 |
167.
מוסרים תנחומים למורתינו היקרה
איתי סלזר,
אשדוד,
20/01/05 21:31
|
בשם כל כיתה ז'1 אנו מוסרים למורה שלנו ללשון, רנית, ורכזת שכבה ז'-ח' המון תנחומים לה ולמשפחתה. אנו מאוד מתגעגעים אלייך ואוהבים אותך נורא! בשם כל כיתה ז'1 כותב:איתי סלזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
הודעה
המשפחה,
גן יבנה,
19/01/05 17:08
|
תודה לכל המנחמים. ההלוויה תתקיים מחר (יום חמישי) בשעה 16:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה. המשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנחומנו
ל"ת
י. אבי יפעת,
19/01/05 22:51
|
|
 |
165.
לצאת מעזה מייד - זו תחילת הפתו
שחר הלינובסקי,
תל אביב,
19/01/05 16:39
|
לצאת מעזה מייד ואח''כ מכל השטחים הכבושים. מו''מ אינטנסיבי בין ממשלת ישראל והממשלה הפלסטינית. הסכם שלום בהסדר קבע. אילו הפתרונות היחידים שיביאו לסיום הסיכסוך, ולהסכם שלום. שחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
eyn kol sachar...
ל"ת
otto zevel,
19/01/05 20:47
|
|
 |
164.
What a brave Palastinien U R
ל"ת
Ahmad,
Hamerkaz,
19/01/05 15:45
|
|
 |
סוג של טפשות
קובי,
ר''ג,
20/01/05 00:34
|
|
 |
163.
לקרקס את עזה!!!
ל"ת
שירה,
19/01/05 13:44
|
|
 |
162.
שרון: תוציא אותנו מעזה היום
אלעד,
כרמיאל,
19/01/05 13:31
|
לא, זו לא פחדנות אלא אומץ לב, להגיד את האמת לעם, ולצאת מיד מעזה. שרון כבר הבין שהכיבוש הוא רע, משחית ומסוכן, חבל שהוא מניח עדיין לתמהוני הימין ולמשיחי ההתנחלויות לעכב אותנו. ציונות 2005: חוזרים הביתה, לקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל האדמות שלנו.
סמי,
19/01/05 17:07
|
גם מעזה גם מהשטחים וגם מכל שטחי פלסטין שהם שיכים לעם הפלסטיני. אנחנו לא נפסיק את הלחימה עד להסתלקותו של היהודי האחרון מהאדמות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא נפסיק עד שהאחרון בכם
מ.י.,
19/01/05 20:39
|
|
 |
מקווה ששרון יקרא
רוחמה,
רעננה,
19/01/05 13:51
|
אני מקווה מאוד ששרון או מישהו מעוזריו יקרא את הדברים, ויידע שהעם איתו, ותומך ביציאה מעזה. ואחר-כך גם מיתר השטחים. יש מעט מנהיגים כמו אריק שמסוגלים להודות שטעו בעבר, ולהוביל את המדינה לכיוון הנכון. אריק, דע שאנחנו איתך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ד. שרון,
המרכז,
19/01/05 14:16
|
לרוחמה שלום, את חושבת שפינוי מהשטחים מאז 1967 ייגמר בזה. לצערנו, הפלשתנאים רוצים גם פינוי שלאחר מלחמת השחרור! ואם עד עכשיו לא ישנת, אז הגיע הזמן להתעורר ולראות מהי כוונתם האמתית, כי מה ברק לא נתן להם ובכל זאת ממשיכים להפציץ אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי אז בוא נשאר בעזה.
ל"ת
ניר,
19/01/05 15:56
|
|
 |
161.
stupid country
Yored,
19/01/05 13:26
|
and stupid leaders,and all that becuase stupid people that let the leaders kill them one at the time.....................the whole world is laughing at you...........jews were always like sheeps going to the slaughter house, When will you wake up and fight for your life?..................WHEN????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
קמצנים,נמאסתם!!!
AVIVA,
19/01/05 12:05
|
גם לא מערכת שיקוף כמו בהית'רו,גם לא מפגיזים את עזה בחזרה,גם מתקמצנים על טונאז' הפצצות. חלאס,חבר'ה,תורידו כפפות ותתחילו להכניס חזרה לעזאזל. !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
הינתקות
ד. שרון,
המרכז,
19/01/05 11:02
|
האם לא הגיע הזמן שראש הממשלה יעלה על דוכן הכנסת ויגיד, רבותי טעיתי! לא תהיה הינתקות! או שמה, הוא מחכה עד שהקאסם יגיע לחוותו? ורק אז יודיע על ההינתקות? כי הרי רואים שמאז שדיבר על ההינתקות, מצב הבטחון הגיע לשפל המדריגה! הגיע הזמן שיוותר על האגו ויכריז כי לא תהיה הינתקות, ושפשוט טעה! זה לא בושה לטעות, הרי כתוב מודה ועוזב ירוחם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כבר הודה בטעות
ראומה,
רמת השרון,
19/01/05 13:53
|
אריק כבר הודה בטעות, כאשר החליט לפנות את ההתנחלויות שהוא עצמו בנה. עכשיו הוא טועה רק בדבר אחד: בקצב האיטי של הפינוי. שיתן גז! פיגועים היו וכנראה גם יהיו, אבל מבחינה מוסרית נדע שאנחנו נלחמים על הבית, לא על כיבוש והתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
יהיה זכרו ברוך!!!
ל"ת
אסף,
19/01/05 10:56
|
|
 |
157.
לשנות טקטיקה
מהנדס,
ת''א,
19/01/05 10:46
|
לעבור להתקפה ולא להישאר בהגנה. חומת מגן 2 לכל אזה,לפנות אותה בזמן המבצע בכוח, ואז להגיד לאבו מה שמו, אנחנו ניקינו לך את הדרך עכשיו נוכל לדבר אם אתה באמת רוצה. ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
כל יום וקורבן האוסלו ארור שלו
שמאלנים=ערבים,
19/01/05 10:44
|
|
 |
את דפוק???
ל"ת
אסף,
19/01/05 10:55
|
|
 |
אולי אתה הדפוק?
אושר,
19/01/05 11:16
|
|
 |
אתה חושב שזה מכובד?
צופיה גלולה,
טבריה,
19/01/05 18:08
|
לדבר ככה במקום הזה? בדיוק במקום שכתוב על מותו של אדם? תבייש לך!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים=ערבים, מה הקשר???
ל"ת
אסף,
19/01/05 12:27
|
|
 |
צודק אין קשר סליחה
אושר,
19/01/05 13:34
|
|
 |
תדוה??
ל"ת
אסף,
19/01/05 18:55
|
|
 |
155.
להתעורר!
מגיבה,
19/01/05 10:43
|
ושימו לב לכתוב
ציטוט
דובר החמאס, סמי אבו-זוהרי, לאחר הפגישה עם יו''ר הרשות. עם זאת, אבו-זוהרי אמר שכל ארגוני הסירוב מסכימים שיש להמשיך עם הג'יהאד וההתנגדות לישראל.
יש לנו עסק עם אירגוני טרור ששולטים שם,כל מנהיג ערבי נתון בידיים שלהם אין למאזן כוח לעמוד בפניהם וגם לא יהיה לו אלא אם כן תהיה מעורבות אמריקאית שתנטרל את המצב.
ובואו נפסיק להאמין שהם יוכלו לעשות סדר בבלאגן !
ובל נשכח שאירגוני טרור משמעותם טרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
אני שואל מה הם התנאים שיאפשרו
שיקה,
19/01/05 10:31
|
לישראל להשיב בהפגזה על הפגזה.? האם לא חשוב שהאויב יחווה חוויות דומות לאלו בהם הוא מאכיל אותנו? מה קרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
13 עצורי חמאס בשכם
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
19/01/05 10:19
|
לזה נאמר זכור לאברהם ברית 13 ועוד יד השייטת נטויה. ובתי הכלא והמעצר יתמלאו עד לגירוש כל המחבלים ללבנון -ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
לרנית שרון
תהל ושחף,
אשדוד,
19/01/05 09:17
|
אנחנו תלמידי כיתה ז'-3 כותבים למורתיינו רנית שרון ומשתתפים בצערה... מוסרים לך תנחומיינו! שחף אייש ותהל גל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשפחת שרון
י',
19/01/05 10:49
|
|
 |
151.
!!!!!!!THE ARABS ARE WINNING
me,
jerusalem,
19/01/05 09:05
|
We are losing this. Sharon, is the biggest loser in mankind history, The only greater losers are the people of Israel, who still let him keep office. I don't understand how this Sharon, who has fought in all our wars, who was on the verge of dying for Israel so many times, the man who is directly and indirectly responsible for thoushands of dead people both aomng the Arab animals, AND AMONG US, is now letting the arab animals win BIG TIME with doing absolutely nothing abotu it. He has turn himself against us, and apparently moved to teh arab side. He certainly is doing a great job for them. He has no solution for anything. He has tried already anything possible and impossible, and has failed consistently time after time with every single move he has done. While keep losing, he lied to us, blamed the whole world for the problems, but ignore the one and only one problem Israel and the world has today: Eric Sharon. Nothing is going to change while this man is in power. Israel, if you have any desire to live left in you, you better get rid of Sharon immidiately. His sword is over your throat, ready to cut in the flesh. ISRAEL WAKE UP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
FuckYou
Fuck You,
Fuck You,
19/01/05 13:44
|
Fuck You ,You and your jewish friends in America Too,you are the animals,I don't understand ,how you are the one in this fucking management of Maariv shit allowing this kind of comments,it's bull shit ,and you are a bullshit,yes you. Fuck You
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד עברית
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
19/01/05 10:01
|
ואח''כ כשתחזור לשפת אמך תמשיך לכתוב בערבית ולא באנגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
ראיתי בטלויזיה איך משגרים ....
צבי,
19/01/05 08:16
|
קאסמים. למה לא שמים תצפיתן או מזל''ט שידווח בזמן אמת. ולהרים למקום אפאג'י ויתקוף אותם אפילו שהספיקו כבר לירות. הם צריכים להבין שהם לא יוצאים חיים. למה אין מארבים. צריך לכתוש אותם לנתק מים וחשמל. איפה כח ההרתעה של צהל? שרון באמת הפעם הגזמת. אתה מתייחס לבוש למובארק ובנתיים טובחים בנו כל יום. תתחיל לפעול!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון השתנה
HAVIV,
אשדוד,
19/01/05 11:35
|
|
 |
149.
הבנו
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
19/01/05 07:37
|
ההערכות מול המחבלים הינה הערכות צבאית בלבד.בהתאם לשיקולי הצבא ולהחלטותיו. אם יש צורך יפונו יישובים הן של יהודים והן של ערבים. המלחמה היא בין ארגוני החבלה לבין צה''ל. לציבור בהחלט אין מה להשפיע כיון שהשיקולים הצבאיים לא יגזרו ממה שהוא או אתה תגידו בבתיכם.אלא ממה שיוחלט בחדרי-המלחמה. אז לילה טוב ובהחלט נאזין לחדשות ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
לפי כמות הפצועים
רני השובב,
19/01/05 06:42
|
ולפי מה שהיה כתוב בכתבה על מיקום המטען לערבי היו ביצים של שור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no brane, no bowls u arab pig
ל"ת
gold bowls,
here,
19/01/05 10:12
|
|
 |
147.
ניחומים למשפחות
ל"ת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
19/01/05 06:21
|
|
 |
146.
מדינה עם בעיות - תנו לנו רק לח
בועז אופיר,
ראשון לציון,
19/01/05 06:14
|
מדינה עם בעיות - תנו לנו רק לחיות... מדינה עם פגועים - מדינה של עניים מדינה עם התנתקות - מדינה של מתיחות מדינה של דתיים - מדינה של חילונים מדינה עם עצבים - מדינה של יהודים מדינה רוצה שלום - להגשים את החלום מדינת מליון דעות - לכל אדם בה שאלות מדינה של אירועים - מיליוני פרצופים לכל אדם יש מה לומר - על העתיד – על העבר מדינה של חדשות - חדשות במדינה מדינה כל כך קטנה - ובלב תמיד תקווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
השיטה שגויה. כואב בצער המשפחה.
רמב''ו,
גולן,
19/01/05 05:53
|
מגמת הרוצחים לנתק בין 'האוכלוסיה החפה מפשע' לבין 'הטרוריסטים'. ההבחנה כאילו 'הטרוריסטים' באים מעולם אחר-בשקר יסודה. הטרוריסט זקוק לאוכלוסיה אוהדת-כמו דג למים. נסגור את המעברים, ירעבו ללחם, ואז יגידו לבניהם: 'תפסיק עם זה'. זבש''ם! חבל על כל המאמצים והבחורים שלנו. אנשים שלנו מתפוצצים רק כדי לתת להם פרנסה. זה הגיוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
החמאס ניסה ליירט את שרון!
