 |
56.
תקופות אפלות
שרון,
31/03/05 15:24
|
דוברת עיריית עכו- אנחנו מחכים להתחייבות מצדכם להפסיק את הרעלת הכלבים. אלו שיטות מתקופות אפלות שאין להם מקום בחברה מוסרית. בהחלט לא מוצו פתרונות של אימוץ ומסירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עד לאן אפשר עוד להיתדרדר????
דנה,
21/01/05 18:53
|
עוד מעט אנשים יתחילו להרעיל אחד את השני!!! כלבים משוטטים שהם תוצאה מבעלים חסרי אחריות וחסרי לב שזורקים את כלביהם לרחוב ללא רחמים- אותם אפשר להרעיל? אז למה אם כן לא ניקח את כל ההומלסים שמכורח הגורל מוצאים עצמם ברחובות ומפריעים לכמה אנשים.......ולא נרעיל גם אותם וניפטר גם מהם??? ומה הלאה- נרעיל גם ילדים בבתי יתומים???-גם הם הרי לא רצויים, אז למה שלא נרעיל ונרצח גם אותם? הא?? אנשים חולים יש לנו בעולם. הכל רק נהיה גרוע יותר ויותר. תתעוררו אנשים, החיים הם כמו בומרנג- הכל חוזר. תהיו טובים ותנו לחיות לחיות למען האל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עוד סיפור בהדרדרות של עכו....
שוקי,
21/01/05 06:56
|
ראש העיר מטביע את העיר הזאת עוד יותר... די כבר להרוס אדון לנקרי תחזור לקריות ותעזוב אותנו בשקט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מדינה רשעית
אני,
20/01/05 22:45
|
למה מתעללים ככה בחיות? חתולים וכלבים לא יכולים להתלונן אז מותר לעשות להם הכל? שטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני תושב השכונה, ושלא יבלבלו!
שי,
עכו,
20/01/05 21:02
|
לא להקה ולא נעליים...!!! אני גר בשכונה הזאת כבר קרוב לעשור. אני הייתי עד לאין ספור היתעללויות בכלבי השכונה. במקרים שבא המשטרה הייתה מעורבת לא התבצע שום שינוי! ראש העיר יכול למקור איזה לוקשים שהוא רוצה לציבור! אני חיי בשוכנה הזאת ואני יעיד על אותם מיקרים שבעלי כלבים יוצאים לטיול עם כלבים ונרגמים באבנים! ילד בן 2 לא צריך ליראות את הכלב של השכן מפרקס למוות מו לעיינו...!!! כלבים נושכים ילדים שמתעללים בהם...!!! ואני גם מזמין את ראש העיר לראות את המצב בעצמו בכל יום בסיום הלימודים של בית הספר הצמוד. בזיון לראשות הוטרינרית ששותקת על זה! בזיון לעירייה שמתרצת את זה! וחבל שלצער בעלי חיים אין מספר כוח להיללם בזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשבר הלב, שי .
ל"ת
פרוותונים,
21/01/05 01:25
|
|
 |
היום זה אצלי, מחר בבית שלך!
ל"ת
שי,
עכו,
21/01/05 03:19
|
|
 |
51.
והעם שותק...
טל,
20/01/05 18:55
|
מי? מה? מו?? אז עשו את זה - ועשו את זה..והעם? שותק! אולי אולי - צריך להקים מחתרת נגד התעללויות בחיות? למה הבית משפט לא מבין מה זה ''להעניש'', למה מדובר בחיות, נכון?? נכון? יש לא''י, עם כל אהבתי אליה - בית משפט עלוב! למה לא מענישים? למה לא פותחים את הפה אחת ולתמיד וחושפים את המסכה האמיתית? למה? נו באמת..רבותי! איך אנו נציג את ארצינו? כארץ שמתעללת בחיות?? כמדינה שלא יודעת לשפוט אנשים! אפילו לא הוגש כתב אישום, למה בית המשפט עושה על חיות איקס כזה גדול..! למה לא מעניין אותם חיות, חיות זה דבר בעל קצת פחות חשיבות?? נכון? אולי בעיניכם זה ככה אבל ישנם אנשים שנקרע הלב לקרוא כאלו כתבות. נקרע הלב למצוא בימי שבת מודעה ''למכירה גורי פקינז וגורי גולדן'' בזמן שכל החנות חשוכה לגמרי והגורים שוחים בתוך הצרכים שלהם. אז זה קורה? אכפת להם?? אכפת לבית המשפט ?? מה זו הפרמיטיביות הזו? בית המשפט? לזה אתם קוראים ''בית משפט''? אתם יכולים לקרוא לזה