 |
98.
במקום לקטר בואו נתארגן
ערן,
רחובות,
01/02/05 16:54
|
האם מישהו מטעם הסטודנטים מנהל מאבק בענין? אם כן אנא פרסמו ,נשמח להצטרף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגע המאבק מתנהל דרך התקשורת
מיכל,
02/02/05 11:13
|
התפרסמה פה כתבה, אתמול היינו ב''רשת על הבוקר'' בערוץ 2. כמו כן נשלחו מכתבים לשר התחבורה, לח''כים משינוי (טומי לפיד וליבוביץ'), לח''כים מהמפד''ל, כמובן נשלח מכתב לנציב פניות הציבור של אגד. אם יש למישהו רעיונות נוספים - נשמח! העיקר שנצליח לשנות את רוע הגזרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו איתך
דרור,
בית שמש,
02/02/05 14:09
|
|
 |
97.
תכנסו ותראו
הכל שקר,
01/02/05 16:06
|
לכל הניזונים מהתקשורת שלציבור החרדי יש נסיעות מוזלות: בבקשה ממכם נא תעשו השוואה בין קו 402 ירושלים-ב''ב, לבין קו 480 ארלוזרוב-ירושלים. לידיעתכם 480 זול יותר !!!! אז בבקשה נא לדייק בעובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו בא ונוסיף עוד פרט חשוב..
עופר לנדא,
רחובות,
01/02/05 19:01
|
שאל חרדי בקו 318 באיזו כרטיסיה הוא משתמש, והוא יאמר לך שהוא משתמש בכרטיסית זכאי - כלומר כרטיסיה בהנחה שאמור לקבל רק נזקקי סעד, ולא סתם כל אחד רק בגלל שהוא חרדי.
אז נכון - המחיר הרשמי גבוה יותר, אבל כרגיל החרדים משלמים פחות מכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת פרט קטן!
הכל שקר,
02/02/05 16:00
|
|
 |
גם אתה שכחת פרט קטן!
עופר לנדא,
רחובות,
03/02/05 09:05
|
שכחת לקרוא את מה שכתבתי!
כתבתי בפירוש קו 318!
לא קו 402 - קו 318 [ובמלים: שלש מאות ושמונה עשרה!]
עכשיו רוץ בעצמך לבדוק לפני שאתה קופץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הנשים מאחור והגברים מלפנים
Meir,
01/02/05 15:40
|
Well looks like in Germany /USA South in 1936 Jew/Black in the back and German/white in front אוטובוס שבו יושבות הנשים מאחור והגברים מלפנים Why not on reverse men at back and women in front ????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי הכתוב הינך נמצא בחול
ארז,
01/02/05 16:01
|
|
 |
95.
לפני שמגיבים, לקרוא את 71
ל"ת
אלי,
01/02/05 15:06
|
|
 |
אלי..חילוני לא מעוניין בעובדות
ל"ת
השנאה ידועה,
ומוכרת,
01/02/05 15:18
|
|
 |
94.
יש תחליפים
מיכל,
מרכז,
01/02/05 15:04
|
תחרימו את אגד וסעו בשירות או אפילו בספיישל ותתחלקו בהוצאות. אתם רק צריכים להתארגן. מרגיז הסיפור הזה ועוד יותר שהם משלמים פחות מאשר באוטובוסים רגילים. למה כל כך מתחשבים בהם?? אוכלוסיה של פרזיטים. עובדי אלילים ורבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
חשוב: יש אלטרנטיבה! (זמנית)
חגי, סטודנט,
רחובות,
01/02/05 14:42
|
לידיעת כל הסטודנטים: ניתן ורצוי ללכת כמה דקות לתוך בני-ברק (שכונת רמת עמידר), שם יש תחנה של 319. תיסעו פעם אחת בדרך לבני-ברק עד לתחנה הזאת (הכי קרובה לבר-אילן, תשאלו את הנהג), ואז גם תכירו את התחנה לחזור, כי אם תהיו בלילה בבר-אילן לא תהיה לכם אופציה אחרת. זה לא נוח, אבל ברוב שעות היום (חוץ מבבוקר עד שעה 9) אין לכם אופציה טובה יותר. כולי תקווה שאם הרבה סטודנטים יעשו זאת, אגד תבין את נחיצות התחנה בבר-אילן, ותחזור בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל הדרך, זה גם יבאס את החרדים
עופר לנדא,
רחובות,
02/02/05 11:35
|
כי הם ניסו להיפטר מהסטודנטים - ופתאום הם יאלצו לקבל אותם חזרה בדלת הראשית... ;-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
חברים יקרים אולי תחשבו פעם על
יובל-חילוני,
01/02/05 14:03
|
חברים יקרים, אולי תחשבו פעם על הצד השני. אני בעצמי סטונדט, ובואו ונהיה אמיתיים, היום אתן הבחורות מתלבשות איך נגיד את זה ..... לא בלבוש הכי צנוע. החל מציצים שנחשפים קלות, פופיק שמבצבץ לו מידי פעם .... ולאחרונה גם במכנסי הג'ינס יש גזרה נמוכה, אז גם התחת נכנס לתמונה. ואין לכן מושג מה זה עושה לנו כגברים ... זה ממש מגרה,בעצם אתן כן יודעות, אחרת לא הייתן מתלבשות ככה... אז אני והחברים שלי נהנים להסתכל ולהתגרות, אבל לציבור החרדי זה ממש ממש מפריע, אז אולי תנסו פעם אחת להבין מה קורה בצד השני ? חשבתם על זה פעם ? שאולי זה באמת מפריע ? אבל באמת ? תנסו לחשוב שאתן הצד השני, ואתן חשופים לבחורות צעירות יפות, שמתלבשות בצורה מאוד מגרה וחשופה . אל תשכחו שנשים חרדיות ממש לא מתלבשות ככה ... ועכשיו אחרי שחשבתן על זה ... אתם מבינים את הצד השני גם ?
אני לא לומד בבר אילן, אז אני לא נפגע מזה, לי זה לא מפריע באופן אישי. אבל הייתי חייב לפחות לבקש מאנשים לחשוב פעם אחת על הצד השני ולא רק על עצמם.
ועוד דבר, אל תגידו זכותי להתלבש איך שאני רוצה וכו' וכו' . בתכל'ס זה נכון לפי החוק . אין ספק. אבל תחשבו על זה, איך הייתן מרגישות עם גבר היה הולך ערום לידכן, אם אבר מין חשוף ? זה היה מפריע לכן ? אבל זכותו להתלבש או לא להתלבש איך שהוא רוצה ? נכון .... הנקודה היא ששדיים חשופות או כמעט חשופות מבחינתנו הגברים, זה ממש מגרה.. כמו איבר מין . דבר שני , כמו שידוע לכן , גברים נדלקים הרבה יותר בקלות מנשים ... אני מקווה שימצא פתרון שטוב לכל הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיאכפו את הכלל אם רוצים
מיכל,
02/02/05 11:07
|
עד שלא יחליטו שזה באמת קו חרדי וזה אחד מהכללים לעלות עליו ויאכפו אותו - שילכו לבכות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ח''ח לסטודנטים במאבקם
צילי בילי,
01/02/05 13:07
|
מיכל לנדא - סטודנטית יקרה ! אני גאה בך במאבק !!! תצליחי בבחינות ובע''ה בשורות טובות..............:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מדינת של חומניזים
ל"ת
דניאל,
השרון,
01/02/05 11:01
|
|
 |
89.
Rabbotay, Hahistoria Hozeret
D.S.,
01/02/05 10:03
|
Nothing new under the sun: many years ago students from Giv'atayim initiated Kav 400 that went from Giv'atayim via Ramat-Gan /Bnei-B'rak to Yerushalayim. Originally, it was an express line, however soon enough the Haredim put a pressure on the cooprative of Egged-Dan and made them change the line with more stops in Bnei-B'rak and one at Bar-Ilan (remember: the idea was to have an express bus for Ramat-Gan Giv'atayim's students!). As a result, the buses became too full, stuffed (people were standing all the way...) and uncomfortable, and instead of less than an hour ride, it turned to be an hour and a half one! To my knowledge, it was never changed back. Good luck!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
התגובה המתבקשת-חרם צרכנים
ל"ת
אלי,
01/02/05 09:40
|
|
 |
87.
סליחה, ולמה אין אוטובוסים בליל
אריה,
01/02/05 08:20
|
סליחה, לא ממש קשור אבל בעצם כן: למה אין אוטובוסים כל שעות היממה, שכל הבליינים השיכורים או הסתם עייפים יוכלו לחזור הבייתה (בשלום) באוטובוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
חרדים לא יכולים להתנייע ב''קפיצ
אריה,
01/02/05 08:13
|
סליחה על הבורות, אבל למה אוטובוסים? חרדים לא אמורים להיות מסוגלים להתנייע ב''קפיצת הדרך''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
פוגעים ב''זכות האשה לחרמן''...
אריה,
01/02/05 08:09
|
אחת הזכויות החשובות ביותר שהשיגה התנועה לקידום מעמד האישה היא ''זכות האישה לחרמן חופשי בלי שום חשש שמישהו יגיב על כך באיזשהו אופן''. עמדת החרדים היא התערבות גסה ופגיעה בוטה בזכות האלמנטרית הזאת של כל אישה באשר היא !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אם יהיה שלום חס-וחלילה...
חילוני,
אבל יהודי,
01/02/05 06:26
|
השנאה לחרדים פה מזכירה את אירופה בשנות השלושים.
נו, וזה כאשר אין שלום עם הפלסטינאים...
