 |
38.
גדול- כל הכבוד לפייגלין
ל"ת
a.ny,
07/02/05 00:01
|
|
 |
37.
הליכודניק הכי נאמן
ל"ת
דוד,
06/02/05 23:03
|
|
 |
36.
פייגלין העם איתך!!!
ל"ת
רוני קליין,
קרית אונו,
28/01/05 03:18
|
|
 |
35.
דורבן
סימני,
פריס,
27/01/05 20:34
|
|
 |
34.
צודקים
מוי,
27/01/05 20:32
|
המפלגה רוצה לנכות את עצמה,בנינו היא לא כך כך ..... אז ככה יש להדיח את נעמי זה ברור את רוה,מ האהוב גם הוא לא כל כך אי יה יי , את חזן השובב שהצביע פעמיים ואת זה שעזר לו ששמו לא עולה לי כרגע ועוד ועוד ,דווקא את הפייגאלה הזה לא הייתי מדיח ,הוא נראה לי ישר והגון , מה הוא בסך הכל רוצה משאל עם ,נו אז למה לא,הרי ההיתנחלויות הוקמו על בסיס משאל ההשקעה בשטחים כ 100 מיליראד $גם היא נעשתה על בסיס משאל ,ילדיינו שנפלו על הגנת ההיתנחלויות היו תוצר של משאל אז למה לא ?פייגלה החמוד צודק, תעשו לנו טובה קטנה לפני שאתם מקימים מפלגה בידקו טוב טוב אם אתם בראש אחד ,מה הערך בליכוד בן 40 מנדטים שחצי מהם חושבים אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פייגלין הוא הליכוד האמיתי
אלי גל,
27/01/05 19:08
|
על אף שאינני איש ליכוד, אני חושב שפייגלין הוא הליכוד -והשאר מזייפים כולל שרון הדיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
נתפקד לליכוד בהמונינו
הסיכוי האמיתי,
לשינוי,
27/01/05 18:33
|
נדיח את שרון,אולמרט,שיטרית,מופז ואת תומכיהם. כל אלה הם גוויות פוליטיות. כך נבנה מחדש ומהיסוד את המחנה הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פייגלין, אני איתך!
ל"ת
נילי,
חיפה,
27/01/05 18:20
|
|
 |
רק תחריב את המדינה לבד, טוב?
ל"ת
חגי,
ירושלים,
27/01/05 21:26
|
|
 |
30.
לכל מפלגה את הפרונקאל שלה
דש,
27/01/05 17:11
|
גם לבחורה אכי יפה יש לפעמים פיצעון ובלחיצה עדינה בשני אצבעות מתפוצץ לו הדבר הזה ולפעמים פוגע במראה וצריך לנגב לפני שמיתיבש ואותו דבר אם פיגאלע תפס טרמפ על שרון שהביא את הליכוד לשלטון ומוציא קולות ומיצר כותרות שיקח איתו את עוזי לנדאו ויקימו מיפלגה ובבחירות הבאות יתחלקו בניהם אם מנדט אחד חצי משרה לשניהם פעם האחד יהיה בכנסת לתקופה ופעם השני ויהיה סוף כל סוף שקט בקרטון עד לפצעון הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה השמאל מקלל ?
רגע האמת,
מתקרב,
27/01/05 16:39
|
תיראו את התגובות של השמאל בדף הזה, אף אחד מהם לא מגיב ענינית. זה מקלל וזה משמיץ זה פוסל וזה מבקש להעיף. מה קרה בשמאל ? אין לכם מה לומר על הדמוקראט הגדול ? או על ההחלטה המאד מוסרית שלו ? אולי הכלכלה תשתפר בעקבות עקירת יהודים מביתם, או בעקבות הריסת בתי כנסת, או ע''י מאסר המוני למפגינים, אולי רק כך יהיה שלום עם הערבים או בין היהודים. תגידו משהו - תפסיקו לנהום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכל מקללי נפשי תידום
קול קורא במדבר,
06/02/05 21:47
|
|
 |
28.
איש אמיץ ויקר
פרופ' דוד ברקאי,
רחובות,
27/01/05 16:03
|
משה פייגלין פועל ללא לאות ומנסה להדוף את הטירוף שמביאים עלינו שרון ושות'. חזק ואמץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת תנצח
שרה בראון,
תל-אביב,
27/01/05 16:36
|
|
 |
אכן איש אמיץ
ל"ת
יעל אור,
אילת,
27/01/05 16:34
|
|
 |
27.
