 |
60.
הקצין הפצוע- תושב מאחז''לאחוקי''
אריה,
ירושלים,
13/01/05 13:04
|
הקצין הבכיר שאיבד את רגלו גר במאחז ששרון מתכנן לעקור ראו: http://www.a7.org/news.php?id=100351
נא להתפלל לרפואתו בתוך שאר חולי ישראל. שמו: אופיר בן שרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מוות מיותר. יהי זכרו ברוך.
ל"ת
שי,
13/01/05 00:16
|
|
 |
58.
לרני השובב תגובה 34
יוסי,
12/01/05 23:55
|
אתה חושב שהשתתפות בצער זה מעבר לכל מחלוקת פוליטית, ואני חושב שלא, כיוון שבגלל המחלוקת הפוליטית הזו הבחור נהרג היום וחיילים ממשיכים ליפול כדי להגן עליו ושכמותו כשהם עדיין בחיים ועל בתי הקברות שהם ממלאים במיתות המשונות שלהם שלא כבדרך הטבע.
כשתפסיק ללכת שבי אחרי השקרים ה'ערכיים' של עמנו, ותתחיל לתת כבוד לחיים ולא למתים, תבין שמקומו של ההרוג אסור היה שיהיה בגוש המקולל הזה, כי בהיותו שם חיינו מסוכנים בכל מקום בעולם. לו היה להרוג כבוד אלי ואליך הוא כבר מזמן היה אוסף את אשתו, אם חמשת ילדיו שהביאו לעולם כמצוות אלוקקים, והיה עף משם כבר מזמן.
אבל הוא בחר בדרך אחרת - דרך המוות. ובכלל מה היו מעשיו בג'יפ הצבאי? בטחוניסט בנשמתו? תראה לאן בטחוניסתיותו הביאה אותו. לא פחד מעולם? והרי לא יכולה להיות אמירה צינית מזו דווקא ביום בו נהרג ממה שלא פחד מעולם.
על זה נאמר 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. לא אין לי כבוד לא למעשיו שהיו ולא למותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אז זה שהוא לא בגלל התנחלי
אושר,
13/01/05 08:22
|
יוסי אז זהוא שלא בגלל המנתחלים נהרגים חיילי צהל חיילי צהל נמצאים בשטחים משתי סיבות 1)נכון להגן על ציבור התנחלים 2)חיילי צהל נמצאים שם בגללך ובגללי הם עומדים(וגם אני)במחסומים כדי למנוע כסנית מחבלים שלא יבצע פיגוע חלילה בבית קפה שאתה ואישתך יושבים בו וכל החטא שאתם שותים קפה או חלילה שהוא לא יפוצץ אוטובוס לגזרים וירצחו יהודים חפים מפשע 3)חיילי צהל גם נמצאים בשטחים על מנת למצוא מחרטות של קאסמים שהפלסטינים יורדים עלינו בשטח ישראל או שזה לא מזיז לך
תגיד לי בבקשה יוסי נניח ונחזור לגבולות 67 ואין התנחלויות ואין צבא בתוך שטח פלסטיני וחיילי צהל שומרים על ישראל מגבולות 67 מה תגיד אז שחיילי צהל נהרגים בגללך ובגללי?אולי נחזור לגבולות 48? אשמח לקבל תשובה בלי קללות תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוד מהו
רני השובב,
13/01/05 03:10
|
תשמע ידידי. אני שמאלן שבשמאלנים, כמוך אינני חושב שאיש מתושבי הגוש צריך להיות שם. במאמר מוסגר רק תזכור שמצעד האיוולת התחיל בהחלטה מאוד אומללה של הצמד רבין (ז''ל) ופרס שאישרו לל''ו רשעים ללכת לחגוג את ערב הפסח (כמדומני) בסבסטיה. יחד עם זאת מעבר לכול מחלוקת שהיא, מת איש - שעם דעותיו ודעות חבריו אינני מסכים אפילו לא לרגע - לאיש היו אישה וילדים ואולי הורים וחברים שסביר להניח יעשו שיעורי בית יתחקרו ואולי יגיעו למסקנה שאתה הגעת אליה ואולי לא הכול בהתאם להשקפת עולמם. אני חושב שמן הראוי לחסוך גידופים מהמשפחה האבלה ולתת להם זמן לעכל את האסון הנורא שקרה להם. אני חושב שיש לכבד אדם באשר הוא אדם. ואם נעשה את זה משני הצדדים אולי נוכל להגיע לפיתרון כלשהוא. אני מבין שהינך מלא כרימון על המתנחלים ועל אורחות חיהם שהביאונו עד הלום (למרות שבאמירה כזאת אתה משחרר את עצמך - כציבור - מאחריות ואין זאת כך) ואבל בחיאתכ, טיפה כבוד לעצמך, אני בטול שלא תרצה שכביסתך המלוכלכת תכובס בראש חוצות ביום מותך. זהו אני בטוח שלא הצלחתי לשכנע אותך במשהו אבל חביבי הגזמת לחלוטין ואני לפחות ניסיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רני היקר
יוסי,
13/01/05 09:08
|
תודה על תגובתך. איני מסכים עם סה''כ הדברים שכתבת, אבל לפחות היו אלו מילים שאפשר להתייחס אליהן. משהו שבין שמאלנים - ימניים לעולם לא יבינו זאת.
בלי שום קשר לעבר ואיך זה התחיל (כבקשה יהודנית מתחסדת של ההוא לוינגר הידוע לשימצה בפני ראש הממשלה דאז לוי אשכול ושר הבטחון משה דיין. אבל זה כבר דיון להזדמנות אחרת), רציתי להעמידך על טעות ששמאלנים בד''כ לא עושים: כתבת בתגובתך: ''אני חושב שמן הראוי לחסוך גידופים מהמשפחה האבלה ולתת להם זמן לעכל את האסון הנורא שקרה להם...'' על איזה גידופים אתה בדיוק מדבר כשאתה מנסה לייחסם לי?
אופייני הוא לימין לקבוע עובדות בשביל השמאל, להכניס לשמאל מילים לפה ולהתחיל להתווכח איתן. בעשותך דבר דומה הוצאת בעצם את התוכן וההגיון מדבריך, (ואת עצמך מן השמאל) ועם זה קשה לי להתמודד.
כבוד לעצמך? אתה אומר לי. על איזו כביסה מטאפורית מלוכלכת אתה מדבר? מצטער, ברחת לי מגופו של עניין אל מערבולת המילים שכאילו אמורות להשפיע לבלבל. אך ללא הצלחה.
