 |
67.
גם נשים גרושות ישלמו מזונות
איציק,
מרכז,
13/02/05 11:20
|
ההלכות הישנות אינם מתאימות לתקופתינו. כיום האישה עובדת ומשתכרת וע''פ עקרון השוויון והצדק חובה על שני ההורים לשאת במזונות הילדים בהתאם להכנסותיהם. המצב הקיים פוגע קשות בגברים. והגיע הזמן להתאגד ולשנות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
רוצים לדבר על זה:?
מיטלי,
03/02/05 15:00
|
|
 |
65.
כבר היו 3 חברי כנסת לפניו
זיו,
מרכז,
03/02/05 12:13
|
כבר היו 3 חברי כנסת לפניו שהעלו הצעות חוק דומות ואף אחד מהם לא הביא אותן אפילו לועדה. אלו הצעות פופוליסטיות שמציען לא ממש יעמוד מאחוריהן. חבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הגיע הצדק לאיזורנו?
ישי,
י-ם,
03/02/05 10:32
|
אני מקווה שנתחיל בתיקון החוק האישי המעוות הזה שמתאים למאה ה 12 !!! יישר כח על ההעזה, מי כמוני יודע כנגד איזה לובי שפל אתה פועל!!! בסופו של יום, באם אכן יחוקקו כאן חוקים שיוויוניים הרי שהילדים יצאו המורווחים הגדולים של החוק!!!! בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
פנינה רוזנבלום צריכה לשלם
חיים,
03/02/05 03:56
|
מזונות למושיקו. חוץ ממנה,אין הרבה נשים שיהיו במצב לשלם,אל דאגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רוצות שוויון?
תומך,
03/02/05 00:56
|
|
 |
61.
שוויון אצל נשים זה רק לטובתן
די לצביעות,
-לקרוא-,
03/02/05 00:25
|
פתאום כשהשוויון חס וחלילה בא לתקן עיוות ואפליה לרעת גברים, אז כולן נזעקות לצעוק חמס, אבל כשזה לרעת הגבר אז הכל ברור להן: זה חוק טוב, זה חוק חשוב, זה מתקן עיוות , וכן הלאה וכן הלאה. נמאס. מרבית הגברים שכועסים כאן אפילו לא יודעים שזה רק קצה הקרחון, ועד כמה מפלה לרעה את הגבר החקיקה בישראל (בתחום דיני המשפחה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
all the more reason
israelit,
03/02/05 00:12
|
All the more reason to stay married. Keep what you have already, there really isn't much difference between men and there isn't much difference between women. Married couples should try to work it out again and again, especially if they have children. The easiest part of divorce is the giving up- the hardest part of marriage is making it work through the variety of difficulties life throws us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אם שיוויון,אז שוויון לכל דבר..
ל"ת
פרעה,
02/02/05 23:35
|
|
 |
58.
שוב כל הכבוד לח''כ אהוד רצאבי,
moshe,
02/02/05 21:05
|
שוב כל הכבוד לח''כ אהוד רצאבי, ולמה, כיוון שמצב הקיים היום, כאשר אישה נכנסת להריון, היא, ורק היא מחליטה אם ללדת או להפסיק את ההריון, ולפי ההחלטה שלה, יהיה גורל הגבר, אשר גרם להריונה, רוצה לומר, אם היא החליטה להפסיק את ההריון, הגבר פטור. אם היא החליטה מסיבות נקמה, ו-או סיבות מה שקרוי ''מימוש האימהות'' ללדת את הילד, אז היא יודעת, שהיא תוכל לתבוע את הגבר לשלם מזונות, כלומר, ''חיים ומוות בידי האישה'', בנוגע לגורל הגבר, אז הגיע הזמן, שגם נשים ישלמו מזונות. אני יכול לספר לכם, שאני יודע על מקרה, שהגבר חסר כל, והאישה, פתחה חנות מינימרקט, ואותה אישה, לא ויתרה לגבר אפילו על שקל אחד בנוגע למזונת, וכמובן, בכדי לגרום לו לסבל, ולהרוס לו את החיים עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
גרושות יחויבו...
גרוש,
ישראל,
02/02/05 21:04
|
|
 |
56.
Who is this Luke?
Married women,
USA,
02/02/05 19:52
|
To bad I am married already but I would love to introduce you to my sister. You sound like an amazing guy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thank you
Jack,
03/02/05 00:44
|
Indeed, although I do not think that there is anything special about my way of thinking, rather,the fundamentally wrong way of thinking of most man, males, just like myself. My late grandmother use to say that if man had to give birth, the world would stop growing... Regarding your sister, thank you, I have a wonderful wife, four amazing daughters and eventhough they are between the ages of 17-25, they are my princesses and forever will be such
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
גרושתי מרויחה יותר ממני
יורם,
חיפה,
02/02/05 19:32
|
ובכל זאת אני מעביר לה כל חודש 4000 ש''ח מזונות לשתי הילדות. לי בקושי יש עבודה עכשיו. אני מרויח בערך 5000 בחודש, מתוך זה מעביר לה 4000 (ולוקח בגיל 40 הלוואות מההורים ופותח חסכונות ששמרתי לעת זיקנה). היא מרויחה בערך 9000 ומקבלת ממני 4000. תעשו חשבון - אני נשאר עם 1000, והיא עם 13,000. והכי יפה שהילדות לפחות חצי מהזמן אצלי, כי היא רוצה להשתרלל. היא לא מוכנה משמורת משותפת, כי מבחינתה זו הכנסה יפה מאוד, ובלאו הכי הילדות אצלי בכל פעם שהיא מבקשת. אני הרוס. מה לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פראייר שנתת לה גט
ל"ת
עגון,
02/02/05 21:10
|
|
 |
54.
חטא על פשע
מצביעת שינוי,
02/02/05 19:10
|
חבר כנסת יקר, אין מחלוקת על כך שראוי כי דין אחד יחול על גברים ועל נשים, לרבות בעניין מזונות ילדים. יחד עם זאת, כל עוד על ענייני גירושין חל הדין העברי, וכל עוד מוקנית סמכות לבית הדין (בענייני רכוש, מזונות, אחזקת ילדים ותביעת גירושין) , שבו ידה של האישה על התחתונה ממילא, אתה מוסיף חטא על פשע, בכך שהנך מבקש לבטל את הדין היחיד שמעניק יתרון לאישה.
