 |
72.
הפסקה לצורך התארגנות מחדש.
לא נופל בפח,
21/01/05 22:17
|
ההסטוריה מוכיחה שכל הפסקת טרור עם הפלשתינאים היא לצרכי התארגנות מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
Police
NAT,
21/01/05 22:02
|
|
 |
70.
תקשורת שקרנית היו היום פצמרים
יודע,
21/01/05 21:44
|
|
 |
69.
שלשה מטענים הושלכו הלילה
נס די-נור,
דרום,
21/01/05 21:33
|
לא יבש הדיו עדיין על הידיעה הזו, וכבר הושלכו שלשה מטעני חבלה על כוחותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
its all bulshit
ל"ת
me,
us,
21/01/05 19:22
|
|
 |
67.
ההיסטוריה חוזרת
ארז,
21/01/05 18:47
|
1500 יהודים שילמו בחייהם על האיוולת של אוסלו - שמחבלים יגנו על בטחוננו. כמה יהודים יירצחו עד שניגמל מהתבוסתנות ומהגלותיות שאופפות אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right
Noni,
Israel,
21/01/05 19:52
|
Israel is the only country in the world who counts on terrorists to protect it from the very same terrorists who attack it. Sounds crazy but sadly it is true.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלטון מרכזי שם צריך להיותאחראי
ל"ת
זה הנסיון,
עם אבו מאזן,
21/01/05 19:21
|
|
 |
66.
ההתנקות חובה-זו הדרך ההגיונית
לפשרה המדינית,
קסאמים שמאסמ,
21/01/05 18:46
|
לכל העולם ואשתו יש חומרי נפץ וקסאמים אבל לא כולם יורים על כולם. על כל צד להסתפק בגבולות 67'(+-) זה הגיוני,זה הגון,זה מתבקש. הכרה לאומית הדדית ,והגשמת הלאומיות של כל עם במדינתו-זה בפלסטין וזה בישראל. אם אחרי זה הם ימשיכו עם קסאמים ושות'-- אי אפשר להיתקע עם ה''אם'' הזה לנצח. זו תהיה סטואציה אחרת ונדע להתמודד איתה. יציאה שלנו מה''שטחים הכבושים'' פורקת מהם את הלגיטימציה הבינלאומית וההגיון בהמשך לחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, למה לא תספר לאמריקאים
Avi Ecuador,
21/01/05 19:29
|
שיתנתקו מקליפורניה, טקסס, אריזונה וניומקסיקו? תספר להם שהשלום שלנו עם הערבים יותר טוב מהשלום שלהם עם מקסיקו. ישראל לא יודעת לנצח ולממש רווחים, סליחה ''ניצחון''! עם אחר מזמן היה פותר את המטרד בשם פלסטין. דרך אגב, במלחמת העולם השניה האמריקאים הבינו שהיפנים בארצות הברית מסכנים אותם והעבירו את כולם למחנות ריכוז. משהו צייץ? היו שמאלנים שמחו? טוב, אני ממליץ רק טרנספר ושישלמו המערב והערבים שיהודים ברחו משם בגללם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הבדל בין התגובות 66,62
שמאלנים=ערבים,
21/01/05 19:20
|
האחד נכתב בשם של ערבי השני כשמאלן שנולד לאם יהודיה.
שני התגובות הם אותו אחד.
הזיות השמאל ומציאת הערבים הם אותו אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מכוניות גנובות
מ,
דרום,
21/01/05 18:22
|
כל הרכבים של הכחות הנל ,גנובים. כולם מיצובישי מגנום שניגנבו בשנים האחרונות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון נכון! לתבוע מהשלטוןהמרכזי
ל"ת
שם שפיטת גנבים,
מישראל !!,
21/01/05 19:18
|
|
 |
64.
שרון לא שומר יש לו פטור משמירו
יעקב,
21/01/05 18:05
|
מופז לא שומר יש לו פטור משמירות הרמטכ''ל לא שומר יש לו פטור משמירות שאבו מאזן ישמור אין לו פטור משמירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
המחבלים יתפרסו על כל השטחים
יוסי,
רעננה,
21/01/05 17:46
|
בעידוד עומרי שרון האבא אריאל והפודל מופז... אל תאמרו לא ידענו לא שמענו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תתנו שטחים תקבלו שקט .לא תתנו
תקבלו קאסמים,
עימאד טולכרם,
21/01/05 16:50
|
עכשיו יש שקט,אבל זה לא בחינם. לא נקבל כל מה שנרצה ,תקבלו עוד 100,000 קאסמים,ניתן לכם כמה ימים של חסד. לא תחשבו אבו מאזן פחד מפעולה של צה''ל וצה''ל לא מפחיד אותנו גם אם יכנס 100 פעמים לעזה. ואם יש למישהו ספק שיבדוק מה קורה בעירק גם כל הצבא האמרקאי שם. אבל כמה שקט יש.גם אם אתם חושבים בכח תשפילו אותנו אנחנו לא פוחדים עם מקלות ננצח אתכם.גם אם כל צה''ל יהיה בעזה. נלמד אתכם טוב טוב. בכח לא פותרים בעיות.רוצים שלום אהלן וסהלן,לא רוצים ,גם אהלן וסהלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכוח לא פותרים בעיות ?
דני,
23/01/05 12:00
|
ירדן - ספטמבר השחור סוריה - אל חמה עיראק - הכורדים
במדינות שלכם רק בכוח פותרים בעיות . אבל אנחנו לא ערבים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Arabs only talk
Noni,
Israel,
21/01/05 20:00
|
We saw you in 1947 when your whole nation left your homes and ran away. We saw you in 1967 when your planes burned and your soldiers littered the dessert and the Golan and how they ran like cowards from Jerusalem. We saw you in 1973 when even after a surprise attack there were no more armies betwen us and your capital cities. We saw in 1982 when you left Lebannon like bunch of rats running from a ship. All you know to do is talk and pretend you are brave when in fact you hide behind your women and children. Come out and fight me and my army until than ....... shut your mouth you little coward..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dream on!
