 |
80.
מלח ופילפל - הולך!!!
קטיפניק,
21/06/05 00:14
|
נקבל את פניכם במיץ טרי של פלפלים חריפים מן החממות. הולך טוב עם כדורי מלח...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אפ המשטרה תמשיך בדוברות כזו...
קצין משטרה בדימ,
15/05/05 23:06
|
לא ישאר לה דבר באמיטנותה כלפי ציבור גדול שממנו היא שואבת את עיקר מתנדביה. אני רואה כבר כעת ירידה במוטיבציה להתנדב. מישהו צריך להעיר לקראדי על כך. הרי הוא אמור לפקח על מה שהם מוציאים מהתנור של דובריו-קציניו. הוא חייב מהר להיכנס לעובי הקורה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כמה מילים על טרמינולוגיה
טרמינולוג,
15/05/05 20:36
|
שוטרים יקרים, השימוש במונח ''תורת לחימה'' מול אחים איננו הולם. שלא לדבר על השם הציני של שם המבצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ח''כ ברונפמן
מודאג,
02/02/05 12:23
|
אדון ברונפמן, אולי אתה מוכן להסביר לנו על סמך מה אתה קובע שהמתנחלים לא מקבלים החלטה של רוב דמוקרטי? האם נעשה סקר בנושא או שמא היה ''משאל עם'' ואנחנו לא שמענו? לדעתי זו החלטתו של עריץ אחד שהפך את עורו וכולם רוקדים לפי החליל שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אולי גם במגרשי הכדורגל?
יאיר,
ירושלים,
02/02/05 11:18
|
מי העלה את הרעיו המטורף הזה? מחר ירו על כל מי שמתנגד. ירו על מתפרעים במגרשי הכודרגל. ירו על אתיופים מפגינים או על נכים כי גם הם מפריעים למשטרה בפעולותיה.
אכן אנחנו הופכים למדינה טוטליטרית בה הדיקטטור שרון עוד עלול להרוג את מתנגדיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
המשטרה מחפשת מלחמה???
דוד,
בארשבע,
02/02/05 11:14
|
מי המשוגע שהעלה את הרעיון הזה? אין ספק שמעשה כזה יוביל מיידית למלחמת אחים עם כל המשמעות שלה. מי שיירה יגרום לאחרים לירות ואז אף אחד לא יוכל לעצור את כדור השלג המטורף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מלח-מים. מלח-מים. מלח- מים !
ל"ת
אריה,
02/02/05 09:42
|
|
 |
73.
שלום לא יהיה - לא מגיע לכם.
יוני,
02/02/05 02:31
|
לקרוא את התגובות כאן - ולא להאמין. אנשים שאומרים שאסור לשנוא את האוייב - אבל הם שונאים יהודים...
חברים יקרים: שלום לא יהיה. פשוט - לא מגיע לכם. אם אתם מגיעים לשנאה כזאת כלפי יהודים, עדיף שתילחמו בערבים, עד שיבוא המשיח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לכו שמאלנים לעזה
שמש,
02/02/05 02:29
|
בס''ד הגיע הזמן לומר את הכל בפנים של השמאלנים.נמאס לנו מההתנהגות שלכם כלפינו.תתנו לנו לחיות כיהודים בארץ של יהודים על פי תורת היהודים.ואל תכפו עלינו את החילוניות שבקרבכם.כל הזמן אתם אומרים לנו שאנחנו כופים את הדת עליכם,זה בפירוש לא נכון אתם כופים עלינו את החילוניות שלכם.די נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
To all: read # 64
me,
02/02/05 02:12
|
I think he has a point.
People who hate Jews so much, do not deserve peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
זכות ההפגנה
רמב''ם,
כנען,
02/02/05 00:20
|
זכותו של כל אדם להפגין וגם במקרה בזה זכותם של המיתנחלים. אלא שהמתנחלים לא מפגינים לא פורעי חוק שמנסים לעצור החלטה דמוקרטית וחוקית בכח. אם המתנחלים חושבים שהמעשה לא חוקי או לא מוסרי שיפנו לבית משפט, הם לא עשו זאת כי הם פורעי חוק שאינם מוכנים לקבל דעת רוב או את חוקי הדמוקרטיה או את החלטת בג''ץ. אני מוכרח לומר שגם אני חושב שזה אינו מוסרי לעקור אדם מביתו בכח, ולכן ממליץ אני לממשלת ישראל לשלוח מכתבים לכל המתנחלים שמדינת ישראל מסימת את הכיבוש בתאריך נקוב. כמו כן ממשלת ישראל תשמח לקבל בחזרה את כל המתנחלים בחזרה למדינת ישראל ותעזור ככל יכולתה לשקמם כלכלית וחברתית. במידה והחלטתם להישאר בארץ אבות אנו מאחלים לכם בהצלחה במדינתכם החדשה היא פלשתין.
בכבוד רב ראש ממשלת ישראל (מלך ההתנחלויות) אריק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמב''ם עוד לא הפנמת
משה,
רמת אביב,
02/02/05 09:44
|
זןהי לא תגובת התרסה
אבל בא נסתכל על העובדות לרשותם של המתנחלים אינם עומדים החוקים הרגילים של מדינת ישראל קרי כנסת בג''צ וכו מאז שנחקק חוק פינוי ופיצוי - שהוא חוק מיוחד לאוכלוסיה מיוחדת נסתמו הדרכים האחרות.
מבחינה משפטית - ואתה יכול לבדוק את זה, ברגע שחוק זה עבר לדוגמא 3 אנשים שנתפסים מתקהלים ביחד יכולים להכנס ל6 חודשי מעצר. אין בג''צ חל על זה ואין שופטים אותם בכלים בהם שופטים את שאר האוכלוסיה על זה קמה הצעקה. הפעם האחרונה (עובדתית) שמדינה חוקקה חוק ( לא שיטה כמו בדרום אפריקה) חוק המיועד לאוכלוסיה ספציפית היתה ב- גרמניה של 1933
ועכשיו נסבר קצת את האוזן - פלסטיני שביתו עומד להרס משיקולים בטחוניים, יכול לעתור לבג''צ ( נעזוב כרגע אם זה יועיל או לא , על העקרון אנחנו מדברים ) מתנחל אינו יכול להשפט בחוקים המקובלים על כלל האוכלוסיה , בשבילו המציאו חוקים חדשים
על זה ידידי קמה צעקה רבה בתקוה שתבין נקודה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שרון תורם מנסיונו בסברה ושתילה
ל"ת
רוני,
תל אביב,
01/02/05 23:43
|
|
 |
68.
live bullets only
007,
01/02/05 22:55
|
what is the big deal they are like Hamas so they should be treated the same
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Read post # 64
Me,
02/02/05 02:10
|
I agree with him.
If Israel desires peace so it can fight against Jews, we are better off without that peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ים המלח
סימני,
פאריס,
01/02/05 22:55
|
לא הישתמשו בכדורי מלח נגד הערבים .כי היו מיבשים את ים המלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כולכם חולי נפש
30+,
תל אביב,
01/02/05 22:23
|
לא משנה מה אתם חושבים או איך אתם חושבים את זה אבל אני יושב בביתי וקורא את השנאה התהומית שלכם אחד כלפי השני ומתבייש. אולי לא טוב שהם שם אולי כן, אי אפשר לדעת בוודאות ימים יגידו, אבל אסור לשנוא אחד את השני, אסור!!!! פשוט ככה.ישנה צורה גם להתבטא בה ואם אין דרך ארץ או נימוס מוטב פשוט לשתוק ולא לומר דבר. תהיו בריאים אוהב את כולכם אל תשכחו מאיפה באנו ולאן אנו הולכים. שונאים אותנו בעולם אז לפחות נאהב אחד את השני.סולידריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
זורים מלח על הפצעים
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:16
|
|
 |
64.
השלום משגע את בני האדם...
יוני,
01/02/05 21:31
|
לקרוא את התגובות כאן - ולא להאמין. אנשים שאומרים שאסור לשנוא את האוייב - אבל הם שונאים יהודים...
חברים יקרים: שלום לא יהיה. פשוט - לא מגיע לכם. אם אתם מגיעים לשנאה כזאת כלפי יהודים, עדיף שתלחמו בערבים.
יוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
9 מ''מ יותר עדיף
ל"ת
אזרח מודאג,
במיתנחבליזם,
01/02/05 21:22
|
|
 |
62.
גדול!! כמו ב- KILL BILL 2.
