 |
81.
הוכחה שיש אלוהים!
זיגמונד,
06/02/05 16:29
|
לפי תורת האבולוציה, עם כמו העם שלנו, היה נעלם מזמן. כל עם נורמלי: מוכן להלחם על חייו. שונא את אויביו. שואף להשיג יותר משאבים לצרכיו.
הישראלים, לעומת זאת: שואפים לשלום. חיים על חשבון משלם-המיסים האמריקאי. רוצים בדו-קיום עם רוצחיהם הפלסטינאים.
הצבא ומערכת הטילים - נשק גרעיני -וכו, הם חסרי משמעות לעם שאינו מוכן להשתמש בהם.
ובכן, מדוע ישראל עדיין קימת?
אין מנוס מהמסקנה שיש אלוהים, ושהוא שומר על ישראל.
אילו היה קיומנו תלוי רק בנו, ובטפשות המאפיינת את הישראלי - היינו נעלמים מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוכחה שאתה אידיוט
יו''ר הפקולטה,
06/02/05 17:11
|
|
 |
תשובה לאיש טיפש ומנפנף
Zigmund,
06/02/05 18:02
|
תראה: הפכתם את השלום לאלוהיכם. אתם מוכנים, ומקריבים, בידיעה, קורבנות אדם למענו. אילו הייתם לומדים מעט היסטוריה, היתם רואים שדרככם מרחיקה את אותו השלום. איזה ערבי ירצה בשלום עם ישראל חלשה? איזה מסר אתם מעבירים לאויב כאשר אתם משחררים מחבלים? מה ערבי צריך לחשוב אם אתם אומרים שכל שאיפתכם היא שלום?
אגב: כאשר כתבתי:''ישראל חלשה'', התכוונתי לכך. כל הנשק המתוחכם בעולם, כל החיילים בעלי הכושר הקרבי, כל הטנקיסטים הקולעים אל השערה,
לא יושיעו את מי שאינו מוכן ושואף, להרוג את מבקשי-נפשו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Typical lefto-fascist
Moshe,
06/02/05 17:31
|
...has nothing to say, goes on personal attack.
And by-the-way:
Zigmund has a point.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shame on you moshe
יו''ר הפקולטה,
06/02/05 19:03
|
איך אתה יכול להסכים עם זיגמונד המעוות אשר מקשר אבולוציה , מיסים אמריקאים ואלוהים לחוסר הצדק שנעשה למשפחות הקורבנות ? זה רק מוסיף להם עוגמת נפש . אין ספק שיש כאן חוסר היגיון ובעיקר חוסר צדק אך לא הסברים כגון אלו של חברך הם הבעייה. הבעיה היא שנציגי העם בכלל שוקלים שחרור של רוצחי אזרחים כאילו היו לוחמי חרות או אסירים פוליטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
זה הכל קשור לדם
עמי פופר-לחופש,
06/02/05 16:10
|
רוצח של ילדה בת 15(הלנה ראפ ז''ל) או כל אזרח חף מפשע אחר אינו יכול להחשב כאסיר פוליטי אשר לחם למען חרות עמו ויש לשחררו לקראת סיום הקונפליקט. לקום ולרצוח ילדה לא נתפס בשום אמות מידה בעולם ואותו פושע אינו יכול להכלל תחת אסיר פוליטי שיש לשחררו עם סיום המלחמה (כאן מדובר רק במחווה!!!! ) איזה מסר מעבירה הממשלה לאזרחיה כאשר היא אפילו שוקלת אפשרות של שחרור רוצחים שרצחו בתו של אזרח ישראלי ???? באם הדבר יצא לפועל אני מרחם על על נותניי ההחלטות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו יודעמה קורה עם עמי פופר?
ל"ת
חבר של עמי,
06/02/05 19:45
|
|
 |
לשחרר גם רוצחים פלילים
ביהמ''ש העליון,
06/02/05 19:11
|
למה לעצור פה ....... לכל פלסטיני היתה זכות לאומית לרצוח נשים ילדים או כל מי שהוא יהודי............. ועכשיו ברצינות , אם ישחררו אפילו אסיר 1 עם דם על הידיים הריי הצדק של מדינת ישראל יכול להזדכות על עצמו ולקפל ת''בסטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מלה ואגב.....
אותו רוצח באמת,
06/02/05 18:25
|
|
 |
צודק ב-100%
אילן,
רעננה,
06/02/05 18:22
|
רק חבל שמקבליי ההחלטות אינם קוראים את תגובות הציבור או פשוט רואים בתהליך ''השלום '' ערך עליון מאשר צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
בכתבה שהתפרסמה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 13:06
|
בכתבה שהתפרסמה בעיתון צוין שיש עובד זר הרוצה לחיות במדינת ישראל, והוא אינו מוסר זהותו. הוא כבר כלוא 4 שנים. ואני אומר- אותו צריך לשחרר,את מי שרוצה לחיות אתך תשחרר!!!ואף תתן לו מעמד אזרח!!!.ואת אויביך שאינם רוצים לחיות עמך-גרש ומלכות האלוהים -תקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ככל שתעמיד טיפשים על טעותם
בר כוכבה,
גרמניה,
06/02/05 11:41
|
יתמידו בדרכם .הטיפשות הופכת לעקשנות והעקשנות לשנאה [נגד המתישבים],והשנאה לרעות והרעות לאלימות פוליטית''חוקית''[נאצי] פגיעה בקניין זו הנקודה שבה יושב הסמול והישראליות . יש הבחנה בין יהודים וישראלים שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שהכנסת תחוקק חוק שמבטל (לפתוח)
למה להתלבט?,
06/02/05 11:31
|
|
 |
76.
