 |
17.
לכל עם ישראל
סימני,
פאריס,
06/02/05 12:57
|
יש מזל גדול לאומה שאריק בשילטון תעשו רגע חושבים מה היה קורה במידה ואחר היה.דוגמה.ברק.פרס.או איזה כל ראש עיר למינהו.שמחליף כל יום אדרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שרון בדרך החוצה.
עופרZ,
02/02/05 18:39
|
ההסטוריה מלמדת שלערבים צריך להחזיר מנה אחת אפיים,רק כך יגיע השלום המיוחל. כל המתיפיפים והמתרפסים השמאלנים לא פצו את שפתותיהם הרפות כשיהודים בארצם התפוצצו לכל עבר. ולא פוצים פה היום כשאלף יהודים נאבקים על שיקום חייהם יום יום דקה דקה כי איבדו ידיים רגליים ועניים. מתרפסים עלובים, רק בגללכם השלום המיוחל לא הגיע. ובמדיניות הפוליטית והצבאית כיום השלום רק מתרחק מאיתנו. קולות השלום היום הם דיבורים בעלמא, לא יהיה שלום ולא בטיח, הערבים הבינו מזמן שבשיטת המקל והגזר הם יקבלו את מבוקשם מהממשלה והעם המתרפס שלנו עד שיגיעו לעמדה נוחה לתקוף את גוש דן. תנו להם בראש חזק פעם אחת ולתמיד,למען בנינו ובניהם, למען השלום המיוחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי במאה ה16
עודד,
02/02/05 20:07
|
פעם באמת היו פותרים ככה בעיות. היו עושים אינקווזציה, ומעלימים את הבעייה.אתה מנסה להחזיר אותנו לתקופות שחורות בהיסטוריה...בטח לאור המצב לאחרונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תתפלא
Avi Ecuador,
02/02/05 22:26
|
זה עניין של מצב הזדמנות וזמן. היום יש הרבה נשק!!! אתה חושב ''שיבזבזו'' אותו במוזאונים? כן יסבירו לנחדיך איך עשו איתו שואה לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שפוטו של ביילין קופץ ראשון
ל"ת
קח גם את עמרי,
02/02/05 17:30
|
|
 |
14.
למגיבים: שלום עדיף על מלחמה
עודד,
02/02/05 17:12
|
לפעמים נראה לי שאנשים באתר הזה ממש צריכים את המלחמה כדי לחיות (האירוניה שבדבר), ובלעדיה חייהם אינם חיים. גם אם יש שמץ של תקווה לרגיעה, ההתבטאויות כאן מנסות לחמם את האוירה מחדש. אז הנה לכם ידיעה חמה: שלום עדיף על מלחמה. זאת יגיד לכם כל חייל שעבר קרב, שנפצע או שראה את חבריו נהרגים, שביקר משפחות שכולות, שקבר ילדים שנהרגו באוטובוסים, שראה את זוועת המלחמה מקרוב. שלום עדיף על מלחמה. וגם אם נדמה לכם שהמלחמה נכפתה עלינו, יש לשאול האם במצב הנוכחי אנחנו לא יכולים למנוע את הסיבוב הבא של אלימות, ממש פה בבית שלנו. אם לא ניתן הזדמנות למצב אחר, הוא בטוח לא יבוא. אז תחשבו על זה... הגיע הזמן לשנות גישה. כי כמו שלרובנו נמאס, וכמו שרובנו סובלים, ככה גם הם. וכמו שאנחנו מעדיפים את השקט, ככה גם הם...ואולי יש סיכוי היום שהאינטרס המשותף הזה יבוא לידי ביטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לחלום..
