 |
98.
ועם אלה אתם רוצים לחיות במדינה
אריה,
27/01/05 12:35
|
ועם אלה אתם רוצים להמשיך לחיות במדינה אחת? להמשיך לחיות איתם במדינה אחת, בלי חומה ממוקשת בגובה שמונה מטר שתפריד בין החיות האלה לבינינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
המטרה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/01/05 08:18
|
מדוע אתם זורים מלח על פיצעינו זה דבר ידוע אן חדש תחת השמש לרשות יש מטרה והיא שלאחר הסכמי הקבע הם יקימו צבא בכל דרך אפשרית וישראל לא תוכל לעצור אותם וכך יוכלו להגשים את חלומם וליזרוק אותנו לים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn Hebrew
Teacher,
27/01/05 09:48
|
Please make sure you write proper Hebrew. you keep commenting with poor grammar.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ועם אלו אתם רוצים שלום?
ל"ת
רועי,
26/01/05 21:09
|
|
 |
95.
שילכו....
דניאל(דימה),
חיפה,
26/01/05 20:50
|
מה חדש באנטישמיות??? אלף שנה פוליטיקאים ואחרים מחפשים אוייב לעמו כדי להחזיק את השילטון, והאוייב הכי מפורסם ונוח זה יהודים,כי אשירים-''גנבו את הכסף-לכן אין לנו מה להכול'' ועוד כל מיני,אפילו ביפן,שלא שמעו על יהודים,מפיצים סיפרות אנטישמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
THIS IS THE REASON THEY ARE
ל"ת
STAYING,
UNDEVELOP,
26/01/05 20:42
|
|
 |
93.
POOR UNDERHUMAN NATION
ל"ת
FEELS WITH,
HATE,
26/01/05 20:40
|
|
 |
92.
THE AMOUNT OF HATE IN THEIR
ל"ת
HEART & MIND,
BLIND THEM,
26/01/05 20:39
|
|
 |
91.
WHATEVER THEY BLAME ON THE
ל"ת
JEWS THERE IS,
ABOUT THEM,
26/01/05 20:38
|
|
 |
90.
מוסלמים-פלשתינאים
אילנה,
26/01/05 20:12
|
צ'קים בלי כיסוי!! מי מוכן לקבל צ'ק בלי כיסוי? אולי אתה אחד-העם? אולי אתה יוסי v? או אולי נועמי מפורטוגל? או אולי פרחיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הגמלים לא רואים את הדבשת
חיים,
26/01/05 19:15
|
בנתיים מי שמנסרים ראשים לאנשים חפים מפשע, רוצחים אזרחים תמימים בכל רחבי העולם, ומפיצים שינאה נגד האנושות הם המוסלמים. דת שחושבת שלנסר ראש של בן אדם שמתחנן על חייו תיקח אותו לגן עדן היא דת מעוותת מהבסיס, לכן אני לא מופתע בכלל מהכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
הם נראים כמו האורקים בשר הטבעו
נטלי,
26/01/05 18:54
|
|
 |
87.
What are Palestinians?
WP,
26/01/05 18:21
|
|
 |
86.
ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPL
ל"ת
HOMELESS,
USA,
26/01/05 17:52
|
|
 |
85.
אין עשן בלי אש
ל"ת
כבאי,
26/01/05 17:37
|
|
 |
84.
Trust Hashem
david,
26/01/05 17:30
|
If you trust Hashem follow his orders you have nothing to worry about , because this is not something new.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only if
abe,
26/01/05 17:54
|
we do what he order us to do. otherways, well, whach the news...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
לפרסם בעולם
קרולין,
NY,
26/01/05 16:21
|
|
 |
קרולין,הסיפור הזה
פייר,,
26/01/05 17:36
|
לא מעניין את אף אחד בעולם! ונראה שאפילו ממשל ישראל אינה מתרגשת למדי! מצב מזעזע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
קללת אללה על הערבי הפרימיטיבי
נאיבי יהודי,
ישראל,
26/01/05 15:51
|
איפה שנמצא מוסלמי בעולם נמצא בערות ,פרימיטיביות, עוני ,מלחמה ורצח... קללת אללה על המוסלמים הטיפשים. יש לנו מזל גדול שהאוייבים שלנו ערבים ולא עם אחר....אחרת לא היינו שורדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אנחנו מכירים את זה אלפי שנים
אנטוני הופקינס,
26/01/05 14:15
|
האיסלם קם כאנטי תיזה ליהדות,הוא לא יוכל להתקיים אחרת,הכרה ביהדות משמעותה שלילת האיסלם,אני בכלל לא מבין את הנסיון להגיע למצב של הבנה ,אין הבנה עם האיסלם ולא תהיה לעולם.כל העולם הפנימי והרוחני שלהם נועד לבוא במקומנו.שאר הדברים זה רק טקטיקה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
Where is the English Version
sharona,
US,
26/01/05 10:44
|
|
 |
79.
אותה הגברת בשינוי אדרת..
שרון,
מרכז,
26/01/05 08:56
|
ההיסטוריה חוזרת- האנטישמיות וההסתה נמשכים ביתר עוז, ורק היהודים ממאנים, לראות,לשמוע ולהפיק לקחים. בעת האופוריה ה''אוסלואית'', בעוד אנו מעבירים בחדווה ובשאננות תמימה, ערים מאוכלסות במליוני פלסתינאים לשליטה פלשתינית, כשרוממות ה''שלום'' בפינו, עסקה הרשות בראשות ערפאת, בהסתה פראית וחינוך מחדש של ילדי הגן כנגד ישראל והיהודים. כאשר הימין ניסה לעורר את ההמון והממשלה להקשיב לדברי ערפאת והתקשורת הפלשתינית, התעלמו מהם בבוז מתנשא השמור ל''רואי-שחורות משיחיים והזויים''. המציאות הוכיחה מי צדק ומי הזויי באמת. כאז כן היום, יש נתונים, ויש הסתה- במקביל להצגה פלסתינית, של מעשים הנועדים להטעות ולסמם שוב את ישראל ואת הדוד סם, ערב נסיעתו של אבו-מאזן לארה''ב. ושוב אותם פרייארים אצלנו, שכבר שומעים ''משק כנפי יונה'', ואצים רצים להתמסר למחוות ולהבנות מסוכנות עם הפלשתינים ע''ח הבטחון שלנו. . מי ייגן עלינו מפני ''מסוממי השלום'' בקרבנו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ARABS WILL NEVER HAVE PEACE
MEIR YAEIR,
U S A,
26/01/05 07:15
|
WITH ISRAEL ..THE WAR WILL BE FOR JERUSALEM AND THE ARABS WITH HELP FROM FRENCH AND GERMAN WILL KILL A LOT OF JEWS JUST LIKE ALL WAYS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
and people say peace?
Yoni,
mercaz,
26/01/05 06:56
|
peace can be made with these people? first they need to be reeducated and denazified, then talked with.
where are the leftists?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
יש מוסלמים,
אין יהודים,
26/01/05 06:09
|
ידיעת הבעיה היא הדרך לפתרונה.
הכל תלוי בעיני המתבונן.
אני כשלעצמי מתנגד לאיסלאם ולפשעים המבוצעים תחת אצטלת חרבו ה''קדושה והצודקת ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מזרח-תיכון חדש ???
