 |
79.
אם היינו נחושים עם הפלשתינאים
שפינוזה,
15/01/05 07:41
|
אם היינו ככה נחושים עם הפלשתינאים אז כבר מזמן שלא היתה אינתפאדה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
שרון גנב ברשות הרבים מזוז מאשר
ל"ת
רפי,
15/01/05 02:34
|
|
 |
77.
למעריב
Avi Ecuador,
14/01/05 16:00
|
ידידי, כמו שחלק מהכתבות שלכם מושפעות כנראה מגורמים בעלי השפעה ומסיתים כנגד הימין ואתם מקבלים זאת, מחר תהיו גם שותפים לאלטלנה חדשה ואולי לחורבנה של מדינת ישראל לתפארת מדינת פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לצערי - הסוף של שרון מתקרב
ז,
14/01/05 09:20
|
|
 |
נוער שוליים ולא נוער הגבעות
משה,
פ'ת,
14/01/05 11:08
|
זה נוער זה,,, זה נוער חוליגנים שסובל מחסך ערכי ארץ ישראל ודרך ארץ בושה למדינה עם נוער כזה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלעדיהם המתנחלים ונערי הגבעות
Avi Ecuador,
14/01/05 15:11
|
המחיר של ישראל 0. אתם הייתם הולכים לשוק ומציעים גם את האשה שלכם, אבל גם אותה היו דורשים בחינם. כשמורידים את המחיר של ישראל שוטים כמוך מי יתן משהו עליה, יגידו עובדים עלינו השמאל, אם הם מוכרים כל כך בזול כנראה היא שווה פחות. טוב, לך תסביר לעם הארץ דור עגל הזהב עיוור חרש. מטומטם כמוך שמברבר ומביא לעוד הרוגים ויסביר לרוצחים שאין להם בעיה מצפונית מכיוון שזו הבעיה המצפונית של הנרצחים. רפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
למעריב שלום
Avi Ecuador,
14/01/05 09:11
|
קוראים לי אבי אקוודור ויש לי בעיה רצינית שהייתי רוצה שתעזרו לי לפטור.
הבעיה היא כדלכמן: נולדתי עם צורך בלתי כביש לבטא את עצמי. עוד בימי ביתספר אמרו לי המורים וגם אמא שלי שיום אחד אהי יהיה סופר.
טוב סופר לא נאפכתי כי הייתי צריך לעשות דברים אחרים אבל לפחות מצאתי מקום שאני יוכל להטבתא בו וזה העיתון הניכבד שלכם.
הבעיה היא שתמיד שאני כותב יש כמה חחמים שכותבים לי את ההפך ולועגים לאיך שאני כותב ולמה שאני אומר. הבאתי הרבה רעיונות טובים בתגובותי ועדיין ישנם כאלה שבגסות לועגים וצוחקים עלי.
לכן הייתי מציעה לכם שתשימו איזו תוכנה שלא עולה הרבה כסף וגם לא יקרה שתוכל למיין את כל אלה שסתם מנסים להתנקל למגיבים שבאמת משקיעים מאמץ בתגובות שלהם.
אני חושב שתוחנה כזאת יכולה לשפר את האיכות של מעריב וככה הוא ישאר עיתון רציני ולא שכל אחד יכתוב שם סתם דברים.
תודה לכם שם ואני מקווה לראות את השינוי והשיחלול אצלכם בקרוב.
ותודה לאדוארדו שתמיד עוצד לצידי, מלפני ומתחתי - או איך שבא לו באותה פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי נועמי פורטוגל
Avi Ecuador,
14/01/05 15:17
|
|
 |
מתנצל
משה,
פ',
14/01/05 14:55
|
|
 |
אמא שלי שיום אחד אהי יהיה סופר
משה,
פ',
14/01/05 11:15
|
טוב סופר לא נאפכתי יש כמה חחמים חושב שתוחנה והשיחלול אצלכם ,,,, מתאים לך להיות פרשן לענייני עגל הזהב ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העילגות שלך מתאימה להשכלה שלך
ל"ת
לשמאלן בור,
14/01/05 11:40
|
|
 |
למה השמאלנים מתחזים לימניים???
לשמאלן מתחזה,
14/01/05 10:53
|
כי הם בורים... אין להם מספיק אינטלגנציה להגיב לתגובות ימנים ולכן השמאלנים מתחזים בהם.
ה''תרבות'' השמאלנית של התחזות זה רק בגלל הבורות!!!!!
השכלה מונעת התחזות!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מיטב הנוער - לא גבעות
יהודי,
14/01/05 09:06
|
|
 |
לא מעדיפים חלאות כמוך.
ל"ת
אבי,
תל אביב,
14/01/05 10:00
|
|
 |
73.
הסרבנות
אהרן,
חיפה,
14/01/05 08:59
|
|
 |
72.
זה שרון האידיוט הגמור!!! ומופז
telem--aharon,
ramat--gan,
14/01/05 08:57
|
דואג רק למשכורת שלו הם כבר מזמן לא מבינים שקורה פה משהוא רציני ובהם לא עושים כלום בענין הזה????!!!!הביתה ,יהללה ביי, הביתה יהללה ביי , שרון מופז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
דמוקרטיה
dudu,
14/01/05 08:53
|
מר שרון מדבר על ד דמוקרטיה????????? הרי זו סעודיה הוא מינה את בנו כממשיכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מצלמות וועדת קאהן
ילד גדול,
14/01/05 08:42
|
מצלמות זה דבר חיובי להראות אם שוטרים מכים ילדים ויורים מעליהם .למען הדימוקרטיה של שרון, ודרך אגב משהוא זוכר מה אמרה וועדת קאהן על שרון???
אני טיפש יצאתי להפגין למענו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שרון תתחיל להתעסק בטרור!!!
יוני,
גוש קטיף,
14/01/05 08:34
|
|
 |
68.
וכל יועציך חרטומים
ל"ת
כמוך כפרעה,
במצרים,
14/01/05 08:32
|
|
 |
67.
