 |
51.
מתנחלים: תמשיכו!
זלצמן,
חיפה,
11/02/05 10:24
|
אתם מקרבים את סופכם במו ידיכם. מקור כוחכם היה בברית הבלתי קדושה עם מצביעי הליכוד, שרובם הצביעו לליכוד משנאת המערך ולא בגלל א''י השלמה. בהתנהגותכם אתם מנכרים חלק ניכר מהם. וכשתאבדו את תמיכת הליכוד - זה יהיה סופכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חשד: מתנחלים צלבו ילד סמולני.
ל"ת
והכינו מצות,
מדמו.,
15/01/05 14:06
|
|
 |
49.
פינוי
אבי,
מרכז,
15/01/05 09:34
|
כדי למנוע פגיעות בנפש והסלמה יש צורך לידע את המתנחלים כי בתאריך מסויים הצבא עוזב את אזורי הפינוי. מי שחס על חייו וחיי משפחתו יעזוב יחד עם הצבא. אח''כ כל אדם אחראי לעצמו. רק אז נווכח כמה ''גיבורים'' הם המתנחלים. יש נסיון עם תהליך כזה בהסטוריה ואחנחנו מאוד ''טובים'' בללמוד להתגלח על זקנם של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי ודיכוי עכשיו,אן לכם לב
משה,
פ'ת,
15/01/05 21:38
|
לילדים שלכם ,שאתם מתעללים בהם, יום יום הרג פציעות פגיעות פיזיות נפשיות ומה לא הם ממש בטראומה גרמתם להם נזק בלתי הפיך ואתם מפנינמים את זה , מה אתם עד כדי כך דפוקים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מי פה מאמין לעיתונאים?
פתי מאמין,
15/01/05 09:03
|
בישראל תמיד שאני קורא דיווח של עיתונאי,אני בודק מי הוא ואת מי הוא משרת,לפי התגבות פה איש לא מאמין לגירסת 2 העתונאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
סיפור של שמאלן משרת שרון
ל"ת
רפי,
15/01/05 02:38
|
|
 |
46.
כל הכבוד להעצני. לא לגירוש.
ל"ת
נועמי,
ליסבואה,
15/01/05 01:12
|
|
 |
45.
מה מצפים מההצני
דוד,
חיפה,
15/01/05 00:09
|
מה אתם מצפים מתושב חברון חבל שזמן הרמטכ''ל או המזכירות יבוזבז עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט, העצני ולא ההצני!
ל"ת
קוקו,
15/01/05 11:35
|
|
 |
נורא חשוב, באמת
מתחשב,
11/02/05 10:20
|
|
 |
44.
THE AZBANI SHOW HIS HORNS
ל"ת
POOH BEAR,
14/01/05 23:10
|
|
 |
43.
מגעיל
מרי,
14/01/05 21:57
|
לאזה שפל הגעו ההמתנחלים כבר נמאסתים אים ככה הם מתנהגים כלפי החילים אז מצדי שיערו מהבתים שלהם ויגורו במדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
בודקים אפשרות שהדריסה ....
ליגמור לבנת,
משרד החינוך,
14/01/05 21:52
|
If it was an accident why didn't these nice guys stoped the car before or right after that ????
It's about time everybody would understand and say it loud what kind of terrorists SOME fo these Mitnachalim are ! They are a real threat to Israel
Coverring up the sad truth is dangerous as it help many idoits support them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
Blow thier house
Limon Hoomtsat,
14/01/05 21:30
|
Why only Palestanian terrorists should have thier houses being blown up. Same treatment to all terrorists who attack Israeli soldiers!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הצבא שלנו למרות התעמולה
יהודי,
14/01/05 19:58
|
ולמרות הניסיון להראות מאבק בין הצבא למתיישבים החיילים לא טיפשים ויודעים היטב מה מקור התעמולה הבית מדרשו של משרד ראש הממשלה שמקים את מליציות השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום, צבא הכנה לפלסטין
ל"ת
Avi Ecuador,
15/01/05 15:12
|
|
 |
39.
בועז העצני, אני מצדיע לך.
אליקו,
14/01/05 19:47
|
ועוד. פגיעה קלה במקרה בחייל גורמת לשמאל לצאת בכותרות של דריסה מכוונת. איפה הפרופורציות. היכן ה''דריסה'' זה מתאים לתקשורת ההזויה שמקדשת את כל האמצעים ע''מ לגרש יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז, גם אני מצדיע לך
מאטה הארי,
15/01/05 10:25
|
|
 |
38.
