 |
56.
יש לי תחושה
יתום של טייס,
26/01/05 18:38
|
שמבין 55 התגובות מתחתי יש מעט מאוד אלמנות ויתומים של חיילים או של טייסים. אלמנות ויתומים שמכירים שכול מתבטאים קצת יותר ברגישות. יש לי גם תחושה שאת רבים מהמגיבים מנחה תחושת קיפוח היסטורית שקשורה יותר במוצא ובנטיה פוליטית מאשר באמת בנושא המדובר. יש מעט מאד טייסים יחסית לחיילים, אני לא מכיר את כל הפרטים של הסיפור הזה ואני בספק אם מישהו פה באמת קרא את כל הפרטים וירד לעמקם. דיברו פה על רמת סיכון- יש הגיון אחד שאני יכול להבין- טייסים מסתכנים גם בעיתות שלום, חיילים ברמה העקרונית, פחות. מקורס הטיס של אבא שלי, רק שליש נשארו בחיים. שליש. האחוז הוא מעורר מחשבה. אני לא יודע אם יש כזה אחוז לאיזשהו מחזור של חיילים. אין הפרדה בין דם לדם, יש אולי (ושוב, אני לא בטוח) הפרדה ברמת הסיכון בעיתות שלום. מכיוון שמזמן אין עיתות שלום איני מסכים עם החלטתו של וויצמן אך יש לזכור שהתקבלה בעיתות שלום ויש לתת קצת יותר קרדיט לישראלים טובים שרוצים לשרת את המדינה אם באוויר ואם על היבשה ולהוריד את הטונים. אנחנו כולנו שומרים על אותה מדינה. כל טוב לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ואילו רק היה מדובר
פרעה,
25/01/05 21:46
|
באלמנות פלשתנאיות??בג*ץ היה יותר התקפי לכיבוד ''הצדק שלו''!סליחה לכל אלמנות ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
החיילות הירוקים שונאים אותם
אשת הקצין הקרבי,
25/01/05 21:44
|
חייל האויר היה ונשאר חייל אליטיסטי , שדואג לעצמו.
גם במקרה כל כך חמור של אלמנות צה''ל היה מי שדאג להן. זה פשוט מזעזע היחס הלא שויוני הזה.
אלמנה היא אלמנה. הסבל הוא שווה לכולן. חיים בצל המוות לא מבדיל אף אחת מהן.
מקווה שיחקרו את העניין לעומקו.
כאחת שמקירה ,מספר משפחות החיות את המוות הזה על בסיס יום יומי , כתבה כזו מכעיסה וכואבת יותר ממה שחושבים.
על כל דבר קטן ,ועל כל הוצאה כספית עושים להם חשבון ,ופותחים זוג עניים.
המדניה אומנם עוזרת ,אך העזרה הכלכלית ,שהיא אמורה לתת לאותן משפחות מלווה בהמון בירוקרטיה וניירת .אני לא מאחלת לאיש להיות באותו מצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עזר פושע ואם בבג''צ יש שופטים
ל"ת
שישפטו אותו,
25/01/05 20:30
|
|
 |
52.
בג''ץ חכם על חלשים ונזקקים
ל"ת
רפי,
25/01/05 19:12
|
|
 |
51.
מדוע יש אפליה בין אלמנה לאלמנה
גרוסמן יעל,
בת ים,
25/01/05 15:00
|
למרות שהשופט אליהו מצא ,מתח ביקורת חריפה על שר , הבטחון לשעבר . לא תיקן את האבל שנעשה כעתלאלמנות האחרות. לפי דעתי כל המדינה שצריכה להיות נוכחת למצב הנוכחי, והם מרגישים לא בנוח בגלל הבעלים שנפלו ,והמדינה קיימת, אני תקווה, שהאבל שנעשה יתוקן במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Medina ZEVEL
Yored,
25/01/05 14:53
|
and it stinks all the way up to here............and all of you the stupid people let them make you their slaves..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרד כבר, כמה אפשר להבטיח
מרק,
25/01/05 20:58
|
אתה כל כך מסריח שאין לנו כבר כוח לסבול אותך. מוכן לשלם לך, רק תברח מכאן. לפחות אידיוט אחד פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
משקיעים ים של כסף על טייסים
בני,
י-ם,
25/01/05 14:43
|
לפני שקורה משהוא חס וחלילה ועוד טונה של כספים לאחר מיכן איך זה יגמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
איפה רפול? מתגעגעים!
ל"ת
אורן,
25/01/05 14:36
|
|
 |
47.
בג''צ: גילינו את אמריקה
ל"ת
כריס,
25/01/05 14:25
|
|
 |
46.
נטל התקציב מונע תשלום? ולש''ס?
