 |
72.
אני מוכן להיות רוב של 70%
לא ימני, מוטי,
חיפה,
22/01/05 12:13
|
בתנאי שאום אל פחם תעבור לרשות, ראיתם את החגיגות שם ומצעד המכוניות כאשר מאות מטפסים על כלי הרכב, עזה בהתגלמותה, רק כאן יש להם את בטוח לאומי ולשכות העבודה ושם היו מתים מרעב, צודק ליברמן שיש לבציע חלופי אוכלוסיה, ומי שלא מאמין שיקרה כך, יש לו חברים ממשפחת העופות קרי בנות יענה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
עובדות נכונות
פק תנועה,
קרית ביאליק,
20/01/05 14:15
|
לאור מחקר זה להפסיק את הסכם אוסלו ולישב את חמישה עשר מיליוני היהודים שנוטרו בעולם ביהודה ושומרון ועזה לעלות את כל היהודים לכאן בעזרת הסברה מסיבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מחקר מגמתי במטרה לסכל ההנתקות!
ל"ת
רן,
20/01/05 09:20
|
|
 |
יש בידך עובדות להאשמה זו?
ל"ת
ע.ע.,
20/01/05 11:51
|
|
 |
69.
ONLY TRANSFER
Realist,
White House,
20/01/05 02:21
|
of the total number of Arabs to the east side of the Jordan River should solve the so called demographic problem. Such things have been done in the recent past and even in the present. All those who want to yell at me, should think first and give me a good answer, as to why, in their eyes, a transfer of Jews is legitmate?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה הבעיה פה בכלל?
Yossi V,
20/01/05 01:11
|
והרי על פי ראות עיניהם ודעתם וידיעתם והעובדות שבידיהם של ראש ממשלת ישראל ואזרחי המדינה, אין אפילו פלשתינאי אחד בין הים לנהר. המצאותם של ערבים באזור זו איזו 'פאטה מורגנה' שכמה שמאלנים יפי נפש המציאו.
לו רק היתה דרום אפריקה כל כך חכמה לפני 15 שנה למשל, והיתה מביאה את הפרופסורים המהוללים הנ''ל ומיישמת את ממצאי הדו''ח שלהם, היתה יכולה עד היום להמשיך ולשלוט ב'מיעוט' השחור הלא קיים.
חוכמה עלובה של יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה יכול להשוות
דוד,
הוד השרון,
20/01/05 15:48
|
את דרום אפריקה לישראל? האם אתה חולם על אותן תוצאות? אתה רוצה שרוב ערבי ישלוט כאן, הרי הם ישחטו את כל היהודים! בעצם אולי אתה בעל חוכמה ערבית עלובה משום שאתה ערבי (מהאומה שתרמה מעט מאוד לרמת האינטיליגנציה של העולם)? והרי חדשות בשבילך: במקרה שינתן בידם הם יהרגו קודם את הערבים ישראלים, שנתפסים על ידיהם כמשתפי פעולה עם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בטוח שהרוב נוצר רק מהדתיים
שימי,
חיפה,
19/01/05 22:48
|
ולכן זה מפריע ליפיופיים השמאלניים ואשר יעשו כל שביכולתם לשנות זאת כדי שלערבים יהיה רוב ואז ההתנתקות בגלל בעיה דמוגרפית תחזור להיות צודקת לא אשכח את בן גוריון אשר רצה להחזיר את ה''שטחים הכבושים'' כי בתוך מספר שנים מועט נאבד את הרוב והנה באו לנו ישראלים התיישבו דווקא בשטחים בהתאם להסכם קמפ דויד להתיישבות מפוזרת ולא בגושים חוץ מגוש עציון אשר עליו לא היו עוררין והולידו לנו גברים רבים אשר הינם היום בצמרת צה''ל אך ברור לא לגאוות התל אביבים המנותקים וברור שגאוות צהל בבחוריה הנפלאים אינם מתבלטים בתקשורת בהשוואה לקיבוצניקים המעטים אשר שירתו עד ל-67 וקצת ביחידות הנבחרות ובצמרת כי דתי לא יהא חייל טוב אם צריך לסרב פקודה לא חוקית בעליל . בקיצור כל שהדתיים הציוניים ''לא מתכוונים אליך אתה בסדר'' ככלל יעשו ואפילו שעושים בדיוק מה שהיתה גאוות הקיבוצניקים '' חומה ומגדל'' יהא פסול . האם עלה על הדעת אי פעם עד 67 לפנות את עין גב האם היה מוצדק לשמרו או את הר הצופים או את כל הקיבוצים בספר אשר כמותם באמת היתה מזערית ביחס למתיישבים במקומו המיועדים לפינוי אך כמובן לאט לאט מתבררים השקרים של הסקרים כמו בכותרת הכתבה הנוכחית אך הייתי מוסיף זה לא דיווח שקרי של הפלסטינים אלא של השמאל הישראלי בשיתוף האיחוד ה''......'' המזרים כספים רבים למטרה הנכספת הנסתרת השמדת היישוב העברי ושיקום יישוב ערבי במקום. סליחה על האריכות אך חטפתי מרץ ולא יכולתי להפסיק. תקנו אותי אם אני טועה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
צעקו לקב''ה, ובקשו משיח !!!!!!!
מאמין,
19/01/05 22:32
|
רק מלכות צריכה להיות בישראל, אך הפעם מלוכה אלוהית שהמלך הוא משיח בן דוד !!!
ככל שיותר יחזרו בתשובה,יקיימו מצוות ויבקשו משיח, כך הוא יגיע יותר מהר ויגאל את עמנו !!!
כל עוד תהיה מלוכה בישראל, הערבים יעזבו כי לא יתחשבו בהם יותר וכך נתפטר מהם אחת ולתמיד !!!
בוא אלינו משיח !!!!!!!! אני מאמין במלכות הקב''ה !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
להחזיר את עשרת השבטים !!!!!!!!
עם ישראל,
יושב בציון,
19/01/05 22:28
|
ממשלת ישראל צריכה לפעול להחזרת עשרת שבטי ישראל שגלו. מרביתם חיים באסיה כיום, ומהווים חלק לא קטן מאוכלוסיית אסיה.
חלקם ממשיכים עד היום לקיים אורח חיים יהודי, ולפי מצוות התנ''ך.
ממשלת ישראל, החזירו את שבטי ישראל ארצה !!!!!!!
או לפחות שיעבירו אותם גיור, ולאחר מכן העם היהודי יהווה חלק לא קטן מאוכלוסיית העולם. במקביל השיבו הביתה את כל יהודי הגולה !!!
במוקדם או במאוחר, שבטי ישראל יחזרו לפי נבואת הנביא ירמיה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מקור ראשון
יאיר,
19/01/05 21:33
|
תוצאות מחקר זה, או דומה לו, נכתבו כבר ביום שישי האחרון בעיתון ''מקור ראשון''. כנראה שזו לא ידיעה בלעדית, ומן הראוי ל'הביא דבר בשם אומרו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ה-פצצה ה-דמוגרפית!!!!!!!!!!!!!
צברי אחד מהעם,
19/01/05 20:24
|
לאחרונה, בלישכה לסטטיסטיקה דיברו על גידול רשמי של 3.6 אחוז בקרב האוכלוסייה בערבית במדינת ישראל!!!!!!ואולם, אין לשכוח עוד תופעה ועובדה חדשה ומדאיגה אשר ''צצה'' בארבע השנים האחרונות!!!!!!מאז פרוץ האינטיפדה לפני ארבע שנים,קיימת מגמה של ''עלייה של מהגרים'' פ-ל-ש-ת-י-נ-י-ם לשטח ''הירוק'' של ארץ ישראל!!!!מדובר על ''עלייה'' של קרוב ל-45,000 פלשתינים בארבע השנים האחרונות!!!!!!!!!!!הכל זאת מדובר כאן בגידול של האוכלוסייה בערבית בארץ ישראל של יותר מאחוז!!!!!!!!!!!!!!!!אם אנו מתבססים על עובדות הלישכה לסטטיסטיקה אשר מציינים וקובעים שבאופן רישמי גידול האוכלוסייה הערבית עמד על 3.6 אחוז לשנה....אנו חייבים להוסיף היום את אחוז ''העולים החדשים הפלשתינים'' שהם אחוז נוסף!!!!!!מה שנותן לנו את העובדה הבאה:הארבע השנים האחרונות,גידול האוכלוסייה הערבית בישראל עומד למעשה על 4.6 אחוז לשנה!!!!!!!!!!ולא על 3.6 אחוז לשנה!!!!!האוכלוסייה הערבית בישראל מונה היום באופן רשמי כ-1.08 מיליון איש פלוס 45,000 ''מהגרים ערבים פלשתינים''.דהיינו:1.125 מיליון איש!!!נניח שהם מכפילים את עצמם כל 15 שנים,ולא עשר שנים!!!!כמה זמן עד שהפצצה תתפוצץ לנו..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
יש בעיה דמוגרפית=ערביי ישראל
ל"ת
שימותו,
19/01/05 18:05
|
|
 |
a final solution))
far away,
19/01/05 19:34
|
some 60 years ago a guy with moustasche had very similar ideas about the jews..may be u will be more responsible and realistic?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רוב יהודי בכל אזורי המדינה
יוסי,
דימונה,
19/01/05 16:39
|
חייבים לשמור על העיקרון שבכל אזור בארץ יהיה רוב יהודי. כמו שבנו את נצרת עילית, דימונה, ירוחם, מגדל העמק , כרמיאל וכו'' יש להמשיך מדיניות זאת . ח''כ אחמד טיבי קורא לזה גזענות. הוא רוצה 2 מדינות לעם אחד- הערבי. אני רוצה מדינה ציונית עם רוב גדול של יהודים. מסכים לתת את המשולש למדינה הערבית (אם תקום) על כל אזרחיה, כולל אחמד טיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תשובה אחמד פלסטין 48
Avi Ecuador,
19/01/05 14:45
|
בהבנה של מי אתם ואיזה תיאבון יש לכם ואיזו מנטליות יש בכם אין כאן אפשרות לשני קבוצות שמיצגים תרבות כל כך שונה לחיות ביחד, אתם כמוסלמים דרככם תמיד לשלוט ולדכות וזה בכל מקום שאתם נמצאים, אין בכם סובלנות לתרבות שונה ובטח ביניכם ועובדה, ראה מדינות איסלמיות שכמעט אין בם זרים ואם יש הם בטח מאוד מוגבלים ולא יכולים להעביר אפילו את המסר שלהם, בדרכים ''דמוקרטיות'' של עריפת ראשים ופיצוצים כולם יודעים שלא צריך להיות בקרבתכם או לפחות להזהר מאוד-. למרבה הפלא, המדינות שאתם תומכים וחיים בם והתרבות שאתם מייצגים מביאים לאזרחים שלכם את הסבל הגדול ביותר וחלק ממכם מחפש לצאת למערב, בזמנו למדינת ישראל הצעירה לחיפוש עבודה ותקווה ושוב כשאתם מגיעים מגלים את תאוות השלטון והכוח שלכם. לנו מאוד ברור שהסיבות לרצח ביהודים בעתיד והשאיפה שלכם להשתלט על ישראל,על כל השטחים אף פעם לא תרד ממכם ותמיד תראה עצמך כאחד שהפסיד את אדמותיו ליהודים ואותנו כמעורבים בלי זכויות כמו שרמזת בתגובה שלך, גם ברור לנו עם ''ההומניות'' שלך וההרצאה על זכויות האדם שהטפתה לנו לזכותך בארץ זאת שאם הייתם מנצחים באחת המלחמות בטח שהיהודים לא היו קיימים כאן או בחברון (מאורעות 1936) ובטח היו לכם הסברים מדוע השמדתם אותנו ומדוע לא היה לנו את הזכות לנשום. אז ערבי שמע! חלק מהיהודים ברחו מאירופה וחלק מהיהודים ברחו מארצות ערב שחיו בהם דורות ואלפי שנים ואתה שחי בישראל 60 שנה תבין שגם יהודים מעורבבים כמונו רוצים לחיות ובטח לא בשלטון תחת ידכם חס וחלילה: http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
אתם רואים את עצמכם שייכים לאומה הערבית ורואים את עצמכם כחלק מהם אז ישראל ניסתה מספיק, לא יכולה להסתכן איתכם ביננו בהכרה של מי אתם, גם אתה תבין אם תכניס לרגע את עצמך לנעלינו שאין לסמוך על אחד כמוך להמשך חיים בייחד. נסיונות ההשמדה של ישראל בעבר בהוה ובעתיד שלכם והתשלום ששלמה ישראל הוא די והותר, ישראל בכדי לבנות אותכם. מעניין דווקא שמדינות ערב לא בנו לכם מדינה אפילו בשטחים כששלטו בכם או אולי המציאו אותכם אלא דווקא ניסו לבודד אותכם בגטאות וראה עזה שהמצרים לא איפשרו לכם להשתלב בעמם. אז מספיק ודי והותר, המשך ''חיים'' ביחד ברור לי שיביא לשואה של עם ישראל והחברה שלכם או שלכם וקטסטרופה שלנו, לדעתי עדיף טרנספר הומני שתקבלו פיצויים ותחזרו לאחיכם שאוהבים אותכם, ישראל תוכל לקזז מהפיצויים המגיעים לה או לתת לכם במתנה חלק מהם וגם העולם יעזור, לכולם יהיה יותר טוב, גם לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi is right on the money!!!