זה הבן יקיר לי יקירי אפרים
פרחיה,
14/01/05 19:13
|
עד היום לא נענש אף מתנחל על פגיעה בערבים או בכוחות הבטחון כראוי לעבירה החמורה. אלו שהועמדו לדין ונענשו, כאנשי המחתרת היהודית בשטחים והורגי ערבים כיורם שקולניק, נחונו עי הנשיא לאחר תקופת מאסר קצרה. נגד אחרים הופסקו ההליכים או הומרו בסעיפים קלים עד גיחוך. אפילו החייל שהמריד את החיילים בפינוי המאחז השבוע ונענש במחבוש של 4 שבועות יצא חופשי למחרת. כוחות הבטחון פוחדים להתעמת עם מתנחלים. הפרקליטות מתחמקת מהעמדתם לדין והם יודעים שדמם סמוק יותר ולא יאונה להם רע. אין חוק בשטחים. איש הישר בעיניו יעשה. חרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עברנו את סיני, נעבור גם את זה
ל"ת
משה,
14/01/05 18:37
|
|
 |
36.
זאת העלילה היומית נגד המתנחלים
שמאלנים=ערבים,
14/01/05 18:13
|
פיגוע לא טוב לתדמיתם של שרון ומרעיו מהשמאל אז ממציאים עלילה נגד יהודים. לא מזכיר לכם משהו מההיסטוריה היהודית..... לי כן!!!! כמה חבל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כתבתם שהם נמלטו מהמקום
+,
14/01/05 17:16
|
אם הקצין ביקש מהם יפה לעזוב הם לא היו צריכים למהר ולהמלט אלא אם כן הם הרגישו סכנה לחייהם. שנית, ייתכן שמהמהירות בה עזבו ברח להם ההגה ללא כוונה בייחוד אם הקצין עמד בדרכם. אם זה היה תוך כדי פינוי יישוב עוד הייתי נוטה להאמין אבל במקרה כזה הם פשוט חיפשו איך לברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שזה היה בכוונה
מלי,
15/01/05 02:32
|
|
 |
נו באמת...
נו באמת...,
14/01/05 18:36
|
ואולי הרוח העיפה את הקצין מתחת לגלגלי המכונית?
הם ברחו כי הם ידעו שהם עוברים על החוק. איזו סיבה נוספת יש להם לברוח בצורה כזאת ועוד לפגוע בקצין? הם חבורת נבלות. הלוואי שימצאו אותם ויזרקו אותם לכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נותרו למדינה 12 שנים
סוף הדרך,
14/01/05 17:13
|
נותרו למדינה 12 שנים במתכונתה הנוכחית. חשבו ומיצאו...בשנת הלימודים הנוכחית רק 48% מתמלמידי כתות אלף משתייכים לחנוך הממלכתי ! השאר מתחלקים בין מוסדות חינוך הדתי-לאומי, חרדים (40%) וערבים. בעוד 12 שנים כאשר תלמידים אלו יהיו בעלי זכות בחירה נבין היטב את משמעות הדמוגרפיה המקומית ואת התרפסות המדינה מול הפנאטיזם הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבין שאתה והמנטליות שלך
Avi Ecuador,
14/01/05 18:20
|
לא אופציה בשום מקרה. אתה שייך לקבוצת השאהידים הלאומיים. קוראים לכם ''שלום'' אתם עגל הזהב פלסין, התאבדות לאומית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הסרוב לשרת
עמי,
מרכז,
14/01/05 16:23
|
אנאנ החזירו את פנקסי המילואים, יחד עם תעודות הזהות, מצידי אתם יכולים להשאר במקומותיכם ולהקים לעצמכם ישות עצמאית, ונסו בבקשה להסתדר בלי צה''ל ובלי מדינת ישראל, גם יהדותכם נתונה בספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יישר כח להעצני הצעיר
שירה,
גוש דן,
14/01/05 16:19
|
|
 |
אתה ''צודק''
Avi Ecuador,
15/01/05 01:09
|
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה''!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנצל, התגובה הקודמת היתה
Avi Ecuador,
15/01/05 02:39
|
|
 |
בינה ושכל הן כנראה מותרות
il,
14/01/05 19:24
|
|
 |
לשחרר אותו מהצבא
רני השובב,
14/01/05 16:43
|
רק בחיאתכ בוגי - תוריד אותו לדרגת טוראי קודם, כי דביל שכמוהו לא ראוי להיות קצין. עכשיו הגיע הזמן להעלות את הרף לבה''ד 1.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
מעניין,
15/01/05 01:19
|
|
 |
31.
To through all of them to hell
Avi,
14/01/05 16:11
|
|
 |
30.
מקומם של חוליגנים ופורעים בכלא
עמי,
מרכז,
14/01/05 16:11
|
|
 |
29.
המתנחלים ''תקפו''? החיילים תקפו!
ל"ת
עד,
14/01/05 16:05
|
|
 |
28.