קוונטין,
סאנסט,
01/02/05 21:21
|
אפשר גם קבורה טקסנית בקבר של פאולה שולץ או איך שלא קראו לה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
המשך לאלימות המשטרה
יואב,
מרכז,
01/02/05 21:18
|
בימי אוסלו האפלים היכו שוטרים אנשים שהלכו וידיהם קשורות מאחורי גבם. השוטרים היכו מכות רצח. עכשיו מנסים לגרש יהודים מבתיהם - זקנים, גברים, נשים וטף, ולהתקיף אותם בכדורים הגורמים כאבים חזקים. אני מציע להשתמש בכלבים, זה ודאי יותר הומני. מזכיר קצת מישהו שביקר היום בירושלים. אין לשמאל ולשרון שום גבול, אבל לנו יש. אנחנו לא נרים יד על אף יהודי. גם אם יכו אותנו, אנחנו לא נחזיר. אנו נאמנים לדברי בגין, שלאחר הטבח שעשה רבין באנשים ששחו מאלטלנה, אמר: ''לא למלחמת אחים!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בית דין בינלאומי לשרון
אורי,
01/02/05 21:10
|
מה הסכויים להביא אותו להאג לפשעי עם נגד עם היהודים??? טרנספר זה נגד האנושיות תשאלו את השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לשאול את מזוז אם אפשר באג
ל"ת
דרור,
01/02/05 21:36
|
|
 |
לעשות לך טרנספר זאת מצווה
חנן,
01/02/05 21:17
|
|
 |
חנן אני שמאלן לי מותר
ל"ת
אורי,
01/02/05 21:36
|
|
 |
59.
למשטרה המשחתת אולי להטביע אותם
רפי,
01/02/05 21:01
|
בים של עזה או בים מול חוף תל אביב כמו באלטלנה למען יראו שאר המפונים העתדיים .אפשר לקשור להם גם משקולות על רגליהם שלא יצופו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
Did you expect candies?
Crumbs,
TA,
01/02/05 20:57
|
What did those who plan disorder expect? That the IDF should throw candies at them? The government has a right and an obligation to use force to execute its policies.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
force with reason.
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:18
|
|
 |
57.
הצבא כבר הרגיש כמו הצבא
תגידו מה שתגידו,
מדינה נאצית!,
01/02/05 20:49
|
השויצרי, וזה נורא משעמם, אז סידרו לו אויב, שאפשר לבדוק עליו סוגי נשק שונים. מטרות נעות. שכלול לא נורמלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אם כבר אז גם ציקלון B
גילי,
שומרון,
01/02/05 20:22
|
כבר מזמן התירו את דמנו!!! יהודים פחדו להיות יהודים והיום אנחנו צריכים לפחד להיות מתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
למה מתנחל שמקים התנחלות לא ...
חירם סלע,
באר שבע,
01/02/05 20:15
|
למה המתנחלים לא ביקשו משאל עם לפני שביצעו את ההתנחלויות? מדוע יש לבצע משאל עם לפרוק ההתנחלויות???? חוץ מזה, יש''ע מעולם לא היתה שטח מדינת ישראל!!! המתנחלים פלשו לשטח הכיבוש בחסות צה''ל. הם כפו את עצמם על ממשלות ישראל והיום יש לנקות אותם מהשטחים הכבושים. חד וחלק!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה באמת העובדות?
דן,
מבשרת,
16/05/05 02:39
|
אכן ארץ ישראל כוללת גם את יש''ע מאז אברהם אבינו ובפועל בכיבוש יהושע בן נון ובחזרת עמ''י לארצו טען דוד בן גוריון על זכותינו בא''י רק מהתנ''ך וכן משמע ממגילת העצמאות. ויותר מכך לאחר הצהרת בלפור ב1917 הוקמו ועידות בחבר הלאומים דאז ועדת פיל וועדת סן רמו בהן הגויים הסכימו שנתיישב בכל ארצנו אף בעבר הירדן המזרחי ואף מנהיג הערבים הסכים לכך .ברם לא עמדו הגויים בדיבורם והציעו את תכנית החלוקה ומעניין שהערבים לא קיבלו!! אבל הגויים נשארו עם זה בלבד, לכן קשה להם עם ''השטחים''. ואילו הערבים תמיד שואפים לקחת הכל. (ולדוגמא: זכות השיבה וירושלים בירת פלסטין)א''כ כפי מי אתה בוחר לחשוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למס' 55 בוא אני יחדש לך משהו..
עדי,
01/02/05 21:05
|
יש''ע הובטחה לאברהם אבינו ומאז היא שיכת לנו אז כן מאז ומעולם יש''ע שיכת לעם ישראל! ואם חילים נפלו בשביל ארץ ישראל אז עכשיו אתה רוצה להחזיר הכל פשוט שלחנו חילים שימותו בשביל שאחרי זה נביא את המקומות שנפלו עליהם לרוצחים ניתאווים צמאי דם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל55
יעקב,
קיבוץ בארץ,
01/02/05 20:45
|
|
 |
ליעקב מה''קיבוץ''
פיני מהמרכז,
02/02/05 14:02
|
שאתה בעד כל מילה שלא נכונה, כלל וכלל אתה מסכים, כנראה שגם אתה בור, ולא יודע את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים משאל עם, זו טקטיקה
משאל עם לגירוש,
השמאל מא''י!,
01/02/05 20:39
|
אידיוטית של מועצת יש''ע! אנחנו לא מתכוונים לשאול עם מטומטם ושטוף מח מה דעתו על מצוות אלוקינו! לא היתה שום פלישה לשטח כבוש, וזה גם לשיטתכם המנוכרת למורשת ישראל. לא היתה שום ריבונות רישמית מוכרת או חיובית ובונה בחבלי יש''ע. אך גם לו הוכרה כאן ריבונות זרה, זה לא צריך לעניין את העם היהודי. זו ארצנו! אתם, מתוך שנאת ישראל, מבקשים למסור אותה לרוצחי ישראל. לא תצליחו! אתם תתעללו, אתם תרדפו, אתם תבצעו כל פשע אפשרי נגד העם היהודי, אך לעולם לא תצליחו לשנות את העובדה שזו ארצנו. משאל העם היחיד שלו אני מסכימה הוא משאל על זכותו של השמאל, האחראי לרציחתם של אלפי יהודים בארץ ישראל, לחיות כאן, בארץ אותה הטביעו בדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה מפגר
שחר,
01/02/05 20:35
|
|
 |
54.
לא הייתי מאמין שיום אחד בצה''ל
ל"ת
יתאמנו לירות בי,
לוחם מיל',
01/02/05 20:01
|
|
 |
53.
מה רע בכדורים חיים ?
ל"ת
ערן,
01/02/05 19:56
|
|
 |
מי אומר שיש משהו רע בכדורים
במלחמה כמו,
במלחמה!,
01/02/05 20:51
|
חיים? השאלה היא רק, במי הם נורים. כדורים חיים יש לירות באויב! בין שהוא מבית ובין שהוא מחוץ. בין שמדובר במהרסינו ומחריבינו מבית ובין אם מדובר במהרסינו ומחריבינו מחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמריי
ל"ת
אימנו,
01/02/05 21:18
|
|
 |
52.
זה לא מלחמת אחים, רק מלחמה!!
ל"ת
סושה!!!,
01/02/05 19:46
|
|
 |
נכון! והגיע הזמן שעם ישראל
לעולם לא עוד!,
01/02/05 20:40
|
|
 |
51.
אמיק ק. תישאר בחו''ל - ופטור
ברווז במטבח,
01/02/05 19:44
|
אותנו מעונשך גם באינטרנט.
אם אתה לא מצליח להבין את ההבדל בין מלחמה באוייב ערבי שמטרתו להשמיד ולרצוח ללא כל עקבות, לבין עקירת מתנחלים בני ישראל מאדמתם - שהרצח אינו חלק הממנטליות שלהם - ולכון גם הסיכון אפסי, באמת שאין לך מה לחפש פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יש עוד משהו
פילפילון,
ספארי,
01/02/05 19:40
|
|
 |
49.
הפינוי יהיה מלא בדם,זה בטוח
אבי,
01/02/05 19:39
|
|
 |
48.
לא יותר פשוט תאי גזים???
