 |
37.
עובדות???
אלי,
27/01/05 09:03
|
ההיסט(ו)ריון ממציא עובדות חדשות. 1. האם נכחת בשיחות בין הקצינים הפלשתינאים לישראליים?? מנין לך מה נאמר שם? 2. איזה רובים מיושנים קיבלו הפלשתינאים? הם קיבלו קלצ'ניקובים! אם אינך יודע זאת אל תקבע ''עובדות'' מסולפות. בדבר אחד אני מסכים. הגיע הזמן להפסיק להתלהם ולהתחיל לעשות. למיגור הטרור קיים אך ורק פתרון צבאי נקודה. שטיפת המוח שאנחנו עוברים ע''י התקשורת השמאלנית לא עובדת על כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יורם הורוביץ
ישראלי מוטדד,
ישראל,
25/01/05 13:59
|
|
 |
35.
לסגור להם את החשמל
אם מודאגת,
בטווח הקסאם,
25/01/05 12:57
|
אחר כך את המים. שישאבו מהבארות. אחר כך לנתק קוי טלפון. אחר כך לנתק קווי תקשורת אלחוטיים - מן הסתם יש דרך לעשות זאת, אולי קרינה אלקטרו-מגנטית. אחר כך - אם עדיין יעשו צרות - לחסום את כל המעברים. אין צורך אף ביריה אחת. אף אחד לא ימות אבל כולם יסבלו. נראה אותם אחרי זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ליורם הורביץ, תסתכל אחרת.
:-),
25/01/05 11:12
|
מקבלי ההחלטות לא מתיחסים לקסאם ברצינות. הוא לא מדויק וברוב המקרים גם לא מזיק. רעש בד''כ רק מפחיד אזרחים. עיניין ציני זה המתווסף לכמות הנפגעים הקטנה מנפגעי תאונות הדרכים, מאפשרת לפוליטיקאים מכל גווני הקשת לקשקש על מלחמה ושלום ולא לפתור בעיות כמו: חינוך, תחבורה, בריאות.... לקסאם ואפילו לטרור יש פיתרון בעיקר צבאי, לו רצו, יכלו לפתור. הכותב בעל תואר שני במדעי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עולם חדש
זיו,
25/01/05 10:34
|
בני האדם במערב בתקופתנו שכחו שהם בסך הכל בני אדם. כל תקרית שקוראת להם הם מחפשים אשמים הם חיים באשליה שהכל צריך להתנהל לפי תוכניתם ושמיכון שהם משלמים מיסים המדינה תבטיח את בטחונם.המציאות קצת שונה שום דבר לא בטוח .נכון לעכשיו מדינת ישראל עושה כל שביכולתה לשמור על הגזרה במצב מאוזן.פתרון צבאי הוא אופציה שתחסל את הקסמים (בניגוד למה שהוצג בכתבה) אך המחיר יהיה כבד (שדרוג רמת הלחימה) אזרחי ישראל צריכים לזכור שהם במלחמה מתמדת ותמיד ינסו לפגוע בהם הקסמים לא יפסקו והמלחמה תמשך עד אחרית הימים כל אזרחי ישראל צריכים להבין שהם פה במלחמה מתוך בחירה להיות פה והלחימה רק תתגבר בשנים הקרובות אז לכל ההמומים מהקסמים ולכל ההזויים שחושבים שתהליך מדיני יפסיק את הלחימה צאו הסרט.ולמי שנמאס מקסמים קנדה ואוסטרליה קולטות אזרחים לתשומת לבכם אתם פה מבחירה אף אחד לא חייב לכם כלום והמוות הוא בידי הגורל אנו רק בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תתכוננו למלחמה רצינית יותר
ל"ת
במרכז יהיה שקט,
25/01/05 10:27
|
|
 |
31.
שטות של מוח נירפה.
