 |
18.
זה אני .
א,
צפון,
23/01/05 22:34
|
כתבתי את מה שאני עברתי ולא מה שעובר הילד כיום, אך אני הכי קרוב להרגיש את הילד ולא קל להיות ילד מאומץ אך יותר קשה להיות ילד מוחמץ. הלואי והילד יהיה במקום שיהיה לו הכי טוב ובעוד מס' שנים כולנו נדע באמת מה היה כדאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה פירוש: א' בחר להחשף?
ל"ת
האם שמו הוא א'?,
23/01/05 22:10
|
|
 |
16.
נמאס מהתעמולה של המאמצים
ל"ת
יחצנותם שקופה,
23/01/05 17:46
|
|
 |
15.
הגיע זמן שבארץ יקימו מרכזים
היישה,
23/01/05 17:20
|
לקבלת אמהות בודדות במצוקה מכל המגזרים.. יש מרכזים כאלה באירופה,עוזרים לאם להתחבר לתינוקה. יש לה חדר בו היא חייה עם תינוקה ומקבלת הדרכה. בשלב מסויים היא יוצאת לעבודה והתינוק מטופל במרכז,ובשלב מסויים כשהיא עומדת על הרגליים עוברת לדירה עצמאית אך היא עדיין בקשר עם המרכז! כמה מקרים יש כאלה בישראל? לא הרבה אז מדוע לא לטפל בהם באופן רציני במקום להזרים כספים ליו''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ליו''ש?
נו, באמת.,
23/01/05 22:08
|
חייבים לקחת את הכסף דווקא מיו''ש? למה לא ממאה שערים? מהחינוך ברמת אביב? ממחקר סרטן הערמונית? מתקציב משרד המשנה לראש הממשלה? מגמלה מסמים במגזר הצ'רקסי? מההתאחדות הישראלית לשייט אבובים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף מיו''ש כי זה כסף שזורם
היישה,
24/01/05 21:10
|
|
 |
14.
העברה מיד ליד
א.ב.,
23/01/05 13:46
|
אני מכירה אדם, שכיום הוא מעל גיל שישים. הוריו נספו בשואה והפקידו אותו לפני הרצחם בידי משפחה נוצרית שגידלה אותו עד תום המלחמה. (לאלה קרא אמא ואבא). עם תום המלחמה הושם בידי הג'ויט, כנראה בסנטוריום להבראה. אחר-כך בא קרוב אביו לחפש בני משפחה ומצאו ולקח אותו למחנות העקורים בגרמניה עם חברתו. (להם שוב קרא אמא ואבא). עם בואם לארץ, וקשיי הקליטה והפרנסה החליטו לאחר כשנתיים להעבירו לעלייתהנוער וגילו לו שוב , שאין הם הוריו האמיתיים. בקיצור אדם זה לאחר מעברים שכאלה מגלה חוסר יציבות, חוסר איזון, התפרצויות זעם וכעס, אלימות, הבחנתו בין אמת לשקר, בין טוב לרע גם כן לקויה, בקיצור השפעת מעברים אלה היא הרסנית ביותר לאישיות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין מקרה אותו דבר, כ''א לגופו
ל"ת
גופו של ענין,
23/01/05 13:41
|
|
 |
כל אפליה לגופה. למה שנכה לא
ל"ת
יוכל להיות אב?,
23/01/05 22:10
|
|
 |
12.
עניינים שחשוב לשים לב אליהם
למבוש,
ירשלים,
23/01/05 13:34
|
הילד המכונה ילד המריבה נלקח על ידי השרות למען הילד מאמו ימים ספורים לאחר הלידה. ברור לכל שבימים ההם לא היתה האם במצב בו ההחלטה שלה הייתה שקולה כל צרכה. בנוסף צצריך לזכור שעוד בטרם בשל מצבם של ההורים המועמדים להיות הורים מאמצים, בטרם עברו שישה חודשים כנדרש בחוק, חזרה האם וביקשה את ילדה. נכון שמאותו רגע ועד היום הוא ממשיך ומקבל טיפול והתייחסות מהוריו המועמדים להיות הורים מאמצים עם כל מסירותם לילד כמה באמת השקיעו בטיפול משפטי על מנת לחסום את האפשרות של הילד שהוריו ביקשו לטפל בו. האם טובת הילד לא הייתה מעדיפה שיקצרו את עינוי הדין הנעשה גם להורים וגם לילד על ידי ההורים המועמדים להיות הורים מאמצים. זה לא נימוק מספיק משכנע להתיחס למצב בריאותו הלא טוב של האב הרבה יותר קשה לטעמי לנהל מאבקים משפטיים אולי צודקים אבל רחוקים מאוד מלהיות מוסריים כלפי הן הילד והן כלפי הוריו חום אהבה ומסירות לא יכולים להיות ניתנים רק על ידי מי שבטעות מכונים הורים מאמציםכל הורה שיגדל את ילדיו חזקה עלינו בדרך כלל שיעניק חום ואהבה ככל הורה. לסחוב ילד על ידי השרות למען הילד בגיל של מספר ימים ואחר כך להגן על ההחלטה גם אם האם החליטה בזמן שלדעת כל העולם נחשב כסביר זו גם שגיאה והונאה של האם וגם רחוק מאוד מלהיות הוגן ומוסרי כלפי כל הגורמים המעורבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת צודקת.