#חיל ג'ובניק#,
26/01/05 05:59
|
היאהוד הם החדשים כאן. המזרח-תיכון ישן וישאר ישן. ולחוקרים המלומדים שלכם: לא תדאגו, לא ימותו 6 מיליון יאהוד, למה אין לכם אפילו 5 מיליון יאהוד באדמה של פלישתין הקדושה. ולהודנא, אני חושב אם תוך חודש לא תתחפפונא מין ארדנא פלישתין,......... איך אנחנו אומרים : ''אללה ירחמו,....'' יהיה לכם ה בום בום בום על הכיף כיפי,...!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה,חיל-ג'ובניק
צברי אחד מהעם,
26/01/05 18:47
|
חשבתי אתה אולי אנטלקטואל פלשתיני! חשבתי אולי יש אחד עם ראש קטן על הכתפיים! וואלה לא,אפילו אין אחד!!??! אתם עדיין חיים ומתנהגים כבימי האבן!אולי אתם צודקים בדרך שבחרתם לחיות. למען האמת,חבל מאד שגם אנו לא חושבים ופועלים כבימי האבן. בתקופה ההיא, כל צבא אשר היה מנצח במלחמה, היה דואג להשמיד מייד את האוייב עד האחרון!!! לפעמים,היו חסים על חיי ילדים והנשים אשר היו נלקחים כשלל מלחמה ונהפכים לעבדים!! בוא נזכיר או נלמד אותך, שעדיין בשנת 1989 ממשלת בולגריה הקומוניסטית החליטה על גירוש האוכלוסייה המוסלמית. וכך קרוב ל300.000 אלף אזרחים(!!) מוסלמים,נשים, ילדים ומבוגרים,גורשו (טרנספר,זוכר!!!) מבולגריה לטורקיה!!
מדינות רבות ''בעולם הנאור'' עשו את אותו ''תהליך'' ''בהצלחה'' גדולה!! מדובר במדינות ''מתקדמות'' כמו, אוסטרליה,ארה*ב,קנדה, ב1948 (מזכיר לך משהוא התאריך הזה!!) היו אלה הרוסים אשר ''ניקו בטרנספר'' את שטחי קאלינגרד מהמיעוט הגרמני!! עוד יותר קרוב,כפי שכבר ציינתי, בשנת 1989 היו אלה הבולגרים אשר החליטו ''לנקות'' את בולגריה מהמיעוט המוסלמי מתקופת האימפרייה העותומנית,בטרנספר מאסיבי של כל האוכלוסייה המוסלמית!!! כל המדינות הנ*ל אשר הישתמשו ''בשיטת הטרנספר'', לא סבלו מטרור עיוור מצד האוכלוסייה המוסלמית,כפי שעם ישראל במדינת ישראל אכן סובלים מזה עשרות שנים!!! יא-ג'ובניק, תשמע ותלמד עד כמה יש לכם מזל גדול עם העם היהודי!!!!!!!!!
כי אנו בטוחים במיליון אחוז,אילו המצב,חס וחלילה,היה שונה.............. היום כבר לא הייתה מדינת ישראל ואולי אפילו לא עם יהודי,וגם בתפוצות!!!!!!!
אז יא סאחבי,הגיע הזמן שתנצלו את סבלנות העם היהודי לעשות שלום ולחיות בשקט ובשלווה עם היהודים!!!
תעלו על הרכבת כל עוד יש לכם האפשרות!!!!!!!!!!
שלא, יגמר להם הסבלנות ואז יהיה לכם מאוחר מדי!!!
איך אומרים,תזהרו מצחוק הגורל!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצברי אחד מהעם-
#חיל ג'ובניק#,
27/01/05 00:04
|
אתה עושה רושם שיש לך הרבה שכל בראש. אני אפילו אוהב לקרא מה אתה חושב. אבל מה תעשה,....? מזל שלנו הפלישתינים שלא אתה ולא איבראהים מין אקוודור ראיס אל-חוכומה שלכם, שרון זה טוב לנו. אנחנו מנצלים תאמין לי טוב טוב 100%. עד כולו פלישתין לא תשחררו, נמשיך לנצל '' הטוב לב שלכם ''. ביני ובינך מה נשאר,.... חיפה תל-אביב ונתניה ופלישתין ההיסטורית בגודל הישן המקורי. ואם לא הבנתם, אנחנו לא מדברים על טראנספר, יאהוד אצלינו יש חוק שזה מיצווה לארח אורחים. אבל כשהאורחים ''מתנחלים ?!!!!! אללה ירחם !!!! צברי, תמשיך לקרא הסטוריה על טרנספרים, זה יכל לעזור לך. הכולו מין אללה. ואם הסטוריה אז אללה עזב אותכם לפני 2005 שנה,.....!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,
דליה,
26/01/05 21:10
|
כמה שלפלשתינאים יש מזל שמולם עומדת מדינת היהודים,ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Five Million Jews
Alon Z,
Very close,
26/01/05 18:23
|
and they still defeated and humiliated all the arab armies, in every armed conflict
it does not take much to bring an arab to his knees
without oil you would have still lived in caves in the desert
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
אברהם,
איטליה,
26/01/05 16:47
|
אתה צודק במאה אחוז. היינו מזמן צריכים לשחוט אתכם ולא לרחם עליכם. ואז היינו יושבים בשקט.
אבל מה נעשה שיש בתוכינו אנשים הומנים שמוכנים לקבל ממכם את הסכין ועוד להגיד שאתם המיסכנים וצריך לרחם עליכם. ככה זה שאנשים אוכלים ניבלות וטרפות ודברים לא כשרים אז השכל שלהם מסתובב לכיוונים לא מובנים ומה שלא טוב הם חושבים שזה טוב ומה שטוב הם חושבים שזה לא טוב.
הרי ביננו אם היהודים היו חיים במדינה ערבית והיו עושים את מה שהערבים עושים היום אפ' בתור אזרחי מדינת ישראל ,היו מיד מוציאים אותם להורג וגם את הרבנים והנשים והילדים.
אבל מה נעשה? מקווים שיום אחד יקום שלטון נורמלי ויראה לכם עם מי מתעסקים.
פעם היתה גאווה יהודית אחרי מלחמת 67 ואחרי73 אבל היום הם מתביישים במה שהם.
ולכן אתה צודקב100%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
השמאל מכר אותנו לחיות אדם !!
Banana Republik,
ועוד בזול...,
26/01/05 05:53
|
|
 |
73.
אפורייה לא עוד{ממשלות תתעורו}
אבי פרידמן,
26/01/05 05:17
|
מדוע ממשלות ישראל ממהרות להסכם שלום כאילו אין מחר? תנו להם להיתבשל במיצהם עד שאנו ניראה לנכון אם אכן יש פרטנר. גם אם יהייה הסכם אני לא מעוניין לא מדובשם ולא מעוקצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שיטפת מואח ישראלית
חאלד,
ביר-אל-מכסור,
26/01/05 05:12
|
מבאים דוגמה של כמה קצונים גם במתנחלים מידברים כחה על פלישתינים וגם יורם על ילדים אז זה לא אומר שכול ישראלים הורגים פלישתינים זה שיטפת מואח ישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי נישאר ערבי
אלי......,
י-ם,
26/01/05 17:51
|
תתחיל קודם כל ללמוד עברית ורק אבל רק אחרי זה תגיד למישהו במדינה מה לעשות יערבי מטומטם שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאונה, אין מה לומר...
רויטל,
26/01/05 18:23
|
איך הערבית שלך בזמן האחרון?? אה??? חכמה על מי שעברית היא השפה השניה שלו ולא הראשונה. מי שצריך ללמוד זה את. גזענות עובדת לשני הצדדים. ואת, וכמוך הם ההוכחה לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת הם חיות אין מקום להשוו
ל"ת
מילי,
26/01/05 12:25
|
|
 |
71.
התשובה: שלום.
Yossi V,
26/01/05 03:29
|
בבוא השלום הנכסף לא יהיה עוד מקום לאוייבי השלום בינינו. בינתיים, נגזר עלינו להקריב קורבנות.
אבל: טוב למות למען השלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם מי???
חגי,
26/01/05 17:57
|
רבאק, רב הפלשתינאים שונאים אותנו כמו חזירים וקופים-ראה לעיל, אז איתם תעשה שלום, ומתנגדי השלום יתפנו? לא ישארו כך פלשתינאים!!! רגע... זה רעיון טוב! גנדי חשב על זה לפניך. ז''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בכל מקום ישנם אוייבי השלום.
Ehad Haam-Zioni,
הבלגה=עצמה,
26/01/05 03:11
|
אל תתרשמו מתכנית אחת בטלויזיה. בכל מקום ישנם אוייבי השלום. חובה עלינו להתעלם מהטפל - ולהתרכז בעיקר: שלום, שלום, ושוב שלום. ולנבל שהדליף את קיומה של תוכנית זו אני אומר: אתה הוא אוייב השלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גר בחו''ל, נכון? מה לא???