יקי,
25/01/05 08:24
|
אני מוכן להמר על כך שכותב המאמר לא ראה מעולם באופציה צבאית - מהלך הכרחי. עכשיו יש לו עוד נימוק - מדוע צדק תמיד בקראו להסדר מדיני. מעורר ספקות ביחס ליכותו להסיק מסקנות תבוניות מהאירועים המתרחשים סביבו. ואני אומר : פלסטיני שבונה קסאם בבית - מאבד את זכותו לבית. פשוט כך. כשהפלסטינים ישלמו מחיר תעלוליהם - לא תהיה להם אופציה צבאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני לא מבין למה אתה כל כך שמח
אבי מהגליל,
25/01/05 08:22
|
אתה רק שוכח לציין את ההבדל בינינו לביינם,נכון כל אחד יכול להכין קאסם,אבל גם אנחנו יכולים לתת לכל אחד מתושבי שדרות (או לכל עשרה) מרגמה 52 או מרגמה 81 ,אבל אנחנו לא ברבארים כמותם,אבל אם המצב היה כל כך נורא לבטח היינו משתמשים גם בזה,אתה הכותב מנסה לפגוע במורל הישראלי,כאילו המצב שלנו לא טוב,כאילו אין לנו ברירה אלא להגיע להסכמה,ולא כך הם פני הדברים,התגובות של צה''ל גורמות להם לחשוב שצריך להפסיק את ירי הקסאמים,וכל זאת ללא צורך עדין בלתת לתושבים להגן על עצמם במרגמות 52,אם נגיע שצריך להשתמש במרגמות 52 הפיתרון יהיה מהיר יותר,בנתיים כאמור אין צורך בכך,הם מבינים רק מהתגובות של צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עובדות להבנה
א. השרוני,
25/01/05 06:27
|
כהיסטוריון בוודאי לא נעלמה ממך העובדה כי שיטת המקל והגזר [או השוטר הטוב והשוטר הרע]חייבים לפעול בכפיפה אחת- החל מחינוך ילדים וגמור בחינוך עמים- כן הפלשתינאי וכן גם ואולי בעיקר את הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Mad dog Israel wins
AMR,
25/01/05 02:24
|
Pretend and behave like mad dog and you will win, always
That is the way the terror wins do the same just better
On any Ksam or mortar shell fire only one canon shell to the source of the fire
Take it from me it will work miracles and fully rightouse in any view, international included
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
He is mistaken and misleading
ל"ת
AMR,
25/01/05 02:09
|
|
 |
26.
הסכת ושמע:הכל עניין של מחירים
לא חשוב,
גם לא חשוב,
25/01/05 00:26
|
לא ברור אם נרצה לגרום לאויבינו לשלם מחירים כאלו שיגרמו להם להפסיק את הירי (מחירים שהמדינות הנאורות כמו ארה''ב כנראה לא היו מהססות לגרום) אך מסקרן אותי לדעת מה אתה היית עושה.מציע אם היו מפגיזים יום יום את ביתך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
די צודק הכותב שיכנע אותי
ל"ת
גיל,
צפון,
24/01/05 23:59
|
|
 |
24.
מה אמרו ''חכמים'' ב 2002?
משה,
רמת גן,
24/01/05 22:48
|
שאי אפשר לדכא הטרור, שלכבוש את ערי הגדה יגרום מאות ואלפי הרוגים וכד'. טוב ששרון לא שמע להם ומבצע ''חומת מגן'' יצא לדרך. מאז שרון אבד את הצפון ואת המצפון ולכן הפתרון שלו הוא בריחה (סליחה, התנתקות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה הקשר? נאיים והם יראו מפנינו
אתה הבנת?,
נו באמת,
24/01/05 22:30
|
כן כן זה פתרון, אם הם באמת יפחדו הם לא יירו. ואין שום קשר מאיפה יוצא הקאסם- בית פרטי או בניין הנהלת החמאס וחבריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אתה גדול
יאיר,
יבנה,
24/01/05 21:42
|
מאמר נהדר, שפה מפולפלת אך אמיתית. אבל מאידך - יבוא אולי יום וגם כל ישראלי יוכל להכין בבית טיל, שנקרא לו אולי דוידקה 2 וכך ילחמו אזרחים באזרחים ולא ממש יהיו חוקים ולא ממש יהיה צורך בצבא עד גוג ומגוג....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אז מה אתה בעצם רוצה?
