 |
94.
רק פייגלין לא מפחד מהדיקטטור
ל"ת
צחי,
שדרות,
29/01/05 18:43
|
|
 |
93.
כל הכבוד לפייגלין- המשך כך
ל"ת
משה,
מרכז,
27/01/05 18:36
|
|
 |
92.
פיגלין הוא הכבוד של עם ישראל
ל"ת
כל הכבוד,
המשך כך,
26/01/05 12:40
|
|
 |
91.
הם מפחדים!
יעקב,
ירושלים,
26/01/05 11:21
|
משעשע לראות את החילונים ואנשי השמאל תוקפים את פייגלין. הרי הם יודעים שהאמת נמצאת אצל ה''פייגלינים'' ושסוף האמת לנצח ושמתישהו -בעוד חודש,שנה או שנתיים הם יחליפו את השלטון החילוני הריק והמושחת. הם רואים שכל האידיאולוגיה שלהם שבנו אותה במשך כ''כ הרבה שנים קורסת אל מול עיניהם, ושאנשים אמיתיים ישרים הולכים להחליף אותם.הם(השמאל) פשוט מספקים לנו בידור בזמנים קשים אלה. ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
פייגלין מציל את כבוד הליכוד
אוהד קמין,
תל-אביב,
26/01/05 00:06
|
פייגלין ותנועת מנהיגות יהודית הם הנאמנים היחידים לחוקת הליכוד וממשיכיה האמיתיים של מורשת ז'בוטינסקי, יאיר ובגין. החוברת שלהם מצטטת את גדולים האומה והמורשת המערבית. היציאה נגדם היא נסיון לחסל את השליח המביא דברי אמת וצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מכתבי למופז ולבוגי - מכתב אישי
מאיר אינדור,
24/01/05 22:46
|
לבקשת חברי לארגון אלמגור-ארגון נפגעי הטרור, הנני להבהיר : המכתב הוא אישי ואינו מייצג את עמדת הארגון שבו יש חברים משני צידי הקו הירוק והויכוח בנושא ההתנתקות חוצה מחנות ומשפחות וקוים גיאוגרפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
שרון עבר לביצוע מצע מרצ-חדש
ל"ת
השמאל הקיצוני,
24/01/05 22:08
|
|
 |
87.
אחים לא מגרשים אחיהם היהודים
ל"ת
רונן צבילין,
24/01/05 22:06
|
|
 |
86.
אני לא מהגזע הארי, לא אשלח יד
ל"ת
ביהודים,
24/01/05 22:05
|
|
 |
85.
כולנו הימין נסרב לגרש יהודים!!
ל"ת
חילוני,
24/01/05 22:04
|
|
 |
84.
פייגלין, כל הכבוד! אתה צודק!
דניאל,
בת ים,
24/01/05 21:45
|
|
 |
83.
התנתקות
רינת,
24/01/05 21:32
|
...אז שמר פיגלין הנכבד בכבודו ובעצמו ושכמוהו, ישאר בעצמו שם וישמור על עצמו שם, ועל המופרעים שרוצים למות בשביל פיסת אדמה- תחשבו על זה ! לא כדאי ! ואתה והמתנחלים לא יותר טובים מהפלשינאים - ראו התנהגותכם הברברית והפוגעת ופוצעת את החיילים המגינים עליכם - ואתם קוראים לסרבנות - תשארו שם ותגנו לבד - כי אתם לא מכבדים חוק !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא מעוניין במלחמת אחים
משה,,
פ'ת,,
25/01/05 00:46
|
מרי אזרחי בלתי אלים ! אין חיה כזו מרי זה מרד ומרד זה וטו ומכן קצרה הדרך לאלימות ומלחמת אחים ובשיא חוצפתך את רושם השמאל מעוניין במלחמת אחים אתה בכלל לא מדייק טועה ומטעה ונכון אתה מזכיר ש שהמתנחלים והדתיים אינם אחיו, הכוונה לשמאל אזי איך אתה רוצה שהמתנחלים יקראו אחים בזמן שבני משרת שירות חובה והוטלה עליו מסימה מסיומת בפקודה ולא משנה מה המסימה נטו הוא וכל חייל לובש מדים בישרות {חובה}מחובתם לבצע פקודה הן בעליל והן לאלתר באים לך פורעי חוק שמכנים עצמם מתנחלים ומחליטים לפנצ'ר להם רכב הצלה מחבלים בצנרת המיים וסגרים שיברים ראשיים ואף בשיא חוצפתם ניסו לדרוס קצין צהל ופגעו בו בזדון מקללים חיילי צה'ל כגון נאצים גרמנים וכל זה בפרהסיה ועוד ליד מי ,,, יפה רשמתה עלינו לזכור לא להגרר למלחמת אחים, בה רוצה השמאל, השמאל לא רוצה מלחמת אחים השמאל רוצה שלום אמת ,למה להאשים ליפני שאתה עושה בדק בית ולעומק יותר ואתה עוד רוצה שהמתנחלים יהיו אחים בזמן שרוצים ליפגוע בבני ושאר חיילי צה'ל מה הולך פה הגם רצחתה וגם ירשתה חוצפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רינת הטיפשה, פייגלין לא גר שם!
ל"ת
בלחדג,
24/01/05 22:03
|
|
 |
82.
הר הבית יותר חשוב מהכל
ל"ת
לחזור ולשלוט בו,
24/01/05 20:48
|
|
 |
81.
חזק ואמץ מר פיגלין-המשך במאבקך
עמיחי,
צפת,
24/01/05 20:23
|
להצלת ההתישבות היהודית בארץ ישראל. עם ישראל חב לך חוב גדול על מסירותך ושמירתך ללא תנאים על הזכויות הלאומיות של העם היהודי בארץ ישראל. בזכות יהודים מסורים כמוך ובזכות יהודים שומרי תורה ומצוות עם ישראל חי וקיים לנצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
יישר כוח פייגלין
ל"ת
אורי,
24/01/05 19:44
|
|
 |
79.
מצא חן בעייני מירי מיסים כללי.
ל"ת
ניר,
24/01/05 19:42
|
|
 |
78.
פייגלין הליכוד האמיתי בהצלחה
ל"ת
רפי,
24/01/05 18:58
|
|
 |
77.
ויהי תוהו והבוא
ל"ת
אבי,
חיפה,
24/01/05 18:29
|
|
 |
ושמאל חושך על פני תהום
ל"ת
Avi Ecuador,
24/01/05 18:54
|
|
 |
76.
שר הבטחון
מרק,
נתניה,
24/01/05 18:00
|
אולי לא זוכרים אבל מיקומו בבחירות במרכז הליכוד לא הצדיק בשום פנים ואופן תפקיד בכיר כזה. שרון נתן לו זאת ובתמורה מקבל אמן אחרי כל מה שהוא עושה. ומרכז הליכוד צדק , זה שר בטחון זה?מפקיר חילים. והאינטיפאדה כבר מוגרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
בבחירות הבאות מצביעים פייגלין
כלל,
24/01/05 17:55
|
רק אדם ישר שאומר את האמת בלי להתבלבל ובלי לגמגם, יכול לייצג אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
פייגלין לראשות הממשלה!
ל"ת
יאיר מתנחל,
24/01/05 17:53
|
|
 |
73.
צ''ל, סיעת הליקוק גינתה.
:-),
24/01/05 17:52
|
לא צריך לסרב. אבל בשום אופן ראש ממשלה אסור לו לקבל החלטות של מלך ולדחוק לפינה. ''אריק מלך ישראל'' זו קריאת עידוד כמו במגרשי כדורגל , זו לא הרשאה להיות מלך בשר ודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מתנהג כמו דיקטטור דורסני
אריה,
שיקגו,
24/01/05 18:03
|
|
 |
72.
פייגלין יו''ר הליכוד
דורון,
24/01/05 17:45
|
|
 |
71.
נשארו רק שתי מפלגות ציוניות
שי,
מודיעין,
24/01/05 17:34
|
שבהן אין סירובים לשרת בצה''ל - לא מימין, לא משמאל ולא מסיבות דת: שינוי ומפלגת העבודה. הליכוד הולך בהדרגה להפוך לסניף של כך בעקבות גיוס הפעילים המסיבי של מנהיגות יהודית. כך שאין להתפלא שקולות הסרבנות מתוכו יילכו ויגברו. זיכרו זאת ביום שתגיעו לקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג נזכור ונצביע רק לכ''ך
ל"ת
שללחףך,
27/01/05 09:26
|
|
 |
70.
לחברי מנהיגות היקרים
רני השובב,
24/01/05 17:31
|
רבותי שלום הזדעזעתי עמוקות לשמע קריאתכם לסירוב המוני. טרחתי וקראתי את המסמך המלא באתרכם. והזדעזעתי עוד יותר. הטעון הנבוב משהו של אדון רב''ן פייגלין ששבירת הכלים תביא את ימות המשיח הוא תפל מעיקרו. כיוון שככה לא בונים חומה. טיעוניו של רס''ן העצני – מטילים דופי בעצם היותו בוגר בה''ד 1 לא בו חס וחלילה כי אם בבה''ד שהסמיך אותו. אין לטענותיו שום קשר שהוא לביטחון וחבל שהוא מתחבא מאחורי אצטלה ביטחונית. אתם רבותי במעשיכם מלבים שנאת חינם, ריב ומדון. נו וכיוון שאתם יהודים מאמינים ואני תינוק שנשבה, אני מניח שאתם יודעים הרבה יותר טוב ממני מה קורה כשיש שנאת חינם.
