 |
92.
כמה שניות של חסד הפעם?
ל"ת
?16.1/2,
17/01/05 16:28
|
|
 |
91.
אנשי שדרות,מה הבעייה לייצר
אזרח Kessem,
ק''ש,
17/01/05 16:23
|
טילים כמו הקסאם? תקראו לו קסם! אחד על אחד ,ואצלם יותר צפוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מה עם הרעיון של לפיד?
Me,
Me,
16/01/05 23:04
|
מה נגמר עם הרעיון של לפיד לבנות גג מעל שדרות? איך פרשת לנו טומי עכשיו שאנחנו זקוקים ליצירתיות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אמצעים לא חסרים.
Yossi V,
שטויות.,
16/01/05 21:47
|
|
 |
88.
אין עדיין כדאיות כלכלית מקצועי
פרחיה,
16/01/05 21:35
|
אם אמנם מערכת הבטחון אישרה שמערכת הנאוטילוס מסוגלת כבר עתה ליירט טילי קסאם, שכבר נוכחנו שמסוגלים להרוג ולפגוע במרקם החיים בנגב, אז למה ממתינים. מה זאת אומרת שאין עדיין כדאיות כלכלית מקצועית לשימוש בנאוטילוס. האם יש בכלל כדאיות כלכלית לאחזקת צבא וליציאה למלחמות. האם חיי תושבי שדרות אינם ראויים להגנה, האם לא מגיע להם לחיות בשקט? נכון שאפשר גם להתנתק מהרצועה וללחום בפלשתינים אם ימשיכו לשגר טילים ללא כפפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אוריקה !!!
משה,
16/01/05 21:15
|
ישבתי לי באמבטיה וחשבתי על המצב. מדינה ריבונית חוטפת טילי קסם, אזרחים חפים מפשע נהרגים, חייבים לעשות משהו, ופתאום נפל לי האסימון. יש פתרון, זול ומהיר. הבולדוזר !!!! ניישר רצועת בטחון בעומק הדרוש, נגיד 10 ק''מ. כך לא ירו עלינו יותר טילים. ישפרו את הטווח? ניישר עוד כמה ק''מ. גאוני, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שאלה
Me,
Me,
16/01/05 17:40
|
|
 |
85.
המענה הנכון
T.B,
16/01/05 16:33
|
המענה הנכון לקסמים זה גדוד תותחנים פרוס באיזור, שיוריד מטח של שלשים ארבעים פגז על איזור היציאה של הקסם, תוך שלש ארבע דקות מרגע היציאה. ולא חייבים להיות מדוייקים, אלה להנחית את המכה על האיזור של היציאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאן נעלם חייל התותחנים?????
ל"ת
מטרת סוללה,
17/01/05 00:23
|
|
 |
בדיוק ככה
אילן,
16/01/05 17:29
|
שן תחת שן אפילו לא צריך תותחים מספיק במרגמות! די עם מדיניות התגוננות. אה, סליחה שכחתי מיצרים את המערכת בשביל הכסף כי 'מתענינים בעולם.' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אני יודע על מה מדובר...אשליה ש
פפר,
16/01/05 16:28
|
לא תועיל כמובן. ה''מענה'' יהיה מוכן אולי עוד חצי שנה, ואז כבר הרקטות יירו מרכבים , ככה שהוא לא יהיה יעיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
יש לי רעיון איך לקרוא לטיל
יואב,
השובב,
16/01/05 16:26
|
|
 |
82.
כמה הרוגים עוד יהיו לנו
רותם,
16/01/05 16:25
|
|
 |
81.
צריך פתרון מיידי .
יפים מישייב,
אופקים,
16/01/05 16:23
|
1) צריכים להבוד על הפתרונות ולהגיה למצב, שלמחבלים לא תהיה להם אפשרות לשגר תילים לאבר מדינת ישראל בכלל, ובפרת לאבר עיר לשדרות. 2) להפיל לחץ בן לאומי, להלחיץ את אבו מזן,כן ישראל מעמינה בשלום ,אבו מזן חייב להגיה להסכם עם מחבלים בכוח ולא בדיבורים הוא יודע שמחבלים פוגים לא רק בישראלים, וגם בפלשתינים. הפלשתינים הם לא מחשול לשלום, וכדי להקים מידינה פלשתינית צריכים לפרק את כל התשתיות התרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
להפסיק להם את החשמל.
