 |
53.
עברנו את פרעה נעבור גם את זה
פרחיה,
24/01/05 22:33
|
נכון ששעור הילודה במגזר הבדואי גבוה ביחס לשעור הארצי, אולי אף יותר מאשר במגזר החרדי, אך דיבורים כמו אלו שצוטטו מפי שרון ונתניהו ''שקיצוץ הקצבאות עוזר להוריד את קצב הריבוי הטבעי של הבדואים בדרום'' מבהילים אף יותר מהתרבות ''היצורים הנחותים'' האלה, נחותים ומיותרים כמו היהודים בעיני הנאצים. מדוע באמת שלא נעקר אותם, למשל על ידי ריסוס שדותיהם ברעלים הנכונים, הפוגעים בכושר ההתרבות. הממשלה מחפשת חוק לגיטימי שיעודד התרבות יהודים ויצמצם את הריבוי הטבעי של הערבים. אין חוק מוסרי כזה. רק חינוך חובה לבנות ושיפור מצבם הכלכלי יכולים תוך דור או שניים להקטין את קצב ההתרבות ואולי גם להביא לאסימילציה של המיעוטים בתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
פרעה,מדוע שלא תעשה כמו פרעה
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 16:26
|
ההוא:''כל הבן הילוד ,בחר ג'אזה תשליכוהו,וכל הבת תחיון''. כבר פרעה שקדם לך, מצא דרך להפסיק את ילודה של הבדואים, בני יעקב הבדואי.(מאז ומעולם נטושה מלחמה בין הפלח והבדואי. עכשיו היהודי הבדואי הפך לפלח. שנאמר:''כי תועבת מצריים כל רועה צאן'' לא רק בני יעקב,גם בני יתרו, וגם בני ישמעאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
חברי הליכוד מוותרים על קצבאות
ל"ת
ביבי,
24/01/05 13:29
|
|
 |
50.
2 מדינות לשני עמים????????????
דני,
24/01/05 12:22
|
עושה רושם שהערבים רוצים 2 מדינות פלסטיניות. מי שלא מקבל את מדינת היהודים - יכול ללכת. זאת לא גזענות. זאת זכות של העם היהודי למדינה משלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
גזענים שכמותכם
ל"ת
מוחמד החרמן,
24/01/05 12:18
|
|
 |
48.
ערבים טפיליםלא משרתים בצבא
יוסף כהן-צדק,
24/01/05 12:16
|
|
 |
47.
חסרים פרזיטים ?
דמו. גרפי,
מרכז,
24/01/05 11:56
|
האם חסרים פרזיטים,יהודים וערבים,שמביאים ילדים(שגם הם יהיו פרזיטים) לא משרתים בצבא ולא עובדים,וחיים מקצבאות הילדים ?
לדעתי החל מהילד החמישי,לא צריך בכלל לשלם קצבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לא מונעים ילודה
ככה זה,
24/01/05 11:54
|
|
 |
45.
גם אם הערבים יתייצבו על 30%...
אפרים,
24/01/05 11:49
|
עפ''י הנתונים, הריבוי הטיבעי של הערבים ירד מ- 3.4% ל- 3.2844%, והריבוי הטיבעי של היהודים נשאר 1.4% (בהנחה שהתמותה בשני המגזרים לא השתנתה). נניח שבסופו של דבר אחוז הערבים יתייצב על 30% (וזה יהיה האחוז שלהם בכנסת) - האם זה מוצדק שההחלטות בכנסת יצטרכו לעבור ברוב של כ- 70% מהיהודים (60 חברי כנסת יהיו פחות או יותר כ- 70% מחברי הכנסת היהודים)? האם אנחנו צריכים 36 אחמד טיבים בכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עם הערבים רוב חברי הכנסת
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 16:19
|
יהיו יהודים אשכנזים. ככה זה ,אל תדאג. יש בארץ מושבים שיש בהם רק יהודי אשכנזי אחד והוא יור הועד. פעם עוד נדבר על התופעה הזו. אבל מובטח לך שהאשכנזים ימשיכו להיות רוב בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Stop payments
Avi,
Tel-Aviv,
24/01/05 11:40
|
All this kind of payments encourage people not to work and then the meddle class people have it as a burdon on their neck to pay to all this parazits that do not work and produce children that will also would not work and will produce babies like rabbits.
STOP ALL THE PAYMENTS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כסף הה? לילדים...על חשבון מי?