לכשתבטלו כבר את סמכותו של בית הדין הרבני לעסוק בדיני משפחה, תתקבל בברכה הצעתך לבטל את חובת מזונות הילדים הא-סימטרית, שמקורה בדין העברי. כל עוד לא פעלת כפי שהבטחתם, בהצעתך אתה מרע את מצבן המשפטי הגרוע ממילא, של נשים יהודיות בישראל.
לא לשם כך בחרתי בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצביעת שינוי טפשה. ההסבר:
אילנה,
03/02/05 11:03
|
לו היית יודעת יותר ולא קופצת כמו חמור בראש נגד בתי הדין הרבניים, היית יודעת שהסמכויות הנ''ל מוקנות גם לבתי משפט לענייני משפחה, שברובם המוחלט של המקרים, הילדים עוברים לאמא (כמו היו רכוש), והיא יכולה לנתק אותם מהאבא, ואף אחד לא עושה כלום נגד זה. אבל אבא חייב לשלם מזונות. האם אבא שלך הוא רק כספומט בעינייך? לזה גורם החוק המעוות במדינת ישראל. דווקא בתי הדין הרבניים (החשוכים לדברייך), מעיזים יותר להעביר ילדים למשמורת אביהם כיוון שהוא יאפשר ויעודד קשר עם אמא. דווקא הם ימנעו מאם לעזוב את הארץ עם ילדיה ולנתקם מהאבא, או לכל הפחות יעבירו את המשמורת אליו ושהיא תעשה מה שבא לה. הגוף החשוך במדינת ישראל הוא דוקא רובם של ביהמ''ש (החילוניים) לענייני משפחה, שלעיתים נדירות ייפסקו לטובת הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב נשים דואגות רק לנשים ולא
לצדק,
03/02/05 01:08
|
|
 |
בית הדין הרבני אינו לטובת הגבר
אהרן,
חיפה,
03/02/05 01:03
|
צאו מהקבעון ''הזיזו את הגבינה'' גם בית הדין הרבני מבין ביחסי אנוש. אם רציתן שיוויון אז באופן גורף, הפסיקו לצפות שנפתח לכן את הדלת שתכנסו לפנינו ועוד לא כדאי לכן להרוס את מעמדכן הכל חשוב כנשים. הפעם אכלתם אותה עם רצאבי החוק הגיוני בעולם ההפוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
Woman deserve MUCH MORE
Jack,
New Jersey,
02/02/05 19:08
|
Then any man can EVER give them. Much more. The day that we, as man, can bear a child, will keep the house and the family together, can cook, clean, coordinate, organize, be there for the kids when they cry for ''Ima'' in the middle of the night and take them to the Dr. in the morning (while cancelling all the plans for the day...), and then do the shopping, plan the social activity and after all ''that'', at the end of the day, EVERY DAY, welcome home the ''tired'' husband with a smile, a meal, looking good and more..., yes, the day we, selfish males, will be willing to exchange role with woman, then equality should be considered. Until that uthopic day, let's continue and say 10 times a day what evry Jewish male should say only once, as a reminder, ''BARUCH SHELO ASSANI ISHA'' , nothing else
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thanks
ל"ת
gilli,
02/02/05 19:50
|
|
 |
52.
דורש שוויון עד הסוף!
קוקו בקלאווה,
אמצע הדרך,
02/02/05 18:54
|
אני דורש לא רק לפרנס 'תילדים, אלא להרות אותם, ללדת אותם, להיניק אותם, ולהמשיך לטפל בהם עד לבגרותם. אני לא צריך איזו מטרוחה מכשפה שתחתל לי ותלביש לי, ותכבס, ותגהץ, ותבשל, ותלך במקומי לטיפת-חלב ולרופא עם הקטנים, ולא צריך שתכין לי ו/או להם אוכל, ותלך לאסיפות הורים, ותנגב 'תאף ו'תת.., אני לא זקוק למישהי שתציק לי כל הזמן, תסדר את בגדי, תדאג להופעתי, תגיש לי אוכל כשאני חוזר מהעבודה, ותשתתף בצערי או בשמחתי. ואני מעוניין בהחלט שתלך למילואים עם החבר'ה שלה, ותעזוב אותי בשקט בבית עם המכונת כביסה המקולקלת, עם המנוע ששבק בדרך לקחת את הילד מהגן, עם החשבונות ששכחתי לשלם, ועם השכנה הצעירה (שחושבת שאני אידיוט ומניאק). אני בהחלט רוצה שהיא תקבל סוף-סוף על השעות הנוספות שלה והבוס הצורח, משכורת כמו שאני מקבל על העבודה שלי במשרד הממוזג, ושבמקום לבלבל לי 'תראש עם כל הספורט בטלויזיה, שאוכל פעם לשבת ולהנות מהצגה אחרי שבעצמי טרחתי ומצאתי בייבי-סיטר (שלא תדבר עם לוס-אנג'לס ולא תעשן גראס אחרי הXXXX עם החבר שלה לעיני הילדים הבוכים). אני דורש שהיא תתמנה למועצות הדתיות ותקבל שכר כדירקטורית בחברה ציבורית - אחת מרבות בה, ושלאחר שנתגרש תשאיר לי את הילדים. אני כבר אסתדר עם כל מה שכרוך בזה. יש עוד המון, אבל נמאס לי כרגע, ובכלל - בואו נתחיל מקטנות, o.k?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוקו - אתה גדול ! גבר אמיתי !
אשה,
כל הארץ,
02/02/05 21:48
|
תבורך !
ורק תמשיך לכתוב. מגיע לנו גם קצת שפיות ואיזון, אפילו שאנחנו נשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you made my day
ל"ת
gilli,
02/02/05 19:51
|
|
 |
51.
