 |
70.
תודה רבה על החדשות הטובות!
עמנואל,
02/02/05 23:11
|
מה היינו עושים בלי פצועי הנפש האלה מ'שלום עכשיו'? לו ישראל היתה מדינה מתוקנת היתה הכנופיה הזו כולה עומדת לדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ישראל היא פדרצית שבטים עוינים
עמוס הנביא,
02/02/05 17:18
|
וכל ראש שבט מוסיף קיסם למדורה שתכלה ח''ו את כולנו. חסד עשו איתנו הפלסטינים במלחמתם נגדנו. לולא מורא הערבים עלינו, איש את אחיו(???) חיים בלעו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשה לי לתקן אותך:
Moshe,
02/02/05 21:52
|
חסד עשה עמנו אלוהים, שנתן לנו את הפלסטינאים. אם לא כן - איש את אחיו חיים בלענו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
צודק!,
צודק!,
02/02/05 17:32
|
תמיד תהיתי: לשם מה נבראו חלאות-אדם כמו הפלסטינים... עכשיו אני מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק עכשיו אתם מבינים?!
Avi Ecuador,
02/02/05 17:54
|
כל כך הרבה זמן אני מסביר לכם על ערפאת הנס לדור עגל הזהב?! טוב, מחלחל לאט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לו ישראל הייתה מדינה מתוקנת...
שלום אך-שוא,
02/02/05 17:15
|
|
 |
67.
שלום אך-שוא
ל"ת
הוא התכוון ל,
02/02/05 16:37
|
|
 |
66.
כמו תמיד
Avi Ecuador,
02/02/05 15:40
|
יש גם מתחזים שמנסים להכפיש, כותבים ועונים בשם לא להם; עלוקות מתחזים. כל התגובות עד לשעה זו בשמי הן של מתחזים. ובקשר לשמאל, איתם האויבים מיותרים, אם הערבים היו מבינים במי מדובר היו מאכילים אותם בלוקשים תקוות שווא וח... זה היה מספיק בכדי להביא לחיסולה של מדינת ישראל. תתארו לעצמכם עם קצת שכל מעורב בשנאה שיש להם לרוב היו מביאים את ביילין לנקודת מפתח, לא ששרון שונה ממנו בהרבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
NOT ENOUGH
בני,
02/02/05 15:06
|
זה הארץ שלנו. יש לנו רק ארץ אחד שהוא נחלתנו. איזה חוק אוסר על יהודים לבנות בארצם. מספיק כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להעמיד את יוסי שריד לדין
חומי,
02/02/05 15:04
|
במדינה נאורה ומתוכנת היו מעמידים לדין את יוסי שריד על אמרות וכתבות כגון''המתנחלים הם אויבי הישראלים'' וארגון כגון שלום אכשיו היה מוקע ציבורית על מלשנות מתרפסת בפני אומות זרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכשיו, כן, אכשיו
ל"ת
...,
02/02/05 15:19
|
|
 |
63.
פושעי התנחלות מבוקשים
אבי,
ירושלים,
02/02/05 14:55
|
עתה, עם העידן החדש במזרח התיכון יש לאפשר תנועה חופשית של ידידנו זכריה זביידי וחבריו ובמקומם יש לשחוו את השב''כ לביצוע איתור וסיכול ממוקד של ''פושעי ההתנחלות'' זהו צורך השעה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רחוק היום
דין,
וחשבון,
02/02/05 15:02
|
שבו פושעי ההתנחלויות ישלמו על פשעיהם. היום הזה מתקרב ובא, במיוחד עכשיו כשהם השניאו את עצמם על הצבא ועל העם שכבר נמאס לו מהטירוף שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רחוק היום
שונא סמאלנים,
ארץ הקודש,
03/02/05 03:10
|
שבו פושעי השמאל ישלמו על פשעיהם. היום הזה מתקרב ובא, במיוחד עכשי'ו כשהם השניאו את עצמם על הצבא ועל העם שכבר נמאס לו מהטירוף שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני קונילמל שטועים ומטעים
Avi Ecuador,
02/02/05 17:38
|
ללא המתנחלים ערכה של ישראל היה שווה 0. לא שהשמאל לא השיג השג שישראל כבר קרובה ל 0 , חלמאים שחושבים שיש להם פלנטה לחלוקה ולא מבינים ערכה של אדמה ליצור שנקרא אדם. היום עוזרים לאויבים במחשבה ובעידוד להרוג יהודים ולהשמיד את ישראל. אם הערבים לא היו מפריעים לשמאל אין שום ספק שהיו ''מצליחים'', אין ספק שללא הנס ערפאת שקם על דור עגל הזהב היום לפלסטינים היתה מדינה וביילין בנקודת מפתח מביא למדינה אתנית נקיה מיהודים ועוד ישרפלסטין על כל תושביה כשערביי פלסטין מעודדים את ערביי ישרפלסטין ברוח ודם לזרוק את עם הארץ לים. השמאל שתמיד אוהב לזלול לוקשים תקוות שווא וח... ולעולם לא שבע, היה מבין ומסביר לכם למה הם מקופחים... ''אם תרצו ישראל זו אגדה''. הסלוגן של השמאל להיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא המתנחלים ערכה של ישראל היה
משה,,
פתח תקווה ,,
02/02/05 20:09
|
שוגה בשושנים ,עד 67 חיינו בהופוריה ואיך שהיתחילו להיתנחל כל הפיגועים היתחילו ולמה,,, כי גם אני לא הייתי מוכן לחיות תחת כיבוש, תדייק אבי אתה טועה וטוב לך להטעות לא כך בונים מדינה חייה ותן לחיות ואל תחייה על חשבון הזולת גם אם הוא לא יהודון כמוך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד המשך לתגובה הקודמת שלי
Avi Ecuador,
02/02/05 21:10
|
איך אומרים בערבית? אינשאאאללללה! יום אחד ילמדו אל יאהוד איך מנצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינשאאללה היום לפני מחר שלום
משה ,,
פתח תקווה,,
02/02/05 21:26
|
|
 |
למה?
Avi Ecuador,
02/02/05 20:58
|
מכיוון שישראל לא יודעת לנצח איך שהערבים יודעים לנצח! איך יודעים ערבים למצח? תשאל את חוסיין שיסביר על ספטמבר השחור ואת סדאם על כורדים. כמובן אני לא מקנא בכם אבל אמת זו אמת. אתם יודעים לנצח! יהודים לא יודעים לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
המתנחלים הרסו את המדינה והעם!!
