 |
18.
צדק צדק תרדוף!!!
ציונה דקל,
חולון,
21/03/05 17:52
|
האם מערכת המשפט האמורה להגן על טובת הילד ולא על טובת ההורה הביולוגי, אכן עושה זאת? הטחו עניהם מלראות ומלקרא ? חוות דעת מקצועיות המטפלות הילד ומלוות את המשפחה לאורך כל הדרך במיומנות ובמקצועיות טהורה ללא נגיעה אישית שכל מגמתן היא טובת הילד בלבד ,נקווה שהצדק שהוא טובת הילד תצא לאור. אין מערכת המשפט ממונה על אורך חיים ,כי כל רגע הוא מתנה חיה. שבית המשפט יפסוק את החלטתו הנאמנה כשבריאותו הנפשית של הילד למול עניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כנסו ל-2 - חשוב מאד!!!
ל"ת
בעד התינוק,
25/01/05 10:47
|
|
 |
16.
עם ביולוגים כאלה עדיף לא להולד
ל"ת
יורם,
25/01/05 10:45
|
|
 |
15.
תנו לה את הילוד החי והמת אל
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 21:38
|
תמיתוהו. מה העניין מדוע גונבים להורים את הילדים שלהם? מחר בשם טובת הילד יקחו לעניים את הילדים שלהם ויתנו אותם לעשירים? טובת הילד עאלאק. לכו ובררו מאיפה הגיע המושג המשונה הזה ''טובת הילד''. זו פיקציה של בית המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תארו לכם
ש,
רמת גן,
24/01/05 16:25
|
תארו לעצמכם כמה כספים מעורבים וכמה שחיתות יש לנו במערכת בתי המשפט שבכזו קלות הם מתעלמים מהחלטות של שני בתי משפט בארץ ומקבלים בלי שום בעיה ערעור כזה. בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפחיד לחשוב על זה ממש
ל"ת
איתן,
תל אביב,
24/01/05 16:49
|
|
 |
13.
יוחזר לאלתר להורים הביולוגיים
כ.ש.,
24/01/05 16:21
|
אנשים ! יש פה התעלמות טוטלית מהחלטת בתי המשפט לעניייני משפחה והמחוזי. לא ייתכן שכל בעל אמצעים יוכל להטות משפט צדק ולעוות את הדין בצורה שכזו. חורה לי מה שנעשה להורים הביולוגיים ורחמיי עליהם על העוול הכואב שנגרם להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד - מסכימה עם כל מילה
ל"ת
גבי,
תל אביב,
24/01/05 16:45
|
|
 |
ההורים המאמצים = הורים יחידים
ל"ת
חני,
25/01/05 10:41
|
|
 |
12.
מה פתאום להורים המאמצים?!
CL,
תל אביב,
24/01/05 16:17
|
בית משפט (שניים) קבעו שיש להחזיר את הילד להוריו הביולוגיים לטובתו. לא לוקחים ילד שיש לו שני הורים-אב ואם שמשתוקקים לגדל אותו, שאלוהים שלח אותו להיוולד להורים אלו ומתעלמים מזה ? כל המלחמה הזו היא מלחמתה האישית של האמא המאמצת שלא מוכנה לקבל את העובדה שהוחלט שלא אצלה יישאר הילד ולא זו טובתו. אני חושבת שמעשיה הם אגואיסטיות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושבת שאת צודקת לחלוטין
ל"ת
מיקי,
תל אביב,
24/01/05 16:45
|
|
 |
רק להורים המאמצים
ל"ת
שלי,
25/01/05 10:42
|
|
 |
11.
בושה וחרפה לאם המאמצת
כרמית,
תל אביב,
24/01/05 16:13
|
אני לא חושבת שזה פאייר מה שנעשה להורים הביולוגיים. מסכת של שנה וחצי בבתי משפט, המתנה כ''כ ארוכה לילד שלהם, שני בתי משפט שונים בארץ החליטו שהילד צריך לחזור לידיהם-אז למה? הרי מינו מומחים שיבחנו מהי טובת הילד והם החליטו שעם הוריו הביולוגיים!למה לעשות כזו סחבת? לא כואב? אני לא מאמינה שהאם המאמצת חושבת על עצמה בלבד עד כדי כך, הרי הילד יפתח תיק אימוץ בגיל 18 ויראה כמה ההורים שלו נלחמו למענו קשות בגיל כזה צעיר והיא לא נתנה אותו חזרה. הרי הוא ישנא אותה כל חייו על שעוללה לו דבר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה וחרפה לכרמית
בעד המאמצים,
25/01/05 10:42
|
איך את מעזה לדבר ככה על אישה כל כך נפלאה?!? תתביישי לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למאמצת - תפנימי
שלומי,
תל אביב,
24/01/05 16:48
|
אני חושב שנכון מאוד מה שנאמר פה. לא נראה לך מוגזם? לא חבל על כל הזמן הזה שעובר? ואם העליון יחליט גם אותו דבר?שיש להחזיר להורים הביולוגיים את הילד? גם אז תמשיכי את מסכת הייסורים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימוץ
אתה צודק,
24/01/05 17:36
|
|
 |
10.