הקוקיה מחלל שם שמיים ברבים!!
יגאל כהן,
רחובות,
27/01/05 14:17
|
הריינע פייגלה הזה הטיל את הביצים הכהניסטיות שלו בתוך הליכוד והם מהחרבנים על השטיחים של מצודת זאב ומאיימים על השרים וחברי הכנסת. האיש הינו שודד דעת שהכניס לליכוד חברי מרכז שמעולם לא הצביעו ולא יצביעו ליכוד והדבר נבדק מדעית. אם לא יבערו מהליכוד את נגע הכהניזם חי או מת, הליכוד יהיה מפלגת לווין של הימין הקיצוני. ז'בו האטאיסת שראה באנשים מסוגו אסון ליהדות ולא היה לוחץ את ידו של הפשיסט, הולבש על ידי פייגלין בשטריימל וכפוטה. האיש שודד דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אנשים כמוך ....
נחמה,
27/01/05 15:15
|
מקומם בקן הקוקיה .אתה נשמע מזה חולה רוח ממש מבהיל!! מה אתה משחק אותה כיאילו שאתה דואג לליכוד חתיכת אפס. אין תגובה שלך בלי שינאה ,אתה מגעיל אותי .... אתה לא מגיע לקרסולים של פיגלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי נחמה,יש לך משיח שקר חדש!!
יגאל כהן,
רחובות,
27/01/05 17:26
|
|
 |
יגאל היקר נא להירגע
יגאל היקר,
27/01/05 18:57
|
יש דעות אחרות בעם שונות משלך - ולטעמי דעות אלו של ''פייגלין והמנהיגות'' שיובילו אותנו כרצונו יתברך ע''מ שנהיה אור לגויים
ברכה והצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פיגלין - החוצה !!!
אנדרי,
נתניה,
27/01/05 14:17
|
מבלי להכנס לשאלה מי צודק ומי מיצג את הליכוד : האם יש מקום בתנועה לאדם אשר קורא לאיש שנבחר להנהיג אותה '' מאפיאוזו '' ? כיצד יבקש שרון את אמון הכנסת והציבור כשחבר מרכז קורא לו פושע ? לי - התשובה ברורה : לאדם כזה אין מקום במפלגה , אפילו אם הוא צודק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיעונך אינו הגיוני.
k_nemo,
Beer Sheva,
27/01/05 17:50
|
האם אתה טוען, שאין לכנות מנהיג מפלגה, הפועל בשיטות של מאפיה-''מאפיוזו'' או ''פושע''? האם לא יתכן שמנהיג מפלגה יהפוך לכזה וידרדר מוסרית את מפלגתו, ומבקריו מבפנים, יעדיפו את השתיקה וימלאו פיהם מים, כענין שבעקרון? אני מקווה שאתה מבין עד כמה טיעון כזה -מגוחך. הבקורת, לא רק שאינה אסורה אלא מחויבת המציאות... אלא אם כן, פיגלין-טועה, ואז המדובר בהשמצה. האם באמת מר פיגלין כל-כך טועה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בקרוב המתנחלים יכבשו את הליכוד
קוקו,
27/01/05 12:46
|
אין להם שום בעייה עם זה. ניצול הדמוקרטיה בצורה מניפולטיבית זה ההתמחות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חזור לארצך
ל"ת
אחותך,
27/01/05 11:37
|
|
 |
23.
איש עם עקרונות וערכים
שי,
27/01/05 11:22
|
סוף סוף שומעים על עקרונות וערכים בליכוד ולא על אינטרסים ג'ובים וטובות הנאה .האיש מוסיף כבוד לליכוד בניגוד ל שרי הליכוד שתמורת כיסא מכרו את עקרונות הליכוד את ארץ ישראל ובגדו בבוחריהם שנתנו בהם את אמונם. אך, הבוחרים יזכרו זאת ביום הבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד חושבת בדיוק כמוך..
ל"ת
נחמה,
27/01/05 15:00
|
|
 |
22.