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
02/02/05 14:53
|
|
 |
וממשכים להרוס צודק אחי ב100%
ל"ת
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 20:12
|
|
 |
Mr. Ehad Haam
Chief Accountan,
EU,
02/02/05 17:29
|
fyi, your account is paid for the entire month of February 2005.
So, if you like to post, fine.
But we will not pay you for this month.
Next check will be cut only in March 2005.
Respectfully,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Good!
ל"ת
Good,
02/02/05 18:11
|
|
 |
תאר לעצמך חס וחלילה
Avi Ecuador,
02/02/05 16:40
|
שהמתנחלים לא היו מתנגדים, הגויים היו חושבים שכולם בחלם עם הארץ כמוך. גם אשתך לא היתה מספיקה. השמאל האוויל, חבורת טמבלים מהמרים בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אשתך לא היתה מספיקה.
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 20:15
|
ניראה לי שאין לך אישה אחרת הייתה מסדר אותה למתנחלים ???לחלוקת סטיקרים בגנות המדינה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל
Avi Ecuador,
02/02/05 17:12
|
שכחתי להוסיף בתגובה הקודמת; מתאבדים לאומיים שלא מבינים שיש להם ארס, סליחה; ערך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל אין סטירה וסליחה יש לך פה
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 20:20
|
מלוכלך שמערב נשים נשואות לא לצורך העיניין ,גם אילוהים לא ימחל לך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד
Avi Ecuador,
02/02/05 20:53
|
לא התכוונת לאללה במקרה? יהודי כותב אלוהים ולא ''אילוהים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילה טוב אחמד
ל"ת
Avi Ecuador,
02/02/05 22:18
|
|
 |
בחיית זומזום סדר לי קורס עברית
משה,,
פתח תקווה ,,
02/02/05 21:34
|
|
 |
את שניהם ביחד??!!
אחוז פליאה,
02/02/05 15:16
|
|
 |
61.
צריך לקצץ ולא להגדיל הפיצויים
למפוני גוש קטיף,
02/02/05 14:51
|
אם כבר- אז המתנחלים חייבים כסף למדינה ששפכה שם כסף ודם במלחמת שלום ההתנחלויות הארורות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לתבוע מהם פיצויים על מלחמת
גברת הברזל,
02/02/05 15:17
|
|
 |
60.
פושעי יש''ע לדין!!!
גיל,
02/02/05 14:45
|
לשפוט אותם על כל החיילים שנפגעו בגללם, ועל ידם. לדרוש בחזרה את מליארדי השקלים שהושקעו בבורות המטונפים שלהם הם קוראים ''התיישבויות''. כל הכספי מיסים שלנו ששומשו להקמת יישובים ותשתיות יעברו בסופו של דבר לאוייב הפלסטיני שלנו, והכל בגלל פנטזיית ארץ ישראל השלמה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למכירה/השכרה סושיה בבן יהודה
מוכרים הכל,
02/02/05 15:19
|
|
 |
מנוול****
רועי,
י-ם,
02/02/05 15:16
|
לך לחבריך מבצעי הלינץ' בראמללה,איתם בוודאי תהיה לך שפה משותפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם דמם של חיילים אלה על ידייכם
גיל,
02/02/05 16:33
|
גועל נפש שאתה מעלה את זכרם של אלה שנהרגו בשמירה מיותרת על מתנחלים. הרצחת וגם ירשת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שלום עכשיו
מיקי,
02/02/05 14:39
|
לי נראה שהם לא מנסים לקדם שלום כל הפעילות שלהם מבוססת על ''לחפש'' את המדינה, למצוא פגמים, להאשים את ישראל, ואת חיילי צהל. במקום לעסוק בנסיון לקדם את השלום בצורה פרודקטיבית, הם רק מלבים את השנאה, ומעצימים את הסכסוך גם בין פלסטינאים לישראלים, וגם בין ישראלים לעצמם. איך מפלגה שכל עיסוקה זה שנאה יכולה לקרוא לעצמה מפלגת שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
המדינה אחרת היו שורפים את אלה
אריאל,
ירושלים,
02/02/05 14:33
|
אנשים כאלה מביאים עלינו את האנטישמיות והיו אחד הגורמים לשואה. תעשו להם טרנספר בחזרה לפולין במקום לציונים האמיתיים בגוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! בגללם יש אנטישמיות
יוסי,
כרמיאל,
02/02/05 15:04
|
צריך להתנתק מהמתנחלים שבגללם כל העולם נגדנו והאנטישמיות חוזרת.
כל הכבוד לציונים האמיתיים שרוצים להתנתק מהפלסטינאים ולהשאיר את ישראל לישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
למלשינים אל תהי תקוה
חד-נס,
02/02/05 14:28
|
|
 |
'' התלונני ! אל תבליגי !''
ל"ת
יואל,
02/02/05 14:53
|
|
 |
56.
צריך לתת להם אזרחות פלסטינאית
ל"ת
חלום אכזב,
פלסטין,
02/02/05 14:08
|
|
 |
55.
פושעי ההתנחלויות לדין -
דון,
ב''ש,
02/02/05 13:59
|
סוף כל סוף מעיז מישהו לשים את הנושא על השולחן: על שביזו במשך שנים את החוק, על שמצצו את קופת המדינה מבלי להותיר מאומה לצרכיה האמיתיים, על שצפצפו ביודעין ובמודע על הרוב הגדול במדינה שהתנגד להם ומתנגד לדרכם, על מסעות שטנה והכפשה במשך למעלה מ-20שנה לפוליטיקאים ששללו את דרכם (ראה רצח רבין וההתנכלויות לברק, פרס ולשרון שהבין סוף סוף שטעה לכל אורך דרכו והתנהלותו איתם), על כך שפילגו את העם, על ההתנכלות לצה''ל ששמר עליהם לכל אורך הדרך, על השנאה והמדון שהפיצו בעם, על ההתנכלויות לאוכלוסיה הפלשתינאית בקירבה הם יושבים, על פגיעה אנושה בדמוקרטיה בישראל, וכל אלו הם רק חלק מפשעיהם - על כך עם ישראל לא ישכח ולא ימחל - פושעי ההתנחלויות לדין!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באר שבע זו לא עיר כבושה מ48???
טובי,
תא,
02/02/05 15:48
|
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חצובה בסלע!
ל"ת
אלי,
רג,
02/02/05 14:56
|
|
 |
אתה כל כך צודק
גלית,
02/02/05 14:46
|
|
 |
מסכים איתך ב 100%
ל"ת
חמליאניצקי,
רוסיה הלבנה,
02/02/05 15:19
|
|
 |
ואתה לא זורע שנאה בכלל...