ברווז במטבח,
01/02/05 19:35
|
והרי לכם פיתרון סופי למדינה שאיבדה את דרכה ומונהגת על ידי חבורת מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיין, קרא את 46
ל"ת
דרומי,
דרום,
01/02/05 20:27
|
|
 |
זה יהיה נקי מדי! הם רוצים
מדובר ברשעים,
המתועבים בעו,
01/02/05 20:20
|
לראות דם! אותו קיבוצניק שהצהיר שיעבור את הקוים שמזמן לא עבר, כדי לדוש את בשרם של המתנחלים, הבטיח ש''ירד הרבה דם''. הרי זה מראה משובב נפש דם מתנחלים. קודם עשו זאת בעט ובמקלדת, עכשו יעשו זאת ברובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רעיון גאוני!
אמיר ק,
חו''ל,
01/02/05 19:24
|
באמת רעיון גאוני... רק למה נזכרו רק עכשיו? למה משתמשים נגד ערבים שמפירים סדר בכדורי גומי שהורגים ופוצעים ונגד מתנחלים במלח?! אה... בטח הם ערבים אז למי אכפת?! אז רק שתדעו שלי אכפת! בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאר בחו''ל. גם לי לא איכפת ממ
אלי,
בת ים סיטי,
01/02/05 19:57
|
ך. ערבים זה משהו אחר מצווה לפגוע בהם במי שקם להורגנו. ביהודים לא יורים נקודה. אם אתה לא מבין את זה לך תקפוץ ממפלי הניאגרה ותחזור לספר איך היה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
גם השומרים בבתי זיקוק השתמשו
צפוני,
צפון,
01/02/05 19:13
|
גם השומרים בבתי זיקוק השתמשו פעם בכדורי מלח - נגדי כשהייתי ילד. כך שזה לא משהו חדש, לא משהו אנטי יהודי, לא משהו אנטישמי. פשוט אמצעי לשמירה על סדר, כמו אלות ומגינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תנו ליהוד קצת גזר,יהיה טוף
עופר Z,
01/02/05 19:12
|
ההסטוריה מלמדת שלערבים צריך להחזיר מנה אחת אפיים,רק כך יגיע השלום המיוחל. כל המתיפיפים והמתרפסים השמאלנים לא פצו את שפתותיהם הרפות כשיהודים בארצם התפוצצו לכל עבר. ולא פוצים פה היום כשאלף יהודים נאבקים על שיקום חייהם יום יום דקה דקה כי איבדו ידיים רגליים ועניים. מתרפסים עלובים, רק בגללכם השלום המיוחל לא הגיע. ובמדיניות הפוליטית והצבאית כיום השלום רק מתרחק מאיתנו. קולות השלום היום הם דיבורים בעלמא, לא יהיה שלום ולא בטיח, הערבים הבינו מזמן שבשיטת המקל והגזר הם יקבלו את מבוקשם מהממשלה והעם המתרפס שלנו עד שיגיעו לעמדה נוחה לתקוף את גוש דן. תנו להם בראש חזק פעם אחת ולתמיד,למען בנינו ובניהם, למען השלום המיוחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר טוב שתשתוק!!!
ל"ת
אלי,
01/02/05 19:53
|
|
 |
אין לזה שום קשר להתרפסות
מהרסינו,
ומחריבינו!,
01/02/05 19:41
|
למען ''שלום''. זה מתחיל ונגמר בשנאת יהודים. ההסטוריה היהודית ידעה תמיד מוסרים ורודפים יהודים, מוטאציה של העם היהודי. אלא בדורנו, מאז השתלט השמאל האנטישמי על התיקשורת העולמית בכלל ועל התיקשורת הישראלית בפרט, גדל מספר הרודפים במידה מפלצתית ממש! שיהיה ברור - הם מעולם לא התכוונו לשלום. מעולם לא!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי עופר צודק ב100%
ל"ת
אמיר,
01/02/05 19:26
|
|
 |
44.
תתבוננו בתמונה למעלה
שרית,
01/02/05 19:11
|
ובתמונות נוספות. לא ממש נראה שהמתנחלים תוקפים מישהו. הם דווקא נראים מותקפים באכזריות ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אני פשוט בשוק מכמויות הארס
ללא שם,
01/02/05 19:09
|
והשנאה שהולכים כאן נגד מתנחלים, ''למה לא תירו בהם? למה לא תמסרו את בני ברק?'' וכו וכו ומי אומר את זה? כולכם: השמאלנים הנאורים, אוהבי האדם החסים על נפש הפלסטיני האומלל. העיקר שהערבים יהיו מבסוטים לא משנה מי מאיתנו יהרג בדרך ולא משנה שהערבים עכשיו יהיו קרובים אליכם שמאלנים יקרים כדי לפוצץ אתכם בכיף בלי שמץ של הכרת תודה לכם אוהבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
זורים מלח
השפוי,
פ''ת,
01/02/05 18:59
|
כשמורים ללשון יבקשו להבהיר את האמרה 'לזרות מלח על הפצעים' יוכלו הם לוודאי להשתמש בדוגמת כוונת ירי כדורי המלח על מפוני גוש קטיף. אבל בעצם זריית המלח משתלבת היטב במדיניות הממשלה בנושא הפינוי - מלאכת הזרייה. את זריעתם של המתנחלים מחליפה מלאכת זריית החול בעיני העם וקצירת הסופה שלוודאי תתפתח בעקבות זאת. העם, כריית חול לקבורת גוש קטיף. משאל עם - ועכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אתם עוד פעם חוזרים על הטעות
מפגינה,
01/02/05 18:57
|
שתי התמונות שאתם מראים צולמו בהפגנה של פעלי שמאל על אדמות מופקעות של כפרים פלסטיניים. אתם לא רואים את ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על האנרכיסטים האלו היה צריך
צדוק,
01/02/05 19:47
|
|
 |
I see it
Moshe,
USA,
01/02/05 19:44
|
|
 |
אלה מפגיני שמאל שחזרו בתשובה
ל"ת
לעובדות כידוע,
אין רלבנטיות,
01/02/05 19:32
|
|
 |
40.
ראיון
יצחק פרידמן,
01/02/05 18:55
|
אולי כדאי להביא שלג מהחרמון ולפזר איתו את המתפרעים? זה גם ירתיע וגם ירגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה כדורי מלח?????...........
שושנה,
01/02/05 18:50
|
|
 |
38.
משטרה מושחתת אולי ציקלון B
ל"ת
רפי,
01/02/05 18:48
|
|
 |
37.
כדורי מלח? למלח הארץ? תתבישו!
ל"ת
שפוי,
01/02/05 18:45
|
|
 |
36.
שם הכדור: מלח-מה
ל"ת
מלחיהו,
01/02/05 18:44
|
|
 |
35.
שיביאו אלי דחוף את הדיקטטור
הפסיכיאטר המחוז,
01/02/05 18:41
|
|
 |
34.
כן כן הדרך לדיקטטורה
ל"ת
יעקב,
ירושלים,
01/02/05 18:35
|
|
 |
33.
שרון תחזיר את בניברק מאה שערים
משה,
פינוי,
01/02/05 18:33
|
זה יהיה הדבר הטוב ביותר לאזרחי ישראל למשלמי המיסים המשרתים בצהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מותר להחזיר לשוטרים כדורי מלח?
ל"ת
שאלת תם,
01/02/05 18:28
|
|
 |
רק אם השוטר זה אבא שלך
ל"ת
דני,
01/02/05 18:56
|
|
 |
31.
כדורי פלפל שחור
משה,
רמת אביב,
01/02/05 18:26
|
ישנו נשק סודי של המתנחלים כדורי פלפל שחור פוצע קלות וגורם לבכי של השוטרים לפחות שיבכו על מה שהם עושים
ובמקרה הצורך ובשעת רגיעה אפשר לערבב את שתי הכדורים ולעשות מרק אחלה בחלה
בהצלחה חברים נתראה בעולם הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רק רגע האם הבנתי נכון????
רונן,
01/02/05 18:24
|
זאת אומרת רוב המשטרה תהיה בגוש קטיף???????. מי ישמור על הבית שלי? לא יהיו דוחות בככל בכביש איילון? תמיד רציתי לנסוע נגד כיוון הנסיעה. חחחחחחחחחחח.
ימים יפים מחכים לנו.
לעולם לא משעמם במדינתנו הקטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אפשר להשתמש בכלבים
ל"ת
רמי,
רמת אביב ג,
01/02/05 18:24
|
|
 |
המתנחלים הם הכלבים
גל,
01/02/05 18:58
|
לא מפסיקים לנבוח ולאיים ועוד מתפלאים כשעולים רעיונות כגון שימוש בכדור מלח וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
i cant believe it
jack,
01/02/05 18:19
|
where have we come to. this is the left's opportunity to have their own amil crazy country with crazy leaders
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לחץ דם...
