 |
50.
להענישם בכל חומרת הדין !
אברהים,
המרכז,
23/01/05 01:35
|
על אף שישלי אלף ומאה טענות על משמר הגבול ועל מעשיהם בשטחים הכבושים, ונגד אוכלוסיה אזרחית ויהודית, ובמיוחד אם המפגינים ערבים! אסור להרים יד על לובש המדים ! תהיה הסיבה אשר תהיה ! כי אם כל אחד מתי שבא לו ירים יד על מייצגי החוק תהיה המדינה אנרכיה שלמה ותוהו ובוהו ! על כן אין אדם מעל לחוק ולסדר ! המתנחלים כמוהם כמו כל אזרחי המדינה עליהם לכבד את החוק ולא לעבור עליו ! ומי שיעבור עליו להענשו בכל חומרת הדין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אלימות ===== בושה ! ! !
גיא,
אור יהודה,
21/01/05 23:36
|
תגידו היכן אתם חיים בג'ונגל ??? במערב הפרוע ??? מה הקשר בין שרון לבין שמאלנים לבין אלימות כלפי חיילים ושוטרים ? מה אשמתם שזה תפקידם וזהו מקום עבודתם??? מה הקשר בין תקשורת שמאלנית לבין מקרים שהיו בשטח ??? מה התקשורת המציאה זאת ??? יתכן והיא ''העירה'' את אותו קצין שעד עתה לא סיפר את סיפורו, אולם זו המציאות - מכות לחיילים וקצינים בצבא ובמשטרה ??? !!! איזו ב ו ש ו ת ! ! ! כבר אמרו שהאויבים שלנו לא צריכים להילחם נגדנו , אנו עושים להם את העבודה, יפה טוב וכמה חבל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מעריב בשרות שרון במלחמה נגד המ
גחעה,
פתח תקוה,
20/01/05 22:37
|
האם יש משיהו שמאמין לכם, הרי גם בסיפור על פקד רביד כתוב שהוא עמד על טרסה ולא זכר כלום. גם בסיפור על בוכנר משתמע מהכתבה שהייתה חקירה ונגד איש לא הוגשה תלונה למרות שההלוייה צולמה. מעריב הוציא מכלל העיתונות האובייקטיבית . הפסיקו לקנות מעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קצין בשרות השמאל הסהרורי .
ל"ת
רפי,
20/01/05 19:43
|
|
 |
46.
מתי הסרט?
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
20/01/05 19:20
|
|
 |
45.
זה לא עיתונות, זה ''פופ פיקשן''.
אזרח,
20/01/05 16:09
|
מישהו שואל את עצמו איך זה שבשעת מעשה (או סמוך לו) אף אחד לא פירסם כלום, היעלה בדעתכם מוסתים חביבים שלי שהתקשורת האוהדת הייתה מפספסת סיפור שיש בו כדי להשחיר את פני המתיישבים ?!
עורו הנאורים ! הלו לאוהדי בית''ר י-ם הייתם, ולחרדי בר-אילן דמיתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
WHO TO BLAME
ERETZ ISRAELI,
20/01/05 15:50
|
A LETTER, SENT TO ASAF RAVID, WHICH CAN BE APPLIED HERE IN THIS CASE MATAN, SORRY, BUT NOT APPOLOGIZING
פקד רביד
שלום
קראתי היום ב''מעריב'' על פציעתך ונכותך מהפינוי במצפה יצהר במאי שעבר, ואני מאחל לך רפואה שלמה – שתוכל להרים את ילדיך על הידים, שתוכל ללכת ללא מקל, שייפסקו כאבי הגב הנוראים. איחולי החלמה והשתתפות בכאבך מצידנו – בהחלט. התנצלות או הכאה על חטא – לא ולא. ושלא תהיה אי-הבנה – מי שאשם בנכותך ובכאביך הוא לא מתנחל מהשומרון, אלא ה''מתנחל'' מחוות השיקמים.
מי ששלח אותך להרוס את הפחון הריק על הגבעה הטרשית במצפה יצהר, הוא אריאל שרון, לא המתנחלים. איש כנראה לא אמר לך את זה עד היום, אך שרון ומופז שלחו אותך להרביץ למתנחלים ולהרוס את ביתם מול מצלמות הטלוויזיה מסיבה פשוטה עד כאב – בגלל התבוסה שהם ספגו במשאל המתפקדים בליכוד שלושה שבועות קודם לכן. תבוסה שהם ייחסו, ובצדק, למתנחלים ולמאות אלפי תומכיהם בכל רחבי הארץ. אתה וחבריך הייתם ועדיין הינכם, בסך הכל, פיונים במלחמות השליטה על מרכז הליכוד.
עוד מהדהדות באוזני בקשותיו החוזרות ונישנות של כבוד השופט אדמונד לוי בבג''ץ יום קודם לפינוי מנציג הפרקליטות הצבאית – ''אל תהרסו את המבנה. המתנחלים הסכימו לפנות אותו - תנו להם זמן להגיש בקשה להיתר. עשו הכל למנוע את האלימות.'' בקשותיו של כבוד השופט לשמור על בריאות החיילים, השוטרים והמתנחלים נפלו על אוזניהן הערלות והאטומות של הפוליטיקאים. הם רצו לראות דם. דם של מתנחלים. דם של חיילים. דם של שוטרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הפתרון- לא לפנות מתנחלים אלא:
שלומי,
תל אביב,
20/01/05 15:10
|
יש להודיע למתנחלים את המועד האחרון לפינוי מרצון (כולל כמובן פיצוי נאות) מועד זה יהיה כחודשיים לפני פינוי צה''ל. מאותו יום יש להפסיק כל שירות שניתן ע''י המדינה, חשמל, מים, איסוף זבל, גני ילדים, בתי ספר, קופות חולים, תחנות משטרה,טלפון כולל תחנות שירות סלולריות. משפחות עם ילדים לא יוכלו לשרוד חודשיים בתנאים אלו ורובם המכריע של המתנחלים יעזבו לארץ. הבודדים שישארו יהיו אחראים לגורלם, וכמו שהיום הם לא צועדים ברחובה הראשי של עזה, אני מאמין שיברחו מיד שצה''ל יעזוב, ואם לא- בעיה שלהם, זו החלטה שלהם. זכותו של כל אדם על גופו- ואם הוא רוצה להפקירו לחסדם של הפלסטינאים - שיבוסם לו (כמו שלא יכולנו לעצור את טלי פחימה מלשהות בשכם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיתרון-לפנות אותך מהתנחלות תא
ל"ת
רותם,
20/01/05 16:53
|
|
 |
42.
