 |
25.
הפלשתינים הצליחו לעוות את האמת
ראובן גרפיט,
24/01/05 06:59
|
את מלחמת השחרור לנקבה שלהם. האמת הינה שהם, הערבים השמידו טוטלית כל ישוב יהודי שהיה בשטח שנכבש. לעומת זא אנו הותרנו מעל 300 ישובים ערבים בשטח שלנו. כל ישובי היהודים הותקפו לפני ובמהלך מלחמת השחרור, לעומת זאת רק חלק מהישובים שלהם הותקפו על ידינו. בשטחם הם לא הותירו הודי אחד להתגורר, הם הרסו את בתיהקברות היהודים, את בתי הכנסת ולא הותירו זכר לדבר יהודי /ישראלי לעומת זאת למרות כל מה שהרסנו, הותרנו הרבה. הם החלו במלחמה ולמזלינו הם הפסידו ועתה התוקפן בוכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אז שיחרימו ,זה רק יהיה נגדם!
ל"ת
Stupidim,
24/01/05 02:39
|
|
 |
23.
מה מצפים מהם ?
אנטוני הופקינס,
24/01/05 00:26
|
האסלם קם כאנטי תיזה ליהדות,בלי זה אין לו קיום. וכאן משחקים בשטויות של שלום וכאלה. הפשטות של הדברים יותר חשובים מכל דבר,אם הם יכירו ביהודים הם צריכים כולם להתגייר,ובינינו מי צריך אותם. הפרדתם מכל סממן יהודי אולי יוריד את המתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שואה אמיתית בפלשתין
והמסקנה,
כנראה,
23/01/05 23:30
|
|
 |
21.
אין הבדל בין המוסלמים לגרמנים
ל"ת
ערבים שונאי,
23/01/05 23:28
|
|
 |
20.
אין לצפות
צברי אחד מהעם,
23/01/05 17:09
|
לניסים ונפלאות-מ-ה-מ-ו-ס-ל-מ-י-ם!!!!תבינו,בניגוד למחשבה של כמה יפה-נפש,אף פעם לא הינו ואף פעם לא נהיה בליבם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מי שמכוון למעלה פגע רחוק
בוננזה,
23/01/05 16:06
|
עוד עלולים לחשוב ( ויש כבר הרבה כאלה) ששואת פלסטינים זה מוגזם , אבל רצח , יותר מתקבל על הדעת. לא היה עם יותר ניבזי מהאספסוף שלצידנו שבחר במאבק מחליא כל כך בדרכו ל''עצמאות''. ביום אחד בספטמבר השחור נהרגו יותר פלסטינים מאשר בכל מלחמות ישראל. אין מה לעשות. אנחנו חייבים להבין שעלילות הדם אצל הגויים זה עניין לדוד דוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בריטניה תחת כיבוש האיסלם
מגיבה,
23/01/05 15:34
|
כל הרציחות שביצעו הפלשתינאים ביהודים ....נחשבים לקורבנות למוחמד? ואילו הפלשתינאים קורבנות רצח?
בריטניה שולטת? או שהמוסלמים שולטים בה?
רק חסר לבריטים החנונית להמשיך לתת להם כוח אחרי כן הם יצטרכו לברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אבו-מאזן מכחיש שואה!!!!!!!!!!!
לא שוכח-לא סולח,
23/01/05 13:33
|
אמר שהשואה היא המצאה ציונית כתירוץ של התנועה הציונית להשתלטות על הארץ.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד לבריטים
ישראל,
23/01/05 13:28
|
על עריכת הטקס לציון יום שחרור אושוויץ. יש להנחיל את זכרון השואה וזוועותיה לכל אדם באשר הוא כדי למנוע הישנותם של מעשי רצח עם ואידיאולוגיות גזעניות באשר הן.