אני חייב לציין שזו הפעם הראשונה שאני רואה את שמך מגיב באתרי מעריב. אז קודם כל 'ברוך הבא' ושנית (ומבלי לפגוע, באמת) אני סומך עליך שתשתפר ולא תתיימן בכתיבתך. יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מה
Avi Ecuador,
13/01/05 02:17
|
היה מקומם של יהודים בדיסקוטקים, במלון בנתניה בפסח, באוטובוסים, בירושליים, בכלל בקו הירוק. אתה דוגמא לטמטום של עם הארץ שהושרש בחלם, מאשימים את הנרצח ולא הרוצח והעונש עליהם מזמן היה צריך להיות קולקטיבית ולהעיף אותם מפה. אתה ודומך סוג של תולעת ירודה שכל אחד ידרוך עליו. ובאמת אין לי שום דבר נגד תולעים בטבע, גם להם יש חלק חשוב בטבע ככלל. לא אמשיך להגיב מכיוון שאני נסחף, אני אשמור את התגובה שלך וכשתגיעו שוטים לקו הירוק ותשלמו בהרבה יותר קורבנות אפנה אם הקוראים לתולעים כמוך, גייס שישי. ודרך אגב, מי שלא נותן כבוד למתים גם את החיים הורג בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי היקר
רני השובב,
13/01/05 03:13
|
אולי באמת כדאי שתבלום פיך פן תחטוף אגרוף אביך, אני יודע שאתם חבורה של בת-ימים חסרי חינוך שם באקוודור, אבל תסתום קצת. אתה יודע מנסים לנהל דיון כזה או אחר על עניין מהותי ולכל תיאורי האבולציה שלך לא ממש יש מקום כחלק מהעניין, מה גם שאני מסופק אם אתה מבין משהו באבולוציה. אז כמו שאמרתי לך תגלוש תעשן משהו תאכל קוקוס, וכשתרצה להתבטא כמו אחד האדם ולא כמו דביל מהג'ונגל, תחזור. חוץ מזה אח שלי תכין לי מקום אני בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע טיפש מדופלם עם הארץ
ל"ת
Avi Ecuador,
13/01/05 03:58
|
|
 |
אבי ואבולוציה
רני השובב,
13/01/05 05:04
|
האמת הצחקת אותי. אתה כבר לא רוצה שאני אבוא לאקוודור ? כבר אין מקום בשבילי. זו התגובה הכי מתוחכמת שאתה מסוגל לה ? האמת יש שיר עליך אבי. ''איך הפשפש עלה למעלה'' מכיר ? בחיאתכ תעלה את הרמה קצת אה כפרה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי מותק של אמא
רני השובב,
13/01/05 05:59
|
קודם כל תודה על היחצנ''ות. אתה יודע אותי לימדו בקיבוץ שהכלבים נובחים והשיירה עוברת אז אתה יכול להמשיך כאוות נפשך. איך היו הגלים היום ? משעמם שם באקוודור ? תגיד אם אתה משקיע כ''כ הרבה זמן ומאמץ אתה יכול אולי לעזור לי ללמוד למבחן ? או שאתה לא ממש מבין בתורת הקבוצות ? האמת נראה לי שבאבולוציה אתה הרבה יותר חזק. פושטק כותבים ככה. ואני לא בריון עם אגרוף, אני בריון עם אגרופן. מצוות ומעשים טובים, אתה מכין לי קוקוס ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שאתה שווה משהו
Avi Ecuador,
13/01/05 05:28
|
בריון עם אגרוף! סתם פושתק! נו באמת, לא רוצה לרדת ברמה. עכשיו אתה זוכה שמישהו יקרא את התגובות שלך, תודה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רבין
חתחתול,
12/01/05 23:31
|
התעלם מרצח יומיומי של יהודים ברחובות ירושלים ובעצם בכל הארץ ואחריתו ידועה עם כל הכאב שבדבר.
כשמביאים את הציבור הפשוט העובד הנאמן, זה שמחזיק את המדינה על הרגליים למצב בלתי נסבל של ספיגת אבידות אזרחיות חוזרות ונשנות כתוצאה מטרור ללא תגובה אמיתית מצידנו המצב במוקדם או במאוחר יגיע לכך שאנשים יקחו את החוק לידיים ובצדק, רצח רבין עם כל הצער שלכך הגענו במדינת ישראל תיקן את המצב בשעתו ושוב לא ראינו זוג חיילים עם אפוד בכל תחנת אוטובוס בירושליים המנסים לנחש מיהו מתאבד ומיהו לא כשבמילא רוב האוכלוסיה כבר נמנעה לנסוע באוטובוסים שהסתובבו חצי ריקים ברחבי העיר.
היום המצב דומה בחלק מהארץ , נראה מה יהיה.
תנחומים למשפחת ריבלין, תהיו חזקים, אתם מלח הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יערה תנחומי
דובב,
12/01/05 23:11
|
כל כך דאגת לשלי ועכשיו זה חוזר לפתחך . אני מקווה שתעזרי עוז ותתגברי על כל הקשיים, אנחנו איתך. אנו צודקים ומשלמים מחיר יקר אך לא לשוא. שלא תדעו עוד צער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הקצין שנפצע איבד רגל
יואב,
12/01/05 21:49
|
|
 |
עם ישראל איבד את הראש.
Avi Ecuador,
12/01/05 22:45
|
|
 |
54.
האמת יפתי
רני השובב,
12/01/05 21:23
|
שאני שאם הייתי מ''פ הייתי מסרב לשרת בשטחים. רבאק צריך ע''וד צמוד וגיבוי אתה לא מקבל - טוב אבל זה מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צריך להדיח את המ''פ
מאוכזבת המערכת,
12/01/05 20:07
|
הרי פעם שעברה שחדרו ליישוב מחבלים והרגו חיילים הדיחו את המ''פ. זה כנראה ממש עזר, אה אלופ הפיקוד דן הראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
להוציא את עראפת מהקבר
זמיר,
12/01/05 19:28
|
ולשבת איתו ומייד למשא ומתן לשלום
לפרס יש ניסיון איתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני גר באשדוד יש לי ילדים
אנחנו חיים בפחד,
12/01/05 19:17
|
|
 |
ונוחיות
פחד,
12/01/05 19:45
|
אז מה? נוח לך שיש מי שמשמש בשר תותחים ונוח לך שישארו שם כדי להרחיק את ההפגזות מאשדוד? ומה, לא נראה לך שאם המצב ימשיך כך אשדוד תופגז כך או כך? בשביל זה אתה נגד ההתנתקות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתי שלשרון יש אי יווני
Avi Ecuador,
12/01/05 19:24
|
|
 |
I
ofer,
12/01/05 20:42
|
|
 |
50.
קורבנות מיותרים בגלל המתנחלים
ציונה,
ירושלים,
12/01/05 19:04
|
כל יום שובר בעזה גורם לקורבנות מיותרים בגלל המתנחלים. מילא הם מתעקשים למות שם אבל במה חטאו חיילי צה''ל? אל תקריבו את ילדיכם בשביל המתנחלים !
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך מייצגת נאמנה את שמך
ל"ת
דבורה,
דרום,
13/01/05 21:09
|
|
 |
נצא גם נצא...
יעל,
אשקלון,
12/01/05 20:29
|
צודקת! אבל גם בירושלים נהרגו לא מעט אזרחים וחילים כאחד. בואו נצא גם משם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הערבים יותר אנטליגנטים מכם
Erez,
12/01/05 19:03
|
שימו לב כאשר ישראל פוגעת בפלסטינאים מחבלים ולפעמים גם אזרחים אין שם ויכוח. את האשמה הם מטילים על האוייב הציוני והאמריקאי. אצלנו בכל פעם שנפגע יהודי/ישראלי השמאל מאשים את ההנהגה ואת הימין ה=''הפשיסטי''. הם יודעים להסביר לנו שמדובר בקורבן שווא שאם לא היה גר במקום הזה לא היתה למחבלים סיבה לפגיעה. יש לנו את סימפטום הנאנסת ,שנוהגת לחפש בה את האשמה ולא באנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השפעת הגלות.
ל"ת
Avi Ecuador,
12/01/05 19:33
|
|
 |
48.
כואב הלב על החיילים
החלמה מלאה,
לחיילים,
12/01/05 19:02
|
חלק מהפצועים לא יחזרו לעולם להיות מה שהיו. ושום פיסת אדמה לא תחזיר את הרגליים לחייל שאיבד אותם . קורבנות שווא של הטרוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב הלבעל החיילים? מה עם אבא
מיכל,
גוש קטיף,
13/01/05 12:11
|
|
 |
47.
לצאת מעזה שלשום!!!!!!!!
ל"ת
דני,
נחל עוז,
12/01/05 18:23
|
|
 |
ישראל לא נמצאת בעיר עזה
Avi Ecuador,
12/01/05 19:10
|
|
 |
46.