זולו,
16/01/05 16:20
|
אין חשמל - אין מחרטות. גנרטור עובד - יעד לתקיפה. זה הפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
קוסם חסם קסאם של חמאס
גנן,
גידל דגן בגן,
16/01/05 16:18
|
|
 |
78.
הרוצה לשקר ירחיק עדותו
שי מאירי,
רחובות,
16/01/05 16:09
|
עוד כמה חודשים אולי ימים ספורים, כולם ישכחו שמישהו הבטיח לתת מענה לטילים. אני לא מבין איך ינתן מענה ע''י מדענים הם רוב הזמן בחו'ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
חה חה חה אין בדל של דבר כזה.
ל"ת
פיזיקאי חובב,
16/01/05 16:03
|
|
 |
שיר השירים
ל"ת
הרגת אותי,
מצחוק,
16/01/05 19:08
|
|
 |
76.
בום טראח
ל"ת
שמנמן,
16/01/05 16:02
|
|
 |
75.
חרטה!!! לקרוא!!
יניב,
ת''א,
16/01/05 15:46
|
רק בכח הם מבינים!! בתור תושב ת''א אני מבין את כל הדברים שנאמרים ע''י תושבי שדרות, ההגנה הכי טובה היא התקפה!! ובכל העוצמה. רק כך הם יבינו למי יש יותר כח!!! לא לתת לתושבי השטחים לעבוד בישראל למשך תקופות ארוכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי לא מבין כח?
Me,
Me,
16/01/05 22:48
|
האם אנחנו לא מבינים כח? האם לא עקב שמוש כח נגדנו יצאנו מלבנון, ואנחנו אמורים לצאת מעזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לקצץ בתקציב הביטחון, ומיד.
Moshe,
16/01/05 15:44
|
לקצץ בתקציב הביטחון, ומיד.
יש למערכת הבטחון מספיק אמצעים. מה שחסר לצבא ולמערכת הבטחון, היא הנכונות להשתמש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אמת ויציב!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
16/01/05 23:54
|
|
 |
הערבים צוחקים עלינו.
Yossi V,
16/01/05 21:18
|
|
 |
73.
NEW INNVENTION IN ISRAEL
Halim,
USA,
16/01/05 15:43
|
It is the right to time to publish this article! Israelis should be calmed down. More attacks could be on the way! Please BE calm! the Israeli invention will be ready within few years .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הגיוני שיתוכנן לפי ה''חץ''
ל"ת
סטודנט,
הטכניון,
16/01/05 15:41
|
|
 |
71.
המצחיקים מחפשים מדענים
שונא שמאל,
עפולה,
16/01/05 15:41
|
מי צריך מדענים כדי לפתור בעייה של ערבים? הם יפסיקו ברגע שלא יוכלו להרים את הראש ובשביל זה לא צריך מדענים רק את חיל אוויר ואת התותחנים וכמובן להתנהג כמו האמריקנים כך שיסדרו את הגופות כמו בצונמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הצעה לפתרון יעיל וזול יותר....
א.ש,
ירושלים,
16/01/05 15:38
|
לקבוע תג מחיר : קאסם = 100 הרוגים פלסטינים, 10 בתים הרוסים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא המענה הבעיה , הבעיה לנתק הח
telem--aharon,
ramat--gan,
16/01/05 15:34
|
לנתק מידית החשמל, אספקת הדלק, הגז, הקמח, המלט, הצנרת בכללותה,ובכלל את כל סוגי המסחר סופית ולגמרי. התפוזים במיוחד!!!מיד ונראה מה יהיה??!!!שרון ומופז ההבלים שילכו הביתה מיד אין להם דרך לטפל במצב כבר ארבע שנים!!!! שיודו בכך וילכו הביתה זו לא בושה!!!! שיבוא אחרים במקומם ונראה באם יש להם מה להציע??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יש מערכת כזו כבר פעילה
תותחן,
שיבטה,
16/01/05 15:34
|
|
 |
Not True
NY Joe,
NYC,
16/01/05 16:32
|
if you were really in Artilary you would not say this stupidity, the MLRS is a Multiple Launch Rocket System just as the Kasams are, not a system that stops it. Go back to your desk in the Kirya.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התותחן צודק
T.B,
16/01/05 16:39
|
הוא יודע היטב על מה הוא מדבר! ולא היתה לו שום כוונה לירט את הקסמים אלה את איזור השילוח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לתת לתושבי שדרות טילים ומשגרים
''התנגדות אזרחית,
'',
16/01/05 15:34
|
הפלשטנים מגלגלים את עיניהם השמיימה ואומרים ''זו התנגדות אזרחית'' בעת שהם מפגיזים את שדרות וגורמים למות אזרחים ישראלים.