President Katzav is the only
Mike,
06/02/05 11:20
|
Smart person in Israel. I hope he will block the release of the ''blood on hands '' prisioners. The rest of the government is too soft!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
עכשיו הגיע טורו של בני החייל
ל"ת
אלמנת טרור,
06/02/05 10:50
|
|
 |
74.
יופי עוד נשארנו כמה לשחיטה
ל"ת
חייל,
06/02/05 10:49
|
|
 |
73.
שחרור מדורג התלוי בשקט
גבי נתניה,
06/02/05 10:47
|
יש להרכיב רשימה של 2000 שמות המיועדים לשחרור. לרישמה זו יתווספו 300 שמות מידי חודש
את השחרור עצמו יש להתנות בהעדר פיגועים
חודש ראשון ישוחררו 50 לשבוע חודש שני 75 בשבוע חודש שלישי 100 בשבוע
כך עד מאי ישוחררו 900 כפי שהממשלשה קבעה
על כל פיגוע יעצרו השחרורים לחודש והמספר השבועי ירד ב50 ויעלה חזרה רק לאחר חודש נוסף של שקט
זה יביא ללחץ של משפחות המיועדים לשחרור להפסקת פיגועים
אם יהיה שקט נמשיך בשחרור 300 לחודש ו300 שמות נוספים יווספו לרשימת המיועדים לשחרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהמשיח יבוא
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 12:04
|
כשהמשיח יבוא אז לא יהיה פשע ולא יהיה רשע ולא יהיה ניצול ולא תהיה הונאת דברים-הכל יהיה פתוח על השולחן,והבחירה תהיה ביד האדם. ובחרת בחיים ואין חיים אלא תורה ותפילה ועזרה לזולת.(לגר ליתום ולאלמנה לעני ולחלש). וכשכולם יחזרו בתשובה-וזה יקרה! אז הענוה תתפוס את מקום הגאוה ואנשים יתבטלו בפני מלכות האלוהים שתוצנח אל הר המוריה,בדמות 4 מקדשים לאלוהים ויהיה טוב. אז למה האדם לא לומד-ידידי אם קראת דברי אז תתפלל לאלוהים ותאמין שיהיה טוב ואז תפילתך תשמע ובאמת יהיה טוב!-חבל על כל רגע של ביטול תורה-למד! ואל תשנא חברך בלבך אלא קרבו לתורה ולאלוהים ומתוך שכך תגאל גם נשמתך שלך וגם שלו. כי העושה תשובה עומד במקומות שצדיקים גמורים אינם עומדים. ומבין את אפסות החומר ואת גדולת האלוהים ומשראה האור אינו חפץ לחזור לחושך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 11:47
|
האם אתה חושב שלמתאבד שיודע שאחרי הפעולה שהוא מבצע הוא לא יהיה בין החיים,אכפת אם תשחרר אחר כך 100 או פחות. תפסיק להיות נאיבי אתה צריך להבין שהבעיה היא עמוקה יותר. ואת צעדי החינוך צריך להתחיל מהגן או מבית הספר ולא כשאתה מתמודד עם אנשים מבוגרים שפיספו את החינוך אצלם.-והרצח הוא לחם חוקם. והמוצאים עיגון לשנאה ושטנה בחברה תומכת.הסוגדת לכוחניות והמבזה את המחשבה היוצרת והבונה. לכן ידידי כשהמחבלים שלחו דור של ילדים לזרוק אבנים,במקום לפקוד את בתי הספר אז למעשה הם הכינו דור חדש של מחבלים ,שלאחר מכן יזרקו רימונים. ולידיעתך,ברגע שיהיה להם שקט זה יחזור אליהם כבומרנג. רוע ושנאה אין להם גבולות וסופם שפוגעים באלו שיצרו אותם. החינוך צריך להעשות ע''י אנשי חינוך ודת היראים את האלוהים כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל מתאספים בקהילותיהם,ופותרים בעיות הכלל. משגיחים על התקדמות הילדים בלימודים ובחינוך.וחוזרים בתשובה. ועד שזה לא יהיה אז הבעיות ימשיכו בעולמינו,ויצר הרע ימשיך לקצור הישגים על חשבון יצר הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אני לא מבין...
איתן,
מקום רחוק,
06/02/05 10:33
|
מי שרוצח, טרוריסט או לא טרוריסט בטוח שהוא מודע לכך שהוא יבלה את שאר החיים שלא בכלא! אז מה הפשרות האלו? אז כל אחד שירצח ידע שישתחרר בקרוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
התחנה הצבאית ושרון
שוב אני,
06/02/05 10:27
|
רזי ברקאי מראיין אנשים וחוקר אותם על אישיותו של שרון וקור רוחו המקפיא , כאילו שאנחנו לא מכירים אותו ואת התפרצויות הזעם ההיסטריות שלו והטחת האגרופים על השולחן. הממשלה בטוחה שאנחנו איפנטילים גמורים. לשמוע את גל''ץ ולהרגיש כמו בשוויץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלי צה''ל מסית נגד המתנחלים
בהוראת מופז,
06/02/05 10:57
|
|
 |
70.
