 |
104.
שנה לפיגוע
עומרי הלה,
בית- יצחק,
14/01/06 16:23
|
בדיוק אתמול מלאו שנה לפיגוע הרצחני במסוף קרני בו נהרגו 6 אזרחים בהם 4 תושבי שדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
חבר אתה חסר, אני מצטער
מתן,
בית שמש,
04/01/06 19:14
|
אני מצטער שלקח לי שנה להגיד שאתה חסר שאני מצטער שלא באתי לשבת שאני מצטער שלא באתי להזכרה אני אוהב אותך ואתה המלאך הראשון שפגשתי פשוט עופר אתה חסר ולא מאמין איך העולם ממשיך בלעדייך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
חבר אתה חסר, אני מצטער
ל"ת
מתן,
בית שמש,
04/01/06 19:00
|
|
 |
101.
אין מה לדאוג
Arik,
NYC,
15/01/05 18:03
|
מה יש לדאוג? הכל בסדר - אבו מאזן גינה את הפיגוע. ואנחנו נגיב באיפוק חריף. זה לא מספיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
#93
rj,
florida,
15/01/05 08:57
|
i bet you will stay ignorent for ever- my little idiot fool
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
I have a dream
M. L . K,
USA,
14/01/05 21:17
|
my dream is that one day after we return gaza strip to the palestinian , gaza will flourished and become a tourist attraction with many tourist resorts , hotels , restaurants , shopping malls . Then we can come back to stay on its hotels or buying time sharing in its resorts . I know it will take many years for that to happen but it will be a step forward to normalize our life in this region of the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What Can I say...
אלון,
נתניה,
14/01/05 23:27
|
Keep dreaming my friend, Keep dreaming. Because your dreams do not belong to this planet. Maybe another galaxy, in another universe, just MAYBE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
Any Time They Smell Weakness
DAGA,
LA/JERUS,
14/01/05 18:58
|
They Hit us with a terrorisist acts.
After all it been proved, that only a leader that can respond in a way that the Palestiniasn will pay a heavy price, with out consideration, will bring results. Let us not forget the European jews who did not and could not protect thenselves, they been killed.
We know the goal of the Palestinians is elimination of Israel, if not now then in 50 years., so we can give them what ever they want, and it will never end.
Gaza is part of Egypt, the only solution is to force the concer called Gaza back on Egypt., meanes moving out of the boarder, creating security zone, and let them get food, and electricity from Egypt.
After all Mubarak hate them, and any small problem will eliminate thousand of Palestinians in the hand of the Egyptian.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לא נמאס?
מולך,
השלום,
14/01/05 17:57
|
|
 |
96.
שרון מתי תלמד? אי אפשר לעשות
טשי,
14/01/05 17:38
|
|
 |
95.
מפקד האוגדה
צברי אחד מהעם,
14/01/05 16:42
|
בוודאי לא שמע כל גינוי מהפלשתינים,הוא גם לא ישמע זאת העתיד!!עבור הפלשתינים,גם בין ''המתונים ביותר'',כל מחבל הוא ''לוחם חרות גדול וקדוש'' (שאהיד!)צביעותם תהייה לעד!או עד שנשכיל להבין סוף סוף עם מי יש לנו עסק!ועד אז הזייה נחמדה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
LEVI ASHKOL WAS RIGHT
HOMELESS,
USA,
14/01/05 16:00
|
FORMER PRIME MINISTER LEVI ASHKOL ADVISED HIS RIGHTIST PART OF HIS GENERALS AGAINST COLLONIZING THE WEST BANK AND GAZA THEY REPLIED TO HIM THIS WAY MR. PRIME MINISTER YOU HAVE NO VISION TO THE FUTUR AND BEHIND CLOSE DOOR THEY SAID THE PRIMR MINISTER CAN NOT SEE BEYOND HIS NOSE AND DESPITE AND CONTRARY TO HIS ADVISE THEY WENT AHEAD AND COLLONIZED THE WEST BANK AND GAZA WHAT A WAISTE OF AN ADVISE HISTORY TOUGHT US WHEN WE MAKE THE WRONG TURN WE TEND TO BLEM OTHERS HISTORY HOWEVER IS THE SOURCE TO LESONS WE NEED TO REVERT TO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
THE PROBLEM IS THE OCUPATION
HOMELESS,
USA,
14/01/05 15:52
|
YOU MUST BE BLIND NOT TO SEE IT THERE ARE PALESTINIANS IN JORDAN IN SYRIA AND IN LABANON THEY DONT BLOW UP BASES THEY DONT COMMIT SUICIDE WHY WOULD SOME ONE ASK WHY THEY ARE FREE WHEN PEOPLE TAKE A WAY FREEDOM OF OTHERS IT WILL BE NA IVITE TO WONDER WHY THEY FIGHT FOR THEIR FREEDOM THE SOLUTION ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE MAY SOME ONE STOP FOR A MOMENT AND THINK WHY ITS HUMAN TO SEARCH FOR FREEDOM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The problem is the ignorance
of homeless,
in USA,
15/01/05 08:52
|
Do you know how the Palestinians are treated in Jordan and Syria? And in Syria-occupied Levanon, where if you behave bad, you just ''disappear''? Have you ever heard about the ''Black September'' in Jordan? Mass murders in Syria (e.g., of thousands of rebelling Kurds)? Do you really think that bases in Syria are not blown up by Palestinians (or Kurds) because they feel free there? And what kind of freedom will the Palestinians get from Hamas terrorists - that openly murder ''collaborators'' in Gaza streets? Ignorance is bliss, Mr. Homeless. Use your freedom from occupation to study modern history. May be you'll learn why American soldiers occupy Iraq - and what kind of freedom there was in Iraq before this ''occupation''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SOLUTION
DANNY,
14/01/05 21:43
|
YOU PEOPLE HAVE A 48 HOUR SOLUTION .IF ISRAEL WAS LIKE YOU ANIMALS.WE WHOULD OF DONE IT FINISH YOU UP IN 48 HOURS. TIME WILL TELL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שירעבו הברברים האלה
ל"ת
דאוד,
14/01/05 15:41
|
|
 |
91.
מה זה ''נהרגו''? נ ר צ ח ו !!!
ל"ת
אלי,
14/01/05 15:08
|
|
 |
90.
זה נועד אך ורק לערער את כולכם
ירדן,
גרמניה,
14/01/05 14:19
|
ולתת לכם לא ליסמוך על שרון
שרון לא יעשה שלום עים כולנו לא ניהייה בטוחים למרות שרשום שאני לא בארץ כל המישפחה שלי שם לחכמים שבנכם תעשו בארץ שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
''אבות אכלו בוסר.''...
שלו,
14/01/05 12:51
|
ושוב אנחנו סופגים את ביאושי הכיבוש.....,מי שרוצא את עזה!! שיסוג תחת אש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לעזוב עזה ומהר ולעזאל המתנחלי
ל"ת
יניב,
14/01/05 12:28
|
|
 |
87.
חנק כלכלי.
יעקב ק,
14/01/05 11:47
|
|
 |
86.
למי באמת נחוץ המסוף
פרחיה,
14/01/05 11:44
|
מי יודע לענות לשאלה פשוטה? לשם מה נחוץ למדינת ישראל מסוף קרני, כדי לספק פרנסה לעובדיו, כדי להפיק רווחים ממסחר עם תושבי הרצועה, כדי להציג לעולם שהעניינים כרגילbusiness as usual, גם כשהרצועה רותחת? הפיגוע הנורא רב הקורבנות החפים מפשע אמש אינו הראשון ואם לא נברח מהרצועה ונגיף את השערים אחרינו, גם לא האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
למה ההיסטוריה תמיד חוזרת? ולמה
שרון ימשיך,
לברוח?,
14/01/05 11:02
|
בשנים 94-96 הגבירו המחבלים את מעשי הטבח שלהם כאשר לכאורה היו צריכים להתנהג כילדים טובים ולסייע לרבין ולפרס להמשיך ולוותר להם. אבל אלה היו יותר מתוחכמים. ע''י המשך רצח יהודים הם הובילו את מנהיגי העבודה לעוד ויתורים, תוך יצירת המונח האורווליאני ''קורבנות השלום''. איך זה קרה ? רבין היה מושקע חזק בעסק שכן עצם הכנסת המחבלים וערפת, כולל נשק וחומרי נפץ ללא הגבלה, הביא להריגת יהודים ואם היה מפסיק היה מוכרז ככשלון וכלא יוצלח. ולכן כמו מהמר כפייתי המשיך להשקיע על מנת איכשהו לצאת מורווח. מה שידוע כתופעת ההשקעה שנכשלה (בהימורים, במתן אשראי..) תופעה נפשית זאת נוצלה הטיב ע''י המרצחים שהבינו שרק ע''י זריעת מוות יביאו לעוד ויתורים.
