 |
73.
מספיק לקשור את ידי החיילים שלנ
ל"ת
רותם,
20/01/05 16:27
|
|
 |
72.
צודק בכל מילה.
שלמה,
דרום,
20/01/05 06:44
|
הבן שלו הוא לא הראשון שנהרג תחת הכותרת ''טוהר הנשק'' . שאנחנו בתדריכים נאמר לנו לפתוח באש רק שאנחנו בטוחים שנוכל להסביר למה ירינו. וזאת השניה שהאוייב שלנו שולף לפנינו. ואחרי כן בבית משפט בתנאי מעבדה יושבים השופטים ''המכובדים'' למכניסים אותנו לכלא, תחת האשמה - למה נשארת בחיים. ? הייתי צריך לתת למחבל צ'אנס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ל-69 חצוף אוכל חינם
guy,
ירושלים,
20/01/05 06:00
|
מי אתה בכלל שתעיר לאב ששכל את בנו במלחמה בגרועים שבמחבלים.אם לא החיילים הללו לא הייתם ישנים אתה וכל השמאל הדפוק שבגלל הסכמי אוסלו האדיוטיים נהרגים היום חיילים ואזרחים.מי שנתן להם רובים ומי שעותר לבג''ץ נגד חיילים ומפקדים הוא הגורם הראשי לפיגועים ולרצח. צה''ל הינו הצבא הכי הומני ולצערי זו הבעיה שלנו אם היינו פחות הומנים ולא מתחשבים במחבלים שמסתתרים בין ילדים אולי היו נהרגים פחות חיילים. בוש והכלם ותתנצל מייד בפני האב השקול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומני?לסכן חיילים כדי להגן על
ל"ת
מש' מחבלים זה,
ההיפך מהומני,
20/01/05 15:59
|
|
 |
70.
Cynical
Ligmor Livnat,
20/01/05 01:10
|
Beside the cynical abuse of the death and honor of the sun to promote some political agenda, the father is wrong !
IF indeed it was needed to shoot a rocket than the man to blame is the commander who didn't approve taking this step. Unfortunately the commander is not 'connected' to any side in the political debate so it pointless to attack him.
Dear Father, I personaly don't beleive he died for nothing in the fight against Israel's enemy (but I don't know the facts) . I do know that after his death he can help you even more against your real enemy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תירגע אדון ורדי
Yossi V,
20/01/05 00:40
|
שיקולי הצבא הם מחוץ לתחום של הורים השולחים את ילדיהם לפעולות רצח ברחבי השטחים הכבושים.
לא מערכת המשפט הרגה את בינך. בינך נהרג באישורו המלא של אביו כשנתן לו את ההכשר לחזור לצבא ליחידה 'היוקרתית' הזו הנקראת שייטת ע''מ לחסל מבוקשי סרק בגדה המערבית.
באותה פעולה בה נהרג בינך נהרג לפניו (ואולי במו ידי בינך) פרופסור באוניברסיטת שכם - פעיל שלום ובנו לנגד עיניהם המבועתות של האם - רעיה ושאר ילדיה שצעקו לעבר חיילי ה'שייטת' ''אל תירו בו, הוא חף מפשע, הוא פעיל שלום''. בינך וחבריו לא נעתרו לתחנוניה. אישה ערביה אינה נחשבת.
לפעמים, אדון ורדי, אנו צריכים לשלם את מחיר היהירות, ההתנשאות, ההתעמרות והבהמיות. במקרה זה, היה זה בינך ששילם את המחיר.
ביום בו הובא בינך לקברו אמרתם אתה ורעייתך שאין בלבכם על הצבא כל טענה שהיא. מה קרה פתאום? המוסר? המצפון? והרי לפני כחודש כבר קוננה אישתך כנגד מוסריותו של הצבא שלקח את חיי בינכם.
אל תשכח בבקשה, אדון ורדי, שזה אותו צבא שלימד את בינכם להשתמש ברובה ולמדו גם שאצבעו תהיה קלה על ההדק. וזה מה שעשה בינך בטרם מותו.
מוסר, אדון ורדי, זה לא ערך חד צדדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-69
גידי,
מרכז,
22/01/05 19:21
|
אתה כנראה ערבי, אבל בכל אופן.. מי אתה שתדבר על מוסריותם של החיילים? מי אתה שתדבר בחוצפה לאב שכול? היית שם? אף אחד לא בא להרוג חפים מפשע, אך מה לעשות, במלחמה יש נפגעים, גם חפים מפשע. החיילים עושים את העבודה השחורה של הזרג המדיני. הכי חשוב שיחזרו בשלום, גם על חשבון חפים מפשע פלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתכסות בענני מוסר מעוות
ל"ת
רותם,
חוצפה!!,
20/01/05 16:30
|
|
 |
You little shit!
Ariel,
20/01/05 13:47
|
You little shit; you should be ashamed of your comment. I see your point, but beneath your comment I can easily detect a cruel individual. Respect the lives of your fellow Jews, just as you respect the lives of others.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אין לשפוט אדם ביגונו
הרואה נכוחה,
20/01/05 00:08
|
אולם לכל האחרים:
האם אינכם מבינים ששורש הרע הוא בכיבוש ובדיכוי האכזרי?