ישוחרר יגאל עמיר מחווה ליהודים
רק לערבים?,
06/02/05 10:09
|
|
 |
69.
surprise, surprise ישראל
סוף סוף סקופ!,
06/02/05 10:05
|
התגמשה. זה סקופ של ממש! ישראל ממשיכה לשתף פעולה עם רוצחיה. בהחלט ''חדשות''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רזי ברקאי מהלל את שרון בגל''ץ
שרון/פינס/טיבי,
06/02/05 09:52
|
לאן היגענו,שרון/פינס/טיבי,זו הקואליציה של גנב המנדטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שחררו את כולם
בנצי,
חיפה,
06/02/05 09:18
|
שרון שחרר את כולם אין מספיק מחבלים בחוץ בשביל לעשות שלום דחלאן רגוב אבו מאזן כולם מחבלים שחרר עוד מחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לשחרר אותם-ולקצץ הידיים לפניכן
ל"ת
שבנא,
מרכז,
06/02/05 09:13
|
|
 |
65.
פולארד תחילה!!!
רונני,
06/02/05 09:10
|
|
 |
64.
ועדה משותפת למתאבדים?? למה לא.
ל"ת
מוטי,
אילת,
06/02/05 09:06
|
|
 |
63.
הם שוב ישפכו דם!
ל"ת
שה מ,,,,
בת ים,
06/02/05 08:43
|
|
 |
62.
שמעתם את דחלאן?
דני שחוויאלה,
06/02/05 08:14
|
הצדיק התורן אומר, שהוא לא רואה כל הישג בפינוי, מה שחשוב זה שחרור האסירים וכך גם העם הפלשתיני. איפה נשמע שמשחררים טרוריסטים שרצחו אזרחים כמחווה בתחילת משא ומתן לפני מבחן התוצאה וגם אחרי ניסיון מר שחווינו בעבר. אבו מאזן הוא בובה של דחלאן. דחלאן הוא טרוריסט מבית מדרשו של ערפאת וכל השאר כמו שהוא עצמו אמר חרטא ברטא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דחלאן והברחות נשק
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 09:44
|
|
 |
61.
ביזבוז זמן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/02/05 08:10
|
בימקטום להקים ועדות בנושא הפלשטינאי תקימו ועדטות הנושא הברדק הכללי המיתחולל בארץ ולא ניגמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תפסיקו להיות מכשול לשלום!
Yossi V,
רומא,
06/02/05 07:49
|
בשביל הפלסטינאים, האנשים להם אתם קוראים ''רוצחים'' הם גיבורים לאומיים. אם אתם באמת רוצים בשלום אז: יש לשחרר את כ ל האסירים הפלסטינאים. יש להחזיר את כל השטחים - כולל מזרח ירושלים. יש לאפשר לכל הפליטים לשוב למקומות מושבם בשנת 1947. יש לבטל, ומיד, את חוק השבות הגזעני.
להתנצל בפני הפלסטינאים על מה שעוללנו להם. לשלם פיצויים, שיקבעו ע''י האו''ם לפלסטינאים.
להעמיד לדין כל מפקד או חייל בצה''ל שפגע בפלסטינאים - חמושים או לא - אדם הוא אדם, ואין לאדם אחר הזכות ליטול את חייו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי הנשנש תישאר ברומא
אושר,
06/02/05 13:04
|
יוסי הנשנש תישאר ברומא טוב למדינה שהאוייב שלה חי מחוצה לה ולא בתוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על אם , תינוק ו''לוחם''
עוד יוסי,
06/02/05 11:59
|
אין ספק שאתה צודק. רק ל''לוחמים'' הפלשתינים יש זכות ליטול את חייהם של אם ותינוק בן יומו. לשאר אין זכות ליטול קודם את חייו של ה''לוחם'' הפלשתיני המהולל כדי שתינוק חיכני ושמח לא יהפוך לסמרטוט בשר קרוע איברים ומרוטש שדמו ומוחו מרוחים על החליפה של אמו כרותת הראש האוחזת בו בכוח כאילו מגוננת עליו.
את זה ראיתי בעינים שלי. אני לא יכול לשכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבדל בינך לבין ערבים?!?!?!?
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/02/05 11:36
|
אין הבדל............ הסיסמה החדשה של שמאלנים: הרצחת(יהודים)-גם ירשת(חופש ותהילה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cento per cento.......
גיל ב''ש,
06/02/05 09:38
|
יוסי צודק במאה אחוז,השאלה בישראל היא לא מי צודק אלא מי יותר חזק.
עם כל יום שעובר אני מבין יותר ,שמי שהיה פה קודם היה הערבים,אין מה לעשות, אך באותה נשימה אני יודע שאם אני רוצה לשמור על המשפחה על המדינה על הדת, החברים,ניצולי השואה פה,הילדים וכו' אזי אני חייב להילחם בערבים - הן ערביי ישראל והן כל הפלסטינופת .וביהודים כמו ביילין ,גוזינסקי , פינס,שריד ועוד ועוד כלבים ורבים אחרים ששמו להם למטרה להחזיר לערבים את המדינה הזאת.
הטירוף חוגג,וועדות לשחרור אסירים עם דם על הידיים- מחר בתי המשפט יוציאו מהעבודה אותי ואת חברי שהיו קרביים בצבא לשיפוט מהיר באשמת רצח עם.אנחנו השתגענו פה ואם לא נקום עכשיו לא נזכה לקבור את אבינו ואימנו בשיבה טובה.