ד''ר שום,
כנען,
01/02/05 18:19
|
אבל חלק מהם נמנעים ממלח כי זה מעלה להם את לחץ הדם. מה יהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אפשר לשלב גם חומוס ועמבה...
מ,
01/02/05 18:17
|
|
 |
25.
אני ''ממליץ'' לשלב ב'
Avi Ecuador,
01/02/05 18:13
|
שהעם יהיה מוכן לשתית מי מלח. בהפרדה הבאה ישחו לאי של שרון ביוון. שרון קורע את העם וכאשר כבר יצטרך אותו לא יהיה מישהו עם אידאלים שיהיה מוכן להילחם למען ישרפלסטין. איזה מזל שיש לפלסטינים משה להבדיל שיבנה אותם. למה הם צריכים נשיא? יש להם שרון פרס ושמאל, אפילו לא יצטרכו ישראל בהמשך, תחדול לבד, עם הארץ מהשמאל מבטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what about egel hazahav idiot
ל"ת
dani,
u.s,
01/02/05 19:15
|
|
 |
24.
ירי בתגובה יהי גם בכדורי מלח?
ל"ת
משקיף מחללית,
01/02/05 18:10
|
|
 |
23.
kill bill ראיתם עם כדורי מלח ?
אורי,
01/02/05 17:55
|
|
 |
22.
תשאירו אותם שם ,אלוהים אדירים.
אמונה,
01/02/05 17:54
|
תקבעו תאריך ליציאת הצבא. כל מי שמעוניין להתפנות עד אז יבושם לו. כל מי שרוצה לקבל אזרחות פלסטינית ,שיבושם לו גם. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהנתי לקרוא
ל"ת
אבא ללוחם,
01/02/05 19:41
|
|
 |
21.
שרון הגעת לסוף
ftr,
hhru,
01/02/05 17:48
|
שיהיה ברור כל משטר טוטליטלי סופו ליפול.אריק, הרבי מליובוויץ מלך המשיח כבר ידאג להפלתך שום פינוי ושום בטיח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה הרבי מילובביץ
ל"ת
איביתאר הראל,
עומר,
01/02/05 18:31
|
|
 |
תן לרבי מילובביץ למות בשקט
אביעד,
01/02/05 17:56
|
הצדיק שלקראת סוף שנותיו כבר לא ידע מה קורה מימינו ומשמאלו נגרר על ידי עדר של לא-מאמינים כאילו היה בובה. השימוש שעשו בו אז ועושים בו היום הוא חילול הזיכרון של אדם גדול. תתבייש. הרבי מסתכל מלמעלה על מה שאתה עושה היום ומתבייש בך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא חי וקיים לעולם ועד. הרבי
אמיר,
תל אביב,
01/02/05 19:32
|
|
 |
20.
זה מה שירתיע אותנו?
טליה,
קרית ארבע,
01/02/05 17:46
|
מאות אלפים יבואו למרות ירי הפצמרים- מלח זה מה שירתיע? אם תהיה בכלל ''התנתקות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תהיה התנתקות אל תדאגי
אמנון,
01/02/05 19:33
|
כל ממשלה שתגרש יהודים תיפול אחת אפיים. לא יצליחו במזימה. אין להם רוב יהודי בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תהיה? אוי איזה הפתעה
ל"ת
תהיה לכם,
01/02/05 18:20
|
|
 |
19.
נגד המתנחלים?
בתוך,
הקו הירוק,
01/02/05 17:42
|
כותרת: ''הנשק נגד המתנחלים'' כותרת משנה: ''המשטרה בוחנת שימוש בכדורי מלח כנגד מתיישבים אלימים במהלך ביצוע ההתנתקות'' אז או שאתם טוענים שכל המתנחלים הם מתיישבים אלימים, או לפחות יהיו כאלה במהלך גירושם מהבית, או שסתם תקעתם כותרת כדי למשוך קוראים ותגובות. (הצליח, אה?) לפחות תורידו ה''א הידיעה מהכותרת. (''המתנחלים'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
וכמה בתי חולים יכינו הקלגסים?
יהודי מן השורה,
01/02/05 17:39
|
מעניין איך יתמודדו 8000 קלגסים עם מליון איש שיעמדו מולם? כמה בתי חולים יכינו לצורך העניין? מושחתים - הצחקתם אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מליון איש? פוהההההא הא הא
ל"ת
uu,
01/02/05 18:21
|
|
 |
הגיוני, תעשה חישוב:
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:12
|
200,000 בהפגנת הימין מול הכנסת. הילדים הקטנים נשארו עם אמא בבית. החולים נשארו בבית. השומרים וצוותי הכוננות נשארו ביישובים... כמה יהיו בעת הגירוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדינת הנאצים
גיל,
תל אביב,
01/02/05 17:34
|
המדינה, ובעיקר העומד בראשה, ירדו לחלוטין מהפסים. אני אזרח מהשורה, גר במרכז הארץ, מפרנס את משפחתו בכבוד ומשתדל לתרום לקהילה. אולם, כשאני קורא רעיונות מופרעים מהסוג הזה, המחשבה שעוברת בראשי היא שאני מתחיל להבין למה השב''כ חושש לחיי רו''המ. העיתונות - בהכוונתם של מקורבי שרון - מתעללת בפראות בציבור ענק של משפחות שתרם ותורם למדינה מידי יום ביומו. יש לציבור הזה מחלוקת אידיאולוגית קשה עם חלק ניכר מהעם, אבל כל זה אסור שיוביל ל''כדורי מלח'' ! כי מי שמתחיל עם רעיונות איוולת של כדורי מלח שלא יתפלא שבצד שני של המתרס מישהו חושב על כדורים חיים ! אסור לשכוח לרגע : מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא שהוא קם בבוקר עם פרעושים. אנא - חידלו ממסע ההסתה הזה - אתם פוצעים ציבור שהוא בשר מבשרו של העם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחל שקרן
אלעד,
01/02/05 18:49
|
אם הציבור הזה היה מכבד את דעת הרוב הוא היה מזיז את עצמו כמו שהתבקש ואז לא היה צורך בכדורי מלח ולא בשמונת אלפים שוטרים. חבורת פורעי החוק האלה הנקראים מתנחלים ירדו מהפסים - חושבים לעשות מה שבא להם ושכל המדינה תתכופף מתוך פחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר בשם הרוב
דמוקרט,
01/02/05 23:57
|
כאילו מותר לרוב לרמוס את המיעוט,להפר את זכויות האדם והאזרח- אז קרא מה כתבו ואמרו בעניין הזה של רוב ומיעוט בדמוקרטיה הליברלית רבני השמאל :שרידים, עמוס עוזים, משה נגבים, יאיר צבנים ואחרים. אלא שהם דיברו וכתבו על איסור רמיסת המיעוט בידי שלטון הרוב בשעה שהתנגדו לרעיון גירוש הערבים. ככה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעד, אולי לא שמת לב, מצנע עם
ל"ת
תכנית ההתנקות,
הובס בבחירות,
01/02/05 19:38
|
|
 |
לכל המגיבים
גיל,
01/02/05 18:24
|
על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון : 1. את הביטוי מדינת הנאצים כתבתי עלי, עליכם ועל כולנו. אנחנו חייבים להביט בראי ולהבין להיכן אנו צועדים: מדובר בטרנספר בכח של יהודים, ולמי שלמד קצת את ההיסטוריה של גרמניה - כך בדיוק בתחילו הנאצים :(''לא רוצים שיהודים יהיו איתנו''. אח''כ זה התפתח לשאול ולגיהנום הידועים. 2. אם 95% מהעם תומכים - למה שרון כל כך מפחד ללכת למשאל עם ? פתאום כואב לו על הכסף ? אני זוכר כששמיר וכשבגין היו ראשי ממשלה הגישה שלו היתה שונה בתכלית. יכול להיות שהוא מפחד שאין לו רוב ? 3. אל תתבלבלו לרגע לגבי השקפתי הפוליטית : אני פרגמטי לחלוטין, ואני לא רואה מוצא אחר מההיתנתקות. אבל צריך לדעת גם איך ''לפרק את החבילה''. צריך קצת אנושיות, חמלה, סימפטיה ואמפטיה. אני חייבים לעשות את הצעד הזה, אבל ליבנו צריך לשתות דם, ועינינו צריכות לבכות בזמן שזה קורה. ובודאי ש''כדורי מלח'' לא משרתים את הגישה הזו. אלו אחים שלנו, והממשלות שלנו שלחו אותם לשם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס 17 מתחזה
רונן,
01/02/05 18:19
|
למה שלא תספר לנו מאיפה אתה באמת? חוצפן. אבא שלי ניצול שואה ואנשים כמותך מחללים את זכרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא שלי ניצולת שואה
עולה מרוסיה,
02/02/05 00:12
|
שנותרה יחידה מכל משפחתה. אז תדע לך שהכנות לגירוש היהודים הנתלוות בכל מה שגיל תיאר, גורמות לה שוק נורא וזכרונות קשים ביותר ממה שעבר עליה. אז אל תקח לך מונופול על תחושות ניצולי השואה. אין לך על כל כל זכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק אביך ניצול שואה, אל תטיף
ל"ת
ותנפנף בו זמנית,
באותו דבר,
01/02/05 18:55
|
|
 |
זה נקרא טובל ושרץ בידו
ל"ת
כל היהודים הם,
ניצולי שואה,
01/02/05 19:23
|
|
 |
לרונן: אני גר באבן גבירול !
