 |
166.
אני הייתי ליד אסף-תקראו
ט,
-,
29/01/05 10:56
|
אני שוטר מג''ב שמכיר את אסף מצויין במקרה גם הייתי ליד אסף שזה קרה . וכן, לכל המכחישים, זה היה מתנחל,פנאט, חולה נפש כמוכם שחושב שאיזה מחסן מסכן היה שווה בריאות של קצין שכל תפקידו בחיים היה לשמור עליכם . נדיה מטר -גם את פנאטית שמסכנת את ביטחון המדינה לא פחות מנסראללה , ומה שכתבת לא מקובל עלי, לשמחתי אני גר ומשרת את המדינה שלי ובניגוד אליכם גם שומר חוק. מה שנשאר לי לכתוב לכם זה שתפסיקו עם הפנאטיות שלכם לפני שזה ייגמר באסון , עזה תפונה וצפון השומרון יפונו תרצו או לא!!!!!! לך אסף אני מאחל החלמה מהירה , אני ישמור על החברים שלי ,מה שלא הצלחתי לעשות לגביך ואני מצטער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
אסף רביד
שלמה הלפר,
26/01/05 19:33
|
כנירא שישנם אנשים שיש להם תסביך הרדיפה,קצין חוסף את הארוע שהתרחש בעת פינוי קראוון ביצהר ומנסה להזהיר ממה שעלול לקרות,והנה יש כאלו שמגיבים שהכל שקר שהוא בדה סיפור,ואני שואל:האם האמת כואבת? האם מישהו מאמין שבפינוי הגדול יעשה על פי כלךלי הנימוס הבריטי?בבקשה וחולי,האם המקרא של אסף רביד איננו מדליק מנורה אדומה?אינני רוצה להיכנס לשאלה הפוליטית אם הפנוי הוא נכון או לא,אבל כדאי מאד שכל אותם המתנחלים שאמורים להשתתף בהתנגדותם ישקלו היטב את צעדיהם,שלא יבוואו,חלילה אחר כך ויגידו:לא חשבנו שכך יקרא,לא האמנו שחיילים עלולים להיפגע,תחשבו על זה ואל תהיו יפי נפש ותתעלמו ,כי לפעמים למען רעיונות ודעות מסויימות עלולים לאבד את השליטה על מעשיהם-שלמה הץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
מכתב גלוי לאסף רביד
שלום,
הר חברון,
25/01/05 12:19
|
בס''ד בבקשה מי שמכיר את אסף שישלך לו את זה:
שלום אסף דבר ראשון הצטערתי לשמע על פגיעתך ואני מאחל לך רפואה שלמה ושיקום קל. גם אני הייתי באותו הפינוי וגם לי היה זה הפינוי הראשון (ואני ממש מקווה שגם האחרון) אני היתי אחד מ''המוני מתנחלים ישבו על הקרקע ואחזו זה בזה'' . אני כמותך הייתי בתפקיד שמירה על הבית (כמוך, לא ביתי אלא בית של זר) וכמוך ''הייתי המום. אתה מגיע לשטח ורואה איך מתנהגים [לחברים] שלך, שבשבילך הם כמו [אחים]. צועקים עליהם, דוחפים אותם, מטיחים בהם [אלות עץ וגומי]'' באופן אישי אני זוכר ''ישבתי על הקרקע יחד עם שאר המתישבים ופתאום הוטחה בראשי אלה'' אני לא הייתי מאלה שצעקו הרביצו והשתוללו אני היתי אחד מהשקטים יותר (דרך אגב את המכה הרגשתי כמעת שבועיים אחר כך) ''יש לי רק בקשה אחת קטנה [מהשוטרים]'', ''אני [כנראה אגיע ]לאותה גבעה [וליגבעות נוספות], אתם אולי תפגושו שם עמיתים ואותי ואותי[ אנחנו (אני)] לא שונא אותך, ובטח לא עושה שום דבר מתוך מניעים אישייםתאמין לי אני פשוט פגוע וכואב'' ושוב אני בהחלט מצטער על פגיעתך נראה לי שדבר זה לא היה בכוונה אבל איני יודע
להתראות בשמחות שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
מצטערת איני מאמינה - תחשבו
עליזה,
20/01/05 13:02
|
לא מתקבל על הדעת מה שהרב שוטר מספר. כיוון שהיו שם מתנחלים אז הוא זורק את האשמה עליהם. אבל ממש לא מתקבל על דעתי הסיפור. ולמה חיכה 8 חודשים עד שהחליט שזה מתנחל?? אלא אם כן מישהו דחף אותו לזה שיספר כך/או לחילופין מישהו שילם לו עבור הסיפור. זה פופולרי היום להאשים מתנחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מאמינה ???
גיא,
22/01/05 12:51
|
אם את לא מאמינה, אני בטוח שהוא יסכים להפגש איתך. אבל האמת היא שחבל לשכנע בחורה שחושבת בדרכך!!! כיצד את ממציאה שטויות כאלה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעליזה
אלי,
20/01/05 14:33
|
|
 |
162.
סתם מאשים!
נמרוד,
קרית מוצקין,
20/01/05 12:51
|
קשה לי להאמין שאם אכן היה המקרה המדובר שהוא לא היה מתפרסם במיידית. אין לו חברים,לא היו עיתונאים שם...
אם אני טועה אני מתנצל ובגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנימרוד
אלי,
20/01/05 14:35
|
גם אתה: תתבייש לך, אולי תלך אתה לפנות את הפרעים האלו ונירא אותך גיבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לאלי וגם לגיא
שלום,
הר חברון,
25/01/05 12:23
|
מה דעתכם לשמע דעות שונות משלכם לא השתכנע אלא רק להבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
מי שמקריב את ילדיו
שירה,
20/01/05 12:40
|
מי שמקריב את ילדיו על מזבח האידיאולוגיה, הוא חסר מצפון ומוסר ועל כן זה לא מפתיע ואף צפוי שאותם מתנחלים, יפגעו גם בחיילים או בכל אחד אחר. אין לי אלכם שינאה אם זה משתמע כך... רק עצב גדול על הדרך שחונכתם שגרמה לכם להיות כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקריב את ילדיו
שלום,
הר חברון,
25/01/05 12:41
|
שירה, אין הורה שמקריב את ילדיו. יש ילדים שאמונתם לשלום ואהבה יותר חזקה מהרצון הפרטי לבילוים ומשחקים ולמען השלום (שלום אמיתי לא ''הסכם שלום'' חד צדדי) הם מסכימים לוותר על כמה דברים אחרים מובןשילדים אלו (שחולמים על שלום שוויון ואהבה) לא יתכן כי יפגעו במכוון בחילים ובאנשים אחרים
תודה. שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמקריב את ילדיו לשלום?
Peace,
20/01/05 17:14
|
|
 |
160.
עמוס עוז, אתה בטח רווה נחת!
ל"ת
היהודים אויבי,
ישראל.......,
20/01/05 11:18
|
|
 |
159.
תאונה מצערת
יאיר,
באר שבע,
20/01/05 10:17
|
צר לי עליך אסף. איך הגענו למצב הזה שבו יהודים צריכים להלחם זה בזה? מה שכואב זה שהאיש ששלח אותך למשימה הוא האיש שדאג לעבור על החוק ולישב את אותה גבעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yair is right. We forget
ל"ת
the facts,
20/01/05 14:11
|
|
 |
158.
הם פראזיטים שהקימו מפעל חקלאות
לא לטעות -,
הסתה אנטישמי,
20/01/05 10:05
|
מן המתקדמים בעולם. הם פראזיטים המספקים רבע מיצוא עגבניות השרי לחו''ל. צה''ל ''מלווה את הילדים שלהם לשיעורי פסנתר'' והם שוכבים במארבים בשלג הלבנון. הם חיים על חשבוננו ומשלמים מסים כבדים, כי אחוז המשתכרים למחייתם ביש''ע גדול ממספר העובדים במדינת הסיוע הסוציאלי הזו. גדוד שלם שומר על שני קרוואנים, של מתנחלים החיים בוילות על חשבון עיירות הפיתוח הנצחיות. כמו ה''פליטים'' הערבים.. זה טוב לתעמולה אנטישמית. הם היהודים של המדינה האנטישמית ביותר בעולם - מדינת ה''שלום''. שלושים שנה מתעללים באנשים העוסקים בענייניהם והם שומרים על איפוק. אז צריך להביא חיילים אלימים, משתפי פעולה עם האויב, שחטפו מכות במהלך התעללותם ביהודים. כבר שלושים שנה מכינים השמאלנים את הרקע ל''אלטלנה'' הקרובה. לירות במתנחלים, בגברים, נשים, ילדים ותינוקות. יהודים, אל תחשבו שאלה אינן העובדות!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למתנחל ''הדמוקרטי''
אלון,
כפר סבא,
20/01/05 10:19
|
תגובה למתנחל ''הרגוע'' וה''דמוקרטי'' 1.צה''ל לא צריך ללות את הילדים לשיעורי פסנתר כמו שמשפחת כהן מחולון שולחת את בנה למארבים בשלג ואותו אף אחד לא מלווה לשיעורי פסנתר 2.הם מקבלים מענקים ומושקעים תשתיות אדירות בשטחים במקום באזורים אחרים(ראה תקופת שמיר),משום כך מתאפשר להם להתכלכל, אם הם כל כך פרודוקטיביים הם ימצאו עבודה גם בגוש ההתנחלות הגדול במרכז. 3.חטיבות שחמות שומרות עליכם וזה נמאס! זה מדויק ולא קשור לתעמולה אנטישמית 4. אתם יהודים בדיוק כמונו לא עם זכויות יתר ובטח לא כאלו שנמצאים בין 2 מיליון ערבים בעזה שאני צריך לשמור ללא שום תועלת 5.. כל הכבוד על ה''איפוק'' שלכם אנא תתאפקו גם בפינוי מעזה 6.כדי להפסיק לבזבז סכומי כסף אדירים ולהכניס קצת הגיון למדינה חסרת השפיות הזו כן יש להתפנות מעזה. 7.רוב העם רוצה פינוי ואתה חי במדינה דמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
עונש מוות למתנחלים התוקפים
דני,
ת''א,
20/01/05 09:54
|
|
 |
דפוק. קודם עונש מוות למחבלים
דני,
באר שבע,
20/01/05 10:20
|
עד כמה אתה יכול להיות עיוור ? השנאה אוכלת לך את הלב. אני מוכן להתערב שאתה מאלו שמתנגדים לתת עונש מוות למחבלים שרצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
בית שני נחרב בגלל פאנטים כמוכם
ל"ת
דנית,
20/01/05 09:41
|
|
 |
בית שני נחרב בגלל שנאת חינם
שלום,
הר חברון,
25/01/05 12:47
|
לא בגלל פאנטים (בית שני = בית המקדש השני בתקופת הרומאים)
להתראות שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנו! לגרש יהודים מארץ ישראל
שלא תזכו לגאולה,
20/01/05 10:09
|
זו מצווה, ומי שמתנגד לשמש כקרבן לביצוע המצווה הזו, הוא פנאטי. את באה להחריב את הבית השלישי, כאילו היתה זו חובה, וגם מרשה לעצמך להאשים את אלה המבקשים לעצור את הפשע המתועב הזה! לא נראה שנצליח להעמיד אתכם לדין. למזלנו אנו בעלי אמונה ויודעים כי תעמדו לדין בפני בית דין של מעלה, שאילולא כן, היינו מתייאשים מזמן לנוכח שנאת ישראל תהומית כזו, שכל האמצעים, ובעיקר שקרים במצח נחושה, מצדיקים את מטרתה, השמדת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
לכל המגיבים המתנחלים-תקראו!
א.,
ירושלים,
20/01/05 09:39
|
יש פה פשוט ערב רב של מתנחלים מתלהמים שמגיבים. דוקא בתור איש ימין שומר חוק ודמוקרטיה אומר את הדבר הבא: 1. כמעט 70% מהעם תומך בתהליך ההתנתקות וזוהי עובדה 2.רוב העם מעוניין בהתנתקות כוללת ובתהליך שלום 3. המדינה משקיעה סכומי כסף אדירים כאשר פלוגות וגדודים שלמים שומרים על עשרות בודדות של אנשים. את הכסף הזה יש להעביר לנושאי חברה וכלכלה 4.מי שמעז להרים יד על איש בטחון דינו להיות בכלא ולא בשום מקום אחר ושאף מתנחל לא יצטט פה פסוקים מהתנך או ניסוחים מפולפלים 5. מי שמעוניין להתלהם לנהוג באלימות ולהיות קיצוני צריך לנהוג איתו בחומרה רבה. 6.התנהגות המתנחלים משניאה את עצמם על ידי חלקים נרחבים בעם,תנהגו בחוכמה יש דרכים לנהוג לא באופן אלים אלא בשכל כדי להגיע לעם ולשטוח את טענותיכם. 7. למען עתיד ילדיכם אני חושב שתקחו אחראיות על החיים של הילדים שלא מבינים עדיין את מהות החיים וכדי למנוע קטיעות ידיים נוספות תצאו מעזה. אין לנו מה לחפש שם בין 2 מליון פלשתינאים. תנו להם להרקב שם ושיעזבו אותנו במנוחה. 8.אם לא שמתם לב שרון מסבן את כל העולם א.אנו מתחילים בתהליך ההתנתקות מהמהקומות הפחות רגישים כמו עזה ב.בונים במקביל את גדר ההפרדה ויוצרים עובדות מוגמרות בשטח. ג. מונעים חדירה של המקקים האלו לשטחנו כדי לרצוח ולהרוג ד. דעת הקהל העולמית שנסיים את תהליך ההתנתקות ונשב מאחורי גדר ההפרדה לא ככובשים לא תהיה אותו דבר ה. נוכל להגיב בתוקפנות לגיטימית על כל פרובוקציה פלשתינאית ו. ננהל מו''מ מעמדה של כוח ולא של חולשה כאשר כל יום ישנם פיצוצי אוטובוסים את כל זה מתחלים אל תשכחו,אם אקבל פקודה לפנות אותכם אעשה זאת בלי שמחה בלב אבל בלב שלם. אם מישהו מכם יעיז להרים עליי ועל חבריי יד ולנהוג באלימות ננהג כלפיו בהגינות אולם שלא יצפה להתחשבות יתרה, ואני מקווה שהוא יושם בכלא לתקופה ממושכת.
לא יעזור לכם מתנחלים יקרים רוב העם לא איתכם ולא משנה מה תעשו ההתנתקות תעבור בסופו של דבר,תפנימו ותתפנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המגיבים השמאלנים תיקראו!
שלום,
הר חברון,
25/01/05 13:14
|
יש פה הרבה מאוד שמאלנים שמגיבים בהיתלהמות ובלי לחשוב בתור איש ימין (הנאמן לעקרונותיו) אומר את הדבר הבא: 1). זה שאתה בעד ההיתנתקות זה לא אומר שרוב העם בעד (עובדה שראש ממשלתינו האהוב פוחד ממשאל עם) 2 . לא רוב אלא כל(!) העם מעוניין בתהליך שלום (לגבי ההיתנתקות ראה הערה 1) 3. סכומי הכסף הגדולים הולכים לשמירה על מקומות כמו שדרות שמופצצות מידי שבוע (נוכחות ישובי חבל עזה וצפון השומרון רק עוזרות לצהל- ראה אריאל שרון לפני מספר שנים) 4. מי שמעז ליבעוט בנשים הרות דינו להיות בכלא ושאף אחד לא יצטט לי פה פסוקים מספר החוקה או ניסוחים מפולפלים 5 מי שמעוניין להיתלהם ולהיות קיצוני צריך לנהוג איתו בחומרה רבה 6. לא התנהגותינו משניאה אותננו אלא התיקשורת שמציגה הכול באור שלילי 7.למען עתיד ילדך אני חושב שתקחו אחריות על החיים של הילדים שלא מבינים עדיין את מהות החיים וכדי למנוע [מוות] קטיעות ידיים נוספות תצאו מירושלים (בגוש קטיף יש קאסמים אבל בי-ם יותר מסוכן כי האוטובוסים מתפוצצים ובתל אביב המועדונים מתפוצצים אז בא נצא גם מת''א) 8 א אין מקום רגיש יותר מעזה וצפון השומרון ב גדר ההפרדה?! עוד סכנה ג ראה סעיף ב' ד אומרים את זה כבר מאז אוסלו (ודרך אגב תזכיר לי מה יתה דעת הכהל העולמית בשנת 1940 כשמליוני יהודים נרצחו ועונו והן האמריקאים והן הבריטים והצורפתים והרוסים והאיטלקים (שלא לדבר על הגרמנים והפולנים) היו יכולים להפסיק את ההשמדה ולא עשו זאת) ה כמו שאנו מגיבים היום... ו איזו עמדה של כוח תהיה לך לאחר ההיתקפלות ביפני הטרור? תחשוב על זה שוב
אין מה לדאוג יהודים בעזרת ה' ובעזרתינו יבא שלום
אשמח לתגובות שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש ימין ???
אורי,
20/01/05 10:16
|
|
 |
כן אני איש ימין גאה!
א.,
ירושלים,
20/01/05 16:43
|
כן מר אורי אני איש ימין שתומך בהתנתקות בעזה ובמספר מקומות נוספים. כבר 5מערכות בחירות שאני מצביע לימין ואתה לא תלמד אותי תורה או יושר. גם לאיש ימין מותר שיהיו נכונות לויתורים מסוימים. האם דיברתי על רמת הגולן? האם דיברתי על מרבית השטחים? אני מציין את עזה ומספר התנחלויות בודדות נוספות אז אל תעז לקרוא לי שקרן. יש גם ימין מתון ושפוי במדינה לא רק מנהיגות קיצונית שגורמת לריב אחים ומדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך
יוסי,
נתניה,
20/01/05 09:48
|
|
 |
154.
מי שמרים יד על ארץ ישראל -
רחל,
א''י,
20/01/05 09:08
|
זה סופו... אוי ואבוי לנו אם רק נמלא פקודות, אנחנו זוכרים טוב מאוד מי אמר את המשפט הזה ובאיזה הקשר נוראי. אנחנו אנשים, בשונה מבע''ח קיבלנו את היכולת לחשוב, לסנן, ומבחינה חוקית, אסור למלא פקודה בלתי חוקית בעליל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרחל
משה,
20/01/05 14:41
|
פאנטים, פאנטים, למה אנחנו שלא מעמינים כמך שכל דבר בא מהשמיים צרכים לפרנס אותכם ולהגן עליכם, יש פיטרון נהדר, תשארו בעזה ובגדה אבל ללא הגנת צה''ל נירא אותכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר לך לב אנוש רחל!
ל"ת
את מסוכנת כי,
אין לך ערכים,
20/01/05 09:48
|
|
 |
את לא ארץ ישראל! פנאטיות=מוות
ל"ת
התקוממות זו לא,
לחימה חיובית,
20/01/05 09:47
|
|
 |
153.
תשאירו אותם שם...
אורנה,
20/01/05 06:18
|
למה לפנות מי שלא רוצה להתפנות... ולמה שחיילים צעיאים יצטרכו לעבור חוויה מזעזעת שכזאת...... איחולי החלמה מהירים ובהצלחה לאסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
מוזר...
