 |
55.
הפרימיטיביות מרכיב מרכזי
אין סליחה ואין,
כפרה לשונאים,
31/01/05 10:08
|
באנטישמיות. אברום בורג, ידיעות אחרונות בימי ממשלת שמיר: ''... פסיכולוג של המדינה היה אומר מן הסתם, כי הקוזקים של קצובר ונשות ספרטה של דניאלה וייס הם רק המבע החיצוני לאישיותם האמיתית של שמיר וארנס. ''כששמיר רוצה להרוג את השלום יבצע בעבורו גוש אמונים את פסק הדין. ההתנחלויות שלהם ניצבות בינינו לבין השלום. ההתנחלויות הן קוץ בבשר האיזור.....''
עמוס עוז, ידיעות אחרונות, 8.6.89: ''כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף''.
זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''
חיים ברעם, עתון ''ירושלים'', 8.3.96 (לאחר פיצוץ אוטובוס בירושלים ב-7.3.96, אחד מרבים באותה תקופה, בה נרצחו 65 יהודים, מחציתם ילדים): *... ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כבר היום אתם עומדים למשפט העם
ויוצאים חייבים,
31/01/05 10:06
|
מיכאל הר-סגור מעריב: ''נכון, החשיבה אינה מלאכה לכל. עובדה עצובה זאת מסבירה את קיומן של המפלגות הימניות והדתיות בעולם כולו. מאחר שהחשיבה קשה וכרוכה בסיכונים, התפתח בישראל סוג יצורים המצטיינים במיעוט החשיבה, והמעט הזה הוא דלוח, קלוקל ורע. קוראים לייצור כזה ''חושב מעט ורע'' (חמו''ר)....''
...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עם ישראל לא יסלח ולא ישכח
כבר היום אתם,
עומדים במשפט,
31/01/05 10:05
|
לרשעים כמוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בהסתה שלכם נגד העם היהודי, אתם סוללים לעצמכם את הדרך לגיהינום. את עוד תראי שצדקתי. הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
ב. מיכאל – 1993ידיעות אחרונות: ''מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם. ואז, כשישכימו אלה לבקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי, והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם.... ''ממשלת ישראל על כן מוזמנת בזאת להקים עבורם אי-שם, בנגב, הרחק מכל מקום נושב, כמה וכמה התנחלויות דמה, וסביבן סימטאות ואבנים, צלליות ערבים מקרטון ודוכני שוק גדושים, דודי שמש וכמה טנדרי פז'ו רעועים. ושם ב''כפרי לוינגר'' המלאכותיים הללו, יוכלו השבים להמשיך בסיוריהם ובשירתם, ביריותיהם ובמחסומיהם, בניקוב דודי שמש, פיצוח פנסי פז'ו והפיכת דוכני ירקות, מבלי להפריע את מנוחת השכנים. ''ואולי, אולי כתום עוד מחצית יובל, יצמח מהם דור חדש ובריא, דור אשר ראוי יהיה לבוא שוב בקהל מדינת ישראל''.
דן תדמור, עתון ירושלים, 28.5.93: ''מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטראנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה... אם אתה מטומטם, אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי – אתה ימני...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
איציק - קראי מה אומרים עלייך -
הסתה אפשר ללמוד,
מיצורים כמוך,
31/01/05 10:00
|
במאמר שכתב ב''ידיעות אחרונות'' ב-24/10/1993, שבו (אגב) הביע תמיכה בהקמת מדינה פלשתינאית, הגדיר את הבעיה היטב אחד מאנשי ''שלום עכשיו'' הלא הוא הסופר אהרן מגד: ''הכמות והעוצמה של כינויי הגנאי ושל ביטויי השנאה, הבוז, המיאוס, התיעוב, שהוטחו במשך עשרים וחמש השנים האחרונות כלפי המתנחלים - אפשר להשוותם בהצטברותם רק לאלה של האנטישמים כלפי היהודים. כך בוצע, במשך השנים מעין ''רצח אופי'' קיבוצי[...]''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גירוש יהודים מבתיהם, חורבן של
זאב,
מרכז,
31/01/05 09:20
|
בתי ספר יהודיים ובתי כנסת, עקירה של מתים מקבריהם, כל זה לא אנטישמיות?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Itzik, a disgusting creature
ל"ת
AMR,
31/01/05 01:07
|
|
 |
49.