ל"ת
גיל,
01/02/05 18:26
|
|
 |
דבריך נכונים אבל...
זאב,
01/02/05 17:47
|
אתה רוצה שיפסיקו עם ההסתה וקורא למדינה מדינת הנאצים? או שאולי דיברת על הרייך השלישי, ואז - קבל את התנצלותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורא לנו נאצים ומדבר על הסתה?
מיכאלה,
01/02/05 17:47
|
אני מסתכלת על השורה האחרונה שכתבת: ''אנא - חידלו ממסע ההסתה הזה - אתם פוצעים ציבור שהוא בשר מבשרו של העם !'' ועכשיו אני מסתכלת על הכותרת שלך: ''מדינת הנאצים'' וחושבת לעצמי מי פה מסית. אתה מתנהג כמו אנס שנתפס עם המכנסיים למטה וטוען שהקורבן שלו היא האשמה והיא פיתתה אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אתה קורא נאצי?
דני,
01/02/05 17:44
|
לאריק שרון שנלחם למען המדינה מאז מלחמת השיחרור ונפצע ב-3 מלחמות מאז? לחיילים ולשוטרים ששומרים על חייך? אולי 95% מהעם שתומכים בהתנתקות ובכספי המיסים שלהם מחזיקים את ההתנחלויות? אתם קוראים לישראלים ''נאצים'' כל כך הרבה שמישהו יכול להתבלבל ולחשוב שאתם פלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האבסורד הוא שאת אריק הפצוע
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:10
|
כשאריק שרון היה פצוע במלחמה ורצה שישאירו אותו מאחור - חייל פשוט עם כיפה על הראש סירב לפקודתו וסחב אותו תחת אש למקום מבטחים. סיפור אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שרון הציל אשה מטביעה, מותר
ל"ת
לו לאנוס אותה?,
01/02/05 19:41
|
|
 |
שרון!!!
Avi Ecuador,
01/02/05 18:30
|
מחדד את הקצוות ומביא את העם להיות אוייב של עצמו. שמאל וימין הופכים לאויבים! תראו מה אתם עושים לעצמכם! מחר, סליחה, היום כבר יש לשמאל ולימין סיבות להרוג איש באחיו. יימח שמם וזיכרם של מנהיגים שמביאים לזאת, להרג ביהודים! אין היגיון לניתוק כל עוד שלא מנתקים ערבים מישראל של הקו הירוק או עזאזל. שרון מביא את העם למלחמת אחים על קפריזה מטומטמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיב נכבד
ftftrfty,
01/02/05 17:56
|
|
 |
16.
סכנת חיים? תשתמשו בנשק חם
חיים,
דרום,
01/02/05 17:34
|
כשהמתנחל הראשון ישלוף את האקדח או את הרובה שלקח מכיתת הכוננות כל חייל צריך לחשוב על חייו שלו. תשמרו על החיים שלכם חיילים, כי האנשים שאתם הולכים לפנות יכולים להיות יותר מסוכנים ממחבלי החמאס. לשניהם אותה אידיאולוגיה של קדושת האדמה מעל קדושת החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמוד במצב של להרוג יהודים?
Avi Ecuador,
01/02/05 20:51
|
השתגעת? בגלל הקפריזות של שרון? הייתי שולח לו את צו המילואים שלי שיעשה במקומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים נגדך צריך נשק חם
שרון,
אלנבי תל אבי,
01/02/05 19:37
|
יושב על התחת ומחלק הוראות. בטח היית איזה קב,ניסט או שקמיסט עלוב בצבא. תנקה את הפה בסבון טיפש. אל תדבר על המתנחלים שתורמים למדינה פי 10 ממוקיונים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשורת תשקורת..
חגי,
גוש עציון,
01/02/05 18:14
|
כשהמתנחל הראשון יישלוף את האקדח- תירו בו! כשהמתנחל הראשון יכה- תירו בו! תכניסו בו פגז! אל תסתפקו במלח! אני מתנחל. אז למה אני מדבר ככה? סיבה פשוטה- שום מתנחל לא ירים אקדח על יהודי אף פעם! שום מתנחל לא יכה חייל אף פעם! אאאהה.. תשאלו אותי ומה עם כל היצהרניקים שמרביצים למתנחלים? אז אני יענה- תראו לי תמונה של מתנחל מרביץ לחייל! תראו לי תמונה של מתנחל מכה שוטר! הוספתי גם כתובת אימייל בשביל זה. הכל הסתה. תמיד מראים אנשי ביטחון גוררים מתנחל תחת כותרת של ''מתנחל הכה איש ביטחון''. תמיד יראו בתמונות חייל מושך ללא רחם מתנחלת תחת הכותרות ''מתנחלת קיללה חייל''. הכל שטויות, הכל הסתה. תתביישו שאתם מאמינים. בברכת יהודי. חגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מחפש דוגמאות?
חיים,
דרום,
01/02/05 19:04
|
כל מה שצריך זה להציץ 10 שניות בפינוי האחרון ולראות אבנים נזרקות, אגרופים לחיילים, חיילים עם כיפה שמקבלים יריקות בפרצוף, וכמובן החייל שניסו לחטוף לו את הנשק. אתה יכול לשקר עד מחר ולהגיד שאין אלימות, וכמובן להאשים את התקשורת בהסתה זה הכי קל, אבל כל חייל ושוטר שאי פעם השתתפו בפינוי מכירים את פרצופכם האמיתי. כת אלימה של פורעי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבלופים האלה לא עובדים עלינו
ל"ת
אבישי רביב יש,
יותר מאחד,
01/02/05 19:24
|
|
 |
כל הכבוד לך !
ל"ת
חיפאי,
01/02/05 18:30
|
|
 |
15.
יש כיבוש בעזה ?
רון,
01/02/05 17:33
|
יש כיבוש בעזה ? כבר לפני 10 שנים ישראל יצאה לחלוטין מהערים הערביות ברצועת עזה. הם עושים בתוך שטחם כרצונם: הרשות המחוקקת והמבצעת, החינוך התשתיות והשלטון, הדגל וההמנון – כולם פלסטיניים !
יש כיבוש בעזה ? סגירת גבולות בין עזה ליישובי יהודים אינה כיבוש ! האם ישראל כובשת את לבנון או סוריה כי מעברי הגבול שלנו סגורים כיום ?! לא! מניעת מעבר רוצחים ע''י סגירת הגבול בשטחינו אינה כיבוש. לא בלבנון, לא בעזה, ולא בסוריה. זו חובתנו הבסיסית, זו זכותנו לחיים בביטחון.
יש כיבוש בעזה ? ביתור הרצועה ל 3 חלקים מדי פעם, נכפה עלינו כאמצעי למנוע מעבר רוצחים וכמלחמה בירי הקסאמים. אם לא ירצחו- לא נחסום אותם. אם ייפסק ירי הקסאמים- צה''ל לא ייאלץ להיכנס ולצאת.
יש כיבוש בעזה ? יישובי חבל קטיף הוקמו על חולות ים ריקים שלא היו שייכים לאף פלסטיני מעולם. אין לפלסטינים זכות לתבוע עקירת יישובי יהודים מאדמה שלא היתה שייכת להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תקים כפר באריזונה
צפוני,
צפון,
01/02/05 19:05
|
גם שם יש איזורים ש''לא שייכים לאף אחד'' אין דבר כזה! כל אדמה שייכת למישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון כל ארץ ישראל שייכת לישראל
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:09
|
|
 |
14.