זה מה שקורה כעת – שרון ומופז לא ישנו את דרכם שכן יצאו פראיירים ודימויים האישי יפגע ולכן הם ימשיכו באותה דרך. ולכן גם המרצחים שאינם טיפשים ימשיכו לטבוח כדי להשיג את מה שהם באמת רוצים – הרג יהודים והמשך הנסיגה של שרון (ולא כמו שחושבים – לעצור את התהליך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
History repeates itself...
Moshe,
14/01/05 17:59
|
|
 |
בכבוד רב לך ולד''ר יצחק בהמשך
Avi Ecuador,
14/01/05 15:45
|
|
 |
תגובה לתגובה ''למה היסטוטיה תמי
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
14/01/05 13:25
|
כבר כתבתי לכם תגובה דומה אבל לא פירסמתם אותה. המנהיגות שלנו היא כשלון, אנחנו מפגינים חולשה ולכן הערבים (לא רק טרוריסטים מכים בנו וככל שנסוג יותר יכו בנו יותר עד שכל המדינה האומללה הזאת תלך לטמיון שלב שלב, תחילה עזה אח''כ יהודה ושומרון, ירושלים ואז יהיה לערבים בנקלל לזרוק אותנו לים. רק חבל על כל הדם שנשפך במלחמות ישראל וכל ההורים השכולים כי הכל היה לשוא! בוש עם ''מפת הדרכים'' שלו ואירופה האנטישמית יהיו מאד מרוצים כי הם כולם מעונינים במחיקתה של מדינת ישראל. שלום עם הפלשטינאים לא יהיה לעולם גם לא עם אבו מאזו כי רק בובה והפלשטינאים הם מטורפים צמאים לדם שלנו ומוכבים גם למות איתנו ועם הילדים שלנו, הם יותר גרועים מחיות טרף שהן לא אכזריות ומטורפות כל כך, נא לא לשכוח את האוטובוסים שהם פוצצו לנו יחד עם עצמם כ''שהידים'' והם אף פעם לא יפסיקו . אנחנו בסכנה גדולה לא רק מבחוץ מהטרור אלא מבפנים כי אנחנו עומדים בפני מלחמת אחים וזאת הסכנה הגדולה ביותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זקנותו מביישת את צעירותו
ל"ת
לא שרון,
14/01/05 11:51
|
|
 |
הבעיה זה לא שרון ופרס. העם
היהודי חולה נפש,
14/01/05 11:44
|
כחלק מהעם הזה, אני אומר זאת בכאב צורב אבל להכניס את הראש בחול ולהגיד שרון , פרס והשאר זה קל. אחרת איך תסביר שהעם היהודי או חלקים גדולים ממנו המשיכו להצביע עבור פרס (ועוד זבלים מסוגו), שהיה האבא של הסכם אוסלו (רבין האפס סתם נגרר) והמשיך וממשיך להיות בתפקידים הכי בכירים עד לרגע זה במקום להגיע לפחות לבית סהר אם לא לקבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר שונה לאנשים שונים
השקעה שנכשלה,
14/01/05 12:45
|
תופעת ההשקעה שנכשלה (או - כסף טוב אחרי כסף רע) יכולה להסביר התנהגות של אנשים רציונליים שחווים פער בין מה שהם עושים לבין אמונתם הבסיסית ולכן קל להסביר יותר את התנהגות רבין , מופז ושרון, לעומת פרס , אולמרט.. ההפסד של הראשונים צפוי להיות גדול מאוד שכן מראש לא האמינו במה שעשו. חווית הכשלון שלהם חזקה ולכן מעורבותם הרגשית הרבה.
לגבי פרס , ביילין ושאר הסמולנים יש הסברים אחרים יותר רלבנטיים, כגון :
הם באמת מאמינים בשלום הומני ליברלי עולמי.. הם באמת חושבים שהערבים מסכנים ואנו ''פשיסטים''.. ושאר ירקות באותו סגנון. אין להם חויית כשלון גדולה. אמונתם הבסיסית היא שאנו לא צודקים ואנו צריכים לחטוף וגם נחטוף, אם לא נפעל על פי דרכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
!Sharon ahd Peres-go home!
shmuel,
beer-sheva,
14/01/05 10:56
|
Sharon ahd Peres - couple of political impotents! GO HOME NOW
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מתי הם יילחמו בטרור בלי בג''צ??
נתן2000,
14/01/05 10:40
|
אנו עדיין ממתינים שהבטחתו של רבין ז''ל תתממש. מתי הפלשתינאים יתחילו להילחם במחבלים שלהם בלי בג''צ ובלי בצל''ם ??? בינתיים הם נלחמים בישראלים בלי בג''צ ובלי בצל''ם.
אולי צריך לשאול את דליה רבין. היא הרי אינה מפסיקה לדבר בשם אביה ומורשתו (המקולקלת ?????)
או אולי צריך לשאול את כל העיתונאי החצר של השמאל שעודדו את רבין לחתום על הסכם ''שלום'' ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
תנו לצה'' לכסח!!
ל"ת
Yossi V,
פורטוגל,
14/01/05 10:38
|
|
 |
81.
זו תזכורת לשרון התנתקות פירושה
במוסלמית בריחה,
בר כוכבה,
14/01/05 10:38
|
לא יוצאים מעזה ולא נפתרים מהאורחים המוסלמים כל זמן שהם בירושלים .יש לחשוב אחרת .מדינתם ירדן יש לפצות אותם ולשלוח אותם לירדן מישלא ירצה יש כבר פיתרונות יצירתיים לסמול שלוש שנות מעצר בלי פיצויים כל מתנגד יאבד את הביטוח הלאומי ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
עזה היא נחלת אבות
אביתר,
גוש עציון,
14/01/05 10:34
|
בס''ד עזה היתה חלק ממלכת ישראל הגדולה. עזה היא נחלת אבות יותר מתל אביב. גם הגולן והבשן ועבר הירדן הם נחלת אבות. כל הבוגדים שרוצים לוותר על חבלי מולדת אין להם זכות קיום כאן. תרדו מהארץ, נסתדר בלעדיכם. ארץ ישראל לעם ישראל! ארץ ישראל-עם ישראל-תורת ישראל המשולש הנצחי של עם הנצח, עם הבחירה וינוסו כל אוייביך מפניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאין עוד
אברשה,
14/01/05 11:10
|
|
 |
אתה לא צודק
מורה,
אריאל,
14/01/05 11:00
|
עזה היא לא נחלת אבות בשום תקופה בהסטוריה לא ישבו בה יהודים הקדושה גם הראשונה וגם השנייה לא חלות על חבל עזה כיוון שבאזור זה ישבו הפלישטים ואזור לעולם לא נחבש על ידי יהושוע או עזרא ונחמיה. ולכן צר לי אבל חבל עזה בפרוש לא נחלת אבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are a teacher??
oded,
14/01/05 20:46
|
learn to spell!! I don't want to know how are you pretending to be a teacher when you can't spell simple words
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזה שייכת למצרים
אביגיל,
מרכז,
14/01/05 10:55
|
חולמני שכמותך חבל שלא נולדת בתקופת אבות , אז גם הממלוכים שלטו פה , להחזירם בהקדם!!! הפלישתים היו הרב , להחזיר מייד את הרוב הפלישתי!!! והיהודים גרו באוהלים ונדדו! כך ששום חלק של הארץ לא היה שייך לאף אחד כולם התחלקו בו וחיו יותר יפה ממה שאתה חי היום. אתם רוצים לגור בעזה , תשארו שם , אנחנו לא חייבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
עוד קורבנות של הסכם אוסלו
האמת,
14/01/05 10:28
|
הסכם אוסלו שהביא עלינו השמאל, לא מפסיק לגבות את קורבנותיו. רק חבל שדווקא אלה שהתנגדו להסכם כמו תושבי שדירות, הם אלה שמשלמים את מחיר הדמים של ההסכם.
צריך לשלוח לכל המעברים של עזה את אלה מרמת-אביב, סביון, הרצליה פיתוח וכו' שברובם תמכו בהתלהבות בהסכם. שהם ישבו שם במעברים ויתמודדו עם תוצאות ההסכם הארור שהם הביאו עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מגיע לנו
זוכר,
14/01/05 10:27
|
|
 |
77.