SHARON = kISALON
ARAAFT,
PARIS,
12/01/05 18:14
|
|
 |
עוד לא קם אחד כמו שרון שכך
בן,
12/01/05 18:57
|
טיפל במחבלים.... לא יעזור,קשה להתמודד מול גריליה של אנשים שרוצים חרות ושהם גם זבל של בני האדם,כי הכוונה של ממשלת ישראל לצאת מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
רוצחים שנואים שהשם ינקום דמו.
פנינה,
12/01/05 18:05
|
שתיפול עליכם מגפה ממכות מצרים. אתם יודעים שהממשלה השיכורה, שלנו. הולכת בעיניים עצומות לקראת בריחה מעזה. ללא תוכנית קליטת התושבים שנקרעים מביתם, ללא הכנת תשתית הולמת לכל כך הרבה אנשים וילדים. רישומם לבתי ספר. כלום העיקר לצאת אך הי אתם שם בכנסת ישראל, אתם חושבים שעדר אתם מוציאים משם? לא אך מה איכפת למישהו שם. העיקר לברוח. ועל כן הערבים השנואים מרשים לעצמם להכות בנו למרות תוכנית ה''עזיבה'' החסרת תועלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני חושב שהגיע הזמן....
גיל רעם,
12/01/05 17:34
|
להקים שוב את האצל והלחי ,וההגנה כי צהל אולי טוב בשביל ילד שגר בתל אביב ,אבל ילד משדרות או מורג או נווה דקלים או קרית ארבע או נצר-חזני ,הוא ילד שהצבא אומר לו -זבשך.
אז אני אומר לראש הממשלה-אתה ,זבשך!!
הגיע זמן להקים צבא מחתרת יהודי שיילחם למען היהודי ,שיגן רק על היהודי שיהיה מורכב רק מיהודים, ושיכבוש כמה שצריך שטח עד שיפסיקו להירצח יהודים -גם עם צריך להגיע עד אינדונזיה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כדי שטרגדיה מעין זו לא תישנה
רחל קייפן,
west bloomfi,
12/01/05 17:28
|
כדי שטרגדיה מעין זו לא תישנה, לפי עניות דעתי אין ברירה אלא לעשות את הצעד הכואב ולעזוב את האזור.אין זה קל לעזוב בית אך זה בבחינת פיקוח נפש הדוחה כל שיקולים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזו טרגדיה את בדיוק מדברת?
ל"ת
יוסי,
12/01/05 18:31
|
|
 |
Change your name to Ahmad
Moshe,
12/01/05 20:53
|
|
 |
THE DAY AFTER
ARAAFT,
PARIS,
12/01/05 18:13
|
Remember there is no place to hide! Even if they move out the next day we will get KASEMS in Shderot.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן? הם לא מטומטמים עד כדי כך
בן,
12/01/05 18:59
|
|
 |
42.
Condolences
David Goldberg,
New York,
12/01/05 17:25
|
Our deepest condolences to the Rivlin family. I did not know Gideon but realize his death could have been me or any reader on this page simply because he was murdered because he was Jewish. The same people who murdered him would murder a Jew in Ramat Aviv or even New York if they had the chance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תסמונת נתי עוזרי
שלמה יודקוביץ,
רמת גן,
12/01/05 17:15
|
לפני כשנתיים נרצח נתי עוזרי ע''י מחבל לעיני אשתו וילדיו, בתוך ביתו בקרית ארבע. לאחר כחודשיים הגיעו כוחות צבא באישון לילה, הוציאו בכוח את האלמנה וילדיה מהבית והרסו את הבית לעיניהם. זה קרה במסגרת שיתוף הפעולה בין ישראל והרשות הפלשטינית, וזה מה שיקרה לכל תושבי יש''ע, אם לא תתעוררו. המחבלים ירצחו, ושלטונות ישראל יעקרו ויגרשו בכוח את מי שנשאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
ד'ר רעיה אפשטיי,
12/01/05 18:31
|
אתה צודק הן עובדתית והן מבחינת מסקנותיך.אני זוכרת היטב את המקרה הנורא הזה. לדעתי, גירוש משפחת עוזרי היה בלון ניסוי של שרון לבדוק האם תהיה, ומה תהיה, תגובה של הציבור בכלל ושל הנהגת המתנחלים בפרט...התגובה לא הייתה, ואת מי שניסו להגיב - השתיק דווקא הימין...תוך כדי כך, הושתקה עצומה נגד גירוש בה הובאה דרישה ממדינה להתנצל על הפשע נגד זכויות האדם והאבל שנגרם לאלמנה ויתומים . מי שיקרא את העצומה הזאת כיום, יוכל לראות עד כמה היא רלוונטית דווקא כעת.אבל דומה כי הלקח לא נלמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידו
רני השובב,
13/01/05 03:35
|
לעובדה שמשפחת עוזרי ישבה ללא היתרים מתאימים על אדמה לא לה יש חשיבות כלשהיא במערכת השיקולים שלכם ? יאללה בי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאהיד לאומי שמסביר לכם
Avi Ecuador,
13/01/05 05:17
|
שמותר לרצוח יהודים ויש להבין רוצחים חיות אדם. שמבין רצח אבל לא יודע איך להתקיים.''הומני'' קוראים למתאבדים לאומיים היום. עוד אחד משוטי בוני עגל הזהב פלסטין. טיפש איוול עם דיפלומה לטמטום שמרגיש עצמו טווס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי תגיד
רני השובב,
13/01/05 07:16
|
אתה הולך להגיש מועמדות לתואר המגיב הכי טיפש בסביבה ? אותה יודע לא מחלקים פרסים פה. מה קרה נגמרה לך הגנג'ה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
משפחת ריבלין: הלב נקרע
משפחת גד,
12/01/05 17:12
|
אתם מלח הארץ ואנשי האמת... אתם עשויים ללא חת.... בזכות אנשים כמוכם קיימת מדינת ישראל... אנו מחבקים אתכם ואוהבים אתכם ושותפים לדרככם (גם אם מגוש דן). הלב נקרע לשמוע על האדם המיוחד שנלקח בצורה כל-כך אכזרית. אנא, היו חזקים. החוסן שלכם מקרין על כל העם, ואם אתם תשברו - מה יישאר לנו, החלשים? התקשורת מבלבלת במוח, כן התנתקות-לא התנתקות, אבל העם רואה את הפנים היפות של משפחת ריבלין ומשפחת גוש קטיף ומבין שאנשים כאלה הם פשוט מלח הארץ. ''איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא''... לא הכרנו את גדעון ז''ל אך אנו בוכים אתכם. בתקווה שלא נבכה עוד. באהבה וחיזוקים אין-קץ, משפחת גד, תל-אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם מקשקשים
יוסי,
12/01/05 18:47
|
ובשם מי אתם מנכסים מושגים? על איזה 'מלח' אתם מדברים? מאיפה השטויות האלה שהמדינה קיימת בזכות כנופיית המתאבדים הזו, שהורגת את עצמה ומטילה אימה ואבדון על מדינה שלמה?
''אנא היו חזקים''? אתם אומרים. למענכם? מתוך אנוכיות גרידא אתם מקוננים על מותו של מי שרציתם שיהיה בגוב האריות כדי שתחשבו שהוא שומר עליכם? היום אתם נותנים לו מדליה כי לדעתכם ועל פי צרכיכם האגואיסטים הוא הקריב את חייו למענכם?
למה לא הזהרתם אותו כל אותם הימים שאסור לו לנשל ולחיות ע''ח עם אחר ושסופו יהיה מוות אכזרי אם יבחר להשאר בקן הצרעות הזה? כי רציתם את מותו. כי מותו של כל מתנחל ארור הוא קתרזיס לנפשותיכם. זה האופיום שלכם.