ל"ת
ozy,
19/01/05 20:06
|
|
 |
Go back to Egypt Avi the sick
Ahmad,
Hamerkaz,
19/01/05 15:31
|
You are an Arab too YAHAMOR You need Mental Hospital
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אם אין בעיה אז נראה אתכם מספחי
יוספית,
19/01/05 08:57
|
אז עכשיו כש''אין בעיה'', נראה את נציגי הימין בכנסת ובממשלה דוחפים לסיפוח השטחים למדינת ישראל והחלת החוק הישראלי (כולל בחירות דמוקרטיות לכולם) עליהם.... רגע, מה קרה? פתאום נזכרתם שבעצם יש בעיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לכול מי שיש ילדים ודואג להם
יניב,
19/01/05 08:12
|
יש לחשוב 30 שנה קדימה, וגם אם כמות הערבים הכוללת בתוך ישראל והשטחים היום היא 1.1+ 2.7 = 3.8 כטענות הסקר החדש מה יקרה 30 שנה מעכשיו - אם כול ישראל מדינה אחת ולכולם יש זכות בחירה בעוד 15 שנה נהיה מיעוט - במקום מדינה יהודית נחייה במדינה מוסלמית !!!!! זה מה שהחמאס והמתנחלים מובילים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת ואדי ערה והמשולש לפלסטין!!
ל"ת
להצביע ליברמן!!,
19/01/05 11:55
|
|
 |
אז מה לגרש גם ערבי ישראל?
אילן,
רבבה,
19/01/05 10:12
|
בעתיד היהודים במדינת ישראל אולי תהיה מיעוט או באותו כמות ללא יהודים. אבל המסר זה לא לספח כל יש''ע או לתת אזרחות לערבים שבכלל לא רוצים את זה. אבל גם אין בסיס לתוכנית התנתקות שלא תורם לפתור שום בעייה וגם פוגע בזכיות אזרחים יהודים באופן גס של שילטון רודנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
זה לא הרשות שמנפחת
יעלי,
באר שבע,
19/01/05 07:46
|
מי שמנפח את הנתונים אלו ארגוני השמאל הקיצוני שמשתמשים בנושא הדמוגרפי כתירוץ לעקירת כל יישובי יש''ע והסתגרותנו בגטו שנקרא גוש דן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת. לשים סוף למדינת ת''א
k_nemo,
Beer Sheva,
19/01/05 17:51
|
האנטי ציונית. מספיק מצצו את המדינה,העלוקות. שיקחו הזבל שלהם בחזרה (ואני מתכוון לראש העיר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לתת את ואדי ערה והמשולש לפלסטי
2מדינות ל2 עמים,
19/01/05 07:41
|
אם מקימים שתי מדינות לאום לשני עמים, אזי שצריך לתת גם את ואדי ערה והמשולש ולא רק את השטחים. יש לעשות הפרדה שתבטיח שגם לעם היהודי תהיה מדינה משלו בעוד 20 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONE STATE
HOMELESS,
USA,
19/01/05 18:46
|
|
 |
In your wet dreams
ל"ת
M,
19/01/05 19:33
|
|
 |
55.
מחקר פוליטי שמטרתו קיצוץ בקצבא
יוסי,
ירושלים,
19/01/05 07:32
|
מחקר זה הוזמן ע''י פוליטקאים אינטרסנטים ערב קיצוץ נוסף בקצבאות הילדים. מי שמעוניין באמת לדעת נתונים על הבעיה הדמוגרפית שיש אצלנו במדינה, מוזמן לעיין ב מקור האמין והעדכני ביותר לנתונים מסוג ה-World Fact Book של ה-CIA לפי מקור זה, מס' הילדים הממוצע לאשה בגדה הוא 4.52 ובעזה הוא 6.04. ולא 3.89 .
הקישור: http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/index.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נהדר! אז בואו נכבוש גם את ירדן
הברון מינכהאוזן,
אטינגר הבדאי,
19/01/05 07:04
|
מה ציפיתם מאטינגר? שיגיד שיש הרבה פלסטינים? אם אטינגר היה יכול הוא היה כותב בדו''ח כי אין פלסטינים בכלל...ואז אפשר להתנחל לא רק בירדן אלה גם בסוריה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
נראה שגם ''NRG'' לא מאמינים ...
הצחקתם,
אותם,
19/01/05 06:51
|
כ''כ לדו''ח הזה, לראיה, שימו לב איזה צילום הם בחרו להציב בכותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה הכל באסטתיקה
בעל הפתרונים,
משרד הרקטור,
19/01/05 06:09
|
לעזאזל! אם לפחות הערבים האלה היו קצת יותר יפים ובלונדינים, כמו למשל נניח השבדים, היינו יכולים לייהד/גייר אותם בכיף, או לחילופין להתאסלם בפנאן. ככה היינו פותרים 3 בעיות במכה אחת - גם דימוגרפית, גם גנטית וגם פנינה רוזנבולמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
פצצת זמן
אלון,
אירופה,
19/01/05 05:49
|
הריבוי הדמוגרפי של אוכלוסיות חלשות ועניות הוא פצצת זמן . אם יימשך בקצב הנוכחי נהפוך לחברה שבה רוב האוכלוסיה מסכנים וחסרי תקווה על כל המשתמע מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מלך בישראל
טורונטו,
טורונטו,
19/01/05 05:32
|
השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל חייב להפסק, ותחתיו למשוח מלך, ולא! בעוד מספר שנים לא רב ישתנה יחס הבוחרים ותעלה לשלטון מפלגה לא יהודית, מדינת ישראל נמצאת על זמן שאול במסגרת שלטון דמוקרטי. רק מלך ימנע שלון לא יהודי במדינת היהודים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע להכזיר את המלוכה
טמבל,
19/01/05 20:39
|
|
 |
אריק מלך ישראל חי חי וקיים !!!
ל"ת
ביבי,
19/01/05 07:43
|
|
 |
49.
רשות מנפחת ישראל תוריד את זה
נפתלי,
19/01/05 05:09
|
מידי פעם באופן תמידי כמה אחמדים צמאי דם..ואז הם יפסיקו לנפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה להגיד בולבול ??
ל"ת
חיחי,
19/01/05 07:45
|
|
 |
48.
TO AVI ECUADOR
AHMAD,
FALASTEEN,
19/01/05 04:53
|
I AM LIVING IN FALASTEEN MY OWN LAND AND MY GRAND..GRAND..GRAND..........PARENTS WERE LIVING IN THIS LAND.. HOW COME YOU HAVE THE RIGHT TO SAY THAT YOU ARE GOING TO TRANSFER ME FROM MY LAND .. YOU ARE HERE MAY NO MORE THAN 60 YEARS IN THIS LAND AND MAY BE LESS.. AND ITS BECOME BELONG TO YOU .. YOU ARE MIXED OF JEWS AND EUOEPIAN FAMILY THAT AT LEAST 2000 YEARS NEVER BEEN LIVED IN THIS LAND..
AND I WISH THAT I CAN FIND ONE DAY FACE TO FACE AND TO SEE HOW YOU ARE GOING TO TRANSFER ME.. IDIOT LIKE YOU JUST GIVE YOUR PHONE # AND YOUR ADDRESS AND I WILL COME TO SEE YOUR ''SWEET FACE'' ASHLOCH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''אחמד'' הזה - יהודי כשר...
ל"ת
רואה צפונות,
גת שמנים,
19/01/05 08:14
|
|
 |
do u wanna meet me
ahmad,
usa,
19/01/05 20:07
|
if u would like to meet me I am living in Sakhnin you can come to vist me and i will convice you and show you how much you are idiot and stupid that you dont understand nothing just th ozi that you hav e in your hand . you are like chicken when outside the county , you hide from arabs like chicken and i know how you behave outside of your ozi..
but any way i will meet you whereever you want .. and to see your seeetness face.....
do u wanna my phone # here you go 054255402 call me if aya chicken without to hide your #
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response to u
ahmad,
falasteen,
19/01/05 18:48
|
to Danny;
You need to understand Idiot like you this propoganda that you have all the israelians that this land belong to the jews 2000 years ago . In this way all of latin american and Indian should take back all of there lands that have been occupied by force and by massacers the and the lunited state and south american countries and and the americans should return back to Europe.
I never heared in this world that people asking to return back to were ` he was living 2000 years ago
by way moslims were living in Spain for 700 yeras should they ask to return back there???? by way jews never lived in Palastine more than 400 years. and before the jewish came to isreal were living another people like the kanaans and the palstenians peoples.. and the jewish kicked them from there by force. so stupped fucked the jews brain by stupid ideas..
you cant compare 2000years with 50 years of people that have been kicked out by your army and still have thier own home keys with them . so all of your bulshit just cheap propoganda that zionest movement created it by the Imperializem. by away i was living in this land with my grand parents for more than 400 years just in my town now in the north . and they are originally from Nablus inside palstine too..
that mean i am here more than any Jew in earth. was living in this land .
and stop the cheap propoganda that you are poor people and you just have one country and we have too many thats is very cheap idea. since the united state will love to take you inside of it and many many countries will like you there and you have the majority of your brothers living there and u will live there with peace and wealth If you wanna stay here you can live with respect and respect the others that live next to you . and give them back the lands that that have been confiscated by your goverment and i am even talking about more than 200 thousand palastenians inside israel that they refugees in inside isreal itself and you already might be live in there own land right now.
