 |
36.
אני דורש
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/02/05 19:28
|
אני דורש שטחים חליפיים באירופה בארה''ב ובאפריקה בהם המדינות מקצות שטח זה למדינת ישראל ומסכימות לאובדן הכנסות משטחים אלו בעתיד. החוק הישראלי יהיה החוק בשטחים אלו שיוקצו. על השטחים להיות פוריים עם מיים. ומתאימים לחקלאות. כמו כן יש להתחשב ברכוש היהודי שהוחרם לאחר רציחת 6 מיליונים של יהודים באירופה. המימון יבוצע בכספי מדינות כדוגמת גרמניה ואוסטריה וכן בכספי מדינות הנפט הערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למערכת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/02/05 19:06
|
נא לפרסם תגובות-פה מדובר בכסף גדול של אדמות מדינה,שהאהבלים האלה זורקים כאילו זה שייך לאבא שלהם.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הכסף מדבר!
ל"ת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/02/05 18:59
|
|
 |
33.
ביום ההוא
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/02/05 18:58
|
ביום ההוא בו תפסיק לבהות כמו אהבל ,ותפסיק לחלק ללא תמורה כספית,שטחי-מדינה. למה זה השטח של אבא שלך שאתה מחלק חינם אין כסף.? ישלמו-יקבלו לא ישלמו-לא יקבלו. פשוט מאד לוזר,הבנת? והתחשיב הוא לפי ערך היום ובנוסף תשלומים שנתיים של ארנונה מהנכסים המדוברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רגע-מחשבים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/02/05 18:36
|
מה שווי אדמות המדינה שם? התשובה לא! לא תקום מדינה פלשתינאית. הבנת? ותפסיק לחלק מתנות גם אני לא רוצח ואינני מקבל במתנה ערים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יריחו תחילה תל אביב אחר כך.
ל"ת
yair1,
03/02/05 17:28
|
|
 |
30.
מה מחוות לפלשתינים?!
ישראל,
ישראל,
03/02/05 14:55
|
עד לאן הטירוף הזה יגיע? מה מחוות לפלשתינים?! וכי הם ביטלו את האמנה הפלשתינית הקוראת להשמדת מדינת ישראל?. וכי הם שרפו את ספרי לימוד המסיתים שלהם להשמדת ישראל והכניסו מפת ישראל לספרי ההיסטוריה שלהם? וכי הם מחקו את שמות השהידים שלהם שפוצצות אנשים נשים וטף משמות בתי ספר שלהם? וכי הם הצהירו שהם יחיו בשלום לצד ישראל? וכי הם אספו את כל הנשק וחומרי החבלה שהם עושים שימוש נגד אזרחים תמימים? וכי השמידו את כל המנהרות של הברחת הנשק שלה? בודאי שלא. כי ישראל כבר משחררת 1500 רוצחים מבתי הכלא שימשיכו לרצוח אותנו, מדינת ישראל גם נתנה להם עוד נשק שיהיה להם עם מה ויריחו תחילה זה רק ההתחלה, נכון?
להשתמע מדינה אוכלת את יושביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כך התחיל הסכם אוסלו הארור
ל"ת
איש שלום,
תל אביב,
03/02/05 14:33
|
|
 |
28.
בסרט הזה כבר היינו: זה עלה לנו
זאב,
03/02/05 14:26
|
|
 |
רק בגלל שהפסיקו את הסרט באמצע
נדב,
צוללת צהובה,
03/02/05 15:04
|
הסרט שבגללו אנחנו והפלשתינאים משלמים בדם, הוא סרט הסרבנות.
סרט הסרבנות שלנו הביא לאינתיפאדה הראשונה.
סרט אוסלו ניסה להפסיק את הסרט הקודם, והצליח למשך 3 שנים.
רק שאז הפיק ערפאת את סרט הסרבנות בגרסתו הפלשתינאית.
על המקרנה יושבים שני מקרינים, שחייבים להקרין את אותו סרט. רק כששניהם מקרינים את סרט הפשרה, כל הקהל נהנה. כשמישהו מהם מחליט לחזור לסרט הישן, כל הצופים סובלים.
אז איזה סרט אתה מציע שנקרין עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הפסיקו''...
ל"ת
Force Major,
03/02/05 16:26
|
|
 |
27.
עצוב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/02/05 13:28
|
בסך הכל עצוב מאוד שעיר כמו יריחו שלקוחה מ ההיסטוריה היהודית שלה היא כיום בשליטת הערבים והאיסלם עיר זו אים כיום היתה בידי היהודים אפשר היה להקים בה את גן העדן העבוד מיתקופת התנך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
If at first you dont succeed..
Kochavi,
03/02/05 13:14
|
|
 |
25.
העיקר שהקזינו ביריחו יופעל!