ל"ת
צרבת קיבלתי ממך,
אשדוד,
02/02/05 14:29
|
|
 |
מסכים לכל מילה!
שפוי,
עין הוד,
02/02/05 14:24
|
הנושא חייב לעלות לסדר היום ועל המתנחלים לתת את הדין על מה שעוללו למדינה משך עשרות שנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצחת וגם ירשת וגם העמדת פני
אחמד אלחודי,
עין- חוד,
02/02/05 18:37
|
צדיק הדור, הדואג לעקורים הפלסטיניים? פנה מיד את הנחלה שגזלת ממני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והם עוד דורשים הכרעה דמוקרטית
יעקב,
דרום,
02/02/05 14:55
|
כאשר הם צפצפו על הדמוקרטיה ועל החוק הכל היה בסדר. עכשיו הם דורשים פתאום הכרעות דמוקרטיות. ממש מוזר, אבל לא מפתיע. מה היה אומר על זה מקיאוולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עין הוד???
בוז לצבועים,
02/02/05 14:43
|
אתה מתכוון לישוב שהוקם על חורבות הכפר הערבי ותושביו המקוריים יושבים מטרים מכם ומביטים בעיניים כלות בבתים הגזולים שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שיעצרו את הבניה הלא חוקית בנגב
יהודי,
נגב,
02/02/05 13:34
|
ראיתם איך צצו להם כפרים חדשים ואיך היתרחבו שם כפרים ו ו_90% מזה לא חוקי ואיפה כל יפי הנפש למינהן כי פה הסכנה שתצוץ לנו בעתיד שלום עכשיו רק כנגד היהודים שלום אכ שיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
...
כבר לא מתנחל,
02/02/05 13:34
|
פעם חשבתי שזאת המדינה שלי אבל המדינה שלחה אותי לעזאזל אז..אני אקח את המגיע לי.. ושתלך המדינה לעזאזל.. היא כבר לא המדינה שליקח אותה ביילין קח אותה אבו וילן..תהנה ממנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
be strong
bm,
02/02/05 14:01
|
don't give up, the jewish majority will throw this man named sharon into the history basket, sooner than he thinks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ההתישבות בא''י חייבת להמשך
גדי,
02/02/05 13:27
|
יש לנו עם גדול בגולה ואדמות א''י ישמשו אותם כאשר יעלו לארץ יש לרתום את החילונים בעלי אחריות להתיישבות וחלוציות למרכבת ההתנגדות לגרוש הגוש הנו בן 30 שנים ופירוקו מהווה מכה קשה להתיישבות היהודית בא''י רבותי החילונים תתעוררו כי שנים ודור 4 אינם בטוחים באדמתם כי אם ישובים של 30 שנים יפלו מי מבטיח שהערבים לא יפילו בהמשך ישובים בני 60 שנים ומעלה תעזרו להתיישבות הישנה הזאת לפחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח, על חשבון שכנינו?
ל"ת
שפוי,
עין הוד,
02/02/05 14:26
|
|
 |
51.
דוח שלום כזב
יהודית,
בני ברק,
02/02/05 13:16
|
אנשי שלום כזב לא ינוחו ולא ישקטו אם יעבור יום בלי להזיק לעם ישראל אסיים כפי שנאמר בתפילה לא תהיה תקוה למלשינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ואח''כ הם מתפלאים מאיפה השנאה.
יגאל,
ת''א,
02/02/05 13:15
|
מאיפה השנאה הזאת אלינו ? מתפלאים אנשי ''שלום עכשיו'' . כמי שאיננו מתנחל , איננו איש ימין מובהק , ואפילו ''שמוצניק'' בעברי , אני מודה - אנשי ''שלום עכשיו'' שנואים עלי ואני בז להם בכל ליבי.
קיראו לעצמכם ''מר''ץ'' , קראו לעצמכם ''יח''ד'' , קראו לעצמכם ''שח''ר'' וקראו לעצמכם ''הסוציאל דמוקרטים המקוריים - הזהרו מחיקויים '' וזה לא יעזור. אין חלקי עמכם . יתרה מזאת - הפכתם אותי ליריב מר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אוסלו הוא הפשע
סימה,
02/02/05 13:12
|
ההתנחלויות הם מדיניות ממשלה שלום עכשיו מסיתה לא פחות מקיצוני יש''ע. די להתלהמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כשהשמאל לא ליד שולחן הממשלה
:-(,
02/02/05 13:06
|
|
 |
47.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
מוטי,
02/02/05 12:59
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,יודעים שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהאיחוד האירופי להגיב פה,אז מספיק לעשות עלינו רושם כאלו אתם חלק גדול מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי עלי לפנות כדי שישלם לי?
ל"ת
אריה,
02/02/05 14:54
|
|
 |
גם את הכסף שתקבל הם יקחו לך
חיים,
02/02/05 15:06
|
את כספי המיסים שלך לקחו כדי לבנות עשרות התנחלויות לא חוקיות, תשתיות שבסוף ישמשו את הערבים וכסף לאלפי החיילים ששומרים על הפרזיטים האלה שהחלק הקטן מביניהם שמשרת עושה זאת לשנה וחצי בלבד (בני''שים) וגם אז מסרב פקודות על ימין ועל שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תעשו משאל באתר על פושעי אוסלו
אתגר למעריב,
02/02/05 12:55
|
תעשו משאל באתר על פושעי אוסלו,נראה כמה יתמכו בהעמדה לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יאאללללה!!!!!!!
משה,
רמת אביב,
02/02/05 12:53
|
נמאס כבר כל יום להתעסק עם השטויות שלכם
מערכת הבריאות קורסת אנשים סובלים חרפת רעב החינוך בארץ גובל בחרפה החיות סובלות זיהום האויר הורג אותנו
בתור שמאלני נמאס כל היום להתעסק עם השטויות האלו. אם היו מתעסקים או מקדישים רבע מהכתבות שכותבים על ההתנתקות ומעלים נושאים חברתיים על סדר היום המצב נראה אחרת.
אני שמאלני אבל שפוי נהפכתי להיות דתי שמכרו לנו את דת אוסלו אך חזרתי בשאלה כשמנסים למכור לי את דת ההתנתקות.
שלום עכשיו תעשו לי טובה ותחזרו להיות שפויים.
מתגעגע לשמאל סוציאלי אמיתי ולא לפרובוקטורים שונאי מתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מדינה מטורפת בלי מוסר
ל"ת
אכן כן,
02/02/05 15:24
|
|
 |
יאאלללללה גם אתה !!!!!!!!!!!!!
