 |
51.
ערכים או חומרנות
מחנך מודאג,
06/02/05 16:42
|
אני לא חושב שהכותבת התכוונה לפגוע אלא בדיוק להיפך, היא כתבה בגלל שהיא נפגעה. תסתכלו עלינו ''הישראלים'' למה הפכנו? לציניקנים ולממורמרים. הדור הצעיר שלנו דפוק ודפוק יותר. וכל זה למה??? כי אנחנו חיים על ערכים כפולים ודי מנוגדים מצד אחד הציונות לא משנה מה ומצד שני הקפיטליזם ,החומריות לא משנה מה. אז מה גובר על מה?? איך אני אמור לחנך את הדור הבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אז גילית את אמריקה
ישראלה,
05/02/05 23:17
|
מכתבך רדוד ומלא שטויות. גם באמריקה העשירה יש עוני מפחיד אי שוויון זכויות ועוד הרבה חוליים בחברה. זה לא משנה את עובדה שבארץ יש הרבה אי צדק חברתי והרבה עיוותים של הון ושלטון. הבדיחה הכי טבה היא שאת העניים שאת כביכול כל כך מבינה שום דבר לא מזיז לעשות שינוי ובבחירות הבאות הם כלם יצביאו לאדון ביבייהו וחבר המליונרים שסביבו. למה לא? אם עומרי שרון המושחת מחלק עמדיות ועבודות לחבריו בלי שום כישורים מתאימים - זו החברה הישראלית ואין לזה לצערי שום קשר לזה שאת הצלחת לצאת מפה ולמצוא לך חיים טובים. מאחלת לך כל טוב בחייך שם הרבה היו רוצים להתחךף איתך אבל הם לא עושים כלום כדי לשנות את חייהם פה - חוץ מלילל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
Unfortunately, she is right
AJ,
Canada,
05/02/05 08:00
|
I think people here totally misunderstood what she meant, and of course they did - because they are still living in Israel and it's hard to see how tough and depressing Israel is while you're living in it. The talk about the car and the money etc. is an allegory!! It's the symptom, not the disease. In Israel of 2005 it is very hard and hopeless to live if you're a young person. It's much easier building a life elsewhere. I admire the tough ones who are willing to stay in Israel at any cost, but I admit - I am weak. I can't handle it and the minimum wage and the collapsing social security, the fact that they fire people over 40 and pregnant women. It's much easier living in Canada. I only have one life, and I am not a big zionist. I'm sorry, but Israel has become Israhell. Instead of hating the writer and attacking her personally, people should look at what she wrote and understand that she is right. Israel is poor, third world country oligarchy. Sad but true. Instead of being blind, look at what have become of Israel and try to fix it. It's too late for me.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הערה לגבי איכות כתיבתך
ישראל,
פ''ת,
02/02/05 02:35
|
אני מאוד מקווה שאינך כותבת את ספרי הילדים שלך בעברית. כתיבתך רדודה, נבובה נטולת כל יופי המשקף שפה כה עשירה. לא הייתי רוצה לחשוב שילדי ישראל יקראו את כתבייך, אבל מאחר ואני מניח שאלו ילדי היורדים הקוראים אותם, שקטה נפשי. ובאשר לתוכן שרווי בסתירות פנימיות, ואמור לשקף טיעון אשר מתבסס על אמירות סרק , נקעה נפשי מלבקרו. בואי אקריא לך את השורה התחתונה של מאמרך: את משמיצה את מדינת ישראל כגרועים שבאוייביה רק מנקודה אחרת- הפאן הכלכלי. לכאורה את מקנה לעצמך את זכות ההשמצה דרך תיאור ישראל כמולדתך. אנא אל תשלי את עצמך ואת קוראייך - בחרת במולדת אחרת תוך התנכרות למולדתך שלך. אין לך זכות, ולא מעמד כדי לייצר כאלו השמצות. ברכות, הצטרפת לשורה של ''גדולי'' עולם במחי יד - את חושבת שתוכלי לישון בלילה בשלווה עם הידיעה הזו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ חלומות או לא ארץ חלומות?
ארי,
תל אביב,
04/02/05 13:46
|
האמת שכתבות האלו יכולות להצבן אותי ברמות גבוהות מאד, אני לא חושב שלאף אחד יש לא את הזכות לדבר כל. זה לא כ''כ פשוט ואני אנסה להתפתח את זה קצת.
אני באתי לארץ בשנה 1997 ולא ראיתי באמת מה כ''כ רע על ישראל, דווקא התאהבתי בה וחשבתי שיום אחד אני הייתי גר בה. בדצמבר 2003 סוף-סוף אני באתי לארץ ומאז אני מתגורר פה.
בבסיס הנסיון שלי אני יכול ''לענות'' ל''דעה'' של ענת. מדינה ענניה? אולי המצב זה לא האידואלי אבל יש אנשים במקום הזה שמנסים לתת משהו לא רק למדינת ישראל אבל לעם יהודי. ישראל היא מדינה כ''כ צעירה ואחרי כמעט 60 שנה את לא יכולה לבקש מהמדינה מה שלקח מאות שנים ברפובליקות מערביות. ל60 שנה נראה לי שהגענו לנקודה טובה ביותר שאפשר בתוך תקופה הזאת במצב בטחון שלנו. אם מה שאת רוצה זה מדינה מושלמת ושווה אז אולי תקפוץ אותנו בעוד כמה 100 או 200 שנים, בינתיים נראה לי שמתאים לך לגור בארה''ב. רק אל תשכחי שיהודי הוא תמיד יהודי, אפילו בארה''ב ועם כל הכסף שיש בעולם. ולדבר על המצב כלכלי בארץ בצורה שבה השוואה היא איך מכוניות נארות ברחובות פה, האמת נראה לי שזה ברמה מאד נמוכה וחסר כל אינטלקט שאפשר.
באופן אוביקטיבי זה לא המקום אידיאלי נכון, אבל הרבה יותר טוב מרוסיה ומולדובה. אבל באופן אישי אין לי ארץ אחרת שאני יכול לגור בה, וכמה אלפים מסכימים איתי. סבבה, הישראלים שאנים את המדינה, נכון.... אבל אני מכיר אותם.... הם לא באמת מתכוונים לזה, כי אנו לא עם טיפש, וחבל שיש מישהו שלא עושה כלום בשביל המדינה ובא להגיד שבשום אופן לא יכול לגור שם. מה אכפת לנו?