בשם מי אתם מדברים כאשר אתם אומרים ''העם רואה את פניכם...''? מי זה עם? משפחת גד? עוד כמה משפחות של עיוורים, משיחיים ומיליטנטים?
משפחה מתאבלת על מות יקירה ואתם אומרים ''היו חזקים'', ''אל תשברו'', ''בתקווה שלא נבכה עוד''. מה זה כל גיבבובי המילים האלה? אתם פונים למשפחה ללא תקווה ואומרים ''בתקווה ש...''?
להתנחם ממשפחתכם כמוהו כלקבל עיסוי מחולה צרעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi: אני מתנצל.
Yossi V,
12/01/05 21:05
|
אני מתנצל.
אתם חושבים בוודאי שאני שונא ישראל, בוגד ואוהב ערבים. רציתי שתבינו את מצבי המשפחתי... חברי לחיים, אחמד טיזי, שונא יהודים, כמו כל עמו האציל. אבל הוא אוהב אותי - כך הוא אמר לי אמש. הוא אמר: ''יוסי, אהובתי, אני ינסה להציל אותך מתי שהערבים ישתלטו על היישות הציונית.''. אז אני חייב לו עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi V נעמי
Avi Ecuador,
12/01/05 20:27
|
|
 |
יוסי יוסי
רני השובב,
12/01/05 19:55
|
לך תלמד לרקוד טנגו סלסה משהו. זה הרבה יותר יפה מלרקוד על הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עם חיות לא עושים שלום.
Moshe,
12/01/05 17:07
|
תראו עם מי יש לנו עסק פה: הם יודעים שאנחנו מתפנים משם, אבל הם לא יוותרו על ההזדמנות לרצוח עוד יהודי.
זה לא בני-אדם, חברים. אלו חיות רעות. ועם חיות לא עושים שלום.
ושלא תבינו אותי לא נכון: אני בעד ההתנתקות. אבל, אני נגד כל דו-קיום עם החיות האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right!
ל"ת
Joe,
12/01/05 21:09
|
|
 |
38.
לפי תיק דבקה
אנאליסט פוליטי,
12/01/05 16:47
|
נראה שמדובר בהסכם הדדי בין ישראל לפלסטינים בו ישראל מחסלת את הקיצוניים הפלסטינים, ואילו הפלסטינים מצידם מחסלים את הקיצונים הישראלים (מתנגדי ההתנתקות). ..
נראה לכם מופרך? תחשבו על זה עוד קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרויד
יוני,
חולון,
12/01/05 18:39
|
|
 |
אתה משוגע ומילותיך מסוכנות
ל"ת
פז,
ירושלים,
12/01/05 17:49
|
|
 |
תתפלא, אבל
יושנקו,
אוקראינה,
12/01/05 19:57
|
|
 |
37.
עזה יותר קרובה לאשקלון.......
.,
12/01/05 16:42
|
עזה יותר קרובה לאשקלון, שדרות ונתיבות מאשר לגוש קטיף. תפתחו מפה, ותראו זאת. המרחק בין גוש קטיף לעזה הוא כמו המרחק בין עזה לאופקים !!!
תפסיקו להאשים את המתיישבים!!!
המאבק של הערבים התחיל עוד מתקופת העלייה הראשונה, ככה שאען לכך שום קשר ליישובי יש''ע. המאבק התחיל לפני 120 שנה, ועד שמישהו לא יתפנה מ-כ-ל א''י המאבק לא ייגמר לעולם !!!!!!
אז מה אתם מעדיפים????? ישראל או פלשתין?????????
אין ולא יהיה שום פיתרון ביניים של 2 מדינות לעולם !!!!!! תחשבו על כך: מדינה כמו פלשתין תהיה מפולגת מבחינת שטח וכמובן עוד דברים, תהיה תחת נטל כלכלי של מדינת ישראל, ישראל תצטרך לספק מים, חשמל וכדומה למדינה הפלשתינאית.
וזה לא יכול להתקיים !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
להחשיך את עזה !!!!!!!!!!!!!!!!
א''י לעם ישראל,
12/01/05 16:33
|
ממשלה נורמלית הייתה פועלת כך:
כל פצמ''ר או קסאם- יום ללא חשמל, מים וטלפון.
כל חייל או תושב הרוג- החשכת עזה לשבוע שלם, הכוללת פעולה צבאית רחבה וחיסול ראשי המחבלים !!!
אם הייתה הממשלה פועלת כך, מזמן לא היה ולו הרוג אחד !!!!!!!
למה אנחנו צריכים לספק לאויבנו חשמל, מים וטלפון !!!
למה????
מה הפלא שמצב המים בארץ גרוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so stupid
Moshe,
USA,
12/01/05 19:07
|
These people dont have money for food so you think a day or two without electricity will change their mind. To the contrary, it will stir things even more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No. He is not stupid.
Smart,
12/01/05 22:05
|
A day or two without electricity may not change their mind. ok. How about a week? How about a month?
How about forever?
We give them water and electricity.
This is downright stupid.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נו,ואתם רוצים לחיות עם מחבלים?
ל"ת
????????,
ארץ מוזרה,
12/01/05 16:19
|
|
 |
אז מה אתה מציע ?
יהודי שפוי,
אשקלון,
12/01/05 16:39
|
ניתן לרוצחים מתנה את גוש קטיף ? נברח כמו עכברים מכל מקום שיתקיפו אותנו , או שנמגר את הטרור גם בעזה כמו שעשינו בג'נין , במבצע : חומת מגן ? אין שום פתרון בבריחה מהטרור !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
גדעון רבלין - מלח הארץ
ל"ת
אורית,
עמק יזרעאל,
12/01/05 16:04
|
|
 |
לא מלח ולא נעליים, סתם מתאבד.
ל"ת
יוסי,
12/01/05 18:47
|
|
 |
אתה יודע יוסי
רני השובב,
12/01/05 19:41
|
לא היה מזיק לאף אחד מאיתנו לכבד קצת יותר את הצד השני. האיש מת ויכולת לפחות להביע השתתפות בצער, אני חושב שזה מעבר לכל מחלוקת פוליטית כזו או אחרת. ודרך אגב בשביל למנוע את כל התגובות שעלולות לבוא אני בעד ההתנתקות ונגד ישיבת ישראלים (בכוונה לא יהודים) בגוש קטיף. אתה יודע לא יזיק לחשוב קצת לפעמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Mr. Defense Mr. Fence
motti,
new york,
12/01/05 16:00
|
|
 |
32.
אבל כבד לכל יהודי
ל"ת
sol kener,
ny,
12/01/05 15:55
|
|
 |
31.
הליכוד הפך למילכוד
ל"ת
יוסי ט,
12/01/05 15:54
|
|
 |
30.
Leave Gaza or be pushed out
ל"ת
Ahmad,
Hamerkaz,
12/01/05 15:53
|
|
 |
Gaza = FirePit
Jeff Burke,
New York,
12/01/05 18:57
|
Gaza is hell on earth. One day, it will become a hugh crematory for all the arabs who live there. Enjoy the fireball..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כשישבנו בתוך עזה - היה הכי
בן הארץ,
12/01/05 15:45
|
רגוע. תזכרו. בגעגועים. בזריקות האבנים אחת לשבוע. במחנה ג'בליה שהוחזק ע''י מחלקה. בערבים מחברון שהיו נוסעים בערב לאכול דגים בעזה. בערבים עזתים שהיו עובדים בישראל, לשביעות רצונם ושביעות רצוננו. עד שבאו השמאלנים ומכרו לנו שהכי טוב לכולם שהם שם ואנחנו כאן. ומאז לא מפסיק ההרג. וילך ויגבר ככל שניסוג. זאתזו הדרך של ארץ ישראל לקרוא לנו כשאנחנו עוזבים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
רני השובב,
12/01/05 16:56
|
אני זוכר שבדצמבר 87 כשפרצה האינתיפדה הראשונה , בבית מטבחיים ישבו גם הפלחה''ן וגם הסיירת? רגע רגע התאונת דרכים שהתחילה את הכול הייתה קונספירציה של השמאל ? איך לא חשבתי על זה קודם. תגיד על אבולוציה שמעת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן?מעניין!אינטיפדת 87 פרצה
בת-עמי,
12/01/05 16:12
|
בזמן שהיה כל כך אידילי.....מעניין ,מעניין! כמובן שהשמאל אשם ואשם גם על MAREMOTO באסיה הדרומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם היו מתרגשים מדקירה
jak,
12/01/05 16:35
|
הסמול הביא למצב שלא התרגשנו כבר מפיגוע אם יש בו פחות מ10 הרוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כבר לא מתרגש מפיגוע אם
מפוכח,
12/01/05 16:45
|
|
 |
28.