ozy,
21/01/05 19:32
|
all of you so called palestinians have one thing in mind-- kill the jews. it'is because of the american pressure ,that we didn't annhilate you at the begining of this intifada. bosnia would look like a joke compared to what could have been done to you. but don't worry ,it may still be coming to you....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אוהבים לעמוד כמו עיזים
במחסומים?אלפים,
בבית סוהר?,
21/01/05 19:15
|
חיילים זרים נכנסים לבתים שלכם לא לשלנו,מספרי הרוגיכם פצועיכם ובתיכם ההרוסים קצת גדולים משלנו ומנזקי הקסאם. ועדיין לא ניסינו ירי ללא אבחנה שזו תמיד אופציה קיימת ויותר זולה. תרגיע ותסתכל סביב ותתחיל להפנים באמת את גבולות הפשרה הלאומית מדינית,לצד מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה,לוקח זמן להכניס לכם לראש
לקבל 67' ולא,
יותר,
21/01/05 18:12
|
דרך אגב -הקסאמים פסקו כשצה''ל עשה קולות של נכנס. עוד דרך אגב,טוב שאתם מרגישים גיבורים ככה אולי תרשו לעצמכם לעשות פשרה ושלום. שטחים קיבלתם גם מברק וז.שיבה לישראל לא תקבלו גם להבא. 2 הצדים צריכים להסתפק ב 67'. 4 השנים האחרונות היו שיקום האגו שלכם ,בעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אבו מאזן חייב לפעול נגד הטרור!
יהויכין,
21/01/05 16:24
|
נמאס מהצביעות שאיפיינה את הרשות הפלשתינית בימיו של ערפאת. רוצים לראות עשייה נחרצת נגד הטרור ומפעיליו. הדיבורים והתחנונים בפני המחבלים רק גורמים להם לנפח את האגו האישי שלהם, ולהעלות את דרישותיהם. אבו מאזן הרגיש לפני שבועות מספר את הסכנה של הטרור כשמתפשרים איתו, כאשר יריות כוונו לעבר משלחתו בעזה. מי שמדבר עם רוצחים היום, שלא יתפלא שמחר הוא יימצא בין הכוונות של רוביהם. עלינו, הישראלים מוטלת החובה להתעקשות לדרוש ריסוק מוחלט ומלחמה טוטאלית מול הטרוריסטים, ולא רגיעה ששוב ושוב מתברר שהיא זמנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
BULSHIT, WHO ARE THEY KIDDING
ל"ת
NEVER TRUST,
A PA,
21/01/05 16:11
|
|
 |
59.
AS IF THEY WOULD STOP THE
ל"ת
KASAMS,
BULSHIT,
21/01/05 16:08
|
|
 |
58.
NO SUCH THING LIKE PA GUARDS
ל"ת
NEVER TRUST,
THEM,
21/01/05 16:07
|
|
 |
57.
שמאלנים סומכים על ערבים-היהודי
שמאלנים=ערבים,
21/01/05 14:48
|
היהודים סומכים רק על צה''ל. אלפי קורבנות שווא של אוסלו והם עדיין בהזייתם.
להתפכחחח!!!! להתפכחחח!!!! להתפכחחח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לאריה, המתחזה (49), לא אגלה
ולמסיתים אל תהי,
תקווה!,
21/01/05 13:50
|
לך, איך מזהים מיד שאתה פרובוקטור. וחוץ מזה, אתה צודק! באת לקלל ויצאת מברך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אני לא מאמין
ל"ת
יוסי,
21/01/05 13:28
|
|
 |
54.
לו רק היו מבינים את האמת
יאיר,
21/01/05 12:58
|
שלום קורא/ת האמת היא שונו מרוב הדיבורים של רוב המומחים. רק הם יכולים להגן עלינו מפניהם!!! ורק אנחנו יכולים להגן עליהם מפנינו!!! כחה זה בין שכנים. כחה זה על הכביש וכחה זה בזוגיות ב ה צ ל ח ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הבעיה עמוקה יותר
אלי,
21/01/05 12:33
|
כל עוד הרשות הפלשתינאית אינה שולטת על כל אמצעי הלוחמה בשטחים ומאפשרת קיומן של מיליציות חמושות כמו החמאס, הג'יהאד האסלאמי, חללי אל אקצא וכו', הם לא יהיו בר שיח אמיתי.
זאת מכיון שללא שליטה על כלי הנשק כל הסכם עימם הוא הסכם עם חלק מהפלשתינאים ולא יוכל לתת לנו את השקט אותו אנו רוצים.
פריסת השוטרים היא צעד מבורך, אבל ללא השתלטות על אמצעי הלחימה ברשות לא יהיה בר שיח בצד הפלשתינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הרב צודק בהחלט!
האשה בשקוף,
21/01/05 12:11
|
מספיקה אפילו רק הפנטזיה,מדליין אולברייט ב א ד ו ם ,כדי להגדיל את יצר הרע לממדים אשר לא ישוארו. על בנות ישראל להקשות על יצר הרע במקום לעודד.....מכבי,מכבי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Yaalon should shut up
ל"ת
AMR,
21/01/05 11:43
|
|
 |
50.
יש הודנא - הכינו את שקי הגופות
גרשון,
21/01/05 11:43
|
כל פעם שיש הודנא, התפתחות חיובית, צעדים בוני אמון וכו' אני יודע שהפיגוע הבא הוא עניין של ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
''לך ולזרעך אתננה'' מה קשור קסאמ
אריה,
21/01/05 11:41
|
איזה שטויות אתם מדברים ! אלוהים אמר: ''לך ולזרעך אתננה !'' ואם לא יהיו קסאמים, ופיגועים, ואם אבו מאזן ילבש לבן ויתחיל לנגן על נבל, זה ישנה את העובדה שכל השטח מהנהר הגדול נהר פרת ועד הנהר הגדול אשר במצריים שייך רק לנו, העם הנבחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייך שמייך-מסתפקים במדינתישראל
זיקה ושייכות,
לכל א''י-אבל,
21/01/05 19:28
|
|
 |
סבבה - תלך אתה ותכבוש את עיראק
שרון,
ת''א,
21/01/05 15:12
|
תעלה על פרד לבן ותלך - ולזרעך יתן ה'. תהיה איזה דון קישוט מודרני אם בא לך. אני לא מוכן למות בשביל הטמטום שלך.