כל הכבוד לשינוי
ע,
02/02/05 18:52
|
כבר פעם שניה השבוע שאנחנו שומעים על חכ משינוי שעושה משהו למען שיויון אמיתי. קודם זה היה חמי דורון עם ההצעה לביטול חזקת הגיל הרך המפגרת. וגם נזכור, טומי ופורז, את אתי לבני שלכם שהראתה דעות חשוכות ותוקפניות בהתנגדותה לחוק של דורון. איפה אתם? למה היא לא נשלחת הביתה? אם אנחנו רוצים דעות חשוכות יש לנו את הבנות של מרץ ואת אלו שמניעות אותן כמו גב' הרצוג שמדי פעם כותבת כאן. מרץ לפחות בנושאים מדינים יותר מענינים מכם. ותיקון לכתבה, אבות מחויבים במזונות באופן בלעדי עד גיל 21 ולא עד גיל שש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תשלום למטפלת
רחל האם,
תל אביב,
02/02/05 18:49
|
לא ברור לי למה כל הגברים יפי הנפש , מוכנים לשלם לאישה זרה שתטפל בילדיהם- ולא מוכנים לשלם לאם הילדים שתעשה זאת?! הרי ברור שבכמעט כל המקרים הטיפול של האמא הוא האולטימטיבי..צביעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא ברור?
ישי,
03/02/05 10:35
|
מטפלת מזמינים מרצון, אבל כשהסכומים הנקבעים אינם רציונליים ואינם פרופורציונליים לשכר שמרויח הגבר ומצד שני אין אף חובה על האישה להוכיח איך השתמשה בכסף שמיועד לילדים, ואני חוזר ומדגיש: לילדים, מה את מצפה? רוב הנשים הופכות את הגירושין לעסק כלכלי ומשתמשות בבתי המשפט כחרב על צואר הגבר עקב החוק המיושן של הדין האישי/היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הילדים הם גם של האישה...
ל"ת
גבר,
02/02/05 18:57
|
|
 |
49.
כחולת סרטן בעלי גימלאי יכול לק
מכתב לח''כ רצאבי,
02/02/05 18:39
|
כחולת סרטן, בעלי גימלאי המקבל פנסיה בינונית למי לפנות לקבל הנחה נוספת ממס הכנסה כי לי אישית יש יותר הוצאות רפואיות ????האם יש לי זכות לבקש???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
צודק ועוד איך צודק
גרוש +3,
02/02/05 18:39
|
אני גרוש +3 ילדים התגרשתי לפני שנים הרבה , הילדים גדלו איתי בביתי ,לתפארת מדינת ישראל וראו את אימם פעם ,פעמיים בשבוע כל ההוצאות היו עלי ואין אני מתלונן על כך, ילדים זה שמחה אולם, אם הילדים עבדה והשתכרה לא רע לגמרי, כאשר שאלתי מדוע שהיא לא תשתתף ולו במעט בגידול הילדים אמרו לי שלא נהוג כך, הגיע הזמן שגם אמהות ישתתפו בגידול הילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז!!!!
אבא לילדה,
02/02/05 18:48
|
|
 |
47.
חיזוק החוק
מימי,
תל אביב,
02/02/05 18:26
|
שיחוקק גם חוק שגבר סרבן תשלום מזונות ישב בכלא ולא יתהלך חופשי אומאושר דפקתי את אישתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא ננסה ניסוח חדש:
אבא לילדה,
02/02/05 18:38
|
ישב בכלא כל אחד שנטש את ילדיו - גבר או אישה - מה דעתך? או שהזנחה ומסתירים זה בסדר? --- מה לעשות, לא לכל דבר יש פתרון פשוט. בוא נתרכז רק בטובת הילדים ולא בנקמות. אחרי ככלות הכול חלקנו עדיין זקוקים זה לזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שינוי זאת מפלגה אכזרית ורעה.
איציק,
מרכז,
02/02/05 18:25
|
זאת מפלגה שדומה לשלג קרה לבנה ובעתיד בעזרת-ה' גם תימס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, שינוי עלק שינוי
ל"ת
דפית,
02/02/05 18:39
|
|
 |
45.
צודק100%צריך שוויון בין המינים
ל"ת
ירון,
חיפה,
02/02/05 18:21
|
|
 |
44.
מי מגדל את הילדים?!?
גרוש עם ילדה,
02/02/05 18:16
|
הצעתי היא: כאשר האישה מזניחה את הילדים - והאבא הוא ההורה הדומיננטי - חייבים להקל עליו בהוצאות. אם האישה מרויחה יותר לפחות שהוא לא יהיה מחוייב להעביר לה כסף אלא יוציא ישירות על הילדים (הבת שלי ישנה אצלי שלוש פעמים באמצע השבוע ועדיין אני משלם מזונות!). הזכויות של ביטוח לאומי ונקודות זכות במס הכנסה ומה לא צריכים שגם יהיו להורה הדומיננטי. ואם האישה מרויחה הרבה יותר מהגבר והוא מטפל בילדים האם אין זה מן הצדק - לילדים (לא לגבר) - שהאישה תשלם משהו עבורם?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תגובה לאלונה
דני צור,
02/02/05 18:10
|
|
 |
42.
רצאבי לא רוצה לדאוג לילדיו
אהוד הטמבל,
02/02/05 18:08
|
הם ילדיך רצאבי, לא תתן להם כסף בכלל וזה לא משנה אם גרושתך מרויחה יותר או בכלל, גם אתה צריך לתמוך בילדיך בכל גיל!!!
טוב שאני לא הבת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dear, it should be also
new mother,
02/02/05 18:59
|
the interest of all mothers to support their child if they are able to.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בטח ליכודניק בדם ולא שינוי
ל"ת
דפית,
02/02/05 18:30
|
|
 |
ואת בטח טיפשה.
ל"ת
מושיק,
02/02/05 19:24
|
|
 |
41.
מציע לכל הגברים פה להרגע
לוק,
02/02/05 17:57
|
שלא תתרגז האשה בבית... וביתר רצינות - מאוד קל לדבר בצורה לועגת כשאתה כועס. אתם כועסים על המצב במדינה, לא על הנשים שבדרך כלל מגדלות את הילדים אחרי הגירושין ולכן, בין השאר, מקבלות סיוע מהבעל. אני בהחלט בעד שוויון, אני לא בעד הזעקות הפצועות שלכם פה. אני חושב שכל הגברים במדינה הזו במתח, והם קופצים על כל דבר כדי להלחם עליו. חבל. ולגופו של עניין - תשלום שווה תוך בחינה של מי מרוויח יותר, מי מחזיק בילדים ומה הצרכים הכלכליים של כל צד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל יש אחד עם הגיון בריא
אזרחית מן השורה,
02/02/05 19:08
|
ונטול תאוות נקם ושטוף כמיהות חיסול למין הנשי.