אני לא מבין
רני השובב,
14/01/05 15:58
|
אם זה היה אוטו של ערבים, הקצין גם לא היה יורה ? אם הסיפור הזה נכון, יש להכניס את כל מי שלא ירצה להתפנות לכלא לשלול ממנו את זכויות הפיצוי ולשלוח אותו קיבינימאט. לכל החברה פו שבילבלו את המוח על תקשורת, יש להוציא את כתובת האי פי שלהןם ולהעמיד אותם לדין על הסתה לא פחות. אתם שוברים לחלוטין את כללי המשחק הדמוקרטיים ו- וכמובן מתחבאים מאחוריהם - לי כבר נשבר הזין מכל ההשתלחויות שלכם. ולאבי אקוודור - נו ומה תגיד עכשיו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
השיטה עובדת כמו שעון
זמיר,
14/01/05 15:58
|
ממש כמו שעשו הגויים בגלות מפיצים שמועה כנגד היהודי ומנפחים
ומייד קופץ האספסוף מצד שמאל ומתחיל מחול השדים השמאלני
אם זה היה בטעות או לא ממש לא חשוב להם העיקר להיטפל ולהיתנכל ליהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להעיף את הסרבנים מהצבא
ציונה,
דימונה,
14/01/05 15:51
|
לא ברור לכם שהצבא הולך ונשלט על ידי ההסדרניקים שהם חילים וקצינים מצוינים ששים אלי קרב,אך אליה וקוץ בה,כי ניצני העצנים והמרזלים מחלחלים בהם,וסדר העדיפות אצלם הולך ומשתנה,צהל הולך ונכבש ע''י מתנחלים והסדרניקים בחולצות משובצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פינוי יצהר
אלי,
גבעתיים,
14/01/05 15:50
|
יש לפנות מיד את הישוב יצהר מאנשיו המופרעים ולכלוא אותם עד לאחר ביצוע ההתנתקות אחרת נסבול מהמשוגעים האלה עוד הרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ואני שואל למה ההכללה הזאת
cyrano,
ארץ האיוולת,
14/01/05 15:45
|
והרי בעצם לכל מקום וסקטור יש את המשוגעים שלו, והרי יכולים לעדות שיוכים סתמיים למוצא האתני, לאמונתו, דתו, עדתו, הסביבה שבה חי האדם, מנת המשכל שלו ועוד מיליון קיטלוגים כאלה או אחרים... ואני אומר להרפות מהדוגמטיות המסריחה הזאת, לקבל כל אדם באשר הוא ולמצות איתו את הדין לפי המעשה אשר ביצע... אין זאת כי אם משיקולים זרים ואינטרסים שבאים ממקום של פילוג ורשעות לשמה גורמים אנשים מסויימים והתקשורת בכלל זה כי על כך מטה לחמה עוולה שאין דוגמאתה על סקטור שלם רק בגלל שפרט מתוכו פשע... ואני שואל לאיפה כל זה יוביל ולוואי וילמדו לקח לפני שעוד יהיה מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הקצין נתלה להם על האוטו תוך
שי,
14/01/05 15:45
|
כדי נסיעה, לכן הוא נחבל קצת מהעפר, והלך להתקלח. לא קרה כלום.
מספיק כבר לעשות דה לגיטימציה למתנגדי אסון ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע ברחו
מלי,
15/01/05 02:34
|
|
 |
אתה צודק
ul,
14/01/05 19:27
|
בסה''כ הקצין ''קפץ'' מתחת לגלגל עושים מזה ''ביג דיל'' כנראה שדנו אותנו לאבדון עם מחשבות כמו שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חוזה את התגובות עוד כמה
חוזה עתידות,
14/01/05 19:00
|
חודשים.
''מה אתם רוצים? הוא שחלק בקליעה למטרה עם הרובה ה'חוקי' שלו, שלא גנב מאיזה חייל מסכן, ופתאום איזה קצין החליט לעצור בגופו את הכדור. אשמת המתנחל שהקצין מת?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, והיריקות שלכם זה גשם...
ל"ת
פחחח,
14/01/05 17:04
|
|
 |
22.