אילן,
19/01/05 02:19
|
היום נפל טיל ליד ראש ממשלת ישראל, זה לה היה במקרה. אני כבר אמרתי שלחמאס היה מידע מדויק איפה הוא הם ניסו לפגוע בשרון. אגב זו לא פעם ראשונה, אבל ההוכחה לכך היא שהחמאס שלקח אחריות לפיגוע במחסום היום גם הודיע לפני שעות שמטרתו היתה לחסל אנשי שבכ. והנה לצערנו אנחנו רואים שבאמת הם פגעו באיש שבכ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשארצות הברית
Avi Ecuador,
19/01/05 03:38
|
הבינה במלחמת העולם השניה כמה הרוגים היא אמורה לשלם ביפן עד לסיום המלחמה היתה הירושימה ונגמרה המלחמה מהר, הם עשו חשבון פשוט ושאלו את עצמם להגן על אזרחיהם או על האזרחים החפים מפשע היפנים והתשובה עם כל הכאב היתה ברורה להם, גם ליפנים בהמשך שהיום מבינים. היום הפלסטינים מותחים את החבל ולצערי גם חבריהם בעולם שנלחמים אולי לאותה מטרה, חסר להם ''להצליח'' אולי בצרפת בכדי שישראל אולי תאלץ ללמוד איך מנצחים. שאלה של זמן ושהמוסלמים יתמידו כראה ולצערי. אני לא מאחל לפלסטינים שואה אלא טרנספר הומני ושיקבלו פיצויים וילכו בהסכמה או בלי הסכמה מכאן. התשלום שישראל שילמה וניסתה לבנות אותם מכסה כל חוב. גם אדם שלא יכול לשלם על דירתו את המשכנתה נאלץ לעזוב, ישראל שילמה מספיק דם ושכול על האדמה הזאת כולל עזה ולערבים יש הרבה שטחים בעולם שהם יכולים לחיות עם אחיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right, but...
Moshe,
19/01/05 04:23
|
|
 |
אבי למרבה הפלא
רני השובב,
19/01/05 04:13
|
אני מסכים עם כל מילה שאתה אומר והלוואי וזה היה אפשרי, ההבדל בנינו לבין ארה''ב הוא שארה''ב הייתה מוכנה ללכת עד הסוף, ושלאמריקאים הייתה תחרות גלובלית מצד הרוסים (וזה בעצם מה שדחף אותם להשתמש בפצצות) יש לי רק שאלה אחת, מה תעשה עם אותה סבתא ערביה שתששב על הארץ כשיבואו לפנות אותה מביתה ותסרב להתפנות ? וזאת חביבי כשהעולם צופה בטלוויזיה במתרחש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי בעתיד
Avi Ecuador,
19/01/05 14:56
|
אני רואה עולם אם כל כך הרבה בעיות בכל כך הרבה מקומות שיהיה לטלויזיה כל כך הרבה מה להראות שאף אחד כבר לא יראה מכיוון שיתעסק בלשרוד ובבעיות של עצמו. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No TV during wars
mark,
19/01/05 09:10
|
|
 |
143.
redomim
simani,
paris,
19/01/05 02:01
|
|
 |
142.
רק ברק ידע להוביל את העם למחוז
אדווה,
חיפה,
19/01/05 01:58
|
רק ברק ידע להוביל את העם למחוז מבטחים. עלינו לקום ולהרים זעקה גדולה ,לא עוד לא עוד הרוגים די ,פשוט די!!!
לא לתבייש להיוועץ עם ברק הוא אדם חכם ,צעיר יחסית לשרון ,גילו של שרון אינו מרשה לו לעבוד באמת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, ברק עשה את הדבר הנכון
דידי,
עומר,
19/01/05 13:26
|
אין ספק שברק, על כל חסרונותיו, עשה מעשה נכון ואמיץ כאשר יצא מלבנון. וחבל ששרון לא עושה זאת עכשיו ומיד גם מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק עשה את הטעיות הנוראיות למד
אושר,
19/01/05 09:11
|
ברק עשה את הטעויות הנוראיות למדינת ישראל הוא גרם לנו להראות כפחדנים שאשפר לנצח ע''י הטרור כמו כן ברק היה מוכן לעשות פשרות בלי הגיוניות עם הפלשתינים חס וחלילה שהאיש הזה יחזור ואני לא מאמין שהוא יוכל להיבחר א)הרוב היהודי יודע שברק הוא לא האיש הנכון ב)המגזר הערבי לא ישכח לברק על ארועי אוקטובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אושר לקרוא את אושר
גונן,
הר אדר,
19/01/05 13:27
|
איזה אושר. איש שנון ומבריק. רק חבל שהוא מנסה לגרור אותנו לתהומות עמוקים יותר. זכור: ציונות 2005, חוזרים הביתה - לקו הירוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how stupid can one be!
ny,ny,
19/01/05 05:37
|
you and barak go to hell!!! the damage that this man done,no one can mand,so shout up.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק אשם
אורן,
ירושלים,
19/01/05 02:19
|
מי שגרם לכל המצב מלכתחילה היה ברק כשהיה ראש ממשלה. האיש הזה החזיר אותנו 50 שנה אחורה מבחינה ביטחונית והיה ראש הממשלה הכי גרוע שהיה כאן, אפילו יותר מגולדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב .
ל"ת
דנה,
19/01/05 08:43
|
|
 |
the damage has started
when he was,
19/01/05 04:42
|
|
 |
141.
paris, a nice place to go
simani,
paris,
19/01/05 01:46
|
first, french goverment doesn't like jews second you can tell anything about jews, its normal third, palestinians wil be in security, they can have money from the state without working and when they attack a jew, they receive money from the court for the prejudice of being accused of violence. Good life, isn't it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
welcome to paris
simani,
paris,
19/01/05 01:29
|
send them all in paris. French president will be happy to welcome them and give them a special treatment as Arafat received
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
השהיד היה משת''פ שהתגלה
אמנון,
ירושלים,
19/01/05 01:16
|
|
 |
צודק
צודק,
צודק,
19/01/05 04:04
|
|
 |
138.
שרון ומופז מפקירים את המדינה
ל"ת
רפאלי,
19/01/05 01:11
|
|
 |
137.
pitaron
simani,
paris,
19/01/05 00:54
|
|
 |
136.
אריק אתה זקן ולא מסוגל לכלום
צה לפנסיה,
19/01/05 00:53
|
מה שאתה יכול זה להתעסק עם מכתב של ילדה פלסטינאית ולעשות מזה אייטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
שרון! במקום להתעלל ביהודים
יוסי,
בת ים,
19/01/05 00:48
|
תתחיל להגן על המדינה הכה במחבלים בכל הכוח והפסק להתעלל ולגרש יהודים מבתיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
להשטיח את עזה!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אלון,
נתניה,
19/01/05 00:36
|
|
 |
133.
SO WHAT
ARAAFT,
19/01/05 00:31
|
So you left GAZA SO WHAT. We still are oing to let Palestininas come to work in Israel so you still need the crossing. They will send Kassam to TEL-AVIV WAIT AND SEE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ראש הנחש - דחלאן
דניאלה,
19/01/05 00:30
|
הוא היחיד שיכול להילחם בטרור. הוא זה שמפעיל את הטרור. דחלאן מחופש למנהיג מתון אבל הוא טרוריסט על ששולט על כל המנגנונים של הטרור. כל זמן שישראל תתעלם מהעובדה הזאת המצב לא ישתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
בתחתונים?
דלתא,
19/01/05 00:21
|
מטען גדול מאד (שהרס את כל המוצב) בתחתונים?? ומה יהיה כשהמטען יהיה בגרביים, או חס וחלילה בגופיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
in the underpants
clever,
Australia,
19/01/05 01:15
|
it is not the matter of ''next in the socks or singlet''. The fact that they are hiding now the bomb in their underpants will take the soldiers to carry out checking in the private body parts and the whole world will cry out that the Israeli army is humiliating those arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
הנה הפתרון.
מתנחלים=מחבלים,
Ehad-Haam,
19/01/05 00:16
|
אם רק הייתם שומעים לי ומשחררים את ברגותי כבר מזמן היה לנו שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג אפשר לצרף אותך אליו
אושר,
19/01/05 09:12
|
פלשתינים=מחבלים מתנחלים= יהודים אל תדאג נצרף אותך אליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחבלים רוצחים יהודים.מתנחלים ל
שמאלנים=ערבים,
19/01/05 00:34
|
לא רצחו אף אחד רק את אויבהם.
טיפש שמאלן שעושה צחוק מעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בושה רע וטיפש
בר כוכבה,
גרמניה,
19/01/05 00:31
|
סבי הגיע בתחילת המאה לא''י אני לא בטוח אם הסבא שלך חשב שיש ארץ כזו הוא היה מרשוני השומרים אף אחד לאהעז לקרוא לו מחבל לא המתישבים הבעיה היהדות בא''י בכלל בעני המוסלמים זה הבעיה ותפסיק להסתכל על הבעיה בעניים מוסלמיות כי אין להם זכות על הארץ הזאת ישלהם זכות בארץ תשבות ולא יותר ומישמבטיח להם יותר מזמין פה מלחמה שלא תגמר לעולם אולי חבל להוציא עליך מילה אתה מורעל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i support you
saar,
nyc,
19/01/05 05:44
|
the arabes have no right in israel they are a rifraf that move in from jorden and egypt under the utman empaier if we wouldnt libreated east jerusalem the arbs that live there would be jordenian and not palestinians arafat is the reson they are caled palestinian and the pepole that give the ''kosher'' stamp on this terorist still leeding the pepole of israel ...israel weak up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המממ מעניין מר בר כוכבה...
משקיף דני,
19/01/05 04:42
|
שלא הייתה לך חצי אות של ביקורת כלפי הדגנרט (מעליו) שהתחיל עם המשוואות המטופשות האלה... אתה מבין למה ''הנאורות'' שלך לא משכנעת ?! (טוב, גם העברית לא משהו, אני מניח שלפחות הגרמנית שלך מצוחצחת.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
אז מה חשבתם, שרק לישראל מותר
Yossi V,
19/01/05 00:06
|
להסתובב כבעל בית ולבצע הרג בקטנים כבגדולים, ברחבי הגדה המערבית וגוש עזה?
מחבלים קראתם להם, הבאים להרוג אזרחים חפים מפשע בתוך מדינת ישראל. טעיתם אז ובוודאי היום, אלו לא 'מחבלים' אלא לוחמי שיחרור המבצעים הרג בקמים להורגם - חיילי צה''ל ומתנחלים ארורים.
לא לחמאס עליכם לבוא בטענות, אלא אל מובילי מדיניות ישראל המנציחים את ההרג בגבולות הארץ.
מה אמר לכם שרון? ערפאת הוא אב כל חטאת? וחיסולו יביא את המזור המיוחל? שיקר לכם במצח נחושה. מה עוד אמר לכם שרון? שהגדר היקרה והארורה תחסל את הפיגועים? שיקר גם שיקר. מה עוד אמר לכם שרון? שמבצעים פה ומבצעים שם יבטיחו את שלום ההתנחלויות המקוללות? שיקר במצח נחושה. האם יש משהו ששרון אמר לכם ולא שיקר? ואתם עדיין ובאמת מאמינים שגוש עזה יפונה וינותק?
דבר אחד לא אמר לכם שרון: בשנה הבאה בזמן הזה, ולא קרה שום דבר. רק פחות 250 חיילים חיים. נורא פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב לא לקחת את הכדור הבוקר..
יותם,
ת''א,
19/01/05 10:35
|
כמה פעם אמרתי לך מתוק שלי לא לצאת מהבית בלי לקחת את הכדורים.. יוסוף קטן מכוער מתוק שלי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go fuck urself asshole
mark,
19/01/05 09:16
|
|
 |
YOSSI החלאת אדם בטח בשבילך
אושר,
19/01/05 09:14
|
יוסי בטח היום זה בשבילך יום שמחה אחיך המחבלים הצליחו במשימתם בטח היית כשהם ירו באוויר כמו ברברים וחילקו סוכריות לאנשים שהיו שם תגיד לי מתי אחד החברים שלך יגרום לנו לגרד אותך מהכביש? אז אני אשמח ואחלק סוכריות ואירה באוויר עם הרובה מים שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות הגועל נפש שהתגובה מעוררת
יובל,
תל אביב,
19/01/05 01:05
|
אין מנוס מלהפריד פגיעה בחיילים מפגיעה באזרחים. מי שפוגע בחיילים שמוצבים בקו הקדמי, חמושים, בעמדת קרב - אינו מקביל לטרוריסט שפוגע באזרחים בעורף.
מי שחושב שמחבל מתאבד באוטובוס ומחבל מתאבד במוצב הם שניהם ''פיגוע'' בעצם חושב שכל חייל צהל שהורג פלסטיני הוא ברוך גולדשטיין.
אי אפשר לשים את כולם בסירה אחת. אנחנו במלחמה. בשם המלחמה הזו אנחנו מתירים לעצמנו לבצע מעשים נוראיים, אבל הכרחיים. אין ברירה אלא להבין שבמצב המלחמה הזה גם הצד השני יפגע בנו כמו שאנחנו נפגע בו. זה לא משנה שהם פתחו במלחמה הזו ולא אנחנו. אנחנו משתתפים במלחמה - וזה בדיוק מה שזה אומר.