סוף סוף רוה''מ עם ביצים
ל"ת
שחר,
14/01/05 08:31
|
|
 |
66.
לא למנוע לא לפנות ולהשאיר שם
אבי,
תל אביב,
14/01/05 08:27
|
את הפוגרומצ'יקים הקטנים הללו- לחסדי הפלשתינאים לטוב או לרע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שרון יותר מסוכן מהכשלון של
ל"ת
אוסלו,
14/01/05 08:18
|
|
 |
64.
על השמן שומרים מזלטים
מוטי,
אילת,
14/01/05 08:09
|
מסוקים,מטוסים,משחתות,נושאות מטוסים,וצבא של שומרים אישיים,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לדניאלה וייס ונוער הגבעות
מוטי, אבא ללוחם,
חיפה,
14/01/05 07:52
|
לגבי נוער הגבעות שמהגרים לעזה, מצויין, אפשר להשאירם שם לאחר הנסיגה, עם ישראל לא יפסיד מאומה, לגבי נותנת הסתירות לחיילים, נתתי פקודה לבני הלוחם והיה והיא תגע בצפורן אצבעו, להחזיר לה בקת הרובה בראשה, ולשלוח אותה לבית לוינשטיין לכל חייה, וזאת כהגנה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT A MANLY MAN
VENGENCE,
14/01/05 16:04
|
WHAT A MANLY MAN TO BEAT UP A WOMAN. JUST EXPECT YOUR SON TO COME BACK WITH BROKEN LIMBS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומך ! יש לי נסיון מעשי
אבי,
תל אביב,
14/01/05 10:05
|
בעיצובו מחדש של כהניסט מסויים דובר עברית במבטא צרפתי שיצא לי לטפל בו לפני כמה שנים במילואים שעשיתי בצומת א-רם. הנ''ל קילל אותנו בתחילה ואח''כ גם הרים יד. ברגע זה השתמשתי באגרוף ידי (חבל ללכלך את הנשק) וניקיתי אותו למשך השבוע שלאחריו מהצורך לצחצח שיניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
שרון!! האם באמת אלה הם האויבים
נביל,
ישראל,
14/01/05 07:25
|
נראה ששרון וסביבתו אינם מבינים איפה בעית הבטחון של העם הזה. שרון ואנשיו אחראים באופן אישי על מותם בידי מחבלים של כמעט אלפיים יהודים. אילו הייתי שרון הייתי מודה בכשלון ונעלם יחד עם שאר האחראים בממשלה. לדעתי יום יבוא ומשפחה שכולה תבוא לנקום את מות יקירה בליצנים שנקראים שרון וממשלתו. במקרה זה לא יעזרו לא דיכטר ולא הדאונים. מנהיג צריך להבין עד מתי למתוח את החבל לפני שיקרע ושרון כבר קרע כמה חבלים. לא יעזור לך אדון שרון לא תצליח להסיט את לב העם והאשמתו שאתה הוא זה שגרמת למות יהודים רבים, ע''י חוסר תגובה ומדיניות מתאימים. כל הטריקים שלך ושל מופז כוונתם להסיח את דעת העם מהטבח שהפלשתינים מבצעים נגדו ובמקרה זה הסתה נגד נוער הגבעות. ולעם ישראל אני אומר שתחת הנהגה תקיפה ומתאימה ניתן לחסל את הטרור הפלשתיני ב-24 שעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי האויב, מה היעד?
יצחק רביב,
רעננה,
14/01/05 06:15
|
הממשלה התבלבלה. מאז ששרון שם לכולם - בטירוף רגעי - מטרה מול העיניים, כולם עוסקים בשאלה איך ממגרים את המתנחלים. במקום לעסוק באויב האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הם התבלבלו
אני,
14/01/05 09:00
|
לא ''בטירוף רגעי '', והם לא התבלבלו. זה בדיוק העניין, זה בדיוק הכיוון , זה בדיוק המטרה. אין יותר למשטר הזה אויב ערבי - לא בחוץ ולא בפנים (ראה עסקת תיאום של פרקליטות עם חברי תנועה איסלמית), כיוון שזה משטר משותף שלהם ושל מי שפעם נחשבו לאויבים . והאויב המשותף של משטר והללו הינו אויב יהודי. הם לא התבלבלו. זה אנחנו עדיין מתבלבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
להפיל את ממשלת הזדון של שרון
ל"ת
עקיבא,
חצור הגלילית,
14/01/05 04:19
|
|
 |
מתנחל עלוב יש דין מלכות !!
ל"ת
אזרח,
14/01/05 08:21
|
|
 |
59.
שרון = סטאלין פורז=ראש הק.ג.ב
יחיעם,
מעלות,
14/01/05 04:18
|
ליכוד+עבודה+מרץ+שינוי = בולשביקים
כל היהודים המאמינים באלוקי ישראל ונאמנים למורשת ישראל נקראים להתגייס לצבא חירות ישראל ולפתוח במלחמת חורמה נגד השלטון הדיקטטורי של שרון וממשלתו הרשעה המבקשים להוציאנו מחירות לעבדות.
עם ישראל חיי וקיים לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
דקטטורה צבאית ובתי משפט מטעם
בתיה,
רחובות,
14/01/05 04:01
|
הגנרלים שרון ומופז מבססים את שלטונם הצבאי-דיקטטורי במהירות אימתנית. כשהעם ההמום יתעורר ויבקש לשנות זה יהיה מאוחר מדי. דיקטטורת השמאל בראשות שרון-מופז-פרס-אולמרט-נתניהו תבסס את כוחה ותקטול כל אחד שינסה לעמוד בדרכה. חייבים להפיל את ממשלת הזדון הדיקטטורית של השמאל בראשות שרון עכשיו לפני שזה יהיה מאוחר מדי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמרו נשותיכם בבית !דתיים ?
ל"ת
גיגי,
14/01/05 08:23
|
|
 |
57.
הרי ראש הממשלה עצמו, ביחד עם
נעמי,
פורטוגל,
14/01/05 03:52
|
זמביש, הוא המפעיל של נוער הגבעות.