עדות מהשטח
חובש מילואים,
מרכז,
14/01/05 15:41
|
השתחררתי משרות מילואים בחטמר שומרון. קודם כל החלמה מהירה לקצין הרפואה שנפגע ע''י המתנחלים המטורפים. כמי שהשתתף בפינוי שלהבת יצהר מחבורת מזילי הריר של נוער הגבעות הדבר לא מפתיע אותי כלל. למי שלא יודע המתנחלים באזור שכם שהם הגרועים שבגרועים בטוחים שהצבא הוא עבד שלהם ובהזיות שלהם הם המפקדים והצבא הוא ממלא הפקודות, כנראה ההתפקחות כואבת. רק דבר נוסף השבוע נתנו לחסידי ברסלב כן כן אותם פורעי חוק שמסתננים לקבר יוסף בניגוד לחוקי הצבא, להכנס לבסיס בניגוד לפקודות הצבא לרקוד ולהטיף. אז כדאי שהצבא גם ידאג לא לשדר מסר דו-משמעי ושיעיף גם את אותם המסוממים של ברסלב לכל הרוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה צבא עשית ת'מילואים. שלנו
k_nemo,
Beer Sheva,
14/01/05 17:41
|
|
 |
נראה לי ששלנו...
אורן,
14/01/05 19:18
|
אבל איזה יהודים או ישראלים אתם, שמוכנים לדרוס קצין כי הוא תפס אתכם מדביקים סטיקרים? הקיצר לך תעלה על הגמל שלך, ותתחיל לטפל בכל הישובים הבדואים שצומחים ללא שליטה מחוץ לחלון שלך... זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי למדינת ישראל מאשר להשקיע מיליונים בחלום הזוי שכבר יודעים בברור שלא יתממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הוא לא צודק?
בוגי,
14/01/05 19:01
|
|
 |
THEY ARE PART OF US
alon,
15/01/05 04:39
|
THEY SERVE IN THE ARMY, THE MAJORITY IN COMBAT UNITSS. THE JEWS OF JUDEA SAMARIA AND GAZA ARE PART OF US, THEY ARE PART OF ISRAEL, THEY ARE A HUGE PART OF THE COMBAT UNITS OF THE ISRAELI DEFENSSE FORCES. STOP FALLING INTO DIRTY POLITICIANS TACTIC OF DIVIDE AND CONQUER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''מעניין'' מתי יהיו לשרון ולשמאל
Avi Ecuador,
14/01/05 15:26
|
''למנהיגות'' חלם ולעם הארץ מספיק אמתלות בכדי להביא שוב לאלטלנה? היום הם דוחפים את המתנחלים לפינה ומבינים כמו האנטישמים שכל היהודים (המתנחלים היום) ראויים לאנטישמיות ושנאה של ''יהודים'' משמאל, אז לשוטים רשעים בבקשה: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מהתבשיל של אבו עמרי
Avi Ecuador,
14/01/05 15:00
|
מביא לחידוד הקצוות בעם, מפורר את העם, מביא להקצנה, דוחף את המתנחלים לפינה, מביא למלחמת אחים . שיטת הפרד קרע ומשול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד
רני השובב,
14/01/05 16:02
|
אם אני פעם אהיה בפינה - ולא חשוב מאיזה סיבה - אני אוכל לקרוע את בני מעיך כי אני בפינה ? לא נמאס לך לדבר שטויות על הבוקר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקררר...אתה שוב הוזה!!!
שמאלנים=ערבים,
14/01/05 18:18
|
|
 |
19.
עוד פרק בהסתה נגד מתנחלים
יודע,
14/01/05 14:48
|
הכל כשר להכשרת הלבבות נגד האנשים האמיצים ביותר במדינה.
זוכרים את שמפניה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך עיוור...
שכג,
14/01/05 19:04
|
האם בגלל שהם מתנחלים אין בינהם פורעי חוק? בוא נצא מנקודת הנחה שכל המתנחלים כולם הם אנשים טובים שרצים בשדות ותופסים פרפרים, עוזרים לנזקקים שסולקו מביתהם בגלל שאין להם יותר כסף, עוזרים לסבתות לעבור את הכביש. האם בין כל החבורה הנפלאה הזאת באמת באמת באמת באמת אין אפילו שני אנשים שאכן מסוגלים לעבור על החוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוכרים גם את רבין
אזרח,
14/01/05 16:07
|
|
 |
ואת כרמי גילון
ל"ת
אבישי רביב,
15/01/05 21:00
|
|
 |
ושיהיה לך למה להתיחס
Avi Ecuador,
14/01/05 23:34
|
ועל הרג יהודים גם שנכנעים ועל רשע ולמה לא לאמר רצח?! https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק אבי, לך לישון.
HR,
15/01/05 00:36
|
עברית זה לא רק מילים אלא גם משפטים. והמשפטים צריכים להיות מובנים. אם אינם מובנים - לא אמרת כלום. אצלך אבי כאילו לא אמרת כלום. אצלך זה לא בעיה של הבנת הנקרא / הכתוב. אצלך זו בעיה רפואית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע טמבל!
Avi Ecuador,
15/01/05 00:51
|
לינק זה דבר כזה שאתה הולך וקורא מה כתוב בו. אני מבין שאתה קצת דפוק בשכל אז לך למישהו שיסביר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, מי היה ''שמפניה''?