ברגע ששלחנו חיילים עם נשק לשם הפכנו אותם למטרות. כל מדינה דמוקרטית מעדיפה שהאויב יפגע בחייליה ולא באזרחיה ובילדיה בעורף. כשחיילים נפגעים אי אפשר לצעוק ''פיגוע''. זה לא פיגוע - זו מלחמה. ולכן, עם כל הצער, הפלסטינאי המתפוצץ אינו טרוריסט אלא לוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yoseffff
simani,
paris,
19/01/05 00:45
|
|
 |
אני מת
סתם אחד,
19/01/05 00:39
|
שתיקלע למקום שבו לא יהיו חיילים לשמור עליך, ואז תראה את ''לוחמי החופש'' תולשים חתיכה אחר חתיכה מבשרך... אולי אז תבין שאתה צריך לתמוך בעם שלך, ובילדים שלך שעושים הכל לשמור עליך, ולפני שאחד מלוחמי החופש מנחית על ראשך סורגים של חלון, אולי אז תתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You Are An Arab - Jew Hater!!!
ל"ת
Muhamad,
Ramala,
19/01/05 00:32
|
|
 |
האם זה יוסי V או?
משה,
קיבוץ גלויות,
19/01/05 00:23
|
פרחיה, ציונה, יוסי ביילין, אודי אדיב, אורי אבנרי, נועמי פורטוגל, Ehad-Haam, מרדכי וענונו, כולכם נשמעים אותו הדבר תמיד היהודים אשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
עדיף למות למען השלום...
איש מתון,
19/01/05 00:00
|
רוצים שלום - בכל מחיר!
תנו צנס לשלום!
לצאת מיד מכל השטחים ולאפשר לפלסטינאים הרוצים בכך איחוד משפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תוכיך כמה שאתה נאמן ותיהי
אושר,
19/01/05 08:46
|
|
 |
ata resini? gam ani!
yeoudi,
yeroushalim,
19/01/05 01:18
|
U go and kill u self don’t b stupid, use u chochma if u a jew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
LEAVE AND LEAVE THE KEYS
HOMELESS,
USA,
18/01/05 23:57
|
YOU MUST BE BLIND NOT TO SEE THAT THE OCCUPATION IS THE SOURCE OF INSTABLITY AND INSECURITY FOR THE ISRAELIS I OFTEN SUDJESTED THE ONE SECULAR STATE SOLITION TO TWO PEOPLE IT WORKS IN CANADA IN LABANON ETC ETC HOWEVER ON THE WAY OUT FROM GAZA LEAVE THE KEYS ON THE FRONT DESK OF HOTEL PALESTINE HOPE YOU GUYS ENJOYED IT THE PALESTINIANS DID NOT SOME TIME AT SOME POINT HOPEFULY SOME ONE WITH A YEDISH ACOPE AL HAKATAFAYEEM WILL REALIZE THAT NEITHER THE PALESTINIANS NOR PLAESTINE ARE WERE FOR PUBLIC SALE GAZAL ADDAMOT LA AAD IS NOT FOR EVER WORKS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
barak
simani,
paris,
18/01/05 23:51
|
|
 |
125.
שוב השמאלנים מאשימים את חיילי
שמאלנים=ערבים,
18/01/05 23:09
|
|
 |
מי משלם לך יא תמהוני?
ימנים=ערבים,
18/01/05 23:57
|
|
 |
124.
צריך לחייב עמדת
A,
NY,
18/01/05 22:56
|
צריך לחייב עמדת בדיקה של המשטרה הפלשתינית עם 100 מטר שטח סטרילי לפני כל עמדה ישראלית כך שאם יש איזה נסיון של מחבל מתאבד לעבור או להתפוצץ יהיה מי ''שאולי'' יעצור אותו קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
הפסקת אש! עכשיו !ישראל+פלסטין!
אברהים,
המרכז,
18/01/05 22:48
|
איחולי החלמה לפצועים ! הלואי שזו תהיה התקרית האחרונה בין הצדדים ! על שני הצדדים הישראלי והפלסטיני להכריז מייד על הפסקת אש ! ושלא תהיה חד צדדית ! ולחזור מיד לשולחן המשא ומתן ! כי רק במשא ומתן יש תקוה להגיע לשלום,ולסיים את הכיבוש ,שהוא הגורם לאבידות שני הצדדים !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Excuse me, which occupation
Arie,
18/01/05 23:49
|
are you talking about? Who are the occupied people? Fill me in, I'm not familiar with the facts.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לרגשי הנחיתות! כתוב עברית!
אברהים,
המרכז,
19/01/05 00:32
|
אריה ! תפסיק לעשות את עצמך אהבל ותפסיק עם רגשי הנחיתות שלך ! ותתחיל לכתוב עברית ולא אנגלית בכדי לעשות רושם ! זה אתר עברי ! ולענין : אתה רוצה להגיד שהפלסטינים בעזה כובשים אותכם! ואתם מתקוממים שם נגד כיבוש? ואלה רעיון !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Am I an idiot?
Karen,
Holland,
19/01/05 01:21
|
Or Arie, or anyone else? Why because I cannot write in Hebrew, or is it because you cannot read it, or understand it? What is it exactly? First have an Israeli name and not an Arabic one and than talk ok
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל קארין מהולנד! האדיוטית !
אברהים,
המרכז,
19/01/05 16:01
|
א . את קראת לעצמך אידיוטית, וזה מספיק לי ! ב. מי את שתטיפי לי מוסר ! השם שלי אברהים,ואני גאה בו !ולא רושם אברהם ! כי אני רוצה שתדעי שאני ערבי גאה ! וכותב עברית ,בכדי שתדעי שאני ישראלי גאה ! ולא כמוך ! שמך אינו עברי, ואת כותבת אנגלית, וגם יושבת בהולנד,{אכלת שוקולדים?} ומנסה לזרוק ארס ! ג . את רואה שאני מבין כל מילה אשר כתבת ! ד. זה אתר שכותבים בו בעברית,והקוראים הם בדרך כלל מבינים עברית ובמקרה אנגלית , אז מדוע להכביד עליהם ? ה. אם את יודעת לקרוא ,ומבינה מה שנכתב,אז את יודעת לכתוב ! עובדה את מבינה את התגובות בעברית די טוב !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איברהים הרבה זמן רציתי לשאול א
אושר,
18/01/05 23:43
|
איברהים הרבה זמן רציתי לשאול אותך משהו אמרת שאני פרזיט אוכל חינם מתמשט שלא עושה צבא אז: 1)הייתי לוחם בסדיר ואני לוחם במילואים 2)אמרת שבמשחק בני סכנין הניפה את הדגל השאלה שלי האם אתה מוכן לעשות צבא בצהל וששלוח את יחדייך לצהל כמו שאתה יודע את דעותי ואני לא מסתיר אותם אני מבקש ממך שתענה בכנות אהה כן ומי שהניף את הדגל של בני סכנין זה היו יהודים רק לידעתך לבני סכנים יש גם אוהדים יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר !האומלל!אויב המוסלמים!
אברהים,
המרכז,
19/01/05 00:25
|
א. מי אתה שאני מחוייב לך תשובה על דברים אישיים שלי ? ב.מדוע אתה רוצה ממני תשובה על דבר שאני לא מחויב לעשותו ? ואם אעשה אותו אז אעשה אותו בהתנדבות!,ומה התמורה שאני אקבל ? לא ראית איזה תגובות היו לחברה שלך על נפילת 5 החיילים הערבים באתר זה ? ממש בגזענות ! ד.מדוע אתה לא מפנה את השאלה הזו לחבריך החרדים? שגוזלים חצי מתקציב המדינה ?וגם לחבריך המתנחלים {חלקם הגדול},שבגללם החיילים נהרגים ,והפלסטינים גם !, ה.איך אתה רוצה לנהל איתי דיאלוג ואתה תומך ברצח ילדים ועינוים משום שהם פלסטינים? { לקוראים: ראו תגובותיו בכתבה,הם חפשו את הילדים-במדור צבא ובטחון !!!!!}. ו. ז.א שאתה לא אנושי !ואז אתה לא פרטנר לדו שיח !. ז. לידיעתך הנערים שהרימו דגל המדינה במשחק סכנין -בית''ר{ על אף הגזענות שהיתה בין אוהדי בית''ר} אלה היו ערבים !ואם אתה רוצה תעודות ,ותצהירים ,ושבועה,נשלח לך! ח.ולסיכום:תפסיק ללבות שנאה! כי משנאה לא יבוא שום דבר! חוץ מהקזת דם מיותרת!ובעת כתיבתך אל תתרגש ותתעצבן כי יש לך בגלל זה הרבה טעויות כתיב !,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איברהים עוד כמה נקודות
אושר,
19/01/05 08:57
|
1)אני לא תומך ברצח ילדים אבל אני בהחלט בחיסול מחבלים ומצידי אם הפלשתינים עושים מילד בן 10-15 מחבל למה אתה מצפה שחיילי צהל יתנו לו להתפוצץ לידם יש להתנהג אליו כמחבל ואני מדגיש תאמין לי או לא איך שאתה רוצה אני לא בעד חיסול ילאדים מה עוד שאני לא ראיתי גינוי אחד של ערבי ישראלי מלבדך כשתינוק או ילד יהודי נרצח בפיגוע 2)אתה שואל מה יצא לך מלשרת בצהל? א)אתה אזרח ישראל אם לא בצהל לפחות שירות לאומי ב)תאמין לי איברהים אם תראו טיפה נאמנות למדינה ע''י שירות לאומי או שירות בצבא החברה היהודית תסתכל עליכם אחרת וגם אני 3)תסתכל על החברה הדרוזית אני מסכים שמדינת ישראל לא תומכת בה מספיק אבל החברה היהודית אוהבת אותה ומסכימה שיש לעזור לדרוזים יותר שיהיה לך יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איברהים החרדים לא נותנים גב
אושר,
19/01/05 08:52
|
1) איברהים החרדים הם יהודים מחובתה של המידנה לדאוג לצרכי היהודים 2)החרדים לא מסייעים למחבלים ע''י נתינת כספים לאירגוני טרור לא מכניסים מחבלים לישראל שיטבחו בהם כמה שעשו כמה מערביי ישראל 3)אתה צודק שאתה קורא לי אושר אוייב האיסלם כי אני רואה בך ובעם שלך אוייב שלי אני לא מאמין בדו קיום איתכם לפחות לא כרגע לא נשכח את ארועי אוקובר איך עשיתם מיני אינתיפאדה לא נשכח איך המגזר שלך פתח ב 3ימי אבל כשחיסלנו את יאסין וצעקתם לנקמה ביהוד
שיהיה לך יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברהים היקר
רני השובב,
19/01/05 06:25
|
אני שמאלני, האמת לא מאהבת ישמעל כמו מהיותי איש פרקטי. והפרקטיקה היום אכן מחייבת התנתקות ומו''מ כזה או אחר שיוביל בסופו של דבר להקמת מדינה פלסטינאית. אבל שנינו יודעים שהעניין לא יגמר בזה, הכלכלה הפלסטינית תלויה מאז היווצרות הפלסטינים כישות (ואנחנו עשינו זאת כי מי הם הפלסטינים?) במדינת ישראל ומה יהיה אלרי שתהיה גדר סביב עזה ? לא תצעקו חמס הישראלים סגרו אותנו בגטו ? דבר שני אתה יודע כמו שאני מכיר קצת הסטוריה האומות הערביות היו ועודן אלופות העולם למרחק קצר בלמסמס כל סיכוי להסדר עם ישראל, החל בדחיית תוכנית החלוקה של האו''ם וכעד למיסמוס השיחות עם אהוד ברק. דבר שלישי - כמו שאני מכיר את דרישותיכם עדיין לא קם אף אחד והצהיר שהוא יוותר על זכות השיבה דבר נו שאיך להגיד קצת בעייתי. דבר רביעי - כיוון שאתה נשמע לי כאיש משכיל למדי אני מניח ששמעת את שמו של ג'ומו קניאטו שהיה אחד מגדולי הפוגעים באנגלים בארצו, אולם כשהחליט שפניו לשולחן המו''מ, זנח את דרך הטרור והפך לאחד המכובדים שבאנשי העולם. אצל בני דודי הפלשתינאים, לא היה כדבר הזה, נכון שנעשו טעויות קרדינלאיות מהצד הישראלי אולם הפתרון שערפאת וחבר מרעיו אימצו היה פתרון של אלימות. דבר אחרון - המועצה המחוקקת הפלסטינאית, מעולם לא ויתרה על תוכנית השלבים שאומצה על ידה,. אז מה יהיה אחרי ההתנתקות ? אני אגיד לך מה יהיה. פיגועים וטרור, כי זה מה שיש בארץ ישראל מאז ומעולם, ועד שלא תחול מהפכה בחברה הערבית, לא יהיה שלום וזאת ידידי האמת העצובה. אתה יודע כמו שאומר הפתגם הערבי הידוע : מה תצח'וק תיזאק לדבביר ותאול תאדיר'' כולנו התעלמנו (כל אחד בתורו) המסובב אותו, וכל אחד בתורו שילם מחיר מאוד יקר. לצערי עכשיו מגיע תורכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרני אחי היקר !