תנחומים לכל משפחת גני טל
לא לטרור,
12/01/05 15:41
|
הערבים רוצים אותנו בים!!! אנחנו ניתן להם את גוש קטיף, תהיה רגיעה בטרור ולאחר זמן מה הם ירצו עוד משהו ויתחילו שוב בטרור, עד שכבשו את כל מדינת ישראל. זו דרכם, אסור לנו לתת להם לשלוט בנו באמצעות הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עוד שהערבים ביננו
Avi Ecuador,
12/01/05 17:27
|
לעולם לא יגמר להם התירוצים לרצוח בנו ולשמאל האוויל להסביר מדוע הם צודקים. למה הערבים שונאים שמאל?!
בועת חלם שמונהגת על ידי עיוורים חרשים ושותים ששמאל עם הארץ בחלקם משכילים מדופלמים שאימצו את הטמטום כדרך להתאבדות לאומית-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הרבה ערבים באקוודור אבי ?
ל"ת
רני השובב,
12/01/05 19:39
|
|
 |
27.
להתנתק משרון
המבקר,
12/01/05 15:34
|
אני מציע שנתנתק משרון לפני שהוא ינתק אותנו מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בואו ניברח לשיך מוניס ואז יהיה
מציאותי,
12/01/05 15:21
|
|
 |
25.
מה אם זה ששמור עליכם?
ל"ת
ישן עד מאוחר,
12/01/05 15:21
|
|
 |
24.
שרון אמר שטירור יפסיק ההתנתקות
זולו,
12/01/05 15:09
|
|
 |
23.
מדריכה לשעבר בצוות של גדעון
טלי,
12/01/05 15:07
|
הלב בוכה אתכם משפחת ריבלין ומסרב לקבל. גדעון היה רכז הסיורים שלי במדרשת הדרום (מחזור 88) עד היום, ואני כבר אם לילדים, מלווים אותי התמונות, הטיפים, הפשטות וההסברים שנתן. אני זוכרת את הידע שחלק איתנו בסיורים בגוש ואת השיחות שלנו, בנות השירות, עם הרכז שעה שריכך והסביר ועזר וכמה אנושיות היתה בו......ענווה ופשטות ורוחב לב. אבידה גדולה. המקום ינחם אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ההתנתקות הורגת אותנו
ל"ת
יוסי,
12/01/05 15:00
|
|
 |
דווקא את ריבלין היא היתה מצילה
ל"ת
ימני,
באר שבע,
12/01/05 15:38
|
|
 |
לך קל לדבר מבאר שבע
משה אוחיון,
שדרות,
12/01/05 16:45
|
אבל אני כאן בשדרות אהיה הקורבן הבא אחרי ההתנתקות האידיוטית אם חס וחלילה היא אכן תקרה !! אסור לברוח מהרוצחים !! צריך להלחם בהם עד שננצח אותם ורק אז יהיה ביטחון בארץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לצערי מדיניות ממשלנו
Avi Ecuador,
12/01/05 14:45
|
מביאה ומזמינה רצח ביהודים. אנו היהודים, בדרך החשיבה הגלותית שהושרשה בנו, הפכנו למאמינים פנאטים, גם השמאל, מאמין בשלום ובהקמת עגל הזהב פלסטין כשהעובדות והרעיות מסבירים בדיוק את ההפך. השמאל שהיה צריך להבין את טבע האדם והאבולוציה, האפשרות להשרד ומי שורד ואיך, מצא לו תורה חדשה, בונה לעצמו פלסטין בתוכו וחושב שתבוא לו הישועה מחיות ששונאות אותו ולא סובלות את עצם קיומו. לערבים תמיד היה ''חסר'' ניצחון אחד עלינו, לא יסבירו לכם השמאל שאם היו מנצחים חס וחלילה לא היו שאהידים יהודים ולא היתה ''בעיה'' של יהודים בפלסטין ולא היו עושים לו מדינה, פשוט היינו מתאדים מפה. ישראל אף פעם לא ידעה לממש את נצחונה וזה אולי חס וחלילה ימנע את קיומה בהמשך. ישראל כבר מזמן איבדה את עצמאותה ובמקום לחשוב על מזרח תיכון חדש ועל מדינת ישרפלסטין ופלסטין נקיה אתנית מיהודים בהמשך על ישראל כנראה חובה היום להסתפח לארצות הברית, לכולנו יהיה טוב יותר וכנראה גם לארצות הברית ולעולם. יפרקו את צבא הכנה לפלסטין ויהיה צבא אצריקאי שגם יהודים יגויסו אליו. אין שום טעם במדינת ישראל ''עצמאית'' עם מנהיגות חלם חולה ושוטה, ישרפלסטין מעורבבת, עדיף דיסניקודש ולהיות שמורת טבע של דת לכל העולם, משהו כמו האינדיאנים להבדיל. ישראל רק מזמינה קורבנות דורשת אסנות לעמה בדרך ששוטים ''מנהיגים'' עיוורים חרשים מתעתעים בה ומתברברים היום עם צבאה, מביאים לרצח אזרחיה וחיילה לתפארת מדינת פלסטין וחורבנה של ישראל בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOSSI יה בבון תשנה תמגילה שלך
אושר,
12/01/05 22:07
|
יוסי לא נמאס לך לחזור על אותו תקליט שוב ושוב עוכר ישראל תחליף תקליט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם חיות לא עושים שלום
Moshe,
12/01/05 17:10
|
תראו עם מי יש לנו עסק פה: הם יודעים שאנחנו מתפנים משם, אבל הם לא יוותרו על ההזדמנות לרצוח עוד יהודי.
זה לא בני-אדם, חברים. אלו חיות רעות. ועם חיות לא עושים שלום.
ושלא תבינו אותי לא נכון: אני בעד ההתנתקות. אבל, אני נגד כל דו-קיום עם החיות האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי כל הכבוד צדקת בכל מילה
יוסי,
ת''א,
12/01/05 16:54
|
מאז שהשמאל הישראלי אימץ את השקרים של ערפאת במקום ללמוד את ההיסטוריה היהודית , אנחנו בצרות !!!! אם רק היה לשמאל '' הנאור '' קצת רצון לדעת את האמת , שיקראו את הספר '' מאז ומקדם '' של ג'ואן פיטרס !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך לא תבוש
שחר,
12/01/05 14:58
|
שב לך באקוודור ושתוק! עשה טובה לנו ולך אין לך בושה לשבת בנכר ולומר לנו מה לעשות. נפולת של נמושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You fucking fascist
Joe,
12/01/05 17:13
|
Only smallanim have the right to free speech?
You are a fucking fascist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי צודק הוא רואה את האמת
אריה כהן,
ר''ג,
12/01/05 16:56
|
|
 |
אין מה להתבייש חבוב!