שיעתור עתירת נגד
י,
מרכז,
27/01/05 10:02
|
להדיח את שרון מהליכוד. שיביא זאת להצבעה. בטוח שיצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
השתבשה עליו דעתו של האיש!!
מ.א. בן-אשר,
ירושלים,
27/01/05 10:00
|
האיש במבוכה מבולבל ולא מבין מה קורה סביבו, ובמיחד הוא לא יודע איך ''אוכלים'' את המצב החדש אליו הוא נקלע!! מכל מקום, אם ובמידה וההשתבשות תימשך צריך לאשפז את הפציינט שככל הנראה נטרפה עליו דעתו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יפה לכתוב כך על
ל"ת
ראש ממשלה,
06/02/05 22:54
|
|
 |
20.
פייגלין צודק
חד-נס,
27/01/05 09:50
|
שרון ובניו גנבו את המפלגה ומבצע מדיניות השמאל הקיצוני. 60% מחברי המפלגה הצביע נגד מדיניותו של גירוש יהודים,הריסת בתי כנסיות וחלול בתי קברות. צעדיו נוגדים האידיולוגיה הז'בוטינסקאית שהליכוד אמור ליצג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פייגלין, צא לנו מהתנועה!
חבר ליכוד,
27/01/05 08:08
|
פייגלין בצורה מתוכנת השתלט על הליכוד על מנת להחדיר את רעיונותיו המעוותים וכעת הוא חושב שהוא וחבריו הם הליכוד האמיתי! הליכוד נרדם בשמירה ונתן לו לחדור לשורותיו. ליכוד אוטנטי?! בושה וחרפה! אם הוא לא יודח אני פורש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר ליכוד???
חרותניק,
27/01/05 09:23
|
עדיף שאתה ודומיך, עלוקות שרון, תפרשו. ומה שיותר מהר יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
feigeh-lin
Harbona,
27/01/05 01:45
|
|
 |
17.
ישראל כץ טיפש
חבר מרכז,
תל אביב יפו,
27/01/05 01:15
|
מי שהורס את הליכוד זה ישראל כץ שלא רואה אף אחד ממטר.הוא מנסה להישתלט על הליכוד דרך המזכירות.ועוד מכניס את השנוא מכל ארנון גלעדי צריך להחרים את הדיל של ישראל כץ .כל מי שתמך בהיתנתקות צריך לזכור אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אם פיגלין מייצג את הליכוד
אדי,
27/01/05 00:57
|
|
 |
15.
פייגלין אז מתי נגיע לשלוה בארץ
בצלאל,
27/01/05 00:18
|
בסדר אני מבין אותך שאתה לא מוכן לוותר. אבל גם הם לא מוכנים. אז איך לעזאזל נוכל להגיע לאיזה הסדר? כמה דורות אחרינו אנו צריכים לראות סובלים רק בגלל אי ויתור על קצת עבור שלוה ,אנחנו לא חלילה איזה נאסראלה שעמד והתהדר במות בנו על פרינציפ. אשמח לשמוע ממך תשובה ואני ליכודניק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא מוכן לעמוד על שלו
שאול,
כפר סבא,
27/01/05 18:37
|
בסוף מפסיד. אין ויתור קטן לקבל שקט. בגלל שאחרי הויטור הראשון יבקשו עוד. ואז איפא תפסיקי אם כל מה שאת רוצה זה קצת שלוה? מי שיודע לעמוד על שלו עד הסוף ינצח אפילו אם זה לוקח הרבה זמן. אחרי 2000 שנה מה זה עוד כמה שנים??? סבלנות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויתורים יביאו שקט-תמימות
ל"ת
ז,
27/01/05 10:40
|
|
 |
משא ומתן או מתן ומתן
משה ק,
27/01/05 10:31
|