שונא,
מתנחלים,
02/02/05 14:11
|
נודניק משנה את דעתך כל רגע אבל בכל זאת צועק את דעתך. מה יקרה כשתשנה אותה שוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הם פוחדים
אליוי,
02/02/05 12:41
|
שלום עכשו מפיצים שנאה ומדון משום שהשמאל פוחד ! השמאל פוחד שלהפגנה שהשמאל מארגן באמצע החודש יבואו הרבה פחות אנשים מאשר באו להפגנת המתנחלים ! כדי לעורר את האוהדים שלהם הם משתמשים בשנאה כלפי המתנחלים כאמצעי גיוס ! בושה וחרפה שזה המסר היחיד של שלום שוא !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשישראל תוותר על אום-אל-פאחם
רונן,
02/02/05 13:18
|
ביום בו אום-אל-פאחם ובקה-אל-גרבייה יועברו לרשות הפלסטינית, מפלגות השמאל יקטנו עוד יותר, ומפלגת יחד בקושי תעבור את אחוז החסימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים אתה לא צודק. אבל
אריה,
02/02/05 14:56
|
|
 |
43.
כל האזרחים יעמדו פה לדין!!!!!
שופט עליון,
פורגאטוריום,
02/02/05 12:40
|
גם השמאלנים - כפושעי אוסלו וגם הימנים - כפושעי התנחלויות. גם החרדים- כאונסי הכפיה הדתית וגם החופשיים - כעוכרי ישראל . גם הערבים - כאויבי המדינה וגם היהודים - כגזענים פשיסטים . יש להקים מיידית שישה טריבונאלים ולהעמיד לדין את כ-ו-ל-ם ! אך מי ישפוט את השופטים? ומי יכלא את השפוטים? כרגע כולנו שפוטים של עצמנו, וכולנו בכלא ,שבראנו במו ידינו! אולי זה לא חרוז, אבל זה נכון!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
''המצב במאחזים עגום יותר''???
אייל,
התנחלות שיח,
02/02/05 12:38
|
לפי התיאור המצב הרבה יותר טוב, בונים יישובים ליהודים בשטחי מולדתם, מה עגום פה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יבנו ובסוף יהרסו, שיבושם להם!
יוסי,רומא,
02/02/05 12:36
|
הבנאים יבנו- הדחפורים בסוף יהרסו. לכולם ברור כשמש בצהרי היום: התנתקות ישראל מיו''ש היא רק עניין של זמן קצוב! שיבנו ארמונות פאר, גנים תלויים, ומגדלים שראשם בשמיים- אז מה? הם יבנו והדחפור יהרוס עד עפר כי ישראל בחרה בדרך ההתנתקות וזוהי עובדה , אמת ונתון מוחלט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכנוע עצמי זה יפה
רונן,
חיפה,
02/02/05 13:02
|
|
 |
40.
פעם היו ימים.
יפים מישייב,
אופקים,
02/02/05 12:27
|
פעם היו ימים שהיינו חייבים להקיים יתנחלויות,היום רועים שזות היית תאות של ממשלת ישראל,ועכשיב הגייה זמן לתקן.אם יש אנשים שלא נותנים לתקן את התאות הזות, עז צריך להמיד אותם לדין למען ביטחונה של מדינת ישראל, וזאת צריך לעשות ממשלת ישראל, ולא אמותה כמו שלום עכשיב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
להעמיד לדין את אנשי שלום עכשיו
יואב,
תל אביב,
02/02/05 12:26
|
בעוון צילום אויר שלא כחוק, ומסירת מידע לאוייב בשעת מלחמה. הצילומים האלה יכולים לשמש, ומשמשים, מחבלים, והם אינם עוברים צנזורה כמו כל צילומי האויר האחרים. כל הכבוד לתושבי יש''ע, שלמרות הטרור של שלום עכשיו הם בונים ומתפתחים. אנשי שלום עכשיו ירדו מהארץ לאחר שהנסיונות הכושלים שלהם להביא שלום יגרמו למלחמה גדולה עוד יותר מהקיימת. אנחנו נישאר ונגן על ארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אין כסף לאוכל? עוד מאחז
ל"ת
ילד רעב,
02/02/05 12:13
|
|
 |
37.
מילחמות היהודים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 12:09
|
תיתבישו לכם על דרישה זו תגידו תודה שלא מעמידים אותכם לעונש על פישעי הסכם אוסלו אתם בהיתנהגותכם מחלישים ארותנו ומחזקים את ידי אויבנו ביגללכם הליכוד בסוף נחלש והאויב מצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך!!!
מיקי,
02/02/05 15:53
|
בגללם דווקא הימין מתחזק, אני מכיר הרבה מאוד שמאלנים שהתרחקו מהשמאל בגלל מפלגות אנטי-ציוניות כמו שלום עכשיו. שלום עכשיו, שרוב חבריה בכלל ערבים, עסוקה כל זמנה בשנאה, הסתה, ונסיונות בלתי פוסקים לגרום להגברת הלחץ על מדינת ישראל מצד גורמים בין-לאומיים. בנוסף הם מנסים לגרום למלחמת אחים, גורמים להעמקת האנטישמיות ולשנאת ישראל בחו''ל במודע, או שלא במודע, בהפרעה לפעילות חיילי צה''ל במחסומים ובערים הפלסתיניות, כל המחקרים שלהם חד צדדיים כנגד מדינת ישראל, הם מעודדים סרבנות שמאל, ותומכים אוטומאטית בכל אדם הפוגע בבטחון המדינה, לדוגמא: פחימה, ואנונו, האזרח הדני, סאלח, וכו' וכו'. אולי כדאי שיתחילו להשקיע את האנרגיה שלהם, ואת הכספים שהם מקבלים מאירופה באמת למטרות שלום, ולא למטרות נאצה ושנאה. העובדה שמי שרואה את עצמו שמאלני, וצריך לבחור מפלגה שתייצג אותו, נתקל רק במפלגות שמתנהלות בצורה אנטי-ימנית ואפילו אנטי-ציונית מובהקת, דווקא תגרום לו להתרחק מהשמאל לכיוון המרכז וימינה, ובצדק! באופן כללי, אני בעד ההתנתקות, ואני רוכש כבוד גדול למתנחלים ולמתיישבים, אך כשהשמאל במדינה נוהג כמו שהוא נוהג, לפעמים אני סבור, כי מבחינה אסטרטגית דווקא אסור לצאת מהשטחים, כי גם אחרי שנצא משם, נשאר עם אותו שמאל אנטי ציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
למה תמיד מעריב משמש שופר של
גיל,
02/02/05 12:07
|
שלום עכשיו ?