אברהים,
המרכז,
19/01/05 21:51
|
אי אפשר לעשות שלום בצורה כזו ! הרי שלום צריך לקרב שניים ולא לפרד אותם ! והחומה בעיני מפרידה בין שני העמים, שרובם רוצים לסיים עם מעגל הדמים ולכרות שלום !, איך יהיה שלום כשסוגרים את הצד השני מאחורי חומה ? עם מי יסחרו ? איך יתחברו לעולם? כל אלה שאלות מרכזיות בהתהוות כלכלה חזקה במדינה העתידה לקום ,ומי כמוך יודע ששלום ורעב לא חיים ביחד ! ואני אביא כאן המשל בערבית :קשור אריה על סלע ימות לך בלי שתהרוג אותו.{תרגום חופשי}. ב. מי שמסמס את השלום הפעם זה לא הפלסטינים,אלא הישראלים, ע''י מרצח שפל שקוראים לו יגאל עמיר , שרצח יצחק רבין ז''ל, ובזה נקטע התהליך שהתחיל בו עם יאסר ערפאת ז''ל, ושהשמאל שבא אחריו לתקופה של חצי שנה לא היה לו האומץ להמשיך בו ! ג.הפלסטיני שקם {אתה טוען שלא קם פלסטיני ,שישנה תפיסה...} יאסר ערפאת שהביא שינוי טוטאלי בתפישה הפלסטינית, ושכנע אותו להתפשר על חמישית המולדת ההסטורית למען שלום ! ומה הצד הישראלי עשה? ממשלת הימין שבאה אחרי רבין ,{נתניהו} עשו מהמשא ומתן עבודת סחור סחור! והתחילו להתמקח על שאירית החמישית שהפלסטינים הסכימו לקחת, כשהמתנחלים שמים כל המכשולים שדבר מזה לא יצא בלחצם על ממשלת הימין, ואכן הצליחו ! ד. לגבי ברק , הוא לא נתן שום דבר! אלא הציע 90% מהשטחים הכבושים בלי מסגד אל אקצא ! וגם פה חשוב להדגיש ,לא היה לו מנדט ! וביקש לחזור לעמו ! אז הדיבור על ויתור של ברק ! מצוץ מהאצבע ! ואם הוא היה צריך לחזור לכנסת{שלא היה לו רוב גם-ולעם} אז איזה תועלת היה מכל הדיונים בקמפ דיויד ? ה. לגבי זכות השיבה ! אני אגיד לך שזה התסביך של הסכסוך, ע''י משא ומתן צריך לפתור תסביך זה ! כי לא יתכן שהפליטים ישארו לעד פליטים ! לבנות להם במדינה העתידה ,ולתת להם פיצוי מלא ,ולהכיר בעוול שנגרם להם,כלומר להכיר באחריות ! זה אולי רעיון לפתרון ! ובעת שלום אחי רני ורכישת אמון כל פתרון יכולהיות אפשרי ! ו.מה אחרי ההתנתקות ? אם תהיה התנתקות כמו שאתם מציעים ,לא יצא שום דבר מזה ! כי לא יתכן אחרי כיבוש שנמשך 37 שנים, ומלחמה שנמשכת שם קרוב לעשור שנים, שהרסה כמעט הכל, נתנתק לגמרי ! איך יחיו ? וממה יחיו? כמו לקחת תינוק שעודנו יונק להפרידו מאמו ולסגור אותו !,. לכן צריך להסיג את הצבא והמתנחלים, להכריז על הקמת מדינה בגדה ובעזה ! וללוות את המדינה בצעדיה הראשונים! למען שיקום הכלכלה ,וכשתתחזק הכלכלה , יתחזק השלום, לטובת כולנו ! ברכות חג קורבן שמח לכולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל רני אחי היקר !
אברהים,
המרכז,
19/01/05 16:13
|
תודה שהגבת לדעתי ! אין לי זמן לענות עכשיו ! כי חייב סידורים אחרונים לחג ! לכן אענה לך בכנות בהקדם האפשרי ! איחולי חג שמח לכולם יהודים וערבים, נוצרים ומוסלמים ! שחג זה יחזור עלינו,בשלום,שגשוג, אהבה, ואחוות עמים ! חג שמח לכולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון השאלה
אושר,
19/01/05 00:17
|
האם אתה מוכן לשרת בצהל ועוד כלוחם ולהגן על מדינת ישראל והאם אותה מוכן לשלוח את ילדייך לצהל לתרום למדינה בתור תושב ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
מלחמה בטרור ולא כיבוש
ציפי,
מטולה,
18/01/05 22:40
|
צריך להלחם בטרור ביד תקיפה, אבל קודם להסיר מעלינו את גיבנת ההתנחלויות, שאיננה מוסיפה כהוא זה לביטחון, אלא להיפך. במקום שצה''ל יגן על מנחלי גוש קטיף ודומיהם, צריך שהצבא יוכל להלחם במחבלים. פינוי ההתנחלויות הוא יעד ביטחוני ראשון במעלה: רק אחריו יוכל הצבא לחזור להגן על מדינת ישראל עם מצפון נקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציפי כמה חיילים נהרגו בגללך?
אושר,
18/01/05 23:45
|
ציפי קודם כל רק שתדעי שהפלסטינים רואים בך ככובשת מבחינתם אין לך זכות קיום זה לא משנה אם את במטולה או באחת ההנחלויות בשטחים שנית כל כמה חיילים נהרגו משנת 1982-1999 על אנשים בצפון ואת אחת מהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת...
ציפי,
מטולה,
19/01/05 13:24
|
השאלה היא, כמו שאמר בן-גוריון, לא מה הפלשתינים אומרים, אלא מה אנחנו עושים. ואנחנו צריכים להתשחרר מחלומות הכיבוש, ולשוב הביתה, אל הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקוה שהתכונת !
קובי,
ר''ג,
20/01/05 00:40
|
לכל אזרח מדינה הזכות הלגיטית לקבל הגנה ממדינתו גבוה ככל שיהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציפי אבל זה לא יגמר כאן הפלשתי
אושר,
19/01/05 16:12
|
ציפי יקרירתי זה לא יגמר כאן הפלסינים ירצו שתחזרי לגבולות 48 ואחרי זה שתצאי מכאן בכלל חבל שאת לא רואה את זה יש כמה ערבים שאורמים את זה בכל רם אבל את כנראה לא מוכנה לשמוע וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר האומלל!הסבר שקרי !!!!!.
אברהים,
המרכז,
19/01/05 00:39
|
אושר אל תשקר לבחורה הזו! לא נכון ! מה שאתה מסביר לה ! הפלסטינים התפשרו על חמישית מולדתם ההסטורית, והסתפקו בגדה המערבית ורצועת עזה ! בכדי להקים את מדינתם !, אבל אנשים כמוך מנעו את זה בקטיעת התהליך האדיר שהוביל אותו יצחק רבין ז''ל ברציחתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איברהים אתה אומלל
אושר,
19/01/05 09:56
|
איברהים אתה אומלל אתה אוכל על חשבון המדינה מבקבל ביטוח לאומי אבל אתם לא יודעים להראות נאמנות למדינה אתם מראים נאמנות לאחמד יאסין אולי לא אתה אבל הרבה ערבים ישראלים חושבים שהוא היה לוחם חופש אז אתה האומלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ציונות 2005: חוזרים הביתה
אלעד,
כפר תבור,
18/01/05 22:37
|
הגיעה השעה שהרוב הדומם ישתיק את אספסוף הימין המתלהם, ויוציא את צה''ל מעזה וגם מן הגדה המערבית. אם יש לנו תקווה לשרוד כמדינה יהודית, דמוקרטית ומוסרית - זה רק בגבולות הקו הירוק. איך הזהיר ישעיהו ליבוביץ זצ''ל? אם נשאר בשטחים נגיע למצב שבו במקום הטובים לטיס - נגיע למצב של הטובים לשב''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שמאל כל כך שונא דמוקרטיה
אספסוף,
ימין,
19/01/05 06:40
|
קומץ שמאלנים סהרורים לא מוכנים בשום פנים ואופן לקבל תוצאות הבחירות וממשיכים לקשקש שהם הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
חייבים למסור להם יותר רובים
שימי,
18/01/05 22:37
|
|
 |
shimy
simani,
paris,
18/01/05 23:11
|
|
 |
119.
לסגור את המעבר, לשבועיים
רמב''ו,
גולן,
18/01/05 22:35
|
המעבר הרי נועד למענם. אם הם מפוצצים אותו - זבש''ם. לסגור אותו שיתפוצצו בתוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Close it for two years!!!!!!!!
ל"ת
Arie,
18/01/05 23:51
|
|
 |
Yes, close: FOREVER.
Yossi,
18/01/05 23:01
|
The animals bite the hand that feeds them - let them STARVE.
The fewer of them, the better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
צאו כבר מעזה!!!!
מנחם,
ירושלים,
18/01/05 22:34
|
כל יום שחולף רק מגביר את שפיכות הדמים. כל כניסה נוספת של צה''ל לא תביא תוצאות, אלא רק שפיכות דמים גדולה יותר. במקום להיכנס שוב צריך לצפצף על הקיצונים שלנו ושלהם, ולפנות את צה''ל עוד החודש, בלי עיכובים ובירבורים. אריק, קדימה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטה שבעולם
רותם,
ירושלים,
18/01/05 23:49
|
|
 |
117.
חוזרים לקו הירוק
ציונות 2005,
18/01/05 22:28
|
|
 |
לידיעתך רוב העם לא מסכים
מוטי,
18/01/05 23:31
|
אתה מוכן להחזיר את גילו, מעלה אדומים ואריאל? ואני לא ימני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקרה בל מישמיש
ל"ת
פרחיה,
18/01/05 23:19
|
|
 |
116.
You want to see the end?
Arie,
18/01/05 22:17
|
VOTE FOR ME TO BECOME THE PRIME MINISTER OF ISRAEL!
I PROMISE YOU THAT I WILL BRING THE END OF THIS MESS - MY WAY - WITH NO EXCUSES!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LA ARI
HOMELESS,
USA,
18/01/05 23:59
|
ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE IS THE ANSWER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
SHARON RESIGN !!!
ל"ת
amir,
18/01/05 22:12
|
|
 |
114.
Where is Mofaz???
Mofaz,
18/01/05 21:51
|
There use to be a time when Mofaz was one of us shoulder to shoulder. Please G-d send a full recovery to all our brothers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
LEAVE GAZA THE ARORA
ל"ת
x.ray,
MORAG,
18/01/05 21:39
|
|
 |
112.
לצערי זה ימשך עד שאחרון חיילי
סלים,
18/01/05 21:38
|
הכיבוש יעזוב את האדמות שאינן שלו או של משלחיו. דמם של הרוגי הפיגוע בראשם של מנהיגי מדיניות הדיכוי והכיבוש אשר צריכים להכות על חטא על כל הרוג משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ-ו-ד-ק!!! וכל המוסיף גורע.
ל"ת
יוסי,
18/01/05 23:52
|
|
 |
חסר לישראל
Avi Ecuador,
18/01/05 22:15
|
סדאם או חוסיין לשבועיים בישראל. את ספטמבר השחור אתם מבינים. אני רציתי טרנספר בשבילכם אבל אתם והשמאל דוחפים לשואה. לכל זונה יש מחיר ופעם אומרים די!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזרו הביתה, לערב-הסעודי
ל"ת
ואז יהיה שקט,
18/01/05 21:53
|
|
 |
ואת לאן תלכי?עדיף שנחיה יחד!
סעיד,
צפון,
19/01/05 00:46
|
ואת/ה לאן תחזרי ? אני זו המולדת שלי !אבי אבותי נולדו פה וחיו פה ! קראי תנ''ך ואז תדעי ! לא עדיף שנחיה יחד ??????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיהור אתני?
קובי,
20/01/05 00:46
|
|
 |
אתם לא הייתם קיימים אז........
ל"ת
קראתי,
את התנ''ך,
19/01/05 11:26
|
|
 |
אתה ממש ''מצטער''
דן,
18/01/05 21:53
|
הפיגוע הזה הוא על רקע ההודעה של ישראל שהיא עוזבת את הרצועה והמשמעות היא שככל שנתן לפלסטינאים נקבל יותר פיגועים. צריך לפנות ערים - את עזה, חאן יונס וכד' וזה יביא שלום אמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהעם שלך יתחיל לספור את ההרוגי
אושר,
18/01/05 21:51
|
שהעם שלך יתחיל לספור את ההרוגים ואל תבכה לנו תבכה הלההנגה שלך שבחרה בדרך הטרור מדברים שלום ופועלים בטרור רק אל תבכו כי לא תמצאו כתף להפך אנחנו נשמח לכמה שיותר הרי זה משובח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר !
סעיד,
צפון,
19/01/05 00:49
|
איזה הרוגים העם שלי ימנה ? לילדים הנרצחים,שאתה תומך ברציחתם? לאלה אתה מתכון ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעיד אני בעד חיסול ילד שהוא מח
אושר,
19/01/05 09:58
|
סעיד אני בעד חיסול ילד שהוא מחבל ויכול להוות סיכון לחיילי צהל ולתושבי מידנת ישראל אם הפלסטינים עושים מילד בן 10-15 מחבל אז צר לי הוא מחבל ויש להתנהג אליו כמחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניין הרוגי ישראל עולה בהתמדה
יוסי,
19/01/05 00:13
|
ואדיוט שכמוך מטיף מוסר לערבים ושמח בנפול ילדיהם בני השמונה? גבורת הפודל העיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד להבין את מה שאתה קורא
אושר,
19/01/05 13:36
|
אני ארשום לך שוב אם אירגוני המחבלים עושים שימוש עם ילדים מגיל 10-15 על צהל להתנהג אליהם כאל מחבלים ולא אל ילדים מה אתה מצפה שהילד יתאבד ליד החיילים שלנו שגם הם ילדים? ולגבי הרג של ילדים פלשתינים שאין להם חלק בטרור אני לא מצדיק אבל תאשים את אירגוני הטרור שמתחבאים באוכולסיה אזרחית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוף אתה רושם גם פה?
אושר,
18/01/05 21:50
|
|
 |
אושר השמפנזה!
סעיד,
צפון,
19/01/05 00:54
|
מה אתה מאיים בצה''ל ? מי אתה ? אלאק מפקד !!!! סיימת לשטוף כלים ? מצורת כתיבתך קשה לי להאמין שיותר מקילוף תפוחי אדמה לא עשית בחיים ! אז שב בשקט ! ותן לשני העמים להשלים, בכדי שיחיו ביחד בשלום ובשגשוג !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעיד אני לוחם בצהל גם בסדיר
סעיד,
19/01/05 10:03
|
סעיד אני הייתי לוחם בצהל גם בסדיר ואני לוחם במילואים אני תורם למדינה השאלה מה אתה והמגזר שלך תורמים למדינה נקודה למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעיד מה קרה אתם מדברים על שלום
אושר,
19/01/05 10:00
|
סעיד מה קרה אתם מדברים על שלום כל פעם שצהל הוליך להגיד על פעולות של הפלסטינים למה שלא תגיבו אחרי פעולת צהל ותדבר עם אחיכם הפלסטינים שיחזרו לשולחן הדיונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו עליך, בינתיים אתם סופרים
סמיר,
19/01/05 00:15
|
|
 |
סמיר חכה תראה ידידי
ל"ת
אושר,
19/01/05 10:02
|
|
 |
אחי סמיר !לא לשים על אושר !
אברהים,
המרכז,
19/01/05 01:06
|
סמיר אחי ! אל תרד לרמתו של אושר ! לא מתאים לנו התגובות בסגנון הזה ! מתיהם הם גם מתינו ! כי כל אבידה מיותרת היום ! כי הרוב משוכנע שצריך לסיים את הכיבוש וחבל שזה מתמהמה,וגובה קורבנות שוא !כשבצד הפלסטיני הקורבנות הרבה יותר, ואושר רוקד על הדם תמיד ומנסה ללבות השנאה ! לכן מתגרה בכל הכותבים ! אפילו היהודים! {ראה תגובתו ליגאל התל-אביבי-בכתבה ההר הוליד עכבר,במדור צבא ובטחון-איחל לו למות ושיאספו גופתו בשפכטל}. לכן אל תתרגז !אחי ! יש הרבה יהודים שלא מדוגמתו של אושר זה !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד שלום עם הפלסטינים
אושר,
19/01/05 10:02
|
אבי בעד שלום עם הפלסטינים לחזור לגבולות 67 אבל להרים חומה בגובה 100 מטר להפרדה מוחטלת ביננו לפלשתינים וכשאני אומר פלשתינים אני מדבר גם עליכם זה השלום הנכון לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר ! לילה טוב !
אברהים,
המרכז,
19/01/05 21:08
|
הטעות אושר לבנות חומה ! ואסביר למה : כי בחומה ימשיכו העמים לחיות בניכור זה מזה ,דבר שישמור את הטינה והשנאה שהשתרשה בגלל הכיבוש והדברים שנילוו אליו ! ראה גרמניה וצרפת לדוגמא ! כמה נמשכו המלחמות ביניהם,? בסוף הסכימו לשלום ! ולא בנו חומה , ולכן יש שגשוג כלכלי בשתי המדינות,מהרבה סיבות שאין מקום לפרטן ! בהיעדר חומה ,תשגשג הכלכלה ,ויהיה תעסוקה לפלסטינים ,בכדי שיבנו את מדינתם לצד מדינת ישראל ! וככל שהכלכלה במדינה זו תשגשג ישגשג גם השלום ! לגבי 2000 שנות הגלות ! לא אנחנו הערבים אשמים בכך ! אלא היונים והרומאים ! שצאצאיהם היום בני בריתכם והאהובים שלכם !!!!, ואנו הערבים לאורך ההיסטוריה היינו נמצאים כאן ,הנבטים ,הכנענים,והעמלקים! על כן ולאור האמור לעיל : לא אני ולא אתה מחוייבים להגיד תודה לאף אחד ששנינו נמצאים כאן ! כי זוהי המולדת לשנינו !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיברהים הכל טוב ויפה
אושר,
19/01/05 16:18
|
איברהים אני שאוהב את מדינתי מדינת ישראל קשה לי אם ההתנתקות אבל אני הבנתי שאין ברירה מדינה לנו ומידנה להם אבל ופה אני מדגיש את האבל צריך להרים חומה שתפריד הפרדה מוחלטת ביננו לבינם שהם יחיו את החיים שלהם ואנחנו את החיים שלנו ובהקשר לכך שהסכמתם לקבל אותנו בישראל איברהים אתה נראה לי אדם חכם ואתה יודע שעם ישראל הוגלה ממדינתו במשך 2000 שנות גלות ואני יודע שהיה ושיש כיבוש אי אפשר להסתיר את זה אבל אני לא מרגיש צורך להגיד לאף אחד תודה שחזזרנו למדינתנו שיהיה לך חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר המשתנה !מעכשיו לא אומלל!
אברהים,
המרכז,
19/01/05 15:51
|
יופי אושר ! מעכשיו לא אקרא לך אומלל ! כי חל שינוי אמיתי בגישתך ! הנה אתה מסכים להקמת מדינה פלסטינית ! וחזרה לגבולות 67 ! אני סבור שהדיאלוג שהתנהל ביננו על אף היותו קשה ! הביא לתוצאות חיוביות,ומכאן גישתי שהידברות היא האמצעי החשוב בהסגת הסכמה , ושלום ! אבל אתה צריך להכניס בראש לגבי מה שאתה חושב, על המשך הישארותנו במדינה, שאנו נמות במולדתנו ! ואין לנו מולדת אחרת ! ואם יקרה משהו חס וחלילה , יתלבה הסכסוך עוד הפעם וישאר לעד ! והחזק ינצח !ואתה יודע שאין חזק לנצח !ואז מי שיפסיד זה אנשים כדוגמתך וכדוגמת דעותיך ! ולסיכום : תגיד ברוך השם שקיבלנו אותכם במולדת שלנו והסכמנו להתחלק בחיים משותפים איתכם ! עצתי אליך להתחיל לעבוד על נקודה זו בכדי שתשתנה טוטאלית לחיוב ! גם יום טוב לך !כפי שאיחלת לי ! וחג אדחא שמח{חג הקורבן-עקידת ישמעאל },ושיחזור חג זה עלינו ועל כל עמי האזור,בשלום שגשוג,ואחווה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
שמעתם מה אחד משדרות אמר?
עומר,
כפר-סבא,
18/01/05 21:21
|
הרגע ראיתי בחדשות איש משדרות שאמר ''אנחנו לא רוצים להיות המדחת יוסוף של ישראל''. כנראה אותו בחור משדרות לא מבין שמדחת יוסוף אכן היה של ישראל כשהוא מת שם בקבר יוסף בשכם. מי היה מדחת יוסוף אם לא חייל צה''ל מין השורה. אז להבא, שדרותניק, למען הטעם הטוב תבחר את המילים שלך בקפידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
רפי,
לונדון,
18/01/05 23:22
|
טמבל אתה כניראה לא מבין את הכתוב, מדחת יוסוף הופקר למוות בקבר יוסף ע''י ההנהגה והצבא. מה שהבחור משדרות אומר זה שהם אינם רוצים להיות מופקרים כמו החייל הנ''ל. האם עכשו אתה מבין מטומטם או צריך להעביר אותך לשדרות כדי שתרגיש מה התושבים שם מרגישים. לתושבי שדרות אני מאחל שקט ובטחון ומקווה שה''מנהיגים'' שלנו ידעו לעשות את שעשו כל השנים במלחמה כמו במלחמה-לשאוף לניצחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא התכוון שלא יפקירו אותם כמו
אייל,
18/01/05 22:24
|
|
 |
את מדחת יוסוף אנחנו הפקרנו!!!
גדעון,
פ''ת,
18/01/05 22:10
|
אל תתמם , אדם יפה נפש שכמוך . ה''שדרותניק '' התכוון לומר לכולנו אל תפקירו אותנו כמו שהפקרתם את מדחת יוסוף שהיה חייל צה''ל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
כמה שנים החזיקו הצלבנים?
ל"ת
סאלח א דין,
פלשתין,
18/01/05 21:17
|
|
 |
כשאתם האמנתם באבנים
וואחד,
18/01/05 22:22
|
|
 |
נותן לכם עוד עשר שנים
סאלח א-דין,
19/01/05 00:00
|
|
 |
איברהים תקרא את תגובות של סאלח
אושר,
19/01/05 11:20
|
איברהים תקרא את תגובתו הקנה הוא לפחות לא מסתיר את דעתו הוא עומד אחרי המילים שלו לא כמוך הוא אומר ראסמי את דעתם של ערביי ישראל שאנחנו זמניים פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מביאושיו של אריאל שרון
Avi Ecuador,
18/01/05 21:07
|
מזמין הרג ביהודים בגישה שלו. בזמנו היה ערפאת שבלם היום יש פרס שמאיץ את הבולדוזר (בלי ברקסים ברוורס במדרון לתהום). כשנותנים פרסים לרשעים ולטרור ועושים ניקוי אתני ליהודים מה אפשר לצפות? מפריעים לשרון לבנות את פלסטין, באמת מצב קשה. דרוש התנצלות של הנרצחים לרוצחים! עם שרון רק חסר שהנרצחים יקראו קדיש על עצמם יומיים לפני הרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון, תזדרז!!!!!
איטה,
אילת,
18/01/05 22:30
|
מדוע לחכות עד יוני-יולי, ולא לפנות את הישובים כבר עכשיו??? הקזת הדם רק גוברת בגלל ההתנחלויות והכיבוש. אם נצא לא יבוא שלום, אבל השחיקה הנגרמת כתוצה מההתנחלויות תפחת. איפה ברק, שהשכיל להוציא אותנו מלבנון בבת אחת, ותראו איך הצימרים בצפון מלאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מחדל שלנו מחדל של שרון!!
זאביק,
18/01/05 20:41
|
דופקים את עצמינו למען שלום מדומה
שמצפים לו בחולניות כבר שנים !
יש לנו כוח ואנחנו מתקפלים!!
יש לנו את כל הסיבות להחזיר לפוגעים בנו, לאלה שמחכים ליום השמדת מדינת ישראל ואנחנו מחכים להנהוני הסכמה מהבוסים האמריקאים!!!
סטירה ואנחנו מושיטים את הלחי השניה!!
מחדל של כל העם!!
מחדל של שרון וחבר מרעיו !