ובדרך אגד. גם ברור שאת לא יודעת כלום על ציונות, ציונות זה לא קשור לכסף, זה אידאולוגיה שקמה כשלא היה שמקום הזה אפילו מים לפתות ואנשים נפטרו ממחלות כל שבוע. זה קשה נכון, קשה נורא.... אבל אין לי לאן ללכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
עוד נקודת מבט - מחכה לתגובה
משה,
ר''ג,
02/02/05 02:26
|
יכול להיות שהסופרת המכובדת לא סיפרה לנו שבארץ היא לא יכלה למצוא חתן ? יכול להיות שהיא רודפת בצע ופשוט כל רצונה היה למצוא יהודי עשיר שיעטוף אותה בכסף , ובמסגרת נסיון לפתור דיסוננס קוגניטיבי שלה היא מנסה לשכנע שהבחירה שלה לעזוב את הארץ ולהודות בכשלונה למצוא גבר ? ספרי לנו קצת יותר על עצמך ומניעיך בבואך להטיף בשער, לא כל אוחז בעט יכול לכנות עצמו סופר, ולא כל מלחך פנכה ראוי לבקר. ושאלה אחרונה לך , אולי האמת הצרופה היא שאינך סופרת כה מצליחה בישראל אך בקהילת היורדים הישראלית רשמת לך הצלחה מסויימת ? כולי ציפייה לתגובתך שכן גם כתיבה רדודה כשלך טומנת בחובה אחריות - אחריות לקורא , אחריות לעמוד מאחורי הדעה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
צודקת.אם היה לי כסף הייתי עוזב
אייל,
לסגת מישראל,
01/02/05 21:50
|
|
 |
45.
בקשר לדיור
איתן רוזנברג,
01/02/05 08:49
|
הדירות בארץ קטנות יחסית לרוב העולם, אך שיעור הבעלות הפרטית על דירות הוא *הגבוה* בעולם. מושג של מגורים בשכירות לאורך כל החיים כמעט לא קיים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שינוי בזווית הראייה
איתן רוזנברג,
01/02/05 08:47
|
אין שום ביסוס רציונלי לקביעת הכותבת כי ''ישראל ענייה יותר מישראל של שנות השמונים כשבמכולת מכרו רק לחם שחור או לבן''. הרי המדד שלה לבחינת העוני הוא טיב המכוניות - ובשנות השמונים היו לאנשים פז'ו 104 קטנטונת, או סובארו בת חמש.
לאחר שנסעה לארה''ב, היא שינתה את ההתייחסות שלה. בשנות השמונים לא ידעה מהו עושר ולכן לא חשבה שישראל ענייה. ע''פ כל מדד הגיוני, התקדמנו מאז המון מבחינה כלכלית, אמנם על חשבון הרחבת הפערים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
קליפורניה נקייה מהומלסים !
הומלס,
בברלי הילס,
01/02/05 06:12
|
הכל נחמד שם ביחוד בדאון טאון של לוס אנג'לס אין פשיעה ואנשים לא גרים שם בעוני מחריד ובזוהמה ,הכל ממש גן עדן ,שלא לדבר על סנטה מוניקה ליד הים ששם נופשים ההומלסים והמסוממים בניחותא לאורך החוף .חבובל'ה ,עוד תתגעגעי לגור בין ''עמך'' היהודיים ,עם כל חסרונותיהם ומגרעותיהם מבחינת ''בתוך עמי אנכי יושבת'' .פשוט את עדיין מסונוורת מאבק הכוכבים המזויף של הוליווד,כבר היינו בסרט שלך .תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
DOES THE TRUTH HURT?
ALON,
01/02/05 04:40
|
MALLS ALL OVER THE WORLD ARE FULL WITH KIOSKS MANED BY TENS OF THOUSANDS OF ISRAELI YOUTH THAT CAN NOT FIND A JOB IN ISRAEL. ISRAEL TODAY MUST HAVE BECOME THE LARGEST EXPORTER OF ILLEGAL TALENTED SALES PEOPLE TO THE WORLD. INSTEAD OF WORRING BOUT BRINGING JEWS TO ISRAEL FROM ALL OVER THE WORLD, BETTER WORRY ABOUT KEEPING THE ONES THAT GREW UP AND GAVE 3 YEARS OF THEIR LIFE TO DEFEND THIS COUNTRY. INSTEAD OF GIVING SAL KLITA, GIVE SAL GMAR ZAVA. GIVE THE YOUTH HOPE FOR A FUTURE IN ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
Syag Lechochma - Shtika, Anat
ל"ת
Mike,
USA,
01/02/05 03:31
|
|
 |
40.
כמה שאת טועה!
סטודנט,
ניו יורק,
01/02/05 01:42
|
נכון שפה בניו יורק המכוניות יותר גדולות, אבל כמה דלק הן שותות? נכון שהמיסים בארץ גבוהים יותר, ולכן אנשים לא מחליפים את האוטו כל שנה כמו כאן, אבל בגלל זה גם בארץ כולם זוכים לטפול רפואי. ככה זה עובד במדינות המתקדמות בעולם, שזה אירופה, ולא ארה''ב, למי שלא יודע. אני כאן כבר חמש שנים ורק מחכה לסיים את התואר ולשוב. דרך אגב, תנסי למצוא מקום במסעדה בימיי שישי בערב, או מקום חניה בסינימה סיטי לקראת סופהשבוע. באמת קשה ברץ, קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
נושאים ששכחת
אורי,
ת''א,
01/02/05 00:52
|
גברת מכובדת, ספרי נא לכולם על ה- projects בארה''ב. ספרי לאיזה רחובות אסור לך להכנס ב- LA אחרי 5:00 אחה''צ. ספרי לכולם לאיזה אחוז מאזרחי ארה''ב יש ביטוח בריאות. ספרי נא לכולם על הגזענות, פוריטניות ואינדיבידואליזם המאפיינים את החברת האמריקאית שבה את חיה ולה את סוגדת. ספרי לנו על החיים בערים דוגמת pittsburgh, phili, syracuse . ספרי לנו על החינוך שניתן לילדי הבתי ספר התיכוניים הכלליים בארה''ב, ועל מספר מקרי הפשע הקשים הקורים בהם. ואולי הכי חשוב, בבואך להטיף, ספרי לנו קצת על עצמך. את כותבת באנגלית ? הציבור האמריקאי קורא בשקיקה את ספרייך ? או שמא פרנסתך נובעת מאותו ציבור ישראלי שממנו יצאת ? זו חוכמה מאוד קטנה להתחתן עם אמריקאי, לקבל green card , ולהטיף לישראל. זו חוכמה קצת יותר גדולה לשבת בישראל ולנסות לשנות , לא מתוך ישיבה על סיר הבשר האמריקאי, אלא מתוך חווית הביחד, שותפות הגורל והאמונה במטרה הבסיסית של קיום מדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאורי
אורלי,
קנדה,
04/03/05 03:19
|
אינני מסכימה עם התקפתך את המחברת בסופו של דבר כוונתה טובה. אך מסכימה עם מילותיך שהחכמה היא לגור בישראל ולנסות לשנות ולכן לאחר 4 שנים בקנדה חיים של תלישות והרגשת הזרות המתמידה וגעגועים רבים למדינה ולמשפחה הנני חוזרת לישראל בעזרת השם לקראת חודש נובמבר וחוזרת בתקווה שאוכל לשנות מבפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ביבי הגיע הזמן שתתפטר,תתפטר!!