בברכת החלמה מהירה לכולכם.
רני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
המסמך אוסף של שטויות
רני השובב,
24/01/05 17:24
|
של ילדים בכיתה ג' נימוקים שאין מאחוריהם כלום זולת כאב לב (אמיתי אני מניח) על אובדן חלקי ארץ (של מי בדיוק, ולמה אתה לא כואב על אובדן הפרת והחידקל?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הסוס הטרויאני שחדר לליכוד הוא
פפו,
כל הארץ,
24/01/05 17:23
|
|
 |
האדם שהקים את הליכוד הוא אריק
ל"ת
אשר,
טבריה,
24/01/05 17:31
|
|
 |
בגין הקים את הליכוד
אאא,
24/01/05 18:10
|
|
 |
קח שיעור קטן בהיסטוריה חינם!
אמנון,
ירושלים,
24/01/05 18:37
|
שרון בא לליכוד עם רשימת ''שלומציון'' ואיחד אותה עם מח''ל של מנחם בגין ומאז התנועה נקראת ''הליכוד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אאא העובדות לא מעניינות
חבל על הזמן,
24/01/05 20:22
|
לא בנושא הזה ולא בכלל, רק להפיץ ארס ושנאה בלי סוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח גם אתה שיעור בהיסטוריה
המפא''יניק,
24/01/05 19:43
|
כהגיע שרון לפוליטיקה, הוא היה שווה 2 מנדטים. ומכיוון שדחו אותו במערך,, ומכיוון שבליכוד לא היו גנרלים, הוא בא עם היוזמה המעניינת הזו שעזרה, קודם כל, לו. בכל אופן, (אם מדברים על היסטוריה) שרון הקים את הליכוד והוא בעצמו הורס אותו. כמו שהוא עשה רוצה לעשות להתיישבות. כמו ילד קטן שבונה ארמון בחול ואח''כ מעיף אותו בבעיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פייגלין טועה להעמידו לדין
ל"ת
גמליאל,
24/01/05 16:58
|
|
 |
גמליאל, אתה טועה
ל"ת
הצדק הבסיסי,
24/01/05 22:43
|
|
 |
66.
שיכניסו את פייגלין לכלא!!!
אהד,
ירושלים,
24/01/05 16:57
|
אני מצביע ימין, וקורא להכניס את כל מי שקורא לסרב פקודה לכלא, כל שעה שלא מכניסים אותם לכלא הורסת את החברה והמדינה. נמאס מאלו שממרידים וגורמים לכל הסביבה שלהם להיראות רע בגללם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
רני השובב,
24/01/05 18:42
|
|
 |
65.
GANDI AND MARTIN LUTHER KING
שאול,
כפר סבא,
24/01/05 16:55
|
שרון, תומחיו והשמאל (ואולי אפילו היועץ המשפטי) היו שמים את MARTIN LUTHER KING ו GANDI בכלא על המרדה. חשבתי שההיסטוריה כבר לימד אותנו מי צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
פייגלין =הפוליטיקאי הישר היחיד
העכוז המכני,
תל אביב,
24/01/05 16:55
|
הפוליטיקאי הישר היחיד שנשאר מכל השקרנים האלה שמתכחשים לעקונות שהביאו אותם עד הלום.
אשמח אם יהיה כבר ראש ממשלה.
היחד שמייצג את העקרונות שלנו , של העם היהודי בארץ ישראל ולא את עקרונות הפלסטינים ו/או האמריקאים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפאשיסא האחרון
אבנר,
דימונה,
24/01/05 17:29
|
שלא יטיף לנו ממי ישר או מי לא אם לא מוצא חן בעינו שילך יש לו מיליון אפשרויות במדינה הדמוקרטית שלנו. פייגלין הוא סתם פאשיסט שמחפש תשומת לב. הוא לא מעניין אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבנר-אין לך מושג מהו פאשיזם!
ברכה,
נס ציונה,
24/01/05 20:34
|
פתח בבקשה את מילון אבן שושן ובדוק מילים שאינן מוכרות לך לפני שתעשה בהן שימוש פומבי ותפגין את בורותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה, אבנר?
ל"ת
הגניקולוג,
24/01/05 19:45
|
|
 |
63.
פייגלין לא סרבנות רק בחירות!!!
נחמה,
24/01/05 16:44
|
אתה צריך לעשות את כל המאמצים להפיל את הממשלה הרעה הזאות. זה הצעד הכי לגיטימי.אני לא מבינה איפה ח''כ של הליכוד??? למה הם נדבקים? הרי אם תהיה מלחמת אחים חלילה , הם הראשונים שיעופה הביתה. אז במה הם נאחזים בכיסא הרעעו שלהם על חשבון פלוג בעם ושפיכות דם??? מה צריך להיות שהם יתעוררו???ולכן פייגלין רק בחירות מהר ועכשיו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחוץ שינוי שיטת הבחירות והממשל
עמיחי,
צפת,
24/01/05 20:52
|
באופן יסודי ומהותי לפני שהולכים לבחירות נוספות חסרות תוחלת. ניתן לאמץ את שיטת הבחירות והשלטון האמריקאי על כל רבדיהן ומורכבויותיהן. על פי השיטה הקיימת היום במדינת ישראל העם אומר את שלו והפוליטיקאים עושים כטוב בעיניהם. ללא תלות בתוצאות הבחירות, אזרחי המדינה מקבלים אותה גברת בשינוי אדרת. בגין השיטה הקלוקלת הצליחו בעלי הון ותאבי שלטון להשתלט על כל רמות השלטון בארץ והמשטר הפך לדיקטטורה המדכאת באלימות את אזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין-חזור לארץ ממנה באת
מיכאל,
24/01/05 16:57
|
|
 |
62.
רק ברשת רואים מה הליכודנקים
רק ברשת,
24/01/05 16:37
|
|
 |
61.
מצב אלז'רי
DD,
בבונקר הפרטי,
24/01/05 16:29
|
אני אחסוך מבני את הסמתוחה. אני שולח אותו ללמודים בחו''ל. אלז'יר זה כאן! אלז'ר זה כאן! הפלנגות של המתנחלים אוגרים נשק! יש להם מודעין מצוין על צה''ל והם ימנעו פינוי. לרובם מסלול צבאי קרבי. אלה לא שבאב. הגולם קם על יוצרו! הגולם קם על יוצרו! שרון ברא את הגולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אלג'ירי פה?
ל"ת
טוראי בטיטו,
24/01/05 19:46
|
|
 |
עזוב, DO סתם אהבל
ל"ת
תלמד היסטוריה D,
24/01/05 22:45
|
|
 |
60.
סרבנות גיוס ואי הציות
Avi Ecuador,
24/01/05 16:27
|
על רקע גרוש יהודים לא תוביל לפירוק הצבא. היא תבנה אותו כצבא מוסרי ותבסס את זכות קיומו כל בעל מצפון אנושי חייב לצאת כנגד משטר הדיכוי האנטי דמוקרטי, כנגד הפקודה הבלתי חוקית להרוס ולעקור ולהגלות נגד רצונן קהילות שלמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכי מעתיקן אתה לא מסוגל לחדש
ל"ת
משה,
פ'ת,
24/01/05 18:04
|
|
 |
תודה על העזרה
Avi Ecuador,
24/01/05 18:29
|
הבחור הזה נדבק אליך גם אתמול. לא שאני מעריך אותך וששווה לי להתעסק איתך אבל מצאת לך סתם דארטה וחשבתי שהריח שלי כבר מספיק לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו אבי אקוודור!!!אתה מפנטז
משה,
פ'ת,
24/01/05 20:01
|
כולנו אבי אקוודור!!! ירובעם, 23/01/05 15:30 יאלה משה, לך תחפש מי ינענע אותך! חושב שיש לך סיכוי לצאת ראש בראש עם אבי המלך ? חבל לך על הזמן יא שמאלני מתאוו'ז , Avi Ecuador, זו תגובה שלך עם הסיגנון שלך וזה בדוק בדוק ,אתה מרבה לכתוב שיש מתחזים בשמך מסתבר שעל ראש הגנב בוער הכובע , תת רמה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי זה הסיגנון שלר סתם דארטה
משה,
פ'ת,
24/01/05 19:19
|
האמת שלא ממש בא לי לרדת לרמה שלך לכל הפחות חוס על קוראי העיתון מעריב ותכבד במה זו ולא שאני עושה לך הרבי חשבון אבל התגובה הזו לא שלי ונראה לי שאתה פרובוקוטר אחד גדול ,
אתה חושב שאני לא יודע שאתה משה Avi Ecuador, 24/01/05 17:50 למשה מפ'ת, מנובל שכמוך, מסתתר מאחורי שמות שונים אך תדע שאני יודע שזה אתה וביקשתי כבר ממערכת מעריב שיעזרו לי לעלות על הכתובת IP ממנה אתה שולח את דברי ההבל, הטינופת והנאצה. רק שתדע שאני מתכוון לנקוט נגדך בהליכים משפטיים. בקשר להערה על הציטוט כביכול של פייגלין, זה עוד קשקוש אופייני מבית הייצור שלך, לכל מי שיש ספק מוזמן לבדוק שפירסמתי מילים מאוד דומות לפני מספר ימים באתר https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/854/698.html הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה בך יושר
Avi Ecuador,
24/01/05 19:56
|
אפילו להתנצל יכלת. התגובה לא מופיע בלינק שכתבת אלא בכתבה אחרת שיצאתי כנגד הכותב ואם זכור לך הגבתי לך בנושא. אז על מתחזים אין לי שליטה לצערי ותבקש ממעריב שיהיו יותר יעילים, גם אני אשמח. התגובה היא לא שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת אחמד?!