רק סערת רגשות? שום תבונה? שום כשר ניתוח? שום יכולת לחשיבה עצמאית? רק נהמת לב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ה' יקום דמו
אהרן הכהן,
19/01/05 23:57
|
של החייל הקדוש שנפל על מזבח עריצותה וטפשותה של האליטה השמאלנית השלטת. לא נשכח ולא נסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
שדורנר וברק יצטרפו לביצוע
שמוליק,
19/01/05 23:46
|
אולי כדאי להוציא את שופטי בית המשפט העליון לאיזה ביצוע כדי שיבינו ולו במעט מה עובר על הלוחמים המסורים שמוסרים את נפשם. בתורה נאמר שחלל שנמצא בתחום שיפוט של עיר יוצאים חכמי העיר ואומרים ''ידינו לא שפכו את הדם הזה'' ושואלים על שום מה אומרים זאת מה זאת אשמתם ועונים שבתור מנהיגי העיר היו צריכים לדאוג שאותו אדם יצא את העיר כאשר ברשותו מספיק מזון וצידה לדרך ואני שואל את שופטי בג''ץ שעושים עבודה לא קלה האם נתנו את כל ההרשאות ואופציות הלחימה כדי להחזיר את בנינו בשלום הביתה - תסתכלו לאבא של מורן בעיניים ותשאלו את עצמכם אם גם אתם יכולים לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה?!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אז איבדנו אחד,
Ehad-Haam,
איפוק=בטחון,
19/01/05 23:30
|
|
 |
חוסר רגש וחוצפה של גולשים!!
ל"ת
זאב ,קצין,
20/01/05 16:31
|
|
 |
תתביש לך
יהודי,
גאה,
20/01/05 02:22
|
|
 |
64.
מעניין, משהו מוכן להגיב ויודיע
כוסית מחיפה,
19/01/05 22:52
|
איפה משרתים בצבא ילדי שופטי הבג''צ, כניראה בקיריה בת''א או סדרו להם ג'וב בפרקלטות הצבאית אחרת אני לא מבין את פסיקתם, האבא צודק ויש להשאיר את נושא הלחימה באחריות הצבא, היום אף אחד גם לא יכעס וגם זה חוקי להגיד לשופטות בג''צ כוסיות, ואיך יהיה מותר לקרוא לשופטים? ע''כ בינתיים אין החלטת בית משפט וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוסית אני מוכן להכנס
קיבוץ גלויות,
משה,
20/01/05 02:39
|
|
 |
63.
אסור למות בשם ההומניות!!!!!!!
גיל - סרן במיל,
19/01/05 22:51
|
חבל שלא מפרסמים תגובתו של 49 בעמוד הראשי ליד תמונת מופז שהפר ערך צה''לי והפקיר פצוע בשטח ועל כך צריך להעמידו למשפט ולשקול שלילת דרגותיו
רמטכ''ל אדיר שהרס את הכל ברגע אחד של מחשבה על פוליטיקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כאשר הפרקליטות היא שמאלנית
שמאלנים=ערבים,
19/01/05 21:46
|
מערכת המשפט היא נגוע בבולשביזם אין להתפלא שיש מי שחוסה על מחבלים על חשבון חיי חיילי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חיילינו נהרגים לשווא
פרחיה,
19/01/05 21:37
|
האב השכול צודק. חיילינו נהרגים לשווא. אין להם ואין למדינה ששולחת אותם מה לחפש בשכם או בגבליה. אין תפקידו של צבא סדיר לשחק בשוטרים וגנבים בשטח עוין. מדיניות הכיבוש של ישראל המלווה במפעל ההתנחלויות הממלא את הגדה והרצועה היא שגררה את צהל למצב הנוכחי. צהל אינו יכול לאמץ שיטות נאציות או ללמוד מהרוסים בצצניה. כל עוד הוא חיל כיבוש עליו להלחם בטרור נקודתית ולצמצם את הפגיעה בחפים מפשע. כשהכיבוש ייגמר ותקום מדינה ריבונית בשטחים שתסרב לחיות עמנו בשלום רק אז יוכל צהל לנהל מלחמה מהסוג שאבא של מורן דורש היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את שכחת או שאת מתעלמת בכוונה
חייל מ67,
שמאל=שאול,
19/01/05 23:35
|
מהעובדה שאנחנו שמה בדיוק בגלל הסיבה שאת מציינת בסוף התגובה שלך , אז מה שאת רוצה היא שנצא משם ניתן את כל היתרונות שיש לנו כדי שנוכל להיכנס ולכבוש את הכול מחדש, איזה טמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כשהכיוון לא נכון
Avi Ecuador,
19/01/05 19:15
|
והמטרה היא פלסטין במודע או לא במודע, עדיף לישראל להסתפח לארצות הברית, לפרק את צה''ל ולתת לאמריקאים את הנשק ואם ירצו יקחו גם את הפלסטינים במתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
והשאלה הנשאלת
Avi Ecuador,
19/01/05 19:12
|
מה היעד הסופי ובשביל מה? בשביל להקים בהמשך פלסטין נקיה אתנית מיהודים ועוד אחת ישרפלסטין בקו הירוק שתהפוך לדרום אפריקה? בשביל זה ההקרבה והמאמץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בית משפט עליון