יגאל כהן,
רחובות,
31/01/05 23:06
|
מספיק הרסת עד עכשיו. תן גם לאחרים להרוס קצת, ומי יודע אולי הם גם יבנו. ממך די לנו. תתפטר !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל הגיע הזמן שתסתום! תסתום!
עודד,
01/02/05 00:02
|
|
 |
מדוע אתה רוצה לסתום את פי !!
יגאל כהן,
רחובות,
01/02/05 10:14
|
שכיר חרב ביבי עלוב. וכי לא הגיע הזמן שביבי יתפטר? מדוע? לא מספיק הרס את המדינה עד עתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
She points a very good point
Guy,
San Diego, C,
31/01/05 22:46
|
You are all so stupid! She is pointing a very good point about Israel. She will be back in the USA but you are gonna stay there and deal with it! Instead of attacking her, attack yourself and think why is it like that? Israel has the greatest potential, but..... Israel will always be my home, but why should I suffer living there? Do you think that she is hurt? she is probably feel sad for you just like I am!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Anat & Guy
Otto Ford,
Detroit,
31/01/05 23:16
|
Allow me please to ask you two just one simple question. Where would you go if one day Jews in your newly adopted country would start feel threatened? Would you pack your family up and go to the charming country of Poland? Or maybe you’d prefer the lovely republic of Germany? The answer of course is to our one and only little state, the state of Israel. You see, it’s not fair to tell you two where to live, but it’s fair to tell you not to criticize Israel from abroad because as is, our brothers and sisters are enough demoralized from all the adversity they’ve been enduring there. So please…please, if you want to help the Jewish state, your state, please help! If you want to donate some money to ease that country’s pains, please donate! (Please don’t boast about it later, it may insult some one) But if you want to complain about your former country current problems, please do so privately
P.S: Did you notice the flowers’ early bloom, Anat? Is it that beautiful as they all say
הגב לתגובה זו
|
|
 |
great one
ארי,
תל אביב,
04/02/05 13:56
|
this was a great one! kol ha-kavod Unfortunately the Jews only remember there's that little silly country in the middle of nowhere when they've got nothing to eat or they're getting massively threatened, if not killed. But it's fine, that little silly country still remains open 24 hours a day because there's people who believes they couldn't live anywhere else and they struggle in order to. Sure, they can have a hard life, but you know what? They can have the satisfaction to have their kids born in Israel and with a proper Jewish identity and education. I wonder if Anat's kids will even know where Israel is, because in the end.... ''בשום אופן לא לגור פה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What are you talking about???
Guy,
01/02/05 02:01
|
Israel IS NOT our former country! Who ever wrote here obviously loves Israel and I gave to Israel just as much as you did or more All the flowers, the sights, etc. has nothing to do with the way this country, our country is run! If your son, that you love to death , did something wrong will you sit quite because you love him or will you try to show him the better way????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Is it NOT your former country?
ארי,
תל אביב,
04/02/05 13:58
|
Oh! I got it As this guy advised... you're packing to return to the beautiful country of Germany The Jewish paradise Good luck on that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אבוי למדינה שמקטלגת אנשיה עפ''י
34 צודק,
31/01/05 21:48
|
אני חי בקליפורניה זה לא נכון,לא מקטלגים אנשים עפ''י המכונית בהן נוהגים יחד עם זה אם דברים אחרים מעבר לחומר חשובים לנו אז כדאי שתקראי את מס' 34 כמה שהוא צודק בסוף,לנו היהודים,ובודאי הישראלים אין כמו הבית ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למגיבים מ-23
ברק,
31/01/05 21:46
|
1. לא מתכוון לעזוב את ארצי למרות המצב הקשה (אני אוהב אותה ויעברו עוד הרבה מים דלוחים בקישון..). 2. אני עדיין עושה מילואים. 3. זה לא אומר שלא צריך לומר ביקורת לגבי ההתנהלות של ראשיה. 4. אינני כלכלן אבל מה שברור לי שהמצב לא ילך ויטיב עם העם. העשירים יתעשרו יותר ואנו מעמד הביניים יעלם! השיטה האמריקאית של הפרטת כל המשק אינה טובה לנו ואינה מעניקה תחושת ביטחון לעובד, כמובן השיטה הקודמת של המונופולים והחברות ההסתדרותיות שהיו בעבר גם אינן טובות, צריך משהוא באמצע, אל תשאלו אותי מה בדיוק כי אני לא יודע. 4) סה''כ להורים שלנו שבאו מהגלויות היה יותר קל מבחינה כלכלית למרות הצנע והקשיים כיוון שיכלו תוך שנים ספורות לרכוש בית וכן בד''כ לעבוד שנים רבות מבלי שיפטרו אותם! 5) המשכנתאות והריביות, זה נורמלי? 6) גובה הארנונה? 7) השחיתויות מלמעלה דהיינו ממשלה (מכל החוגים!!!), כנסת ועד לעיריות, ואף אנחנו, זה נורמלי? 8) לגבי בית, שלא תבינו אותי לא נכון למרות הצורך הבסיסי הזה, אני מוכן להתפשר ולחיות בבית שכור אבל לשנים רבות ולא להיות שבוי ועשוק ע''י המשכירים. 9) ישנם עוד נקודות אבל זה לא המקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד-הפתרון: סע בכוון החץ!
Ehad Haam-Zioni,
לחברה בריאה,
31/01/05 23:24
|
אם אתה נוסע בנתיבי איילון אתה רואה חץ שמאלה שעליו כתוב *השלום*-וחץ ימינה שעליו כתוב *ההלכה*. אז אפשר להגיד (בפשטנות): מנתניהו, סע בכוון החץ שמאלה (ואין הכוונה לסוציאליזם-אלא לרגישות חברתית).