אסף,
רעננה,
02/02/05 18:02
|
תגיד לי עודד הנכבד..אתה חי כאן ב4 שנים האחרונות או שבילית בירח..או במאדים או אולי אתה עדיין שם.. זה לא שלום ולא תחילתו של שלום אם בתהליך השלום הזה נהרגים יותר מ1000 איש ועשרות אלפי איש נפצעו. הצד השני לא מתכחש לעמדותיו ואומר בגלוי שלא יפרק את הטרוריסטים מנשקם.. אז מה אתה חושב שהם יעשו עם זה.. ישחקו בדוק.. או יחכו לשעת הכושר.. שלום עושים עם אנשים שרוצים לעשות ולחיות בשלום ולא עם אנשים שרוצים לזרוק אותך לים.. ורק רוצים להתקדם בתהליך..עד שיבצעו את זממם.. תתעורר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד שחי בסרט
עודד,
02/02/05 18:57
|
עמדותיו של הצד השני לא צריכות להיות לעמדה שלך. אני מעדיף לתת להנהגה החדשה של הפלשתינים הזדמנות להוכיח את עצמם, בעיקר בגלל שאני יודע שהחלופה היא עוד הרבה יותר מאלף הרוגים בצד שלנו. כמו שכתבתי לחבר שלך מאקוואדור- עידף השלום על פני המלחמה, ואם הוים יש הזדמנות (ויש הזדמנות), עלינו לנסות לנצל אותה. תזכור, החלופה זה המשך הסבל שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שלום?!
Avi Ecuador,
02/02/05 17:46
|
אתה חושב שזה תלוי בך ובויתורים שאתה תוותר? אתה טועה. תלוי בתרבות שיונקת מדת ותלוי באמריקאים... ואם אתה חושב לבנות לפלסטינים מדינה נקיה אתנית מיהודים ושתתמוך בישרפלסטין מדינה על כל תושביה תצפה להרבה שכול ומוות. עדיף שתדרוף לדיסניקודש אמריקאית! להסתפח לארצות הברית ולפרק את צבא הכנה לפלסטין ולתת את הנשק והפלסטינים במתנה לאמריקאים, כולל שמאלנים שכמותך. דרך אגב ממכם גם הם מתחילים לפחד, שתחלחלו חס וחלילה לדם שלהם עם המנטליות המתאבדת שהושרשה בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביט מעבר לאף שלך
עודד,
02/02/05 18:54
|
אנשים כל כך קצרי רואי בטוח לא יגיעו לשום מקום. זה שיש אינתיפאדה כבר 4 וחצי שנים זה עובדה. השאלה מה עושים עם זה. הפתרון שלך הוא להמשיך בדיכוי של עם שלם, עד אין סוף. אתה חושב שהערבים יקומו בוקר אחד ויגידו - איזה מצויינים הישראלים האלה, אנחנו מתים לעשות איתם שלום. כנראה שזה לא יקרה, ועד שלא תבין שיש פה שני צדדים ולא רק הצד שלך- הלחימה תמשך. אם עכשיו יש הנהגה פלשתינית חדשה, יש הזדמנות לשנות את המצב הקיים ולא להמשיך לבכות על זה שהפלשתינים לא אוהבים אותך. החלופה היא לבכות על אנשים שנהרגים בגלל מצב שאולי אפשר למנוע. את ''המנטליות המתאבדת'' תשאיר אצלך, ואצל החברים שלך בהתנחלויות. הם טובים בשנאת שווא ואהבת האדמה, במקום אהבת האדם. וכמו שכתבתי קודם, יש כאלה שמעדיפים את השלום, ויש כאלה שמעדיפים את המלחמה. האחרונים יחפשו כל תרוץ כדי למצוא איך רגיעה היא בלתי אפשרית. עם ערכים רקובים כמו שלך, אני יכול לנחש באיזה צד אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי
Avi Ecuador,
02/02/05 19:11
|
השמאל היה בשלטון ורצה לתת את כל שישראל לא יכלה לתת ולא איפשרו לו. הרי ערפאת הוריד את השמאל מהשלטון והעלה לנו בטעות את מוסא, סליחה, שרון. תשאל את הערבים אם היו מנצחים פעם! היו שאהידים כמוך מהשמאל שמבלבלים להם את המוח ומתפוצצים באוטובוסים? היה אצלם מילושובי'ץ או למשהו היה איכפת שאתה לא קיים? היו בונים לך מדינה? אז למה לא ללמוד מהם איך מטפלים בהם?! שמע, אתה חי בבועה ומנהיגי חלם אסטרונאוטים שמובילים עם לחלל. הנטיב? לאין סוף הרוגים וטמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי מושג מה כתבת
