 |
24.
הגרמנים עוד רוצים לדבר????
ל"ת
ג'ק,
לונדון,
18/01/05 21:30
|
|
 |
23.
Get real
Karen,
Holland,
18/01/05 20:20
|
It is just a language. Nothing more. The German can hardly speak English. So stop making such a big deal out of it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הגזמתם
בוריס,
חיפה,
18/01/05 18:28
|
אני לא רוצה להגיד מילים גסות על הדרישה המטופשת לאסור לדבר בגרמנית בכנסת למרות שככה אני מרגיש. אבל לא הייתי בשואה ואין לי זכות. ואם יגיע נשיא אוסטריה - באיזה שפה הוא ידבר? ומה בקשר לספרדית - זוכרים גירוש מספרד? ומה עם רוסית ואוקראינית - זוכרים פוגרומים ובוגדן חמלניצקיי? היו גם גרמנים שנלחמו נגד נאצים. במה לעזאזל שפה אשמה? זאת גם שפה של היינה וקאנט. הסיבה האמיתית היא שכמה ח''קים טיפשים שלא מסוגלים לעשות שום דבר רציני מחפשים כותרת בעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח שלי אתה צודק ב-1000%
ירדן,
גרמניה,
18/01/05 23:20
|
|
 |
21.
למה נואם נשיא גרמניה בכנסת?
שערוריה, בושה,
חרפה וכלימה!,
18/01/05 18:18
|
הוא חבר כנסת? גם סאדאת נאם בכנסת, לא בשפה הגרמנית, אלא בתיאוריה הגרמנית. מעריצו של היטלר, זה שכתב להיטלר מכתבי תמיכה והערצה, נאם בכנסת ישראל, לכבוד אחד השלבים בתכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. ועכשו מתכוונת הכנסת, שכבר מזמן שמה את העם היושב בציון ללעג ולקלס בגויים, לשמוע גרמנית. כל מכבדי עצמם צריכים לקום כאיש אחד ולצאת מן האולם, כשהשפה ה''תרבותית'' הזו תישמע בין כתלי בית ה''נבחרים'' הישראלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי ינאם אתה ?????????
ירדן,
גרמניה,
18/01/05 23:19
|
למה אתה דובר גרמנית? וחוץ מיזה מה מפריע לך השפה היא לא הרגה אף 1 ברוך גולדשטיין דיבר רק עיברית אז.... הוא לא רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב את
תמה,
18/01/05 18:56
|
את לא במקרה חנאייזנמן האגדית? ביקורו של אנוור סאדאת בכנסת היה הדבר הטוב ביותר שקרה למדינת ישראל מאז הקמתה. מנהיג ערבי ראשון שהכיר בזכות קיומה של מדינת היהודים ועשה אתנו הסכם שלום, קר , אך טוב פי מיליון ממלחמה חמה. ונשיא גרמניה מכבד את הכנסת שלנו בביקורו ובנאומו, אחרי שחברי הבית הגזענים והמנוולים, והם אינם מעטים בכנסת ה16, מבזים אותה יום יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי לקמץ במילה גיזענות
ירון,
18/01/05 19:37
|
מסכים איתך לגבי השלום עם מצריים רק חבל שנתנו להם את כל סיני,בגין ויתר מהר מידי,היה אפשר להשאיר חלק מסיני אצלנו. לגבי ח''כים גזענים, אם יש אז מדובר רק בחברי הכנסת הערבים. שינאה על רקע תרבותי (טומי לפיד) או מדיני כמו של ח''כים מהימין היא לא גיזענות. שלילת מדינת ישראל כמדינה יהודית זו גיזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות ערבית בלבד?
oz,
18/01/05 22:20
|
ומה עם גזענות החכ''ים הדתיים והימין הקיצוני? איזה :מרגליות'' מפיקים פיותיהם! בטרם אנחנו שופטים אחרים, בואו נבדוק מה בחצר שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מקבלים צמרמורת מהשפה אבל
יוסי,
18/01/05 18:15
|
לא מהכסף הגרמני, מהצוללות ומעוד דברים רבים וטובים שמגיעים משם בתשלום או בחינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בושה וחרפה
יואב,
מרכז,
18/01/05 18:05
|
לאחר שבירנבאום התעקש לנגן בפסטיבל ישראל הממלכתי את יצירתו של המלחין שכתב ספר אנטישמי: ''היהודים במוסיקה'', בא נשיא גרמניה ומעיז לנאום בגרמנית בכנסת. כנראה שלו יש את הכבוד הגרמני הידוע, אך בנו לא נשאר שמץ של כבוד יהודי, כבוד לנספים וכבוד לעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
150,000 ישראלים גרמנים
150,000 ישראלים,
גרמנים,
18/01/05 17:41
|
הידעתם שיש לשבח וייס 150,000 ישראלים בעלי דרכון גרמני.