כלכלה חפשית וברת תחרות היא כלכלה פורחת-אך מדיניות השקעות עם עדיפויות נכונות של הממשלה יכולה להגדיל את התוצר ואת כמות העובדים, תוך שיפור שכר המינימום-ומדיניות מיסים ושרותים נכונה יכולה להגדיל את רווחת כלל הציבור.
לדוגמא: צריך להכפיל (ויותר) את השקעת המדען הראשי במחקר ופיתוח תעשייתי-אך להתנות את תוספת ההשקעות רק למוצרים שיש להם פוטנציאל הצלחה סביר-ורק למפעלים שהרוב המכריע של מועסקיהם הוא בארץ(אנטרס עליון למדינה)-כולל התחייבות לעתיד משך ההשקעה.
צריך מדיניות מיסים על כל ההכנסות-כולל מס ריאלי על הכנסות הון-ולא להפוך את מס ההכנסה למס על עבודה בלבד.
המיליארדים שיתקבלו ממיסים חדשים אלו צריכים להיות מופנים להשקעות בתשתית, בחינוך ובבריאות.
וכמובן: להפסיק הדרגתית את השקעות העתק בפיל הלבן ששמו התנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
להיות עשיר יותר זה מה שמעניין
מויישה,
31/01/05 20:51
|
אל תשכחי (הרי נשבענו לא לשכוח) שגם בגרמניה של מלחמת העולם השניה רמת החיים הייתה גבוה (ולא עשו הנחות ליהודיות שנישאו לגויים), המדינה היהודית קמה לאו דווקא כדי לעשות אותנו היהודים עשירים יותר מהאמריקאים, אלא כדי להקים בית לאומי לעם היהודי. מה אנחנו בתחרות עם אמריקה? מי יותר עשיר? אני לא אומר לך ''תחזרי לאמריקה'', אלא פשוט השארי שם אם טוב לך שם יותר, רק עשי טוב חסכי מאיתנו את ההתנשאות והשחצנות שתוקפת כל פלצן שעולה על מטוס לארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Open leter to Moisheh
Otto Ford,
Detroit,
31/01/05 22:00
|
I’ve been living in America for the past seventeen year (school, work, etc.), and I’m telling you now Moishea that I will be back soon. I will be back soon to my beloved country because of people like you. Thank you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איזו התנשאות מטופשת מטעמים
ל"ת
''חברתיים כביכול,
31/01/05 20:49
|
|
 |
32.
איכות חיים זה חינם
ש,
31/01/05 20:37
|
את שקיעת השמש מכל מקום בארץ אפשר לראות כל יום. ב''חמש דקות'' אפשר ללכת לים כמעט מכל מקום. משפחה וחברים טובים שבחרת תמיד יהיו מסביבך. הטלוויזיה שלך הרדיו הקולנוע התיאטרון הריחות הטעמים והבגדים העיתונים מקומות היסטוריים בכל מקום דם קרבות החופש ו''בוקר טוב'' בשמונה מאיזה שכן שאתה לא ממש זוכר - בעברית. מחזיר אותך לשמה .. אחורה אליך בחזרה אי אפשר לקנות את זה זה כבר בחינם וזה שלך
אני נמצא פה באל אי כבר שש שנים אני יודע אני עוד זוכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני אסביר לך במה טעית באמת...
אזרח,
31/01/05 20:14
|
כתבת - ''אדוני שר האוצר, אתה כורה את הבור בו תיפול...'' ובכן, זה נכון אולי באמריקה, אבל לא אצלנו. הדבר היחיד שביבי כורה, זה את משאבי הטבע של המדינה, אותם הוא מחלק לחבריו.
אצלנו, העניים מצביעים באופן מסורתי למי שדופק אותם יותר. הדבר היחיד שמנחם את העניים אצלנו, זה לדפוק את הערבים וה''סמולנים''. יותר עניים=יותר קולות לביבי.
כל 4 שנים יש להם טקס כזה - יושבים מול הטלויזיה בליל הבחירות, ויוצאים בריקוד לרחובות כששוב נבחר ''מלך ישראל'' שימשיך להתעלל בהם עוד 4 שנים. ככל שיהיו יותר עניים, כך יהיה קל יותר לביבי להאשים את ה''סמול'' במצבם, ולקבל קולות רבים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה אמת !!!!!!
ל"ת
איש אחד,
01/02/05 00:59
|
|
 |
The most inteligent response
so far,
31/01/05 23:47
|
You are so right. The point you have made is the real differetiator between us and the Americans....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הממשלה צריכה להתפטר - צודקת
אזרח,
מרכז,
31/01/05 20:01
|
אי אפשר אפילו לקנות לחם בפחות מ 10 שקל וחלב 5 שקל ..אינפלציה גדלה מדינה במלכודת מבחוץ זה רק כיסוי בבנקים רואים את החור @ ושלא יעבדו עליכם אין כסף נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה רע בטיול לקריבים???
שלו,
31/01/05 19:37
|
אני לא הולך לבקר בישראל.... שיואכלו אחד את השני.... שישחו בבריכת הסחי ,שבנו לעצמם..... שימשיכו לפוצץ את בתי הקפה בת''א ויחיו חיים של אכול ושתה כי מחר נמות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איזה בורות!
ז'וז'ו חלסטרה,
31/01/05 19:14
|
ללא התיחסות למהות הדברים,המכוניות בישראל עולות כפליים מאשר בארה''ב בשל המיסוי הדרקוני של האוצר.אז לידיעתך כל מכונית קטנה שאת רואה עלתה כמעט כמו מכונית אמריקאית גדולה וחדשה!ותחשבי על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, ובמה זה עוזר לך ?
אזרח,
31/01/05 20:03
|
כשאתה נוסע בגרוטאה חבוטה, זה מנחם אותך לדעת שבארה''ב היית קונה בכסף הזה ג'יפ מפואר ?
מה שאמרת רק מחזק את מה שהגברת אמרה - נטל המיסים שהמדינה פה מטילה על האזרח, הופך רכישה של מכונית טובה, למשהו שרק עשירים יכולים לעמוד בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכן?
ז'וזו',
31/01/05 20:47
|
זה לא מה שהיא אמרה... היא טוענת שעושרה של מדינה נקבע לפי המכוניות של אזרחיה. זו טעותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
this is exactly
Yosi,
Germania,
31/01/05 19:56
|
|
 |
27.