אם יהיה שלום חס-וחלילה, לא אתפלא אם מפלגה כמו ''שינוי'' תחליט לעבור מדיבורים - למעשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הסיבה שהחרדים נגד התנתקות?
ל"ת
אריה,
01/02/05 08:15
|
|
 |
83.
תקראו את תגובה 71 ואז תגיבו
לא אוהב חרדים,
01/02/05 03:47
|
אם מה שהוא כותב נכון, אז גם הכתבה מטעה וגם כל היללות והמחאות הן לא במקום. ואני הצבעתי ''שינוי'' ומתעב את המפלגות הדתיות והחרדיות. ( ואולי גם מגיע לסטודנטים של בר-אילן לטעום כפייה חרדית על בשרם כדי שיבינו מה מרגישים החילונים כשה''סרוגים'' כופים עליהם את השטויות שלהם?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הכותרת כל כך מגמתית שזה שקוף!
סוחר,
ונצי'ה,
01/02/05 03:17
|
לפושעי מעריב! אתם ממשיכים בהסתה האנטישמית הפרועה מבית מדרשם של גבלס ודר שטירמר. אתם הרי לעולם לא תכתבו שהחרדים סובלים מהכיבוש הציוני הנפשע הגוזל את אדמתו של העם היהודי והפיכתה של אר''הק לסדום ועמורה ממ''ש וזאת לעינינו המשתאות. לא נשכח ולא נסלח בבוא יום החשבון! ותפרסמו את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
יגורשו הכובשים הציונים מאר''הק
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
01/02/05 02:51
|
לא נשכח ולא נסלח ל 'לא אחים' שלנו על השנאה, האנטישמיות הלא תאמן, וההסתה בעידוד התשקורת הסמולנית הנפשעת. צאו כבר מארץ הקודש. אנחנו מעדיפים להרצח ע''י הערבים ימ''ש ולא להיות נתונים למשיסתכם האוטואנטישמית הרצחנית. בגרמני'ה הנאצית על הרבה פחות הסתה מזה ששו גרמנים רבים לבצע פשעים בעם היהודי. ואתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אגד ותחבולותיו למען החרדים
גדעון,
מתן,
01/02/05 01:38
|
חושבני כי הגיע הזמן כי מישהו ילמד את אגד לקח.בין אם זה בג''ץ ו\או משרד התחבורה .יש להריץ במיידית קוים אלטרנטיביים לאגד ע''י חברות אחרות שלא יכנעו ו''ישחקו '' לטובת החרדים . ומנגד,יש להטיל חרם כללי על כל קוי אגד באזור רחובות והסביבה.רק באמצעות דברים אלו אולי מקבלי ההחלטות באגד יבינו כי אין להם יותר מונופולים וכי לא רק החרדים בעלי הבית במדינה הזאת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שערוריית החרדים
טל,
פריס,
01/02/05 01:26
|
אם ישראל עדיין חושבת שהיא משתייכת לעולם הנאור אז היא טועה ובגדול.בשום מדינה מתוקנת בעולם אין דבר כזה.עם כל הכבוד והערכה שלי לחרדים הם יכולים לשכור לעצמם אוטובוסים פרטיים ולא להשתמש בתחבורה הציבורית לצרכיהם האישים.דברים כאלה אפשר לראות במדינות כמו איראן וישראל פועלת באותה מתכונת. אתם הישראלים היקרים שרגילים לבקר את צרפת כל הזמן תסתכלו בצלחת שלכם כי דבר כזה אף פעם לא היה עובר פה בשלום והאמינו אף היה גורר למלחמת אזרחים פה.
תחשבו יהירים שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
חוצפה
אלון,
רחובות,
01/02/05 01:08
|
חוצפה גם מצדם של אילו שחורים, וגם של אגד. יש להחרים את אגד ולהגיע לבר אילן במוניות שרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להפסיק שליטת פרזיטים בחיי
ל"ת
לימור,
אסור לשתוק,
01/02/05 04:28
|
|
 |
במה אני פרזיט?????
אורי לופליאנסקי,
01/02/05 10:07
|
אולי הפרזיטים הם~בתי הסוהר המפוצצים בתוצרת חילונית רקובה או אלו עם הקריז .הסוטול. ובאי הפאבים המקפצים בלילות שבת עד כלות זרעם ושבים לבתיהם מסוממים .חיים במקרה הטוב.. טפלו ברקבון החילוני המסריח ועזבו את העם החרדי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לכם יש מסוממים וחסרי חינוך
רותי,
01/02/05 12:23
|
על תזרוק את כל הזוהמה רק עלינו. ישנם הרבה בחורי ישיבות מסוממים ואלקוהליסטים. ברובם מגיעים לארץ מארה''ב ונזרקים על החברה הישראלית. ישנו כיכר בירושלים עם חבורה לא קטנה של טיפוסים מהמגדר שלכם. אז, לפני שאתה בא וזורק הכל עלינו תבדוק בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OK בואי נבדוק את השטח
רענן,
01/02/05 13:39
|
נתחיל מבתי הסוהר, כמה סוחרי סמים דתיים ישנם שם? מכוני גמילה, כמה דתיים נמנים על מקריהם? והרשימה עוד ארוכה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל מה את מדברת?
שושי,
02/02/05 09:11
|
החברה שלכם יודעת טוב מאוד איך להסתיר כל מקרה קטן של אלימות. אלימות כלפי נשים, ילדים ובכלל. אונס בתוך המשפחה נשמר בסודי סודות ובדרך כלל מושתק .
וחוץ מיזה , הייתה כתבה גדולה על נערים מסוממים הבאים מארה''ב ,בכדי לברוח מהסם שם ומדרדרים כאן בישיבות החרדיות בלא מפריעה .
אז, באמת תפסיקו. גם לחילונים וגם לדתיים יש בעיית סמיים. והאלימות נמצאת גם כאן וגם שם. גם לחברה החילונית וגם לדתית יש צדדים יפים, שראויים לציון.
אסור לשפוט אף צד . כי בכל חברה יש את התפוחים הרקובים שלה, וכחברה צריך לעבוד יחד ,בכדי להוציא את אותם נגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלמית גאה ומושתנת
אלימלך פירר דוס,
פרזיט,
01/02/05 15:02
|
אולי יש לך שם של פורץ חרדי., אולי של שודד בנק חרדי . אולי של רוצח זקנה בשביל כסף.. או זקן לגנוב את גימלתו.. רק תורת ישראל יודעת לחנך ולרסן יצרו של אדם .עם רקורד של אלפי שנים. ולא מקרה הוא שאין רוצח חרדי מיום פרוץ המדינה.. ראו את בתי הספר הרקובים שלכם והחינוך האלים עם ייאוש בעניים שבקלות הופך לרצח בעניים.. לעומת העם החרדי ,.שבעיר בני ברק אין תחנת משטרה.. דמיינו תל אביב שעתיים ללא משטרה לחתולה יהיה מסוכן לשוטט ברחוב.....ימותו הקנאים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת רוב הרוצחים הם חרדים
ל"ת
אין רוצח חרדי,
ימותו הקנאים,
01/02/05 14:50
|
|
 |
אוהו כמה שאתה טועה..
ירושלמית,
ירושלים,
01/02/05 14:34
|
כנראה שאתה ממש- אבל ממש- לא מודע לעובדות: רק שבוע שעבר התפרסמו שני מקרי אונס במגזר החרדי (תדפדף בארכיון העיתון אם אתה לא מאמין ), הם רודפי בצע כסף בצורה שפשוט לא תאמן (ותאמין לי- אני עובדת איתם), ולעיתים הם משיגים את מבוקשת בדרכים ''לא בדיוק כשרות... אז אל תקשקש לי על בתי סוהר- קודם תבדוק את הנתונים! אוכלי החינם הללו משחיתים את המדינה וגורמים לקרע הגדול ביותר שקיים במדינתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
טוב שאין שלום...
חילוני,
01/02/05 00:43
|
השנאה לחרדים פה מזכירה את אירופה בשנות השלושים.
נו, וזה כאשר אין שלום עם הפלסטינאים...
אם יהיה שלום חס-וחלילה, לא אתפלא אם מפלגה כמו ''שינוי'' תחליט לעבור מדיבורים - למעשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נראה לי
עוד חילוני,
01/02/05 19:26
|
ואתה חושב שהסכסוך הישראלי-פלשתינאי מונע הסלמה של הסכסוך החילוני-חרדי ?
אני חושב שכל אחד מהסכסוכים בנפרד מלבה את השני, ומהבחינה הזאת הסכסוך הישראלי פלשתינאי ''מחמם'' הרבה יותר את הישראלי הממוצע מאשר הסכסוך החילוני-חרדי.
במילים אחרות נראה לי שהמצב בדיוק הפוך. אם הסכסוך הישראלי פלשתינאי לא היה קיים, אני בספק אם הסכסוך החילוני-חרדי היה מגיע לאין שהוא הגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נראה לי
עוד חילוני,
01/02/05 19:17
|
ואתה חושב שהסכסוך הישראלי-פלשתינאי מונע הסלמה של הסכסוך החילוני-חרדי ?
אני חושב שכל אחד מהסכסוכים בנפרד מלבה את השני, ומהבחינה הזאת הסכסוך הישראלי פלשתינאי ''מחמם'' הרבה יותר את הישראלי הממוצע מאשר הסכסוך החילוני-חרדי.