משה,
תל אביב,
25/01/05 14:22
|
עד לאן תגיע המדינה הזו? צריך לשלם להם ועכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הטייס ואני טסנו באותו מטוס
הוא עשן (כן !),
אני הזעתי,
25/01/05 14:20
|
עם מצנח על הגב, רזרבי על החזה ושק חזה עם ציוד לחימה, משהו כמו 60 ק''ג. באור הירוק קפצתי לחושך ואחרי כדקה נחבטתי בקרקע. אחרי חפיסת ואיסוף המצנח צעדתי אל היעד כל הלילה. כל השבוע התגלגל התרגיל, היתה אש חיה, היו טנקים שברו, תותחנים ומה לא. כשנגמר התרגיל חזרנו למאהל, התקלחנו ונשארנו שבת, כוננות. בשום שלב הטייס לא הסתכן או התאמץ יותר ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הקשר ?
ל"ת
רני השובב,
25/01/05 14:33
|
|
 |
44.
ע
אבי,
25/01/05 14:17
|
|
 |
43.
luckily
Yosi,
Germania,
25/01/05 14:14
|
|
 |
למה כתבת את זה?
מרק,
25/01/05 20:51
|
יש לי הרגשה שאתה איש מאד אומלל. אני חושב שאיש נורמאלי שגר במגרמניה לא קורא עיתון ישראלי שרק מרגיז אותו. למרות שאני יודע גרמנית לא מעניינים אותי עיתונים גרמניים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איתן כבל, אם אתה לא הופך את זה
ל"ת
אז אתה שמוק,
צנחן לפניך,
25/01/05 14:13
|
|
 |
41.
אנחנו לא בקומוניזם!
אמיר ק,
חו''ל,
25/01/05 13:38
|
מעניין למה האלמנות נזכרו רק עכשיו... כמה שנים עברו כבר מאז שויצמן היה שר בטחון?! לי נראה שכל הדיבורים על כבוד ורגשות הם קצת לא לעניין... נתנו לאלמנות כבוד והכירו בטעות ובאפליה שהיתה (אם היתה...) אבל מה שהאלמנות באמת רוצות זה כסף! כך שמי שצריך להתבייש זה האלמנות ולא בית המשפט שעשה צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הן לא נזכרו רק עכשיו !
אלמנת 'ירוקים',
25/01/05 14:06
|
המאבק שלהן, הוא עתיק מאוד. מאז התברר שחייל מילואים שנפל, התגמולים לאלמנתו הן כמחצית מהתגמולים לאלמנה לחייל בצבא קבע !! תמיד הן התריעו ולחמו. איש לא שמע להן. אתה פשוט אינך יודע את העובדות. הן קיוו שבית המשפט יעשה צדק ויתן לכל האלמנות זכויות שוות. על כך המאבק ! וכן פיצוי הולם, זה כל מה שהן רוצות על מנת לגדל את ילדיהן היתומים בכבוד ,כמו אלה האחרים שמקבלים זכויות יתר ועל מה ? הרי הלוחמים נפלו בקרב כולם ולמה האפליה ? למה ישנם 'נופלים' יותר מהאחרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוח חיים
רני השובב,
25/01/05 14:22
|
את יודעת, יש לי שני חברים אחד העובד בתור מנהל פיתוח בחברת סטארטאפ ויש לו ביטוח חיים בשובי X השני בתור מציל ויש לו ביטוח חיים בשווי Y. בא הצבא וקבע שביטוח חיים של איש קבע שווה X ושל איש מילואים שווה Y איפה האפליה ? איש מילואים מקבל תגמול על שרותו ממדינת ישראל בהתאם למשכורתו באזרחות, איש קבע מקבל משכורת מצה''ל גם פה יש אפליה ? הכול הרי נסוב סביב כסף, לצערי יש ספסרות שכול במדינת ישראל והשכול נהפף די מזמן למעמד. עוד לא ראיתי משפחה שכולה אחת רעבה ללחם, ויש משפחות רעבות ללחם במדינת ישראל. לפי הכתבה הרי הושוו התנאים בחקיקה משנת 1999. כיוון שהכול נסוב סביב כסף, אולי תספרי לכולם מעל בימה זאת שאת מנצלת בשביל לנגח את כול העולם (את כפרט מייצג לקבוצה) כמה שוות ההטבות אותן את מקבלת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע עובדות
אני,
25/01/05 14:38
|
לא לכל החיילים שנפלו היה ביטוח. מה עם אלה שהיו עצמאיים ? חשבת על כך ? לאלה לא היה כל ביטוח. אפס. בנוסף הם היו כל כך צעירים. הם לא הצליחו כלל לאגור זכויות כל שהן. כדאי שתבדוק טוב טוב לפני שאתה כותב דברים שאתה לא מבין בהם כלום. וזה לא רק כסף. זה גם האפליה הלא מוצדקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבין כלום אבל
רני השובב,
25/01/05 14:59
|
כשאני עשיתי ביטוח חיים הסבירו לי שאם אמות אחרי חודש אקבל את מלוא סכום הפיצוי המופיע תחת הסעיף מוות. בנוגע להיותו של פלוני אלמוני עצמאי, הוא בחר בדרך חיים זו, והיותו מחוסר ביטוח כזה או אחר הוא עקב ההחלטות שהוא קיבל. את האפליה תיקנו בחקיקה בשנת 2002 והחילו אותה רטרואקטיבית משנת 1999. אז מה נשאר נשאר לפצות אל אלו שיקירהן מתו לפני שנת 1999 וזה רק עניין של כסף. אז אני אולי לא מבין בביטוח אני בספק אם את/ה זוכה לציון גבוהה בהבנת הנקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תתבישו לכם ! תתביישו !