ל"ת
חגי,
26/01/05 17:58
|
|
 |
אחד העם ותגובותיו המזעזעות!
פרעה,
26/01/05 17:54
|
היתרגלנו לדאגותיו כלפי שלום העם ה פ ל ס ט י נ א י!! בדיוק כפי שהיתרגלנו לדאגותיהם של נועמי מליסבון,יוסי v והגב.פרחייה. ארבעת הקאפורלים של הפלשתינאים!מהמילה, קאפו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חידוש:ערבים רוצים להשמידנו
באבון חילוני,
26/01/05 15:15
|
רק שלנו אסור להתפתות למעשי- ההונאה שלהם :החל באוסלו וכלה ב''הינתקות'' -(כלומר בריחה ) המטומטמת הזו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בת יענה -שלום.
יותם,
ת''א,
26/01/05 12:47
|
|
 |
באמת, למה תכנית אחת בטלויזיה
אלוקים, אל דמי,
לך, אל תשקוט,
26/01/05 11:31
|
כשידוע לכל, גם לך, כי התעמולה הערבית נגד היהודים נמשכת כבר מאות בשנים והיא גרועה יותר ואף קדמה לתעמולה הנאצית. גם טבח תרפ''ט קדם ל''שואה''. כל המשתף פעולה עם בני השטן הערבים, הוא גרוע מן הנאצים ועוזריהם. למה כל השנים התעלמו מן ה''טפל'' הזה, ועדיין מתעלמים, ומקריבים המוני יהודים על מזבח שנאת ישראל שלך ושל דומיך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
זוגות זוגות
הראל,
26/01/05 01:45
|
הייתי לוקח זוגות ומושיב- את מזרח תיכון חדש מול יקיר השמאל החדש את גדעון לוי מול סילבי קשת את יוסי ביילין מול יוסי שריד את אורי אבנרי מול שולמית אלוני את פרחיה הבלתי נלאה מול נעומי כל עיוור מול חברו- קושר אותם היטב לכיסאות ומאלץ אותם לקרוא אחד לשני את המחקר חמישים פעם רצופות. וליתר ביטחון, מגביר את הכוונה שבדיקלום בשוקים קלים ומענגים, עם תליית שלטים גדולים מול פרצופם הזחוח, לאמור: ''ש ו נ א י ם א ת כ ם, ה ב נ ת ם''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הם לא שונים מהשמאל האנטישמי
ל"ת
יוסי,
גושדן,
26/01/05 01:40
|
|
 |
השמאל הישראלי גרוע יותר!
ל"ת
אין לי ספק בדבר,
26/01/05 11:32
|
|
 |
67.
אויב שכל כך מסית.
פנינה,
26/01/05 01:27
|
את עמו וכל כך משניא את ישראל , על הערבים, ואם הם, הדור הזה כל כך שונא אותנו, ומאמין לדברי ההבל של מנהיגהם. אחד הוא הפתרון.... אם יתחילו שוב לירות עלינו. זה באשמת ההסתות. ואם הם רוצים להשמידנו, נשכים ונשמידם. ארורים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
למה אתם כאלה משמיצים
שלמה,
26/01/05 00:51
|
זה לא רק כלפי יהודים אלא גם כלפי ערבים שאינם מתיישרים לפי הקו. קראו נא ב''דבקה'' על ההוצאה להורג האכזרית ומעוררת החלחלה של משת''ף ותבינו עם מי רוצים ביילין וחבריו שנעשה שלום. עם מנהיגים כאלה מי צריך את אבו מאזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
זן דם דת תת אדם גזע אמסטרף.
ל"ת
מוסלמים,
26/01/05 00:49
|
|
 |
64.
יש שתי פתרונות לסכסוך
Avi Ecuador,
26/01/05 00:26
|
טרנספר של הפלסטינים או ללמוד מהמוסלמים איך מנצחים ושואלים אם היה פעם בית מיקדש, סליחה, פלסטינים. השמאל דוחף אותם להאמין שרצח יהודים זה הפתרון אבל אם ימשיכו יגיעו לשואה, אולי קודם בצרפת, מי יודע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שימו לב
מוחמד,
26/01/05 00:03
|
מה שצד את עיני יותר מכל רוע (מוכר, יש לומר) אחר הם המילים הבאות: ''אנשי חינוך, אקדמאים ופוליטיקאים''. אף פעם לא יכון שלום איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
Another thing to think about
Abi,
25/01/05 23:25
|
Would Israel have considered to evacuate Gaza or Yehuda and Shomron or any piece off land to the NAZI REGIME
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לחולמים על מזרח תיכון חדש
זה אני.........,
25/01/05 23:16
|
הנה לכם פתרון החלום אשר חלמתם,הקיצו נא משיכרון החושים בו אתם שרויים,המילים, ההבטחות, ההתחייבויות,הכל הכל דברי הבל וסרק,הכל ''פיזור ערפל'' על כוונותיהם האמיתיות,הם יקבלו את שממשלת ישראל תתן להם,ובהזדמנות הראשונה לאחר מכן הם ''יראו לנו כוכבים ביום'',אמרנו זאת לפני ''אוסלו'' וזה מה שקיבלנו...הכינו את הממחטות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק אין אמונה אין סיכוי
ל"ת
מילי,
26/01/05 12:27
|
|
 |
we cant fight in arms
tomer,
haifa,
26/01/05 06:29
|
we cant fight in arms it is billion to six billion i agree they do hate us but it is all based on education they learn to hate us its not like it is in there genes let one palastinien live with a jew from when he is born and see what will happen we have to re`educate them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
יש משהו בדבריהם.
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
25/01/05 23:02
|
בא ננתח את מה שהם אומרים-הם אומרים שאסונות טבע הפוקדים אותם הם בגלל היהודים-וזה נכון כל פעם שיהודי מתעצב בליבו סופות שלגים יוצאות לדרך,כל פעם שקוברים יהודי שנרצח-האדמה תביא רעידת אדמה. וגם הים עושה את פקודתו של האלוהים-אז מה הבעיה לגבי הסעיף הזה הם צודקים. ועכשיו לסעיף היהירות והשחצנות אכן גם בעם היהודי ישנם כאלו שעזבו את האלוהים בדיוק כפי שישנם בעם הפלשתינאי-לדוגמא כל אלו הקוראים להפרדה. לפיכך אין בהחלט להתרגש ממראות אלו כיון שאלו הרוצים בהפרדה יעשו הכל על מנת לממש את הישיגיהם. הם ינצלו עוולות בשני הצדדים על מנת להוכיח כי דבריהם אמת-אבל מה לעשות ,לדבריהם אין שום משמעות והאיחוד יתבצע-חיוך. לגבי אלו שאומרים שבית המקדש היהודי לא יקום-צר לי לבשרם כי הם טועים,ואם חשבת בלבך כי יקום במקום המקדש של המוסלמים אז שוב טעית.הוא יקום לידו כאשר האלוהים ירחיב את הר המוריה ויבנה בו 4 מקדשים-לנוצרים,למוסלמים,ליהודים,לדרוזים. ואם תשאל מי יבנה?נכון ,הבנאים המוסלמים שבקיאים הם ברזי הבניה. עם אחיהם היהודים-הבנתם.? ולגבי מדינה פלשתינאית?נו הגיע הזמן שתבין שהיא מתגמדת בחשיבותה לעומת מדינת האלוהים.מהסיבה כי עלוקות החיות על חשבון משלם המיסים תמיד אפשר להחליף.ומדוע קראתי לטרור-עלוקות. כיון שזה בדיוק מה שהם לא פחות ולא יותר. ועכשיו כשהבנתם סוף סוף שמדינת ישראל היא בית ליהודי ולמוסלמי בני אברהם אבינו אז מה שנותר לכם זה להמשיך ולא להסכים כפי שלא הסכמתם במשך עשרות בשנים. וגם לי נותרה הברירה לא להסכים לדבריכם כיון שאתם שוללים את זכות היהודי לחיות על האדמה שאלוהים התיר לו לחיות עליה?אז מי אתם חושבים שאתם?-אפסים קטנים שחושבים שבשכלם העלוב יכניעו את עובדי האלוהים-יאללה בארא.-ושוב חיוך-הבנתם? ועד שלא תחזרו בתשובה אמיתית ותעבדו את האלוהים האמיתי שהוא חנון ורחום ורוצה שכל ילדיו ללא הבדל גזע דת ומין יחיו איתו-נולדתם להמשיך לנדוד עם אות קין . ומי הוא אותו אלוהים?וכיצד נכירו? כשתלך לבית ספר ממלכתי דתי אז תכירו.וכשתפקוד את בית הכנסת שנטשת לטובת משחקי כדורגל בשבת?מה השתגעת? וכשתלך לכנסיה-גם תכירו,וכן לבתי תפילה של ממשיכי דת יתרו,וכן במסגדים. ותפסיק לעצבן אותו.-ושוב חיוך כי אפילו להתרגז הוא לא מצליח . אין עוד מלבדו. לא תקום מדינת פלשתין. לעומת זאת יקבלו המוסלמים אזרחות שווה במדינת היהודים,ויחיו עם אחיהם כשהם עוזרים האחד לשני ומתקנים את עוולות העבר ומטפלים בגר ביתום ובאלמנה-והפעם אין חיוך . כי זו משימת קודש-לא תונו איש את אחיו. אנוכי ה' אלוהיך לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישמע אתה ח כ ם ו ג ד ו ל ..