הסחבת בתיק - שערוריה!!!!
אסי,
רג,
24/01/05 10:20
|
וכן, הסחבת תשפיע או על החלטת ביהמ''ש (אם המאמצים מנצחים), או על הילד...לא, זה כבר לא תינוק.
זה צדק זה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אם נוטשים לא מגדלים, בשביל זה
ל"ת
יש מאמצים...,
24/01/05 10:14
|
|
 |
8.
מקווה שההורים המאמצים ינצחו
לטובת התינוק,
24/01/05 10:09
|
כי אחרת, החיים של התינוק יהרסו לחלוטין. בואו לא נשכח את קרולין ברונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובת הילד אצל הביולוגים
למען הביולוגים,
24/01/05 10:39
|
החיים של הילד כבר נהרסו בגלל התנהגותם של המאמצים שמושכים את הזמן אומנם לתועלתם אך לרעת הילד. דבר שני, שום מקרה אינו דומה לאחר. טובת הילד אצל הוריו הביולוגים ולו משום שהמאמצים חושבים על טובתם ותועלתם ודווקא לא על טובת הילד. איך הם יסבירו את זה לילד כשיגדל? אם הם יהיו עדיין בחיים או שהילד יגדל יתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביולוגים יהרסו לו את החיים
בעד המאמצים,
24/01/05 11:28
|
|
 |
המאמצים כבר הרסו לו את החיים
ל"ת
צריך לדעת לכבד,
24/01/05 14:27
|
|
 |
תתבייש לך, המאמצים נפלאים
ל"ת
רננה,
24/01/05 18:34
|
|
 |
7.
יהיו ערעורים עוד שנים,מצבמטורף
עצובה,
24/01/05 07:20
|
כל פעם מחדש יאשרו ערעור עד שהתינוק יהיה חתן. אז באמת יהיה נכון הטיעון שהוא כבר המון זמן אצל ההורים המאמצים ושהוא התרגל אליהם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוי, כמה שאת צודקת.
ל"ת
דורית,
24/01/05 08:53
|
|
 |
אבל נקווה שהמאמצים ינצחו בסוף
ל"ת
אימא,
24/01/05 10:22
|
|
 |
לטובת הילד - שהמאמצים ירפו
ל"ת
נקווה שלא,
24/01/05 10:40
|
|
 |
המאמצים לא מגלים התחשבות בילד
ל"ת
אלא רק בעצמם,
24/01/05 12:00
|
|
 |
6.
בדיון הבא כבר נהיה מוזמנים
Yossi V,
24/01/05 00:07
|
לטקס בר המצווה של הילד. בדיון שלאחר מכן יצטרך 'תינוק המריבה' לבקש שחרור ממפקדו בצבא כדי להגיע לדיון בעניינו בבית המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיון הבא - אחרי השחרור מהצבא
תגובה כהילכתה,
24/01/05 09:23
|
|
 |
ככה זה נראה, ולטובת מי??
ל"ת
יתום אני,
24/01/05 09:07
|
|
 |
5.
רק המאמצים ראויים להיקרא הורים
קובי,
מרכז,
23/01/05 21:53
|
|
 |
ואתה תורם שטויות!!חוצפן
ל"ת
יואש,
24/01/05 09:09
|
|
 |
לקובי מגעיל - הזגמת בטיפשותך
ביולוגית,
24/01/05 08:52
|
האם לכל אב תקרא תורם זרע? זכותו על ילדו כמו לכל אחד אחר. מי שמך להיות מעל לשופטי בתי המשפט ולהחליט מי ראוי להיקרא כך או אחרת. אני מקווה שאתה אינך אב, הרי אתה מגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המגדלו נקרא אב ולא מולידו''
ל"ת
חז''ל,
24/01/05 10:00
|
|
 |
והרוצה לגדלו ונאבק וגם מולידו
ל"ת
איך נקרא?,
24/01/05 12:02
|
|
 |
מי שנוטש את ילדו אינו הורה!!!!
