 |
24.
זהי הסיבה שהצרפתים שונאים
דש,
13/01/05 18:28
|
הצרפתים לא סלחו לאמריקאים עד היום ששיחררו אותם מהנאצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
צרפתים יהודים,בפעם הבאה
בן-שיראק,
13/01/05 16:23
|
הצביעו Sarkozy ולא Le -Pen ! Sarkozy יהודי,אפילו אם לגבי היהודים הוא איננו יהודי.מבחינה גנטית,יש לו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יאללה נמאסתם,יא מכוערים
אורלי,
13/01/05 10:57
|
הלוואי והצרפתים ישארו עם באגט תקוע בתחת או שפשוט יחנקו ממנו, עדיף. לי אישית מחניק לשמוע כבר את החארטה הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנ''ל לישראלים מגעילים כמוך
מאפיה מסגסגת,
נצרת,
13/01/05 16:20
|
|
 |
כנל לערבים
אושר,
13/01/05 17:40
|
|
 |
21.
נאצי נשאר נאצי
שרון,
13/01/05 10:43
|
עם כל החופש בצרפת,צרפת בבעיה לא קלה עם הקיצוניים מהימין והשמאל. מצד אחד נאצים מצד שני מוסלמים פאנטים קיצוניים. לא זה טוב ליהודים ולא זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש לי חדשות בשבילכם.....
LOL,
13/01/05 09:18
|
|
 |
אני בינהם ואצביע בשבילו שוב
גילצו'ק,
13/01/05 09:50
|
|
 |
רק סרקוזי
איתן,
cannes,
13/01/05 14:18
|
אם צריך לבחור בין חרא -שיראק לבין שילשול -לה -פן. שמים פתק לבן ומחכים לסרקוזי ב 2007זה בדיוק מה שעשיתי. זה שהזבל שונא ערבים לא עושה אותו פחות נאצי. הוא שונא כל מה שאינו צרפתי ויהודים בניהם. אסור להצביע לטינופת הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להצביע לבן
פייר,פריז,
13/01/05 17:45
|
|
 |
19.
איפה השגריר הצרפתי עכשיו
איתמר,
13/01/05 07:53
|
כשאלי יצפאן דבר במערכון שלו על צרפת השגריר הצרפתי אמר שישראל לא אוהבת את צרפת ושהוא לא מבין למה!!!??? איפה הוא עכשיו??? אנטישמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
French are stillFrench
ephi,
13/01/05 07:40
|
|
 |
מעניין שאחוז הקטן בקורבנות
Eau de Vichy,
13/01/05 09:16
|
היהודים באירופה,נמצא דווקא בצרפת בזכות האוכלוסיה הלא יהודית! סבא שלי בניהם! ואם צרפת הייתה כל כך נוראית ליהודים(הכוונה האוכלוסיה כולה),למה יהודים שניצלו מהמחנות לא עלו לישראל וחזרו לחיות בצרפת כמו Simone Weill לדוגמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
אבי,
13/01/05 19:14
|
בגרמניה נהרגו מעט יהודים כי היו להם 6 שנים לברוח! מצרפת היו הרבה יהודים שברחו לספרד שוויץ מרוקו ואנגליה היות ולקח זמן לכיבוש להתארגן.