ארה''ב זה מקום לעשות כסף -
מוטי,
31/01/05 19:14
|
ולחזור כמה שיותר מהר . אין מה לעשות ואין עם מי לעשות , אז אל תציירי לנו את אמריקה בצבעים וורודים , כי בסוף כל יום את תקועה בבית עם הבעל המשעמם שלך ומפנטזת על ישראל עד שבסוף ימאס ותברחי בחזרה לארץ עם בעלך או בלעדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?do you know her husband
A,
01/02/05 08:42
|
Sounds like you do, or is this just another assumption ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SO DAMM RIGHT
ALON,
01/02/05 04:46
|
|
 |
26.
את חצופה מגעילה ובורה
ל"ת
שכחת את השחורים,
לומד בשיקגו,
31/01/05 18:50
|
|
 |
Even the blacks has it better
Guy,
31/01/05 22:49
|
|
 |
it looks like
Yosi,
Germania,
31/01/05 19:57
|
you are the one that is rude. Read your comment again
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שטויות במיץ-אם אין לך עבודה
בחו''ל אזי,
31/01/05 18:31
|
אתה נהפך להיות מאד מאד עני. בתור מהגר גם הקהילה היהודית לא אוהבת מהגרים יהודים לא עשירים ולא מוצלחים,הם מעדיפים לתרום,זה הרבה יותר פשוט. נשאר לך להתחבר לכאלה שאולי בארץ לא תחשבי לשבת לידם,אבל הדשא של השכן נראה תמיד יותר טוב ,נכון? מלכתוב בעתון וקצת ספרי ילדים (בתקווה שהישראלים הפריירים יקנו זאת) לא תוכלי לחיות באופן עצמאי וברמת חיים גבוהה.
הייתי בסרט הזה,אז לא לבלבל במוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אנשים כבר לא מתרגשים משכמותך
GFH,
31/01/05 18:15
|
יש לי דרכון אמריקני שלא עמלתי לקבלו! פשוט אמי הסטודנטית בניו יורק ילדה אותי שם. גם את זכית מהפקר משום שהתחתנת אם איזה אמריקני. אני מעריץ אנשים אמיתיים כמו חיים סבן (אני עפר לרגלך!) או האחים נקש (ג'דאש גינס) שבאו מפה משכונות עוני והגיעו לאן שהגיעו! אלה מהגרים אמיתיים תעבי חיים שעשו באמריקה מה שניתן לעשות רק באמריקה.
ואת כמוני זכית מההפקר. נכון עשית מהלך והתחתנת שם ואני אפילו את זה הייתי צריך לעשות! אבל החלום הגדול שלי זה להקים חוות בקר גדולה באוסטרליה וזה משימה בלתי אפשרית עבורי אז מה שנשאר לי זה תחוף את הדרכון האמריקני לת***ת ןאת יכולה להמשיך לנפנף בו אם זה יעשה אותך יותר מאושרת! אושר זה הרבה יותר מדרכוו עם 24 עמודים. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אירוני וגם מטופש. להלן התגובה
תושב חוזר,
31/01/05 18:14
|
הישראלית לשעבר שנהייתה אמריקאית נוזפת בביבי על כלכלת שוק חופשי אמריקאית שהופכת לטענתה את ישראל לענייה...
נו, לצחוק או לבכות?
מותק, את גרה לך או בלוס אנג'לס או בעמק הסיליקון, כמו שאני גרתי עד לאחרונה, בשכונות של מיליונרים מוקפת בלקסוסים, מרצדסים ושברולט סברבנים, בבתים יפהפיים, וכנראה שלא הבנת מה זאת ''אמריקה'' באמת. את לא חיה באמריקה האמיתית אלא בבועה שלך. באמריקה האמיתית ל-40% אין ביטוח בריאות. את יודעת שבישראל זה חובה לכל האזרחים? קפצי בסוף שבוע לסיביק סנטר בסן פרנסיסקו ותראי את האנשים שגרים בעגלות סופרמרקט ברחוב. תסעי פעם מזרחה קצת, לבייקרספילד, לכל הערים והכפרים האלו, תראי איך אנשים גרים. וזו קליפורניה העשירה. טוסי פעם לאלאבמה, מיסיסיפי, מיזורי, ג'ורגי'ה, דקוטה, את יודעת מה - סעי אפילו לקליבלנד, עיר ואם. לא אמרתי ברונקס. יש עוד אין ספור דוגמאות. בישראל פשוט כולם רואים את כולם כל הזמן, כל אחד בתוך התחת של השני, ואי אפשר להמנע מלהתחכך בעם. כאן אין את הלוקסוס של לצאת מהגראז' בבוקר, לנסוע שני בלוקים לסטארבקס, משם לחניה התת-קרקעית של הקניון, אחה''צ לשייט מעדנות לחוף הים של וניס על כוס יין, וכך הלאה. ושכל ההומלסים יקפצו לך בשכונות הכושים שלהם.
את כל זה חוויתי שנים, ושמחתי לחזור לישראל שבה באופן יחסי לכל האוכלוסיה החיים השתפרו באופן משמעותי, ונכון, יש עניים ויש עשירים, כמו שיש מכוערים ויש יפים, יש שמנים ויש רזים, יש חכמים ויש טיפשים. אבל עדיין, למזלנו, לא כאלו פערים ברמת חיים כמו באמריקה.
זאת האירוניה: את מאשימה את ביבי בזה שישראל עדיין לטעמך לא אמריקה! זה צריך לשלוח לארץ נהדרת! לא פחות! (את יודעת מה זה ארץ נהדרת?!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That makes sense, but
Guy,
31/01/05 22:57
|
Always compare apples to apples. There are worst places than Israel, in the over all, Israel is 23rd, i think, in the world as far as standard of living. BUT!!!! Israel has a potential to be much higher. Add to that, Israel, doesn't really look to the future, what serious steps did Israel took to preserve our energy? our economy? the negev? Leave the idealogy for a moment, Are you really satisfy with the way Israel is run???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A few words about welfare
Avi,
CA, USA,
31/01/05 20:05
|
Just a quick note about welfare in America.
All of you who claim that America is a brutal jungle that does not take care of its citizens forget one small detail. In America army veterans are entitled for health insurance for life, generous federal college tuition aid and more.