אל תהיה צודק -מי שצודק גומר במשרפות- תהיה חזק ותהיה חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 09:31
|
בו נבדוק את מה שאת אומר אחד לאחד-אתה אומר שיש לשחרר את כל האסירים הפלשתינאים-ואני אומר לך אין סיכוי בעולם שזה יקרה. אתה אומר שיש להחזיר את השטחים ואני אומר לך שהם כבר הוחזרו לבעלים האמיתיים שהם עם ישראל בארצו. אתה אומר שיש לאפשר לפליטים לשוב למקומות מושבם-ואני אומר שלצורך זה הם צריכים לבקש אזרחות בישראל. אתה אומר שעל ישראל להתנצל בפני הפלשתינאים-ואני אומר שישראל צריכה לתת לפלשתינאים שרוצים לחיות עימה כאזרחים במדינת-ישראל-אזרחות, ואת המחבלים שאינם רוצים לחיות עימה לנפנף פעם אחת ולתמיד. אתה אומר שעל ישראל לשלם פיצויים-ואני אומר שעל ישראל לתת אזרחות לאלה שרוצים לחיות עימה,ולהתעלם מאלו שאינם רוצים,עד ליום שיבחרו בשלום. אתה אומר שיש להעמיד לדין כל מפקד או חייל שפגע בחמושים-ואני אומר שיש לתת להם צל''ש. וזה שאין ליטול חיי אדם אנו בישראל יודעים.הבעיה היא אצל המחבלים החושבים שיכולים ליטול חיי אדם מבלי להיענש.-הבנת? ואם לא הבנת אז גם את זה תבין בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 09:18
|
זה בדיוק מה שלא יקרה לפיכך אין סיכוי להסדר כלשהו בין הפלשתינאים לישראלים-הבנת? ואם עדיין לא הבנת,אז בודאי תבין בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HAHAHAHA YEA
ל"ת
me,
us,
06/02/05 08:47
|
|
 |
59.
ישראל טוענת שהיא חפצה בשלום...
זיגמונד,
מצחיק...,
06/02/05 07:30
|
איך יתכן שלום אם: -נותנים פרס לטרור? -נותנים לפלסטינאים להבין שישראל נכנעת ללחצים?
אם הייתי ערבי, בחיים שלי לא הייתי עושה שלום עם היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
We need a death penalty
Moshe,
06/02/05 07:21
|
A terrorist who kills - should be killed.
End of story.
No appeal. No possibility of amnesty.
Just plain, old death penalty.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דין שמיים ודין אדם
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 11:02
|
דין שמיים-אשר לידיעתך נעשה בשמיים ולא כאן על האדמה, שם דין רוצח במזיד אכן מוות. כאן על פני האדמה-אתה תמיד חושש לטעות ,שמא ההוכחות שהובאו אינן מספקות ,או שהיו נסיבות מקלות,לפיכך קבעו מאסר.! הדבר בא למנוע שהשופט יישפט בדין שמיים כרוצח באם טעה-הבנת? בנוסף אינך יודע חשבון גלגול-הנשמות. בני אדם צריכים לדעת כי עליהם לדרוש צדק,אבל צדק מאלוהים,אינו אולטימטום או שתעשה מה שאני רוצה או שאני רוצח. אלא דיון מעמיק וחיפוש נקודות הדברות מתוך בהירות המחשבה. ומתוך אהבת חינם. לדוגמא:דרישת המחבלים כי תנתן להם מדינה.מאידך יש את מדינת ישראל. לפיכך סיפוח יהודה ושומרון תוך מתן אזרחות יכול להוריד אזור זה מעל סדר היום. ונקודה להתדינות יכולה להיות רצועת עזה,בה הנך נותן אפשרות של בחירה.-ישנם כאלה שיוכלו לעבור למדינת ישראל ולקבל אזרחות ישראלית. ולעומתם יהיו כאלה שישארו ברצועת עזה ויקבלו אזרחות פלשטינאית. בצורה זו כל אדם יכול לבור את מקומו. וכשזה נעשה מתוך בהירות מחשבתית אז יכול גם הסדר כזה להצמיח טוב. ולעומתו נסיון לנשל יישובים יהודים ביהודה ושומרון-יביא מלחמה. אז החוכמה היא לא פרי צד אחד ושאף אדם בל יקח בעלות עליה ועל השלום. אלא מתוך מאמץ מחשבתי ואהבת הזולת יכול להצמיח,טוב לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
די! ישוחרר פולארד תחילה!
רונית,
06/02/05 07:13
|
אם אנחנו נדרשים לעשות מחוות מטורפות כאלה לאבו מאזן - שהאמריקאים יעשו את המחווה הזו עבורנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שרון ויעלון מסוכנים לציבור!!!
ל"ת
עם ישראל,
ארץ ישראל,
06/02/05 07:07
|
|
 |
55.
זנות ואמינות
יואב,
צפון,
06/02/05 06:53
|
מדי פעם בפעם יוצאת ממשלת ישראל בהצהרה זו או אחרת- הצהרה שמטרתה לקטוף גלי אהדה רגעיים ומקומיים מחלקו של הציבור, אך בדיעבד מתברר שאין לה כסוי. ללא ההצהרה המיותרת לפיה לא ישוחררו מחבלים עם ''דם על הידיים'' יכולה הייתה ממשלת ישראל לבחון כל מקרה לגופו ולשקול לפי ראות עינה, מבלי לעורר רעש בתקשורת ובדעת הקהל. עתה, כאשר מוכח חוסר העקביות והאמינות של ממשלתנו, וכאשר נשחטת לעיננו פרה קדושה נוספת, לא יהיה מנוס משחרור המוני של מרצחים. בקיצור- אחרי שברור שבעקרון הממשלה ירדה לזנות, נותר רק להתווכח על המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקת - מצ''ב פרס !