כל חוקי האישות מעוותים בישראל: *נשים עגונות - גברים לא. *נשים מקבלות פחות שכר על אותה עבודה בדיוק. *נשים הן אלו שבהריון, יולדות, מניקות ופיזית את כל שלב הינקות המוקדמת נושאות לבד בגופן, ואז מקבלות מקלחת קרה מהחוק - שהן לא יכולות לשאת באותם תפקידים של הגברים, כי הן מחסירות ימי ושעות עבודה בגין כל הנ''ל.
אז כשנוח לגברים - הם רוצים שוויון, וכשלא נוח להם - הם לא רוצים.
נראה לי שבארץ מוכת המתחים וחנוקת המציאות כל חמות הזעם מתנתבות פה לתחום האישי ולכיוון הלא נכון. קצת רכות ועידון וחמלה אנושית - לא היו מזיקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סוף סוף ,הצעת חוק רלוונטית!!!!
דוד צימרמן,
רעננה,
02/02/05 17:54
|
יותר ויותר נשים משתכרות לעין ערוך יותר מהבעל,אבל מה,הפמיניזם,איבד שליטה. .... ( היום צריך להתנצל אם אתה גבר...) סוף סוף ,טיפת הגיון למצב אנומלי נשים רוצות שיוויון?? אז שיהיה שיוויון!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
החלטה מטומטמת
טלי,
רמת גן,
02/02/05 17:52
|
הגיע הזמן שיבינו כבר כולם ששוויון מלא לעולם לא יכול להיות. רק ביום שהגברים יוכלו ללדת, ולקבל מחזור נוכל לחשוב על זה. לא די בכך שהאישה עובדת יותר קשה, היא גם ילדה את הילד/ה וגם צריכה לממן את הבעל - איזה טמטום. בסוף הוא עוד יטען שהיא עובדת קשה ואין לה זמן לראות את הילדים, כך שעדיף שהם יהיו ממילא אצלו... - זה פתרון מצוין כדי לעודד נשים לשבת בבית - ולא מעבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי צודקת 100%
ל"ת
לילך,
02/02/05 18:43
|
|
 |
הטימטום הוא שלך!!!
אבא לילדה,
02/02/05 18:35
|
כל חית שדה מסוגלת להיכנס להריון - מה זה קובע? להיות הורה טוב משמעותו להיות הורה נוכח, מטפל, דואג. מה לעשות שלא כל הנשים הן כאלו. ומה לעשות שחלק מהגברים יש להם את התכונות ה''אימהיות'' הדרושות. לא מעט גברים הצילו את נפשותיהן הרכות של ילדיהן. הגיע הזמן להודות שהורות טובה לא קשורה למין ההורה. יש לבדוק לגופו של עיניין - וזה לא קשה כל כך. מי שהוא ההורה הטוב יותר יש לו הזכות גם לגדל את ילדיו וגם שיקלו עליו את המאמץ האדיר הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Aba shel ialda
clouds,
02/02/05 19:21
|
you said that your daughter stays three nights a week in your house -her house- which means that four times a week she sleeps at her mother's house. Stop fighting a lost war. Think clearly for your daughter's sake. Good luck.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the better parent is the right
kids rights!,
02/02/05 18:57
|
of the kids. why no one think about them? both parents should think about their children instead of putting all their effort in revange and in attampt to leave his spouse without anything.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הלוואי
גרוש חנוק,
02/02/05 17:40
|
סוף סוף מישהו חושב עלינו אחרי שגרושותינו בסיועו של בית המשפט לעינייני משפחה רוקנו אותנו מנכסינו ואנו מחוייבים בתשלום מזונות בסכומים לא הגיוניים קם מישהו ואוליי יביא לנו ישועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
סוף סוף קיבלו שכל
כל הכבוד רצאבי,
02/02/05 17:38
|
הגיע הזמן לעצור את התעמרות בית המשפט בגברים לטובת הילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שויון במזונות-רק עם שיויון בגי
עו''ד לוי,
02/02/05 17:37
|
אי אפשר לנתק את עניין המזונות מעניין הגירושין. אם כבר שיויון אז שויון גם בדיני הגירושין ושלא יהיו נשים עגונות או נאלצות לקנות את חירותן בכספים רבים בעוד הגברים מתגרשים ללא כל קושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל הכבוד, שוויון עד הסוף
חיפאי,
חיפה,
02/02/05 17:32
|
זה גם שוויון, אי אפשר שהנשים ידרשו רק שוויון זכויות, אלא גם שוויון חובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
טוב מאוד הגיע הזמן
אלה,
תל אביב,
02/02/05 17:30
|
הפכנו את הגברים למסחטת כספים. הגיע הזמן שנעמוד על הרגליים בכוחות עצמנו והתשלום הוא גם שויון בחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רק העובדה שאני זכר - אלמן
אלמן עם ילדים,
תל אביב,
02/02/05 17:27
|
בביטוח לאומי רק העובדה שאני אלמן זכר (אני כמובן מגדל את הילדים), אני מקבל מחצית מהכסף שמקבלת אלמנה- נקבה ללא קשר להכנסות. לאשה אלמנה אין מבחן הכנסות, לאלמן גבר יש מבחן הכנסות. האפלייה בנושא אישות, גירושין, וכד' לטובת האשה זועקת לשמיים. היכן הם כל חוקי היסוד ???? השויון בין המינים הוא מנשמתה של הדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מזעזע - בשביל זה יש בג''ץ
ל"ת
אנליסט,
02/02/05 17:48
|
|
 |
32.
ומה עם שוויון בשכר, קודם?