מה גם שלא ברור באיזה שלב שלטו בני ישראל באדום או בארץ פלישתים - אבל ניחא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
1000 פלשתינים יצליחו מה שכל צה
אריה,
21/01/05 11:33
|
אם אלף פלשתינים עם רובים יצליחו לעשות מה שכל צהל עם טנקים לא הצליח, מה זה אומר על צהל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה הבנו תשנאה שלך ליהודים
אושר,
21/01/05 13:11
|
אולי תשתוק כבר?נראה לך שזה יחזיק מעמד?ברגע האמת אבו מאזם לא יגרום למלחמת אחים כל זה אחיזת עיניים טמבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שיעשו לנו מצעד ביום העצמאות.
ל"ת
משוחררי קצב-שרו,
21/01/05 11:31
|
|
 |
46.
כשאנחנו נבין, תיפתר הבעייה
ל"ת
דן,
הרצליה,
21/01/05 11:26
|
|
 |
שמעון יכולי להעביר את המהלך
אייל,
י-ם/אל קודס,
21/01/05 11:32
|
רק שועל ותיק כמו
שמעון יכול להעביר את המהלך לשלום ומזרח תיכון חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
35, מדבריו, יעלון בדרך להבין
ל"ת
דן,
הרצליה,
21/01/05 11:23
|
|
 |
44.
יחכו חצי שנה עד אחרי הגרוש.
ל"ת
א,
21/01/05 11:19
|
|
 |
43.
And the left continues
History student,
21/01/05 11:12
|
|
 |
42.
מספר 20 : לארז...
טרין,
21/01/05 11:04
|
אולי זה קצת לא לעניין בהקשר לכתבה אבל, צריך להפסיק ''לאנגלת'' את השפה שלנו- מה זה ''קח את המילה שלי''? TAKE MY WORD FOR IT אנשים היום אומרים קח תמונה קח את המילה שלי.. צריך לשמר את העברית האמיתית... סתם, הערה שכזו... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ימי השקרים והאשליות של אוסלו
אאא,
21/01/05 10:54
|
חוזרים. השקפלת העולם האשכנזית הסמולנית הגלותית המתרפסת אומרת כך : יש פלסטינים טובים יש פלסטינים רעים אם ישראל תעשה א,ב,ג,ד.... הפלסטינים הטובים ילחמו בפלסטינים הרעים ויהיה שלום,שגשוג ומזרח תיכון חדש. השקפת עולם ילדותית,משיחית ועלבון לאינטיליגנציה במקרה הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למקופח הדפוק מה הקשר אשכנזים?
אושר,
21/01/05 11:17
|
|
 |
גם אתה שולל קבוצות אחרות
נדב,
צוללת צהובה,
21/01/05 13:55
|
מי ששולל קבוצות אחרות, שלא יתפלא ששוללים אותו.
אתה מגיב ומקלל כל מי שלא נמצא בקבוצה שלך (שמאלנים, ערבים, וכו'). אתה מתבטא בגזענות כלפי כל מי שנתפס בעיניך שייך לקבוצה אחרת ממך (רעיונית, אתנית, לאומית).
לכן, אין לך מה להתלונן כשתוקפים את הקבוצה שלך.
אולי הטיפשות שבתגובה נגד האשכנזים, תלמד אותך כמה מטומטם זה לתקוף אנשים רק בשל השתייכותם לקבוצה מסויימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא רשמתי שום דבר גזען
אושר,
21/01/05 14:42
|
1)לא רשמתי שום דבר גזען(לא ידעתי שציונות=גזענות) 2)יש שמאל ויש שמאל 3)אתה האחרון שיכול להטיף לי מוסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעזוב, עוד 80 שנה כוא ישן על
ל"ת
אוסלו,
אמנון ירושלי,
21/01/05 13:18
|
|
 |
40.
רוב המגיבים כאן הם
מפוכח,
21/01/05 10:36
|
מקרים אבודים. כל כך משוכנעים שאי אפשר לעשות כלום, אבל כלום. אפילו כמה ימים/שבועות/חודשים/שנים של שקט לא שווים כלום בעיניכם??
מזל שהרמטכ''ל חושב עם הראש שלו ולא עם המעיים, כמוכם.
אמרה מפורסמת אומרת שכשה... עומד - השכל בתחת. מסתבר שעומד לכם כל הזמן כי השכל שלכם עבר לשכון בתחת.
זה שבטווח הארוך אין צ'אנס לשלום בינינו לבינם לא אומר שאי אפשר ליהנות בינתיים מקצת מנוחה.
אתם הבנתם את זה, ברוכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מסמך הכניעה
Ahmad,
Hamerkaz,
21/01/05 10:32
|
מופז ,יעלון ,הקבינט המדיני
הבינו שהטרור לא משתלם'
Hands Up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ואולי לא היו הדברים מעולם....
נאיבי,
21/01/05 10:29
|
שוב מוכרים לנו אשליות, ואנו למודי דמם של הרצוחים והפצועים ואלפי המשפחות שנפגעו יודעים שמעגל הדמים לא נפסק ועוד אלפי משפחות יהודיות ירוצו לבתי החולים, לשיקום, טיפולים פסיכולוגיים וגם לפסטורליות המרגיעה עם ציוץ ציפורים ליד המצבה... אבו מאזן לא ימנע טרור- חייו חשובים לו יותר וגם אין לו ענין אמיתי בשקט. שרון לא יחרוג ממנהגו וישמר שלטונו, ומיליארדים של דולארים ימשיכו להטביע את סוהא, אבו מאזן, חבורת המושחתים וצאצאיהם בים של קויאר יוקרתי במקום לגמור את הסכסוך אחת ולתמיד ולשקם את הפליטים (גם אלו שלא מנפנפים במפתח החלוד מיפו) בחיקן החמים של ארצות ערב ואירופה המוסלמית... מה שאפשר עם המתנחלים חדורי האמונה הדתית ואהבת האדמה-אפשרי עם אויבינו. חרם על כולנו. ואם הם ממשיכים ברצח ובקאסמים שלהם, שיעמיד הצבא טנקים מול עזה ויפגיז בלי רחמים, כמו שהם עושים בשדירות, ובקרוב באשקלון ואשדוד, ובעצם בקאסם המתאבדים גם בתל אביב, ירושלים, חיפה וכו'... רק אז הם יעשו משהו... עד ההזדמנות הבאה להתחיל את מעגל הדמים מחדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מי שלא רצה את המחבלים במצריים
גיל תדסקי,
21/01/05 10:28
|
קיבל אותם אחר כך בסוריה איראן ולבנון ,מי שברח מהם שם קיבל אותם בעזה שכם וג'נין,מי שיתקפל בפניהם שם יקבל אותם באשדוד באר שבע חיפה ירושליים ותל אביב.