אילן,
טקסס,
12/01/05 16:13
|
לאנרכיסטים כמוך יש בושה? למשפט זה יש המשכים, לא היו ולא יהיו קטיושות, להמשיך..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הולך לעזאזל שאהיד
ל"ת
Avi Ecuador,
12/01/05 15:25
|
|
 |
לשחר אתה גם יכול לרדת !
איציק,
ירושלים,
12/01/05 15:24
|
אתה כמו כל השמולנים משתיק אנשים אחרים אבל עם לא טוב לך לחיות במדינה יהודית עם יהודים יש לך ברירה העולם פתוח ויקבלו אותך יפה בכל מקום,עם לצאת מעזה קודם צריך להחזיר לערבים את הבתים שהרבה שמולנים יפה נפש גרים בקטמון הישנה בירושלים ובצפון ת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברה
רני השובב,
12/01/05 19:08
|
שחר דיבר על שיוויון הנטל. אבל אני מניח שחבורת משתלחים שכמוכם לאו דווקא מבינה נטל מהו, אני מציע שתפנו למשרד הרישוי ותבקשו הפניה לרופא מין, שיגיד איזה מין אהבלים אתם (אמרו הגשש) אבי זכאי להשמיע את דעתו, אבל כיוון שהוא לא נושא באחריות ולא נושא בנטל (הוא באקוודור רחוק מחופי הארץ) אז עדיף שיעשה זאת ''והצנע לכת'' ולאבי היקר - אחי תכין לי מקום אני עוזב פה את כל המשוגעים ובא. יאללה בי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר חלמאים ועם הארץ בחלם
Avi Ecuador,
12/01/05 19:32
|
שיקימו מדינה פלסטינית? שמעתי שגם טיבי ועוד ערבים בקו הירוק נושאים בנטל עגל הזהב. אז גם אני משיח מוניס בא לעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אנ בא
רני השובב,
12/01/05 21:20
|
ואל תדאג אפילו יש לי ויזה לבת-ים אחותי נשואה לבת-ימי. אתה מארגן לי גלשן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן מותק שלי
Avi Ecuador,
12/01/05 20:13
|
|
 |
nothing
ofer,
12/01/05 20:10
|
is going to take this guy from us he is like a parrot , repeating what he hear and read and live forever
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי תגיד משעמם באקוודור
רני השובב,
12/01/05 19:44
|
כבר הלכת לגלוש היום ? אכלת איזה קוקוס ? השג לעצמך חיים ועזוב אותנו ממדקרות לשונך. לך תעשן קצת נאפס תחיה בסבבה ותראה שהשמיים עדיין כחולים. רק תיזהר שלא יבוא צונאמי ויקח אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רק פצצת אטום על עזה,יריחו
כהנא צדק,
12/01/05 14:40
|
שכם וכל מקומות שורצי המחבלים יעזרו לסיים אחת ולתמיד את בעית המחבלים. אפילו הקב''ה לא מעוניין לשטוף אותם בצונמי ולטפל בהם אח''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למה לא מוחקים אותם?
קטנה,
ארץ אבות,
12/01/05 14:38
|
צריך למחוק את הכפרים שלהם, את מחנות הפליטים, את הבתים שלהם. כל מה שקשור אליהם זה נזק ואם יפגעו חפים מפשע -כפרת עוונות זה לא הומני?
שישימו את זה על הגב שלי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you.
ל"ת
Humani,
12/01/05 17:24
|
|
 |
גם זה יבוא
jak,
12/01/05 16:37
|
|
 |
שותפה לדעתך
ל"ת
איך מיישמים?,
12/01/05 15:29
|
|
 |
18.
נותני הנשק לרוצחיך קיבלו וולוו
השמאלנים/ערבים,
12/01/05 14:24
|
|
 |
מה אתה
רני השובב,
12/01/05 19:35
|
מבלבל את הביצים, כשאריק היה אלוף פיקוד דרום כבר היה נשק בעזה. רוב הנשק בשטחים מקורו בהברחות, ולא בנשק שניתן לפלסטינאים בהסכמי אוסלו. אתה יודע לא דנים אדם בשעת צערו מחד אבל מאידך לך תעשה קצת שיעורי בית. תפסיק לדבר בסיסמאות. יאללה בי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
condolencens
danny ariel,
australia,
12/01/05 14:24
|
to moti and sonia our condolences on the tragic event on the murder of gidon from all the ariel family
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא מקריבים אתכם - דורשים שתצאו
ענר,
תל אביב,
12/01/05 14:22
|
וכך ימנעו עוד מקרים של מוות מיותר שכזה של איש אשכולות שזה.
''רבני'' הישובים ו''מנהיגי'' מועצת יש''ע צריכים להסתכל על עצמם במראה. אם נשארה להם טיפת אחריות הם יורו על יציאה מסודרת ושקטה מהשטחים הארורים הללו וכך יחסכו מעצמם את האחריות למקרי מוות נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענר תגידי לי מה ההבדל בין אזרח
אושר,
12/01/05 22:06
|
ענר תגידי לי מה ההבדל בין יהודי בתל אבי ליהודי בשטחים מלבד שהוא נמצר ב''שטחים כבושים'' בגלל שהוא נרצח ''בשטחים כבושים''זה לא פיגוע אבל אם נרצח ירצח יהודי ברמת אביב שגם היא ''שטח כבוש''זה גם לא יהיה פיגוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך בדיוק נכנעים לטירור.
פוטין,
12/01/05 15:11
|
|
 |
זה לא טרור
ענר,
תל אביב,
12/01/05 15:40
|
זו מלחמה. מי שלא מבין את ההבדל טועה ומטעה. לצערי אנחנו מפסידים במלחמה על קיומה הצודק של מדינת ישראל מכיוון שאנחנו מסרטנים את החזון הציוני בהתנחלויות דתיות ובפילוספיה תלושה, גזענית ואלימה.
עשה לי טובה, אל תענה לי בכך שהערבים היו זורקים אותי לים לו יכלו, זה לא ממש רלוונטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מלחמה ?
רני השובב,
12/01/05 16:53
|
אותי לימדו שמלחמה זה בכוח אויב ולא באנשים המסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית. כמו שאני מכיר את ההגדרה זה טרור. אבל אני יודע מפי עוללים ויונקים שיושבים בת''א ושטחים ראו רק בטלויזיה אז אולי, מי יודע? במלחמה ידידי לא נסוגים חותרים למגע ולהשמדת כוח האויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טועה ומטעה
Avi Ecuador,
12/01/05 14:51
|
מזמינים קורבנות, מעודדים, מביאים לקורבנות, מסבירים שדם יהודי הוא הפקר. אל תדאג, בקו הירוק אתה צפוי להרבה יותר בהמשך. אתה חושב שיגמרו לערבים התרוצים בכדי לרצוח בך? ראה עיראק, האמריקאים מזמן היו יוצאים משם אם העיראקים היו רוצים רק דמוקרטיה. אם הפלסטינים היו רוצים רק מדינה השמאל היה כבר מזמן עושה להם על חשבוננו. הם מפחדים מתרבות, משמאל כמוך. אולי הם צודקים?! גם אני מפחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי יש מקום
רני השובב,
12/01/05 16:50
|
|
 |
מה שמפחיד אותי
ענר,
תל אביב,
12/01/05 15:16
|
זה לא הערבים, אתם אנחנו יודעים להסתדר.
אותי מפחיד השילוב של מבט הזוי בעיניים, קו ישיר לבורא עולם, נשק ביד ובית בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענר זה לא הירחון מאזניים פה .
יואב,
ת''א,
12/01/05 16:10
|
תגיד לי מה אתה חושב שאתה משורר?