ב ו ש ה לעם שלנו ! עם כל החוזק שלו והעוצמה פוחד להרים את קרנו ומסתובב בין העמים עם זנב בין הרגליים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IN THIS CASE KO ACH IS NOT
HOMELESS,
USA,
19/01/05 00:01
|
|
 |
אין גבול להסתה ולאווילות
רענן,
הוד השרון,
18/01/05 22:32
|
למד את לקח לבנון: יציאה מוחלטת הביאה שקט יחסי לצפון, שגשוג בגליל וירידה דרסטית במספר ההרוגים. מדוע לא לנסות את זה בעזה, ואחר כך גם ביו''ש????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחיקת מדינת ישראל ע''י הטרור
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
18/01/05 21:59
|
המצב הוא חמור והולך ומידרדר מיום ליוםץ אני חוזר ואומר שאבאס אינו אלא בובה והטרור הפלסטינאי גובר מיום ליום. פיזית יש לנו עצמה גדולה לגבור עליהם, פסיכולוגית כוחותינו אוזלים. ההינתקות היא תבוסה ומסירת שטחים לאויב, כעת עזה, יותר מאוחר יהודה ושומרון,חלוקת ירושלים ומחיקה של מדינת ישראל ונצחונו של הטרור, כי פסיכולוגית השלטון במדינתנו האומללה הוא אימפוטנטי ו פ ו ח ד להכנס לעימות עם האויב הפלסטינאי המאיים לכלותנו, וכמה שיותר ניסוג ככה הם יותר יכו בנו, גם בישובים וגם בצה''ל שם המורל הולך ויורד. מי יתן ונבואתי השחורה לא תתאמת, אבל הגיע הזמן שעיני העם ייפתחו לפני שיהיה מאוחר מדי!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DR. COHEN
HOMELESS,
USA,
19/01/05 00:05
|
HAVE YOU CONSIDERED ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE LIFE IS A MATTER OF GIVE AND TAKE PUMBER TO PUMBER ATTITUDE BROUGHT THE ISRAELI TO WHER THEY ARE TODAY YOU GOT TO ADOPT THE GIVE AND TAKE APROCH EXCUSE MY ENGLISH I PICKED IT UP ON THE STREET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm not surprise that you are
Zevika,
19/01/05 09:02
|
I'm not surprised that you are homeless, or as otherwise known as a BUM you sit with your safe ass in the U.S.A. and you tell thous who's life is on the line to give up the land that has been the Jews for 5000 years why don't you give up your home to the burglars who claim its their's because the passed by in the neighborhood and saw your house and liked it.how I forgot you don't have a home you are a homeless I rather refer to you as BUM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להודות
Avi Ecuador,
18/01/05 22:30
|
ערפאת והאינתיפאדה הם אחד הניסים שקרו לעם ישראל (דור עגל הזהב) בדורינו. תתאר לעצמך שזה היה תלוי בשמאל ובמנהיגי חלם. ישראל כבר מזמן היתה צ'כוסלובקיה וקרובה לדרום אפריקה. אין לי תקווה ב''מנהיגנו'' היום, התקווה: ארצות הברית והרוע של תרבות החושך שיביא אותם לאיפה שהם צריכים להגיע. אולי כדאי לחשוב להסתפח לארצות הברית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי מחמל נפשי
ני השובב,
19/01/05 00:39
|
אתה כבר הסתפחת לאקוודור לא ? אז שב לך בשקט מתחת לקוקוס, תעשן לך קצת נאפס, תגלוש קצת על הגלים. ותן לנו להיות אחראים למצב ממילא אתה לא פה לא עושה מילואים ולא משלם מיסים ''לעגל הזהב'' (אתה רואה גם אני יודע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi dear, joining the US is
Arie,
18/01/05 23:25
|
the second best solution to all of our problems. The first solution is to vote for me on the coming elections!!! AND I PROMISE YOU TWO THING - SECURITY AND PEACE - MY WAY AND I'LL DO IT FOR FREE! I DON'T WANT MONEY OR POWER, I JUST WANT tTO SEE THE END OF THIS SHIT ALREADY!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
ה''התנתקות'' מילת כיסוי לבריחה!!
ל"ת
ראליסט,
18/01/05 20:33
|
|
 |
106.
אל דאגה
שאולי,
מופזי,
18/01/05 20:31
|
|
 |
105.
שרון אני מתחנן בפניך
חגולי,
18/01/05 20:31
|
לך הביתה,אתה זקן מידי ועייף מידי בכדי לתפקד בכל הלחץ הזה-די ,עשית מספיק,אנחנו לא כועסים,רק לך הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're funny!
Arie,
18/01/05 22:15
|
What do you think that Sharon will give up all his power??? And his bank account that gets filled with your tax money???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך הביתה
ל"ת
אלי,
רעננה,
18/01/05 20:38
|
|
 |
104.
מי שבורח מעזה עזה תרדוף אחריו!
ל"ת
''המתריע'',
18/01/05 20:29
|
|
 |
103.
תוציאו את הילדים מעזה!
ל"ת
גידי,
18/01/05 20:26
|
|
 |
102.
לפעול במוח לא בכוח
חן,
18/01/05 20:21
|
לסגור את כל המעברים ,לנתק מים וחשמל ולחכות..תנו להם שבוע ונראה מה יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
לא מתקרבים לפלסטיני לבוש.
ל"ת
דן,
18/01/05 20:21
|
|
 |
100.
אם רוצים שלום, צריך לשלם עבורו
שלום עכשיו,
18/01/05 20:20
|
|
 |
לשלום אין קורבנות
levos,
18/01/05 23:20
|
אם יש קורבנות לשלום אז מדובר בשקר בעצם, מלחמה בלתי רישמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלן שמצדיק רצח אדם לצורך מטר
שמאלנים=ערבים,
18/01/05 23:04
|
|
 |
עדיף מלחמה מלחיות ככה!
שלום אחר כך,
18/01/05 22:14
|
שלום עכשיו משוגעים, מי רוצה לחיות ככה? ככה רק מתים! המדינה זה לא רק הברכה ברמת אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תתנדב להיות קורבן
ל"ת
שלום מאוחר,
18/01/05 22:09
|
|
 |
פסיכי נטו. בלי שום חוכמות
ל"ת
רופא מומחה,
בקליניקה,
18/01/05 21:55
|
|
 |
אם זו לא בדיחה
בנאדם,
18/01/05 21:18
|
אז המסקנה היחידה שניתן להסיג הוא שאנשים הללא ממש משוגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תהיה אתה קורבן של שלום !
חי ונלחם,
18/01/05 20:49
|
ואל תכפה עלינו את המוטציות התאבדותיות שלך. עדיף להילחם ולהביס או להשמיד לגמרה את האויב מ''לחיות בשלום'' עם ''דולפינריום'' ללא הפסקה. אבל לדעתי אפילו לכל אלה שדורשים ''שלום עכשיו'' במחיר ''קורבנות השלום'' לא מגיע להיות אותן קורבנות, למרות ששום דבר טוב להם גם לא מגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only total surender
moyshale,
18/01/05 20:41
|
only total surender)by the israelis(willmake things qwiet...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לנו מיטה פנויה בשבילך, דפקט
המחלקה הסגורה,
18/01/05 20:39
|
אתה יודע מה, שכח מזה. מה דעתך על כרטיס לתהלוכת העשורה הקרובה בלבנון? תוכל להכות שם את עצמך כמה שתרצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למ. הסגורה. עפ''י דבריך נראה
ווחש,
19/01/05 00:18
|
שאתה עושה את הכנותיך האחרונות למצעד הגאווה. אכן כוחך באחוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת בבון מצוי
אושר,
18/01/05 20:34
|
|
 |
צדק הוא צריך לסתום ומהר השמולם
אוהד,
18/01/05 20:55
|
|
 |
99.
דם יהודים הפקר!
חגיב,
רעננה,
18/01/05 20:19
|
לצאת מעזה תיכף ומיד,המתנחלים יכולים להשאר שם אם הם כ''כ רוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And u r very smart
Karen,
Holland,
18/01/05 20:34
|
Bravo liitle boy Getting out of there has absolutely nothing to do with what has just happend Read, understand and remember
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
שרון, או שתתחיל לפעול או תעוף
אנחנו לא כבסים,
18/01/05 20:18
|
שרון, אנחנו לא כבסים בחווה שלך! תלמד את זה טוב-טוב. לא איכפת לי מה חבריך ובוסיך בוש יגיד, איכפת לי לחיות כמו בן-אדם, בלי פיצוצים וקסאמים במדינה שמגינה על זכותי הבסיסי לחיות ושלא עושה את זה. שילטון מושחת וחלש שמצפצף על חובותיו כלפי אזרחיו להפתיח חוק וסדר שאין לנו לא את זה ולא את זה. וכיום האחראי הראשי על זה אתה! לא יכול או מסוגל, אז תפנה את המקום או תתחיל לפעול קיבינימט! באמת, הגעתי לשלב שמתחיל להתחרת ברצינות על זה שעליתי לפה לפני 10 שנה ולא הגרתי למדינה נורמלית. חשבתי שאחיה כ''עם חופשי בארצינו ארץ ציון וירושלים'' שאותן אני אוהב לא פחות משבעבר אך למעשה מצאתי את עצמי בגטו בא''י. אבל בגטו בגולה ליהודים לא היו אמצעים ונשק, לנו פה יש צבא חזק. מה שאין לנו זה מנהיגות ומנהיגים עם הבייצים כמו שהיה למשל דוד בן-גוריון. נמאס מאפסים מאופסים שהורסים הכל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבשים בחוות השקמים
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
18/01/05 22:13
|
אני רק יכול להוסיף לתגובה מס' 98 הנהדרת שהיא נהדרת וממצה את הכל! הגיע הזמן שנפתח את העיניים ונקיץ מהתרדמה שנפלה עלינו כי כשנישן שום דבר לא יגן עלינו נגד הטרור האכזרי שלא רק לא ייפסק אלא יכה בנו יותר ויותר, ולא יעזור לנו אבו-מאזן שרוצה בהשמדתנו בדיוק כמו אירגוני הטרור למיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A good letter
Hakohen,
Ei -Sham,
18/01/05 20:40
|
Never mind the spelling. I hope that P.M. Sharon pays good attention to this letter. He echoes the feelings of all of us in this land.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
שרון מדבר אבו מאזן מדבר
שלומי,
18/01/05 20:18
|
|
 |
96.
פיגוע ''בהזמנה''
המשקיף,
הלאומי,
18/01/05 20:16
|
|
 |
95.
די די די די די די די די די די
אפרת,
18/01/05 20:15
|
|
 |
94.
הבנת אריק?
אייל,
כפ''ס,
18/01/05 20:15
|
או שאתה צריך עוד כמה פיגועים/הרוגים בכדי להבין יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מגיבים מטומטמים
שלום,
18/01/05 20:15
|
הממשלה שלכם אשמה ממשלה מופקרת ומפקירה
חושבים שזה יזיז את שרון? הצחקתם את עומרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
ל"ת
איציק,
18/01/05 20:20
|
|
 |
92.
אין לנו על מי לסמוך
אזרח,
מן השורה,
18/01/05 20:14
|
|
 |
trust god
moyshe,
18/01/05 20:45
|
|
 |
91.
אבו מאזן מה קורה ?
תרצה,
18/01/05 20:13
|
|
 |
90.
In Germany they say on the new
Matthew,
Germany,
18/01/05 20:13
|
... that there was one person killed in the terrorist attack.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
israel, PROTEST
me,
jerusalem,
18/01/05 20:11
|
Go out to the street, protest, make the biggest demonstration possible and bring sharon down once for all. Sharon is the real enemy of Israel. He is the one, more than abu emo, who is responsible for spilling jewish blood. He is bringing us to destruction.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i
ttt,
18/01/05 23:23
|
Yes, it is easy to say. Espatially, when you leave in another country...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what language is this
me,
jerusalem,
19/01/05 00:11
|
You obviously can't read. Do you see JERUSALEM above? Is that a different country? also, what language are you writing in? Never heard of a word ''espatially''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
חזרנו לשיגרה
חגית,
18/01/05 20:11
|
פיגועים על בסיס יומי,וזה מבלי להתייחס לקסאמים ולמרגמות שנופלות חופשי חופשי על שדרות וישובי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
קדימה להפציץ בניינים נטושים!
אסף,
18/01/05 20:10
|
|
 |
86.
עד שלא נשטיח את עזה
ריקי,
18/01/05 20:07
|
|
 |
85.
החלמה מהירה לפצועים
דקלה,
18/01/05 20:07
|
|
 |
84.
אני רוצה לשמוע מטוסים באויר!
ל"ת
דרומי,
18/01/05 20:06
|
|
 |
83.
עכשיו נראה את ''היד החופשית''
מוטקה,
18/01/05 20:06
|
|
 |
the free hand
chico,
18/01/05 20:46
|
|
 |
82.
תנו הזדמנות לשלום!
Ehad Haam,
הבלגה=עוצמה,
18/01/05 20:06
|
אבו מאזן רק נכנס לתפקידו...הוא חדש בשטח, אבל כוונותיו טובות. מה אתם רוצים ממנו? הוא לא יכול לפגוע בבני עמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבלגה= עוצמה? איך? להמשיך למות
עוגיות מרוקאיות,
18/01/05 23:05
|
|
 |
בעיות שלו לא מזיז לי
תתבייש אתה,
18/01/05 20:29
|
אתה השתגעת? בגלל שהוא ''לא יכול לפעול נגד בני עמו'' אני צריך לסבול קסאמים בחצרי וכל יום לאבד ילדים של עמי ? תתבייש. יש לו 30000 שוטרים שבמקום לפעול נגד מסייעים למרצחים כמו בפיגוע בקרני. לחכות למה ? שהם יירצחו עוד ועוד ילדי ישראל בשדרות או במקומות אחרים ? לך תגיד את זה לאב של בת 18 משדרות שנרצחה בסלון של הבית שלה. צבוע מתועב מי שיושב ברמת-אביב או איזה מקום ''מובטח'' אחר ומטיף מוסר לאנשים שמאבדים את יקיריהם, אני בז לך! תחשוב קצת לפני שנוגע במקלדת, ועם כתבת אחרי שחשבת אז אתה לא ''אחד העם'' = אחד שנגזר מתוך העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק/ת ב100%
ל"ת
אח שלך,
18/01/05 21:01
|
|
 |
bring sadam husain
moyshale,
18/01/05 20:54
|
give sadam husain the keys to israel and see what hee can do
הגב לתגובה זו
|
|
 |
*
*,
18/01/05 20:26
|
רק ממשלה במדינת ישראל יכולה לפגוע בבני העם היהודי - דרך הפקרת דמו וטרנספר, דרך שיתוף פעולה עם רשות הרוצחים,דרך תמיכתה בה על ידי משיחיסטים שמאלנים, שדם עמם אינה שווה בעיניהם אגורה אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אני מקווה ששרון ישחרר את צה''ל
דן,
מבשרת ציון,
18/01/05 20:06
|
|
 |
80.