ל"ת
אזרח הגון,
24/01/05 11:39
|
|
 |
42.
ש''ס מוכנה לקבור את הרוב
יצחק לוינסקי,
דגל התורה,
24/01/05 11:13
|
היהודי לטובת רבנים מושחתים שלה שעושים מעשה קיין ומבקשים שכר כבלעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תפסיקו מייד לתת כסף לילדים
הרב יואל כוהן,
פסוטה,
24/01/05 11:10
|
לא יהודים-זכות הנשימה של האויר שלנו הוענקה להם וזה מספיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ולך ,הקיסר ירום הודו!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 11:09
|
לקחת כבר את כל הסמכויות בעולם, אני מבקש ממך אישית ,שתקח גם שליטה על הפתוות האלה. אני מצפה שתוציא איזה פסק דין שלרב אסור להוציא פתווה הסותרת את החוק, למשל. בלי להיכנס איתו לעובי הקורה של השאלה, האם התורה(דעת תורה) באמת גילתה לו את דעתה ,או שהוא מתכוון להגיד, שכך הוא מפרש את הכתוב בתורה. שהרי מאז שחרב בית המקדש לא ניתנה נבואה אלא לשוטים. וכשרואים איך הרבנים שהסיתו נגד הכוהנים המושחתים (חסרי הרכוש), גם עושים חיים בבתי מלון וגם צוברים רכוש,קשה לחשוב אותם לשוטים. אולי לשלב את הסוגייה הזו, בסוגייה הכללית של הפרדת הדת מהמדינה. בכל מקרה חייבים לעצור את ז'אנר הזה של פתוות, לפני שיחריב את הבית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ולכם אחי מעדות המזרח!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 10:56
|
האוליגרכים ימשיכו לשלוט עלינו כל עוד הם מצליחים להפריד בינינו לבין הערבים. ברגע שאנו נחבור לערבים אנחנו לוקחים את השלטון. לכן הרבה גיזענים אשכנזים מסיתים אתכם נגד הערבים. ומספרים לכם ש''אתם לא מכירים את הערבים'',ושהם הערבים ''נאצים''. הם מביאים את זה מהעבר שלהם באירופה. אין שום הגיון שהאשכנזים יחברו לערבים ועדות המזרח יחברו לכהנא לליברמן ולדומיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית נבלה ותישאר נבלה
אושר,
24/01/05 11:14
|
יגאל אתה אפסון שחור ומסכן ששונאה את מדינת ישראל בגלל התסכול שלך שאתה שחור אפס מאופס לך לחברים הערבים שלך לךךךךךךךך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדות המזרח הם ערבים גם כן
נחמן פרקש,
איכילוב,
24/01/05 11:07
|
אין שום הגיון שהאשכנזים יחברו לעדות המזרח -הם לא יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל ההפגנות של הערבים צועדים
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 16:11
|
יהודים אשכנזים. אם זה נטורי קרטא חבריו של אבו עמאר,ואם זה ארגון בצלם או כל ארגון קיצוני במדינה. ובהפגנות של ערבים ,רוב רובם של המפגינים היהודים(לחרפתי)הם אשכנזים. ואילו עדות המזרח הוזנו על ידי אשכנזים לשנוא ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
איפה הדמוקרטיה?
יהודי,
24/01/05 10:50
|
במדינה דמוקרטית, ל''דמוגרפיה'' של קבוצת משנה מסויימת באוכלוסייה אין כל משמעות. כל האזרחים שווים. הדיבורים על ''הסכנה הדמוגרפית''= גזענות. אבל מהקוראים ומהמגיבים לא ניוושע. הם רק יגנו בחירוף נפש על המדיניות המטורפת הזו של ישראל. רק מדינות העולם המערבי יכולות להציל את שוחרי השלום מהטירוף הנאציונליסטי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה היא כלי, לא המטרה
Levos,
24/01/05 11:54
|
כשיש בעיות עקרוניות, צריך לוותר על הדמוקרטיה. כפי שגיוס חובה לצבא אינו דמוקרטי אך הכרחי, כך גם טיפול בבעיות דמוגרפיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי לכם שביבי מזנה את העם.
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 11:14
|
|
 |
37.