עודד,
02/02/05 19:48
|
כי אין קשר בין המשפטים,אבל אני ינסה לנחש. דבר ראשון אני לא מייצג את השמאל ולא הצבעתי לשמאל, אז תחסוך את ההשמצות. בלי קשר אני לא זוכר שהשמאל רצה לתת את ''כל ישראל'', אלא רק שטחים שמעבר לקו הירוק. ''איך מטפלים בהם'' כפי שאתה קורה לזה, זה לא שיטה לטווח ארוך. אף סוג של ''טיפול'' לא יאפשר פה חיים תקינים בטווח הארוך. מעבר לכך, הישיבה שלנו בשטחים מיושבים במיליוני פלשתינים לא יכול להיות דבר צודק. אין לנו מה לחפש שם. תאוות הבצע הזאת לשטחים- למרות שיש לנו מספיק שטחים כדי לחיות טוב מאוד, היא מה שמכשיל אותנו. האמת שאין לנו מה לחפש בחברון, שכם, רמאללה וכל שאר המקומות האלו פרט לתאוות בצע חסרת שליטה. אם הרשות הפלשתינית יכולה להשתלט עכשיו על הטרור, אנחנו חייבים לעצמנו לתת להם הזדמנות. אבו מאזן כבר הוכיח שהוא לא עראפת, ואנחנו חייבים לנסות לעזור לו לעזור לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתגם ערבי יפה אומר
Avi Ecuador,
02/02/05 20:35
|
''אל בניאדם בל ראמזה ואל חמאר בל רבזה'' מה הכוונה? בן אדם ברמיזה וחמור בבעיטה. השמאל? לא רמיזה ולא בבעיטה. לא מבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך למישהו שיתרגם לך לפני שאתה
לרפה שכל,
02/02/05 20:14
|
|
 |
כן, לילה טוב
Avi Ecuador,
02/02/05 20:04
|
|
 |
13.
פיסגה?!
Avi Ecuador,
02/02/05 17:03
|
טוב, הבולדוזר שרון ברוורס יוכל לדרוס בשלב ריאשון את המתנחלים בלי שיפריעו לו, בלי ברקסים ועם פרס על דוושת הגז. שלב ב' ניתוק מהקו הירוק לאי היווני של שרון. ירחיבו אותו, יכבשו את הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שרון אמר פעם....
יניר,
ארץ ישראל,
02/02/05 16:23
|
שרגלו לא תדרוך על אדמת מצרים עד שמוברכ יבוא ארצה. אז הוא אמר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
SHARON=FAT PUPPET ON A STRING
alon,
02/02/05 15:39
|
SHARON IS AN AMERICAN PUPPET, HE DOES EVERYTHING THAT BUSH SAYS AND BUSH IS INFLUENCED BY THE SAUDI FAMILY. WAKE UP ISRAEL. WE MUSST RID OURSSSELVES OF THE AMERICAN INFLUENCE THAT ENDANGERS OUR FUTURE EXISTANCE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מדוע?
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 14:22
|
למה הם לא ניפגשים בכנסת או בהר הצופיםאים הם רוצים כל כך שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שרון טען כל הזמן
דני,
02/02/05 13:41
|
שההנתקות נובעת מכך ש''אין עם מי לדבר''. אם אין עם מי לדבר,למה הוא נפגש עם אבו מאזן? ואם יש עם מי לדבר,למה צריך את תכנית ההנתקות כאקט חד צדדי במקום תהליך מדיני מבוסס הדדיות של תן וקח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-9
ד. שרון,
המרכז,
02/02/05 15:14
|
מסכימה עם כל מילה והלוואי שכל אלה שהם בעד המחוות למיניהם היו מתפכחים ורואים עם מי באמת יש לנו עסק ושהגיע הזמן והערבים יתנו גם לנו מעט מחוות והרי השלום חשוב גם להם ולא רק לנו! ואולי פעם אחת הערבים יעשו מחווה לישראלים ולא רק יבקשו הודנה על מנת להתחמש מחדש כפי שקרה כל פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל קשר- בוא והבן:
יוסי, רומא,
02/02/05 14:01
|
אין כל קשר ראש ממשלתנו החכם והשקול יודע ש: א) ישראל צריכה להיפטר ולתמיד מהצרעת העזתית, היא מחלחלת ליתר גוף המדינה!