במילים אחרות נראה לי שהמצב בדיוק הפוך. אם הסכסוך הישראלי פלשתינאי לא היה קיים, אני בספק אם הסכסוך החילוני-חרדי היה מגיע לאין שהוא הגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
סטודנטים בכיינים
ישראלה,
01/02/05 00:13
|
הגיע הזמן להפריד הדת מהמדינה. הסטודנטים בכל העולם הנאור פועלים מפגינים משנים ולוחמים על זכויות האדם והאזרח. הם היחידים שיכולים לשנות משהוא במדינה הזו שכל החלטה חשובה קודם כל הולכים להתייעץ עם הרבי. אני מכבדת את הדת אבל שתהיה במקום שמתאים לה ולא השלטת המוחלטת במדינה - ראו מה קורה בכל תחום חשוב ואם זו דמוקרטיה אז אני צנצנת. אז תפסיקו לילל ועשו מעשה. חברת אגד היא עוד גרורה של השלטון ברומס הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אגד- ''כשר למהדרין''
ל"ת
א,
01/02/05 00:00
|
|
 |
74.
צריך להלחם בחזרה
סטודנטית,
רחובות,
31/01/05 23:51
|
לדעתי חייבים להלחם בחזרה. הכוח של החרדים זה ביכולת שלהם להתארגן. גם אנחנו הסטדנטים מרחובות שמשתמשים בקו צריכים לעשות משהו. בתור התחלה אפשר לעלות על קו 319 בלבוש מנימלי וליסוע איתו עד לבני ברק. לעשות משמות ביקיני על הקו, ואז החרדים ילחצו על חזרה למתכונת הישנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בראוו עלייך !!!!!
ל"ת
אריה,
01/02/05 08:11
|
|
 |
רעיון גדול
סטודנט,
רחובות,
01/02/05 01:06
|
|
 |
כן סעו עם ביקיני אני אשמח להסת
ל"ת
jak,
01/02/05 02:07
|
|
 |
73.
ל-אאא
אני,
באוניברסיטה,
31/01/05 23:48
|
למרות שלא מגיעה התייחסות בכלל לדברי השנאה שלך, אתה ממש דרשת תשומת לב עם כל התגובות שלך לכולם, אז מסכן, בוא נתייחס אליך. לדעתי למרות שאתה כאילו מגן פה על חרדים אתה בכלל לא חרדי, אולי בקושי דתי, לדעתי אתה סתם רושם פה כדי לעצבן, אז יאללה לך לישון, שלא תפספס מחר את האוטובוס של אוהבי הגברים 318. אני בכל מקרה אצביע שינוי גם בבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הגיע יום התשלום
mongo,
השרון,
31/01/05 23:43
|
יש להחרים את אגד, פשוט לא לנסוע באוטובוסים שלהם, ימי מחאה מאורגנים, לתת לאגד להרגיש שהמדינה זה לא רק חרדים. החרימו את האוטובוסים של אגד. הם מבינים רק כסף, תכו בהם איפה שהכי כואב להם, בכסף!!! יש להעדיף כל דרך אחרת, יש לארגן מוניות במקום האוטובוסים. הפוליטיקאים המושחטים מכרו אותנו לחרדים?, אנו נתארגן לבד!, בלעדיהם!. תגישו לא לאגד, תגידו לא לכפייה הדתית, תגידו לא לשחיטות הממסדית. הגיע יום התשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל זה אומרים'' דפוק את אגד''
ל"ת
שנאת עולם לעם,
עולם.,
01/02/05 00:49
|
|
 |
כל הצפונבונים מהשרון
מחרימים את אגד,
01/02/05 00:14
|
|
 |
71.
הטרמפיסט רוצה לקבוע את המסלול
מיקי,
31/01/05 23:39
|
לכל המתלהמים ומחפשי הסיבה לניגוח החרדים. לפני שדנים בנושא צריך לציין את העובדות. לפניי מספר שנים בשביל להגיע לבני ברק מהשכונות הדתיות של רחובות (ישנם 5 ריכוזים כאלו) היה רק את קו 317 עם תדירות מאוד נמוכה שבקושי ידעו את הזמנים שלו. הציבור הדתי היה שבוי בידי חברת חאפרים, שנתנה שירות גרוע מאוד. לאחר שהיתה תקרית של מכות בין נהג של החברה החאפרית לאחד הנוסעים הגיעו הדברים לידי כך שיזמו קו של חברת אגד על בסיס הקו של 317 ולאט לאט התחילה להתגבש קבוצת הנוסעים בקו זה שנתן מענה יפה לצרכים של הקהילה הדתית. בעת הקמת הקו היו ויכוחים גדולים בין מארגני הקו האם לעשות תחנה בבר אילן גם מהסיבות שמצוינות בכתבה. לבסוף הכריעו שכן יהיה תחנה בככדי להוסיף עוד פוטנציאל של נוסעים בכדי שיגיעו לרווחיות הקו. בעת הקמתו דיברו על בערך 30 נוסעים לאוטובוס דבר שלא יגרום הפסדים לאגד. בפועל נוסעים בו הרבה יותר ויש שעות שיש יותר מ - 70 נוסעים כך שהקו נהיה רווחי ביותר. נוסעי בר אילן אם כן הם רק טרמפיסטים לקו זה שמטרתו אחרת כמו שמצויין בכל התגובות יש תחבורה סדירה של 164 שמגיע לאוניבסיטה, רק מה זה לוקח יותר זמן. אז מה רוצים הסטודנטים לנצל את השירות הנח שנעשה בשביל הציבור הדתי ולא מוכן לקבל את הדרישות הלגטימיות של קו לציבור ייחודי. בפועל מה שקרה שאכן בימי הקיץ המצב היה לא נעים לפעמים בלשון המעטה, בעיקר בגלל ילדים צעירים של הציבור הדתי שנסעו באוטובוס ונחשפו לדברים לא טובים. בנוסף מי שיודע מה קורה בשעות אחר הצהרים במחלף ההשתלבות של המכוניות שמגיעות מקרית אונו וצריכות להכנס לכביש השירות הצמוד לאוניברסיטה ובמגביל גם קו זה צריך לעבור ליד האוניברסיטה לפעמים בשביל נוסע אחד או שניים היה עיכוב של בין 20 ל - 25 דקות. שכל אחד מהמגיבים יחשוב לעצמו שהוא רואה את כל התחבוה זורמת יפה לכיוון מחלף גהה וגם התחבורה לבני ברק זורמת ובנוסף מרחובות לבני ברק זה 20 דקות ולעבור את כביש השירות של בר אילן זה גם 20 דקות זה נשמע הגיוני ??? הציבור אינו טיפש לפעמים היה אפשר להתפוצץ מכך שבשביל 2 נוסעים מעכבים ציבור של 40 50 איש שנוסע לסידור דברים חשובים וכן שמחות ועוד. זה קו שנבנה על-ידי הציבור החרדי ונועד לשרת אותו והוא ורק הוא יקבע מה הם הצרכים שלו ולא הטרמפיסטים יקבעו את צורכי הקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטודנטית בבר אילן
שרון,
01/02/05 09:25
|
לך אין כל זכות לקבוע לחברה ציבורית שנועדה לכלל הציבור את מי להסיע ואת מי לא. אנחנו לא אירן . ואוניברסיטת בר אילן היא אוניברסיטה שבה לומדים חילונים ודתים כאחד. ולא זכורה לי כל בעיה עם צורת הלבוש או עם צורת הישיבה המשותפת.
חברת אגד נועדה לשרת לא רק את הציבור הדתי חרדי במדינת ישראל. ישנם גם סטודנטים שבאים כדי ללמוד ולהכשיר את עצמם, לעצמאות כלכלית.
בניגוד לציבור החרדי שממול - בני ברק, שהמדינה צריכה לפרנס אותו.
אז, בבקשה ממך קפל זנב ותחזור למקום שבאתה מימנו.
לא כולם יכולים להרשות לעצמם רכב פרטי . ולא כל סטודנטית בגופיה פרחה.
סטודנטים צריכים לעבוד קשה כדי לפרנס את עצמם בנוסף לשכר הלימוד הגבוהה והוצאות המחיה היום יומיות וכמובן ימיי מילואים . שלציבור שלכם אין אפילו מושג מה זה .
אז, אם כל הכבוד , אנחנו עדיין במדינה דמוקרטית. ולכל אדם יש את הזכות לנסוע בקו אוטובוס של חברת אגד. גם לסטודנטיות בגופיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסטודנטית מבר מינן
ארז,
01/02/05 16:06
|
אים לא הבנת קו זה נועד מלכתחילה לשרת את הציבור החרדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כותבים בלי יוד
ל"ת
רוני,
02/02/05 09:16
|
|
 |
תגובה לשרון
מיקי,
01/02/05 10:40
|
לפני שאת מתלהמת ובאים לדון בנושא מהשקפה דתית תעני על השאלות שהצגתי, מדוע את לא יכולה להיות ענינית.
ואלו הן השאלות בקצרה:
1) לכם יש עוד אפשרויות תחבורה.
2) הקו אינו קו עתיק יומין שמישהו בא והשתלט עליו זה קו שנבנה ע''י הציבור הדתי ובעיקר לשירותו מדוע אין לו זכות לקבוע את צרכיו.
3) האם גם בחופשות אתם מוכנים לממן את החלק היחסי מעלות הקו באותה תקופה שאתם לא תסעו בו.
4) האם זה הגיוני שבשביל להוריד 2 נוסעים ואפילו נאמר 7 נוסעים צריך להתעב את אותו זמן נסיעה מרחובות עד בני ברק בשביל להכנס למחלף, מה עם הנוחות וחוסר ההתחשבות ב - 50 נוסעים אחרים שבכלל יעדם אחר.