ולך ישי,השוטה בידייך עתה!!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 10:45
|
והוא כחומר ביד היוצר. בחיאת אבוק ,אם לא תרקיד אותו, לא אסלח לך עד יום מותי. ביבי מצחיק ,קח אותו ברוח שובבה,ורק אתה עכשיו נשלחת על ידי ההשגחה העליונה, להראות לעם ישראל איך קרה ש: ''ויצא העגל הזה''. ביב הוא הוא חטא וגם עונש. איך התשקורת טופללה על ידי טיפש והאכילה את עם ישראל מרורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילודה-תוצאת לוואי של המדיניות
רועי,
24/01/05 11:02
|
|
 |
רד מהגג
אור גד,
24/01/05 10:54
|
יא חוני זה לא יגמר לפני שנהגר.
משתתף בצערך ושלא תדעו עוד צה''ל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
OTHER SOLUTION
eyal,
kibbutz-maga,
24/01/05 10:43
|
WE CAN DECIDE THAT ONLY THE PEOPLE WHO SERVE IN THE MILITARY OR SHEROOT LEOMI WILL GET THOSE RIGHTS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לאנשי האוצר :
משלם מיסים,
24/01/05 10:42
|
תפסיקו מייד לתת כסף לילדים שטרם נולדו. תפסיקו לעודד ילודה של מגזרים אנטי ציונים ולא יצרנים. זכרו שכל שקל שמושקע בילד עני עתידי בא ע''ח חינוך של ציבור חי. ש''ס אינה ציונית ולכן כל שמעניין אותה הוא לטפח ''מגזר שבוי'' ולהגדילו ע''ח אחרים (אפילו אם בדרך מישמים את ''זכות השיבה'' של נשות עזה לנגב. חסל ציניות תחי הציונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חוץ מזה 26 את צודקת,ביבי מגעיל
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 10:40
|
אכן ככל שמכירים את האיש הזה יותר הוא יתר מגעיל. כמו כל גוף באופטיקה, ככל שאת מתקרבת אליו הוא גדל, כך גם המגעילות של ביבי. ככל שאת מתקרבת אליו הוא עוד יותר מגעיל. ואני הייתי יותר קרוב אליו ממך. צאי וחשבי איזה גועל אני ראיתי. ביבי איכססססססססססססססס מזמן אמרתי לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מהיום שהרבנים לקחו את השלטון
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 10:36
|
מהכוהנים ,הלכה המדינה. הסמיכות בין הפוץ' של הרבנים נגד מעמד הכהונה לבין החורבן ,אינו מקרי. מיד לאחר שהשתלטו על השלטון הביאו עלינו את החורבן. וידוע לכל שרבי עקיבא כינה את הפנאטי ההוא בר כוכבא ואחר כך הבין את טעותו שעלתה לנו בחורבן וכינה אותו בר כוזיבא. אנחנו היינו עם בארצו אך ורק בהנהגת הכוהנים. הרבנות נולדה רובה ככולה בגלות, היא יציר גלותי שאסר עלינו ''לעלות בחומה'' קרי לכבוש את ארץ ישראל מחדש. השיטה שלהם היתה בנויה לגלות ולכן הם הבינו שזה לא יעבוד. ואכן כל עוד הם היו מחוץ למשחק המצב היה ניסבל. עתה משהם פצחו בצרורות של ''פתוות'' אין לי ספק שהם יביאו עלינו שוב חורבן. חישבו על זה. הכוהן ידע היכן מסתיים תפקידו ומתחיל תפקיד המלך ואפילו הנביא. לרבנים לא ברור בכלל בכלל ,מה עושים עם היצור הזה שנקרא מדינה יהודית. כל עוד הם התייחסו אל המדינה כאל שלטון הצר הרוסי ,היה להם כללי התנהגות מוכנים מראש. אך איך מתנהגים למי שהוא לא הצר הרוסי ואף על פי כן הוא שלטון? והוא שלטון יהודי? כאן מתחיל מרוץ הסמכויות כפי שאוהב לאמר ''הקיסר ירום הודו'', ובמרוץ הסמכויות הזה ,אחת ה''פתוות'' עלולה להרים את הבית שלנו באוויר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רבנים הפסיקו את ה''פתוות''. ולו משום שאין לכם עדיין מנגנונים לניטרול שלהם. קודם תלמדו על כדורי סרק איך מכינים מטען צד שנקרא ''דעת תורה'', אחר כך איך מנטרלים אותו ,וכו' וכו'. עד שתדעו כפי שאנחנו יודעים בצה''ל , לפרק ולהרכיב את המטען עם עיניים עצומות ,אז תתחילו למקש אותנו. ככה לא תגיעו רחוק, אתם תחריבו את הבית בטעות עוד לפני תמקשו אותו. משוגעים עלייך מולדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כתבה טובה
ל"ת
לאון אזולאי,
יבנה,
24/01/05 10:27
|
|
 |
31.