למה לשים לב לכל תחת שמפליץ
cyrano,
30/01/05 22:24
|
אכולץ שנאה כלפי עמה שהוא בשר מבשרה, אלהים , תעזור לי להבין מאיפה יש אנשים עם כל כך הרבה רוע, ולדעתח אילו דווקא ערבים שהתחפשו ליהודים , סוס טרויאני הייתי מת לראות מה היו עושים לשכמותה אצל הפלסטינאים אם כך הייתה מתבטאת כנגד בני עמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יש לי חברה טובה ממוצא מרוקאי
והיא יודעת על,
מה היא מדברת,
30/01/05 22:02
|
המדברת בשאט נפש על ''המזרחים האלה'', הנעשים יותר שמאלנים משמאלנים, כדי להיות in. הם ממש מגעילים אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שנאת השמאל.
זיגמונד,
30/01/05 20:42
|
הם מוכנים לתמוך בשאיפות הלאומיות של כולם, כולל, ובמיוחד, אויבינו בנפש. אבל הם לא מוכנים להכיר בשאיפות הלאומיות של העם היהודי. הם יכבדו כל דת - למעט דת משה וישראל. הם אינם מאמינים בשינאה לאויב - אבל שונאים את היהודים שאינם מסכימים לדעתם. הם מתנגדים לשמוש בכח כנגד ערבים אבל תובעים לשבור את העצמות ליהודים. הם חולמים על שלום עם הערבים, אבל מטיפים למלחמה נגד יהודים.
צביעות, אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבריק, כרגיל
ל"ת
פרויד,
31/01/05 03:37
|
|
 |
46.
פקידת מוסך טיפוסית
ל"ת
אבי,
30/01/05 19:13
|
|
 |
45.
שאלה רצינית
מיקי,
30/01/05 19:08
|
מה דליה יותר: חכמה או יפה? חשבתי חשבתי, ואינני מצליח למצוא תשובה! עזרו לי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה,מפריעה למצנע להוביל
משה,,
פתח תקוה.,
30/01/05 20:29
|
רק מצנע יביא שלום כן ישר ואמתי , אוהבים אותך עמרם מצנע איש שלום,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כאילו שההסתה של אנשי השמאל
אושר,
30/01/05 18:38
|
כאילו שההסתה של אנשי השמאל שקוראת למתנחלים מתנחלים לא מזכירה את האנטישמים באירופה גם הם שונאים יהודים ורואים ביהודים סכנה לעולם שהשמאל ישב בשקט ולא יטיף מוסר קודם כל שיבדקו את עצמם ולאנשי ההנלויות שמסיתים תפסיקו את ההסתה שלכם והרבה אנשים מהעם יהיו איתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד על צביעות השמאל
מיקי,
30/01/05 19:05
|
שימוש בילדים, במקום שיהיו בבית ספר? השמאל יכול לעשות לכל העולם בית ספר לגבי שימוש בילדים, הוא אלוף בזה!!! 90 אחוז מהאנשים המאכלסים הפגנות שמאל למיניהם הם ילדים מתחת לגיל 17. בני כמה כל מחלקי העלונים של שלום עכשיו ויחד-מרץ? אולי אנחנו לא יפים כמו דליה, אבל אנחנו בטח שלא טיפשים כמוה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
היא טיפשה. נקודה.
ל"ת
ריינר,
30/01/05 18:21
|
|
 |
42.