ל"ת
קובי,
24/01/05 09:55
|
|
 |
מזל שאינך שופט ואינך בלשן
לקובי ''החכם'',
24/01/05 10:34
|
הרי אינך מבין את החוק כלל ואינך מבין את פרוש המילה נטישה. נראה שהרבה שכל אין לך וכמו שאמר קודמי ''אתה מסוגל רק שטויות לתרום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אכזבה מהסחבת המזיקה לילד
אם מודאגת,
23/01/05 21:23
|
ושוב זכה הזוג המחזיק בילד שלא כחוק ובניגוד לשכל הישר בארכה נוספת, כי הזמן כידוע פועל לטובתם, אך לא לטובת הילד, שכולם מתימרים לדעת מה טוב בשבילו. הנה פרקליט ההורים הביולוגיים אמר זאת במפורש ''ענייניו של התינוק נידונים בבתי המשפט השונים החל מאוקטובר 2003 ואנו כבר בתחילת 2005''. האם היולדת פנתה כבר חודשיים לאחר הלידה לשרות למען הילד והודיעה שהיא מבקשת לחזור בה מהסכמתה לאימוץ, שניתנה פחות משבוע לאחר הלידה, בהיותה עדיין בבית החולים. באוקטובר 2003, במלאת לילד 5 חודשים, פנו האם והאב לבית המשפט לענייני משפחה, ושם זכו בחזקה על הילד, אך לא בילד. הזוג המאמץ מטרפד מאז בעקשנות, שאינה לטובת הילד, כל החלטה של בית משפט. קיוויתי שהפנייה לבית המשפט העליון תשים קץ לפרשה מלוכלכת, המזכירה פרשיות לא סימפטיות בתולדות עמנו, כמו הילד אדגרדו מורטרה שנחטף על ידי הכנסייה באיטליה של אמצע המאה ה19, וילדים יהודים שניצלו מהשואה במנזרים או בידי נוצרים מחסידי אומות העולם, ומיטיביהם סרבו להחזירם בתום המלחמה. אך בית המשפט העליון ממשיך בסחבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת, פרשה בלתי נתפסת.
ל"ת
ריבה,
24/01/05 09:10
|
|
 |
לאם המודאגת
חומר למחשבה,
23/01/05 22:29
|
האם הביולוגית בהריון עכשיו. ברור לכל שבמידה והילד יועבר אליה הוא לא יקבל את תשומת הלב שנחוצה לו כדי להתגבר על הטראומה. מישהו נותן דעתו על כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפסיכולוג המומחה, תאכל סבון
ל"ת
סבא,
24/01/05 09:11
|
|
 |
חומר למחשבה? - טמטום
חומר למחשבה?,
24/01/05 08:54
|
באמת על דברייך האידיוטים את רוצה שמישהו ישקיע מחשבה? להורים שלהם שני ילדים ומעלה, הם מזניחים אחד מהם? על איזה חומר למחשבה את מדברת. אדם בר דעת לא היה אפילו מעלה את השטויות האלה במחשבתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אכפת לי מי ההורים,הילד שלהם
אם מודאגת,
23/01/05 22:43
|
איני מכירה את האם הביולוגית וגם לא את הזוג המאמץ. הנפשות הפועלות אינן מעניינות אותי. הדתיות יולדות כל 9 חודשים ואיש אינו מתערב אצלן בנעשה בחדר המיטות, אז מה משנה אם לאם הביולוגית יהיו עתה שני פעוטות בבית. האם הביולוגית חזרה בה מהסכמתה לויתור בזמן המותר בחוק ולכן הסכמתה לאימוץ בטלה. הילד אינו בר אימוץ וחבל שלא הוחזר בגיל 5 חדשים להוריו הביולוגים, בלי טראומה. מדינה שגוזלת כך ילדים מהוריהם, ופוגעת בזכותם להורות, אינה מדינת חוק, אפילו אם לא הייתי רוצה שההורים הביולוגים יהיו שכנים שלי, כי הם לא נחמדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, האלימות הממסדים מפחידה
ל"ת
האזרח ק.,
24/01/05 09:12
|
|
 |
גם בגיל 5 חודשים היה חווה
אמא של תאומות,
24/01/05 02:11
|
שוב טראומת נטישה! מה קרה לך ,אם מודאגת? יש לך הזדהות אישית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאם התאומות,האם אחת מהן מקופחת
אמא,
24/01/05 08:45
|