מתי נזכה שמעריב ישים בכותרת הראשית ידיעה מטעם ''נשים בירוק'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מי הפושע הגדול מהכותרת?
אוהד,
מרכז,
02/02/05 12:05
|
לפי ההגיון המעוות של עורכי הכתבה, הרי שראש ממשלתנו הוא הפושע הגדול מכולם. ביום ששרון יעמיד את עצמו לדין (והוא יכול לבחור ממגוון גדול של אישומים: האי היווני, סיריל קרן, העמותות, טננבוים ועוד כמה שכנראה שכחתי), יהיה לגיטימי לכנות כך את החלוצים ששרון שלח לפני המחנה - המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בגלל פושעי אוסלו נרצחו אלפים
אותם ערבים,
בשמות שונים,
02/02/05 12:00
|
ואף אחד מהם לא הועמד לדין. הפושעים האמיתיים הם אלה שהביא עלינו דם רצח ודמעות - שהם כל ''אדריכלי'' אוסלו הארור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש לי סיפור לשלום עכשיו
ראובן מ.,
02/02/05 11:52
|
לפני כמה ימים לרגל 60 שנה לשחרור אושויץ שמעתי ברדיו תוכנית על יהודיה בשם משפחה נמירובסקי. היא נולדה באוקראינה והיגרה לצרפת. בסוף שנות ה-30 התנצרה ולא זו בלבד - התחילה לערוך טור קבוע בעיתון אנטישמי. אחרי הכיבוש הנאצי לא ראתה כל צורך להסתתר והמשיכה בהסתה ארסית נגד היהודים והיהדות. אבל בשנת 1942 היא נעצרה ונשלחה לאושויץ.
כותב התגובה הוא ימני מתון התומך בהתנתקות בתמורה לחיזוק הישובים שיישארו בריבונות ישראל על-פי הבנות ג'ורג' בוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מישהו עוד מאמין ל''שלום עכשיו''?
ירון,
חיפה,
02/02/05 11:52
|
חוץ מזה שאין כאן פשע באם זה במוסכם עם משרד הביטחון (שאחראי על איו''ש ואזח''ע). צריך להגיד שלום ולא להתראות עכשיו ל''שלום עכשיו''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הפשע הנורא - המלשינים
א.,
02/02/05 11:51
|
''מהרסייך ומחריבייך מקרבך יצאו '' שלום עם שונאייך ואיבה בין בנייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לפחות שלום עכשו מצליחים לשמח
מאיר,
ירושלים,
02/02/05 11:51
|
אם לא מועצת ישע כל הכבוד תמשיכו להביא לנו נתונים על המשך הציונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אין בעיה, 5 דקות אחרי המשפט של
ל"ת
פושעי אוסלו.,
=======,
02/02/05 11:43
|
|
 |
28.
נתתם רובים למחבלים כדי שירצחו
שמעון,
02/02/05 11:38
|
בלי בגצ ובלי בצלם. הצלחתם אנחנו מודים.
יש יותר מ2000 הרוגים בגללכם מאז חתימת אוסלו.
עשיתם עבודה מצוינת.
מי שבחר בתומכי אוסלו בבחירות, בחר לרצוח אזרחים יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תמונה עגומה??
יהודי,
ארץ ישראל,
02/02/05 11:37
|
מדוע הכתב מכניס את דעותיו ולא כמצטט. מדוע התמונה עגומה. עם ישראל בונה בארץ ישראל. יש בניה ממשלתית. גם היא אינה חוקית?? די !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נפלא! לבנות עוד ועוד! בהצלחה!
ל"ת
מתנחל מהרצליה,
02/02/05 11:36
|
|
 |
25.
טליה ששון לא מ''שלום עכשיו''??
ל"ת
אני,
02/02/05 11:35
|
|
 |
24.
שטויות . לא רואים אותם ממטר.
רגוע,
ת''א,
02/02/05 11:32
|
שימשיכו להפליץ השמאלנים ! מי סופר אותם בכלל ? יצאו כבר מכל החורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תחום מושב
הצאר ניקולאי,
רוסיה 1882,
02/02/05 11:32
|
אני שמח שיש לי ממשיכי דרכי השואפים בכל לב להגביל את התפשטות הנגע היהודי, ומעוניינים להגביל את התרבות היהודים. בעצם הם מאמצים את ההמצאה המדהימה שלי, שנקראת ''תחום מושב'', אז שלא יגנבו לי את הרעיון. ניקולאי ''אוהב'' היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הקרוואנים שאכלסו יהפכו לוילות
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 11:32
|
בקו הירוק לאחר הפינוי וכל זה חינם אין כסף ואנחנו נמשיך לשלם משכנתה ,פרווילגיה משוועת שיטת העוקץ עובדת, לא מגיע למתנחלים פרס,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד
Avi Ecuador,
02/02/05 18:31
|
ליהודי אתה עושה בדיוק את ההפך ממה שאתה רוצה להשיג. למה? לא אסביר לך, יהודי יבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משלם מיסים כדי שהיהודים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
02/02/05 12:20
|
ישתמשו בהם. אם יש לך בעיה שכספי מיסיך מבוזבזים על יהודים יש לך מספיק מדינות ערב מסביבינו תעבור לשם. שם מיסיך יבוזבזו רק על אחיך הערבים.
כבר כתבתי לך לא פעם: מקומך לא במדינת יהודים מקומך עם אחיך בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוליגן משבנתה זה לא מיסים זה
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 13:29
|
משכנתה זה הלואה שנתנת על מנת לרכוש דירת מגורים ופורעים אותה בשלווים אחת לחודש למשך 25 שנה להבדיל בני לבין המתנחלים שהעמדו קרוואנים ובתמורה יקבלו וילות חינם אין כסף , מקומך לא במדינת יהודים מקומך עם אחיך בעזה. תאמין לי זבל בדמוי בהמה לא הייתי נותן לך לחיות גם בעזה מכוון שהעזתים יותר מתורבתים ועם דרך ארץ הרבי יותר מבהמה כמוך אל תשתלח בבני בעמך {יהודון}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע דארטה
Avi Ecuador,
02/02/05 19:37
|
איזו מדינה ומשכנתא הייתם נותנים ליהודים אם הייתם או תנצחו פעם?! כנראה עלינו ללמוד לנצח, בונים משהו על בית המקדש. הבינו אל יאהוד יא אחמד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל ישראלי בין אם הוא דרוזי בדו
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 20:41
|
אי יהודי נוצרי יוצא צבא שקודם כל מילא את מחוייבותו ונאמן למדינת ישראל אזי אין שום סיבה שלא יממש את זכויותיו ואני מבין שאתה מתנחל עלוב שהכל אצלו ובדעותיו מתנהל בצורה ברברית וכוחנויות ,רק שתבין ותכניס לך לראש אין חייה כזו במדינת ישראל אתה אוליי עדיין לא קלטתה שאתה בחזקת אורח לא רצוי במדינתי בהשוואה אילך אני את חובתי מלאתי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאי רטנוני חסר תקנה.