רק יהודים לפי ההלכה זכאים
הרב חיים רשקס,
24/01/05 10:26
|
|
 |
30.
למנוע קצבאות מלא יהודים-פשוט
רוחמה,
דימונה,
24/01/05 10:25
|
|
 |
29.
יש לי הצעות קיצוץ נוספת
יעקב,
נתניה,
24/01/05 10:21
|
אולי כדאי לקצץ במיילדות ובחדרי לידה...
אולי צריך גם לקבוע חוק למקסימום תוחלת חיים...אבל... למעשה המתה מכוונת של זקנים בבתי חולים ממשלתיים כבר החלו ליישם ללא חקיקה במערכת הבריאות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הנימוק הדמוגרפי
אזרח,
24/01/05 10:20
|
כשרוצים לשכנע אותנו שצריך להחזיר את השטחים, מותר להישתמש בנימוק הדמוגרפי, ואז הנימוק הזה הוא סמל לטוהר מידות.
כשרוצים להשתמש באותו נימוק להקטנת הילודה במיגזר הערבי, פיתאום זה גיזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק איתך
ישראל,
24/01/05 11:07
|
בכל מקרה, אין להשתמש בטיעון הדמוגרפי. עם זאת, בכל הנוגע להחזרתם של השטחים הכבושים, יש לעשות ה-כ-ל כדי לשכנע את הישראלים לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ירידה גם אצל חרדים?
ל"ת
לוליק,
24/01/05 10:10
|
|
 |
26.
ביבי מגעיל
חד הורית עובדת,
נצרת עילית,
24/01/05 10:07
|
ביבי הוריד קצבאות לא רק לאלה שיושבים בבית - גם לאלה שעובדים קשה במשרה מלאה כמוני. בשיא הצביעות שלו הוא אומר '' לכו לעבוד''- אבל אני עובדת ובכל זאת הוא מעניש אותי - לוקח את ההשלמת ההכנסה שלי. לא אסלח לו ולליכוד בגלל ההתעללות שלהם במשפחות חד הוריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי ענק-כל המזרחיים העניים
עוזי כהן,
רעננה,
24/01/05 10:42
|
|
 |
25.
ילודה ערבים
יוסי,
זרזיר,
24/01/05 10:07
|
חברה חברה אין לי הרבה מה לומר זהו נאציזים לשמה וצר לי לומר דבר מסוג זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי השוטה לא מבין מה הוא אומר
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 10:20
|
אני נשבע לכם ההשוטה אינו מבין שאסור אפילו לחשוב מחשבות נאלחות כאלה. ביבי שוטה. הוא יביא עלינו אנטישמיות. סלקו את השוטה !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו מי מדבר על אנטישמיות
תתבייש לך,
24/01/05 10:44
|
אתה יהודי בכלל?? מי שמדבר על אנטישמיות... כל מילה שנייה שלך נודפת ריח גזענות כלפי ביבי, אז אל תבוא ללמדנו על אנטישמיות. גם אני לא מסכים עם כל דבר שביבי עושה, אבל אני זוכר בה בעת שהוא תרם ותורם רבות למדינה, והוא עושה הכל מתוך ציונות, בזמן שהוא יכול היה להרוויח הרבה יותר כסף (אבל ממש הרבה יותר כסף) במגזר הפרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג לו ,הוא מרוויח די..
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 11:13
|
די והותר. קצב ההתעשרות של ביבי סביר בהחלט. אם כבר אולי תדאג לי, שהייתי איש ציבור ואיש ליכוד, הרבה יותר שנים מהקרוק, ובאתי עני כמוהו ויצאתי עני כפי שהוא היה, כשבא לארץ , כשלא היה לו כסף לשלם לעמדי עבור ההובלה. רחמי רשע אכזרי. ביבי רשע ואתה שליחו. שכיר חרב ביבי עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חלק גדול ממצביעי ש''ס הם ערבים
דיכי,
24/01/05 10:02
|
|
 |
צודק אני מצביע רק ש''ס
ל"ת
מחמוד החמוד,
סכנין,
24/01/05 18:52
|
|
 |
23.