שרון,
ישראל,
02/02/05 17:22
|
ייטיב ח''כ רצאבי אם ידאג קודם כל להשוואת השכר בין נשים וגברים במשק - הנשים מקבלות למעט מקרים יוצאי דופן, שכר נמוך בהרבה על אותה עבודה, ועדיף להתחיל משם... ואז לא יצטרכו הנשים את דמי המזונות.. כמו כן זהו תמריץ לגברים לא לעבוד או לעבוד ''שחור'' ולהעלים מסים... נראה שח''כ רצאבי מחליט להתנקם בנשים עקב הגרושים שהוא עבר. עוד סיבה בשבילי (כאשה!!) לא להצביע שוב לשינוי - האם אשה שעובדת קשה וגם מגדלת את ילדיה לבדה, וחייה אינם חיים, צריכה לשלם לבעל פרזיט שחי בחופש מוחלט - גם מלשלם מזונות וגם מלטפל בילדיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון - את צודקת מאה אחוז !
ל"ת
יפעת,
02/02/05 18:58
|
|
 |
למה שהשכר יהיה שווה ?
שי,
02/02/05 17:28
|
אם נשים נמצאות פחות בעבודה מגברים, אם הן לא יכולות לעבוד כשהן בהריון ואחרי הלידה,
למה לשלם להן כמו הגברים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי היקר
לוק,
02/02/05 17:54
|
יש לי חברה טובה בחברה בה אני עובד. שנינו נושאים באותה משרה, באותן שעות. היא רווקה וכך גם אני, אין לה ילדים והיא סוחבת עד שעות הערב בדיוק כמוני. לפני כשבוע השווינו שכר, והסתבר שאני מרוויח 3000 שקל יותר ממנה. עוד דבר: איתי דובר על קידום בהעלאת השכר האחרונה, ואיתה לא, למרות שיש לה תואר מתקדם משלי ולמרות היא מוכשרת לא פחות ממני. אז זה לא שאני לא שמח על המשכורת ועל הקידום הצפוי, אבל היה מאוד לא נעים, מאוד מביך, לעמוד מול בחורה שאני מחבב ולראות את הפגיעה והעלבון כשעשינו את ההשוואה. לפני שמדברים, שי היקר, כדאי לחשוב. סייג לחכמה שתיקה, כמאמר רבותינו. חבל שאתה נראה עכשיו כמו אדיוט. בלי קשר אליך, אני בעד תשלום מזונות דו צדדי שיחול על הצד שמרוויח יותר ויחושב גם על פי הצד שלקח את הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
louk, thank you
ronit,
02/02/05 18:50
|
sof sof balanced logical reaction. ken yrbu man like you in israel and wherever.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אישה רעה מרה ממות
חז''ל,
02/02/05 17:21
|
|
 |
30.
בשנת 82 תבעתי את גרושתי
מ חיפה,
02/02/05 17:16
|
גרושתי נטשה את שני ילדיבגיל צעיר ונאלצתי לשאת בגדולם ופרנסתם לבד, הגשתי תביעה בחיפה לכ''ב השופט שווילי, כתביעה עקרונית ולמרות שגרושתי טענה לחוסר משאבים הוא חייבה לשלם בזמנו כ500 ש''ח למרות שחיה מקצבאות, מאחר ולא שילמה, הוצאתי נגדה פקודת מעצר שהתבצעה עד לתשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זה שיוויון זה
שרון,
02/02/05 17:15
|
אפליה מהסוג הקשה ביותר נגד נשים במדינת ישראל. קודם שאישה תוכל לתת גט לגבר וקודם שהגברים יקחו על עצמם משמורת מלאה על הילדים אז אפשר יהיה לדבר על תנאים לשיוויון. וכל הגברים שהגיבו בכזאת התלהבות לחוק האוילי הזה אני מצטערת שנתקלתם בחייכם בנשים עם אופי חרא אבל אני בטוחה שגם אתם לא טלית שכולה תכלת. ולפני שאנחנו גורמים עוד עוול לנשים שמעמדן לא מגיע אפילו לקצה קצהו של הגברים לא רק בארץ אלא בעולם כולו כדאי שתתחילו להבין מעמד האישה מהו ושחינוך ילדים וניהול בית זה עבודה פולטיים שנשים מבצעות גם לאחר יום עבודה במשרד. אלא אם כן הילדים יחיו אצל האבא אשה לא צריכה לשלם מזונות בשום פנים ואופן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה נהדרת.
אזרחית,
02/02/05 18:25
|
אין שום סיבה שבית המשפט יפיל את הנטל על הגברים בלבד. עד כמה שזכור לי האם-האישה היא שותפה מלאה להבאת הילד לעולם. בית משפט במיוחד בעולם הנאור שלנו צריך להתחשב בכל הצדדים ולבדוק את ההכנסות של כל הצדדים ואז לקבוע את תשלום המזונות ולא כפי שנהוג היום שהאבא חייב בגדול הילדים, למה ? האמא לא חייבת בגידול הילדים, אף אחד לא הכריח אישה להכנס להריון ולהביא ילדים אם היא לא רצתה בכך, להבדיל מגברים . אז הגיע הזמן שיהיה צדק שיוויוני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אם כך, אז לא צריך גברים!!!!!!
האישה האלטמטיבי,
רעננה,
02/02/05 16:55
|
אם החוק הזה יכנס לתוקפו, לא יהיו יותר נישואין. נשים צריכות אותכם אך ורק בגלל הכסף ואם גם את המינימום הזה לא תקבלנה אז מראש לא תכנס למערכת נישואין והכי פשוט יהיה לגנוב לכם זרע :-) ותשלמו בגדול ... במיוחד אלא בעלי המשכורות יפלו בפח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך מגעילה וחולנית!!!
ל"ת
גבר גאה,
02/02/05 18:50
|
|
 |
ותני לי לנחש, רווקה מתוסכלת?
ל"ת
עמית,
02/02/05 18:46
|
|
 |
speak for yourself
ל"ת
isha,
02/02/05 18:45
|
|
 |
תני לי לנחש-רווקה?
ל"ת
xxx,
02/02/05 17:41
|
|
 |
יאללה! בואי תגנבי לי זרע...
ל"ת
זקוף,
02/02/05 17:11
|
|
 |
גם לא צריך נשים כמוך
ניר,
תל אביב,
02/02/05 17:10
|
אם זה מה שמעניין אותך אצל גברים, עדיף באמת שתהיי לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הנשים זועקות לשויון..אז שישלמו
ל"ת
רוני,
02/02/05 16:53
|
|
 |
26.