זיגמונד,
20/01/05 05:25
|
רביד אומר: ''אני כבר לא אגיע לאותה גבעה, כי לנכים קשה לטפס ולפנות מתנחלים.''
אבל: ''לפני שבועיים הוא עלה על מדים, ענד מחדש את דרגות הפקד, והצטרף לחבריו בפינוי מאחז גבעת להב''ה הסמוך ליצהר. ''
זה לא נשמס לכם משונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו גבעה פחות תלולה
ל"ת
א.ורטופד,
20/01/05 09:19
|
|
 |
151.
ועוד שאלה...
Zigi,
20/01/05 04:56
|
ועוד שאלה...
''לאחר הפציעה כתב אסף מכתב למתנחל שדחף אותו, אבל לא העז לשלוח אותו.''
הרי הוא לא ידע מי דחף אותו, אז מה פה הקישקוש?
ככל שאני קורא את הכתבה יותר, כך אני מאמין לרביד פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
גם לי יש שאלה...
זיגמונד,
20/01/05 04:49
|
רביד אומר שהוא ''לא שונא את המתנחלים''. נניח. איך יתכן, שהוא, נכה לטענתו, מתנדב עכשיו דווקא לפינוי מאחז? מה, לא נאה לו להתנדב למשימות אחרות?
שאלה למשמר הגבול: איך אתם לוקחים אדם נכה לעבודת פינוי מאחז? הרי אם יחליק או ייפול, עליכם האחריות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
למקרא התגובות לא נותר לי אלא
יוסי,
חו''ל,
20/01/05 00:57
|
להודות לעצמי ולאשתי על שהחלטנו לעזוב את המדינה הזו ואזרחיה הפגאנים העלובים. כל כך נעים להרגיש שאיננו חלק מהתועבה הזו. אם לעיתים מתעורר הספק בצעד ההגירה, די לי להציץ בתגובות הקוראים ואני מקבל את הפרופורציות המעוותות בה המדינה הזו מתנהלת, ומבין מחדש את שיקולי מלפני 20 שנה. ואל תדברו איתי על אנטישמיות, כי אין דבר כזה. אנטישמיות זו המצאה של הישראלים כאמצעי הפחדה והישרדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שהיית עוזב ישראל
בוריס,
חיפה,
20/01/05 06:47
|
כמאט כל אנטישמי כששואלים אותו האם אתה אנטישמי אומר שבוודאי שלא ושאנטישמיות בכלל לא קיימת. אתה גם תגיד שתאי הגזים זאת המצאה של יהודים בשביל לסחוט כסף מגויים - אנחנו מכירים את זה, אין חדש תחת השמש. הבעיה היא לא זה, הבעיה שאתה יושב בישראל ולא בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You will find out...
Moshe,
20/01/05 05:11
|
''ואל תדברו איתי על אנטישמיות, כי אין דבר כזה. אנטישמיות זו המצאה של הישראלים כאמצעי הפחדה והישרדות.''
You must be an idiot, or a Holocaust denier.
But: Not to worry,
The non-Jews will teach you about anti-Semitism, in due time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
הייתכן שהבחור פשוט משקר?
Yossi V,
20/01/05 00:32
|
אם באמת הבחור נדחף בידי מתנחל, איך יתכן שהמתנחל לא נעצר? תגידו, זה לא נשמע לכם מוזר? לכל הפחות, הייתי מצפה שהמשטרה תפתח בחקירה.
הייתכן שהבחור פשוט משקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
שאלה פשוטה:
Yossi V,
20/01/05 00:30
|
שאלה פשוטה:
אם באמת הבחור נדחף בידי מתנחל, איך יתכן שהמתנחל לא נעצר? תגידו, זה לא נשמע לכם מוזר? לכל הפחות, הייתי מצפה שהמשטרה תפתח בחקירה.
הייתכן שהבחור פשוט משקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפינוי יש אלימות,
+,
עיין 136,
20/01/05 02:40
|
לא יעזור שום דבר. במקרה הזה בודאי שמתנחלים המעורבים לא רצו לפגוע באף אחד צורה כזו. כשדוחפים אחד את השני מאבדים שווי משקל. זו היתה כנראה תאונה שלא בכוונה. בפינוי גוש קטיף יהיה שמח. שרון השתגע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
מעניין...יאמבה צלמי טלוויזיה
אזרח,
19/01/05 23:28
|
...ועתונות ואף עדשה לא קלטה את האירוע, ופתאום עכשיו, ערב הגירוש הסיפור מתפרסם...
רק שמאלני או חייל או''ם (או שמאלני או''מניק) לא יחשוד שמשהו מאוד מסריח בסיפור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
שנאת השמאל.
זיגמונד,
19/01/05 23:13
|
הם מוכנים לתמוך בשאיפות הלאומיות של כולם, כולל, ובמיוחד, אויבינו בנפש. אבל הם לא מוכנים להכיר בשאיפות הלאומיות של העם היהודי. הם יכבדו כל דת - למעט דת משה וישראל. הם אינם מאמינים בשינאה לאויב - אבל שונאים את היהודים שאינם מסכימים לדעתם. הם מתנגדים לשמוש בכח כנגד ערבים אבל תובעים לשבור את העצמות ליהודים. הם חולמים על שלום עם הערבים, אבל מטיפים למלחמה נגד יהודים.
צביעות, אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
אינך מבין שאתה כלי שרת בידי
שלומי,
19/01/05 23:03
|
התקשורת המנסה בעקביות ראויה לציון ליצור דלגיטימציה של המתנחלים בזמן האחרון?
רפואה שלמה ומושלמת. שתשכח מהכל בסוף.
שלומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
המתנחבלים מאבדים כיוון
עמיר,
19/01/05 22:11
|
הגיע הזמן שיעצרו את המתנחבלים כמו מחבלים צריך להיות דין אחד להורסי מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
respond
bm,
20/01/05 01:59
|
פקד רביד
שלום
קראתי היום ב''מעריב'' על פציעתך ונכותך מהפינוי במצפה יצהר במאי שעבר, ואני מאחל לך רפואה שלמה – שתוכל להרים את ילדיך על הידים, שתוכל ללכת ללא מקל, שייפסקו כאבי הגב הנוראים. איחולי החלמה והשתתפות בכאבך מצידנו – בהחלט. התנצלות או הכאה על חטא – לא ולא. ושלא תהיה אי-הבנה – מי שאשם בנכותך ובכאביך הוא לא מתנחל מהשומרון, אלא ה''מתנחל'' מחוות השיקמים.
מי ששלח אותך להרוס את הפחון הריק על הגבעה הטרשית במצפה יצהר, הוא אריאל שרון, לא המתנחלים. איש כנראה לא אמר לך את זה עד היום, אך שרון ומופז שלחו אותך להרביץ למתנחלים ולהרוס את ביתם מול מצלמות הטלוויזיה מסיבה פשוטה עד כאב – בגלל התבוסה שהם ספגו במשאל המתפקדים בליכוד שלושה שבועות קודם לכן. תבוסה שהם ייחסו, ובצדק, למתנחלים ולמאות אלפי תומכיהם בכל רחבי הארץ. אתה וחבריך הייתם ועדיין הינכם, בסך הכל, פיונים במלחמות השליטה על מרכז הליכוד.
עוד מהדהדות באוזני בקשותיו החוזרות ונישנות של כבוד השופט אדמונד לוי בבג''ץ יום קודם לפינוי מנציג הפרקליטות הצבאית – ''אל תהרסו את המבנה. המתנחלים הסכימו לפנות אותו - תנו להם זמן להגיש בקשה להיתר. עשו הכל למנוע את האלימות.'' בקשותיו של כבוד השופט לשמור על בריאות החיילים, השוטרים והמתנחלים נפלו על אוזניהן הערלות והאטומות של הפוליטיקאים. הם רצו לראות דם. דם של מתנחלים. דם של חיילים. דם של שוטרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
קרבן הפינוי הראשון
גבעה 26 אינה,
עונה,
19/01/05 21:33
|
ואז החיילים הלכו להביא את הילדים מהמיטות. למרות בקשתי להביא אותם בעצמי- הרי מדובר בילדים בני 11 ומטה- ואין צורך להסביר איזה טראומה עוברת על ילד שאבא שלו נרצח לא מזמן- ואלמונים מוציאים אותו באמצע הלילה ממיטתו לניידת!- הם סירבו.
בינתיים אני רואה שהעמיסו את הצעירים על ניידת אחרת ונסעו אתם. הבנתי שלוקחים אותנו למקום אחר ולכן בקשתי להביא לילדים טיטולים, בקבוק, קצת שתייה ואוכל. הם לא הסכימו.
וכך אני נמצאת בניידת , באמצע לילה, כמעט חצות, בקור חברוני מקפיא, עם חמשת ילדיי- לבושים בפיג'מות- בלי גרביים- בלי נעליים- בלי מעיל ובלי סוודר. אסרו עלי לקחת לילדיי בגדים חמים. התחלנו לנסוע. אני שואלת לאן לוקחים אותנו. ''תדעי בהמשך-יש לנו דרך ארוכה''-עונים לי.
חשוב לציין שכל מה שתיארתי עד עכשיו התלווה בהמון אמירות ודיבורים רעים מצד ה''חיילים'' כלפי. צחקו עלי. כששאלתי שאלות , זעקו עלי ''שבי בשקט'' וכו'.
בקשתי לדעת לאן לוקחים אותי- האם אתם לוקחים אותי להורים שלי? ''זה מה שאת רוצה- בסדר, נביא אותך להורים'' ענו על מנת להשתיק אותי. בקשתי להתקשר להוריי – כל הזמן אמרו לי ''עוד מעט תתקשרי''.
ראיתי שנסענו לכיוון ירושלים דרך כפר ערבי כדי לא להיכנס דרך קרית ארבע!! כשהגענו לאזור גוש עציון- כלומר לאחר כ30 דקות נסיעה- הילדים הקטנים, ובמיוחד הקטנה בת חמש, בקשו שנעצור כדי להתפנות. לא נתנו לילדים שלי להתפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Poor kids!!!!!!!!!
ל"ת
Lose Lose,
situation,
20/01/05 02:43
|
|
 |
141.
''קרבן הפינוי הראשון...''
היתה ימית?,
19/01/05 21:23
|
איתם, שהשתחרר מצה''ל בדרגת תא''ל לאחר כמעט 30 שנות שירות קרבי, משחזר את הנעשה בזמן פינוי ימית, באפריל 1982. ''אני והגדוד שלי היינו אמורים להיות חלק מהכוחות המפנים. באישורו של מפקדי דאז, האלוף שמואל ארד, פניתי לרמטכ''ל, רפאל איתן, ואמרתי לו: 'אני את המשימה הזו לא יכול להוביל. היא נוגדת את כל מה שאני מאמין בו וחונכתי עליו, ולא בשביל זה באתי לצבא. גדלתי כחילוני בקיבוץ עין גב, שלימד אותי שבית לא עוזבים, גם לא תחת אש'''. לדברי איתם, רב-אלוף איתן הבין את טענותיו וידע שאסור לו ''למתוח את החבל''. ''הוא אמר לי: 'יהיה בסדר'. בסופו של דבר, הגדוד שלי בבה''ד 1 לא השתתף בפינוי'', אומר איתם. בתשובה לשאלה כיצד היה נהוג אילו הרמטכ''ל היה מאלץ אותו למלא את פקודת הפינוי הוא אומר: ''רפול שקל נכון, אבל ייתכן שסביב חוסר רגישות וחוסר הבנה מצדו, הייתי מסיים את השירות הצבאי שלי אז כסא''ל בבה''ד 1. אני לא יודע לומר בוודאות שהייתי משתחרר, אבל אני יכול לומר בוודאות שאת המשימה הזו לא הייתי יכול לבצע''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הוא ''קרבן הפינוי'', הבנתם את זה
''השבות גמולו,
בראשו, ותלו,
19/01/05 21:17
|
מספרים שבסדום, כשבא אדם להתלונן על בריון שהיכה אותו עד זוב דם, פסק השופט כי על המוכה לשלם למכה תמורת הקזת הדם.... הוא בא לגרש והוא הקרבן... זה נשגב מבינתי - ''כרה בור ויחפרהו, ויפול בשחת יפעל..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא קרבן מתי כבר תבינו זאת
גג,
20/01/05 00:09
|
צדקן רפה מוסר.איפה בדת שלך (יהדות???) מתירים אלימות? קיומכם שם הוא אלימות ואלימותכם היא אלימות גם כשהיא מופנית נגד כח שלטון החוק והמדינה.וההייאטולות שלכם ב ת ח ת שלי תמסניקים עם כיפה ובלי אומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
על שנאת השמאל.
זיגמונד,
19/01/05 21:06
|
אנשים מענינים, סמולנינו. יש להם הבנה לשאיפות לאומיות של - אפילו - הגרועים שבאויבי ישראל, אבל אין להם כל סימפטיה לשאיפות הלאומיות של יהודים.
הם יכבדו כל דת - למעט דת משה..
הם נגד הפעלת כוח כנגד אויבינו, אבל מתנדבים לשבור עצמות של יהודים.
צביעות אמרתי? מגלגלי עיניים כלפי מעלה אמרתי? הייתי קורא להם אנטישמים. ואין בכך משום הגזמה. אבל אם אקרא לילד בשמו, יש יותר מחשש סביר שמעריב יצנזר אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
פתאום הוא נזכר שמתנחל דחף אותו
גליה,
פתח תקוה,
19/01/05 20:42
|
לא משונה העיתוישפתאום הוא נזכר שמתנחל דחף אותו, הוא פשוט נפל ונחבט כמו הרבה אחרים שוטקים ומנחלים, אז עכשיו הוא זורק את זה על המתנחלים. אם זה כל היה נורא מדוע יצאא בהתלהבות כזו לקרב החדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את לא מתביישת!
ליטל,
20/01/05 23:07
|
איך את לא מתביישת לומר דבר כזה איזה אינטרס יש לו לשקר אני מכירה אישית את הבן אדם וגם נכחתי בפינוי... וראיתי זאת במו עייני. ומה שראיתי בכל תקופת שרותי זה אנשים כמוך ששום דבר לא מפריד בינכם לבין המחבלים יש לכם את אותו המבט הרצחני בעיניים. אז תתבישי לך את וכל דומייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
Stem Cells
Yuval,
19/01/05 19:53
|
this is important - there is a lot of hope.
You will walk again !!!
Bio-technology is moving very fast right now... I am 100% sure that in the next 5 -15 years this man will walk again!
He might have plenty of years to be free.
Just start Googling if you want hope
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
הוא לא הוכה במהלך דחיפות
עובדה,
19/01/05 19:01
|
כאשר השוטרים והוא בניהם דחפו אותנו בברוטליות הוא איבד שיבויי משקל ונפל אל הגב אל סלע שהיה מאחורב לכן אף אחד לא הועמד לדיין למרות שבידי המשטרה עדות מצולמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להאמין לחם הצחקת אותנו!!!!!!!
לוחם צדק,
19/01/05 19:27
|
יש לכם את החוק שלכם שאתם מעל כולם .תשארו שם לבד עם הפלשתנאים ולנו יהיה שקט במידנתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוציא לחם מן הארץ. אמן. תודה.
ל"ת
=,
19/01/05 23:51
|
|
 |
למה הסמולנים אנאלפבתים??
א. קור,
19/01/05 21:28
|
|
 |
אז למה לא הבנתם את זה קודם!
ונתתי את קשתי,
בענן, חבל!,
19/01/05 20:45
|
שבו בשקט במדינה ''שלכם'' ואל תעברו את הקו הירוק שלה, כדי להתעלל ביהודים היושבים בארצם! מי בקש מכם לגרש? מי בקש מכם לבוא למקומות, שאינכם מכירים בהם כנחלת עמכם? למה אינכם יכולים לשבת בשקט ב''מדינה שהשמאל בנה'' בדם אנשי האצ''ל? מה אתם עושים בתוך המתנחלים? הרי אתם באים אליהם, לא הם אליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
אל תוותר אסף!!!
דודי,
ניו זילנד,
19/01/05 19:00
|
אל תתיאש. אפשר להיות אדם שלם גם עם חצי גוף. האמן לי. החלף את המורעלות למגב במורעלות לחיים. אני גאה בך, וגם ילדיך יהיו גאים בך. חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תוותר !!!!!
MATT52,
אנגליה,
19/01/05 19:30
|
תלחם בנכות הקשה ,תהיה גאה במעשיך ושהם יתבישו במעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
אין דרך אחרת - רק משאל עם
בוריס,
חיפה,
19/01/05 18:42
|
אני חילוני וחושב שליהודים יש לא פחות זכויות לחיות בעזה מאשר למוסלמים בגליל או בנגב. זה שרוצחים פלשתינים בתמיכת שמאל הסהרורי ישראלי רוצים לעשות טיהור אתני ליהודים בעזה לא משכנע אותי להסכים עם זה. אם מגרשים יהודים משטח רשות פלשתינית אז צריך לגרש גם מוסלמים משטח מדינת ישראל. רק בתנאי אחד אני מוכן לקבל את ה''התנתקות'' - אם זאת תהיה הכרעת העם. המצב הנוכחי מאד מסוכן בגלל ששרון רימה את העם, מה שהוא עושה עכשיו זאת תוכנית של מיצנע ושרטו היה נגדה בבחירות. בעניין הכתבה אני משוכנע שמי שמסכן חיים של החייל הישראלי שמצבע פקודה דמו בראשו ללא שום הבדל האם הוא יהודי או ערבי, דתי או חילוני, גבר או אישה, ילד או מבוגר. אין דרך אחרת לשמור על סדר במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
התגובה : בשם ההגינות - תקראו
אבשי ר''ג,
19/01/05 18:41
|
|
 |
132.
a proposal
far away,
deutschland,
19/01/05 18:40
|
a special legislation should be considered and and state of emergency should be imposed on the evacuated territories while the retreat in order to reign in the extremists.from other side the terrorits must be simoulaniously whacked not to let them harras the troops on field.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
רוצים להבין איך התאפשרה
למה לא טלאי,
צהוב, מסורתי,
19/01/05 18:31
|
ה''שואה''? קראו את תגובות הגולשים כאן, תוצאת שלושים שנות הסתה נאצית נגד ה''מתנחלים''! לשונאי ישראל מבית הפריע שציבור שאינו נמנה על חסידי תורת סטאלין, מצליח לבנות את הארץ. הם התעסקו בבנין ובהפרחת השממה, והרשעים לא הניחו להם רגע אחד של שלווה. שלושים שנה בנו סטריאוטיפ, שלא היה מודע כלל לענן השנאה המתעבה ומתפשט מעל ראשיהם. היום במאהל, כמו בימים אחרים בכל מקום, שאלתי את המתנחלים אם הם יודעים מיהו ב. מיכאל. מישהי שאלה, זה בהרצליה (חשבו שזה בית-משהו, לנכים או מוסד אחר. הראיתי להם מאמרים של ב. מיכאל. הם מתקשים להאמין! אנשים תמימים שהאמינו שכל עם ישראל רוצה בטובת ישראל, ולא ידעו שהם שמורת אהבת ישראל בתוך מדינה הגרועה מסדום ועמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתימם ומתבכיין
איש טוב,
מלח הארץ,
19/01/05 19:18
|
ההתנחליות התחילו בכוח, בניגוד למדיניות הממשלה הישראלית היהודית. לא כמו היישוב בטרם המדינה, שנבנה על אפם ועל חמתם של אוייבינו, בניגוד למדיניות הבריטים והערבים. לא היה אף פעם קונצנסוס בין יהודי הארץ בנוגע להתנחלויות. תמיד היה קונצנסוס בנוגע ליישוב הארץ בטרם קום המדינה. לא כולנו חושבים שהקמת יישובים בשטחים שהעולם אינו מכיר בריבונותינו עליהם, הועילה לבטחון וכלכלת המדינה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיש טוב_זה לא ללוונטי
יהודיה,
19/01/05 21:02
|
מבחינת ההסתה אליה הוא מתייחס העניין מי התחיל כך ומי התחיל אחרת אינו רלוונטי. 3 דורות גדלו בישובים הללו. אנשים נולדו שם. שם בתיהם. שם קברי בני משפתיהם. ובנוגע לתושבי גוש קטיף טענתך בכלל לא לעניין. הם לא ''כבשו''את המקום. ממשלות שמאל וימין שלחו אותם לשם. השנאה השטנית הזאת - אין לה כל סיבה רציונלית. מפחיד לחשוב על זה, אך אופי התגובות כאן מדמה אותה לשנאה אי-רציונלית אחרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הסתה, אלא ביקורת חריפה
ל"ת
איש_טוב,
מלח הארץ,
20/01/05 03:33
|
|
 |
130.