ל"ת
Avi Ecuador,
24/01/05 20:52
|
|
 |
חוצפן מתנצל בשמי ומבקש שאתנצל
משה,
פ'ת,
24/01/05 20:40
|
התנצלות משה, פ'ת, 23/01/05 16:12 ברצוני להביע את התנצלותי מעל במה זו. קראתי את התגובות והבנתי שאולי באמת קצת הגזמתי. מקווה שלא תשפטו אותי על סמך מעידה חד פעמית זו. משה. Avi Ecuador,גם התגובה הזו מפוברקת וגם זה בדוק ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנטריש אתה צריך להתנצל בפני כל
משה,
פ'ת,
24/01/05 20:23
|
|
 |
תגובה
אמנון,
ירושלים,
24/01/05 17:22
|
מה אתה אדם אנוכי החושב רק על הדרך בה אתה הולך. אם אתה כל כך מצפוניסט. למה לא תקרא לכולם לסרב , כל אחד על דעתו הוא.תקרא לפמפני הישובים לסרב על פי מצפונם,לחיילים השמאלנים שלא מאמינים ולא רוצים את ההתנחלויות לא לשרת בשטחים. למי שלא מאמין בתכנית הכלכלית לא לשלם מיסים. וכל אדם יעשה לפי אמונתו ואז מי בכלל צריך ממשלה ולא צריך בחירות .ואולי גם לא צריך מדינה. אבל אל תתיף לסרבנות רק כשזה מוצא חן בעינך. אתה אולי יש לך אמונה אבל אתה לא מבין שיש אנשים החושבים אחרת. אף אחד לא אומר אתה צריך או חייב לקבל את דרכו אבל אתה יכול לכבד את דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בושה לעיר ירושליים!
Avi Ecuador,
24/01/05 17:39
|
תתבייש לך אמנון שאלו הדעות שלך! אני לא אתפלא בכלל אם אתה מתגורר בכלל במזרח ירושליים ופעיל בניצי הפת''ח, גועל נפש! אתה עוד מעיז להטיף לי, לאבי אקוודור ? קטונתי מלהגיב בכלל לזוהמה מהסוג שאתה כותב אך בכל זאת אני מגיב כי ממש הגזמת בדרך בה בחרת לתקוף אותי אישית. אתה פשוט טיפוס נאלח בעיני, תתבייש! ממני, אבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב אתה מגיב בדיוק כמו ערפאת
אמנון,
ירושלים,
24/01/05 18:09
|
ציטוט :ערפאת למדלן אולברייט {שרת החוץ של ביל קלינטון : את יודעת אם מי את מדברת, אם יאסר עראפת. אתה אימצת סיגנון דומה ואתה לא פחות חלאה ממנו. שניכם מטיפים להשמדת ישראל . כל אחד בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטרתו של המתחזה השפל יוסי
Avi Ecuador,
24/01/05 18:40
|
|
 |
תגובה
אמנון,
ירושלים,
24/01/05 18:03
|
הייתי מעדיף להיות חבר בפת''ח ולא חבר או מקורב לחלאה כמוך שמסית בוקר צהריים וערב להרס המדינה. לפחות בפת''ח אומרים שהם רוצים שלום ומושיטים יד לשלום. חלאה כמוך מסיט להרס המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הוא זה ציטוט של פייגלין
רני השובב,
24/01/05 17:33
|
|
 |
תודה!
Avi Ecuador,
24/01/05 17:53
|
|
 |
נמאסת אתה וה''מתחזים'' שלך!
בני,
24/01/05 18:06
|
אבי, נראה לי שאתה ממש ממש משועמם בחיים שלך. כמו כן לאחר בדיקה קצרה שביצעתי נוכחתי לדעת שכנראה אין לך שום עיסוק אחד בחיים מאשר לכתוב תגובות באופן אובססיבי לעשרות כתבות במקביל באתרים שונים, בכל שעות היממה. תגיד לי אבי, לא נשבר לך כבר ? כי לי לפחות ואני בטוח שלהרבה אחרים נשבר כבר ממך ומכל הסיפורים על המתחזים כביכול שיש לך. בשלב מסויים זה היה קצת משעשע אבל פשוט עברת כבר את גבול הטעם הטוב. אנא גאל אותנו מהשטויות שלך! לכל מי שמסכים איתי נא להגיב! תודה, בני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן משה שקרן
Avi Ecuador,
24/01/05 20:43
|
הפעם שכחת את הלינק אז אני אצרף: תגובות 221 (שלי, לא של מתחזה), התגובה ל 201 (סתם דארטה...) ועוד תגובות של מתחזים שהגבתי אליהם. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/858/220.html לא תמיד אני נכנס לכל הכתבות ולא תמיד אני מגיב. תתנצל, זה יהיה יוצא דופן ומכובד אם יש לך משהו כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני אתה צודק ואני מזדהה איתך
משה,
פ'ת,
24/01/05 19:10
|
ושים לב עד כמה שהאובססי לתגובות ירד מהפסים ,,, למי שמאס במשה מפ'ת אנא הגיבו! Avi Ecuador, 23/01/05 13:25 ידידים יקרים ועמיתים לעט, מזה זמן רב עשיתי ככל שביכולתי בכדי להתאפק ולא להגיב לדברי הבלע וחוסר הטעם של משה מפ'ת אבל איני יכול עוד, הגיעו מיים עד נפש! אני חושב שזוהי זכות גדולה שניתנה לנו, אנו הוגי הדעות, שליחי הציבור השפוי ונושאי הדגל להשתמש בבמה זו ולפרסם את תגובותינו באתר לשירות הציבור הרחב והנאיב בחלקו. אני חושב ששימוש ציני כפי שעושה משה בבמה מכובדת זו הינו פשוט בלתי נסבל בייחוד כאשר במקרים רבים הוא כותב דברים ללא שום קשר לעניין אלא רק לשם גחמות אישיות וכל זאת בשימוש בשפה עילגת, ביזיון לשפת האבות, תוך כדי הטחת מילות עלבון בזולת בסגנון שפל רוח ונבזי (ראו תגובות181 182, 167 ו-166). החלטתי שהגיע זמן לקום ולעשות מעשה, הגיע זמן להוביל ולהנהיג מהלך בעזרתכם ידידי ולטהר במה זו מטפילים מסוגו השפל של משה. אני מציע שפשוט נחרים אותו מהיום והלאה, משמע לא נגיב לתגובותיו ואף לא נקרא אותם! אני משוכנע שלאחר זמן לא רב משה יבין את המסר ופשוט יתאדה לו לרווחת כולנו! מי שמסכים איתי, אנא הגיבו, שיתוף הפעולה שלכם חשוב ביותר בכדי שאותו משה יבין עד כמה מאסנו בו. שלכם תמיד, אבי אבי מזל טוב לרגל רכישת מעריב משה, פ'ת, 23/01/05 14:02 וזו תגובתי מר אבי מאקוודור כנראה לרגע שכחתה שאני לא קורא עיתון מעריב בחינם , אכן יש בעיה עם האקוודור הזה שחוץ מלנבל ת פה הוא לא ניחון בשום כלום , אבי אני מחכקה לתביעה שלך נגדי אובססי משועמם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל לך להגיב לדפוק הזה,
איתן,
כפר-סבא,
24/01/05 19:08
|
לי כבר נמאס ממנו מזמן ,הוא עוד חושב יש לו מתחזים כאילו .מי היה רוצה בכלל להיות כמוהו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעלות קוברות לבבונים!
ל"ת
Yossi V,
24/01/05 18:35
|
|
 |
באיזה אתרים אני מופיע?
