 |
34.
עיורים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
30/01/05 09:57
|
לכל אלו שיש להם עניים בגב יש לי חדשות בשבילכם עם ישראל נימצא במילחמת אזרחים מה שקרוי על אש קטנה מיפני שדבקווא דרישות השמאל בסוף מבוצעות על ידי הימין לכן העם לא מפנים שיש מילחמת אזרחים שקטה אבל מבחינה פסיכולוגית היא קשה מאוד אוו מה קורה במדינה אכל מרעיון בן גוריון לחלוקת מדינת ישראל אלטלנה העדת רצח ראש ממשלה חוסר הצדק עים המיתנחלים בידי ממצאי ההיתנחלות במדינה עוד מימי התנך היתפרקות חברתית כללית מדינה הפשע המאורגן מנהל את חינו ועוד חוק הגונגל במדינת ישראל המודרנית של היהודים שולט בכיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
סילבן צריך להיתפטר
עובד חקלאי,
מיתר,
30/01/05 09:45
|
סילבן הוא בין האחראים לעיכוב בניית הגדר מטעמים פוליטיים. זה גם לא מפריע לו שנהרגים אנשים סילבן לא ראוי ליהיות שר בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
פיוס במקרה בגימטריה זה סילבן
פרחיה,
29/01/05 10:51
|
שר החוץ שלנו אינו מזלזל בגימטריה, שכידוע לכל אינה אלא טכניקה קבלית לחישוב הקץ. הוא גם מנפנף לראווה בארבעת תאריו האקדמאים, ויש לקוות שבביתו די קירות לתלות את כל הכיבודים והתמונות בחברת שועי עולם שהוא כה מתפאר בהם. רעייתו מדווחת למאזיני רשת ב בתוכניתה השבועית על בקוריה אצל קוראות בקפה והשתטחותה על קברי צדיקים. הזוהי ישראל 2005, ואולי חומניסטן או וולגריה על חופי הים התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Judy wants to be Eshet Rosh
ל"ת
Memshala,
rak ze lo,
28/01/05 14:06
|
|
 |
30.
סילבן שר חוץ מצוין ולראייה
עדי ק.,
28/01/05 14:03
|
הישגיו הרבים מול האירופיים ,האמריקאים שחרור עזאם ועוד. מנהיג צעיר שיעזור רבות למדינה . מה עדיף? פרס זקן ומתרפס שיתחיל לחלק מתנות לפלשתינאים כפי שנהג בעבר. די לקינאה וצרות העין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הקשר לגיל
משה רבנו,
28/01/05 14:54
|
|
 |
29.
Has someone already realised
Yoram Shaked,
Helsinki,
28/01/05 13:42
|
how stupid this guy is. Sometimes you just wonder: how could it possibly be that a foreign minster is so pathetic?
Annoying!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yoram Tsodek 100%!!!!!!!!!
ל"ת
Tipshut Aruba,
Lekidoum,
28/01/05 14:03
|
|
 |
28.
המשאל חייב לשקף רוב יהודי בלבד
מיקי,
28/01/05 13:09
|
אחרת זו בדיחה. הלגיטימציה שנותן המשאל להחלטה על התנתקות נועד להראות שזה מה שרוב העם רוצה. ''העם'' זה העם היהודי למי שזה לא ברור. אין שום לגיטימציה מזה שפלסטינים עם ת.ז. כחולה יצביעו בעד לתת חלקי ארץ לפלסטינים בלי ת.ז. כחולה. זה ממש אבסורד. רוב מיוחס (נניח שני שלישים) ,זה מה שנחוץ במשאל, ורוב יהודי כאמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך מהר?
מתפלא,
28/01/05 14:50
|
עוד לא ערכנו את משאל העם, עוד לא החלטנו אם לעשות אותו, וכבר הימין מסביר לנו למה הוא לא מתכוון לקבל את תוצאותיו. וואלה יופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם אורבים לנו עם עגבניות שרי.