מגיע לך
מנחם בראל,
ירושלים,
19/01/05 18:19
|
ניסית לגרש יהודים מביתם ארץ-ישראל, וחשבת שזה לא יתנקם בך?
ככה ייעשה לכל מגרשי היהודים למיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוכים החוזרים, אדון בראל
יוסי,
20/01/05 00:50
|
ואני כבר חשבתי שמא נפלת קורבן באחד ממעשי הטירור שפקדו את ירושלים. בינינו, לא חשבתי, קיוויתי. אבל כמאמר השיר: ''אם לא מחר אז מחרתיים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!
ל"ת
מה לא ברור?,
19/01/05 20:16
|
|
 |
אתה פשוט איש מרושע
ל"ת
לא,
אחותך,
19/01/05 20:11
|
|
 |
הלוואי עליך הכאבים והנכות שלו!
ל"ת
מ,
19/01/05 18:50
|
|
 |
129.
לזרוק אותם לכלא לכל החיים!!!!
יהודי אמיתי,
19/01/05 18:19
|
איזה מין יהודים אתם? בשם איזה תורה אתם מדברים? לראות את הנערות ''החסודות הבתולות'' בחצאיות הארוכות דוחפות חיילים ומקקלות ביחד עם יתר הנערים הפרחחים , לכו תעשו אהבה , תעשו מעשים טובים כמו שהתורה אומרת . במקום זה הפכתם לבריונים אכולי שנאה לכל מי שמתנגד לדעתכם. תפתחו טוב טוב את האוזנים , פינוי יהיה , על אפכם וחמתכם. לכו לבקש סליחה ומחילה מהקצין שהפכתם לנכה. לא מגיע לכם שישמרו עליכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המנוול בא לזרוק אותם מן הארץ!
ל"ת
יבוא יום והוא,
ייזרק לכלא!,
19/01/05 20:22
|
|
 |
לזרוק אותם מהמדינה!!!
ל"ת
הודיה,
19/01/05 19:11
|
|
 |
לזרוק אותך לעולם הבא!
ל"ת
מתנחל=אויב,
19/01/05 19:28
|
|
 |
אדיוט הכוונה לזרוק את המתנחלים
שוהם,
19/01/05 19:48
|
אם הייתה קורא את התגובות היית מבין שהכוונה היא לבריונות של המתנחלים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
במאבק נדפק הראש, לא עמוד השדרה
מומחה לקרב מגע,
פתח תקווה,
19/01/05 18:05
|
מרוב התלהבות לפנות יהודים לא נקטת באמצעי זהירות. חשבת שאתה בא, דורס מפנה, והם כמו שק תפוחי אדמה נופלים ממך. חביבי, אתה גם לא חכם וגם לא בנוי לפקד על אנשים. אבל אתה כנראה מספיק תמחן כדי להפיל את התאונה שקרתה לך בעת משחק כדורגל או כשהלכת עם החברה לבית זונות, על היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במשרד הבטחון ישפטו אותך!
משפטן,
תל אביב,
19/01/05 20:28
|
על גילוי סוד מדינה.
מי הרשה לך לפרסם שהוא היה מאושפז על ידי קב''ן ?
השנאה ליהודים והכסף שיקבל ממשרד הבטחון העבירו אותו על דעתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא יהודים אתם חולרות!
נדב,
19/01/05 18:52
|
|
 |
עובדי אלילים
אלי,
20/01/05 14:45
|
|
 |
כן, אנחנו יודעים, מי שמתעלל
גם הנאצים היו,
יהודים!,
19/01/05 20:25
|
ביהודים הוא יהודי! זה ברור כשלג! ואהבת מולדת היא עבודת אלילים, ושנאת העם והארץ היא עבודת קודש! שחור הוא לבן ונאציזם היא מלחמת חופש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב מאד!
ל"ת
יישר כח!,
19/01/05 18:35
|
|
 |
הוא דווקא חכם
חי מהמדינה,
מדינת ישראל,
19/01/05 18:26
|
|
 |
פרזיט
לוחם צדק,
19/01/05 19:25
|
תהיה אתה במקומו פרזיט .הוא היה מוותר על הכספים מאגף השיקום ורק להיות בריא. מי שסוחט כספים מהמדינה שנים זה אתם שלא משרתים בצבא!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
לא לפנות את המתנחלים.יותר טוב
ל"ת
להשאיר אותם שם,
פחות צרות-זז,
19/01/05 18:04
|
|
 |
מתי הם בקשו לגרש אותם?
יהודים לא מגרשי,
נאצים מגרשים,
19/01/05 18:34
|
לא די שאתם מגרשים ברישעותכם, אתם גם מציגים זאת כעשיית טובה להם. אז, עופו לכל הרוחות ותנו לחיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
פאנטים!!
אחד שאיכפת לו,
אנגליה,
19/01/05 17:44
|
הפכתם עוד לוחם וקצין לנכה צה''ל. איפה הבושה שלכם? האם האמונה הפאנטית ודברי ההסתה של הרבנים מאפשרים לכם לפגוע בחייל . מי אתם שהחלטתם לקחת חוק לידכם,תתגיסו ולא תסתבבו בגבעות יהודה שומרון ורצועת עזה. הגיע הזמן שתפתחו את עינכם ותמנעו מלחמת אחים בפאנטיות שאתם משדרים.דם חייל או שןטר זה לא הפקר!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הפנאטיות לגרש יהודים
לעולם לא עוד!,
19/01/05 18:37
|
מארץ ישראל? יש לי חדשות בשבילך - מלחמת אחים חד צדדית מתנהלת כבר עשרות שנים מצד שמאל נגד העם היהודי! הגיע הזמן שהיהודים ישיבו מלחמה שערה. אילו עשה זאת בגין בשעתו, היום כל אחד היה יודע את מקומו! התקפת הנגד התעכבה זמן רב מדי, אך עדיין לא מאוחר מדי! ''עת לעשות לה', הפרו תורתך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מה היית עושה אם היו באים אליך
שכן שלך,
כרכור,
19/01/05 17:16
|
מה היית עושה אם היו באים אליך, הביתה, לגרש אותך, כדי להוציא את שרון זכאי בפרקליטות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
אתה מקבל כסף כדי לגרש יהודים
סמי הגזבר,
חיפה,
19/01/05 17:13
|
אבל התרשמתי ממעשה הגבורה וההיתנדבות שלך: הצטרפת לחברים לגרש יהודים פעם נוספת מגבעת להבה. אתה כנראה שונא יהודים חסר תקנה וצבוע. אין ספק שתבוא על עונשך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים הם סהרורים-לא יהודים
ל"ת
להשאיר אותם,
בעזה אורן,
19/01/05 18:07
|
|
 |
123.
המתנחל לא אותר... החברים סיפרו
מגרשים ובוכים!,
לא אתה המסכן,
19/01/05 17:03
|
לו. ''זה היה הפינוי הראשון שלי....'' רוץ לספר לחבר'ה! גבור ישראל, מפנה את הדרך לפני הבולדוזרים... השומעות אזניך מה שפיך מדבר? אילולא חיית במדינה גרועה מסדום ועמורה, היית עומד לדין על ביצוע מדיניות נאצית לניקוי הארץ מיהודים, מה שנקרא - JUDENREIN! אתה נכה? אינך חושב שאתה ראוי להיות כזה? אתה יודע כמה יהודים נרצחו בארץ הזו, בגלל חלאת אדם כמוך? בגלל משתפי פעולה עם הנאצים הערבים? מאיפה נטלת לך את הזכות לגרש יהודים מארצם? מי אתה, טינופת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה ל-123
אזרח,
19/01/05 20:26
|
נגב את הרוק מהסנטר, גש לבדיקה פסיכיאטרית וגש ללמוד לכתבו בצורה פחות ילדותית ועילגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123-i wish u the worst.
ל"ת
tal,
19/01/05 18:42
|
|
 |
ל-123 אתה הנאצי בשיא התגלמותו
עופר,
רמת הגולן,
19/01/05 18:23
|
אם קראתי אי פעם תגוב ונגעלתי מצורת התבטאות.אתה כלכך נמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השואה!!
kalman,
19/01/05 17:19
|
בגלל אנשים כמוך החרמות שהטילו הרבנים על משפחות החלוצים והרחם שהטילו בם גרם לכך שיהודים חששו לעלות ארצה מפחד החרדות וסופם ידוע אפר ועפר!!והרי אנשים כמוך לא עלו לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kalman goto www.shofar.net
just do it,
20/01/05 00:51
|
|
 |
122.
רוצים לגרש בתנאים דה-לוקס!
ל"ת
קבלת את מה,
שהגיע לך!,
19/01/05 16:57
|
|
 |
טפשי לפנות התנחלויות להשאיר את
ל"ת
כולכם עם העזתים,
מתאים לכם,
19/01/05 18:10
|
|
 |
121.
תבדק היטב האם זה לא פרובוקאטור
א. רביב,
חולון,
19/01/05 16:51
|
מהכרותי את שרון ואת צוות המסבירים שלו, הם לא יהססו להכניס פרובוקאטור שיהפוך אותך לנכה כדי להשיג את ההצגה שהם רוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כל ההתנצחות הזו,תשארו שם
יאיר,
כוכב יאיר,
19/01/05 18:18
|
לא יפנו אתכם, לא תקבלו פיצויים כי אתם אידאולוגים.ואל תבואו אלינו בתביעות . ממשלת ישראל הלגיטימית אינה רוצה את עזה ,אז אוליי אתם תתנתקו מהממשלה תקימו שם מדינה תחיו שם. נראה כמה דקות תחזיקו מעמד, ללא ממשלת ישראל הדיקטטורית לשיטתכם. אתם רק רוצים אותנו כעבדים שלכם וכממני מפעל הסהרוריות שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
...Such fine people
Dorothy Friend,
Tel Aviv,
19/01/05 16:50
|
|
 |
באמת, לא יפה ולא אלגנטי.
היושר האינלקטוא,
זורם חפשי חפ,
19/01/05 17:06
|
היהודים באירופה הלכו לא רק בשקט למשרפות, אלא, הליכתם לווותה בנגינה של מוסיקה קלאסית. אתה קולט בכלל שאתה אנטישמי נאלח? הם צריכים להיות עדינים כשנלחמים בהם, בארצם, באמונתם, במהות העם היהודי? האם לא די ברדיפות הגויים אותנו במשך אלפיים שנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
תתבע את שרון!
מבין בהאשמות,
תל אביב,
19/01/05 16:49
|
בשביל לצאת זכאי בפרקליטות הוא שיסה אותך באחיך. מה איכפת לו אם אתה או הם שוברים את הראש או ונשארים נכים. העיקר שהוא בכיסא, הכסף מהקזינו זורם והפרקליטות איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
תתבע את שרון לדין
תומר,
פתח תקוה,
19/01/05 16:28
|
תשובה חזקה ביותר מאת אביעד ויסולי נא לקרוא בקישור הבא: http://a7.org/news.php?id=101023
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
למה לפנות ? צריך להתנתק וזהו.
אזרחית מן השורה,
19/01/05 16:24
|
מודיעים על יום העזיבה - ומפנים.
מי מהמתנחלים שרוצה להישאר שימשיך לגור בשטח פלשתין ותחת שלטון פלשתינאי. מה יש ? הם גרו 36 שנה תחת שלטון ישראלי. ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף דעה שפויה והגיונית
ל"ת
אסתי,
עופרה,
19/01/05 18:12
|
|
 |
116.
הלוואי שישאירו אותכם להירקב שם
אחרונת השפויים,
19/01/05 15:26
|
מתנחלים ארורים, מתועבים ושנואים! שישאירו אותכם לרשות הפלשתינאית, בלי חיילים שילוו את ילדיכם האומללים לחוג חלילית, בלי חשמל, בלי מים, בלי שתהיו מעמסה על גב המדינה ומשלמי המיסים! הלוואי שתירקבו ותצחינו שם אחד אחד ובלבד שלא תיפול שערה נוספת מראש חיילי צה''ל המסורים והמדהימים! במילה אחת - חולרעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנקי את פיך
יוסף,
דרום,
19/01/05 17:19
|
על מה את מדברת איזה הנחות יש למתיישבי גוש קטיף אפס אחוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מטורף טוען שהוא שפוי
רופא, אברבנאל,
נס ציונה,
19/01/05 17:17
|
|
 |
תגובה ל''שפויה''
שפוי,
רמת גן,
19/01/05 16:59
|
שנאת יהודים היא מחלה. מחלה קשה. חשוכת מרפא. מסמולן שונא אפשר להיפטר רק בדרך אחת: אישפוז כפוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
גם אני חטפתי
יצחק,
מרכז,
19/01/05 14:36
|
השתתפתי בהפגנות נגד הסכמי קיסינגר. חטפתי מכה בגרוני דבר ששיתק אותי וחייב אותי להתאשפז. לא ידעתי מי פגע בי אך כשהתלוננתי נאמר לי שזה הסיכון בהשתתפות בהפגנה ואם כך זה לשני הכיוונים . כך שמכאן ועד להאשים מתנחל המרחק רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתן מ 114
יניב,
תל אביב,
19/01/05 14:44
|
|
 |
114.
אולי ננסה גישה אחרת
איתן,
מרכז,
19/01/05 14:36
|
מאות התגובות לכתבה מצביעות רק על דבר אחד: אנחנו פשוט מתפרקים כעם וכחברה. והנושא מי אשם בכך כבר בכלל, אבל בכלל לא רלוונטי! אדם יהודי נפגע, ועוד ע''י יהודי אחר, ואנחנו מנסים להבין אם זה הגיע לו או לא? וכל זאת תוך ויכוח מלא שנאה והשתלחות? לכולם אני מציע: מכשיו, אם אין לכם משהו בונה ומלכד להגיד, אז לפחות תתאפקו ואל תגידו כלום. כל העמדת שהוצגו ידועות וומוכרות, ובשלב זה כל מילה נוספת רק מוסיפה לנזק ולפילוג. נראה אתכם, אזרחים יקרים, כותבים מעכשיו תגובות במטרה לקרב ולתקן ולא להראות כמה אתם צודקים וחכמים... ...כי עם כל הצדק והחכמה הזו, עמנו עוד ייחרב. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקרע כל-כך גדול,שאין מה לקרב
ל"ת
המתנחלים משנאים,
עצמםעל העם י,
19/01/05 15:47
|
|
 |
מתנחלים משניאים עצמם על סמולני
זיוה השונאת,
הרצליה,
19/01/05 17:19
|
חה-חה-חה - מתנחלים משניאים עצמם על סמולנים. אפשר לחשוב שסמולן מחפש סיבה לשנוא יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
I can't believe this story!!!!
MASPIK MASPIK,
19/01/05 14:21
|
Enough! Enough! Enough! Let the IDF employ a paid army of professional soldiers to execute the PINOUY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! How can a Jew hurt a Jew???? This is sick! Animals. It is hard to be in the diaspora and everyday I'm crying because i miss my homeland. As a Mom I'm glad I'm somewhere else. Children face problems anywhere, but Jews hurting Jews is another story. Yishar Koach to Assaff Ravid. It seems he is one of those Human Beings who are sent by G-d to teach us a hard lesson.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
professional soldiers
hr brunsteiner,
19/01/05 18:56
|
what do u mean?where do we have professional soldiers in israel?and about jew hitting a jew-in beer sheva and krayot that happens every day...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Policemen are professionals
Le Brunsteiner,
20/01/05 02:38
|
The Israeli L A W has to be enforced by the Police.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
מתנחלים, ארורים תהיו!!!
רון,
תל אביב,
19/01/05 14:17
|
|
 |
השונאים הם שנהיים לארורים
אישה יהודיה,
19/01/05 14:46
|
שנאה הורסת את נפש האדם. כשקוראים את מה שאתם כותבים - רואים לזה עדות וודאית ומובהקת. מסכנים. אני מרחמת עליכם רק חבל שרעל השנאה הזאת עלול להיכנס אף לשאר נפשות בני ישראל. אבל אנחנו לא ניתן.אנחנו נגן על נפשנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשותכם וקנאותכם - מזלינו
ספי,
19/01/05 15:05
|
ככל שההתנגדות שלכם תגבר כך יבין הציבור בישראל הריבונית (אילו שעדיין לא הבינו) מי אתם וכמה נזק אתם מביאים. כבר היום שונאים אתכם רבים בעקבות הטלאי הכתום שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריבונית?
אישה יהודיה,
19/01/05 16:24
|
אתם כבר חיסלתם את ריבונותה, עשיתם אותה למדינת חסות של אמריקה ואיחוד אירופי - ולאחרונה אף של מצריים. ועכשיו מטרתכם להקים את הפלשתין הגדולה שאתם חולמים להיות ''ישראביה'' ללא יהודים תחת חסותה. זו הסיבה האמיתית של מלחמתכם ביהודים: בהתחלה מתנחלים, אחר כך חרדים...זו הסיבה שאין לכם כל בעיה עם פצצות בשדרות... ריבונית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לשנאת חינם
יניב,
שוקדה דרום,
19/01/05 14:40
|
לא צריכים להרחיק לכת בסך הכל כולנו אחים וכולנו חיים באותה מדינה עם ישראל הולך לעבור תקופה מאוד קשה בזמן הקרוב כל נושא ההינתקות וכל המצב הביטחוני הגרוע שפוגע בכולנו אז באמת אני קורא לכל עם ישראל כולנו מחליטים שדי לשנאה ולאלימות ושאנחנו צריכים לאהוב אחד את השני ומי יתן שבאמת תיהיה כאן אהבת אחים ורק טוב יניב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינאת חינם?? על מה אתה מדבר?