ל"ת
שמחה,
03/02/05 12:46
|
|
 |
24.
הלואי הלואי שיצליח!!!
יוסי,
03/02/05 12:22
|
אינשאללה שיצליח לנו. צריכים להיות זהירים ומחושבים במחוות, אבל כולנו תקוה שהפעם זה יצליח. לח''כ הנדל יש לומר שמי מטיפל בטירור כיאות הוא שרון ולכן הטענה של רוח גבית לטרור היא דמגוגיה זולה!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עצוב מאוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/02/05 13:32
|
שעיר כמו יריחו והיסטוריה מאוד מכובדת בדיברי הימים והיהדות נימצאת כיום בידי האיסלם והערבים עיר זו יכלה להיות עיר גן העדן המוזכר בתנך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת עצוב מאד
נדב,
צוללת צהובה,
03/02/05 14:56
|
אני לא ציני. באמת חבל לי שמדינת ישראל לא תוכל לכלול את כל ארץ ישראל ההסטורית. עוד יותר חבל לי, שבטיולי שבת (או שישי, לדתיים), אני חייב לנסוע רק דרומה או צפונה, ואני לא יכול לנסוע מזרחה (בלי להסתכן יותר מדי). חבל באמת. אבל מה לעשות? יש שם המון ערבים, והם בני אדם הזכאים לזכויות בדיוק כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לזה היתכונתי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/02/05 18:38
|
אני לא מיתקונן ליבוש את יריחו ולגרש תושביה ראה מה כתבתיכתבתי שעצוב מאוד שהעם היהודי לא השכיל לישמור מספיק על מדינתו מאז ועד עכשיו במהלך ההיסטוריה של היהודים היתה להם היזדמנות לחזור לכאן וליבנות מדינה לתיפארת אבל העם פיספס זאת ובגדול ומה שקורה כיום אלה התוצאות של חדלנות זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זאת כתבה מ93?
ל"ת
קורבן שלום,
מתחת לדשא,
03/02/05 12:16
|
|
 |
22.
תקנו אותי אם אני טועה.לא ראינו
אלצהיימר,
03/02/05 12:10
|
|
 |
21.
תחילה יריחו, אחר כך יטעמו, אחר
אריה,
03/02/05 12:07
|
|
 |
20.
דמי אחיך זועקים מין האדמה...
ל"ת
אורי,
03/02/05 12:05
|
|
 |
19.
כוכב יאיר תחילה ! ואחרי שנראה
אני מציע,
03/02/05 12:01
|
|
 |
מתחילים מהדרום. חוות השיקמים ק
אריה,
03/02/05 13:08
|
|
 |
18.
על מה ולמה ?
על מה ולמה ?,
03/02/05 11:55
|
מה קרה? האם אבו מאזן פירק רובה אחד מטרוריסט פלסטיני אחד?
האם אבו מאזן פירק תשתית טרור אחת?
האם אבו מאזן פירק מחרטת טילים אחת?
האם אבו מאזן החרים טיל קסאם אחד?
האם אבו מאזן השמיד מרגמה אחת?
האם אבו מאזן סתם/הרס מנהרת נשק אחת?
האם אבו מאזן השמיד חגורת נפץ אחת. ?
האם המצרים סתמו או הרסו בצד הגבול שלהם, מנהרה אחת?
לכל שמונה השאלות האלה יש תשובה פשוטה בת מילה אחת, לא!
הפיגוע הבא בדרך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ככה וככה
נדב,
צוללת צהובה,
03/02/05 14:51
|
ראשית, אתמול אבו מאזן כבר סתם מנהרות ברפיח, ותושבים מקומיים שרואיינו שם דיברו במילים חריפות ובלי חשש נגד חופרי המנהרות.
שנית, אבו מאזן הצליח להוריד את הטרור באופן מאד משמעותי, ובזמן קצר.
שלישית, ההסתה בטלויזיה הפלשתינית הופסקה.
רביעית, אבו-מאזן מדבר באנגלית ובערבית על הצורך לחיות בשלום עם ישראל. נעלם כפל הלשון של ערפאת.
חמישית, אפילו החמאס והג'יהאד נאלצים לדבר במינוחים מתונים יחסית. כשאבו מאזן ניסה לעשות דברים דומים כראש ממשלה תחת ערפאת, הארגונים הללו הביעו זלזול פומבי, והודיעו בקול גדול שהם ממשיכים בשלהם.
שישית, אבו מאזן מתחיל באכיפת חוק וסדר בתוך הרשות עצמה, ואפילו הרס חומה סביב ביתו, שהיה חשד שנבנתה באופן לא חוקי.