א,
19/01/05 18:52
|
לצערי הרב צודקים רבים החושבים כי בית המשפט העליון ובתי המשפט האחרים אינם ממלאים את יעודם והוא צדק צדק תרדוף,זאת מכיון שבראש הראשות השיפוטית -קרי כבוד השופט ברק רואה בעיקרו של דבר את ישיבתו בבית המשפט העליון כבעל הסמכות העליונה לפרוש חוקי המדינה ולא את ראיית הצדק הגם שהנו יחסי של האזרח הנפגע ,לעומת הפוגעים,נראה לי כי הפסיקות האחרונות של בתי המשפט השונים בענינים הן האזרחיים שבין האזרח הקטן לבין הרשות או אנשי שררה וכוח האזרח הקטן כמעט באופן תמידי יוצא וידו על התחתונה כאשר מולו ניציבים בדרך כלל עו''ד שבתי המשפט לצערנו מכבדים בממונם וביחוסם ואילו האזרח הנפגע שאינו מקושר למערכות השונות הן האזרחיות והן השיפוטיות אינו מסוגל להתמודד מולם,ומכאן החשש שלי כי כיון שהתחושה של רבים רבים מאזרחי המדינה הנקראים האזרחים הקטנים כי לא משפט צדק אלה משהו אחר לגמרי לא יאמינו עוד לבתי המשפט ולשיטה הנהוגה במקומותנו ויעדיפו להאבק בדרכים שונות למציאת שיטה שתקבע את הצדק כמקור בנוסף לחוק.ראו מקרים שפורסמו לאחרונה הריגה לא רצח למקרה מחיפה ,שלוש שנות מאסר לערבי שהופלל על ידי אחר ,מקרה מנהלי הבנקיםבפרשת ויסות מניות הבנקים,מקרה שמעון שבס שהורשע בסוף אך בעיסקה שלא יגזר דין מאסר אלה ישלם מכספו,אולי? מקרה שמחה דיניץ ,מקרה אחר של אותה חבורה שנשפטה הורשעה ובסופה של פרשה התברר כי לא היו דברים מעולם.מקרים רבים אחרים שאיני זוכר כרגע.ישנו צדק רב בדברי האב השכול כי מאז אמרתו של רבין ז''ל בנוכחות התקשורת ומפקד פיקוד מרכז דאז מר מצנע''נשבור להם את הרגליים והידיים''במסגרת האינתיפדה הראשונה ואנחנו רואים היטב מה קרה מאז,וכיצד הפיקוד הבכיר מנסה לחסות את עצמו בכל דרך ,ראה מקרה החיל הדרוזי בשכם שנפצע ומת מפצעיו ללא קבלת עזרה כאשר הפיקוד הבכיר ביותר בשטח נותן הנחיה לא להכנס ולסמוך על פינוי מתאם גיבריל ראגוב ,והמקרה המפורסם של צאלים ב עמירם לוין וברק וכל החבורה הנכבדה שהיתה ראתה ושתקה כי כך נראים הדברים טובים יותר להתקדמות.לצערי אב שכול יקר לו היינו יכולים לשנות ולו במשהו קטן את אסונך אסוננו ולו היינו מסוגלים להניע את בכירנו הנמצאים בכס המשפט בצבא במערכות השלטוניות השונות דיינו ,אך אין איש בשורות אני וחבל כי עם נפלא הוא העם הזה למרות הכל,תהא זו הנחמה אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אריק איפה היה הבג''צ ב56
מוטי חיפה,
19/01/05 18:40
|
|
 |
56.
לא פעם אחת אמרתי ועל הלוחמים
מוטי צ.,
ק אליעזר,
19/01/05 18:37
|
לדרוש או או, או שתתנו לנו להלחם וזאת כדי לא להיפגע או אל תסכנו אותנו לשווא, אים בית דין זה או אחר וביחוד הבג''צ היו מנהלים את ישיבותיהם בעזה שדרות או ליד שכם והיו גם מתלווים לכוחות הפועלים ומסתכנים גם! היו מחליטים בדרך שלא תסכן את הלוחמים, זה לו קונץ גדול להחליט מאחת המקומות המאובטחים ביותר, ולחזור הביתה לרמת השרון, טלביה וקיסריה פתוח, ואת הלוחמים לשלוח למקומות המסוכנים ביותר! ובעקבות החלטה מטומטמת לסכן חיי בנינו, כן אני מאשים את בתי המשפט באחריות לרצח הסרן הי''ד, ואיך אתה ישן בלילה שופט קטן שלי ע''ח אבא ללוחם ביחידות החי''ר המובחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שופטי ישראל פ-ל-צ-נ-י-ם
:-),
19/01/05 18:32
|
כשם שמנהל בית ספר חייב ללמד שש שעות בשבוע כדי שלא ישכח מה זה תלמיד ומורה, כך יש לחייב שופטים לרדת אל העם אותו הם שופטים . אפילו רחמנא ליצלן לגייסם למילואים. מפסקי דין המתפרסמים חדשות לבקרים נראה שרוב השופטים חיזרים בארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
צודק. לחיי חיל יהודי אין ערך
אצל יפי הנפש,
צפון,
19/01/05 18:15
|
הוא צודק במאה אחוז. כאמא של חיילים ששרתו גם בלבנון, כבר אז היו ספורי זועה כאלה שבנס יצאו מהם חיים. עכשו הרבה יותר גרוע - מוטב חיל ישראלי מת מערבי. ויחנקו כל השמאלנין: עדיף חייל ישראלי חי על כל ערבי ואפילו אם זה ילד שזורקים אותו לרחוב להיות בשר לתותחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
היש הורה שלא חושב כמוהו ?