אלמנה,
25/01/05 13:32
|
אילו רק יכולתי לומר לו, לאיש שנפל, עד כמה היה נכון להישתמט, לא ללכת, כי אין בשביל מי. אילו רק יכולתי. אין צדק בבית המשפט !! אין צדק !! זוועה !! אין מילים ואין נחמה. אין תקציב ? תמצאו תקציב, לא איכפת לי מהיכן. לא איכפת לילדי. תתביישו לכם כולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה על השאלה
רני השובב,
25/01/05 14:02
|
אבל כיוון שאת יוצרת בתגובתך זילות מסוימת בזיכרו של יקירך, ויוצרת משוואה כספית, אז כמה שוות ההטבות שאת מקבלת ? כמה קיבלת כפיצוי ? ולמה זכאים הילדים שלך עקב כך ? חסר רגישתו אנוכי אולי, אבל את המשוואה את יצרת, וכיוון שהכול נסוב סביב כסף ולך לא אכפת מאיפה יבוא הכסף,אז לפני שאני משלם אני רוצה לדעת על מה למה וכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן
אשת הקצין הקרבי,
25/01/05 21:56
|
יש לך מושג מה זה לחיות בצל המוות? על כל הקלה במס או הוצאה הקשורה לילדיה , היא צריכה לעבור כל כך הרבה חוקים נוקשים .
נכון, ההשואה כאן היא נוראית, אך לא הייתי מאחלת לאיש לחיות כך.
המדינה שלחה את בעלה, ולכן המדינה צריכה לעזור לה לגדל את ילדיה .
מגיעה לה שתהיה שווה לאלמנה הטייס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם היא תקבל
רני השובב,
26/01/05 05:03
|
עוד רבע מיליון שקל יהיה לה יותר קל. את אולי אשת קצין לקרוא את לא יודעת, בג''צ פסק שהמעשה שעשה ויצמן לא ראוי ובניגוד לחוק ולכן לא נכון להחילו על אלמנות כל אלו שמתו לפני שנת 1999 (כפי שנקבע בחוק) אז מה הנקודה פה בכלל ? בג''צ עשה חצי עבודה לטעמם של רבים, אבל אם בג''צ היה פוסק שעל המדינה לבקש החזר מאלמנות הטייסים הרי כולם היו קופצים, לכן השאיר את הנעשה כמו שהוא. וסרב לתת יד למעשה לא חוקי. מה לא ברור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עייזר לא עבר על שום חוק!!!!!
רגב,
25/01/05 13:23
|
בזמנו הוא הודיע בראש גליי שאלמנות הטייסים תקבלנה יחס מועדף וזה עבר בכל המקומות איש לא יצא חוצץ נגד גם לא היועץ המשפטי לממשלה דאז. אז מה אתם פתאום נזכרתם היום כשהוא בפנסיה וחולה. בושה וחרפה. תפעלו במקום אחר ולא אצל אלמנות הטייסים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מושחטים נמאסתם !
אהוד .,
בריטניה,
25/01/05 13:13
|
מספיק עם השחיתות . לא ראוי לעשות הכללות אבל עם נשיא לשעבר מושחט ורוה''מ מושחט מה נשאר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה הבעייה
מוטי,
25/01/05 13:00
|
הבנת הנקרא שלי אומרת שבג''ץ לא פסק שמגיע לירוקים.כל שאמר,הוא כי גם לאלמנות הטייסים לא מגיע, אבל מאחר שקיבלו כבר-אינו יכול לקחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תקרא עוד פעם...
אמיר ק,
חו''ל,
25/01/05 13:25
|
מה שהאלמנות רוצות זה כסף. נקודה. אף אחד לא טען שאלמנות הטייסים צריכות להחזיר כסף, אלמנות המילואימניקים רצו לקבל את אותו הסכום שנקבע לטייסים.
רבותי, גם באזרחות ביטוח מנהלים לא שווה לביטוח פנסיה רגילה... אנחנו לא בקומוניזם! התביעה לקבל כספים אחרי כל כך הרבה זמן מאוד תמוהה בעיניי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amir tsodek 100% Zo Hameah
ל"ת
ha 21,
25/01/05 14:03
|
|
 |
36.