צה''ל מפחד לעשות את מה שנדרש משום שהתשקורת הזרה שלא מסקרת את נפילת הקסאמים בשדרות תאשים אותו ב''תקיפת'' הפלשטנים.
הפתרון: על ''התנגדות אזרחית'' משיבים ב''התנגדות אזרחית''. אם תושבי שדרות יכלו לשלוח מטח טילים בקנה מידה דומה לקסאם על בית חנון, בית להייה, והעיר עזה כתגובה להפגזת עירם, יכולו בקלות לנמק את מעשיהם בכך שהם רק מחזירים את מה ש''נהנו'' ממנו במשך שנתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
זה צבא זה?
Yossi,
16/01/05 15:33
|
זה צבא זה?
בשביל מה לתת לצהל אמצעי לחימה, אם א י ן ל צ ה ל נ כ ו נ ו ת ל ה ש ת מ ש ב ה ם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הפתרון לקסאם - קאסם שדרות
הפותר שאלות,
16/01/05 15:31
|
להעניק לתושבי שדרות מערכות פשוטות וזולות של דווידקה. כל קאסם שנורה, מקבל תגובה של דווידקה.
תוך יומיים העסק נגמר.
הפותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל דקה שעוברת- מיותרת
ל"ת
חיים,
אזור א,
16/01/05 19:44
|
|
 |
חכם!
ל"ת
שןשן,
16/01/05 15:41
|
|
 |
64.
לישראל אין עוצמה צבאית מעפקת.
Yossi V,
16/01/05 15:26
|
עוצמה צבאית היא הנכונות והרצון להשתמש באמצעים העומדים לרשותך. לישראל יש את האמצעים. אבל לישראל אין את הנכונות והרצון להשתמש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right.
Moshe,
16/01/05 18:46
|
Israel is a wek country.
Having weapons and not having the WILL to use them, is worthless,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין איך
Avi Ecuador,
16/01/05 19:58
|
|
 |
די אבי לך לישון. מאוחר באקוודו
ל"ת
אמא של אבי,
17/01/05 02:08
|
|
 |
63.
במקום להתעסק בהתקפה
סימה,
16/01/05 15:24
|
|
 |
62.
אפרופו נאוטילוס
ניר,
16/01/05 15:23
|
מה איתו? כבר סיימו לפתח אותו או שצריך עוד איזה עשור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כמה יהודים צריכים למות?
Moshe,
16/01/05 15:21
|
כמה יהודים צריכים למות כדי שהעם יתעורר ויבין שהרדיפה הנואשת אחרי השלום מביאה לנו יותר קורבנות מאשר כל המלחמות? השלום הזה הורג אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הטיל הכי פרימטיבי שיש
ישי,
ראשון לציון,
16/01/05 15:18
|
|
 |
59.
תודה רבה שהתעוררתם שם למעלה!
ל"ת
ברווז,
במטוח,
16/01/05 15:17
|
|
 |
58.
אם זה הפתרון שצה''ל מציע
דן,
ירושלים,
16/01/05 15:17
|
|
 |
57.
יש פתרון אמיתי אחד
זאב,
16/01/05 15:15
|
פתרון השלום-חייבים לעשות ככל שניתן בכדי להגיע סופסוף להסדר מדיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלום הזה הורג אותנו.
Yossi V,
16/01/05 15:20
|
|
 |
אין שלום - אז איך הוא הורג?