יגאל כהן,
רחובות,
28/01/05 19:41
|
ואל תגידו :''מה הקשר''? מי שהיה במשאל של חברי הליכוד יודע שהם ניצחו רק בזכות עגבניות השרי האלה. זוכרים את הסאגרים הידועים לשמצה? אלה כלום על יד עגבניות השרי שהם האכילו את המצביעים. וזה הקלף הסודי שלהם. אם עושים משאל עם צריך להתנות איתם :''בלי עגבניות שרי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מלחמת אחים
גיורא,
חיפה,
28/01/05 12:54
|
ההשואה לארוע אלטלנה טובה. גם שם ניסה מיעוט שבמיעוט לכפות את רצונו על הרוב. דרך אגב. גדוד של האצ''ל ערק מן החזית כדי לאבטח את אלטלנה. כמו כן גם האצ''ל ירה. הפלמ''ח קבל עליו את דין הפרוק במחאה אך בשקט והוא לא היה מיעוט. שלא יאיימו עלינו במלחמת אחים. אנו המרכז, כנמר ישן , יהיה רגע שנתעורר ונשיב מלחמה ואנחנו יודעים היטב להלחם. אל תרגיזו אותנו יותר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתרגזו כבר.אנחנו מחכים.
ל"ת
ציוני לשעבר,
31/01/05 02:24
|
|
 |
האצ''ל ירה ועוד איך ירה
סיפורי מעשיות,
אלטלנה עכשיו,
28/01/05 16:14
|
ומהירי נהרגו שלושה חיילים. ועכשיו ממציאים את האגדה ''בגין לא ירה'' אגב שלא תטעו. אם סילבן מודאג ממשהו זה מהקריירה שלו. וגבי הסרבנות במלחמת לבנון של אלוף גבע. הוא לא סרב. הוא בקש שיורידו אותו בדרגה כדי שיוכל להכנס לבירות כלוחם פשוט ולא כמפקד. הוא ידע שיצטרך להסתכל להורי החיילים המתים בעיניים ולהסביר להם מדוע הוביל אותם למוות לא נחוץ. הוא לא סירב מטעמי מצפון. הוא סירב כדי לחסוך חיי אדם!!! ההיסטוריה הוכיחה שהוא צדק. ואלף חיילים שנשארו בחיים מברכים אותו כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאל נאור
ל"ת
ז,
28/01/05 16:07
|
|
 |
26.
יהודי יורה ביהודי
רונן,
ירושליים,
28/01/05 12:49
|
על מה יושבים כל העבריינים בכלא?! על רצח אינדיאנים?! איסקימוסים?!?! מה העניין עם ה''יהודי יורה ביהודי''? ואם יהודי יהרוג ערבי זה יהיה בסדר... סתם גזענות, כל אדם שפוגע בבן אדם אחר ללא הצדקה וסיכון חיים - צריך לתת את הדין על כך ללא קשר לדת ולאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כשרות חשובה יותר מארץ ישראל?
אריה,
28/01/05 12:36
|
אם ננהג לפי הדתיים בעניין א''י למה לא גם בעניין כשרות? ובעניין נסיעה (של רכב פרטי!) בשבת? ובנושא כיסוי ראש? ובעניין תכני הלימוד בביה''ס?ובעניין לבוש נשינו ? כל אלה חשובים כזית פחות מעניין ארץ ישראל? בואו נבין שהדתיים צודקים. בואו נלך בדרכם. בואו ''נהיה יהודים !'' אם כבר אז כבר, לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מעדיף למות מ''אש ידידותית''?
