מעצמה עולמית ולא תנהל את מדיניות החוץ שלה לפי התכתיב של הלובי הציוני בוושינגטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אופטימי הא ?
ירון,
12/01/05 13:49
|
נראה לך שלרוסיה באמת אכפת מהמהגרים הרוסים ? אולי מהמרגלים שהגיעו ביחד איתם והם כלל לא יהודים!!! ממש אכפת להם אם כולנו נמות - זה רק אנחנו שלוקחים ללב פעולות טרור ברוסיה , להם לא אכפת מאיתנו (וגם לא ממך)כלל!!!
תתעורר גבר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא רציתם לדבר עם אסד
איציק,
תל אביב,
12/01/05 13:13
|
אמרתם שהוא ליצן ושהוא לא מאיים עלינו ושאין סיבה לעשות שלום עם הסורים כי למה לוותר על הגולן? עכשיו לא ליילל בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הדו-פרצופיות של ממשלת שרון !!!
נועמי,
פורטוגל,
12/01/05 13:01
|
חודשים על חודשים מתחנן הנשיא הסורי בשאר אסאד לשיחות שלום עם ישראל - וממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון בזה לו ויורקת בפרצופו. לא עוזרים ההבטחות הסוריות לשלום מלא ונורמליזציה מלאה עם ישראל - ממשלת שרון ממשיכה להתעלם ממנו כאילו הוא עשוי אוויר, בכך ממשיך שרון את ''מפעלותיו'' של נתניהו וברק שבזו לנשיא האב אסאד בשפרסדאון וז'נבה, שקרו לו ביודעין וצחקו בפניו - וכל זה מזכיר את תחושת הדז'ה וו כמו ''ימי גולדה העליזים'' שבזה להצעות השלום של נאצר וסאדאת - עד אשר הגיע הנרא מכל והצפוי כל כך, וישראל שילמה מחיר נורא של 3,000 חלל שווא במלחמת 1973 ועשרות אלפני פצועים נוספים ו''הסכימה'' לשלום אותו יכלה לקבל כבר ב-1971 ללא קורבן אחד !! כי זאת האמת ההיסטורית המרה ישראל מעדיפה את הכיבוש וההתנחלויות המטונפות, אם זה בגולן, או ברצועת עזה ובגדה המערבית - על פני שלום והיא נאלצת להקריב אותם - רק אחרי שהיא סופגת מפלה צבאית - כי כאמור ישראל מבינה, לצערינו, רק כוח !!! החוכמולוגים שבזים להצעות השלום של בשאר אסאד טוענים בגבהות לב שהצבא הסורי הוא ''אוסף גרוטאות '' - עכשיו ברור שאוסף הגרוטאות הזה עלול בעת מלחמה להביא לעשרות אלפי חללי שווא בישראל - וממילא ישראל תיאלץ להגיע לשלום עם סוריה, לאחר מלחמה נוראה כזאת, ולוותר על הגולן, מה שבעצם היא יכולה להגיע אליו כבר עכשיו ומיד ולאא קורבן שווא אחד.. ודרך אגב, מכירת הטילים הללו לסורים אינם סיבת המשבר בין ישראל לרוסיה, אלא אחד מתוצאותיו !! ( והקורא האנטלגנטי שעקב אחר דיווחים לאחרונה יכול להבין..!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעות של ישראל
Avi Ecuador,
12/01/05 17:47
|
שלא יודעים לממש ניצחון. ארצות הברית מקסיקו: ניומקסיקו, קליפורניה, אריזונה, טקסס וחתמו חוזה שלום עם המקסיקנים בשערי דמשק, סליחה, מקסיקו סיטי. ספרי ליהודים אם היו מנצחים הערבים אי פעם איזו מדינה היו נותנים ליהודים שנבין. ישראל לא יודעת לממש ניצחון! זו הבעיה שלה. אם היינו יודעים כמו הערבים היו שואלים איפה נמצא בית המקדש שלנו, סליחה, איפה חיו אי פעם פלסטינים. הפתרון: לסורים אולטימטום לשלם 40000 מיליארד דולר פיצויים להמשך משא ומתן או סיפוח מיידי והחזרת הסורים כמחווה לרצון טוב מצידנו. לפלסטינים, םסק זמן ל 40 שנה ואזהרה לטרנספר בשלבים כתגובה על כל פיגוע, ניסיון או תכנון פיגוע וחומה ומגדל. אם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט יותר גדול שעשה דור התנורים. אז היום ''התברכנו'' בדור עגל הזהב אבל גם זה יעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהשטן יקח אותך כבר יה זבל
ל"ת
אושר,
12/01/05 17:20
|
|
 |
כל מילה בסלע, אמת לאמיתה
גיא,
מרכז,
12/01/05 15:27
|
רק חבל שחלק נכבד מעמנו היקר לא מסוגל להבין את מה שמונח לו לפני אפו, ורק מחפש כיבוש, מלחמה, שכול וכאב. כדי להכניס שכל לראש מאבן צריך כנראה פטיש ואיזמל, או טילים ארוכי טווח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמוק טמבל!