הפתרון-לא לפנות מתנחלים
שלומי,
תל אביב,
20/01/05 15:02
|
הפתרון: לפנות את צה''ל מהשטחים ולא את המתנחלים, לתת להם מראש את כל האופציות - לעזור למעוניינים להתפנות להודיע מראש על מועד שממנו ואילך מדינת ישראל מעבירה את אחריותה מהשטחים לפלסטינים, חודשיים לפני מועד זה להפסיק לתת כל שירות של המדינה בשטחים, כולל אחזקת גנים , בתי ספר, מועצות מקומיות , קופות חולים וכל שירותי הממשלה. כמובן לאסוף נשק שניתן ע''י המשטרה או צה''ל מהמתנחלים. אני בטוח שמרבית המתנחלים יעזבו ברגע שידאגו להם לפיצויים ויפסיקו לפנות להם את הזבל, לא יהיה בי''ס וגן לילדים, לקופת חולים יצטרכו לסוע לשדרות, כמובן לנתק גם את החשמל והמים. העשרות הבודדות שישארו גם יברחו ברגע שצה''ל יעזוב. ואם לא - חבל אבל אדם בוגר יכול להחליט על עתידו. אני מאמין שכמו שהם לא צועדים במרכז עזה היום, הם יברחו ברגע שצה''ל לא יהיה באזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ההנתקנות תביא למלחמת אחים
זאב,
שוהם,
20/01/05 14:55
|
זה יהיה קרב עקוב מדם אלטלנה זה 0 לעומת התרחיש שעומד לבוא עם ההנתקות. המתנחלים אלה הסיקריקים המודרנים מי שלא מסכים עמם ועם דעותיהם אחת דינו למות והם מתכוונים למה שהם אומרים הם יפגעו במפנים אם אלה יהיו חיילים אושוטרים. צריכה לבוא הוראה ברורה בחקיקה מי שיפגע בכוחות הבטחון בעת הפינוי כגודל הפגיעה גודל התגובה . ללא פשרות. אחרת קיצה של הדמוקרטיה יביא לחורבנה של המדינה. למתנחלים אין תקומה והם חיבים לפנות את כל השטחים על פי החלטת הממשלה. אין כל מקום למשאל עם העם כבר נתן את המנדאט ויש לפעול בנחישות עם כל אותם סיקאריקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הכר את האויב
ויסולה,
20/01/05 14:27
|
אביעד ויסולי, למי שטרם הבחין, הוא פרובוקטור מהסוג השפל ביותר. כעורך דין המכיר את כוחו ומגבלותיו של החוק הוא אימץ טכניקה בזויה. הוא מתיז רפש על היריב ועד שזה מצליח להתנקות מהטינופת אדון ויסולי כבר השיג את מטרתו, ניטרול היריב. כך ניסה להכפיש את מיצנע וגם אחרים. זו שיטת הימין המתנחלי ויש בה הגיון. אומר לעצמו אדון ויסולי. אני איני טלית שכולה תכלת. יריבי בודאי מנוול כמוני, אפיץ עליו שמועות שהוא גנב ועד שתתברר חפותו איש כבר לא יתעניין בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המתנחלים מעל לחוק
פרחיה,
20/01/05 13:58
|
ושוב לא הועמד אף מתנחל לדין, אף שקורבן התקיפה זיהה את החשודים בפגיעה בו. האם אין הרגשתם שהם עומדים מעל לחוק המדינה ומותר להם לעשות כעולה על רוחם מוצדקת? האם מותר לנו להשלים עם אזלת היד של רשויות החוק ?האם יש מדינה שפויה בעולם המתירה השתוללות פרועה של אזרחים? היתה בעבר. לפני שהיטלר עלה לשלטון השתוללו כנופיות האס דה של רהם ברחובות, פגעו בשמאלנים וביהודים, והמשטרה לא הזדרזה לעצור אותם. למה להם להסתבך? כשממשלת וויימר החלושה נפלה כבר היו החוליגנים חומי החולצות בשלטון. רוצים להמתין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה מסיתה!אכולת שנאה
ל"ת
זאביק,
20/01/05 16:56
|
|
 |
השכל שלך מתחת למעי הגס
ל"ת
פרח,
20/01/05 14:03
|
|
 |
אם לא דייקתי תקן אותי
פ,
20/01/05 14:14
|
אתם יודעים שהצדק אתי. איני מגדפת ואיני מאיימת. אני מדייקת בתיאורי ונותנת דיאגנוזת אמת ללא התלהמות. זה מה שמרתיח את חומי החולצות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה שאין מעצרים היא
צ'ופצ'יק,
20/01/05 14:59
|
שאין את מי לעצור. הכל סיפורי ילקוט הכזבים של התקשורת המסיתה. באמת, המשרה היס''ם הפרקליטות ובתי המשפט הם כווווולם כהניסטים? כמה עיוורים אפשר להיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה להבין את הסלחנות כלפיהם
פרחיה,
20/01/05 17:19
|
בודאי שהכל שקרים של התשקורת. חולית צואר שבורה. צלעות סדוקות, נכות קשה, ופרשות שהוסתרו ונשמע עליהן מחר ובימים שיבואו, כל אלה מבוימים. אולי גם פיגועי המחבלים הם בדייה ואולי גם תאי הגזים הם המצאה של יהודים בעלי דמיון פורה. באמת קשה להבין פשר הסלחנות שנוהג שלטון החוק, חוק? בעבריינות המתנחלים מראשיתה, החל בהשתלטות על אדמות מדינה, בנייה בלתי חוקית, התנכלויות לרכוש של פלשתינים, ירי והריגה של פלשתינים, שתמיד נומק בהגנה עצמית, עוד לפני האינתיפדה החמושה, והיום גם פגיעה פיזית בחיילים ושוטרים. מדוע מותר למתנחלים לקלל, להרביץ, להפגין בלי רשיון, ולהסית כאוות נפשם, מדוע הממשלות חיבקו אותם במקום למצות עמם את הדין. אני יודעת. כי הם נבלים ברשות התורה ורוממות האל בגרונם. הגיעה העת לחשוף את המסווה. הם נבלים נטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מתנחשים שכמותכם
ל"ת
דניאלה,
20/01/05 12:44
|
|
 |
37.