Surfers Logic,
06/02/05 11:07
|
מאחר ואתה מאבחן ומתאר נכון את המחזה שלפנינו, והיות שאינך מסכים להתפרנס מניהול כגון אלה, מוענקת לך חסינות מפני מעצר בשוגג, ויישלח אליך תג מוזהב, אותו יש לענוד במקום כנפי הצניחה, כיאה למי שרגליו על קרקע המציאות.
זהו תג רשמי של הרשות ללוחמה בעבירות מוסר וחקוק עליו תפקידך, ממש כמו תג השריף, כדי שהציבור יוכל לזהות שאתה [רואה זונות] מוסמך.
יימצאו כרגיל חוכמולוגים ישראלים שימהו להפגין ידענות ובהתנשאות ובקולי קולות יפנו את תשומת הלב לשגיאת הכתיב, לכאורה.
גם לאלה אל תוותר, אמור להם שכלתה העין, אחת מראות והשנייה רוקדת הורה עם כל אלה הרואים איתך עין בעין, ואני בתוכם.
אגב בהכירך הנפשות הפועלות, מסופר על נפש חוטאת, מהסוג שהזכרת, שהתפרנסה מהמקצוע העתיק בעולם, ובבוא היום הלכה לעולמה. בעת שהורידוה למנוחת עולמים, לא התאפקה אחת מעמיתותיה למקצוע ולמקום העבודה, פרצה בזעקות שבר והודייה לכל יכול לסירוגין, איזה נשמה טובה, איזה לב גדול, כמה קשה עבדה יום ולילה, בקור ובחום, סוף סוף יתברך שנתן להם לנוח, סוף סוף יוכלו לנוח יחד, וותיקת העובדות קרבה למתייפחת, מכניסה לה מרפק בצלעות ושואלת מבלי לרווח לסטות(כמו השרה הכי טרייה בעיר) מי ביחד? היה לה מישהו ולא אמרה לנו הכלבה? מה ביחד? איזה ביחד בראש שלך? החברה האבלה בין בכי לנהי לוחשת לבריונית...הרגליים שלה...סוף סוף ביחד...
וזה בערך מעשה המרכבה במחוזותינו שנתכנסו אליה שתי רגליים מאותו מקצוע, שאת מחיר סגירת פיסוקן אתה ואני משלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שחרור אסירים
מייק,
06/02/05 06:52
|
אני מציע לויסגלס שיזדרז כי הקזינו שהוא נהנה מרווחיו סגור. ושרון והכנופיה שלו (ויסגלס מר שלף המליונר שנתן מליונים לשרון באמצאות בניו והוא שותף בקזינו) מחכים לפתיחת הקזינו. אבקש ממר ויסגלס להאיץ את מסירת יריחו כבר. החבר5ה האלה התאפקו כבר כ -4 שנים. ויסגלס עלה והצלח בפתיחת הקזינו !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
DEATH PANALTY 4 MORDERERS
I TOLD YOU,
06/02/05 06:47
|
you will not have this problem if you will kill the morderers
u r idiots!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שרון
שולמית,
06/02/05 05:11
|
העיקר לא לשחרר את יגאל עמיר, הוא הרי הרבה יותר גרוע מרוצחי זאבי. הוא הרג את האיש שהביא לנו את בשורת אוסלו ניצב על מעל אלף ארונות שאותם חזה הרוצח עמיר אך לא הקדוש רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Sharon aim for Nobel Prize for
ל"ת
any Price,
06/02/05 04:56
|
|
 |
50.
אפליה איומה....
צומת דרכים,
06/02/05 04:56
|
את המעורבים ברצח זאבי לא מוכנים לשחרר, אבל את רוצחי האזרח הקטן - חופשי על הבר, הה? הלב בוכה ומסרב להאמין!!! מדינת ישראל - מפקירה יושביה!!! בושה ונכלמת להיות אזרחית המדינה הזו!!!!!!!! טפו..................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זו כבר ממש ירידה לזנות ומעבר..
צומת דרכים,
06/02/05 04:50
|
יקירים כבר נרצחו פעם אחת. אתם רוצים לרצוח אותם עוד פעם? סטירה איומה בפני המשפחות השכולות. ערך היקירים יורד לאפס.....כמה נמוך אפשר לרדת.....בושה איומה!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שחרור רוצחים פלסטינים תמורת
אולג,
מעלה אדומים,
06/02/05 03:29
|
|
 |
47.
אולי כדאי להמתין ?
יאיר,
אילת,
06/02/05 02:37
|
אל תשכחו לרגע חובת הוכחה על הפלסתינאים בלבד . בבקשה ממכם משנה זהירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
mehabel,she hayalim nifzeu
o nehergu,
be zman ....,
06/02/05 02:11
|
tfisato, ha im hu nehshav le mehabel im dam al ha yadaim?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
זו סיבה טובה לרצוח יהודים.
ראובן,
ירושלים,
06/02/05 01:22
|
ממש בא לי להקיא, אנשים רכרוכיים ומטומטמים מחר כל ערבי יחסל יהודי כשהוא יודע שישתחרר להדיח את שרון לאלתר ולפזר את הכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרון בוגד בעקרוניתיו יוותר עוד
ל"ת
ישראל,
06/02/05 01:11
|
|
 |
Sharon+principles=JOKE
ל"ת
David,
06/02/05 07:10
|
|
 |
43.
Banana Republic
Sharonout,
06/02/05 00:40
|
Hypocrite government, selling out for American dollars.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shiiiiit I dont get it either.
George W.,
USA,
06/02/05 01:08
|
|
 |
let my people go!
ל"ת
yaser,
PL,
06/02/05 04:14
|
|
 |
42.
הכל קלמנפדי..יחי אוסלו ב'
ל"ת
המצנותק,
06/02/05 00:38
|
|
 |
41.