ולמרות זאת אחוז היהודים שנרצחו גבוה מבגרמניה, רומניה, איטליה, יוגוסלביה, דנמרק , בולגריה... והוא הגבוה במערב אירופה (למעט הולנד, אך ליהודי הולנד לא היה זמן לברוח).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Goring & Hitler Secret Memos
Steve,
Austin, TX,
13/01/05 04:56
|
Hail Fuehrer Unfortunately, I have got some bad news for you. I sent a small military force (consists of a one soldier) to our neighbor France to negotiate the terms of their surrender. Those arrogant French laughed at our poor soldier’s face and they said they will never, ever surrender to any foreign force and they will defend their beloved country till their last drop of blood. What should we do next? Your number one fan, General Herman Goring
P.S: They used a shameful language against you
General Herman Goring Double the force and we’ll see about these brave French Your Fuehrer
Hail Fuehrer Once again you’ve proved yourself to be a genius. I’m glad to report your plan did work out. The French surrendered themselves to our two soldiers (unconditionally off course). Paris is all yours. Your number one fan, General Herman Goring
P.S: Everyone around here is eager to know when are you coming to visit? A huge reception plan is already on its way, they can’t wait to see you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
hu lo haya brutali neged ha
zarfatim--ha,
knuim ve ha.,
13/01/05 03:25
|
mitrapsim, she sheitfu peula im ha nazim, ve masru et kol ha yehudim ha zarfatim la nazim, lo nisharu yehudim zarfatim(kol yehudei zarfat kayom ele mehagrim mi arazot aherot)
ha rusim nilhemu ba nazim ve lo vitru,hayu lahem milyonei harugim,ve hem hemshihu lehilahem--aval ha zarfatim ha rahruhiim,nihneu,ve shitfu peula im ha germanim--ze lo maazama,ve en lahem shum zhut dibur,stam od medina benonit ve halasha--ha rusim heru lahem she hozek ze ba mentaliyut,im zava primitivi hem besofo shel davar kishu et ha germanim,aval la zarfatim yesh mentaliyut halasha--ve gam hayom hem shitfu peula im sadam ve im arafat,ze ha ofi--hara shel am
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הנאצים ושכמותם מרימים ראש
נביל,
ישראל,
13/01/05 02:52
|
מבין הסיבות העיקריות לכך: השמאל המיליטנטי שהשתלט על אירופה. מספרם הגבוה של הזרים באירופה. קם דור חדש שלא ידע את יוסף והנאציזם מספק לו אגו חזק. לדוגמא: הנסיך הארי מבית המלוכה האנגלי הגיע למסיבה לבוש במדים של נאצים עם צלב קרס על הזרוע. אמנם הוא התנצל על כך אבל התנצלותו באמת אינה שווה. איך יכול נסיך אנגלי לשכוח את כל הנפגעים האנגלים ואת אלה שקיפחו את חייהם בידי הנאצים ושלא לדבר על קטישת ארצו בהפצצות בלתי פוסקות. רק שינאה גרמה לו לשכוח, שינאת הזר והיהודים. אם בארזים נפלה שלהבת אזי אני מציע לכל אלה שתומכים במנהיגי השמאל היהודי ובדעותיהם, לעשות חשבון נפש. אסור לחזק את השמאל העולמי, שמאל חזק פירושו ליהודים אנטישמיות ומוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עינך
רן,
ירושלים,
13/01/05 09:29
|
מה אתה משתולל, את הפאשיזם האנטישמי בישראל כבר מיגרת? על פי כל קנה מידה אובייקטיבי- בישראל יש מידת אנטישמיות הרבה יותר גדולה מאירופה, בראשות הדוצ'ה הגזען נמוך המצח טומי להפן (לפיד). הטינופת הזה היה נזרק לכלא בכל מדינה אירופית בגלל אנטישמיות וגזענות. לקרוא לקבוצה שלימה טפילים או עלוקות שרק כסף מעניין אותם, לדרג את האוכלוסיה על פי סולם דרגות כאשר החרדי המזרחי (יחד עם הערבי) נמצאים בתחתית הסולם, רק מעט אחרי החרדי האשכנזי וההומוסקסואל? נשמע לך מוכר מאיזשהו מקום בהסטוריה? לקרוא לממשלה בלי חרדים (סיסמה המקבילה לסיסמה הגרמנית ''היהודים הם אסוננו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדוצ'ה לא היה גזען
רועי,
תגובה לרן,
13/01/05 16:42
|
פאשיזם ברעיון הבסיסי וכן בצורה בה הוא קיבל ביטוי בזמן הדוצ'ה לא כלל אלמנטים של טיהור על רקע אתני הפאשיזם לא כלל גזענות אלא לאומנות הכוללת חיסול אלמנטים המתנגדים לשלטונו ללא כל אבחנה מקדמית. אינני סניגור של משפ מוסוליני אולם צריך לדייק בעובדות רן ידידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
צודק!