מילי,
26/01/05 12:34
|
נכון אין אחר מלבדו ונו ה' הבטיח את הארץ ננננננננננ כ ו ן ....................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי-תודה, נהניתי מתגובתך
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
26/01/05 04:51
|
|
 |
59.
WHAT THE CRY
HOMELESS,
USA,
25/01/05 23:01
|
AND OCUPATION OF THREE MILIONS PEOPLE ITS NOT ANTI SAMETIC GIVE HOMELESS A BREAK GET REAL FOR A CHANGE ONE SECULAR STATE SOLUTION IS THE ONLY WAY OUT FROM THE HOLE ISRAEL AND ZIONISM HAFROU LAHATZMAM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they dont want
ל"ת
t,
z,
26/01/05 06:30
|
|
 |
58.
Remember Shindler's List?
Arie,
25/01/05 22:47
|
Do you remember the movie Shindler's List from 1992? Remember the little girl that said ''Goodbye Jews'', ''Goodbye Jews'' in front of the train as it started its voyage to the concentration camps? If we don't do something and fast, those horrors will return and in big!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
קופים וחזירים
ד''ר גל,
25/01/05 22:36
|
קופים וחזירים זה מה שהם.כל אמונתם היא השתקפות של מה שהם באמת.זה ידוע בפסיכולוגיה=REFLECTION עם הבבונים הפרמיטיבים האלה אתם רוצים לעשות שלום או להפקיר את ביטחוננו בידיהם? אם יש משהו באמת נחות בעולם-זה הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thier reflection is yours
Yaron Barilan,
California,,
26/01/05 05:14
|
You are looking at the same mirror that they are looking at...You probably the same. If you ar a Dr. I would send you to a quick course for a better debating....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זו לא אנטישמיות!
נעומי,
ליס-בועה,
25/01/05 22:17
|
זו רק ביקורת לגיטימית על המדינות הנפשעת של ישראל!!!
נעומי, ליס-בועה, עמק השמאל הסהרורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i lived in the u.s.
p,
a,
26/01/05 06:33
|
i never saw such hatred in the u.s.a. vrs. its own nation here i told my friends over there the craziness here they also told me that it is a traitor who can say such words and deserves the death penelty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב מדינת ישראל תעמיד אותך
אושר,
25/01/05 23:05
|
בקרוב מדינת ישראל תעמיד אותך ואת חברייך לדין בוגדים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אם כבר הם מערבים תורה ..
יהודה,
25/01/05 22:14
|
|
 |
In God's defence
Moshe,
26/01/05 02:59
|
Before you blame God, consider:
We would be in real trouble if we had to fight Germans or English, and not Arabs.
Second, we still need the Arabs. There are too many of us who are sick with Self-Hatred.
You know that,
The Arabs, and their hatered, is the only way to cure such mis-guided souls.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מה חדש???
ל"ת
טליה,
קרית ארבע,
25/01/05 22:08
|
|
 |
53.
שום דבר חדש
ל"ת
אחד,
25/01/05 22:06
|
|
 |
52.
I said long ago
Abi,
25/01/05 22:04
|
The Palestinians are probably the AMALEK or the PLISHTIM Anyway,our dispute with them isn't on land,but on our very existance here and it looks like elsewhere as well
They co-operated with the NATSIZ and HITLER before the creation of Israel We better open our eyes before it's too late
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm sorry to disappoint you,
Arie,
25/01/05 22:13
|
It's already too late. Unless we suspend all talk about the new ''palestinian'' state for 40 years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא מפליא במיוחד
דוד,
י-ם,
25/01/05 22:04
|
לכל מי שחושב שאנו חיים בעידן חדש, שבו למילה שלום יש משמעות מעבר לברכה למי שפוגשים ברחוב. המציאות קשה ואכזרית . בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו. ולא יעזור , לא הסכמים ולא מו''ם, כל עוד נתקיים ע''פ הגלקסיה הזו, יהיה מי שינסה להשמידנו. הפיתרון ברור, זה או אנחנו או הם. נותר לנו להחליט מי מהשניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
העם הפלסטיני אינו אנטישמי..
ביקורת נוקבת,
25/01/05 22:01
|
חבל מאוד שישראלים משתמשים ברגישות כלפי האנטישמיות ככלי במאבק נגד הפלסטינים. הפלסטינים נתונים תחת כיבוש ישראלי, שבמקרה הוא יהודי, לכן היהודים נתפסים כאויב לא בגלל היותם יהודים אלא בגלל שהם צד לסכסוך ובגלל שהם הכובשים שדורכים על כבודו וחירותו של העם הפחסטיני, לכן יתכן שבמהלך המאבק נגד הכובש הזה נאמרים דברים שנשמעים כאנטישמיים כאשר הם אינם כאלה, אלה דברים שאומר כל אויב על אויבו במהלך המאבק, כשלעיתים המטרה מקדשת את האמצעים. גם אם השוודים היו כובשים את פלסטין היו נאמרים עליהם אותם הדברים..ולא לשכוח שהישראלים גם מנהלים מאבק תעמולתי אכזר שמציג את העם הפלסטיני כעם של טרוריסטים צמאים לדם, למרות שכל פשעם הוא במאבק נגד הכובש למען מטרה לגיטימית ונעלה - חירותם ועצמאותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכובשים בארץ הקודש הם הערבים!
והיית משוגע,
ימות המשיח,
26/01/05 01:37
|
אז גם לי את נותנת לגיטימצי'ה לעשות את מה שהם עושים? שמאלנית סהרורית וטיפשה שכמותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקורת נוקבת???
רפי,
לונדון,
26/01/05 01:37
|
תגיד לי אין סוף לטימטום שלכם שמאלנים אהבלים. אין הסבר אחר מאשר טמטום ועיוורון למה שאתה כותב פה. השינאה העצמית עוברת כל גבול וחבל שאין דרך למצוא אותך הייתי שם לך בומבה לראש ומנסה בדרך זאת לסדר את הקש שיש לך בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Comment to Ofir.
Raful,
25/01/05 23:41
|
In addition to your correct observation, I think it's important to remember that the PLO had been established in 1964, before the occuption took place. The declared purpose of the PLO was the Liberation of Palestine and that Plestine wasn't the west bank or the Gaza strip
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Palestinians not Anti-Semetic?