אלעד,
שרון,
19/01/05 18:12
|
האם ישנו הורה המוכן ''לתרום'' את חיי בנו בשם המוסר ? דברים קשים אמר האב אולם יש הרבה מן האמת בדבריו והראיה היא כי במיקרים לא מעטים כן משתמש צ''הל בעוצמת אש חזקה אך מדויקת ממרחק סביר או לחילופין בהריסת המבנה ע''י D9 כדי לא לסכן את חייליו. במקרה כזה בו נפתחה אש מהבית היה על הכוח להשיב אש חזקה יותר ולעשות הכל כדי לא לחשוף את הכוח לפגיעה, לא היו בבית בני ערובה ולכן לא היה צורך להתקרב יתר על המידה. יש לבדוק את מידת האחריות של המפקדים במחדלים כאלה כי לא נישכח שמדובר בחיי חיילינו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
העליון מתייפף על חשבון הקרביים
אלי גל,
19/01/05 17:52
|
שופטים מטומטמים , יש לנהוג במלחמה כמו במלחמה, אבל לשופטים מהשמאל נדמה שהחיילים ב''קייטנה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רק כאשר הימין יבין עד להיכן
נפטון,
מרכז,
19/01/05 17:50
|
מסוגל מחנה השמאל להגיע, או אז תגיע הגאולה לימין שהוא הרוב הדומם בישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הוא צודק,חיילים מתים בשם הכסתח
צפצפ,
19/01/05 17:47
|
למה לסכן חיילים על מנת להגן על פלסתינים?? נימאס כבר מהשמאל והבגץ. וכבר לא בטוח שיש הבדל בינהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מיוסוף מדחאת ועד מורן ורדי
מושיק,
ירושלים,
19/01/05 17:44
|
הם יושבים ב''בועה'', שופטי בג''ץ, הפצ''ר, הפרקליטות ולצערנו הרב, בזמן האחרון, גם הדרג הפיקודי. מפקדים שבמקום מרכזי במערכת השיקולים שלהם נמצאים יחסי ציבור ויראת המערכות השיפוטיות - אינם ראויים לפקד בצה''ל. כך איבד יוסוף מדחאת את חייו בקבר יוסף (כן, כן ברק ומופז!) וכך, אולי, ניתן היה למנוע את מותו של מורן. תלמדו מהאמריקאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז אבל אל תשכח
ל"ת
את התקשורת,
אוהדת הטרור,
20/01/05 16:00
|
|
 |
כל מילה בסלע
שמיל,
מרכז,
19/01/05 18:35
|
|
 |
48.
מנצל שכול ומשמיץ את צבאנו
ל"ת
HUTC,
19/01/05 17:33
|
|
 |
47.
צודק. זכרו את ג'נין: 23 חיילים
Y,
19/01/05 17:27
|
מתים כדי לחסל 46 מהם. לשם מה? ראו דו''ח האו''ם על ג'נין, כאן: http://www.un.org/peace/jenin/
במיוחד לענייננו סעיפים 56 ו 58.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
האב צודק !!!!
א.ש,
ירושלים,
19/01/05 17:25
|
בתי המשפט בישראל מונעים ע''י סייעני הטרור מבית ומחוץ....פסיקות מעוררות מחלוקת ...הן מנת חלקנו. הציבור מאבד את אמונו בבית המשפט...אני כאזרח המדינה חש שבג''צ אינו בית המשפט שלי...ואינו מייצג אותי. למשפחת ורדי אני מאחל שלא ידעו עוד צער והשתתפות בצערכם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
המערכת המשפטית מגינה על פושעים
ל"ת
יעקב,
חיפה,
19/01/05 17:19
|
|
 |
האיש הזה משמיץ את צה''ל מתוך
יקיר אביבי,
אל''מ מיל,,
19/01/05 17:36
|
כורסה נוחה תוך עישון מקטרת-
מתי הוא לקח אחריות על חיי אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הבעיה, אל''מ במיל- אתם לא
אייל,
י-ם,
20/01/05 13:37
|
לוקחים אחריות אלא מונעים משיקוליפ פתטים של קידום, דרגות וגובים באזרחות. הרי קל יותר ללכת לנחם ולהגיד ש''יצאתם מחוזקים'' מאשר לעמוד בפני טחינה של השמאל על כל גגרורותיו במערכת המשפט, הפוליטיקה והצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הבעיה היא ששרון תומך בבג''ץ
אבי,
19/01/05 17:18
|
שרון ,אולמרט ,ליבני,שיטרית,גדעון עזרה,ועוד רבים בליכוד הצביעו בכנסת נגד חוק עוקף בג''ץ של ליברמן,כלומר הבג''ץ שולט במדינה בזכות הליכוד,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
האב טועה,יש לשפוט את המפקדים
אלי,
19/01/05 17:10
|
על הפקרת החיילים,גרימת סיכון מיותר לכוחותינו,אם הטיל לא מספיק אז למוטט את הבניין ואם גם זה לא מספיק אז את השכונה כולה,יפי נפש שסולדים מזה בבקשה תתחלפו אם החיילים שלנו במחסומים,או שתעברו לחו''ל אני מוכן לתרום חלק בעלות הכרטיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לשפוט את האב על זלזול בצה''ל
ל"ת
יורם נמיר,
19/01/05 17:34
|
|
 |
לא נעים להגיד אבל אתה דב...
ל"ת
איש,
19/01/05 18:36
|
|
 |
42.
עם כל הכאב, אתה טועה
חיים,
19/01/05 16:59
|
הפעולות הצבאיות הללו לא מסייעות. הן רק מעמיקות את ההתבוססות במעגל הדמים. עם כל הצער והכאב, עד כמה שזה נשמע שחוק, הדרך היחידה היא להתקפל משם ולחזור לגבולות 67. משתתף בצערך העמוק. שלא תדעו עוד צער מימכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערוף בינה שכמוך. מה הקשר ל 67?