תגובה ל-75
אביעד,
ירושלים,
14/01/05 10:11
|
ומה אם לי קוראים למילואים בגבול הצפון, וממש לא בא לי ללכת כי אני חושב שבכלל לא צריך לשמור על אזרחי המדינה שגרים שם? וגם לי בא להסתלבט בבית, ולשחק אותה אידאליסט, שמטעמים אידיאליסטים לא רוצה ללכת למילואים. מצטער, אבל אתה ממש טמבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
שבע,
14/01/05 10:52
|
הקשר בין דבריו של 75, הלא תלושי מציאות כלל, לא קשורים כלל לתגובתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוקת הנטל
נועם ינון,
תל אביב,
14/01/05 10:32
|
אם אתם רוצים להמשיך ולקיים צבא אחד יש רק פתרון אחד - כל החילוניים ישמרו על גבולות הקו הירוק. כל המתנחלים והדתיים תומכיהם יעשו מילואים בשטחים. אתם מאמינים בהתנחלויות, זבש''כם. אף אחד מאתנו לא צריך לההרג שם בגלל כמה חופשי כיפות מטורפים שחושבים שעזה זה ארץ מולדת. תמותו שם לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מבחינת הערבים אנו במנוסה
יחזקאל מרמת גן,
אוייב צמא דם,
14/01/05 10:09
|
כבר תקופה ארוכה הערבים חשים בתקווה. מבחינת הערבים אנו במנוסה והם מזנבים בנו. עוד כ-10 משפחות ישראליות נהרסו. כאן זה לא הגנה על ''התנחלות'' אלא מעבר קרני הממוקם על קו הגבול של הפסקת האש 1949 הנו מקום של פעילות הומניטרית עבור הערבים.
יש להודות כי ההתקפה הערבית בקרני יש בה הקרבת נפש מלאה מהצד של הערבים המתקיפים הם יודעים שכשלושה מתקיפים אין להם סיכוי לצאת חיים. הם יודעים כי בהווה המתקפה תזיק לחיים ברצועה. המתקיפים מייצגים את שדרת האוכלוסייה הערבית. ואינם מיעוט. מה המשמעיות מכך לעתיד כל אחד יכול להסיק בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הזדמנות לאילנה דיין
Erez,
14/01/05 09:50
|
עכשיו לאחר שהמעבר יסגר תגיש אילנה דיין תוכנית על ילדה פלסטינאית חולה שצריכה טיפול רפואי בישראל על-חשבון משלם המסיסים הישראלי ,וכיצד הרשויות הישראליות ''באטימותם'' מונעים זאת ממנה. די ,מספיק הבחירות ברשות הסתיימו... כנראה שהפלסטינאים צריכים לשתות ממי הים התיכון (כמו שערפאת אמר עלינו) ושחחכו למן שירד מהשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
erez u r ok man!!חשוב ונכון
ל"ת
גיל ב''ש,
14/01/05 10:10
|
|
 |
74.
נצרים - לא בא לי...
לוחם במיל',
14/01/05 09:44
|
אנשים יקרים - ימניים/שמאלנים, דרושה עזרה !!!!!! מה עושה לוחם במילואים, ששרת כל חייו, ופתאום - קיבל צו התייצבות לגזרת נצרים (חודש שלם !!!!) וממש ממש לא בא לו ללכת..... לא רוצה להיות שם, לא מאמין במטרה...ומרגיש כנגרר אחר מומנטום חברתי - שבלאו הכי לא ייארך הרבה זמן.... מה לעזעזל עושים ? איך נפתרים מהצרה הזו (ובמקביל - אם אפשר גם להשקיט את המצפון...מה טוב...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעייה ?!
זה אני.........,
14/01/05 11:42
|
תודיע שאתה סרבן מצפון מהשמאל,ומיד תקבל סימפאטיה מהיועץ מזוז..........רק אל תציג עצמך כ-ימני........כי אז מופז ''יטפל'' בך ב''שיפוט מהיר''..........ראה הוזהרת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללוחם במיל'-אל תשים קצוץ על כל
האמיצים שמגיבים,
פה נגדך,
14/01/05 11:19
|
כולם ''ילחמו'' פה עד טיפת דמך האחרונה,פטריוטים אחד אחד(ואתה בטח יודע שהפטריוטיות היא מפלטו האחרון של...)תאמין לי,אני מה זה מבין אותך,גם אני הייתי במצב הזה עד לא מזמן,עד שהשתחררתי(בגלל הגיל-לא השתמטתי)תהיה חזק,מה אפשר לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש- מה הקשר לקרני?
שונא טפשים,
14/01/05 10:37
|
אם יפנו את נצרים יהיו הרבה יותר פגועים במעברים.
שמאלני שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לבכיינות!!! לך למילואים!!
ל"ת
גולנצ'יק במיל.,
14/01/05 10:34
|
|
 |
לא מאמין לך...
ללוחם במיל',
14/01/05 10:29
|
היות ומסיבה אחת פשוטה שלו באמת רצית להשתחרר לא היית מודיע על זה בראש חוצות אלא פשוט הולך לרופא מוציא גימלים וניגמר הסיפור אלא שלא עשית כן אלא הודעת לכולנו והסברת אפילו למה...אני חושב שמילת המפתח היא כמו שאמרת '' לא מאמין במטרה '' ומכיוון שכך אמרת אני חושב שאתה שמאלני קיצוני במסווה של חברמן מהשורה שמחפש להחריב את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיל' יקר
א,
14/01/05 10:29
|
פתוחות בפניך אפשרויות רבות, למשל: להודיע שאתה לא מוכן לשרת בשטח כבוש, לדכא עם אחר כדי להגן על שאיפות קולוניאליסיות של מופרעים. זה מאד אפנתי והאח הגדול והשמן יאהב זאת, גם מלככי פנכתו וחסידיו לצורך הענין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, אחי
משה,
ירושלים,
14/01/05 10:22
|
בסוף, אחרי שהשמאלנים יבצעו את זממת אירופה ואמריקה, תוכל לעשות מילואים כאלו קרוב לבית, כי בסופו של דבר יגיעו המחבלים לפאתי רמת השרון וצפון תל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסרב, תסרב..
כהן.ב,
י-ם,
14/01/05 10:18
|
תסרב. הרי לכם השמאלנים אף אחד לא יבוא בטענות על כך (אפילו להיפך) ואולי שתקבל צו לפנות אותם משם - אזי כן ''יתחשק'' לך ללכת?? תגיד, מה לעזאזל אתה עושה במדינת היהודים? מה לך לצרות כאן? יותר עדיף המרינה בהרצליה (מדינת היהודים..) לא?! אז זהו, שאנחנו נלחמים על חיינו כאן בתור יהודים, ונצרים היום היא קו הגבול האחרון לפני שהסרטן הפלסטיני יחדור עם שלל מתאבדיו/גדודיו/חלליו וכיוצ''ב אל תוך הערים הגדולות (כן, גם הרצליה ות''א) ואז לא יהיה לך אפילו לאן לחזור כשתסיים המילואים - המילואים שלך יהיו על הבית ש ל ך! תחשוב קצת.. האם אתה הולך לבזבז את הזמן או האם אתה הולך להגן על חיי האחים שלך במדינה הזאת (שאף הם מגינים עליך בגזרות אחרות). בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ואחרים היום כלי משחק
יחזקאל מרמתגן,
תחושתך מובנת,
14/01/05 10:13
|
גם אני הייתי חש כמוך כאשר אתה יטוצא לאבטחה לסיכון חייך ללא תכלית על שטח שרוה''מ הצהיר שבכוונתו לפנות. אתה לא רוצה להיות הפראייר הדביל שימות בשביל שרון והמשחקים הפוליטיים שלו. אני הייתי משתחרר בכל דרך כולל .... אתה יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מסכים אבל מבין אותך.
גיל ב''ש,
14/01/05 10:12
|
|
 |
73.
בלי בג''ץ ובלי בצלם...
רותם,
ירושלים,
14/01/05 09:36
|
בעוד שאצלנו, עומדת לפרוץ חלילה מלחמת אזרחים בגלל ה''התנתקות'', אצל הפלשתינים, לא רק שאין פירוק של תשתיות הטירור, אלא כולם מתאחדים על מנת לרצוח עוד יהודים. אכן, נתקיימה אמירתו של המנוח רבין: ''בלי בג?ץ ובלי בצלם''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
המתנחלים סכין בגב האומה
ל"ת
מרציאנו,
ירושלים,
14/01/05 09:33
|
|
 |
idiot
deborah,
krayot,
14/01/05 10:22
|
if you had a little knowledege whatsoever , first you wouldn't say that, second you would know that the government put them there. But you wouldn't go and learn about that, right? You know what, keep on thinking what the government wants you to, after all being being incultivated helps you fit in.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה גר מרציאנו ???