גם אצלנו לא תזיק קצת פעילות רצינית נגד הגזענות הפושה בעם שלצערנו ניזונה מדברי רבנים לא מעטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למוסלמי הזה זיכרון קצר
נוסטרדאמוס,
23/01/05 13:11
|
שואת הפלסטינים !!! איזו כותרת מפוצצת. צריך כנראה להזכיר לך מה קרה במצרים וירדן - איך אלה התנהגו לפלשתינאים. אז כל פלשתינאי פחד להרים את הראש, לא כמו היום, שישראל נוהגת בהם יחסית בכפפות של משי, ממש הומניטארי. שואת הפלסטינאים התרחשה אולי בידיי ערבים אחרים אבל בטח לא בשנים האחרונות ובטח לא ע''י מדינת ישראל. האמת, אולי היינו באמת צריכים לעשות לכם שואה ולהכחיד לכם 6 מיליון בני אדם, אז אולי הייתם פוחדים אפילו להשתין וכל אחד שהיה מרים קצת את הראש היה מחוסל באותה מהירות. שוב דבר זה ממחיש את חוסר האינטליגנציה והבורות אצל אותו סקראני אשר משווה רצח עם ברואנדה לחיסול טרוריסטים אשר מגוננים על עצמם בילדים ואחרי זה טוענים שאנחנו ברברים הורגי ילדים. צא ולמד סקראני, תפעיל קצת את הראש, אולי תשתה איזה תה מנחה בלונדון. מילא, היית פה, בשטחים, ברצועה, אבל אתה יושב לך בלונדון ומטפטף רעל ומתבכיין. אני מרחם עליך ועל שכמותך ויותר אני מרחם על האירופאים שבתוכם הנך יושב. תסתכל סביב, כל אירופה גדושה במוסלמים, חשבת פעם למה ? למה אתם לא נשארים באלג'יר ? בתוניס ? במרוקו ? בלוב ? במצרים ? בירדן ? והרשימה ארוכה. אולי, כי רצית נוחות, חינוך לילדך, איכות חיים, והרי אתה יודע שלא תוכל לקבל את זה במדינות הערביות. אז הכי קל זה להגר למדינות מפותחות, לנסות לאסלם את כל הסביבה ואז להתבכיין מה עושים היהודים לאחינו הפלסטינים. אתה רוצה תשומת לב, תפעל לקרוב ולא להתריס ולהתלונן כי הרי אין לך מושג על מה אתה מדבר, אבל מה אכפת לך, יש עוד מליונים כמוך שעושים אותו דבר. תגיד, איך זה להסתובב עם רעלה באירופה ? יש כבוד ? אה שכחתי, הפגנתם נגד הורדת הרעלות כי זה סממן דתי. בטח גם בזה אשמים הישראלים. תתחיל לקרוא קצת על השואה ותענוד סהר צהוב לפני שאתה פותח את פיך מלא ההבלים. אז שלא ייעבדו עליכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד על המאמר המרתק
ל"ת
מאור,
25/01/05 14:37
|
|
 |
אנטישמיות
בודהה,
23/01/05 16:11
|
מאמר שמילא אותי. ממש כתבת עם חשיבה על כל דבר. דבר כזה היה צריך להפיץ בבריטניה, כל הכבוד לך. כי בעת שאתה כועס על מישהו, אתה לא זוכר את כל הפרטים, אבל המאמר מילא אותי, והלואי ויכולת לפרסמו בבריטניה. כה לחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הגיע הזמן לשנות את הטקס
birdy,
רואנדה,
23/01/05 13:10
|
הגיע הזמן, וחבל שרק אינטרסים פוליטיים מעודדים זאת, לשנות את טקס השואה לטקס ג'נוסייד, משום שרצח עם, שנאת זרים וגזענות הם נחלתם של עמים רבים כולל העם היהודי היושב בציון. מעניין לבדוק את הקשר שבין טקסי זיכרון לכספים, משום שיותר משטקס השואה נוגע לקורבנות הוא עוסק בתשלומים ופיצויים למדינות שטוענות לייצג את הקורבנות ובשמם.
אני מאמין שבעוד חמישים שנה לכל היותר מאה שנה יצינו עמים מעשי רצח ברחבי הגלובוס בטקסים ממלכתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא..רק שלא יחרימו את הטקס..
ל"ת
איתמר,
מתנחל,
23/01/05 13:10
|
|
 |
12.
מה חדש?
מיכאל ברגמן,
23/01/05 12:59
|
ד''ר חאליד מחמוד, נציג מפלגת ה''לייבור'' בבירמינגהאם, הצהיר שהוא אמנם מוסלמי גאה, אך הוא חושב שהחרמת הטקס היא טעות: ''האנשים שמתו בשואה לא היו רק יהודים. כל מי שמעוניין בשמירה על זכויות אדם צריך לתמוך בהנצחה הזו''.