Hadar,
Knoxville TN,
25/01/05 23:05
|
News flash moron! The entire arab world is antisemetic. As a matter of fact they love Hitler and quote him as often as they can! Anybody who does not grasp that concept should probably move to Saudi Arabia!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוורון מוחלט
Me,
Me,
25/01/05 23:00
|
מר בקורת נוקבת: דבריך מעידים על אקרובטיקה ופשיטת רגל אינטלקטואלית. הרי כל הבסיס לשנאה מובא ממסמך בן אלף שנה- הקוראן. מה היא בדיוק הרלוונטיות של הכיבוש כבסיס השנאה, לדברים הזויים שנכתבו לפני אלף שנים? אפילו המונח ''פלסטינאי'' עדיין לא הומצא אז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמיות הייתה גם לפני הכיבוש
אופיר,
25/01/05 22:39
|
לכל הידענים למיניהם שאינם מכירים את ההסטוריה הקצרה שלנו. לפני מלחמת ששת הימים. כאשר ''הפלסטינאים'' בעזה היו תחת כבוש מיצרי. וה''פלסטינאים'' בגדה היו תחת שלטון חוסיין הם לא נחשבו לעם ולא דרשו עצמאות. הם קיבלו את מרות השלטון המיצרי והירדני כמובן מאיליו. גם אז הייתה אנטישמיות דומה במצרים ובירדן וכמובן שבסוריה עיראק וערב הסעודית. אין כל חדש תחת השמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו טמטום. לא ביקורת
ל"ת
ביקורת נוקבת?,
25/01/05 22:32
|
|
 |
קצת הסטוריה לא תזיק לך
מריוס,
25/01/05 22:23
|
יש פה הסתה אנטישמית קלאסית שמתארת את היהודים כבני השטן וכצאצאי קופים וחזירים. זאת הסתה שדומה מאוד להסתה הנאצית כנגד יהודי אירופה. הכיבוש הוא באוש ללא ספק, אבל לתלות את ההסתה הפראית הזו אך ורק בו הינה טמינת הראש בחול. ההסתה הפלסטינית האנטישמית הייתה קיימת הרבה לפני הכיבוש, בעידוד ובליבוי השלטון המצרי ששלט בעזה.
אי אפשר לתלות הכל בכיבוש. אני משוכנע לחלוטין כי גם לאחר סיום הכיבוש ההסתה תימשך בחסות אותם גורמים שמסיתים היום, ושום דבר לא יעצור אותה מלבד אילוצים של גורמים בינלאומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And if you think that terror
Arie,
25/01/05 22:34
|
and exploding teenagers will stop, you are mistaken big time!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, גם בן לאדן הוא פעיל שלום
ל"ת
ולא טרוריסט,
נפוליון,
25/01/05 22:14
|
|
 |
49.
רק הדברה תביא שלום
ש,
25/01/05 21:59
|
אי אפשר לעשות שלום עם זוהמה כזו. קודם חיטוי, אחרי זה שיפצו אותנו, אחרי זה לשקול אם לתת להם לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You got my vote for that!
ל"ת
Arie,
25/01/05 22:36
|
|
 |
48.
להעמידם לדין בירושליים
אורי,
25/01/05 21:57
|
|
 |
47.
Where are Echad Haam
Abi,
25/01/05 21:55
|
And Ms Pirchia-when we need ? them Probably the article above doesn't fit their idiology so they are silent
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ההסטוריה לא משקרת
יוני,
25/01/05 21:51
|
מה שקורא עכשיו קרה בשטחים בגרמניה לפני 70 שנה והעלמנו עין אסור לנו להעלים עין בשנית
לפני למעלה מ 50 שנה ארה''ב זרקה על הירושימה ונגסקי פצצות אטום,50 שנה אחרי וכיום ארה''ב ויפן הם ביחסים מעולים
ההסטוריה לא תשקר גם כאן אם יהרגו מיליון פלשתינים,הם אולי יזעמו לתקופה קצרה אבל בעוד 50 שנה יהיה פה שלום ושגשוג כלכלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I approve.
Harry S. Truman,
25/01/05 23:32
|
Franklin D. Roosvelt sent Hundreds of thosands of American soldiers to be killed in Europe. I could have won the war on Germany sooner and could have saved many lives
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are probably right, but
Arie,
25/01/05 22:19
|
for the sake of trying, let's kill 3.5 Million of them to make sure it works...
AMEN VE AMEN!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
peace with them?!?!?
ל"ת
shirley,
ny,
25/01/05 21:49
|
|
 |
44.
היהודים הטיפשים
יהודי,
25/01/05 21:46
|
זוכרים מי נתן להם את ''כלי התקשורת''? מדינת ישראל בראשותו של מר רבין ז''ל ובעידודו הפעיל של מר פרס וכל מיני פודלים כמו בילין ודומיו, הם היו אלו שנתנו לפלסטינים את ''אמצעי התקשורת'' שכללו רדיו, טלוויזיה ועיתונות כתובה, ההסתה והאנטישמיות ''חגגו'' כבר אז, כאשר רובינו היו באופוריית ''השלום'' והיו ''חכמים'' שהסבירו לנו שזה ''רק'' לצורכי פנים ולא על באמת - אבל מאז גידלו ''אמצעי התקשורת'' שהוענקו לשונאינו, ע''י מדינת ישראל, מאות שהידים מתפוצצים - ואנחנו, אנחנו הם האשמים הבלעדיים בכך והיום אנו צועדים בביטחה באותה דרך ונגיע לתוצאות רעות הרבה יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הפלסטינים רוצים בשלום
Ehad Haam-Zioni,
25/01/05 21:43
|
צריך להבין שההסתה והקריאה לחיסול היהודים ומדינת ישראל - הם בסה''כ הבעת חלום, כמו תפילת היהודים ''שיבנה בית המקדש במהרה בימינו''. מה שחשוב הוא, שאבו מאזן ורוב הפלסטינים הם מתונים ותומכים בהבנות ג'נבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The dream
Raful,
25/01/05 23:53
|
|
 |
The dream
Raful,
25/01/05 23:26
|
The Arabs will never give up their dream of destruction of the state of Israel You are a lunatec!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להבין
פ.,
25/01/05 23:21
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן
Me,
Me,
25/01/05 23:17
|
ההבדל הוא שהערגה לבנית המקדש ואפילו הביטוי ''שפוך חמתך על הגויים...'' היא פניה לקב''ה לביצוע. ירצה יאכל, לא ירצה לא יאכל. אצל הפלסטינאים, הציווי להרג כופרים ויהודים מופנה לאדם המוסלמי עצמו כהוראות הפעלה. צריך להודות שהם עושים עבודה לא רעה בהרג הכופרים, למרות שבסיכומו של דבר נהרגים יותר מוסלמים מכופרים מ''אש ידידותית''. אבל זה ספור אחר-nobody is perfect
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלום להשמדת עם?!
אלעד,
אונ' ת''א,
25/01/05 22:27
|
תגיד אתה רציני? או שאתה מתחזה שנועד להכפיש את ''אחד העם''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעד: מה אתה מתפלא?
אפרים,
26/01/05 03:25
|
גם את הצהרתו של של אבו מאזן כי לא יוותר על זכות השיבה - מכנה אחד העם חלום, והוא הישווה את זה לתפילה: ''לשנה הבאה בירושלים הבנוייה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחכמה שתיקה
קיימוב,
25/01/05 22:25
|
|
 |
?Is Liberalism Stupidity?
*Rena*,
25/01/05 22:14
|
Are you dreaming, ignorant, or fool?
How long will it take you and the rest of the Jewish people to realize that the Arabs' war against Israel is just part of the much larger Islamic war against the Jewish people?