והחיילים שנפצעו על ידי שמאלנים
שמאלנים=ערבים,
20/01/05 12:32
|
במאבקם נגד בנית הגדר, המצילה חיי יהודים.כתבתם רק הודעה יבשה -חיילים נפצעו בעימותים עם מתנגדי בנית הגדר אפילו לא ציינתם שהם היו אנשי שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמולנים כבר ירו בחיילים בג'נין
ל"ת
שאול,
20/01/05 15:22
|
|
 |
36.
זה קרה בהלויה של חייל מתנחל!!
השם לב,
20/01/05 12:07
|
|
 |
35.
לא הועמד איש לדין!! מענין למה?
הרב''ט סמואל,
20/01/05 12:06
|
ואפילו יש סרט.
רק לי זה נראה כמו שקר גס של השוטר הצבאי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שוטר צבאי חטף מכות. ביג דיל.
מכיר,
20/01/05 12:04
|
וזאת בגלל שבא להרביץ לאנשים שחשב בטעות שהם חלשים ממנו.
פתאום כולם מרחמים על השוטרים האלימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להכות שוטר מג''ב זה לא פשע
ל"ת
מייק,
20/01/05 15:24
|
|
 |
33.
מתנחל שיפגע בחייל יירה
זאב,
שוהם,
20/01/05 11:44
|
אם המתנחלים חושבים שהם יקחו את החוק לידים הם טועים בעת הפינוי מי שירים יד או יפגע בחייל צהל התשובה תהיה ירי לא דיבורים ולא כלום. לא יעלה על הדעת שמתנחלים יפגעו בחיילים ויהפכו אותם למשותקים ונכים ואפילו יהרו אותם. למתנחלים האלה אין אלוהים האלוהים שלהם היא ההתנחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותר למתנחל לירות בחיילים?
ל"ת
רפי,
20/01/05 19:45
|
|
 |
אתה לא יודע מה זה שוטר אלים!!!
רותם,
20/01/05 17:02
|
אני ראיתי מה זה אלימות של שוטרים
בעוד שאתה ישבת לך באיזו וילה שם בשוהם שלך !! אתה אכול כעס ואני מבינה מאיפה זה בא לך אני גם לא מסכימ ה עם אלימות על חיילים ועל שוטרים אבל אני הייתי שם במקרה הנ''ל ואם הייית במקומי היית מבין בכלל איך זה הגיע למכות . השוטרים נותנים מכות כמו שבחיים לא ראית הם קפצו על נערים בקבוצות ועקמו להם את הידיים והרגליים אני בכיתי מלראות את זה שככה האחים שלי נוהגים איזו שנאה
ואתה רק מאלה שמלבים את השנאה!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קרה בהלויה של חייל מתנחל.
בקומיס''ט,
20/01/05 12:09
|
אולי לא שמת לב לזה.
לא בהלויה של סמולן. אולי כי סמולנים לא ממש הולכים לצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני שיפגע במדינה יירה!
ל"ת
שועל,
בדולח,
20/01/05 12:02
|
|
 |
32.
''אסור להשוות שום דבר לשואה''
גם אם זה זהה,
לחלוטין,
20/01/05 11:36
|
''המכון למחקר-תקשורת אמפירי'' בקלן, מסיק ממחקרו כי הצגת ישראל כתוקפן המשתמש בכוח צבאי היא האפקט העיקרי בתקשורת. והוא משווה:
בהקשר להשמצה מחודשת זו, יש לזכור כי הנאצים החלו בניסיון ''להרוג יהודים במילים'' בימי הרפובליקה של ויימאר. התעמולה שלהם הצליחה להחדיר אנטישמיות ארסית בחוגים אירופיים רחבים יותר מאי-פעם. גם חלק ממתנגדי הנאצים הסכימו לגישתם כלפי היהודים. לאחר עליית הנאצים לשלטון ב- 1933, לֻוו ההתקפות המילוליות בגזל כספי ואחר כך בהשמדה פיזית של היהודים. (הנה כי-כן, הערכה של גישות מוסריות כלפי היהודים באירופה בעשרות השנים האחרונות הופכת לנושא ציבורי חשוב ליהודים.)n
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
השמאל כורת את הענף עליו יושב
השמאל אויב מס'1,
של העם היהוד,
20/01/05 11:30
|
כל עם ישראל הידיד היהודי המצביע על אויבים יהודים
אורי אבנרי, ידוע בגרמניה כח''כ לשעבר, עורך לשעבר של כתב-העת השמאלני העולם הזה, מייסדו של ''גוש שלום'' וישראלי אנטי-ציוני. יש לו תומכים רבים יותר בגרמניה ובקרב חבריו הפלשתינים, מאשר בישראל. כישראלי וכיהודי ממוצא גרמני, הוא העד המושלם עבור אנטי-ציונים, שמאלנים ואנשי תנועות שלום בגרמניה. גם אינטלקטואלים אנשי ימין גילו אותו.