מלחמת אחים!
אלמוג,
ירושלים,
01/02/05 17:29
|
זה ממש זוועה מה שהם עושים! מ'זה לזרוק כדורי מלח על יהודים שהם אנשים משלך ובארץ שלך! זה לא ייאמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאומן. למה לא?
ישראלי,
01/02/05 17:59
|
ומה גם רע? אפילו שמעתי את אפי איתם אומר פעם שלהגנה עצמית מותר לירות כל דבר. אז בוודאי שאין בעיה.
חבל שנגד הפלסטינים לא השתמשו בכדורים כאלה - זה היה חוסך הרבה חיי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין ברירה לממשלה.
יפים מישייב,
אופקים,
01/02/05 17:27
|
הממשלה צריכה לעשות הכל כדי שיה נזק מנימלי, גם למתישבים וגם לחיילים, נכון זה קשה לעזוב את הבית,עבל למען ארץ ישראל אפשר לעשות הכל, ולמען הילדים של המתישבים צרים לפנות את היתנחלויות ברצון ולא במלחמת אחים.בגלל הסיבה הזאת מתמנים הכוכות הצבא והמשתרה בלי בררה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופקים הבאה בתור
ל"ת
אישיהודי,
01/02/05 17:43
|
|
 |
12.
המתנחלים -הבאתם זאת על עצמכם
יוסי, רומא,
01/02/05 17:18
|
לכל מגלגלי העיניים שתיכף יזעקו לשמיים וגידו שצה''ל אנטישמי ועוד נאצות כאלו ואחרות
אתם, המתנחלים המתלהמים, בראשות נביאי זעם ושקר כדניאלה ופנחס, אתם הבאתם על עצמכם את המצב הזוועתי הזה בו בצה''ל מתכננים נשק זה או אחר נגדכם.
אתם, בשימוש הנלוז והבלתי נתפש בסמלי השואה הנוראה, בהשוואות שעשיתם והינכם עושים בין מנהיגי ישראל למנהיגים נאצים, בחילול זכר קורבנות הטרגדיה האיומה ההיא, אתם הבאתם זאת על עצמכם.
אתם, במכות הנמרצות שהרבצתם בחיילי צה''ל אשר בטובם שומרים על ילדיכם ומלווים את חייכם תוך סיכון נפשותיהם, אתם הבאתם למצב הזה.
אתם במעשיכם הברברים וחסרי ההגיון כעקירת מטעי זיתים, פגיעה באמא אדמה, הכאת והפחדת מוסקים בעמל יומם , אתם הבאתם כל זאת על עצמכם!!!!!
אתם הבאתם למצב בו לרוב בישראל כבר אין כל עניין בכם או במאבקכם, ויותר חמור מכך, אתם הבאתם למצב בו הרוב , השפוי והמתון ,כבר לא מתחלחל כלל מהמחשבה שאנו לפני שפיכות דמים בין יהודים.
אתם בהתנהגותכם חסרת המעצורים, באופן בו אתם רומסים כל חלקה דמוקרטית ונאורה, בסגנון הברברי שלכם, הבאתם לכך שמדינת ישראל מתנתקת ממכם והפעם בכל מחיר!!! בכל מחיר!!! בכל מחיר!!! אפילו במחיר הנורא מכל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדה מגוגיה עובדת שעות נוספות..
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:07
|
כמה פעמים אצטרך לכתוב כאן שלפי היהדות אסור לפגוע בעצי פרי, ואכן חקירת המשטרה מעלה פעם אחרי פעם שלא המתנחלים פגעו בעצי הזית (שנוסרו בקפידה כפי שכתוב בתחקיר). כשהיה חשד התקשורת המגמתית רעשה. למחרת המשטרה ביטלה הכל ואין בתקשורת המגמתית מילה אחת. התוצאה אנשים בורים כמו יוסי הרומאי שבלע את כל הבלונים והספינים של התקשורת המגמתית, ללא בדיקת העובדות, ולכן יוסי היקר מלא שנאת חינם ומאשים כמו התקשורת המגמתית את השעיר לעזאזל, המתנחלים... כאילו הם הביאו את הטרור והקבינ[מ]ט הפלסטיני ואסון אוסלו (מלחמת 14 השנים...)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רומאי - תחזיר את האזרחות שלך
ל"ת
אריק,
01/02/05 18:44
|
|
 |
סדר בדברים:
טליה,
קרית ארבע,
01/02/05 18:14
|
א.בנוגע לנאצות על צה''ל- א ת ה צריך לזכור שאנחנו, ה''מתנחלים'' חלק מאוד נכבד מצה''ל,אז באופן טבעי הנאצות והמכות לא הגיוניות,הנוער ה''מתנחל'' גדל על ערכים שמלווים אותו לפני ואחרי הצבא,ערכים שכנראה משתמרים פחות אצל ה''חילונים'',(2 ילדים וכלב,צבא ונסיעה למזרח הרחוק כדי ''לחפש את עצמם''...)
ב.עקירת עצי הזיתים והכאת המוסקים נעשתה ע''י קומץ קיצונים,אל תכליל ותעליל את זה על כולם!!!!
ג.אם אמא אדמה כ''כ חשובה לך איך,איך אתה נותן אותה ללא תמורה?????????????
ד.מי שרומס את הדמוקרטיה זה מי שמפטר כל שר שלא יצביע בעד ההתנתקות!!
ה.רואים שאתה מכיר אותנו רק דרך התקשורת ולא במציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטליה _תפסיקו להצטדק
יהודיה,
01/02/05 23:43
|
ולהתגאות בשירות בצה''ל שעוד מעת יבוא לגרש אותכם מבתיכם תפסיקו להתנער מ''קיצונים'' שלא הם נוקטים באלימות אלא נגדם מופעלת אלימות אכזרית תפסיקו לשתף פעולה עם הרומסים אותכם תפסיקו להתפלל לשלום מדינה פאשיסטית אנטישמית תפסיקו להיות עבדים זה הכל בא בגללכם, בגלל שסילפתם את היהדות והפכתם אתה לדת המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידעעתך ידידה
Avi Ecuador,
01/02/05 21:00
|
הבחור רוצה להכפיש ולסכסך. הוא מתחזה שמופיע בשמות רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטליה- בדקי את ביתך שלך!!!!!!!
יוסי,רומא,
01/02/05 18:59
|
לטליה היקרה תגובתך שקולה ובהחלט מעוררת מחשבה. יחד עם זאת: אין טעם , להערכתי, להיכנס לויכוח ארוך את אולי צודקת ואולי טועה לחלוטין, מה שחשוב הוא שתביני שמה שכתבתי משקף דעה של מאות אלפי ישראלים, לא בהכרח '' שמאלנים'' ולא בהכרח ''ימניים'' , ואשר חשים גועל עצום כנגד התנועה המתנחלת. ייתכן שתפוחים נאים הושחתו ללא הכר עכב הימצאותו של תפוח רקוב בתוך הסל. ייתכן שקומץ הקיצוניים שבינכם גורם לכך שהדעה הכוללת על מחניכם היא כה שלילית. אני מקווה שאת לא השתמשת בטלאי כתום, אבל את מבינה עד כמה זה נורא תדמיתית? אני מקווה שאת לא מניפה פוסטר ובו תמונת הילד היהודי המבועת מהשואה , אך את מבינה כמה זה הורס את שמך שלך? עשי בדק ביית ותראי: העם מוכן למילחמת אחים כנגדכם והעיקר שתתפמו.
יש לכם תחושת רוב מדומה לחלוטין:הרוב מוכן להתנתקות , הרוב פשוט נגעל מהתנהגותכם הכוללת, גם אם את אישית לא שותפה להתלהמות הכללית של ראשי יש''ע.