כל הכבוד לח''כ אהוד רצאבי
moshe,
02/02/05 16:53
|
כל הכבוד לח''כ אהוד רצאבי- הגיע הזמן לפחות לעשות משהו מינימלי, לשיוויון בין גברים לנשים, המצב נכון להיום, הוא אין שיוויון בין גברים ונשים, בכל הקשור לדיני אישות, וכן בחוק הפלילי- אז קדימה, אני מקווה שאנחנו בדרך הנכונה, בתיקווה, שאירגוני הנשים לא יבלמו את היוזמה, ואני לא מדבר על משת''פ מהח''כ הגברים, שינסו לבלום את היוזמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל הכבוד רצאבי!
ל"ת
gal,
herzelia,
02/02/05 16:52
|
|
 |
24.
הייתי מוסיף גם 3 שנים סדיר
tr,
02/02/05 16:49
|
|
 |
אבל איך תארגן
נו באמת,
02/02/05 17:06
|
|
 |
23.
סוף סוף דרישה לשיוויון זכויות
שחר,
טבעון,
02/02/05 16:46
|
בימים של מודרניזציה ורצון תמידי לשיויון זכויות,יהיה זה אך נכון וצודק להעביר מיידית הצעתו של חבר הכנסת רצאבי . כשם שגברים בעלי הכנסה משלמים מזונות,גם נשים עובדות יכולות לשלם מזונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רצאבי תתבייש!
אלונה,
02/02/05 16:38
|
לא די בכך שחיי אשה קשים בהרבה מאלה של הגבר, עכשיו גם תתלבשו על מה שהשגנו בעולם הגברי המפלה, המטריד מינית, והמנצל! זו לא רק שמועה שנשים מרוויחות פחות ומקודמות פחות - זו מציאות. ועקב כך גברים הם המפרנסים העיקריים - הלוואי שזה היה להיפך - אבל בעת זו - זה לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right. it is usually
bat mazal,
02/02/05 18:44
|
that men earn more. but what if one doesn't? It's only hogen that in such cases the woman will take it on her self to support the child!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי את
ל"ת
גבר מסכן,
02/02/05 17:11
|
|
 |
מה את אומרת
איש,
צפון,
02/02/05 16:57
|
מגיע לך ולכל הגרושות לשלם לא פחות מגבר גרוש הגבר הוא לא הבנק שלך ואת יודעת טוב ששויון זה דבר טוב כשזה רק לטובת האישה אז תתחילי לשלם מהמהל'ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי את
אלון,
02/02/05 16:55
|
יש לך בעיה עם שוויון? הרי זה מה שרציתן, לא?
מזמן ידעתי שפמיניזם זה סתם יופימיזם לאגואיזם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עיוות צדק שיתוקן - כל הכבוד!
שלומית,
02/02/05 16:37
|
נקווה שהצעתו תתקבל ותתקן את חוסר השוויון שקיים בחוקי הגירושים כיום וביחוד בנושא המשמורת על הילדים.
וכן, אני פמיניסטית - זה נקרא שוויון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד
חסוי,
02/02/05 16:36
|
אני נערה אך יש לי דוד שהתגרש עכשיו מאשתו ועוד היא בגדה בו הילדים חיים חצי חצי בניהם ולדעתי אין זה הוגן שהוא יפרנס אותה בעוד שהיא בגדה בו ואני יודעת שהיא לא מעניקה להם כמעט כלום מהכסף אך ורק דברים בסיסים לא יותר מזה ועוד הילדים נמצאים באופן שווה אצל ההורים אז הוא גם מוציא עליהם בבית שלו וגם משלם לה והיא עוד עובדת לדעתי זאת ממש חוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנערה
גילי,
02/02/05 19:39
|
כשתגדלי תביני שלא כל מה שרואים מפה רואים משם. אני בת להורים גרושים. הם התגרשו לפני הרבה שנים ואנחנו האשמנו את אמנו שבגדה, אבל............. היום אני נשואה באושר ומבינה שצריך להעריץ אותה שהיא החזיקה כל כך הרבה זמן מעמד!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ישר כוח
איתן,
עמק חפר,
02/02/05 16:35
|
הגיע הזמן.ישר כוח , אנחנו מאחוריך!!! מאב המגדל את ילדיו לבדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך אפשרות לתבוע אותה
ל"ת
מ,
02/02/05 17:17
|
|
 |
18.
רצאבי מדבר מטמעות גרידא!
מיכל,
ת''א,
02/02/05 16:35
|
איזה מן גבר זה שייקח מאשה את מה שלבטח לקח לה להשיג בהרבה יותר מאמץ? ומי הגברים שרצים לתמוך? אלה הלוזרים, שיהיו הראשונים להתנהג כחזירים שוביניסטיים בתחומים אחרים. לא אתפלא אם הם הם אלה שיזמינו נערות ליווי, יבגדו באישה ויחשבו שזה בסדר כי הם גברים, ועוד. איכסה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל - את פשוט צודקת !
ל"ת
רקפת,
02/02/05 18:57
|
|
 |
רצאבי רציני, ואת לא.
צחי,
גבעתיים,
02/02/05 17:43
|
הנימה הכללית שלך מאפיינת גברים שוביניסטיים. אני מאוד מצטער על כל אישה שנאבקת בדעות קדומות ובאפלייה בדרכה לקריירה, אבל, זה לא קשור. אם תרויחי יותר מבעלך ויהיה מצב שהוא ישאר בבית ויטפל בילדים, אין שום סיבה שהוא ישלם לך. בשביל מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלם
איש,
צפון,
02/02/05 16:58
|
|
 |
17.
ילדים אצל אבא
אני,
מרכז,
02/02/05 16:35
|
כאשר בחזון אחרית הימים אותם מצו'איסיטים יבינו שלגדל ילד זה לא רק כסף אלא הורות, וירצו לגדל הם את ילדהם לאחר הגירושין אינני מאמינה שתהיה בעיה שאנחנו הנשים המשתכרות יותר מבני הזוג לשעבר נשלם מזונות. אני מכירה תקדימים וזה עובד יפה רק שהגברים לא ממש ששים ל''}עיסקה'' הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה!!!