הפעם אני מסכים עם זהבה גילאון
מוטי,
חדרה,
24/01/05 10:02
|
|
 |
22.
צריך לתת מענק ''רטרואקטיבי'' לכל
ל"ת
ילד שמתגיס לצבא,
24/01/05 09:44
|
|
 |
21.
האבסורד הגדול
אמנון,
24/01/05 09:11
|
העניים מביאים הרבה ילדים והם מצפים לתמיכה מהמדינה. העשירים שיכולים לכלכל את ילדיהם בעצמם כמעט לא מביאים ילדים לעולם.
צריך למצוא דרך להפוך את המצב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ישי צודק וביבי צריך ללכת הביתה
ענת,
24/01/05 09:04
|
ישי צריך להיות שר האוצר לישי באמת אכפת מהעוני שלאנשים אין מה לאכול אם היהודים לא יביאו תנוקות והערבים יביאו יותר אז מי יעשה צבא הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אכפת לו מהעוני אך לא מהכל
levos,
24/01/05 12:00
|
אולי אכפת לו מהעוני אך לא מהכלכלה. אם תחלק יותר כסף עכשיו תהיה חייב עוד יותר עם ריבית בעתיד. צריך להקטין הוצאות ולא להגדיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המזרחיים מצביעי ליכוד אשמים-
נחמה ליפשיץ,
מזרע,
24/01/05 10:43
|
|
 |
19.
צביעות השמאל הגזעני
שיוויוני,
24/01/05 09:03
|
הרי השמאל תמיד טען לגבי לגבי החשש של הפצצה הדמוגרפית שמעון פרס אף דיבר בהזדמניות שונות שסה''כ על הרוב הערבי שנמצא בעבר הירדן המערבי (כלומר כולל ''ערביי ישראל''). אז עתה פעולות שנעשות באופן שיוויוני לכל תושבי מדינת ישראל ''מזכיר את הדיונים במדינות אחרות ובזמנים אחרים''.
אני מניח שתוך זמן קצר נשמע את הצעת הגב' גלאון וחברי מפלגתה שיש לתת קצבאות ילדים רק למגזר הערבי. כי בעיניהם הפצצה הדמוגרפית האמיתית היא הילודה במגזרים יהודיים שהיא וחבריה סולדים מהם והתייחסותם אל המגזרים האלה דומה למדינות אחרות וזמנים אחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להגדיל את הקיצבאות למגזר היהוד
אושר,
24/01/05 08:49
|
מדינת ישראל יכולה להגדיל את הקיצבאות למגזר היהודי על ידי כך שהיא תקצץ חצי ממה שהיא נותנת למגזר הערי ושהכסף הזה ילך למגזר היהודי שנאמנן למדינת ישראל זה הדבר הנכון והצודק שמדינת ישראל צריכה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו אי-אפשר.
גיל,
חיפה,
24/01/05 09:07
|
אומנם אנחנו מדינה גזענית, אבל יש גבול למה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יהיה אפשרי אם מטומטמים כמוך
אושר,
24/01/05 09:23
|
גיל זה יהיה אפשרי אם מטומטים כמוך שלא רואים מה קורה פה ישבו בשקט מדינת ישראל לא גיזענית מדינת ישראל צריכה לדאוג להידוים ולא לערבים טמבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שוב ביבי השקרן
אחד,
24/01/05 08:47
|
הרי היתה גם ירידה תלולה בשיעור הילודה בקרב היהודים, בגלל הקיצוץ בקצבאות ובגלל המיתון. שיועיל כבודו לספק את הנתונים המלאים ולא רק לשקר כמו שהוא יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ישי, תקנה קנדומים, מפיש מסרי
מוטי צ.,
ק אליעזר,
24/01/05 08:42
|
א. בדואי שמתחתן עים 3 נשים ויש לו שלושים ילד יקבל מהמדינה 20000 ש''ח בחודש ב.שמשפחות ''ברוכות'' ילדים מהמגזר החרדי יקבלו מענקי קצבאות יגדלו את הילדים ובמקום לצבא ישלח אותם לישיבות ומה לעשות גם שם מחכות להם קצבאות . כך אי אפשר להחזיק מדינה ...יהודית וזאת לפי החלטת האו''ם ב48.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה מאד!!!