יחזקאל מרמת גן,
תשובה לטיפש,
14/01/05 10:17
|
ברמות אשכול ? ארמון הנציב שהן התנחלות. או בעוד שכונה אחרת בירושלים שהם על אדמות מכיבוי ששת הימים? או בקטמון שכונה שנכבשה מהערבים בקרבות 48 ? אני בטוח שלפי הגדרתך אתה סכין בגב האומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
יאללה בו נצא משם כבר
אבי מזרחי,
רחובות,
14/01/05 09:32
|
מספיק עם שפיכות הדמים הזאת. מספיק עם ההתנחלויות הדבילויות האלה. העם החליט התנתקות וצריך לעשות אותה היום ולא עוד שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחר נצא מרחובות.....
א.ש,
ירושלים,
14/01/05 11:37
|
אז תתמוך בנסיגה ??? הפלסטינים רוצים בכל פלסטין...כל השאר סיפורי בדים...רק פתי מאמין לבוגדן הערבי איסלמי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לצאת מקרני?
יחזקאל מרמת גן,
הבנת הנקרא,
14/01/05 10:19
|
|
 |
70.
הכיבוש הורג
יפעת,
גבעתיים,
14/01/05 09:28
|
כמה דם נמשיך לשפוך בגלל אלף קנאים מטורפים שחיים בתוך מליון וחצי ערבים בעזה? עם של פסיכים. צריך לשים סוף לטרוף הזה. שמחתי לשמוע שהלילה הוחלט אצל שרון לנקוט יד ברזל נגד כל הפרחחים והבריונים מפרי החוק מקרב המתנחלים. צריך להעיף את כל ההתנחלויות עד האחרונה שבהם, להרוס את כל הבתים שלא ישאר להם זכר ומי שירים יד על חיילי צהל לא יקבל פיצוי אפילו אגורה שחוקה. העם הבריא חייב להתעשת ולהקיא מתוכו את קנאי הדת המטורפים שממיטים עלינו חורבן. שישירו עד מחר עוצו עצה ותופר. לא יעזור להם. לעם נמאס מכם. העם רוצה לחיות ולא למות בגללכם ולמענכם. תשלחו את הילדים שלכם למות שם לא אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנאות והקיצוניות היא אתך
יחזקאל מרמת גן,
תשובה לקנאית,
14/01/05 10:21
|
הכיבוש לא הורג ! הערבים הם אלו שהורגים 10 משפחות נהרסו היום מהתקפה במעבר הפועל הומניטרית למען העבים עצמם. את נראית לי אכזרית כמו הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא תמיכת השמאלנים בטרור
שמאלנים=ערבים,
14/01/05 10:04
|
הטרור היה נפסק מזמן.
זאת אתה כותב בעצמך.
תפסיק להציף ותודה שאתה ערבי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח נרצחי אוסלו
לשמאלן הוזה,
14/01/05 10:02
|
|
 |
aמשפט פומבי לראשי יש''ע
סתיו,
מודיעין,
14/01/05 10:30
|
צריך להעמיד את ראשי יש''ע לדין במשפט פומבי בבנייני האומה על פשעים נגד העם היהודי. על שמשכנו מדינה שלמה על מזבח התורה המשיחית הסהרורית שלהם, אל שחלבו את משאבי המדינה, על שהפרו חוק, על שנתנו ידם למעשי נבלה שנעשו בשטחים נגד פלשתינאים (עקירת זיתים, הרס אדמות ומטעים וכו), על שהפכו את עם ישראל לעם אדונים כובש, שדורך במגף מסומרת וכיפה סרוגה על ראשו של עם אחר, על שבשם ''ארץישרואל'' שלהם מיטב בנינו ובנותינו נפלו על הגנתם. הגיע הזמן להעמיד את פושעי יש''ע לדין!!!! כולל את כל הלוניגרים, דניאלות וייס, ברוך מרזלים ודומיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיויד ברוזה- סתיו מסוכן?
ל"ת
מכיר את השיר של,
14/01/05 12:26
|
|
 |
תמשיך להוזות-שהבוגדים לא ישפטו
לשמאלן הוזה,
14/01/05 12:06
|
היהודים לא לא יתלו אותכם בכיכר ,כמו אחיך הערבים. זה שפושעי אוסלו לא נשפטו על מעשיהם זה לא אומר כלום. העם היהודי לא חושש מאויביו ומבוגדיו כבר אלפי שנים במשך דורי דורות,היהודים ידעו תמיד ''להקיא'' את בוגדיו.אתם השמאלנים כבר מזמן מוקצים ומופרדים מהעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברצוני לחזק את ה...
גיל ב''ש,
14/01/05 09:58
|
..מתנחלים,אם לא אתם כבר מזמן לא היתה מדינה,ויפעת לא היתה יכולה לחיות לעבוד ולהפליץ מול הטלוויזיה בכייף בערב בזמן שאתם מממשים את קיומה וצוויונה היהודי הקדוש של מדינת היהודים.
הספירה לאחור החלה,טבו מאזן לא יכול לארגוני הטרור,ואת יפעתי אני מקווה בשבילך שאת לא נראית טוב ,כי כשהערבים יגיעו לגבעתיים הם יהרגו מהר את המכוערות -אבל את היפות הם יאנסו פעם אחר פעם[בדיוק כמו ידידייך האירופאים הנאורים] עד שכל מה שהן יתחננו לו ,זה כדור בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
Impotents
זאב,
מרכז,
14/01/05 09:08
|
|
 |
68.
לכל הפסיכים שמגיבים בשמי
Yossi V,
14/01/05 09:02
|
למשל כמו תגובה 46, או לאחרונה תחת כתבות אחרות: 1. לא כתבתי אותן. 2. אני בכלל גם לא מבין את משמעותן .3. הרמה שלהן נמוכה מדי לטעמי, וכל מי שמכיר את סגנון כתבתי יודע להבחין. 4. ראיתי כבר כמה פעמים שתגובות שכתבתי לפני שנים מתפרסמות משום מה שוב כיום שלא בעניינם בכלל .5. הקללות וניבולי הפה של אבי אקוודור ודומיו כלפי מיותרות ומייצגות דביליות .6. בכלל לא איכפת לי מה אנשים כותבים בשמי. איכפת לי רק מה אני כותב בשם עצמי .7. ותיקון קל לא. אקוודור: אומרים וכותבים 'איידס' ולא 'אייץ' כשם שכתבת בבורותך כי רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yossi ? לא..אתה יוסוף ערבי ...
א.ש,
ירושלים,
14/01/05 11:34
|
במקרה הטוב.. במקרה הפחות טוב אתה סתם עוד שמלאני הזוי טיפש ומתנשא....אחרי שתקבל בראש מאחיך\חבריך הפלסטינים ...אולי תלמד משהו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידוע, הבוגדים, המוסרים,
אז מה אתה מחדש?,
14/01/05 10:18
|
|
 |
go fuck urself
ל"ת
mark,
14/01/05 09:42
|
|
 |
להגיון לא אכפת משגיאות כתיב
CtrlX,
14/01/05 09:37
|
עדיף אנשים פשוטים ונטולי השכלה שמבינים את ההגיון של המיזרח התיכון , מאשר סמולנים כמוך שבגללם הסיכוי של העם היהודי בטוח בארצו קטן מיום ליום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הוא זה שמתחזה ומציף את האת
לשמאלן מתחזה,
14/01/05 09:17
|
האתר בתגובות של שמאלנים. טיפש שמאלני שחושב שמישהו מאמין למה שהוא כותב.
זה שאתה ערבי מזהים מיד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מה אמרה וועדת קאהן???
ל"ת
צ,
14/01/05 09:02
|
|
 |
66.
קורבנות ההתנחלויות
יוגב,
נהריה,
14/01/05 09:00
|
כל קורבן שנופל ברצועת עזה הוא על ראשם של המתנחלים והימין הקיצוני שעושים הכל כדי שלא נצא משם. אין לנו מה לחפש בחבל הארץ הארור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שכל אין דאגות
שי,
14/01/05 09:37
|
|
 |
הם נרצחו עם נשק שהשמאל חילק
שמאלנים=ערבים,
14/01/05 09:10
|
להם.ללא הנשק הזה שחלקתם להם הם עדיין היו בחיים. מי חושב ומדבר כמוך רק ערבים מחבלים כך שאין הבדל בינך ובינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככל הידוע לי החלוקה שונה
ימנים=ערבים,
14/01/05 10:08
|
ערבי הוא מי שבא מארצות ערב ולכן רוב הימנים הם ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך לחפש בנהריה?
ל"ת
יפעת,
14/01/05 09:07
|
|
 |
65.
Time to Close the doors to all
DAga,
LA/Jerus,
14/01/05 08:39
|
Palestinians. JUST F U CK Them, NO JOBS, NO FOOD, NO WATER NO ELECTRICITY....LET THEM TAKE CARE OF THERE OWN.
wE NEED TO BUILT A FENSE W/AN AREA FULL OF BOMBS THAT NO ONE CAN PASS IT ACROSS.
LET THE DIE IN THEIR OWN JAIL.