את אולי לא הרבצת לחייל זה או אחר: את רוצה שאפגיש אותך עם חיילים שהוכו באיזורים צנועים ואישיים על ידי מתנחל זה או אחר? ומה היה חטא החייל? שביצע פקודת מפקדו? אני שב ואומר לך טליה יקירתי: הרוב בישראל לא שולל מלחמה של ממש מולכם אם תסרבו התפנות. אל תחשבי מדוע ולמה אתם צדיקי הדור, חשבי מה גורם לרוב הישראלים להסכים לשפוך דם ביום ביצוע ההתנתקות. אגב, אני מכיר מתנחלים לא מעטים מקרוב מאוד, אישת לוחצת ולא ארחיב את הדיבורץ אומר וכדאי שתביני עד כמה זה נורא: המחנה שאת שייכת לו השניא עצמו על הכלל באופן חסר תקנה , והאשמה כולה על כתפי הרוב המתון אצלכם שהולך שבי אחר מנהיגים קיצוניים וחסרי תבונה וממלכתיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי מרומא - אנא, השאר ברומא
מילואימניק,
01/02/05 17:39
|
בחיאת יוסי, תעשה טובה ותשמור את היכולת הרטורית שלך לחברים שלך ברומא
''ברומא - התנהג כרומאי''. אתה בהחלט מתנהג כרומאי, ואלו כזכור החריבו את ירושלים והעלו אותה באש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תטיף לרומאי- עשה בדק ביית!!
יוסי,רומא,
01/02/05 17:56
|
לא נורא, רומא או ירושלים, צפת או ונציה. ולא נורא שאתה מנאץ. זה לא מה שחשוב.
העיקר שהמסר עובר והוא כואב : המתנחלים המתלהמים הביאו למצב כזה בו הרוב בישראל לא חרד כלל ממלחמת אחים, אתה קולט את זה? הרוב בישראל לא רוצה מלחמת אחים אבל אם זה מחיר ביצוע ההתנתקות- שיהיה. אולי במקום להגיד לי אייך לנהוג תפשפש הייטב במעשייך ובמעשי חבריך ותראה ותבדוק בבדק בית רציני, מה גרם לכך שהרוב מקבל בשוויון נפםש שכזה מלחימת אחים בקרוב מאוד. מה גרם לכך שהרוב בישראל מוכן לפנות את ההתנחלויות גם ולמרות הידיעה הברורה שיישפך דם!! מה עשיתם ואייך פעלתם שהבאתם על עצמכם חרפה שכזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה יש באויר של רומא שגורם לך
ל"ת
לכתוב שטויות?,
01/02/05 19:04
|
|
 |
יוסוף V
Avi Ecuador,
01/02/05 18:56
|
תוכל לרקוד על הגגות עם פרחיה ציונה מדימונה ומשה פתח תקווה. אתה שמח! חכה, השנאה בומרנג, היא בדרך אליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרומאי
מילואימניק,
01/02/05 18:44
|
באמת ירדת מהפסים
אין, ולא תהיה אצלנו מלחמת אחים
אתה רואה יותר מידי CNN. כדאי שתרים את התחת הלבנבן שלך ותבוא לראות בעינים שלך איך נראית התנחלות, ומי האנשים שגרים בה. אלו מלח הארץ, הטובים שבבנינו. הם אלו שמהווים את הגרעין בכל יחידת מילואים ש- 30% מהעם מתחמק מלבוא ולעשות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילואימניק- אתה פשוט לא קולט!
יוסי,רומא,
01/02/05 19:25
|
אני יודע הייטב איך נראית התנחלות ומכיר מתנחלים לא מעטים- אישית! אין ויכוח שהתנועה המתנחלת ברובה הדומם והמוחלט- תנועה מפוארת, חלוצית ואיכותית . אך גם אין ספק שתנועה זו מונהגת על יד קבוצה קיצונית, אטומה , חסרת ראיה רחבה וכוללת , אשר הביאה למצב בו הרוב בישראל פשוט שונא את כלל התנועה המתנחלת. אני מקווה שאתה קולט: הרוב בישראל לא רק שרוצה התנתקות מהירה ומלאה, הרוב מוכל לירות על מתנחלים שלא יתפנו!! מדוע אינך עוצר לרגע וחושב אייך קרה כדבר הזה? מדוע אתה מדבר על איכות המתנחלים ולא על האופן בו הם מובילים את מחניהם לכליון תדמיתי משווע? האם אתה מבין שבצה''ל מתכננים נשק נגד המתנחלים? האם אתה קולט לאן הגעתם? העם רוצה לפנות אתכם והעם מוכן לשלם את המחיר הנורא מכל של מלחמת אחים. האם לא קראת מאמרים בהם אנשים מובילים בהגות הרוחנית הישראלית כינו אצכם הכל חוץ מ''אחים''? אני לא מתווכח על טיב האנשים ועל להט אמונתם החלוצית! זה לא הנושא!!אני רק מבקש ממכם להבין שאתם פועלים כבומרנג נגד עצמכם , העם כיום שונא אתכם!!
זוהי עובדה!! וחבל שכך!! אך אתם הבאתם זאת על עצמכם. אגב- תשאיר את חלקי הגוף האישיים מחוץ לדיון!!!! גם זוהי התלהמות מכוערת שמשניאה אותך עוד יותר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שקולה
הודי, לא רומאי,
סיני,
01/02/05 20:22
|
ניכר שאינך מתלהם. שים לב! כמעט על הכל ענית לה חוץ מעל הטענה המרכזית לדעתי - שהרוב מוסת על ידי תקשורת מגוייסת. ולפיכך אני קובע - מי שחי בתחושה של רוב דומם, אך אינו יודע מה הוא שח - הם דוקא אותה אינטלגנציה רוחנית, הקובעת כבר שלושים במדינה הזו מה טוב ומה רע. לנין פעם אמר - ככל שיותר רע כך יותר טוב. המון העם (שלרוב הוא טיפש, לא משכיל, נגרר וחסר חוט שדרה אידאולוגי) - בליבו פועם לב ישר. וכשהאינטלגנציה השולטת מתחילה להגזים עם העיוות - אותו רוב כבר לא עומד בזה, ונותן לתחושות הבסיסיות שלו להוליך אותו קדימה - ואז , אמר לנין - המהפכה בוא תבוא.
תשאל - על סמך מה אני קובע שאתה חי בהזיה? אענה - בשבועות האחרונים אני עומד ומחתים חיילים בסדיר ובמילואים על העצומה לסרבנות - וראה זה פלא, הדתיים מפחדים לחתום, בעיקר בגלל שיקולים שאתה עמדת עליהם - איך נראה בציבור וכו' - חיילים חילוניים מכל הסוגים - חותמים בלי להסס בכלל. הם מבינים שהם לא נשלחו להלחם בעם שלהם.
אז נכון, יתכן שבתל אביב ובשרון הרוב בעד ההתנתקות - אבל ב''שטח'', במג''ב, בגדודים הקרביים וכו וכו - שם הלב הישר עדיין פועם.
לכן אני ממליץ לך לא להיות כל כך בטוח ונחרץ באשר לעתיד הקרוב. אלו שאתה אמור לשלוח למלחמה שהרוב כל כך להוט כלפיה - לא ממש להוטים להלחם... ולהוציא חיילים משנקין למלחמה, זה כמו להוציא את חיילי פונוביז מבני ברק לבקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרומאי
מתי,
01/02/05 17:37
|
|
 |
11.
''כדורי גומי'' הכוללים ליבת פלדה
בנימין מאי,
ת''א,
01/02/05 17:16
|
עלולים להרוג, שלא לדבר על פציעות קשות שאינן נדירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה? רק בפלסטינים וערביי ישר
ל"ת
אל, מותר?,
01/02/05 18:14
|
|
 |
10.
לא להאמין
יהודי,
פ''ת,
01/02/05 17:15
|
פשוט טירוף,שמישו יצבוט אותי... זה אמיתי?אני רואה שכ''כ מחכים לזה נו יאלה מתי תתחיל ''מלחמת האחים'' המטורפת הזו?אנשים כ''כ מחכים שכבר יהרגו את המתנחלים ויעיפו אותם מהבית שלהם,אני לא מאמין שזאת המציאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים פה טיפשים
גדי,
חדרה,
01/02/05 19:34
|
ניזונים מהתשקורת העוינת. לא מבינים שרוב העם תומך במתנחלים ומי שלא זקוק לטיפול נפשי דחוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במידה ותהיה מלחמה
רפי,
01/02/05 18:58
|
|
 |
זה לא מלחמת אחים..
yy,
01/02/05 17:22
|
מלחמה זה כוח מול כוח. צהל מול 4000 איש זה סדרת חינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מלחמת אחים
אינדיווידואל,
01/02/05 23:34
|
אלא מלחמת שלטון פאשיסטי אנטישמי משרת את האינטרס של האויב נגד האזרחים היהודים. לאזרחים שהשלטון מתנהג כך נגדם מותר להגן על עצמם בכל האמצעים.זה א'ב' של דמוקרטיה, של משנת ג'ון לוק כך יצילו לא רק את עצמם אלא את כל העם, כולל שמאלנים שונאי מתנחלים - שהרי שלטון זה מסכן בסופו של דבר את כו-לם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון האמין שיהיו הרבה יותר
Avi Ecuador,
01/02/05 18:18
|
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אחים, אלא מלחמת אזרחים!