5) הרי נתנו לכם מספר פתרונות באותו קו 318 חוץ מה 164 שמשרת אתכם, ובנוסף מעכשיו יש קו שיצא פעם אחת ביום נדמה לי ב - 7 וחצי בערב ישיר מהאוניברסיטה אז מה אתם כל כך מתלוננים, מה התלבשתם עלינו, תסעו כמו שנסעתם כל השנים. מה העונש שלנו שאתם קרובים לבני ברק. תנסו להסתכל על זה באופן אוביקטיבי ולא רק בעינים של דת ומדינה.
תארו לעצמכם שהיה גשר כניסה חדש לבני ברק מאיזור הגשר שיוצא מקרית אונו האם גם אז היה דרישה שהקו יעבור דרך בר אילן ולא יכנס ישר לבני ברק, הרי הקו הוא רחובות - בני ברק ותו לא, תתאימו עצמכם למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם עליות?
שרון,
01/02/05 12:17
|
למה הקוים המיוחדים לחרדים של אגד יותר מוזלים? מה קרה? למה רק לכם מגיעה? למה צריך להתשב רק בכם? אתם והמסכנות שלכם. נמעס!!!! לא כל הסטודנטים עשירים. הרבה מאוד מחבריי הסטודנטים עובדים קשה מאוד ולא לכולם יש רכבים. יש עוד קו נוסף לבר אילן שיכול להביא את הסטודנט ליעדו , והוא של אגד-חברה ציבורית. או שאני אחזור על זה שוב, אגד-חברה ציבורית. אז, זכותו כמו כל אזרח במדינה הזאת לנסוע בקו הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב לי שסטודנטית לא מסוגלת
אלי,
01/02/05 15:06
|
לכתוב לענין.
מיקי הסביר את הנושא בצורה יפה. במקום לענות לו ענינית את רק תקפת בצורה מכוערת.
ככה לא מנהלים דיון תרבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
להפסיק לנסוע באגד
אלמונית,
הרצליה,
31/01/05 23:19
|
אם אגד שומעת את תכתיבי החרדים - פשוט כל הצבור צריך להפסיק לנסוע באגד................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, בטח
זה פשוט מאד,
01/02/05 00:12
|
קמתי בבוקר ושאלתי את עצמי: ''היום, אני מעדיף לנסוע באוטובוס צפוף ולא נח שבשבילו אני צריך ללכת חמש מאות מטר בגשם עד התחנה, ואח''כ עוד שלושמאות מטר מהתחנה לעבודה, או במכוניתי, עם הדיסקים והחימום שלי?'' בטח באוטובוס. אבל רק בגלל שאני מחרים את אגד נסעתי במכונית שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
let the Haredim walk
David,
31/01/05 23:15
|
There is no reason why Eged be manipulated by a bunch of Haredim - if they dont like to share a bus with the secular passengers they could walk. This will do them the world of good as the dont do any work (apart from making babies...) and most of them are obese
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
החרדים פרזיטים ומדכאי נשים
רונית,
תל אביב,
31/01/05 23:05
|
|
 |
ובכן
אאא,
31/01/05 23:22
|
רוב הנשים החרדיות נשואות עם ילדים. יש שם מעט מאד חד הוריות,מעט מאד נשים שצריכות לעבוד בזנות,בחשפנות,בסרטי פורנו כדי להתפרנס. אני לגמרי לא בטוח שמצבה של האישה החילונית יותר טוב. חיי האישה החילונית יותר נוחים,אבל פחות טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הגבר החילוני עוסק בזנות?
רונית,
01/02/05 03:02
|
התגובה שלך פרימיטיבית ומלאה הכללות מטופשות. נשים חילוניות הן חופשיות לעבוד באקדמיה, במחקר, ברפואה, במסחר, בעסקים, במשפט וכן הלאה וכן הלאה. נשים דתיות יכולות רק להוליד בשרשרת, לחיות בעוני וקצת לעסוק בהוראה אם הבעל מרשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80% religios women work
ל"ת
u r an idiot,
01/02/05 15:19
|
|
 |
אף אחת לא מוכנה לשלם לי...
ל"ת
אריה,
01/02/05 08:16
|
|
 |
67.
ממתי חרדים צריכים לנהל את אגד?
חילונית,
ממרכז הארץ,
31/01/05 22:53
|
הדבר בכלל לא תמים. כנראה שלאגד יש אינטרסים כלכליים עם החרדים, לכן היא נותנת לחרדים לנהל את אגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה סטודנטים צריכים לנהל
אאא,
31/01/05 23:21
|
את אגד? יש לסטודנטים קווים אחרים,כמו 164. לחרדים יש קווים מיוחדים לבני ברק כמו הקו הנ''ל או קו 400 מירושלים לבני ברק שגם כן עוצר בבר אילן. תעלי על קווים אחרים ותפסיקי להתעלק עליהם. לנוכח הטיעונים המפגרים של אלה המכנים עצמם סטודנטים,אין ספק שיש ירידה חדה ביותר ברמת האקדמיה בישראל. או שמא מדובר רק בבר אילן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ,החרדים הנאורים
שושי,
01/02/05 10:16
|
אתם לומדים בבתי ספר שלא רוצים להכניס טיפת שינוי. הילדים שלכם חוץ מדברי תורה לא יודעים כלום על החיים. אז, אתה מדבר על סטודנטים בבר אילן?! הם לומדים ומתפרנסים בכוחות עצמם. מה הציבור החרדי עושה?! חיי על חשבון המדינה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
בוא נראה מה טומי יעשה
קובי,
31/01/05 22:48
|
טומי אם אתה טוען שאתה לוחם הצדק והשיויון בוא נראה מה תעשה , בזמנו שהדוסים הרימו ת'אף בכביש בר אילן פעילי שינוי ( ללא טומי וחבריו ) הגיעו בכל שבת והפגינו בכביש , אז טומי זאת ההזדמנות שלך להראות לנו שגם החילונים יכולים להתאגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
Nimass kvar me-ha-studentim
ALEX,
Central,
31/01/05 22:45
|
מדובר בנסיון של students לנהל את המדינה. הם אפילו לא חצי מהאוכלוסיה אבל מתנהגים כאילו הם הרוב המוחלט.הכי עצוב זה שכולם מתרפסים בפניהם ומנסים לרצותם. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה. 'אגד' היא חברה ציבורית ולא קיימת כדי לשרת רק את students.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
טוב שאין שלום...
חילוני,
31/01/05 22:44
|
השנאה לחרדים פה מזכירה את אירופה בשנות השלושים.
נו, וזה כאשר אין שלום עם הפלסטינאים...
חס-וחלילה, אם יהיה שלום, לא אתפלא אם מפלגה כמו ''שינוי'' תחליט לעבור מדיבורים - למעשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק לחרדים
אאא,
31/01/05 23:18
|
גם למתנחלים ומזרחים. אם שינוי ינסו משהו,הם יגמרו כמו שההורים שלהם גמרו באירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריסת חינוך חילוני הוא הגורם
ל"ת
לשנאת האומה,
החרדית,
01/02/05 00:53
|
|
 |
63.
זה קו לבני ברק לא לאוניברסיטה
הצופה,
31/01/05 22:39
|
לא לאוניברסיטה. לטוניברסיטה יש קו אחר. לכן את הקו הזה שהוא קו מדרין שנוסע לבני ברק הסיטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את החילוני לא מעניין העובדות
ל"ת
המטרה שנאה....,
01/02/05 00:51
|
|
 |
62.
מיכל לשלטון
מושיקו, 31, עני,
31/01/05 22:35
|
באתי כדי לשבח את הסטודנטית היקרה מיכל לנדא הנלחמת את מלחמת כולנו. החרדים הם מיעוט ומי הם שיקבעו לנו מה לעשות ואיך לנסוע. מיכל, חיזקי ואימצי. זוהי מלחמה חשובה יותר מהמלחמה בהתנתקות. אם תירצי לרוץ לכנסת, אצביע עבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכן
אאא,
31/01/05 23:17
|
לדעתי יש יותר חרדים מסטודנטים,כך שאתה המיעוט. לך יש קווים אחרים כמו 164.להם יש קווים שמגיעים לבני ברק ללא אלטרנטיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולי בוכה
כועסת,
רחובות,
01/02/05 01:14
|
ממש רחמנות - החרדים הקומבינטרים הגדולים ביותר בתבל! ב318 כל עלמה ענוגה צדיקה וטהורה בת 34 משתמשת בכרטיסיות נוער שעולות חצי מחיר. עם של תחמניםםםםםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Minority Rights
Los Angeles,
31/01/05 22:55
|
A democracy means that we preserve the rights of the MINORITY.
In America they understood it over 250 years ago and it is part of the American constitution.
Also keep in mind that within the near future the riligious will be the majority and you will be the minority in this county. Something to think about...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stay in l.a
israel,
jerusalem,
01/02/05 01:57
|
|
 |
61.
אין גבול לחוצפה החרדית!!
אורי,
חיפה,
31/01/05 22:31
|
|
 |
60.
מישהו שם לב ש
אלעד,
ישראל,
31/01/05 22:23
|
יהודים שונאים יהודים. אבוי לנו,חבר'ה,מה עם קצת התחשבות.מה אם כל צד ינסה לקבל את טענות האחרת,אולי יש דרך. בואו נתאגד ונניח לאגד ולכסף- להפיל אותנו לתחתית. אין כאן מי צודק מי טועה יש מצב נתון הדורש פשרה. חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הרי קוי מהדרין הוקמו לחרדים.