אבנרי זכה בגרמניה במספר פרסים: ב- 1995 ב''פרס אריך-מריה רימארק'', ב- 1997 ''פרס אאכן לשלום'', ב- 2001 ''פרס נובל האלטרנטיבי'' וב- 2002 זכה ב''פרס קארל-פון-אוסייצקי''. ספריו של אבנרי בגרמנית הוצאו לאור בהוצאות הספרים השמאלניות Dietz Verlag (1988, 1991) ו- Palmyra Verlag (1995, 1996, 2003). הבעלים של Palmyra Verlag, גיאורג שטיין, קרא לתוכניתו ''מערפאת עד זאפה'' – ספרים אודות המזרח התיכון שמתמקדים בפלשתינים. הכותבים הם אורי אבנרי, אמנון קפליוק, אדוארד סעיד. כמו-כן הוציא לאור ''אנציקלופדיה של המזרח התיכון'', שעל מידת ה''אובייקטיביות'' שלה מעידה העובדה כי היא נכתבה על-ידי פרופסור למזרחנות באוניברסיטת המבורג בצוותא עם מדען איראני.
אבנרי מציג את תולדות חייו ואת כתביו באתר אינטרנט גרמני, ובכתובת אחרת ניתן לראותם גם בעברית ובאנגלית. אחד מכתביו הנפוצים ביותר בגרמניה הוא ''שנים-עשר שקרים נפוצים'' על המו''מ בקמפ-דייוויד בשנת 2000. אבנרי כותב שם אודות הלינץ' בשני חיילים ישראלים ברמאללה:
בעימות מסוג זה, כל אחד מן הצדדים מצביע על מעשי הזוועה של האחר ו''שוכח'' את מעשי הזוועה שלו עצמו. ישראל מצביעה על הלינץ' הנורא, הפלשתינים מצביעים על הריגתו של הילד בן ה- 12 מוחמד אל-דורה בזרועות אביו, ועל קליעים קטלניים בהם משתמשים צלפים של צה''ל נגד ילדים המיידים אבנים.
אבנרי אינו טורח לגלות לקוראיו כי האשמים במותו של הילד הערבי אינם חיילי צה''ל אלא הפלשתינים אשר ירו בו. בפרק אחר הוא עוסק במחבלים המתאבדים הצעירים ובמיידי האבנים, אשר ''מות הקדושים'' שלהם הוא מקור גאווה להוריהם:
זו האשמה נוראה, המסגירה גזענות מבחילה… במאבק שפתחו ארגוני המחתרת שלנו לפני 1948 ובמשך מלחמת העצמאות שלנו, מילאו ילדים וילדות תפקיד חשוב. אימונם בנשק של ילדים פלשתינים אינו שונה מאימוני הגדנ''ע שלנו… כאשר עַם נלחם על עצם קיומו וחירותו, הנוער שלו אינו יכול שלא להשתתף. (אני הצטרפתי ל''ארגון'', שהוגדר על-ידי הבריטים כארגון טרור, בגיל ארבע-עשרה וחצי. בהיותי בן 15 נשאתי רובים.) זו אשליה לחשוב כי הורים פלשתינים יכולים לעצור בעד ילדיהם מלצאת לרחוב וליידות אבנים, בעודם חיים תחת כיבוש אכזרי ואחיהם ואחיותיהם מספקים דוגמאות לגבורה ולהקרבה עצמית. אך טבעי הוא כי העם הפלשתיני גאה בהם…
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאנגלים לא ירו בך כבמחבל
שמש חייר,
20/01/05 15:28
|
(אני הצטרפתי ל''ארגון'', שהוגדר על-ידי הבריטים כארגון טרור, בגיל ארבע-עשרה וחצי. בהיותי בן 15 נשאתי רובים.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עליו כולנו יושבים.
ל"ת
נילי,
חיפה,
20/01/05 12:09
|
|
 |
30.
המתנחלים כורתים את הענף שעליו
Erez,
20/01/05 11:22
|
כימני אני רואה איך המתנחלים בטיפשותם אינם מבינים שצהל והמשטרה הם המטה עליו הם צריכים להשען ולהתמך. כך זה גם בעקירת עצים ,מסיקת זייתים לא להם ,פשוט חבורת בריונים חסרי מעצורים. אל תתפלאו שגם את התמיכה שלי איבדתם מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני ימני ובעיקר שקרן
ל"ת
אני,
20/01/05 11:33
|
|
 |
29.
עצמאות 2005 - טקס אחד בהר הרצל
ערן,
בת ים,
20/01/05 11:05
|
|
 |
28.