מרק,
נתניה,
24/01/05 21:20
|
שנסגור את העסק ( המדינה ) ונלך מכאן? תאמין לי שגם מקסיקנים יכולים לייצר קסאמים ולירות אותם על סן-דיאגו. הם אפילו היו מאוד שמחים לעשות זאת אחרי שהאמריקאים גזלו מהם שטחים , טקסס למשל. אתה יודע למה הם לא עושים זאת? כי הם יודעים מה יקרה להם. אבל אצלנו לא מושלות ממשלות אלא קאקאמייקות ולכן אתה יכול להרשות לעצמך לכתוב שטויות כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבקשו סליחה ומחילה מרבין ז''ל!!
ל"ת
גוגו,
24/01/05 21:48
|
|
 |
20.
יש לנו צבא...
מיקי מאוס,
24/01/05 20:26
|
יש לנו צבא...
אבל מפחדים לתת לו לפעול. יש לנו תותחים - אבל הם לא יורים. יש לנו מטוסים שמתמחים בהפצצת שטחים ריקים ומבנים נטושים.
היי, יש לנו אפילו נשק גרעיני, יש אומרים.
אבל, מה לעשות, כל הנשק החדיש בעולם לא יושיע את מ י ש ל א ח פ ץ ל ה ש ת מ ש ב ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אלוהים, שמור אותי מאוהבי...
זיגמונד,
24/01/05 20:17
|
אלוהים, שמור אותי מאוהבי...
משונאי, אישמר בעצמי.
תרגום לעברית: אלוהים, שמור אותי מהסמולנים. מהערבים, ישמר בעצמי, בעזרת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם ה''פטריוט'' תמיד בור ?
יהונתן צאן,
רמת השרון,
24/01/05 22:47
|
|
 |
יהונתן,
Joe,
24/01/05 23:10
|
אם כל מה שאתה מחפש הן שגיאות כתיב, יבושם לך. אנחנו עוסקים בשאלות מעט יותר רציניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איזה קישקוש...
זיגמונד,
24/01/05 20:06
|
אם כל פעם שיורים קסאם, נוריד הפגזה כבדה, במטרה להרוג כמה שיותר, על העיר הסמוכה - הפלסטינאים יעשו לינץ בכל מי שידבר על קסאם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מהיום, כל דרישה של הפלשתינאים
קשקשן,
24/01/05 20:04
|
יש לקבל, היות וכולם הפכו להיות מומחי קאסם. תחת איומי הקאסם: נפנה את שיך מוניס הלא היא רמת אביב נבטל את חוק השבות ונקלוט מליוני מוסלמים. נחזיר את המהגרים הרוסים לרוסיה ואת המהגרים הפולשים מתימן -לצנעה. ואת המתישבים החדשים מפולניה - ישר לורשה. וכמובן, נשותינו ילבשו רעלות, במקום החוטיני הבזוי. ועוד, ועוד, כי יש קאסם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תואר שני בהיסטריה ופאניקה
ל"ת
יוסי,
24/01/05 19:21
|
|
 |
לשם דיוק תואר בהיסטריה
ל"ת
מיקו,
נתניה,
25/01/05 06:11
|
|
 |
15.
למה לא? חזק את ידי הערבים.
אלי,
24/01/05 19:21
|
על אדם כמוך נאמר במקורות: ''מהרסייך ומחריביך ממך יצאו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האיחוד ''הלאומי''
pomanty,
מרכז,
24/01/05 18:55
|
לא הקאסמים היא הבעיה שאי אפשר לפתור.... חוסר הסובלנות לקבל דעה של משהו אחר שחושב אחרת,התיוג ויתר הסטיגמות יגמרו אותנו לאט,לאט ,אבל בטוח. אז,הוא תואר שיני להיסטוריה ואשכנזי,(יותר מקרוב לוודאי,יליד הארץ)אבל משהו כבר שלח אותו חזרה לאירופה....מאוד משכנע כנגד דעתו של הכותב....ככה ממש נגיע רחוק מאוד. הגיע הזמן להרגע,להתאחד עומדים לפני העם הזה ,לצערי,מבחנים קשים ביותר ותראו במה אתם עוסקים?! הרי כולם יודעים אלה וגם אלה שאין שום פתרון כאן כל זמן שמהצד השיני לא יפסיקו לחנך את ילדיהם כנגד היהודים ואצלנו יתחילו לכבד את האחר,ביננו וגם מחוץ.רק בכח, לא הם ולא אנחנויאללה שיהיה כבר שלום,אבל קודם בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
דרשה שמאלנית נדושה
saulor,
24/01/05 17:59
|
תחת כנפי''אקדמאי היסטוריון'' מסתתר תעמולן שמאלני נדוש ורדוד כך בני אידיאולוגיה שלו דברו על מתאבדים, ועוצמת טרור השטחי יהודה-וראו כשצה''ל לחץ זה הצתמצם. זאת ''דוקטור''עובדה!לא ניתן?! מחר אנו עם אנשי שדרות והסביבה נייצר ''קסאם'' ונרא אותו לרצועה! גוש קטיף יעשה זאת עם מרגמות-ואז נרא את ממשלתינו מתרוצצת!! ואתה וכמוך מעלים קצף על שפתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לוחמי שמאל יגנו על מתנחלים
ל"ת
לולו,
24/01/05 21:49
|
|
 |
12.