איל,
13/01/05 02:19
|
הכיבוש הגרמני של צרפת לא היה ברוטלי במיוחד. וזה לא שקר. הסיבה לכך היא שהצרפתים, בניגוד לכל שאר העמים הכבושים שתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל. מסיבות אלה ''הכח הכובש'' הגרמני בזמן המלחמה מנה בצרפת גדוד אחד בלבד. פשוט לא היה צריך יותר. הם היו כל כך קנאים לסטטוס החדש שלהם עד שהם אפילו מנעו בכוח מבעלות הברית מלעשות שימוש בכלי שיט צרפתיים - במטרה לשחרר, בין היתר, את צרפת עצמה... אבל אם כבר מספרים את הסיפור המלא - אז עד הסוף: לקראת תום המלחמה שקלו בעלות הברית (צרפת, אגב, לא היתה ביניהן) לנהוג בצרפת כפי שנהגו בגרמניה - לחלק אותה בין המעצמות המנצחות. בעקבות מחטף של דה-גול בדקה התשעים סוכלה התוכנית, וצרפת תזכר - משום מה - כאחת המדינות שנצחו את המלחמה. הלקח: אין הסטוריה - יש הסטוריונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are 100% right
Noni,
Israel,
13/01/05 03:47
|
Everything you said is right and smart. In 2004 the French demanded that the Americans will take the dead American soldiers who are burried in France and move them to the US. The only reason France was allowed to stay independent was becouse of fear it would turn to a communist country. This is why DeGoul was placed as the head of libarated France.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שכח באיזו שמחה
Avi Ecuador,
13/01/05 02:07
|
קיבלו הצרפתים בצהלה ושמחה את האמריקאים ששיחררו אותם וכמה הקריבו בשבילם בחופי נורמנדיה. שיטייל בבתי הקברות שם, יוכל לאכול ארוחת צהריים עם יין צרפתי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קשה להצדיק גזען כמו לה-פן...
YZ,
13/01/05 00:41
|
אבל הפעם, הוא צודק.
הצרפתים היו ונשארו אנטישמים עד היום, ובניצוחו של שיראק.
ממשלת וישי באותה תקופה, שיתפה פעולה באופן מלא עם גרמניה. דה-גול ברח מצרפת ואח''כ חזר וניסה לטשטש את שיתוף הפעולה של העם הצרפתי עם הנאצים בתקופת מלחמת העולם השניה. צרפת, למעשה לא השתתפה כלל במלחמה זו.
מי ''ששחררו'' את צרפת מהנאצים היו האמריקאים והאנגלים ולא הצרפתים עצמם. הם, הצרפתים, לא ראו צורך לשחרר את צרפת מכיבוש כלשהו. הם חגגו יחד עם הגרמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה טימטום!מדבר מי ששיך
מריאן,
13/01/05 08:52
|
|
 |
11.
לה-פן מתנחל?
ל"ת
Avi Ecuador,
13/01/05 00:26
|
|
 |
ואתה בן תשפוכת
ל"ת
Avi Ecuador,
13/01/05 02:29
|
|
 |
10.
הבהרה
פייר,פריז,
13/01/05 00:18
|
בכל פעם שאדון ז'אן מארי לה-פן נישכך ''מהמפה הפוליטית'' למשך חודשים ארוכים כפי שאכן קורה היום,הוא מוציא את קלף המינאבל של סיפורי מלחמת העולם השניה!ובכך הוא חוזר ועומד במקסימום צומת הלב הפוליטי וכך הוא ''זוכה'' לבמה הפומבית הכל כך מיוחלת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Some thoughts about France
yitzhak,
Toronto,
13/01/05 00:12
|
''France has neither winter nor summer nor morals. Apart from these drawbacks it is a fine country. France has usually been governed by prostitutes.'' ~ MarkTwain
''I would rather have a German division in front of me than a French one behind me.'' ~ General George S. Patton
''Going to war without France is like going deer hunting without your accordion.'' ~ Norman Schwartzkopf
''We can stand here like the French, or we can do something about it.'' ~ Marge Simpson
''As far as I'm concerned, war always means failure'' ~ Jacques Chirac, President of France
''As far as France is concerned, you're right.'' ~ Rush Limbaugh
''The only time France wants us to go to war is when the German Army is sitting in Paris sipping coffee.''~ Regis Philbin
Next time there's a war in Europe, the loser has to keep France.
An old saying: Raise your right hand if you like the French... Raise both hands if you are French.
''You know, the French remind me a little bit of an aging actress of the 1940s who was still trying to dine out on her looks but doesn't have the face for it.'' ~ John McCain, U.S. Senator from Arizona
''You know why the French don't want to bomb Saddam Hussein? Because he hates America, he loves mistresses and wears a beret. He is French, people.''~ Conan O'Brien
''I don't know why people are surprised that France won't help us get Saddam out of Iraq. After all, France wouldn't help us get the Germans out of France!''~ Jay Leno
''The last time the French asked for 'more proof' it came marching into Paris under a German flag.''~ David Letterman
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATTA GADOL
ל"ת
Noni,
Israel,
13/01/05 03:50
|
|
 |
8.