הרי לא יתכן שכל המגיבים כאן יהיו חכמים יותר מכל השופטים שדנו בתיק העצוב הזה. דווקא את, שהינך אם לתאומות, נראה שאת מצדיקה את הגישה של ילד אחד מקופח יותר, מפליא!!!!!!!!!! על איזו טראומת נטישה את מדברת? המאמצים אמרו בעבר כי הילד, למרות גילו, חש בארועים וזה משפיע עליו. אז למה הם אלה שסוחבים את הסיפור? הרי כל הארכאות כבר פסקו נגדם, זה לא מספיק? אתם באים ואומרים שאתם יותר חכמים מהשופטים או שאתם יודעים טוב יותר? אם כך הדבר, מדוע אתם יודעים רק להגיב באינטרנט ולא הוסמכתם להיות שופטים בישראל? תפסיקו להיות צדקנים בגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תופסק הסחבת-להשאירו אצל הוריו
ל"ת
המאמצים,
23/01/05 21:45
|
|
 |
הסחבת נוצרת רק בגלל המאמצים
ל"ת
א.ד.,
24/01/05 08:45
|
|
 |
המאמצים דואגים רק לטובת התינוק
ל"ת
ליאת,
24/01/05 09:59
|
|
 |
המאמצים דואגים רק לעצמם
אמא,
24/01/05 10:23
|
כל הארכאות פסקו שיש להשיב את הילד להוריו הביולגים. למרות זאת המאמצים ממשיכים את הסחבת בניגוד לדבריהם שזה פוגע בילד. המאמצים הם אלו הפוגעים בילד והמחשבה לטובת הילד היא רק עילה להשיג את מטרתם כשמאחוריהם השירות למען הילד (יעני למען הילד). שוב, לא יתכן שכל השופטים טועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יותר חכם מבית המשפט
תגובה ליוסי,
24/01/05 13:39
|
בכל הארכאות עד היום, קבע בית המשפט כי טובת הילד אצל הוריו הביולוגים. מי שממשיך לדחות את הקץ מבלי להתחשב בטובת הילד - אלו המאמצים. רק על מהלכיהם הפוגעים בטובת הילד - צריך להוציא מהם מיידית את הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לביולוגים כל הזכות והחובה לגדל
ל"ת
את בנם,
24/01/05 12:04
|
|
 |
מי שדואגים לעצמם אלו הביולוגים
ל"ת
יוסי,
24/01/05 11:26
|
|
 |
3.
היום תקף צלם-מחר יתקוף את
התינוק...,
23/01/05 21:22
|
אם הביולוגי מרשה לעצמו להכות בנאדם מול מצלמות בשערי בית המשפט אז מי יכול להיות ערב לכך שהוא לא יכה את התינוק בכל פעם שהוא יתעצבן בבית? ובבית שלו אין מצלמות... אסור לתת לבנאדם כזה לגדל תינוק!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדון אדם עד שלא תהיה במקומו
ל"ת
ף,
24/01/05 09:14
|
|
 |
לפסיכולוגית הצופה את העתיד
אמא,
24/01/05 08:49
|
מה השוטויות האלו שאת מדברת, מה הקשר בין סערת רגשות בעקבות דיון סוער בבית המשפט לבין להכות את התינוק? מי שם אותם בכלל לשפוט בני אדם? לו היית כה חכמה כמו שאת חושבת את עצמך, היית עושה משהו בחיים חוץ מלשבת ולכתוב שטויות, למה לא מינו אותך שופטת בעליון? בגלל עודף החוכמה שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביולוגי אלים-לא ראוי להיקרא אב
ל"ת
ליאת,
מרכז,
23/01/05 22:07
|
|
 |
די עם השטויות, אפשר להבין אותו
דניאל,
24/01/05 08:40
|
אפשר לחשוב שלאף אחד מאיתנו לא היו רגעים בחייו שבהם בצורה כזו או אחרת הוא נהג באלימות כלשהי. די להיות יותר קדושים מהאפיפיור. מה גם שניתן להבין את סערת הרוחות שבה הוא שרוי, ומה גם שאפילו בכתבה נאמר שהדיון היה סוער. אז די להיות דיבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר להבין אלימות!!!
בעד המאמצים,
24/01/05 09:57
|
|
 |
ערעורים אינסופיים הנם אלימות!
ל"ת
אלימות משפטית,
24/01/05 12:05
|
|
 |
נו באמת - יש גבול לשטויות
אמא,
24/01/05 10:28
|
כמה הורים ביולוגים את מכירה שלא נתנו פה ושם מכה בטוסיק לילד? שלא נדע אבל יש סיפורים גרועים על אלימות כנגד ילדים ומה אז? לכל דבר יש גבול מסויים וגם להיגיון לא בריא צריך להיות גבול. האם את/ה ערב/ה לזה שמעולם לא נהגת באלימות כזו או אחרת כלפי אחרים? זה שטויות במיץ עגבניות, ישנם גם שופטים שמכים את נשותיהם או ילדיהם, אז מחרימים אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אתר תמיכה בתינוק המאומץ
יונתן,
23/01/05 21:12
|
|
 |
1.