Whether you are willing to accept it or not, the prophet Mohammad declared that: “Victory and the supremacy of Islam will only arrive after the Muslims fight the Jews and kill them all!” So whether you understand their culture or keep your head in the sand is not the issue. What is, however, is the fact that the Arabs, the vast majority of whom are Muslims, are following Mohammad's edict in the Land of Israel and around the globe.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה יהודי
Avi Ecuador,
25/01/05 22:02
|
תתבייש על ההשוואה. גם כשמראים לך את המקלחת אתה מסביר שזה בשביל להתרחץ. חסר לך שייבשו אותך בתנורים גם? מה למדתה עם הארץ בחייך? טמטום?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא,לא,''אחד העם''
פרעה,
25/01/05 23:31
|
בוודאי שאינו יהודי! גם אם על הנייר הוא ''יהודי'' הוא ממעט ''היהודים'' האנטישמים אשר נלחמים נגד ''עמם'' ולטובת האוייב! קאפו של הפלשתינאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כזה דבר ימנים ושמאלנים,
משה,
קיבוץ גלויות,
25/01/05 21:57
|
רק ערבים ויהודים, וכל מי שמצדד כמוך עם המחבלים הערבים הוא ערבי ומי שתומך ביהודים ובמתנחלים הוא יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חיים יבין
גיל,
חיפה,
25/01/05 21:42
|
בחדשות הערב ניסה מר יבין להטיל דופי במחקר באמרו שעורכי המחקר מזוהים עם הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זה לא נכון בכלל
ל"ת
טל פחם,
25/01/05 21:32
|
|
 |
40.
הם פשוט הנאצים הבאים
יוסקה,
25/01/05 21:27
|
זה הכל פשוט, אידיאולוגיה נאצית, זה מתחיל מזה ויגמר לא טוב! לשים לזה סוף! וזה לא חדש, חבל שיש תמימים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שורש שינאת המוסלמים
צברי אחד מהעם,
25/01/05 21:21
|
כלפי העם היהודי בא מהספר ''הקדוש שלהם'':הרוקאן!!!!!!!!יש בהחלט אפשרות להשיג את הספר בעברית,הייתי מאד ממליץ להעיף מבט!!רק אז תהייה אפשרות ''להבין'' אותם!!??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
פשוט נורא
ירדן שטוקלמן,
תמרת,
25/01/05 21:19
|
עם כאלה אוייבים מי צריך חברים, צריך לעצור את זה כי במילים האלה השתמשו גם הנאצים ליפני 60 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
זה אמור להיות חידוש עבורינו ?!
ל"ת
אזרח שפוי,
25/01/05 21:19
|
|
 |
36.
יו, אני בהלם, איזה גילוייייייי
נ,
ת''א,
25/01/05 21:14
|
תגידו עד כמה אנחנו יכולים להיות אדיוטים שכל שני וחמישי מישהו מביט בטלויזיה ההרסנית שלהם ויוצא בגילוי כאלו אף אחד לא ידע. מה אתם לא יודעים עד כמה הם שונאים אותנו, עד כמה הם רוצים להשמיד ולחסל אותנו אבל תמיד יקומו יפי הנפש , המנותקים שחוץ ממכונית היוקרה בשכונה יוקרתית לא מבינים כלום ויגידו :'' נו בטח, אנחנו אשמים , מסכנים , איזה חיים , אם היינו עוזרים להם ....'' אז מספיק כבר עם הגילויים '' המרעישים'' , יאללה להפציץ להם את המקומות מהם משדרים. עם כוח הולך רק עם כוח, מתי יבינו הגלמים מדובר בפרמיטיבים , רפיי שכל, ו...איך לא.., קדימה יפי נפש להגיב אבל בלי לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זה בניגוד אלינו היהודים
אחד,
25/01/05 21:13
|
שמאוד סובלניים כלפי הפלשתינאים. לא אומרים שצריך להרוג אותם, ולא קוראים להם בכנסת בשמות מעולם החי או אומרים שהם נחותים ובעלי גנים של רוצחים.
גם אף פעם לא עושים קריקטורות שבהם מופיעים ערבים בצורה של מפלצות צמאות דם, ומעולם לא קוראים קריאות נלוזות כמו ''מוות לערבים''. כי אנחנו היהודים אנשים תרבותיים. לא כמו הערבים האלה.
גם בספרי הילדים שלנו תמיד הערבים מתוארים כאנשים טובים ונחמדים. חלילה לא רוצחים שצריך לחסל. גם לא מציירים אותם שם עם ראש מלבני כי זאת הרי גזענות.
כל ההסתה והגזענות נמצאת רק בצד אחד. כי הערבים מסיתים נגד היהודים. והיהודים? הם בסך הכל אומרים את האמת. לא ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים יאלצו פעם
Avi Ecuador,
25/01/05 21:39
|
לנצח בשיטה שהם יודעים אולי לנצח. אני מבטיח לך שלא תדע על בעיות איתם יותר, אפילו יהיה שלום בישראל. תשאל את עצמך איך הם היו מנצחים. היו שאהידים מהשמאל אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ידוע, לא חדש, למרות הכל...
יובל,
חיפה,
25/01/05 21:08
|
כדי לסיים כאן את הסיכסוך, חייבים לשחק את המשחק הבינלאומי, ככה זה, להערך להכרעה צבאית סופית של העימות מאחד, זה אומר התכנסות מסויימת לגבולות דמוגרפיים, לשנות הערכות של כוחות, מצד שני להחזיק את עיניין השלום כאופציה, כקלף, להמשיך לפתח אופציות מדיניות בשיתוף הקהילה העולמית בראשות ארצות הברית, מקסימום יהיה שלום, אם לא אז לא יהיו פלשתינים, העיקר לא להמשיך עפ הסטטיות הזאת כי זה אוכל אותנו מבפנים, זה מתיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לשלוח את השמאל הקיצוני להפגנה
אושר,
25/01/05 20:58
|
מדינת ישראל צריכה איך שהוא להכניס את אנשי השמאל הקיצוני לאחת ההפגנות תמיכה של אנשי החמאס אני בספק אם יעשו להם משהו כי בכל זאת אלה חברים שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר היקר אתה ניסחף שמאל =שלום
משה,
פ'ת,
25/01/05 21:35
|
אנשי החמס לא מפחידים אותי לזה יש לנו מענה צבא אמתני , אותי יותר מפחיד זה המלחמה בתוך הבית מלחמת אחים שמאיימת בפתח ולזה כמעט ואין לנו יותר נכון יהיה קשה יותר להשליט סדר וזו הדרך לחורבן והרס עצמאות זה מחד גיסא ומאדך גיסא אתה רושם בכל זאת אלה חברים שלהם כן למה לא למה שלא נהיה חברים עם כולם ללא הבדל דת גזע ומין שלום עם כל הגלובוס אם לא הייתי נחשב חלק מהעם שהוא עם כובש ובוזז שטחים וממרמר ומפר את כל השקט והשלווה שלהם למה אתה הייתה מצפה לו הייתה חלק מהם וחיי תחת כיבוש ואנרכיה אני מצפה תתגיב אין מה לעשות השלום הוא תובעני גם השלום עם המצרים תבע מחיר כבד אבל זה הצדיק את המחיר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה כל אדם שפוי רוצה שלום אבל
אושר,
25/01/05 22:02
|
משה כל אדם שפוי רוצה שלום אבל לא בדרך ובצורה שאתה ואני השמאל מוכנים לעשות השלום שאתם רוצים לעשות יכול לסכן את מדינת ישרלא אני מסכים איתך שהיום אין ברירה וצהל צריך לצאת מהשטחים אתה כל הזמן מזכיר את ''הפשעים שצהל ומדינת ישראל עושים''אבל מה אם הפשעים שעושים הפלסטינים צהל נלחם בפלסטינים בגלל שהרשות אל עוצרת את המחבלים משה תענה בכנות האם אתה בעד מדינה לאומית?האם אתה בעד זכות השוות? אשמח לקלב תשובה כנה ואמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ממש סקופ.
מיכאל ברגמן,
25/01/05 20:51
|
באתר של ממרי יש תרגומים רבים של התקשורת הערבית, כולל הפלסטינית. כל העולם יכול לדעת בדיוק מה הולך בתקשורת הפלסטינית, אבל מעדיפים לעצום עיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אח''כ תספרו לנו שהם רוצים שלום
דני,
25/01/05 20:49
|
יבואו יפי הנפש ביילין וחבריו ויספרו שזה רק דיברוים, והערבים בעצם רוצים לחיות איתנו בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בשביל מה אנחנו צריכים אוייבים?