יש כאלה ביניכם שצוחקים אבל אתם יודעים מה אמר אבו מאזן לראשי הפלגים ? בבקשה ובתמצות: ''חברה מה אכפת לכם,נכון שהעם צמא לדם ופיגועים ונקמה ,אבל תעשו לי טובה ,חכו שניקח מהם את עזה כולה,אז נוכל להביא נשק טוב יותר ולהבריח הרבה יותר אמצעים ,לגייס יותר אנשים ולהמשיך עם הטרור ,לא עם אלפי ציונים הרוגים ,אלא עם מאות אלפי וכל השאר יברחו לארצות הברית או אפריקה , אז בחייכם שחקו אותה הפסקת אש ,תנו לי כמה חודשים להיראות טוב לידידנו האירופאים ,ואז נחזור להרוג אותם -ובגדול מתמיד אינשאאללה.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מכתב לרמטכ''ל
roni,
21/01/05 10:09
|
הטרור משתלם לפלסטינאים,הם מקבלים שטחים הורגים בנו ולא מקבלים מענה התקפתי למעט התגוננות של צה''ל.
אם אני הייתי פלסטינאי במצב היום לפי התנהגות הדרג הצבאי והזרג המדיני הייתי נכנס בכם היהודים בכל הכוח,זה משתלם החו''ל משתלם .
הצבא מזגזג וכנ''ל הממשלה-פותחים סוגרים מחסומים,הרשות רלוונטית לא רלוונטית,,, בקיצור בוגי ושרון תכינו את מסמך הכניעה הובסתם ע''י קומץ טרוריסטים והפכתם את צה''ל לצבא אימפוטנטי ואותנו אזרחי ישראל לאזרחים שדמם מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הם ''הבינו'' אנחנו עוד לא!!!!
ז,
21/01/05 09:56
|
בסוף גם אנחנו נבין ,רק צריך להקריב עוד כמה אלפי יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ואז מתפלאים שכל העולם יורק
חזרה כללית.,
בקרוב הסיום!,
21/01/05 09:45
|
|
 |
33.
המתנחלים רוצים עוד מלחמה ודם
ציונה,
ארץ ישראל,
21/01/05 09:35
|
המתנחלים רוצים שנמשיך להקריב את הילדים שלנו בשבילם.
העיקר שלא יצטרכו לעבור דירה.
אבל שני העמים מתפכחים ומקיאים את הקיצונים מתוכם.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה סתמי כבר מפגרת
אושר,
21/01/05 09:55
|
הם משרתים בצהל גם אצלם יש משפחות שכולות אבל את דפוקה מה לעשות חבל שאני עושה מילואים בגלל אנשים כמוך ואני לא מתנחל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה, הדם היהודי ששתית עד כה
הנאצים לא מתו!,
חיים בישראל!,
21/01/05 09:47
|
עדיין לא הרווה אותך? כמה דם את צריכה עוד לשתות, כדי להרגיש סיפוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Norway executed Quizling
Just asking,
21/01/05 11:13
|
|
 |
הוא צודק-את מסיתה לרצח!!!
גיל באר שבע,
21/01/05 09:58
|
|
 |
32.
בוגי - עוד פעם ''ניצחנו''?
דוב,
21/01/05 07:56
|
הטרור לא משתלם? בוגי - אתה צוחק עלינו? ישראל נסוגה ללא תנאי מכל רצועת עזה אך ורק בגלל הטרור הפלסטיני ואין לה תושה לירי הקסאם. במקום לדבר שטויות צריך לפעול נגד הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יעלון!אלו הנחיות קבלו השוטרים?
יעקב,
21/01/05 07:17
|
|
 |
30.
זה הרמטכל שלנו ??????
עמי,
21/01/05 06:59
|
|
 |
29.
AND THE LOOSERS WIN AGAIN
INPM,
21/01/05 06:22
|
OUR LEADER HAVE DONE IT AGAIN THEY HELP THE ENEMY THAT WAS LOOSING THE PR WAR WIN BY DOING THE SAME THAT WAS DONE WITH THE GANG OF ARAFAT IT WAS TIME TO HIT OUR ENEMY HARD ONCE AND FOR ALL BUT OUR LEADER WILL NOW TRUST THE ENEMY TO SECURE ISRAEL AND ISRAEL START GIVING MORE POWER AND LAND TO THE ENEMY JUST LOOK AT THIS PART OF THIS ARTICLE מופז אישר אתמול גם לפתוח את מעבר רפיח שנסגר בעקבות הפיגוע במוצב ה-JVT, שבו נהרגו חמישה חיילי צה''ל WHAT IS THE LESSON THAT OUR ENEMY AND ALL THE OTHER TERRORISTS THAT ARE WATCHING LEARN FROM OUR ACTIONS - THEY LEARN THAT EVEN IF THEY KILL OUR KIDS AND CIVILIAN THERE WILL ALWAYS BE ANOTHER CHANCE FOR THEM TO BE LOOKED AS PEACE LOVING PEOPLE THAT FIGHT FROM FREEDOM IT IS A VERY SAD DAY FOR ISRAEL AND WE WILL PAY A VERY HIGH PRICE FOR THIS ACT AND BELIEVE ME I HOPE I AM TOTALLY WRONG BUT THOUSANDS YEARS OF HISTORY PROVE THAT I AM RIGHT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רמטכל לא חכם.
זיגמונד,
21/01/05 04:12
|
היה צריך להמתין, לפחות חודש- חודשיים, לראות תוצאות בשטח... כבר קופץ להגן על הפלסטינים?
אם להתבטא בעדינות, האיש לא-חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
HA GASHASH COULDNT HAVE
THE BIG A,
USA,
21/01/05 03:19
|
|
 |
26.