איילת,
19/01/05 16:15
|
מה פה חינם? ההטבות במיסים שהם מקבלים על חשבוננו? המימון של השהייה והאחזקה של מאות חיילים שם? החשמל, מים, ארנונה שאנחנו משלמים והם לא? זו לא שינאת חינם. זו שינאה שנובעת מזה שהם עולים לנו הרבה מאוד כסף. זו שינאה שנובעת מהפנטיות שלהם. זו שינאה שנובעת מהאטימות והעיוורון שלהם. אין שום דבר 'חינמי' בשינאה של רוב העם אליהם. הם שהביאו אותה על עצמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחים?? מסרבת להקרא ''אחותם''!
דנית,
19/01/05 16:04
|
מתנחלים שנואים! אחיי? הם לא אחיי! השנאה שלי אליהם כל כך גדולה שהייתי מנדבת אותם אחד אחד לניסויים במדע. שייקחו את המתועבים והמושחתים האלה במקום את הקופים המסכנים מחוות מזור!
שיירקבו כולם בהתנחלויות המסריחות שלהם! איפה המועצה לשלום הילד כשצריך אותה?? למה הם לא קמים בצעקה כשהורים אגואיסטיים נותנים לילדיהם לישון באוהלים, בקור, רק בשביל אידאלים מטומטמים שאיש מלבדם לא מאמין בהם?!
לא אדוני. סליחה. אני מסרבת בכל תוקף להיקרא 'אחותם'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
שאלות אמיתיות
רחל,
19/01/05 13:55
|
כולנו רואים תמונות אלימות כוחות הביטחון נגד האזרחים (גם מתנחלים הם אזרחים). בכל מדינה דמוקרטית וחברה מוסרית השאלה הראשונה שהיתה נשאלת היא האם מותר לה למדינה לשלוח את כוחותיה לעשות דברים כאלה? אצלנו בהחלט אסור – ראה מסקנות וועדת אור, ראה מגבלות לחיילים במלחמתם נגד המחבלים. במקרים אלה אינו מדובר בחיילים שלנו? שוטרים שלנו? ולמה הכל מתהפך ביחס לאזרחים מן הסוג אחר? אלה השאלות שאזרחי מדינה דמוקרטית חייבים לשאול - לפני כל עניין של אידיאולוגיה ודעות פוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
השם סוגר את החשבון לא לדאוג
ה',
19/01/05 13:51
|
המתנחלים חוטפים בגדול כי הם מחללים את דבר השם והוא רואה הכול ויודע הכול. אז אחים לא להתללהם הכל כתוב שבו בבית ונראה על מי שומרים ומי שומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!והיו דברים מעולם!
ל"ת
kalman,
19/01/05 17:22
|
|
 |
Bablat!
ל"ת
Bablat!,
19/01/05 14:29
|
|
 |
109.
מתנגד למסיתים - משני הצדדים
Yossi V,
19/01/05 13:43
|
אישית, אני תומך בהתנתקות.
אבל אני מתנגד למסיתים - משני הצדדים. משהו מסריח בסיפור הזה.
הבחור התנדב לפינוי המאחז. הוא הלך, מרצונו, לעמוד על קצה שאפשר ליפול ממנו. גם היום, עם נכותו, הוא עדיין מתנדב - אבל רק כדי לפנות מאחזים...
נשמע לי כמו מישהו שיש לו אגנדה פוליטית נגד המתנחלים... עוד פרט תמוה: כתוב שהוא כתב מכתב לאיש שדחף אותו - אבל לא העיז לשלוח המכתב עד היום.
שתי שאלות: הרי אינו יודע מי דחף אותו. איך ישלח לו מכתב? שנית: מה קרה שהחליט, פתאום, לשבור שתיקה ולהחשף?
נא קיראו את תגובות השנאה המתפרסמות כאן, מהצד השמאלי של המפה.
אתם מאמינים שהקצין לא ידע שסיפורו יעורר שנאת אחים?
אתם מאמינים שהקצין הזה רק ממלא פקודות?
אני חושב שהוא משתמש בסיפור כדי לקדם את דעותיו השמאלניות.
לעצם הסיפור: איני רואה הוכחה שהאיש נדחף. לו היה קצין נדחף, היו מיד עוצרים את הדוחף.
נראה לי יותר שהוא מעד ונפל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום נעשית יפה נפש שסולד
איזון,
19/01/05 16:16
|
מקיצוניות ומהסתה ? מעניין לשמוע את זה ממי שהתגובות שלו נוטפות ארס ורעל קבוע לכל אירוע שקורה במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r an idiot!!
noa,
the world,
19/01/05 14:10
|
read the article!he was PUSHED!!!! he didn't ''''fall'' on his own... and he wanted to speak now as the mitnahalim are getting more and more violent... they are shamefull and if there is a god he will gudge them...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are 100% right.
ל"ת
Moshe,
19/01/05 14:02
|
|
 |
108.
המתנחל ישלם, אמן
רות,
מרכז,
19/01/05 13:40
|
אני מציעה לאותו מתנחל, שילך לעבוד, יותר טוב מאשר להילחם בחיילים שלנו, תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע גם לך ללכת לעבוד.
סימו,
19/01/05 14:13
|
|
 |
אפס שכמוך! אוכל חינם!
ל"ת
דריה,
19/01/05 16:05
|
|
 |
107.
בהמשך אובחנה גם פגיעה מוחית-
יאיר,
יצהר,
19/01/05 13:19
|
|
 |
LaYair, you are an Animal!
ל"ת
Haya,
19/01/05 14:30
|
|
 |
האם חיה סמולנית היא חיה?
מגיב לחיות,
גבעתיים,
19/01/05 17:00
|
|
 |
יצהר ראשך לתחתית הבור טיפש אחד
ל"ת
רונן,
19/01/05 14:27
|
|
 |
106.
ציטוט מדבריו:
חיים בר לבב,
19/01/05 13:17
|
''לא שמעתי על מתנחלים שרוגמים באבנים לוחמי צה''ל ''
הוא עצמו מתכחש לדבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מג''ב אחים שלנו
ל"ת
עאבד מדבולי,
חמאס-רפיח,
19/01/05 13:08
|
|
 |
זו תגובה מגמתית
ז,
19/01/05 13:38
|
של מתנחלים המשוים את מג''ב לחמאס. די!!!! תפסיקו עם זה... מילים הורגות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אני חושבת
גם כן,
צפון הארץ,
19/01/05 12:58
|
אני חושבת שחייבים לכסח את כ-ל המתנחלים שפוגעים בחיילים. טפו עליהם! החיילים שלנו שומרים על המתנחלים וזה מה שהם מקבלים בחזרה???!!! שיתוק ונכות. אני מאוד מבינה את קושי המתנחלים אבל אני חושבת שיש גבול שאין לעברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
יהודים נרצחים-יש הסתה נגד המתנ
שמאלנים=ערבים,
19/01/05 12:54
|
המתנחלים זה כבר נוהל קבוע....
התרגלנווו!!! התרגלנווו!!! התרגלנווו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המסיתים הם סמולנים. לא שמאלנים
מומחה לסמולנים,
רחובות,
19/01/05 17:15
|
|
 |
מסיתים נגד עצמכם,אתם עושים זאת
ל"ת
טוב יותר מכולם,
י.אשקלון,
19/01/05 14:00
|
|
 |
102.
הכל יסתדר מעצמו כאשר יציעו
ל"ת
למתנחלים דיור,
חליפי הולם,
19/01/05 12:46
|
|
 |
101.
צריך לכתר ולהתיש את המתבצרים
ל"ת
לפני שימוש בכוח,
19/01/05 12:43
|
|
 |
100.
97 את בהמה גסה.
אורי,
מרכז,
19/01/05 12:35
|
97 - את בהמה, ואנשים שכמוך הם שגורמים לשאר הציבור לשנוא את המתנחלים. אני ימני מאוד בדעותי, ונגד הפינוי מסיבות ביטחוניות משום שאינני מאמין שהמצב ישתפר ע''י פינוי. עם זאת ''איחולייך'' לשאר החיילים שנדרשים היום לפנות אותך, ועד היום נהרגו כדי להגן עלייך, לא רק שאינם במקום, הם מוכיחים את הטמטום והקנאות הפאנטית שלך. אם חשבת שאין מה לדבר עם הפלסטינים - אז אולי שרון צודק - כי גם עם שכמותך כנראה שאי אפשר לדבר כשזה לא מתאים לך. את הוכחה חיה שפגיעה מוחית תיתכן גם ללא אירוע חיצוני. הייתי ''מאחל'' לך גם נכות שכזו - אבל כבר קיבלת אותה משמיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אם יגרשוני מביתי אנהג כנ''ל.
ל"ת
חיפאי,
19/01/05 12:31
|
|
 |
98.
לא צריך לרחם עליהם
ישראל ישראלי,
19/01/05 12:25
|
אין הבדל בינם לבין אזרחים אחרים (יהודים וערבים)המפרים את החוק. משום מה המדינה מטפלת בהם בכפפות של משי אם אלו היו ערבים או מחוסרי עבודה המפגינים נגד החחשלה כבר מזמן היו יודעים להשתמש באמצעים הנכונים.( זרנוקי מים, גז מדמיע מעצרים ועוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון-מג''ב הם בריונים שכירים של
שאול לוי,
אפרת,
19/01/05 13:03
|
|
 |
97.
תבוא בתלונה לשרון ''הדמוקרט''
שירה,
מרכז,
19/01/05 12:18
|
אין לך מה להלין על מתנחל זה או אחר מפני שאתה בא עם מדיך לגרש אדם מביתו/רכושו וכל אשר לו. ותחשוב איך יהודי מגרש יהודי? האם זה לא אבסורד? ובכן אין לצפות שיחכו לך/כם בשקיקה לפינוי. נכון! ברור שתהיה התנגדות וזה לגיטימי להתנגד למה אתה מתפלא? שיבינו עכשיו האחרים שבאים לגרש מה עלול לקרות להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירה, אני לא זוכרת ששמעתי
ג.ג,
19/01/05 13:07
|
אותך צורחת ככה כשמפנים יהודים מבתיהם בגלל חובות משכנתא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
למה הוא לא סירב??
ל"ת
שימי,
19/01/05 12:15
|
|
 |
shimi
hr.brunsteiner,
19/01/05 18:54
|
|
 |
לא כולם פרזיטים כמוך ....
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
19/01/05 17:27
|
|
 |
מי שמציית לפקודה לא חוקית
חיים נחמני,
19/01/05 13:05
|
|
 |
95.
אדם נשך כלב!!
ל"ת
אמסטף,
19/01/05 12:14
|
|
 |
94.
חבל
מתנחל,
קדומים,
19/01/05 12:12
|
חבל על כל חייל או שוטר שנפגעים. אבל אני בטוח שהמתנחל ממש לא התכוון לפגוע ולהזיק לחיילים. אם יש כאלו מדובר בתמהונים הזויים שפשוט מנצלים את הפינוי ע''מ לשחחר רסן ולהשתולל. נוער הגבעות מסוכן למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
למה הסתירו הסיפור מהציבור?
שר בטחון נמושה,
19/01/05 12:11
|
האם הפיקוד הצבאי מתכחש למציאות? האם הוא לא מבין שמתנגדי הפינוי הם אוכלוסייה אלימה ומסוכנת? עד מתי ימשיכו להיות עיוורים ולהפקיר את חיילי צה''ל לביריוני ההתנחלויות?
נמושות עלובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי רק עכשיו המציאו אותו
צ'ופצ'יק - יצהר,
19/01/05 12:26
|
במסגרת המתקפה האחרונה עלינו, משכתבים, ממציאים, ומפברקים כל מה שהם יכולים. למשל - תסתכלו בתמונות של ''התפרעויות המתנחלים'' ותראו לי תמונה אחת בה לא נראה מתנחל מוקף בשוטרים / חיילים או יותר גרוע - ילדה בת 15, חוטפים מכות מהם. והכותרת - מתנחלים מתפרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מי שבא לעקור ולהרוס,
איציק,
19/01/05 12:07
|
|
 |
מי שפוגע בחיילים - שלא יתבכיין
אובי1,
19/01/05 15:48
|
|
 |
91.
שרון הוא הכתובת
ליאור,
רחובות,
19/01/05 11:41
|
עם כל הכאב וההזדהות האמיתית, צריך לבוא בטענות לשרון שגורם למלחמת אחים. שרון אמור לתת את הדעת ואת הפתרון באופן שלא יפגע שום צד הכתובת על הקיר - יהיו נפגעים בנפש זה לא משנה אם זה חייל, מתנחל או ילד תם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharon should send Omri&Gilad
ל"ת
It will do,
them good,
19/01/05 14:33
|
|
 |
90.
יש ספר בשם ''ממלאי הפקודות''
ל"ת
ברכה,
צפון,
19/01/05 11:40
|
|
 |
קראת ספר?
אזרח,
19/01/05 20:28
|
תנסי לקרוא גם אחרי העטיפה - יש שם, תאמיני או לא טקסט. אם לא תביני, תבקשי ונסביר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מיום ליום שונאים אותכם יותר!!!
ל"ת
אילה,
19/01/05 11:25
|
|
 |
מיום ליום אוהבים אתכם!
ל"ת
איל,
19/01/05 12:14
|
|
 |
מיום ליום שונאים אתכם
ל"ת
חבל,
19/01/05 12:47
|
|
 |
מתה על מתנחלים, דבר בשם עצמך
ל"ת
אילה,
19/01/05 13:21
|
|
 |
88.
הסיפור נשמע לי מפוקפק.
Yossi V,
19/01/05 11:25
|
פתאום הבן אדם נזכר?
או שהצטרף לשוברי שתיקה?
זאת הסתה נגד הימין. הסתה שגורמת אחר כך לרצח.
אבל לזה אנחנו רגילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן נשמע מפוקפק
מזדהה,
19/01/05 14:16
|
|
 |
גם לי-דובר משרד הבטחון בישל
שולה ליפשיץ,
נירים,
19/01/05 13:15
|
|
 |
גם לי
ל"ת
שמשון,
נחשון,
19/01/05 13:14
|
|
 |
זה ה-Yossi V האמיתי ולא המתחזה
שמאלנים בורים,
19/01/05 12:50
|
|
 |
87.
מתנחלים מנוולים!מי צריך אותם!!
רמי,
19/01/05 11:20
|
מיום ליום המתנחלים משניאים עצמם יותר ויותר על שכבות רחבות לעם! לא מספיק המיליארדים ששפכנו עליכם - עכשיו אתם מעיזים לאיים במלחמת אחים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בדיוק צריך אותך?
מומחה לזבל,
נס ציונה,
19/01/05 18:00
|
מה יפסיד העם היהודי אם תלך מכאן? אף אחד לא ידע שחתיכת זבל באה לעולם והלכה ממנו. ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק אבל נאיב...
Avi Ecuador,
19/01/05 11:51
|
האם אתה הוא רמי רמאללה ידידי? אם אכן כן, ינעל דינקום עארס יא גבר. אוהב אותך חביבי יא מנאייק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה מלמדת על הכותב!!!אידיוט
ל"ת
רמי,
19/01/05 12:22
|
|
 |
אבי יא גבר
Rami Ramallah,
19/01/05 12:16
|
זה לא אני קתבתי את זה ככה אתה מכיר אותי יא מנאייק? שאני אכתוב כזה חארטה? יא חתיכת עארס, מה קורה איתך ? זה לא בסדר שאתה לא שומר על קשר. דיר באלקום אתה לא מגיע לדליית אל כרמל כמו שהבטחתה יא אכול בלוע. אוהב אותך גם יא אחוייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אסף היקר
גרשון,
ר''ג,
19/01/05 11:17
|
תתגבר ותהיה חזק. כמי שמכיר אותך קצת מ''שהות'' משותפת בשיקום, (גרשון), החיוך והאופטימיות שלך ימשיכו לשלוט.
כולנו איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מי שמגרש אזרחים שלא יתלונן !!
צפי,
אשדוד,
19/01/05 11:17
|
מי שבוחר לעשות את המלאכה הברברית של גירוש והרס איבד את זכותו להתלונן כאשר הוא עצמו נפגע. מה חשבת אסף ? , שתבוא לגרש אנשים ולהחריב את בתיהם והם יקדמו את פניך בנשיקות וחיבוקים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משתמט - פחדן
בר,
19/01/05 14:19
|
כולנו חיילים - חוץ מהסרבנים הפחדנים שמפחדים לבצע את המוטל עליהם. אתה לא יותר מבריון שמרביץ למי שהוא יכול... מי שתוקף חיילים - שוטרים שמבצעים פקודות הוא חלאה. אין אבל אין סיבה ואין למה . מי שתוקף שוטר או חייל הנו פושע שמקומו בכלא. סך הכל עוברים דירה - תרגיעו דרך אגב אם אלוהים חושב כמוך אז איפה הנציג שלו ששמע ממנו מה ההוראות? איפה הנביא שלכם שדיבר איתו? איך אתם בטוחים כל כך שאלוהים איתכם? אני לא בטוח בכלום רק בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צפי, אתה אדיוט !
ל"ת
א.כ.,
19/01/05 14:14
|
|
 |
תשובה ל85
מש,
מרכז הארץ,
19/01/05 12:19
|
מדינת ישראל צריכה להתבייש באנשים כמוך שמסוגלים להגיב באטימות לב שכזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשם מי שנתן לו את הפקודות הללו
ל"ת
רוני,
בת ים,
19/01/05 11:38
|
|
 |
מקומם של ''האזרחים'' בכלא!
רונה,
אשדוד,
19/01/05 11:36
|
פושעים מניפולטיביים כוחניים מי שבאמת צריך לפנות אותם זה ''בני הדודים'' שלנו- שיפנו אותם עם פצמ''רים וקסאמים. ככה יותר טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מיידית רוצה לומר לקצין שלנו:
זה דבר,
נורא ואיום,
19/01/05 11:16
|
כיום ידוע שבתוך זמן יהיה ריפוי לנכויות כאלה. הרפואה מתכוונת בתוך זמן נראה לעיין לפתח את היכולות לתקן דברים כאלה. זה לא סוף פסוק לבריאותך. אנא, דע שעוד תהיה בריא. ריבונו של עולם. תודה לך ולרעייתך היקרה ולבנך, על כך שאתה משרת בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מצידך
דניאלה,
19/01/05 14:43
|
הלוואי שאתה צודק. עצוב שבשנייה אחת נהרסים חיים ושחיים שלמים לא יספיקו להחזיר את אותה שנייה אחת אחורה. בכל מקרה הרפואה מתקדמת מיום ליום והלוואי שימצא פיתרון לנכות שנגרמה לאסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
והאשמה לכך היא ההיתנהלות.