בית מזבלה, שרק כמה ארונות שם וכמה שולחנות יקרים עומדים שם, אבל חוץ מלא לשפוט בצדק את המתעללים בכלבים הם, השופטים יושבים שם רגל על רגל בזמן שהם, כן כן, מרוויחים מיליונים! הגיע הזמן לשם שינוי שבית המשפט יפתח את העיניים!!! הגיע הזמן שמישהו יגיד לבית המשפט ''סטופ!'', אני לא יכול זאת כי אין לי את ה'קשרים' שרק הם אולי , ב-20% יכולים לעזור.. מה עם ראש הממשלה היקר שלנו שלא נוקט אצבע למתעללים בחיות? חולף לו היום בזמן שבני אדם מתעללים בחיות? וטוב שהילדים ייחשפו לכך - שיילמדו היכן הם חיים!!!! שיילמדו לא להיות כאלה..לעזאזל! איך אדם מסוגל להיות ללא חוסר מצפון לאחר שהוא עושה כזה דבר?? איך? עכו, אני מבזה אתכם! אני מרחם עליכם, למה איזה שם יש לכם עכשיו! א''י, הגיע הזמן שתעשי משהו!!!!! משהו!!!! אתם לא מאמינים עד כמה בע''ח תרמו לאדם, עד כמה הם תרמו לעולם!!!! תאמינו לי, לא מגיע לכלבים להיות בצה''ל, לא מגיע לכלבים להיות כלבים שמשמשים לגישוש אם זה מה שעושים להם!!! מה שנקרא ''טובה תחת רעה''..הכלבים עושים לנו טוב - ואנחנו עושים להם רע! תאמינו לי - צריכים כולנו להתבייש! להתבייש שזה העולם שאנו חיים בו.. הגיע הזמן סוף סוף להקים איזושהי מחתרת, להקים איזושהי משטרה לכלבים!!משהו שיעזור להם, למה אף אחד לא שופט אותם? למה אף אחד לא אוסר את אחד הנאשמים באחד המקרים?? אולי אז יילמדו לקח ויבינו שאסור לעשות זאת. לבי נמס מלקרוא הודעה זו. מקווה שהובהרו כאן כמה דברים חדשים לאחד מהאנשים, ולראש עיריית עכו - אתה יכול לחזור מהמקום שממנו הגעת לעולם ה''מקסים'' הזה, תתבייש לך! בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת!!!
מוריה נחום,
מחולה,
25/02/05 08:22
|
אני מסכימה איתך וה לא רק בקשר לכלבים! בני האדם פשוט אכזריי'ם יותר מדור לדור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שאת כלבה רצינית!!!
ל"ת
זאב בודד,
20/01/05 21:16
|
|
 |
עלאק זאב בודד. אוגר בודד.
ל"ת
פרוותונים,
21/01/05 01:28
|
|
 |
מדוע אתה חושב כך?
טל,
20/01/05 21:42
|
|
 |
לא להתייחס אליו !
ל"ת
לא להתייחס,
ת''א,
22/01/05 12:23
|
|
 |
אתה אומר הכל פעמיים
אלון,
נתניה,
20/01/05 20:44
|
|
 |
אז קרא חצי מההודעה
טל,
20/01/05 21:44
|
|
 |
הוא לא אמיתי, טל.
פרוותונים,
21/01/05 01:52
|
תשובה לעניין, אבל גם אם הוא יקרא אותה שש פעמים זה לא ייכנס לשום מקום. האחד הזה עלה לכאן, לדעתנו, כי משעמם לו. אנשים כאלה שעולים לשמוח בסבלו של הזולת - גם אם גילם צעיר - קוצרים בחיים הרבה סבל בתמורה. הוא ילמד. זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
צורת ההמתה מעשה נבלה .
ל"ת
האזרח המודאג,
20/01/05 17:06
|
|
 |
49.
this dogs bit poeople!
ל"ת
jew,
20/01/05 16:50
|
|
 |
This JEW costs jobs to people
ל"ת
DOG(פרוותונים),
20/01/05 17:12
|
|
 |
48.
מה אתם מצפים מעירית עכו
לא מאמינה,
לעיריה,
20/01/05 16:48
|
שם יש הרבה מפגרים שלא מבינים מהחיים שלהם כלום.על אחת כמה וכמה רחמנות על חיות. כנראה שהפקח הוא אדם/חיה אטום לב. יש להעמידו לדין בדחיפות ושישב כמה שנים טובות. אולי אפילו זה פקח ערבי והם הרי מפחדים מכלבים,אז אולי זה המקרה. אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבים בעכו
ט,
עכו,
21/01/05 10:46
|
הפקח- האו יהודי. הראש העיר- הוא יהודי. הכלבים -סובלים באותה מדה מכל בן אדם רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תנו לחיות לחיות-מה אתם שווים??