Y,
19/01/05 17:20
|
מדובר בטקטיקת לחימה, לא בתמרונים פוליטיים.
ואולי מספיק עם גבולות ''67'' הזה? אלו גבולות 1949, גבולות הפסקת האש לאחר מלחמה שפרצה בניגוד להחלטת האו''ם לחלק את הארץ, מלחמה שיזמו 7 מדינות ערב במטרה להשמיד את כל היהודים בארץ.
עכשיו שמישהו יסביר לי למה אנחנו צריכים (בלי קשר לפשרה המתבקשת כיום) לחזור דווקא לגבולות 49, כשמדובר בגבולות של פשע של 7 מדינות כנגדנו, כנגד החלטת העולם וכנגד האנושות - שהרי מטרתם היתה להשמיד את כל היהודים. נו, מישהו מרים את האצבע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
האב צודק ב-100%!!! בושה!
ל"ת
לאו,
מרכז,
19/01/05 16:57
|
|
 |
40.
ירי אגרסיבי = עוד מתים
ל"ת
משני הצדדים,
19/01/05 16:55
|
|
 |
39.
הצבא שיקר לו
אחד,
19/01/05 16:48
|
אין שום בעיה לירות טיל על מקור ירי בשעת ירי. בית המשפט לא אסר זאת. הצבא מכסה את התחת שלו ומשקר לאב השקול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בגלל השמאל היפה והנאור
שמאלנזציה ארורה,
19/01/05 16:46
|
|
 |
תגיד יא דביל- מה ענין מחט לתחת
ל"ת
שמאלני יפה נפש,
בשמ''פ,
19/01/05 17:31
|
|
 |
37.
לסיכום.......
דינה,
רחובות,
19/01/05 16:44
|
אני מבינה לליבם של ההורים אבל לצער כולנו מורן הוא לא היחיד שהמדינה מאבדת והפיגועים גובים הרבה הרוגים. אני תקווה שאלו יהיו הקורבנות האחרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל המתאכזר לרחמנים
אריק,
שרון,
19/01/05 16:43
|
|
 |
35.
אשמים השמאלנים ,בכל זה
חיים,
19/01/05 16:36
|
אשמים השמאלנים ,בכל זה אם הם היו נותנים לצבא לעשות את עבודתו ולא לרוץ לבג''צ על כל שטות ,היו נחסכים הרבה חיים של חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צריכים לבקש סליחה מדור השואה
יהודה,
ירושלים,
19/01/05 16:33
|
כל הזמן שאלנו את אנשי דור השואה למה הלכתם כצאן לטבח למה לא התקוממתם? והיום, אנו צריכים לבקש מהם סליחה על שפגענו בהם. אנחנו לא טובים מהם אם אחרי כ''כ הרבה הרוגים מהטרור הרצחני מנהיגנו ממשיכים לדאוג לכסת''ח. בעוד 20 שנה נכדינו ישאלו אותנו למה התפוצצתם כצאן לטבח,
לך תספר להם על בג''ץ הפרקליטות הפוליטיקאים ושאר המושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Blame the SMALL media
ל"ת
AMR,
19/01/05 16:32
|
|
 |
32.
פקידים משפטיים מנהלים את צ.ה.ל
אריק,
תל אביב,
19/01/05 16:30
|
זאת הבעיה שלנו מזה שנים רבות .מאז 1987,האיתיפאדה הראשונה חושש כל חייל או קצין קרבי ,ממצב בו הוא יעמוד מול פקיד בוגר משפטים,שלא עומד בסיטואציות של מתח ,לחץ וחשש לחייו בפעילות מול אויב פנים מול פנים,או בתוך הסימטאות והפקיד יבוא עם ספרי החוקים ויבחן וינתח כל פעולה של הלוחם ע''פ סעיפי החוק היבש ,כאילו היא התנהלה בחדרו הממוזג עם כוס קפה.
עצם המעמד הזה כבר פוגע בשיקול הדעת של כל מפקד שצריך לשמור על התחת שלו מפני איזה פקיד משפטי.
אז מה הפלא שחיילים נהרגים או נפצעים סתם,הרי זאת הבחירה שלהם להיות חיילים קרביים במקום להיות פקידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אכן בית המשפט הפחדני וה''נאור''
גיל ב''ש,
19/01/05 16:30
|
הרג את מורן, אלופים שהם בושה לצבא כמו קפלינסקי ששומר על התחת שלו כמו שחרדי שומר על קדושת השם ,ומפלצת השמאל בראשו של בן הכלבה הערבייה אהרון ברק- הם שרצחו את הלוחם.
הם הורגים את הכי טובים שייש ,ומי שנשאר זה כל מיני טר''שים שהופכים להיות עיתונאים חסרי בושה ועורכי דין מחורבנים וחסרי מצפון.
יהי זכרו ברוך.
גיל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מזדהה בכל עם האב היקר.
עקרת בית,
19/01/05 16:27
|
אני יודעת על מקרים אחרים, כמו שכל מי שקצת מעורב יודע. שילוב של מצ'ואיזם ריקני של מפקדים יחד עם דאגה לכסוי תחת, יוצרים מצב המסכן חיילים שלא למען המטרה האמיתית: להגן על אזרחי המדינה. לבי לבי למשפחת השכול. חזקו ואמצו הורי מורן ורדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צהל של 67 בשנת 2005 ?