ב)עראפאת מת! הידד! וכעת ישנו מצב מדיני שונה לחלוטין שמחייב בחינה זהירה וקפדנית. על כן שרון: א) מתנתק! ולשם כך הוא לא צריך אף אחד! ב) בודק מי ומה חדש ברשות! האם ישנו באמת שינוי שמצדיק היערכות ריאל פוליטית חדשה! איש שקול שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לחלום...
אסף,
רעננה,
02/02/05 18:21
|
שוב מר ישראלי.. שיושב לו אי שם ברומא ונותן לנו עצות.. העיקר שהוא שם ושאנחנו נמשיך למות על קרבן השלום המזוייף שלו משם.. למה לתת להם משהו בחינם..אם עראפת מת ..יפה..בודקים מה עמדת היורש שלו..אם הוא עראפת 2 אז מתיחסים אליו כמו לעראפת 1. ואם הוא אחר בבקשה שיתחיל לאסור את המחבלים.. שבסוף הרי הם ילחמו גם נגדו. תראה שאתה רציני במקום אחד ותקבל שליטה בעוד עיר .אבל למה לתת לו בחינם... למה כל הזמן דורשים מישראל מחוות ומה עם איזה מחווה פלשטינית אחת אולי איזה משפט למחבל אחד ויחיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה!
Avi Ecuador,
02/02/05 18:37
|
הבחור יוסוף מישרפלסטין ומופיע בהרבה שמות כמו נועומי פורטוגל, חנן פריז, יוסי V...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה אומר מוזר ותמוה
דני,
02/02/05 14:42
|
אתה אומר ''קודם נפנה יישובים ואז נתחיל לנהל מו''מ''. על מה בדיוק ננהל מו''מ? לדעתי האישית,מה ששרון עושה זהה למה שגונן שגב עשה.אחת הסיבות שאוסלו לא עבד,היתה העדר הלגיטימיות שלו בעיני מצביעי הימין,בעיקר בגלל הדרך הלא הכי מוצלחת בעולם בה הוא עבר,אם להתבטא בעדינות. עדיפה דמוקרטיה עם גוש קטיף מאשר דיקטטורה בראשות שרון ללא גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לשקר?!***
רועי,
י-ם,
02/02/05 14:31
|
ישראל לא בעזה(לצערי הרב) מזה כ10 שנים,אז אל תבלבל את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל לא בעזה? אתה רציני?
יוסי,רומא,
02/02/05 14:38
|
ישראל לא בעזה? תגיד את זה להורים שאבדו את היקר מכל בשנים האחרונות בנפילת חיילנו בעזה , רצועת המוות!! ישראל בעזה , עמוק עד כאב! ההתנחלויות בעזה , בלב מליוני ערבים! ההתנתקות משמעותה: לא עוד התנחלות יהודית בעזה, לא עוד חיילים בעזה. אתה באמת חושב שישראל לא בעזה? כאילו באמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי הרומאי....