like akhyhod . yaad , yesaaor , and more and more than people live in kabool , tamra , gdydeh ,maker , kofr yaseef they still have the taboo with them but they cant evevn go to visit there own land that have been controlled by your kibotzim and moshaveem and have been gived to jews because they are jews .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Ahmed
Danny,
Far Rockaway,
19/01/05 07:39
|
you are wrong, the land was the Jewish Land ever since G-d gave it to the Jews when the came out of Egypy thousands of years ago, they came out on Passover (pesach), it was promised by G-d to Abraham, Isaac and Jacob to the Jews even before the Jews went down to Egypt. so stop talking about 60 years because you don't know what you are saying. All of this is in the Bible- Torah , you can go read it if you want. the Arabs have many many lands and countries, some of the very big like Iran, Egypt, Lybia, Saudi-Arabia these countries are huge, the Jews only want one, one!!! so leave it alone and let all the Jews live in their country. You are not a ''palestinian'', there is no such nation, you made it up. In case you don't know, the one who called the land''palestime'' was the caesar of Rome about 2,000 years ago, he did it for no real reason, just that he hated the Jews that was his reason, so he decided stupidly to change the name from Israel to palestine, named after the ancient nation of the Philistines who are not and were never related to you or any Arabs, they actually lived long long before there was even ans Islam religion, let alone ''palestinians'', do you have anything to say?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TO DANY
HOMELESS,
USA,
19/01/05 18:51
|
EVEN AVRAHAM AVINOU HAD TO PAY FOR THE LAND FOR HIS WIFE SARA HE NEVER OWNED LAND THIS IS A FACT LAND YOU HAVE TO PURCHES JUST LIKE AVINOU AVRAHAM DID ANY NONE PURCHAESED LAND MUST BE REPOSSESED BY IT OWNER THERE IS NO TWO WAY ABOUT IT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to HOMELESS
danny,
far rockaway,
20/01/05 09:45
|
what does the land purchase thing have to do with this????????? G-d gave the Jews the land, the Arabs have 25 other countries or so, there is no such thing as ''palestinians'', the Arabs need to get out. in case you don't konw the Arabs killed my good friend Chezi Goldberg a year ago, i'll never forgive them forever, they are all responsible for Chezi Goldberg not being with us anymore.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Ahmad
Erez,
19/01/05 07:17
|
As an average idiot-plestinian-arab you are locked in your point of view where the palestinians are the original residents of this country. It shows that you never opened a book other then arabic papers or the israeli leftist propaganda. You should know that 150 years ago - there were less then 250,000 people in this country and about one third of them were jews. I doubt that you are an offspring of these people. It is more likely that you are one of 1 or 2 million arab immigrants who came here from neighboring countries like Egypt, Syria, Lebanon, Iraq etc. So - let's repeat what I said - you are the product of brain-washing of the last century of anti-semitic propaganda
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Ahmed
Danny,
Far Rockaway,
19/01/05 06:56
|
you are wrong, the land was the Jewish Land ever since G-d gave it to the Jews when the came out of Egypy thousands of years ago, they came out on Passover (pesach), it was promised by G-d to Abraham, Isaac and Jacob to the Jews even before the Jews went down to Egypt. so stop talking about 60 years because you don't know what you are saying. All of this is in the Bible- Torah , you can go read it if you want. the Arabs have many many lands and countries, some of the very big like Iran, Egypt, Lybia, Saudi-Arabia these countries are huge, the Jews only want one, one!!! so leave it alone and let all the Jews live in their country. You are not a ''palestinian'', there is no such nation, you made it up. In case you don't know, the one who called the land''palestime'' was the caesar of Rome about 2,000 years ago, he did it for no real reason, just that he hated the Jews that was his reason, so he decided stupidly to change the name from Israel to palestine, named after the ancient nation of the Philistines who are not and were never related to you or any Arabs, they actually lived long long before there was even ans Islam religion, let alone ''palestinians'', do you have anything to say?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No to transfer
Allen Towne,
Pennsylvania,
19/01/05 06:53
|
It's not a question of animal rights, but or human rights. Any people that would transfer people from their homes would lose their humanity. It doesn't matter if the people transfered are arabs or jews. Transfer is always the wrong answer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AND THAT WAS WRONG
HOMELESS,
USA,
19/01/05 18:53
|
IN FOURTY EIGHT WHEN ISRAELI DEPOPULATED MAJOR PALESTINIANS CITIES AND FORCED PALESTINIANS IN TO REFUGEE CAMPS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי קח ממנו את המספר:)
ל"ת
נפתלי,
19/01/05 05:08
|
|
 |
47.
עותק מלפני שנים
Avi Ecuador,
19/01/05 04:01
|
לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה. * הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית. לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים. טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע. זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית. * הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי. * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים. זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים. * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים. * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו. במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה. במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה. לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת. גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה''ב. טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממזוקו
אבי,
מאקידור,
19/01/05 04:14
|
אתה שוב מבלבל לנו את מה שהתרנגולות מטילות..לך לעבודה במקום לקבל.. אנאינפלוימנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק הוא מבלבל
לשונאי,
ירושלים,
19/01/05 05:18
|
דבר ראשון למה להשתמש במילים הלועזיות מומצאות ומטומטמות שכן כולנו יודעים שבאנגלית כותבים אבטלה-unemployment נו אז מה מה הקשר לעברית? ואם כבר תכתוב אנאימפלוימנט ואל תראה שלא גמרת ללמוד איות של בגרות 3יח''ל באנגלית ואולי תוסיף אנאימפלוימנט אלאואנס/כומפנסאשן ואולי תתקבל כמרצה באוניברסיטה העברית שמתה על פלוצרים שמדברים אנגלית עילגת ובכלל תחליף הכל לג'יבריש ועכשיו לאבי, זכותך לחשוב כך אבל למה פינוי לפי קצב הפיגועים? למה לעזאזל כל דבר צריך להעשות בשלבים שמתקדמים לפי קצב הפיגועים במדינה הזו רוצה טרנספר תעשה אותו מחר, רוצה שלום תעשה אותו מחר אבל נמאס שכולם חושבים שמה שלא צריך לעשות צריך לעשות בקצב של אחוז לפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הפתרון - שתי מדינות לשני עמים
דבורה הנביאה,
ארץ ישראל,
19/01/05 03:08
|
מדינת ירדן לערבים הפלשתינם ומדינת ישראל מהירדן עד הים התיכון ליהודים. כל הפלשתינים החיים מערבית לנהר הירדן יטרונספרו וייושבו בכבוד מזרחית לנהר הירדן במדינת ירדן פלשתינית דמוקרטית, והעם היהודי יעלה בהמוניו למדינה יהודית דמוקרטית ויישב אותה בכבוד בכל שטחי ארץ ישראל מערבית לנהר הירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מוותר על הפרת והחידקל
ל"ת
אברהם,
20/01/05 10:15
|
|
 |
מאיפה צמח לך הירדן? גלעד כלב?
אריה,
19/01/05 14:17
|
הגלעד היה תמיד טריטוריה עברית ! בני המנשה חיו ממזרח לירדן. יפתח הגלעדי היה... גלעדי! מה המינימליזם הזה, ''מהירדן עד הים''? מי נתן לך זכות לוותר על חלקי מולדת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי גדות לירדן זו שלנו זו
גם כן,
ירושלים,
19/01/05 16:41
|
גם כן, זו נאמנות למולדת לא נותר על כלום אף פעם בשום מצב ישראלים לא פריירים מספיק עם ההתרפסות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבורה הנביאה לא היתה פאשיסטית
ל"ת
תנ''ך,
19/01/05 04:24
|
|
 |
45.
בעיית העולם והמזה''ת היא:
חרדה,
19/01/05 02:51
|
מיליוני התינוקות החומים השחורים והצהובים הנולדים בלי חשבון וללא סכוי לחיי רווחה הוגנים. כל עוד התופעה הזו ממשיכה, אין סכוי לכל הערכים היפים של המערב ליהפך לתרבות אוניברסלית. המערב ואנחנו צריכים להתמקד בהגנה עצמית, ולא בדאגה לגלי התינוקות הצנומים שהם הצונאמי של העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך בושה?
לבן עם בושה,
ירושלים,
19/01/05 04:43
|
תגידי מה עוד עשו לך השחורים והצהובים חוץ מלתפור לך בגדים בזול לסלול לך כבישים בזול לנקות לך את התחת בזול ולסבר פנייך במקומותיהם מה שאת לא עושה? וכיאלו שהעולם דואג למאות מיליוני השחורים שמתים מאידס וממלחמות ולכל הצהובים שנרקבים במפעלי החברות המערביות בתנאי עבדות ממש. אל תחשבי שאני סוציאליסטי בכלל לא החשבתי את עצמי כאיש ליכוד עד שהוא שינה את עורו ופנה שמאלה אבל לפחות יש לי בושה להגיד לתילאנדית שמגישה לי משקה קוקוס על חוף הים בפוקט תודה ולפי דעתי את וכל המערב גם צריכים גםלנשק לה את הנעליים כי בסך הכל מה הם נחותים מהמערב ומה יצא לנו היהודים מתרבות המערב הלבנה? אני אגיד לך-חורבן בית, אנטישמיות, האשמות של גזע נחות ממש כמו שאת מחשיבה את השחורים והצהובים ומה עוד? מה עוד? אלא מאי-שואה אחת גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב קצת במקום לצעוק ''עם הלב''
חרדה,
19/01/05 06:00
|