כמו הרבה תמימים אתה שוגה באשלייה כי ניתן לנהל מו''מ עם הפלשתינאים שבעקבותיו יבוא חזון אחרית הימים. הפלשתינאים דובקים בעמדות היסוד שלהם ומוכנים לקיים מו''מ על סילוקנו בשלבים - מבחינתם כולנו מתנחלים. אתה, ותמימים שכמותך, עוזרים להם בביצוע השלב הראשון שאחריו ברור לך שלא יהיו שלבים נוספים - לך ברור אך רבים מוכנים לעוד מספר שלבים שאחריהם ברור להם שלא יהיו שלבים נוספים - להם ברור אך למול הקרבה למטרה הנכספת תמיד ימצאו תמימים שיסכימו לעוד שלבים נוספים : שיבה לגליל, ליפו ורמלה.. אוטונומיה בגליל, ביפו ורמלה... התחברות איזורים אלו ליפו ורמלה וכפי שצקבע הצדיק מזוז - קק''ל תבנה בית לאומי לעם הפלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצער שאתה חוזה מלחמת עד
בצלאל,
27/01/05 14:01
|
ידידי זה לא עניין של תמימות זה פשוט עניין של חרדה לעתיד ילדינו וכל אדם נורמלי קורא מדי יום על רצח והרג ובסוף היום תגובה כשלך שמנבא אין סוף מלחמה אז השאלה המבקשת היא אולי תמימה אך טבעית מה יהיה הגם שאני נוטה לקבל את גירסתך שהם לא יוותרו אז שוב מה יהיה מה ואם בכלל יהיה אי פעם פתרון אני מתפלל שיהיה טוב ותודה לך על התגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזדהות עם התוקפן
שלום שלום,
27/01/05 16:13
|
המדניות הנוכחית של הממשלה נובעת מבעיה המכונה בפסיכולוגיה '' הזדהות עם התוקפן- במקרה זה עם הפלשתינים. מצדיקים את התוקפנות ןאשימיפ את הקורבנות-היהודים-המתנחלים. באשר לשלום- הכוונה לאי לוחמה ושקט (כמו בגולן). להערכתי הדבר אפשרי אם ננהג כמו מדינה נורמלית. עם אויב עושים שלום רק אחרי שמכניעים אותו ומכתבים לו כתב כניעה טוטלי ותשלום פיצויים לישראל ולנפגעיה. שחרור אסירים, רק מעודד את האוייב להמשיך במלחמתו מכיוון שהוא זוכה להשגים ורווח. אויב רצחני מענישים ולא נותנים לו פרס. לכן אם רוצים שלום צריך היה למעשה עוד מעד אחד קטן. הפלשתינים היו הרוסים לגמרי. בא אריאל שרון ומציע להם בחסות השמאל והמאפיה השמלאנית מתנה ומקים אותם מהקרשים. עשינו זו בעבר כאשר עראפת היה מכותר בבירות והסכמנו לשחררו על נשקו וחייליו. בכדי לחיות בשלום עלינו לכבד את עצמנו ולהלחם כמו במלחמה. לא לסכן את חיילנו בחיפוש מחבל בודד. התיחסתונו צריכה להיות מכת אש לעבר מקורות הירי, בכל העולם החופשי יעריכו אותנו על כך. (דוגמא מלחמת ששת הימים ). הסיבה שכעת הפלשתינים מעונינים להרגיע את השטח, נובעת מקריסתם כמעט המוחלטת. אך זה יהיה רק שלב זמני עד לשלב הבא,שבו יוכלו לאיים עלינו יותר לסחוט אותנו יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך -רק כח יביא שלום
ז,
27/01/05 15:21
|
תבוסתנות רק מעודדת אותם , לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כבר ניסינו להביא שלום בכוח
יגאל כהן,
רחובות,
27/01/05 17:30
|
ולא הלך. תרשה לנו לנסות לעשות שלום, בדרך הקונבנציונלית, של פשרה? זה לא רעיון כל כך משונה? יש תקדים שאנשים עשו פשרה ושלום. לא?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניסינו כמו שצריך
ניצן,
מרכז,
27/01/05 17:48
|
כל פעם שהגענו לאיזשהיא הכרעה השמאל עצר את התהליך , עיין הקילומטר ה-101 , ועיין ערך הפסקת החיסולים הנוכחית וכו' , בקיצור זו דמגוגיה של השמאל - מה שכן ניסינו זה תהליך מדיני והתוצאה 1000 הרוגים ממלחמת אוסלו, בקיצור תתעוררו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הוא עוד יהיה ראש ממשלה
רונן,
26/01/05 23:38
|
|
 |
13.
אוי פייגלין
אזרח המדינה,
26/01/05 23:25
|
|
 |
12.
בדיקה
סימני,
פריס,
26/01/05 23:13
|
|
 |
11.
אתה והתומכים שלך.....