אסף,
רעננה,
02/02/05 18:26
|
איך אומר שרון מה שרואים מכאן לא רואים משם... אז רד אלינו אוירון.. תוציא את יוסי מתוכו ואז יפקחו עיניך אתה יודע למה החיילים שלנו שהם נהרגים בגבול עזה ולא בתוך עזה..-- כי הם לא נמצאים שם.. כי הפלשטינים הפרו את ההתחייבות שלהם למנוע טרור ואז עזה הפכה לעיר מקלט למחבלים... --אם אנחנו היינו בעזה אז לא היה קורה כזה דבר אבל בגלל אוזלת ידי רבין ופרס שהעלימו עיניים כל הזמן הם בנו תשתייות עצומות של טרור ומחבלים..אז הגיע הזמן..שתקלוט את האמת המרה.. זה לא שלום זה מלחמה.. ומישהו צריך לשלם על עצימת עינייו עד עכשיו מישהו צריך לדעת שויתור או יותר נכון כניעה יקרבו יותר את הרג והרחצ של אזרחים תמימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GUSH KATIF YA TEMBEL
ל"ת
ALON,
02/02/05 15:40
|
|
 |
חיילים גם יהרגו על הגבול החדש
ל"ת
ההתנתקות לא,
תציל אף חייל,
02/02/05 15:37
|
|
 |
תגובה לישראל לא בעזה
ד. שרון,
המרכז,
02/02/05 15:29
|
אתה מאמין שיש מליונים וקשה לשלוט עליהם? ובכן במפקד האחרון שנעשה התברר שיש פחות כ-2 מליונים ערבים האם זה מרגיע אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שולטים...
אסף,
רעננה,
02/02/05 18:29
|
תפקח את עינייך.. לא שולטים..אנחנו נשלטים על ידי טרוריסטים וכנופיות טרור שמרעילים את הנוער שם..ובמקום לשקם את הכלכלה של הפלשטינים עוד מוסיפים לקלקל..ןלגנוב את הכספים על ידי מונופולים וכנופיות רחוב.. האם אנחנו היינו שם לפני שהם התחילו האינטיפדה.. ששלחו משם רוצחים ומתאבדים..שפלים.. תתעורר לפני שיהיה מאוחר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי שאתה צוחק
עודד,
02/02/05 17:17
|
גם שני מיליון זה מיליונים. באיזו זכות אתה חושב שאתה יכול לשלוט עליהם??? אתה היית רוצה שעם זר ישלוט בך???
ישראל בעזה ובגדול. חייבלים להתנתק- שרון העם והצדק איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ו?
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 14:20
|
|
 |
8.
ו?
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 13:30
|
|
 |
יבוא שלום- חשבת על זה?
יוסי, רומא,
02/02/05 13:45
|
אז תבוא תקופה חדשה- רגיעה כוללתשתטפשר משא ומתן! והתנתקות , אולי בהסכם, גם מיו''ש והקמת מדינה ריבונית פלסטינית שישראל מכירה בה. ואולי אולי אולי יבוא השלום!! חשבת על זה פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 14:17
|
אתה מזכיר לי שתי דמיות מהעבר הלא רחוק שלחנו אחד פרסואחד ערפעת שדיברו בידיוק כמוך וקובלו פרס על הסכם מדיני כושל מידי האנושות כולה אותי מחנכים בלי ערף שפרס נותנים על עבודה מוגמרת ומיצטיינתולא על כישלון מוחץ גם אני רוצה שלום אבל אים הרבה אבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גזל ורצח, לא שלום
אביב,
02/02/05 14:04
|
כשעם אחר רוצח יהודים כדי לגזול את אדמתם, ומשיג אותן - זה גזל של רצחנים, לא שלום. זה זוועה של המוסר האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה- הגדר מהו שלום
יוסי,רומא,
02/02/05 14:26
|
|
 |
Peace is absolute mutual
Arie,
02/02/05 16:52
|
recognition of one nation to recognize the right of existance of the other. After you reach that point, you can start working together on tourism, agriculture and industrial development (not exactly what we have with Egypt right)? The ''palestinians'' suppose to contribute too in order to achieve peace in the region and so far (12 years after the Oslo agreement was signed), all they contributed was terror, terror and more terror! Man you amaze me, why do you think that we are about to get into an agreement with the Arabs around us and finally have a peaceful life?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 14:49
|
אנחנו נימצאים כבר בתוך תהליך זה שניקרא שלום השאלה אך הוא ימשךהדיבורים ופגישות אפשר להגיד הכל השאלה מה תהיה התוצאה וכאן חוזרים שוב פעם לדוגמא של הסכם מדיני כושל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא לשחרר אסירים עד שיהיה שלום
חיים,
דרום,
02/02/05 13:27
|
משתלם להיות מחבל ולהיתפס חי כי אתה יודע שבעוד שנה-שנתיים תשתחרר כ''מחווה'' של רצון טוב. בשביל מה החיילים מסכנים את חייהם ללכידת מחבלים אם תוך כמה זמן הם יוצאים לחופשי בתרועת גיבורים? את האסירים יש להשאיר בבתי הכלא כסיכון בטחוני עד שיהיה שלום - רק אז, כשלא תהיה סכנה שיחזרו לפגע בנו נחזיר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך בדיוק יבוא השלום? בטקסי??