ל"ת
יצחק ר.,
14/01/05 16:03
|
|
 |
18.
חשד : גורמים מעוניינים במשטר,
k_nemo,
Beer Sheva,
14/01/05 14:48
|
שותלים ''ידיעות'' כוזבות ומסיתות. ''נבדק חשד...''?! נו באמת.
אולי ''תבדקו חשד'', שמא הרצח בקרני, ניזום בעקבות המוטיבציה היתרה של גדודי אל-אקצה, כתוצאה בתוכנית שרון לבריחה מן הרצועה? ואולי, תבחנו את ההשערה, שמא גם הרצח של תושב מורג נגרם ע''י תוכניתו המופקרת של שרון? ולעניין יצהר, אולי גם שווה לכם ''לבדוק חשד'' כי עצם הפינוי האלים ע''י הצבא, הוא חלק מתוכנית הדה-לגיטימציה והדה-הומניזציה של הגנרליסימו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיים באקווריום
אזרח,
14/01/05 16:11
|
''דה לגיטימציה'' ו''דה-הומניזציה''? יש לך חברים שמאלנים שאתה מעתיק מהם מילים כל כך מסובכות? באמת, קשה לחשוב מדועיש לחשוד במתנחלים מיצהר שיכידוע לכל (ובעיקר לשכניהם הערבים) אנשים מתונים וישרי דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. על דה לגיטימציה
k_nemo,
Beer Sheva,
14/01/05 17:38
|
ודה הומניזציה, אנו למדים ונחשפים להן, בעקר הודות לחברינו השמאלנים וגולשים ''לגיטימיים והומניים'' מסוגך. תודה שאתה חוזר ומבהיר נקודה זו כל פעם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על דגים ובני אדם
אזרח,
15/01/05 12:51
|
מי שמשתמש במילה הומניות מן הראוי שיידע את האוניברסליות שלה (חפש במילון) גזענים ימנים שנזכרו פתאום במושגים כמו ''זכויות אדם'' ו''דמוקרטיה'' מעוררים גיחוך.
ואגב, כן, בהחלט צריך להקפיד על זכויות האזרח של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עד מתי מסע הדליגימיטציה
zvi,
יש''ע,
14/01/05 14:47
|
חברה חשבו קצת המסע המסוכן של כולם נגד יהודים מתישבים מזכיר לי מסעות מהעבר האפל של האנושות ותוצאותיו אלא שאז היו חלקינו בצד השני וכולם שואלים איך העולם המתורבת שתק עכשיו תנסו אתם לענות. שטיפת מוח כזאת יכולה להוביל למצב שהמתישבים סכנת האנושות כמו בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד שתקבלו את דעת הרוב, ותצאו!
ל"ת
E,
ישראל,
14/01/05 16:10
|
|
 |
להבדיל
Avi Ecuador,
15/01/05 01:28
|
היטלר עלה בדעת הרוב והיהודים היו מיעוט. הנאצים מילאו פקודות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי צריך את יצהר
שפי,
14/01/05 14:43
|
תושבי יצהר=אשפיסטים שיתחברו שאשף לחמאס ודומיהם כי שם מקומם כך נדע לפחות מי הוא יהודי והתגובה בהתאם רק חבל שיש עוד יהודים שמקומם בקרב הארגונים הפלשתינים והם עדיין חושבים שמקומם איתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יהודי? אתה בטח לא. אתה רשע
ל"ת
הר שפי,
14/01/05 16:06
|
|
 |
15.
ניסיון דריסה!!
מילואמניק,
14/01/05 14:35
|
חבל שהקצין לא עשה את מה שקצין בצה''ל חייב לעשות במקרה כזה. ניסיון דריסה מחייב פתיחה באש, תחילה לגלגלים ואם זה לא עוזר אז למרכז המסה. לא צריך להיות מצב שהרכב הפוגע יגע בחייל לפני שקליע יגע בראש המחבל הדורס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שקל להסית אותך, כסיל
ל"ת
15,
14/01/05 16:07
|
|
 |
14.
חד וחלק אני בהלם המום לאן הגענ
משה,
פ'ת,
14/01/05 14:31
|
ו ועד לאן המתנחזבלים רוצים שנגיע מתנחלים ארורים תפסיקו להיתעמר בנו ,אין לנו כח לשטויות שלכם קרצי נמאסתם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''יהודים ארורים, לכו מאיתנו''...