ההסטוריה בעיני הכותבים אותה
בני גבעולי,
נהריה,
13/01/05 00:00
|
אין מה להתווכח עם בורים ועמי ארצות. מכחישי שואה היו ויהיו. אין מה להתפלמס איתם בכלל. יש להמשיך לחיות ולזכור ולא לשכוח. בעולם יש עדיין הרבה נאצים והרבה מוסלמים כך שאסור לנו לשבת בשקט ועלינו לעמוד כל הזמן על המשמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דור דור ופושעיו
אשר אריאלי,
פריז,
12/01/05 23:55
|
במכה אחת בולטים שני פושעים אחד נשוא הכתבה לה פן והשני מגיב אלמוני המתקרה בולוס שלמרות הכחשותיו לא יצליחו הוא וחבריו למחוק את זכר פשעי הנאצים בשואה וזכרון זה ישאר במסורת היהודית לעולמי עד. יש חשיבות לכך ויש הרבה לקח ומוסר השכל שניתן להפיק מהשואה ולכן אינני שופט את אלוהים על כך שהיא התרחשה. בולוס למשל הוא לקח שאנחנו צריכים ללמוד. שטן שגר בתוכנו ויום אחד רוצה לבצע את פשעי הנאצים עלינו. יש לקדם את עלייתו בצפיה דרוכה ולהתכונן ליום הדין. כשינתן האות משמיים נדע כי הגיע הרגע הנכון. השמר לך בולוס....מישהו עורך את חשבונותיך למעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בטח לא נורא. כולם היו משתפי''ם
michael,
tel aviv,
12/01/05 23:41
|
האמת שהפשיסט הזקן צודק.
רוב הצרפתים בילו את ימי המלחמה בנעימים יחסית לאירופה הבוער. הציירים ציירו הזמרים שרו והנשים שכבו עם הגרמנים ללא בושה כולל הנשואות.
רק מיעוט בטל בששים. בעיקר הקומוניסטים, הקים איזה כאילו מחתרת שרוב המלחמה לא עשתה הרבה חוץ מלהעביר קצת ידיעות לבנות הברית ופה ושם להסתיר טייסים וסוכנים.
לכן הגרמנים נהנו מאוד מהכיבוש שלהם ובילו שם בנעימים. לא היה לצרפתים סיבה לסבול או לגרמנים לגרום להם לסבל.
בשעה שמיליונים נחלמו ונהרגו כדי לשחרר את צרפת העם הצרפתי ישב על ידיים והתחנף לנאצים. לכן גם גורשו כל כך הרבה יהודים מצרפת; הם היו משתפי''ם מרצון, וגם אנטישמיים.
ובתור תודה ששחררו לו את צרפת ואפשרו לו לחזור במצעד ניצחון (שלא היה לו בו שום חלק), הגנרל שארל דה גול לא החמיץ שום הזדמנות לבעוט לאמריקנים (וגם לבריטים) בתחת.
איך אמר יצפאן: הצרפתים חרא של עם. וג'ראר ארו השגריר שלהם שמדבר וקורא עברית ואולי קורא גם פה, יכול לקפוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
la pen is desgusting
rami,
honolulu,
13/01/05 02:21
|
You are right but the French resistance DID fight the germans toard the end of the war
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMEN
ל"ת
YOSSEF,
13/01/05 00:51
|
|
 |
ואתה stupide ובור!