לא לשחרר רוצחים ומי שנסה לרצוח
ל"ת
אזרח ישראלי,
06/02/05 00:19
|
|
 |
40.
business negotiations
GEORGE W,
Texas,
06/02/05 00:01
|
They are negotiating about business. Not the security of the Israeli people. I dont trust either of them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ישוחרר פולארד תחילה!!
ל"ת
רונית213,
05/02/05 23:47
|
|
 |
38.
הכל בידי לימור לבנת !
Surfers Logic,
05/02/05 22:57
|
הדבר הדחוף ביותר כרגע, כדי שלא נהרוס לעצמנו את חגיגות יום העצמאות ה57 למדינת ישראל, הוא כבר עכשיו לארגן את התקציב לפרס נוסף שחובה להעניק דווקא הפעם.
חשוב גם שלא למוסס את הפרס ולחלקו למספר חתנים, להיפך יש להעניק הפרס לאדם אחד גם על ההישג יוצא הדופן וגם להכיר בו כמפעל חיים.
גב' לבנת, מקוריות נחוצה כאן, וקצב האירועים הוא כזה שמר דברת לא הספיק לחזות את השינויים, על כן מחובתך לטפל בכך אישית ובדחיפות עליונה.
אין כמו טכס הדלקת המשואות וטכס חלוקת פרסי ישראל, ואפילו הייתי רותם לכך את קרן וולף ומאחדה עם פרס ישראל, שבה כל אזרחי ישראל רתוקים למסכי הטלוויזיה ומקבלים שיעור : אזרחות למופת מהי.
אנו מציעים להעניק לממשלת ישראל את הפרס החדש במלואו.
על הישגיה יוצאי הדופן בהינזרות ממחשבת ישראל, על עבודת העקבית והנחרצת ועל התמדתה בהריסת מפעל חיים אנו מוצאים את העוסקים במלאכה ראויים לפרס ישראל לטימטום.
על החתום:
פרופסור ישראל ישראלי פרופסור ציון ציוני פרופסור יהודי לאמנוחהולאנחלה
נ.ב.
ראוי שנימוקי הועדה יכללו בתוכנית הלימודים בשנים הקרובות, ומצווים אנו שלא להסתיר מילדי ישראל שעתידם כה חשוב לכולנו, את מחדלי העבר וההווה.
א. איסוף והזנת רוצחים ומחבלים עולה לנו בממון רב בעת שביים, בהשפלה עצמית, דם ודמים בעת שיחרורם. על האיוולת שבהתמסרות לתחביב איסוף שרצים ראויים בעלי ההובי לפרס.
ב. על אי ניצול חלון ההזדמנויות לשחרר את כל המחבלים עם דם וכאלה שלא הספיקו, ולרשום על גבם מסר למקבלי פניהם, שזו הפעם האחרונה שהם משוחררים, וגם הפעם האחרנה שהם אסירים, הקיצוצים בתקציב החינוך, מאלצים את מדינת ישראל לצמצם בהוצאות ולאחד רשויות, על כן אם בזדון או בשוגג מי מהמשוחררים יקרב פניו לתחומי ישראל, שרידיו יטופלו בידי הוטרינר המחוזי ויועברו לוואקף.
ג. פרס מיוחד לטימטום יוצא דופן וחשוך מרפא אנו ממליצים להעניק למקבל ההחלטה להתפטר מראש השב''כ במקום להתפטר מהחיידק שגורם לטימטומם של מקבלי ההחלטות. על כך גבירתי שרת החינוך, אנו מבקשים כמחווה יוצאת דופן, להעניק כבוד מיוחד למקבל החלטה נאור זה, להעניק לו מעמד שלא יישכח בטכס הדלקת המשואות, וייתכבד אלוף הטימטום בכיבוי המשואות.
יש לבקש מהמאבטחים לא להפריע לנ''ל לרוץ לספר לחברה' שהוא זכה בכבוד להיות האחרון, ולא שכח לכבות את האור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!!!!!!!!
ל"ת
אני,
06/02/05 00:54
|
|
 |
It is easy to find Idiots like
araaft,
05/02/05 23:52
|
|
 |
37.
שחרור עויבים ,שבוים, רוצחים
יהודה,
מרכז,
05/02/05 22:46
|
בשום מקום בעולם לא משחררים,לפני חתימת חסכם שלום .ורוצחים לא משחררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תאמינו לדיכטר הוא יודע על מה
ליכודניק שרומה,
05/02/05 22:36
|
הוא מדבר, על ההכנות לטירור על הוספת מאות מהנדסי טירור פעילים בחנינות של שרון כדי לרצוח בנו רק בתי דין של המהפכה היהודית שיישפטו את כל שרי הממשלה בראשותו של הפושע שרון יעצור את הטמטום הזה היזהרו יהודים, העבודה לא משחררת, ושלום זה לא טירור רצחני, אל תלכו לכבשנים הפלסטינים כצאן לטבח עם המוסיקה של החלילן הפושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Dichter covering his ass
George W,
Texas,
06/02/05 00:05
|
He became a politician. You dont have to be a genius to figure out what dicter says. He just says it to cover his ass when the Palestinians decide when it is in their best interest to blow up a few Israelis Settlers whatever the Racist NewsMedia want to call the citizens of Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שרון יעשה הכל כדי שהוא ובניו
ממשלת השמאל,
והערבים,
05/02/05 22:34
|
לא ישפטו. ישחרר רוצחים רק שהתקשורת השמאלנית לא יעשה רעש משחיתויות שלו ובניו. הוא הפך להיות ''הפודל'' של פרס אשר מייצג את השמאל והערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא לשכוח
הצודק,
05/02/05 22:51
|
את הקזינו ביריחו! בשביל הוא קיבל את הכסף להיות ראש ממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
פושעים משחררים פושעים
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
05/02/05 22:31
|
|
 |
33.