רחלי,
31/01/05 22:18
|
זכותם המלאה ליסוע בהסעות שלהם כרצונם. מה רוצים מהם ? שומעים את המילה חרדים וכבר קופצים. האלו?! תירגעו. הצדק איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
סטודנטית,
רחובות,
31/01/05 23:55
|
הצדק ממש לא איתם, לא מדובר בהסעות פרטיות שלהם אלא בקווים ציבורים של גד. מדובר בחרדים אשר גרים באזור מעורב והאנשים שעולים לאוטובוס לאוניברסיטה זה אנשים אשר גרים איתם באותו הרחוב. מדובר בקו אשר מאוד נוח לסטודנטים ובשעות מסוימות הם אף ממלאים את הקו. אין שום סיבה בעולם שהם יחסמו מסטודנטים לעלות ''זה נהנה וזה לא חסר'' כל הטענה על לבוש לא צנוע היא מוזרה בעיני משום שהבנות אינן יושבות לידם, והם בכל מקרה רואים אותנו עוברות מתחת לבית שלהם כי הם גרים בשכנות אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לא אוגן
viktor,
arad,
31/01/05 22:15
|
אני לומד באוניברסיטה בר אילן זה לא אוגן ש ''אגד'' טיטן לחרידים את הקו זה רק ביגל שהחרידים לא מרוצים מהלבוש של הסטודנטים אם הם לא אוהבים את הלבוש שלנו אז ש לא יאלו איתנו באותו אוטובוס הם הרי לא אוהבים את הלבוש שלנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
בועז,
31/01/05 22:32
|
אתה לומד באוניברסיטה? החוג הראשי שלך זה איך לכתוב מילה ב7 שגיאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לומד לשון באונ'?
?,
31/01/05 22:30
|
''אוגן''...ה ו ג ן
''יאלו''... י ע ל ו
''טיטן''... ת ת ן
סתם שתדע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חוצפה חרדית!!!
סטודנטית,
31/01/05 22:13
|
אני סטודנטית דתייה בבר אילן, לכל החכמים שמספרים על 164 הקו הזה לא עובר בשכונות המזרחיות של העיר מה שמחייב אוטובוס נוסף לעיר, בנוסף המסלול שלו ארוך לאין שיעור. אוי ואבוי לחרדים אם הם לא מצליחים להתגבר על היצר שלהם לראות בחורות שיקימו לעצמם גטו חרדי ויתנתקו מהארץ! אך מה שעצוב יותר הוא שכולנו נכנעים לחרדים ולרצונות שלהם ורק יודעים לדבר אך לא לבצע ולנציגי הסטודנטים כדוגמת מס 45 מי אתה? ונציג של איזה סטודנטים אתה בדיוק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קו 164
אאא,
31/01/05 23:14
|
יוצא מהתחנה המרכזית ברחובות ומגיע לשער הראשי של בר אילן. המסלול מכיל לא מעט תחנות,אבל הוא המהיר ביותר שאפשר,פחות או יותר. יש לך גם מוניות. הקו שעליו מדברת הכתבה מיועד לתושבי בני ברק בדיוק כמו קו 400 שמגיע מירושלים לבני ברק ועוצר בבר אילן. יש לחילונים מספיק קווים,גם מירושלים לבר אילן וגם מרחובות לבר אילן.תעזבו את החרדים בשקט. תפסיקי להדחף. לך יש אלטרנטיבה להגיע לבר אילן,לחרדים (שהם הרוב המוחץ של הנוסעים בקו) אין.
אה כן,אם את רוצה לחיות כמו באירופה,תהגרי לשם. ישראל לא קמה כדי להיות סניף של אירופה במזרח התיכון. אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה בדיוק צריך אלטרנטיבה?
עופר לנדא,
רחובות,
01/02/05 09:47
|
הסטודנטים לא מבקשים אלטרנטיבה. נוח להם עם הקו הקיים, גם אם הוא מגביל אותם בכך שהוא מפריד גברים ונשים - אפילו אם מדובר בזוג נשוי שמעוניין לשבת יחד.
מי שמבקש את השינוי בקו הוא החרדים, כלומר הבעיה היא עם החרדים ולא עם הסטודנטים - אז אם לחרדים יש בעיה - שלא יסעו בקו במקום להפיל את הבעיה על מישהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
דוסים
גדעון,
31/01/05 22:04
|
|
 |
55.
זה פשוט מרגיז...
חילונית גאה,
חיפה,
31/01/05 21:59
|
מעניין מה היה קורה אם זה היה קורה להיפך. איזה הפגנות של חרדים היינו רואים לנגד עינינו המשתוממות. הרי להם מגיע הכל. וזה פשוט מרגיז. מעניין איך הם היו מגיבים על קו חילוני רגיל בשכונה חרדית. הרי הם היו מתפחלצים מחוסר הצניעות של הקו ומחוסר התחשבות ברגשותיהם, מעניין, רק ברגשותיהם צריך להתחשב כל הזמן... אני לא נגד אמונה דתית. אני נגד כפיה דתית. החבר'ה האלה מאמינים שיש להם מונופול על האמת וזה ממש לא נכון. אם הייתי מספרת לכם על כל מיני ניסיונות להחזיר אותי בתשובה כבר הייתם מבינים למה כוונתי. רוצים קו מיוחד בשבילהם???? שישלמו!!! אגד לא צריכה לממן אותם... המדינה לא צריכה לתת להם את השירותים הללו. אם הם רוצים - שיקימו חברה משלהם שתסיע אותם ובא לציון גואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-55
אבי,
31/01/05 22:19
|
חלק מהחרדים רוצה קווים פרטיים, אכן יש קווים פרטיים של החרדים בכמה מקומות בארץ (מה לעשות שמשרד התחבורה לא מאשר קווים פרטיים - הכל תלוי במונופולים / מכרזים).
החרדים אכן משלמים!!! והרבה ! אחוז המשתמשים בתח''צ מהציבור החרדי גבוה בהרבה מייחסו באוכלוסיה! המדינה לא ''נותנת'' להם, תפסיקו להשמיץ!!! אגד רוצים רק להרוויח וזה השיקול היחיד שעומד לנגד עיניהם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה נכון אילו הם היו משלמים
עופר לנדא,
רחובות,
31/01/05 22:31
|
אבל עובדתית - בקווים הללו - וזה כולל את 318 - מוכרים להם ''כרטיסית נזקק'' שעולה רק חצי מחיר ושאמורה להימכר לעניים בלבד - ולא למי שבחר להיות מובטל ובטלן מרצונו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מדינת ישראל מדינה אנטישמית
קובי,
31/01/05 21:58
|
רמות ההסתה והתעמולה השמאלנית/אנטי יהודית בארץ לא מביישת אף מדינה אירופאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי, אתה צודק.
ל"ת
חילוני,
31/01/05 22:31
|
|
 |
53.
החרדים צודקים יש את 164
אאא,
31/01/05 21:46
|
מרחובות לפ''ת שכולל גם מוניות. שם החילוניות יכולות להתלבש כמו נערות ליווי מבלי שזה יפגע ברגשות אלה שחושבים שבחורה לא צריכה להתלבש כמו כוכבנית פורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא כוכבות פורנו
סטודנטית,
רחובות,
31/01/05 23:58
|
ממש לא לגבי הסטודנטיות שעולות על הקו הזה. אני משתמשת בקו הזה יום יום והדבר הכי פחות צנוע שנתקלתי בו זה ג'ינס וטי שירט. מה עוד כפי שכבר כתבתי למעלה מדובר באוכלוסיה שגרה איתם באותם השכונות כך שלא ניתן לומר שהם לא רואים את זה בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסקנה: החרדים לא שולטים ביצר
ל"ת
עדי,
תל אביב,
31/01/05 23:07
|
|
 |
סטודנט
מיקי,
31/01/05 22:19
|
האמת שאף פעם לא ראיתי סטודנטיות (וסטודנטים) שמתלבשות כמו כוכבות פורנו... (כלומר בלי בגדים) אבל כניראה שזה ממש מדליק אותך לראות קצת עור מהרגליים ושיער אמיתי (לא פאה). אני רק מקווה שאתה לא גומר מהמראה ה-''נועז'' הזה. תשתדל גם פחות לגלוש ברשת כי פה אתה חשוף לחומר ממש פורנוגרפי (יחסית ללבוש המדובר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי זה לא מפריע
אאא,
31/01/05 23:09
|
אבל סטודנטיות ישראליות אכן לבושות כמו שחקניות פורנו. שחקניות פורנו מסתובבות רק על סט הצילומים ללא בגדים. יתר הזמן,סתם פרובוקטיבי,צעקני ודי זול (לא מבחינת המחיר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
איך אגד מאפשרת אפלייה כזו!?!
סטודנטית,
31/01/05 21:42
|
|
 |
51.
ככה זה בישראל ...
AdamE,
31/01/05 21:40
|
מי שתורם לה פחות מכולם, מקבל בסופו של דבר יותר מכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
רדו מהחרדים ! די להסתה !
אבי,
31/01/05 21:39
|
|
 |
צודק בהחלט, אבל...
עופר לנדא,
רחובות,
01/02/05 09:48
|
גם לסטודנטים יש את הזכות המלאה לנסוע באופן שנוח להם, ואין שום סיבה שבגלל שזה לא נוח לחרדים - ידפקו את הסטודנטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
סטודנטים!! התמרדו- אל תסעו באג
ד.ג.,
גני תקוה,
31/01/05 21:39
|
בכל העולם מחרימים חברות כמו אלה ובמיוחד אתם הסטודטים דור העתיד - אל תשתקו . קומו והחרימו את אגד - בעלת המונופול על החיים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרם נוסעים
י.בן חיים,
31/01/05 22:12
|
מה הבעיה אני קורא לכל הנוסעים הניפגעים להחרים את אגד ישנם חלופות מוניות וחברות מיתחרות ושאגד ישארו עם החרדים ווניראה אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע שקודם סטודנטים יתלבשו
ל"ת
שיבי,
ב''ב,
31/01/05 21:57
|
|
 |
ואולי להיפך????