יא טמבל אכול שנאה עצמית. מה שמפחיד זה אנשים כמוך שגרים פה רק בגלל שהם נולדו פה. אנשים עם עמוד שידרה מפלסטיק. שמיק ניק דיק ביק הנה גם אני כתבתי שיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב ההורים שלך בטח גאים
Avi Ecuador,
12/01/05 16:21
|
|
 |
תגובה שאולי
Avi Ecuador,
12/01/05 16:48
|
הייתי מעלים עיין או הולי אפילו צוחק אבל יכלת לכתוב בלי להתחזות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב, אתה ללא ספק גאה
ענר,
תל אביב,
12/01/05 16:18
|
|
 |
איך בדיוק
jak,
12/01/05 16:39
|
|
 |
15.
מביע צער למשפחה
Avi Ecuador,
12/01/05 13:58
|
ומביע צער לעם ישראל שהשתלטו עליו ''מנהיגים'' שמעודדים טרור והפכו את ייעודו של צה''ל לצבא הכנה לפלסטין שנע ברוורס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
די כבר!!
אבלה,
בת-ים,
12/01/05 13:52
|
חיילי צהל, קחו רובים ותתחילו לירות לכיוון הערבים ימח-שמם, פשוט תפציצו אותם! את כולם! אין לכם מושג מה זה כאב של ידידה של חייל שנהרג, אורן ז''ל בטול כרם לפני שנתיים. והכאב הוא ממש גדול. תחשבו מה זה לאבד אבא אח וכ'ו.. מי אמר שיהודים צריכים לחיות בפחד רק מפני שאנחנו יהודים?! יש לנו מדינה משלנו, עצמאות, צבא, דגל, ממשלה, המנון! אז אם כל אחד ישנא את השני בתוך המדינה, איך אתם מצפים לשלום עולמי?! תתיחסו בכבוד למדינה שלכם ותתגאו בה! ולערבים- למי שהורג, לצערי הרב במצב העולם שלנו, יש גם זכות למות. רעה תחת רעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב100% !!!
גאה להיות יהודי,
י-ם,
12/01/05 16:20
|
הוצאת לי את המילים מהפה! לרסס את עזה,ג'נין,חברון וכו'... להשמיד את כל הטרור!!! זה בידיים של צה''ל,שלא יהיו אשליות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עכשיו זה בגלל הבחירות????
עיסם,
סכנין,
12/01/05 13:37
|
מה יש להגיד עכשיו? כמו שנאמר עד ל הפיגועים האחרונים נעשים ע''מ לטרפד את הבחירות ברשות. כעת זה נראה כמו תמיד: פיגוע אחר פיגוע ואין לזה סוף. רק נסיגה חד צדדית מצד ישראל כמחווה לפלסטינים ותחילת דרכו של מחמוד עבאס כראיס תציל את מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיסם התבלבלת באיזה שלב
אושר,
12/01/05 22:03
|
עיסם התבלבלת באיזהו שלב אם ימשיכו הפיגועים הפלסטינים יהיו בצד של הסכנה לא אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אתה כ''כ בטוח?
ל"ת
jak,
12/01/05 16:40
|
|
 |
12.
עד מתי נשב בעזה ?
לצאת מהשטחים!,
12/01/05 13:33
|
מה יש לנו לחפש שמה? כלום! צריך לעוף משם כמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין יהודים בעזה! סתם תעמולה
טליה,
ק''א,
12/01/05 16:22
|
של שרון וחבריו! (הבוגדים!!!) מעניין אןתי מה אנחנו / הם מרוויחים מה''התנתקות'' (=טרנספר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר את כל המדינה?
איציק,
ירושלים,
12/01/05 14:22
|
גם משדרות צריך לצאת ?ואולי גם מקטמון הישנה בירושלים, וצפון ת''א ,שמה גרים יפה נפש בבתים של ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך לחפש איפה שאתה גר ?
כהנא צדק,
12/01/05 14:04
|
|
 |
המטענים ירדפו אחרינו לאשקלון
יעקב,
12/01/05 13:57
|
לאן שלא נברח המטענים ירדפו אחרינו האם לדעמך שנעזוב את ירושלים? מה קורה לך? האם לא היו מטענים בירושלים ת''א ואיפה לא? לשיטתך יש לעזוב במהירות הבזק לאוגנדה.... יש לי חדשות עבורך- הם ינסו לרדןף אחריך-באשר תהיה. הם יודעים רק שפה אחת-שפת הכח וכך צריך לטפל בהם-לקאסח אותם בלי רגשות. בדיוק כמו שהאמריקאים עןשים בעירק ועשן באפגניסטן מספיק עם ההלקאה העצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
משפחת רבלין - לבנו אתכם
יוני,
גוש קטיף,
12/01/05 13:33
|
מסירותו של גדעון רבלין לבטחונה של ההתיישבות בגוש קטיף - לא ימוש לעד חזקו ואמצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תושבי הנגב תיתכוננו
יאיר,
ירושלים,
12/01/05 13:07
|
הפיגוע מוכיח ששום גדר לא תעזור . נברח מעזה הם יכנסו דרך מנהרות. הם ירדפו אותנו לכל מקום ושום דבר לא יעזור. הדרך היחידה להתמודד עם טרור היא מלחמה ללא פשרות ולא בריחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לפנות את רצועת עזה
ברית,
12/01/05 12:59
|
במהירות האפשרית, לפנות את יהודה ושומרון, לכנס את ישראל בגבולותיה, לכרות בריתות שלום עם הסכמי פירוז מנשק גרעיני ואחר עם כל שכנותיה. כל זה מתחיל במקום אחד - פינוי מיידי של רצועת עזה כאיתות שאנחנו מתכוונים להמשיך בדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנחת אתה במיזרח התיכון.הזיות
לשמאלן הוזה,
12/01/05 13:57
|
שלך לא מרשימות אותך.
התוצאה של הזיית ''אוסלו'' זה עוד נרצח חף מפשע שהתווסף לאלפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחרי שתפנו את עזה ?
מי שמבין,
ישראל,
12/01/05 13:38
|
מה הבא אחריו? יהודה ושומרון? ואז צה.
הערבים לא יהיו מרוצים עד שנפנה את הכל - הנגב, הגליל, תל אביב, ירושלים, הכל.
מתי תבינו שאין עם מי לעשות שלום מכיון שהם לא רוצים שלום - הם רוצים את הכל ושאנחנו נברח מפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד כמה הסכמים כאלה
כהנא צדק,
12/01/05 13:11
|
כבר חתמנו עם שכיננו בחסות העולם ! טיפש ! אנחנו קוץ בעין של כולם וביום שירצו לצפצף עלינו הם יעשו זאת בלי להניד עפעף ! להתכנס לאיזה גבול אתה רוצה ??? גבול 67 או 56 או 48 או 47 ?? או איפה הסוף ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אד שלא ניצה משם נעבד ארבה אזרח
יפים מישייב,
אופקים,
12/01/05 12:01
|
עכשיב כבר אפשר להכנס לשם, ולתפוס מחבלים, כי חייבים להגיב על הפגוים, אחרת הם יחשבו שאנחנו כבר ניהנו חלשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו היה צריך לערוך את ההודעה
עזית הצנחנית,
12/01/05 12:56
|
לאלה שמאשרים את התגובות לפני שליחתן- יש גבול לכמות שגיאות הכתיב שאפשר לכתוב...השגיאות בהודעה הנ''ל(זו שאני מגיבה עליה) רבות כ''כ שזה כבר מקשה על הקריאה. אם כבר ההודעה עוברת דרככם, נצלו את הזדמנות ותתקנו אותה קצת... זה נראה בלתי מכובד שבאתר ציבורי נרשמות תגובות כאלה, ועושה רושם של אתר בלתי מושקע וברמה נמוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כמה זמן עוד נשאר שם ???