אלתרמן,
14/01/05 16:09
|
משה מגיב 14 , כך בדיוק אתה נשמע. אנטישמי מאירופה של שנות הארבעים. רק להחליף את המילה ''מתנחלים'' ב''יהודים'', והרי לך אנטישמיות לשמה. כנראה הסבים שלך לא חוו את מה שהסבים שלי חוו. רשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל ההשוואה המפגרת שלך
אורן,
14/01/05 19:14
|
רק המילה ארורים קיימת בשני המשפטים...וגם את המילה מתנחלים אתה משנה... תגיד לי, אתה חושב שאבא שלי השפריץ על הקיר ואמא שלי טיפסה על הקירות? מה עשו אותי באצבע? כל אחד שחולק על דעתכם (וזה בערך כל העולם, ורוב רובה של ישראל וכל חייל ששירת שם) הוא אנטישמי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השפל הרשע
Avi Ecuador,
14/01/05 23:19
|
מסביר לך שהאשמה בנרצחים ולא ברוצחים. עוד ידרוש מהנרצחים להתנצל. הבחור פשוט תולעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא שהיהודים לא פגעו באף
!,
14/01/05 17:00
|
|
 |
13.
כן.........מה עוד?
יעיעיע....,
14/01/05 14:29
|
מה עוד ''המתנחלים'' עשו?........יא זבלים נמאסתם, תקשורת=תשקורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
העצני, רס''ן בן 48? על מי אתה
נמאסתם!!!,
14/01/05 14:26
|
עושה רושם? בגילך אתה הרי כבר לא משרת במילואים. ואם באופן חריג אני טועה ואתה עדיין משרת, כנראה שתשוחרר בשבוע הבא. מקווה מאד שהעניין לא יעורר הד תקשורתי הנובע מה''ייחוס'' המפוקפק והידיעה תתפוגג כפי שראוי לה. ההתנקות תבוצע, גם משאר השטחים נתנתק בהקדם בע''ה ובלעדיה, גם בירושלים יהיה עלינו להגיע להסדר וכנראה שנתפנה מחלקה המזרחי. כל זאת יקום ויהיה לא בגלל שכך אני רוצה או שמישהו אחר אינו רוצה, אלא פשוט משום שאנו חלק ממשפחת האומות, חלק קטן, לאומות נמאס מהמצב בו מספר בלתי נחשב של בני אדם משפיע על המאורעות העולמיים בריב מגוחך על כמות עוד פחות נחשבת של שטח. אנו נאלץ בקרוב להתקפל בלי תנאים לקווי 67, אולי בתיקונים קלים וחבל על חיי האדם והסבל בשני הצדדים המתבזבזים לריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לקובע נוהל פתיחה באש
יוגב,
גליל מערבי,
14/01/05 14:17
|
כלפי מתנחלים שמתכוונים לפגוע בחיילים. מי שמנסה לפגוע יש לירות בו כדי להרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נבלים ברשות התורה
שמוליק שריר,
תל אביב,
14/01/05 14:15
|
הפטריוטיזם הדתי הוא מפלטם של כל הקוקואים הסהרוריים שנקראים נוער הגבעות. הם גם מעשנים סמים, גם עבריינים. הם פושעים לכל דבר. ביחד עם המתנחלים התמהונים הקיצוניים מיצהר ומתפוח הם חבורה מסוכנת שצריך להתייחס אליה כמו אל החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבלה התורה שברשות המתנחלים
ל"ת
יוסי,
14/01/05 15:10
|
|
 |
דעת הרוב..
moyshale,
14/01/05 15:00
|
הממשלה ,ובמיוחד ראש הממשלה משחקים באש.אחוז גדול של תושבי המדינה מתנגד לגירוש,וחלק גדול מהם מוכנים להקריב את חייהם כדי שהגירוש לא יתקיים,אז במקום לבטל את הדבר נראה שהממשלה (בתרוצים שונים ומשונים)מובילה לאסון,ושלא יגידו שלא ידעו או שלא ציפו, או כיסוי תחת אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופלסטינאים רבים מוכנים גם
חושחש,
14/01/05 18:56
|
כן להקריב את חייהם למען אותם שטחים.
מצא את ההבדלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבל אתה בעצמך.
ל"ת
מתנחל,
14/01/05 14:48
|
|
 |
ואיך אתה אדון מתנחל
רני השובב,
14/01/05 16:04
|
|
 |
9.
זה לא המקרה הראשון
ירון,
חיפה,
14/01/05 14:13
|
ד''ר מטר מאפרת היה הראשון לזכרוני שכאשר קיבל צו מילואים הוא החזיר את פנקס החוגר צה''ל שלו בטענות דומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטוב עשה.
ל"ת
סרבן ימני,
14/01/05 14:49
|
|
 |
למה לערב פוליטיקה בצבא?
שמוק,
14/01/05 18:55
|
אני עצמי ימני אבל אין ברירה. זה סתם יפרק את הצבא. כולנו נצטער על זה עוד 10 שנים.