דנה,
ראשל''צ,
20/01/05 16:45
|
במקום לתבוע לדין את האחראים אתם שולחים מכתבים??? מה הפלא שעיריות לא מתייחסות אלכן ברצינות?? אותו הכלבן יכל לתת לכלבים טשטוש או להרדים ואתם לא תובעים את האחראי על הפקודה לדין??? תתבישו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי את הודעה מס' 8. דנה.
פרוותונים,
20/01/05 17:08
|
כי בהודעה זו כותבת אתי אלטמן שתוגש תלונה במשטרה נגד האחראים. אבל עזבי, את צודקת: ש'תנו לחיות לחיות' יתביישו בכל זאת. מה'כפת לנו, נכון ? בשביל מה הקימו את העמותות אם לא בשביל להתבייש ? מצד שני , אומרים ש'אין הביישן למד'. אז יצאנו קצת מבולבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יש איסור חמור על הרעלת חיות
אמירה,
גוש דן,
20/01/05 16:44
|
בתור תושבת גוש דן שיודעת שאסור להרעיל כלבים/חתולים גם לעיריות. עירית עכו-תבדקו ברשויות האחרות. חל איסור ח מ ו ר על הרעלת חתול/ כלב!!!!!!!! יש למצות חזק את הדין עם אותו מרעיל כלבים !! שישב בכלא אם אינו יודע דרך אחרת להשתלט על כלב.זו היתה עבודתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Why use such abusive methods.
eyal,
abroad,
20/01/05 16:41
|
|
 |
44.
טראומה לכל החיים לילדים
ל"ת
D,
20/01/05 16:33
|
|
 |
43.
החברהם הטובים ביותר של האדם
קרן,
בת ים,
20/01/05 16:30
|
איך אפשר לפגוע בחברהם הטובים ביותר של האדם.
כ-ל-ב ראשי תיבות של
כולו לב !
מזה עשוי הכלב
מלב טהור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
what a shame
hen,
italy,
20/01/05 16:29
|
i cant read this staf ,shame , i wish all of those who done it will be panished and will get what they deserve and die in the most evel way i am ashamed to be part of this comunity
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לכל המטומטמים שהגיבו פה
תנו לחיות לחיות,
20/01/05 16:19
|
רק לאלה ששונאים את החיות ובעד ההרעלה אתם מטורפים? ממתי כלבים הם יצורים רעים ואכזריים שראויים לכל סוג של התעללות אפשרית? כלבים (וחיות בכלל) הם כל מה שהאדם אף פעם לא היה ואף פעם לא יהיה- הם חמודים, מלאי שמחת חיים ורצון לחיות. ראיתם אי פעם כלב מתאבד? (מתייחס לתופעה המזעזעת של בני נוער רבים שמתאבדים בעיקר בגלל שההורים שלהם יודעים יפה מאוד איך להתאכזר לחיות- מה שמוביל אותם למסקנה שגם לילדים שלהם אפשר לעשות את אותו הדבר).ראיתם אי פעם כלב רוצח מישהו? נכון, כלבים הרגו אנשים וחיות אחרות בעבר, אבל הם הרגו בשביל ל-ש-ר-ו-ד!!!! זה שונה לגמרי מאנשים שהורגים אחרים בגלל כסף או שטחים או דעות פוליטיות. מסקנה: כל אלה ששונאים כלבים ובעד הרעלת חיות בכלל- הם לרוב גם אלה שמזלזלים בחיים של אנשים אחרים. (כן, אני יודעת שיגידו לי שזה להפך, אנשים שונאים חיות כי הם סכנה לאנושות וכו',אבל-ותסלחו לי על הביטוי- זה בולשיט ובלבולי ביצים. אנשים שלא אכפת להם מחיות לא אכפת להם מחיים נקודה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
רעל
מיה,
ת''א,
20/01/05 16:18
|
|
 |
39.
למצות את הדין
זיו,
20/01/05 16:16
|
להגיש תביעה נגד העיריה והמעורבים בדבר . בנוסף כל מי שנחשף לתופעה שיגיש תביעה על נזקים נפשיים צריך לקרוע אותם שהדבר לא יחזור על עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולה כלבים מגעילים
ל"ת
jhho,
20/01/05 16:21
|
|
 |
צודק. הם לא שווים את הרעל.
פרוותונים,
20/01/05 17:15
|
הכנו לך לימונדה, חמודי. זה מר ? הלימונים קצת בוסר, אולי. תשתה , זה בריא לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני מאחל לראש העיר...