Just to add some accurate facts to the discussion.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
REALITY CHECK PLEASE
ALON,
01/02/05 04:51
|
EVERYTHING ALWAYSS LOOKS MUCH NICER ON PAPER. IN REALITY MOST OF THE STUFF THAT THEY PROMISE THE NEW RECRUITSS IS LIES LIES AND MORE LIES. NO HEALTH INSURANCE, NO MONEY FOR EDUCATION............AND IF YOU GET WOUNDED YOU GET CHARGED FOR MOST OF THE HOSPITAL BILL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Interesting
TH,
NYC,
31/01/05 21:19
|
How many vietnam vets are homless? How many gulf war vets lost their jobs, non the less their families don't have money for food and get it in the army base. Don't compare the US to Israel were if you are injured then the army takes care of you for all your life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן+ביטוח לאומי=הדמוקרטים עשו!
Ehad Haam-Zioni,
לחברה הוגנת,
31/01/05 20:37
|
זהו עוד פאזל במאבק האמריקאי בין הקניבליזם לבין הליברליזם הדמוקרטי: הביטוח הסוציאלי (לאומי) לעת זיקנה הוא אמיתי-ואדם הפורש בגיל 70 (אין מגבלת גיל פנסיה) מקבל עד 30 אלף דולר בשנה-ובישראל אפילו לא 3000 דולר. והביטוח הסוציאלי-כמו זכויות החיילים המשוחררים, הונהג על ידי נשיאים דמוקרטיים הרגישים לצרכי החברה כולה.
תקופת קלינטון הייתה טובה כלכלית לכל החברה האמריקאית-לא שיפור רק לשכבות העשירות כמו בתקופת בוש.
בארץ נתניהו ודומיו נצחו בשטיפת המוח לציבור-והסוציאל ליברלים חלשים מלשמש אלטרנטיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נגוע ב*וירוס קניבליזמוס*!!
Ehad Haam-Zioni,
לחברה הוגנת,
31/01/05 19:47
|
אתה מתאר נכון את אמריקה העשירה, האמידה והעניה-למרות ש*רק* ל 45 מליון איש אין בטוח בריאות (ולא 40%)-אך אתה לא אומר שנתניהו מדרדר את ישראל לכוון הזה-ומעבר לו!!!-ובארהב קיים המאבק בין סוציאל ליברליזם ובין דורסנות קניבלית כמו שקיים בישראל!!!
רק השבוע שעבר הציע גוהן קרי לחייב מתן ביטוח בריאות ל 11 מליון הילדים ללא ביטוח-ולשלם זאת על ידי ביטול ההנחות ממס של בוש לאלו המרויחים למעלה מ 400 אלף דולר בשנה.
ובוש-ממש כמו נתניהו-לא חולם על שיפור תנאים אלמנטרי זה!!!!!!!
נתניהו הוא התלמיד השקדן המתעלה על רבותיו הקניבליסטים-מאחר ואצלו אין שום הגינות או נקיפות מצפון-ומאחר והציבור הישראלי רגיל שיירקו עליו, והוא עוד מודה על הגשם.
אכן: אמצע שנות התשעים היו הטובות ביותר לכלכלה ולחברה הישראלית-אחרי שפרס הדביר את האינפלציה של 500% שיצרה המדינות ההרפתקנית של הליכוד-ורבין השקיע לא רק בעשירים אלא גם בתשתיות ובחינוך ובקידום כלל החברה-ולא פרוקה לגורמים השונאים אחד את השני כפי שעושה נתניהו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתושב החוזר-23
ברק,
31/01/05 18:30
|
עזוב כרגע את הדמגוגיה וענה עניינית: 1) איך זה שבגיל כמעט 35, נשוי+1 איני יכול לקנות דירה קטנה? 2) איך זה שאני עם תואר שני במדעים מתקשה למצוא עבודה (אחרי שפוטרתי מסיבות כלכליות)? 3) וגם כשאני מוצא עבודה, אזי איני מרגיש ביטחון במקום העבודה אלא ארעיות ומצב של כרעי תרנגולת? אני לא מרגיש טוב בלשון המעטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברק, תשובה
תושב חוזר,
31/01/05 20:03
|
מה שאתה מתאר יכול לקרות בכל מקום. זה לא בהכרח ישראל או אמריקה. יש לי חבר בעמק הסיליקון, עם תואר מהטכניון, שכבר ארבע שנים לא מוצא עבודה (למזלם אשתו מפרנסת). צריך גם מזל בחיים. תלוי גם בתקופה, יש יותר טובות, פחות טובות, יש מחזוריות. בודאות אין לך יותר סיכוי להשיג שם עבודה מאשר בישראל.
אם כי, בהכללה, אין ספק שמי שהמטרה החשובה שלו בחיים לעשות כסף - יותר סיכוי שיצליח באמריקה. שם הכל בגדול. אבל כמו שבודאי כבר הבנת יש עוד דברים בחיים חוץ מכסף. ובגלל כל אותם דברים - א י ן כ מ ו י ש ר א ל ! מי שגר בחו''ל יודע את זה כבר טוב מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
visa h1b
שלו,
31/01/05 19:45
|
שמע ברק אמריקה אוהבת אנשים כמוך נסה להוציא ויזת עבודה כמוני וגאל את עצמך מהארץ הרעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה גר, ברק?
דורון,
מרכז,
31/01/05 19:33
|
צרות כמו שלך יש גם בסיליקון ואלי. עניין של היצע וביקוש. בכל מקום צפוף יש יוקר מחייה וביקוש גדול לעבודה. לא יהיה לך קל יותר לקנות דירה ולמצוא עבודה בהיי טק בטוקיו \ מילאנו \ ניו יורק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול. צודק מאה אחוז
מכיר את,
שני הכיוונים,
31/01/05 18:29
|
|
 |
22.
בתור אחת שנשואה לאמריקני,
דפנה,
31/01/05 18:09
|
חיה באירופה ומבקרת הרבה בקליפורניה: לדעתי, איכות החיים בארץ יותר טובה מזאת של הקליפורנים, פחות מזו של האירופאים. אבל איכות חיים זה לא רק רכב ודירה, זה גם דברים אחרים. בעיניי, למשל, זה ממש לא איכות חיים לבלות על הכבישים שעתיים לפחות ביום, שזה מה שתשעים ותשעה אחוז מתושבי קליפורניה עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ענת, את הבת דודה של עידו?
ל"ת
דניאלה,
31/01/05 18:08
|
|
 |
20.
ביבי,לעזור לך להרוס את המדינה?