פנינה,
19/01/05 11:08
|
של מנהיגנו שם בצמרת, ונקראת בפי כל הממשלה. הם ולא הצבא מנהלים את המדינה. ואסור בשום אופן לשלוח אחים ,להוציא מביתם את אחיהם. אבותהם או חבריהם. איך אפשר לעולל סיכסוך במשפחות? זה עוון גדול. העניינים הללו חייבים להיתנהל בהדרגה. א'. הפסקת אש טוטאלית ביננו לבין הערבים בהסכמה כללית. ב'. הידברות בין המנהיגים שלנו ושל הערבים, לחלוקה צודקת היכן שגרים בשכנות. ג'. מי שאז לא ירצה ימשיך ולהתגורר בשלום מלא בשכנות , יש לו ברירה לעזוב המקום. אם זה ערבי או יהודי. לאחר כל זאת שהכל ייושם בחתימת הצדדים. זו תהיה הברירה . וללא אילוצים כל שהם. רוצים להמשיך לגור בשלום בקשה!!! לא שיחפשו מקום חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אם המתנחלים רוצים מלחמת אזרחים
אובי1,
19/01/05 11:07
|
בבקשה! בואו, תתחילו מלחמה, תתחילו מלחמה עם אלה המגינים עליכם-והם יעזבו אתכם להסתדר לבד עם הפלסטינים, תתחילו מלחמה בתומכי הפינוי-תתחילו מלחמה עם רוב רובו של העם! אתם מיעוט, עם אתם רוצים להלחם - בבקשה! אבל התוצאות יהיו כל כך קשות לצד שלכם, שלא רק שיכתשו בכם, אחרי כן אתם תהיו (הנותרים) עם קטן עזוב ובודד שהתנתק מעם אחר - אנחנו. שתומכיו בעולם יהיה זעום ולא משפיע...לא יהיה לכם מקום אחר ללכת עליו... אז בבקשה, רק תנסו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don't intice
ל"ת
far away,
19/01/05 19:11
|
|
 |
81.
עצוב אנחנו עם דפוק אסף בהצלחה
ל"ת
עוזי,
19/01/05 11:03
|
|
 |
80.
אלף הרוגים כי לא שמעו למתנחלים
מאיר,
נתניה,
19/01/05 11:03
|
יש למעלה מאלף הרוגים ועשרות אלפי פצועים כי לא הקשיבו לאזהרות המתנחלים.
ואם עכשיו לא יקשיבו אז יהיה הרבה יותר.
אז עם כל הצער בדבר של מה שקרה לאסף , אם זה אכן קרה בגלל מתנחל , מה שקרה בעשר שנים האחרונות עקב מדיניות של שמאלנים חמור פי כמה וכמה מונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
עם ישראל כל כך נאיב...
Avi Ecuador,
19/01/05 10:58
|
ישראל מאוד קרובה למלחמת אזרחים. האשמה! שרון שעושה מניפולציה ומשניא את המתנחלים שאתמול העלו את האטד ממשל יותם לשלטון, יהיה לו יד חופשית לעשות את את ההתאבדות הלאומית שהוא מתכנן לנו, כמובן, קוצר ראיה מחריד ודבקות לקונספציה והבל פיו, אולי רצון להיות גדול ולהספיק בחייו את שמשה רבינו להבדיל לא הספיק (להקים את פלסטין ולתת להם מדינה כפרס על רצח ללא קבלת אגורה כפיצויים, להקים מדור חיות תוך פחות מ 40 שנה ללא חינוך ועם שנאה בוערת). היום משניאים את המתנחלים על העם ועם-הארץ לא מבין ששבירת רוח המתנחלים תביא באופן מידי לירידת ארכה של ישראל כשהתשלום שהיא תצטרך לשלם יהיה הרבה יותר גבוה לכולנו, כמובן יהיה שרון הבולדוזר שנוסע ברוורס ופרס לוחץ על דוושת הגז בפול גז ללא מעצורים כשעם-הארץ מהשמאל מעודד ודוחף לעוד ועוד ועוד... ויתורים ואין מתנחלים או ימין שיתנגד. יש לי הצעה רצינית למתנחלים ובאמת אני מכיר ומעריץ את רוחם וההקרבה שלהם שאין ביכולתי להשתוות אליהם במעשיהם ובהקרבה העצמית שהם עושים היום. אז בבקשה להתייחס: אתם היום יכולים לארגן מיכתב רציני לשגרירות האמריקאית שבו תסבירו את הנקודות הבאות: 1. ישראפלסטין לפי תוכנית שרון והשמאל תהיה בקו הירוק מדינה דו לאומית ערבית ישראלית עם אנטישמים גויים ויהודים ועם רוב ערבי בעוד 50 שנה. 2. פלסטין תהיה מדינה אתנית נקיה מיהודים שצה''ל, צבא הכנה לפלסטין של היום ינקה אותה מיהודים. 3. יהודים וערבים בשטח כה מצומצם ועם הבדלי תרבות וציפיות כאשר פלסטין נקיה אתנית מיהודים תומכת ודוחפת את ערביי ישראפלסטין לאי שקט ושנאה לעולם לא יחיו בשלום ולעולם יהרגו אחד בשני. 4. ישראל היום היא מדינה לא עצמאית שתלויה ונמצאת במכונת הנשמה אמריקאית. 5. לישראל אין שום סיכוי להתקיים בעולם ערבי ושמאל הוזה ששואף למדינה דו לאומית בעוד שהערבים הפחד האמיתי שלהם הוא משמאל ודרך חייהם. 6. על המתנחלים להסביר לאמריקאים על כבשת הרש והסיפור על משפט המלך שלמה, להסביר להם שחלוקת הילד תביא להריגתו ואין שום סיכוי שהסיפור יצליח. 7. בהבנה של בעית הילד (הפג ישראל שנמצא במכונת ההנשמה האמריקאית ומקבל חמצן) , אנו מבקשים למסור את הפג כולו ללא חלוקה (קריעה); סיפוח מיידי לארצות הברית ושהם ימשיכו במשא ומתן (לדעתי ישמרו על ישראל כמו על קליפורניה אריזונה ניומקסיקו וטקסס הרבה יותר טוב ''ממנהיגנו'').
התוצאה שתתקבל היא עצומה למתנחלים, אם תתקבל ישראל באופן טבעי תהפוך למדינת דת פורחת כלכלית ורוחנית, מעין דיסניקודש, השמאל יהגר מעצמו לארצות הברית, מצב שיוכל בעתיד להפוך את עולמנו לעולם שישראל היא מרכז דת עולמי, מעין הוותיקן של כל הדתות כשישראל והיהודים בה באופן טבעי יראו כעם סגולה... אם לא תתקבל ההצעה, יהיו להם השגים רבים שאולי בהזדמנות אחרת אפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי עליך מתחזה
אבי,
19/01/05 11:28
|
שאין לך מה לעשות חוץ מלהתחזות לשאינך. משכפל את דברי ומפרסמם ללא כל קשר לכתבה. מתחזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אסף יקירי
ד.א,
19/01/05 10:55
|
שלום, אינך יודע זאת, וודאי שאינך מעריך זאת, אבל אתה הצטרפת לחבורה גדולה ומפוארת. חבורת אנשים המרצפים בעוז רוחם, בנפשם ובגופם את דרכו של עם ישראל לעתיד טוב ובטוח יותר. רגע אחד שינה את חייך. רגע אחד, ברצף של רגעים מכריעים. לעולם לא נדע מי יתמתן, ומי ימשיך להלך בינינו כתוצאה מהסיפור שלך.
מעתה - גבורתך תיבחן בנחישותך להחלים החלמה מלאה. אני תפילה שאכן תחלים. שלך. ד.א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
פשוט מזעזע. להכניס את המתנחל
קוראת,
19/01/05 10:54
|
|
 |
76.
גוש קטיף-זה עבודה לתאילנדים
איתמר,
רמת אביב,
19/01/05 10:53
|
מה יש בגוש קטיף? מחנה עבודה לתאילדים,כל העובדים בחקלאות שזה עיקר התוצרת של גוש קטיף הם תאילנדים,בשביל לשמור על מחנה עבודה לתאילנדים לא צריך לשלם בחיי ילדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר ידע
שירה,
מרכז,
19/01/05 12:01
|
אני מזמינה אותך ללכת לטייל ולבקר בגוש קטיף. ברור שאתה לא יודע מה זה לגור במקום בו נשפך דם משפחתך והאדמה שם הפכה לקדושה עבורם. במקום הזה אותו אתה מכנה ''מחנה עבודה לתאילנדים'', גדל הדור השלישי להתישבות. בשביל האנשים שגרים שם, זה הבית וכמו שאתה לא היית רוצה שיוציאו אותך מביתך, שם נולדת, גם הם לא רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן עובדים 80% מהמתישבים שם?
איתמר,
רמת אביב,
19/01/05 13:35
|
באשקלון ומחוץ לעזה. מי בכלל צריך את ההזמנה שלך לבקר שם? אפילו סאדת נשיא מצרים לא רצה את עזה. אז את מזמינה אותי לבקר שם, באיזור הארור הזה. רק תאילנדים שרוצים להרוויח קצת כסף מעוניינים בעזה הארורה. ואתם שם מעונינים לכלוב את כל כספי המדינה לביטחונכם.חצי צה''ל שומר על 8000 סהרורים. למיליון וחצי תלמידי בית ספר אין אפילו תקציב לשומר 1 די לחלוב אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירת התליין.
פרחיה,
19/01/05 13:01
|
אנו במעגל קסמים. ככל שתרווה האדמה, אדמת עזה, דם מתנחלים, כן תהפוך לקדושה יותר בעיני מתנחליה, כן תגבר התנגדותם להתפנות, וכן יגדל מספר מתיהם וחוזר חלילה. תשארו שם, בלעדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מצער,אבל הביא את זה על עצמו
איתמר,
מתנחל,
19/01/05 10:38
|
זה עצוב מאוד וברור שא-ס-ו-ר למתנחלים לפגוע בצורה כזו בחיילים,אבל הוא צריך להתלונן על מי ששלח אותו למשימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהתנהגות שלכם אתם מביאים את
בר,
19/01/05 14:22
|
הפינוי שלכם. אטימות אלימות יובלו אתכם לגור במקום אחר. נ.ב פעם הבאה שאתה מדבר עם אלוהים תבקש ממנו סימן שגם אנו נוכל לראות שאתם צודקים. בנתיים לא נראה לי שממש משנה לו אם יפם אותך או לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
ניר,
19/01/05 11:37
|
אתם עם אחר , תשארו שם לבד , תנו לנו לחיות חיים נורמלים , יורקים לבאר שמגנה עליכם לכו לעזאזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מקבל את הדמוקרטיה
איתמר,
מתנחל,
19/01/05 11:00
|
מבחינתי הדמוקרטיה היא לא צורת השלטון במדינה הזו,יש ערכים יותר חשובים ממנה,לכן גם משאל עם לא יזיז אותי מכאן,וכן,המדיניות של הצבא אשמה,כמו שאתמול נפצע מישהו מהוצאה לפועל שבא לגבות מיסים ואף אלד לא פצה את פיהו,פתאום עושים עליהום על מתנחל שלא רוצה שיגרשו אותו מהבית,ובכלל מה אמר שגרסת הקצין נכונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא ''מביא את זה על עצמו''
אל איתמר המתנחל,
19/01/05 10:52
|
התבטאות אווילית כמו שלך רק ממחישה עד כמה אתם מנותקים ממה שקורה פה בארץ, המשך התבטאויות שכאלה רק יגרמו לניכור והקאה שלכם מתוך העם היושב פה. אם לא הפנמתם עדיין זו מדינה ד מ ו ק ר ט י ת כלומר - רצון העם. אם אתם רוצים להיות חלק מן העם הזה תתחילו להקשיב קצת ולא לצאת בהצהרות רדודות ומיותרות כמו שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביא את זה על עצמו ?
גיא,
19/01/05 10:52
|
חוצפן עלוב!!! זה מה שאתה!!!! לאט לאט אתם מאבדים את כל הלגיטימציה גם בקרב ציבור שתמך בכם - בסוף הפינוי הזה יהיה אלים מאד - אבל כלפיכם,תאמין לי זה מה שיקרה בסוף!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהמה מתנשאת
ל"ת
אבנר,
19/01/05 10:46
|
|
 |
לא כל שמגיב כ''מתנחל'' הוא אכן
מורנו,
19/01/05 10:59
|
מייצג או דוגמא. מטומטמים יש גם בשמאל. גם פרובוקטורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אשם מי ששלך אותו -
מתנחל,
שומרון,
19/01/05 10:37
|
צריך להוציא את הצבא מהתמונה. המפתח למנעת מלחמת אחים היא בהחלטה לא לשלוח חיילים יהודים להרים יד על אחיהם המתישבים. אם ממשלת מדינת ישראל לא רוצה להמשיך לשבת בשטחי ארץ ישראל, שילכו אבל אין הצדקה בעולם לשלוח חייל יהודי לפגוע באחיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא ותנים
מי מפחד,
מאיומי הימין,
19/01/05 13:34
|
הוא לא חייל. הוא שוטר. תפקידו לעצור פורעי חוק כמוך. ואם לא תפסיק להתפרע בטוב, אז תפסיק להתפרע ברע. אנחנו לא מפחדים מהאיומים שלכם, ולא מהאלימות שלכם. תמשיכו להתפרע - נחזיר לכם באותה מטבע. לא תקבלו את הדמוקרטיה - נשאיר אותכם עם אבו מאזן ונסתלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלח או שלך?
אזרחית נורמלית,
ושומרת חוק,
19/01/05 10:49
|
מי ש''שלח'' אותו זו המדינה - על ידי הממשלה של כולנו (כן, גם לא מי שבחר בממשלה - זו הממשלה שלו. זו פירושה של דמוקרטיה). מי ש''שלך'' אותו - או יותר נכון השליך אותו, אלה המתנחלים הפנאטים. לאזרחים הנורמליים של המדינה נמאס כבר מחמומי מוח שרוצים בכוח הזרוע להפיל את הממשלה ולהכניע את החוק. נמאס מכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לשלוח שוטרים פלשתינאים
ל"ת
אבנר,
19/01/05 10:47
|
|
 |
הלוואי, אמן! שרק נזכה ליום הזה
ל"ת
מתנחל=אויב,
19/01/05 11:05
|
|
 |
73.
חבורת חולניים נפש
שפוי,
שרואה פתרון,
19/01/05 10:34
|
פסיכים ! כולם פההה ! למה אנחנו מבזבזים זמן אנרגיה וכסף על הכלבים האלה?! תנו להם למות שם ! יותר טוב.. יש כבר יותר מידי והם בכל מקרה פושעים שלא עושים כלום חוץ לגנוב כספים מאיתנו! אני לא רוצה להתגייס ולהרג על ידי איזה מתנחל דפוק ששטפו לו תמוח מגיל שנה ! אסף ... אני לא הייתי מוריד תנשק , הייתי תוקע מחסנית וטוען.. כי זה הדבר היחידי שהם מבינים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-73 הלא שפוי
שפרה,
19/01/05 12:20
|
איך אתה לא מתבייש לקרא למתנחלים כלבים. מי שלא שפוי זה ממש אתה!! פתרון נורמלי והגיוני אינך מציע נכון. אז מי שכלב זה אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב 73 הבלתי שפוי.
פיני,
19/01/05 11:17
|
אתה מדבר על שטיפת מוחם של התושבים שלנו בעזה. מגיל שנה. ומכנה אותם בשם ''כלבים'', ושולח אותם אל מותם. אני מתבישת וכואבת שהשנאה ביננו תפשה כל אחד שהוא חלשוש באופיו. ואין בכוחו להרהר ולהציע דברים לעניין הצודק. איך לתמרן את השלום ולייצב האזור. לטובת הכלל. ואיך אתה ועוד שואפי השקט ב ד' אמותכם. תחשבו מה היה קורא אם אתם הייתם נשלחים לשם, ובונים בתיכם ומגדלים משפחותכם שם.תתבייש לאיזו רמת התבטאות היגעת, נגד בני עמך. למען השקט שלך באזורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל73 אתה צודק 100% גם אני היתי
ל"ת
נוהג כמוך,
שרון אולגה,
19/01/05 18:48
|
|
 |
72.
יש להגיע להדברות עם המתנחלים
שמאלן גאה,
כפר-סבא,
19/01/05 10:32
|
ולא לנהוג בכוחניות ובאלימות. למה לסכן את חיילינו במאבק שיכול בסופו של דבר להפטר במשא ומתן? שרון כמו בלבנון נוהג בכוחניות ולא מבין את המילים הדברות ושלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חבל על הבחור
מייק,
עמק יזרעאל,
19/01/05 10:23
|
לירות באש חיה על מנת לפגוע על כל מתנחל שמנסה להרים יד או להתנגד לאיש כוחות הבטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מתנחל ארור
יואב,
צפון,
19/01/05 10:21
|
מתנחל ארור!!! אני מקווה שימוצא עמו הדין במלוא החומרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מתנכלים לא מתנחלים
מגיבה,
19/01/05 10:20
|
ממש כך!
אם יש לכם אלוהים ואתם מאמינים בו לא ההייתם גורמים לעוול כזה לעולם.
תקראו את קריאת הכאב של החייל שפעם היה גהה במדינה שלנו ובאזרחייה שלחם למענכם ואתם בגדתם בו ולקחתם לו את החיים במו ידכם !