ל"ת
א.ד.,
23/01/05 13:48
|
|
 |
11.
כל הכבוד
שירה,
ראש העין,
23/01/05 12:31
|
|
 |
אלוהים מת בשואה
ל"ת
חשוב לזכור,
רמת גן,
23/01/05 22:13
|
|
 |
10.
בחור אמיץ וחכם
ל"ת
מעריך,
23/01/05 12:15
|
|
 |
9.
כל הכבוד לכותב שהסכים להחשף
אמא,
23/01/05 11:38
|
האהבה לילד היא דבר שמתפתח מיום ליום ונכון לו לילד לגדול במקום בו הוא יודע ומכיר את האהבה ץ אותה אם ביולוגית אינה יכולה לחשוב כי מחר בבוקר תקום ותוכל להעניק את אותה אהבה ולספק לילד את אותם צרכים שאימו המאמצת מעניקה לו. אם היא באמת אוהבת אותו שתשאיר אותו במקום בו הוא יודע בדיוק מה מקבל.ולכותב כל הכבוד על החשיפה בתקווה שזה יעזור לילד להישאר במקום המוכר והבטוח מבחינתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא נחשף. לא יודעים מי הוא.
ל"ת
ג' שם בדוי,
מושב שם טוב,
23/01/05 22:15
|
|
 |
8.
תקשיבו לו, שמישהו יעזור לילד .
ל"ת
נועה,
23/01/05 11:29
|
|
 |
כל הכבוד על החשיפה
JULIA,
23/01/05 14:28
|
כדאי להקשיב לבחור שהיום יכול לשפוט באופן אובייקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עניין חזרת הילד לאימו. הורתו.
פנינה,
23/01/05 11:23
|
בגיל זה שהילד מכיר את הוריו. קורה להם אבא אמא. בנושאו עיניו אליהם, זה דבר יציב, נינוח ובטוח בעבורו. אין שום הצדקה להעבירו מהוריו המאמצים והאוהבים, להוריו הביולוגיים. וזאת על מנת לא לפגוע בנפשו של הילד.וזה הדבר הראשון שצריך להדריך את השופטים בהחלטותיהם. עם כל הצער שבדבר, גם הוריו הביולוגיים חייבים לראות את טובתו של הילד. ולא להרגיש פגיעה בהחלטה כזו. הזמן אץ רץ וזכותם להתעניין במערך חייו ולהכירו בדרך הרגילה. של כל המאומצים. בגיל 18 אם ירצה הילד לדעת על הוריו הביולוגיים יבקש לפתוח את תיק האימוץ. ושאר הקשר ייטבה לפי רצונו של הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתי המשפט פסקו עפ''י טובת הילד
א.ד.,
23/01/05 13:44
|
הרי בכל הארכאות ישבו שופטים אשר פסקו כי טובת הילד אצל הוריו הביולוגים. זה שהמאמצים מערעים שוב ושוב וסוחבים זמן, לא יכול לבוא ע''ח פסיקת בתי המשפט. כ''כ בטוח וסמוך כי בבתי המשפט יובים אנשים היודעים את מלאכתם ואף עושים אותה נאמנה. יש לכבד את צו בית המשפט, ואת אינך הכתובת ללמד משפטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המומחים חשבו אחרת מהשופטים
ל"ת
כולם לטובת הילד,
ילד טוב י-ם,
23/01/05 22:16
|
|
 |
6.
שלום לך א'
בן,
ב''ש,
23/01/05 11:05
|
הכתבה שלך מאוד נגעה לליבי, יש דבר אחד שאני ממש לא מסכים איתו, האמא הביולוגית שלך הסתבכה בכך שנכנסה להיריון בגיל צעיר וללא אב. נכון שזה מקרה מאוד מצער ילד, לחיות ללא אב ואולי גם לא להכיר אותו אף פעם.
אבל אני חושב שאתה כן צריך לפגוש את האמא הביולוגית שלך, ולא משנה באיזה מצב היא נמצאת, זה מזכיר לי את הבחורה המאומצת שהאמא שלה לא רצתה לפגוש אותה, להזכירך הבחורה מתה מסרטן הדם רק בגלל שהאמא הביולוגית לא תרמה לה מח עצם, וכל זה ע''מ לא להחשף.