אבו מאזן צריך לצבור עוצמה בטרם הוא ניגש לפירוק הארגונים, ולאיחוד המנגנונים. כל הסימנים מראים שכוונותיו רציניות, ותהיה זו שטות לא לסייע לו, כך שיוכל להפגין הישגים כלפי עמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל דיבורים
ירון,
03/02/05 16:00
|
|
 |
17.
הנסיגה נותנת רוח גאוסטרפית לטר
איציק,
אשדוד,
03/02/05 11:54
|
|
 |
16.
האמינו לי אין לנו צורך בהם
ל"ת
שחררו אותם,
עולים המון,
03/02/05 11:41
|
|
 |
15.
משהו חיובי קורה לנו
מוסיקה פוליטית,
03/02/05 11:39
|
קול פעמוני הפיוס נשמע באוויר והוא נעים פי אלף מקולות הפיצוץ הכואבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אהה. 1200 כבר לא ישמעו.
ל"ת
בית עלמין''שלום'',
03/02/05 12:48
|
|
 |
14.
אותה הממשלה-ממשלת השמאל והערבי
אותם הערבים,
בשמות שונים,
03/02/05 11:37
|
והערבים נוסח 2005. דרכה-של ממשלת שמאל והערבים שהביאה עלינו את ''שואת אוסלו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עזה ויריחו תחילה
קורבן של אוסלו,
ארץ ישראל,
03/02/05 11:31
|
רבותי ההיסטוריה חוזרת : שום דבר לא נלמד, שום דבר לא נשכח. פעם אוסלואיד - תמיד אוסלואיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יריחו ועזה תחילה
יהודי,
ארץ ישראל,
03/02/05 11:26
|
האם רק לי נראה שכבר היינו בסרט הזה. אבל מי הולך לסרט ההמשך כשהראשון היה כל כך רע. כנראה שלמישהו יש אחוזים ברווחים של הקולנוע, או של הקזינו. וייסגלס נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אלפי הרוגי אוסלו לא הספיקו?
דן,
03/02/05 11:20
|
איך זה ששוב מדינת ישראל נכנסת שוב לתהליך ידוע מראש של מחוות, לחיצות ידיים ופיגועי טרור? שוב ''הזדמנות היסטורית'' שוב ''הנהגה אחרת'' שוב ''צריך לחזק את...'' ושוב אנחנו נלך להלוויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך שוב אתם מציעים אותו דבר?
נדב,
צוללת צהובה,
03/02/05 14:40
|
האינתיפאדה הראשונה היתה תוצאה של חוסר הנכונות שלנו ללכת לפשרה טריטוריאלית עם הפלשתינאים.
אנחנו הבנו את זה, והלכנו להסכמי אוסלו.
האינתיפאדה השניה נבעה מחוסר נכונותם של הפלשתינאים, בראשות ערפאת, ללכת לקראת פשרה. לא רק אנחנו שילמנו על זה מחיר יקר, אלא גם הם.
כפי שאנחנו הבנו לאחר האינתיפאדה הראשונה, שיש גבול למה שאפשר להשיג בכח, כך יש לקוות שגם הם מתחילים להבין זאת, לאחר כשלון האינתיפאדה השניה.
בימין הקיצוני ממשיכים להציע את גישת חוסר הפשרנות. חוסר הפשרנות, פעם מצידנו ופעם מצידם, הוא שהוביל לשתי האינתיפאדות, ולא הסכמי אוסלו.
בקשה קטנה למי שרוצה לתפוס עכשיו בגרוני: לפני שאתם ממהרים להגיב - קראו נא את דבריי שוב, חשבו עליהם מעט, עכלו אותם, ורק אז הגיבו. בתאבון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חזרה אחורה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/02/05 11:13
|
למי שסם לב אנחנו נימצאים במצב של טרום הסכם אוסלו כשםפר בדיוק היתחיל עים ההתחלות שלא וחשב לחלק את פלשטין לערי מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רעיון טוב.ולמה יריחו?כי זו עיר
רחב,
03/02/05 11:07
|
ממוקמת במקום נמוך מאוד תחת פני הים. יש יותר חמצן לכן האנשים רגועים יותר! חוץ מזה עיר שאהבתי לעבור בה לפני הרבה שנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מי הקורבן השלום הבא?
אילן,
רבבה,
03/02/05 11:01
|
כשם הם משחררים רוצחים לא איכפת להם מיהיה לך או לאוהביכם. פשוט כשמשפחתיהם הם יכולים לשמור ויכולים להמשיך להנות מכספינו הכל מותר. אנחנו כולנו הקורבן הבא בתור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שרון מוכן לשלם?