תתעוררו מתנכלים לשומרים עליכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לפינוי צריך הדברות ולא בכוח
ל"ת
דני,
19/01/05 10:19
|
|
 |
צודק -זה דורש יותר מדי שכל
מדינת הסיסמאות,
צפון,
19/01/05 10:29
|
במקום לנסות להתמודד עם הבעיה כמו שצריך, צורחים כל הזמן סיסמאות נבובות של אחדות העם, לא לפגוע בצה''ל וכו'. הסרבנות של הימין תתפוצץ למנהיגים בפרצוף והם עוד יגישו שלא ידעו. במקום לטפל בנושא עם שכל. אבל זה מצרך נדיר אצל מנהיגינו מן הימין ומן השמאל. והעם ישלם את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיטימציה לסרבנות בשמאל
אושרי,
קרית ארבע,
19/01/05 10:48
|
זה מה שאתם עושים,נותנים לגיטימציה לסרבנות בשמאל .אתם חושבים שזה לא חוקי לפנות ישובים. מישהו אחר יחשוב שלא חוקי מה שמתחשק לו, כמו לשרת בשטחים או בהתנחלויות.ואז מה תאמרו ? מי ישאר בצה''ל. אולי הבידואים כדי שהם לא יהיו מובטלים. וצה''ל יהיה לישכת תעסוקה ולא צבא העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתכם אי אפשר לדבר
רן,
בית שמש,
19/01/05 10:42
|
אתם חןשבים בצורה פנאטית ואיתכם אי אפשר לדבר. גם ששואלים אתכם ,אם יהיה משאל עם תקבלו את תוצאות המשאל אתם עונים, בטח וזה בטוח שננצח.ואם לא בטח תמצאו מליון סיבות לאמר שהמשאל לא לגיטימי.תאמרו זה רוב של שמאלנים או ערבים או כל דבר אחר. אתם סוג של אנשים שחושבים שאתם צודקים.ראו מי בא להזדהות אתכם ,אף אחד רק מתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
משמיצים עצמכם בידכם
עופר,
אשדוד,
19/01/05 10:19
|
אתם משמיצים את עצמכם יותר טוב מהשמאל. לא מר''צ ולא השמאלנים צקיכים להשמיץ אתכם, אתם עושים זאת הרבה הרבה יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חה! ממש מסכן, אני עוד מעט בוכה
רוני,
תל חי,
19/01/05 10:15
|
התנדבת לגרש יהודים, מסכן קטן שכמותך ואחר כך אתה מתפלא שקיבלת עונש משמיים? תעשה חשבון נפש על מה קיבלת את השיתוק שלך ואז אולי יסלחו לך ויחזירו לך את מה שאיבדת. רפואה שלמה (גם בנפש וגם בגוף)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים אתם מאבדים את הצפון
שפויה,
19/01/05 10:34
|
צר לי אתם יותר גרועים כנראה מגדולי החמאסניקים, אין לכם אלוהים בכלל. רק שהכל יתנהל לפי החליל שלכם. אתם בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאה
אזרח,
19/01/05 10:30
|
עונש משמיים? אתה וחבריך הפשיסטים הם העונש הכבד ביותר שקיבלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרח לא ידעתי שמתנחל הוא פאשי
אושר,
19/01/05 11:23
|
אזרח יקר לא ידעתי שמתנחל שהוא ציוני בדיעותיו הוא פאשיסט אז מה נגד עליכם שתמכתם בהסכם אוסלו הארור ונרצחו אלפי יהודים? ולגבי המתנחל שפצע את החייל והשאיר אותו משתוק אני ימני ואני בעד להכניס את המתנחל לכלא על פגיעה בחייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החודש יקרא לך משהו רע מאוד-אמן
ש''ץ,
19/01/05 10:27
|
|
 |
רוני מתל חי ,לך לפסיכיאטר ומהר
Erez,
19/01/05 10:24
|
רוני אתה פשוט חולה ,התגובה שלך מצביעה על בעיה שדורשת טיפול פסכוךוגי/פסיכיאטרי ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבזה את טרומפלדור ,זבל!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
19/01/05 10:22
|
|
 |
צריך לפנות את כל המתנחלים
ל"ת
חייל,
19/01/05 10:20
|
|
 |
65.
אני מקוה שזה ישמש כלקח טוב
שייקה,
רמת אביב,
19/01/05 10:08
|
למי שרוצה להשתתף בפינוי של גוש קטיף. אין סיבה שחיילים יפצעו או חס ושלום יאבדו את חייהם במלחמתו של זקן מושחת נגד המתיישבים היהודים.
מה תוכל להגיד אמא יהודיה ששלחה את הבן שלה לסכן את חייו במלחמת אחים שאינה נצרכת למציאות, במקום להלחם באויב הערבי?
נקודה למחשבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור כיסוי להבא,אפשר לכסח
לכם תעצמות,
יוסי רעננה,
19/01/05 14:48
|
זה אחלה סיפור לפינוי הבא תהיו מוכנים טוב טוב כי צהל בא לשבור לכם תעצמות. כי כשצריך אתם יודעים שצה''ל יודע לנצח. גם אתכם המתנחלים. זה הסיפוא לכיסוי ולאשר לחיילים- אל תהיו אסף 2 שברו להם תעצמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. אבל מי חושב בממשלה הזו?
צורחים ולא יותר,
צפון,
19/01/05 10:32
|
הם מתים ליצור מלחמת אחים. כי זה מאפיל על החידלון שלהם ועל הכסילות. ככה עושים מנהיגים: יוצרים מלחמות כדי לברוח מהמציאות ולבלבל את העם. אנחנו היום במצב הזה ומקוה שבעת פקודה רוב העם השפוי לא ישתף פעולה עם ממשלת ריב והמדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
העם קבע הממשלה קבעה....
אורי,
ת''א,
19/01/05 10:07
|
הבעיה המרכזית במדינה שלנו עם כל הכבוד לדמוקרטיה זה שכל אחד עושה מה שבא לו בכביש, בעסקים, בבתי הספר ובחיי היום יום וכך אנו נראים וכל הזמן נלחם בעצמנו ובערבים כי בתוכנו אין הסכמה ואין מאמץ לאומי חוץ ממכבי ת''א בכדורסל אולי וגם עם שחקני חיזוק... אז למה לא אוגנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
פתיחת צוהר
מירי,
צפון,
19/01/05 10:04
|
אסף יקר דרך ארוכה עברת עד למקום בו אתה שח את אשר על לבך ודרך לא פחות ארוכה מצפה לך... אני מזמינה אותך לשאול את השאלות שעולות... למה? למה המצב מזמין אותי? על מה המצב הזה שופך אור בתוכי? למה אני מתכחש? למה אני מסכים? מה אני יכול לעשות הלאה? מה אני רואה, שלו יכולתי לעשות עכשיו, הייתי עושה? מה הכי חסר לי בחיי? למה אני מתגעגע? עם מה אני משלים? לאן אני הולך מכאן? לשאול שאלות, (אלו ואחרות) פותח את התודעה שלך לרבדים אחרים. בשאלות יש חלקי תשובות. ברר עם עצמך את התשובות שלך ותן להן לקחת אותך הלאה, הן ייצרו את המיקודים החדשים בחייך. מבקשת להאיר עבורך את המילה שהדהדה אלי מדבריך- יצהר. י- צהר. נפתח לך צוהר אל עצמך. צוהר לראות דברים בראיה אחרת, כדי שתוכל ברגע המתאים להשתמש בראיה זו כדי להניף אותך ואולי גם אנשים אחרים ממקומות שהם יהיו בהם כמוך עכשיו (אולי לא מאותן סיבות). זה אחד המקומות שאתה עשוי להגיע אליהם אם תבחר. מעבר לכעס הגדול יש מרחבים של חמלה ואהבה ענקית שממתינים לך. חתור לשם אסף. לאט. בקצב שלך. אם מה שכתבתי, מדבר אליך ויש לך רצון, אני מציעה לאמן אותך לפריצת דרך אישית, בטלפון או דרך אי מייל. את התמורה לאימון, תעביר הלאה בדרך של עשיית משהו טוב למישהו אחר. mireiki@hotmail.co.il כל טוב ואור ממירי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בשביל לפנות צריך דה לגיטימציה
מנשה,
19/01/05 10:03
|
מתנחלים- מי שעוד לא קלט יש להכנס לכוננות ספיגה. הרבה הכפשות וסיפורים ובדיות הולכים להיות מנת חלקכם עד הפינוי.
מאד מזכיר תקופות אפלות ומשטרים אפלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעט תכתוב שהוא קפץ ראש ביו
ל"ת
יוסי,
19/01/05 11:08
|
|
 |
בדיות? הקצין הזה נכה!!!
חייל,
19/01/05 10:21
|
אתה כמו מכחיש שואה. אתה האוייב. אתה חמאסניק.
דינך כדין מחבל חמאס מבוקש - טיל ממסוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מי אמר שהוא לא מעד לבד ??
מנשה,
19/01/05 10:28
|
|
 |
61.
ההתחלויות הרסו את ישראל!
ארז,
19/01/05 09:56
|
יכולנו להיות אור לגויים, היום אנו חושך לעצמנו, הכל בגלל קידוש האדמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אסף היקר.
אגסי,
19/01/05 09:56
|
תתחיל להוציא את הלוחם שבך הילחם על בריאותך עוד יגיעו ימים טובים יותר אתה עוד תרוץ עם ילדך הרי אתה לוחם חבל ועצוב שנפצעת אבל אתה תצא מזה אני בטוח . כשוטר אני מצדיע לך ידידי בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אין לכם לב
007,
תל אביב,
19/01/05 09:54
|
איך אתם יכולים לא לרעוד מכעס כשאתם שומעים את הסיפור הזה ,יש לי תחושה שאנחנו כעם מאבדים את זכות הקיום,פשוט בושה וחרפה שמיעוט עושה מה שהוא רוצה -צריך לפנות בכוח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
''לא קונה את הסיפור'' 51
ירושלמית יפה,
19/01/05 09:50
|
אתה נשמע חסר לב ובעצם מה זה משנה אם דחפו אותו או שהוא נפל? בגלל הסיטואציה קרה מה שקרה עימות אלים בין יהודים אסור שיקרה וזה עצוב עד דמעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מכתב אישי לאסף
אביבה,
יקנעם,
19/01/05 09:47
|
למרות שאני בצד הימני ומתנגדת לפינוי, הזדעזעתי לקרוא את מה שקרה לך. הדבר נגע עמוק ללבי, ואני מאוד כועסת על האדם שדחף אותך, יכול להיות שהוא בכלל לא מודע לכך. בכל מקרה, אני חושבת שמאוד חשוב שהמקרה שלך יתפרסם, להראות כמה נוראה היא האלימות ואיך היא הופכת סדרי עולם על פיהם. הבריאות שלך חשובה יותר מפינוי. אני מאחלת בריאות. עם המון תפילה למענך, אביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אסף - ליבי איתך, החלמה מהירה ו
ל"ת
שרון,
תל-אביב,
19/01/05 09:45
|
|
 |
55.
gef
ל"ת
56gt4gef,
19/01/05 09:44
|
|
 |
54.
מיום ליום שונאים את המתנחלים
מי הכי שנוא,
בישראל ?,
19/01/05 09:44
|
כל יום שעובר עוד בן אדם במדינה הזו מתעב את המתנחלים . המפונקים של המדינה הפכו לשנואים ביותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מתמצתים את השחצנות הישראלית
אבי,
תל אביב,
19/01/05 10:09
|
במעשיהם ובדעותיהם הגזעניות וההרסניות, הם למעשה הביאו את חורבן הציונות ולבסוף את חורבן המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כן אני אבא ללוחם וכועס, שרון
מוטי צ.,
ק אליעזר,
19/01/05 09:40
|
פניתי לרמטכ''ל ושר הבטחון והתרעתי שחיילי צה''ל נמצאים בסכנה דווקא ממתנחלים קצוניים, ראו מקרה יצהר בפנוי ופגיעה בקצין בנסיעת רכב לאחור ופציעתו וזאת למה? מכיוון שהורה להם לא להדביק סטירים לסרבנות על גדרות הבסיס מתוך הכרותי את הנושא כי בני משרת בשטחים ובחברון, ומכיר את סוג התושבים היהודים שם, אני שוב מתריע אים לא יגיבו כמו שצבא יודיע להגיב, ישפך דם של בנינו, וע''כ הצבא יודיע לטפל ומלמד, כגון שמוש בגז מדמיע כדורי גומי ואים יש סכנת חיים, כן לירות כדי להרוג זה חוקי וכך צריך להיות, כך יש לנהוג בפורעים יהודים וכך יש לנהוג בפורעים ערביים, אני מזהיר את הדרג המדיני שבאים יופקרו בנינו הלוחמים, ולא תנתן להם אפשרות להגנה עצמית יהיו דווקא סרבנים לפעול בצורה שתסכנם, ולאף אדם בעולם אין זכות לסכן לחינם את בנינו הלוחמים. אבקש תגובת הורים ללוחמים\ת ואחרים שמשרתים בשטחים ונתקלו באותה בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עצוב
אין שם,
19/01/05 09:38
|
אני מקוה שלא ירימו יד לא על חייל ולא על מתנחל. אבל לא נראה לי כי הפינוי הקרב ובא יסתיים בצורה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא קונה את הסיפור
צ'יקו,
חדרה,
19/01/05 09:37
|
על התוצאה הסופית אי אפשר להתוכח. אסף רביד סובל מפריצת דיסק כתוצאה מנפילה על הגב בעת הפינוי. איך הוא נפל? אולי הוא מעד לאחור. אולי הטרסה התפרקה מעומס האנשים אולי הוא נדחק אחורה בידי ההמון. אולי חייל דחף אותו בלי משים. מה שלא סביר - לא סביר שמתנחל דחף אותו ובוודאי שלא בכוונה.
כל מי שמכיר מקרוב סיטואציה של פינוי יודע שאפילו בגיהינום שורר יותר סדר. רביד לא זוכר כיצד נפל ואין שום עדות תומכת בתיאוריה שלו שהיה מישהו שדחף אותו באופן אקטיבי כדי שייפול. לכן, אפשר להרגיע ולעבור ולחפש פרובוקציה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא 53
אחד,
19/01/05 11:43
|
|
 |
מדוע לא סביר ?
ספי,
19/01/05 09:51
|
אנשים שמחונכים בשטיפת מוח שיטתית בבתי האופנה של המפד''ל חושבים שביידם האמת הניצחית והמוחלטת. הם כבר רצחו אנשים בשביל ''האמת'' הזו ואפילו ראש ממשלה. אז הם לא ידחפו. טמון את ראשך בחול. את האמת אתה בטח לא רוצה לראות. בקרוב כשחס וחלילה יהרג מישהו מיריה אתה בטח תגיד ''עשב שוטה'' או ''פליטת כדור''. ה-''שוטים'' היחידים כאן הם אנשים כמוך שלא מבינים שמול פורעי חוק צריך לפעול כפי שפועלים מול פורעי חוק אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקנה
אגסי,
19/01/05 09:49
|
צ'יקו אתה טיפוס מיוחד מסכנה אישתך אם יש לך כזאת שהיא צריכה לחיות עם אדם שכמוך מזתומרת אתה לא קונה???אל תקנה אולי יקרה לך משהו דומה בתקווה.. ואז אולי תתחיל לקנות אתה אפס אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הכתובת היא: שרון
דורי א,
19/01/05 09:34
|
הכתובת הוא אריאל שרון נא לפנות אליו. כי זה עוד כלום לעומת מה שיקרה בגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
משוגעים- די להאשים את הקורבן !
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
19/01/05 09:32
|
|
 |
48.
משהו חשב לראיין מפגינים שנפגעו
הסטוריון,
מרכז,
19/01/05 09:24
|
על ידי מג''בניקים ויס''מניקים שהפכו נכים עוד מתקופת הסכמי אוסלו? האם אז נסתכל על השוטרים כברוטאליים? מה אתם מצפים מאדם שמפנים מביתו, שיכין קפה? יש דחיפות, כמו בכל מאבק על מקום עבודה או כל מקום אחר, ולצערי גם דברים כאלה יכולים לקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתנגד,מותר אבל
אמנון,
ירושלים,
19/01/05 10:07
|
זה היה מאחז לא חוקי. שממשלה החליטה לפנות.גם אתה יודע שזה היה מאחז לא חוקי.אז בגלל הכח הפוליטי שלכם אתם מרשים לעצמכם יותר מידי. אבל אתם לא מבינים שאתם משניאים את עצמכם. ליפני 10 שנים מתנחל היתה מילת גאווה, ראו היום כמה תגובות משמיצות אתכם.עוד היום יש קצת הקוראים לכם מלח הארץ,לא רחוק היום בו אתם תיראו כמו גיס חמישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פינו אנשים מביתם
ספי,
19/01/05 09:53
|
מדובר על פורעי חוק שבאים ממרחקים כדי להפריע בפינוי ביתם הבלתי חוקי של אחרים שבנו אותו בניגוד לחוק על מנת לממש אידיאולוגיות פוליטיות דתיות. אם היו רק האנשים שגרים בבתים העסק היה נגמר תוך 2 דקות וללא נפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצפים ממנו שיתפנה. כי זה החוק
מתנחבל מסריח,
על חוב שמעת?,
19/01/05 09:37
|
הבנתם ? כששוטר אומר לך שיש צו שאתה צריך להתפנות אתה מתפנה . לא מרביץ לו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מסריח, ואם תנסה ''להתקרב
מגיב,
19/01/05 10:24
|
יכל להיות שתבחין בכך. כל עוד תנסה להריח דרך מסך הטלויזיה סביר להניח שהריח לא יהיה טוב, גם שלך דרך אגב. בכל אופן, כאשר סגרו מפעלים, והיו עימותים עם שוטרים, האם הם היו מסריחים, או אנשים הנאבקים על פרנסתם? ואנשים הנאבקים על שאיפתם ביתם וחלומם מסריחים? תתקרב ותריח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע הגיוני
ל"ת
צדק,
פריפריה,
19/01/05 09:35
|
|
 |
47.
מה עם מתנחלים שהוכו ונפצעו?
ל"ת
כשחוטבים עצים,
עפים שבבים,
19/01/05 09:19
|
|
 |
סע יא זבל
ספי,
19/01/05 09:28
|
|
 |
ספי! איך תימצתת יפה את העניין!
ל"ת
יאללה סעו יא,
......,
19/01/05 09:38
|
|
 |
46.
אסף, אם ''הוא רק ממלא פקודה''
השתתפתי בפינוי,
שומרון,
19/01/05 09:17
|
איך זה שיש רבים שעושים זאת עם כל הלב בכוונה לפגוע כמה שיותר??? אבל בלי קשר לזה - הסיפור שלך ממש עצוב ובהחלט יכול להראות מה עלול לקרות לשני הצדדים בגלל החלטת הממשלה המטומטמת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה של ערפאת
ספי,
19/01/05 09:45
|
''הנפגעים משני הצדדים''.... שטויות. יש כאן מפירי חוק סידרתיים ובמדינת חוק אנשים כאלו ראויים לשבת בכלא. אני במקום הבחור הזה הייתי מתעקש שיחקרו מי דחף אותו ותובע את האימ אימא שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
עם כל הכבוד לאסף... תכנסו!
עידו,
19/01/05 09:16
|
אני כמובן מתנגד לכל גילוי אלימות. החיילים הם מבצעי פקודות. אבל -זכותך הייתה לסרב פקודה, לגירוש יהודים מביתם. אני לא ימין קיצוני, אני יהודי בעל שכל שאוהב את ארץ המולדת. גם גירוש יהודים מחבל עזה -זה לא חוקי בעליל, מקווה שאנשים יאמרו שזה לא מוסרי, וכך יימנע הפינוי, ויימנע התמודדות נפשית ורגשית קשה זו בין חיילי צהל ליהודים היושבים בארצם... רפואה שלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגור בשטח כבוש ,לא חוקי
אמנון,
ירושלים,
19/01/05 09:54
|
אם אתם המתנחלים כל הזמן מדברים על חוק ,אז זהברור שהחוק הוא רק כשמוצא חן בעינייכם .לבנות מאחז לא חוקי בלי החלטת ממשלה זה נגד חוקי המדינה והחוק הבינלאומי.אז למה שהחוק נגדיכם הוא לא קיים ? הקצין בא לפנות מאחז לא חוקית ואתה עוד מוסיף פשע לפשע ואומר לא למה לא סירבת לפנות מאחז לא חוקי. איפה אתם חיים. אתם מבינים מה יקרה במדינה כאשר קבוצה מסויימת לוקחת את החוק. אם אתה יהודי שאוהב את הארץת דע לך שבדרך הזו לא הרבה זמן תהיה לך ארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגור בארץ-ישראל זה מאד חוקי
רוני,
תל-אביב,
19/01/05 10:48
|
יש לכם בעייה עם קרוונים ''לא חוקיים'' - חתימה אחת של שר הבטחון והם חוקיים. האלימות שראינו מצד החיילים עולה ברמתה עשרות מונים על המגינים על בתי יהודים.