אבא לילדה,
02/02/05 18:46
|
גברים כאלה אינם בתיאוריה אלא במעשה. אני מגדל את ילדתי ברוב השבוע - כולל שינה - אני לוקח אותה לחוגים, לקנות בגדים ולבית ספר. גרושתי מופיעה פעם בכמה ימים, מרויחה כפליים ממני --- ומקבלת מזונות!!! --- למה? כי זה החוק אומרת לי עו''ד הדין שלי. אני לא מבקש אגורה מכספה עבורי, אבל למה אני צריך להעביר לה כסף עבור הילדה שאני משלם אותו ממילא (מעילים, נעליים, אוכל, חיות ומחזיק חדר מאובזר מלא עבורה!!) --- אין לי שנאה כלפי גרושתי על נכותה הרגשית. היא האמא של הבת שלי ואני בחרתי בה פעם. אבל צדק אין פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
אבא,
02/02/05 17:01
|
ומה בקשר לגרושה שלי, שלא רק עשתה לי את המוות בשנתיים שהייתי נשוי לה, לא רק שסחטה ממני הון כדי שתסכים להתגרש, עכשיו היא מרעילה את הבת נגדי, מקבלת מזונות, לא עובדת, ובקושי נותנת לי לראות את הילדה למרות כל צוי בית המשפט. אתן הנשים נהנות מכל העולמות, על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only your fault!!!!!!!!!!!
gilli,
02/02/05 19:30
|
when you marry someone it has to be a person that you can divorce as well. the problem is that people in love think (or not )that nothing will ha .ppen to them im married for 20 years and knew b4 that if one day we will have to go our separate day it will b in a manageble way!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חוצפה ממדרגה ראשונה
רויטל,
ת''א,
02/02/05 16:31
|
אין שוויון, ועוד הרבה זמן גם לא יהיה! נשים אינן שוות לגברים, הן עדיין מופלות לרעה בשוק העבודה. אשה שהגיעה בזיעת אפיה למעמד כלכלי בשום אופן לא צריכה לשלם מזונות. למה מה קרה? חיינו אינם קשים דיים? במעט התחומים שיש אפליה מתקנת, כדוגמת זו, ולא בכדי, את רוצים לקחת אותה מאיתנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרויטל
בני,
02/02/05 17:25
|
מדובר בנשים שמרוויחות טוב יותר מהבעלים שלהן, גברים זה לא כספומט, הבנת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
women can pay as well!!!
gil,
02/02/05 17:16
|
|
 |
לשלם
איש,
צפון,
02/02/05 16:59
|
וזה שאת משנוררת לא חוצפה נראה אותך מוותרת על מזונות ורכוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבובל'ה !
הבנת הנקרא,
02/02/05 16:59
|
מדובר רק במקרים שבהם האישה מרוויחה יותר מהגבר. לא במקרים בהם האשה מרויחה פחות.
הבנת? קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, אשה לא מבינה
ל"ת
xxx,
02/02/05 17:12
|
|
 |
15.
אהוד..יישר כוח!חובה לקרוא!!
אבי,
תל אביב,
02/02/05 16:21
|
אחד מחברי הכנסת המצוינים של שינוי!! צנוע,יעיל,לא מתלהם,עובד מסור. הצעת חוק חכמה ונבונה!! שימו לב אליו בוחרי\חברי שינוי!!! דרך אגב..ספרדי ''אסלי''בשינוי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אכפת לי מאיזה עדה הוא?
חיים,
02/02/05 16:31
|
מה זה אמור לשנות שהיא מזרחי? כאילו שמזרחיים אחרים בכנסת לא עושים את עבודתם כראוי.
אני בוחר שינוי, בלי קשר לעדה ממנה מגיעים המועמדים שלה ואני מתפלא עלייך שאתה עושה את האבחנה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הומור לא יזיק לך,חיים.
אבי,
תל אביב,
02/02/05 17:45
|
ה''הערה'' בקשר למוצאו העדתי של אהוד נכתבה כדי ל''עקוץ''את המלעיזים ששינוי זו מפלגת אשכנזים מתחסדת...תרגע ידידי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפוליטיקה הישראלית זה לא בדיחה
חיים,
02/02/05 18:41
|
יש לך מפלגות כמו ש''ס שעד היום מדברות על הקיפוח ופעילים בליכוד שמתלוננים על שינוי ''האשכנזים'' שבגללם הם לא רוצים אותם בקוהליציה. לאנשים יש לך כל הרבה רגשות נחיתות לגבי העדה שלהם שאמירות כאלה בשבילם הם לא בדיחה אלא עלבון. להזכיר את העדה של חבר כנסת מוצלח כמוהו שם את ההישגים שלו בצל, לדעתי, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדייק רצאבי תימני לא ספרדי
יואל,
ראש העין,
02/02/05 21:41
|
רצאבי הוא בן לאחת המשפחות המפוארות בעדה התימנית עדה עם הרבה רבנים גדולים ויש צדק גדול במה שאתה אומר ההסתה של אנשי שס כלפי שינוי שהיא מפלגה גזענית לבנה זאת משום הניבחרים ש/לה ולא בגלל החזון החילוני שידוע שרוב עדות המזרח הם בעדו ואם היו יותר מזרחים שינוי הייתה פורצת דרך בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, אם הוא תימני אז זה בסדר
ל"ת
צדק,
03/02/05 01:13
|
|
 |
14.
100%
juk,
02/02/05 16:19
|
|
 |
13.
Change custody laws
ל"ת
AMR,
02/02/05 16:16
|
|
 |
12.