חוץ מזה, שום דבר לא בטוח ויש עוד זמן על להתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לייבוביץ צדק
דורין,
כפר סבא,
14/01/05 14:11
|
הוא כינה את כנופיות הימין החמושות בתואר יודונאצים. זה מה שהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום הם מתנחבלים !! יותר מתאים
ל"ת
ביבי,
14/01/05 15:39
|
|
 |
כתום, מזכיר צהוב או חום?
אריה,
14/01/05 14:53
|
יש מי שהכתום של המתנחלים מזכיר לו צהוב. של הטלאי הצהוב. לי כתום מזכיר חום. של החולצות החומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לפנות קודם כל את יצהר!!!!
ל"ת
ירדנה לוי,
אילת,
14/01/05 14:09
|
|
 |
לפנות קודם כל את הכלים מהשולחן
ל"ת
חנה בבלי,
14/01/05 14:50
|
|
 |
אחר כך את שייך-מוניס
אחד העם,
14/01/05 14:50
|
|
 |
אחר כך את אילת
ל"ת
אחד העם,
14/01/05 14:48
|
|
 |
לא קשור. שטחים אלו מוכרים
אאאב,
14/01/05 18:52
|
על ידי כל העולם כשטחים ישראלים בשליטה ישראלית, ריבונית וחוקית. מה שאי אפשר להגיד על עזה, יהודה ושומרון. אם אתה חושב שישראל יוצאת מהשטחים רק בגלל שהערבים רוצים אז רואים שאתה גזען ודמגוג. האם אתה באמת מעדיף כמה קילומטרים מסריחים רוויי דם ומוות על פני מעט שלווה? האם אתה מעדיף שכל כך הרבה כסף ילך לקצבאות ולתקציב בטחון על השטחים האלה מאשר שיילך לכל הנזקקים בארץ? מאשר שיילך לחינוך? מה התועלת בלהרוס מדינה בגלל כמה ק''מ מחורבנים? אתה טיפש ועיוור. צריך לתת לך כמה סטירות כדי שתתעורר. בסוף כל המדינה תחרב וכל מה שישאר לך זה כמה גבעות בעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אפשר לפנות את כולכם למדינה
אחרת!,
14/01/05 16:07
|
במחשבה שנייה, אף בר דעת לא יסכים לקבל אליו חבורת פרזיטים-משיחיים-סהרוריים כמוכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
גם לא מכוון זה תאונה עם נפגעים
dd,
14/01/05 14:08
|
99.9% מתאונות הדריסה הם בלי כוונה זדונית אבל אנשים הולכים לכלא עם פגיעות בגוף.
אלה אם כן אתה מתנחל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם על פגיעות בראש
אדווה,
14/01/05 14:51
|
|
 |
5.
פינוי
יויו,
נגב,
14/01/05 14:07
|
לא צריכים לפנות, צריכים להתפנות מי שרוצה להשאר שיישאר = אין פיצויים, אין אפשרות להגנה. חשוב לעשות משאל עם כך שדעת הרוב תקבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך צריך וצריך. ממש גאון הדור
צריך,
צריך,
14/01/05 14:52
|
|
 |
4.
אין על מה להתפלא!!!!
פפו,
כל הארץ,
14/01/05 14:05
|
אם נהיה כנים ומציאותיים כלפי עצמנו , נבין שבועז העצני הוא אולי ראשון אך בודאי לא אחרון שיסרב לבצע פקודה בילתי מוסרית שכזו. אני מניח שכבר הרבה קצינים בעלי מצפון עומדים לסרב פקודה שכזו. מה שעוד נותר לומר לבועז העצני זה יישר כח!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להדיחו מצהל לאלתר ושיעוף מהארץ
אורן,
14/01/05 17:59
|
אם קשה לו לפנות שלא יפנה... אבל זה לא המקרה פה. הוא לא מוכן לשרת במקום אחר!!! כדי שחלילה הוא לא יחליף משהו אחר שיפנה. מה השלב הבא? הוא לא מוכן לשלם מיסים כי זה אולי ישלם חלקית את ההתנתקות? תחזיר את הדרגות, עלה על מטוס, ואל תבלבל את המוח. זו כבר סרבנות מעבר למה שניתן להתחשב בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כתרת מרושעת
ד,
14/01/05 14:03
|
אמנם כתוב בתחילת הכותרת את המילה חשד, אבל מה אתה רוצה להגיד שהמתנחלים פשוט דורסים את קציני צה''ל?, האם לעיתונאים מותר לכתוב מה שרוצים, הרי מילים יכולות להרוג!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כותרת מדוייקת
מי מפחד,
מאיומי הימין,
14/01/05 15:20
|
כן, יש חשד שהמתנחלים הללו דרסו את את קצין צה''ל במזיד. זאת הכותרת, וזה מה שמדווח. יתכבדו ויעמדו למשפט, ואם יורשעו ישאו נא בעונש ע''פ חומרת העבירה (משהו בין נסיון רצח ותאונת פגע וברח, מה שיחליט בית המשפט). הגיע הזמן שהימין הקיצוני יתחיל כבר להפנים את הקונספט המוזר הזה של מדינת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד עושים פה רצח אופי
אורן,
14/01/05 14:31
|
עד כמה שאני לא מזדהה עם המתנחלים נראה לי מאוד מגעיל ההסתה נגדם בתקשורת כאילו מדובר במפלצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מתנחלת, ולדעתי זה רצח אופי
ל"ת
למה כזאת,
אנטישמיות?,
14/01/05 16:01
|
|
 |
רצח אופי?