מושי,
phila,
20/01/05 15:48
|
|
 |
לא חבל על הכלב שצריך לסבול
רוית,
20/01/05 15:53
|
|
 |
37.
מה הרעש המיותר הזה?
ל"ת
קובי,
נתיניה,
20/01/05 15:45
|
|
 |
קובי קורא בקול רם כשהוא כותב
ל"ת
פרוותונים,
20/01/05 17:22
|
|
 |
קובי קורא בכל רם כשהוא כותב...
ל"ת
פרוותונים,
20/01/05 16:23
|
|
 |
36.
במדינה מתוקנת ראש העיר היה עף
אוהב אדם וחיה,
20/01/05 15:43
|
|
 |
35.
''מסכנים הילדים! נחשפו למראות!''
ריינר,
20/01/05 15:39
|
טוב מאוד! שיתעוררו! שידעו מאיפה המקדונלדס שהם אוכלים או ה''מאמא עוף'' שהם בולעים הגיע לצלחת. זונות! נ.ב לעריית עכו! העיר שלכם כ''כ מסריחה ומגעילה, אני מתפלא שהגיע שישם יצורים חיים חוץ מאנשים. איכס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עיריית עכו והעומד בראשה
לנקרי,
עכו,
20/01/05 15:29
|
שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו, אינו אשם. בתור אחד שכבר פגש אותו הבן אדם חסר מוח. מדהים שאנשים הצביעו לו (מה שמרמז גם על רמת האוכלוסיה בעכו..) לגבי הגברת צוקר, אותה במקרה אני מכיר אישית,מדובר בבובה שתפקידה לכסתח על מעשים נבזים וזאת היא מנסה לעשות. אל תחפשו אצלה אידיאלים כי לא תמצאו.
עיריית עכו נראית בדיוק כפי שהעיר נראית ולכן זה כך.
ולמר לנקרי היקר באדם אקדיש את הפתגם: כל כלב בא יומו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
''אני קורבן משמע אני קיים''
אזרח קטן,
20/01/05 15:28
|
כל אחד מרגיש צורך נואש להיות קורבן במשהו, אחרת לא יקבל כותרת בעיתון (וזה דבר נורא נורא חשוב!). אז, בואו נראה, איזה עוול עיוות את נפשי הרכה היום? איך פגעו בי? אני קורבן תמידי, אין בי יכולת להתמודד עם כלום, כל דבר הורס אותי ללא תקנה. קופחתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בבועה...!!!
שי,
עכו,
20/01/05 21:29
|
אף אחד פה לא קורבן... כי שפה מת זה הכלב ולא אף אזרח... שכלב יפרקס לך על מפתן הדלת ויוציא קצף מהפה בגלל שאיזה אידיוט לא הצליח לעשות השד יודע מה... אז ניראה מה אתה הייתה עושה... לך תסביר עכשיו לילד למה כלב רץ ומתנגש בקיר ושובר את המפרקת או למה יש אנשים רעים שהרעילו כלבה מניקה ועכשיו יש 5 גופות גורים של גורים והוא לא יכול לשחק איתם! אתה יודע מה, לא צריך את הכותרת הזאת מעיתון. כי לי זה לא יתן כלום! אבל אם לא הייתה הכותרת הזאת אולי עכשיו הגורים האלה חיים ומשחקים עם הילד הזה שהיה צרייך לראות את המראות האלה של מוות עוד לפני שהוא ידע ביכלל שמישהו רץ בשכם או שקיים בכלל דבר כזה שניקרא צבא! אתמול זה היה בבית שלי מחר אצלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לאזרח עם הקטן !
פרוותונים,
20/01/05 17:28
|
הכלבים האלה ממש מגזימים. אתה כל כך צודק. איזו בכיינות. אז הרגו אותכם ! אז עשו את זה בסטריכנין, לאט לאט ותוך כדי יסורים קשים ! נמושות ! ספר להם מה עשו לנו בטירונות ! איך תיזזו אותנו השכם וערב ?! איך לא נתנו לנו זמן למיקלחת ? (ואפרופו מיקלחת, הרי שם זכית מהחבר'ה בתואר 'אזרח קטן', לא ?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע על מה אתה אתה מדבר
עד,
עכו,
24/01/05 14:42
|
אתה יכול ליבכות כל היום וזה לא אומר שאתה יכול להיתעלל בעלי חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תגובה למר 16
גלית,
20/01/05 15:21
|
אני מאחלת לך, לדוברת של עיריית עכו ולמוציא להורג, מיתה דומה לזו של הכלבים.תבלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אכזריות בלשון המעטה
אלינור,
תל אביב,
20/01/05 15:21
|
הלוואי ומרעיל הכלבים יחווה בעצמו את סבלם של הכלבים החמודים האלה. איך אפשר לפגוע בחסרי ישע??? עיריה של אנשים אכזרים!!!!!! אוכלי חינם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עונש מאסר למרעילים באכזריות
Ofir,
יבנה,
20/01/05 15:20
|
|
 |
29.