ל"ת
נא לדייק!,
01/02/05 18:14
|
|
 |
9.
כותרת מרושעת.
המן הרשע,
שושן,
01/02/05 17:15
|
|
 |
8.
למה לא שוטים?ומגפיי דוקרנים?
ל"ת
איתמר,
מתנחל,
01/02/05 17:14
|
|
 |
למה לא באמת
ל"ת
rr,
01/02/05 17:22
|
|
 |
7.
חשבתי שמלחמה ביולוגית
אישיהודי,
01/02/05 17:14
|
|
 |
מלח זה מסוכן ויכול להרוג
חיים,
מרכז,
01/02/05 19:35
|
יופי ממשלת ישראל כל הכבוד. תתביישו. אני מתבייש שלחמתי בשטחים. אתם לא שווים את השרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלח זה חומר אנאורגני
מנדלייב,
01/02/05 17:34
|
מדובר כאן בלוחמה כימית (NaCl - נתרן כלורי - תרכובת יונית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כימית ולא ביולוגית....
סטודנט שיש לו,
מבחן בכימיה.,
01/02/05 18:17
|
אם כדורי מלח זה לוחמה כימית אז גם כדורי גומי וכדורים חיים הם לוחמה כימית כי שניהם עשויים מתרכובות כימיות....
בקיצור לוחמה כימית הכוונה היא לשימוש בגזים רעילים במיוחד באויר או להרעלת מקורות מים וכו'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין כלום בכימיה!
חגי,
גוש עציון,
01/02/05 18:05
|
אלו לא החומרים שמרכיבים את כדורי המלח האלו. אלו המרכיבים: 1. 10 קילו שנאת חינם 2 קילו וחצי שנאת המתיישבים 3. 200 גרם של הסתה 4. כוס וחצי של ניצחון לטרור 5. כפית של שקר תיקשורתי ועוד ועוד... לבחוש היטב ולהמתין כמה חודשים לתחילת ההתנתנקות. עקירה טעימה! בתאבון. בברכת יהודי. חגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע טעים
ל"ת
uu,
01/02/05 18:22
|
|
 |
ידוע שיש אנשים כמוך, יש גם
ל"ת
גרועים יותר,
01/02/05 19:07
|
|
 |
6.
פעם דיברו על קליע פלפל
בנימין מאי,
ת''א,
01/02/05 17:13
|
|
 |
5.
ממש מחליא הרעיונות שלכם!
יוסי,
חולון,
01/02/05 17:06
|
אולי גם תחשמלו אותם? אפשר גם להרביץ לילדים הקטנים שלהם.. אולי תחתכו להם את השיער? די כבר! תעשו מה שבסגרת החוק. אל תכניסו דברים לחוק! זה עדיין יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיונות מעניינים...
ל"ת
נשקול ונודיע לך,
01/02/05 18:13
|
|
 |
4.
מלח ולחם-שיטת התנך לקדם ידידים
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
01/02/05 17:01
|
|
 |
Ehad Haam-Zioni, אבל איפה תואר
סתם יהודי,
01/02/05 23:20
|
אתה הרי בדרך כלל מציג את עצמך כדמוקרט-ליברל, ואף כפרופסור, ומאיפה אתה למדת את הליברליות שלך להצדיק את פעולות המשטר הפאשיסטי הזה נגד היהודים? מספרי הלימוד של רוסיה בתקופת סטאלין, או של גרמניה בתקופת פירר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זורע מלח על הפצעים...
ירון,
חיפה,
01/02/05 22:01
|
|
 |
3.
כדורי מלח למלח הארץ
פרסומאי,
01/02/05 16:59
|
האם נכון הדיווח שלכם כי ''את הרעיון שאבה המשטרה מקיבוצניקים שנוהגים להשתמש מזה שנים בכדורי המלח נגד מסתננים החודרים לשדותיהם במטרה לגנוב פירות וירקות''. האם הקיבוצניקים, דווקא הם ולא מושבניקים או סתם בעלי חוות שיקמים למיניהם, נוטלים את החוק לידיהם ופוגעים פיזית בעבריינים, במקום להתלונן במשטרה? האם מותר לי, אזרח פרטי, לנהוג כמותם נגד חשודים בפריצה למשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למה לא כדורים חיים?
פינוי לחיים!,
01/02/05 16:58
|
מי שמסכן את חיילי צה''ל נחשב למחבל ולא משנה אם הוא יהודי או ערבי, יש לירות בו בכדורים חיים ולא לשחק בקקי בשיטות שאינן יעילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סובל ממחלה מסוכנת
ל"ת
מאד,
01/02/05 19:09
|
|
 |
מוחמד מסכן את צה''ל!
חגי,
גוש עציון,
01/02/05 17:48
|
לא! המתנחלים לא אלו שמסכנמים את צה''ל ! שכחנו נגד מי אנחנו נלחמים! התבלבלנו- אנחנו לא יודעים מי האויב! האם המתנחל שחולם להיות חייל בצבא הגנה לישראל הוא האויב? או שמא שי שרוצה להיתפוצץ ולפגוע בצה''ל. אני מתנחל והגיוס שלי ביולי 06! אני מתנחל ואני אוהב את המדינה! אני מתנחל ואני לא יהיה אלים בפינוי! אני מתנחל יהודי! תשאלו את אחמד ואת פאטמה אם גם הם אוהבים את צה''ל. מסופקני. בברכת יהודי. חגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל לא צריך חיילים כמוך
חיים,
דרום,
01/02/05 19:07
|
מי צריך חייל שלא מבצע פקודות?
כשהמפקד יסתער ויקרא ''אחרי'' אתה תתקשר לראש הישיבה שלך ותשאל אם זה בסדר להסכים לפקודה שכזאת. עדיף שתישאר בגוש עציון ולא תתגייס. הכסף שצה''ל יחסוך עליך יוכל לשמש לקניית אמצעי לחימה ומיגון לחיילים אמיתיים שמבצעים פקודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי צה''ל יבנה, על 0ים כמוך?
ל"ת
שחר,
01/02/05 20:38
|
|
 |
כנראה שכן
חיים,
01/02/05 21:04
|
יש לי מילואים בסוף מאי הקרוב אני מקווה שמזמנים אותי כדי לפנות איזה התנחלות מטונפת. בכל השירות הסדיר שלי שמרתי על מתנחלים והרגשתי שאלה האנשים שאני צריך להגן מפניהם ולא עליהם. מחכה לצו בקוצר רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו מחכים לך, חיים
השם שלך,
קצת לא מתאים,
02/02/05 05:19
|
|
 |
אולי מישהו במשפחתך
Avi Ecuador,
02/02/05 01:45
|
יתכבד בהדלקת משואה לתפארת מדינת פלסטין שצבא הכנה לפלסטין מקים. בהצלחה מקרב לב להוריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים מהדרום, אתה לא במקרה חיים
ל"ת
מהשיר,
''חיימקה שלי'',
01/02/05 19:26
|
|
 |
תגיד, חומד
הראל,
01/02/05 17:33
|
|
 |
מחמד, לידיעתך הוא הזדהה!
עוד אהבל סמולני,
סמולטאון ג',
01/02/05 18:38
|
|
 |
1.
מה רע בכדורי גומי?
ל"ת
שרון,
ירושלים,
01/02/05 16:57
|
|
 |
מה שרע זה שזה כדור רגיל מצופה
אני עצמי ואיירן,
01/02/05 17:15
|
בשכבה דקה של גומי שלפעמים לא ממש מונעת מבן אדם להיהרג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז מה הבעיה בזה ?
אמיר,
תל אביב,
01/02/05 17:34
|
|
 |
יש כבר שם למחלה שלך?
ל"ת
קרא מה כתבת,
01/02/05 19:11
|
|
 |
מה עובר בראש מקבל ההחלטת נ.מלח
ל"ת
שמדובר באוייב?!,
פלשתיני?נדהם,
01/02/05 17:29
|
|