חילונית גאה,
חיפה,
31/01/05 22:13
|
די!!!!!! חברים אנחנו לא באיראן ולא בערב הסעודית. כאן כל אחד יכול להתלבש איך שבא לו. ואם לא יאה לכם לראות רחמנא ליצלן סטודנטית עם חולצה קצרה, תסתכלו על הנוף, אי אפשר לחיות כשמכתיבים לך כל הזמן מה לעשות. ובעיברית - צאו לי מהפיתה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחילונית
חילוני גאה וחרמ,
31/01/05 23:22
|
אחחח כמה שאת צודקת תאמיני לי חבל שאני לא נוסע בתחבורה ציבורית בקו שלך ובשעות שאת נוסעת הייתי רוצה לשבת ליידך אם אפשר מולך תוך כדי נסיעה ולהביט על החולצה הקצרה והחושפנית שלך בזמן שהאוטובוס מקבץ על פסי ההאטה . . . אוחחח הייתי נותן מרפק לאיזה חרדי ושואל אותו '' נו מה אתה אומר ? איך הציצים שלה '' . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
דוסים דופקים דוסים
אבי,
נתניה,
31/01/05 21:34
|
למי שלומד במכללה הדתית ''בר אילן'' הקרויה מסיבות תמוהות ''אוניברסיטה'' פשוט לא מגיע משהו טוב יותר.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שישכרו
אלי,
השרון,
31/01/05 21:32
|
שהסטודנטים ישכרו קוו פרטי ואז מיד אגד יחזור בו מהשינוי בתואי הקוו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חרדים עופו מהארץ!!!!!
זוהר,שינוי,
נתניה,
31/01/05 21:23
|
נמאס לנו מכם!!! סוגרים מסעדות בנתב''ג זורקים את הסטודנטים מהאוטובוסים לא עובדים לא משרתים לא משלמים מיסים!!! אתם ממש רחוקים להיות אחים שלי!!! אתם לא יהודים אתם מוצצי דם!!!!! החילוניים כמו סמרטוטים נכנעים לחרדים עד מתי???????? אני החרמתי את אגב כבר מזמן אחרי אפלייה בקו ירושלים! אנשים סעו במוניות!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניה עיר פשע ללא הפסקה
חוץ מלניאדו של,
הדוסים,
31/01/05 21:58
|
כחרדי שעובד קשה לפרנסתו ומפרנס בתי סוהר מפוצצים בתוצרת חינוך חילוני רקוב. את רכושי מבטח במממון רב מפחד חילוני שיפרוץ לביתי או יעלים את רכבי ... ככזה איני פוחד להכריז שלי ולארצי נמאס מרקבון חילוני .מהאלימות סמים רצח יום יום .כולל שופט .ואונס קבוצתי ויאוש ראשי המערכת.. בדיחה גרועה לבקר עם חרדי שאינך מגיע לקטן שבהם במוסריות וביכולת להאבק ביצרים שליליים.... הסתכל במראה בטרם בקורת על עם אחר......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשקר: רוב החרדים לא עובדים!
ל"ת
עדי,
תל אביב,
31/01/05 23:02
|
|
 |
איך אתה מעז
דויד מלך ישראל,
31/01/05 22:55
|
איך אתה מעז להטיף לחילוניים על מוסריות כשאתם, החרדים, בוגדים וצבועים לאומה כולה! אברהם אבינו היה מכניס אורחים ואתם, יורקים וזורקים אבנים על כל מי שמתלבש שונה מכם. תופסים אותכם אצל זונות, עושים אורגיות ,מכים נשותיכם וגונבים! כן, גונבים! תיזכר באבוחצירא! אתם לא משלמים מסים אז על איזה מימון בתי סוהר אתה מדבר?! רק יודעים להתלונן ולקחת, להתמסכן ולכפות! אתם חיים בחשיכת בורותכם וזו זכותכם, אבל לרגע אל תחשבו שיש לכם זכות לשפוט אנשים מודרנים ! על גבינו אתם קיבלתם זכות לחיות לפי אמונתכם, אל תירקו לבאר ממנה אתם שותים! תתבישו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוחצירא חרדי?חחחחחח נבער
ל"ת
לב לביוב דוס,
העשיר במדינה,
01/02/05 00:47
|
|
 |
ש''ס חרדים טמבל!
ל"ת
רמי,
01/02/05 02:06
|
|
 |
אתה באמת מתבטא כמו זוהר
ברלב,
31/01/05 21:43
|
|
 |
אולי תהיה נחמד ותעוף אתה
ל"ת
אריה,
בש,
31/01/05 21:34
|
|
 |
45.
תגובה
ת,
חולון,
31/01/05 21:23
|
כאחד שהיה בצוות הדיונים אני אומר לכם כי ההסכמה באה על כל הצדדים כולל נציגי הסטודנטים אז עכשיו שלא יבכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
טוב שההגה בידיים של אגד
שמוליק,
ר''ג,
31/01/05 21:20
|
אחרי זה מתפלאים למה אנשים מעדיפים את הרכב הפרטי על התחבורה הציבורית.
ראה ערך כפיה דתית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אז בואו נתנתק - גוש דן לחילוני
אריה,
בארשבע,
31/01/05 21:09
|
וירושלים לחרדים . שתי מדינות לשני עמים . לא צריך את הכסף החילוני .
נ.ב - כל חילוני צריך להזדעזע מהלבוש . אחר-כך שיש אונס [ שמבוצע ב99% ע''י חילוני ] כולם בהלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you don`t need money???
guy,
new zealand,
31/01/05 21:57
|
you assholes~ all you do in this country is taking money, becaus you don`t work! get a job!
b.t.w- every woman can dress like she wants, and nobody has the right to do enything to her. a woman has the right to go NAKED in the street without someone attack her. the ''right'' to do that, or the ''reson'' for attacking is not to blame in outfits, but the SICK MIND of SCUMBAGS....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ואני לא מוכן (המשך...)
המלובש,
בטעם,
31/01/05 20:52
|
לסוע עם אנשים לבושים בשחור - זה גורם לי שחור בעיניים ורע כל היום - אבקש להתלונן באגד על הלבוש הקודר וחסר הטעם ולהכריח אותם להתלבש באופן שלא יפגע ברגשותיי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אהלן חבר'ה
חומייני,
אירן,
31/01/05 20:38
|
אני מגיע לארץ עוד מעט, בנתיים עושה סידורים אחרונים... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אני לא נוסע באגד השנואה עלי
יעקב,
נתניה,
31/01/05 20:38
|
אני חושב שחייבים לעודד עוד ועוד מוניות שירות בכל מקום ולדפוק את אגד ככל האפשר.
אני ממש נהנה לראות את אגד מפסידים מליונים בקו ת''א נתניה. אני נוסע רק עם מוניות השירות של ''מרכז'' ו''השרון''. יש שם כרטיסייה מגנטית - גם זול יותר וגם מהר יותר.
בשנתיים האחרונות נסעתי באגד נסיעה אחת בלבד ואני נוסע במוניות שירות 8 נסיעות בשבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגד מקבלת כסף מהמדינה כל פעם ש
יובל,
תל אביב,
31/01/05 22:19
|
שנוסעים במוניות שירות
ובנוסף אגד הם לא חברה ציבורית הם כופורטיב פרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מדינת הלכה שבדרך
ל"ת
דוד,
31/01/05 20:26
|
|
 |
38.
האם גם בניו יורק שבארה''ב
שאלה,
31/01/05 20:25
|
יש תחבורה צבורית מיוחדת לחרדים?
ואם לא, כיצד הם מתמודדים עם מראות התועבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניו יורק
גרשון,
31/01/05 20:52
|
דווקא יש כמה קווי אוטובוס לחרדים ואפילו עם וילון המשמש מחיצה לאורך כל האוטובוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are wrong
Doug,
New York,
31/01/05 21:38
|
those are not the city buses, those are privately owned companies (owned by haredim) that serve religious communities outside new york don't comment if you don't know if you are talking about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אומר שיש כאלה אוטובוסים
בבר המפגר,
31/01/05 22:23
|
|
 |
37.
אל תסעו באגד
לובנגולו,
31/01/05 20:24
|
קחו מונית בחברותה ארגנו סידורי נסיעה פרטיים אל תסעו באגד !!! שהגזענים יסיעו את החרהדים ויחנקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שאני אבין- לפני שהחרדים עשו את
בלאגנית,
חיפה,
31/01/05 20:16
|
הבעיות עם הקו, החילוניות ישבו כמו מטומטמות בסוף האוטובוס?? איך הן הסכימו לחרטא הזאת? לשתף פעולה ולשבת כמו משרתות בסוף האוטובוס?? טפו על החרדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
קו 315 אותו סיפור!!!!!!
רוני,
31/01/05 20:03
|
|
 |
34.
I am very proud of EGED
ל"ת
JEWISH STATE,
31/01/05 20:03
|
|
 |
סו''ס מחמאות לחברה
חרדי,
31/01/05 20:47
|
|
 |
33.
318/9 - לא עוברים בתחנה המרכזי
ש,
31/01/05 20:03
|
|
 |
32.
דיי לכפייה הדתית!
י.ג,
פ''ת,
31/01/05 20:02
|
|
 |
31.
religion
jimmy euskadi,
euskadi,
31/01/05 20:01
|
stop it or this country in few years will be like iran, religion must stay away from politics
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
dfokem
ל"ת
danistern,
31/01/05 20:00
|
|
 |
29.