יוסי, רומא,
02/02/05 14:19
|
כמה נפלא! השלום יבוא מעצמו, אתה חושב? אתה באמת לא רואה שיש לעשות מאמצים עליונים על מנת להביאו? מחוות ישראליות הן צעד להבאת השלום, תבין ,הוא (השלום) לא נמצא על העצים ונקטף בקלות! יש לעבוד ולהזיע עד שיבוא! ויש לשלם מחיר פוליטי, מדיני וטריטוריאלי על מנת שיגיע. אחרת- לנצח נאכל חרב. ושיטת החרב הנצחית מתאימה אולי לאיש אקוודור ודומיו- אך היא לא משאת נפש של העם בישראל וכמו שזה נראה גם לא של ממשלת ישראל! וזה בהחלט מעודד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
יניר,
ארץ ישראל,
02/02/05 15:05
|
רק חבל שזו דמגוגיה זולה ולא מציאותית, בטח לא במזרח התיכון, ברומא אולי.
רק מה, בינתיים (כמו אחרי אוסלו) ייהרגו יהודים בארץ ישראל (ולא ברומא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם האנשים שתשחרר
אאא,
02/02/05 14:44
|
ירצחו יהודים,האם אתה ומשפחתך תהיו ערבים למעשיהם בדמכם שלכם? או שאתה מציע להקריב שוב קורבנות שלום למען השאיפות שלך? אם אתה מוכן שיוציאו להורג אחד מבני משפחתך על כל יהודי שימות מידי אסיר פלסטיני שישוחרר,אני מסכים לשחרר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שרון הוא ממשיך דרכו של רבין
שוב אוסלו,
02/02/05 13:19
|
|
 |
הוא ילך בדרכו
ל"ת
ז,
02/02/05 23:59
|
|
 |
הלוואי!!!
יוסי, רומא,
02/02/05 13:44
|
|
 |
אנו לא צריכים עוד משיח
Avi Ecuador,
02/02/05 14:59
|
|
 |
5.
מתלהבי ה''שלום'' שכחו את דברי
שי,
02/02/05 13:07
|
ראש אמן אתמול - ''השקט הפלסטיני זה שינוי טקטיקה כדי לצבור עוד נשק ולהתארגן לסיבוב הדמים הבא, זה לא שינוי אסטרטגיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין התלהבות אך יש ויש -תקוה!!
יוסי, רומא,
02/02/05 13:48
|
איש לא מתלהב! אין מקום להתלהבות במזרח התיכון!! אך יש מקום לעתיד ונירמול מצבינו!! יש עתיד ליחסי שכנות טובה גם אם הגרועים שבאוייבנו! יש עתיד ומועצת יש''ע לא תיקח אותו מאיתנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיעשו לפלסטינים
Avi Ecuador,
02/02/05 18:34
|
טרנספר או כשהשמאל יביא אותם למספיק תקוות שווא וימחו אותם מעל פני האדמה לצערי; תהיה הרבה תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמים. אלפי הרוגים לא לימדו
דן,
02/02/05 14:04
|
|
 |
אל תהיה כה מפוחד!! זה לא נחוץ
יוסי, רומא,
02/02/05 14:25
|
מדוע אתה כה מפוחד? אינך רואה את השינוי ההסטורי מול עיניך? אינך מבין את גודל השעה הפוליטית עם עזיבת עראפאת ? מכיר את המשפט: יתנו - יקבלו!