הרי הסיבה לכך שאי אפשר לעזור לעולם כולו נעוצה בכך שארצות העולם השלישי הזקוקים לעזרה אינם משתפים פעולה. הם ממשיכים להוליד תינוקות ללא שום אחריות. אתה יודע שגברים באפריקה לא משתמשים בקונדומים שנותנים להם כי ''זה לא גברי''?? אז מה הפלא שיש שם איידס משתולל? לפני שאתה מקשקש, תחשוב. למה שאנחנו, אנשי המערב, נחוש אשמה כל הזמן, נקריב את ההישגים של המדע והעבודה שלנו, בגלל שבתרבויות השולטות ברוב העולם התרבות ללא חשבון היא דבר טוב? לעולם לא נצליח לעזור להם, בגלל שהם לא עוזרים לעצמם, ועוד יפה נפש כמוך מאשימים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תני לי ללמד אותך כמה עובדות
לבן עם בושה,
ירושלים,
19/01/05 16:36
|
האחרון שהוא יפה נפש הוא אני, אין לך מושג כמה אני שונא את הערבים למשל שהורגים בנו כל יום אבל קצת שכל מה לכל הרוחות מדינת ישראל נתנה לכל לנפגעי הצונמי? והתשובה היא מאה אלף שקל וגם זה בשביל להראות טוב בעיני העולם ולמנוע מהבורסה ליפול. תביני כמה דברים אנשי הקדמה שלך שונאים אותנו יותר מאשר את כל הכושים גם יחד ולכן את נלחמת בצד הלא נכון! וחוץ מזה תביני אחת ולתמיד שיש מעמדות בעולם ואם שחורים וצהובים לא יהיו בתחתית הסולם ותיהיה תחרות שווה בין כולם אני בטוח שתיהיה איזה סינית יותר חכמה ממך, יותר יפה ממך ויותר נורמלית ממך שתקבל את העבודה שלך ותקח את החבר שלך ואת הכבוד המועט שנשאר לך ואת תנקי לה את התחת במקום. וזה עוד בלי לדבר על כך שאם הערבים לא היו כל כך פרמיטיבים הם היו גומרים אותנו מזמן אז טוב שכך, עדיף שתדאגי לערבים פה שמשריצים בלי הרף במקום לתילאנדים המסכנים ותצאי מהתרבות אשכנזית הנאלחת של ילד וכלב שבגללה יש לנו בעיה דמוגרפית, לא שאני רוצה ששיהיו עוד אשכנזים חס וחלילה חס ושלום תפו תפו תפו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שאני מדברת עם אדם חושב
חרדה,
19/01/05 16:49
|
|
 |
יא אללה כמה שאת טיפשה
לבן עם בושה,
ירושלים,
22/01/05 04:56
|
תביני גם אם כולנו נישנא את הכושים והצהובים זה לא ישנה את המצב בכלום ובוודאי יגרע אותו, למה את מכלילה את עצמך עם גויים לבנים שרובם שונאים אותך, מה את מתעלמת ממה שקרה לאבותנו? את חושבת שכל הנאצים נהיו ציונים והצרפתים אוהבי ישראל? איפה את חייה? את לא שומעת על בתי כנסת שנישרפים חדשות לבקרים במדינות אשכנז? את לא שומעת על דקירות של יהודים בצרפת? נסיך אנגליה במדי נאצי, את לא יודעת שרוב האמריקאים אנטישמיים לאין שיעור?מה את מכלילה אותנו בתוכם? נו אז מה אז לך במקרה יש צבע עור יותר דומה לזה של הגרמנים האם זה מוחק שואה שלמה והופך את חולי האידס של אפריקה שעומדים למות ממילא לאויב המשותף מספר אחת? תראי אני חושב שהבנתי קצת מהפסיכולוגיה המתקדמת שלך את חושבת שאם העולם יתפס בשחורים הוא יפול איתם ביחד ואם אנחנו בצהובים אז כולם יברחו לנו ונשאר איתם אבל כאן את ממש טועה דבר ראשון מפני שהצהובים כבר השוו את הפער הכלכלי, החינוכי והטכנולוגי למערב ועוד הם בשוונג של פיתוח ומרץ ועוד עם מיליארד ידים עובדות ופוטנציאל אדיר למשל סין שלחה אדם לחלל מה שלק אמריקה ורוסיה עשו עד עכשיו ורוסיה כבר לא מסוגלת, השווקים של המזרח מובילים את הכלכלה העולמית כבר שנים אחדות, כל המפעלים נמצאים שם, לולא הצמחיה של אפריקה לא הינו מצליחים לנשום בכלל ורוב סוגי בעלי החיים נמצאים שם ואת אומרת עזוב אותך שישרפו הכל. אפילו מבחינה מדינית מה לנו להתחבר עם כל השונאים הללו? כדי שצרפת תתיל אמברגו עוד פעם? שארה''ב תלחץ לוותר עוד ועוד ותטיל סנקציות מספיק לחשוב שבגלל שאת חושבת שכל השאר פה חלושי אופי אז את צודקת ויהי מה, כי האמת היא שאת בעצמך מפחדת ורוצה להתרפס כלפי אנטישמים לבנים כי את פוחדת מהכוח שלהם, את זו חלושת האופי. ואילו בעל אופי חזק כמו שלי מרימים ראש ואומרים לא עוד התרפסות לאמריקאים האנטישמיים לא עוד חנופה לצרפתים שונאי ישראל לא עוד ליקוק לגרמנים הנאצים די עם הזחלנות לאיטלקים הפאשיסטים די להכנע! לעמוד ולהכריז ארץ ישראל השלמה שלנו זה כוח לשים טלאי כתום בלי התנצלות זה כוח להלחם על הבית זה כוח, ואם כולנו נאזור כוח את תראי את האמריקאים מתחננים שנפסיק לגרש ערבים כדי שהבורסה שלהם תפסיק לרדת, את האנגלים זוחלים כדי שהערבים שם יפסיקו את ההפגנות ואם יהיו לנו מקורות גיבוי מהמזרח ומאפריקה נוכל לצפצף על אמברגו צרפתי ולירוק בפני הסנקציות המערביות ולכולנו יהיה פה הרבה יותר טוב מאשר שוב להתרפס לרגלי אירופה, שוב לוותר על ארץ ישראל שוב ללכת למחנות ההשמדה ואני לא מגזים! זה מה שיקרה אם ניתן השפעה למערב שרק תגרור נצחונות לערבים וכאשר ארץ ישראל תישאר נחותה אסתרטגית ובעלת רוב ערבי של אזרחי מדינת ישראל ומושפעת מהמערב הדר כבר תיהיה סלולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נמאס מהצעקות ''גזען''.
חרדה,
20/01/05 03:54
|
מרוב חשש שמא יסומנו כ''גזענים'' אף אחד כבר לא אומר את האמת. תרד מהסוס ''לבן'' מתימר. לא הבנת כלום. אנחנו שייכים למערב הלבן. נקודה. אנחנו רוצים להישרד עם התרבות הדמוקרטית והרציונלית שלנו. מה שעשו אבותינו מעניין את ה...שלי. היום תרבותנו בסכנה, ואנחנו בסכנה משום שגזעים אחרים מאיימים עלינו. אתה רוצה לעשות חשבון מוסרי רטרואקטיבי, ולהראות כמה אתה יפה נפש, או לדון בהישרדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש לך בעיה בהבנת הנקרא
לבן עם בושה,
ירושלים,
19/01/05 18:39
|
|
 |
לא אינטיליגנטית ולא מוסרית
לבן,
19/01/05 18:00
|
הגינות ויושר מוסרי היו מביאים אותך להכיר בזה שהעולם הלבן בו את כל כך מתגאה עושק את העולם ה''צבעוני'' במשך 400 השנה האחרונות לפחות. כל הבדלי המנטליות האלו נובעים מכך שהעולם הלבן התחליט בשחר הקולוניאליזם לכפות את תרבותו הנאורה על השאר וכך התחילו מלחמות האזרחים, הבערות, ילודת יתר ועוד. חוץ מאשר הגזענות, שכנראה נולדת איתה (הא הא), יש בך גם בערות בה אולי עוד ניתן להלחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הפלשתינים מצילים את היהודים
עמיחי,
צפת,
19/01/05 02:50
|
לולא המאבק הפלשתיני האלים כנגד היהודים היושבים בארץ ישראל, היו היהודים מחסלים זה את זה. אם הפלשתינים היו נבונים וסבלנים, הם היו מפסיקים כל פעילות טרור בעשור הקרוב. כתוצאה מכך הם היו מקבלים בשלב ראשון את שטחי יהודה שומרון ועזה, מייסדים לעצמם את תחילתה של המדינה הפלשתינית וחיים בה בשקט ובשלווה מבלי להפריע לאיש. במקביל, היהודים במדינת ישראל החדורים שנאה הדדית תהומית יפעילו את מנגנון ההשמדה העצמית התבועה בגנים שלהם ויחסלו זה את זה. בסוף התהליך יוכלו הפלשתינים לקצור באין מפריע את פירות השנאה ההדדית של היהודים ולספח למדינתם ללא כל מאמץ את חורבות מדינת ישראל שתושמד על ידי היהודים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת דבר פשוט
Avi Ecuador,
19/01/05 04:37
|
שהערבים מפחדים ממערב ושמאל ושאזרחיהם יתחילו להבין למי הם משועבדים ומי מנצל אותם. עוד יבינו שהשמאל אוהב אותם. לא מוכנים ולא יהיו מוכנים להסתכן. אולי למזלנו. כמו שאמרתי לכם מזמן; ערפאת והאינתיפאדה הנס לדור עגל הזהב. כנראה שיש לנו יותר מזל משכל והערבים באמת באו בזמן עם המנטליות שלהם, המערב מתחיל לפחד מהערבים ומפחד שידבק מאיתנו. יגידו; יעשו לנו כמו ליהודים ויגמרו אותנו. הנוצרים הם עם מנטליות אחרת ובדורנו אולי אפשר לומר למזלנו הפעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מושיקו,
רוצה בארה''ב,
19/01/05 03:27
|
קראתי באיזשהו מקום שלהיטלר הציעו לתת לכל יהודי אירופה מדינה והם כבר ישמידו את עצמם תוך מס' שנים.... הוא התנגד. הוא לא האמין בכל ההשמדה העצמית שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ב-1967 חיו בעזה 250,000 ערבים
ברוך ו,
ירושלים,
19/01/05 01:59
|
למרות שהערבים מתרבים כמו ארנבות, בלתי אפשרי שקצב הילודה שלהם מאפשר הכפלת אוכלוסייתם כל 20 שנה. בעיקר לאור תוחלת החיים הקצרה יחסית של הערבים העזתים בהשוואה לתוחלת החיים בישראל ובעולם המערבי. יש גם לזכור שאלפים רבים של שהידים פלשתינים נהרגו או התאבדו בעשור האחרון במלחמתם נגד מדינת ישראל עוד לפני שהספיקו להוליד את מחליפיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יש 4 מיליון פלסטינים בשטחים
עכבר ברשת,
19/01/05 01:43
|
בינתיים נולדו עוד כמה. מה יש להם לעשות פרט לילדים, שיהפכו לשאהידים כדי להתנקם במתנחלים שיורדים לחייהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבחינתם כל היהודים מתנחלים
ע.ע.,
20/01/05 00:46
|
תשאל את כל פצועי (והרוגי) הפיגועים בת''א, חיפה, מערב ירושלים, שדרות, אילת, עפולה, ואדי ערה, כביש החוף, כפ''ס, אשדוד, ראש העין, באר-שבע, פתח-תקוה, אביבים, מצר ... אין חיים קלים ואין קיצורי דרך בדרך להסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אל תלכו שולל
מתמטיקאי,
ירושלים,
19/01/05 01:41
|
אחרי שמאל פתטי שמנסה לערער את העובדות בצורה דמגוגית ועכשיו לעובדות לפי כל המחקרים והעובדות בעוד 20 שנים לערך יהיה רוב ערבי רק של אזרחי ישראל הערבים שלא נדבר על איזה עשרה מליון ערבים לא אזרחים עם שלום או בלי יהיה פה ראש ממשלה ערבי ולפני שזה יקרה עדיף לברוח אז מה הפתרון? או לברוח עכשיו או לבצע את תוכנית השמאל ובראשם שרון למתישבים ציונים על ערבים אלא מאי? ללא שינוי ניכר בשנים הבאות של דעת הקהל לכיוון מורשת רחבעם זאבי ז''ל עדיף להכין דרכון כי רכרוכיות שכזו כבר הובילה יהודים כצאן לטבח. יהודים הגיע הזמן להתעורר הארץ הולכת! חזונו של ערפאת מתחיל להתממש עם מתישבי עזה ויגמר כדבריו בירושלים. שיהיה לנו בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן, כן יהי רצון
יהודי לא פאשיסט,
מדינת אזרחיה,
19/01/05 04:27
|
|
 |
תעוף אתה עוכר ישראל
יהלום,
19/01/05 19:21
|
יש לך בעיה אתה שונא תעם היהודי את המדינה היהודית את הדלג את המנון אתה עוד בוכה על הימים של 47 אתה מוזמן לעוף חתיכת אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
מתמתיקאי,
ירושלים,
19/01/05 17:03
|
לפי חישוב פשוט היו 250000 פלסטינאים בעזה ב1967 ולפי ריבוי טבעי של 4.2% לשנה כיום אמורים להיות רבע מיליון כפול 1.042 בחזקת 38 שהם כמעת 1.2 מיליון אין פה דעות פוליטות ועכשיו כולכם יכולים לקחת אטלס גיאוגרפי עם אחוזי גידול אוכלוסין ומחשבון תכפילו את מספר האנשים באחד ועוד אחוז הגידול ושניהם בחזקת השנים שאתם רוצים לחזות ותיווכחו בתוצאות העגומות בעצמכם בעוד מספר שנים יהיה רוב ערבי של אזרחים ערבים בישראל עם או בלי שלום עם או בלי התנתקות שני אלה הם לא פתרונות חד וחלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הריבוי של אנשים כמוך
חשבונאי,
19/01/05 18:02
|
|
 |
שמאלנים כמוך צריך לסרס
מתמטיקאי,
ירושלים,
19/01/05 18:43
|
|
 |
סבבה
ל"ת
מתמטיקאי,
ירושלים,
19/01/05 22:33
|
|
 |
מאוחר מדי
אילם מסורס,
19/01/05 20:38
|
כבר יש לי ילדים. שנית להוריד לי את הלשון לא יעזור כלום כי כמו שאתה רואה, למדתי לכתוב. במקום זאת אני מציע להרוג אותי- ואת ילדי. מה דעתך - אולי בגאז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
קבוצות של רמאים-אינטרסנטים
אפרים,
19/01/05 00:59
|
השמאלנים מהלכים עלינו איימים עם הדמוגרפיה של ארץ ישראל וסותרים את עצמם באמצעות ביטול הבעיה הדמוגרפית במדינת ישראל, ועכשיו הגיע תורם של הרמאים מימין. מבחינתם היהודים שומרים על רוב של 60% מאז 1967. את זה שמאז הגיעו כ- 2 מיליון עולים - אף אחד לא הזכיר.