מסכימה,
מרכז,
24/01/05 11:40
|
כל אחד עם אחריות אישית לו ולילדיו. אף אחד לא צריך לקבל כסף מהמדינה ... לא משנה הדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע ,צודק מאד
ל"ת
דור,
24/01/05 09:00
|
|
 |
15.
זה בכלל לא העניין
דנה,
24/01/05 08:42
|
אני חושבת שמבחינת המדינה, זה לא משנה אם קצב הילודה יורד אצל בדואים, ערבים או חרדים, המטרה היא לא לעודד ילודה אצל אוכלוסיות חלשות בכלל, ולא להמשיך את מעגל העוני במשפחות אלו. ככה צריך, ולא נעים לי להגיד שזה הצעד החכם היחיד של מר נתניהו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יש איסור בהלכה על מתן כסף
הרב חיים רשקס,
חיפה,
24/01/05 08:40
|
|
 |
אלה מהרסייך ומחריבייך הרבנים!
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 10:26
|
רבנים מהסוג הזה ,החריבו לנו את הבית הקודם. הזהרו מהם כמו מאש. וכדאי לשסות בהם את החוק. בטרם פורענות. ה''פתוות'' שלא היו ביהדות שאני הכרתי הפכו לז'אנר הכי פופולרי כיאה למחשבי קיצין תיפח רוחם, וזו עוד הוכחה לכך שאנו בעיצומו של גוג ומגוג. צריך לרסן את הפונדמנטליזם ביהדות ובאיסלם. לכך צריך שיתוף פעולה הדוק בין האנשים השפויים ביהדות ובאיסלם. ויש באיסלם היום הרבה אנשים שמוכנים לעצור את הסחף המשיחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לשלול מערבים הזכות לעשיית
חנן,
רעננה,
24/01/05 08:38
|
|
 |
12.
יש צורך ברשיון לעשית ילדים כמו
חנוך קרני,
עכו,
24/01/05 08:36
|
|
 |
אז נעשה ילדים בזמן פסילה
דאוד פייסל,
כפר כנא,
24/01/05 18:57
|
|
 |
11.
להטיל מס הכנסה מוגדל על הילד
יואלה בקשי,
פרדסיה,
24/01/05 08:35
|
|
 |
10.
בשום אופן לא להגדיל !!!
גיל,
חיפה,
24/01/05 08:31
|
להפך, לבטל לחלוטין. את הכספים שיחסכו להעביר לתוכניות האכלה בבתי הספר הנזקקים. ש''ס מוכנה לקבור את הרב היהודי, יחד עם טובתה האישית.
רק זה חסר לנו, עוד ש''סניקים טפילים.
אבל זה רק טוב הוויכוח הזה. שינוי תעלה בכוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הממשלה צודקת
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
24/01/05 08:28
|
|
 |
8.
Stop rats-like reproduction
אולג,
מעלה אדומים,
24/01/05 08:26
|
|
 |
7.
יש פתרון
יואב,
צפון,
24/01/05 08:12
|
בשום אופן אין להגדיל את קצבאות הילדים. לעומת זאת יש לאמץ את השיטה האמריקאית ולתת הקלות במס לפי מספר הנפשות במשפחה. הבדווים, למשל, שמימלא לא משלמים מס, לא צריכים להנות מקצבאות ילדים. כמובן שאין ליצור אפלייה וכל אזרחי המדינה יהנו מהקלות המס לפי אותם קריטריונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל שיטה יש דרך עקיפה
אילן,
רבבה,
24/01/05 08:42
|
צריך לעבור לשיטה כשאנשים לא אמלים לפרנס הממשלה. אם כמעת 50% של המאמץ שלך ילך למסים אז כל מי שעובד העבד של המקבלים (אלה שיש חברים שיכול לעזור להם בכנסת) אין לי חברים בהיסתדרות או פוליטיקאים לעזור לי אז אני לא רואה מה טוב לשיטת של היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעקר נשים עניות זה פתרון עדיף
ל"ת
יואל ברגמן,
אפרת,
24/01/05 08:26
|
|
 |
6.
פשוט גזענות
זוס,
24/01/05 08:10
|
|
 |
קדימה תשריץ
רבקה,
24/01/05 08:45
|
|
 |
את מגעילה
אביגדור,
24/01/05 08:31
|
לא מבדילה בין ידידיך לאלו שרוצים להשמיד אותך. טיפשה. נהגת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי ענק-המשך בשיטה זו וניפטר
שולה ליפשיץ,
24/01/05 08:27
|
|
 |
אם ביבי ימשיך הוא יפטר מכולנו.