די.אן.אי משותף זה לא מספיק
ליהי,
23/01/05 21:05
|
אני מחזיקה ידיים להורים המאמצים ולתינוק! אני מקווה שהשופטים יהיו אנושיים מספיק בשביל להביו איזה קושי זה בשביל הורים -ביולוגים או לא- לוותר על הילד שהם גידלו במשך כמעט שנתיים. הוריו הביולוגים כבר ויתרו עליו, מה שברור שהוריו המאמצים לא מסוגלים לעשות נפשים, ומחפשים כל דרך כדי למנוע את רוע הגזירה. לטובת הילד, הוא צריך להישאר עם הוריו המאמצים והאוהבים. ויש למנוע ממנו טראומה נפשית ולהעבירו לאנשים שאומנם הוא חולק די.אן.אי משותף איתם- אבל כנראה שזה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאמצים חושבים על טובתם בלבד
ליהי,
24/01/05 09:21
|
לו היו חושבים על טובת הילד, היו מפסיקים עם הערעורים הללו ומעבירים את הילד לביולוגים, כפי שפסק בית המשפט - שהוא ורק הוא מוסמך להחליט מהי טובת הילד ולא אף אחד אחר. לא יתכן שכל השופטים טועים ורק המאמצים צודקים - הם אכן מנסים לדחות את רוע הגזירה ע''ח הילד האומלל. מעיד הדבר כי הם אגואיסטים החושבים על טובתם בלבד ולא יותר מזה. הרי בעבר הם טענו שהמשפט פוגע ומערער את נפשו של הילד, אז מדוע הם לא מרפים כדי שהילד לא יפגע? כי באמת לא כל כך חשוב להם מהילד אלא מתועלתם שלהם בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ. הם ויתרו עליו?
עמית,
23/01/05 21:31
|
תראי כמה הם נלחמים עליו.
וזה מבלי לזלזל בקשר של ההורים המאמצים לילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביולוגית נטשה אותו. נקודה!!!
ל"ת
אבי,
23/01/05 21:46
|
|
 |
והתחרטה במסגרת החוק.ואתה מושלם
ל"ת
ללא ספק וגם חכם,
24/01/05 09:16
|
|
 |
התחרטה? אז למה שהתינוק ישלם את
ל"ת
המחיר?,
24/01/05 09:58
|
|
 |
נזק לילד ממעבר לביולוגים
טובת הילד,
24/01/05 19:58
|
הנזק שיגרם לילד בגיל הזה הוא עצום! הוא מבין שהוריו המאמצים הם אמא ואבא. הוא לא יבין מה קורה איתו, והנזק יהיה בלתי הפיך. הביולוגים ניצלו פרצה בחוק ונהגו בחוסר אחריות. והעובדה שהם מצפים לעוד ילד רק מראה שאין להם שום הבנה בטובת הילד וגם לא יהיה להם זמן להתמקד בו ולטפל בו בתקופה הקשה של המעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצער - אכן אתה צודק ב-100%
מאמצים אגואיסטי,
24/01/05 13:42
|
התנהגותם של המאמצים מצביעה על אגואיזם לשמו מבלי לתת את הדעת לטובת הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאמצים רק גורמים סבל לכולם עם
ל"ת
הסחבת שהם עושים,
24/01/05 12:10
|
|
 |
במסגרת החוק - ברור?ואתה משלם
צער,
24/01/05 12:09
|
את העלות הגבוהה של ישיבות בתי המשפט האינסופיות, המזיקות והפוגעות בילד, קודם כל. המאמצים לא רואים את טובת הילד, התנהגותם אגואיסטית להחריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאמצים פועלים לטובת הילד
ל"ת
מירב,
24/01/05 11:26
|
|
 |
את המחיר צריכים לשלם המאמצים
מי משלם,
24/01/05 10:31
|
הואיל ובניגוד למה שאמרו בעבר כי ההליך המשפטי משפיע לרעה על הילד, הם ממשיכים וממשיכים. זאת למרות כל החלטות בתי המשפט בכל הארכאות. מותר לאם ביולוגית להחרט, עפ''י חוק'' ומותר לאב ביולוג להחזיק בבנו כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|