אם הם יתנו -הם יקבלו מאיתנו מחוות אדירות כי זהו האנטרס שלנו ורק שלנו להביא לרגיעה. לא יתנו- יחטפו!! אבל אל תתעלם מהשינוי האדיר בזירה המקומית, ואל תהיה כה מפוחד! אנחנו קובעים את הקצב הראוי והרצוי לישראל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi, it's about time that I
Arie,
02/02/05 16:16
|
reply to you directly...
1. You are very naive and there is no doubt about that.
2. We already gave too much and only got more dead Israelis in return.
3. No one is afraid of peace, but I'm personally afraid to see how easy it is for the Arab world to fool even the best of us. So they spread a few thousands of ''police officers'' in conflict areas, so what? Did it stop the launches of the ''MARGEMOT'' or Kassams? No it didn't! Just two days ago, a little ''palestinian'' girl was shot and killed and Israel absorbed more than 20 “MARGEMOT”! Luckily no one died as a result of that. And why did it happen? Because your friends the “palestinians” automatically blamed Israel for the killing of that girl! A day later, the “palestinian” police said that they arrested a suspect who shot that girl.
4. After No. 3 above, Israel didn’t say or do anything just to keep the relative peace that was achieved by Abu Abbas! What relative peace? Every day we hear that more “MARGEMOT” are launched on “GUSH KATIF” and this morning, they found 4 “MITANEI CHABALA” on the Egyptian border.
So Yossi, do you honestly believe that the future can and/or will be brighter? Allow me to open your shut eyes a little, the future can be much brighter, but only for one of us, either for us, or for them! But as long as we share the same land (all of Israel), it can’t ever be brighter for both of us.
And one more thing, Do you know a little bit of archeology? Israel is full of excavation sites and every time something is found, even if it’s 3000 years old, it is always clear that it’s either, Greek, Roman or Jewish, but never “palestinian” or Arab for that matter. Why do you think is that? Stop thinking too much, I’ll help you, it’s because this whole land is ours! And your friends the “palestinians” are no one! They have no history and no distinct culture and simply put – THEY ARE NOT A NATION!!!! You don’t make a nation in 40 or 50 years!!!
Oh, before I forget, are you really in Rome? If so, please read in their history books and see how they divided the middle east. To your knowledge, there were 4 Palestines, which included Lebanon, Syris, parts of Iraq, Jordan and Israel!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מספיק כבר עם המחוות.
נאירה,
ת''א,
02/02/05 13:07
|
לא מגיע לאף ערבי מחווה מאיתנו. רוצחים בנו כמו ברברים ואנחנו מחכים רק לקריצה כדי לסלוח ולשכוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!!!!!!!!!!!!!!
יוסי, רומא,
02/02/05 13:51
|
נכון! לאף ערבי לא מגיע! אבל לנו מגיע! לנו מגיעה השלווה והנורמליות! הערבים באמת שלא מעניינים אותי! המחוות - עבורינו הן! התוצאות- לנו הן טובות! אנחנו עושים כל זאת, כולל ההתנתקות- לא למען הערבים! למען ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח המצאה של אורוול.
נאירה,
02/02/05 14:42
|
מימי לא שמעתי שטות כה זועקת כמו משנתך הסדורה והמדוקלמת בלהט. בעצם זו הגזמה : כבר שמעתי שטויות כאלה כבר מזהבה גלאון. אתה בחברה ''טובה'' גם כשאתה בנכר. לדמגוגיה , מסתבר אין גבולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא עדיף להיפגש במינכן ?
ל"ת
שאלה,
02/02/05 13:05
|
|
 |
2.
שרון קורס ומתקפל מול הערבים
ל"ת
שרון הורס הכל,
02/02/05 12:45
|
|
 |
1.
איזה מחיר דמים נשלם על ההרפתקא
שי,
02/02/05 12:45
|
|