צודק. צריך להיות איזון
ליאת,
להפעיל הגיון,
02/02/05 16:15
|
לא יתכן שאשה שמרוויחה יותר מבעלה תסחוט אותו ולא תיתן לו לטעון שהוא חלק מהקריירה שלה, בדיוק כפי שנשים טוענות שהן עזרו לקריירה של הבעל. צריך להפעיל הגיון ולא פסיקה גורפת. כל מקרה צריך להידון לגופו של ענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אם האב מגדל את ילדיו
בינה,
צפון,
02/02/05 15:54
|
האם צריכה לתת את חלקה, הילדים גם שלה. ואם היא מרוויחה יותר טוב מהאב על אחת כמה וכמה. שיוויון לא רק צריך לדרוש הוא צריך גם להיראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד לח''כ רצאבי
צביקה,
רמת אביב,
02/02/05 15:53
|
הצעתו של ח''כ אהוד רצאבי תתקן את האפליה בין גברים לנשים בתשלום המזונות. שיוויון צריך להיות מוחלט. אין לעשות אפליה מתקנת בשום מקרה. גם לגברים יש זכויות במדינה הזאת. בכלל אני מציע להקים ארגון כללי למען זכויות הגברים במדינה: ארגון שיהווה תשובה כנגד ארגון נעמ''ת הדורסני. נקרא לו געמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סוף סוף
משה,
חיפה,
02/02/05 15:52
|
|
 |
8.
מה קורה במדינה הזאת ?
שטויות,
02/02/05 15:48
|
זוג שמתגרש ויש לו ילדים צריך לדאוג לרווחתם וזה אומר שבן הזוג שברשותו נשארו הילדים(שזאת האישה בדכ צריך לקבל עזרה מבן הזוג החופשי..) ומעבר לעובדה כי בן הזוג שנשארו אצלו הילדים באופן טבעי מוציא מספיק כסף ביום יום שלא נלקחים מדמי המזונות ... דמי המזונות משלמים על דברים בגדול ,בית ספר, לבוש אוכל ולא על מתנות לילדים בבית הספר, חוגים ,וכדומה. חכ טיפשים יש לנו פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שאת אישה
רוני כהן מינץ,
02/02/05 16:15
|
|
 |
7.
צדק צדק צדק
עופר לוי,
רחובות,
02/02/05 15:38
|
לא יתכן שאנו הגרושים נשלם מזונות לא נזכה במשמורת על הילדים לא נקבל הנחות כגברים גרושים כנשים גרושות.סוף סוף יש תיקווה קלה לצדק במדינה, ואני מבטיח שיבוא יום וגם אני אשנה את חוק המשמורת משנת 1962.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צודק! רוצים שויון? עד הסוף!
שמעון,
02/02/05 15:33
|
כל הזמן הנשים רצו שוויון.. בבקשה.. שיהיה שיוויון עד הסוף ושלא הכל יפטל על הגבר בזמן שהיא מרוויחה יותר ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום שתוכל אתה ללדת יהיה שויון
גלי,
נתניה,
02/02/05 17:55
|
שוויון מלא יהיה רק ביום שתוכל בתור גבר ללדת - עד אז, ממילא לא יכול להיות שוויון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מספיק לדרוש שויון...
ל"ת
צדק,
03/02/05 01:10
|
|
 |
5.
הקץ לסחטניות העליזות..........
ל"ת
יששששששש.......,
02/02/05 15:30
|
|
 |
4.
הצעה נבונה ומבריקה די לסחטנות
כל הכבוד!!!!,
יוזמה ברוכה,
02/02/05 15:19
|
הנשית,ולמה שהן התרגלו. אם שיוויון אז עד הסוף ולא על פי חוקים עתיקים. הסיבה בין הטובות ללמה לא להתגרש היא בכדי לא לשלם ''למכשפה'' כסף על זה שהיא גם מחנכת את הילדים שהם חצי שלי,בדרך מחשבה המעוותת והרעה שלה.פשוט צריך לדאוג להם ולא לתת להם לסבול,כי הוריהם עשו החלטה לא נכונה. אולי היום גם הצעה זו תרתיע הרבה נשים בוגדניות וחמדניות שרק רוצות כסף,רכוש,ממון ותו לא(ואולי קצת לאמלל את הבעל). אין מרמור בעולם!!!כשיש צדק ושיוויון:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנות הרווקות או הפנויות
שיפגשו גברים,
כמוך !,
02/02/05 18:55
|
יש לי שתי חברות שהתחתנו עם כאלו כמוך, ששנאו שינאת מוות את נשותיהם הראשונות. ואחרי תקופת החיזור שהיתה בשמיים, הן נכנסו לחיי נישואים וילדים של פרק ב'' (פרק ב'' של הבעל, פרק א'' שלהן) שהפכו לגיהנום מתמשך. והיום הן מקנאות בגרושות הראשונות שברחו כל עוד נפשן בן ממערכת היחסים הדפוקה הזאת, עם מתלהם ממורמר ושטוף תאוות נקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רק שיוויון חובות יביא שיוויון
ל"ת
פמיניסטית,
02/02/05 15:16
|
|
 |
2.
צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/02/05 15:15
|
צודק במאה % צריך להיות שויון בכל דבר ולחלק את הנטל הכלכלי פעולה זו תיבלום את מכת הגרושים שנופלת כעת על עם ישראל בנוסף למכות שנופלות עליו השכם וערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה שוויון זכויות אמיתי!
חיים,
דרום,
02/02/05 15:09
|
ואני רוצה לראות את הפמיניסטית שתגיד שזה לא שוויון זכויות!
נשים יכולות לעשות כל מה שגברים עושים והגיע הזמן שיקבלו את אותו היחס, גם בבתי המשפט.
כל מי שטוענת אחרת היא צבועה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמגדל צריך עזרה
אשה פמיניסטית,
03/02/05 01:50
|
אני מאמינה שאם האישה מרוויחה יותר והילדים אצל הגרוש שלה, הרי שהיא צריכה לעזור לו בהוצאות הכלכליות. שהרי מטרת המזונות, זה לא דמי כיס לאישה, אלא כסף שנועד לעזור לכלכל את הילדים. (אוכל, בגדים, לימודים וכו') נשים שמנסות לנקום בבעלים שלהן דרך דמי מהזונות - ומנסות לסחוט את הסכום הגבוה שהן יכולות, מגעילות אתוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלכות הרמב''ם לא מתאימות להיום
יוסף המכופף,
תל אביב,
03/02/05 13:12
|
צודק המציע ההלכה בעניין המזונות נקבעה בתקופת הרמב''ם לפני 500 שנה היום הלכה זו מנוצלת לרעה ע''י נשים מסוימות שמנסות להתפרנס ממזונות ילדיהם שינוי החוק יעודד את הנשים לצאת לעבודה ולא לחפש הקלות על חשבון ילדיהן
הגב לתגובה זו
|
|