אורן,
אחר,
14/01/05 19:09
|
אני מצטער אם ציפור נפשך העדינה והמיוסרת נפגעה מפני שבעיתון כתבו רק חשד ובמקום מלאכים השתמשו במילים מתנחלים או ימין קיצוני. גם כן הרי יתכן שגופו של הקצין פגע במרכב הרכב ויתכן שגרם נזק לשאסי... איך יתכן שלא מוציאים להורג קצין שפוגע ברכב פרטי עם גופו... איפה ראית פה אנטישמיות? אתם כולכם תעופו משם או שתישארו שם אבל מאחד שלא ממש הזיז לו, כי מאחז יותר או פחות לא יפגע בישראל כמו שאתם בפאניקה של גוקים מסוממים שלכם מנסים לשדר, אני משוכנע שיש להשאיר אתכם שם. אתם לא אחי ולא בטיח. תגורו עם הערבים שם אם אתם רוצים. מצידי שלא יתנו לכם שקל פיצוי וישאירו אתכם שם. אתם פשוט מבקשים את זה כאשר אתם פוגעים בקצינים וחיילים! ואתם עושים זאת כל יום! זה כבר מזמן לא תופעה חריגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רצח אופי? כתוב חשד...
השופט העליון,
14/01/05 18:40
|
רק חשד, לא האשמה. כל אדם הוא חף מפשע עד שיוכח אחרת. זה החוק.
אבל אלה הרי המתנחלים - החוק הוא מהם והלאה אז לא בטוח שהם יבינו את זה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איך, לעזאזל, הקצין לא ירה??
לא מבין,
בושה לצה''ל!,
14/01/05 13:54
|
מה זה צריך להביע בדיוק? כשמנסים לדרוס אותך - תירה! יש לחקור את הקצין - ואם לא ימצא הסבר הולם - להעיף מצה''ל לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי המקרה שקרי.
ל"ת
היה שם,
14/01/05 14:53
|
|
 |
גם אתה שקרן, כולכם שקרנים!
ל"ת
לא מבין,
ולא מאמין!,
14/01/05 16:05
|
|
 |
1.
למה נפח אם אפשר לדייק?
חוהל'ה,
צפון,
14/01/05 13:48
|
למה לנפח ולהביא כותרת: מתנחלים דרסו''. אני סבורה שהם אמנם אלימים, ויש עשות הכל כדי שישחררו אותנו מנוכחותם הפוחיטית האלימה, הבריונית, המושחתת והאוגואיסטית עד גועל. אבל נמסר שלכל היותר הקצין ''נפגע קלות''. הוא לא נדרס ולא נמחץ. למה להקצין - למה להפוך לתקשורת צהובה ודוחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה אנטישמית, זו דעתי. כמו ב
ל"ת
איפה אבירי הצדק,
משמאל? נאלמו,
14/01/05 16:02
|
|
 |
תגידי את התחלקת על השכל ?
רני השובב,
14/01/05 15:51
|
או שאת חושבת עם האבר עליו את יושבת? להקצין בגלל שהוא נפצע קל ? וזה מוריד מחומרת המעשה ? את פשוט סליחה על ביטוי מטומטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשפוט על תעונה
מיכאל,
14/01/05 15:48
|
על תעונה עם נפגעים הולכים לכלא ושוללים רשיון נהיגה ל 10 שנים, במיוחד שזה בכוונה . אפשר גם להוסיף כנס של 5000 ש''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה? תשאלי את משרד ההסתה
אורי,
אקרע לו,
14/01/05 14:53
|
|
 |
אם מצאו את הרכב מה הבעיה לתחקר
יצהר,
14/01/05 14:48
|
את בעליו? אם הוא לא היה שם מי היה שם? כמו בעבירת מצלמה. זאת תאונת ''פגע וברח'' בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|