הרי ראש הממשלה עצמו מקים את המאחזים ה'בלתי חוקיים' באישון לילה בניגוד להחלטות הממשלה שהוא עומד בראשה.
הרי ראש הממשלה עצמו אחראי לתנופת הפיתוח ולפיתוח תנופת העמקת ההתנחלויות בגוש עזה ובגדה המערבית.
ראש הממשלה גם אחראי להעברתם של נוער הגבעות ההזוי והתמהוני לחיזוק מאחזי גוש עזה.
על מי בדיוק מנסה ראש הממשלה במעשיו הנכלוליים לעבוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי שומר אשתו וילדיו בבית !!
ל"ת
שלמה,
14/01/05 08:24
|
|
 |
56.
מושחת נמאסתלך הביתה
ל"ת
שמואל,
ים,
14/01/05 03:52
|
|
 |
55.
חיילים יהודים מרדו בדקטטורה
ברכה,
נס ציונה,
14/01/05 03:46
|
של ממשלת שרון הבולשביקית על כל שלוחותיה, בכנסת, בצבא, במשטרה, בשב''ק(ק.ג.ב.) ושאר זרועות הבטחון. גברים ונשים יהודים חיילים ואזרחים מגיל 18 עד 50 שנה, הצטרפו בהמוניכם ללוחמי חירות ישראל ושחררו את העם היהודי החיי בארץ ישראל מעולו של המשטר הרודני של שרון ואנשי ה''שמאל'' הדיקטטורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לא יהודים !!
ל"ת
יוסף,
14/01/05 08:25
|
|
 |
השמאל \היבסקצי הם היהודים..
ל"ת
סטלין,
14/01/05 08:58
|
|
 |
54.
יהודים תחת משטר צבאי בישראל!!!
ברוך ו,
ירושלים,
14/01/05 03:23
|
שרון וממשלתו שרצחו את הדמוקרטיה והשליטו משטר דיקטטורי בארץ מבקשים להעלות את הדיקטטורה מדרגה ולהחיל משטר צבאי עם הגבלות תנועה על יהודים בשטחי ארץ ישראל שבשליטתם. אם הדקטטור שרון וממשלתו לא יופלו בקרוב מאד, רוב אוכלוסייתה היהודית של מדינת ישראל המתנגדת למדיניות שרון וממשלתו תמצא עצמה חייה בפחד תחת אימתו של משטר דקטטורי צבאי נוקשה עם הגבלות תנועה חמורות, ללא חופש דעות וחופש ביטוי. אזרחי ישראל יפחדו להביע את דעתם באוזני חבריהם ובני משפחתם שמא מישהו ילשין עליהם והם יעצרו בביתם או במקום עבודתם על ידי משטרת הבולשביקים השמאלנים שתכלא אותם ללא משפט במדורי העינויים של בתי הכלא השמורים והגרועים ביותר בארץ, או יעמידו אותם למשפט צבאי כדוגמאת משפט הבזק הצבאי שנערך על ידי קצין שמאלני פשיסט ועונש המאסר שהטיל על החייל שסירב להתפנות מהמאחז לייד יצהר וניסה לשדל את שאר החיילים לסרב לביצוע פקודה בלתי חוקית בעליל. בג''ץ אמנם קבע שהמשפט הצבאי לא היה תקין וביטל את עונשו של החייל. אך סמכויותיו של בג''ץ יקוצצו בהדרגה ובנוסף לכך, שופטי בג''ץ שרובם משתייכים לגברדיה הבולשביקית של השמאל הקיצוני ישמחו לשרת את דיקטטורת השלטון שהם שותפים לו וניזונים ממנו. עם ישראל התעורר והשל מעליך את שלטון העריצות של שרון והשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יוסף סטלין במצוקה
יניב,
רעננה,
14/01/05 03:19
|
תראו איך המטורפים האלו בפניקה. הם יודעים שהעם לא איתם וממשיכים להשתולל. אבל הנפילה שלהם קרובה. שרק לא יסחבו את העם איתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל יום שוחטים אותנו ותראו במה
אזרח,
14/01/05 02:40
|
|
 |
51.
זועקת לראש הממשלה
נוגה,
מהמרכז,
14/01/05 02:30
|
מתי ראש הממשלה תלחם בקני הטרור ולא באחייך המתישבים שהם נשלחו בעידוד שלך והיו את מוכיח חולשה ובגידה באזרחי ישראל ובאלה שבחרו בך ולא הבאתה פתרון אחד ורק דאגתה לאינטירס שלך להכניס את מפלגת העבודה המאוסה שבבחירת רטב העם העניש ואתה היום הולך הפוך ונותן עידוד לאירגוני הטרור עד מתי ראש הממשלה תמשיך להסית במקום לתת לצהל לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אל תלך סחור סחור
יהודי,
יהודה,
14/01/05 02:28
|
תקים משטרה חשאית שתקרא לה, נגיד, ''משטרת ההתנתקות'' שתוציא לפועל את הליכי השפיטה המהירה של ה''עילוי'' החדש מזוז בבתי דין שדה שיאשר מי שכבר חש את חמימות כסא רוה''מ מתפשטת בישבנו - שאול מופז. ואם אתה כבר שם, שנה את צבע הדגל לאדום והוסף פטיש למגן הדויד, מי יעצור אותך, הרי לך מותר הכל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אלטלנה 2 שרון בתפקיד בן גוריון
ל"ת
פה אחד,
אשדוד,
14/01/05 01:54
|
|
 |
שרון לא מגיע לקרסוליים של בן ג
אשר,
14/01/05 09:36
|
בן גוריון לא מסר שום שטח משטחה של מדינת ישראל שרון יזכר לדיראון עולם גם אם לא יצליח במשימתו להרוס בתי יהודים ולחזק את ידי האוייב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
MOFAZ THE ARABS PISS ON YOU.
ל"ת
THE BIG A,
USA,
14/01/05 01:50
|
|
 |
47.
סיכול ממוקד לדעת הרוב.