השימוש ב''מתנחלים'', כמדובר
האויב מצפה למטר,
סוכריות!,
20/01/05 10:53
|
ביהודים, אזרחי ישראל, ממלאי כל החובות שמטילה המדינה על אזרחיה, מוכיחה שציבור מסויים, מהרסינו ומחריבינו מבית, נטל עליו כמשימה ראשונה במעלה, לעשות דמוניזציה ודה-לגיטימציה לציבור אחר, שאינו מצביע ''עבודה'' ומר''צ. אותן פרעות שביצעו בן-גוריון ורוזה כהן (אמא של רבין) באנשי האצ''ל ובילדי תנועת הנוער בית''ר, מבצעים היום מנוכרי ישראל ושונאיו, במתנחלים. מדובר ביהודים היושבים בארץ ישראל, ודווקא בחלקיה התנכיים. הארץ אליה ערגה נפש העם היהודי במשך אלפיים שנות גלות ממאירה. סתם, סתם, סתם, באים המנוולים לגרש אותם, וגם מצפים מהם לקבל זאת בשלוות נפש. אז יידעו האויבים מבית, שעם ''אינו נסוג מחפירות חייו'' (אלתרמן), שעם נלחם על מולדתו. וזה מה שאנו מתכוונים לעשות! ואין זה משנה מהו מוצאו, צבעו, דתו או אזרחותו של האויב. הוא יוכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה ב100%
ל"ת
כנרת,
20/01/05 11:17
|
|
 |
27.
לא היה ולא נברא
יעל כוהן,
אשדוד,
20/01/05 10:50
|
המגבניק הלך פעם נוספת להרביץ ליהודים אחרי ש''נפצע'' -כל הסיפור בלוף. אחד גדול של שמעון פרס וחבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שוטרי יס''מ הם האלימים
דני,
חיפה,
20/01/05 10:40
|
אין פלא שהכו את שוטר היס''מ. כנראה מעולם לא ראיתם איך הם מתנפלים באכזריות על זקנים נשים וטף, מרביצים ללא רחם גם אם אתה רחוק ולא מנסה להתנגד. שוטר יס''מ שהכה אשה הרה וגרם לה להפיל זכה לקידום. אז אל תצפו ליחס אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מלח הארץ
עורב אפור,
20/01/05 10:34
|
המתנחלים נקראים ''מלח הארץ'', אבל יש לי בעיה - המלח גורם לי רק ללחץ-דם גבוה.
אני מעדיף את הארץ שלנו ללא מלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול! בדיוק חשבתי על זה!
ל"ת
פחחח,
20/01/05 11:02
|
|
 |
24.
''את היתר בוכנר לא ממש זוכר. ''
ד''ר גרין,
נוירולוג,
20/01/05 10:26
|
|
 |
אם אתה ד''ר אני נוירולוג
גיא,
אור יהודה,
21/01/05 22:32
|
אני מקווה שאף אחד לא יזדקק לשירותיך, פשוט עדיף למות מאשר להיות מטופל שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא ניתן למתנחלים לפגוע בילדינו
007,
תל אביב,
20/01/05 10:15
|
אסור לתת למתנחלים לפגוע בילדינו אם יעשו כך הם צריכים לזכות לתגובה קשה וכואבת ,אסור לתת להם לפגוע בחיילים,שוטרים,אנשי בטחון- כולם צריכים להתגייס- הציעו את עצמכם לשירות סדיר כמה שיותר אנשים מכל הגילאים והאוכלוסיות רק כך במסה עצומה -נציל את ישראל הדמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תפגע ולא תפגע
דני,
חיפה,
20/01/05 10:44
|
קחו את ילדכם ותנו לנו להגן על ארץ ישראל. אל תאיימו עלינו, הרי כבר היום 40% מהחילונים לא מתגייסים בעוד שאנחנו מתגייסים ושומרים על הילידים שלך בתל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מענין עוד כמה ''שפנים''כאילו יש
ראובן,
פ''ת,
20/01/05 10:13
|
|
 |
שוטרי מג''ב הם אנשים טובים ועקב
רפי לוי,
שוטר מג''ב,
20/01/05 10:23
|
תמימותם ועדינותם סובלים מנחת זרועם של אזרחים מרושעים שמכים בהם-זה כואב לי בעיקר משום שמעולם לא נפגעו אזרחים מידי שוטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי עד למכות של שוטרים
ל"ת
רותם,
20/01/05 17:07
|
|
 |
שקרן !!
גלעד,
20/01/05 11:40
|
היסמניקים מפורסמים באכזריותם (ולא רק בהקשר של הפגנות מתנחלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת???אף פעם לא נפגעו אזרחים?
ל"ת
יאיר,
מודיעין,
20/01/05 10:32
|
|
 |
אף פעם!
ל"ת
מיקי,
20/01/05 15:29
|
|
 |
21.
עד אנה?עורי מדינתי,קומי וראי.
טליה,
20/01/05 10:02
|
חייל שמגן על אזרחי המדינה צריך להפגע בגופו מאזרחים עליהם הוא גונן בגופו? זה כפיות טובה לשמה ואיני קונה את הבולשיט הזה של ''התקשורת מנסה להציג..''החיילים הללו שילמו מחיר כבד מדי,אי אפשר שחיילים שלנו יסבלו ככה,הם רק ילדים וכל החיים שלהם צריכים להרס בגלל כמה מתנחלים שמסכנים חיי רבים?אני אומרת להשאיר את המתנחלים ללא כל הגנה,זה מה שהם רוצים להשאר בשטחים במאחזים,תנו להם רק בלי אבטחה של צה''ל,להוציא גם את השמירה הפרטית הזאת שיש במזרח י-ם על הכמה משפחות שגורפות מדי שנה 44 מיליון ש''ח מהמדינה על חשבוננו,אני משלמת מסים וביוקר והם חיים על גבי,אין תקציבים במדינה לדברים חשובים ביותר ולמשפחות הללו מקציבים הון תועפות על חשבוננו אף אחד לא אמר להם לסכן את עצמם יש לא מעט מקומות בארץ שניתן לחיות מבלי לעלות יקר למדינה,איפה הנזזקים האמיתיים שהמדינה זורקת לכלבים?די לסכן חיילים ואזרחים ישראליים ודי לתת תקציבים לאלו שמסכנים את כולנו,לא על גבי משלמיי המיסים,שייתמכו ע''י תרומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך מחדשת כלום! גבלס כבר
ולמסיתים אל תהי,
תקווה!,
20/01/05 10:54
|
|
 |
20.