ל4 רק מפלצות משרתי השטן
שלי,
20/01/05 15:18
|
יכולים להרעיל בעלי חיים. לעריית עכו ושאר הרשויות כמו כפר ורדים. היחס שלכם לחיות מראה את היחס שלכם לבני אדם. תפסיקו מייד עם ההרעלות הלכידות ושאר מעשי כת השטן שאתם נוהגים עלפיהם כלפי חיים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אלוהים עשה טעות שנתן את השליטה
רוית,
20/01/05 15:16
|
בעולם לבני האדם . ביזיון איך שאנחנו מתנהגים לכל הקשור בטבע וחושבים שרק לנו יש זכות קיום . ול 16 ו 19 עוד לא המציאו את המילה שתתאר את טיפשוטכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בושה חוסר אנושיות
מיה,
תל -אביא,
20/01/05 15:14
|
איך מתעללים ככה בבעלי חיים אתם לא מבינים שהם כמו בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה להרוג? אני רוצה כלב
מגיבה,
20/01/05 15:13
|
תשלחו לי כלב כלבים יותר נחמדים מבני אדם!
כל האנשים שזורקים את הכלבים שלהם לרחוב אכזריים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא רק בעכו
רון ליון,
צפון,
20/01/05 15:13
|
בכל מקום מרעילים וזה מגעיל ואכזרי למה אין חוק נגד זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שיטות מודרניות יותר ! אמל'ה
סימי,
טירת כרמל,
20/01/05 15:12
|
|
 |
23.
עיריה של בהמות
ל"ת
חן,
20/01/05 15:09
|
|
 |
22.
משהו מוזר הולך בעיריית עכו
אני,
20/01/05 15:03
|
יש כמה דברים תמוהים שמתרחשים שם על ידי הוטרינרית העירונית, התגובה הלקונית של דוברת העיריה לא תצליח להסתיר מה שקרה שם באמת, אולי תבתבל אנשים תמימים שקוראים אבל לא אנשים שגרים במקום. חייבים לבדוק לעומק את הנדוקות הבאות: 1. האם באמת היה מקרה נשיכה של ילד? אם כן זה מוזר ביותר שהמקרה לא הופיע בעיתונים . האם יש אישור ממשרד הבריאות שאכן היה מקרה נשיכה של ילד על ידי כלבים בעכו? זכותנו לדעת אם באמת היה מקרה כזה או שלא . 2. הפקח של העיריה צריך לנקוט קודם באמצעים הבאים: א. ניסיון לכידה רגיל של הכלבים ב. ניסיון לכידה עם חץ הרדמה רק לאחר מיצוי שתי האפשרויות האלה מותר להוציא היתר פרטני ואישי למקרה לכידה של כלב מסויים, האם היה לוטרינרית של עכו אישור פרטני לגבי כלבים במקום ספציפי? או שהפקחים הרגו ללא היתר מתאים? יש סיכוי סביר שההרעלה בוצעה ללא מיצוי פעולות א ו ב וגם ההרעלה עצמה לא בוצעה על פי הנוהלים. זה נושא שיש לבדוק ולחקור אותו כדי לראות האם הוטרינרית העירונית של עכו פעלה על פי הנוהלים. 3. לפי מיטב ידיעתי אין תחנת הסגר בעכו, נסו לשאול את הוטרינרית העירונית של עכו לגבי תחנת הסגר ו ותתקלו בתחמקויות, גימגומים והתחמקויות לא ברורות, משהו שם מוזר ביותר וחייב חקירה מעמיקה.
היגיע הזמן שמישהו יתחיל לפקח על פעולות תמוהות ובבלתי מתקבלות על הדעת של וטרינרים עירונייםמ ועיריות שפועלות בצורה לא תקונה ואחרי זה מתחמקים באמצעות הדובר שלהם.
משהו מוזר קורה בערים בצפון לגבי התנהגות לכלבים בשבוע האחרון, מישהו חייב להתחיל לפקח על הדברים כמו שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
liars-theyre torchering animal
ל"ת
Elad,
20/01/05 15:01
|
|
 |
20.
ראיתי לפני שנים הרעלת חתולים ו
ריטה,
תל-אביב,
20/01/05 14:58
|
|
 |
19.
תגובה ל 16
איתן,
20/01/05 14:51
|
|
 |
רק בסלע שנקרא: 'הראש שלך'
ל"ת
פרוותונים,
20/01/05 18:14
|
|
 |
18.