יגאל כהן,
רחובות,
25/01/05 13:16
|
רבע האזרחים כבר ברחו מהארץ, ביבי יגרש גם אותך בסוף. אותי הוא גרש לאמריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ומה האופצייה השנייה?
היד הנעלמה,
24/01/05 08:08
|
לעודד ילודת ילדים של ערבים? אתם יודעים שזו מכונת כסף? שאצל בחור ממוצע מאום אל פחם שרוצה להחליף את האוטו, אז הוא עושה עוד ילד? מה, גם ככה הוא יאכל עד בגרות בסה''כ פיתה וזעתר, ואז בגיל 16 לעבודה- להכניס עוד מזומנים, פרט לקצבת הילדות שלו, ושל עוד תריסר אחיו. תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש לקצץ בעוד 50% ילדים זה לא
רוני,
24/01/05 08:08
|
|
 |
3.
מדינה גזענית
ל"ת
משה,
24/01/05 08:05
|
|
 |
איזה גזענות? זו מדינה יהודית.
מורן,
24/01/05 10:34
|
מי שמתעלק עליה זה הערבים, במקום ללכת לעשרות המדינות שכבר יש להם. אין שום פסול בתכנון דמוגרפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור
דור ב לשואה,
חיפה,
24/01/05 08:48
|
שום גזענות, המדינה ניתנה לנו בזכות ע''י האו''ם והוכרזה כמדינה לעם היהודי, לא נאה לך, קבל דרכון לרשות הפלסטינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה גאונית רק אתה טיפש
ל"ת
אושר,
24/01/05 08:46
|
|
 |
2.
לתת המשולש, ואדי ערה לפלסטין!!
2מדינות ל2 עמים,
24/01/05 07:59
|
לא גזענות ולא בטיח. רק שלום וצדק בעבור שני העמים. מדינת היהודים לצד מדינת פלסטין. אין צודק מזה ואין מוסרי מזה. זה הפתרון היחיד שיביא את השלום האמיתי לארצנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים לא יסכימו. הם רק מדברים
מורן,
24/01/05 10:31
|
הם אוהבים להגיד שאלו אחיהם בשטחים, ושטויות כאלו, אבל לעבור להיות איתם? חס וחלילה! מה לנו ולברברים האלה, הם יגידו, עדיף עם היהודים, הם יותר מפותחים, ויותר פראיירים בחלוקת קצבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זהבה גלאון = שיא הצביעות
רפי,
24/01/05 07:56
|
כל שני וחמישי זהבה גלאון נזכרת במשטרים אפלים מזמנים אחרים
חבל שחוק סימון מוצרים לתושבי יש''ע שיזמה ושאולמרט קיבל בהתלהבות לא מזכיר לה משטרים אפלים
מי שאיימו לעלות על בריקדות אם יפנו ערבי אחד מביתו טוענים היום שהטיהור האתני של יהודים מיש''ע הוא בסך הכל מעבר דירה
ככה זה כשאין לך מחויבות לאמת ולצדק. המטרה מקדשת את האמצעים והשקר הופך לאמת אהוד ברק אמר פעם שאחרי אוסלו נחשף פרצופו של ערפאת ואני טוען שלא רק פרצופו (המכוער) של ערפאת נחשף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבה גלאון-שיא הצביעות
אש,
השרון,
24/01/05 08:58
|
רק הגב'גלאון? כול הפוליטיקאים צבועים. ההבדל היחידי שהג' גלאון עושה זאת בעוז ואומץ ומראה לכול את פרצופה האמתי,המצדד בכול נושא מזיק למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבה גלאון נכס לאומי
אלי,
24/01/05 08:57
|
טוב שיש אישה אחת אמיצה שלא מקבלת נימוקים גזענים .
הקטנת קיצבאות לילדים החמישי והשישי והלאה הם דבר נכון חבל רק שגם פגעו בקיצבאות לילדים הראשון והשני והשלישי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליף מילה
מוטלה,
24/01/05 09:54
|
|
 |
זהבה גלאון נאחס לאומי
ל"ת
אלי צודק,
24/01/05 09:21
|
|
 |
1- אתה צודק - הכל אצלם חד צדדי
ל"ת
כל מילה בסלע,
24/01/05 08:49
|
|