 |
32.
מצלמות לעברייני איכות הסביבה
Y,
18/01/05 16:18
|
למה שהמשרד לאיכות והמשרד לבטחון פנים יאחדו יעדים וישתמשו במצלמות גם נגד משליכי פסולת מהמכוניות בזמן נסיעה (או לא בזמן נסיעה) שמעוררים את זעמי בכל פעם מחדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יוזמה מצויינת !!
נהג מפוחד,
18/01/05 08:10
|
יוזמה מצויינת שתכה את עברייני המהירות בכיסם. גם לא יזיק אם יגבירו את נוכחות השוטרים בכבישים וברחובות כדי להרתיע את עברייני התנועה הרבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
expirience in london
ory,
london,
17/01/05 20:56
|
in london they tried to do the same- they put cameras everywhere that cost millions of pounds and at the end- the accidents rate didn't go down but the opposite. the only thing the police is using cameras here is to collect more and more money from people. they are not relaible and have difficulties working in bad weather- waste of money hope they will not do things without research
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לשוטרים נמאס לצאת לרחובות !!!
גילי,
קרית מוצקין,
17/01/05 18:45
|
השוטרים מפחדים מהגשם ולא נעים להם מהחום הכבד. יותר נוח לשבת במשרד עם מזגן. מקסימום הוצאה לפועל תבוא אל החייבים בתשלום. אז למה לתת להם נשק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הישראלים פראיירים!!!
אחד העם II,
בית תחת,
17/01/05 16:45
|
מתי תלמדו? המדינה משתמשת במגוון רחב של שיטות לסחוט כספים מהציבור. ראשי המדינה ומוסדות השילטון שלה (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו') יכולים לתת דוגמא נהדרת לכל אירגון מאפיה שמעוניין ללמוד איך לסחוט כספים, והישראלי (כרגיל) מטומטם ו(כרגיל) משלם. כל מה שצריך לעשות כדי למנוע מחבורת המושחתים התורנית לממן את בתי הפאר, הטיסות, המשכורות, חשבונות הבנק בשוויץ ותנאי הפרישה המטורפים שלהם על גב אלה מאיתנו שעדיין עובדים לפרנסתם, הוא לשחק במשחק שלהם עצמם ! קיבלת דו''ח על מהירות? - תבקש להישפט, ותמרח את התהליך ככל יכולתך: שלח את הטפסים ברגע האחרון, תמצה את כל האפשרויות החוקיות שיש לך - גם אם אתה אשם!!! מספיק ש 5% מהנהגים שמקבלים דוחות יגישו בקשה למשפט, וסתמנו את המערכת. אחרי שנתיים - הדו''ח בטל. כבר היום דרושים כמה חודשים טובים כדי להגיע למשפט, ואם כולנו נגיש בקשות להישפט, אף אחד מאיתנו לא יגיע לעולם למשפט - המערכת תהיה סתומה לגמרי. לצעד כזה יש גם השלכות על הנקודות שהנהג צובר (ככל שתדחו את מועד מתן הנקודות ייטב לכם). והכי חשוב - די להיות פראיירים ! די לתת לחבורת חדלי אישים מושחתים להקשות ולהציק לציבור הרחב, כדי שעוד כמה ''מקורבים'' (מעניין ממי המשטרה רוכשת את המצלמות, ובאיזה מחיר...), יעשו כסף על חשבון הציבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אם השוטרים
א,
17/01/05 15:58
|
אינם מסוגלים לאכוף את החוק, אולי המצלמות יצליחו. אני ממליץ בהזדמנות למנות עוד ניצב (פנסיונר מיל של צה''ל כמובן) בתואר ניצב מצלמות או משהו דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
police state
ל"ת
avi,
17/01/05 15:07
|
|
 |
חובת המשטרה;המניעה
תושב,
ישראל,
17/01/05 20:44
|
מפעולת המניעה המשטרה משתמטת . עדיפ הרבה מאוד מצלמות, והרבה הכנסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
להציב מצלמה בכצנלסון בגבעתיים
דרור,
גבעתיים,
17/01/05 14:07
|
יש צורך דחוף להציב מצלמה ברחוב כצנלסון בגבעתיים!! יש נהגים שנוסעים ברחוב (שהוא דרך עירונית) במהירות העולה על מאה קמ''ש!! ממש סכנת נפשות!! לפני זמן לא רב נהג כזה איבד שליטה ופגע ברמזור, בגדר וברכב שבא מולו אך למרות כל מה שקורה המשטרה לא עושה דבר ע''מ לאכוף את חוקי התנועה במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נהדר!!!