אם ב- 1967 היו בארץ ישראל כ- 3 מיליון תושבים מתוכם כ- 1.8 מיליון יהודים, ואם שמרנו על רוב זה (60%) באמצעות כ- 2 מיליון עולים במשך 37 שנה - אז ב- 37 השנים הבאות נזדקק ל- 6 מליון עולים כדי לשמור על רוב זה (פי 3, שכן בארץ ישראל יש כיום פי 3 תושבים ממה שהיו אז - כ- 9 מיליון).
אם לא נדע להתעלם מהרמאים-אינטרסנטים מימין ומשמאל - מדינת ישראל תתחסל. רק חלוקה דמוגרפית של ארץ ישראל +חילופי אוכלוסין יאפשרו את המשך קיומנו כמדינה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושכחת את המיליון יורדים
ל"ת
ארז,
19/01/05 06:55
|
|
 |
39.
פתאום ב2005 נזכרו שאין בעיה
וון,
19/01/05 00:58
|
תגלית השנה. ב2005 כנראה המציאו את המחשבון וחישבו מחדש את כל הנתונים שלא היו ברורים ב 2004.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה?
מרק,
נתניה,
19/01/05 07:12
|
|
 |
38.
from an israeli arab
shadi,
19/01/05 00:56
|
of course the jews are going to stay the top 60% of the population but please notice that israeli citizens are not true jews any more. more immigrants are coming from all over the world that the hebrew language is not used anymore. it is better to speak russian or ethiopian than hebrew. a lot of the people in the kenesets are russians and a lot of the doctors and nursies in our hospitals are russians. wake up israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ה''ערבי''הזה הוא מתחזה יהודי
ל"ת
רואה צפונות,
גת שמנים,
19/01/05 08:16
|
|
 |
37.
הכל בגלל השמאל החולני
אלי,
בת ים,
19/01/05 00:46
|
הם כל היום מהלכים עלינו אימים ומפחידים אותנו בראשות הקשיש שמעון פרס והפודל ביילין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא משנה מה אומרים ומה כותבים
משה,
נהריה,
19/01/05 00:43
|
מה שהערבים רוצים כולנו יודעים. להעיף אותנו מכאן. אז די עם משחקי הכפפות. לזרוק אותם מכאן לפני שהם יזרקו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם הגרמנים! והספרדים ! והקוזק
אריה,
19/01/05 14:22
|
זכור את אשר עשה לך עמלק ! ועמלק זה הספרדים, והקוזקים, והגרמנים, והפולנים, והערבים, והרומאים, והיוונים, - תאמינו לי, הדרך היחידה להגן על עם ישראל זה לחסל (יש לנו אטום, לא?) את כל שאר העולם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה מנהריה צודק 100%
ל"ת
ברכה,
נס ציונה,
19/01/05 02:00
|
|
 |
35.
מיטב ''המחקר הזה'' - כזבו !!!!
נועמי,
פורטוגל,
19/01/05 00:42
|
הדמוגרף הצרפתי הדגול עמנואל טוד ( שחזה כבר ב-1979 את נפילת בריה''מ - על סמך נתוני ילודה..) קובע בספרו ''אחרי האמפריה'' ( שתורגם גם לעברית ( הוצאת עם-עובד ) כי שעור הילודה בפלשתין עמד בשנת 1981 על 6.9 לידות לאשה. ואילו בשנת 2001 הוא ירד לשעור של 5.9 לידות לאשה. כלומר במשך 20 שנה היתה ירידה של 15 אחוז..!! ולפי ''מומחי המחקר הזה '' במשך שנתיים !! ( מ-2001 ןעד 2003 !!) היתה ירידה של 35 אחוז !!! בשעור הילודה הפלשתיני אוסף האווילים הללו מתעקש גם להציג את ''המחקר'' הזה בכנסת ישראל . לא פחות !! בישראל שיעור הילודה עפ''י הנתונים שמביא עמנואל טוד בספרו הם 2.4 אצל החילונים ודתיים מתונים. ו-5 אצל אורתודוכסים ואורתודוכסים קיצונים. ( הנתונים מתוך מחקר האו''ם ined 151&370 - 2001) אבל אם ''הנתונים'' עפ''י ''המחקר '' הימני הזה כל כך אופטימיים - מדוע לא ממליצים ''יוזמי המחקר'' הזה לספח את השטחים הכבושים ולהעניק אזרחות מלאה לתושביהם ? האם בוואריאציה אחרת - לא תומכים הפאשיסטים-הסיפוחיסטים הללו בטרנספר לערבים !!! מעבר לכל - עומדת העובדה המרה שישראל הפכה להיות מדינת אפרטהייד-גזענית ש''מומחיה הדמוגרפיים'' מתקשים להירדם בלילה ועוקבים טרוטי עיניים אחר מנין התינוקות הנולדים בחדרי הלידה בישראל ופלשתין מבלי לשים לב שכבר כיום איכות החיים שישראל מעניקה לאזרחיה היא גהינום עלי אדמות ואירונית הגורל היא שהחלום הציוני כפי ''שהתממש'' בישראל הפך אותה למקום המסוכן ביותר ליהודים עלי אדמות !!! מי שיבחן בהגינות את הנתונים של דמוגרפים הגונים כמו עמנואל טוד יגיע ללא קושי למסקנה שישראל צועדת במהירות לקראת מצב של דרום אפריקה הגזענית ובדרך להיהפך לספרטה למנוולים ( כמו יוזמי ''המחקר הזה'' ) היא בוודאות תהיה לפני כן ''ספרטה בקפוטות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרום אפריקה?
ע.ע.,
20/01/05 00:36
|
כאן המיעוט הערבי רוצח את הרוב היהודי. אבוי למי שלא יודע להכיר בעובדות: הערבים שואפים, מצהירים ופועלים לחיסול ישראל כמדינת העם היהודי. לא מדובר בכיבוש אלא ברצון לחיות. מי שיבחן בהגינות את ההיסטוריה לא יחייה בשקר וימרר את חייו שלו! מי שנאחז בתחזיות מ-1979 ומעדיף אותן על פני עובדות עכשוויות (בהנחה שהן נכונות ומבוססות), שלא יקשקש מהזיות ראשו ולא יתאר הבלי ראשו הקודח כעובדות. צריך להיות טיפוס עלוב ומסכן במיוחד כדי לפטפט פסיפס שטויות בחשיבות עצמית. גם אם הוא ערבי מפוריידיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They didn't count right
Allen Towne,
Pennsylvania,
19/01/05 06:13
|
These investigators didn't include the arabs living in Jordan, Syria and Egypt in their study. If they had they would see that Jews are a definite minority in this area in severe threat of demographic destablishment. The zionist enterprise is doomed..... Of course perhaps the influence on Israels democracy from an arab living in Schem or Jenin or Ramallah is of no more concern than that of Arabs lving in Amman, Damascus or Cario. As long as they are not citizens of Israel then they have no right to influence our government and the cries of apartheid government are political nonesense. Solve our arab problem in Lod, Um Al Fahad, in the Negev and the Galilee, if you will although that is a bigger threat to Israel's democracy then apartheid. WHAT DEMOCRACY WOULD TRANSFER IT''S CITIZENS FROM THEIR HOMES?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את קשקשנית, הישארי בפורטוגל!!!
יוסי,
הרצליה,
19/01/05 01:19
|
מה את קופצת? סוף סוף יש מחקר רציני שמעלה טענות ענייניות של רישום כפול ועוד דברים נכונים שבמקום להתייחס אליהם את מתעלמת מכך ומביאה איזה צרפתי זקן ''דגול'' שאיש אינו יודע מאין הוא שואב את נתוניו. אה סליחה, הוא שואב את נתוניו מהאו''ם... אותו ארגון שמינה את לוב לאחרונה לנציבת זכויות אדם (לא יאומן..) ואותו ארגון שמפעיל את אונר''א, גוף ש-96% מעובדיו פלשתינים, ושמספק לאו''ם את הנתונים על הדמוגרפיה הפלשתינית, ושידוע בשקריו הרבים - בכפל רישום לצורך סחיטת קיצבאות מהמדינות התורמות בעולם ועוד מרעין בישין.
בדבר אחד צדקת בהחלט - בין הים לירדן יש יותר מידי בני אדם, יהודים וערבים, וזה מצב שלא יוכל להימשך עוד הרבה שנים. מאחר ושום תעלול גיאומטרי של גבולות בנוסח בוסניה (אה סליחה, ''גבולות אושוויץ'' =כדברי אבא אבן) לא יוכל לפתור בעיה זו, במיוחד לאור זאת שכרגע כל ילד שמתחשק לו יכול לירות קסאמים לשדרות ובעתיד לכפר סבא, אי לכך צריך לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ולהחליט איזה עם מתחפף מפה... אני שמח לפחות שהצטרפת נכון לעכשיו לטרנספריסטים שאותם הכפשת, וביצעת כבר טרנספר עצמי לפורטוגל. אנא קחי איתך גם את ביילין, מצנע ושרון, את השאר נפתור כבר בעצמנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא/הוא נועם ולא נועמי
דיוגנס,
פלסטינה-א''י,
19/01/05 08:22
|
והוא גר בחולון ולא בליסבואה. חוץ מזה חבל שכשרון רטורי כזה מתבזבז על שנאת ישראל... יום יבוא והוא יזכה בפרס ערפאת! או אולי בפרס ישראל, כמו תומרקין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלקתי על כל הראש
נועמי,
פורטוגל,
19/01/05 01:04
|
|
 |
נועמי לא היתה כותבת ''על''
איל, ניו יורק,
19/01/05 18:05
|
המינימום שצריך כדי להתחזות זה ידע באיות של מילים בנות שתי אותיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמיון
הראל,
19/01/05 00:59
|
מוכן להישבע שהכותבת היא סילבי קשת, או לפחות אחותה החורגת. אז בסדר, הם קורבנות טהורים וזכים ואנחנו- אנחנו מנוולים, חיות אפרטהייד... הרגעי, גברת, נחש שמכיש את עצמו עלול להתפגר בדיוק כקורבנו. לכי והתחתני לך עם דני מור, יפה הבלורית והתואר, המתוסבך כמוך בדיוק מפתיע- ומי יודע? אולי תצליחו להרגיע אחד לשני את ההורמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נסיון להלחם בהתנתקות
פרחיה,
19/01/05 08:48
|
כשטומנים הראש בחול ומסרבים להודות באמת סופה שהיא מתנפצת בפרצוף. נעמי בקורתית ובוטה, למרבה הצער היא מעמידה מראה שטוחה מול פרצופנו, המשקפת בדיוק מה שאנו. אם לא נודה בעובדות וננסה למצוא פשרה טריטוריאלית ונקנה שקט, נוכש כולנו. והסטטיסטיקה המרגיעה שהימין המציא בנסיון נוסף למנוע את ההתנתקות, כן, זו המטרה, היא אקמול לחולה במחלה ממארת, לא מרפא אך מחליש את הכאבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ממשיכים לטמון את הראש בחול
דני מור,
19/01/05 00:31
|
על סמך הערכות של כמה פרופסורים, ללא מפקד אוכלוסין, זורקים מספרים לאוויר ומקיימים דיון חגיגי בכנסת על תבוסתה של הסכנה הדמוגרפית.