150,000
150,000
ישראלים בעלי דרכון גרמני.
....לרדת מהעץ
... למחוק את הצביעות.
נטו ....... נטו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גילה פינקלשטיין -תתביישי
מתנחל,
תל אביב,
18/01/05 17:39
|
כשגורמים קיצוניים בימין ענדו תלאי כתום לא אמרת כלום , מה קרה שפתאום התעוררת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גרמנית זאת לא שפה של נצים
ירדן,
גרמניה,
18/01/05 17:33
|
אני גם מדבר גרמנית וגם הילדים שלי אז מה אנחנו נצים ??? גרמנית זאת שפה ולא יותר מיזה תתחילו להיתבגר כבר בארץ גם אתם חבריי הכנסת עים כל הכבוד כל 1 מדבר בשפה שהוא יודע ונולד איתה
את השואה אסור לישכוח אבל אסור ביגלל זה לישלול שפה או לאום כי זה גיזענות לשמה ואנחנו לא גזענים או... תחשבו טוב טוב ליפני שאתם רושמים שטויות !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
העיקר ניספחים צבאים גרמנים יש
לןל,
18/01/05 17:25
|
|
 |
14.
German
Izzy,
Frankfurt,
18/01/05 17:25
|
|
 |
אתה צודק אח שלי שפה לא הורגת
ל"ת
ירדן,
גרמניה,
18/01/05 23:13
|
|
 |
Ach, wirklich?
Yosi,
Germania,
18/01/05 18:00
|
|
 |
13.
די,די,די,אולי גם נחזור לא
יואל,
18/01/05 17:20
|
לקנות תוצרת גרמניה,נתבייש בהורינו שדיברו גרמנית בניהם,נחרים כל מוצר עם כתב גרמני...... העיקר לזכור באופן מטומטם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Herr Weiss
smart,
18/01/05 17:19
|
|
 |
11.
חברי כנסת ישראל חצופים
בני מ,
אור יהודה,
18/01/05 17:18
|
יש חוצפה ישראלית .. להזמין אורח ולא לתת לא לדבר בשפת אם זה זלזול נתאר לעצמנו את דוד לוי חייב לדבר באנגלית ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני מאור יהודה
שמחה,
19/01/05 19:33
|
לא ידעתה כל מי שמדבר גרמנית הוא נאצי וכל מי שמדבר עברית הוא סוחר סמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שאלה
ישראלי,
18/01/05 17:13
|
בלי קשר לקונוטציות של השפה הגרמנית, האים בביקורים ממלכתיים של הנשיא או ראש ממשלת ישראל באירופה וארה''ב הם נואמים בעברית? לא זכור לי, אם כן מה רע באנגלית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הסבאים שלי מדברים גרמנית!
ל"ת
הירשפלד,
18/01/05 17:13
|
|
 |
מילת הסליחה תשמע בגרמנית
בני מ,
אור יהודה,
18/01/05 17:23
|
הרבה יותר טוב יהיה לישמוע בשפת אם מאשר מתורגם... ועד מנשיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ביזוי השואה
רוני,
18/01/05 17:13
|
העיקר שכל הח''כים יורדים על המתנחלים - תסתכלו על עצמכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אנחנו יוצרים בעיה ואח''כ מנסים
אבי,
18/01/05 17:12
|
לפתור אותה,כמובן יש גם כאלה שרוכבים על העגלה בשביל לקדם את עצמם.דעתי היא,זו שפתו,זו שפתם של אנשים רבים אחרים,יהיה לא מכובד לארח מישהו שדובר גרמנית ולהגיד לו לדבר בשפתו,עדיף לא להזמין אותו מאשר להעליבו,אבל את זה היו צריכים לעשות לפני שהזמינו אותו,עכשיו לדעתי זה מאוחר,צריך לתת לו לדבר,מי שלא מעוניין שלא ישמע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזה קוראים בגרמנית חוצפה ישראל
בני מ,
18/01/05 17:27
|
|
 |
6.