IS THIS THE COMEDY CHANNEL
THE BIG A,
USA,
21/01/05 03:18
|
HOW MANY MORE OF YOU FOOLS NEED TO DIE BEFORE YOU UNDERSTAND THAT YOUR POLITICIANS ARENT THE ANSWER. THEY ARE ABUNCH OF CLOWNS. GO STRAIGHT TO THE US EMBASSY IN TEL AVIV AND APPLY FOR VISAS AS REFUGEE STATUS. DO ANYTHING TO BYPASS THESE IMPOTENTS WHO ARE PLAYING WITH YOUR LIVES LIKE CHESS. ALL MEELOOEEMNEEKEEM JOIN US ARMY THEY ARE HIRING. BETTER PAY .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רק שני שועלים ותיקים כמו אריק
אייל,
ירושלים,
21/01/05 03:04
|
ושמעון יכולים להעביר את המהלך לשלום ומזרח תיכון חדש.
שחר חדש הפציע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מסניף?
ל"ת
אאא,
21/01/05 10:56
|
|
 |
24.
כאילו דה
ארז,
21/01/05 02:41
|
חדשות של השמאל כדי לנפח לנו את השכל. תרשמו זאת לפניכם: זה הכל בילבולי ביצים ללא תכלית!!! מי שרוצה - שיאמין ויבושם לו. אנחנו (רב העם) יודעים כבר שזה מיועד להשתקת המצפון של הפוליטיקאים שלא עושים כלום (אולי הם סתם אימפוטנטים?)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
HIRING THE WOLVES TO GUARD
THE BIG A,
USA,
21/01/05 02:04
|
|
 |
בדיוק האימרה שחיפשתי :)
ל"ת
טרין,
21/01/05 10:59
|
|
 |
22.
we shall seeeeeeeeee....
ל"ת
fellow jew,
21/01/05 01:46
|
|
 |
21.
והרי את השטויות האלה ממש
Yossi V,
21/01/05 01:33
|
אמרת לפני שנתיים, לפני שנה ולפני חצי שנה, ולא קרה שום דבר טוב. חיילים שאתה אחראי עליהם ממשיכים ליפול ל-ש-ו-ו-א. גם אזרחים.
מה שמקומם הוא שאתה אדוני הרמטכ''ל (רמטכ''ל...) ממשיך להטיף וללמד לקח את מי שאתה רואה בו אוייבך במקום לחשוב מה עליך לעשות כדי למנוע מלחמה או לנצח בה: ''הפלשתינים הבינו כי הטרור אינו משתלם...'' איזה מילים, איזה שטויות. למי בדיוק אתה מוכר את הסטיטמנט הזה? ומאיפה בדיוק אתה יודע מה הפלשתינאים הבינו? לו ידעת, ולו במעט, מה ואיך מבינים הפלשתינאים כבר מזמן היתה נגמרת לנו המלחמה שאינה נגמרת לעולם.
לא, אדוני הרמטכ''ל, צה''ל לא ניצח ולצערנו נראה שגם לא ינצח במלחמה שהוא יוזם כנגד עצמו. עובדה. (להזכירך, שבמלחמה לא מנצחים, אלא רק מפסידים), וכל המילים של כאילו ניצחנו סוגרים את מחצית חודש ינואר עם ארבעה חיילים הרוגים = לפחות 100 חיילים הרוגים עד סוף השנה. וזה מה שאתה מבטיח לנו?
אתה מוכן בבקשה, אדוני הרמטכ''ל לחזור ולפרט מה בדיוק הבינו הפלשתינאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אוי ואבוי! סיכוי להסדר!
נדב,
צוללת צהובה,
21/01/05 01:32
|
אין לך דבר שמכניס את מגיבי הימין הקיצוני ללחץ יותר מאשר סיכוי להסדר.
הסדר הוא מבחינתם הדבר הגרוע ביותר. הסדר עלול אפילו להביא לידי הסדר שלום ופינוי התנחלויות, רחמנא ליצלן.
הסדר שלום, שבו אין יריות, ואין הרוגים הוא הסיוט הגדול של הימין הקיצוני. פתאום לא יהיה את מי לשנוא. איך אפשר לחיות ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהו בעצם מצע הליכוד? ''רק אנחנ
אריה,
21/01/05 11:37
|
כל מצע הליכוד כולו הוא: ''רק אנחנו יכולים לדפוק את הערבים המניאקים ! (ואת השמאלנים המניאקים)''. הסדר עם הפלשתינים? איזו זכות קיום תהיה אחרי זה לליכוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה אם הטימטום שלך היה עושה כ
אושר,
21/01/05 13:13
|
אריה אם הטימטום שלך היה עושה כסף הייתי יותר עשיר משרי אריסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיכנסו מים לצוללת שלך
אושר,
21/01/05 11:18
|
|
 |
Agreement
One who cares,
somewhere,
21/01/05 07:07
|
Probably you mean agreement like the Oslo style. cool down you don't have any fraction of knowledge about Arab history and the translation of their HUDNA , We have to procede with peace talks with caution and not to leep in the dark like your leftist leaders, who plunged Israel in a brutal bloodshed .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה כועס?
נדב,
צוללת צהובה,
21/01/05 12:40
|
גם אתה חושב, כמוני, שצריך להתקדם בשיחות, לעשות זאת בזהירות, ולעמוד על כך שהפלשתינים ימלאו את חלקם.
לכן אני לא מבין מדוע אתה כועס עליי. יש לי רק השעקה אחת: הכעס שלך נובע מכך שאתה מקטלג אותי כ''שמאל'', ואתה לא אוהב שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא יש לו! הוא יודע, וכמו כל
מתחבא בצוללת,
דרוך על הקרק,
21/01/05 11:16
|
השמאל, משקר במצח נחושה. כי כל האמצעים כשרים לחסל את ה''ימין''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי שום כוונה לחסל את הימין
נדב,
צוללת צהובה,
21/01/05 12:32
|
אולי תסביר לי מה ההגיון בדבריך? האם נראה לך סביר, שמה שמעניין אותי זה לחסל את הימין?