Avi Ecuador,
24/01/05 18:34
|
תיזהר לא להיות מכור לתגובות שלי, אני רק כותב, אתה צריך לחפש ולמצוא ולחיות עם הטמטום שאני מגלה אצלך. זה כואב כשיודעים, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שאני לא יודע שאתה משה
Avi Ecuador,
24/01/05 17:50
|
למשה מפ'ת, מנובל שכמוך, מסתתר מאחורי שמות שונים אך תדע שאני יודע שזה אתה וביקשתי כבר ממערכת מעריב שיעזרו לי לעלות על הכתובת IP ממנה אתה שולח את דברי ההבל, הטינופת והנאצה. רק שתדע שאני מתכוון לנקוט נגדך בהליכים משפטיים. בקשר להערה על הציטוט כביכול של פייגלין, זה עוד קשקוש אופייני מבית הייצור שלך, לכל מי שיש ספק מוזמן לבדוק שפירסמתי מילים מאוד דומות לפני מספר ימים באתר https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/854/698.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכנסו לאתר המדומה של אקוודור
משה,,
פ'ת,
24/01/05 20:15
|
באיזה אתרים אני מופיע? Avi Ecuador, 24/01/05 18:34 תיזהר לא להיות מכור לתגובות שלי, אני רק כותב, אתה צריך לחפש ולמצוא ולחיות עם הטמטום שאני מגלה אצלך. זה כואב כשיודעים, לא? אבי אבי אבי ילד קטן ומשועמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador, אתה בפרנויה ריקשה
ל"ת
משה,
פ'ת,
24/01/05 19:22
|
|
 |
כן יוסוף
Avi Ecuador,
24/01/05 18:12
|
אתה בחרת בדרך של השטן. תיזהר שלא תגיע אתה וחלציך לשם, אתה קונה לך חלקה ושם אין פלסטין ואין בתולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לבוים
איתן,
ירושלים,
24/01/05 16:26
|
לאחר שתקיאו את שרון וחבריו - אז נדבר על פייגלין - נאמן ליכוד וארץ-ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מה שמותר לשמאל...
כתום לודאי,
לוד,
24/01/05 16:22
|
שכחנו את אנשי השמאל שהטיפו לסרוב פקודת טרנספר? להם מותר וזה גם הומני. מי שהוא נטע זר הוא שרון שמכריח את הליכוד לאמץ את מצע יחד ואחמד טיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד בשמאל לא קרא לסרב
אורי,
בנימינה,
24/01/05 17:25
|
אם הו כמה סרבנים לשרת בשטחים הם עשו זאת על דעת עצמם ללא שום תמיכה מהשמאל.נהפוכו, השמאל דחה אותם וגינה אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי, אתה דיסלקטי או סלקטיבי?
השמאל וראשיו,
קראו גם קראו,
24/01/05 20:30
|
1. יש חוברת ובה אסופת אמרות של ראשי השמאל ובהם יוסי שריד, עמוס עוז, רן כהן והגדול מכולם א. שרון הקוראים לסרבנות. 2.הימין לא קורא לסרבנות ובבודאי שלא לסרבנות לשרת אלא לפעולה שחוקיותה מפוקפקת ושהיא עומדת בהתנגשות עם המצפון - טרנספר המוני ליהודים מבתיהם שהם יושבים בהם כדין. אני מקווה שהבנת ואם לא, אני מוכן להמשיך ולנסות להסביר לך, אם תרצה כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הוא גיבור יהודי !!!!!!!!!!
david,
Tel Aviv,
24/01/05 16:14
|
|
 |
like me
ל"ת
elephant,
24/01/05 16:53
|
|
 |
56.
הוא בכלל מצביע ליכוד?
ספרתי,
והבנתי,
24/01/05 16:11
|
כנראה שלא הוא ולא כל המצטרפים אליו מהישובים באיו''ש לא מצביעים ליכוד, וקל לבדוק זאת - אין שם כמעט קולות לליכוד בקלפי, אבל הרבה חברי מרכז...
יש הצבעה לימין הקיקיוני, לעומת זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
יש להתיר בחוק את כהנא חי או מת
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 16:00
|
ולתת לפייגלין ולחבריו בית שיוכלו לחרבן שם. אז הם יפסיקו לחרבן על השטיחים של מצודת זאב ולבזות את ז'בוטינסקי ואותנו. ז'בו ובגין היו גדולי הדמוקרטים שלנו. אלה פשיסטים כהניסטים. מה לי ולכם בני צרויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לך ולבני צרויה?
ל"ת
אבשלום,
24/01/05 20:32
|
|
 |
הוא שאמרתי חמאר:מה לי ולכם
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 20:58
|
|
 |
54.
פייגלין לראשות הממשלה!
רונן,
רמת גן,
24/01/05 15:59
|
היחיד שאומר אמת בין כל הפוליטיקאים המושחתים! לא לחינם הוא היחיד שהשלטון הבולשביקי הושיב בכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מכתבו של אינדור הוא מכתב פרטי
דובר אלמגור,
אוריה בכרך,
24/01/05 15:50
|
אין למכתבו שום קשר לפעילותו באלמגור-ארגון נפגעי הטרור. את המכתב כתב כקצין צה''ל וכלוחם שנפצע בקרב עם מחבלים. חלק מאנשי אלמגור מתנגדים למכתב כמו בציבורים שונים סוגיית הסירוב חוצה מחנות ואפילו משפחות. גם באלמגור הסוגייה חוצה משפחות נפגעי טרור ן שבאות משני הקו הירוק . יש בין המתנגדים לסירוב גם משפחות נפגעות טרור ביש''ע רק לפני שבוע שמענו את בנו של רכז בטחון בגוש קטיץ שנהרג מתבטא נגד הסירוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
התוכן דווקא מענין לא לא לפסול
לעינין,
מרכז,
24/01/05 15:39
|
קראו בעיון פגליין רק מחזק את הדמוקרטיה מכוון שכל הדרכים שנקט שרון הם אנטי דמוקרטיות והעילטות והפרקליטות מגבים מהלכים בלתי חוקים הרי כולם יודעים זאת במיוחד השמאל אז למה להלין על פגליין הוא רק אומר אמת שמתבקשת ושלא תחשבו שהאם תעיפו אותו לא יחליפו אותו כוחות חדשיים וצעירים ממנו כי את חופש הביטוי אי אפשר לקחת וכאן לא יהיה משטר בולשביקי כמו ברוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
פייגלין ושות.-מחריביך ומהרסייך
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
24/01/05 15:36
|
|
 |
50.
7277743 מסרב פקודה באו לקחת'י!
איתמר,
מנתחל,
24/01/05 15:35
|
כמה זמן אוכל לחכות בשקט אני מסרב פקודה!!!!!!!! נו,על איזה עצומה עוד אצטרך לחתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים! תרקב שם לבד!
ל"ת
תעזבו אותנו כבר,
באמאשכם!,
24/01/05 17:06
|
|
 |
מקווה להביא לך פיצה לכלא.
ל"ת
אהד,
24/01/05 16:58
|
|
 |
49.
בושה זה הליכוד
יוסי,
24/01/05 15:33
|
נראה ח''כ אחד מי הליכוד מעלה הצעה לגרש אותם מי המרכז הרי הם פוחדים שלא יבחרו שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Uprooting settlements
Alfassy,
24/01/05 15:31
|
The destruction of the 3rd temple will come from within us.It is written in the stars.The entire world is fed up of our stubborness.The Gaza strip has nothing to do with ''historic'' Israel.The settlers should embrace other issue to save this country for further calamities Thk U
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת חושב שנקרא אנגלית?
אליעזר ב. יהודה,
24/01/05 15:50
|
|
 |
eliezer b.
elephant,
24/01/05 16:53
|
yeah..the literate people will read english,illiterate will not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
פייגלין, הליכודניק המקורי
תומכת פייגלין,
יהודית,
24/01/05 15:22
|
|
 |
פייגלין אינו פועל למען היהודים
מיכאל,
24/01/05 17:02
|
הוא קיצוני גם בקרב הימין.הוא מהווה סכנה ליהדות,ליהודים ולדמוקרטיה. הכיפה שהוא חובש אינה מצביעה על יהדותו.אני מכיר יהודים ללא כיפה שהם יהודים יותר מפיילגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל, הסבר , פרט ונמק
ל"ת
המורה מכתה ג',
שנכשל בחינכך,
24/01/05 20:33
|
|
 |
46.
הורגים את העברית
נתן דן,
פוקט,
24/01/05 15:16
|
יש לומר ''חובת האי ציות'' ולא ''חובת אי הציות''. המתנחלים בורים בעברית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי, למד עברית !
דובר עברית,
24/01/05 16:22
|
אתה טועה ! יש לומר ''חובת אי-הציות'' ולא כפי שאתה טוען. הא-הידיעה בנסמך מופיעה בצמידות למלה הסומכת ולא הנסמכת. הרי אינך אומר ''הבית-ספר'' אלא ''בית-הספר''. פרט לזאת, יש במדינה מתוקנת יש לציית להוראות הממשלה, אם איננו חפצים באנרכיה. (פרט להוראות שעליהן ''מתנוסס דגל שחור'', וזה ודאי שאינו המקרה שלפנינו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה גם אתה טועה
Avi Ecuador,
24/01/05 19:17
|
כתבת; יהודי, למד עברית! נכון היה לכתוב: ''יהודי'', למד עברית! והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או. קיי. מתחייב אני.