יגאל כהן,
רחובות,
31/01/05 17:40
|
או שאתה מסתדר לבד? גם אני חזרתי מאמריקה לני יותר משנה והזדעזעתי מהיאוש של המוני הישראלים ומבתי התמחוי ומהאנשים שמחפשים אוכל בזבל(במו עיני ראיתי אותם). מה שרואים משם לא רואים מכאן. זה כמו שלא רואים ילד תקופה ואז , ואוו איך גדלת. במקרה שלנו ,זה ואוו איך קטנת מולדת שלי ,ואיכה הפכת לסדום ועמורה של ביבי והאוליגרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל תחזור לשם
מנדהו,
31/01/05 20:26
|
|
 |
19.
איזה גיבוב שטויות !
בנימין,
31/01/05 17:31
|
אני דווקא חוזר בחו''ל. הייתי באנגליה ובכל אירופה במשך כמה שבועות. גם חייתי בצרפת מספר שנים קודם.
ודבר אחד ברור - ישראל היא מדינה הרבה יותר נחמדה לחיות בה. יש עוני ? בכל מקום יש עוני. וזה גם לא חדש בישראל. רוב העניים הם ערבים שזה כנראה תרבותם (כי גם באירופה הם עניים משום מה) וחרדיים שלא אכפת להם מהכסף (בניגוד לנציגיהם בכנסת).
ולגבי המדיניות של ביבי, הוא דווקא הציל את כלכלת ישראל, אבל קודם שתשפטי אני מציע לך ללכת ללמוד כלכלה כי ברור שאין לך מושג ירוק בתחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ההתנתקות האמיתית היא מאמריקה!!
אדם מישראל,
תל-אביב,
31/01/05 17:27
|
וזה כולל קודם כל את מנהיגי העם עובדי האליל האמריקאי! כל מה שיש באמריקה, כל מה שחשוב שם, כל המוסר, השאיפות, הכלכלה והפוליטיקה זה ממש לא רלונטי לישראל - ארץ התנ''ך, האור והשפע הרוחני! חברה לא להתיאש! אין שום סיבה להיות בדכאון כי המכוניות כאן ישנות, קטנות וחבולות והמנהיגים לא בדיוק מבינים את מעשינו ויעודנו כאן... ישראל היא הרבה יותר חזקה, נעלה ונצחית מביבי, בצע, רועה, אמריקה, אנטישמיות, קשיים כלכליים ועוד! עם ישראל חי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמים רחמים עליך
רינת,
ת''א,
31/01/05 17:34
|
|
 |
17.
לא גרים בה? רק נפולת של
רותי לרנר,
31/01/05 15:51
|
|
 |
to 17
reader,
31/01/05 19:07
|
|
 |
u just envy
elephant,
31/01/05 16:55
|
a lotta israelis live and work abroad.they can vote,but they can express their opinion,and u have nothing to do about that.and may be u just envy,,,the higher life standards are so attractive.`((:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לחלום
טוני,
31/01/05 17:30
|
איכות החיים הרבה יותר טובה בארץ מקליפורניה. ואני מדבר מניסיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
standards of living?
ארי,
תל אביב,
04/02/05 14:01
|
You're talking about standards of living?
I wonder if your kids can walk safely in the streets of San Francisco and Los Angeles as they do in the streets of every Israeli city
And I also wonder if they get anything of a Jewish education or if the avocados they eat for 1 dollar each taste better than chewing gum.
If you still think so, great
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גברת ענת,טעית בענק
אורן,
31/01/05 15:09
|
כן,המצב הכלכלי לא משהו,בזה את צודקת,אבל להגיד שישראל של שנות ה-80 הייתה מדינה עשירה יותר מישראל של היום? הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את זה היא מדד איכות החיים,ואם נשווה בין איכות החיים שלנו ב-1985 לזו של 2005,הייתי אומר שהתשובה ברורה.
''המכוניות כאן חבוטות וישנות''. גברתי היקרה,הגיל הממוצע של רכב בישראל הוא קטן יותר ממה שהיה בשנות ה-80.אם תקחי את צי הרכב בישראל של 1985 מול 2005,תגלי שב-1985 נסענו במכוניות בעלות גיל רב יותר מהיום.
בנוסף,המשכורות שאנחנו מרוויחים הן אכן נמוכות ביחס לאמריקה,אבל בואי לא נשכח שב-1985 המרחקים בין המשכורות בינינו לאמריקה היו גבוהים בהרבה משל היום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכות חיים...
keren,
31/01/05 15:32
|
זה שבארץ אנשים חיים באיכות חיים גבוהה זה לא בהכרח אומר שיש להם כסף. כולם פה חיים על אוברדראפט וכן גם כאלו שנראה כאילו יש להם רמת חיים גבוהה. תאמין לי שאם היינו חיים במדינה מתוקנת אף בנק לא היה נותן לנו לחיות עם אוברדראפט ענקי כמו שאנחנו חיים איתו היום ואז היה אפשר לראות באמת את רמת איכות החיים של כל בנאדם ומשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוברדראפט היה קיים גם ב-80'
oren,
31/01/05 16:04
|
ההשוואה שהכותבת עשתה היא לשנות ה-80.האוברדראפט היה קיים אז בערך באותה מתכונת של היום.לפיך,הטענה שלך נופלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לברוח מפה כמה שיותר מהר!!!
צודקת ב100%,
31/01/05 14:03
|
לפני שביבי ייבחר שוב על ידי אותם עניים שאותם הוא דופק ושהם רגילים לבחור ביבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם שעברה שביבי נבחר ברחתי
יגאל כהן,
רחובות,
31/01/05 17:43
|
לאמריקה וחזרתי רק כשהוא נפל. אם ביבי יבחר שוב אני בורח והפעם לתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תברח לאן ? מי יקבל אותך ?
ל"ת
בלה בלה בלה,
31/01/05 20:49
|
|
 |
14.
לא טוב - אל תבואי
ל"ת
בכי,
נהי,
31/01/05 13:42
|
|
 |
13.
את ממש טועה. ישראל באותו מצב.
ל"ת
את פשוט גילית,
את אמריקה...,
31/01/05 13:10
|
|
 |
12.
אמריקה היא אמריקה.אין מה לעשות
ל"ת
ישראל הענייה...,
31/01/05 12:59
|
|
 |
11.
איך את לא מתביישת?