יואל,
25/01/05 20:35
|
מעניין שאחד מאבירי השלחן העקום הנקרא אוסלו נמצא היום בממשלה. האם הוא טוען שהוא לא ידע על ההסתה הזאת? ההסתה הזאת קיימת ברוב המדינות הערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Let's see what the Israeli Gov
Dr. PePPer,
25/01/05 20:34
|
Let's see what the Israeli Government going to do with this report. This is THE most important thing to follow!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ממש מפתיע
יעל,
חיפה,
25/01/05 20:34
|
ממש מפתיע רק אדיוטים יפי נפש מאמינים שהם רוצים שלום או חיים שקטים. מדובר באנשים פנאטים שלעולם לעולם לא ירפו מרדיפתנו ועד שכל העם היהודי לא יבין את זה תמיד ניפול בפח של זיבולי המוח על כאילו שלום ודו שיח- תתפקחו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
this should be headlines
isaac,
nyc,
25/01/05 20:31
|
we are all sleeeeeeeeeeeeeeeeeping, if this is not a red light for us then what is?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ומה אומרים משיחי השקר ?
אחד-העם,
דרום,
25/01/05 20:26
|
מה אומרים פרס+ביילין שהסתה זהה היתה גם מיד ובהמשך להסכם אוסלו ובשתיקתם עודדו את קריסת השלום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני מקבל התקף לב מחוסר הפתעה
שחר,
25/01/05 20:24
|
ערבים שונאים יהודים? מה? איפה? מה קרה? לא יכול להיות. בטח נפלה טעות וצריך להיות כתוב ''בודהיסטים'' או ''באהיים'' ולא פלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני בשוק, אני בהלם, אני המומה!
גדי,
25/01/05 20:20
|
ממש הפתעה.. כבר מזמן מצאו את המסמכים מהאוריינט האוס אשר חשפו את כוונות הפלשטינים נגדינו מיד לאחר שגעון אוסלו, מסמכים שחשפו מה הפלשטינים עשו במקביל לחינוך אצלינו להומניות ושלום (אצל שר החינוך שריד...). והיום מתכנני אוסלו חזרו בגדול... אנחנו עייפים ממלחמות אבל אסור לנו לשכוח עם מי יש לנו עסק ולא לבנות את ביטחונינו על משענת קנה רצוץ כאבו מאזן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Get strong
Mike,
25/01/05 20:17
|
we have no choice but to fight them and beat them. We have to disconnect from them an fight them as hard as possible. We can only fight them from a border line and not while we live in between them. If we have a border and they shoot Kasakms at Ashkelon then we bring out the 155 and 177mm and shell them back to the stone age. I have a bad feeling about the future with antisemitism in Russia, Europe and the Arabs. I think they will try a Holocust 2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
Has Beilin read this article?
Max,
Africa,
25/01/05 20:12
|
Why didnt you send this article to Yossale Beilin.Sarid ,Galon.and all the astronauts who belive the arabs love us so much and are prepared to fight with their own people to make them belive that this is the case. Wake up my brothers and sisters, this article is so true! as I see it and hear about it every day of my life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you got it all wrong
ory,
london,
25/01/05 21:31
|
no man- mr Beilien is too busy collecting money from the european countries for his efforts, he hasn't got the time to actually see what's going on..would you have the time if you were busy counting the pounds and euroes?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ומה יאמרו אבירי השמאל
סתם 1,
25/01/05 20:07
|
עם חינוך כזה לא יהיה שלום ולא יעזרו שום ויתורים והבנות. חלום השלום המתוק לאחר שניסוג ותנ]ץ מול השנאה הבסיסית שהם רוחשים לנו. גם ערביי ישראל חושבים כך אם כי הם אומרים את זה רק בחצי פה. מענין אם גדעון לוי מהארץ יכתוב על זה מאמר בכיני או אורי אבנרי ינאם על זה מול גויי הים שונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תרגום עברית של הקוראן
Martin,
San Francisc,
25/01/05 20:06
|
התרגום נמצא באתר אינטרנט: http://www.geocities.com/islamkabir2000/index.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
to all the Lefties and librals
avi,
sfat,
25/01/05 19:58
|
that is the true color of the Arabs. They will never forget to hate us and to keep trying to kill us no matter what. what will be the sulution? if I was prime minister I would make sure that their TV Radio and all the muazins will talk in favor of the Jews and if it wont happen then the only option left is to exterminate them like cacaroches deploy some Daisy cutter and keep dorping it all over where they live. we want peace but if they don't then hey we have done our part or trying an dtrying and losing many dear and innocent people in this process enough is enough.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני באמת לא מבין
Avi Ecuador,
25/01/05 19:53
|
למה מעריב פתאום מבלבלים את הכת הדתית מהשמאל עם עובדות וראיות. גם להם יש אמונה ומשיחים. למה לבלבל אותם ושלא ימשיכו לבנות את עגל הזהב פלסטין?! אפילו קורבנות ודם הוא גובה בשמחה. אל דאגה, מדובר בחרדים פנטים מהשמאל, יש בם אמונה רבה: http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, מחורפן היית ותשאר
המתחזה הסמולני,
25/01/05 21:07
|
עגל הזהב אלטלנה ומשל יותם לא יהפכו את אבי שלנו פחות היסטרי (או לחליפין) פחות מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אדוארדו אומר על זה?
ל"ת
דוד,
25/01/05 20:14
|
|
 |
קצת יותר עמוק!
Yossi V,
25/01/05 22:23
|
|
 |
אל תערב את אדוארדו!!!!
Avi Ecuaduct,
25/01/05 21:57
|
|
 |
כל הכבוד!!!
ל"ת
Yossi V,
25/01/05 22:22
|
|
 |
17.
גם הערבים בארץ מוצגים כמחבלים
ל"ת
ראי שעל הקיר,
25/01/05 19:51
|
|
 |
כמה מטומטם אתה מסוגל להיות ?
ל"ת
שפוי,
25/01/05 21:16
|
|
 |
נו,היו ברור שתיהיה תגובה כזו
oren,
25/01/05 20:36
|
אני לוא זוכר שבשום ספר לימוד שלי לא הוצגו הערבים כ''מחבלים'' יש לך דוגמא כזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טפשים
חץ-וקשת,
25/01/05 19:50
|
אין להם מה למכור להם חוץ משנאה אים זה לא היה היו קורעים להם את הצורה לאנשים שמחזיקים את השלטון והכסף ומרעיבים אותם טיפשים מאמינים לאידיאלגיה של היו היה ערפת המניות היו יותר מענינים מאלף ערבים מתים בדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יהודים ''ערבים-מוסלמים''
Edi,
Berlin,
25/01/05 19:48
|
יש שאומרי כי העם ''הפלסתני'' נוצר מניכויי מס הכנסה דאז. הם רצו רק לשלם את המעט שהם רצו אז הם המירו את דתם מיהדות לאסלם . אז אחי הם לא יודעים מה בדיוק הם רוצים. אני רק יכול להגיד את זה רק מכיוון שזה מוכח בסיפרי ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
watch your words though
asdf,
25/01/05 19:42
|
we all know that the palestinians don't have much sympathy for us. but for our peace with ourselves we must watch our words. We don't want to behave as they do, educating our children to hate. We want to educate our children for patience and desire for peace. We must keep our fight for the peace, search in candle light for opportunities for peace, and chase terrorists with no rest at the same time. We are not arabs. We are Jews, and we were blessed with a good thinking brain; therefore we must take advantage of it and seperate reason from emotion. Terror, fear and hate are today's greates enemies of peace and good days, and thus must be eliminated.
But please, please, don't behave like them. don't give reasons for our children to develop hate.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בוקר טוב אליהו.. זה בטבע שלהם!
ל"ת
אנתרופולוג,
25/01/05 19:35
|
|
 |
12.