מחיר האובדן
חייל פשוט,
25/01/05 12:59
|
בית המשפט דן בפיצוי לאלמנות חיילים שנספו בקרבות, אלה שאינם טייסים. למשפחה השכולה שאיבדה את היקר מכל, חשוב לדעת שהמדינה והציבור רואה את כל משפחת השכול כשווה בן שווים, בית המשפט הוכיח היום כי אמנם כולם שווים כהצהרה, וכשמגיעים להוכחת השיוויון הזה, הוא לא בא לידי ביטוי בלשון המעטה, אני מציע שתי דרכים: לקיים הפגנות של המשפחות שכולות מול הכנסת עד לקבלת שיוויון מלא, בחקיקה !!! להחתים עצומה בגין מתן שיויון מלא למשפחות השכולות ולהפנותה לנשיא המדינה , לראש הממשלה, ולנשיא בית משפט העליון.
במידה וצדק לא יבוא לידי ביטוי הדבר יפגע בכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בושה
יוני,
השרון,
25/01/05 12:54
|
בושה לבית משפט הנותנת גיבוי למדינה לעשוק את משפחותיהם של חללי מילואים.
מדינה כזאת אינה ראויה להילחם עבורה, וטוב יעשו אנשי מילואים אם פשוט יסרבו לשרת כל עוד זכויותיהם לא יהיו מעוגנות.
לגבי העותרים, מומלץ להם לארגן מגבית פיצוי בקרב יהדות העולם, מוכן לעזור להם בנידון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איזה מושחת הוייצמן הזה
ל"ת
י.לבבי,
עכו,
25/01/05 12:51
|
|
 |
33.
שלוש מסקנות
שלו,
25/01/05 12:44
|
א. עייזיר ויצמן-תמיד היה מושחת ב.החברה הישראלית היא חברה מושחתת ג.אי אפשר לסמוך על בית המשפט העליון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קיוונו שבית המשפט יעשה צדק.
אלמנת צה''ל,
25/01/05 12:39
|
איפה השופטים ? איפה משפט הצדק ? גם בכם נפסיק להאמין ? אני אעשה הכל שנכדי לא ילכו לשרת בצה''ל. כבר היום אני מספרת להם על הסבא המופלא שהיה להם וכמה היה פראייר, מסתבר. ילדי יודעים את העובדה הזו ואנו עושים ונעשה הכל שהנכדים לא ישרתו בצה''ל, בוודאי לא כקרביים, שוטים. בשביל מי ? בשביל מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבי איתך,אבל...
אמא של חיילים,
25/01/05 12:53
|
האם רק בכסף מדובר או בתחושה הנוראה שיש עם ויש מורמים מהעם!! החוסר צדק משתקף בכל. ליבי איתך ואני חושבת שעדיין לא נסגר הגולל . אתן צריכות למצוא פתרון הולם יותר ותשובה טובה יותר כמו דרישה להחזרת הכסף שניתן שלא בצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מה פירוש ''חרג מסמכותו''?
שרוליק,
גני תקוה,
25/01/05 12:34
|
אם ויצמן חרג מסמכותו, איפה היו הממשלה? הכנסת? ועדת החוץ ובטחון? ועדת הכספים? האם שר יכול לעשות במיליונים מתקציב המדינה כרצונו, רק בגלל שהטייסים הם חברים שלו?
בנראה שאנו באמת רפובליקת גנרלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ומה אם אלמנות פקידי האוצר?
ל"ת
סוכן 007,
25/01/05 12:32
|
|
 |
29.
עו''ד יתומי צה''ל - לערער ומיד!
יתום מלחמה עו''ד,
25/01/05 12:30
|
תתארגנו. יש בתוכנו עורכי דין לא מעטים. לא לוותר. חוסר צדק משווע. כל הכבוד למשתמטים. אבי היה איש מילואים צעיר ומוכשר ביותר. הלך למלחמה ולא חזר. ראיתי את ''המיוחסים'' שקיבלו יותר וזה היה נורא ולא צודק. גם עכשיו, זה יותר תמוה, איך עכשיו לא מתקנים את המעוות. התיסכול מביא לשנאה !! תזכרו את זה, שם למעלה, אלה המחליטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you should vote with your
feet,
25/01/05 14:02
|
|
 |
28.
לא לוותר - לצאת למאבק !!
יומי,
25/01/05 12:23
|
|
 |
27.