WE ARE DUMM ISRALIES, AND OUE LEADERS ARE EVEN DUMMERS..THEY THINK ARAFAT..NOW ABU MAZAN..WILL TAKE CARE OF OUR SECURITY ? HOW DUMM CAN PEOPLE GET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
האם ההנתקות תמנע זאת?
בודאי שלא,
14/01/05 08:12
|
הערבים מעדיפים לחיות בלי אוכל ובלי תרופות ובלי עבודה ...העיקר שימותו הישראלים. עוד לא הבנתם? צה''ל לא יתנתק בגלל הטרור. וכל השאר עבודה בעיניים. הבנים לא יצאו ...רק יכנסו יותר פנימה , במילחמה יותר קשה כי אנחנו נותנים להם זמן להשתכלל יותר ויותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לסגור את מעבר קרני!!! מעבר
דוד,
שדרות,
14/01/05 07:48
|
קרני מהווה עורק אספקה חיוני לפלשתינאים. אם הם מפגעים בנו שוב ושוב בנקודה רגישה זו- צריך לסגור את המעבר לחלוטין, ולהעביר את מפעלי התעשיה שעדיין נותרו בו, לאשקלון או לדימונה. כך נספק עבודה לישראלים ולא לאוייבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
עד מתי נסבול כיבוש פלסטיני
אולג,
מעלה אדומים,
14/01/05 07:03
|
|
 |
61.
עוד תוצאה של תוכנית ההתנתקות
ל"ת
אסטרטגיה,
14/01/05 06:59
|
|
 |
60.
Sharon,
ל"ת
Plishtim,
alecha!,
14/01/05 06:57
|
|
 |
59.
לשטוף באטום-צונאמי את כל עריהם
ל"ת
אחת ולתמיד,
14/01/05 06:52
|
|
 |
58.
ראש הממשלה ושר האין בטחון
יהודי,
בארץ הדוויה,
14/01/05 06:48
|
שניהם עסוקים בלהקים מחנות ריכוז ליהודים שהם רוצים לעקור מאדמתם ,במקום לעשות מבצע כמו '' חומת מגן '' להגן על היהודים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חוטפים על ימין ושמאל
רשיד,
טירה,
14/01/05 06:32
|
מדוע התיישבו המתנחלים בחבל עזה? בשביל מה הם צריכים את זה? זה מביא להם אך ורק קורבנות. לא יאסר עראפת ולא אבו-מאזן יכולים לעמוד בפני כוחות ההתנגדות העממית-וגם ישראל לא מצליחה להתמודד עם חופרי המנהרות, ירי קאסמים ופצמר'ים שגובים שם אין סוף קורבנות ולאחר כל זה מתנתקים וארגוני הטרור יוצאים מנצחים. זוהי לא פחות ולא יותר שבלונה של ההתנתקות מלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
למה? למה?
אליוט,
כפר תבור,
14/01/05 06:05
|
אנחנו ברובנו אוהבים מה שקורה ונמשיך לבחור את מנהיגות ה''קשת''. 1. בחור מנוה דקלים אומר: אני לא מבין מה קרה? לפני מס' שנים למדתי נהיגה עם פלשתינים ברפיח! 2. פעוט פלשתיני גדל עם ציפור שחורה שמטילה פצצות, איך יגדל? 3. האינטיפדה החלה אחרי כניסת שרון להר הבית. 4. הכל פיגועים קטנים, נקווה שלא יתפוצץ לנו עם מבחנה בת''א, ועם כמה אלפי הרוגים. 5. הפכנו 2% קיצונים לעם שלם משוגע, ותהליך הפתרון יהיה יותר כואב. 5. אל אף ההיסטוריה הכבירה של שרון, הייתה כאן טעות שהוא בעצמו הבין אותה, במאוחר ! ! סיכום: חייבים, גם במחיר של עוד קצת פיגועים לדבר לדבר לדבר איתם. השטחים יפסיקו להיות ''מתקן אימונים'' של חילות השדה - אין ברירה אחרת. הכוחות המתונים בשני העמים חייבים להיתחזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתי מאמין לכל דבר
רותם,
ירושלים,
14/01/05 09:49
|
אינני מאמין שהנך כל כך פתי להאמין, שעליית שרון להר הבית הביאה למצב הנוכחי... כאילו לא היו נמצאות להם לפלשתינים עילות אחרות לפתיחה במעשי האיבה... וכן, עם מי לדבר?... עם החמאס, ושאר ארגוני הטירור, הרי המנהיג החדש שנבחר מצהיר שלא יפגע בשום ארגון טירור?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
Luck 'em up & thru away he key
ל"ת
why r w there?,
14/01/05 06:04
|
|
 |
54.
לאן אחי למלחמה!!! :(
K-1-a,
USA,
14/01/05 05:18
|
בצער רב ויגון שלא מפסיק לפגוע בנו ובקרובינו ה ''יקרים'' הגיע הזמן למלחמה אמיתית כזו שנמשכת רצוף עם הרבה מצלמות וכתבים וכותרות תקשרורתיות מזעזעות....
הבנתם.
ואם ל''עולם'' או לאום זה יפריע אז קודם שיבואו לישראל כי הם לא גרים פה (דה)... אולי נקשיב להם.
ואז לפחות האחד הבא מ ''יקרנו'' שימות ימות מחוסר ברירה ולא
מחוסר בטחון שלטוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ואתה כן גר פה??
יוסי,
14/01/05 08:15
|
|
 |
53.
Palestinianism
Larry,
14/01/05 05:10
|
If Karni is the oxygen for the Palestinians, then Palestinianism is the death knell for the State of Israel. Why? Because it is - no matter how many times it's said - the forward terrorist arm of Islam's final solution to the Jewish people - conquest, humiliation, slaughter and dispersion.
I no longer believe the State of Israel wants to live.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
......You make no sense
Daniel,
CA,
14/01/05 05:44
|
How did you arrive to the conclusion that the state of Israel doesn't want to live ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
פחימה הזביידי שלך ממשיך לפעול
ציונית,
14/01/05 04:47
|
למען ה''שלום'' שעליו את מתיימרת להיאבק, מעניין מה היה קורה לו מישהו יקר לך היה מתפוצץ שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
oded,
14/01/05 06:21
|
|
 |
51.
Negotiate
Batia,
Hamilton Ca,
14/01/05 04:32
|
The best way is to negotiate whith the Palestinan about the pull out from Gaza it is important for both sids.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תענוג לקרוא את השמאלנים...
יוסי,
גושדן,
14/01/05 04:25
|
מייללים. מה אתם מתבכיינים?! הרי את המעברים האלה השמאל הקים בשביל שהפלסתינאים יכנסו לישראל ובשביל שאפשר יהיה להעביר להם מזון וסחורות. אבל השמחה לאיד הכי גדולה תהיה כאשר יקרה פיגוע במעבר קרני אחרי ההתנתקות, אז כל השמאלנים יבקשו לצאת גם מהקיבוצים של השמאל מסביב לעזה. מי אמר שאין אלוהים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אידיוט,מי שמיילל פה
זה רק אתה,
על השמאל,
14/01/05 08:39
|
אין כמו להיטפל על מישהו ולהפיל עליו את האחריות לכל המצב הזה(כאילו למתנח(ב)לים ולימין הסהרורי אין חלק בזה)ולייחל לזה שיהיו עוד פיגועים ע''מ שגם קיבוצי השמאל יתפנו?איזה יצור אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לכל אלו שצועקים להתנתק
אהבלים,
14/01/05 04:22
|
|
 |
זה מעבר לתבונה של השמאלנים....
ל"ת
שמאלנים=ערבים,
14/01/05 08:07
|
|
 |
48.
הג'יהאד הגדול
דניאלה,
14/01/05 04:14
|
אבו מאזן אמר בפירוש שנגמר הג'יאהד הקטן והתחיל הג'יהאד הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לסגור מיד, לתמיד, את המעבר!
ל"ת
Moshe,
14/01/05 03:42
|
|
 |
46.
לא רוצים דו-קיום.
Yossi V,
14/01/05 03:38
|
אם מתנתקים - זה סופי.
אין לנו ענין להקריב את חיילינו כדי שלחיות בעזה יהיה חמצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קורא למתנחלים חיות?
אושר,
14/01/05 08:03
|
|
 |
יפה. 2 מדינות נטו ל2 עמים...
גם אני מאמין,
14/01/05 04:40
|
|
 |
45.
PEACE WITH DEAD ARABS ONLY
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
14/01/05 03:37
|
|
 |
44.
לקראת ההתנתקות, לא לשכוח
יובל,
חיפה,
14/01/05 03:33
|
חובה לסיים את בניית התעלה לאורך פלדלפי, גם במחיר של הריסת בתים.