דניאלה,
03/02/05 10:59
|
אנחנו , האזרחים נשלם על ההימור הזה. לא שרון. נתניהו ושלום , אל תספרו לנו סיפורים , אם יכשל המהלך הזה. אין אפילו הבטחה להפסיק את הטרור וכבר ממהרים לשחרר אסירים . הכל הימור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ההיפך הוא הימור
נדב,
צוללת צהובה,
03/02/05 14:31
|
אף אחד לא יודע מה יהיה, משום שהנבואה כבר פסקה מישראל מזמן.
כל מה שאפשר לעשות זה להעריך.
להערכתך, המהלך יכשל, ונשלם בדם. להערכתי, אם לא נשכיל להיענות ברצון טוב, נקבל אינתיפאדה חדשה, ונשלם בדם.
לכן דרכך היא הימור לא פחות מדרכה של הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הפתרון הכי טוב- אשמח לתגובות!!
נטלי,
03/02/05 10:51
|
אדוני ראש הממשלה תקבע יום, באותו יום כל הצבא עוזב את גוש קטיף, מי שמוכן מרצונו להתפנות עד אז ולקבל את הפיצויים בשמחה, מי שלא- שישאר שם! אולי שלא יהיו להם שתי אוגדות שמגנות עליהם הם יתחילו לחשוב פעמיים. יתר על כך, רבים מהתושבים שגרים שם עובדים בערים כמו אשדוד, אשקלון, ת''א וכד.. אני מציעה שימנע מהם המעבר היום יומי רק לשם פרנסתם, הם רוצים להישאר שם שישארו שם מרגע הפינוי השטח הזה הוא לא חלק משטחי א''י! אני לא מבינה את עניין הפינוי מה פתאום צריכים חיילים ושוטרים צעירים לספוג מכות ובחלק מהמקרים אף להישאר נכים, בשביל מי??? הם לא רוצים לא צריך, אם הם לא מחויבים לבטחון מדינת ישראל ויודעים במודע שהם מסכנים את חיילנו יום יום בכך שהם צריכים הגנה כי הם הלכו להתיישב בשטחים כאלו, אז המדינה לא מחוייבת לבטחונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות במינוחים
נדב,
צוללת צהובה,
03/02/05 14:13
|
כשאת אומרת ''מרגע הפינוי השטח הזה הוא לא חלק משטחי א''י'' - את טועה במושגיך. ארץ ישראל ומדינת ישראל הם שני דברים שונים. השאלה אם מדינת ישראל מחזיקה בגוש קטיף או לא, אינה קשורה לשאלה האם גוש קטיף הוא חלק מארץ ישראל או לא (שאלה מעניינת בפני עצמה). לעומת זאת, גוש קטיף גם כיום אינו נכלל בתחומי המדינה, משום שלא סיפחנו אותו מעולם. גוש קטיף נמצא תחת שלטון צבאי ישראלי, אך איננו חלק מהמדינה.
לגבי הרעיון שלך: אני מסכים לחלוטין. לא צריך לפנות את המתנחלים, אלא לאפשר להם להחליט אם הם מעוניינים לחזור ולקבל פיצויים, או להישאר תחת ריבונות פלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 צבאות לשני עמים
אוהד,
תל אביב,
03/02/05 13:20
|
אם נשאיר את המתנחלים לבד תתחיל מלחמה בין הקיצוניים משני הצדדים וצהל יאלץ לחזור לשם מיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
השתגעתם ?????
כהנא צדק,
03/02/05 10:48
|
זוהי ריטוריקה חוזרת !!! כל רוצח שהשתחרר חזר לרצוח ! אף אחד מהרוצחים לא נהיה איש שלום !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מעניין מה עם המחוות של .......
דורון ספקטור.,
03/02/05 10:46
|
הפלשתינאים כלפנו.? מעניין אם ממשלת ישראל תתקפל בנושא הזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מתי נשמע שהפלשתינים עושים
צדק תרדוף,
03/02/05 10:43
|
|
 |
2.
60 שנה אחרי שחרור אושביץ
המופתי,
03/02/05 10:33
|
הדם היהודי עדיין זול מאד, גם בעיניו של ראש ממשלה יהודי, המשתשמש בו לקניית ה''נובל'' שלו. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושוויץ
ל"ת
אוהד,
תל אביב,
03/02/05 13:20
|
|
 |
1.
המדינה קורסת. שרון מוכר הכל.
שגיב,
בשן,
03/02/05 10:23
|
גועל נפש. אני לא בא למילואים יותר לתת את חיי בשביל שהוא ישחרר אותם אח''כ בעסקאות מפוקפקות. עוד שבוע הם שוב יירו עלינו.
די. הזלזול של שרון בנו הגיע לרמות מטורפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm so sorry.........
Yored,
03/02/05 13:10
|
but you deserve it...................none of you is doing anything to stop it,so why do you cry now?....................you'll be sure many tears will come,but it'll be too late.
הגב לתגובה זו
|
|