רז,
יבנה,
19/01/05 16:23
|
מבולבל, עצוב, משעמם, כועס, אפאתי ... כל אותם דברים ....
בעלי האמונה רואים במצב כתרשים של ימי האחרית. בעלי החזון עומדים אלם אל מול מראות שבורות, דור חדש הממשיך אחריו, ומנסים לנחם עצמם שעשו ככל יכולתם. הצבא מתגלה כנלחם במקביל בחזית העורפית ככלי לניגוח המערכת המשפטית על מנת לתת הסבר לתוצאת מעשיו של הדרג המדיני.
המערכת הכלכלית משתמשת במצב הביטחוני להסביר את מצבה
בעלי הרחמים מבקשים קצת לתת אמונה בבני האדם שמנגד שמעבר לחומה.
המערכת החינוכית מנסה להתקפל אל מול ערכים המתפיידים כרימון בחלל.. והילדים זועקים מכל רחבי הביצה תעזבו אותנו מכל הברכה.
הדרג המדיני מפחד לבחור בכן או לא אז מרבית הפעמים הפעולה לא נעשית ונותנים לדברים לזרום לראות עד לאן הדבר יתפתח (רצינו אמריקה).
ילדים הולכים עד מתי יבינו שאין מחיר לחיים.
שלום אם יצליח יהיה נחמד ואז הגלגל יסתובב אם לא - קפוט מלחמה אם יצליח - יהיה אשר יהיה עד שהגלגל יסתובב אם לא - קפוט
תנו לי נקודת משען וארים לכם את העולם. - תביאו חזון, והחלום ירקום את בגדיו
יוספוס פלביוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שאקרואיד מסובב בשרוואל
Y,
19/01/05 17:23
|
|
 |
לא מבין מה רצית להגיד!!!
ל"ת
יוסוף,
סכנין,
19/01/05 16:39
|
|
 |
28.
WHERE ARE ''SHOVRIM SHTIKA''?
ל"ת
gogo,
L A,
19/01/05 16:23
|
|
 |
27.
אני מכיר לצערי מקרים שבית ה
טל,
ת''א,
19/01/05 16:12
|
משפט רצח אבל מה מטרתו אם לא לרצוח? לשפוט ? צדק? הצחקתם אותי לא בישראל בית המשפט היהודי מטרתו לרצוח לעשוק לבזות ולדכות ולטרטר כל יצור אנושי יהודי ערבי נוצרי או כל גזע אחר הגיע הזמן שמישהו ישפוט את בית המשפט היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא בג''ץ אשם
מוזר,
חיפה,
19/01/05 16:10
|
לא זכור לי שבג''ץ התערב פעם לגבי ניהול קרב. חפשו את האשמים בין משפטני הצבא עצמם, שהם הפכו להיות האורים והתומים של פעולות צה''ל. פעם היו יורים ואחר כך שואלים, היום שואלים את הקודקודים על כל ירייה. הקריטריון לאישור כבר אינו מבצעי, אלא איך ייראה בתקשורת ובפרקליטות הצבאית. אני בהחלט מאמין לאב השכול: בנו נהרג על מזבח יפי הנפש שהיא היום חלק מהרקורד החיובי של מפקדים. מספר ההרוגים בצד שלנו חשוב פחות. בקיצור מערכת ההולכת ומיטמטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מושתל בג''ץ משלהם
ל"ת
יהודי,
19/01/05 16:44
|
|
 |
25.
ודאי שזה נכון. בושה וכלימה.
ל"ת
ידוע שזה כך,
הפקרות,
19/01/05 16:06
|
|
 |
24.
להעמיד לדין
נביל,
ישראל,
19/01/05 15:59
|
את שרון ואת מופז שבלמו את צה''ל ומנעו ניצחון מוקדם על הטרור הפלשתיני שהיה חוסך את חייהם של אלפים.
שימו לב!! אברושמי רצח קומוניסט והוא יושב למעלה מעשרים שנים בכלא (דעתי האישית שרוצחים צריך לתלות, ולא משנה מהי הסיבה לרצח) כאן, אני מתאים את עצמי למציאות העכשווית בישראל, לעומתו, אלה שאחראים למחדל שהביא את נרצחי הטרור הפלשתיני מסתובבים חפשי, עושים עסקים ומתעשרים. אני מתפלא איך עד היום לא קם אב שכול ונקם את דם בנו הזועק מהקבר. ראיתם את שרון ומופז בפגישתם עם קציני צה''ל בגיזרת עזה? אם כן שימו יד על הלב וענו ביושר האם שרון נראה כמי שיודע מה הוא עושה באותם רגעים עלובים שלו, שדיבר? אותי הוא שיכנע שכיום שרון וממשלתו הם הז'וקים בבקבוק והמחיר , מחיר דמים כבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Wake up idiots
Moshe,
USA,
19/01/05 15:58
|
So what is new Nothing is new about what Mr. Vardi is saying. Do you remember the soldiers who were killed in KEVER YOSEF, some of them were waiting for a rescue for hours but Generals like Uzi Dayan decided not to jeopardize their positions and/or future political planes by sending troops to rescue the wounded. Instead they waited and waited and waited until the Palestinians were KIND ENOUGH to allow evacuation, by that time soldiers died from loss of blood while these generals waiting just few kilometers away – REDICULUS. It becomes obvious that no one care about life itself in Israel it is all about KISUY TAHAT – PATHETIC. MR. Vardi – now is the time. Mr. Vardi, you are on a mission and now is the time. So either you do something and go with it to the end or sit back, shut up and wait until it will happened again. You know, one of the parachuters in Hana Senesh’s group said once that those who go and don’t come back are heroes, these who go and comeback are put on public trial and these who never go JUDGE. I served in the army during the first INTIFADA and nothing has changed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לצערינו האבא צודק ב מאה אחוזים
יוסי,
ישראל,
19/01/05 15:58
|
לצערי זה מה שקורה בצבא שלנו בשנים האחרונות דם צעירים זול. כך זה היה בתחקיר הכסוי...באסון צאלים 1 ולאחריו ב צצאלים 2..וזה נמשך בקלות דעת הנמשכת כאשר חיילים נהרגים בתרגילים או שךא שמו את הלב למצוקות של החיילים -ויש מהם שלקחו את החיים והתאבדו.. וכך זה נמשך באסון קרב על קבר יוסף בשכם. כאשר כל הפיקוד העליון צפה על המתרחש.ולא נקט באומץ את מה שהיה חייב לעשות בכדי להציל חיים בזמן...עד מתי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מדוע לא קמה אלטרנטיבה....