ליגאל כובן ומיכל מתל אביב
אושר,
25/01/05 19:31
|
בבקשה הנה העם שאיתו אתם מאמינים בשלום ובדו קיום אבל כרגיל תאשימו את עם ישראל ומדינת ישראל נו טוב אני לא מאשים אותכם כי יש בכם שנאה בוערת למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איתם המתנחלים יקימו מדינה?
ל"ת
מתפנה מרצון,
גדר ההפרדה,
25/01/05 19:25
|
|
 |
10.
מה עוד חדש?
ל"ת
tFighterPilot,
25/01/05 19:19
|
|
 |
9.
If we want to survive, we need
Arie,
25/01/05 19:18
|
to bomb them every time there is a gathering like in the pictures above and to make sure that there are no survivors!!! Hey, if they participate in thise demonstrations, they support terrorism! If they support terrorism, they are terrorists themselves! If they are terrorists themselves, we need to take them out!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לפרסם את זה בכל העולם
אופיר,
25/01/05 19:17
|
לא לשמור את המחקר הזה בתוכנו. לשלוח לכל נציגי העמים באו''ם. לכל ראש מדינה בעולם. לכל מערכות העיתונים בעולם. להוציא את זה בצורת ספר בשפות רבות . ולהפיץ אותו. כך נראה לעולם מי הם הפלסתינאים האמתיים. ומי הוא העולם המוסלמי האמיתי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מתלוצץ
הראל,
26/01/05 00:21
|
פרסם את המחקר בכל העולם ותגלה פתאום, שכולם חושבים שהם צודקים... אם אתה חושב שישנו כאן איזשהו ''פייר פייט'', בו כל אחד מציג את טיעוניו, והשופט- ''העולם הנאור'' - פוסק מי הצודק, אתה בור מוחלט אפילו בהסטוריה הקרובה. ישראל צריכה להתכנס אל תוך עצמה ככל האפשר, ולהתחיל בהסברה ובחשבון נפש פנימיים. רק יישור קו פנימי יאפשר יצירת חזית אחידה, שתעורר הערכה בעולם. בינתיים, כשגדעון לוי וחבר בריוניו מהשמאל בוחרים ליישר קו דוקא עם החמודים האלה- עדיף כבר להנמיך טורים ולבכות ביאוש גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right
ל"ת
jacob elbaz,
usa,
25/01/05 22:51
|
|
 |
7.
ממש חידוש..
תפתחו ת'עיניים!,
זה ממש פה!,
25/01/05 19:17
|
לכל השמאלנים המתייפיפים והמרחמים- פתחו את העניים- הם מדברים גם עליכם כשהם שונאים אותנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
להתנות המו''מ בהפסקת ההסתה
דלית,
25/01/05 19:16
|
המנהיגים הפלסטינים אוהבים לשחק משחק כפול: להיות מתונים ושוחרי שלום מול ישראל, אירופה, וארה''ב, ומתלהמים מול עמם והעולם הערבי. זה חייב להפסק עכשיו. על אבו מאזן להפגין מחויבות לשלום ולנורמליזציה ולהפסיק מיד את ההסתה האנטישמית ואנטי ישראלית שבתקשורת הפלסטינית עושת דברו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We should resume peace talks
Arie,
25/01/05 21:19
|
in 40 years maybe and see whaty changed! Until then - GOOD BYE ''palestine''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's too late my dear!
Arie,
25/01/05 21:18
|
|
 |
5.
What did you think you idiots?
Arie,
25/01/05 19:16
|
What did you think you idiots leftists morons? Did you really think that if you'll give them a ''country'' they wil love you all of a sudden?
The Arabs are using the Israeli leftists as a tool to reach their goals - a ''palestinian'' state alongside Israel not for PEACE, but as the first step towards finishing Israel and the Jews!
And until the ''leaders'' of Israel will not understand that, EVERY JEW IN THE WORLD WILL BECOME AN ENDANGERED SPECIES!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שרון,קראת?
גיא,
ר''ג,
25/01/05 19:14
|
לפני שעוקרים יהודים מביתם צריך לטפל בשורש של הטרור- ההסתה הפלסטינית. למה זה עדיין קיים? למה לא מפוצצים את כל המשדרים שמפיצים את השנאה הזאת? למה לא משמידים את המכונה לייצור שאהידים ? שלא ימכרו לנו שא''א לנצח טרור. ואם אומות העולם עושים לנו בעיות, נגייס את אלי ויזל שיספר להם איזו השפעה הייתה לקריקטורות ב''דר שטרימר'' לפני 50 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חבל שאין באינטרנט תרגום לקוראן
גיל,
צפון,
25/01/05 19:14
|
אני יהודי אבל כדי שאבין מאיפה השנאה הזאת באה אני רוצה לקרוא את ''ספר הקודש שלהם''... קראתי קבר את התנ''ך והברית החדשה... מאוד יענן אותי לינק לשל תרגום בעברית ולא באנגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ע''פ האסלם
אני,
25/01/05 21:07
|
-בתחילת האסלם מחמד, ניסה להפיץ את רעיון האמונה באל אחד גם אצל היהודים. אך בשל התנגדותם לקבל עליהם אותו כנביא, הוא החליט שהיהדות והאסלם יהיו דתות שונות, אך בעלות ברית, ולכן הוא גם שינה את המצוות הראשונות שהוא נתן. - אפילו בקראן מופיע כי א''י שייכת ליהודים. (הדעה שאומרת, בצורה המינימלית ביותר. היא הדעה לפי גבולות הארץ שלנו כיום. והמקסימלית היא לפי גבולות התנ''ך- מעירק עד מצרים..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך ללמוד ערבית?
ל"ת
?,
25/01/05 20:04
|
|
 |
קראת ''קבר'' טמבל?
נמאס,
25/01/05 19:57
|
מה יהיה עם כל הימינואידים האנאלפאביתים האלו? אתם לא מתביישים? אם אתם לא יודעים עברית לפחות על תפדחו את חבריכם לימין! בושה! חוץ מזה, לך תקנה את הקוראן בעברית בכל חנות אם אתה כל כך רוצה. לא נראה שבאמת קראת משהו בחיים שלך לפי האיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנמאס-נסה להגיב בעברית תקנית
ברוך ו,
ירושלים,
26/01/05 05:04
|
הבה נדון בשגיאות הכתיב שלך: ''קבר'' - האם הכוונה ל''כבר'' או לקבר בו מטמינים מתים? ''על תפדחו'' - לפי תוכן תגובתך ה''על'' היה צריך להיות ''אל'' במובן לא. על זה נאמר: מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''על תפדחו'' חמור חמורתיים?
המחלקה הסגורה,
25/01/05 20:59
|
אנחנו במחלקה מבקשים ממך לנהוג על פי הכלל הידוע: האנאלפאבית יתכבד ולא יתקן אחרים ואם הוא ממש מתעקש שיבדוק קודם במילון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור
ארנולדשוורץהנגר,
25/01/05 20:39
|
חשבת שהבחור אולי דיסלקט? אולי עולה חדש? מה אתה משתלח באנשים? מעבר לכך גאון מצומצם שלי... ''על תפדחו...'' - התכוונת בטח ל:אל תפדחו'' . גם אתה לא ממש קראת משהו על פי הסטנדרטים שלך... דביל שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד ידעתי שארנולד אידיוט
גכ,
26/01/05 03:19
|
אבל עד כדי כך?''נמאס'' כתב על תפדחו!תלמד ואל תענה לפני שתקרא בזהירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הכל שקר של ימנים שוני שלום.
שמאלני,
רמת אביב,
25/01/05 19:08
|
|
 |
מותק, לפי שגיאות הכתיב ברור
תדי,
25/01/05 19:32
|
|
 |
חבובצ'יק, לפי הכינוי אתה
המחלקה הסגורה,
25/01/05 20:53
|
|
 |
אני מאוד מקווה שאתה צוחק ולא
אושר,
25/01/05 19:29
|
אני מאוד מקווה שאתה צוחק ואתה לא ציני במה שאתה רושם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בוקר טוב לתמימים והטפשים.
ל"ת
רפי,
25/01/05 19:07
|
|