אבישי מתיה,
16/01/05 15:41
|
|
 |
הרדיפה הנואשת אחרי השלום
מולך השלום,
מולך השלום,
16/01/05 18:42
|
הרדיפה הנואשת אחרי השלום מביאה לנו יותר קורבנות מאשר כל המלחמות? השלום הזה הורג אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''שותף לשלום'' הזה הורג אותנו
סליחה שאמת,
כואבת,
16/01/05 18:33
|
המשטרה של אבו מאזן נתנה למשאית התופת לעבור את הצד הפלשתיני של מחסום קרני.
המתאבד של אבו מאזן פוצץ את משאית התופת יחד עם שותפיו מהחמאס והג'יהאד.
ה''שותף לשלום'' הזה הורג אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
למה תמיד אנחנו מחפשים את הדרך
יהורם,
16/01/05 15:15
|
|
 |
55.
זו מנהיגות ...זה קאקא!!!
רודי מנור,
אשקלון,
16/01/05 15:14
|
זה מנהיגות זה קקה,לא מסוגלים לשמור על אזרחיה.המנהיגים יצאו בהצהרה שאין עימה דבר וחצי דבר כדי להפסיק הקסמים והמרגמות.צה''ל מפתח תשובה,זה לזרוק חול בעניים כדי שתושבים לא יברחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
SHARON RESUGN IMMEDIETELY.
ל"ת
ISAAC,
16/01/05 15:11
|
|
 |
53.
עם הקאסם ניסתדר
זמיר,
16/01/05 15:10
|
יהיה מי שבסוף יעשה לזה סוף
אבל מי יעזור לעם ישראל מהטימטום הלא מוסבר של מי שנקרא מנהיגי העם? 120 חברי קירקס ישראל צוחקים בפרצוף לאזרח הקטן אתם באמת חושבים שיש היום מישהו שדואג לאזרח הקטן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לאתר את מקום השילוח?
מוישלה,
16/01/05 15:08
|
זה לא יעבוד,יעלה הון תועפות,ואחרי הפיתוח וההוצאות,הם ישימו מתזמן(שעון) ויעזבו את המקום.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
garbage
ל"ת
mark,
16/01/05 15:05
|
|
 |
50.
בחיי שאנחנו מדינה של אידיוטים
רון,
16/01/05 15:01
|
עוד טיל התגוננות? איך הגענו למצב שאנחנו מתגוננים מול חבורת מחבלים מטורפים?צה''ל עושה צחוק מעצמו ומאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בסרט הזה כבר היינו
פנחס,
16/01/05 14:59
|
|
 |
כל הכבוד אבל זה כוס רוח למת
משה,,
פ'ת,
16/01/05 15:07
|
כל הכבוד אבל זה כוס רוח למת אין תרופת פלא ללוחמי גרילה , כדאי לפתח מענה רציני יותר וללכת לכיוון שלום ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מה רע בפגז של טנק?
אביעד,
צפון,
16/01/05 14:58
|
|
 |
47.
המענה החדש, המילה האחרונה....
חוטף ושותק,
שדרות תל אבי,
16/01/05 14:57
|
|
 |
46.
לא להרפות
רמי חלפון,
חולון,
16/01/05 14:57
|
חייבים למצוא מענה לקאסם כי בעתיד הלא רחוק זה ימיט עלינו אסון גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מצוקתם של תושבי שדרות??
רפי,
16/01/05 14:56
|
|
 |
44.
מהי עוצמה צבאית?
זיגמונד,
16/01/05 14:56
|
עוצמה צבאית מתחילה בנכונות וברצון להשתמש באמצעים העומדים לרשותך. לישראל יש את האמצעים. אבל לישראל אין את הנכונות והרצון להשתמש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
היר אין בעיה טכנולוגית לחבר...
המאסף,
16/01/05 14:52
|
צריך לחבר סוללת מכ''מ פשוטה עם סוללת וולקן בכינון אוטומטי וזהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
קום התנערה עם חלכה!
זיגמונד,
16/01/05 14:47
|
כמה יהודים צריכים למות כדי שהעם יתעורר ויבין שהרדיפה הנואשת אחרי השלום מביאה לנו יותר קורבנות מאשר כל המלחמות?