אריה,
28/01/05 12:30
|
ממש לא משנה לי אם הכדור שפוגע בי הוא של אויב או של ''ידיד''. ממש לא משנה לי אם אני מת מפגיעתו של דוב,- ''מבחוץ''- או מפגיעתו של סרטן, שהוא ''חלק ממני''. לא רוצה למות. בואו נקלוט שדוב וסרטן מסוכנים (לפחות) באותה מידה, ונילחם נגד כל אחד מהם ב ד י ו ק באותה נחישות !?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מלחמת אחים
הצפוני,
צפון,
28/01/05 12:29
|
לשאול את רבני הסירוב: בית שלישי מפני חרב? אולי יש להם תשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הנה עוד כמה משאלי עם מומלצים
תוסיפו גם אתם,
28/01/05 12:11
|
1. טיסות אלעל בשבת 2. פירוק ישיבות ההסדר 3. האם לאפשר לרעיית שר החוץ להופיע בארועים רשמיים. 4. מינוי סטנלי פישר. 5. התכנית הכלכלית של נתניהו 7. דו''ח דברת. 8. גיוס בני ישיבות 9. ביטול שכ''ר הלימוד באוניברסיטאות 10. פירוק חברת חשמל 11. פירוק החבילה הבסיסית של הוט/יס 12. אייל ברקוביץ' לנבחרת 13. הוצאת מכבי תל אביב צהליגה בכדורסל. 14 (לרגל פרשת השבוע): לקבל או לא לקבל את עשרת הדיברות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למנוע מלחמת אחים
מטה המאבק,
איו''ש,
28/01/05 11:51
|
בס''ד אני הח''מ קורא בזאת למנוע מלחמת אחים ולאחד כוחות לגאולה השלימה ולא לוותר על אף שעל מארצנו הקדושה הקרב המכריע הוא על ירושלים והנה חרבו שלופה על ירושלים ושמה יהיה הקרב הקשה חשוב מאוד לאחד את עם ישראל לקראת הבאות וללמוד פנימיות התורה שיביא לשלום אמת. הצ' שי בוארון מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רואה אפשרות?
ישראלי,
28/01/05 11:46
|
המלחמה כבר כאן מר שלום אולי כדאי שתחליף משקפיים אם אתה עדיין לא רואה אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא , אתה לא מפחד ממלחמת אחים.
זולו,
28/01/05 11:31
|
לו פחדת , לא היית נותן את ידך ל''התנתקות '' המופקרת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
על איזה מלחמה מתכוון שלום
אלטלנה,
28/01/05 11:29
|
מלחמת אחים?כאלה לעולם לא יהיו אחי, מלחמת אזרחים בטוח והרוב ינציח. לגבי כשרות, הוא מלקק את התחת לחרדיים לקראת ריצתו לראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל18
ארז,
28/01/05 11:56
|
לפי תגובתך אני מיעץ לך חפש מדינה אחרת לך ולנו יהייה יותר נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך
תומך שרון,
ישראל השפויה,
28/01/05 12:41
|
אני מסכים איתך רק שמדינתך תהיה ברשות הפלסטינאית, עזה וחלק מהשומרון שייכים לישמעלים הלא הם אחינו החורגים, אתה בטח מבין בזה יותר ממני. ואים באמת ובתקווה שיהיה שלום אמיתי אבוא לבקרך במערת המכפלה, קבר יוסף, יצהר ואיפה שתירצה, לנו בגבולות 67 המורחבים עים גבולות קבע ...עלה כפאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לכל המגיבים
ארז,
28/01/05 11:28
|
עלכם נאמר עיניים להם ולא ירהו אוזניים להם ולא ישמהו הסכנה ממלחמת אחים הרבה יותר גדולה מהישארות בעזה אז למה לא מישאל עם כדי למנוע זאת שבת שלום לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לכבוד השר המהולל
אורית העפולית,
ישראל היפה,
28/01/05 11:19
|
מפחד ממלחמת אחים??. פתרון פשוט. אם לא היית בוגד באמון ובמנדט שניתן לך על ידי הבוחר , זה לא היה קורה. לך למשאל עם או בחירות מיד!!!
הצבענו ליכוד וקיבלנו מרצ
בושה - שחיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה קורה פה? כנסו
דוד,
28/01/05 11:05
|
בזמן האחרון הרבה אנשים סביבי חוזרים בתשובה
גם סילבן?