חובה להשאיר במקרה שאירגוני הטרור ישארו בחיים ואין לאבו מאזן שום זכות להתנות זאת בפעילות של צה''ל את החמאס ושאר האירגונים מדממים בצורה קשה, לחסל לחסל לחסל, להפעיל לחץ רציף עצום, למנוע כל אפשרות של האירגונים לפתוח באש ביום הפינוי, להכריז אחרי הפינוי שישראל במקרה של ירי מתוך הרצועה, לא תהיה אחראית למעשיה, כל הטענות והביקורות יתקלו בקיר, מה שנקרא ''ראו הוזהרתם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזהרות נוסח לבנון
עמיאל,
תקוע,
14/01/05 08:04
|
שמענו את הטונים הללו במשך הבריחה מלבנון. אם חיזבוללה יעיז הרי הוא מוזהר שיקבל באבי אביו. כאשר בעזה דרך נמל עזה או אולי דרך משוחדים בנמל חיפה יגיעו הקטיושות מאזן האימה יתפוגג בדיוק כמו בצפון עיין ערך המטען שרצח את סרן אלמקייס הי''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ערבי טוב זה ערבי מת
יובל בן שמעון,
ארה''ב,
14/01/05 03:31
|
חבל מאוד שאחרי אלפי ישראלים מתים אנו עדיין חיים באשליית אוסלו שאומרת שטחים תמורת שלום ובפועל אנו מקבלים אלפי נירצחים תמורת אוזלת היד והפחד של ממשלות ישראל.לא יהיה שלום אלה אם צהל ירסק לזונות את העצמות ומי שמאמין אחרת תמשיכו לספור את המיתים אני אומר זאת בצער כי הפחד שלנו זה הבנזין שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היטלר חשב ככה על היהודים שכחת
ירדן,
גרמניה,
14/01/05 14:08
|
|
 |
אבל היהודים לא רצחו גרמנים
רותם,
ירושלים,
14/01/05 17:56
|
נראה שהשנאה פשוט מסמאת את עיניך... האמנם היהודים פגעו בגרמנים?... האמנם היהודים ביקשו לנשל את הגרמנים מעל אדמתם ולרשת את אדמת גרמניה?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הם לא אבל אנחנו עשינו זאת
ירדן,
גרמניה,
14/01/05 21:12
|
אנחנו עשינו כך לערבים בכך שלקחנו את אדמותם ואף אחד לא יכול להכחיש...... אז יותר טוב שנימצא פיתרון וניתן להם אדמות תמורה ומה ששלהם שישאר אחריי זה בידנו על זה נשלם למישפחות שהאדמה בבעלותן ולא לרשות הפלסטינית שתיקנה בזה עוד נשק אלה לאנשים המיסכנים שאין להם יותר כלום ויש כאלה..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amen Israel
ephi,
14/01/05 07:20
|
|
 |
42.
אני רחוק מלהיות שמאלני אבל
אבנר,
14/01/05 03:29
|
אין לנו שום ברירה אחרת אנחנו חייבים להתנתק מהם מייד . להם אין שום דבר להפסיד הם נלחמים במלחמה אידיאולוגית שהם מאמינים בה ואל מול מלחמה כזאת גם אם נכנס לעזה עוד 50 פעם ונהרוס בניינים לא נוכל לנצח את הטרור שלהם. אם אמא מוכנה לשלוח את בניה להתאבד . וצעירים מוכנים להקריב את חייהם כדי להרוג כמה ישראלים אין עם מי להלחם . אנחנו חייבים לצאת משם כמה שיותר מהר כי זה לא שלנו ואין לנו מה לחפש שם . חבל על כל יום שגובה עוד ועוד קורבנות שלנו לשווא . לקח 20 שנה כדי להבין שאין מה להשאר בלבנון בגלל המחיר הכבד ששלמנו שם ולוקח לנו עכשיו 5 שנים של קורבנות כדי להבין שיש לצאת מייד מעזה ולא לחכות יותר . אותם מתנחלים שמסרבים לעזוב את ארץ האבות בעזה יש להשאיר שם לחסדי החמאס והג'יהד אולי יסתדרו איתם לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avner it's nonsense
MIke,
14/01/05 06:37
|
Ashkelon and Ashdod will be next and before you know it will be Tel Aviv and Haifa.Teror must stop first or Israel will NOT make it ti 2020
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Close the Maavarim!
Joe,
14/01/05 04:23
|
I do not mind the Hitnatkut.
But:
No more open passages to Israel.
No Palestinian allowed into or through Israel - under ANY circumcances.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
נמאס מהעם הזה הנקרא ''פלשתינאים
ל"ת
יהודי,
14/01/05 03:28
|
|
 |
they r blood suckers nation
ל"ת
no one else,
14/01/05 06:27
|
|
 |
40.
lefanot hitnachluyut!!!
ל"ת
aharon,
kibbutz,
14/01/05 03:14
|
|
 |
אתה מקיבוץ גלויות?
ל"ת
כן המפקד!!!,
14/01/05 04:24
|
|
 |
39.
אבו-מאזן עם שיטות ערפאת.
Metziuty,
14/01/05 03:07
|
אם 3 ארגונים מקבלים אחריות, פרושו כי אבו-מאזן משלם לשלשתם.
היום כאשר כל הסכמי שרון בוש נפלו, ובוש והעולם בעידוד ממשלת ישראל תומכים באבו-מאזן הפשרן, משתלם לערבים למשוך תגובות ישראליות, שיסייעו לבדוד ישראל בעולם.
ישראל היום עומדת בפני שוקת שבורה... * מפנים חד-צדדית ומפלגים בין יהודים. כי לאבו-מאזן איש השלום דרושים חיזוקים. כפי שהיו דרושים לערפאת בעל פרס נובל לשלום
* בוש דוחה את פעולות הפינוי החד-צדדית של שרון, ודורש חידוש מו''מ. ונסיגה תוך הסכמים עם הפלסטינים הטובים, המתפוצצים
* התמיכה כספית בישראל נפסקת, עם לחצים, כי בוש מכין את הכספים לפלסטינים הטובים
* ישראל מתכוננת לגינויים בעולם, כי בוש כדי להחלץ מהתסבוכת הערקית רוצה להראות שהוא אינו נגד מוסלמים
עכשי אנו רואים כי כל תכניות שרון שנבעו משיקולים זרים התגלו כפגרים, וכל תכליתן עבודה בעיניים על יהודים.
כפי שהתרגלנו בעבר, נראה גם עכשיו כי תגובת שרון מופז, לפיגוע המתוכנן, תהיה רק ברווז, לא כדי להרתיע ערבים, אלא כדי לסנוור את עיניהם הדומעות של היהודים.
לשרון, מופז, והשמאלנים, אין כל פתרון לסכסוך פרט לקרבנות שלום יהודים, אז מה השתנה מאז ימי אוסלו העליזים... הרי יהודים עדיין אשמים על הרצחם בידי ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הכול בגלל הכיבוש
ל"ת
אריה,
רמת אביב ג,
14/01/05 02:58
|
|
 |
אתה צודק,תפנה את שיך מוניס
ל"ת
ציוני למרות,
14/01/05 07:31
|
|
 |
הכל בגלל אחותך הצולעת
ל"ת
אושר,
14/01/05 06:05
|
|
 |
37.
יאלה להתנתק!
עודד,
14/01/05 02:48
|
אין לנו מה לחפש שם...אנו רק מקבלים טרור. מבחוץ יהיה לנו הרבה יותר קל להלחם- תותחים מול קאסמים, אף 16 מול חוליות. מבחוץ לא עושים לחימה מדוייקת, וגם סופגים פחות אבדות...כמו המצב היום עם החיזבללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
with the Hizbulah is
temporary,
14/01/05 04:32
|
|
 |
to leave border with Egypt?
ל"ת
Yoni,
mercaz,
14/01/05 03:20
|
|
 |
36.
מדינה של מבזקים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
14/01/05 02:46
|
מדינה של מבזקים
מדינה של מבזקים - מדינה של חדשות מדינה עם בעיות - תנו לנו רק לחיות... מדינה עם פגועים - מדינה של עניים מדינה עם התנתקות - מדינה של מתיחות מדינה של דתיים - מדינה של חילונים מדינה עם עצבים - מדינה של יהודים מדינה רוצה שלום - להגשים את החלום מדינת מליון דעות - לכל אדם בה שאלות מדינה של אירועים - מיליוני פרצופים לכל אדם יש מה לומר - על העתיד – על העבר מדינה של חדשות - חדשות במדינה מדינה כל כך קטנה - ובלב תמיד תקווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ששששש.. לא להעיר את אריק
אזרח,
14/01/05 02:38
|
הנ''ל ישן בשקט כשמסביבו שמירה כבדה + מזל''ט. גם לא להעיר את צה''ל, הממשלה הורתה לו להתאמן בפינוי מתיישבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון=פיגועים
ל"ת
משה,
ישראל,
14/01/05 02:11
|
|
 |
33.