בני,
צפון,
26/01/05 22:21
|
יכולים ללכת לעזאזל. אתם לא שייכים לליכוד. וירוס שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שמזמן לא הבטת בראי
ז,
27/01/05 15:24
|
|
 |
10.
סימביוזה, לא, טפילות פשוטה
פרחיה,
26/01/05 21:48
|
מי שמגלה אהדה למאבקו של פייגלין על השארותו בליכוד רצוי שישאל עצמו מדוע מתעקש ארכי ראקציונר ימני קיצוני, שאפילו האיחוד הלאומי מתון מדי לדעותיו, לעשות נפשות לתורתו דווקא ממצודת זאב, אותו זבוטינסקי חילוני אדוק שהיה מתפלץ לו ידע על השימוש שעוש פייגלין בשמו. התשובה ברורה. פייגלין הוא רטרו וירוס, ממש כמו נגיף האיידס או האבולה, הזקוק לנשא כדי להתרבות, ומפלגת הימין הגדולה היא בדיוק הנשא המתאים לדעתו. כך הצהיר וכך הוא פועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבוטינסקי היה מתפלץ אילו הוא .
חנה מזרחי,
27/01/05 15:09
|
שמאפיניאק השתלט בצורה דיקטטורית על הליכוד וכעט בכוח הוא רוצה ומאיים על כל הימין שהוא יעשה מה שהוא חושב בליכוד. וגם לשנות את מצע הליכוד שאנשים גדלו עליו.וזה מסיבה אחד בלבד או משפטי שחיתות או שינוי מצע הליכוד!! ולתת הכל לערבים ,כי זה מה שהשמאל מבקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפיל, וירוס,בקיצור-יהודי אמיתי
k_nemo,
Beer Sheva,
26/01/05 22:20
|
יכולת לחסוך מאיתנו את השתפכות הלהט הז'בוטינסקאי המפעם בך, ולהסתפק בניסוח ממצה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כזבוטינסקאי אומר:פרחיה צודקת!!
יגאל כהן,
רחובות,
27/01/05 17:34
|
זבו אפילו סבר שיש לגלח להם את הפאות בעוונותיו. אחר כך בא בגין וחלק על ז'בו וקירב את החרדים והדתיים לחרות. לחרות לא להצה''ר. ובכך צדק מורי ורבי מנחם בגין יותר ממורי ורבי זאב ז'בוטינסקי. אך אלה הפשיסטים המשיחיים היו תועבת ז'בוטינסקי ושנאת בגין. והם שקראו לבגין בוגד!!!!!!!!!!!!!! שודדי דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גולשים יקרים. תתארו לכם שכל ..
ניר בראז,
26/01/05 21:47
|
חברי הכנסת היו שמים את האידיאולוגיה במרכז העשיה שלהם. אינני איש ימין. ובכל זאת, הייתי שמח אילו כל החכי''ם היו נאמנים למנדט שקיבלו מהבוחרים. הבעיה שכ''א מהם חושב רק על האינטרס שלו. הלואי והיו לנו הרבה יוסי שריד-ביילין, והרבה פייגלין-וליברמנים. (כמעט)כווולם שקרנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליברמן אידיאולוגי - בדיחה
אידיאולוג אמיתי,
מרכז,
26/01/05 22:30
|
מזמן לא שמעתי בדיחה כזו טובה - ליברמן אידיאולוג. אם הוא היה כזה הוא לא היה מכניס את הפילגש והנהג שלו לכנסת. לידיעתך, הפילש היא בעד ההתנתקות והנהג נגד. איך זה יכול להיות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עדיף להדיח את הליכוד מפייגלין
לפייגלין,
26/01/05 21:33
|
לפייגלין חזק ואמץ, על יכולתך לעמוד בגועל נפש של הכנסת בכלל והליכוד בפרט. למען האידאולוגיה האמיתית של אוהבי ארץ ישראל (ועם ישראל)
יישר כח אחד גדול.
דרך אגב לא אתפלא אם הפרקליטות כבר עושה לילות כימים על המקרה שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עם פייגלין גם אני מצביע לכוד
ל"ת
יאסר אנא ערף,
מדינה אחת,
26/01/05 21:26
|
|
 |
6.