שקרנים. מזל שיש דוברת...
שחר גולן,
20/01/05 14:48
|
מזל שיש מי שתשמש עלה תאנה לפעולות הנפשעות של העיריה. מי ינקוט עכשיו בצעד ויתלונן במשטרה? כאילו שיעשו משהו. הרי ברור שישלחו את הדוברת שתגיד שכולם מצטערים ויעבור לסדר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
דעה קצת אחרת
לאה,
ירושלים,
20/01/05 14:47
|
כאמא לילד בן 14 שננשך = נטרף קשות ע''י אמסטף שטייל משוחרר ליד בעליו, פיתחתי שנאה לכל הכלבים המשוטטים למיניהם - ולבעליהם הכלבים על 2 . אני בעד חיסול תופעת הכלבים המשוטטים - אבל - בצורה הומאנית, בוודאי שלא לעיני ילדים. ולכם - אוהבי בעלי החיים - לפני שאתם צועקים על הרשויות - הקפידו לשמור על החוק - כלבים קשורים וזמם (מחסום) על הלוע שלכם. כלב שמטייל עם בעליו - כדין - לא יאכל רעל מבעד למחסום שלו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיצה מהרופא.
פרוותונים,
20/01/05 16:54
|
פיתחת שינאה ? זה בריא לנקבוביות העור ! ואם ירדימו את כל המשוטטים מי יישאר לך לשנוא ? תשאירי לעצמך כמה כלבים חיים, לאה. (רק בשביל הנקבוביות...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יאללה הגזמתם כולכם
יוחנן,
20/01/05 14:43
|
כולה כלבים משוטטים שנשכו ילד , טוב מאוד שהרגו אותם ולפני שהם ינשכו מישהו נוסף. לכל בעלי הכלבים יפי הנפש שמיסתובבים עם הכלבים בפארקים ודינות וברחבות ומתנפים עם צועה ושתן .....
ואם נשתמש פה בתגובה הפוכה ל תגובה מספר 4 אז : ''רק חיות יכולות לגדל חיות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק יוחנן 100% !!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
לילך,
20/01/05 19:49
|
|
 |
לי - לח. לח ומלוכלך.
ל"ת
פרוותונים,
21/01/05 01:38
|
|
 |
הסבר בתור עד
עד,
עכו,
20/01/05 18:09
|
בתור אחד שמכיר את הכלים האלה הם לא נושכים ואים כן אז היתה סיבה כי כמו הילד שננשך יש עוד הרבה כאילו שבאים זורקים אבנים לעבר הכלבים מקניטים אותם ומכים בהם במקלות ומי ששאל מה עם המשתרה אז קראו להם עשרות פעמים והם לא עושים כלום בנידון וביגלל זה העיר עכו ניראת ובמיקרה הזה מיתנהגת ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה 0 וזבל :)
ל"ת
זיו,
20/01/05 16:18
|
|
 |
תשתדל למות לפני ערב פסח השנה.
פרוותונים,
20/01/05 16:09
|
|
 |
FUCKIN PSYCHO
ל"ת
אלון,
נתניה,
20/01/05 20:46
|
|
 |
לא פסיכו - פסחו !!!
פרוותונים,
21/01/05 12:36
|
אתה יכול לחכות עד ל''ג בעומר - ואז לפרוש. ( קיבלת אורכה )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.. צדק צדק תרדוף.......
ל"ת
גיל,
צפון,
20/01/05 15:32
|
|
 |
כמה צפון אתה ? נקווה שבלבנון.
ל"ת
פרוותונים,
20/01/05 16:11
|
|
 |
הלוואי שדינך יהיה כמו דינם...
אלינור,
תל אביב,
20/01/05 15:24
|
מטומטם אחד. חסר רגש לאיש כמוך אין זכות אפילו להגיב יצור עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יודע כל,
ניו-יורק,
20/01/05 15:06
|
מה קרה? כלב משוטט ברבים בלי לא קשור??? מיד להרעיל אותו. מה זה בכלל הדבר הזה. אתם פשוט בכיינים... כלב נושך ילד - למה העירייה לא עושה כלום, ואם העירייה עושה.. זה ''חמור מדי''... נמאסתם, יא כוסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חייב ללמוד להגן על עצמך.