ל"ת
יעל,
עין גדי,
14/01/05 01:50
|
|
 |
46.
למנוע משרון להפכנו לדיקטטורה
ל"ת
יוסי המקסים,
14/01/05 01:43
|
|
 |
ליוסי-המשטר בארץ מזמן דיקטטורי
אילנה ג,
תל אביב,
14/01/05 04:23
|
|
 |
45.
בידכם
טעות,
14/01/05 01:42
|
|
 |
44.
לא רק שרון מתנהג כאויב העם.
Metziuty,
14/01/05 01:36
|
לא רק שרון, גם ביבי, ולבנת ושלום ושאר חסרי החוליות החנפנים, שלמען כסאות מרשים לו לעשות דימוניזציה ליהודים, לשלוח נגדם צבא ולחוקק נגדם חוקים שאיש לא העיז לפניו לחוקק גם נגד השפלים שבאויבים.
שרון חילק להם משרות שרים ובתמורה הם מעודדים בשתיקם בנית חוקים דרקוניים ופילוג בין יהודים. הם מרשים לשרון לסכסך בין העם והצבא, מרשים למזוז להכנס לשלב האופרטיבי של הפעולה...
צהל תפקידו להלחם ולהרוג את אויבי המדינה... המתנחלים אינם אויבי המדינה, לכן הם חייבים להיות מטופלים ע''י המשטרה. ולצהל אסור להיות מעורב בענין. ערוב הצבא כנגד המתנחלים הנו אקט פוליטי מובהק, המשרת את כנופית שרון והשמאלנים. גם המונח סרבני ימין הוא מונח שאך יצא ממכבסת המילים של מוסרי המדינה לערבים, כדי לעשות דהלגיטימציה למתנחלים. אין גם מוסג הנקרא סרבן ימין מאחר והפעלת הצבא כנגד אזרחים הנה פעולה בלתי חוקית בעליל, שדגל שחור מתנופף מעליה.
אסור בשום מקרה להשתמש בצבא כדי לדכא מתנגדים פוליטים של ראש הממשלה. צבא תפקידו להרוג את אויבי המדינה, שרון משתמש בצבא כדי להפוך ות יריביו הפוליטיים לבלתי לגיטימיים, כלומר באמצעות הפעלת צבא העם, הוא רוצה להוציא את מתנגדיו הפוליטיים אל מחוץ לעם.
אם יש אי הסכמה, או השתבשו הסדרים, והוא רוצה לטפל באזרחים שיבקש משר המשטרה או שר הפנים והם יפעילו את המשטרה על פי החוקים הקיימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב לקרוא את תגובה #44
ברוך ו,
ירושלים,
14/01/05 04:52
|
מציאותי היטיב לתאר את המתרחש בארץ.
שרון וממשלתו מבססים את משטרם הדיקטטורי במהירות מפחידה. הם הפכו את היהודים החיים בארץ לנתיניהם ובקרוב יקשו את עורפם וישלחו את שוטריהם לנגוס בעם ולהכותו בשוטים ובעקרבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבא שרון-מופז איננו צבא העם
עזרא,
קרית שמונה,
14/01/05 04:42
|
כל החיילים והשוטרים היהודים צריכים לפרוש מייד מהזרועות הצבאיות והמשטרתיות של ממשלת שרון הדיקטטורית-פשיסטית, לקחת עמם את כל הנשק התחמושת טנקים מסוקים מטוסים נגמשים ומכונות מלחמה אחרות, להקים את צבא העם היהודי ולצאת למלחמה בצבא ממשלת שרון כדי לשחרר את העם היהודי החי בארץ ישראל מדיקטטורת השמאל הפשיסטי המונהג על ידי ממשלת שרון. לאחר הניצחון נערוף בכיכרות הערים את ראשי כל הנוכלים המושחתים תאווי השלטון והבצע שכפו עלינו דיקטטורה אימתנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה שרון לא עובר מפלגה?!
ליכודניק אמיתי,
14/01/05 01:27
|
שורת הדין, המוסר הפנימי והצדק הדמוקרטי - מחייבים !!! - כי אם אדם משנה את דעתו (וזה לגיטימי לחלוטין) שיצטרף למפלגה החושבת כדעתו, ולא שיהפוך את כל העם ואת כל המפלגה לפי הקפריזות הגחמניות שלו!!! והאינטרסים הארישיים שלו!!
ששרון יעבור מלגה במקום שינסה לשנות את כל המפלגה שלו לפי שינויי הדעת שלו!!הוא כבר הפסיד במרכז - אז שיבין את הרמז. בדיקטטורה שלו - ממש לא רצויה אצלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין צורך - מרכז הליכוד זה שרון
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
14/01/05 04:53
|
|
 |
42.
פשיסטים או דמוקרטים, תחליטו!!!
דמוקרט,
מומחה,
14/01/05 01:18
|
שרון ומופז, תחליטו האם מדינת ישראל היא מדינת כל אזרחיה או שיש לכם טבו עליה? זכות הביטוי היא אבן יסוד בדמוקרטיה ובעיקר נבחנת הדמוקרטיה ברגעיה הקשים. לא שרון ולא מופז מוציאים שם טוב לממשלה בה הם משרתים והרי הם משרתי הציבור ששלח אותם באופן דמוקרטי לחלוטין ואיך ברגע מסויים הם יכולים לשנות את מנהגי הדמוקרטיה ששלחה אותם לתפקידיהם. דיבוריהם = פשיסטים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון מפורר את העם!!!
יהודי דמוקרט,
14/01/05 01:13
|
למען הסחת הדעת ממעללי בניו ומעלליו עצמו הוא מוכן למכור את המדינה!!!
הרי הוא נלחם נגד הדיעות שלו עצמו , שחשב אותן לפני פחות משנה. אז מדוע הוא נלחם בבעלי דיעות אלו כיום בכזו מסירות נפש?? למה שלא ילחם בטרור באותה מסירות נפש?