אפרים,
31/01/05 12:52
|
''בקליפורניה אומרים שהאוטו בו אתה נוהג אומר מי אתה. פה אפשר לומר כי המכוניות שהעם נוהג בהן מראות את כלכלת המדינה. והמכוניות פה הן קטנות ישנות וחבוטות.'' זה מה שמנחה אותך? אם לי יש פז'ו ולשכן שלי יש מרצדס - אז אני צריך לשאוף לרולס-רויס? אני מזדהה עם דברי מישקה (3). אני מציע לך לא לעסוק במה שאת לא מבינה. אל תתני עצות לשר האוצר. המשיכי לכתוב סיפרי ילדים - להם את יכולה לספר ככל העולה על רוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לכי לישון .יותר טוב
ל"ת
bigo,
tel aviv,
31/01/05 12:52
|
|
 |
9.
אין חדש. העושר באמריקה הוא
ישראלי למרות זה,
31/01/05 12:44
|
הוא יוצא דופן. יש עולם שנקרא אמריקה. ויש את השאר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
את עוד ישראלית שגילתה החיים
ציוני אמיתי,
31/01/05 12:41
|
הטובים בארצות הברית של אמריקה. אם היית נשארת פה, את בוודאי היית חושבת שזה המצב בכל מקום...שיש עשירים ועניים וזהו. אבל ברגע שיוצאים למדינה עשירה כמו אמריקה, בוודאי שמגלים מציאות טובה יותר. את זה רוב הישראלים יודעים...אך להבדיל מממך הם יודעים להעריך את מה שיש להם פה, ולא מחפשים את העושר אלא את האושר. זה מצב בישראל כבר 57 שנה. את יקירתי לא שונה מאותם יורדים שגילו שאמריקה היא-היא הארץ המובטחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ישראל תמיד היתה כזאת!את השתנת!
ל"ת
ישראל אף פעם לא,
תהיה אמריקה,
31/01/05 12:32
|
|
 |
6.
בארה''ב אנשים לא עניים?
אמריקאית,
31/01/05 12:31
|
על מה את מדברת? נכון שארה''ב היא מעצמה כלכלית, אבל שמה אם אין לך אז באמת באמת באמת אין לך. ישראלית סוציאלית פי 100 מארה''ב. תלכי ותשווי כמה עולה לך שם ביטוח בריאות ומה מצבם של אנשים שאין להם כסף לביטוח בריאות. נכון שיש עוני בישראל, נכון שקשה לקנות דירה, אבל אף אחד לא ימכור לי שבארה''ב יותר טוב. פשוט יותר טוב שם אם כבר יש לך כסף וכבר יש לך עבודה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DER IS NO POOR MAN IN AMERIKA
ל"ת
MIKE,
BOSTONE,
31/01/05 15:53
|
|
 |
אני משלם באמריקה 70 $ ליום
יגאל כהן,
יגאל כהן,
31/01/05 17:50
|
לפועל לא מקצועי ביום הראשון. אלה העניים של אמריקה. מעל 300 ש''ח ביום? לא נכון ,יותר מכך. ביום עבודה קונים DVD טוב ומקבלים עודף. ביום עבודה קונים 50 ק''ג בשר בקר, או 100 ק''ג בשר עוף לא כשר. הכשר עולה פי 2 ומעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
את עוד ישראלית שגילתה את העושר
באמריקה!!!!!!!!,
31/01/05 12:30
|
ישראל לא השתנתה כלל. את השתנת! את גילית את הפאר והעושר שתמיד היה באמריקה, ולעולם לא היה פה בישראל. כן, להיות ציוני זה לא לוקסוס... החיים באמריקה הרבה יותר טובים. השאלה היא מה חשוב יותר, פאר, עושר, חיים טובים - או, גורל של עם שכדי לשרוד חייב שתהיה לו מדינה יהודית משלנו! אם כולנו נבחר בדרך שלך - לעם היהודי לא תהיה מדינה...והרי אנו יודעים מה קרה לו רק לפני 60 שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u are so pathetic
elephant,
31/01/05 16:48
|
to imply on any connection between personal welfare and the shoa.this ís a zynical use of the latter theme for baseless personal attacks.shame on u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Partly agree
ארי,
תל אביב,
04/02/05 13:51
|
I think I somehow DO agree with him, there's an implicit but not explicit connection between what he said. It's pretty cynical to compare the Shoah with personal welfare in the eyes of Zionism. But I do agree that if each and every person that faces endurance in the Jewish state just gets up and goes, within a few generations there'll be no Jewish state. Unfortunately Jews of my generation have too short memory, and regardless of my personal implications and political stream of Zionism I do can say shamelessly that Jews with ''good memory'' are Zionists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
do not worry
Yosi,
Germania,
31/01/05 19:59
|
we are everywhere.. but it is true-- there is no conneciton betwen good economy and zionism and holocaust
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ליעקב, ולכל הבאים אחריו...
עדי,
31/01/05 12:22
|
לצערי הרב, יש צדק בדבריה. ולפני שאתם מתנפלים עליי בצעקות כמו ''תחזרי לארה''ב'' - אני חזרתי מקליפורניה לאחר כמעט שלוש שנים, ולא מתוך כוונת ביקור או שהות זמנית. חזרתי לארץ שאני אוהבת ושהייתה לי כל כך חסרה, עם כל הטוב וכל הרע שבה, ואני נשארת כאן. אבל מה לעשות, הדברים הכתובים נכונים. המשכורת שלי שם הייתה נמוכה יותר, אבל חייתי כל כך הרבה יותר טוב. המחירים כאן הם אמנם דומים מאוד כשממירים לדולר, אבל כשאני ממירה את המשכורת, היא חצי מזה.... אני אוהבת את ישראל ואני לא עוזבת, אבל קשה, קשה לחיות כאן... וזה עצוב, כי יש למדינה כל כך הרבה להציע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם יש לך עבודה
מישקה,
ראשון לציון,
31/01/05 12:20
|
אם יש לך עבודה, ואתה לא עצלן ובכיין יהיה לך טוב בכל מקום, בכל זמן. אם אתה מצפה מהממשלה שתעזור לך, ככה תהיה: פושט יד מתבכיין. סינים הגיעו לכאן מהצד השני של העולם כדי להתפרנס וישראלים מתבכיינים שקשה להם לנסוע שעתיים לעבודה. מי שחרוץ ומתפרנס יכול למצוא כאן הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
Unacceptable criticism
ל"ת
AMR,
31/01/05 12:07
|
|
 |
1.
תחזרי לארה''ב!!!!!
jacko,
י''ם,
31/01/05 11:59
|
|