מזהה,
02/02/05 14:25
|
|
 |
21.
בנייה ערבית
דני,
רמת גן,
02/02/05 11:32
|
קודם תראו את כל הבנייה הלא חוקית שערבים עושים אחר כך תבואו אלינו בטענות! זה לא הגיוני שיש להם יותר מ20,000 בתים לא חוקיים ואתם לא אומרים להם שום דבר אלא יותר גרוע מעדיפים לראות אותנו היהודים כבני אדם רשעים! רק להזכיר לכם שאנחנו לא ושים פיגועים ומחנכים ילדים קטנים איך לפגוע בזקנים וילדים בפיגועי התאבדות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבניה הערבית בכל אתר ואתר
אנרכיסט נגד,
הציונות,
02/02/05 13:56
|
היא חוקית מעצם הגדרתה. זו ארצם הבלעדית של הפלסטינים והם יעשו בה ככל העולה על רוחם. לעומת זאת - כל הבניה היהודית בפלסטין השלמה היא בלתי חוקית בעליל, כי היהודים הם כובשי הארץ הזאת ופושעי מלחמה מובהקים ,לאורך כל ההיסטוריה שלהם. והראיה: נלחמתי בתש''ח ''בשדות פלשת'' מול הפלסטינים והמצרים , והבושה אוכלת אותי עד היום על פישעי המלחמה ,שביצעתי במסגרת ''שועלי שמשון'', נגד האומה הערבית השלווה והצודקת. סליחה, סליחה, סליחה!!!!!!!!! ואם אינכם מאמינים, קיראו את החוברת החתרנית של ''גוש שלום'' - ''אמת מול אמת'' ותשתכנעו ! אח''כ אתם יכולים מצידי להתאבד, או לפחות לשתות את מימי ים- המלח, כמאמר ידידי המנוח והדגול , יאסר ערפאת... אורי א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך חפש!
מיקי,
02/02/05 15:31
|
אתה כ''כ טיפש, שאפילו תגובה נורמאלית לא צריך להשקיע עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שלום עכשיו - חיזרו לאירופה
קמי אלברט,
התנחלות ת''א,
02/02/05 11:31
|
טיפשים !!!!!! שם לא תהיה לכם בעיה של ההתנחלויות. אין לכם כל זכות מוסרית, לשטיתכם, לגור היכן שאתם גרים גם היום.
מועלים, חומסים, גוזליי אדמות פלסטנאיות שכמותכם !!!!!
למה שלא תחזרו להיכן שהוריכם או אבות הוריכם היו ???? - שם פשוט לא תיתקלו בבעיות מוסריות קשות כפי שאתם נתקלים כאן....
תוכלו לישון במצפון שקט (מבלי לגזול אדמות כמו שיח מונס, יפו, חיפה ועוד...) !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב חברי שלום עכשיו הם ערבים
אלי,
חיפה,
02/02/05 13:11
|
הזדמן לי להכיר את תנועת שלום עכשיו בחיפה, ולפחות פה בחיפה זו תנועה שרוב חבריה הם ערבים שלא רוצים בקיום מדינה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The'r living here.The'r havin
culigorsky,
arab france,
02/02/05 12:43
|
money from Europe and arab countries. The'r known in french TV and medias like ''heroes'' against Israel, wearing Christian Dior and Armani.The'r trators like Tzvia Peres and her husband, like Yael Dayan, like Yosi Beilin, and all those that'r making a good living from Israel enemies money Smart people aint need to work hard,trators aint need to work at all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ןכאשר יענו אותו כן ירבה וכן...
מני,
תל-אביב,
02/02/05 11:30
|
''וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'' תאכלו את הלב מלשינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש רחמנות על המתנחלים
ענר,
02/02/05 14:28
|
|
 |
18.
שלום עכשיו,מלחמה אח''כ
יוסי,
02/02/05 11:29
|
|
 |
17.
מה קרה לכם שמאלנים
חיים,
תל אביב,
02/02/05 11:28
|
איך הטמטום חוגג אצלכם? איך אתם מעיזים לעשות את מה שאתם עושים אני מקריב את החיים שלי לעם שלי לא לעם הפלסטיני ששלוח ערבים כדי להרוג אותי אני אישית לא נתקלתי במתנחל שרצה להרוג אותי או שחשב איך זה יראה בטלויזיה ידדים מגואלות בדם אחרי לינצ' איפה הגבול? למה אתם פונים נגד אחיכם? מה קרה לכם? איפה כל החוכמה שלכם נעלמה? תשקיעו את הכסף בלמצוא פתרונות למגר את הטרור לא לעזור לטרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עכשיו - לא שמאלנים
ר,
02/02/05 13:12
|
|
 |
16.
לשנה הבטא כפול ומכופל
ל"ת
דינה,
שומרון,
02/02/05 11:27
|
|
 |
15.
שלום עכשיו - אויבי עם ישראל
ציוני,
ארץ ישראל,
02/02/05 11:25
|
אני, ימני, מתנגד לבניה בלתי חוקית בהתנחלויות ואני בעד הנתקות מעזה, אבל מה שעושים אנשים ''שלום עכשיו'' זה פשוט פשע נגד עם ישראל. אין אויב הכי גרוע מזה שקם מקרביך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מספר 4 איפה אתה חי?
כאמל,
עין חוד,
02/02/05 11:24
|
אתה גר באותם בתים בהם גרו פלסתינים לפני שבאתם וגירשתם אני יכול להביא זקנים שחיו באותם בתים . יש בעיה גדולה שצריך לפתור מהשורש.תאמין לי הכיבוש והשטחים זה כסף קתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גר בבית שלי
נועם,
עין חוד,
02/02/05 11:38
|
בארץ שלי אתם כבשתם וגם אנחנו כבשנו! אימפריות קמות ונופלות אני אביא לך את סבא רבא רבא רבא רבא שלי שחי שם לפני אלפיים שנה מה תגיד אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוצה את הבית של אמי ממרקש!
פליט,
כפר סבא,
02/02/05 11:36
|
|
 |
13.