-כלומר אם בשואה היו מתים רק יהודים אז היא לא היתה שווה התייחסות. עיתון ה''גארדיאן'' פרסם היום שיו''ר הועדה לשוויון הגזע, טרבור פיליפס, אמר אתמול שהאליטה החזקה של בריטניה ''נגועה באנטישמיות'', וכי ברחבי המדינה הולכת וגוברת השנאה כלפי היהודים. פיליפס הזהיר מפני האנטישמיות הגואה ואמר שאחת הסיבות לכך היא כנראה ''המתח במזרח התיכון''.
-לא הסיבה היא לא המתח במזרח התיכון. יש מתח בכל העולם. הסיבה היא עיתונים קיצוניים כמו הגארדיאן עצמו שמציירים את ישראל כתואמת גרמניה הנאצית באופן חד צדדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כשעשן יתמר מעריהם השרופות...
העם היושב,
בציון,
23/01/05 12:57
|
אז הם יבינו, גויים כסילים ונאיבים מי האויב האמיתי שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין לנו על מה להתלונן
אורן,
23/01/05 12:45
|
כשיש לנו מגיבים כמו 1,כמו נעמי בפורטוגל ועוד כל מיני יפי נפש כאלו
''מהרסיך ומחרביך מביתך יצאו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר לך שהם שלנו?
מרק,
23/01/05 16:03
|
אין לי שום ספק שנועמי מפורטוגל הוא מוסלמי ואני גם חושב שהוא נמצא בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חוצפה ושקרים
לא עוד,
23/01/05 12:42
|
בתקופת מלחמת העולם השנייה המופתי הירושלמי ניפגש עם היטלר במטרה למצוא דרכים כיצד להעזר בנאצים כדי להשמיד את היישוב היהודי בארץ ישראל.
היישוב היהודי לעומת זאת התגייס לצבא הבריטי כדי להלחם בנאצים.
ב- 1948 הערבים סירבו לקבל את החלטת האו''ם על חלוקת ארץ-ישראל והקמת מדינת ישראל.
הם, הערבים ניסו להשמיד את היישוב היהודי. היתה מלחמה הגנה קשה של היישוב היהוד בארץ ישראל.
התוקפנות הערבית, שסיסמתה היתה ''איטבח אל יהוד'' ו-''לזרוק את היהודים לים'', כשלה והובסה.
האם בריטניה תיכנע שוב לדרישות הקיצונים, כשם שנכנעה בעבר ויצרה את ''הספר הלבן'', מדיניות שגרמה ליהודים רבים ליפול למכונת ההשמדה הנאצית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
היהודי,
23/01/05 22:24
|
אבל לצערי לאירופאים יש פגם גנטי שנקרא אנטישמיות וכנראה שהם העבירו אותו למוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ארז מילים כדורבנות כל הכבוד
itzik,
paris,
23/01/05 12:25
|
תגובה ל 2 מההקשר בן מחט לתחת בגלל אנשים כמוך העולם נראה כך יא אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא היו לי שום ציפיות
JULIA,
23/01/05 12:21
|
לאור העובדה שחאג' אמין אל-חוסייני הוכרז כפושע מלחמה ששיתף פעולה עם הנאצים, אין לי שום ציפיות להזדהות הומנית של העולם המוסלמי עם מה שהתרחש באושוויץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למס' 1 ''הטינופת''...
אלדד,
י-ם,
23/01/05 12:16
|
לך תגור בגטו נאצי כמה זמן, תחזור ותדבר על השואה של הפלשטינים המסכנים... מה אתה משווה בכלל עוכר ישראל? אנשים כמוך גורמים לי לבחילה, כמוך ודוגמת הטלי פאחימה המופקרת הזו... אנשים דוגמתך יש להעמיד לדין בעבור בגידה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפאשיזם לא יעבור
ל"ת
simon,
תל אביב,
23/01/05 13:12
|
|
 |
אתה טועה
גיל חזן,
23/01/05 13:03
|
הכיבוש וההתנחלויות הם כן טינופת וכל מי שתומך בהם הוא טינופת. אבל זה לא קשור לשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל חזן אתה בעצמך מתנחל של 48
אושר,
23/01/05 16:54
|
גיל אתה בעצמך מתנחל של 48 אז כמו שאמרת על המתנחלים זהתופס עליך אתה טינופת ואתה תומך במקום מגורים שלך אז אתה טינופת ואני מסכים איתך זה לא קשור לשואה :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש נכפה על ישראל.יכלו
עמית,
23/01/05 14:45
|
להקים מדינה מזמן אם רצו. העובדה שרצונם להקים מדינה במקומנו יצרה את ''הכיבוש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
???WHAT
me,
us,
23/01/05 12:13
|
How can anyone compare 600000000to 2000 arab animals died in the intifada THEY started? What does one have to do with the other? And are we, stupid Jews, going to let this happen?i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
600000000-Wow
ל"ת
Us,
Us,
23/01/05 13:42
|
|
 |
4.