פרוותונים,
20/01/05 16:16
|
''נמאסתם, יא כוסיות ?'' מה קרה חמודי ? גבר שלח לך ידיים לאשכים ? אתה צריך לאמר לו ''לא'' בתקיפות ! ואם הוא עונה לך: ''כשאתה אומר לי לא - למה אתה מתכוון ?'' פשוט תקום ותלך. אל תיתן לאף אחד לנצל אותך מינית. במיוחד לא שם - בניו יורק. אתה יפה מדי בשביל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה פשוט גאון
ציפי,
ת''א,
20/01/05 15:04
|
אדם נאור מקסים ואוהב . אין ספק. בונבון אמיתי, נכס לעולם וליקום כולו סוכריה פשוט סוכירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
ל"ת
שחר פרקיס,
20/01/05 14:51
|
|
 |
אולי זה ישמע מוזר אבל ....
הרצל,
20/01/05 14:58
|
אני שונא חיות ולא מזיז לי שהורגים אותם , במיוחד אם הם לא מועילות. אפשר לחשוב שאף אחד פה לא הרג גוק או נמלה , או לא אוכל שאוורמה וסטייק, פיתאום כולם ניהיו צר בעלי חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרצל היקר
שיר,
מרכז,
20/01/05 21:19
|
או שאתה חולה במוח או שהיתה לך ילדות מאוד עשוקה, ושההורים שלך לא ממש הצליחו להחדיר בך אהבה לשום דבר מלבד לעצמך. אדם שלא מסוגל לאהוב בעלי חיים - לא ממש מגיע לו לחיות, ולעומת זאת הכלבים - שהם החברים הכי נאמנים של בני האדם עליהם צריך להגן ולטפל בהם ולא להרעיל אותם. ולכלל האנשים אני מאחלת שלא נתקל בחיות כמוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזקים את ידייך, הרצל- ממי.
פרוותונים,
20/01/05 16:36
|
למה אתה כל כך מודאג מלהישמע מוזר ? אתה חייב ללמוד להפסיק להתבייש במה שאתה מרגיש בפנים. כשאתה מספק את עצמך בעצמך אל תתבייש לזעוק בקול רם וסקסי: ''הרצל.... הרצל....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרצל (אביטן?)
אורן,
20/01/05 15:24
|
תחזור למערה. בגלל אנשים כמוך המדינה נראית כמו שהיא נראית...
חוץ מזה, אם כבר מרעילים כלבים למה לא מרעילים חיות אחרות שלדעתי מסוכנות יותר, לדוגמא: אנשים כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפקרות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/01/05 14:37
|
זוהי הפקרות סביבתית של בעליעחיים החשובים לאכות הסביבה טיפול כושל ורשלני בבעיה מסוימת מישהו צריך לתת את הדין צער בעל חים שחור על גבי לבן בעלע חיים כאלה אפשר לגרש בעזרת קולות ירי ואים זה קרוב לבני אדם קודם לידע אותם על הפעלת אמצעי זה או להרדים אותם בחומר הרדמ ולפנות אותם לאזור אחר מרוחק או לצער בעלי חיים לא חיבים להרוג אותם בסוף הכלב יוכרז כבעל חיים בסכנת הכחדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רחמיים..
ליאת,
עכו,
20/01/05 14:36
|
כתושבת עכו ..עצוב לי ליראות דברים כאלו..באמת העיר מידרדרת.. ואין מה לעשות חבל שהכלבים חוץ מהתושבים גם סובלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תגובה
קספר,
20/01/05 14:35
|
אני אישית הייתי דוחף למי שהרעיל את הכלבים את הרעל עמוק בתוך הגרון
מניאקים זונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אחריות פלילית
עו''ד שטרקמן,
תל אביב,
20/01/05 14:32
|
יש להטיל אחריות פלילית על ראש העיריה והבכירים האחרים הנוגעים לעניין זה. לא להרפות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל כלב בא יומו!
אישה,
20/01/05 14:30
|
ולא, אני לא מתכוונת לכלבים התמימים, אלא לכלבים שעשו את הנבלה הזו! הדבר גרם לחשיפת מראות קשים בפני ילדים ומבוגרים? ומה עם הכלבים המסכנים שהורעלו לשווא? הם לא עשו רע לאף אחד!!!
מופתעת מהרוע בעולם האכזר הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשפןז בבית המשוגעים בעכו
גולדי,
20/01/05 16:05
|
עכו היתה ידועה בבית המשוגעים אשר בעירה, כנראה בגלל כל אותם אנשים רעי לב, בעלי משרת הרג ללא רחמים. יאושפזו כל אותם רוצחים ומקבלי ההחלטות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בטלויזיה רואים דברים הרבה
ל"ת
יותר גרועים,
20/01/05 14:25
|
|
 |
במיוחד כשהיא כבויה ואתה משתקף.
ל"ת
פרוותונים,
20/01/05 16:25
|
|
 |
תפסת תחת, אה?
אלון,
נתניה,
20/01/05 20:50
|
|
 |
בפסח.