במה דנקנר עדיף על שבח וייס?
ניצול שואה,
רמת השרון,
18/01/05 17:07
|
איזה זכויות יתר יש לדנקר בקטע הזה. אני רואה פה תגובות שנתלות במאמרו של דנקנר. דנקנר הוא צבר. שבח וייס הוא ניצול שואה שבילה שלוש שנים מחייו בתוך בור באדמה כשהגרמנים מחפשים אחריו. לטעמי לאמירתו שי הרבה יותר תוקף מוסרי מזו של דנקנר רק בשל היותו ניצול שואה. יש לכבד את דעתו של אחרון הניצולים שהשפה הגרמנית בכנסת ישראל מפריעה לו ולהפסיק להתלהם ולכנות את הח''כים שהעלו את הסוגייה הזאת בכינויים מבזים. כינוייים כאלה מבזים בראש וראשונה את הכותב אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא של איינשטיין, פרויד והרצל
ל"ת
ויעידו על כך,
העובדות,
18/01/05 16:58
|
|
 |
בוודאי שכן
ויסמולר,
חיפה,
18/01/05 17:09
|
הרצל היה יהודי וינאי. פרויד שפת אמו גרמנית וכך גם אינשטיין שהיה ייקה טהור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שכחתי לציין:
יפית. ג.,
18/01/05 16:57
|
כדורי -QUIES - (פרוש בלטינית :שקט,שלווה) www.quies.com/produits.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ויס תפסיק לקפוץ על עגלת השואה
י,
תא,
18/01/05 16:49
|
וייס קופץ על כל דבר שקשור לשואה. לא יקרה שום דבר אם נשיא גרמניה ינאם בגרמנית בכנסת. תקראו את המאמר של דנקנר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אל תדאגו,אין לו את המבטא של
יפית .ג.,
18/01/05 16:47
|
היטלר. מי שלא רוצה לשמוע,שיבוא עם כדורים רכים לאוזניים נגד רעש. אני ממליצה על כדורי -QUIES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בעיקר שפתם של היטלר, גבלס
פרחיה,
18/01/05 16:43
|
כדאי ששבח וייס וחבריו לדעה שאסור לדבר גרמנית בכנסת יקראו מה חושבים אמנון דנקנר ומאות מגיבים, אפילו ניצולי שואה, על החרם החדש, לא על איש, או על ציבור אלא על שפה, שביקשו החכים המעליבים בטפשותם, להכריז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאות המגיבים ??
אורי,
18/01/05 17:19
|
ככה תמיד הדברים שלך נכונים ?? עד שעה זו יש כ20 מגיבים שלא כולם עם דנקנר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אין לך מה לומר, החרש
פרחיה,
18/01/05 19:07
|
דברי לרוב נכונים עובדתית. עדיף לי לחפש ברשת או בספרייה נתוני אמת כדי שאנשים כמוך לא יתנפלו עלי. כאן כבר הגיבו 133 קוראים ולמאמר של דנקנר עד עתה 45, ובסהכ 178 תגובות, ורובן דווקא מחייבות נאום בגרמנית. מותר להגיד שאלו מאות תגובות? הייתי שמחה לו היית מבקר אותי בדברי טעם, ברמה הראויה לטענותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה - אני מסכים אתך
oz,
18/01/05 22:28
|
רבים מאתנו נוסעים לביקורים בגרמניה ונהנים מנופיה בלי לשכוח מה עוללו לנו הגרמנים לפני 60-70 שנה. הדור של משתפי הפעולה האקטיבים ונפסיבים עם היטלר וכנופייתו הולך ונעלם - אלה שהיו בני 40 בתום המלחמה לבטח אינם בחיים, או שהם בני 100 ...אי אפשר להמשיך ולטפח את השינאה למדינה שהיא אחד מעמודי התווך של האיחוד האירופי ושומרת על קשרים הדוקים עם מדינת ישראל. לא נשכח גם שגרמניה הכירה באחריותה לפשעי הנאציזם ושילמה פיצויים לניצולי השואה. לא נשכח גם שגרמנית היא גם שפתם של גיתה, שילר והיהודי היינריך היינה.
הגב לתגובה זו
|
|