פחדנים לצאת למאבק ציבורי
איתי ליפשיץ,
רעננה,
25/01/05 12:15
|
שלום רב, שמי איתי ליפשיץ אחיו של סרן יהודה ליפשיץ אשר נהרג בפעילות מבצעית בבקעת הירדן 08/11/1990, אבי אלימלך העותר הראשון והמוביל בעתירה זו לבג''צ ( בית דין לקומבינות ושחיתויות), בית המשפט הצבוע, מתחיל להשוות בית סיכון של חיילים שמתו, לא ידעתי שדם אחי שווה פחות מדם של כל חייל אחר, אולי בעצם דמו של בנו של ''השופט'' מצא שווה פחות או אולי לא שווה כלום. אחי הקריב את חייו לטובת כלל אזרחי המדינה לרבות השופט מצא( לצערי השופט מצא אחי יהודה מת בשביל שתוכל להמשיך לחיות במדינה הזו וחבל שכך) אני בשם אחי יהודה מתבייש , ובז למדינה שלא יודעת להוקיר את דם קצין צה''ל, אני קורא לאריק שרון להתפטר מראשות הממשלה , החלטה גזענית ופחדנית של אנשים עלובי נפש, אני קורא לעם ישראל שמגיע לו '' שופטים כנים וגיבורים לצאת למאבק ציבורי על מנת לשנות החלטה שמזכירה לי משטרים אפלים מהעבר של עם ישראל. ניתן להשיג אותי 050-6253817 איתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ובגדול אין הבדל
אשת הקצין הקרבי,
25/01/05 21:59
|
|
 |
זה כחול וזה סתם אדום, פשוט מאד
ל"ת
לאיזו תוצאה,
ציפיתם?,
25/01/05 13:56
|
|
 |
חבל על אלה שהלכו ומתו בקרב
בוז לאטומים,
25/01/05 13:38
|
למען אלה שמחליטים ככה באטימות לב !! בושה ! חבל למות ,להשאיר יתומים בבית בשביל אלה המחליטים, החל מעזר וייצמן הנהנתן, ועד בית המשפט וחברי הכנסת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don kishot
ל"ת
ilan,
25/01/05 12:31
|
|
 |
26.
בתו קיבלה ''זיכיון'' בלעדי לי
E-Z Money....!,
25/01/05 12:03
|
בתו קיבלה ''זיכיון'' בלעדי ליבא מנועי מטוסים ולקבל עמלות שמנות ממשרד הביטחון סכומי עתק אסטרונומיים שהשתיקה יפה להם-למה לעבוד???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עבר על החוק? אז איפה כתב אשום?
עבר על החוק? אז,
25/01/05 11:59
|
עבר על החוק? אז איפה כתב אשום??? בלי כתב אישום לעולם לא יהיה אישום-יש אנשים כולל ילדי שרון שתמיד ישארו נקיי כפיים כי אין סיכוי שיגישו נגדם בכלל כתב אישום -ומה הפלא היועץ המשפטי לממשלה ממונה ע''י הממשלה- ''הפרדת רשויות'' כבר אמרנו...???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא כך
אחד שמבין,
25/01/05 12:03
|
|
 |
נכון,אז הבנת טוב-איפה כ.אשום?
נכון,אז הבנת טו,
25/01/05 12:14
|
|
 |
נו ...
אחד שמביו,
25/01/05 12:42
|
מה לא הבנת? כתב אישום לא יוולד כך סתם באמצע היום, מישהו צריך לקחת יוזמה ולהגיש אותו, אולי אתה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הפלייה ?????....
ספרדי שחור,
25/01/05 11:53
|
האם רק זו ההפלייה? בואו היום לביקור בבסיסי קבע של טיס בחיל האויר, ובסיס קבע חיר, למה אנחנו הולכים כל כך רחוק... זה מתחת לאף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לאיית אפליה
אחד,
25/01/05 19:53
|
אולי בבסיסי חיל האוויר יודעים לאיית ולכן כשהם מזמינים דשא מהאספקה, מגיע דשא, ואילו אתה מזמין דשה ולא יודע למה לא מגיע כלום. בסיסי חיל האוויר יפים משתי סיבות- אחת כי זה מנטליות של חיל האויר- של טיפוח ולא רק של סיוד עצים והשניה זה כי חיים שם גם אזרחים. גם בסיסים ''עשירים'' של ירוקים עם מבנים שעלו מליונים נראים מוזנחים- כמו שאמרתי- מנטליות (ודרך אגב, לא מוצא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לטפס על עצים באפריקה
ל"ת
בלונדיני,
25/01/05 13:29
|
|
 |
אין ספרדים שחורים אתהבטח מזרחי
ל"ת
לא,
מיזרחי,
25/01/05 13:39
|
|
 |
23.
איפה היה מבקר המדינה?
ל"ת
ירון,
25/01/05 11:51
|
|
 |
חזור למרתפי הבירה במינכ
ל"ת
לא בלונדני,
25/01/05 22:30
|
|
 |
22.
ביתו קיבלה ''זיכיון'' בלעדי ליבא
E-Z Money...!!,
25/01/05 11:49
|
ביתו קיבלה ''זיכיון'' בלעדי ליבא מנועי מטוסים ולקבל עמלות שמנות ממשרד הביטחון סכומי עתק אסטרונומיים שהשתיקה יפה להם-למה לעבוד???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
give more info
ל"ת
please,
25/01/05 14:03
|
|
 |
21.