דליה איציק צודקת המתנחלים אסון
חיים משה,
מגדל העמק,
30/01/05 18:17
|
בזמן שהמתנחלים הקימו מיני גטאות בשטחים שבהם מיליוני פלסטינאים, ערביי ישראל והבדואים בנגב תופסים אלפי דונמים בתוך הקו הירוק. שיבואו המתנחלים להתיישב בנגב ובגליל שכן נפסיד לא רק את השטחים המדומינים אלא גם את מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא המתנחלים
Avi Ecuador,
31/01/05 01:27
|
וההתנגדות שלהם השמאל היה מביא ל 0 מחיר של ישראל, לא שהיום היא שווה יותר. ללא המתנחלים הגויים היו מבינים שאין שום הגיון בקיומה של ישרפלסטין בעתיד כמדינה ושהיא רק מטרד וסכנה, גם אני מבין זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דליה מאז ומעולם את לא חכמה
007,
צפון,
30/01/05 17:59
|
השרה הנבובבה הנ''ל יורדת לרמה של המתנחלים ומקצינה כל ביטיו עד אשר לא נשאר לאן להסלים את הדיבור במקרה שרוצים להדגיש נקודה מסויימת, אני לא בעד המתיישבים ביש''ע אני נגד העגלה דליה מו מו מו מו מו מו. אחרי שחלק מיושבי גוש קטיף פשעו בהשוואת ההחלטה הלגיטימית של הממשלה לחוקי נירנברג [ אחרת למה לענוד טלאי ?] גם את ראויה לגינוי ובע''ה לפיטורין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
דליה, תפסיקי להשפריציק שטויות
מיקי,
30/01/05 17:57
|
בחיים לא שמעתי את הקופה הזאת אומרת משהו חכם. מי נתן לה אישור כניסה לכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עד היו ''חשבתי'' שאיציק מטומטמת
סתם אזרח,
30/01/05 17:56
|
|
 |
38.
איזה עם נפלא!
חומי,
30/01/05 17:54
|
העם שהביא את אינשטיין, פרוייד ודליה יצחק אני נקרע מצחוק (מבושה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חולירע מנוולת
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
30/01/05 17:47
|
|
 |
36.
הטימטוםשל דליה איציק הוא
חומי,
30/01/05 17:43
|
אנטישמיות וצריך להסתיר אותה שלא יראו הגויים ויהיו אפילו יותר אנטישמיים (בצדק לשם שינוי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מטומטמת
אילן,
ניו יורק,
30/01/05 17:38
|
|
 |
34.
חוות דעת נוספת על דליה איציק:
ד''ר מזרחי,
30/01/05 17:38
|
|
 |
לדר? מזרחי
אורי אור,
פ''ת,
30/01/05 18:31
|
להקיא מהתגובות שלך וכל שאר הפלצנים, שכל מה שהם יודעים זה להתגסס על חשבון זה שגב' איציק היא אישה, ובכן קל מאד להכנס למשחק הזה: אני מבין שיש לך מזרחי יקר בעיות קשות עם הפרצוף תחת שלך שעימו באת לעולם , לרוע מזלו, מחור לא מזוהה. ומה עכשיו? אתה וכל שאר הבבונים תענו לי באותה מטבע? ואני ממש אתבעס - אולי , אבל מאז שהמתנחלים ענדו טלאי על בגדם , גורלם וגורל תומכיהם מעניין אותי כקליפת השום, ולמרבה הצער השרה איציק צדקה מאד בדבריה, וצדקתה מוכחת - לחושך תגובות נמוכי השכל והדוקטורים לטינופת למיניהם , הצמחים פרא במדורי התגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אבל אני יודעת לעמוד על שלי!!
ל"ת
דליה איציק,
30/01/05 17:37
|
|
 |
היא מתכוונת עלי!
ל"ת
הדגדגן,
30/01/05 17:55
|
|
 |
32.
דליה איציק לא חכמה וגם די
סימו,
30/01/05 17:35
|
|
 |
31.
המתנחלים צבועים
צביעות המתנחלים,
30/01/05 17:24
|
שוב הם נעלבים, אחרי שקוראים לממשלת שרון ממשלת יודנרט ועונדים טלאי כתום ומשווים את הרוצים לפנות אותם לנאצים- הם עושים זילות לשואה וכשאומרים להם את זה בפרצוף, אם מגלגלים עיניים (כהרגלם) וטוענים שזו חוצפה. נמאס ממכם- צריך להשאיר אותכם בעזה לנצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי קרא לחיילנו ''יודונאצים''?