צרפתיה,
13/01/05 00:47
|
אחוז היהודים הצרפתים שנשלחו למחנות הוא הנמוך ביותר במדינות אירופה ,למרות שהיו נבלות שהלשינו עליהם ושהמשטרה היא זו שאספה את המיועדים למחנות! ולמה? כי הרבה צרפתים עזרו ליהודים להסתתר ולעבור למדינות אחרות! וודאי לא שמעת על שום זוועה של הגרמנים בצרפת,על ההרג ביריות,על הכפר Ouradour sur Glane....כי אתה מושפע מהאופנה ''שינאת הצרפתים'' ! מה כל כך שונים היו הצרפתים עד 67 שהישראלים התלבשו כמוהם ,הקימו מסעדות צרפתיות ,תירגמו את שיריהם.....? פשוט עניין של פוליטיקה,צרפת לא קיבלה את הכיבוש בשטחים והיא צדקה כי הנה לאן הגענו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודה,''תיקון קטן''
פייר,פריז,
13/01/05 18:36
|
לא שהצרפתים פתאום הפכו ''להומניים'' ''וכאילו לא יכלו'' לקבל את ''כיבוש השטחים'' (המשוחררים!!)על ידי ישראל בשנת 1967!!האמת היא שהצרפתים עמדו בפני בחירה מכריעה,או תמיכה במדינת ישראל או תמיכה בקו הערבי מוסלמי!!עבור הצרפתים, שכידוע לנו הם אנטרסנטים גדולים, החשבון היה ''מהיר,חד וחלק'',או שתומכים במדינת ישראל עם שוק כלכלי של מדינה עם 4 מיליון תושבים (של אז!)ובתגובה מקבלים,חרם כלכלי של כל המדינות הערביות והמוסלמיות,פלוס בונוס של הטרור הערבי-מוסלמי, או שתומכים בערבים המוסלמים ובכך זוכים לאהדת העולם הערבי-מוסלמי כולו ובכך חולשים על שוק כלכלי ענק של יותר ממילארד בני אדם,הכולל כמובן דלת פתוחה לשוק הנפט הערבי-מוסלמי עם הפטרו-דולרים!!זאת האמת של אתמול וגם של היום!!גם לצרפתים וגם לגבי שאר מדינות אירופה!!לכן אסור בשום פנים ואופן להסכים ולקבל תכתיבים אירופיים לגבי עתיד מדינת ישראל!!מיסודם הם תמיד יקפחו את מדינת ישראל לטובת העולם הערבי!!לשמחתי הרבה,את זה השכילו כבר להבין כל ממשלת ישראל,מהימין או מהשמאל!!אבל רק לא את!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייר אתה צודק ב100 אחוז.
ל"ת
נאטלי,
13/01/05 19:35
|
|
 |
5.
אושר זה לא כשר
ל"ת
6,
12/01/05 23:31
|
|
 |
4.
לצערי , יש סיכוי שהוא צודק
בולוס,
חיפה,
12/01/05 23:30
|
אני רוצה מאוד להאמין לטענת בני העם היהודי אך יש יותר מדי הוכחות כי ישנם שקרים רבים בנושא ו''השואה'' כנראה לא הייתה במימדים שסיפרו עליהם אם בכלל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולוס: לה-פאן קודם כל רוצה
דוד,
הוד השרון,
13/01/05 10:16
|
לגרש בבעיטה (אם לא להרוג) את 7.5 מיליון הערבים שיושבים בצרפת - ורק אז להתפנות ליהודים! כמו שאומרים: ''הזהר ממשאלות לבך, הן עלולות להתגשם בסוף!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THIS IS WHY YOU GO NOWHERE
YOSSEF,
13/01/05 00:49
|
|
 |
למה יפן חטפה פצצות אטום?
המוכיח בשער,
13/01/05 00:11
|
כי אי אפשר היה אחרת. יושב לו היטלר בכלא וכותב ספר המגבש אידאולוגיה לפיה היפנים הם אסייתים צהובונים מלוכסנים. כמה שנים מאוחר יותר הוא הופך למנהיג גרמניה. ומה עושה הקיסר היפני? כורת ברית עם השטן. איפה הכבוד העצמי שהיפנים כה ידועים בו? נמכר בזול ע''י מנהיג כושל ויפן נסחפה לפרק האפל ביותר בתולדותיה.
אל תשכח את מקומך בהיררכיה של הגזע האנושי, עפ''י האידיאולוגיה של היטלר: ''ערבוש''. אז אל תנסה להכחיש, אם ההיסטוריה תחזור על עצמה זה יכול לקרות לך ולעמך, ואנשים כלה-פן ינצחו על הזוועות ה''מתונות'' וה''נסבלות'' שיבואו בדרכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל בוקר אני קם ואני מרגיש שאני
אושר,
13/01/05 00:10
|
כל בוקר אני קם ואני מרגיש שאני שונא יותר ויותר ערבים זה לא יאמן כמה שאני שונא אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי סרט על ערבי זקן שבא
אושר,
13/01/05 00:10
|
ראיתי סרט על ערבי זקן שבא עם הנכדים שלו מצביע על איזה בית ישן שגרה בו משפה בחיפה מראה להם מפתח ישן ואומר להם שזה ההי הבית שלו התפקעתי מצחוק לראות אותו ואת הנכדים שלו בוכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר לנו בולוס ,ספר....