מה שמעניין אותי זה להגיע להסדר שלום עם הפלשתינאים. אני, בניגוד אליך - חושב שזה אפשרי, מכיוון שאני מאמין שהרוב הגדול של בני האדם, בכל מקום, מעוניין באותם דברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח את המילה שלי
ארז,
21/01/05 07:04
|
תוך שבוע לכל היותר הם יתחילו מחדש במסע הרצח כנגד היהודים. הבעייה שאז תגיד שהכל בגללנו ותצדיק את ההרג הידש כקורבנות השלום... חבל שלא למדת כלום!!! מעל אלף הרוגים ואלפי פצועים עוד לא שיכנעו אותל שהערבים מומחים בשקרים, דיסאינפורמציה וכו'???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עניין של מילה
נדב,
צוללת צהובה,
21/01/05 12:26
|
יכול להיות שאתה צודק, ארז. במקרה כזה לא תהיה ברירה, ונצטרך לפעול באופן צבאי בעוד שבוע או שבועיים. במקרה כזה, נשיג אולי רגיעה זמנית, אך הטרור יחזור ברגע שארגוני הטרור יתאוששו.
אם אתה לא צודק, הרי שהפסדנו הזדמנות לשקט ממושך.
לגבי הערכתי את המציאות, שאתה מדבר עליה: אני חושב, ואמרתי זאת פעמים רבות, שהשמאל טעה לגבי ערפאת, שמעולם לא ויתר על המאבק המזויין. השמאל, ואיתו חלקים בימין, לא רצה לשמוע את מה שהיה לערפאת להשמיע. השמאל גם חטא ביוהרה כלפי הערבים, בכך שפטר אותם מאחריותם. רוב השמאל המתון חושב כמוני. אולם, אין זה אומר, שלא ניתן להגיע להסדר עם הפלשתינאים. עם ערפאת לא ניתן היה, אבל עכשיו אולי נפתח סיכוי, ולדעתי צריך לתת לו סיכוי.
מעולם לא הצדקתי רצח, ולא השתמשתי בביטוי ''קורבנות השלום''. אתה מוזמן להגיב, אבל אל נא תדבר בשמי. זה מסוג הדברים, שהימין נוטה לעשות: קודם מחליטים שמישהו (אני, או השמאל בכלל) אומר משהו (''קורבנות השלום''), אחר כך חוזרים על זה הרבה פעמים, ואז מתחילים להאמין שבאמת האיש אומר כך, או חושב כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם צריך לתת לו סיכוי?
ארז,
21/01/05 16:23
|
אני בהחלט מוכן לתת לו סיכוי - רק שנמאס כבר לתת לפלשתינאים מה שהם רוצים בתמורה ליום וחצי שקט. אני רוצה לראות פעילות אפקטיבית: כמה כלי נשק אבו-אבו אסף. כמה חוליגנים הוא כלא. כמה בתי מלאכה לייצור אמצעי לוחמה הוא השמיד. כמה אינפורמציה הוא העביר אלינו לגבי התארגנויות טרוריסטיות. בינתיים הוא הראה הרבה דברת ואפס מעשה. לאנשיו הוא מספר שהוא ינהיג את הג'יהד הגדול ולנו הוא מבטיח מה שאנחנו רוצים. לא מזכיר לך את עראפת? אל נמאס לך להיות אידיוט הכפר שעושה הכל כדי לתת סיכוי לשלום? האם לא למדת שצריך לשנות כיוון ולהפסיק לתת ולתת ולתת? האם הבנת מדוע צריך להפסיק עם ההתנתקות? אני כבר הבנתי זאת ונמאס לי שאתה כל כך איטי בהבנת התהליכים שקורים כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל - במומו פוסל
אייל,
התצפית,
21/01/05 06:43
|
קל לראות את השנאה והשטנה שלך למחזיקים בדיעות מנוגדות לשלך.
מההתממות המגעילה שלך ניתן להריח כמה שנאה נודפת ממך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל - הוא זה ששואל
נדב,
צוללת צהובה,
21/01/05 12:11
|
קרא, אייל, את תגובות הימין הקיצוני כאן ובכתבות אחרות, ותאמר לי מי מבטא יותר שנאה. מי משתמש בביטויים כמו ''סמול'' (small), ''בוגדים'', ''פלשתינאצים'', שלא לדבר על קללות מהסוג הנמוך ביותר, כמו ה''ברכות'' לציונה: ''סתמי כבר מפגרת'', ''הדם היהודי ששתית'', ''בהמה מכוערת''.
אין בי שנאה למי שחושב אחרת ממני, ואני מבין היטב את נימוקי הימין השפוי, כשהם מובאים בצורה מנומקת ותרבותית (גם אם אני לא מסכים איתם). יש בי בהחלט תיעוב לימנים קיצוניים, שרואים בערבים תת-אדם, ושמדברים על שמאלנים כעל בוגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I HOPE YOU ARE RIGHT
INPM,
21/01/05 06:22
|
OUR LEADER HAVE DONE IT AGAIN THEY HELP THE ENEMY THAT WAS LOOSING THE PR WAR WIN BY DOING THE SAME THAT WAS DONE WITH THE GANG OF ARAFAT IT WAS TIME TO HIT OUR ENEMY HARD ONCE AND FOR ALL BUT OUR LEADER WILL NOW TRUST THE ENEMY TO SECURE ISRAEL AND ISRAEL START GIVING MORE POWER AND LAND TO THE ENEMY JUST LOOK AT THIS PART OF THIS ARTICLE מופז אישר אתמול גם לפתוח את מעבר רפיח שנסגר בעקבות הפיגוע במוצב ה-JVT, שבו נהרגו חמישה חיילי צה''ל WHAT IS THE LESSON THAT OUR ENEMY AND ALL THE OTHER TERRORISTS THAT ARE WATCHING LEARN FROM OUR ACTIONS - THEY LEARN THAT EVEN IF THEY KILL OUR KIDS AND CIVILIAN THERE WILL ALWAYS BE ANOTHER CHANCE FOR THEM TO BE LOOKED AS PEACE LOVING PEOPLE THAT FIGHT FROM FREEDOM IT IS A VERY SAD DAY FOR ISRAEL AND WE WILL PAY A VERY HIGH PRICE FOR THIS ACT AND BELIEVE ME I HOPE I AM TOTALLY WRONG BUT THOUSANDS YEARS OF HISTORY PROVE THAT I AM RIGHT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לצלול
Avi Ecuador,
21/01/05 02:07
|
אתה במעמקים. רק אל תטביע איתך עוד שאהידים לאומיים. כשעושים תוכנית יש ראיות עובדות ונתונים שמשמשים בסיס, גם משה רבנו להבדיל הבין שדור עבדים לא מנצפצים במלחמה לשחרור ארץ ישראל ומסובבים אותו 40 שנה שימות ויצמח דור בן חורין עם מנטליות שונה. אז מה דעתך על חיות? יותר מהר? כן, יש לנו היום מוסא, סליחה, שרון ופרס. על עיניין משה רבינו גם בתור מוסר השכל ומורשת אפשר לראות וללמוד למי שלא מאמין אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi the PSYCHO, go to sleep
ל"ת
Sheri,
21/01/05 18:44
|
|
 |
19.
nira kmo motsets thsi loser
ל"ת
me,
us,
21/01/05 01:31
|
|
 |
18.