העם היהודי מונה 13 מיליון בלבד
עמית,
23/01/05 12:12
|
כל יהודי שנרצח על ידי ערבי- זה השמדת עם!!!
לפי מיטב הבנתי, העם הפלסטיני הוא חלק מהעם הערבי שמונה מעל מילארד מוסלמים שהחליטו לחסל את מדינת היהודים ולא נותנים לה לחיות מאז 1948. תודה לאל שאלוהים איתנו ולא נתן להם לעשות לנו שואה שנייה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
על איזה שואה המפגרים האלה מדבר
אושר,
23/01/05 12:10
|
על איזה שואה המפגרים האלה מדברים שיגידו תודה באמת שאנחנו למדנו מהזוועה של הנאצים ימך שמם שיבואו בטענות לעם שלהם שצמא לדם היהודי צהל מגן על העם היהודי מפני מפלצות שרוצחות לנו ילדים תינוקות נשים וזקנים כשנהרגים פלשתינים חפים מפשע שאין להם יד בטרור ובסך הכל רוצים לחיות את החיים שלהם בשקט אז המסכנים האלה נהרגים בגלל המחבלים ''הגיבורים''שמתחבאים בתוך אוכולוסיה אזרחית חפה מפשע דפוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
האיסלם במיטבו ושיקרי האיסלם
Erez,
23/01/05 12:08
|
הנסיון לעוות ולהשוות בין הארועים באירופה במלחמת העולם השניה ולפניה לפלסטינאים המסכנים היא סגנון ערבי מוסלמי אופיני לסיפורי עלי באבא. האסונות שפקדו את הפלסטינאים נעוצים במניהגם בראש וראשונה. מה עוד שאף אחד לא עסק בהשמדה של פלסטינאים. לעומת זאת הערבים היו אלה שחברו לכוחות הרשע הנאצים ובראש חאז' אמין אל חוסני שהיה מקורבו של הצורר אדולף היטלר. האיסלם רצח וטבח בשם אללה יותר ''כופרים'' משרצחו הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
טעות, אבל מובנת
פעיל זכויות,
23/01/05 12:02
|
אין קשר בין היהודים (והצוענים וההומוסקסואלים, והמפגרים ועוד כל מיני) שנרצחו בשואה לבין מעשיה של ישראל היום. אבל מצד שני קשה להשאר אדישים מול מעשיה של ישראל בשטחים - התנחלויות, כיבוש וכל הטינופת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך לעמוד לדין על הכחשת ש
אושר,
23/01/05 13:00
|
אתה צריך לעמוד לדין על הכחשת שואה וזלזול בנרצחים אתה לא יהודי זה בטוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפעיל זכויות החיות
מרק,
23/01/05 12:39
|
על איזה זכויות אתה נאבק - על זכותם להתפוצץ באוטובוסים ובבתי קפה ללא הפרעות מצדינו. אתה רוצה שנבטל מחסומים וניתן להם חופשי להיכנס לערים שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response to Mark
David,
23/01/05 13:44
|
We should all uphold the right of the Palenstineans to blow themselves in their own towns among their own people - it is their god given right.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעיל של הפצת השקר!!!!!!!!!!!!!
מתעב שקרנים,
23/01/05 12:20
|
אם רצו מדינה היו מקבלים את הסכם החלוקה. הם רוצים אותנו בים ואתה תומך בכך!!!!
אני איש של שלום אבל לא מקובל עלי השקר הזה!
הגב לתגובה זו
|
|