צביון רוב ציבור הנוסעים - קובע
ישראל,
בני ברק,
31/01/05 19:43
|
הצבור החרדי יקבל תחבורה ציבורית לפי דרישותיו אם על ידי אגד ואם על ידי חברה אחרת. לסדוטנדים הנכבדים קיים קו נוסף קו 168 של אגד עם תדירות הרבה יותר גבוהה משל 318-319.להזכירכם היעד של הקו הינו ,''בני-ברק'' משכן החרדים ולא ''חמי דורון'' מעוז המשתלחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא צודק !!!
משה,
בני ברק,
31/01/05 20:10
|
חברת ''אגד'' היא חברה לאומית ולא חברה פרטית כמו ''דרכי נועם'', חברת ''אגד'' לא צריכה לפעול ע''פ ההנחיות של החרדים, אלא של כלל העם הנוסע בקו הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קורה גם במקומות אחרים
עמי,
צפון,
31/01/05 21:02
|
גם קו 961 שעבר בבקעה וקישר את ירושלים ובית שאן לטבריה צומצם בהרבה וכעת יש קו חדש 962 מירושלים לטבריה דרך כביש 6 וזה נעשה לרווחת חלק מהנוסעים לטבריה ללא קשר ללחצים של חרדים אז תסתכלו על הכלכלה ואל תתבייכנו סתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בסופו של דבר לא יחזירו את הקו
מיכל,
31/01/05 19:39
|
תקום כאן מלחמה, אבל אגד תשאר אדישה ותכנע ללחצים של החרדים. חוצפה שבמדינה כזו החרדים משתלטים גם על תחבורה ציבורית. אם החרדים באמת היו לומדים, לא היו כ''כ הרבה גברים חרדים מעבר לשעה 8 בבוקר, כי הם אמורים להיות בכוללים כבר... אבל לא, הם על האוטובוס גם ב-10:30. מישהו מבין למה?! אני לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קשה תפיסה?
המסביר,
31/01/05 20:16
|
בשעה 10:30 הם שמים פניהם לכולל ובשעה 13:00 הם יוצאים לארוחת הצהריים וגם למנוחת הצהריים. אני יודע כי אני גר בסביבתם ומכיר רבים מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך למה
חרדי,
סוד הדוס,
31/01/05 19:51
|
כמו שיש גברים חילוניים בשעות האלו יש גם חרדים. כמה אפשר להיות שונא חרדים. נראה לי שאת כל התגובות פה כתבו ממטה שינוי כותבים בשכר. גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סטודנטים יקרים - מגיע לכם !!!
חילוני להכעיס,
חומיניסטן,
31/01/05 19:35
|
מתנצל מראש - הידע שלי בנושא בר-אילן שטחי. אני מניח שרובכם סטודנטים דתיים. בוויכוחים בין חרדים לחילוניים אתם בד''כ מצדדים בצד החרדי (שבת, כשרות...) עם אוסף תירוצים של ''מדינה יהודית'' ''צביון יהודי'' וכולי. פתאום שזה לא נוח לכם - אתם מתרעמים ... תקבלו את זה כמו גברים. ואם לא - לפחות תבינו את החילוניים שכל פעם מנחיתים עליהם מכה חדשה מבית מדרשם של אייכלר וכנופיתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הידע שלך אכן שיטחי
ל"ת
ערן,
01/02/05 15:30
|
|
 |
26.
אגד חברה גרועה
סטודנט מתוסכל,
31/01/05 19:31
|
|
 |
25.
גלישה באינטרנט חמורה מאוטובוס
י,
ת''א,
31/01/05 19:29
|
לפי התגובות נראה שהחרדים התחילו לגלוש באינטרנט. האם זו לא תועבה גדולה יותר מאוטובוס מעורב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק..
ירושלמית,
ירושלים,
01/02/05 14:42
|
אחד הדברים היותר מקוממים זה הצביעות שלהם- עושים מה שנוח להם- ואם משהו לא נוח,אז מוציאים איזה פסק הלכה כדי שזה יתאים להם... כזאת צביעות- כזאת אינטרסנטיות!!!! אתר מעריב זה עוד כלום- תשוטט קצת בפורומים של סקס -תנחש את מי תמצא שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בעלי תשובה
הגלשן שלי,
31/01/05 19:53
|
שעובדים במחשבים. וכל מפגש עם אנשים כמוך הוא תועבה לא משנה באנטרנט או באוטובוס זה אותו גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרדים חרוצים
הרצל,
31/01/05 21:24
|
עובדים חרדים? עובדים? עובדים? עובדים? על מי? אל תצחיק אותי ידידי 80% מקצבאות ביטוח לאומי הולכים לבני ברק מה החרדים מצאו עבודה בהיי טק? אפשר לשקר אבל בהיגיון מורי ורבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חרדים לא בעלי תשובה
שונא שקרים,
31/01/05 20:12
|
ולא עובדים במחשבים הגולשים באינטרנט בבוקר ,בצהרים ,בערב ובלילה.(מתי הם לומדים?)
הכנסו לפורומים והצ'טים השונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
היכן שטיפש אחד
החילוני,
31/01/05 19:20
|
|
 |
23.
Imigration
Ha-Meager,
Boston,
31/01/05 19:18
|
Imigration to other normal countries-it's the only solution!!! Leave it for DATIIM and ARABIM! Viva USA!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
dark age primitives
Doug,
New York,
31/01/05 19:17
|
a non contributing burden on society that's what they are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shut up doug
ל"ת
jitzchok,
31/01/05 23:15
|
|
 |
21.
איך לא תהיה שנאה ?
ליז,
מרכז,
31/01/05 19:16
|
איך לא תהיה שנאה (ומספיק עם הקלישאה שנאת אחים - אתם לא אחים שלי ), נמאס לנו ממכם, אנשי החמאס היהודי, אוכלי חינם ומוצצים את דמנו וכספנו, עד שלא תפנימו את האימרה - חייה ותן לחיות לא נוכל לחיות יחד בשלווה ! !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אותה בושה!!
שרון,
י-ם,
31/01/05 20:17
|
לא פלא שהמצב בארץ הגיע למצב מחפיר שכזה. יש פעמים שכדאי לנצור את הלשון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששש.... ואת בטח לא אנטישמית
ל"ת
ליאור ש,
31/01/05 19:49
|
|
 |
20.
קראת את ''חמורו של משיח''?
Alon,
מרכז,
31/01/05 19:15
|
אנחנו המטומטמים שנותנים לזה לקרות מה לנו אין כח להשפיע על ''אגד'' - חברה ציבורית (למגזר מסויים בלבד)- מי שמכניס לה כסף...
פשוט בושה! מנכ''ל אגד צריך למצות את הדין,או שמה הוא נהנה מהטבות מהחברה החרדית...
יש לבדוק ע''י גורמים מוסמכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם באמת מטומטמים
ששון,
31/01/05 19:46
|
|
 |
19.
רק קופים כופים!!
ל"ת
עידן,
31/01/05 19:12
|
|
 |
18.
ביום שבת הקרוב, נסיעה בבני ברק
יהודי,
31/01/05 19:07
|
בתגובה לזלזול ולפגיעה החוזרת ונישנת של הציבור החרדי והדתי (כ-15% מכלל היהודים) תצא שיירה של רכבים ביום שבת הקרוב לנסיעה בבני ברק (במקומות האסורים). אי כיבוד ערכי החילוניות תגרום לאי כיבוד ערכי הדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תחבורה ציבורית לסטודנטים
מוריס הרמן,
צפון,
31/01/05 19:05
|
אני מציע לסטודנטים בבר-אילן להתארגן לבוא בדין ודברים עם חברת תחבורה אחרת שאולי תסכים לשרת את הסטודנטים כראוי (לא ע''ח אף אחד כפי שנוהג אגד). באזור שלנו כך עשתה קבוצה מאונ' חיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רון רטנר
מאיר,
רחובות,
31/01/05 19:03
|
רון רטנר משקר במצח נחושה, הוא פשוט לא עמד בלחץ ונכנע לחרדים. זאת ממש שערוריה, איך הם מנצלים את כוחם ודופקים עשרות סטודנטים שלומדים בבר אילן. גם ההתאחדות של בר אילן נכנעה ללחצים. אני חושב ששר התחבורה צריך לפרסם מכרז ולתת הזדמנות לחברות אחרות לתת שרות בקו הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כחרדי שלא אוהב להתעמת
נועם,
31/01/05 19:03
|
כחרדי שנוסע לעיתים ב''קווי המדרין'' של המגזר החרדי, וכאחד שלא אוהב את הויכוחים והעימותים בין אחיי הלא דתיים, אני מוכרח לומר כאן משהו חד משמעי!
אגד עושה שיקול כלכלי נטו! אם הסטודנטים היו שווים לאגד, הם היו עושים להם קו נפרד. אלא שהציבור החרדי שלרובו אין רכב, הוא הנוסע הראשי של חברת אגד, ולכן אגד הולך לפי מה שמבקשים בציבור הזה.