שמחה ניר, עו''ד,
17/01/05 14:02
|
300 מצלמות X 50 צילומים ביום X 350 יום בשנה = 5.25 מיליון דוחות בשנה (בנוסף למה שיש היום). ועכשיו? כולנו מבקשים להישפט, ונראה אותם. ונראה מה הם יגידו את מספרי התאונות לא יקטנו, אלא דווקא יגדלו: הם יגידו שהעיקר זה ''להגביר את המודעות של הציבור'', ואחרי כן הם יוסיפו עו''ד 1000 מצלמות, ויגדילו את הקנסות, כל שלאף אחד כבר לא יהיה כדאי לשלם בדואר. בינתיים הם מדשדשדים באותו המקום כבר שנים רבות, וללא הועיל, כפי שחזיתי לפני כמעט 20 שנה (http://www.quimka.com/book/finale.htm#forecast).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עוד פעם מצלמות מהירות???
ל"ת
אלי,
מרכז,
17/01/05 14:02
|
|
 |
22.
צעד חשוב
חיים,
מלבורן,
17/01/05 13:53
|
זהו צעד חשוב להורדת מספר התאונות.אבל חשוב שלא יהיה היחיד. באוסטרליה ,תאונות הדרכים גם הייתה מכת מדינה,עד שהחליטו להילחם בתופעה.ואכן ,במשך השנים חלה ירידה משמעותית בכמות ההרוגים מתאונות דרכים. ראשית,זה התחיל עם אכיפת חוק חגורות הבטיחות.אחר כך עם המכמונות,ונמשך עם בדיקת רמת האלכוהול בדם. ולאחרונה ,גם בדיקת סמים אצל נהגים. על עברייני שתייה,אין לבתי המישפט רחמים. ומעל רמת אלכוהול מסוימת,הרשיון נשלל באופן אוטומטי. כל הצעדים ביחד,אכן הוכיחו את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הנהגים מסחטת מיסים
ל"ת
יניב,
17/01/05 12:02
|
|
 |
20.
מחפשים מתחת לפנס!
T.B.,
17/01/05 11:30
|
מתי סוף סוף יבינו כאן שהבעיה לא נעוצה במהירות אלה בחוסר הידע של הנהגים! היות ובארץ לא לומדים לנהוג, אלה לומדים כדי לעבור את מבחן הרישוי, שהוא בעצם מעניק ידע בסיסי מינימלי, ואין שום הכשרה נוספת. למעשה היה צריך שכל נהג שצבר שנה ניסיון בסיסי בנהיגה, יעבור קורס מתקדם לנהיגה, בו ילמדו הנהגים את כל מה שלא ניתן ללמד את התלמידים לפני מבחן הרישוי. כמו כן אני מצפה מהמדינה שאת כל הכסף שהם שואבים מהציבור דרך מיסוי הרכב והדלקים והקנסות, ישקיעו חזרה בתשתיות כבישים בטיחותיים יותר מאלה הקיימים היום בארץ. חוץ מזה, יש חובה מיידית לשנות את אופן השילוט של המהירות המותרת, ולציין מה המהירות המותרת ולא ולמש סוף הגבלה ל70 או 80.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מהירות זו לא הבעיה- מתי תקלטו?