Marine,
13/01/05 00:08
|
|
 |
צריך להעמיד אותך לדין על הכחשת
אושר,
13/01/05 00:07
|
צריל להעמיד אותך לדין על הכחשת שואה אבל תמשיך לקבל ביטוח לאומי תמשיך זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולוס אתה טועה!!!
רמי,
12/01/05 23:54
|
למה , בולוס? סתם לקשקש, מה אתה בדקת? עשית מחקר? לי באופן אישי רצחו סבא סבתא ושני דודים, אז מה איכפת לך להתייחס בכבוד לרגשות של אחרים ?. אז מה אם אני יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHATEVER.
ל"ת
סטודנט,
טכניון,
12/01/05 23:50
|
|
 |
ועל זה אומרים בשפת אימך:
נמאס,
ממך, בולוס,
12/01/05 23:47
|
|
 |
Ya Boulos'ayb , ya zalame ,
Marvin,
13/01/05 01:57
|
|
 |
3.
אז אולי לחזור למצב ההוא ?
שואל,
מרכז,
12/01/05 23:12
|
לאור זאת במה נברך את צרפת ?
-- שירבו המוסלמים בארצם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ובישראל שלנו קרא נהג אוטובוס
Yossi V,
12/01/05 23:03
|
לאתיופי במילות גנאי גזעניות ואנטישמיות, ואף אחד לא קרא להעמידו לדין, גם לא מאות מגיבי מעריב ו- ynet.
מסבר שגם הגזענות והאנטישמיות זה עניין של גאוגרפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
ישראלי מחו''ל,
חו''ל,
13/01/05 01:43
|
הכל ''נזיל''בעולמנו...אם כי בצרפת 20 אחוז הצביעו למטורף הזה ועוד בבחירות נגד הצבוע ההוא-שירק;כלומר יש כמה וכמה מילוני צרפתים שמותמוגגים למוצא פיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין יוסוף
Avi Ecuador,
13/01/05 01:27
|
בשום תגובה שלך אין ביקורת על הפלסטינים ה''הומנים''. ספר לנו איך מנצחים מוסלמים לשם שינוי. שידעו עם-הארץ. יחשבו שיש בך קצת יושר אולי. אין שום צד שהוא בדיוק ישר וכשמסבירים שהעקום הוא כל הזמן עקום בצד אחד זה קצת מטיל ספק במסביר. טוב, אני מנסא להפוך חרא כמוך לקקה. קצת פחות מסריח אולי. תוריד את המיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה נלין
יהודי אשכנזי,
13/01/05 01:11
|
כאן בארץ ישראל מדינת היהודים יש לא מעט ''יהודים'' מעדות מסוימות שאומרים ''חבל שהיטלר לא גמר אתכם כולכם'' ,זה ביטוי לגיטימי ומשטרת ישראל מסרבת לטפל בתלונה כזו. לכן מדוע אנו נרעשים מדבריו של ז'אן מארי לה-פן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי משהו, אתה עיוור?
לירון,
פה ושם,
12/01/05 23:57
|
או שסתם בא לך לעוות את העובדות? לכתבת נהג האוטובוס הגזען היו מאות תגובות וכמעט בכולן נכתב שיש להעמיד את הנהג לדין ולפטרו לאלתר. מדוע בוחר אתה לשנות את המציאות ולו רק בשביל ליצור פרובוקציה או להצדיק מחשבותייך הנלוזות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני מת לראות אותך פנים אל פנים
אושר,
12/01/05 22:26
|
אני מקווה שיום אחד ניפגש פנים אל פנים אני אעשה לך במה שעשו בסרט קניבל אני אוכל את המוח שלך מטוגן על מחבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And I want to suck your little
Oshra,
13/01/05 00:17
|
|
 |
עוד שונא ישראל
אושר,
13/01/05 08:25
|
|
 |
התכוונתי לחינבעל
ל"ת
אושר,
12/01/05 22:45
|
|
 |
Hannibaal
eitan,
miami,
12/01/05 23:35
|
It doesn't matter what you meant, as long as you get to eat his brain
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?!Brain
Tahel,
Germany,
13/01/05 01:04
|
|