ועדת חקירה, העמדה לדין,נו באמת
פרחיה,
02/02/05 11:22
|
צודקים הטוענים שיש להקים ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק כיצד התנהל מפעל ההתנחלויות, שהושקעו בו לפחות 100 מיליארד שקל מהקופה הציבורית. מבקר המדינה עוסק בזוטות לעומת המפלצת הזו. עם זאת ברור לגמרי שהאצבע המאשימה מופנית כלפי כל ראשי הממשלות שכיהנו כאן, שעודדו את הבנייה ואף הכשירו את כל השרצים, הפקעת אדמות ונישול ממש, הרס משאבי טבע ופגיעה אנושה בנוף השטחים, בתהליך שגרם להשחתה עצומה של החברה שלנו. לכן בטוח שבפועל כלום לא יקרה. הכלבלבים ינבחו והשיירה תמשיך. בית הדין בהאג הוא אולי הכתובת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל עולה הרבה כסף
אישיהודי,
02/02/05 12:33
|
|
 |
100 מיליארד שקל?
ירון,
חיפה,
02/02/05 11:59
|
זה 20 מיליארד דולר לערך. כל בית ובניין עולה כמה? נגיד 100,000 דולר לדירה ממוצעת, אזי בניין זה מיליון ובעיר אריאל וביתר בלבד יש המון בניינים, ושלא לדבר על הוצאות ביטחון תשתית וכו'... פרחיה יקירתי למרות שאני בכלל לא מסכים עם דעתך והדה מגוגיה שאת מנסה לעשות, בכל אופן 100 מיליארד שקל (דגש שקל) זה אולי רק על העיר אריאל או אפרת וגוש עציון ומטעי העצי פרי... וכל זה את רוצה להרוס ולתת לאויבי נפשנו רוצחנו וגוזלנו מתחילת המאה הקודמת לפחות ללא שום הבטחה כלשהי על עתיד ורוד? כמו אוסלו, ככלב שב על קיאו ואוכלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח... חדשות טובות! הם בונים
זאכי חלטורה,
02/02/05 11:47
|
|
 |
12.
חדשות טובות !!!
ל"ת
אורי,
02/02/05 11:22
|
|
 |
11.
פושעי אוסלו, לדורותיהם, לדין
קורבן של אוסלו,
02/02/05 11:21
|
ארץ ישראל שייכת לעם היהודי. מולדת הערבים הנה הארצות הערביות. נקודה. ברכות למתיישבים האמיצים ברחבי ארץ ישראל כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תגובה ל- 4 הצבוע מעין הוד
השמאלנים צבועים,
נמאס,
02/02/05 11:21
|
אתה יושב על קרקעות שנגזלו מערבים שחיים לידכם בתת תנאים
המתנחלים יושבים או על קרקעות שנרכשו בכסף מלא או על אדמות ריקות שמוגדרות אדמות מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שונאי ישראל
נועם,
ירושלים,
02/02/05 11:21
|
תתביישו לכם אתם מעדיפים בנייה של ערבים על בנייה של יהודים אחים שלכם האם פעם חשבתם לעצמכם איך זה כשבן אדם במקום לרצות את טובת עמו מחפש איך להרוס את שמו הטוב של עמו. פשוט לא צריך ערבים או מחבלים יש לנו שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תמשיכו להתעצבן
מי שבנה,
ועוד יבנה,
02/02/05 11:18
|
תמשיכו להתעצבן לרתוח מזעם לא תעצרו אותנו עוד יקומו התנחלויות רבות ואם לא נראה לכם, פשוט תתפנו מרצון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שלום עכשיו החוצפנים
אסף,
02/02/05 11:16
|
כלכך הרבה מוות ושכול הבאתם עלינו ואתם לא תפסיקו עד שכל המדינה הזו תיחרב לחלוטין. המתמחלים הם ציבור ענק אידיאולוגי ונפלא. כל הישובים קמו ברשות וכחוק. הם לא פושעים ולא בטיח. לא כל מי שלא חושב כמוכם הוא פושע ולא מעמידים לדין בישראל עח דיעות פוליטיות אפילו נלוזות ומשיחיות כמו שלכם. מדוע מעריב נותן פתחון פה לקבוצה כלכך אלימה וקיצונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חדשות מצוניות, המשיכו לבנות!
ל"ת
יותם,
חיפה,
02/02/05 11:14
|
|
 |
5.
פושעי אוסלו ואופנהיימר- לדין
יהודי ציוני,
שומרון,
02/02/05 11:13
|
זאת הדרך היחידה להבטיח את הקיום של מדינת ישראל! שלום עכשיו מבשר בשורות טובות! שמחתם אותי!
המשך התנחליות ביש''ע=ביטחון למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
על המתנחלים לשלם על פשעיהם!!
שפוי,
עין הוד,
02/02/05 11:07
|
הם מקור הרע במדינה שהפכה למסואבת ואלימה בגלל מוראות הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנה קודם אתה את ''עין חוד''
יהודה,
02/02/05 11:31
|
שהיא כפר ערבי לשעבר, שהפכה לעין הוד,ואחר כך תטיף מוסר לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזלת את האדמה שלי!
אחמד,
עין חוד,
02/02/05 11:22
|
איזה צביעות - מתנחלי עין הוד גזלו את אדמת הכפר הערבי עין חוד - והוא מדבר!! אין גבול לצביעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא גזלנו שום דבר
פסל,
עין הוד,
02/02/05 11:38
|
|
 |
עוד פסל פלצן
יהודה,
02/02/05 15:50
|
תמשיך להדביק גרוטאות, ותקרא להם אמנות.
על מוסריותך כבר למדנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהה עכשיו זה מובן
דוד,
02/02/05 12:15
|
כשזה קיבוץ של שמאלנים אז זה מותר. אבל כשחס וחלילה - ימנים מקימים מאחז כי ירו על הכביש והפסידו במלחמה אז זה אסור.
המוסר הצבוע והכפול של אנשי השמאל מוכר ידוע ועכשיו זוכה לצידוק.
