 |
41.
תגובה ל 19, 28 וכל המשמיצים
אמא של חייל קרב,
05/02/05 16:19
|
כמי שמכירה את החייל באופן אישי, הריני להודיעכם שהחייל יוצא יחידה קרבית מובחרת, ולא רק, החייל שרת בשטחים תוך סכנה לחייו, על מנת לשמור על בטחונכם רבותיי, כל הגידופים כלפי החייל מראים על חוסר שיקול דעתכם אילו אתם הייתם באותו המצב.,החייל עשה ועושה את תפקידו נאמנה, ואם היה זה מחבל מתאבד? מה אז הייתם אומרים? גיבור גיבור, נכון? התביישו לכם.כאמור אמא של חייל קרבי השרת יחד עם החייל, וכעת משרת אי שם להגן גם עליך 19 וגם עליך 28, בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
החייל פושע מלחמה עוכר ישראל
ל"ת
רון,
חיפה,
27/01/05 02:08
|
|
 |
39.
אחד ששווה יותר ממך (38)..בהרבה
ל"ת
אלמוני,
מרכז,
26/01/05 23:24
|
|
 |
38.
עוד חייל פאשיסט
שי,
חיפה,
26/01/05 20:58
|
נמאס מהפאשיסטים המילטריסטים של המדינה הזו. צריך להכניס אותו ל-28 ימי מחבוש את החוצפן הזה. מי לעזאזל הוא חושב שהוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כל הכבוד אח שלי... אוהבים אותך
חייל כוננות,
מרכז,
26/01/05 15:27
|
|
 |
36.
ברקאי, שוב חטפת מכות ;)
ל"ת
אני,
26/01/05 14:36
|
|
 |
35.
כולם לקרוא
כוננות כבוד,
קרייה,
26/01/05 13:28
|
החייל ששמר שם הינו חייל כוננות... כל חייל הכוננות שירתו בקרבי ונפלו עקב סיבה כזו או אחרת. מוסמכים 07 ויכולים לתפעל נשק טוב יותר מכל הקוראים הדפוקים והג'ובניקים.
החייל הגן על עצמו בעת מילוי תפקידו לכן הקצין עצר את הצלם ולא את החייל (תחשבו על זה).
הצלם הביא לו בעיטה לפני הדריכה וצלמים אחרים דחפו אותו ונתנו לו מכות קטנות מסביבו לכן דרך את הנשק כדי להרחיקם.
ברגע שהתרחקו החייל אוטומאטית פרק את נשקו (ראה תמונה).
החייל דרך את נשקו כלפי מטה ולא כלפי הצלם או כל אחד אחר.
כל מי שירד על החייל שיתבייש לו. אל תאמינו לצלמים אף פעם בחיים שלכם., החייל עשה מעשה מחושב שכל מה שרצה לעשות זה להעיף אותם ממנו והצליח ובכבוד.
מסייעת 128 כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חבר שלי הוכה ע''י הצלם שאיים
טובה שיינמן,
חברה של החיל,
26/01/05 13:25
|
עליו בקשריו אצל דוברת צה''ל וכעת גם מנצל אותם
לפטר גם את הדוברת שתמיד מגבה עיתונאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
צלמים אלימים ומסוכנים
שמעון כיפא,
26/01/05 13:23
|
הצלמים האלה סתם תופסים תחת וחושבים שזה שיש להם מצלמה הופך אותם לבעלי היתר להכות חיילים טובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
החייל חשש לחייו-זה היה מחבל
עוזי כהן,
רעננה,
26/01/05 13:20
|
מוסווה לעיתונאי לזרוק את העיתונאי לכלא! לא ייתכן שעיתונאים יחשבו שהם נמצאים במערב הפרוע ויאיימו על חיילים-.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שוב עיתונאים מכים חיילים ו
רס''ן יאיר,
הקריה,
26/01/05 13:16
|
זוכים בגיבוי הצבא הרופס הזה- יש לעצור העיתונאי האלים שמצלם מחנות צבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
סוגר חשבון עם התקשורת ממממממממ
ל"ת
רעם ביום בהיר,
26/01/05 12:49
|
|
 |
29.
צריך לתת לחייל הזה לשמור על...
ישראל 2005,
26/01/05 12:43
|
|
 |
28.
לקלבוש!!!
דני,
26/01/05 12:17
|
לזרוק את החייל לכלא לשארית שירותו בצה''ל! לא ייתכן שחיילים יחשבו שהם נמצאים במערב הפרוע ויאיימו על עיתונאים. ישראל זה לא אירן!!!!(אני מקווה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שוב הש.ג אשם
מתן,
26/01/05 12:17
|
הצבא עכשיו יעניש אותו קשות, אבל מי שאשם הם הקצינים הבכירים. אם מותר לצלם שם, צריכים לתדרך את השומרים כדי שהם יידעו את זה, ואם אסור לצלם שם, והיוני שאסור כי זה בכל זאת מחנה צבאי, הצבא צריך להבהיר את זה לעתונאים. הש.ג פעל בסדר גמור. ואגב, כמו שעוד אנשים אמרו פה, החייל פורק את הנשק בתמונה ולא דורך אותו. קצת הגינות לא היתה מזיקה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
israel army state
avi,
26/01/05 11:48
|
|
 |
25.