מושחתים
לי,
25/01/05 11:46
|
למה לאלמנות הטייסים מגיע יותר? יש להפחית את הסכומים ולהשוותם עם שאר האלמנות ודי לשחיתות לעזאזאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שוויצמן ישלם מהפנסיה שלו
יוחאי,
צפון,
25/01/05 11:44
|
|
 |
הוא שלח אותם למשימות שישלם
זוהר,
שרון,
25/01/05 12:07
|
34 אלמנות? כשר בטחון גם שלח אותם למשימות, אז שישלם מכיסו. מאיפה האיש התעשר? ממשרה צבורית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אם זה לא היה חוקי ...
דני,
25/01/05 11:39
|
האם זה אומר שאלמנות הטייסים יחזירו את הכסף ? רטרואקטיבית ? עם ריבית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הנשיא הזה
שוקי להט,
מרכז,
25/01/05 11:37
|
אין זו הפעם הראשונה ש-עזר מתגלה למי שחשב עצמו מעל החוק לצערי את הסיפורים הגרועים יותר על גבול הפלילי או מעבר לכך נדע רק אחרי מותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רסן הורציוס מצדיע לסמל כבל
הורציוס,
25/01/05 11:20
|
|
 |
16.
כל החלטה גוררת התנגדות ציבורית
הורציוס,
25/01/05 11:13
|
החלטות בתי המשפט ובמיוחד הבגצ רובן ככולן מעוררות התנגדות ציבורית עצומה וכמעט אין מי שתומך הם מנותקים מהעם וזה פשוט לא מזיז להם או אולי הם עושים דווקא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסגידה לטייסים חייבת להיפסק
דודי,
25/01/05 11:11
|
הסגידה וההתייחסות המועדפת שמקבלים הטייסים כבר ממזמן חרגה מעבר לכל פרופורציה
שהייתי חייל בבח''א שש לפני שבע שנים, הוטרדתי ואף הותקפתי מינית על ידי טייס, ומי אתם חושבים עזב את הבסיס בסופו של דבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טייס או טייסת?
ל"ת
חשוב,
לדעת,
25/01/05 13:34
|
|
 |
14.
איש מושחת
יעקב,
ת''א,
25/01/05 11:05
|
כפי שהאיש כך גם מעשיו. השחיתות חוגגת. עם כל הכבוד לכבוד הנשיא לשעבר שלנו היה איש מושחת. הרי זו לא הפעם הראשונה שמתגלים מעשי השחיתות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100% ויש לי להוסיף על כך
תותחן,
מיסכן,
25/01/05 13:33
|
עיזר החביב רצה להיות טייס והאמת היא שלא היה אכפת לו איפה,העיקר שיטוס, בהתחלה הוא רצה להתנדב לשורות חיל האויר האיטלקי(ואני לא ארחיב של מי היו האיטלקים בעלי ברית...) כששמע אביו על כך אמר לו, אם כבר אז שיתנדב לצבא הבריטי וכך עשה... שום אידיאולוגיה שום כלום ולצערי הוא ניצח את יובה אליאב( ציוני,חלוץ ואדם בכל רמ''ח אבריו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הנושא רגיש ומקומם אבל.....
שלום,
25/01/05 11:01
|
הבעיה כאן נעוצה בתרבות עמוקה מאוד של ''יהיה בסדר''... אני חייל ירוק קרבי שחיי, גם בקרב וגם בפעילות שגרתית, היו בסכנה ממשית... אין חקיקה מסודרת והצבא לא מסוגל להתמודד עם זה!!! לדעתי טייס קרב נמצא בדרגת סיכון גבוהה מאוד ויש לפצות אותו בהתאם לדרגת הסיכון... חיילי חיר קרביים, בקרב ממשי, נמצאים בדרגת סיכון גבוהה גם הם... צריך פשוט לעגן את העניין בצורה מסודרת.... אבל מה בדיוק מסודר במדינת הפרטץ הזו..... הטייסים מקבלים יותר לא בגלל שמגיע להם יותר פשוט בגלל שיש מי שייתן להם.... לירוקים אין מי שייתן.... הנושא רגיש אבל המדינה שלנו מתנהלת כך בכל הנושאים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בושה וחרפה
עו''ד שכול,
ישראל,
25/01/05 11:00
|
איזו בושה... האמת היא שרק מי שלא מכיר את בית המשפט העליון בישראל (או אותם מתי מעט חסידים שוטים שעדיין נותרו לבית משפט זה) יכול היה להאמין שזה יגמר אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
להתגעגע לרפול
דניאלה,
25/01/05 10:53
|
רפול התנגד לאפלייה המתנשאת הזאת. איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מצא התביעה בדרך
יתום צה''ל,
25/01/05 10:51
|
אני מתכוון להגיש תביעת פיצויים אישית נגדך. תביא ת'כסף, או שתדאג שויצמן יביא אותו. אבל מישהו יביא לי את הכסף כמו לבני טייסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הטובות לטיסים (עשירות)
ל"ת
עזר ויצמן,
קורס 1,
25/01/05 10:39
|
|
 |
8.