בנוסף למספרים חסרי בסיס גם נקודת המוצא שמתמקדת בכושר הילודה של האישה הפלשתינית או היהודית ומתעלמת מההגירה הפלשתינית ומהעליה והירידה היהודית חסרת יסודות לדיון רציני.
בנוסף לזה הסכנה הדמוגרפית לא תחכה עד שיהיה מיעוט ברור של יהודים, היא תתחיל לנגוס במדינה היהודית כשהמיעוט הלא יהודי יגיע ל-30 אחוז, כאשר התותחים והקסאמים יחדלו, כי אז בקואליציות שונות יבוטל חוק השבות שיהודים רבים בישראל יתמכו בביטולו וינותק הקשר של מדינת ישראל עם יהודי העולם.
מדינת ישראל היא מדינה יהודית דמוקרטית. אין אף מדינה דמוקרטית שיש בה מיעוט גדול מ-10 אחוז שאינו מאיים על הרוב. מדינת ישראל מתקיימת כבר חמישים ושש שנים עם 20 אחוז מיעוט ערבי ועם 30 אחוז של פלשתינים ועם עשרה אחוז עובדים זרים ורוסים.
כמה מספרים לדוגמה: יש בישראל 1.4 מיליון אזרחים ערבים שמהווים לפחות 20 אחוז? יש בישראל חצי מיליון זרים ורוסים שמהווים 10 אחוז? יש בשטחים הכבושים 2.4 מיליון פלשתינים שמהווים 30 אחוז? איך המספרים האלה מסתדרים? זה לא סכנה דמוגרפית? נכון, כל זמן שישי מלחמה אין מה לדאוג, יש צרות גדולות יותר, אבל המלחמה תיפסק מתי שהוא.
בכנסת ימשיכו להתווכח אם יש 2.4 מיליון פלשתינים או 3.8 מיליון פלשתינים ויגיעו בסופו למסקנה שאם פתאום יש 1.4 מיליון פלשתינים פחות אפשר לספח את השטחים ולהפוך את מדינת ישראל למדינה פלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שזורק מספרים
ארז,
19/01/05 06:50
|
אתה מתלונן על זריקת מספרים ומעיז לרמות את עצמך ואותנו במשחקי מספרים. אם בישראל יש 6 מיליון תושבים ובשטחים עוד 2.4 מיליון אז זה 8.4 מיליון. לכן:
1.4 מיליון אזרחים ערבים זה 16% חצי מיליון זרים זה 6% 2.4 מיליון פלשתינאים זה 28% סה''כ 50% ולא 60% כפי שאתה מנסה להציג זאת. לכן תיזהר מאד כאשר אתה מערבב מספרים כדי שיתאימו לתאוריות שלך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שסידרת לי את המספרים
דני מור,
19/01/05 11:02
|
גם אתה הגעת ל-50 אחוז, אני הרי מתריע על הסכנה שב-30 אחוז ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד 1948 היה בא''י מערב רוב ערבי
אילנה ג,
תל אביב,
19/01/05 02:25
|
דני מור, אתה ממש לא נותן לעובדות לבלבל אותך. אולי בכל זאת כדאי שתעיין שוב במהלך ההיסטוריה של חבל ארץ זה ב-60 השנים האחרונות: במלחמת השחרור תקפו שבעה צבאות ערב את האוכלוסיה היהודית בארץ ישראל וכבשו מידי היהודים את לב לבה של ארץ ישראל---קרי, יהודה ושומרון עם ירושלים העתיקה בירת עם ישראל במשך למעלה מ-3500 שנה. שטחי יהודה ושומרון שהוחזקו על ידי ממלכת ירדן עד 1967 נחשבו על פי המשפט הבינלאומי כשטחים כבושים בידי ירדן. כנ''ל לגבי רצועת עזה שהוחזקה על ידי המצרים כשטח כבוש עד 1967. להזכירך, המצרים שהתעקשו לקבל חזרה, במסגרת הסכם השלום שחתמו עם מדינת ישראל, כל סנטימטר מרובע מהשטח שהיה בידיהם לפני 1967 סירבו בתוקף לקבל לידיהם חזרה את רצועת עזה. אז אולי תסביר לי ממי בדיוק כבשה מדינת ישראל את יהודה, שומרון ועזה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצרים וירדן סידרו אותנו
דני מור,
19/01/05 11:11
|
שלום לך אילנה יקירתי.
אינני מבין למה טרחת לספר לי עובדות ידועות ואיך זה קשור לסכנה הדמוגרפית?
ב-1967 כבשה מדינת ישראל את רצועת עזה ממצרים ואת הגדה המערבית מירדן, כפי שאת כותבת, והחזיקה אותם במשך שנים כ''קלף מיקוח לשלום''.
המצרים והירדנים, ברוב חכמתם, ויתרו על השטחים האלה ותקעו אותנו איתם.
האם את רוצה לספח אותם לישראל? האם את רוצה לתת אזרחות ישראלית למיליוני הפלשתינים היושבים בהם? האם את רוצה לגרש אותם? את מבינה, נתקענו איתם והם מהווים סכנה דמוגרפית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מחקר לא רלוונטי
יעקב,
נס ציונה,
19/01/05 00:26
|
אינני יודע אם תוצאות המחקר נכונות או לא. מכל מקום לנו יש רק אופציה אמיתית אחת - לסלק את כל הערבים אל מעבר לגבולותיה של א''י ולא סופנו הוא בלתי נמנע. לכל השמאלנים - רשמו זאת בפניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הנתונים והתגובות....
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
19/01/05 00:13
|
לפי הנתונים - אין בעיה דמוגרפית... נכון, בתל-אביב - אין. בגליל, לעומת זאת יש כבר רוב ערבי מזה מספר שנים... לפי התגובות ה''משכילות'' של חלק מהמגיבים - מאחר ואנחנו היום מיעוט בגליל - עלינו לקום ולצאת מהגליל, אין לנו מה לחפש בתוך רוב של ערבים (שיכולים להגדיר את עצמם איך שהם רק רוצים....) אז, קדימה - אני כבר קניתי מזוודות. יש איזה אחמד שמחפש דירה במקום טוב באמצע הגליל העליון????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קונה לדירה שלך
אחמד,
19/01/05 01:18
|
אך לצערי, במדינה שבה יוסי ביילין היה שר משפטים - ערבי לא יכול לקנות דירה הנמצאת על קרקע של מינהל מקרקעי ישראל. לא תהיה לנו ברירה - נאלץ לפעול עפ''י התוכנית המקורית, דהיינו, לגרש אתכם. טוב עשית שהקדמת רפואה למכה , וארזת את המזוודות כבר עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה הרמאות?
פנינה,
19/01/05 00:09
|
זה במקום כדורי הרגעה? אני לא רואה שום נחמה בזה שציינתם בכתבה. ולא הכמות לבדה שמדאיגה. אלה האישיות הפרימיטבי, העוני, הסבל שלהם תחת משטרים חשוכים. והבורות, ההסתה בהאשמת ישראל והעולם כולו במצבם הירוד בכל תחום. והחינוך לשינאתנו מגיל הגן ועד בכלל. אלה מדירים שנה, אלה הם מקור לדאגה. ועל זה צריך לשים הדגש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנינה 31 -- תדאגי לנו לא להם
שימי,
חיפה,
19/01/05 22:57
|
האם את בעיות העוני והסבל וחוסר הביטחון לעם הישראלי היהודי אשר המדינה הוקמה עבורו וברור שלא עבור הערבים , כבר פטרת שאת מחפשת לפתור בעיות של אחרים. תני לעם שלהם שהוא פי כמה וכמה מאיתנו וכן עשיר פי כמה וכמה מאיתנו לפתור להם את הבעיות תדאגי לעמך האהוב ולא לעם השונא והאויב ואשר נמצא כאן רק כגייס חמישי כגר ולא כתושב .וזה ברור כולל את חברי הכנסת מטעם עמם איך ההגיון שלך מצדיק יועץ האישי של הטרוריסט הבינלאומי ימח שמו שהלך לעולמו לשמחת כולם יושב בכנסת ישראל ומחליט עם הישראלים על פעולות נגד הטרור אשר הוא הוא היועץ של הטרור . לא נראה לך שאנחנו מטומטמים אז עכשיו את רוצה שנדאג להם האם זה לא יבוא על חשבוננו ויהיו לנו יותר עניים ויתומים וכ''ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מי מפחד מדמוגרפיה ? אני !
נפתול,
ראשל''צ,
19/01/05 00:07
|
על פניו נראה לי שהנתונים מופרכים. לא יכול להיות שפרופ' ארנון סופר טועה עד כדי כך. האם אפשר לקבל את המחקר ולעיין בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנפתול 30 יהודים הם המעט
שימי,
חיפה,
19/01/05 23:09
|
נאמר בתורה '' לא מרובכם חשק השם אלוהיכם בכם כי אתם המעט מכל העמים '', אלא ''מאהבת השם אתכם'' ומשמרו את השבועה שנשבע לאבותיך ......'' כלומר תחשיבי דמוגרפיה לא עבדו לעולם בהיסטוריה נגדנו החישובים של קיומינו קיים אך ורק בנו ביהודים ללא קשר לכל העמים האחרים ולכן ל- שם מה אתה צריך את התחקיר האם נדמה לך שבמזרח התיכון או במרחב של ישראל ושכנותיה בלבד אנחנו הרוב או האם בעולם אנו הרוב או במלחמת השחרור וכל המלחמות האחרים היינו הרוב אז מה איכפת לך המצב הדמוגרפי אנו היהודים באנו ארצה לבנות לנו ליהודים מדינה ולא לעמים אחרים וברור שלא לפלסטינאים ואם נכניס לראשינו שזו הדאגה שלנו אז הבעיה תהפך לבעיה שלנו ואם נתעקש שזה לא הבעיה שלנו אז אוטומטית הבעיה תהיה של מישהו אחר וזה לא צריך לעניין אותנו בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
http://www.pademographics.com
ל"ת
ארז,
19/01/05 06:51
|
|
 |
29.
הכי חשוב שהיהודים יפסיקו להעלב
Surfers Logic,
18/01/05 23:58
|
מי אנחנו שנשפוט איזה מהמחקרים מדוייק ואמין יותר?