ליאור,
כפר סבא,
19/01/05 15:57
|
למפלגת ימין נורמלית דוגמת הליכוד בזמנו של בגין ז''ל בתור בוחר ליכוד קצתי בשחיתות של חברי מרכז שונים ומשונים הדבר החשוב הוא ג'ובים וכבוד בעוד האזרח הממוצע והפשוט סופג אותה מכל הכיוונים למי מעלים את המשכורת באלפי שקלים נטו ? ולמי ב 15 ש''ח?למי יש מאבטחים מפה עד הודעה חדשה?ומי חוטף פצמרים? כל אדם ישר שיעמוד בראשות מפלגה כזו ללא צביעות ליקוקים וכו' יקבל את תמיכתו של רוב העם. הייתי מצטרף למפלגה כזו אך אני יודע שאין מספיק מימון - אני לא הייתי מסכן חייו של אף חייל בתמורה לכלום אם האלטרנטיבה שלי להרוג מחבל עם עוד100 ילדים ביודעי שזה ימנע הרג של יהודי אחד לשנייה לא הייתי מהסס!!! מה עם חוק כח אדם ? אתם יודעים כמה עבדים יש במדינת ישראל כמה אנשים ללא פנסיה כמה אנשים מרוויחים 3000 ש''ח בעוד אחרים חיים מהקצפת של השמנת ולא במגזר העסקי (ששם זה זכותם)!!! הייתי רוצה לראות אחד מהשרים או מחברי הכנסת חי ממשכורת מינימום- הייאוש מצטבר בליבות האנשים ובאם לא יהיה שינוי ומהר המדינה תקרוס. ראשי ציבור יקרים תנו פתח לתקוה לאזרח הקטן שידע שיש מישהו שדואג לו ולא למקורבים. נ.ב. נשבר הזין מאנשי צבא שמנהלים לנו את החיים רק במדינות דיקטטוריות גנרלים שולטים ותחשבו על זה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה שייך פה עכשיו???
ל"ת
=,
19/01/05 18:08
|
|
 |
20.
HARD TO SAY BUT THE SOULTION
NOT TO SERVE,
19/01/05 15:47
|
IN UNIT WHICH FIGHT EVEN, IN THE PRICE OF GOING TO JAIL OR REDUCE THE PROFIL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לא הפתרון
שחף,
19/01/05 18:06
|
הפתרון הוא לעשות את המירב במסגרת החוק! כאן לא מדובר על פקודה לא חוקית אלא על פקודות עם ריח פוליטי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צודק , מדוע מזוז וברק
ש.צ,
ת''א,
19/01/05 15:47
|
לא נותנים את הדין ,למה? אנשים חסרי מוסר כמו ברק שיושב בבג''ץ ומונע את הקמת הגדר שאמורה להגן על התושבים מנהלים את ה''חוק והצדק'', אין גבול לצביעות ולחוצפה . מר ורדי היקר אני מציע לך לתבוע את המדינה על גרימת מוות בנך היקר עקב רשלנות פושעת . אני מתחייב להגיע ולתמוך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
BAGATZ SMALL AND BTZELEM.
WITH THEIR POWR,
19/01/05 15:45
|
CAUSING HARM TO ISRAEL AND TO THE ISRAELIES GREAT AND BRAVE SOLDIERS.
WHO EVER STAYS IN SUCH A COUNTRY IS METOMATAM AND FRAYER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no frayer
hrsi,
sharon,
19/01/05 19:05
|
|
 |
17.
צה''ל צריך להיות צה''ל של 67
שיר,
נהריה,
19/01/05 15:43
|
צה''ל צריך להיות צה''ל של פעם שמדינות ערב פחדו מאיתנו מאוד וידעו שעם צה''ל לא מתעסקים ולא עם ישראל. אם כל השופטים וכל הממשלה היו מאבדים בן משפחה אז הדברים אולי היו שונים . אני מקווה ששרון יתפכח וייתן לצה''ל לנהוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הוא צודק, וזה אפילו לא מחוייב
מהחוק.,
19/01/05 15:41
|
אין אפילו חובה חוקית על הצבא לעשות כך!!
הכל בגלל שהדרג הפוליטי- ומי שמתקרב אליו- רוצים להיראות טוב על הבמה הבינלאומית, ובגלל שהם פוחדים מהישראלים- דוגמת בצלם, 4 אמהות וכו..- שהולכים ומקימים הפגנות בינלאומיות כל פעם שדופקים חזק מידי בדלת של המחבל ומעירים את השכנים.