ל"ת
המתנחלים??,
30/01/05 17:34
|
|
 |
30.
תסלחו לדליה, היא לא כ''כ חכמה
הילה,
30/01/05 17:16
|
אין מה לצפות מאדם מאותגר שיכלית ולכן אין לכעוס על דליה איציק שכנראה היה לה דחוף לייצר כותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא מבינה איך הגיעה לממשלה
ל"ת
שדגכ,
30/01/05 17:46
|
|
 |
29.
ומה עם פרופסור ליבוביץ'?
ירון,
צפון ת''א,
30/01/05 17:12
|
כשפרופ' ליבוביץ' קרא לחיילי צה''ל יודו-נאצים, כשטומי לפיד השווה את הזקנה מרפיח לסבתא שלו בתאי הגאזים, כשיגאל תומרקין השמיע אמירות הסתה אנטישמיות ומשולחות רסן, איפה הייתה אז השרה דליה איציק הנכבדה???!!! מישהו אולי יכול להסביר לי?? (אני באמת אשמח לשמוע איזה חילוק מעניין), אין זאת אלא שהשרה דליה איציק נגועה בשנאת אנשים שאינם בדעותיה הנאורות והמתקדמות. היא רודפת פרסום וכותרות!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מגלגלי העיניים
פרח,
30/01/05 17:09
|
אתם המתנחלים אשר ההסתה שהסתתם את הרוצח הנתעב אשר רצח ראש ממשלה בישראל,עכשיו אתם טוענים שהתירו את דמכם. המשיכו לגלגל את עיניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן יוסוף V
Avi Ecuador,
31/01/05 00:36
|
אתמול אתחבאת והיית יוסי רומא. נועומי פורטוגל, חנן פריז? אתה אסטרונאט. שנה מנגינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
להסתפח לארצות הברית!!!
Avi Ecuador,
30/01/05 17:03
|
בשביל מה מנהיגים שוטים? בשביל מה צבא הכנה לפלסטין ובשביל מה להקים פלסטין נקיה אתנית מיהודים ועוד מדינה ישרפלסטין בקו הירוק? בשביל מה ניתוק מהשכל וההגיון, מלחמת אחים ולהילחם בשביל שרון ואי יווני? נסתפח לארצות הברית, נשאף לעוד כוכב בדגל נפרק את צבא הכנה לפלסטין וניתן את הנשק והפלסטינים במתנה לארצות הברית. ישראל תהיה עם הרבה יותר הרתעה והרבה יותר עצמאית מהיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אנטישמיות בכנסת
מאיר,
ירושלים,
30/01/05 17:03
|
השרה לבנת מדוע לא ענית לשרה איציק? משום שהיא צודקת. מדוע ראש הממשלה לא הגיב? משום שבתוך תוכו הוא חווה חוויה שעברו לפניו נושאי תפקידים בכירים כשלו. אנא השרה דליה,ניתן להשוות את התנהגותם של חלק מן המתנחלים להתנהגות של פורעי חוק נהנתנים וגם כך זה מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשדוחפים מישהו לפינה
Avi Ecuador,
30/01/05 17:30
|
והוא מתגונן אז עושים דברים שלא בדיוק עשו כשנתנו להם לחיות בשלום. הם לא הזיקו והיום משניאים אותם ורוצים להסביר לנו שהם רעים. בעצם מדינת ישראל למעשה מורידה את ערכה ותצטרך לשלם תשלום הרבה יותר גבוה בעתיד. היא מורידה את ערכה ל 0 ומוכיחה לגויים שישראל סתם מטרד ואין למעשה שום הגיון בקיומה. זה מה שהשמאל מסביר ואפילו אני מתחיל להשתכנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
האשה הזאת רעה
יוסף,
פתח תקוה,
30/01/05 17:00
|
מעשי הממשלה ובעיקר אנשי השמאל דומים ומזכירים מעשים אנטישמיים של גירוש יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רעה, טיפשה.
ל"ת
ששי,
30/01/05 17:37
|
|
 |
24.