חבר'ה אל תשאירו אותי לבד עם השרימפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
''אתה שומר כשרות?''
מקור ראשון,
28/01/05 11:03
|
לאן הגענו? הרי זה אמור להיות ברור שיהודי אוכל רק כשר. אבל במצב של היום השאלה הזו רלונטית.
האמת תנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה זה כזה ברור?
עמרי,
מרכז,
28/01/05 12:14
|
צר לי להטיח בפניך את האמת המרה אבל רב יהודי ארצנו אינם אוכלים כשר גם רב חברי הממשלה לא אוכלים כשר הם אמנם יגידו שכן כדי לא לגרום למהומות כמו בשבוע שעבר שביבי טס בשבת- אז מה ? מכל הראיון הזה בחרת להתייחס דווקא לזה? כמה שטחי אתה יכול להיות? כל כך הרבה דברים חשובים צפו בראיון הזה ואתה בוחר להתייחס לעניין הכשרות? היכולת של אנשים כמוך להסיט את תשומת הלב מהעניין המרכזי למשהו שולי כל כך מדהימה אותי כל פעם מחדש אתם לא מבינים שאתם מעכבים את ההתקדמות שלנו כשאתם מתעסקים עם שטויות כאלה? מה המטרה? להפוך אותנו למדינת עולם שלישי כמו איראן? טול קורה מבין עיניך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
היריה שכבר נורתה
ישראל,
28/01/05 10:44
|
לצערי כבר נורתה היריה הראשונה. האחרונה מתוכן היתה על ראש הממשלה. ואם אתה אוהב גימטריה סלבן אזי שים נא לב לזאת. סלבן שלום = 518 = לחפף זה מקצוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שגם אצלך לחפף זה מקצוע
משה,
עומר,
28/01/05 11:50
|
|
 |
התבלבלת
ישראל,
28/01/05 14:46
|
|
 |
תחשוב ותחשב טוב מי התבלבל
משה,
עומר,
29/01/05 21:25
|
|
 |
מה עם ג'ודי ניר מוזס שלום.
Erez,
28/01/05 11:22
|
|
 |
12.
סילונ שלום
דני,
מרכז,
28/01/05 10:43
|
משעל עם יכוך להביא אותנו לאברכיה ציבורית ושלטונית ,כי למה משאל עם להתנתקות ולא למשל לשמירת חוק הכשרות,חוק השבת,למה לא אם לטוס מעל לשטחים או לא,וכמובן ועוד הרבה דברים,ובקשר לסרבנות האנשים שהו זכרו בכתבה ,נזרקו מהצבא ובמיוחד ביחס לאלי גבע,פשוט נקטע לו קרירה צבאית מפוארת. בבקשה לדייק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סילבן. אנחנו לא ישנים בלילות
רונן,
28/01/05 10:38
|
על מי אתה מנסה לעבוד? אתה חי בחממה הכי גדולה בארץ... מרופד במיליוני שקלים ומעמד גבוה. מעניינים אותך צרותיהם של העם? אתה בכלל יודע כמה דברים אתה יכול לעשות ואתה לא עושה? עאלק... לא ישן בלילות. צנזר סיסמאות והתחל באמת לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין הבדל בין עמי לתמי,זו רק אי
יגאל כהן,
רחובות,
28/01/05 10:35
|
הבנה קטנה. אני רוצה לאמר לכם הקיצונים מימין ומשמאל. קיצוני הימין השמיצו את הסרבנים של השמאל ביחד עם עם ישראל. הקיצונים של השמאל משמיצים את הסרבנים של הימין יחד עם כל עם ישראל. ואני אומר לכם :''אינתו פי וואדי ואחנא פי ג'ייר וואדי''. אתם בוואדי אחד ואנו בוואדי אחר. אתם בעד סרבנות ואנחנו עם ישראל נגד סרבנות. אתם בעד סרבנות שמוצאת חן בעיניכם , אנו עם ישראל ,הרוב הדומם, בזים לסרבנים בלי להתחשב מאיזה צד הם באים. כי אנחנו יודעים שכתוב בתורה: ''חבור עצבים אפריים הנח לו''. כל עוד אין בינינו סרבנים וסיקריקים, כל מדינות ערב לא יכולות לנו. אך אם השיגעון שלכם לא ייעצר. ראחת עלינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ההסכם היחידי ששם את אוסלו בצד