לשחרר את יגאל עמיר ופופר*****
ל"ת
רועי,
י-ם,
05/02/05 21:54
|
|
 |
freedom
koko,
06/02/05 03:07
|
yes if they will realese the arabs so israel need to realease all the israely that killed arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Free Arab murderers
I love leftos,
05/02/05 21:37
|
Free Arab murderers on one condition: For every freed murderer, Palestistan will take ten lefto collaborators and will never let them out
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
קצב, כל הכבוד
ל"ת
המוני בית ישראל,
05/02/05 21:19
|
|
 |
30.
עצומה- שחרור פולארד תחילה!
איש,
05/02/05 21:16
|
מחבלים משתחררים - פולארד יישאר בכלא?!
כיצד ניתן לקבל זאת, שמדינת ישראל נדרשת לבצע מחוות ולשחרר אנשים שניסו לפגוע ולהרוג באזרחיה, כמחווה של רצון טוב, אך איננה דורשת קודם כל את שחרורו של מי שפעל בשליחותה ולמען בטחון אזרחיה ומרצה בשל כך כבר 20 שנה בכלא!?
עצומה
אנו אזרחי ישראל, קוראים לראש הממשלה – אל תדון בשחרור אסירים פלשתינאים בטרם ישוחרר יהונתן פולארד!
אם האמריקאים דורשים מאיתנו לבצע מחוות ענק לאבו מאזן, אנו בהחלט ראויים לכך שהאמריקאים יעשו מחווה כזו למעננו.
לחתימה על העצומה http://freepollard.ath.cx
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חתמתי
קלאןס, הולנד,
06/02/05 10:06
|
וזה חשוב שכולם יחתמו, למרות שלדעתי האישית שרון ישים פס ויצפצף על כולם כהרגלו, חשוב שישמע גם קול אחר שתומך בפולארד ואומר לאמריקה נאה דורש נאה מקיים, פולארד לא רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה! אני כבר חתמתי!
יעקב,
05/02/05 22:08
|
|
 |
29.
צריך לשחרר אותם
סימני,
פאריס,
05/02/05 21:16
|
כי חבל על האוכל והשמירה שנותנים להם.אבל צריך ללמוד שאסור לעצור .צריך לחסל מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no uniform combatant
rami,
05/02/05 22:50
|
Geneva convention alows executing non-uniformed combatants that get cought without uniform
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה עם האסיר פולארד?!
יהושע,
05/02/05 21:07
|
אין לו דם על הידיים. הוא יושב כבר 20 שנה בכלא.
אה.. הוא פעל לטובת ישראל.. לא מגיע לו חופש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שרון עוזר להפוך את ישרפלסטין
Avi Ecuador,
05/02/05 21:01
|
לשטר מכר זול, צ'כוסלובקיה (בהמשך דרום אפריקה), על הארוחה הגויים בתור, בבקשה לקרוא דבקה: http://www.debka.co.il/article.php?aid=1128
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה שרלטן!!!!!!!!!!! רשע
ל"ת
Aci Ecuador,
06/02/05 00:40
|
|
 |
כן דארטה
Avi Ecuador,
06/02/05 01:09
|
|
 |
to all no. 27
israel,
06/02/05 05:05
|
what are you i meen all of you talking about. hu hu hu
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לשחרר כמה לחווה של שרון
דוד,
05/02/05 20:50
|
|
 |
25.
הגיון
פייר,
05/02/05 20:49
|
זאת הסיבה שצריך להוציא להורג אסירים עם דם על הידיים ברגע שנתפסו ופשעם הוכח מעל לכל צל של ספק. אם כך היה נעשה, משבר זה לא היה עולה על הפרק מעולם ולא היה מעיב על סיכוי של הסכם. ומלבד זאת, רוצחים אלה היו מקבלים את מה שמגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קטע ממאמר של ד''ר רון בריימן
שני ה''צדיקים'',
05/02/05 20:49
|
טעם לפגם יש בחסינות הניתנת למחבלים אחרים, והדוגמא הבולטת ביותר ביניהם - מוחמד דחלאן. מדובר במפקד הפיגוע הנורא שקטע את רגליהם של ילדי כפר דרום, בבכיר ברשות הטרור הפלשתינית, ובמי שנושא את עיניו לרשת את המבוקש מספר אחת - ערפאת.
לא מדובר רק בחסינות, אלא בהכשרת הקרקע מטעם ישראל כדי להמליכו על רצועת עזה לפחות. בהקשר זה עושה ישראל פעילויות רבות ומסוכנות למען ''יקיר ישראל'' החדש: מחיסול יריביו בחמאס ועד לחיסול הנוכחות היהודית ברצועת עזה, על-ידי טרנספר ובריחה. כל התהליך נראה כלקוח מסיפור המן במגילת אסתר, אם כי במהופך: ''ככה ייעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו''. אבל, במקרה שלפנינו, אחשורוש הוא שרון וה''צדיק'' על הסוס הוא רב-המחבלים דחלאן.