מאידך, אם נקרא בעיון את כל הגרסאות, מפתיעה העובדה שעל אף המניעים הסוטרים, וחוסר האובייקטיביות שמייחסים עורכי המחקרים זה לזה, המסקנה לגבי האזרח הקטן אחידה ומשותפת לאבעת הגירסאות שאני קראתי, זו של הפלסתינים, זו של הלשכה המכזית לסטטיסטיקה, זו של פרופ' סופר וזו שבכתבה הנ''ל, על פי כל הגירסאות היהודים חייבים להפסיק להעלב מכל מחקר , ועפ''י שיקלול מסקנות כל המחקרים ועורכיהם, הכי טוב שהיהודים ילכו להזדיין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איך שלא תסתכלו על זה
דמוגרף,
18/01/05 23:51
|
עדיין יש סכנה דמוגרפית חמורה, שאולי לא תתממש בשלב מוקדם יחסית. איך למנוע זאת? 1. התנתקות מקסימלית. 2. מניעת זכות שיבה. 3. עידוד עלייה. והכי חשוב: 4. העלאת רמת החיים, החינוך, התעסוקה וההשכלה של הערבים אזרחי ישראל- בטווח הארוך זה יוכיח את עצמו כמרשם בדוק להורדת שיעור הילודה, ויגביר את האלמנט הישראלי (ודאי וודאי לא ציוני) בזהותם (בהשוואה לזה הפלשתיני, וכך ימנעו נישואים עם תושבי שטחים והתקרבות של ערבים לא פלשתינים, כמו הבדואים, לפלשתינים). ומה שלא פחות חשוב: זה יגביר את האווירה הדמוקרטית במדינתנו היהודית וישפר את חיי כולנו במקום הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלמנט חביבי, כל הצרות מהאלמנט
Surfers Logic,
19/01/05 01:31
|
אתה מבין בדמוגרפיה כמו שמבין ד''ר ליכטיג בר זוהר באלמנט ושפיקאלינגומאלה. הנימוקים שלך גזעניים ואף עלולים להוביל למרי אזרחי, נוסח ארועי אוקטובר. תשאל את הליברל הדגול, אחד העם, חסר לך שישמע על הצעתך הקאניבלית, ממתי רשאי עם אחד לשלוט בריבוי של עם אחר ע''י קיצור או שיפור האלמנט? איך אתה לא מתבייש אפילו לחשוב על הצעות כאלה? ועוד להעלות את זה על הכתב ולהפיץ באינטרנט? למה לעורר תסיסה? הרי אם ערביי ישראל ישמעו שמטרת העלאת רמת החיים היא להוריד את שיעור הילודה, הם יחסמו דרכים ויצאו להגנות נגד התוכנית הזדונית הזו. מחר ברכה ואחמד טיבי יאשימו אותך בתיכנון ג'נוסייד, תפחית ילד קבל אוטו. אל תעשה ילדים בכלל קבל שני דונאם...מה השטויות האלה? שים את האלמנט ותקשיב: ערביי ישראל הם אזרחי מדינת ישראל. הם לא בעיה ולא מחלה. הבעיה היא אצלנו, אנחנו מדינת ישראל, מנפנפים במונח מדינת ישראל ואנחנו בעצמנו איננו מכבדים ומתייחסים לעצמנו ברצינות, כמדינה דמוקרטית עלינו להתייחס לערביי ישראל כאזרחים, לאזרח יש חובות שהעמידה בהם מקנה זכויות. אם ערביי ישראל הם אזרחים נאמנים למדינה ותורמים לחוסנה בכל התחומים, כל אפליה כלפיהם אינה שונה מנאציזם, ואל תשכח שרב ערביי ישראל הם שמים. אם ערביי ישראל רואים עצמם פלסתינים וזוממים להפוך את ישראל לחלק מפלסתין הגדולה, מהנהר עד הים שבירתה אל קודס, הם אויב! טיפול דמוגרפי באויב הוא לגיטימי ויש לו זיקה ישירה לסיכוי להשכנת שלום, שהוא הסטאטוס אליו מגיעים אחרי ובמקום קונפליקט מכל סוג כולל דמוגרפי. עשיית שני ילדים ערביים על כל ילד יהודי כזדון כמדיניות, שימוש בילודה כמכשיר פוליטי, הצפה בפלסתינים לשינוי דמוגרפי אינה שונה מהצפה במים כדי להטביע, ובהתאם על המדינה להתייחס, אוכלוסית אזרחים העויינת את המדינה היא אויב, והטיפול הנכון באויב גורם לאחוז ילודה שלילי, ואם אתה מתיימר להיות דמוגרף, אז תסביר את זה לאחד העם. אגב, אם אתה אדם הגון, מדוע אתה גורס שיהודים שאינם מזדהים ונאמנים למדינה דינם שונה מערבים, מה ההבדל? אם אתה חרד למדינת היהודים איך זה שאינך מבחין שיהודי אחד, סרבן, שמאלן, סייען, המתחזה לדמוקרט ליברל וציוני יותר מהרצל, אחד כזה הוא סכנה למדינה יותר מעשרה ערבים שלכל אחד מהם עשרה ילדים. עכשיו תוציא לך את האלמנט ותכניס בראש שיש בארץ הזאת אלפי ערבים אזרחים מצויינים, ואם לא נפלה אותם הם לא יתבדלו, אין להם עקבות או נאמנויות כפולות, זה תפקידנו וחובתנו לאפשר להם התערות מלאה בהוויה ובחברה הישראלית. אני כפליט שואה, יהודי ציוני אלרגי האלרגי לסרבנות מכל סוג שהוא, גאה על שבמדינה שלי, היא מדינת העם היהודי, אני מוכן להישפט בפני שופט ערבי, וסומך באותה מידה על רופא או שגריר ערבי או יהודי, ועל זה לנו בסך הכל מגיעה הזכות להביט במראה- להם מגיע כל הכבוד, ואם לא הייתה וחוויתה להיות מיעוט, זו אולי הסיבה שבשבילך הם מספר, סטאטיסטיקה. מרב שאתה דואג כמה נהיה שכחת לחשוב על מה נהיה ואיך ניראה בעיני עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלמנט שלך ארוך מדי
ליכטיג,
19/01/05 03:07
|
תגובה ארוכה הרבה יותר מדי. אמנם יש בה כמה וכמה דברי טעם, אבל למי יש סבלנות לקרוא עד הסוף? תרשום: להבא - מקסימום 10 שורות. לא 50. אתה הבנת את זה, ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת כלום
ליכטיג האמיתי,
19/01/05 11:38
|
|
 |
27.
ערביי ישראל מהווים סכנה למדינת
אושר,
18/01/05 23:48
|
ערביי ישראל מהוים סכנה למדינת ישראל רוב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יפה-ושליטה על 2.7 מליון=תענוג?
Ehad Haam-Zioni,
אמת סטטיסטית,
18/01/05 23:47
|
נניח שהפלשתינאים (כולל תושבי מזרח ירושלים) הם רק 2.7 מליון-ובעזה יש רק מליון- האם משטר כיבוש עליהם הוא *תענוג* ושיא השאיפה הציונית? המספר שניתן מלמד על יכולת קליטה טובה יותר של הפליטים במדינה הפלשתינאית שתקום.
מה שברור שבישראל של הקו הירוק אין כלל בעיה דמוגרפית עד האלף השלישי ומעבר לו:
כאמור הילודה לאישה היא הקובע את גידול האוכלוסיה-בצירוף לאורך החיים הממוצע. הילודה לאשה ערביה היה 6.7 ילדים עם קום המדינה.
היום הילודה לאשה יהודיה הוא 2.71 ילדים
הילודה לערביה נוצריה 2.15 ילדים
הילודה לאשה דרוזית 2.95 ילדים
הילודה בעיר מעורבת כמו חיפה לאשה ערבית 3.08 ילדים
הילודה בכפרים המוסלמים כמו טייבה: 3.8 עד 4.0 ילדים לאשה.
מה שהשפיע בעיקר על הגידול באוכלוסיה הערבית (בנוסף לשב*חים וכמאה וחמישים אלף אנשים מאיחוד משפחות-חציים בירושלים) הוא שכלול שרותי הבריאות שהביאו את תוחלת החיים של ערביי ישראל למספר דומה לתוחלת החיים של כלל האזרחים במדינה-כאשר בזמן קום המדינה היא הייתה נמוכה בהרבה מהיהודים.
הבנת את זה ברוך?(סליחה, אפרים)
אני יודע שאתה מסרב להבין כי יש לך אגנדה של *טרנספר הומני*-אך נראה לי שדני מור הוא אדם ישר-להבדיל ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
money 4 childern
one,
paris,
19/01/05 01:26
|
Maybe if u giving less money to the Arabs in Israel for the children like they doing now to the Jews there will b less Arabs 2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מפחד מנתוני הלמ''ס
אפרים,
19/01/05 01:13
|
כי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא משרתים את מטרותיך (או מטרות הפלסטינים)? למה אתה מעייף עם נתונים מיותרים כשיש לנו את התוצאה (של 2003 ): ריבוי טיבעי של מוסלמים - 3.4% , לעומת 1.4% של היהודים.
יש לנו עכשיו מלחמה בין שקרנים מימין לבין שקרנים משמאל. בשנת 1993 ניצחו השקרנים משמאל. עכשיו אני מקווה שהשקרנים משני הצדדים יפסידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרים-תואם את נתוני הלמ*ס-היום
Ehad Haam-Zioni,
חברה הוגנת,
19/01/05 23:06
|
המוסלמים בישראל של הקו הירוק מהוים כשמינית מהאוכלוסיה (12.8%) ובעוד 20 שנה יהיו כשישית מהאוכלוסיה בתוך הקו הירוק (16.5%)-וזה כשמדובר רק על גידול טבעי וללא עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
THE SOLUTION
HOMELESS,
USA,
18/01/05 23:46
|
THE SOLUTION YA KAKA MAKHAREEM AND THATS IF YOU HAVE A YEDISH ACOP AL HAKATAFAYEEM THE SOLUTION AND BEST WAY OUT FOR ISRAEL IS ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE IT WORKS IN CANADA IN LABANON ETC ETC.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה זה משנה?
ll,
18/01/05 23:46
|
|
 |
משם? משדרות?
ע.ע.,
20/01/05 00:22
|
נצא מכל מקום שיורים עלינו? הגיע זמן שתאשים את היורים ולא את הנוֹרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אולי תפרסם את המחקר עצמו?
ל"ת
רויטל,
18/01/05 23:44
|
|
 |
הנה אני
מחקר,
19/01/05 09:30
|
|
 |
22.
got to be realistic papa
homeless,
usa,
18/01/05 23:43
|
if you dont count the arab in Israel as palestinians lakol davar then you be lying to your self
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תפסיקו לרמות את הציבור
אליהו הנביא,
18/01/05 23:39
|
הבעיה הדמוגרפית הינה בערביי ישראל ולא בפלשטינים. השאלה שיש לשאול הינה אודות התפלגות הילדים אזרחי ישראל ביו הגילאים 0-2 וכך נדע האם שר הביטחון בעוד 20 שנה יהיה ערבי. יש לזכור שכבר היום ערביי ישראל מהווים 20% ממחזיקי זכות הבחירה. ע''מ שח''כים מהימין (הכונה לא לליכוד) יצליחו בהצבעה על עתיד המדינה, דרוש להם 20% יותר תמיכה בקרב הימין מאשר השמאל! עייו ערך הסכמי אוסלו ואחרים, אשר ניתן לומר שהיו גורליים מאד לכולנו- התקבלו ע''י רוב ערבי ולא רוב יהודי. יש להחליט עכשיו עם קמנו מהעפר של אירופה ע''מ להקים מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה אשר לא מונע את הצתרפותנו לליגע הערבית בתוך 40 שנה. ולא לבלבל את המוח: הילודה הערבית תמיד תהיה גבוהה משמעותית מהילודה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טוב, אז נרגעתי...
ל"ת
המיואש,
18/01/05 23:34
|
|
 |
19.