העיוות זועק לשמים!! ו''כלב השמירה של הדמוקרטיה'' קרי העתונות לא עושה כלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למה קוראים לגוש קטיף ''עזה/רצוע
יהודי דמוקרט,
14/01/05 01:10
|
ת עשה'' ? למה לא קוראים ליישובים הללו בשמם? למה הדמגוגיה הזולה הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
החוצפן מדבר על סכנה לדמוקרטיה
פיון של שרון,
ישראל העממית,
14/01/05 00:44
|
שרון השקרן, שנבחר בזכות קולותיהם של אלו שלו היו יודעים מה הוא מכין להם ב-ח-י-י-ם לא היו בוחרים בו, וכעת נאחז בקרנות המזבח בהקימו קואליציות מטורפות עם ערבים חרדים ושאר ירקות, מעז בכלל לדבר על ''סכנה לדמוקרטיה''??? הפוסל, במומו פוסל. חנטריש סנילי, האלצהיימר שלו עוד יהרוג את כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לסרב לחוקי נירנברג
ל"ת
יוסף,
14/01/05 00:44
|
|
 |
37.
THE REAL ENEMY IS NOT JEWS
INPM,
14/01/05 00:33
|
קצין בפיקוד דרום אמר הערב: ''רק לאחרונה התאפשר לפלשתינים להעביר סחורות דרך המסוף עד 23:00, ולא כפי כפי שהיה בעבר - עד עד אחר הצהריים. המחבלים ניצלו את המחווה שנעשתה עבורם וביצעו פיגוע בשעות הללו, כשיש ישראלים במסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון מתנהג כראש מאפיה .
ל"ת
שולץ,
14/01/05 00:31
|
|
 |
תקון טעות-שרון הוא ראש המאפיה!
ל"ת
ברכה,
נס ציונה,
14/01/05 04:58
|
|
 |
35.
להזכרכם מר מופז ושרון יש פה
SC,
14/01/05 00:15
|
מלחמה אם לא שמתם לב או שהיועצים לא לחשו באוזכם. אז תקראו בפורומים לפחות תהיו מעודכנים חבל על קשקשת גרוש הלא לא יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הרי ראש הממשלה עצמו, ביחד עם
Yoosi V,
14/01/05 00:04
|
זמביש, הוא המפעיל של נוער הגבעות.
הרי ראש הממשלה עצמו מקים את המאחזים ה'בלתי חוקיים' באישון לילה בניגוד להחלטות הממשלה שהוא עומד בראשה.
הרי ראש הממשלה עצמו אחראי לתנופת הפיתוח ולפיתוח תנופת העמקת ההתנחלויות בגוש עזה ובגדה המערבית.
ראש הממשלה גם אחראי להעברתם של נוער הגבעות ההזוי והתמהוני לחיזוק מאחזי גוש עזה.
על מי בדיוק מנסה ראש הממשלה במעשיו הנכלוליים לעבוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
נעמי,
פורטוגל,
14/01/05 01:21
|
|
 |
33.
שרון מצוטט כדואג על הדמוקרטיה
מנחם שי,
תל אביב,
13/01/05 23:55
|
''אם לא נוכל לפתור את הבעיות האלה, זה יהווה פגיעה חמורה בשלטון החוק ובאופיה הדמוקרטי של מדינת ישראל'', סיכם שרון.
רציתי להזכיר למר שרון היקר, מה קבע מרכז הליכוד, ומי החליט מר שרון בהליך שאינו דמוקרטי. התנהלותו של שרון, איננה דמוקרטית בעליל, זאת יגיד כל אדם אובייקטיבי. אז אל לו לראש הממשלה, לדאוג לעתיד הדמוקרטיה. עוד שנים רבות לאחר שיכנס לספרי ההיסטוריה, יזכר שרון כראש ממשלה שלא ידע לקבל את החלטת הבוחר והעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
****הדיקטטור הגדול****
ל"ת
דליה,
13/01/05 23:54
|
|
 |
31.
לשמאל הנאור מותר
אלחנן,
ירושלים,
13/01/05 23:52
|
תארו איך השמאל הנאור והליברלי היה מגיב לו היה ראש הרשות המבצעת מציע להחמיר במתנגדים פוליטיים משמאל. כצפוי, קרמניצר הנגבי ברק וחשין ירדו למחתרת. (או שברק מסדר עוד ג'וב לביולגית והשופטת הגרועה אלישבע אישתו ומספק לנו קצת שקט)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבדים אנחנו
סתם אזרח,
14/01/05 00:36
|
תראה מה אתה מתלונן! איךשמאל היה מגיב! אז למה הימין אינו מגיב בדיוק כמו שמאל, ורק מתלונן?
אולי הם מעיזים לעשות את זה לימין דווקא משום שיודעים שימין לא יגיב כפי שצריך?
עבדים אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הדיקטטורה חוגגת
דוד,
בית שמש,
13/01/05 23:52
|
אנחנו לא מפחדים מהסזון ומהרדיפה שלכם ורק בדיקטטורות כמו רומניה של צ'אוצ'סקו וישראל של שרון שומעים איומים והפחדות כאלה וזה מוכיח שמישהו כאן בהיסטריה וזה מאוד מעודד אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
איך הגלגל מסתובב....
תמי,
כאן נולדתי,
13/01/05 23:46
|
רק לפני 3 שנים קרא אריאל שרון לנוער הגבעות למהר, לתפוס ולהתיישב על כל גבעה אפשרית. אז שרון היה באופוזיציה וקריאתו היתה חסרת אחריות ממלכתית. היום הוא אוכל את התבשיל המסריח שרקח. (בעצם, כולנו נחנקים מהתבשיל..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שרון משתלח בכל ידידיו
הוא עמד איתה על,
13/01/05 23:40
|
שרון עמד עם דניאלה וייס על הגבעות וקרא לה ולחביריה לסתור ולהכות ולהתנגד ולהלום ועוד ועוד עכשיו הוא לא מכיר אותה. עכשיו הוא לא מכיר אף אחד רק את עומרי ואת עצמו, ומי שלא איתו נגדו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון פשוט מפחד לחטוף ממנהסטירה
ל"ת
מכיר אותה,
14/01/05 00:54
|
|
 |
27.