תמשיכו למות למען המושחטים
רואה הכול,
25/01/05 10:32
|
פראירים עומדים במחסומים יוצאים למעצרים שומרים על מתנחלים. ולבג''צ שפוט אותם על אסון המסוקים כי הם מקבלים יותר ועפ''י דרכיך שווים יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא בגלל הדם
דנה,
חיפה,
25/01/05 10:22
|
בכל זאת, טייסים מסתכנים הרבה יותר, ונשותיהם צריכות לחיות עם הידיעה הזאת כל יום!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טייסים הם ג'ובניקים
ל"ת
תתביישי לך,
25/01/05 12:38
|
|
 |
טייס מסתכן יותר מחייל רגלי ?
דני,
25/01/05 11:45
|
כמה מטוסים הופלו בעשר שנים האחרונות ? כמה חיילי רגלים נהרגו ? לפני שכותבים צריך לעצור שנייה ולחשוב . ביישת את עצמך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה את פשוט טיפשה
חייל אויר בעבר,
25/01/05 11:05
|
היעדת שיש חיילים ו קצינים ש''פותחים'' ציר בכל יום וחשופים לפגיעות הם נמצאים כמו ברווזים במטווח. כמה חיילי חי''ר וקצינים ''פשוטים'' (שזורם להם דם אדום רגיל) נהרגו במהלך השנה האחרונה וכמה טייסים??? המיתוס של אל''מ אילן רמון שהיה גימיק תקשורתי ואלמנה ש''נחתה'' על מליוני דולרים פיצויי נס''א ושמקבלת פנסיה של טייס ממשרד הביטחון מושווה לאלמנת חירי בירי שצריכה להתמודד עד יומה האחרון עם הפנסיה ''הסטנדרתית של הירוקים''. עזר וויצמן היה צריך לעמוד מזמן לדין על העבירות שעשה כולל זה כשהיה נשיא. ויתרו לו כי הוא הסכים ללכת הביתה בשקט לקסריה מצידו של כביש (2) מול אור-עקיבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתכנים יותר ? איך בדיוק ?
מקס הזועם,
25/01/05 10:47
|
האם טייס אשר יוצא מבסיס מוגן לגיחה בת שעה מסתכן יותר מלוחם יבשתי אשר נמצא בקו האש ימים שלמים ולפעמים שבועות וחודשים?
מאיפה השטות הזו ?
ויתרה מזו, הדיון הוא לא על הסיכון כי הרי החלל איננו בין החיים, והפיצוי נועד לאלמנתו ויתומיו. ואז השאלה מדוע הבטחת עתידם הכלכלי של ילדי הטייסים חשובה יותר מהבטחת עתידם של ילדי חללי צה''ל האחרים? הרי ההחלטה לא פוגעת בטייסים החיים או אלה שנפלו, היא מפלה בין שארי בשרם לשארי בשרם של האחרים בית המשפט הוסיף חטא על פשע כשלא הורה להשוות את התנאים על ידי ביטוח חיילי צה''ל באופן שווה, או לבטל לטייסים או ליישם גם לאחרים. בית המשפט פגש את האפלייה הבוטה הזו בין דם לדם והותיר אותה על כנה !!! משפט אולי יש אבל הצדק מת מזמן (ובטח לא היה מכוסה בביטוח טייסים מיוחד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רק שלא תרעד כנף המטוס.
נועמי,
פורטוגל,
25/01/05 09:58
|
בהצלחה לחיל האויר ורק שלא תרעד כנף המטוס בשעת הפצצה מדוייקת של טרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה נעמי אבל מה הקשר ?
ל"ת
רני השובב,
25/01/05 14:25
|
|
 |
ז''א, שזה רק ענין של כסף...
ל"ת
אריק123,
25/01/05 10:40
|
|
 |
5.
מגיע לאלמנות
ג'קי,
מנצ'סטר,
25/01/05 09:57
|
כל מה שמגיע להן ומיד.
אין הבדל בין חלל לחלל.
מה זאת אומרת שאין תקציבים? מיצאו את הכסף. יש כסף לפלסטיניים? קודם כל תנו לאלמנות.
כל אלמנה שווה למישניה.
שופטי הבג''ץ שנתנו את פסיקתם שיועברו למחלקה הגריאטרית הסגורה של גהה. שם מקומם וכמובן לא לשחחררם עד תום ימיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אם לא טייס אל תעשו צבא
ל"ת
ברק,
25/01/05 09:52
|
|
 |
3.
שערוריה
חי''רניק במיל,
25/01/05 09:51
|
|
 |
2.