צודק לגמרי
אני,
רעננה,
24/01/05 17:49
|
מעניין שלרוב האנשים פה ממש קשה לראות את זה. זה כנראה מסביר למה יש שלום בישראל כל כך הרבה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש הרבה פיתרונות לקסם.
שאינו יודע,
צפון,
24/01/05 17:26
|
אם כלכך פשוט להכין קסם אז גם כל ישראלי יכול להכין ולירות חזרה על כל קסם פאלסטיני יחזור מטח של עשרות שיגרום נזקים כבדים בנפש כמה זמן הם יוכלו להמשיך במשחק הזה? אני מכיר את התשובה של מר הורביץ ודומיו מעניין שתמיד התשובה למה אנו לא יכולים לא תופסת לגבי הפלסטינים . יש עוד הרבה פיתרונות צריך רק לעשות ולא לעשות כאילו כל פיתרון צריך להיות כואב ולא סתם הצגה. והכי חשוב צריך שחיי אזרחי ישראל יהיו חשובים מחיי האויב כמו בשאר הדמוקרטיות{ארה''ב בריטניה ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יש ויש שיטה
אורי אור,
פ''ת,
24/01/05 17:04
|
אופציה צבאית אלא שאנחנו יהודים לעצור את ירי הקסמים ,אך אנו רחמנים בני רחמנים , וטוב שכך , לא משתמשים בה. שהרי כל סמל מילואים ומעלה יודע שהפצצה מסיבית של כל מיני מקורות ירי וקאסם וסביבותיהם וגם בעוד כמה מקומות תסדיר את העניין, אלא שאנו שם ככובשים וזה לא יפה לעשות כך, אך יהיה בהחלט נאה ולעשות כן לאחר שנצא משם, או שאולי , לא יהיו יותר קסאמים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כמה אופיני לדוקטור להסטוריה
איש מעשה,
24/01/05 17:02
|
להלן פתרונות: 1) ליצר קטיושות בכוורות ולירות 50 בבת אחת לכיוון המשוער של הירי. 2) להפסיק את החשמל לעזה: בלי חשמל המחרטות לא יעבדו 3) לא לספק גז חמצן ומימן לעזה וגם לא חומרי בניה . בלי זה לא בונים קסאמים 4) להוציא להורג רוצחים בבתי הכלא שלנו בתגובה לירי קסאם 5) להוריד מסגד על כל קסאם כך שיהיו עסוקים בדברים אחירים להמשיך ??? אגב גם אני אב לשלושה...בוגר הטכניון וזה לא רלוונטי לתגובתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע
יונתן,
ירושלים,
24/01/05 22:49
|
אם זה לא רלבנטי לתגובתך שלמדת בטכניון, אז למה ציינת את זה ? כנראה שאתה דגנרט בהכחשה שחושב שאם הוא למד בטכניון, זה מוסיף לו למנת המשכל. לפי התגובה המתלהמת שלך, הייתי אומר שלמדת באוניברסיטת אל-נג'אח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונתן, לא קראת את הכתבה!