השטחים אינם מדינת ישראל
ל"ת
אזרחית,
18/01/05 23:30
|
|
 |
יש''ע הם לב א''י-אזרחית של מי את
אילנה ג,
תל אביב,
19/01/05 01:39
|
|
 |
לפי תפיסת העולם הערבית גם את
אושר,
19/01/05 00:08
|
לפי תפיסת העולם הערבית גם את מתנחלת פה זה לא משנה איפה את גרה אין לך זכות קיום פה מתי תביני את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תמיד התיחסתי בפיקפוק לנתונים
michael,
tel aviv,
18/01/05 23:18
|
שניפחו מאוד את מספר הערבים בשיעור גידול עצום לעומת 1967. מיד לאחר מלחמת ששת הימים נערך מפקד האוכלוסין המלא היחיד בשטחים. הוכרז עוצר כללי והפוקדים עברו פיזית מבית לבית. התברר שנתוני הערבים והפליטים כמעט שולש קודם לכן על ידי הערבים לעומת מספרם בפועל. מאז לא נעשתה סטטיסטיקה מהימנה בשטחים והערבים כידוע נוטים לנפח מספרים. מיליון פחות - זה לא מפתיע. בקיצור שלא יאימו בדמוגרפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל טענות הערבים מבוססות על שקר
נחמיה,
אילת,
18/01/05 23:18
|
הטענה שהם תמיד היו פה שטענה שיש עם פלשתיני (מאיפה השם הזה) הבדיחה העצובה של עקירת השורשים היהודים בהר הבית הטענה שאנחנו פתחנו בסיכסוך הטענה שהם פליטים אז מה הביג דיל להגזים קצת במיספרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ומה עם המסקנה
ירון,
מרכז,
18/01/05 23:18
|
המסקנה , שבבחירות לרשות הפלשתינית היו זיופי בחירות!!! כי 60% הצבעה זה למעשה 100% של התושבים שקיימים - כלומר זיופים ועם אבו מאזן ה''זייפן'' אנחנו רוצים לנהל מו''מ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
''מחקר'' מגמתי ובלתי אמין
זלצמן,
חיפה,
18/01/05 23:17
|
1. המקור האמין והעדכני ביותר לנתונים מסוג זה הוא ה-World Fact Book של ה-CIA http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/index.html לפי מקור זה, מס' הילדים הממוצע לאשה בגדה הוא 4.52 ובעזה הוא 6.04. ולא 3.89 .
מי אמין יותר - ה-CIA או קבוצת ''חוקרים'' שלפי כל הסימנים (ובראשים הצגת ה''מחקר'' בכנסת) פיברקו מחקר מגמתי (קרוב לוודאי לפי הזמנה מטעם שלומי-אמוני-ישראל)?
2. מיליון העולים מברה''מ הם שהאטו את קצב ירידת אחוז היהודים באוכלוסיה אבל זו תופעה שהסתיימה. גם נתון זה לא נלקח בחשבון בתחזית שמספק ה''מחקר''.
נמתין ונראה מי יזם את ה''מחקר'' ומי (בכנסת) ימהר לנפנף בתוצאותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה-CIA?
סאדאם,
19/01/05 09:29
|
|
 |
אתה צודק
אחד,
19/01/05 00:10
|
המחקר כתוב ברמה מדעית נמוכה, ללא הסברים וללא ניתוח מניח את הדעת. מספר רב של גורמים לא הבאו שם בחשבון, ואין זו יד המקרה שהוא נערך על ידי אנשים פוליטיים אשר מתכוונים להשתמש בתוצאות למטרות פוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Why spoil Sharon
Abi,
18/01/05 23:17
|
the ''Holy Hitnatkut''...please ! stop with the facts
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
העובדות לא יבלבלו אותי
א שרון,
18/01/05 23:16
|
זה ממש לא חשוב מה אומרים כל מיני דוחות ומחקרים. כל עוד ה''בעיה הדמוגרפית'' תעזור לי לשווק את ההתנתקות אני אשתמש בה, וממש לא איכפת לי אם היא נכונה או לא. אז אל תבלבלו לי את המוח, ותפסיקו להציק לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ארנון סופר יאכל את הכובע
רני,
חיפה,
18/01/05 23:14
|
קראתי את הדו''ח כולו ונראה לי שאם מה שכתוב שם זה נכון, ארנון סופר צריך לבצע התנצלות פומבית לפני הציבור בישראל.
הוא פישל, ו-ב-ג-ד-ו-ל !!!
הבן אדם הזה, ששמעתי בהרצאות, פשוט מהלך אימים על הציבור ועל פוליטיקאים בישראל ללא כל סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תמשיכו ללדת ילדים
אב לשבעה,
18/01/05 23:13
|
|
 |
רק ילדים יהודים
ל"ת
אושר,
19/01/05 00:07
|
|
 |
10.
לינק לדוח כולו
נאור,
תל אביב,
18/01/05 23:11
|
ניתו לראות את הדוח במלואו באתר הבא:
http://www.pademographics.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פצצה דמוגרפית
צברי אחד מהעם,
18/01/05 23:09
|
הפצצה הדמוגרפית מתקתקת בתוך הקו הירוק!!!!!!! הערבים-ישראלים יוכפלו כבר בעוד 10 שנים!!!!!!!!!! דהיינו:היום מספר אוכלוסיית הערבים-ישראלים בתוך הקו הירוק (ואשר מכריזים בפניינו כל יום שני וחמישי ש-ה-ם---ח-ל-ק---ב-י-ל-ת-י---נ-פ-ר-ד---מ-ה-ע-ם---ה-פ-ל-ש-ת-י-נ-י!!!!!) עומדת על 1.08 מיליון איש!!!!כבר בעוד עשר שנים הם יכפילו את עצמם!!!דהיינו:כבר בשנת 2014 הערבים-ישראלים,יהיו 2.16 מיליון איש!!!וחוזר חלילה,העוד עשר שנים הם יכפילו שוב את עצמם!!!!בשנת 2024 הערבים-ישראלים,יהיו 4.36 מיליון!!!ומה הלאה????האם אפשר בצדק ובאמת לקבוע שאכן ''י-ש-ר-א-ל----ל-א----נ-מ-צ-א-ת----ב-ס-כ-נ-ה----ד-מ-ו-ג-ר-פ-י-ת''??????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לא לבלבל את המוח
אחד,
19/01/05 00:13
|
אחוז הערבים במדינת ישראל בשנת 1950 היה 20 אחוז. בערך כמו היום. לפי כל מחקר סטטיסטי רציני האחוז הזה ייתיצב על 27 אחוז בסביבות שנת 2040. די לבלבל את המוח במספרים שלקוחים מהדימיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח....
צברי אחד מהעם,
19/01/05 19:43
|
אחד העם ''הציוני והליברלי'' או חברו הטוב!!!!!!?????לכן אין לצפות לתגובה אחרת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מעורר מחשבה
מיכאל,
מרכז,
18/01/05 23:09
|
כנראה שלמישהו ברשות הפלשתינאית ובשמאל הישראלי היה כל הזמן את המטרה ''לנפח את המספרים'' כדי להחדיר מורך לב לציבור בישראל. ההבדל הזה הוא יותר מאשר סתם טעות סטטיסטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תלושים מהמציאות או שרלטנים
יונ י,
השרון,
18/01/05 23:03
|
עורכי המחקר הם או אסטרונאוטים או שרלטנים. הם שוכחים לציין שהרוב היהודי הצליח להישאר יציב רק בזכות העליה המאסיבית של שנות התשעים. בלי אותם מיליון יהודים המספרים היו שונים בתכלית, והיו משקפים צימצום הרוב היהודי. אי אפשר להסתמך על נס תורן בדמות עליה זו או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שלא יעבדו עליכם
Avi Ecuador,
18/01/05 23:00
|
השמאל יעלה את הערבים עוד לפני שהם יהיו רוב, לא מדברים איתכם על ירידה ולא מדברים איתכם שהערבים מכפילים את עצמם כל 15 שנים (היום 1ץ3 מיליון). שלא ישכנעו אותכם לשתי מדינות; פלסטין נקיה אתנית מיהודים ועוד אחת ישרפלסטין. עדיף להסתפח לארצות הברית ולהיות דיסניקודש. ישראל תהיה מדינת דת קדושה לכל הדתות, משהו כמו הוותיקן של העולם להבדיל, השמאל יהגר באופן טבעי לארצות הברית והיהודים בארץ ירגישו כעם סגולה, אור לגויים. בשביל מה לנו צבא הכנה לפלסטין של היום; יפורק ויתנו לאמריקאים את כל הנשק במתנה, כולל הפלסטינים אם ירצו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
Avi Ecuador,
19/01/05 00:27
|
1.3 מיליון ערבים בעוד 30 שנה 5.2 מליון. כמה יהודים יהיו? להסתפח לארצות הברית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון על תיקון
Avi Ecuador,
19/01/05 00:55
|
|
 |
אמרו חז''ל: סייג לחוכמה שתיקה
ל"ת
ע.ע.,
19/01/05 23:42
|
|
 |
5.
מדהים.
ל"ת
===,
18/01/05 22:59
|
|
 |
4.
אם המחקר הזה נכון אזי...
משה,
רמת גן,
18/01/05 22:59
|
השקרים של שרון יותר חזקים וכנראה תכנית ההתנתקות מטרתה לנתק את משפחת שרון מאימת המשטרה ובתי המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הסכנה לא מיידית אבל ברורה
ל"ת
גד,
בש,
18/01/05 22:58
|
|
 |
2.
מחקר מגמתי ומיותר
פרחיה,
18/01/05 22:56
|
כל ילד מזהה שמדובר במחקר מגמתי, שנועד למנוע ברגע האחרון את ההתנתקות משיקולים דמוגרפים. וכמחקר מגמתי הוא חשוד בעיני, ונראה שהתוצאות הוגדרו עוד לפני שהחל המחקר. אשמח לקבל אישור לירידה דרסטית בילודה במגזר הפלשתיני של 50 אחוז תוך 6 שנים. אפילו הסינים לא הגיעו להישגים כאלה למרות הגזרות והעונשים. מי מנפק לפלשתיניות ההופכות יותר ויותר אדוקות אמצעי מניעה, המטיפים במסגדים? מעניין שלא רק היהודים עולים לציון, גם הפלשתינים, לפי נוסח הכתבה. אבל בעצם, את מי זה מעניין. מדינת פלשתין תקום גם אם יחיו בה בתחילה רק 2.4 מיליון אזרחים. וההתנתקות מהשטחים הכבושים תתבצע ללא קשר לדמוגרפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאמינו לסקרים
פרחיה,
19/01/05 00:47
|
ועיקר שכחתי. לעולם אל תאמינו לסטטיסטיקה שלא זייפתם בעצמכם. הלא אתם יודעים שישנם שלושה סוגי שקרים, שקרים לבנים, שקרים שחורים וסקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת המתאימה לך: שקר שקר תרדוף
ל"ת
ע.ע.,
19/01/05 23:40
|
|
 |
והשקר הרביעי הכפול - של פרחיה
ע.ע.,
19/01/05 23:37
|
משקרת גם לנו וגם לעצמה. מרוב שקרים עצמיים איבדת את יכולת האבחון בין אמיתות ושקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה: את היית מעדיפה סקר...
אלף פרחיות,
יפרחו,
19/01/05 09:18
|
אשר יוכיח כי יש בארץ 7 מיליון פלסטינים, דבר המחייב את חיסולה המיידי של מדינת ישראל ... כל אחד והסקר/שקר המתאים להשקפתו! ד''ש לנועמי מפורטוגל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא יאמן
דהדה,
18/01/05 22:46
|
|
 |
שלא הבנת
יגאל מירושלים,
נראה לי,
18/01/05 23:51
|
תקרא שוב ותבין הסכנה הדמוגראפית היחידה היא שרוב היהודים יהיו שמאלנים טיפשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא השמאלנים?
חיפאי,
18/01/05 23:48
|
|
 |
התכוונת ההיפך? הימין יאמץ זאת
Avi Ecuaduct,
18/01/05 23:39
|
מעניין כי דיבורי ההםחדה של פרס והשמאל על הפצצה הדמוגראפית - לא גובו מעולם בסקר כזה!! חפיף ישראלי מצוי. לא לקחו בחשבון גם את הקהילה ההומו לסבית הערבית! זה פקטור שיש להתייחס אליו גם כן כמצמצם ריבוי טיבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בטוח
ע.ע.,
19/01/05 23:46
|
השמאל עושה מאמצים נואשים לקטוף את הכתר בנושא. כגודל הסטיה כך המקובלות החברתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפך
איתן,
18/01/05 23:36
|
|