השלום הזה הורג אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנסה להסביר את זה לאם שאיבדה
איש אחד,
16/01/05 15:00
|
|
 |
כן, שיסביר לה שרון את כל האמת!
Avi Ecuador,
17/01/05 00:36
|
נהרג להקמת עגל הזהב פלסטין היום. ראה מה התוצאה הסופית ותגיד שאני משקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם בנה ''קורבן שלום'' היא יודעת
ל"ת
את זה טוב מאד,
בלי הסבר.,
16/01/05 15:26
|
|
 |
Enough with the incitement
Joe,
16/01/05 15:23
|
More mothers lost their sons because of your fucking peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלום הזה הורג אותנו.
Moshe,
16/01/05 15:18
|
|
 |
41.
סוף נמצא הפתרון לקאסם...
אמנון,
ירושלים,
16/01/05 14:44
|
כל הכבוד למדעני החימוש שך צה''ל סוף סוף מצאתם את הפיתרון לקאסם .הם שם ממציאים טילים ואתם הרסתם להם את התכניות.עכשיו הם אבודים אולי מחר הם יכריזו על הפסקת אש מפחד יירוט הקאסמים שלהם. ובא לציון גואל. מה אתם שם בעיתונות ובצה''ל חושבים אותנו,למטומטמים. הלא כבר היתה המצאה כזאת קראו לה נאוטילוס והיא היתה מיועדת נגד הקטיושות בקרית שמונה. אז מה ההמצאה החדשה הזו. רק ביבי יכול להושיע את המתנחלים הלא זה ידוע , ביבי יש לו צבא אחר גנרלים אחרים ולכל ידוע הוא היה בסיירת מטכ''ל המובחרת ''לא לגלות '' ואחרי שהוא יחסל את הטרור אז הוא ימציא פטנט שכל הפלישתינאים או יהיו חברי הקונגרס הציוני או יצמיחו כנפיים ויעופו מפה ,וכל העולם יקנה מביבי את הפטנט למלחמה בטרור וכלכלת ישראל תפרח ממכירת הפטנט. היידה ב י ב י רק ב י ב י
לכל המתלהמים ,שאלה אחת,מה יהיה פה בעוד 30 שנה,כשיהיו פה 10 מיליון פלשתינאים ללא מדינה ללא שלום ללא זכויות תחת כיבוש בהנהגת חמ''ס ג'יהד וחיזבאלה , אז יהיה יותר טוב , התנגנו להסכמי אוסלו ומי שהקשיב לשמעון פרס ליפני 10 שנים שאמר אם לא יהיה היום אוסלו יהיה לנו עוד 10 שנים מלחמה דתית עם אנשי חמ''ס וג 'יהד,אז לא היסכמנו לאוסלו של השמאלנים,היום לא נסכים לפינוי עזה מחר לא נסכים לשום הסכם ומחרתיים נמשיך להתלונן למה יש טרור למה יש קאסמים,אולי תתחילו להבין שיש גם עם אחר או אנשים אחרים שאולי לא נופלים עליהם קסאמים אבל דרכם לעבודה לבית חולים לעיר אחרת לצאת מהארץ למצוא עבודה לחיות חיים נורמלים, הם לא נחשבים בכלל הם נחשבים בענינו כחיות אשר כל מטרתם היא לחסל אותנו .דעו לכם ,לא ימצא פתרון לבעיה הפלשתינאית לא יהיה שקט בישראל לעולם אלא רק יותר גרוע ויותר גרוע,ואם אתם חושבים שמלחמה בטרור תחסל או תקטין את הטרור אז אתם חיים באשליה ,אנו נלחמים בטרור כבר 50 שנה עם כל הכח עם כל האמצעים ,אבל מה יצא הטרור רק השתפר והיום זה רק קאסמים פצמ''ר לא מדוייק שעושה לנו את המוות עוד שנה שנתיים או שלוש יהיה להם נשק מדוייק יותר משוכלל יותר ואז מה נאמר ,לרדוף אחרי הטרור שלא יגדל עוד,תתחילו להבין צריך לרדוף אחרי השלום זה רק הפתרון להפסיק את הטרור לא יעזור לאף אחד רק שלום יביא להפסקת הטרור, גם אם ישראל תפעל כל השנה בתוך תוככי עזה זה לא יעזור היינו בעזה 30 שנה וגם אם נהיה בעזה עוד 100 שנה זה לא מה שיפסיק את הטרור . חפשו שלום רק שלום יביא ביטחון.גם אם אתם לא מאמינים בשלום אם הפלשתינאים תנו צ 'אנס לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מענה לקסאם - אפאצ'י
ליאור,
ת''א,
16/01/05 14:41
|
אפאצ'י, ומודיעין טוב, יעיל יותר מפיתוח אמצעים חדשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כמה זמן יקח ?