הרודן ממשיך במעלליו!
רונן,
13/01/05 23:30
|
|
 |
לבעלי פאות אסור לגור בשום מקום
ל"ת
יוסי,
14/01/05 00:49
|
|
 |
26.
ככה עושים במדינת היהודים???
יהודי ציוני,
13/01/05 23:15
|
בושה!!! הרי מדובר באנשים הטובים ביותר במדינה!!!
הדמוניזציה לתושבי הגוש לא תצליח!!!
צריך לעודד את התושבים הגיבורים שכל יום סופגים פצצות מרגמה, קאסמים וטילים, ולומר להם: חזקו ואמצו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הזהרה חשובה לכולם, גם לשמאל
אחד,
13/01/05 22:43
|
21הפנה צומת לבנו על בעיה אמיתית. אך זה רק חלק מהעניין. שמעתי כיום ברשתב' דיון קצר, ונושאו שמשרד משפטים רוצה להטיל צנזורה על מדורי תגובות באינטרנט (לחייב את בעלי אתרים ועורכים למלא את הפקודה הדמוקרטית הזאת). שהרי ''כולם רואים'' , כפי שאמרה מנחה,שיש שם הרבה הסתה וקריאות לרצח. כך ייסגר ערוץ יחידי להבעת הדעות ולהעברת האינפורמציה. לא נדע כלום, כמו שזה היה ברוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל כנופית שרון גם המילה מוסר
שלטון דמוקרטי,
14/01/05 01:48
|
|
 |
24.
חשבתי שעדיין אין חוק מאושר
נס די-נור,
דרום,
13/01/05 22:43
|
ממש מדאיג. צריך להגדיר מי הוא האוייב. נדמה לי שמישהו פה התבלבל.
ודוקא בעניין שבו הרגשות כל כך סוערים והרבה אנשים מרגישים שבנפשם הדבר, עושים ''קיצור תהליכים''? היתכן שחיפזון מוביל לאסון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
דמוקרטיה עלק
ל"ת
דנה,
13/01/05 22:29
|
|
 |
22.
דמוניזציה של המתנגדים הפוליטים
בנימין,
13/01/05 22:02
|
למצער, המשעול הוא קצר וחלקלק לעבר מאסרים פוליטיים המוניים. היוסב הנגב לגולאג החדש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חובה לקרוא-השאלה האמיתית
דמוקרט,
13/01/05 21:54
|
זוהי פגיעה אנושה בעקרון הפרדת הרשויות.שרי ממשלה וגורמים פוליטיים אינם אמורים להשתתף בדיונים של מערכת האכיפה והמשפט.ובפרט שדנים על יריביהם הפוליטיים.לא האמנתי שנגיע לימים כאלו זה נראה כמו תחילת הסוף של ישראל כמדינה דמוקרטית.מי שחושב שזה לא נוגע אליו כי מדובר הפעם בימין טועה.מוכרחים לעצור את התקדים המסוכן הזה עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק סוף סוף מישהו מדבר על זה
ל"ת
נוגה,
13/01/05 22:26
|
|
 |
20.
לא לשכוח לחוקק חוק של שלילת
אהרון1,
13/01/05 21:47
|
זכות הצבעה לאסירים. לאחר הגרוש תעשו בחירות כי חצי מתושבי ישראל יהיו בכלא ותשארו מושחתי ליכוד, שמאלנים בוגדים וערבים. מה תעשו עם כל כך הרבה אסירים??? תקימו מחנות אסירים.... זה מזכיר לי משהו נורא בהיסטוריה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למעשה ההתנתקות
Avi Ecuador,
13/01/05 21:32
|
היא התאבדות לאומית. מה המטרה? האם זה רק עזה? האם בקו הירוק תהיה מדינה יהודית? האם הערבים אמינים והם חונכו לשלום והבנה. האם שרון אמין? מישהו מאמין לו באמת? אני שואל את השמאל שיענה. הרי ידוע שמחר כששרון יפנה את כל שהוא רוצה לפנות ולא ימשיך הם יורידו אותו מהשלטון וימשיכו בלחתוך את נקניק הסלמי הקטן שישאר. ואז מי יתנגד? המתנחלים שדיכאו אותם והשפילו את רוחם או אולי עם הארץ האפטי שחולה בעיוורון. אז לאיפה רצים וממי מתנתקים באמת? ידידי, שרון מביא להתנתקות מהשכל, ההגיון והחיים. הוא חייב להתפטר. זו לא שאלה של מדיניות שהוא ישנה, זה שהוא ילך הביתה. הוא מחושק להבל פיו, הוא קורע את העם דוחף את המתנחלים לפינה ויביא למלחמת אחים. הספירה לאחור כבר התחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיקר שכחת
Gabi Salvador,
14/01/05 04:49
|
|
 |
18.
ההיפך מבוגדים אינם פעילי ''ימין
הטלאי הצהוב!,
13/01/05 21:30
|
|
 |
17.
הדמוקטיטורה של השמאל
צפצפ,
13/01/05 21:24
|
גירוש ערבים אסור וגירוש יהודים מותר? סטאלין מת מיזמן אבל הנהירה של השמאל אחרי שמש העמים ממשיכה. העברת אוכלוסיה שלמה מותרת כי היא משרתת את מדיניות השמאל. מה קרה למה הליכוד נהפך למרעה כבשים? איזה ליכודניק אמיתי לא יחוש בחילה בקלפי? בסוף שרון יגרום שליכודניקים יפסיקו להצביע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עתה להפעיל את כל הסעיפים בחוק?
ומה עד עכשיו?,
13/01/05 21:14
|
|
 |
15.
ומאיפה מתחילים?!