יעקב אפללו,
25/01/05 07:09
|
כותב המאמר צין את תארו ושיש לו ילדים, גם איש המעשה ציין שהוא בדיוק כמוהו ולכן זה רלונטי לתגובה. הוא בעצמו שזה לא רלוונטי לכתבה ובעצם אתה מסכים אתו. לא נחפזת קצת בתגובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשימת שטויות מטומטמת !! מדהים
ל"ת
חהחהחה,
24/01/05 21:53
|
|
 |
איזו תשובה נאיבית
נוגה,
הרצליה,
24/01/05 17:47
|
אולי על כל ילד שאנחנו הורגים להם יפוצצו לנו בית כנסת? אולי נפסיק את החשמל בשטחים בכל פעם שהמתנחלים הורסים עצי זית? הם בני אדם, אנחנו בני אדם. לא נוכל להרוג את כולם כמו שהם לא יוכלו לשבור אותנו, ואלימות עוזרת אולי ליומיים, אבל לא פותרת את מה שיקרה בחודש הבא. מה הפתרון? לשבת ולדבר. חדשני, אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה הערבים מבינים רק בכח
שטרונגול,
25/01/05 13:23
|
וזה לא יעזור כמה שתנסי לגלות את האדם שבהם כי הוא פשוט לא נמצא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לנוגה
איש מעשה,
24/01/05 20:18
|
1) אם הם היו יכולים הם היו הורגים את כולנו. 2) יפה שהבנת את הרעיון, אלמלא פאשלת אוסלו לא היינו במצב זה היום 3) אם רצח בדם קר של אימא וארבעה ילדיה מותיר לך מקום לדבר, התכבדי נא והסיעי את ילדייך ברכב אזרחי ללא מיגון בעזה או באיו''ש 4) לא הבנתי מה לא יעבוד ברעיון? 5) קודם אנחנו, אחרי כן הם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש מעשה, כל מילה בסלע!!
ל"ת
שטרונגול,
25/01/05 13:24
|
|
 |
הרגעת אותי...
מיכאל,
24/01/05 17:45
|
עוד מעט אתחיל ללמוד בטכניון, ונורא פחדתי מרמת הלימודים. תגובתך הסירה כל פחד מלבי. תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למיכאל
איש מעשה,
24/01/05 20:21
|
יש כאלו שפוחדים מהצל של עצמם , הלימודים בטכניון אינם קשים בגלל הרמה אלא בגלל יחס המרצים, כשתלמד תבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
באמת אין מה לעשות ?
אריסטוריון,
24/01/05 16:48
|
כבר נאמר שכנגד מחבל מתאבד אין מה לעשות , אבל ההיסטוריה היתה שונה. במלחמת העולם השניה המחבל התאבד נקרא קמיקזה. פצצה אחת גדולה סגרה את ה''אין מה לעשות'' , השניה נפלה בגלל קשיי תקשורת בהעברת הודעת הכניעה. ישור קו אחד ומדיניות נחושה מהאבן הראשונה היו פותרים את הסבל המתמשך של שני העמים. במקום זאת , בחרנו בהגדרות ''עליית מדרגה''. המדרגה הראשונה היתה ידוי אבנים ומאז עברנו למעלית שכלל תחנות ירי , בקבוקי תבערה , מטענים , חטיפות , קאסמים פצמרים ולדעתי אנחנו עוד במעלה המדרגות ולא בסופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז...
יונתן,
ירושלים,
24/01/05 22:45
|
אז מה אתה מציע ? למחוק את כל הערבים כמו שמחקו את הירושימה ונגסאקי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר ליונתן המתקשה !
אריסטוריון,
25/01/05 00:04
|
כיוון שמשתי תגובתיך לדברי ולדברי המגיב מעלי מובנת עמדתך הפוליטית, אסביר לך את הצד השני הלא מוכר לך. הצד של רובנו הממאנים להתפנות לים לטובת הפלסטינים הנחמדים שוחרי השלום הדו קיום והחיים , הצד הזה הוא שמאפשר לך ולשכמותך את היכולת לפנטז על דו קיום דימיוני ( במקום לעשות תנועות שחייה ) . ולפרשנות ....משמעות הדברים היתה להגיב על אבן בכדור , על כדור ברימון , על רימון בפגז ועל פגז בפצצה. רק בצורה של הרתעה יחשוב הצד השני על כדאיות מעשיו כמאמר אהובנו STING I HOPE THE PALASTINIANS LOVE THIER CHILDREN TOO.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כח
אלי,
24/01/05 19:29
|
כל הכבוד... כל מילה במקום היו נחסכים מעם ישראל הרבה קורבנות שווא לו חשבו כמוך כל היפי נפש למיניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מצטרפת ל -5
ל"ת
אני,
אשדוד,
24/01/05 16:44
|
|
 |
6.