רגע,אבל מובראק אמר שזה בסדר
גלית,
18/01/05 20:05
|
|
 |
79.
למה להגיב?
הילה,
18/01/05 20:04
|
בואו נחכה עוד קצת-אבו מאזן מטפל בזה ,אל תדאגו,הכל יהיה בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הכיבוש הורג אותנו
דינה,
18/01/05 20:02
|
לצאת כבר מרצועת המוות ומכל השטחים!אין לנו על מי לסמוך,בטח שלא על אבו מאזן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו קורבנות השלום.
Yossi V,
18/01/05 20:24
|
|
 |
אתה מטומטם ותחשוב טוב טוב לפני
אהד מקרני שומרן,
18/01/05 21:03
|
|
 |
טוב למדינה אם לא יהיו פה אנשי
אושר,
18/01/05 20:35
|
|
 |
אושר, אתה מגיב מהר מדי לתגובות
חי,
19/01/05 00:21
|
|
 |
טוב למדינה
Yossi V,
18/01/05 23:21
|
|
 |
טוב למדינה
Avi Ecuador,
18/01/05 21:46
|
|
 |
אתה מעלה את הרייטינג של עצמך
לשמאלן מתחזה,
18/01/05 23:01
|
כל שלושת התגובות של שמאלנים הם שלך. דינה Yossi V Avi Ecuador
שמאלן ערבי מסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
תקשיב ילד קטן,
המחלקה הסגורה,
18/01/05 20:02
|
כשמרביצים לך בגן, תחזיר. אל תשתוק. ואם הגננת אומרת לך שמוחמד הוא ילד בעייתי עם בעיות סוציאליות קשות שלמד מגיל קטן להרביץ עם הידיים, תגיד שזו באמת לא הבעיה שלך ותחזיר מנה אחת אפיים. ועוד דבר ילד, די לקרוא את קובץ סיפורי שוברים שתיקה, הוא הופך אותך לנח'נח' ומטשטש לך את הראיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם ?
קובי,
20/01/05 00:52
|
|
 |
ur good
ל"ת
mark,
18/01/05 20:14
|
|
 |
76.
בחיי שחבל על האזרחים הפלשתינים
גרשון,
18/01/05 20:01
|
כי יש רבים מהם שכן רוצים שלום וכן רוצים שיהיה כאן שקט.שרון הפעם לא ישתוק לפיגוע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק להיות אהבל
ליפיוף מעלי,
כדור הארץ,
18/01/05 20:17
|
אם היו יכולים הם היו מורידים פצצת אטום על תל אביב. חבל שבמלחמת יום כיפור נלחמנו במצרים כי היו הרבה מיצרים שרצו שלום ויש גם הרבה סורים שרוצים שלום ואירנים ועירקים ולובים ועוד. אתה לא יכול לעשות חשבון כזה. הרבה יפנים גם רצו שלום וקיבלו אטום אין מה לעשות, או שאנחנו או שהם יאכלו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
TRANSFER ALL OF THEM TO US
ARAAFT,
18/01/05 20:01
|
Transfer all of them to 1601 Pensylvenia Ave next to the White House and we will see then what the americans are going to do .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מתי נעבור יום
חדוה,
צפון,
18/01/05 20:00
|
מתי יעבור יום שלם בלי שתיפול מרגמה או קסאם או מחבל יתפוצץ באיזשהו מקום? מתי? אח אלוהים ישמור עלינו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הצילו!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אריאל,
18/01/05 19:59
|
|
 |
72.
לצאת משם כבר
יוכי,
18/01/05 19:58
|
לצאת מהביצה העזתית! נמאס לנו למות על קידוש ההתנחלויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביצה העזתית
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
18/01/05 22:24
|
כשנצא מה''ביצה העזתית'' נצטרך לצאת מה''ביצה האשקלונית'' כי גם עזה וגם אשקלון הם חלקים של ארץ ישראל, אח''כ מהביצה של יהודה ושומרון, ולבסוף ביצה של תל-אביב וירושלים. קוראים לזה שיטת סלמי או כפי החזון של בוש ''מפת הדרכים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים קו החזית שלנו!!!
רוית,
18/01/05 20:18
|
|
 |
הבעיה תישאר גם אחרי ההתנתקות!
זיו,
18/01/05 20:16
|
אם כבודו רוצה לדעת אז אחרי ביצוע ההנתקות ( הטרנספר) יישאר מעבר לפלשתינים ימשיכו פועלים לזרום למשטחי עזה אל מעבר לקו הירוק !!! זה אומר שחיילנו ימשיכו לעמוד במחסומים והמעברים ! הסיכון למחבלים מתאבדים , הברחות נשק ופיגועים במעברים אלו ימשיך ואף יגדל !! (ציטוט מראש השב''כ על תוצאת ההתנתקות '' רוח גבית לטרור'')
אז אדוני הנכבד על מה אתה מדבר!
מה הקשר ליציאה מעזה ?? צה''ל נשאר ויישאר שם כדי לשמור עלינו עליך על כל העם !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברוח לברוח לברוח
ארז,
18/01/05 20:10
|
זו התשובה השמאלנית לכל בעיה וכשהטרור ירדוף אחרינו - האם תילחם על קידוש תל אביב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חברים, תרגסו. לא להתלהם.
Yossi V,
18/01/05 19:58
|
|
 |
עוכר ישראל אולי תשתוק כבר עם
אושר,
18/01/05 20:13
|
עוכר ישראל אולי תשתוק כבר עם השלום הדפוק שלך רוצים מלחמה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת שזה כבר לא מצחיק
ל"ת
יצחק,
18/01/05 20:08
|
|
 |
70.
שרון-זה עכשיו,או לעולם לא!
ל"ת
הדס,
מרכז,
18/01/05 19:57
|
|
 |
69.
the new holocost
me,
jerusalem,
18/01/05 19:57
|
Sharon has created a new holocost - not in Europe, but inside Israel so far. I don't know, maybe Sharon should have been elected as the new Palestinian prime minister. So far he seems to do a much better job for them by letting killing us like flies, as opposed to a good job for us by simply protect our life. Sharon, GO AWAY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מחבלים מטומטמים
אוהד,
18/01/05 19:57
|
מתי כבר נגרום להם להבין שהם הנפגעים העיקריים מכל הטרור הנורא הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only with a bomb in the ass
Dr. Cojones,
mexicomanito,
18/01/05 20:53
|
they could have see the situation. Too late to show them, now they are laughing of our so called gouvernement and our so called tzahal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
Time to nuke them
zeev,
Dallas Texas,
18/01/05 19:56
|
why go in with tanks ?just nuke them and turn them them into dust.NO MORE AZZA !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אה שטויות...
נירית,
18/01/05 19:56
|
|
 |
65.
הכיבוש משחית
ל"ת
אלי,
פלסטינה,
18/01/05 19:55
|
|
 |
תשתוק עוכר ישראל
ל"ת
אושר,
18/01/05 20:14
|
|
 |
64.
אין עם מי לדבר!!
עמיר,
18/01/05 19:55
|
|
 |
63.
bomb another empty house
me,
us,
18/01/05 19:54
|
Nu Sharon, go and show your muscles and ''wonderful'' leadership by bombing another emty house, and then have your kneset meeting at Sderot. That will really help Sharon... It's really time you get the hell out of office, because so far you are the one who allows the arab animals to do all they want. Our blood is on your hands prime minister Sharon, who is responsible for kiiling his very own people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ככה זה שסומכים על טרוריסט
ג'וני,
18/01/05 19:54
|
אבו מאזן לא יביא לנו את השקט המיוחל,ההפך.ישראל צריכה לסמוך רק על עצמה וזה אומר -להכנס עוד הלילה לעזה ולכבוש אותה מחדש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שרון תפנה את מקומך
אבנר,
נתניה,
18/01/05 19:53
|
סור מיד לבית האבות הקרוב לביתך.אתה לא ראוי לשבת על הכסא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
צריך צונמי 18 מטר על עזה
ל"ת
זה יעבוד היטב,
18/01/05 19:52
|
|
 |
59.
Go inside Gaza now
Idan,
Germany,
18/01/05 19:51
|
and show them all, once and for all, me´efo mashtin ha´dag !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אני פשוט לא מאמינה!
יסמין,
18/01/05 19:51
|
מה הם חושבים לעצמם? בכוח לגרום לישראל להתפוצץ עליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מופז-תפתח בבקשה את המגירה..
דוד,
י-ם,
18/01/05 19:50
|
ותוציא את התכנית שיש שם למצב שבו אנחנו עוד רגע מאבדים את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כנסו בהם!!!!!!!!!!!!
אופיר,
18/01/05 19:49
|
|
 |
55.
''''עדיין לא ברורה סיבת הפיצוץ
צברי אחד מהעם,
18/01/05 19:48
|
והאם יש נפגעים''!!!אז תרשו לנו לנחש.......בטח שוב מדובר באותו אוייב מתועב אשר מנצל בזדון ובשפילות רבה כל מחוואה טובה של ממשלת ישראל!!''והאם יש נפגעים''???תנו לנו שוב לנחש.......''''אולי הפעם האוייב המתועב רצה סתם לעשות רעש גדול''''???.....בכל אופן,אני כולי תקווה שאבדות חיילי צה*ל אם חלילה אכן יש,יהיו קלות ככל האפשר!!ולסיום,לכלל חיילי צה*ל,עם ישראל גאה, מצדיע לכם ומודה לכם לקרב לב!חזקו ואמצו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רגע האמת הגיע
אילן,
18/01/05 19:48
|
עכשיו נראה אותך אריק,עכשיו יתגלה פרצופך האמיתי-יותר אין לאן לברוח,החלטה ועכשיו -לחיים או למוות.בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עבדו על לביילין שוב? לא ייתכן!
ביילין-אברבנל,
18/01/05 19:48
|
הרי הוא נסע להיפגש עם ''מנהיגי הרשות'' והבטיחו לו שקט והרגעה וחידוש ''תהליך השלום'' והוא כבר סיפר לנו שכבר יש פרטנר ויש עם מי לדבר ועל מה לדבר. איך זה יכול להיות שערבים הפתיחו ולא קיומו ? זה פשות משהו בלתי תקדים, הם לא סתם הפתיחו, הם הפתיחו ל ב י י ל י ן !!!!!!! לכבודו בייליו, שכבר החליט שאריאל יש לפרק וירושלים לחלק וכבר צייר מפה וסיפר על זה בז'נבה. אני מבין הכל, אבל אני לא מבין, איך ערבים יכולים לשקר לביילין שכל כך קשה עובד בשבילהם ובמקום תודה הם עובדים עליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ומה יש לאדון אבו מאזן להגיד?
ל"ת
ירון,
ב''ש,
18/01/05 19:47
|
|
 |
51.
רק לא הרוגים
רק לא הרוגים,
רק לא הרוגים,
18/01/05 19:46
|
|
 |
50.
התנתקות !!!
יעל,
18/01/05 19:46
|
לעוף מהמקום המקולל הזה כבר! נמאס לנו לשמור על המנחלים! נמאס לנו למות בשבילם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל ! מסכים מאד אתך !!!!!
דני,
הרצליה,
19/01/05 01:18
|
צודקת במאה אחוז !!!!!!!! התנתקות עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לשים לב לקומץ מתנחלים בכיינים שכל מטרתם לחלוב כמה שיותר פיצויים מהמדינה !!!!!!!!!!!!!!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות - מתנחלים---יעל
ד''ר יצחק כהן,
ירושלים,
18/01/05 22:40
|
יעל המתנחלים הם היחידים שעושים משהו בשביל מדינת ישראל, הם החלוצים שלנו, הם עוסקים גם בחקלאות וגם בתורה. שרון שלך הושיב אותם בגוש קטיף לפני 30 שנה יחד עם מפוני ימית. ומה את עושה בשביל המדינה? אנשים כמוך אין להם מה לעשות בארץ. ותדעי לך שמי שנהרג בשביל המתנחלים הוא נהרג על קידוש השם ובשביל המדינה, את לא דואגת למדינה הזאת, את בברור דואגת רק לעצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מנהריה ונמאס לי לעשות מילו
אושר,
18/01/05 21:24
|
אני מנהריה ונמאס לי לעשות מילואים ולסכן את חיי בשבילך נ.ב תמסרי דש לבעלך אחמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתועבת
ל"ת
כולם,
18/01/05 20:48
|
|
 |
49.