אין לו בכלל מחסנית!! הוא פורק!
עמי,
ירושלים,
26/01/05 11:21
|
שימו לב לתמונה. החייל ללא מחסנית בנשק בתנועה של פריקת נשק המוכרת לכל מי שהיה בצבא. הצלם סתם מנצל את הבמה שיש לו נגד החייל. נראה שהחייל היה זהיר ולפני שהתעמת עם הצלם ווידא שאכן הנשק פרוק ונצור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראו בטלביזיה איך מוציאים לו את
יגאל כהן,
רחובות,
26/01/05 12:36
|
הכדורים מהרובה והם נופלים לרצפה. אז אתה טועה ומטעה. היה לו כדור בבית הבליעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש-בתמונה הוא פורק את הנשק
עמי,
ת''א,
26/01/05 12:27
|
ולא דורך אותו התמונה הזו זה אחרי שלקחו לחייל את הנשק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לעצור העיתונאי שאיים על חייל
ל"ת
יעל כה והן,
26/01/05 11:11
|
|
 |
23.
החייל פעל נכון-יש עיתונאים
רותי לרנר,
26/01/05 11:11
|
|
 |
22.
שקר וכזב
צביקה,
רבבה שומרון,
26/01/05 11:07
|
שקר וכזב בתמונה בכלל החייל לא דורך נשק הוא פורק אותו עובדה שאין מחסנית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העיתונאים יצרו פרובוקציה.
תומר,
26/01/05 11:04
|
החיל מילא את תפקידו בנאמנות. תנו גיבוי לחיילים. כשעיתונאי חדר לבסיס בקריה והסתובב שם חופשי הבקורת הופנתה לש.ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אם-16 מקוצר בקריה
דני,
26/01/05 10:31
|
ביחידת המילואים שלי (גדוד חי''ר) אין אם-16 מקוצרים ללוחמים שצריכים להשתמש בהם בין ההיתר ללוחמה בתוך שטח בנוי. במילואים האחרונים אמרו לנו שפשוט אין מספיק מקוצרים בצה''ל ועושים את כל המאמצים להשיג לנו. והנה, אני רואה שבקריה יש מקוצרים בשביל ש''ג מאעפן שבכלל לא יודע להשתמש בהם. אולי אצלם גם נמצאים האפודים הקרמים שהבטיחו לנו לפני שלוש שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט-יש הרבה איומים על
נחום,
סא''ל בקריה,
26/01/05 11:10
|
|
 |
בחומת מגן היו יותר איומים
חיים,
דרום,
26/01/05 12:09
|
בחומת מגן המילואימניקים שנלחמו (אז עוד הייתי בסדיר) היו עם אמ-16 ארוך בלוחמה בשטח בנוי אולי אתה כבר לא זוכר מה זה אומר מהמשרד שלך בקרייה, אבל זה אומר שצריך נשקים מקוצרים בשביל לוחמה מחדר לחדר, כמו שהיתה שם. הדבר המאיים היחידי בקרייה זה הרס''ר שרודף אחרי הג'ובניקים המרושלים שבורחים מהבסיס כאילו היו בתיכון. העברת אמצעי לחימה שנחוצים ליחידות לוחמות לחיילים שלא יודעים להשתמש בו רק מראה על השחיתות בצה''ל וחוסר בחלוקת משאבים נכונה. סא''ל בקרייה לא שווה סגן בחי''ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ג'ובניק התעורר וחשב שהוא רמבו
חיים,
דרום,
26/01/05 10:27
|
קיבל לעשות יום של שמירות פעם בחודשיים והתחרפן פשוט.
אני שמח לראות שהוא זכר איך דורכים אם-16
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
האם ברקאי וולפסון מתנחל?
פרחיה,
26/01/05 10:04
|
כי לפי התמונה יש לו זקן זה מחשיד אותו בנטיה לעיוון המתנחלים ואם כן עולה התמיהה מאליה מדוע יש כאן נימה של ביקורת כלפי החיל שדרך את נשקו. הרי היינו מצפים מהתקשורת ''ההוגנת'' שתעודד ירי באנשים ה''חשודים'' כמתנחלים........ יש כאן אם כן משהו חשוד. אולי הצלם הוא פרובוקטור בסגנון אבישי רביב ולכן התקשורת התגייסה להגן עליו? או שאנשי התקשורת יודעים בוודאות שעל אף הזקן שמעטר את פניו של הצלם הוא אינו מתנחל ולכן דמו אינו מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הי חבר'ה תרגעו
פרחיה,
26/01/05 09:45
|
אתם זוכרים את החייל מהצנחנים שלא רק דרך נשק לכיוון מתנחלים ביצהר אלא גם ירה ? למה אין שום ציטוט מקצין בכיר או אפילו עדיף, מדובר צה''ל בסגנון שראינו בכתבה למעלה, משהו כמו: ''מדובר באירוע חריג וחמור. עם היוודע האירוע הושעה החייל מתפקידו, וגורמי הפיקוד בבסיס החלו בתחקיר. צה''ל רואה מקרה זה כחמור. האירוע יתוחקר לעומק ויופקו הלקחים הנדרשים''. האם זה בגלל שתושבי יצהר אינם חלק מהאוליגרכיה העיתונאית או בגלל שהמתנחלים הינם חלק ''מוקצה'' בחברה ולכן מותר לירות בהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה היא כן
ל"ת
tal,
26/01/05 09:59
|
|
 |
16.