איך מג''ב מטפל באזרחים?
יואב,
נפגע מג''ב,
20/01/05 09:58
|
''התחלתי לקבל מכות בפנים, בצוואר ובידיים, בעיטות באשכים ובבטן, ניסו והצליחו. פתאום הרגשתי את קנה הרובה פוגע בעוצמה בגב שלי''.
ככה הם מענים אזרחים תמימים ועכשיו הם מיללים כשהם חוטפים חזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר
גיא,
אור יהודה,
21/01/05 22:38
|
בגלל שיש כמה שוטרים מכים נבזים ו... אז כל השוטרים הם כאלה ??? הבושה זועקת לשמים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הוא בטיפול פסיכיאטרי!
יואל לוי,
אפרת,
20/01/05 09:51
|
''אני נמצא מאז בטיפול פסיכיאטרי קבוע, ורוב הלילות לא ישן'', סיפר אתמול. ואתם מאמינים לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצמך אתה מאמין
גיא,
אור יהודה,
21/01/05 22:43
|
איזה אינטרס יש לו לספר שהוא בטיפולים ??? מה הוא נהנה מזה ??? או שגם הוא שמאלן מושתל ??? מה שבטוח שאתה !!! חייב טיפול, ודחוף !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קצת מעורער
גיל,
צפון,
20/01/05 10:16
|
אני הייתי חייל באותם אירועים אז תקרא ידיעות על אותו נושא... ואז תבין לבד... אפרת זה עיר יחסית מתונה למיטב ידיעתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
העוול שנעשה למתנחלים כפול
יעקב,
טבריה,
20/01/05 09:40
|
גם עוקרים אותם מביתם, ושם שופכים את דמם בפרסומים מגמתיים בתקשורת. כדי להכין את הציבור לעקירה האכזרית דואגים לצייר את המתיישבים באיו''ש וחבל עזה כחיות, ושוכחים שהם הם מלח הארץ, והחלוצים של המאה הזאת. אני בכל אופן אתכם המתיישבים, ולא קונה את מה שהתקשורת מוכרת לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוול לשוטרים ולחיילים
גיא,
אור יהודה,
21/01/05 22:56
|
על איזה עוול אתה מדבר ??? הם הלכו להתיישב / ממשלות שלחו אותם להתיישב באזור, כל הכבוד על הציונות וההתיישבות, ועתה החליטו לפנות אותם. לא נראה להם/זה מזעזע אותם/זה הורס אותם/??? שיפגינו, שישבתו רעב, שיגרמו לבחירות וכל מה שבא להם !!!! במסגרת החוק !!! שכנראה זר ומנוכר להם, ומה פתאום אלימות ???????? מה אשמים השוטרים / החיילים שזו ההוראה/הפקודה שהם קיבלו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסוכנת
בריונות,
20/01/05 10:02
|
לא זכור לי שום מקרה בהסטוריה החלוצית, שסבי וסבתי היו חלק ממנה , כשפלוגה של גולני או גבעתי שמרו עליה ותחת ''מטריה'' זו כביכול יתאפשר להם לעשות את כל הדברים שהם עושים שאלו הן עברות על החוק ועבירות הומניות תוך צידוק של ''צו אלוהי'' או ''ציונות חדשה''. האם לא ברור לך שאלו הם מעשים שלא יעשו בשום מקרה? מעשים אלו הם שבירת כל הכללים המוסריים והם בריונות לשמה. הם מרשים לעצמם התנהגויות פרועות כביכול תחת המושג ''שליחות'' שמעוקם ומעוות ויוצר איום על הקיום שלך ושלי ושל כולנו. איפה השכל הישר שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אך אין לך תמונה שלמה
רז,
מתנחלת,
20/01/05 17:40
|
נכון אסור להרים יד על חייל וגם לא על שוטר ! אני גם לא מסכימה למקרה של התגרות בשוטר או סתם מכות וכד..
אך יש מקרים שאני עדה נאמנה שלהם, בהם משטרת ישראל שולחת את שוטריה ויסמניקיה לנבור ולפתוח תיקים במשטרה!!באופן מכוון ומהוראות מגבוה לנערים לחבר'ה מישע על כל תזוזה שלהם לא משנה אם זה יהיה מתוך מקרה שהלכו ברחוב בחברון או שהיו בעצרת מחאה שקטה על איזה פיגוע שהיה ליד היישוב שלהם ,ותקפו אותם ערבים ע''י זריקת אבנים וכד' ... כבר יאשימו את הצד היהודי !!!! הערבי יבוא למשטרה וייתן עדות שקר !!!! וכן ,השוטרים ''יאמינו'' ומייד יפתח תיק ויינקטו צעדים משפטיים נגד אותו מתנחל!! לאנשים מבוגרים בעלי משפחות שאני מכירה באופן אישי , שאין להם שמץ של התלהמויות ואלימות אנשים אוהבי העם והארץ , אנשי שלום !! אנשי ביטחון , משרתים בצבא ובמילואים! מתנכלת המשטרה ומערכת המשפט על מקרים שאם אתה היית שם ,היית זועם מחוסר הצדק שנעשה כאן מסביב !!