נראה אתכם גבורים להוריד בתי ערבים לא חוקיים בלוד ורמלה - ניסיתם בעבר ונכשלתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מפלגים את העם
אורי,
צפון,
19/01/05 09:14
|
כמה רחוק עוד תלכו כדי להוכיח את אמונתכם, כמה נכים פיזית ונפשית תשאירו בדרך, כמה אטומים אתם רוצים להיות, בואו נתאחד למען א''י טובה יותר ולא גדולה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא צריך לפנות
יהודי ישראלי,
19/01/05 09:14
|
להשאיר את המארה המתנחלת שם ולא להביא אותה בחזרה לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אסף, אתה אציל וסיפורך נוגע ללב
רוית,
19/01/05 09:10
|
שמעתי אותך ברדיו וריגשת אותי מאד בעצם היכולת שלך שלא לכעוס ולא להטיל את האחריות על אחרים ולא להחשף ולהתבכיין.
אני מאחלת לך שתשתקם כמה שיותר מהר ותוכל לרוץ ולשחק עם בנך.
כה לחיי, חזק ואמץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אינני מבין את מי אסף
יהודי,
גוש דן,
19/01/05 09:09
|
מנסה להאשים. הוא החליט בכוחות עצמו להצטרף לניתוק אנשים מבתיהם. מה הוא ציפה, שיעזרו לו? הוא גם היה נלחם אם היו באים לפנות אותו מביתו, במיוחד אם המפנים נשלחו ע''י אותם אנשים שיישבו אותו שם. אני מרגיש צער עמוק על מצבו היום, אבל אל יאשימו את המתנחלים! הוא יכול להאשים רק את עצמו שהוא לא נשאר בתפקיד שהוא לשלח לשם לבצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כואב לי עליו,אבל זה רק צד אחד
שתי צדדים למטבע,
19/01/05 09:09
|
ציטוט: '' הייתי המום ..לראות איך .. מתנהגים לחיילים שלך שבשבילך הם כמו ילדים ''
אבל איך החיילים מפנים בברוטליות את האנשים לא ממש הזיז לו הוא אומר שהוא ממלא פקודות לא לשכוח שאצלו זה כמו ילדים אבל אצל המתיישבים זה ממש הילדים שלהם שחוטפים מכות מכל הכיוונים וגם ממכם, התקשורת ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק,אם תקיימו את החוק ותלכו
ל"ת
אף יאחד לא,
ייפגע,
19/01/05 09:41
|
|
 |
39.
מיותר
תמי,
ראשון לציון,
19/01/05 09:07
|
אם הייתי מאמינה שהפינוי יועיל ותפסיק הדרישה של הפלשתינאים לדרוש עוד ועוד , אזי הייתי מתנדבת לפנות . אבל אין טעם !!אנחנו רק נותנים ונותנים והם לא מעריכים . הפינוי לא יגרום להם להפסיק , בכך אולי רק נרצה את אלו שמעבר לים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא משנה מה את חושבת, יש ממשלה
גליה,
19/01/05 09:42
|
מתי תפנימו ? יש ממשלה ויש כנסת ויש חוק . זו דמוקרטיה . אז המתנחלים יתפנו יופי יופי יתפנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמשנה
אביגדור,
ראשון לציון,
19/01/05 11:34
|
להגיד לא משנה מה את חושבת אומר מי שדמוקרטיה זה לא הקטע שלו . ממשלה זה אנשים ואנחנו לא רובוטים וזה משנה מאד אם עוד הרבה יחשבו ככה ומותר להגיד .אפילו בדעתך צריך להתחשב ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מועצת יש''ע = רשע
ל"ת
ישמע-אל,
ישראל,
19/01/05 09:05
|
|
 |
37.
מעולם לא נענש מתנחל כראוי
פרחיה,
19/01/05 09:05
|
למען האמת לא ידעתי כלל על פציעה קשה של קצין מגב בפינוי ביצהר, פציעה שנגרמה בידי מתנחל, אחד מאותם אחים יקרים שהם מלח הארץ ושאנו חבים להם את חיינו. המתנחלים המגיבים גם לא יגנו, לא יביעו צער או זעזוע, לא יפנימו את הסכנה ולא ילמדו לקח. הם כבר טוענים כאן שהקצין אשם בעצמו. איש כלל אינו מתיחס לעובדה שפינוי המאחז הבלתי חוקי נעשה בפקודה ולא היה קפריזה של אותו קצין. שוב הקלישאות הדמגוגיות על גירוש יהודים מנחלת אבותיהם. ואני חוזרת ומזכירה. אף מתנחל שהרג, שחיבל, שפגע ביהודים או בערבים, בעימות עם כוחות הבטחון או בהתנכלות לפלשתינים חפים מפשע, לא איבד שערה משערות ראשו ולא בא על עונשו הראוי. אם אותר והועמד לדין, אז באשמה מגוחכת, אם נענש לא ריצה את עונשו אלא חלק זניח ממנו. ובכך אשם שלטון החוק. זעקת המתנחלים היא זעקת קוזק נגזל. עד מתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות
ל"ת
ספי,
19/01/05 09:57
|
|
 |
36.
לא נעים לא נורא
ל"ת
שמחה,
19/01/05 09:03
|
|
 |
אתה דפוקקקקקקקקקקקקק
ל"ת
עצב,
19/01/05 10:10
|
|
 |
35.
רק יד קשה תעזור לפינוי
שי,
19/01/05 09:02
|
אם לא ינקטו ביד קשה לא יעזור לשרון כלום. אין להפלות בין מפירי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לכל המאשימים את אסף.
נס 2005,
19/01/05 09:02
|
נכון אסף באמת אשם.הוא אשם שהוא הסיר מעצמו את הנשק במקום לירות על חבורת המחבלים שהשתוללה על הגיבעה.הוא גם אשם,יחד עם שאר מפקדי צה''ל באזור,שהם לא דורשים ממפקדיהם לפנות את הצבא מקן הצרעות הזה. אותם אנשים שיושבים שם לא ראויים להיות אזרחי המדינה,ומי מכם שתומך במעשיהם האלימים כלפי קצין מג''ב, שבא לבצע את הפקודות שקיבל, ראוי שיצטרף אליהם ויפטור אותנו מנוכחותו המאוד לא רצויה.ובעזרת השם, כשתקום המדינה הפלשתינית, נזכה לשמוע שבאתם על עונשכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מסכן
ציונה,
א''י,
19/01/05 09:01
|
|
 |
32.
בשביל מה לפנות?
אבי,
19/01/05 09:00
|
להשאיר את המתנחלים בעזה,לשלם פיצוי רק את מי שמעוניין להתפנות מרצון.
חוסכים פגיעות בחיילינו וכסף למימון עוד בטלנים משיחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
צריך לעזוב את השתח ולתת למתנחל
אלי,
19/01/05 08:58
|
ים להישאר שם אים הפלסטינים ולהרוג אחד את השני ולו לעזור להם עד שלו יהיו יותר מיתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך ללמד אותך לכתוב
ל"ת
עמי,
19/01/05 10:33
|
|
 |
30.
ami ben david
bm,
19/01/05 08:58
|
what a strong, full of meaning name for a poor reporter who find the exact time (as a counter atack and as part of the minority leftiests..) to the dids of the arabs in the last four years and especialy now with the sderot, gush katif issue and the last attacks at Karni and kisufim zahal shouldn't be involved in such acts = pinuy zahal should do what he knows best=kick arab asses and as of asaf, you've earned my simpathy, not more than that...good luck asaf
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לשמור על חיילי צה''ל
אריה,
19/01/05 08:58
|
מתנחלים אלימים לא צריכים להיות מטופלים בכפפות של משי. צריך להפסיק את הנוהג של פינוי פנים אל פנים ולהביא לפינוי: גז מדמיע, רימוני הלם, כדורי גומי, חצציות, זרנוקי מים. בזמן פינוי מדובר בהמון משולהב ופעמים מוסת בראיה עיוורת את האינטרס הפרטי שלו, מגורים באיו''ש ואזח''ע על פני שמירה על חוק, ושמירה על חיי חיילים וחיילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תקשורת מגויסת
כולנו מתנחלים,
התנחלות מלבס,
19/01/05 08:57
|
עם כל הכאב למצבו של רביד, הרי שכנראה והוא היה נוהג אותו דבר בשודדים מזוינים שהיו פולשים לביתו ומנסים לגרשו ולשרוף את הבית. הדוחף לא התכון לפגוע כלל, הוא נקט בצעד איטסטניקטיבי מתבקש, אלא שהתוצאה באותה סיטואציה היתה טראגית. את מוסר ההשכל צריך להפיק זה ששולח את כוחותינו לבצע מה שאסור בשום אופן לבצע, ויוצר סיטואציות קשות כל-כך. ע''כ לגופו של סיפור, ועוד מילה על דרך הצגתו המגמתית - כך נראים כלבי השמירה ההופכים לתקשורת מגויסת ''פודלים''. והערה אחת בשולי הדברים מי שהפלסטינים חביבים עליו מהמתנחלים, (עד כי בהתנדבות הוא מבצע את שהוטל על חביריו) מה לו כי ילין על שנהגו בו מנהג אויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה
יונתן,
ירושלים,
20/01/05 00:37
|
אוטוטו יפנו אותך מהגבעה שאתה גר עליה, ואולי תחזור לשפייות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אסף סיפורך עצוב וכואב חבל מאוד
אסתי,
רקפת,
19/01/05 08:56
|
מצער וכואב לדעת שזאת התוצאה, סיפורך הוא סימן לבאות וזה מצריך חשיבה מעמיקה של אותה מערכת ששלחה אותך אל ''הגהינום והתופת'' לצערי אף לא אחד יקח אחריות למה שקרה לך, כואב הלב לדעת שרק אתה ואשתך משלמים מחיר כבד שאין לתאר,סיפורך מזעזע ומצמרר אותי כאמא לבן שמתעתד להתגייס בקרוב מאוד. צר לי, ואיחולי החלמה לך אסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מי שמאיים על חייל - לירות בו !
אזרחית,
מרכז,
19/01/05 08:54
|
אין שום הבדל בין פלשתינאי שזורק אבן לבין מתנחל פנאטי שמסוגל להרוג חייל בשם קדושת האדמה. מי שמאיים על חייל - פשוט לירות בו !! דמם של המתנחלים אינו סמיך יותר מזה של בני דודנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל מאויים צריך לירות נקודה
אשר,
פתח תקוה,
19/01/05 13:45
|
מי שמאיים על חייל ולא משנה מי הוא ,חייל לא צריך לאמר לו תודה, אם אתם חושבים שאם אתם תסרבו ,ותשאירו את החיילים מהשמאל שיפנו אתכם,פה יצרתם מלחמה בין ימן של מתנחלים מפירי חוק, נגד הצד שצריך למלא פקודה,ואתם יודעים שמי שלא סרבן הוא מהשמאל. איך תגיבו נגד החיילים השמאלנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת! מי שירים יד-לשבור עצמות
ל"ת
דני,
19/01/05 11:23
|
|
 |
מטומטמת
שפוי,
19/01/05 09:44
|
|
 |
יש דם ויש דם!
דורי א,
19/01/05 09:43
|
הדם של המתנחלים לא יותר סמיך אבל הוא דם שמלא באהבה לעם ולמולדת. לעומתך שכנראה הדם שלך אינו מכיל את המרכיב של אהבת העם שהרי את מציעה שחיילי צה''ל יירו בהם ויבצעו רצח בדם קר! לגביי בני דודינו ספק אם זורם דם בעורקיהם ואם כן הוא מלא ברעל של שנאה ואנטישמיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבת המתנחלים?
ישראל,
אור יהודה,
19/01/05 14:14
|
כמה אהבה יש לכם המתנחלים? איך אתם מלאי אהבה לעם ישראל,אבל עם ישראל זה אתם נטו. כל מי שלא חושב כמוכם הוא אויב עם ישראל,עלאיזה אהבה העם את מדברת? כל אנשי השמאל בעינייך הם שונאי ישראל כל תומחי ההתנתקות הם בוגדים. על הערבים הישראלים לא צריך לאמר מה דעתכם. אז את איזה עם אתם אוהבים? את עם ישראל או עם המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כן! להקדים תרופה למכה!
ל"ת
לפני שיורים בנו,
19/01/05 09:18
|
|
 |
25.
תגובה ל-#2
יעקב,
גם א''י,
19/01/05 08:52
|
אתה חלאת אדם איך אתה לא מבייש מה זאת אומרת נקט יוזמה אישית ? ''הוא אשם'' ?! אתה אפס איך אתה לא מתבייש , האם להיות נכה זה העונש שמגיע ללוחם ? ועוד מיהודי?? איך אתה לא מתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סיפור מזעזע! מתי נתעורר?
ל"ת
מתנחל=אויב,
19/01/05 08:49
|
|
 |
23.
גם מתיישבים נותרו נכים מהמכות
פתרון אחר,
19/01/05 08:47
|
בהפגנות מאז ימי אוסלו המשטרה מפעילה כוח בלתי סביר בכדי לפזר הפגנות. במשטרה אוהבים לעשות משוואה פשוטה - אם ההפגנה אינה חוקית - יש ''לשבור להם את העצמות'' (כדברי שרון, רבין ודומיהם). הם חושבים שהמפגינים מבינים רק כוח.
כמה אנשים נותרו נכים מהסוסים הדורסים, מהמכות הבלתי סבירות, מהעבודה שחמישה שוטרים תופסים אדם אחד, מכניסים אותו לניידת ומכים אותו. פשוט כך.
לא מדובר כאן בפינוי של מאחז, מדובר כאן בהפגנת כוח מצד מדינת ישראל כנגד אזרחיה. אם היינו חוסכים את ההצגה, ניתן היה להגיע בשקט בלילה ולפנות את המאחז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח צעקת כך גם כשהרגו
ספי,
19/01/05 10:03
|
|
 |
דוגרי לא לא צעקנו...
יאיר מתנחל,
19/01/05 10:47
|
כי אנחנו מבינים שגם הערבים שגרים בישראל מסוכנים...ועובדה שמאז המעוראות אוקטובר הם לא עשו כלום כי הם יודעים שאנחנו נכה אותם ביד חזקה בדיוק כמו אחיהם מעבר לקו הירוק... רק שתדעי שתושבי מזרח ירושלים היו אחראים להרג של 500 יהודים...אז הם לא תמימים אחרי הכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, יש פתרון אחר
שחף,
19/01/05 09:26
|
לכם יש ברירה - אתם יכולים לא להפעיל אלימות, אתם יכולים לא להיות באותו מקום, אתם יכולים לנקוט בהפגנה שקטה. גם הפגנה לא חוקית זו אלימות, ובייחוד הפגנה לא חוקית שמשתתפיה מתנגדים לפינויים! אם נפגעתם זו אשמתכם ואשמת השנאה העיוורת שלכם! זה ההבדל המהותי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן דוגמא! שקרן! מזמן היינו יוד
ל"ת
עים על זה..,
19/01/05 09:20
|
|
 |
רצית דוגמאות, בבקשה -
הנה,
19/01/05 12:11
|
אלימות של שוטרים במהלך פינוי http://www.maahazim.net/
http://news.walla.co.il/?w=/10/596240
http://www.leumi.org.il/our_works_id.asp?cat=&id=2231&class_cat=news
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=18874
http://www.kipa.co.il/community/show.asp?Messageid=485871
רוצה עוד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהה, מישהו נהרג? נשאר נכה? תתן
ל"ת
דוגמא אחת!,
19/01/05 13:19
|
|
 |
התקשורת השמאלנית בחיים לא תראה
ל"ת
אורי,
19/01/05 10:35
|
|
 |
בולשיט! זה סיפור שיתפוס כותרת!
ל"ת
אבל אין כזה!,
19/01/05 11:07
|
|
 |
22.
יש לי שאלה:
====,
19/01/05 08:40
|
למה תמיד בתמונות רואים את ההפך- אלימות קשה שסופגים המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעין אובייקטיבית, מי שמסתכל
משקפופרית,
וקצת עיוורת,
19/01/05 09:05
|
רואה שהמתנחלים פועלים בניגוד לחוק, והחיילים מבצעים משימה אליה נשלחו בפקודה, על ידי ממשלת ישראל (שלצערם של המתנחלים כן -זו ממשלה לגיטימית, גם אם לא רוקדת לפי החליל שלהם). במהלך פינוי של מאחז לא חוקי, נאלצים החיילים והשוטרים להשתמש בכוח ע''מ לפנות את פורעי החוק. כשאני רואה טלביזיה - אני רואה חיילים ושוטרים מבצעים את תפקידם, בזמן שהם חוטפים קללות, סטירות (ע''י דניאלה וויס, לדוגמא) ואבנים. אה, כן, גם מנקבים לקציני צבא צמיגים מדי פעם, אבל זה רק פגיעה ברכוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלובה הממשלה
מסכנים החיילים,
19/01/05 14:12
|
שמנסה להוביל את העם הזה לאבדון מתוך אידיאלים מעוותים ומתייפיפים כגון אמון עיוור במי שכל יהבו הוא למחוק את העם היהודי מעל פני המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
פניה אישית לאסף
ענת,
שומרון,
19/01/05 08:40
|
אסף שלום, אני מתנחלת, וקראתי בכאב רב, ובדמעות את הכתבה. אני מתנגדת לכל צורה של אלימות ובמיוחד בין אחים. צה''ל זה אנחנו: אחי, בעלי, חברי, נותנים את מיטב כוחם בשירות צבאי ובמילואחם. אני כואבת את צערכם והלוואי והכתבה תשיג את מטרתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לענת מתנחלת
אישה יהודיה,
19/01/05 13:19
|
איני מתנחלית, אך תתפלאי, גם אני דואגת לחיילינו ולשוטרנו, ואף חרדה משאלה מה עושה להם מבחינה מוסרית ונפשית פעילות של הפעלת אלימות אכזרית נגד אזרחים, נגד בנות; פעילות של הריסית בתי הכנסת... את לא רואה את זה בכאב רב? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא צריך לנגוע במתנחלים צריך...