ל"ת
הצייתן הפייטן.,
24/01/05 15:43
|
|
 |
תרגע!
Avi Ecuador,
24/01/05 15:40
|
|
 |
תעזוב אותי ב'אמא שלך.
ל"ת
נתן דן,
פוקט,
24/01/05 16:39
|
|
 |
האמא שלי
Avi Ecuador,
24/01/05 18:08
|
|
 |
תגיד לא נמאס לך
רני השובב,
24/01/05 16:38
|
לחרחר ריב מאקוודור ? אולי תזיז את ישבנך המלכותי ותבוא לקחת חלק באותו מאבק אלים שלו אתה מטיף ץוך חרוף נפשך באוהל הדוד קנאביס ? איך הגלים ? אני מגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דלג פושטק!!!
Avi Ecuador,
24/01/05 17:52
|
|
 |
45.
גבור יהודי אמיתי
יהודית,
24/01/05 15:14
|
בס''ד משה פיגלין הוא גיבור יהודי אמיתי ובזכות שכמותו תינצל בעז''ה מדינת ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
פייגלין הרבה יותר ליכוד משרון!
ל"ת
נעם,
חבר ליכוד,
24/01/05 15:09
|
|
 |
43.
רק מרי אזרחי בלתי אלים !
יואב,
מרכז,
24/01/05 14:57
|
מרי אזרחי בלתי אלים, מתורתם של גאנדי, מרתין לותר קינג הבן, ומשה פייגלין, הינה הדרך הדמקורטית ביותר להתנגד לשרירות ליבו של השלטון, שהפך את עורו, ואינו מייצג את בוחריו. לא שרון נבחר, אלא דרכו הישנה, ואם הוא רוצה לשנותה עליו להכריז על בחירות. זוהי דמוקרטיה. השמאל מעוניין במלחמת אחים. הוא אומר שהמתנחלים והדתיים אינם אחיו, ושש אלי קרב, כפי שרבין רצח 18 איש באלטלנה (לפי ספרו של נקדימון וציטוט שלו ב''מעריב''). הימין מקפיד לא להכנס לאלימות. כשפייגלין וחבריו צעדו בידיים קשורות, המשטרה הכתה אותם באכזריות נוראה, אך הם לא החזירו. עלינו לזכור לא להגרר למלחמת אחים, בה רוצה השמאל, אלא לשמור על הדרך הדמוקרטית ביותר: מרי אזרחי בלתי אלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא מעוניין במלחמת אחים
משה,
פ'ת,
24/01/05 16:21
|
מרי אזרחי בלתי אלים ! אין חיה כזו מרי זה מרד ומרד זה וטו ומכן קצרה הדרך לאלימות ומלחמת אחים ובשיא חוצפתך את רושם השמאל מעוניין במלחמת אחים אתה בכלל לא מדייק טועה ומטעה ונכון אתה מזכיר ש שהמתנחלים והדתיים אינם אחיו, הכוונה לשמאל אזי איך אתה רוצה שהמתנחלים יקראו אחים בזמן שבני משרת שירות חובה והוטלה עליו מסימה מסיומת בפקודה ולא משנה מה המסימה נטו הוא וכל חייל לובש מדים בישרות {חובה}מחובתם לבצע פקודה הן בעליל והן לאלתר באים לך פורעי חוק שמכנים עצמם מתנחלים ומחליטים לפנצ'ר להם רכב הצלה מחבלים בצנרת המיים וסגרים שיברים ראשיים ואף בשיא חוצפתם ניסו לדרוס קצין צהל ופגעו בו בזדון מקללים חיילי צה'ל כגון נאצים גרמנים וכל זה בפרהסיה ועוד ליד מי ,,, יפה רשמתה עלינו לזכור לא להגרר למלחמת אחים, בה רוצה השמאל, השמאל לא רוצה מלחמת אחים השמאל רוצה שלום אמת ,למה להאשים ליפני שאתה עושה בדק בית ולעומק יותר ואתה עוד רוצה שהמתנחלים יהיו אחים בזמן שרוצים ליפגוע בבני ושאר חיילי צה'ל מה הולך פה הגם רצחתה וגם ירשתה חוצפנים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנדי זה טוב להודו ולא למזה''ת.
ל"ת
מרי אלים,
לדמוקרטיה!,
24/01/05 15:15
|
|
 |
42.
פייגלין - משיח שקר
גיורא,
חיפה,
24/01/05 14:51
|
מי יודע איפה הגיבור הזה שרת בצבא?! הסהרורי הזה - שלא מסוגל לראות מטר קדימה - רוצה להרוס את הליכוד מבפנים - וגם לקטוף את הפירות. הוא ודמוקרטיה רחוקים כמרחק מזרח ממערב. זה מילא - אבל איפה הדוגמא האישית של מוכה שגעון הגדלות הזה - ולכן אני חוזר ושואל - היכן משרת הסהרורי ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין קצין הנדסה קרבית
לא חסיד של פייג,
ימין מאכז,
24/01/05 15:54
|
כמי שנמנה על המפדל וחושב שהליכתו של פייגלין לליכוד היא טעות: קצת יושר האיש היה קצין הנדסה קרבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק היה בסיירת מטכ''ל גם ביבי
עומר,
מעלה אדומים,
24/01/05 19:22
|
אז מה .מותר למי שהיה בצה''ל ולא משנה מה עשה להטיף לסרבנות. הלו כולנו חיילים של המדינה. ועושים את מה שמטיל עלינו הדרג המדיני שנבחר ע''י העם.פעם זה מוצא חן בעיננו פעם לא. אך מחוייבים אנו לציות לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ניזון מתקשורת זולה !!!
כהנא צדק,
24/01/05 15:20
|
|
 |
מי בכלל רוצה לפגוש אותו ?
דוד,
24/01/05 16:25
|
את פייגלין מן הראוי לפגוש רק מצדו השני של הסורג, הצד המוביל לתאים הסגורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיח שקר טוב יותר מהשמאל.
ל"ת
שבתאי צבי,
24/01/05 15:16
|
|
 |
אין לך מושג. אתה סתם קופץ
יואב,
מרכז,
24/01/05 15:05
|
האיש דוקא מיושב מאד בדעתו, ואינו נחשד בשחיתות, בניגוד לרוב הפוליטיקאים הרגילים. על שירותו בצבא וחיסו לבעיות ההומניות, אני מייעץ לך לקרוא את ספרו ''במקום שאין אנשים''. הדמוקרטיה היא נפשו של פייגלין. שיטת המרי האזרחי הבלתי אלים, מתורתם של גאנדי, פייגלין, ומרתין לותר קינג הבן היא מהדרכים הדמוקרטיות ביותר בעולפ. עובדה: הן התקיימו רק בדמוקרטיות, והביאו שינוי! כדאי לך מאד לקרוא את ספרו, לשמוע מספר הרצאות, ולחזור לכאן לבקש סליחה ומחילה. ובפעם הבאה, ברר היטב לפני שאתה קופף בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתו על סרבנות משמאל?
ל"ת
עמית,
רמת-אביב,
24/01/05 19:24
|
|
 |
לא שכנעתם אותי!!!!!
גיורא,
חיפה,
24/01/05 17:26
|
לכל המגיבים : לא שכנעתם אותי שהוא לא משיח שקר מטורלל... כן שכנעתם אותי שאתם כנראה סהרורים מטורללים כמוהו !!! מקומו של פייגלין - רק מאחורי סורג ובריח - להרבה שנים - למען מדינת ישראל ועם ישראל !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מתי מגייסים?
קצין מילואים,
24/01/05 14:51
|
אני מחכה לצו שייקרא לי לפנות יישובים, ואני מתכוון למלא את המשימה הזו באמונה שלמה וכוונה אמיתית. יאללה מתפנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך תקציב לטיפול שיניים?
כלל,
24/01/05 17:50
|
יידע כל גיבור שיבוא לפנות, שהוא עלול לשלם מחיר אישי יקר מאוד, אם זה בטיפול בשיניים פגועות, טיפול בעיניים פגועות, ועד לטיפול בעמוד השידרה. שלא תגיד שלא הוזהרת, גיבור על ילדים. אנחנו עוד נפגש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד מתי ואיפה
רני השובב,
24/01/05 18:33
|
ואני והקצין נגיע ביחד, אתה פסיכי ? ואתם חברים יקרים ממעריב תמצאו בבקשה את הטיפש הקטן הזה ותגישו נגדו תלונה בעוון הסתה לאלימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת ביום פקודה
רני השובב,
24/01/05 16:39
|
אין לי שמץ של מושג מה יהיה. אולי נזמים מקום לטיסה לאקוודור כולנו ונבקר את אבי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט בטוח שתיתקע בצומת אשקלון.
להת' בצומת,
אשקלון.,
24/01/05 15:47
|
ועצה חשובה. תבקש שישלחו לך את הצו ל-ת.ד. שמור על כתובת חסויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל החטיבה תסרב חוץ מ-1
המפקד של הקצין,
24/01/05 15:38
|
|
 |
למה אתה כל כך שש לפנות אותי?