יגר,
16/01/05 14:40
|
|
 |
38.
הקסאמים ירדפו אחרינו על ת''א!
ל"ת
רועי,
16/01/05 14:40
|
|
 |
37.
מדובר בתותח דבק.
דני,
ב''ש,
16/01/05 14:39
|
מדביק את הקאסם לאויר. זה פיתוח מחודש של המצאה ישנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הגיע הזמן שמישהו ישים על
אבנר,
16/01/05 14:37
|
השדרותניקים שהפכו לברווזים במטווח,הם ותושבי הנגב המערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
רגע לפני השיגור?
אמנון,
16/01/05 14:37
|
מעניין מאוד,ז''א שהוא גם לוקח את מי שמשגר את הטיל על הדרך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שטויות במיץ עגבניות
Avi Ecuador,
16/01/05 14:36
|
הבעיה היא מנטליות של חלם, אשמה של שרון ומנהיגות חלם, הפיכת דם יהודים להפקר ואי הבנה שהאשמה בפלסטינים היא קולקטיבית והעונש חייב להיות בהתאם, היינו טרנספר לדעתי או חס וחלילה דבר שמביא השמאל והפלסטינים הרוצחים; לא להשאיר שם אבן על אבן ולהחזיר את המדבר לקדמותו. אם ברור שהאבא או ילד שלך מת בגלל מישהו ברור שהעדפה צריכה להיות חיסול של האוייב, למי שהיו אומרים לו שיאבד את אביו או את בנו היה יודע לבחור אפילו משפט ''לפשע נגד האנושות (חיות רוצחות)'' בז'נבה. היום שרון מספר לכם על המצאות. המציא לחלם שיטה בכדי לקרוא קדיש על החי ולשבת עליו שבעה מספר ימים לפני שהוא מת, שישתתף הנרצח בקריאת הקדיש על עצמו מכיוון שכולם מבינים שהשיטה של שרון שמחר הוא הבא בתור. אין ספק ששרון חייב לפנות לש''ס, אולי יסכימו, הם אוהבים כסף ומה עוד שהדולרים כתוב עליהם: ''IN GOD WE TRUST'' שרון אסון, שיתפטר שלשום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זאת מלחמה במלא מובן המילה
יהודי המום,
ת'א,
16/01/05 14:36
|
מה עוד צריך לקראת כדי שנבין? הם קוראים לנו ''האוייב הציוני'', הם מתקיפים אותנו בנשק חם והורגים בנו על ימין ושמאל. הם רוצים את האדמה שלנו ו''הראיס'' הנבחר שלהם (שנבחר בבחירות דמוקרטיות שמשקפות את רצון העם) קורא לנו האויב הציוני ומכריז שתקום מדינה פלשטינית שבירתה ירושלים. איזה מן אנשים מחליטים את ההחלטות אצלנו? מה עוד צריך לקראת? כל מדינה אחרת כבר מזמן היתה תוקפת אותם ומשמידה את הכח הצבאי שם. אין שום מדינה שמוכנה לסבול התעללות כזאת. ואל תקראו לזה טרור, כי אילו לא טרוריסטים כגון הטרוריסטים באירלנד או קולומביה, שמתחבאים בהרים או בין האזרחים. אנחנו מתמודדים עם ''לוחמים'' שמשקפים את רצון העם שלהם. זאת היא מלחמה רבותי, ואנחנו יושבים בחיבוק ידיים כשאחיינו מתים מסביבינו. עד מתי????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו ''מנהיגים''
Avi Ecuador,
16/01/05 22:58
|
ששבויים לקונספציה ולהבל פיהם שלא מוכנים להודות שנכשלו ולעוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
totaly right
klous,
Holland,
16/01/05 15:22
|
You are so right! I wish there were more people who see it that way, what a waste of time, and what a waste of life. The people of Israel are desperate for a true leader, who really cares about the country, the best deffensive is offensive, and the sooner the better, sharon, with all due respect, let someone else who is more capable do the job, we want to remember you as the great militair you once was....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בולשיט
ל"ת
א,
16/01/05 14:30
|
|
 |
31.