ל"ת
Yoss,
12/01/05 20:10
|
|
 |
שוב נעומי מליסבואה - נמאסת!!
ל"ת
זבלן,
חיריה,
12/01/05 14:36
|
|
 |
מילים כדורבנות
אחי נעמי,
תל אביב,
12/01/05 14:17
|
אבל לפי התגובות של הקואליציה ההיסטרית של מתנחלים דתיים וימין קיצוני שיש כאן את רואה שאין עם מי לדבר בצד הישראלי. אין על מה לדבר. הישראלים לא רוצים שלום. רוצים שטחים, רוצים קברי אבות. לא אכפת להם משלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי הוא ערבי ישראלי...
נעמי פורטוגל,
12/01/05 13:49
|
זה כבר הוכך כמה פעמים פה תוך כדי פליטות כתיב שלו, אל תתרגשו ואל תגיבו, תחשבו על זה בצורה כזאת, ותראו שאין פלא שהכותב כותב שאת מה שהוא כותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנועמי
אהד,
ישראל,
12/01/05 13:39
|
אני מתפלל שיזרקו אותך מהמדינה לסוריה ונראה שם מה הם יעשו לך. את אישה עם אינטיליגנציה של קוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנעמי ולמתלהמים בתגובות
רפי,
נתניה,
12/01/05 14:06
|
ברוב דברייך את צודקת לגבי העמדה הדו פרצופית של ישראל. שלושים שנה יש שקט בחזית הסורית ועל כן אין נכונות לדבר עם הסורים. כאשר יבער הגבול נאשים אותם במשחק באש, אבל חס וחלילה אם יפלו חמישה טילים בודדים בתוך הארץ נדבר איתו ועוד איך, מה שנקרא לא ילך להם בכוח אבל גם לא ילך להם בשקט. למגיבים המתלהמים טיעוניכם אינם ממין העניין . לא כל אחד שמביע ביקורת הוא שונא יהודים והגיע הזמן להחליף דיסק במוח - לאלו שיש להם דבר שכזה בין האוזניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''והקורא האנטלגנטי ...''
אריאל,
י-ם,
12/01/05 13:39
|
ואני תוהה אם דבריך נובעים מתמימות אין קיץ או עודף אינטיליגנציה..
''רצונו'' של בשאר לשיחות שלום לא מתישב עם פעילות הטרור שמכוונת מדמשק אלה עם התמודדות עם הלחץ האמריקאי. כאן נכנסת רוסיה המאזנת האסטרטגית המיתולוגית לארה''ב,אבל תמשיכי בשלך ''שרון.. גבהות נפש ..'' כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מודאג
ע,
12/01/05 13:27
|
היפות נפש והבוגדנות הלאומית שלך מעידה על אופי חלש ורכרוכי שנוצר מאי רצון להתמודד עם מהלכי החיים אנו במלחמה. ואת כרגע עברת לצד האויב .לא יהיה ולא היה שלום עם הערבים ההיסטוריה מוכיחה את עצמה אולי במקום לקטרג על הדינה תצטרפי לזק''א?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי תתעוררי!!!!!
ירון,
ישראל,
12/01/05 13:24
|
את מוזמנת לבקר אצלנו קצת, אולי כשתהיי שותפה לנעשה כאן תהיה לך זכות להביע דעות נאלחות כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אביעד,
נתניה,
12/01/05 13:23
|
|
 |
הוא מתחנן כמו שאת יהודייה!!!!!