רמי,
ישראל,
12/01/05 12:00
|
כמי שהיה שם, ולא פעם בשירות מילואים, החממות האלו מקוללות בשל קירבתן לישובים הערביים. הרי כולם יודעים שרוב תושבי מורג היו מתים לעוף משם אם רק יתנו להם פיצויים. למה אנשים צריכים להיפגע בישוב המיותר הזה? עזה איננה ארץ אבות, דם האנשים החיים יותר חשוב ממשיחיות השקר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמי,היתה התישבות יהודית מאות
שני קודם,
12/01/05 15:49
|
ליבוא המהגרים הערבים ע''י בריטים. כך שהטעון שלך ממש אבל ממש לא רלוונטי. הצער הגדול שהרבה אנשים לא יודעים זאת וחושבים שהפלסטינאים (אין חיה כזאת) הם כאן מימים ימימה. הם בסה''כ מהגרים שיובאו ממדינות האיזור ו/או נדדו עם הצאן לישראל שהיתה ריקה מתושבים (מלבד כמה מאות יהודים וערבים) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'כי הים הוא הגבול'
+,
12/01/05 15:36
|
איך הגעת למסקנה שעזה לא ארץ האבות? אם תעיין קצת תגלה אולי שעזה היתה שייכת לשבט יהודה וגם לשלמה המלך, שמעת עליו פעם? גבול הארץ הוקצה עד עזה כאשר כתוב בפרוש שהים הוא הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת גם מיפו ועכו מיד!
איציק,
ירושלים,
12/01/05 14:28
|
הגיע הזמן שתחזירו לערבים את הבתים שגזלתם מהם בצפון ת''א,ובקטמון הישנה בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם ממלאבס ויהוד לצאת עכשיו!!!
יהודה מלא-בס,
12/01/05 15:03
|
מה השטויות האילה? הצלחנו לגרום לכל הצרות שלנו במו עצמנו בעזרת קרקס ירושלים. וזה לאורך שנים. עכשיו זו רק התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מלון ''פארק'' זה לא עיר האבות
כהנא צדק,
12/01/05 13:04
|
גם ת''א זו לא עיר אבות ועל אילת עיר החטאים אני בכלל לא מדבר ! איך היעזת לכבוש את כל המדינה מידי המסכנים ? די לכיבוש של השמאל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עוד קורבן של הסכם אוסלו הארור
ל"ת
לשמאלנים/ערבים,
12/01/05 11:41
|
|
 |
5.
לעוף משם כבר - ישוב מקולל
ל"ת
גיא,
12/01/05 11:34
|
|
 |
להעיף מפה את השמאלנים הארורים
ש,
12/01/05 13:24
|
הביאו נשק למחבלים, ועכשיו עוד מצדדים בהם
אין גבול לבגידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו אחים!!
יעל,
ירושלים,
12/01/05 17:42
|
איך אתה מתבטא? כ''כ עצוב! מה זה שמאלנים?. חיות? מה זה הדיבור הזה? רק בגלל דיבור מזלזל שכזה נחרב בית שני! שנאת חינם! בואו נתאחד! נאהב! נשאף למטרה משותפת של שלום על פני האדמה (ולא מתחתיה..) כל אחד בדעתו הוא, אבל יחד!! אנחנו עם אחד! אהבה! זה המפתח, וביחד כאור גדול לפעול, לשמור על עצמינו! על הבית שיש לנו!! אוהבת, אחותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעוף מ''מצה'' ומ''סבארו'' וממלון
כהנא צדק,
12/01/05 13:01
|
''פארק'' ומעוד כמה מקומות בארץ !! טיפש ! אתה לא מבין שאין לנו שום מקום בעולם לחיות בו ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אכן טיפש למה אתה מנסה
דב,
12/01/05 14:56
|
|
 |
4.
לידיעת אלוף פקוד הדרום
דדה חיפה,
12/01/05 11:30
|
יש להחליף את ה''סופה'' ל''אכזרית'' באזור הלחימה הזה ועקב כך יחסך דם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעת הרמטכל ושר הבטחון
אביבית,
12/01/05 16:03
|
צריך להפסיק להתמגן ולהתגונן - הגיע הזמן לתקוף וחזק, המיגונים וחולשתנו רק מגבירים את התאבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק טרנספר ורק טרנספר ולא
לדדה,
12/01/05 13:05
|
|
 |
לא טרנספר ולא טרנספורטר.
טריניטי ובמבינו,
12/01/05 15:06
|
אותך צריך לטרנפר מידית בעזרת הצונמי ליערות הגשם. (למסיבות טראנס)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אבו מאזן! קח שליטה אחרת ......
שמעון,
צפון,
12/01/05 11:18
|
|
 |
יהיה???????
ל"ת
NY,
12/01/05 12:46
|
|
 |
חחחחחחחחחה
ל"ת
רועי,
רעננה,
12/01/05 12:19
|
|
 |
2.
עד מתי נעלה קורבנות שווא לעולה
צדיק,
סדום,
12/01/05 11:09
|
על מזבח פשעי הכיבוש ושלטון הטרור של כנופיות מתנחלים משיחיים, ופוליטקאים עלובים השבויים בידי מרכז עברייני המילכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרוג יש אישה, ילדים, הורים
מיטל,
גליל,
12/01/05 20:03
|
וחברים. כמה זה עצוב שלא יזכה לחתן אותם, לגדל נכדים ולהזדקן עם אשתו. חבל ומיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לכבד את כבוד ההרוג
ליאור ש.,
בנימין,
12/01/05 15:37
|
הוא בעצמו היה מ''כנופיות המתנחלים'' כפי שקראת להם והוא הקורבן. קצת הבנת הנקרא בבקשה. לא מבקשים ממך הרבה. ואם כן הבנת וכך הגבת אז תתבייש לך בוגד. לפחות תזדהה במשהו עם משפחת המתנחל ההרוג. ואתה לא צדיק כי כבר אין צדיקים לא באוסלו ולא בסדום! יבוא יום ונביא אתכם לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבלים-לוחמי החופש שלך הם אלה
לשמאלן/ערבי,
12/01/05 11:53
|
שרצחו אדם ואתה מאשים את הנרצח. הרוצחים לא אשמים ברצח אלה הנרצח....
זאת התבונה של השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לשמאלנים ולתבונה ?
ש,
12/01/05 13:25
|
ביזיון אוסלו מצביע על טיפשות טוטאלית ועל פיגור ברמה שמצריכה אשפוז לשמאלנים שהגו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמעו ראשית
רני השובב,
12/01/05 16:43
|
תנחומי למשפחתו של ההרוג ולבני ביתו, מי ייתן ולא תדעו עוד צער. וזה מהעבר לכל מחלוקת שיש לי עמכם על היותכם תושבי גוש קטיף. דבר שני לכול ההשתלחויות פה של אותם קנאים באנשי שמאל כאלו ואחרים אני חושב שבדבריכם אתם לא מכבדים את זכרו של ההרוג. אני לא יודע אבל אותי לימדו בקיבוץ החילוני שלי שבית שני חרב בגלל שנאת חינם, בצבא לימדו אותי ש או ''שנהיה תלויים אחד בשני, או שנהיה תלויים אחד ליד השני'' חברה אנחנו מביאים את הקץ במו ידינו. אם לא נשכיל למצוא מחנה משותף אם לא נשכיל למצוא את המאחד אם כל אחד מאיתנו יגיד אני צודק (ודרך אגב רק אני צודק זה ברור) לא נהיה פה, יש סיכוי הרבה יותר גדול דרך אגב שאתם לא תהיו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לחסל את האויב הערבי-נאצי! חלאס
ל"ת
שוברים שתיקה,
12/01/05 11:05
|
|
 |
אוי ארצי מולדתי את הולכת פייפן
מולדת,
13/01/05 06:29
|
|