תגובה לדברי הבלע של דליה איציק
בנצי,
מרכז,
30/01/05 16:50
|
ובכן ,מי שאומר אמירות מן הסוג הזה על יהודים,,הוא הוא האנטישי, כנרא שאין לה מושג מה זה יהודי וכל מה שהיא עושה יחד עם חבריה לדעה,הוא תמיד אנטי יהודי, עוד יבוא יום שכולם יודו בטעותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה זה קשור ליהדות
ל"ת
פרחיה,
30/01/05 16:43
|
|
 |
22.
הסתה כדברי השמאלנים ''הנאורים''
אותם הערבים,
בשמות שונים,
30/01/05 16:39
|
זה כל מה שלא נראה להם ולא מוצא חן בעינהם. ''הנאורות'' של השמאלנים זה הבולשביזם מלפני 80 שנה. הם אותם הפרימיטיביים מלפני עשרות שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הם הכניסו את הנאצים לסיפור
ל"ת
מי לבש טלאי,
30/01/05 16:37
|
|
 |
20.
איציק-ההאשמות שלך אנטישמיות
מוטי,
רמת-גן,
30/01/05 16:33
|
מעכשיו על פיך כל אחד שלא מסכים עם האחר ,אוטומטי הוא אנטישמי לאחר.... קצת לחשוב לפני שפולטים משהו.... אחר כך אל תתפלאי למה הפכת לסאטיריקה בארץ נהדרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון משסה את איציק במתנחלים!
שרון תתביש,
30/01/05 16:31
|
|
 |
18.
שיר קצר על מוסריות...כדאי!
מוטי,
רמת-גן,
30/01/05 16:30
|
שמאל יקר ערב טוב, היום תושב שדרות הלך ברחוב. קסאם מעזה לכיוונו שוגר , ואף אחד לא יודע מה יילד מחר. לטענתכם לצאת מעזה צריך , כדי שכל תושב ברפיח את חייו ימשיך. אך כמה עצוב לי לראות , שאותו הדבר אינך מייחל לתושבי גוש קטיף ושדרות. אתה נזעק רק כאשר דחפור לבית חנון מגיע , אך לא כאשר בשדרות ''שחר אדום'' מפציע. האם זוהי מוסריות בעיניך? להעדיף את חיי האויב על חיי משפחתך? צר לי אם מתחיל אתה לספר תירוצים , אנחנו עם כובש וכו' והם המסכנים. כי את המוסר הבסיסי ביותר שכחת , כי תמיד חשוב יותר אמא ואבא מכל זר אחר שלא הכרת.
קצת חומר למחשבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הגב' איציק היקרה
פרחיה,
30/01/05 16:29
|
כל אחד יודע שמסלולך בפוליטיקה עבר בעיקר דרך חדרי מיטות של פוליטיקאים זכרים ושובניסטים אשר ניצלו אותך מינית ובמקביל נתנו לך לנצל אותם פוליטית האפ גם לזאת יקרא אנטישמיות??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אתם יודעים שהיא צודקת
חיים,
דרום,
30/01/05 16:28
|
הנאצים קראו ליהודים בוגדים באומה וגם המתנחלים קוראים לכל מי שתומך בהתנתקות ובשלום בוגד
הדרך לרצח פוליטי נוסף קרובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סתם מתועבת אל תתייחסו
יהודי,
30/01/05 16:26
|
|
 |
14.
מכתב גלוי אל ''איציק''
פרחיה,
30/01/05 16:24
|
את תומכת בדו''ח דברת? נדמה לי שלא האם תתמכי בשביתת מורים? האם לדעתך שביתת מורים שתיעשה על גבם של הילדים היא מעשה אנטישמי? די לטפשות!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
Look who is talking...
ל"ת
Daliah,
Rabin,
30/01/05 16:20
|
|
 |
12.