איציק ק.,
חיפה,
17/01/05 11:02
|
הבעיה היא בעקיפות מסוכנות, זלזול ברמזור אדם, ונהיגה פרועה (לא כל נהיגה מהירה היא פרועה, למי שלא הבין עדיין). המהירות היא רק התרנגולת מטילת ביצי הזהב של המשטרה- קל לתפוס יחסית, ומכניס הרבה כסף. זו הסיבה היחידה שמשקיעים דווקא בזה, ולא הסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רק שפה אחת מבינים הישראלים
בני,
מרכז,
17/01/05 10:43
|
חבל מאוד שהמדינה תעשה על הגב שלנו עוד כמה מליונים אבל אין ברירה ישראלי רק שאתה פוע לו בכיס הוא מבין - מהירות הורגת '' חיים הכט ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ישרפו אותן לפני התמונה הראשונה
ל"ת
מציאותי,
17/01/05 10:39
|
|
 |
16.
הגיע הזמן !
בת יענה,
חלם,
17/01/05 10:38
|
אבל למה לא להציב באופן קבוע ממילא ,כלכלית זה מכסה את עצמו אז מה מפריע למשטרה שהם חס וחלילה ידעו מה קורה בכבישים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מיסים
רפי,
17/01/05 10:27
|
למשטרה ולממשלה לא משנה כמה הרוגים .משכללים את האמצעים לגבות עוד קנסות לקופת המדינה שהיה עוד כסף לדתיים או למשכורות המנופחות שלהם.צריך להתחיל לדאוג לתשתיות כבישים לא לקנסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה איך שנוהגים, זה לא המהירות
שלומי,
אשדוד,
17/01/05 10:26
|
סתם מחפשים איך להוציא כסף מהאזרחים עוד אופציה לרווח קל ותו לא, מילא אם הכסף הזה היה הולך לרמזורים להולכי רגל במקומות מסוכנים, לשיפור תשתיות הכבישים הרעועות, להוספת תמרורים, למסע הסברה ארצי לגבי תרבות נהיגה נכונה, אבל האמת היא שזה סתם יתווסף כמו מס פראיירים חדש לקופת המדינה ויתפוצץ על איזה שמפניה של פקיד ממשלתי ואשתו במסעדת יוקרה!!! חייבים להצטרף לאור ירוק היום כדי באמת לשנות אתם וכל מקריכם עכשיו www.oryarok.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ותשובה ציונית הולמת:
ציוני,
אי שם,
17/01/05 10:23
|
לרסס ספריי מקטב על המספר מאחור - אם המצלמות הן דיגיטליות, התחום הדינאמי שלהן נמוך בהרבה משל הפילם, כך שהספרי יכול להיות יעיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אם הטיפשות והזדון היו מחלה
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
17/01/05 10:22
|
היו רוב השוטרים, על כל דרגותיהם, יושבים בבתי חולים פסיכיאטריים ו/או בבתי סוהר. אני מסכים עם כל אלה שטוענים שזו בסה''כ מסחטת כסף. אני טוען שזו רשעות להתעלם מהצעדים המקצועיים הנדרשים, ולהיטפל למהירות שיוט ברוב הכבישים שכבר מזמן מעל המהירות המכסימלית המותרת האינפנטילית מימי המנדט. אבל הכח בידיהם, והם יעשו כרצונם, על גבינו, וללא כל תועלת. אף נהג בישראל לא ילמד לנהוג מהתעללות זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הלחמו בנוהגים ללא רשיון
נהג חדש,
כל הארץ,
17/01/05 10:19
|
10 שנים כלא לנוהג ללא רשיון בגילופין או בהשפעה ותראו איזה שקט נהיה בכבישים. שנה כלא לכל שאר הנוהגים בשלילה. אתה הבנת את זה קראדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
די לאלימות המשטרה
אא,
17/01/05 10:15
|
אי אפשר לזוז במדינה מבלי להיות מתועד ע''י המשטר לאן הגענו גם במשטרים האפלים ביותר לא הייתה חדירה כזו לפרטיות חוצפה הגיע הזמן שהמדינה תמצא דרכים שונות להעשיר את קופת המדינה ולפתור את תאונות הדרכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ושוב...