מתנחלת,
גוש קטיף,
24/01/05 15:25
|
מאיפה באה השנאה הזו? עדיף שתנתב את ההתלהבות הזו לבנייה ליצירה להגנה על היהודים ולא לעקירה ולהרס של בני עמך. (או שמא אתה לא יהודי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא שש לפנות אותך,אבל
ישראל,
נהריה,
24/01/05 19:33
|
את טובת עם ישראל אני רוצה , ואני חושב שאריאל שרון הוא מהאוהבים הגדולים ביותר של עם ישראל, הוא תמיד הלך בראש המחנה , הוא ראשון וגדול בוני ההתישבות בארץ ישראל. אריק הוא האחרון שהיה רוצה לפנות יהודי מביתו. אבל הוא מבין שזה הצעד שצריך לעשות. אם יש אדם שבתוך ליבו בוכה כי זה מה שקורה זה אריק.הלו כולנו מכירים את אריק ומעשיו. יש בונה גדול ממנו? חבל למרר לו את החיים. אריק אוהב את ארץ ישראל לא פחות מאף אחד מאיתנו. אולי תנסו גם להבין אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה את כל כך ששה לשדוד ולבזוז
משה,
פ'ת,
24/01/05 16:36
|
מה קרה חסר לנו שטחים בארץ ישראל ,,, (או שמא אתה לא יהודי) והגיע הזמן שתפסיקו לנגן על המיתר הרגיש הזה שנקרא יהודי,ותחיו על הרס וביזה היהדות לא נותנת לך גושפנקא לחיות על חשבון הזולת גם אם הזולת אינו יהודי ,לפנות השטחים עכשיו ומייד,ויפה שעה קודם, נ,ב חייה ואל תפריע לחיות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס לעשות שם מילואים כל שנה
ל"ת
יאיר,
מרכז,
24/01/05 15:55
|
|
 |
קודם תהיה בן אדם
קצין מלואים אחר,
רמת השרון,
24/01/05 15:19
|
חתחת נבלה שרמוטה מתחנפנת לערבים שמאלן קוקו עם ערבים ג'ינג'ים בקוקיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דחוף
וטרינר,
24/01/05 16:48
|
גש לוטירנר הקרוב למקום מגורייך, אתה בהמה נגועה במחלת הפה והטלפיים. אם אתה קצין בצה''ל,אני אסטורנט שהגיע למאדים,אפילו אם היית בנו של הרמטכ''ל לא היו נותנים לך להיות אפילו ש''ג בבה''ד 1. קצין מילואים,הצחקתני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיה לך קצת בעיה לבד.
נילי,
חיפה,
24/01/05 15:16
|
|
 |
הקיבוצים במילא ריקים
ל"ת
נתי,
24/01/05 15:54
|
|
 |
ובכל זאת
קצין מילואים,
24/01/05 15:50
|
למרות העוינות, השנאה והאלימות אני מאמין שאת - המתנחלת מגוש קטיף, נמצאת שם שלא בצדק, והעוול שהכיבוש גרם וגורם מבחינה מוסרית וראי את התגובה של ''רמת השרון'' שחבל שהוא קצין אבל בטח הוא ג'ובניק, חייב להיפסק וככל שנקדים ככה ייטב. גם אם נשים לרגע בצד את סבלם של אלו שנרמסו תחת הכיבוש, ונסתכל רק עלינו כחברה - כמה סכסוכים כמה שנאה וכמה קורבנות הקרבנו רק כדי להאחז בציפרוניים באדמה לא לנו. גם עמים ומדינות עושים טעויות ומותר להודות בטעויות וחובה לתקן אותן. עד שלא ניתן לאומה הפלשתינאית, שאין מה לעשות אבל אלו השכנים שלנו (היה עדיף שוויצרים) , לחיות כמו בניאדם גם אנחנו לא נחיה כמו בני אדם (שוב ראי את ה''קצין'' מרמת השרון). ולך נילי - אל דאגה אנחנו הרוב בעם בד''כ העמדות המתונות יותר עושות פחות רעש מהקיצוניות המתלהמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה שש לפנות אז מגיע לך כל
ל"ת
שמאחלים ואולי,
יעשו לך,
24/01/05 20:40
|
|
 |
respond to katzin miloim
#3,
nyc-tlv,
24/01/05 18:08
|
yes it is our land,all of it there no such a thing as a palistnian nation there is the arab nation and they have 22 state.let solve the problem of the palistinian.like the jewish nation that have only one state solve the problem of refugees jews from iran irak eygept yeman,polin,rosia,etiopia.maroco tunis,lob.and many more.nothing have to be fixed.just fix the way U''KATZIN MILOIM''thinking.!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
פייגלין אינו איש ליכוד
שייבה,
24/01/05 14:48
|
פייגלין לא הצביע עבור הליכוד הוא מעולם לא היה ליכודניק,עם כסף הוא רשם חברים לליכוד רק לצורך כניבה למרכז-אז שלא יעבוד עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן של שרון .ואנשיו ''ליכוד'' ??
ל"ת
הם מרץ ועבודה!!,
24/01/05 15:26
|
|
 |
ודאי שהוא ליכודניק
יואב,
מרכז,
24/01/05 15:01
|
ונאמן למצע המפלגה. שרון לעומת זאת, מתכחש למצע, לבוחריו, ולמשאל הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שימו לב איזה איומים!!!
שמחה רבה,
24/01/05 14:40
|
נתחיל בשרון נמשיך בשר הבטחון, נעבור לשטייניץ, נדלג על הגרוע מכולם אולמרט, כל אחד מתחרה בחברו מי יהיה יותר אליים בהצעות לגבי הסרבנות,והמתישבים. אני רוצה להגיד לכם בגלל האנשים האלה נאבד את המדינה.הם יוצרים מלחמת אחים בכוח.וכולם מגביים את הדיקטטור המטורף שקם לנו .בדיוק כמו בדרום אמריקה, אני היתי שם......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
''אוהבי המדינה''
Avi Ecuador,
24/01/05 14:40
|
מסבירים לכם שהם צריכים לעשות ניקוי אתני ליהודים וצה''ל חייב להמשיך להיות צבא הכנה לפלסטין. מסבירים לכם שליהודים מסוכן לחיות בפלסטין מכיוון שעל שכננו אי אפשר לסמוך שיהיו יהודים ביניהם בפלסטין, לא מסבירים לכם שמסוכן למוסלמים ''ישראלים'' לחיות בקו הירוק ושאנו יודעים לרסן את השאהידים השמאלנים שלנו שלא יפגעו במוסלמים. לא מסבירים לכם שהפלסטינים צריכים לשלוח צבא פלסטי למילואים בקו הירוק בכדי לשמור על ''המיעוט'' המוסלי ה''ישראלי'' בחלם. אז אם יהיה שלום למה לפנות ישובים, יוכלו אולי לחיות בין ערבים ללא ניקוי אתני בפלסטין, ממה מפחדים שיהיה ראיס יהודי לפלסטין בהמשך... ואם אין שלום אז למה הבריחה? היום שרון מסביר לכם שלהיות שאהידים לאומיים זה נקרא הגיון, שניתוק מאיברים נקרא ''תוכנית'', שהגיון נקרא למרוד, שטמטום הוא חוכמה ומתכון לעם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד מה אתה מבלבל את המוח ?
רני השובב,
24/01/05 16:40
|
אתה היית רוצה לחיות תחת שלטון פלסטיני גם אם היה אפשר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הפלסטינים היו אמריקאים
Avi Ecuador,
24/01/05 18:03
|
|
 |
זו לא השאלה
Avi Ecuador,
24/01/05 18:01
|
דרך אגב דמוקרטיה זה שאתה תוכל לומר את דבריך גם אם הם לא מקובלים עלי כל עוד שזו לא בכוונת זדון ונזק, אז אתה חושב שיהודים יוכלו לנשום בפלסטין אם הם לא מוסלמים? כשתענה לעצמך ביושר תתחיל להבין על מה אני מדבר בכלל טמבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואנה אתה
רני השובב,
24/01/05 18:36
|
פשוט אהבל, הרבה יותר מעניין אותי מה יהיה פרצופה של מדינת ישראל. אבל את זה את כפי הנראה לא מבין תן חיוך - חמוריקו - זה בחינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנסה להזין את המוח שלך
Avi Ecuador,
24/01/05 19:00
|
ואל תגיד לי שלהזין כתבתי עם שגיאת כתיב ושכחתי את הי בשבילך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאוהבי המדינה
ד. שרון,
המרכז,
24/01/05 15:04
|
|
 |
37.
האמנם המילכוד אינו
יוסי,
24/01/05 14:38
|
|
 |
36.
ייש כח!!!
יהודי שפוי!!!,
24/01/05 14:29
|
סוף סוף יש כמה פוליטיקאים שלא חולמים ועושים רק בשביל הכסא והכבוד, אלא בשביל אידאולוגיה. פייגלין, חזק ואמץ. כל עם ישראל מאחוריך. הבחירות הבאות יעידו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לכלא!חד וחלק!