אני הייתי בהלוויה הנל בחברון. הלוויה מלאת כאב ובכי ואני ראיתי שם את האלימות של השוטרים! עקמו ידיים ורגליים ואת עוצמת המכות אתה לא ראית !!! נכון זה נעשה אחרי שמספר לא גדול של חברה שהתחילו לזרוק אבנים והשליכו את כאבם על בתי הערבים.אני לא הסכמתי עם זה אך אלימות של שוטרים ראיתי וזה קורה גם במקרי פינוי של התנגדות פסיבית!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הפתרון-לצאת ולהשאיר הפסיכים שם
ל"ת
דני,
20/01/05 09:28
|
|
 |
16.
למה צה''ל נשאר שם???
אבי,
20/01/05 09:25
|
אני לא מבין לא מספיק לצה''ל המלחמה מול הפלשתינים , הם גם צריכים להילחם במתנחלים? לדעתי צה''ל צריך לבצע את ההתנתקות בצורה חלקה ומהירה , פשוט מודיעים באיזה יום צה''ל עוזב את השטחים וזהו מי שרוצה לקבל פיצויים מהמדינה יעזוב עד תאריך זה וכל האחרים שישארו על אחריותם וכשירצו לחזור ייחשבו כתושבים חוזרים ולא יקבלו פיצויים בלי מלחמת אחים , בלי אלימות , בלי שום בעיה
נראה את המתנחלים האילו שמשפילים על בסיס יומי את אילו שמגינים ומצילים את חייהם על בסיס יומי. בושה וכלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
לא משנה,
20/01/05 10:46
|
אני רוצה לראות איך תגיב אם זה מה שיקרה והמון ערבי מוסט יעשה לינץ במאות גברים נשים ותינוקות. אתה לא זוכר את הלינץ ברמאלה? תכפיל את זה פי מאה או אלף ואז נראה איך תגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה נזכר רק עכשיו???
אריה,
20/01/05 09:25
|
אולי כדאי גם לכתוב מחדש את סבלם של כל משפחות נפגעות אוסלו ולהגיד כמה קשה להם? אני לא קיצוני בדיעותי אבל גם הפעם מדובר בתופעה המדאיגה של עיתון עושה חדשות ולא רק מדווח עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נזכר כעת-אל תאמינו לשוטר בכל
מיקי לימוני,
אלמגור,
20/01/05 09:52
|
|
 |
14.
שימו לב לציטוט שמובא
שימו לב,
20/01/05 09:16
|
בסוף הכתבה ''כך יוכלו חבריך ובני משפחותיהם להיות ערים לסכנות הצפויות להם, במידה ושרון ימשיך בתוכנית הטרנספר ההזויה שלו לאלפי תושבי גוש קטיף''.
האם זה איום שכך ייעשה לכל שוטר וחייל שיבוא לפנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אביעד ויסולי-אתה מחבל!!!
אלי,
ת''א,
20/01/05 09:15
|
אביעד ויסולי! כקצין משטרה בגימלאות אני ועשרות חבריי גי'מ ''צעירים'' נגיע בהתנדבות כידי לפנותכם חבורת עבריינים פוחזים שחושבים כי קדושת האדמה גדולה מקדושת האדם.. האם כבוד השוטרים הפקר? אוליי השוטרים בשירות פוחדים קצת ''מתיקים ירוקים''/מח''ש או מעצירת קידומם אך אנו נבוא חדורי אמונה כי ישנו חוק שווה לכולם תושבי ש'כ הארגזים והתקווה כתושבי יצהר ותפוח ובאם תעזו רק לפגוע בשוטר הראשון ו''דמכם בראשכם'' ראו הוזהרתם!!!!ואתה ויסולי ככל המתנחלים רק מתבכיין כשאתה מעלה את שמו של זה מחוות השיקמים ''של נעלך מעל רגלך'' ואת זה אזכיר לך ביום הפינוי...זאת אני מבטיח לך אישית...אלי מתל-אביב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!! מי יתן וירבו כמוך!
ל"ת
גיא,
אור יהודה,
21/01/05 23:04
|
|
 |
ויסולי גר בחיפה
ל"ת
יודע,
20/01/05 10:58
|
|
 |
''דמכם בראשכם'', לא! דמנו בראשכם
עין תחת עין,
שן תחת שן!,
20/01/05 10:46
|
אתם העומדים עלינו לכלותנו. אתה, חלאה, מבטיח שתבוא לגרש יהודים מבתיהם, סתם מתוך שנאת ישראל עירומה ומתועבת! אני לא מה שאתם קוראים ''מתנחלת'', אני יהודיה בארץ ישראל, ואותי, כיהודיה, אתם מתכוונים לגרש מארצי. זה עשרות שנים שאתם ומנהיגיכם, כוהני דת ה''שלום'' הנקרופילית להכרתת זכר ישראל מתחת פני השמים, מכשירים את הרקע לרצח יהודים. חבל שלא האזינו לי כל השנים ולא הבינו שיש לנו עסק עם גדולי שונאי ישראל בעולם, מהרסינו ומחריבינו מבית, שיש להילחם נגדם בכל האמצעים, קל וחומר, כשאתם באים עלינו עם כל הצבא והמשטרה. אם יישפך דם, כולו יהיה בראשכם! כמו כל הדם הנשפך כמים בארצנו, בגלל שיתוף הפעולה שלכם גם גדולי רוצחי ישראל בדורנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלאי, אבל אנחנו יותר חזקים!