יניב,
ת''א,
19/01/05 08:39
|
|
 |
מה שצריך לעשות - סופית איתם:
נוני,
19/01/05 09:04
|
פשוט, לא לשלוח צבא, לא משטרה, לא מארינס ולא כלום. לשלוח מכתב הביתה: לומר תודה רבה, מקווים שנהנתם לגור בהתנחלות, עכשיו הזמן לחזור לישראל. תחזרו עד תאריך מסוים - תקבלו אפילו הרבה כסף. לא תחזרו עד התאריך המוסכם - לא תקבלו כסף, ואתם מתבקשים לסגור את סוגית השארותכם בקרקע עם השלטון הפלשתיני. הם יגבו ממכם ארנונה, יתנו שירותים עירוניים וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אסף רביד
ישראלית,
19/01/05 08:36
|
אני קוראת את דבריך ובוכה. בוכה עליך ובוכה עלינו; על הרוע, על השנאה, על אובדן צלם אנוש. קטונתי מלשפוט מתנחלים בכאבם ואינני יודעת לומר מי צודק. אבל אני יודעת שאסור גם מתוך יאוש ומצוקה להפוך לחיית אדם. מודה לך על שגם מתוך הכאב האישי והנורא שלך נמצה בך גדלות הנפש לא לשנוא, לא להתלהם ומאחלת לך שיקום מלא וחיים מאושרים - זה מגיע לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לתבוע את האחראים-
עקרת בית,
19/01/05 08:35
|
למצוא את הנבל ולמצות עמו את הדין. אחר כך לדרוש פיצויים בסדר גודל של מאתיים מיליון ממועצת יש''ע ומכל מי שמעורב ישירות או בעקיפין בפשע זה. ולאסף רביד- רפואה שלמה והרבה שמחה ורווחה בהמשך חייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לצאת מעזה!
יוני,
19/01/05 08:33
|
ולהשאיר שם את המתנחלים. לא צריך אותם במדינה לשנו. שישארו בח''ול - איפה שהם עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לנו מרגמה וחופש פעולה ליום
יאיר מתנחל,
19/01/05 10:43
|
ונפתרה בעיית הקסאמים...אם אתם חושבים שאנחנו מפחדים להגן על עצמנו אתם טועים...ברגע שיירו משהו עלינו אנחנו נשיב כפול כמה...הערבים יפחדו ממנו ולא ההפך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאיר מתנחל
יונתן,
ירושלים,
20/01/05 00:33
|
יאיר, בן כמה אתה ? התגובות שלך משקפות חשיבה של ילד נאיבי בן 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המתנחלים מבינים רק כח
יש לנקום בהם,
19/01/05 08:31
|
זה פשוט נורא מה שקורה כשהדת פוגשת את המוח המשיחיסטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מטריד מאוד!
ל"ת
איל,
19/01/05 08:31
|
|
 |
14.
המתנחלים אלימים פורעי חוק ומוב
צחי,
19/01/05 08:30
|
המתנחלים גורמים לנו כמדינה להוציא חיילים לפציעה ומוות לעתיד שהחמאס שואף אליו - מדינה שבה היהודים הם מיעוט - זאת המדינה שנשאיר לילדנו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסי
יאיר מתנחל,
19/01/05 10:42
|
המחבלים שעוצרים בשכם ג'נין חברון עזה וכו' עם חגורות נפץ לא מתכננים להתפוצץ בגוש קטיף קריית ארבע או אלון מורא אלא בקניון עזריאלי בתחנות המרכזיות ובמדרחובים...אז דיי לבלבל את השכל שאנחנו מסכנים את החיילים רק בשבילנו...הם בעיקר מסתכנים בשבילכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא להתנגד
ללכת כצאן לטווח,
19/01/05 08:30
|
|
 |
אידיוט, פופוליסט ואנאלפבית
ל"ת
אתה,
19/01/05 10:10
|
|
 |
שמראה מי חסר הרמה בינינו
תודה על המחמאה,
19/01/05 14:03
|
|
 |
12.
גז מדמיע, מצור
מיקי.ג,
כרכור,
19/01/05 08:28
|
גז מדמיע זה רק רעיון אחד. יש עוד הרבה דרכים לפנות את מי שצריך לפנות בלי לבוא לידי מגע מסוכן. אסף, תהיה חזק. אם החברים שלך חשובים לך תחשבו על רעיונות מקוריים שלא יהיו בהם נפגעים לשום צד. מצור למשל. שם בגבעת יצהר. עוד לפני הצהריים הייתם מכריזים על מצור. מקיפים ומגדרים את הגבעה. מי שרוצה לצאת שיצא. מי שרוצה להשאר למות ברעב, זכותו. חודשים סביב גבעה נצורה, גוש נצור, שווה יותר (וגם זול יותר) מפצוע אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בגנות השתיקה
סביו,
ירושלים,
19/01/05 08:28
|
זה כל כך מצער אבל אתה, יקירי, לא רק שאינך האחרון, אף לא תיחשב בעתיד למקרה החמור. החשיפה שביצעת כאן היא מעשה אמיץ, אך לא מספיק. ללא כל קשר לדעות הפולטיות, אם לא תקום התנגדות עממית לתופעה הזו, שום דבר לא יעצור אותה. והשתיקה מעודדת אותה להקצין עוד ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שמאל, ימין, יהודים, ערבים
יוכי,
דרום,
19/01/05 08:27
|
כשיש עימות בין כוחות הביטחון למפגינים, ניתוח התוצאות מראה ש: אם המפגינים ערבים - יש נפגעים מקרב המפגינים (כולל מנשק חם) כיוון שהיתה סכנה מוחשית לכוח הלוחם. אם המפגינים יהודים שמאלנים יש נפגעים מקרב המפגינים כיוון שהכוח הלוחם חשש מסכנה (למשל, מפגינים לא חמושים ליד גדר ההפרדה - נורו בנשק חם). אם המפגינים מתנחלים הנפגעים יהיו רק חיילים. לא יפעילו נגדם גז מדמיע ובוודאי לא נשק (כדורי גומי, כדורים חיים) והתוצאה: חיילים פצועים וחס וחלילה שלא יהיה יותר נורא. כמו שהשב''כ נלחם תמיד בשמאלנים ומי נרצח? אמיל גרינצוויג ויצחק רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה - אזור סטרילי!!!
שחף,
19/01/05 09:18
|
רק אם הפינוי יתבצע ללא ''קהל'' כלומר ללא התקשורת לא ייפגעו חיילים. הרחיקו את התקשורת המתסיסה ופעלו ביד קשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לאסף הגיבור
שש,
19/01/05 08:26
|
בכיתי כאשר קראתי את הכתבה עליך ואת מה שאמרת, אתה בחור חמד עם נשמה טהורה שמצא את עצמו בסיטואציה נוראה. הלוואי שתמצא לעצמך מקום טוב בעולם כי החיים יכולים להמשיך גם מהנקודה שבה אתה נמצא עכשיו. אני מקווה שבהמשך חיך יהיה לך רק אור ואושר ותלמד להתמודד עם הפגיעה ובכל זאת אני חייבת להגיד שאותו מתנחל שפגע בך חייב לעמוד לדין ולשלם על מעשיו. המתנחלים פושעים !!!!!!! אין להם שום הצדקה במה שהם עושים וגם הרבים יודעים בברור שחיי אדם קודמים לכל רגב אדמה!!!!! ראה את המשפט האחרון שעשו למנהגים על פינוי ישובים בזמן מלחמה. ברגע שהם הלכו לגור על הגבעות הם הלכו והוציאו והקיאו את עצמם מכלל ישראל . ואם הם רוצים לחיות תחת שלטון ערבי כי הבית חשוב להם שיחיו תחת שלטון אבו מעזם. הוא מאד ישמח לשחוט אותם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
אידיוט,
טמבל,
19/01/05 10:35
|
מי אתה שתגיד מי מקיא את עצמו מכלל ישראל ומי לא? אתה יכל לבכות עד מחר. אתה בכלל יהודי? לך תמשיך לאכל חזיר ממש אכפת ממך הרי בקרוב תרד מהארץ והבנים שלך גם ככה יתחתנו עם גויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to get married with goya
bloody russian,
19/01/05 19:07
|
|
 |
תגובה מרגשת
ל"ת
שחף,
19/01/05 09:16
|
|
 |
8.
קריאה לכל הרבנים שנגד ההנתקות
יהודי מאמין,
19/01/05 08:24
|
איני סבור כמותכם, אך אני מבין את הקריאה שלכם להתנגד להנתקות. אנא מכם, ע''מ למנוע הישנות מקרים כאלה צאו בקריאה נחרצת נגד כל סוג של אלימות כלפי יהודים/חובשי מדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שוב רק להחפיש את המנחלים!
תהל,
19/01/05 08:22
|
המקרה באמת נורא, אך כמו שמפרסמים מאמר כזה יש לפרסם מאמר על מתנחלים שתומכים ומפנקים את החיילים, אבל בתקשורת שלנו אין סיכוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילים נהרגים בגללכם!
=,
19/01/05 09:15
|
|
 |
אתה חי בזכותם!!!
יניר,
ארץ ישראל,
19/01/05 10:52
|
למרות המקרה המצער מאוד של אסף רביד, אתה כל שאר המתלהמים כאן חיים (פחות או יותר בשקט) בזכותם של תושבי יש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואי וואי אחת התגובות האהובות
יאיר מתנחל,
19/01/05 10:37
|
איך אני אוהב שההשמאלנים תמיד מאשימים אותנו החיילים ''שלנו'' נהרגים בשבילכם...אחרי ש80% מכל מי שגר בתוך הקו הוא או ג'ובניק או משתמט...ואילו בהתנחלויות קשה מאוד(מאוד) למצוא חייל עם פרופיל מעל 72 שלא משרת בקרבי...על איזה חיילים שלנו את מדברת???50% מהצוערים בבה''ד אחד הם דתיים 50%!!! תעברי עכשיו חייל חייל בקרביים ותשאלי אותו מהו הוא חושב על החיילים המתנחלים הוא יגיד לך שאנחנו החיילים הכי טובים והכי מסורים והכי מורעלים...תעברי בסיירות ביחידות הכי טובות של צה''ל ותשווי כמה שמאלנים יש וכמה דתיים, ימנים ומתנחלים יש...חחחחחחח אתם מצחיקים אותי....שבו בקרייה ושתו קפה בזמן שאנחנו נלחמים בשבילכם ועוד אח''כ יהיה לכם את החוצפה לבוא ולהגיד שאנחנו מסכנים את החיים של החיילים ''שלנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we are the best soldiers
ל"ת
bloody russian,
tel aviv,
19/01/05 18:46
|
|
 |
ארץ ישראל לעד
דנה,
חיפה,
19/01/05 10:29
|
הטיעון שלך כל כך דמאגוגי. אפשר להגיד אותו הדבר על מלחמת השיחרור ועל מלחמת ששת הימים שחיילים נהרגו על אדמה. אם היינו מוותרים על העצמאות ועל ישראל אף אחד לא היה נהרג, מה היה רע לחיות כמו בשנות ה30 תחת המנדאט? כדאי שתביני שבכל העולם חיילים מתו כמעט תמיד בגלל אדמה, רק אדמה. השטחים הם חלק מישראל ושווה להילחם ואפילו למות בישבילם. אנשים כמוך ללא עקרונות או ערכים אתם רק אבק על דפי ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמדי עברית
גביר,
19/01/05 09:03
|
|
 |
יש מתנחלים מפנקים? הדהמת אותי
ל"ת
נוני,
19/01/05 09:02
|
|
 |
אין לחיילים צורך בפינוקים מכם
לא תודה,
19/01/05 09:00
|
כל מה שהם מבקשים הוא שלא תקללו אותם, תרימו עליהם יד ותזרקו עליהם אבנים. פינוקים הם יקבלו מאמא שלהם ומהחברה שלהם, אם לא תבזבזו את זמנם על פינוי שלכם מהגבעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוק חייל? לשמור בחור בעזה?
ל"ת
לולי,
19/01/05 08:52
|
|
 |
6.
מסקנה-סרבו פקודה
ל"ת
יאיר מתנחל,
19/01/05 08:21
|
|
 |
5.
שקרנים! פרובוקציות של שרון
ל"ת
23,
19/01/05 08:20
|
|
 |
4.
it is his fault
David,
China,
19/01/05 08:17
|
|
 |
austria
hr brunsteiner,
19/01/05 18:44
|
|
 |
Comment to # 4
Dudie,
19/01/05 08:57
|
|
 |
China is ..
david,
China,
19/01/05 09:36
|
more democratic then Israel ever be. and the mice are not that bad. only by sitting here i can see how stupid we israelis are.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i live in China too
Orly,
Shanghai,
19/01/05 10:24
|
I live in China too and I would really like to know who you are so that I do not say hello to you by Mistake. And about China being democratic... really....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
at least the chinese
David,
China,
19/01/05 10:49
|
dont force people out of their homes for political reasons unless they belong to some minority or enemy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
minority
יונתן,
ירושלים,
20/01/05 00:29
|
|
 |
David, the chinese run over
ג.ג,
19/01/05 13:12
|
|
 |
3.
לכל המתנחלים
רני השובב,
19/01/05 08:16
|
קודם כל חמש שנים בכלא, ואחרי זה כל אחד לפי העברה. אתם חבורה של פסיכים סהרורים שבינכם לבין האלוהים שבשמו אתם מדברים אין דבר וחצי דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
השנאה
שאול,
19/01/05 08:09
|
הבנתי עם כל החמלה והצער לאסף עושה רושם שהשם ''מתנחל'' נמע מסוכן לציבור כתבה זו מגמתית ונותנת לקורא תחושה שמדובר ביצור ולא אדם, מה גם שפינוי - מילה נרדפת לטרנספר. כאשר אנו שוכחים ששורש המילה מתנחל בא ''מנחלה'' שקיבלנו מאבותינו טוב יהיה אם נתאחד נגד העומדים על נחלתינו, ולא נתעמת אחד עם השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצער אותי גם שהמילה ''שמאלני''
ג.ג,
19/01/05 13:11
|
|
 |
לשאול
בעל זבוב,
19/01/05 08:54
|
|
 |
כתיבת עובדה נגד מתנחל=מגמה
ל"ת
אריה,
19/01/05 08:53
|
|
 |
צודק! אנחנו שונאים אתכם!
ל"ת
תצאו משם!,
19/01/05 08:49
|
|
 |
שנאה?!
פזית,
19/01/05 08:47
|
יצור ולא אדם זו לשון המעטה. מי שפוגע בזולת ומתחבא בתוך העדר שלו במקום לתת דין וחשבון על מעשיו הוא חיה, חיה רעה! ומי שמגן עליו בשם''זכות אבות'' - אינו טוב ממנו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מרימים ידיים על חיילים
ל"ת
ישראלי,
19/01/05 08:45
|
|
 |
לא מרימים ידיים על יהודי.גזען.
ל"ת
יהודי,
20/01/05 01:10
|
|
 |
לא מרימים ידיים על חיילים
ל"ת
ישראלי,
19/01/05 08:44
|
|
 |
באמת בוא נקיים
רני השובב,
19/01/05 08:44
|
את ההחלטות שהתקבלו ע''י הממשלה בישראל כלשונן. ''ובימים ההם אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה'' המך ידידי צריך להכניס אותכם לכלא לכמה שיותר זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ביצע פקודה
יהודי,
ארץ ישראל,
19/01/05 08:06
|
הוא לא ביצע פקודה הוא התנדב להרים יד על אזרחים תפקידו היה לאבטח והוא נקט ביוזמה אישית מכיון שכך יש לשפוט אותו על תקיפה מדוע הוא עמד על טרסה. כל אדם יודע שבמצב של אלימות של שוטרים אנשים דוחפים ונדחפים. חבל מאד אבל הוא אשם במה שקרה לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיתנצל בבקשה
מודאג,
ת''א,
19/01/05 10:16
|
אני נגד ההיתנתקות אני חילוני, תל אביבי ,איש ימין ( הצבעתי מ''פדל) עושה 30 יום בשנה מילואים ויצא לי להיות נוכח בארוע שבו התנגדתי להיות פעיל בסילוק קרוואן ממאחז (כמילואימניק) פשוט אמרתי שאני לא מתכוון להישתתף והלכתי לבית הכנסת לשתות קפה. אבל אנשים כמוך כמעט גורמים לי להתחרט.אם זה מה שיוצא ממכם, שום חמלה (גם אם אין הסכמה ) אתה פשוט מוליד ומלבה שינאת אחים ואם זה בא ממני שאני ימני אז תחשוב על אחרים שהם שמאלה ממני... תתביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק בשכל
ימני אמיתי,
19/01/05 09:49
|
כל מי שמעז להרים יד על חייל או שוטר הוא בעיני מחבל שיש להילחם בו כמו במחבלים, וזה בלי קשר לזה שההתנתקות היא צעד מסוכן וטיפשי, שהתקבל בדרך אנטי דמוקרטית.
להרים יד על חייל זה ייהרג ובל יעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך עוכר ישראל!
אלטנוי,
19/01/05 09:03
|
אין לי מושג מי אתה, אבל גם אם הינך שומר תורה ומצוות כדאי שתתחיל לעשות תשובה מהר, מכיוון שדיבורים אלו אינם עולין בקנה אחד עם תורת משה. אינני אוהב פחות ממך את ארץ ישראל, אולם דיבורים מעין או רק מרחיקים אותנו ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבורה של סהרורים ...
יניב,
ירושלים,
19/01/05 08:57
|
לא להאמין על התגובות שקוראים כאן.
תפקידו היה לפנות אנשים, שבגלל שהם חושבים שהם מורמים מהחוק, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים.
המתנחבלים כבר איבדו כל פרופורציה, וצריך לנקוט נגדם ביד קשה עוד יותר.
יש להשוות את תנאי הפתיחה באש אל מול ערבים בשטחים לאלה שמול מתנחלים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יהודי אלא עבריין מסריח
ל"ת
שייקה,
19/01/05 08:54
|
|
 |
להשאיר אותכם בשטח שתשמרו על עצ
שרה,
19/01/05 08:51
|
נמאס כבר מכפויי הטובה שפוגעים בחיילים שביום יום מגינים עליהם, הגיע הזמן לצאת ולהשאיר בשטח את מי שמתעקש להשאר ושישמרו על עצמם ואז נראה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יהודי, עם ישראל,
19/01/05 08:51
|
אסף רביד הגן על חילייו, ועל האספסוף. אותו אספסוף שאתה נמנה איתו. מי שצריך לעמוד לדין על תקיפה הוא חלאה כמוך המסתתר מאחורי כינויים מלאי פאתוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לשפוט אותך על טיפשות יתר
ל"ת
בושה!,
19/01/05 08:48
|
|
 |
אל יהיה חלקי עמך!
יהודיה,
כשרה,
19/01/05 08:48
|
כל אדם יודע... שמשום מה המתנחלים לא נפגעים במצב של ''דוחפים ונדחפים'', הם רק פוגעים באחרים! על איזה ''יוזמה אישית'' אתה מדבר? של אלה שחתכו צמיגים של מח''ט בצה''ל? אה, הבנתי... הלוואי ששנאתך לקצין מג''ב תחזור אליך במלוא עוצמתה המכוערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וולא הוא אשם ?
רני השובב,
19/01/05 08:42
|
אחי היהודי, בינך ובין היהדות אין דבר וחצי דבר, אני מצטער בכלל שאתה קיים. ולא לא תהיה לי שום בעיה לפנות אותך מהבית כי כמו שאמרתי אתה בעיני רמש שוכן עפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הוא חזר לפנות?
שאלה,
19/01/05 09:04
|
אם הייתי אסף הייתי נשאר בבית ולא חוזר לפנות מה לא לומדים לקח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיפך-הוא צריך לפנות את הזבל
ל"ת
ע,
19/01/05 09:26
|
|