כעת רק המתנחלים מתנגדים להסדר
ציונה,
ארץ ישראל,
21/01/05 01:28
|
המתנחלים רוצים שנמשיל למות בשבילם, העיקר שלא יצטרכו לעבור דירה.
למזלינו שני העמים מתחילים להבין לאן גוררים אותם הקיצונים הפנאטים.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא תעברי דירה לאירופה?
אאא,
21/01/05 10:59
|
הסכסוך עם הערבים יגיע לקיצו ואת תוכלי לקיים את אורח החיים המערבי-הנוצרי שלך בקרב הנוצרים זהובי השיער וכחולי העין שאת ושכמותך כלכך מעריצים וכלכך כלכך כלכך מתאמצים לחקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נורמלי בכלל???
אבנר,
הרצליה,
21/01/05 12:57
|
מה אתה מציע למגיבים לעבור דירה. קח את רגליך ועוף אתה מכאן. טיפוסים כמוך יש לנו מספיק וכמה שפחות יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה אהובתי
Yossi V,
21/01/05 02:19
|
|
 |
17.
חצי יום של שקט- וואו!!!
יגאל מירושלים,
אוסלו ימינה,
21/01/05 01:02
|
אחרי יום של שקט הכל טוב מה אכפת מה יהיה מחר? מה איכפת אם הכל יתפורר היום שקט? מי צריך יותר? הם למדו את הלקח אפשר עלבוד על כולם בעיניים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה נורא ביותר? העובדה
רוצחים,
ומיתממים,
21/01/05 11:14
|
שמהרסינו ומחריבינו מבית משקרים במצח נחושה. העובדה שהנהגת המדינה מובילה בעינים פתוחות מדיניות להקרבת חיי היהודים בארצם. זה הנורא! הלוא אי אפשר לומר שאריק שרון תמים! הלוא אי אפשר לומר שמופז איננו תולעת, או גרוע מזה, רכיכה, ללא עמוד שדרה. זו, סתם, חלאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שיגמר החג שלהם יגמרו התירוצים
אנטוני הופקינס,
21/01/05 00:59
|
נעבור את החג שלהם בלי הרוגים מצדם ואז נראה את מה שהבין הרמטכל. יש לי עצה בשבילו מה שאתה מבין תעשה הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הרמטכ''ל מסביר לכם
Avi Ecuador,
21/01/05 00:46
|
שהם מבינים שהטרור לא משרת אותם. צריכים היו להבין שצה''ל יבנה אותם. אז למה הם מפריעים להקריב להם קורבנות?! שיסתפקו בחיילים, כולם בשמאל יגידו שזה לגיטימי. אולי צבא הניקוי האתני ליהודים ישאיר את היהודים בפלסטין? אם יהיה שלום יוכלו להיות תושבים פלסטינים ולהצביע, אולי אפילו יהיה ראש ממשלה יהודי שם? שלום לא? ואם אין שלום אז למה לברוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מה חיובי כאן?!
Avi Ecuador,
21/01/05 00:36
|
כל יום נרצחים יהודים וצה''ל צבא הכנה לפלסטין שבונה אותם ונותן להם מדינה כפרס על רשע. אז אולי תבקשו פיצויים של 40000 מיליארד דולר שבונים אותם ופיצויים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לארז המהמם
Yossi V,
21/01/05 20:30
|
|
 |
13.
די למכורררררררר אשליותתתתתת
ל"ת
איתמר,
מתנחל,
21/01/05 00:28
|
|
 |
12.
רמטכ''לום קופץ בראש! חכה:
עופר,
21/01/05 00:20
|
לא כדאי כבר לצאת בהצהרות עם כל תזוזה קטנה. אמנם חשוב לתפוס כותרת, אבל מה עם יוקרת הצבא (עזוב את יוקרתך שלך...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם חיי העם היהודי?!
ל"ת
אהבתי - מצויין,
רמטכ''לום.,
21/01/05 11:11
|
|
 |
11.
Don't hold your breath
Abi,
21/01/05 00:20
|
|
 |
10.