ל"ת
רק הדם שלכם,
יישפך!!!,
20/01/05 11:00
|
|
 |
12.
אביעד ויסולי וחבריו חכה שאני
חן,
20/01/05 09:15
|
יתגייס במרץ ואני אשתתף אתה לא תגיד דברים כאלה... אני יעקם כל חוק שאפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המתנחלים תפנימו-זמנכם עבר!!!
אלי,
20/01/05 09:14
|
אתם הולכים ומשניאים עצמכם על רוב העם!! בקרוב - הפינוי הגדול מתחיל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מנוולים. ''מלח הארץ''. לא יותר
בהלם,
20/01/05 09:14
|
|
 |
9.
להשאיר את המתנחלים בשטחים
אבי,
20/01/05 09:14
|
ולצאת משם בלעדיהם נראה אותם נשארים יותר מיומיים אחרי שצה''ל יוצא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שרון - אתה גורם למלחמת אחים.
ל"ת
אליעזר,
20/01/05 09:13
|
|
 |
7.
מתי כבר נבין שאנחנו במלחמה?
ל"ת
תנו לצה''ל לנצח!,
20/01/05 08:53
|
|
 |
6.
לצאת מהשטחים
י,
20/01/05 08:52
|
ולהשאיר שם את כל הפסיכים שרוצים להשאר שם. שיסתדרו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מדובר בחבלנים ולא מתנחלים בושה
ל"ת
משה,
פ'ת,
20/01/05 08:47
|
|
 |
4.
רבותיי מדינת מערב הפרוע
אזרח-מודאג,
20/01/05 08:44
|
אין צורך לפנות כלום
פשוט צריך לצאת ולעזוב אותם לנפשם
שהערבים ישברו להם את העצמות
המתנחלים הם סכנה קיומיות בדיוק כמו הסרבנים
סרבן יש לשלול אזרחות מתנחל שישאר שם ויגן על עצמו ומשפחתו
אזרחי מדינת ישראל השפויים אינם צריכים להענש בגלל חבורת תמהונים וקצוניים משני הצדדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אלטלנה II. כך ולא אחרת.
דוד,
הרצליה,
20/01/05 08:43
|
יש רגעים בהיסטוריה של עם שישנה כוחנות בין בני אותו עם. השאלה רק ידו של מי תנצח. מי מוכן לשאת את חרפת הדורות על שכמו. לי התשובה ברורה, השאלה מה חושבים אנשי הממשלה והכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות שהפעם אלטלנה תתקיף
שכת חבר,
20/01/05 09:17
|
|
 |
אתה באמת חושב
דורון,
20/01/05 09:11
|
שישראלי ממוצע מכיר את הסיפור של האלטלנה? כאשר רוב הישראלים לא יודעים מה משמעותו של תמרור עצור, למה נועדו המאותתים או היכן קבור בן גוריון...
אני בספק גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים באמת בורים
ל"ת
גיל,
20/01/05 10:18
|
|
 |
2.
חבורת פושעים
עמית,
צפון,
20/01/05 08:39
|
חבורות הפושעים שבתוך ציבור המתנחלים הפכו להיות הזנב שמכשכש בכלב. הכלב הוא גם ציבור המתנחלים שומרי החוק וגם כל אזרחי מדינת ישראל. צריך להתייחס אליהם כאל רוצחים בפוטציה, מחבלים. צריך לנקוט במדיניות ''אפס טולרנטיות'' ולהענישם במלוא חומרת הדין. אי אפשר להבין התייחסות כזו לשומרי החוק וחוסר תגובה מצד רשויות השילטון כמוה כמעילה בתפקיד והפקרת הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפושעים הם המגב''ניקים
ציפי,
רמת גן,
20/01/05 10:11
|
כל מי שנחשף אי פעם לפועלם של אנשי יס''ם או מג''ב יודע שהם מחפשים אלימות ורוצים לראות דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון-הם היכו אותי כשהייתי כפות
נחמן פרקש,
כלא רמלה,
20/01/05 10:38
|
|
 |
1.
הזדהות עם שוטרי מג''ב
חיל מילואים,
נגב,
20/01/05 08:37
|
ישנה קבוצה לא קטנה של מתנחלים אשר מרשים לעצמם לזלזל באנשים המשרתים את המדינה(שוטרים-וחילים) וליפגועה בהם ובעזות מצח מאשימים את רשויות החוק. לאנית דעתי יש להתיחס עליהם כאל מחבלים לכל דבר. ''קיצונים נמעסתם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כילד נדרסתי על ידי שוטרי מג''ב
ניר,
20/01/05 09:36
|
המשטרה מפעילה באירועים שונים אלימות רבה וכאשר הרוחות מתלהטות אנשים עלולים לשכוח שמדובר בנציגי החוק ולהגן על עצמם. המשטרה צריכה לשאוף לבודד אירועם מבחוץ ולא לפזר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטרי מג''ב רצחו 50 איש בכפר
עאבד מדבולי,
כפר קאסם,
20/01/05 09:54
|
שלי בחסות המדינה וקיבלו קנס של אגורה!
אנו מזדהים עם המתנחלים בנוגע לחיל הבריונים הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצמך שמאלן קיצוניי
יעקב,
מן ההר,
20/01/05 09:13
|
אם תשים לב המגבניק הלך פעם נוספת להרביץ ליהודים אחרי ש''נפצע'' אולי כל הסיפור בלוף.? היום מיטב הנוער ומייטב החילים באים ממתישבי יש''ע הגבורים . שמאלנים עלוקות- נמאסתם!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|