ל"ת
הילה,
24/01/05 14:23
|
|
 |
אחרי אריק שרון ובניו !!!
הילולה,
24/01/05 15:17
|
|
 |
צודקת פושעי אוסלו לכלא !!!!!!!
ל"ת
ומייד,
24/01/05 14:35
|
|
 |
34.
פייגלין- קול השפיות הלא ממסדית
ל"ת
גל,
הרצליה,
24/01/05 14:22
|
|
 |
33.
התנתקות
התנתקות,
התנתקות,
24/01/05 14:19
|
|
 |
32.
יישר כוח פייגלין!!!!
ל"ת
אילן,
24/01/05 14:18
|
|
 |
31.
אם צה''ל משרת את ''השלום'', למה
ל"ת
שנשמור לו אמון,
24/01/05 14:14
|
|
 |
30.
פייגלין חזק ואמץ!
יקיר,
מרכז,
24/01/05 14:13
|
אל תיתן להם לסתום לנו את הפה הליכודי הותיק,המשך להשמיע את קול העם ברמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הליכוד חייב להקיא את הנגע
ש,
24/01/05 14:11
|
לא ייתכן שמאפיונר שמאלני קיצוני התחזה לאיש ליכוד, הסתבך בפלילים, השתין בקשת על בוחריו ועל הדמוקרטיה - יישאר בליכוד.
חייבים להקיא את ראש-הממשלה-כביכול מהליכוד מיד, שירוץ בראש מר''ץ אם הוא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ח''כ בוים אתה משיחי
ממשאל המתפקדים,
24/01/05 14:06
|
מי שמתכחש למצע הליכוד, עוקף את מתפקדי הליכוד גורר את הליכוד לממשלת שמאל ערבים ומעל הכל תומך בתוכנית ההזויה והמסוכנת הקרויה התנתקות - הוא משיחי!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חבר ליכוד ותיק!
חבר ליכוד,
24/01/05 14:04
|
פייגלין הוא הליכודניק האמיתי. לא שרון וחבורתו..... המורדים האמיתיים הם שרון וחביריו לא עוזי לנדאו.
הליכוד האמיתי אומר. ארץ ישראל השלמה שלנו.
זבוטינסקי אמר: מדינה אחת משני גדות הירדן. פייגליו אל תפחד!!!!! אנחנו אוהבים אותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חצוף!
מונדי,
רעות,
24/01/05 13:53
|
|
 |
לא שמענו אותך כשספקטור סירב
ל"ת
ז,
24/01/05 14:19
|
|
 |
את ספקטור וחבר מריעו
רני השובב,
24/01/05 16:42
|
|
 |
25.
אנו ליכוד,אנחנו עם פייגלין !!
לא לטרנספר,
24/01/05 13:53
|
|
 |
24.
להעיף אותו מהליכוד (את שרון)
ליכודניק ותיק,
רעננה,
24/01/05 13:52
|
שרון גנב את הליכוד כאשר פקד למפלגה 100,000 ערבים שביטלו את חבירותם מיד לאחר הפרימריס. הוא השליט במפלגה שלטון מושחת בעזרת בנו עומרי ואריק ברמי. וכעת הוא לא מציית להחלטות משאל המתפקדים שהוא יזם והוא התחייב לקבלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בבחירות הבאות אני מצביע לו
ל"ת
ליכודניק,
24/01/05 13:45
|
|
 |
22.
Feiglin Feiglin....o
Kedorla'omer,
24/01/05 13:43
|
|
 |
He is jewish
כן,
24/01/05 14:01
|
|
 |
funny , he neither sounds nor
Harbona,
24/01/05 16:57
|
looks jewish ! Feigeleh-in ...! Jewish ? Sounds Geyman ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תודה לקיצונים שחושפים פרצופם
דינה גלעדי,
צפון,
24/01/05 13:40
|
עם ישראל מקיא את המתנחלים הקיצוניים. קודם הם הופרדו בגדר מהעם, כעת הם מופרדים מהלבבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני ''העם''. אני אוהבת אותם
ל"ת
מאד מאד מאד,
ערבה תיכונה,
24/01/05 15:51
|
|
 |
20.
Tehillim 109
Harbona,
24/01/05 13:38
|
was written about those fanatics אֱלֹהֵי תְהִלָּתִי, אַל-תֶּחֱרַשׁ. ב כִּי פִי רָשָׁע, וּפִי-מִרְמָה--עָלַי פָּתָחוּ; דִּבְּרוּ אִתִּי, לְשׁוֹן שָׁקֶר. ג וְדִבְרֵי שִׂנְאָה סְבָבוּנִי; וַיִּלָּחֲמוּנִי חִנָּם. .... ו הַפְקֵד עָלָיו רָשָׁע; וְשָׂטָן, יַעֲמֹד עַל-יְמִינוֹ. ז בְּהִשָּׁפְטוֹ, יֵצֵא רָשָׁע; וּתְפִלָּתוֹ, תִּהְיֶה לַחֲטָאָה. ח יִהְיוּ-יָמָיו מְעַטִּים; פְּקֻדָּתוֹ, יִקַּח אַחֵר. ט יִהְיוּ-בָנָיו יְתוֹמִים; וְאִשְׁתּוֹ, אַלְמָנָה. י וְנוֹעַ יָנוּעוּ בָנָיו וְשִׁאֵלוּ; וְדָרְשׁוּ, מֵחָרְבוֹתֵיהֶם. יא יְנַקֵּשׁ נוֹשֶׁה, לְכָל-אֲשֶׁר-לוֹ; וְיָבֹזּוּ זָרִים יְגִיעוֹ. יב אַל-יְהִי-לוֹ, מֹשֵׁךְ חָסֶד; וְאַל-יְהִי חוֹנֵן, לִיתוֹמָיו. יג יְהִי-אַחֲרִיתוֹ לְהַכְרִית; בְּדוֹר אַחֵר, יִמַּח שְׁמָם. יד יִזָּכֵר, עֲוֹן אֲבֹתָיו--אֶל-יְהוָה; וְחַטַּאת אִמּוֹ, אַל-תִּמָּח. טו יִהְיוּ נֶגֶד-יְהוָה תָּמִיד; וְיַכְרֵת מֵאֶרֶץ זִכְרָם. טז יַעַן-- אֲשֶׁר לֹא זָכַר, עֲשׂוֹת חָסֶד: וַיִּרְדֹּף, אִישׁ-עָנִי וְאֶבְיוֹן--וְנִכְאֵה לֵבָב; לְמוֹתֵת. יז וַיֶּאֱהַב קְלָלָה, וַתְּבוֹאֵהוּ; וְלֹא-חָפֵץ בִּבְרָכָה, וַתִּרְחַק מִמֶּנּוּ. יח וַיִּלְבַּשׁ קְלָלָה, כְּמַדּוֹ: וַתָּבֹא כַמַּיִם בְּקִרְבּוֹ; וְכַשֶּׁמֶן, בְּעַצְמוֹתָיו. יט תְּהִי-לוֹ, כְּבֶגֶד יַעְטֶה; וּלְמֵזַח, תָּמִיד יַחְגְּרֶהָ. כ זֹאת פְּעֻלַּת שֹׂטְנַי, מֵאֵת יְהוָה; וְהַדֹּבְרִים רָע, עַל-נַפְשִׁי. כא וְאַתָּה, יְהוִה אֲדֹנָי-- עֲשֵׂה-אִתִּי, לְמַעַן שְׁמֶךָ; כִּי-טוֹב חַסְדְּךָ, הַצִּילֵנִי. .......כח יְקַלְלוּ-הֵמָּה, וְאַתָּה תְבָרֵךְ: קָמוּ, וַיֵּבֹשׁוּ--וְעַבְדְּךָ יִשְׂמָח. כט יִלְבְּשׁוּ שׂוֹטְנַי כְּלִמָּה; וְיַעֲטוּ כַמְעִיל בָּשְׁתָּם. ל אוֹדֶה יְהוָה מְאֹד בְּפִי; וּבְתוֹךְ רַבִּים אֲהַלְלֶנּוּ. לא כִּי-יַעֲמֹד, לִימִין אֶבְיוֹן-- לְהוֹשִׁיעַ, מִשֹּׁפְטֵי נַפְשׁוֹ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רצית להראות??
ל"ת
א,
24/01/05 13:54
|
|
 |
הוא רצה להראות שהוא מנותק קשר
יגאל כהן,
רחובות,
24/01/05 15:54
|
עם המציאות. הוא במשיחיות שלו ואנחנו יכולים לדבר אל הלאפה. זה מה שהוא אמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צודקים אני איתם
ל"ת
חילוני,
24/01/05 13:35
|
|
 |
18.