החייל צודק ולא הצלם העבריין
ל"ת
גד,
26/01/05 09:40
|
|
 |
15.
אלימות
אזרח חרד,
26/01/05 09:32
|
הנשק לא היה צריך להידרך, נקודה. אך מאידך, אלימות אינה חלק מהחופש העתונאי. אמרו לא לצלם - אל תצלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הכותרת מסתירה את העיקר
מערכניק,
26/01/05 09:24
|
העיקר הוא שאי''ה מפרקים את יחידות חיילי ההסדר. כמו שפירקו את הפלמ''ח ואת האצ''ל. ישראל אינה לבנון ואין בה מקום לפלנגות ולשאר צבאות פרטיים.
ובקשר לחייל: כל הקרייה מסומנת כשטח צבאי שהצילום אסור בו. החייל מילא את ההוראות שקיבל (כמובן שצלמי ''מעריב'' הם מעל החוק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שאתה מאמין ברצון ה'.....
ל"ת
צביקה,
רחובות,
26/01/05 09:45
|
|
 |
13.
אתם צריכים להיות שמחים
שגיא ט.,
26/01/05 09:15
|
כל הכבוד לחייל מהקריה שהצליח לדרוך את נשקו - למי אכפת על מי... אתם פשוט לא מודעים לייחודיות האירוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במחשבה שנייה אתה צודק
ל"ת
t,
26/01/05 10:00
|
|
 |
מזל שהוא לא ירה
עידו,
26/01/05 09:58
|
|
 |
12.
יוקם איגוד חדש
גאוני,
26/01/05 09:13
|
''עיתונאים חוצפנים חוצי גבולות'' - מה איכפת לעיתונאי אם הקריה זה בסיס צבאי לכל דבר ולו אין אישור?יעשה המולה בתקשורת והחייל כבר ישלם על כך!!! תשיגו אישורי כניסה ותפסיקו לאיים בכתבה בעיתון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
6 צודק ב-100% שימו לב כולם!
ל"ת
דוד,
26/01/05 09:11
|
|
 |
10.
חוצפה של כלי התקשורת
דוד,
צפון,
26/01/05 09:04
|
חייל עשה את עבודתו זה היה ניגמר באסון אם לא היה שומר כמו שצריך תקשורת חוצפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
התמונה לא נכונה
אין מחסנית,
26/01/05 09:01
|
אין לחייל מחסנית איך הוא דורך את הנשק ,הוא פורק אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אין מחסנית בנשק
observer,
26/01/05 09:00
|
|
 |
7.
Is This true
DROR,
USA,
26/01/05 08:59
|
I may be wrong, bus I don't see any rounds in the gun(machsanit)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דורך את הנשק?!
מארק,
צפון,
26/01/05 08:58
|
איך הוא בדיוק דורך את הנשק ללא מחסנית ??? משהו פה מסריח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
כעכע,
26/01/05 11:54
|
|
 |
5.
שתמיד נאמין לחייל ולא לעתונאי
ל"ת
כמובן,
26/01/05 08:58
|
|
 |
השחצנות של הצלם היתה הטריגר
דן,
אפקה,
26/01/05 09:22
|
חוסר הנכונות לזוז מהמקום, והעובדה שהצלמים הסתירו לחייל את שדה הראיה היא שגרמה לכל המהומה, הצלם של ערוץ 10 צילם רק את הסוף של האירוע הוא לא צילם את ההתגרויות של הצלם לפני שהתחילה תגובת החייל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איפה המאבחנות?
אלכס מהכרמל,
26/01/05 08:55
|
|
 |
3.
אתם אנשים קטנים ונקמניים
לצוות מעריב,
26/01/05 08:49
|
|
 |
2.
מספיק עם השטויות
שי,
דרום,
26/01/05 08:44
|
בטלוויזיה ניתן היה לראות כי הצלם אינו שה תמים ואף בעט בחייל מספר פעמים. החייל ייענש במלוא חומרת הדין אך ראוי כי הארוע יסוקר נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כמובן שהחייל אשם
אריק,
26/01/05 08:34
|
הרי העיתונאי רק רצה לחטט ולהציץ ולנבור במעשיהם של אחרים , מעניין מה קרה שם באמת ? הרי החייל לא יכול ללכת לחבר שלו ולהתבכיין שדחפו אותו , הצלמים האלה סתם תופסים תחת וחושבים שזה שיש להם מצלמה הופך אותם ל''אומן יוצר '' ,
הגב לתגובה זו
|
|