צודק, מתי יורם הורוביץ חוזר...
יוסי,
גושדן,
24/01/05 15:33
|
לאירופה? אין ברירה, ונא לא להתלהם, השמאלנים צריכים לחזור הביתה, אחרת לא יהיה לאלימצות סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שתושבי שדרות יירו קסמים אף הם
אליפז,
גבולות 48 !,
24/01/05 14:46
|
למה תושבי שדרות לא מכינים קסאמים ויורים על בית חאנון? ותושבי גוש קטיף שיעשו אותו הדבר! לא חראם על צהל? נתן גם אנחנו חוברת הסברה ונראה עם יירו עלינו קסאם! הם יירו אחת אנחנו נירה2! לעולם לא נוותר על שדרות עדיף להלחם עד מוות מאשר להכנע לטירור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבר כלי בגלל זה
יגאל ג,
בת ים,
24/01/05 15:26
|
הפלסטינים מגיל קטן מחדירים להם עודף מוטיבציה ואילו לנו מוצצים אותה לא הם הפלסטינים אלה המנהיגים ההורים והמורים שלנו וכל השאר ואחר כך שואלים מה קרה לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו מבין מה הבן אדם רוצה
ל"ת
הראל,
24/01/05 16:10
|
|
 |
4.
עובדות ומה עושים
יצחק,
מרכז,
24/01/05 14:28
|
העובדות נכונות כל אחד יכול לירות קסם ותפקידנו הוא להוציא להם את החשק אפילו לחשוב. אממה אנו פקה פקה . לא עושים כלום ובוכים. שעשינו השגנו שקט רגיעה ליהודים וגם הערבים נהנו מכך- עובדה זה היה לפני אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
טמבל, על כל אחד להחזיר 10
ל"ת
אפללו,
24/01/05 14:03
|
|
 |
אימלה הוא התחיל איתי ראשון :-)
ל"ת
טוטו,
24/01/05 21:51
|
|
 |
2.
כמא כואב ככה נכון
ל"ת
דודי,
24/01/05 13:26
|
|
 |
1.
אז מה עושים?
סימה,
24/01/05 13:24
|
נניח שאתה צודק ואין פתרון צבאי לקסאמים. אז מה עושים?
שנתן לפלשתינאים כל מה שהם רוצים כדי שלא ירו עלינו קסאמים? ואולי הפתרון שיפסיק את הקסאמים הוא שנקום ונלך מכאן? ועובדה שהאיומים של שרון והצבא בכל זאת גרמו לפלשתינאים להשקיע מאמץ ולמנוע את הקסאמים. אז איומים קצת עוזרים. לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שצריך לעשות
דן,
חיפה,
24/01/05 16:33
|
זה לשוב לגבולות 67 עם תיקונים מוסכמים.כולנו ידענו שאסור מלכתחילה להשתלט על השטחים שלאחר מלחמת ששת הימים, אך כל הממשלות לקו בקוצר ראייה או באטימות פוליטית.כשנחזיר השטחים יפסקו מעשי האיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שצריך לעשות
גוליבר,
מ,
24/01/05 18:44
|
מה שצריך לעשות זה להחזיר להם באותו מטבע, להכניס משאית של קטיושות לשדרות וללחוץ על הכפתור החשמלי ולשחרר 16 קטיושות לתוך עזה או לתוך בית חנון, או לכל קן צרעות שישנו שם. אבל אנחנו מטומטמים!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עושים?
ד''ר דניאל גליקר,
השרון,
24/01/05 15:54
|
התשובה היחידה (האחת והיחידה) היא במאמר שלי אתמול בקול העם.
הקישור: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/858/097.html
הגב לתגובה זו
|
|