אני אישית לא דוגל בכל ההפרדות שעושים בקווים אלו, אך מנגד אם אני הלקוח, אני רוצה שישרתו אותי בדרך שלי, ומי של אנוח לו שיגיד ואני יעבור חברה. אגד כנראה מבין זאת, והחליט לעשות מה שהציבור החרדי רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי החרדי,
דתיה שפויה,
31/01/05 19:45
|
מתי כבר תבינו שבסופו של דבר , בטווח ברחוק ,אתם הנפגעים. ראה תוצאות הבחירות האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בעיה
סטודנט חופשי,
בר אילן,
31/01/05 19:24
|
כולם עושים מה שהחרדים רוצים, זה כך מאז שהמדינה שלנו קיימת ולפי איך שזה נראה זה גם לא עומד להיפסק!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגד חברה ציבורית שעליה חובות
סטודנט,
31/01/05 20:02
|
אגד זוכה למונופול על פי חוק ,ומסובסדת ע''י המדינה בסכומים נכבדים, ולכן אינה יכולה לפעול רק משיקולים כלכליים, גם אם רווחי לה יותר ללכת לקראת הציבור החרדי במקרה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הכל בגלל שלא מוצאים מספיק164
ל"ת
מוניר,
31/01/05 18:58
|
|
 |
13.
אז שיעברו לגור בבני ברק או
gal,
herzelia,
31/01/05 18:57
|
|
 |
12.
אתם מעוותים! 164 משרת את תושבי
רחובותית,
31/01/05 18:46
|
רחובות שנוסעים לבר אילן.
318 הוא קו לבני ברק ומשרת את האוכלוסיה החרדית בעיקר.
164 הוא קו וותיק, מאסף ומעצבן, שפועל כבר עשרות שנים לבר אילן. רוב הסטודנטים משתמשים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164קו גרוע,לא עוצר בראשון
אגד=מנופול,
31/01/05 18:56
|
כי הוא תמיד עמוס פשוט מתקמצנים להוציא עוד אוטובוסים על חשבון הנוסעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בוקר טוב, שה קרה כבר באשדוד
אילה,
אשדוד,
31/01/05 18:43
|
בוקר טוב!!! זה קרה כבר לפני חמש שנים באשדוד. אף אחד לא מעז לדבר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
די לכפייה
חרדה לשפיות פה,
מדינת הלכה,
31/01/05 18:38
|
-בטח גם יש לחרדים נסיעה במחיר מיוחד, לעומת סטודנטים שלומדים קשה לפחות כמו החרדים. -וחוצמזה מס' 4 צודקת! -חייבים, ומהר, להפריד בין הדת למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למה לא מתגברים את 164 בבוקר?
ל"ת
נמאס מאגד,
31/01/05 18:38
|
|
 |
8.
שיתגברו את164-ממש ביזיון
מונופול,
31/01/05 18:37
|
אין מצב נוסע עולה ל164 בבוקר מראשון לציון והוא לא עומד במיקרה הטוב אם הקו עוצר בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשפונים לאגד הם לא עושים כלום
ל"ת
מנשה,
31/01/05 18:57
|
|
 |
7.
עוד סיבה טובה
סטודנטית מכוערת,
רמת גן,
31/01/05 18:34
|
|
 |
תלכי ללמוד באונ' א-נאגאח בשכם
יהודי,
גוש דן,
31/01/05 18:47
|
שם תוכלי ללמוד מה שאת רוצה איך שאת רוצה וללבוש מה שאת רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודי מגוש דן
רבי גילי,
31/01/05 21:09
|
תגיד לפי התגובות שלך אתה חרדי אז מה אתה עושה באינטרנט אתה יודע כמה תועבה יש פה תמליץ לי על איזה אתר שאני ואתה אוהבים בינתיים אני אמליץ לך על www.domina.co.il ואחרי שאתה גולש בו קצת תחזור אליי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה תהגר לארה''ב
הצעה,
31/01/05 20:33
|
שם תגור במדינה בה אין חילולי שבת, ונשים חשופות. ואם תרצה להתבטל, תקבל קצבאות מהממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח איזו בדיחה!!!
רונן,
ארה''ב,
31/01/05 21:07
|
להגר לארה''ב ולקבל קצבאות בטלה??? חחחחחחחח מאיפה ההומור הזה?
בארץ ישראל קם העם היהודי וחלק ממנו החליט להשאר יושב ולקבל כסף בעבור כלום. להזכירך: החרדים בניו יורק עובדים למחייתם ולא מקבלים קצבאות שונות ומשונות.
את הקצבאות הבטלה לחרדים אנו חייבים למר בן גוריון וחוסר יכולתו לראות מטר מקצה חוטמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יש המון סטודנטים מרחובות!!!!
שרית,
רחובות,
31/01/05 18:32
|
שמשתמשים בקו הזה. חברת אגד לא בסדר!!!! הסטודנטים לא צריכים לסבול את הכניסה לערים ראשון לציון ונס ציונה ובכך להגדיל את זמן הנסיעה בעוד חצי שעה לפחות לצד אחד!
הקו 318 נהדר ושימושי, וצריך להמשיך במתכונתו הנוכחית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה טיפשית
גילי,
ראשון,
31/01/05 20:58
|
באמת עד לאן אפשר להגיע עם הטמטום שאגד יעשה ספיישלים מרחובות לבר אילן ולא ייכנס לאף עיר מי שרוצה על דרך זו להגיע לבר אילן שיקנה אופניים או בעצם אולי כדאי לסדר לתושביי רחובות מסוקים עד בר אילן בדרך האוויר הכי מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חשבתי שבר-אילן אוניברסיטה דתית
ל"ת
רפאל,
31/01/05 18:31
|
|
 |
אוניברסיטת בר אילן
טל,
ירושלים,
31/01/05 20:09
|
ברצוני להגיד שאוניברסיטת בר אילן היא אוניברסיטה דתית אבל יש מינימום של סובלנות ואי אפשר לכפות על כלל לבוש גם באוניברסיטה שזה מושד לאנשים מבוגרים!!! בגלל אנשים כאלו יש פער במדינה,הם לא מסוגלים לתת קרדיט למישהו ששונה ממנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק ומה הקשר? אהבל
ל"ת
שי,
31/01/05 18:56
|
|
 |
4.
האם לגברים חרדים עינים בגב
מקשה,
31/01/05 18:26
|
ואם לא כיצד יתכן שלמרות שהקו הוא ''קו למהדרין'', אוטובוס שבו יושבות הנשים מאחור והגברים מלפנים, התלוננו החרדים על לבושן הלא צנוע של הסטודנטיות החילוניות. לא נותר אלא לנחש שהחרדים החרמנים מציצים לאחור כדי לחטוף מבט על שוקיים חשופות, רחמנא ליצלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הם באמת חרמנים,
ברילנית מצויה,
31/01/05 19:08
|
אבל הנשים עדיין נכנסות לאוטובוס מקדימה ולכן חייבות לעבור את כסאות הגברים. דההאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם סטודנטיות עולות לאוטובוס
מתרץ,
31/01/05 18:55
|
למה להפגין שנאה והיתממות. ובעצם לפי הקושיה - גם טיפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בוקר טוב איראן.....
ל"ת
אביב גפן,
31/01/05 18:26
|
|
 |
על לבוש ועל איראן
יהודי,
גוש דן,
31/01/05 18:42
|
איני חרדי ,אבל בהרבה מקרים אני מזועזע מהלבוש של הבחורות / הבחורים בארץ. אין לזה קשר לאיראן , פה זו ארץ ישראל ,ולהרבה חילונים כואב לראות זאת בעין נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כמה סמלי
מריוס,
31/01/05 18:26
|
|
 |
מי כאן הבטלן
יהודי,
גוש דן,
31/01/05 18:40
|
זהו קו חרדי למהדרין מי שהצטרף לקו הם הסטודנטים והחילונים מי שלא רוצה לנסוע בקו חרדי שיחפש תחליפים אחרים ושלא יבוא בטענות כלפי החרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא בטלן (ואין קשר)
חגי, יהודי טוב,
רחובות,
01/02/05 14:27
|
|
 |
1.
להחרים את הקו הזה
חיים,
דרום,
31/01/05 18:17
|
אני מתבייש בחברת אגד. בהתחלה הסיפור עם ההנחות לחרדים ועכשיו זה גועל נפש. לתבוע אותם בתביעה ייצוגית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחרים אותך
יהודי,
גוש דן,
31/01/05 18:45
|
קו זה הוא במקורו קו חרדי-למהדרין מי שהצטרף לקו הם החילונים והסטודנטים. גועל נפש הוא לעלות במכוון לאוטובוס חרדי בלבוש לא צנוע. אם החילונים רוצים להחרים -בבקשה לדתיים /חרדים זה יהיה יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי לכפיה הדתית!!!
עדי,
31/01/05 18:30
|
נמאס מהם,אי אפשר לנהל חיים שקטים בלי שהם יכנסו לנו לורידים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכרה כפייה
מיקי,
31/01/05 18:41
|
אני המומה זה הקו שלנו אנחנו כל כך משתדלים לא להתקרב אליהם הם פשוט מגעילים. אין עירוב בין גברים לנשים ואנחנו מאד מכבדים אותם מה זאת הגיזענות הזאת. וחוץ מזה מי שנוסע בקו הזה זה סטודנטים דתיים בעיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שאגד מרוויחה נוסעים
ברילנית מצויה,
רמת עמידר,
31/01/05 19:06
|
חרדים- ומפסידה מעט נוסעים אחרים. קווי מהדרין התחילו באופן פרטי [חצי פיראטי] וביוזמה של הציבור החרדי שקצה נפשו - גם בשירות ובמחירים הגבוהים של אגד, וגם בבעיות הצניעות שם. אגד הבינה שהיא מאבדת הרבה נוסעים, והתחילה להפעיל קויים מוזלים ובתנאים מתאימים לחרדים. - - - אלו לא ''הקווים שלנו'' - - -!!! הקווים נועדו מלכתחילה לחרדים, ועל הדרך עצרו גם לנו הסטודנטים. הגיון שוק פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|