כש''רק'' מורן נהרג, זה בסדר. אני כ''כ מזדהה עם האב השכול - ורק מקווה לא להזדהות אתו עוד יותר-, אם חו'חח בעלי או בני ייקלעו לאותה סיטואציה.
הקצינים שלנו צריכים לדעת שהמערכת תדרוש מהם את הדין קודם כל אם חייליהם לא חוזרים בשלום, ורק אחר כך אם נגרם COLLATERAL DAMAGE לאוכלוסיכה העויינת.
זה אגב הדין הצבאי בכל העולם. בזמן מלחמה המדינות אפילו פטורות מלהחזיר את הנזקים הכספיים שנגרמו כCOLLATERAL DAMAGEץ
יהי זכר מורן וכל חיילנו היקרים ברוך, ושנזכה שלא יהיו עוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אבא ואמא יקרים - ליבי עימכם
ל"ת
מיצי,
19/01/05 15:41
|
|
 |
14.
אהרון ברק הרג את הבן שלך !!!!!
אפללו מבכה,
19/01/05 15:37
|
כן הנווליןם האלה שהשטלתו על המדינה הם האשמים !!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שימו לב לבג''ץ בית סוריק !!!
בן הארץ,
19/01/05 15:37
|
שם בג''ץ קבע כי ב''מידתיות'' שבין חיי יהודים לאי נוחות לחקלאים פלסטינים גוברים הפלסטינים. והגדר הוזזה . כך לדוגמא אריאל, וכביש 443, ונתב''ג, מופקרים . מערכת המשפט משרתת את האינטרסים של ''העולם'' והשמאל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה זה חיים לעומת כנס בחול
ירון,
19/01/05 15:32
|
איך יסעו השופטים לכנסים בחו''ל ? מי יכבד אותם שם בבירות אירופה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נמאס כבר
גילי,
ת''א,
19/01/05 15:31
|
נמאס כבר מאותם יפי נפש שמולאנים שבגללם נהרגים בנינו .נמאס כבר שבשביל לרצות מדינות כמו צרפת ספרד ועוד מדינות מאירופה אנחנו משלמים מחיר כבד כל כך .אבל האשמים היחידים אלו יפי הנפש שבאמת מאמינים שיהיה שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שרון ומופז הביתה.
מנדי,
19/01/05 15:31
|
אם אינכם מכריזים על מצב חרום,דהיינו מצב מלחמה,אתם ממשיכים לחייב את צ.ה.ל. להלחם בידים קשורות לאחור.מפחד'' מה יגיד הבגץ'' ה ת ע ו ר ר ו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ותודה לשמאל הארור ...
גרשון,
19/01/05 15:31
|
|
 |
רק הימין המטומטם
יורי,
19/01/05 16:05
|
הביא אלינו את שרון ומופז השמאלניים.
נא להחזיר את פרס שלא היסס להפגיז בלבנון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסרן ההרוג היה שייך לשמאל...
ל"ת
י,
19/01/05 15:50
|
|
 |
8.
לצערי הוא צודק בהחלט
גיל אזולאי,
19/01/05 15:29
|
החשש מהמערכת המשפטית משפיע לרעה על קבלת החלטות בעת לחימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אנשי חוק
משה,
02,
19/01/05 15:28
|
זה מה שקורא שהולכים לפי''שלטון חוק'' הולכים לגבי מחבלים אבל לגבי יהודים חס וחלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ראו מה קרה לרס''ן צבי קורצקי
אביגדור,
19/01/05 15:27
|
הוא לא ביקש רשות לירות. ועכשיו הוא כבר ירד לדרגת סגן ויושב בכלא. כי הוא רצה להציל את תושבי גוש דן ממכונית תופת. כל הכסת''כניקים נעלמו ונאלמו. זה מה שהורס את צה''ל ולא סירוב פקודה בלתי חוקית לפנות יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה כל הסיפור - ''איפוק הוא כח''
שם המשחק-עמידה,
על דם יהודים,
19/01/05 15:24
|
לשון אחר - עמידת מדינת ישראל על דם העם היהודי נותנת את הכח לרוצחים להמשיך במשימה הקדושה - חיסול היישות היהודית בארץ ישראל! כל הדם על ראשה על הנהגת ישראל, שכבר עשרות שנים מתעללת בעם! ההנהגה הישראלית הלוחצת את ידיהם המגואלות בדם יהודים, של הרוצחים ומנגבת את הדם! מה שקורה היום לעם בישראל הוא החטא ועונשו! אנו מביאים עלינו את הטבח ו''הצלחתנו'' להביאו עלינו הוא העונש! אם ישראל לא תצא ממעגל הדמים הזה, שכולו מעשה ידיה להתפאר, לא יישאר לנו שריד ופליט. גם בג'נין רצחה ממשלת ישראל 13 בנים יקרים של עמנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אנחנו יפי נפש על חשבון הילדים!
ל"ת
לילה,
19/01/05 15:20
|
|
 |
3.
צודק צודק צודק
רפי גונן,
צאלים,
19/01/05 15:19
|
מדינה מטורפת ששולחת את בניה למות וכולם פוחדים על דבר אחד על התחת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אתה לא יודע כמה אתה צודק !!
ל"ת
גידי,
X-שייטת,
19/01/05 15:17
|
|
 |
1.
KILL THE TERORISTS - BETTER DE
he's right,
19/01/05 15:08
|
|