הקוזקים הנגזלים מיללים
אבי,
30/01/05 16:14
|
סליחה אתם לא אנטישמיים, אתם הקוזקים הנגזלים מגלגלי עיניים מיקצועיים ששדדו את הקופה הציבורית המשך שנים. תפסיקו לילל מפונקים שכמותכם ולצאת להפגנות בתקציבי ענק. בכספי המדינה שהושקעו בכם ובמחיר הפרובוקציות שלכם היה אפשר לפרנס את כל נכים והזקנים של המדינה ועוד היה נשאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן יוסוף V
Avi Ecuador,
31/01/05 00:18
|
|
 |
אתה בטיפול?
ל"ת
ז. פרויד,
30/01/05 17:36
|
|
 |
11.
הבולדוגים של שרון,רמון ואיציק
לפקודת שרון,
30/01/05 16:12
|
|
 |
10.
אנטישמיות ושנאה שהשמאל
Avi Ecuador,
30/01/05 16:09
|
מפיצים, אני ממליץ לקרוא תגובות של חנה אייזמן שאני אולי לא מסכים עם הגישה אבל לא יכול להתכחש לכתוב: http://newsroom.co.il/?id=33700
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכשל המוחי של דל-יה
ל"ת
רון,
העמקים,
30/01/05 16:09
|
|
 |
8.
ליועץ המשפטי: להסיר את חסינותה
יאיר,
נתניה,
30/01/05 16:06
|
ולהעמיד אותה לדין בעוון הסתה והתרת דמם של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הרס בתי כנסת וחילול קברים בגוש
רונן,
רמת גן,
30/01/05 16:05
|
קטיף, הם לא אנטישמיות בעיני גב' איציק! אנטישמיות היא למחות כנגד הרס בתי הכנסת, חילול הקברים וגירוש יהודים ממקומם רק על רקע יהדותם! ישראל- המדינה היחידה בעולם שמגרשת יהודים כמדיניות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לפטר את איציק
ל"ת
מאיר,
פ''ת,
30/01/05 16:04
|
|
 |
5.
הסתת המתנחלים נגד חובשי כיפות
פרחיה,
30/01/05 16:00
|
איני ממעריצי השרה איציק, ואיני יודעת אם יש מקום להעמיד את בריוני ישע על מקומם בעת דיון על תופעות אנטישמיות בעולם. אך המתנחלים אשמים ברצח אופי, הכפשה והסתה כנגד כל יהודי המתנגד לדרכם, וקורבנות ההסתה שלהם הם דווקא דתיים כמותם, יונתן בשיא, הרב הצבאי הראשי וייס וסגניו, ואם תרצו זוהי אנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מנתחת כל כך טוב
דוקטור אחת,
31/01/05 01:25
|
את מנתחת כל כך טוב את התופעה המתועוות הטוטליטרית הפאשיסטית הזאת . כל מילה בסלע - הרי בדיוק כך מתנהגים שמאלנים , ואת ביניהם, ביחס למתנחלים. והשאלה שאני ממש מתייסרת לפתור אותה היא: האם את באמת רואה דברים כך - או שמא את כל כך צבועה. ואל תשכחי לכתוב בתשובה שאני דוקטור פרימיטיבית, שאינה סובלת את חושבים אחרת ועושה להם דמוניזציה. לך. אני. ובכלל לא את- למתנחלים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשרינו, פרחיה, שיצאת להגן על
אהוד,
י-ם,
30/01/05 16:22
|
כבודם הרמוס של רבנים האם תגני בכזה חירוף נפש גם על הרב דב ליאור? האם תגני גם על ועד רבני יש''ע אושמא רק על רבנים מטעם הממשלה מה יקרה עם רב מטעם כלשהו ייגנה את תכנית ההתנתקות האם זו תהיה אנטישמיות? ואם אזרח מן השורה יגנה רב שגינה את תכנית ההתנתקות ? גם אז זו תהיה אנטישמיות? ואם זה יהיה רב במיל. בקיצור אל תגיבי כשאין לך מה לומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלסטינים ''צדיקים''
Avi Ecuador,
30/01/05 16:18
|
תמשיכי להסביר לנו שהם עושים תעמולה טובה לישראל ושווה לנו לבנות אותם ולהקריב קורבנות בשבילם. כנראה כשיגרשו אותך מביתך שדחפו אותך ממשלות ישראל לחיות ולהקריב שם היית שמחה. היית בטח מקבלת אותם בפרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איך קוראים לגירוש יהודים ?