Avi Ecuador,
13/01/05 21:10
|
מאיזה מסיט? באמת התבלבלתי כבר, הונאה של עם: עותק חבל שאין חוק שאוסר על ''מנהיגים'' לעשות את ההפך ממה שהם אומרים, ''טוב'' שאין חוק ששרון יכול לבצע את מדיניות מצנע שנכשלה בבחירות. ''טוב'' שאין חוק שהטמטום והשקר לא יכולים לשמש כנורמה. השקרן (אולי המסית?!) בלשונו נופל: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע אבי, זה כבר לא מצחיק
Avi Ecuador,
14/01/05 00:00
|
אתה כל כך היסטרי ובכייני, עד שבליל המלים היוצאטת ממך חסר פשר. עזוב שמאל-ימין, מתחזה-לא מתחזה. שב רגע בשקט, תחשוב מה אתה רוצה להגיד, תגיד מעט, לא הכל בבת אחת, שיהיה בנוי מנושא, נשוא ומושא וזהו. אל תקשקש ואל תכביר מלים. תגיד בעברית פשוטה בעד מה אתה, נגד מה, ונמק. תעשה את זה, ואני מבטיח לך דיון תרבותי. עשינו עסק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he is a parrot
ofer,
14/01/05 06:57
|
|
 |
14.
הם בפאניקה שם
ארז,
13/01/05 21:02
|
אי אפשר לבצע מדיניות שמאלנית בלי לאמץ את השיטות הסטאליניסטיות של השמאל.
איפה היית כשבשמאל קראו לסירוב? איפה היית כשבשמאל הפרו חוק? איפה היית כששמאלנים איימו על חיילי צה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את מעיזה לדבר נגד השלטון
יוזף סטאלין,
13/01/05 22:28
|
|
 |
אין בעיה
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 23:06
|
|
 |
3
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 22:07
|
לא אהבנו לשמוע את האמת. אז קיבלנו ''סוף סוף'' טוטליטריזם גלוי, בצורתו האכזרית של סטליניזם. היהודים כאן אויבי העם. לא רק תושבי גוש קטיף, ולא רק מתנחלים. יהודים באשר הם יהודים. אי-אפשר להיאבק ולנצח מבלי להבין מול מה אנו ניצבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למערכת_וגם 2 בבקשה
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 22:31
|
ואפשר להמשיך הלאה, אך אין עוד זמן להרצאות, ללימוד את הבעיה. חבל שלא למדנו קודם. קידשנו את מדינה טוטליטרית, התפללנו על שלומה ועל שריה ויועציה... לא אהבנו דיבורים על דמוקרטיה, כיוון שזיהינו את הדמוקרטיה עם השמאל, עם הטוטליטריזם. היינו אמורים להיאבק על דמוקרטיה ממשית. לא עשינו זאת, התעלמנו מעובדות, התכחשנו לאמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 22:06
|
ואפשר להמשיך הלאה, אך אין עוד זמן להרצאות, ללימוד את הבעיה. חבל שלא למדנו קודם. קידשנו את מדינה טוטליטרית, התפללנו על שלומה ועל שריה ויועציה... לא אהבנו דיבורים על דמוקרטיה, כיוון שזיהינו את הדמוקרטיה עם השמאל, עם הטוטליטריזם. היינו אמורים להיאבק על דמוקרטיה ממשית. לא עשינו זאת, התעלמנו מעובדות, התכחשנו לאמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-14 אתה צודק רק חלקית
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 22:05
|
ארז,אל תקל עליך ועלינו. הם לא בפאניקה. הם בעמדת כוח. כח של מדינה טוטליטרית. אתה צודק רק חלקית. לא שיטות סטאליניסטיות - מדינה סטאליניסטית. היא היתה כזאת גם קודם, אך קודם זה עוד לא היה בגלוי. זוהי סיבה שכל ממשלות הימין ביצעו מדיניות לא לפי מצען אלא לפי מצעים של שמאל. זוהי סיבה לכך שכל זרועות ומוסדות המדינה הנם שמאלניים, מה שנוח לנו להגדיר במילים מקלות ''בידיים של שמאל''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ומה הבעיה
Avi Ecuador,
13/01/05 21:01
|
לחוקק חוק כשחסר?! הרי חוקקו חוק פרס-שרון שיהיה לפרס תפקיד לניתוק מהשכל וההגיון. אז מה הבעיה לחוקק חוקים לנתק את עם ישראל מהחיים בהמשך? יקראו לזה קורבנות השלום. תארו לעצמכם שחס וחלילה היו מנצחים הערבים, היו מקימים לשמאל מדינה יהודית. היו מסבירים שמסוכן לחיות בין שאהידים מהשמאל. טוב, שכחתי שמדובר בשאהידים לאומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האבי הקודם הוא האמיתי.
Avi Ecuador,
14/01/05 00:02
|
איך ידעתי? הסגנון הבכייני-פלצני שלו מסגיר את האותנטיות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לוותר לבבונים הימנים
Yossi V,
14/01/05 02:57
|
|
 |
לא לוותר לבבונים הימנים!!!
ל"ת
נעמי,
פורטוגל,
14/01/05 02:55
|
|
 |
כל הכבוד
Yossi V,
14/01/05 02:54
|
|
 |
אתה מתחזה ומגיב לעצמך.רחמים
לשמאלן מתחזה,
וסהרורי,
14/01/05 08:20
|
עליך. כל התגובות כאן הן שלך ואתה עונה לעצמך.
זה שאתה ערבי מזהים מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הפרסי שבו מתפרץ. הלו תרגע !
ל"ת
המרוקאי,
13/01/05 20:59
|
|
 |
11.
מופז תפסיק לדבר
בני,
13/01/05 20:55
|
|
 |
10.
די להסתה הפרועה הזאת
דוד,
13/01/05 20:54
|
|
 |
9.
מר מופז - אנו נפעיל רק פתק קטן
ל"ת
בקלפי בליכוד,
13/01/05 20:51
|
|
 |
8.
The End
Moshe,
USA,
13/01/05 20:50
|
I have to admit that from far it looks like the end is nearing and fast
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש לחוקק מבחני דמוקרטיה לשר
ל"ת
בטרם תפקיד,
13/01/05 20:47
|
|
 |
6.