ל"ת
פרוותונים,
21/01/05 01:22
|
|
 |
9.
אין רחמים, אין לב
בלייז,
20/01/05 14:21
|
|
 |
8.
עיריית עכו משקרת במצח נחושה
אתי אלטמן,
תנו לחיות,
20/01/05 14:19
|
שוחחתי עם האנשים בעכו. לא הייתה שום נשיכה של כלב. הכלבים ידידותיים ביותר. לא היתה שום סיבה להרעיל אותם ובטח ובטח לא ברעל אכזרי כמו סטריכנין. כלבה אחת היתה מטפלת ב 4 גורים שעדיין ינקו ממנה. הכלבה השנייה היתה באמצע המלטה כשבלעה את הרעל ומתה ביסורי תופת. אחד התושבים סיפר כי הפקח סיפר לו כי הרעיל כ 40 כלבים. עיתונאית שבדקה את הנושא לעומק לא מצאה מקרה של נשיכה במשרד הבריאות. תגובת העירייה היא תגובה של פאניקה וכיסוי תחת ולכן עמותת '' תנו לחיות לחיות'' תגיש תלונה במשטרה כנגד הוטרינרית והפקח.ראש העיר שנקלע למקום באותו יום ושמע מהתושבים על המקרה-אטם אוניו, נכנס לריכבו ונסע. זו רמת ההתיחסות של עיריית עכו אל בעלי החיים. כל מי שראה את המקרה מתבקש לסור למשטרת עכו ולהגיש תלונה נגד הוטרינר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתי כול הכבוד לך
רונית,
20/01/05 18:26
|
|
 |
7.
אפתיות וצביעות
מרים,
20/01/05 14:18
|
במקום לנסות ללכוד את הכלבים בשיטות שונות ולהרוג כל כלב הנמצא במקום רצוי היה לנסות לתפוס את הכלבים האשמים.
בנוסף לכך, ולא פחות חשוב, אם באיזור מסויים יש מספר רב של כלבים משוטטים ללא בעל רצוי היה לאסוף אותם, לבדוק את ביראותם, לתת להם מזון ושתיה ולפרסם מודעות אימוץ כלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל מה שעריית עכו נוגעת בו קורס
מרינה,
20/01/05 14:15
|
כמי שעבדה בעכו מספר שנים אני יודעת כי העיר נמצאת במצב רעוע והעיריה רק מוסיפה למצב זה: שירותים עירוניים כמעט ולא מתפקדים, העיר מוזנחת בצורה קיצונית, החינוך במצב אנוש. מי שעתידו יקר לו - ברח מעכו מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עירייה חסרת מצפון
נסים גבאי,
נתניה,
20/01/05 14:04
|
מה הם מבלבלים במח שכעת ''יסיקו מסקנות''. מה היה עד היום? המציאו את כדור הארץ היום, את ישראל, את עכו, ואת הכלבים המסכנים? הם פשוט ברברים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רק חיות מסוגלות להרעיל כלבים
צח,
ת''א,
20/01/05 14:01
|
|
 |
3.
ביזיון
ענת,
מרכז,
20/01/05 14:00
|
עצוב לי לשמוע שמזמנים לוכד כלבים כדי לתפוס את הכלבים ולהכניסם להסגר ובסופו של דבר מחוסר מקצועיות, רגישות וטפשות אין סופית אותו לוכד אכזר ומטומטם מרעיל את הכלבים. מבחימתי אדם שבכזו קלות דעת בוחר באפשרות של ההרעלה הוא רוצח לכל דבר וכפי שאני רואה את הדברים אותו לוכד היה צריך לעבוד גם חודש שלם עד לכידתו של אחרון הכלבים פשוט ביזיון בושה לעיריית עכו על התפקוד הבזוי תתבישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מעניין מי כתב את הנוהל הברברי
ספי,
20/01/05 13:59
|
הזה. פגרי חיות שהורעלו עלולים לגרום למחלות, ולתמותה של חיות אחרות בשרשרת המזון. הרעלת כלבים גם משדרת לציבור שחיי כלב הם הפקר ומכאן הדרך לאלימות נגד חיות קצרה. הרעלת בעלי חיים בחומרים גורמי ייסורים הינה לדעתי פשע מבחינה חוקית ואשמח מאוד לשמוע את אירגוני החיות בעניין. ייתכן מאוד שכמה אנשים בעיר המורעלת הזאת צריכים לעזוב את תפקידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עצוב...:-(
ל"ת
מעריצה מספר 1,
של פרוותונים,
20/01/05 13:51
|
|
 |
תחבקי עבורנו את הלב שלך.
פרוותונים,
20/01/05 16:28
|
|