טוב מאוחר מאשר אף פעם לא...
ל"ת
מנשה,
16/01/05 14:30
|
|
 |
30.
מה זה יועיל?
דשי,
16/01/05 14:29
|
הרי לארגוני הטרור יש כבר כמה וכמה טילים חדשים בקנה. ברגע שהקסאם לא יהיה אפקטיבי ,הם ידאגו שנכיר טילים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צבא שלם רודף אחרי טיל מטומטם..
גלגל,
16/01/05 14:28
|
|
 |
28.
יש פתרון לטירור והוא מאוד פשוט
מומחה,
16/01/05 14:27
|
כאשר תג המחיר לפלסטינים יהא מספיק גבוה שלא יהיה שווה להם להושיט יד לשלום ויד שניה לתקוע פיגיון וזה צריך לעשות צבא חדש לא מובס פסיכולוגית עי השמאל שהצליח להחדיר בצבא הזה שחיי פלסטיני חשובים מחיי יהודי עד אז יברברו על פתרונות לילדים קטנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אולי שיפתחו גל צונאמי מלאכותי?
ל"ת
איתי,
16/01/05 14:27
|
|
 |
אח....הלוואי
ל"ת
שיקלר,
16/01/05 15:02
|
|
 |
26.
נמאססססססססססססס
שירי,
רחובות,
16/01/05 14:26
|
נמאס מכל הפיתוחים האלה שלא עוזרים בכלום.סתם זורקים כסף ובסוף הכל לשווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תעמולה להשתקת הנושא. פתרון NOW
ל"ת
יהודה,
16/01/05 14:26
|
|
 |
24.
אולי עדיף שארה''ב תפתח
שמעון,
16/01/05 14:25
|
|
 |
23.
הלוואי שימצאו סופסוף פתרון
אזרח,
מן השורה,
16/01/05 14:24
|
נמאס כבר מהקסאמים שמתעופפים לנו מעל הראשים יום יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
The Palastiniens are developin
Ahmad,
Hamerkaz,
16/01/05 14:23
|
|
 |
21.
למה שלא נפתח קצת טילי התקפה
קובי,
16/01/05 14:23
|
|
 |
20.
שקר אחד גדול יש בריחת תושבים.
שאלתיאל מרום,
אשדוד,
16/01/05 14:14
|
המנהיגות במצוקה אין להם תשובה לתושבי שדרות והסביבה.מה זה נקרא בפיתוח ?כאשר מפתחים לא מודיעים!!! הרבה פיתוחים לא מצליחים. אני אדם מבין עינין.המנהיגים מפחדים מבריחת תוש.......בי.........ם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח כמה שאתה צודק!
ל"ת
רונה,
16/01/05 14:25
|
|
 |
19.
זואת התכונית הסודית:
דד/,
16/01/05 14:12
|
שלב ראשון - הרמטכ''ל יגיד שאם עוד פעם אחת זה יקרה, אנחנו נדע כיצד לנהוג. שלב שני - שר הבטחון יאמר בישיבת הממשלה שאנחנו ניתן מענה לבעיה, ושמדובר במצב בלתי נסבל. במקביל - שר החוץ יגיש תלונה למועצת הבטחון של האו''ם, וכן לשרי החוץ של האיחוד האירופי שיתכנסו לישיבתם השבועית. שלב שלישי - שרון ידפוק על השולחן, ויגיד שאנחנו לא ניכנע לטרור.