לעולם לא אוכל לסלוח לשאול מופז
אב של לוחם,
13/01/05 20:42
|
אותו מופז שהפקיר את החייל יוסף מנחת לדמם למוות בקבר יוסף בשכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מערכת שיפוט נוספת ...
אוהד,
תל אביב,
13/01/05 20:35
|
מערכת שיפוט נוספת ... אינה משתלבת אם כל החוקים הקיימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 21:40
|
ודי לצעוק נגד שרון בלבד. עם כל אחריותו האדירה והנוראה , אי-אפשר יותר לברוח מהעובדה שאת זה עושים ממשלה כולה (עוד לפני צירוף עבודה), וכנסת, ובעצם מדינה, ובעקיפין אף אנחנו . כן, גם אנחנו אחראים. להכיר בכך משמע לעשות חשבון נפש וללכת בדרך ישרה... להיאבק נגד מבצעי ההתנתקות בידיים נקיות. רק כך ננצח, בע''ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למערכת -נא להכניס גם 1
רחל,
ארץ ישראל,
13/01/05 22:28
|
נכון, וזה התחיל מחוק פינוי-פיצוי שרוב שרי ליכוד, כולל מועמד של מועצת יש''ע, הצביעו עליו. וזה עבר די בשקט מבחינת הימין. הרעש החל רק כאשר נהיה ברור שפרס ועבודה יכנסו לממשלה ...איני שמאלנית. להפך. ועם זאת אני טוענת כי אי-מוסריות שלנו, חוסר יושר שלנו, מניפולציות שלנו סביב פוליטיקה סוללים דרך לאסון, והשטן צוחק......הוא צוחק עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראו תגובות רחל, א''י-דבריה אמת
אילנה ג,
תל אביב,
14/01/05 03:35
|
עם ישראל חייב לקום מייד ולהפיל את משטר האיימים הדיקטטורי של ממשלת שרון ו''השמאל''. טבעת החנק של דיקטטורת ממשלת שרון הונחה מזמן סביב צווארנו והיא מתהדקת במהירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''שפוטים'' של שרון,
זה אני.........,
13/01/05 20:33
|
שמות האנשים שהשתתפו בפגישה הנ''ל - ''מכרו את נישמתם לשטן'',ההתלהבות שמגלים לקראת ה''טיפול'' במתנחלים חורג מכל מה שהכרנו במדינה עד היום,הרשות המחוקקת,הרשות השופטת והרשות המבצעת חברו יחדיו להילחם במתיישבי ארץ ישראל כאילו היו האוייב מספר אחד של המדינה,''לקצר תהליכים,שיפוט מהיר,מערכת שיפוטית מיוחדת,לא להמתין ליום נוסף....'' כדאי שתטפלו באוייב האמיתי שגובה דם ישראלים מידי יום,במקום לטפל בכלב הנושך,אתם מעדיפים להסתגר בבית,ירדתם לשפל ממנו יקשה עליכם לעלות חזרה,אתם יוצרים תקדימים מסוכנים ליציבות ולנורמות-השלטון במדינה,אתם ''אורחים לרגע'' שרוצים להרוס הכל ומהר,אנחנו נזכור לכם זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני סרבן גאה!! יהודים לא
צפצפ,
13/01/05 20:23
|
|
 |
תגובה ל - 3
עירון,
14/01/05 09:28
|
תתבוש לך שאתה רואה את עצמך כיהודי.מה בכלל עשית במהלך חייך כדי לדעת מיהו יהודי חבל שאתה וחבר מריעיך מתנהלים ישירות לידי שונאי ישראל הסופקים את כפיהם בהנאה וכל מה שנותר להם זה לחכות לשעת כושר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in your world
oded,
14/01/05 06:17
|
Jews don't transfer jews BUT: Jews ignore poverty Jews Ignore in justice to foreign workers Jews Humilioate the Palestinians Jews transfer Arabs Jews hate and hate and hate other jews (left, secular, feminist, reform) Jews don't care about violences as long as it is not done on themselves.
Jews forgot ''because you were slaves in Egypt.
Enough!!!
My jewishness is the compassion for the other. The weak and the downtrodden. Not for land and graves. The ''Ger'' and the widow and the orphean. Not the spolit settler.
Are we ''Or LaGoyim'' or are we nerw era of darkness?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני סרבן גאה - יהודים לא...
יחיאל,
צפת,
14/01/05 05:12
|
עוקרים מבתיהם בארץ ישראל, וישובים יהודיים לא הורסים בארץ ישראל. כל פקודה לעקירת יהודים מבתיהם בארץ ישראל אינה חוקית בעליל ומהווה פשע נגד העם היהודי לדורותיו. חיזקו ואמצו אחי המתנחלים - היהודים בארץ ובתפוצות יבואו לעזרתכם בהמוניהם וכלנו יחד נפיל את ממשלת הזדון של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to die for you
Moshe,
USA,
13/01/05 20:49
|
And jews should not ask other jews to die for them. If you want you can stay where ever you wnat and protect youself
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and u should't giv anything ..
elimer,
14/01/05 01:23
|
|
 |
who is dieing for who?
joel,
israel,
14/01/05 00:43
|
are yoe in uas dieing for me ? meen will we are here and you are far awey
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dieing in the USA?
צפצפ,
13/01/05 21:18
|
|
 |
2.
ונגד הערבים קיצרו הליכים?משוגע
ל"ת
דורון,
13/01/05 20:15
|
|
 |
1.
דיקטטורה בפניקה
ל"ת
שלי,
13/01/05 20:15
|
|
 |
תגובה ל - 1
מלקוח,
חיפה,
14/01/05 09:17
|
זו ארצי שלי לא פחות חבל על בני נוער טובים וחיוביים מכל בחינה המתגייסים לעזרת הפתח החמאס הגיהאד ועוד מרעין בישין ודומיהם והגרוע מכל - הם עושים את מלאכתם נאמנה מלחמה על שלמות הארץ - בבקשה לא זו הדרך
הגב לתגובה זו
|
|