כך השתלט השרץ על מפלגת שלטון
שש,
26/01/05 21:13
|
זה החל בצ'פחות המשיך בעצימת עין ועכשיו נידרשים חברי הלכוד לשלם את החשבון של הרעל שחדר לתוכם.זה מה שקורה כשנותנים למתועבים הללו לגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון , להעיף את שרון ומהר
ל"ת
שרון הוא זיקית,
26/01/05 21:32
|
|
 |
5.
פיגלין לא שייך לליכוד
לירון,
צפון,
26/01/05 21:13
|
פייגלין ניצל ומנצל את הפרצה בחוק שאפשרה לאיש המזוהה עם הימין הקיצוני, ועוד רבים כמותו, להירשם לליכוד ולהשפיע על חייהם של כלל אזרחי המדינה. זוהי הוכחה לכשלון השיטה של מרכז הליכוד. (אם השחיתות לא מספיקה לכם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין ימין קיצוני?
צחוקים,
26/01/05 22:50
|
|
 |
ושרון ושות' הם ליכוד? חה חה חה
ליכוד אמיתי,
מרכז,
26/01/05 21:35
|
מי הוא או מה הוא ליכוד אמיתי? אז לפי השמאלן הצרוף עומרי שרון, ליכוד אמיתי זה החברה שלו שהוא הכניס לליכוד וכוללים: חמולת גואריש, שלומי עוז ושות', קיבוצניקים שמאלנים, שנקינאים, וכיו''ב. הוא, אביו, אריק ברמי הבובה הנלעגת ואנלפבתית מדברים על כניסת גופים זרים לליכוד?! שיסתכלו על עצמם. כל מה שמעניין אותם זה איך להשתמש בליכוד למטרות האישיות שלהם - כלכליות, מעמדיות. הליכוד בשירותו האישי של שרון וחבר מרעיו. כמי שנלחם נחרצות בפגלין בבחירות למרכז הליכוד (ובגלל פגלין גם לא נכנסתי!) אני רוצה לומר שפיגלין הוא יותר ליכוד מכל הנ''ל, כולל זאב בוים! בעצם אין היום לא ליכוד, לא מערך ולא בטיח, רק עבודה בעיניים על האזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה המיליונים של המתפקדים???
סימה,
27/01/05 15:29
|
הם שדדו את קופת המפלגה 64 מיליון שח' נעלמו מהקופה וכולם פוחדים לפתוח את הפנדורה, שלו יתגלה שהדג מסריח מהראש... את זה שאל מיקי איתן בהכל התרבות, והתקשורת אפילו לא ציצה כי הם צירכים את המושחתים האלה כמה שיש יותר שיחתות כך השמאל יוכל לקבל מבחינה מדינית.את המצע שלו וברגע של סיום המלאכה הוא ימודד את הליכוד בכותרות ראשיות. זאות התחזית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיגלין הוא הליכוד האמיתי. הוא
ל"ת
לא שייך לשרון,
26/01/05 21:30
|
|
 |
4.
פייגלין הליכוד איתך
ל"ת
רפי,
26/01/05 20:53
|
|
 |
3.
די להתנהלות המאפיונרית בליכוד
אייל,
26/01/05 20:22
|
פייגלין צודק. הוא הליכוד האמיתי, בדעותיו הוא ממשיכם של ז'בוטינסקי ובגין הרבה יותר ממה ששרון וביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פייגליין איש אהוב,אחד משלנו
בוזגלו מהליכוד,
26/01/05 20:19
|
|
 |
אתה צודק -שרון אינו משלנו יותר
ערן,
26/01/05 21:01
|
שרון בחר להיות חלק מאנשי השמאל, גם נתניהו היום מהווה את השמאל הכי מתון. אבל האמת הציונית,היהודית והליכודית תנצח את מנהיגיה זבי החוטם וקצרי הרואי. מתוך מדמנת ההנהגה העכשווית ינבטו הרעיונות שישנו את עתיד המדינה היהודית לנצחץ . יש לנו אמת יהודית והיא תנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נסחפת,ואיבדת הרבה מתומכיך,חבל
ל"ת
ליכודניק נאמן,
26/01/05 20:19
|
|
 |
אתה חלק מהצונמי ששמו שרון, חבל
ל"ת
ניצול,
26/01/05 21:28
|
|