פסל? אולי פסל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד דוד
אורן,
02/02/05 13:14
|
|
 |
תגובה
אריק,
ר''ג,
02/02/05 12:54
|
אני לא מעין הוד או עין חוד, אבל אם אתה לא רואה את ההבדלים אני מציע לך משקפיים (יש מבצעים בחצי מחיר או זוג נוסף חינם). העיקרי שבהם הוא שלפלסטינאים מהשטחים אין עוד לאן לסגת. גם זה שגורשו/ברחו ב- 48 זה ''לא יפה'' מצידנו, אבל חלאס, צריך לשים את הגבול איפה שהוא. אז היתה מלחמה ונגמרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שלום עכשיו= שלום על ישראל
איציק,
02/02/05 11:07
|
ולא להתראות. שמאלניים פאנטים שפוגעים בתדמית של המדינה. ומי משלם להם כסף האנטשמיים הארופאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עכשיו גוף מהימן ורציונאלי
משה.,
פתח תקווה.,
02/02/05 11:36
|
כול הכבוד לכם אתם משקפים את האמת ללא משוא פנים עלו והצליחו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד
Avi Ecuador,
02/02/05 16:37
|
|
 |
תנועת ימין פלסטינית רציונלית
ל"ת
ר,
02/02/05 13:13
|
|
 |
יפה אמת מרה משקר ממותק אזי
משה,,
פתח תקווה,,
02/02/05 13:44
|
לשקר לא היה ולא יהיה רגליים האמת תנצח כל תחבולה ותכחנות וטחמנות פימוי ושלום עכשיו, ל א ל ת ר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
השמאל הקיצוני=חיידק קולי צואתי
Avi Ecuador,
02/02/05 11:06
|
ידידי ממחנה הימין השפוי, הגיע הזמן להכיר את האמת כמו שהיא. ראשית כל, אחינו הפלסטינאים אינם באמת מאמינים שניתן לנצח את אליליהם, קרי: צה''ל, משטרת ישראל, רשות הנמלים וממשלת ישראל. זה לא במקרה שאין לאותם ארגונים אף תוכנית רצינית ומעשית בשעת האפס.
נקודה שנייה למחשבה... למרות שאיום העקירה מרחף מעל מפעל ההתיישבות כבר שנים רבות הבעיה היא שרבים ממנהיגי יש''ע שכחו מי אנחנו. שכחו את אברהם העברי שניצח אימפריות. שכחו את אירועי הנביאים והכתובים: ''מעטים נגד רבים''. שכחו את בר כוכבא והמכבים, את הלח''י ואת האצ''ל. בני דודנו הערבים האמינו שעל ידי מסירות נפש הם ינצחו את היהודים עם הצבא החזק שלהם. ואכן, הם צדקו במידה מסויימת אך מי שסייע בידיהם היה השמאל הקיצוני אשר מאז ומעולם היווה גיס חמישי, החל בימי האבות ובתקופת ימי הביניים החשוכה.
חברי ותומכי, אני יודע שלעיתים חלקיכם אינו רואה בעיין יפה כאשר אני בוחר במילים קצת בוטות אך איני ייכול להימנע מלהשוות את השמאל ואנשים דוגמתו של משה מפתח תקווה לחידק קולי צואתי אשר בהתחלה גורם אך ורק לכאבי בטן והפרעות ביציאות אך אם לא מחסלים אותו בשלב מוקדם התוצאות עשויות להיות קטלניות.
וכעת נדון במשפט ''אלף אנשים יעצרו את העקירה'' – הרי הוא לא נכון! כל בר דעת יבין שאלף אנשים מתנגדים בצורה פאסיבית ניתן לפנות ללא כל בעיה. חוץ מזה, מנין יבואו אלף אנשים? הרי הצבא והמשטרה סוגרים את דרכי הגישה ואף את שערי הישובים שעות, ימים ואף שבועות לפני העקירה. אך אדם שדעתו נחושה להיכנס ויהי מה, צריך לעקוף את המחסומים האלה ברגל, דבר שכרוך בסכנת נפשות, שכן עליו לעבור דרך כפרים ערביים. כמה אנשים יסכימו ליטול על עצמם את הסיכון? מאיפה יבואו אלף אנשים? בעקירות בחוות גלעד, מצפה יצהר, מעון, והחרבת בית הכנסת בתפוח מערב, כמה הגיעו מהישובים הסמוכים?? מעט מן המעט, לבושתינו וחרפתינו. גרים מסביב אלפי תושבים שרובם אינם מוכנים להאבק, וממשיכים כרגיל בהבלי העולם הזה, כאילו שזה לא יגיע אליהם ח''ו. פחדנים שכמותכם, התעוררו! עזרו אומץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיקריקים כמוך הביאו לחורבן
הבית השני,
בירושלים,
03/02/05 09:41
|
אין מצחיק יותר מיימני ''סיקריקי'' שכמוך שמטיף לנו איך לחיות לפי סיפורי ההבל שבתורה. אנחנו יהודים מגיע לנו הארץ אך גישה מזלזלת כזו בערבים ,באירופאים, בשמאל הישראל או בכל מי שלא שותף לפנתיות המשיחית שלך. לא תביא את עם ישראל לנחלה ולמנוחה אלה לחורבן כמו בסוף ימי הבית השני שבו יהודים קיצוניים בדתם חשבו שיוכלו לכולם בעזרת ה' . עזרה שתבוא בגלל צידקתם וקדושתם. אתם נאחזים בכל סלע בשטחים עם עיניים בורקות משגעון הקדושה והאמונה בצידקתכם בשם ה' השמאל אינו טוען שכיבוש אחד היה צודק והכיבוש היום לא. השמאל פשוט מאמין שאין בררה אלה לתת לערבים מדינה ואין אפשרות להחזיק אותם כעבדים לעולמי עד. לכן השמאל מנסה לראות מהוא הפתרון האפשרי וזה נראה שגבולות 67 יכולים להיות כאלה. הפתרון שאתם מציעים זה או גרוש או חיסול הערבים שמפריעים לכם לממש את חזונכם או אולי מדינת עם שולט ועם נכבש נחות ללא זכויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשית כל, אחינו הפלסטינאים
משה,,
פתחתקווה,,
02/02/05 13:52
|
רוצים שלום וכמו כן גם אנו טוב שלום משטחים כבושים ואנרכיה , כיף חלאק ימחמוד מפיש אחלה מנסלם , ויפה שעה קודם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד
Avi Ecuador,
02/02/05 15:44
|
שרץ שעונה לתולעת. אקוודור המתחזה ואתה קורצתם מאותו זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קל...
Avi Ecuador,
02/02/05 12:32
|
בפסקה הראשונה התכוונתי כמובן לכתוב אחינו המתישבים ולא אחינו הפלסטינאים... אנא סלחו לי על הטעות האומללה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תולעת יוסוף
Avi Ecuador,
02/02/05 15:43
|
לא נמאס לך להגיב פעמיים באותה תגובה? לא קיבלת מספיק על הראש? אתה נהנה שמורידים עליך כל פעם את המיים מחדש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד!!! כמה שיותר!!!
ל"ת
הכל חוקי!!!,
סתם שקרנים!,
02/02/05 11:06
|
|
 |
שיפנו אותם הערבים.
ל"ת
להשאיר,
אותם שם,
02/02/05 11:28
|
|