המעבר הזה הוא צנור החמצן לעזה.
Yossi,
14/01/05 01:49
|
החיילים שלנו צריכים למות כדי שלפלסטינים יהיה חמצן?
לסגור מיד, לתמיד, את המעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חבל על כל קורבן !
אברהים,
המרכז,
14/01/05 01:43
|
תנחומים למשפחות !!!!!. להיתנתק מייד ולסגת חבל על כל אבידה ועל כל טיפת דם ! כי בססופו של דבר הכיבוש לא ישאר לעד אז לסיים אותו ויפה שעה אחת קודם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לצאת מההתנחלויות, לסגור מעברים
אורן,
פ''ת,
14/01/05 00:22
|
חובה לתת צ'אנס לאבו מאזן, עם כל הצער בפיגוע. מי שחושב שכל כך להשתלט על כל החוליות המקוללות האלה אחרי כל השנים האלה טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הים אותו ים והשמאל אותו שמאל
ל"ת
למתנחל מפ''ת,
14/01/05 07:30
|
|
 |
איפה המוסר שלך?
יהודי ציוני,
14/01/05 01:53
|
''הבא להורגך השכם להורגו''.
לא צריך להשתלט עליהם, צריך להרוג אותם, עד שהם יבינו שזה לא כדאי להם. זה הפיתרון לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
It's about time
Avi,
Fron Zfat,
14/01/05 00:20
|
they should get their product out and in from Jorden lets see how long they will be bale to do that. Why do we even give them a chance to hurt any of our people. close this passage any country would of done that long time ago even the United States so comeone don't try to be better then the Pop himself let them live in their shit hole
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Just close the bloody terminal
Dan,
Canada,
14/01/05 00:18
|
|
 |
28.
קורבנות אוסלו הארור ללא הפסקה
שמאלנים=ערבים,
14/01/05 00:18
|
|
 |
27.
Close
Eitan,
14/01/05 00:14
|
It may be a pipe of oxygen for them but a death trap for us- close the Passage and let them starve!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אריק זה השלום שלך החתרן איתך
דבורה מחיפה,
14/01/05 00:12
|
מה יהיה הרוגים זה לא מזיז לך בכלל אתה בשלך להתנתק מה יש לך בראש מי מבין אותך אני בחרתי בדרך שלך עליתה להר הבית עשיתה מאומה גדולה היו הרוגים ומה היום אתה שפן שאוכל את הכובע של פרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הכל בגלל שלא נותנים לצהל לפעול
ל"ת
ישראלי,
14/01/05 00:11
|
|
 |
24.
להלחם במחבלים ולא במתנחלים!!!
ליכודניק 111,
14/01/05 00:10
|
עוד קרבנות של תוכנית הבריחה של שרון הנותנת רוח גבית לטרור. חילופי אש ונפילת פצצות מרגמה לאחר הפיגוע במחסום קרני - מחוץ לרצועת עזה!!!! זוהי רק ההקדמה לטירוף שעוד יכול להתרחש אם חס וחלילה תוכנית הבריחה מעזה והפקרת האזור למחבלים תתבצע. בטרור יש להלחם ולנצח וככל שנברח ממנו הוא ירדוף אחרינו ויתקוף יותר חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עכשיו דרוש בעזה מבצע צונאמי
ד,
14/01/05 00:06
|
משהו גדול וכואב באמת ולא רק הרס של 2 מחרטות, 3 מחסנים ו 10 בתים נטושים. שתהיה ''מתנה'' לראיס החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון אחראי ישירות לדם שנשפך
ל"ת
בת ימי,
שרון רוצח,
14/01/05 00:06
|
|
 |
21.
בקצב הזה לא ישאר את מי לפנות
ל"ת
די להתנתקות,
שרון מטורף,
14/01/05 00:04
|
|
 |
20.
אלה הם
קורבנות השלום,
14/01/05 00:02
|
מאז הסכם אוסלו האומלל , אלפי אנשים נהרגו ונפצעו עקב משיחיות השלום של השמאל. אף אחד לא מבטיח ולא מנסה להוכיח שבריחה מגוש קטיף תשפר את הבטחון , משחקים באולי ובנסיונות לא מבוססים במקום לטפל באויב הפלשתיני. ''רווחה כלכלית תוריד את הפיגועים כי אז יש להם מה להפסיד'' - שטויות , לחימתם אידאולוגית ושלנו תבוסתנית. אויב אינו מרגיש , אינו רעב , אינו מסכן , אינו מאבד גישה לאדמתו. אויב מפסיד במלחמה , נכנע ומפסיק להלחם ואז יקבל את כל התנאים הראוי לקבל אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טוב שיש תחליף לאתר צה''ל
אתר צה''ל,
13/01/05 23:52
|
אתר צה''ל לא זמין, עקב עבודות תשתית, עד מחר בבוקר.
טוב שיש מישהו שמדווח. חבל שאין תרגום לאנגלית.
תמשיכו כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שרון , איזו התנתקות מעולה!!!
ל"ת
גם מופז,
13/01/05 23:51
|
|
 |
17.
Palastinian Unity
ל"ת
Arafat,
Hell,
13/01/05 23:49
|
|
 |
16.
עוד הרוגים לרשימת ההתנתקות של
אייל,
שרון=אסון,
13/01/05 23:48
|
|
 |
15.
שרון ומופז מתי תתנו לצהל לפעול
ל"ת
רפאלי,
13/01/05 23:45
|
|
 |
14.
שרון,התכניות שלך הורגות יהודים
לב כואב,
13/01/05 23:44
|
עד מתי תחשוב רק על פרס נובל שלדעתך מגיע לך בינתיים אתה הורג אותנו לא כל הדרכים כשרות לקבלת הערכה ציבורית. הרף מאיתנו חייה ותן לחיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להתנתק מהר. לסגור את המעברים.
נועם,
13/01/05 23:43
|
1. להתנתק מהר. 2. להוריד את ההתנחלויות שם. 3. לסגור את המעברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את המעברים אי אפשר לסגור
יחזקאל מרמת גן,
ממש שטויות,
14/01/05 10:24
|
לתמיד רק באופן זמני העולם לא יאפשר זאת גם אם ימותו שם אלף ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעה סמולנית טיפוסית, טיפש
ל"ת
M,
14/01/05 03:53
|
|
 |
טיפש
תחשוב קצת,
14/01/05 00:23
|
|
 |
ואחר כך
כורדי,
14/01/05 00:20
|
להתנתק מאשקלון ומעפולה ומפרדס חנה ומ. ומ. ומ... אתה בר דעת? אם כן -אז אני לא בר-דעת. איזו עליבות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
ינאי,
פ''ת,
14/01/05 00:02
|
גם אם ח''ו תהיה התנתקות המעברים הייו קיימים וזה מטוב לבם של הישראלים שמשם מעברים תרופות לפלסטינים והם רוצחים בנו!!! איוולת השלום!!!!! לכן צריך שידעו כזה דבר ואין יותר מעבר תרופות וכן על זה הדרך. במידה נורמאלית פרס היה או בכלא או בבית משוגעים ופה הוא שר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הפושע אבו מאזן מכה שוב
ש,
13/01/05 23:43
|
|
 |
11.
עוד קורבנות למולך הכיבוש
Avi Ecuador,
13/01/05 23:40
|
החוצה מעזה, מהגדה המערבית הכבושה ומהגולן מיד. מי שתומך בהמשך הכיבוש שיקריב נא את ילדיו הוא עבורו, לא את ילדי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador
Gabriel,
Chile,
14/01/05 04:49
|
|
 |
אפשר להקריב אותך שמאלנצי מלוכך
M,
14/01/05 03:52
|
שמאלני כמו שמאלני נותנים לו מכות והוא מסתובב ומתכופף תהנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
2 מחבלים - 150 ק'ג
אני,
13/01/05 23:38
|
|
 |
9.
WHAT HAPPEN TO THE PEACE PLAN
INPM,
13/01/05 23:37
|
פיגוע התאבדות במחסום קרני, ככל הנראה 2 מחבלים שהגיעו עם מטען של 120 ק''ג חומר נפץ התפוצצו ונהרגו. כתבנו קובי פינקלר מדווח כי בפיגוע יש 15 פצועים בדרגות בינוני, קשה ואנוש
THIS IS THE RESPONSE OF OUR PEACE LOVING GAZA POOR PALESTINIANS FOR THE HARD LINE SHARON IS TAKING AGAINST THE JEWISH SETTLERS
THIS IS THE RESPONSE OF ABU MAZEN FOR ISRAEL TAKEN PALETINIANS TERRORISTS OUT OF JAIL
SHAME ON YOU SHARON
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להפציץ את עזה
להק מטוסים,
13/01/05 23:35
|
|
 |
7.