יהודיה גאה,
12/01/05 13:15
|
את והוא זה בעצם אותו הדבר. שניכם שונאים יהודים באותה מידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף מוסלמי לא יוכל לכתוב
נביל,
ישראל,
12/01/05 14:28
|
כמו שנעמי כותבת, הניסוח, הדרך בה היא חושבת ועוד. נעמי עדיין לא ספגה את מלוא הארס שמנהיגי השמאל היהודי השתמשו בו לנגח את המפעל הציוני. שמעתי וקראתי את רוב האני מאמין שלהם. ישנו פיצול בעם שמאופיין ע''י הרוב שהם ציונים ומזדהים עם דעות הימין ומוכנים לפשרות הסטוריות תמורת בטחונות מתאימים וישנה קבוצה של מיליטנטים שמאלנים שדעותיהם מסוכנות למפעל הציוני ועלולות לחסל ישות זו בארץ ישראל. כל איש ואשה בישראל זכאי להחזיק ולהאמין בדעה שהכי קרובה לליבו ולהבנתו. אבל, במדינה שנמצאת במלחמה מתמשכת של למעלה משמונים שנה, דעות מסוימות יכולות להוות סכנה ותמיד ישנו חשד של שיתוף פעולה עם האויב שאינו מסכים לשום פשרה אמיתית. במדינות העולם נהוג להיפטר מבעלי הדעות המסוכנות או אפילו מקהילות המשתייכות איכשהו לאויב. כך כלאו האמריקאים את היפנים במלחמת העולם השניה. כך יעשה למוסלמים בצפון אמריקה ואירופה באם המיליטנטים שלהם יבצעו פיגוע שימותו בו מאות אלפים ועל אחד כזה כבר מדברים מזמן בארה''ב. ישנה טכנולוגיה בה מוסדות ממשלתיים עלומים מסוגלים לקבל את כל תוכן הכתוב והמדובר באינטרנט. כולל תגובותיה של נעמי ושלי. הישראלים שבהם מנוהלים ע''י אנשי השב''כ או שכמותם. נכון שישנו חשד שגם במוסד זה ייתכנו שמאלנים או בעלי אינטרסים כלכליים עם האויב, יש לסמוך שהם יודעים לסנן ולקבוע באם נעמי היא אויב או כואב. אבל לא ניתן להאשים את השב''כ על שנעמי ממשיכה לכתוב, יש להאשים את ממשלות ישראל שלא נלחמו במנהיגי המסיתים, הם מנהיגי השמאל היהודי, כראוי, ועל כן נפשות תועות כמו של נעמי יהיו כאן ונוכחותן מסכנת את עוצמתה של המדינה. נפשות בעלות שינאה עצמית אדירה שאינן מבדילות בין העיקר לעקר. עפ''י נעמי ושכמותה על היהודים לחזור אל המצב לפני 67 ואח''כ השמאל היהודי יתבע לתקן גבולות עפ''י 48 וחלס על המדינה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה ידידי
ל"ת
Avi Ecuador,
12/01/05 17:53
|
|
 |
אני מכיר מוסד מצוין לחולים נפש
ניר,
מרכז,
12/01/05 15:34
|
|
 |
4.
פוטין
אני,
מרכז,
12/01/05 13:00
|
פוטין הוא אדם מסוכן וכולנו זוכרים איך הוא התמודד עם משברים במיוחד בארצו ראו הוזהרתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מתעלמים מנכונות סוריה לשלום
דוד,
חדרה,
12/01/05 12:54
|
הסורים מתחננים לשלום עם ישראל אבל אנחנו גאונים ומתעלמים מהם. אז מה הפלא שהם ממשיכים לנסות ולהשיג נשק. עשו שלום עכשיו ואל תבכו אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מעודכן. גם דיפלומטים
רוצה שלום אמיתי,
12/01/05 13:09
|
ערביים אמרו לישראל שאותן פניות הן לא אמיתיות ומסתתר מאחוריהן רק דבר אחד - רצון להתחנף לאמריקה.
שלא לדבר על שהם לא מרסנים את החיזבאללה ולא מוכנים לעשות מעשה אנושי כמו החזרת עצמותיו של אלי כהן.
אני כמוך רוצה ובעד שלום...רק שלא צריך להיות עיוור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא אשכח את הפיגוע הקשה בטאבה -
מתעב אנטישמים!!,
12/01/05 12:47
|
אדון פוטין סירב להתייחס לכך שגם אנחנו שילמנו מחיר יקר אך בחר להתעלם מאיתנו בכך שקרא לנו- ''עמים אחרים''. בושה וכלימה לך פוטין האנטישמי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שישראל תתחיל למכור לצצנים 10 ט
אושר,
12/01/05 12:38
|
שישראל תתחיל למכור לצצנים 100 טילים שמגיעים בטווח שלהם רק לרוסיה ושהם יהיו בעלי ראש כימי אם אפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה
g,
12/01/05 13:28
|
|