HarCo,
מרכז,
17/01/05 09:59
|
ושוב אנו משתחווים לאלילת המהירות. ושוב מתעקשים לחפש את המטבע מתחת לפנס. ב 2004 היתה ירידה בהרוגים מתאונות אז המשטרה התהדרה בנוצות טווס ב 2005 היתה עלייה בהרוגים אז זה גורמים סביבתיים... עד מתי יעסקו בעבודת אלילים? ריד מיי ליפס. זה לא מהירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
המחאה המתבקשת -
מוקיון,
17/01/05 09:56
|
על כל דו''ח יש למצות את כל האפשרויות המשפטיות - ברירות משפט וערעורים, כדי שהמדינה תפסיד יותר ממה שהיא מרוויחה, ואז היא תחדל לגנוב מהנהגים ותחל להלחם בתאונות הדרכים באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
17/01/05 10:32
|
כל מי שרוצה ייעוץ (חינם) יתקבל בברכה. אילו הטיפשות והזדון היו מחלה... היו רוב השוטרים, על כל דרגותיהם, יושבים בבתי חולים פסיכיאטריים ו/או בבתי סוהר. אני מסכים עם כל אלה שטוענים שזו בסה''כ מסחטת כסף. אני טוען שזו רשעות להתעלם מהצעדים המקצועיים הנדרשים, ולהיטפל למהירות שיוט ברוב הכבישים שכבר מזמן נוהגת בצדק מעל המהירות המכסימלית המותרת האינפנטילית מימי המנדט. אבל הכח בידיהם, והם יעשו כרצונם, על גבינו, וללא כל תועלת. אף נהג בישראל לא ילמד לנהוג מהתעללות זו. להיפך... ואני באמת מקווה שיקרה מה שאני חושש ממנו... לא, אין כאן הפוך על הפוך. יש כאן עולם הפוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם טיפש וזדוני...
שוטר,
17/01/05 17:05
|
בגלל ההכללה שבשורה 3 בתגובתך. אשפז עצמך לטיפול קצ''מ בגהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איפה מפה, כתוב, ראו מפה
ל"ת
איפה מפה,
17/01/05 09:45
|
|
 |
6.
יופי קאראדי! מחשבה פרקטית
המאסף,
17/01/05 09:41
|
סוף סוף מציבים מכמונות היכן שבאמת צריכים אותן ולא סתם אקראית בכל ישורת.
עכשיו יש להפסיק להציב אותן במקומות שאינם מועדים לפורענות, כלומר, להציב מכמונות ומצלמות רק במקומות שהסטטיסטיקה מראה שקורות בהן תאונות יותר מפעם בשנה כמו סבובים מסוכנים, צמתים אדומים וקטעי כביש אדומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מסחטת כסף
ל"ת
זהבי,
17/01/05 09:26
|
|
 |
4.
המצלמות- מסחטת כסף מהאזרחים
נמאס לי מהם,
17/01/05 09:22
|
ממש מסחטת כספים על כל שטות!! ולא שיש זילזול אבל יש מצבים שבהם לא ניתן לנהוג מבלי להפעיל מציאות ולא תאוריה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפשים דוחות
שלמה,
חיפה,
17/01/05 10:29
|
השוטרים מעוניינים אך ורק בדוחות ולא מעניין אותם בככל תאונות דדכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חתיכת משועממים!
שמוליק,
ר''ג,
17/01/05 09:20
|
במקום להתעסק עם דברים רציניים, מתעסקים עם שטויות. כאילו שזה מה שיעצור את תאונות הדרכים...
משטרת התנועה כבר מגעילה את הציבור עם השטויות שהיא מתעסקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טוב מאוד הגיעה הזמן להיתורר
ספיר,
אשקלון,
17/01/05 09:13
|
הגיעה הזמן! לנסועה היום בכבישים זה כמו לסחק רולטה רוסית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אבל למה שוטרים במוקד קראדי!
מפקד בדימוס,
חיפה,
17/01/05 08:59
|
מה אי אפשר לאייש בעובדים רגילים שוטרים צריכים להיות בשטח כדי להילחם בתאונות ובפשע ולא במוקד! מר קראדי קורא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במוקד יש טלפניות לא שוטרות
שוטר,
ת''א,
17/01/05 17:02
|
גם חיילות שח''ם וגם מתנדבים אז תברר לפני התגובה האוטומטית
הגב לתגובה זו
|
|