הטרור מתמקד בעזה...
עמיחי,
13/01/05 23:24
|
הערבים למדו שהטרור משתלם הם יודעים לנווט אותו לצרכיהם בצורה חכמה. הם יודעים שמשתפי הפעולה שלהם שבתוך עם ישראל ישלימו את המלאכה ליצירת לחץ ציבורי לעידוד תוכנית העקירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שימו לב! קרני ישאר בידינו גם
גיאוגרף,
נחך עוז,
13/01/05 23:21
|
אחרי ההתנתקות (כמו גם מחסום ארז) ויעברו בו ערבים למכביר. [באן שואל הבן החכם: מה הואילו מגרשים בתקנתם???]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כן יאבדו אויבך ישראל .השם ישמו
בר כוכבה,
גרמניה,
13/01/05 23:11
|
ישמור חייל צבא ההגנה לישראל לא יוצאים מעזה לעולם .הם או אנחנו אין אחרת שיהיה הם אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תנו לי לנחש
משה,
13/01/05 23:11
|
ראש הממשלה יקיים יתיעצות בטחוני. הרמטכל יקיים הערכת מצב. אח''כ יגידו שזו עליית מדרגה, אולי אפילו חציית קו אדום. מסוק של צה''ל יתקוף בטילים בניין נטוש בעזה או מחרטה לא מאוישת. והכל ישוב על מקומו בשלום. עד הפיגוע הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהעייף לא יגיב
רוני,
14/01/05 06:29
|
אם אתה עייף מדוע אתה מגיב ואם כבר הגבת אז מדוע תגובה כה טיפשית ומתרפסת? אנשים כמון והלך מחשבה כשלך מתרפסת ומתנתקת מהמציאות לא צריכים פה- עדיף שתלך לישון ממש למרות שאתה לא רחוק מזה גם כשאתה כאילו ''ער''. במלחמה הזאת נגד חיות האדם האלו צריכים להיות כמו יהושוע המנהיג שנכנס בכל אוייב כמו שצריך , באומץ ובחייל ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר - לא השאיר שריד ופליט וכך צריך לנהוג באוייב שמולינו אין דרך אחרת. - ואני לא בטוח שהבנת את המסר יעייף גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה אתה פשוט טיפש
ישראלי עייף,
14/01/05 02:45
|
יש לי הצעה לכל הישראלים החכמים כמו משה לרוץ לחיים פוליטים ולהיות יום אחד ראש ממשלה תגיד לי בבקשה משה חמוד מה אתה מציע ששרון יעשה אריק שרון יזכר בהיסטוריה כאחד מראשי הממשלה הגדולים שהיו למדינה לצידו של חברו בן גוריון את מי היית רוצה שיהיה ראש ממשלה ביבי לנדאו לפיד? אנשים טיפשים כמוך רק מגבירים את הכאב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון לעיפים
משה,
14/01/05 05:11
|
אני מציע ללמוד משכנינו בירדן, בסוריה ובמצרים. בירדן סיים המלך חוסיין את הבעיה שלו עם הפלסטינים במה שהם כינו אח''כ ספטמבר השחור. אסד סיים את הבעיה שהיתה לו עם האחים המוסלמים בעיר חמה תוך פחות משבוע ובמצרים כנ''ל. אז הפתרון לטרור הוא כוח והרבה, ומהר. במקום אלפי הרוגים פלסטינים במשך 7 שנות אינתיפדה ואלפים גם בצד שלנו, היינו מסיימים את הבעיה של הטרור ביומיים. בהפעלה של כוח ללא סיגים. אלוף פיקוד צפון לשעבר יוסי פלד אמר את זה טוב ממני - ''הפלסטינים צריכים לחטוף כאלה מגות שהם ירוצו בכל העולם ויצעקו שהיהוד ישתגעו'' רק אח''כ, אחרי שיבינו גם הפלסטינים וגם שאר שונאינו באירופה, שאין קיום לטרוריסטים, בשום תנאי ומשום סיבה, רק אז צריך לצאת מעזה ומהשטחים !! לא ברור לי למה אתה חושב שאריק שרון יזכר כראש ממשלה גדול. אני בחרתי בו אבל אינני סוגד לו. בינתיים אין לו קבלות בשום תחום. לא בכלכלה, לא בחינוך וגם לא בביטחון. הוא אכן יותר טוב מביבי, לנדאו ולפיד אבל זה הרע במיעוטו. אני ציפיתי ממנו ליותר. וצר לי ש''בטיפשותי'' הגברתי בך את הכאב. אני למשל לא חושב שאתה טיפש, למרות שדעתך כניראה שונה במקצת משלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לרוץ לשום מקום
Avi Ecuador,
14/01/05 04:06
|
יש לעשות פסק זמן ל 40 שנה וקל להסביר מדוע אין לנו אימון בחיות ובמשך זמן זה להביא לשינוי חשיבה בדור עגל הזהב והעולם ולעשות טרנספר לפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא שומע אותך נותן פיתרון
M,
14/01/05 03:50
|
אנשים טיפשים כמוך דוחפים את הראש לחול וחושבים שפצצות מרגמה זה נעימות של צייקובסקי איזה עוד מדינה מסכימה שיירו עליה פצצות, ובמקום לתקוף חזרה נותנת מתנות לתוקפים וכן אני חושב שביבי יהיה ראש ממשלה מצויין, בתקופתו לא היו פיגועים ד''א את בן גוריון אני יזכור רק בתור האיש שנתן פקודה לירות על יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם עייפת..לך לישון
אסף,
רעננה,
14/01/05 03:31
|
צר לי לי להגיד לך שאם עייפת פשוט תפנה אתת הזירה .. יש אנשים שמוכנים ונכונים להכות בטרור אלא שהממשלה עד היום הזה לא נתנה לצה''ל פשוט הוראה אחת..-- לחסל את הטרור.. זה לא עוד התקפה מהאויר או חיסול אלא ביעור הנגע ים אחרי יום לילה אחרי לילה בלי הרף עד שהעכברים ישתגעו ויתחחננו להפסיק ויצאו ממאורות הנחשים שלהם עם ידיים למעלה דגל לבן...לא לתת מחוות ולא לעשות שיקול דעת אלאל פשוט להכריז על מלחמה כולל בנגע הטרור.. ומצב חירום ואין נציגי האו''ם ואין נציגי האיחוד האירופאי..פשוט להודיע שאם אבו מאזן לא נותן תוך 24 שעות הוראה לביטחון המסכל להתחיל לעשות סדר אז מישהו אחר יעשה סדר..ולא יההי לא הודנה ולא הפסקת אש.. עד שהסיפור נגמר.... ואם אתה לא יכול לך לישון בחווה או באי היווני עם דודי אפל... כשזה יגמר נדאג להעיר אותך.. ואת בוגי... דם של יהודי אחד לא שוה את כל הפנטזיות שלך......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן אתה לא ראש ממשלה
ישראלי עייף,
14/01/05 04:57
|
אז תן להבין אתה מציע שנתחיל להרוג הרבה פלשתינאים חפים מפשע מה שנקרא Collateral Damage כל מה שאני אומר ששרון יותר חכם מכל מי שכותב פה ויש לו יותר שיקולים שאתה אפילו לא מודע כמו חברנו מעבר לים אנחנו נוטים לבקר אנשים יותר חכמים מאתנו וזה חבל. פשוט תצביע לאביגדור ליברמן וזו תהיה תמורתך. תשובה טובה יכולה להיות איסור על פועלים מעזה לעבוד אצלנו דבר שיגביר את הלחץ של הפלשתינאים על הטרור ואבו מאזן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to the tired asshole
mark,
14/01/05 09:48
|
|
 |
ur right, if it wouldnt be so
mark,
13/01/05 23:44
|
sad it could have been a good joke.....medina ba zevel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are such a dumb ass
Doron,
L.A,
14/01/05 12:01
|
with 2 stupit commets like these, sorry my friend but YOU are the stupid asshole! better face the reality dude
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי גם
ל"ת
יהרג חמור,
13/01/05 23:40
|
|
 |
ועצי הזית? מה איתם?
ל"ת
דני,
ב''ש,
14/01/05 00:16
|
|
 |
3.
שרון אתה הגורם להדרדרות המצב.
ל"ת
צחי,
13/01/05 23:09
|
|
 |
2.
זה היה צפוי לאחר הבחירות
נ,
13/01/05 23:08
|
|
 |
1.
גדודי חללי אל אקצא שייכים לפתח
הורציוס,
13/01/05 23:06
|
|