תעשה צעד גדול בחיים שלך ותפגוש את אימך הביולוגית, כי בסופו של דבר היא האמא האמיתית שלך.
זה יהיה ממש לא בסדר מצידך באם תחליט שלא לפגוש אותה בכלל, למרות שהיא ויתרה עלייך, ותאמין לי שהויתור היה לטובתך, מאחר ולא היו לה האמצעים הכלכליים, אז תהיה גבר ולך תפגוש את אמא.........
מה שלא תגיד אמא יש רק אחת, ואמא מאמצת יכול להיות הרבה יותר מאחת..................................
מקווה שתקח דברים אלה לצומת ליבך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נתנת שום נימוק משכנע
ל"ת
זה לא משחק,
באסוציאציות,
23/01/05 22:18
|
|
 |
כמה שטויות בתגובה אחת
ורד,
ר''ג,
23/01/05 17:08
|
נכון אמא יש רק אחת !!!! והאמא האמיתית היא האמא שאוהבת, דואגת, מטפלת בך ולא זו שנכנסה להריון , סחבה אותך 9 חודשים ואז מסרה אותך - ושיהיו סיבותיה המוצדקות ביותר. אמא זו האשה שממנה אנו מקבלים חום וחמלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמא הביולוגית כן תרמה את מח
ישראלי,
23/01/05 12:21
|
העצם - אבל זה לא עזר, והנערה נפטרה. על מנת לא לחשוף את עצמה, היא ספגה את העליהום שעשו עליה בתקשורת בגלל שכביכול לא תרמה מח עצם. אם כבר מתקנים פה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט
ל"ת
ר',
ראש העין,
23/01/05 11:45
|
|
 |
5.
גם אני קראתי ובכיתי. מרגש
ל"ת
בן אדם,
23/01/05 11:04
|
|
 |
4.
הלוואי ויעשה צדק בירושלים
אם מודאגת,
23/01/05 10:55
|
דברי הכותב רלבנטים לדיון לא פחות ולא יותר מדברי כל אדם אחר, וסיפורו, למרות שגם הוא אומץ, אינו מלמד ולא כלום על הפרשה שלפנינו. הפרשה שבה נקרא בגץ להכריע היום אפילו אינה מסובכת. האם הביולוגית מסרה ילד לאימוץ ששה ימים אחרי שנולד, בעוד היא מחלימה מהלידה. חודשיים אחר כך היא כבר הודיעה לפקידת האימוץ שהיא מתחרטת, ו5 חודשים אחרי הלידה כבר פנתה רשמית עם האב הביולוגי לבית המשפט לענייני משפחה בתביעה להחזיר לה את בנה. ובית המשפט פסק לטובתה. כאן החלו המאמצים במשחק מכוער בתקווה שהזמן יפעל לטובתם, וככל שימשכו אותו כן יגדלו סיכוייהם להשאיר את הצעיר בחזקתם. אני מקווה שהיום יעשה צדק בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיבו את התינוק לאם הביולוגית
רונה,
מרכז,
23/01/05 11:30
|
אכן נראה שנגרם עוול לתינוק. לא מובן למה ממשיך בית המשפט בסחבת? מה עוד רוצים לגלות שכבר לא ידוע? פשוט בושה לגרום סבל לתינוק וההורים. יימסר התינוק להוריו הביולוגיים וייעשה צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קראתי ובכיתי
t,
23/01/05 10:45
|
אחרי שנולדו לנו ילדים ומתו החלטנו לאמץ תינוקת. הילדה הזאת היא שלנו ואהבתנו אליה זהה לזו שהייתה עם הילדים הביולוגיים. אם האמא הביולוגית יכולה להביא עוד ילדים אזי אסור לקחת את הילד המאומץ מהוריו החדשים. שתהיה הומנית ותשאיר אותו אצלם. כך גם הילד וגם ההורים יהיו מאושרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כשקראתי את תחילת הכתבה
א,
חיפה,
23/01/05 09:51
|
ריחמתי על אימו המאמצת של הילד שנאלצה לוותר עליו רק בגלל קשיים כלכליים, אבל בהמשך כתוב ששוב נכנסה להיריון ושוב מסרה לאמוץ... נו באמת, מזל שהוא לא חזר אליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
בינה,
צפון,
23/01/05 10:17
|
|
 |
1.
כל הכבוד כך צריך שהיה
ענת,
23/01/05 09:49
|
אין דבר כזה למסור ולהתחרט שרוצים מה זה צעצוע או ילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא ירשו להתחאט אף אחת לא
ל"ת
תמסור,
23/01/05 22:20
|
|
 |
כל מקרה לגופו.טובת הילד עיקר.
ל"ת
הזהו המקרה?!,
לא לסחר אדם.,
23/01/05 17:28
|
|