ג'ף בק,
28/01/05 10:33
|
למה אתם מבזבזים את זמנכם על פוליטיקה, וקוראים את הראיון המשעמם הזה. תכנסו לאתר macabilokayemet.com ותראו איך פותרים כל קונפילקט בלי מאמץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואני רואה שר חוץ שהיה צריך
רפי,
נתניה,
28/01/05 10:19
|
להישאר עתונאי או מקסימום עסקן במועצה מקומית, בושה למדינה שזה שר החוץ שלה. האיש מנותק מהמציאות אבל מאוד מחובר לקיצוני מרכז הליכוד-וזה מה שחשוב כנראה בימינו!!! אל תפחיד אותנו באיומי מלחמת אזרחים זה לא יעבוד , העם הרבה יותר מאוזן ומאופק מ''המנהיגים'' שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הוא נשמע כל כך טמבל... זה נורא
ברק,
28/01/05 10:14
|
רווי סטירות - חסר חוט שדרה,
לא ממש יודע מה הוא רוצה מעצמו- גם אידאולוגית - רווי סטירות וזיגזגים
הויש, ממש בא להנאח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל מי שכותב סתירות בט'
ל"ת
משה,
עומר,
28/01/05 11:44
|
|
 |
6.
סטיב בסך הכל מחפש כיבודים
סיגלית,
28/01/05 10:11
|
לאחר שנכשל כשר אוצר.
מי שהיה שר החוץ הוא דובי ויסגלס שנפגש עם קונדי עשרות פגישות בארה''ב.בזמן שסטיב התנגד בכלל להתנתקות והיה נפגש עם ביבי ולימור בבתי מלון בשביל למנוע.
סטיב רק רודף אחרי כבוד אצל מנהיגי אירופה וחברי מרכז הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
''יהודים יורים ביהודים''...
איתן,
באר-שבע,
28/01/05 10:05
|
תגיד, סילבן, על יהודי בשם יגאל עמיר שמעת? הוא ירה באיזה יהודי אחד, ולא זכור לי שחשבת (או אמרת) שזה מביא ''לערעור כל קיומה של המדינה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אתה שותף למלחמת אחים.
צחי,
28/01/05 10:04
|
|
 |
3.
הוא היה שר-אוצר גרוע
ל"ת
הוא לא מנהיג,
28/01/05 09:56
|
|
 |
2.
תגובה לראיון עם שר החוץ
שמאל מתון,
מרכז,
28/01/05 09:55
|
כשקראתי את הראיון התלבטתי עם עצמי בשאלה מי בהסטוריה של שרי החוץ של ישראל היה הכי לא רלוונטי ועדיין לא הגעתי למסקנה , האם זה דוד לוי או סילבן שלום עם 4 התארים והרבה כסף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא מנהיג-סתם עסקן
איתמר,
צפון,
28/01/05 09:25
|
הרצון לקיים משאל עם נובע מפחד אישי ורצון לרצות את הבוחרים ''לשאול מה רוצים'' ולפעול-לא כך פועל מנהיג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למספר 1 איתמר מהצפון
גימלאי,
28/01/05 09:53
|
מצטרף לדעתך סילבן עסקן ולא מנהיג הוא יעשה הכל כדי לרצות את מרכז הליכוד,הוא לא מסוגל ולכן גם לא מעונין לקבל החלטות של מנהיג,אילו הוא במקום בן גוריון ,לא היתה קמה מדינת ישראל והאצ''ל עוד הי ה פועל נגד שילטון המנדאט הבריטי.
הגב לתגובה זו
|
|