מישהו מופתע?
חשוך ימי בינימי,
25/01/05 09:50
|
והלא כבר לפני אלפי שנים תיאר נביא קדמון אחד בשם ישעיהו את מערכת המשפט הישראלית:
''איכה הייתה לזונה קריה נאמנה. מלאתי משפט, צדק ילין בה - ועתה מרצחים. כספך היה לסיגים, סבאך מהול במים. שריך סוררים וחברי גנבים. כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים. יתום לא ישפוטו, וריב אלמנה - לא יבוא אליהם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן נבואה כהילכתה
ל"ת
מקס הזועם,
25/01/05 10:49
|
|
 |
1.
הייתה לי קופסת צבעים
ג'ו,
תל-אביב,
25/01/05 09:48
|
היה בה כחול כדם טיסים...
היה בה אדום כדם גיבורים...
החלטת בג''צ: לובשי מדי הזית על הזי.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויצמן כמו אלכסנדר הגדול
אריק123,
25/01/05 10:43
|
|
 |
מסכים +
עמיר,
נהריה,
25/01/05 11:17
|
בהחלט מסכים. הוא לא היחיד : הפירות הביאושים שאנחנו רואים היום ( משפחת שרון ) זה פרי של דור שלם שהתייחס אל עצמו מורם מעם, שדד את הקופה הציבורית - ללא בושה - היה משוכנע שהמדינה משרתת של הצרכים שלו והכל הכל מגיע לו. הבולטים שבהם :
משה דיין - שגם גנב עתיקות ששייכות למדינה ( לעיתים באמצעות מסוקים של צה''ל ללא בושה ) גם זיין כל אשת איש שרצה לפגוע ולהשפיל אותו ועוד.
עזר וייצמן ( ראה התייחסות שלו לקופה הציבורית : הטייסים חברים שלי ולכן מגיע להם יותר ), עסק בסחר נשק ובלי בושה שימש במקביל בתפקידים פוליטיים ועוד.
לא אמנה את כולם כי הדלי כבר מלא בקיא.
האחרון ברשימה הוא כמובן ראש הממשלה שלנו : אריק שרון, שלא מפסיק לספר כמה הוא תרם למדינה ( מה, הוא עשה את זה בהתנדבות ? הוא לא קיבל משכורת ? פיצויים ? חווה חלומית בנגב עם הקצאות מים ששום חקלאי לא יוכל לקבל ? הוא לא תבע את עיתון הטיימס - בזמנו - כאשר כל הוצאות האירוח שלו בארה''ב ( כולל מאבטחים, עיתונאים ואנשי שלום ) הכל הכל מכוסה על חשבון המדינה ? כך גדלו 2 ילדיו : אנחנו מורמים מעם, יש לנו זכויות, המדינה חייבת לנו, יש לנו כוחות שאין לאחרים ולכן אפשר לצפצף על החוק, מה שמותר לנו אסור לאחרים ועוד. מוזר, שבאותה תקופה גדלו גם אנשים אחרים, שעשו לא פחות מהחבורה המהוללת שציינתי, ושמם לא מופיע ( וקרוב לוודאי שלא יופיע ) כמוזמנים לחקירות : למשל - אברהם ברן, מאיר עמית, זרו, יוחאי בן-נון, דדו, אברהם יפה, טליק, חיים הרצוג, סטף ורטהיימר, ועוד ועוד אנשים נפלאים ויקרים.
אז..... שלא יעבדו עליכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת נסחפת
פנחס,
25/01/05 11:49
|
גם נהשמות שהזכרת זכו למלא הטנא צ'ופרים מן המדינה. אבל הכי מוזר בשמות שהזכרת הוא סטף וורטהיימר. הריחלק גדול מן העושר שלו בא מן המדינה. תתקשר לקשת המזרחית הם יספרו לך כמה ספורים בעניין זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנחס,אני מבין שאתה רוצה חלק
עודד ב,
25/01/05 15:18
|
אני מבין שאתה חלק מאותם ''מקופחים'' שמגיע לכם חלק במה שאחרים השיגו . במקרה הזה אתה מטפס על העץ הלא נכון. הלואי והיו לנו עוד כמה אנשים כדוגמת סטף ורטהיימר ואז היינו נראים קצת אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנה עקומה
אלמה,
שרון,
25/01/05 11:48
|
על זה אמר קנדי ,הנשיא:תראה מה אתה יכול לעשות למען מדינתך ולא מה המדינה עושה בשבילך'' אבל במושגים ישראליים זאת פראיריות ולכן צריך להוציא מקופת המדינה וככל שאומרים עליך שתרמת יותר כך אתה מרשה לעצמך לקחת יותר (וכאן כמובן הרשימה שלך) מסכימה לכל מילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה
ל"ת
חיים,
ירושלים,
25/01/05 10:05
|
|