נעבור,
גם את זאת,
30/01/05 15:56
|
רמז: מתחיל באות א שאלת הצלבה: איציק הצביעה בעד הגירוש או נגדו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זוכרים איך לבנת מכרה את ביבי?
ליכודניק,
30/01/05 15:44
|
אמרה לו בוא נכריז על אולטימטום בנושא משאל העם,ואחר יום נטשה אותו?לא שכחנו לבנת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
דברי הסתה!
Avi Ecuador,
30/01/05 15:42
|
רמאות והונאה של עם, בבקשה לקרוא המלצה חמה ויוצאת דופן שלי לקרוא תגובה 41 שלי ותגובותיו של מתחזה 53, 54, 55, 56. שווה ידידי, לא תתאכזבו, מובטח, בבקשה מעריב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נם אני מתקומם היכן המועצה לשלו
משה,,
פתח תקווה,,
30/01/05 15:34
|
ם הילד ועוד איך משתמשים בילדים ומתעללים בהם ובגללם ניפצעים וגם נהרגים והמתנחלים לא באים על עונשם, השרה איציק לא התבלבלה וענתה ללבנת כי היא מתקוממת נגד השימוש בילדים בהפגנות נגד ההתנתקות: ''עושים כאן שימוש בילדים בני 8 ו-9 שעומדים בצמתים סואנים ומסכנים את חייהם בשביל לחלק פליירים על חשבון שעות לימודים ומשרד החינוך לא עושה דבר בעניין''.גם המועצה לשלום הילד לא עושה די,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקי ,אבל מה הקשר לאנטישמיות?
מוטי,
רמת-גן,
30/01/05 16:28
|
התבלבלת בכתבה ידידי... מה קשור הבאת ילדים להפגנות לאטישמיות? לפני שאתה עונה פעם הבאה ,תוודא באיזה כתבה אתה נמצא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתכן שזה בעייתי להשתמש בילדים
פרחיה,
30/01/05 16:19
|
יש מקום לדיון ציבורי האם לילדים מותר למחות נגד גירושם מהבית או לא אבל קשירת הנושא לאנטישמיות מעיד על טפשות ותו לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא מסוגלת לנתח נושא רציני
ל"ת
שדגכ,
30/01/05 17:54
|
|
 |
אתה צבוע ...
רגע האמת,
מתקרב,
30/01/05 16:16
|
איפה היית כשהחליטו לזרוק את הילדים לרחוב ולהפוך אותם לפליטים ? בינינו, מה יותר פוגע בשלום הילד, לבוא להפגנה, או לראות את הבית שלו נשרף ביחד עם בית הספר שלו והחממות של משפחתו ע''י השליחים שלך ? תענה בכנות .............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו היו זורקים אותך מהבית
קובי,
30/01/05 16:08
|
|
 |
על גופתי המתה אני יעשה שימוש
משה,,
פתח תקווה,,
30/01/05 21:02
|
בילדיי {אם יש} כן יש ובגדול וביננו מי אמר שזורקים אותם מבתיהם האם המתנחלים יהפכו לפליטים חסרי דיור ,,, ניראה לי שאתה חומד לצון להשתמש בילדים ככלי משחק ללא שום קשר לאנטישמיות בקטע של הילדים איציק צודקת ואני עדיין שואל היכן המועצה לשלום הילד ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש פשוט
מתפנה,
דרום,
30/01/05 16:33
|
אילו היו זוקים אותי מהבית בתמורה לכך שלא ימותו עוד חיילים בשטחים לשווא ,כניראה שהייתי נזרק ברצון. חיילים נהרגים יום אחר יום אך מצפונם של המתנחלים ככל הנראה מת גם הוא. משא ומתן - אין פיתרון אחר נקודה. וגם אדון רוה''מ שלא הצבעתי לו , הבין בהצתה קצת מאוחרת שדברים שרואים משם לא רואים מכאן. שיהיה לו ולנו בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|