לבטל את ההתנתקות לאלתר!!!!!!!!
ל"ת
ריאליסט,
18/01/05 19:45
|
|
 |
48.
כמה הרוגים עוד צריך?
סיון,
18/01/05 19:45
|
כמה הרוגים עוד צריך עד שנבין שאנחנו במלחמת קיום ואם לא נגיב אז לא ישאר מהמדינה הזאת כלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
להכנס למצב של מלחמה כוללת
אביב,
18/01/05 19:44
|
|
 |
46.
למס' 28 הדפוק זה אתה ושרון
משה,
ירושלים,
18/01/05 19:44
|
הדפוקים זה הישראלים שנותנים להם. עם ראש ממשלה כשרון הם לא יפסידו. הבריחה בכיס שלהם ואנחנו משלמים את המחיר. ושרון ?? צוחק כל הדרך אל החווה יחד עם הספינרים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צפוף פה!
שגיב,
18/01/05 19:43
|
דבר אחד בטוח הפלסטינים לא רוצים אותנו פה לא על גבולות 67 ולא על 48. זה נאיבי לחשוב שאם ניסוג לגבולות 67 אירגונים כמו החמאס יהפכו להיות חבורה של היפים שוחרי שלום. הפיתרון היחיד זה מלחת חורמה בטרור עם כל כוחו של צה''ל ממש כמו במלחמה אמיתית ולהשמיד את כל המחבלים. צה''ל נחשב אחד מ-10 הצבאות החזקים בעולם אם הוא לא יכול לנצח במלחמה כזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ערבים ויהודים לעולם לא יחיו ב
חנן,
18/01/05 19:43
|
|
 |
43.
להודיע לרה''מ שאנחנו במ-לח-מה!!
ל"ת
המוסד,
שרון יאפס,
18/01/05 19:42
|
|
 |
42.
תודה לך מר שרון היקר
ניצה,
דרום הארץ,
18/01/05 19:42
|
|
 |
41.
שרון הביתה לחוות השקמים
ברוז,
במטוח,
18/01/05 19:40
|
|
 |
40.
הגיע הזמן להודות
גיא,
18/01/05 19:39
|
הטרור ניצח.רק פעולה צבאית רחבה בסדר גודל של חומת מגן תחזיר את העניינים למקום שבו הם צריכים להיות.אנחנו כרגע החלשים כאן,למי שלא הבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כל כך חבל
יפה,
חו''ל,
18/01/05 19:39
|
אני מאחלת לכל הפצועים רפואה שלמה וחזק ואמץ למישפחותהם ושיחזרו כולם הביתה בריאים ושלמים אמן כן יהי רצון ,כל כך כואב ,ותבל על הכל ,כל כך מצער,ואני באמת מקווה שנגיע לימים טובים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני לא מצליחה להבין את המחבלים
יערית,
18/01/05 19:38
|
מה הם חושבים לעצמם,שנשתוק לעד? הרי בחצי שעה חיל האויר משאיר מעזה רק פירורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום לך סאדםם 2
ל"ת
אבנר,
חולון,
19/01/05 11:30
|
|
 |
37.
מצב חירום לאומי
שגיא,
18/01/05 19:37
|
|
 |
36.
תנו לצה''ל לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
רוני,
18/01/05 19:36
|
|
 |
35.
אשקלון תתכוננו זה בדרך אליכם!!
ל"ת
בת ימי,
18/01/05 19:35
|
|
 |
34.
זה די ברור
ליאורה,
דרום,
18/01/05 19:35
|
ארגוני הטרור מנסים להפיל את שלטון אבו מאזן-אף אחד שם לא מתייחס למה שהוא אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
נו מה הקטע איתם!!!
ביבי הקרוק,
18/01/05 19:35
|
הם דוחפים אותנו לפעול, ונראה לי שאנחנו מ-פ-ח-ד-י-ם, לפי ההתבכיינות של שרון והמטכ''ל שמתחננים לאבו מאזן שיעשה לנו קצת שקט ברצועה. נראה שכבר עדיף שנצא היום מעזה מאשר בעוד כמה חודשים עם זנב יותר ארוך בין הרגליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הם רוצים בכוח
יחיאל,
18/01/05 19:34
|
וזה מה שהם יקבלו-שרון תתעורר וקדימה להכנס באבי אביהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אבו מאזן הביתה
אפרים,
18/01/05 19:33
|
לא האמנתי שנגיע למצב שבו נתגעגע ל''שקט '' שהיה בתקופת יאסר עראפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שרון,יהיה יום בלי שיהודים נרצח
מעל 1400 נרצחו,
18/01/05 19:33
|
שרון,יהיה יום בלי שיהודים נרצחו?תחת האיש הזה נעשה טבח בעם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מלחמה מלחמה מלחמה ! ! !
יהודה,
המכבי,
18/01/05 19:32
|
להכנס לעזה ולא לצאת עד להודעה חדשה,או עד שלא ישאר שם אלא אבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הפלסטינים האלה דפוקים לגמרה!
יהודי המקצין,
18/01/05 19:31
|
לא מבינים כלום. נותנים להם יד הם נושכים אותה. פוצצים מעברים שהוקמו לערבים עצמם ועם עם שכזה עוד מציעים לנו לעשות שלום ! איך ? מה ? הם דפוקים עם דם בראש שרק רצח יושב שם. באמת, הפכתי לגזען גמור שלפני כמה שנים לא רק שלא חשבתי כך אלא הייתי כותע את כל אחד שהיה מדבר כך, אבל אלא המציאות. משהו בלתי תקדים איתם. פשוט אין לא רק על מה אלא עם מי לדבר שם, פשוט להציב סוללות ולפתוח באש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש עם פלשתינאי מיסכן
ישראלי עייף,
18/01/05 20:00
|
ממש עם טיפש אני פשוט לא מבין הם יורים עלינו אנחנו נכנסים והורסים את כל עריהם הם ממשיכים לירות עלינו ובינתיים אין להם מדינה ולא תהיה להם בקרוב ממש עם מיסכן שהורס את עצמו עם שרק מבין אלימות ולכן זו השפה שאנחנו צרכים לדבר איתם זו השפה שהם בחרו. פעם הייתי מתון עכשו אני מבין אחרת. זה עם שמתיימר לזכויות על האדמה שהם יושבים עליה בלי שום הוכחות חוקיות. עם שלא מסוגל לדבר רק להרוג ממש מכה קשה לשמאל הישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
for your information
Yored,
19/01/05 13:41
|
they are not a nation.....and they have no right on this land.....the left and araft ( that was not even born on this land) created the nation of Palestinians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין למה
מינן בר,
נקרופוליס,
18/01/05 19:57
|
|
 |
WE ARE EVEN MORE STUPID
ל"ת
YOSSEF,
18/01/05 19:51
|
|
 |
Why are we more stupid?
Moderate Israel,
18/01/05 20:12
|
|
 |
Drop 50 One Ton Bombs On GAZA!
ל"ת
Arie,
18/01/05 20:44
|
|
 |
27.
מישהו מופתע?
ל"ת
רינה,
גוש דן,
18/01/05 19:31
|
|
 |
26.
למה אנחנו כאלה דבילים-?
רועי,
18/01/05 19:31
|
|
 |
מי עבר - זה בגוש קטיף! טמבל
ל"ת
תגדל מוח בבקשה!,
18/01/05 19:49
|
|
 |
25.
כמה דם עוד ישפך בגלל רה''מ טיפש
ל"ת
שרון הזבל,
שרון=כישלון,
18/01/05 19:30
|
|
 |
שרון הוא היום רה'מ המתאים
ישראלי עייף,
18/01/05 20:09
|
|
 |
24.
נו,מתגעגעים כבר לעראפת??
ל"ת
ליאת,
18/01/05 19:30
|
|
 |
23.
נמאססססססססססססססססס
ל"ת
....,
....,
18/01/05 19:29
|
|
 |
22.
אריק,מה עושים????
ל"ת
אזרח מודאג,
מאוד מאוד,
18/01/05 19:29
|
|
 |
21.
עוד הוכחה
גדעון,
ת''א,
18/01/05 19:28
|
|
 |
20.
עם משקל כזה מה יכול לעשות
ל"ת
אריה,
רחביה,
18/01/05 19:27
|
|
 |
19.
השם ישמור
יהודי טוב,
18/01/05 19:26
|
|
 |
18.
אריק,זה מספיק לך?
אורנה,
חולון,
18/01/05 19:25
|
|
 |
הוא כבר הבין ולכן הוא מתנתק!
ל"ת
שמעון קסלסי,
18/01/05 19:35
|
|
 |
17.
עוד פעם חוזרים לשנת 2004 שנת
מהמם,
18/01/05 19:24
|
פיגועים קשים אני לא מבין אחרי שארעפת ת עד עכשיו היה שקת קצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
New explosion
Mustafa Haddad,
Kafr Kanna,
18/01/05 19:24
|
Sahal must take off their gloves and blow up the complete town from where the terrorist came. Only then will you and us have it quiet. No talk - only action !....i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשים לזה סוף אחת ולתמיד
דני,
18/01/05 19:24
|
|
 |
14.
עוד קורבנות למולך ההתנחלויות
מקשה,
18/01/05 19:23
|
עד מתי ימשיך צהל לפטרל בתוך הרצועה ולבדוק פלשתינים העוברים מצפון לדרום הרצועה. עד מתי ימשיכו חיילינו ליהרג ליד גוש קטיף ונצרים. לא, בכלל לא בגלל המתנחלים, סתם במקרה הם מוצבים שם, בשביל הקטע. אם המתנחלים רוצים להמשיך לבדם שיסתדרו עם החמאס ואבו מאזן. לצהל אין מה לחפש שם. לא למעני, על כל פנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות שלך.
Zigi,
18/01/05 19:54
|
|
 |
13.
רק שלא יהיו הרוגים
איילת,
הרצליה,
18/01/05 19:22
|
|
 |
12.
זהו-אבו מאזן נגמרו לך הצ'אנסים
אורי,
18/01/05 19:22
|
|
 |
שרון לא הצליח במשך שנים
שמעון קסלסי,
18/01/05 19:37
|
|
 |
11.
אין חדש תחת השמש
דניאלה,
18/01/05 19:21
|
אבו מאזן מדבר וכלום לא משתנה,כמות הפיגועים רק הולכת וגוברת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עד מתי ? עד מתי???.
ל"ת
קרנית,
שפלה,
18/01/05 19:20
|
|
 |
9.
100% ה צ ל ח ה מובטחת!!!!
מיכלי,
טבעון,
18/01/05 19:20
|
הפתרון עבור עזה רוקם אצלי עור וגידים. מה שצריך לעשות זה עוצר מוחלט בכל האזורים המועדים לפורענות. מי שלא מקיים את התנאים מסתכן במוות, פשוטו כמשמעו, עד שהמצב ירגע לגמרי. אני תקווה שאתם תתמכו בהצעה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א ת נ ה ד ר ת! רעיון פנטסטי
ל"ת
אבנר,
18/01/05 20:55
|
|
 |
8.
חומת מגן 2 עוד הלילה!
גילי,
חדרה,
18/01/05 19:20
|
|
 |
7.
יש הרוגים? מישהו יודע?
איתן,
18/01/05 19:19
|
|
 |
6.
אריק תתעורר כבר!!!!
ל"ת
בני,
18/01/05 19:19
|
|
 |
5.
שרון תכריז כבר מלחמה איפה
אושר,
18/01/05 19:17
|
שרון תכריז כבר מלחמה איפה אתה חי?או שתתפטר או שתשמע את זעדקת העם היהודי אנחנו דורשים לראות דם אצל הפלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דם יהודי הפך לזבל אצל שרון,קיש
ביבי הצילו,
18/01/05 19:15
|
דם יהודי הפך לזבל תכלס ,צריך להודות החמאס הביס את אריק שרון אצל ביבי היו 3 פיגועים ב 3 שניםאצל שרון,קישטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
די להבלגה
גלעד,
דרום,
18/01/05 19:14
|
|
 |
מה עם עשר המכות?!
מלי,
נתניה,
18/01/05 20:03
|
בנתיים הם מכים בנו השכם ןהערב אולי נחזיר את משה רבנועם עשר המכות?! זה עזר בזמנו- אולי גם עכשיו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אין סוף, איך גומרים איתם???
ל"ת
עומר,
קריית אתא,
18/01/05 19:08
|
|
 |
פשוט וקל
ניב,
נתתניה,
18/01/05 19:13
|
מיבצע רחב בעזה בצורה ההרבה יותר קשה מחומת מגן ניכנסים ולא עוצרים מבוקשים הורגים מבוקשים אל כולם ואת הבית שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חכו חכו מה שרון לא יעשה להם!!
ל"ת
אייל,
18/01/05 19:08
|
|
 |
אנחנו מחכים
ל"ת
טל,
18/01/05 19:23
|
|