ההתנתקות והתנהגות שרון
עודד ב,
24/01/05 13:25
|
כל הסימנים והסקרים מראים שיש רוב בעם לביצוע מהלך כגון מהלך ההתנתקות בדרך להכרה בהקמת מדינה פלשתינאית. מי שהופך את המהלך הזה לקשה הוא שרון בדרך בה הוא עושה זאת. שרון לא השתנה, שרון היה מאז ומעולם רודן עיוור וחסר מעצורים אלא מה תכונתה זו הועילה בזמנו למתנחלים כאשר רעיון ההתנחלויות נראה מתאים לו ועכשיו כאשר מסיבות אחרות הוא חושב שעלידי תהליך ההתנתקות נוכל להגיע להסדר עם הפלשתינאים,כל הדרכים כשרות בעיניו לבצע מהלך זה וזוטות קטנות כגון ההבטחות שנתן לפני הבחירות , באם המהלך הוא לגיטימי או לא , לא יעמדו בדרכו. באשר למצהלות השמאל והשבחים שהם פתאום מרעיפים לשרון על הצורה הדמוקרטית כביכול שהוא עושה את מעשיו. שרון לא הפך לאוהב ערבים, ואל תתפלאו באם מחר מחרתיים, באם ישתנה משהו ,הוא יחזור לדוקטרינות הישנות שלו בדיוק באותה השיטה ואתה הדרך בה הוא נוקט כיום כנגד המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להינתקות והתנגות שרון
ד. שרון,
המרכז,
24/01/05 14:27
|
אם באמת כל הסקרים מראים כי העם רוצה הינתקות ושתי מדינות, אז מדוע לא הולכים על משאל עם??? מה יותר פשוט מזה? אלא שפה קבור הכלב, וכל הסקרים הם שקרים! והמבין יבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא רוצה לקחת שום סיכון
עודד ב,
24/01/05 15:43
|
למרות שלכאורה יש רוב למצדדי ההתנתקות , שרון לא יקח על עצמו שום סיכון בעניין. ראשית תוצאות המשאל בליכוד עדיין טריים בזכרונו ושנית ואני חושב שגם רבים אחרים שהצביעו עבור שרון אולי מקבלים את רעיון ההתנתקות, אבל לא מוכנים לסלוח לו על הדרך בה הוא עושה זאת .והוא חושש, ובצדק, שאם יעמוד הויכוח למשאל עם, רבים יצביעו נגד. לא כל כך נגד המהלך, אלא כנגד שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקרים זה שטיוית
שתדע,
ירושלמי,
24/01/05 13:40
|
הסקרים הם שטיות,וחלקם אפילו משקרים בכוונה.(למשל של מינה צמח השמאלנית)
חפני משאל המתפקדים בליכוד. הסקרים הראו 65% בעד שרון...... וכלנו יודעים מה היה בסוף... 60% נגד שרון!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הסקרים גם הראו נצחון
רונן,
ת''א,
24/01/05 13:34
|
לשרון במשאל מתפקדי הליכוד. כל הסקרים גם הראו ניצחון לפרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פגלין זה הימין,שרון/פינס שמאל
שתדעו,
24/01/05 13:25
|
|
 |
16.
פייגלין חזק וברוך!!!!
ירושלמי,
ירושליים,
24/01/05 13:24
|
פייגלין העם איתך. שילטון דיקטטורי מפילים רק בעזרת כוח. אריק שרון אמר בימי אוסלו:
אנחנו נבוא באלפינו לישובים לוא נתן לפנות אותנו. יוסי שריד אמר על טרנספר לערבים: ''יום הטרנספר יהיה יום של סירוב פקודה המוני''. עמוס עוז אמר על טרנספר לערבים: '' אנחנו לא נתן להם...נשב מתחת לגלגלי המשאיות ונאמר בפה מלא זה לא יהיה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין מטורלל
גיורא,
חיפה,
24/01/05 17:20
|
|
 |
15.
יופי פייגלין, תן גז!
רוני,
24/01/05 13:24
|
|
 |
14.
מי בעד חיסול הטרור?
ל"ת
ז,
24/01/05 13:16
|
|
 |
13.
לסתום לפייגלין את הפה!!!
ל"ת
נדב,
24/01/05 13:14
|
|
 |
להשליך אותו אל הבור!
ל"ת
דניאל,
גוב האריות,
24/01/05 13:23
|
|
 |
חברה תודה על התמיכה
ל"ת
אריק שרון,
עמוק בבור,
24/01/05 15:43
|
|
 |
12.
רוצים דמוקרטיה, שרון הביתה!
ל"ת
תמיסטוקלס,
אתונא פיתוח,
24/01/05 13:10
|
|
 |
11.
סוף סוף מעט שפיות!
רוני,
24/01/05 13:09
|
|
 |
10.
פייגלין = אנילביץ'
ל"ת
הסטוריון,
24/01/05 13:08
|
|
 |
9.
אי ציות
חיים ושלום,
ירושלים,
24/01/05 13:04
|
שרון הוא אבי אבות אי הציות השקרים הוא שהסית כנגד ממשלות וקרא לאי צ ציות האידאולוגיה של שרון היא מה טוב לשרון אנד קומפני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כולנו נסרב לפקודה לא חוקית !!
שתדעו,
24/01/05 13:02
|
|
 |
אני בטוח אסרב
ל"ת
מג''בניק,
טירת כרמל,
24/01/05 13:15
|
|
 |
7.
חומר קריאה מעניין....
נירה,
ת''א,
24/01/05 13:01
|
|
 |
6.
איפה משיגים את החוברת?
ל"ת
דוד,
24/01/05 13:01
|
|
 |
החוברת בקישור הבא
נתי,
24/01/05 14:04
|
http://he.manhigut.org/component/option,com_docman/task,view_category/catid,23/Itemid,105/order,dmdate_published/ascdesc,DESC/
באתר ''מנהיגות יהודית'': http://he.manhigut.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד
אאא,
24/01/05 12:57
|
הפושע שיירנמן הוא רודן כמו סטאלין. את סטאלין לא עוצרים במחאה ובדיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כח
בבב,
24/01/05 13:11
|
ממחר כולם מוצאים נשקים ונלחמים. לא נשקוט עד אשר המדינה תהרס לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומך בדבריך!
ל"ת
פייגלין צודק,
24/01/05 13:02
|
|
 |
4.
לסרב משמאל לשמור עליהם!!!
לפרק את צה''ל!!,
24/01/05 12:56
|
קדימה כל אחד ימשוך לצד שלו ונראה מתי צה''ל יקרע. קדימה שמאל להתעורר ולסרב לשמור עליהם!! בלי צהל נראה אותם חיים שם ( הערבים ינקנקו אותם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80% מהקרביים ו-90% מהמילואים
ל"ת
הם ימניים,
או דתיים,
24/01/05 14:24
|
|
 |
בגדוד שלי 90% שמאלנים
ל"ת
פגלין= אסון לאו,
24/01/05 14:46
|
|
 |
אתה משרת בחמאס?
ל"ת
ששי,
24/01/05 15:14
|
|
 |
למה קוראים לימין ,חמ''ס יהודי?
ל"ת
עופר,
נתניה,
24/01/05 18:47
|
|
 |
יש לך יותר סימני קריאה מחיילים
ל"ת
פקח בשמורת,
השמאלנים,
24/01/05 13:00
|
|
 |
3.
פייגלין=פאשיסט=סרטן
אורן,
24/01/05 12:51
|
|
 |
די לסיסמאות נבובות
יעקב,
24/01/05 13:07
|
|
 |
אורן = חלאה = גרורה סרטנית
ל"ת
רועי,
י-ם,
24/01/05 13:05
|
|
 |
אבל הוא לפחות יודע עברית.
אבשלום חום.,
24/01/05 12:59
|
|
 |
2.
את המטורף צריך להעיף מהליכוד
שני,
24/01/05 12:49
|
הוא יהרוס למפלגה את המוניטין שלה.
הוא כבר עושה זאת בצורה טובה
חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוא לשרון מטורף?
נחמה,
ירושלים,
24/01/05 13:08
|
|
 |
לא.
ל"ת
++,
24/01/05 13:23
|
|
 |
יהיה קשה להעיף את שרון
מהנדס,
אוירונאוטיקה,
24/01/05 13:01
|
|
 |
ואל תשכח את קופת השרצים
כהנא צדק,
24/01/05 14:13
|
|
 |
1.
להוציא הליכוד מחוץ לחוק.
יעקב,
24/01/05 12:43
|
להוציא הליכוד מחוץ לחוק או שתעיפו אותם מהליכוד. נראה אותך גבר שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שרון גנב לנו 40 מנדטים ?
למה ?,
24/01/05 13:11
|
עם ישראל אמר למצנע ל א !!!! ובא אריק השקרן ולקח 40 מנדטים בכדי לתת אותם למצנע במתנה !!!! מושחתים נימאסתם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק, בקש סליחה ממצנע !
ל"ת
ומכולנו,
24/01/05 20:44
|
|
 |
אם המצע של מצנע,שרון היה מקבל
80 מנדטים,
צחי,נתיבות,
24/01/05 18:26
|
וחבל שלא קיבל . רק שרון מבין את מה שהשמאל יודע כבר 40 שנה. אומנם מאוחר. אך עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
הגב לתגובה זו
|
|