מוכר לכם משפט הכותרת
נביל,
ישראל,
20/01/05 23:57
|
עוד גנרל ישראלי, אשכנזי, נפל שדוד לדוקטרינה שנשמרה אלפי שנים מאז מוחמד. מה היה קורה היום, אילו ב-48 האשכנזים לא היו מפלים את הספרדים ומאפשרים להם נתח רציני בשלטון? אז (ואני לא בטוח אם היום) הספרדים ידעו לדבר בשפתם של הערבים ואין לי ספק ששפה משותפת זו היתה מייצרת כבר אז מזרח תיכון אחר. אולם כפי שכולכם יודעים, לא כך נהגו האשכנזים. הם אפילו השלימו עם הגרמנים תמורת כסף. המטרה העיקרית מאחורי הסכמי השילומים היא להביא לעליונותם של האשכנזים על הספרדים. בבקשה אל תתנצחו איתי זה לא יעזור לכם, כך זה היה וזהו. על כן, מה שהיה יהיה, יעלון יהיה עוד קורבן של חכמת מלחמה בת מאות שנים שתמיד בסופה הערבי ניצח. שמו של יעלון הגנרל יתווסף אל רשימת השמות הארוכה של יהודים אשכנזים שלא הבינו את הנעשה ונפלו שוגים לרגלי הערבים. חבל שיהודים ימותו בעתיד בגלל גנרלים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DEBIL, DON'T TRY TO SEPARATE
ל"ת
OUR NATION,
WE STRONGER,
22/01/05 22:41
|
|
 |
נכון
אאא,
21/01/05 11:01
|
סיפורה של ישראל זהה לסיפור חוות החיות.תחילה שלטו בני האדם (מפא''י) וכעת שולטים החזירים (הליכוד) כשלמעשה בני האדם עדיין שולטים בחזירים מאחורי הקלעים. כל מטרתה של האוליגרכיה האשכנזית הסמולנית הפיאודלית הוא לשמר את שליטתה הפיאודלית בכל משאבי המדינה ועמדות הכוח שלה. המיעוט האשכנזי הסמולני בישראל זהה לעלוואים בסוריה וללבנים בדרום אפריקה.האינטרסים שלהם והאינטרסים של המדינה או רוב תושביה,זה שני עולמות שונים לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים אני שואל את עצמי
אשכנזי,
21/01/05 10:29
|
מה היה קורה אילו הספרדים היו באים לפני האשכנזים לארץ הזו? ואני עונה - הם ב ט ח היו נותנים להם את חלקם היחסי בשליטה על המדינה הזאת. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הספרדים באו בעיקר מארצות ערב, שם יש כידוע מסורת דמוקרטית מושרשת ביותר... ואגב, מי הם מצביעי הליכוד המושבעים ביותר אם לא יוצאי ארצות ערב???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HITLER WAS SHKENAZI TOO
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
22/01/05 20:19
|
|
 |
לא זכור לי
אאא,
21/01/05 11:03
|
שבמזרח אירופה משם הגעתם היתה דמוקרטיה.למעשה,זה משהו שהם פגשו בעשור האחרון. אולי זה מסביר למה רוב מוחץ של האנשים מצביע לימין אבל מקבל מדיניות שלום עכשיו בכל תחומי החיים - כי יש לנו בישראל ''דמוקרטיה'' נוסח מזרח אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...Wake up
rok@yahoo.com,
LA,
21/01/05 05:29
|
I have read thousands of comments in maariv.co.il
Your comment (number 10) is the most stupid one among all
I met frustrated Spanish guys who blame ASHKENAZIM. Funny as they sounds, no one of them was so extreme as you
I am sure you can explain the cold whether with something that ASHKENAZIM did
I hope you can read English so that you will read what I am saying. Or.... maybe the ASHKENAZIM did not let teachers teach you English when you were a child
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I think you should wake up
Raoul,
US,
21/01/05 21:19
|
Allowing a thousand terrorists carrying automatic riffles, to deploy in the streets of Gaza..... Does it sound normal thinking to you? You have been naive in wwII and you are still naive in 2005. You can teach English and Shakespeare at school, but sharp brain to think with, it's either you got it or you missed on it. Some of our politicians lost it, and it really does not matter whether Sephardim or Ashkenaz. Stupidy is not the copyright of one ethnic group
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
BUILD A HIGH WALL TO STP KASAM
ל"ת
HOMELESS,
USA,
20/01/05 23:54
|
|
 |
8.
מידע חסוי ליעלון
בת יענה,
20/01/05 23:44
|
הירי יתחדש. הטרור יתחדש. שששש... אבל רק ביננו, אה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקי יעלון מכין את הקרקע
אאא,
21/01/05 11:03
|
|
 |
7.
Ok, let's see what happens...
Arie,
20/01/05 23:32
|
But, what if the launches of ''MARGEMOT'' and ''KASSAMIM'' and the bombing of the ''MAAVARIM'' continues after we are giving ABU RABO another chance? What are we going to do next? Shouldn't we take it as a clear signal that the ''palestinians'' DONT really want a country of their own and start acting accordingly? Shouldn't we start bombing back and shuting at any ''palestinain'' who carry's a gun?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
¨ Only blood¨
One,
21/01/05 01:13
|
|
 |
6.
הפלסתינאצים הבינו דבר אחד
ש,
20/01/05 23:07
|
הם הבינו שמותר להם לרצוח יהודים חופשי - ושמדי פעם הם צריכים להעמיד פנים שהם לא זוהמה, כדי שהיהודים הטיפשים יתנו להם להתארגן יותר טוב כדי להגביר את רמת הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כבר 10 שנים שיש התפתחות חיובית
יהודי,
20/01/05 23:07
|
|
 |
4.
לפי תיק דבקה
פנחס,
20/01/05 23:06
|
אנשי אבו מאזן קבלו הוראה למנוע ירי קאסמים רק בשכנוע מילולי, ובשום אופן לא להפעיל כח . ככה שרק בעוד כשבועיים או אפילו בעוד כמה ימים הירי יכול להתחדש. אם החמאס יחדש את הירי האחרים לא יוכלו לעמוד מן הצד ותת לחמאס לגרוף לעצמו את כל התהילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ואני חשבתי שאת הרמטכ''ל הכי
נמאסת!!!!!!!!!!,
20/01/05 23:01
|
טיפש כבר עברנו מזמן. יעלוני,איך בדיוק הם ''מבינים'' שהטרור לא משתלם כאשר הם הורגים ילנו לדים ואנחנו או מתאפקים (גם איפוק הוא מרכיב של כוח...) או הורגים את החיילים שלנו כדי לא לפגוע ב''חפים מפשע'' ערבים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק היום הרגנו שני ילדים בעצמנו
רותי,
21/01/05 01:19
|
למרות שלא נפל שום קסם ושום צל של קסם. מה הם בדיוק צריכים להבין? שכשהם יורים אנחנו הורגים להם ילדים וגם כשהם לא יורים אנחנו הורגים להם ילדים...? שיעלון ילך ללמוד את פאבלוב מההתחלה לפני שהוא עושה פוזות של ביההויוריסט. מה שהפלשתינאים לומדים זה מקסימום learned helplessness
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הוא הטיפש אלא אנחנו !!
סעדיה,
עקרון,
21/01/05 01:08
|
|
 |
2.
we already lost.what is he tal
me,
us,
20/01/05 23:00
|
|
 |
1.
lies, more lies, and more lies
ל"ת
me,
us,
20/01/05 22:59
|
|