מה שלא יהיה - תושבי שדרות ימשיכו לחטוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זה עדיין לא נותן 100% הגנה
איציק,מטאורולוג,
אשדוד,
16/01/05 14:10
|
הפתרון הכי טוב זה לתקוף ולא להגן כי המחבלים ימצאו תמיד שיטות לעקוף את מערכת ההגנה הזאת. הדוקטורינה הצבאית בעולם תמיד מראה שמי שנמצא בעמדת מגננה מפסיד בסופו של דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד אבל זה כוס רוח למת
משה,
פ'ת,
16/01/05 14:09
|
אין תרופת פלא ללוחמי גרילה , כדאי לפתח מענה רציני יותר וללכת לכיוון שלום ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני מאוד מקווה שזה לא יראה
יסמין,
16/01/05 14:04
|
|
 |
החץ - המתקדם מסוגו בעולם
נדב,
צוללת צהובה,
16/01/05 14:36
|
אני לא בטוח בקשר למערכת נגד קסאם, אבל למה להשמיץ את החץ?
החץ התחרה בארבע מערכות אמריקאיות אחרות, ורק הוא הגיע למבצעיות. יש עוד בעיות ביירוט טילים מתקדמים יותר מהסקאד, אבל יש להניח שגם זה ייפתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שמענו עליכם
אבישי מתיה,
16/01/05 14:03
|
מנסים להרגיע את תושבי שדרות בסיפורי סבתא?
כי אני ועוד רבים זוכרים היטב את הפטריוטים האמיצים במלחמת המפרץ, שלא פגעו בכלום, אבל הצליחו לגרום נזק, למשל ברעננה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ביי ביי קסאם....
ל"ת
אמנון,
16/01/05 14:03
|
|
 |
13.
מי שבורח מעזה- עזה תרדוף אחריו
ל"ת
ענבר,
16/01/05 14:02
|
|
 |
12.
מה לקח להם כ''כ הרבה זמן?
מיקה,
16/01/05 14:01
|
|
 |
11.
נפתור את בעיית הקסאם
יהודה,
המכבי,
16/01/05 14:00
|
תבוא עלינו צרה אחרת,זה לא יגמר לעולם,רק בהסכם מדיני אפשר יהיה לחיות כאן בשקט ובשלווה. שבענו מלחמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמן לעבור למצדה..
ל"ת
אורי,
16/01/05 14:28
|
|
 |
10.
מצויין !מזל טוב!!!
רותי,
16/01/05 13:59
|
הגיע הזמן לתת מענה לטיל הארור הזה שעושה לנו כ''כ הרבה צרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סתם יזרקו כסף
אהרון,
16/01/05 13:58
|
בסוף זה יהיה כשלון אחד גדול-בדיוק כמו החץ הזה שמפתחים ומפתחים כבר 20 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שוב אנחנו עסוקים בהתגוננות...
רוית,
פ''ת,
16/01/05 13:57
|
יש לנו צבא כ''כ חזק וטוב,למה שלא נשתמש בו? לא חרם על כל הזמן והכספים שמשקיעים בכל הפיתוחים הללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שלך רוית!
ל"ת
איציק,
16/01/05 14:29
|
|
 |
צודק ב100%
jojo,
16/01/05 15:20
|
|
 |
7.
ב ה צ ל ח ה ! ! !
ל"ת
שמשון,
16/01/05 13:56
|
|
 |
6.
עד שיסימו לפתח מערכת שכזאת
אהוד,
16/01/05 13:56
|
|
 |
5.
מעניין כמה זמן יקח עד
גלעד,
חדרה,
16/01/05 13:55
|
עד שיפתחו את זה....20 שנה? 30 שנה? מעניין כמה כסף ישפכו על זה ובסוף לא יצא מזה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מחפשים פתרון זול יותר?
שם!,
16/01/05 13:54
|
מדובר בחיי אדם יקרים מפז!!!
אם צריך תעמידו מז''לטים וחפ''קים קרקעיים בסיטונאות - רק תגמרו את הסיוט הזה.
מי חשב שנגיע למצב כזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תודה לאל -הגיע הזמן
ל"ת
יעל,
16/01/05 13:54
|
|
 |
2.
עוד בדיחה של צבא שלום עכשיו
חסר אימון,
16/01/05 13:52
|
|
 |
צודק
ל"ת
שי,
16/01/05 14:24
|
|
 |
1.
''לפני השיגור''? כנראה מכשיר לקר
אריה,
16/01/05 13:50
|
|