במקום לנתק יהודים מבתיהם בארצם רק בגלל היותם יהודים, על ממשלת ישראל לנתק מחבלים מעולמנו. הדב הישראלי עוד טרם ניצוד, אבל המחבלים של אש''פ/חמאס כבר מחלקים את עורו. ישראל של שרון לא למדה את הלקח של ישראל של רבין/פרס/ביילין: המלכת מחבל כלשהו על שטח כלשהו בארץ ישראל המערבית היא בבחינת גולם הקם על יוצרו. לפיכך היעד הבא צריך להיות דחלאן. ________________________
כותב המאמר הוא יו''ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה של שרון אנד קומפני
yair1,
05/02/05 22:15
|
הבעיה של שרון אנד קומפני שהאורים והתומים שלהם היום אינם מהאסכולה של ד''ר רון בריימן הריאליסט אלא של חולמים בהקיץ כגון רון פונדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
to no 5 Ahmed
ישראלה,
מרכז,
05/02/05 20:45
|
you are very right but this blood is mostly jewish blood .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הם לא לוקחים שבויים
אןפיר,
05/02/05 20:45
|
הפלסטינאים עדיין לא עצרו את הטרור אבל מאיתנו מבקשים מחוות. תמיד אנחנו הפריירים..... אין להם אסירים יהודים, הם רק משאירים גוויות בשטח. יהודי שנתפס מיד נרצח. אי אפשר להחזיר את המת לחיים. אנחנו לא רוצחים. אוסרים אותם ולאחר זמן משחררים אותם. ומה על משפחות הנרצחים שרואים ועיניהם כלות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אין גבול לנבזותו של שרון שפוטו
ל"ת
של ביילין/עמרי,
05/02/05 20:44
|
|
 |
20.
הצביעות של ''הדם על הידיים'' !!!
נועמי,
פורטוגל,
05/02/05 20:43
|
נשיא מדינת ישראל, כמו גם ממשלות ישראל לדורותיהן מסרבות לשחרר ''מחבלים עם דם על הידיים'' . גם הקביעה הזאת לא ממש מדויקת .ישראל מרבה לשחרר ''מחבלים עם דם על הידיים'' במה שקוי ''מו''מ להחלפת שבויים '' - כלומר כאשר היא נסחטת בכוח - כך מוכיחה ישראל כל פעם מחדש שהיא מבינה רק את שפת הכוח..ראו ''החפת השבויים'' עם אחמד ג'יבריל ועם החיזבאללה.. אבל גם זה לא ממש נכון - ישראל מקיימת דיאלוג רצוף ושיחות עם שולחיהם ומפקדיהם של אותם ''מחבלים עם דם על הידיים '' והללו זוכים ממנה לקבל גם תעודת אח''מ המאפשרת להם כניסה ויציאהלישראל ללא בעיות.. ( כך לדוגמה ג'בריל רג'וב ויאסר עבד ראבו, שהיה סגנו של נאיף חוואטמה בחזית העממית הדמוקרטית לשחרור פלשתין בעת פעולת אביבים שכידוע הסתיימה עם הרבה מאוד ''..דם על הידיים ..'' אבל מה זה כל הכזב הזה של ''דם על הידיים '' ? - לנלסון מנדלה לא היה ''דם על הידיים'' וליצחק שמיר, כמפקד הלח''י ולמנחם בגין כמפקד האצ''ל , לא היה ''דם על הידיים '' ? ומי בכלל יכול להתחרות עם כמות ''הדם על הידיים '' שיש לאריאל שרון ? מי שבעיני הישראלים הוא ''טירוריסט עם דם על הידיים'' בעיני הפלשתינים וכמעט העולם כולו הוא ''לוחם חופש '' הנאבק לשחרור לאומי..היום הוא ''טירוריסט'' ומחר הוא מנהיג מוכר של עמו שמנהיגי העולם כולו משחרים לפיתחו .. שוב ראו את הדוגמה של נלסון מנדלה.. ''הטרוריסטים עם הדם על הידיים '' יונצחו מחר ברחובות ובכיכרות על שמם במדינה הפלשתינית העצמאית שתקום ואיש לא יכול למנוע את הקמתה- אבל מה שברור הוא שמר קצב, נשיא מדינת ישראל ישאר אותו איש קטנוני ואפור וממילא ההיסטוריה לא תזכור אותו רבע שעה אחרי שיחדל מכהונתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שפושעי אוסלו מסתובבים חופשי
לאותו ערבי,
בשמות שונים,
05/02/05 22:29
|
זה לא אומר שגם מחבלים ערבים צריכים להסתובב חופשי.
קח את הכדורים שלך ותבין זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא נעימה יא ממסיטה, כזב שמזב
המחלקה הסגורה,
05/02/05 22:21
|
יש לכם שבויים להחליף? לא! רצחתם את כולם נכון?
אז מה אתם רוצים בדיוק להחליף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
''משבר האסירים'' - ניחוש אחד -
ויתורים כואבים,
ישראבלוף,
05/02/05 20:40
|
|
 |
18.
לקצב: אם יש אסירים בלי דם ....
יאיר,
05/02/05 20:35
|
ואני חוזר : אם באמת יש אסירים בלי דם על הידים בזכותך (קצב) יהיה להם דם על הידים וכמובן ששרון ותומכיו בכלל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Wiesglass...go home
Ron,
Tel Aviv,
05/02/05 20:23
|
Mr. Wiesglass...please go home and leave us alone...we had enough of you...you are so full of yourself - the charm you had doesn't work anymore...you did enough of money out of the connectio to Sharon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לפלשתינים-הרי לכם פתרון:
איציק,
05/02/05 20:23
|
תעשו שני פיגועים כמו מלון פארק בנתניה בהפרש של דקה, וישראל תתן לכם את כל האסירים+ירושלים+תל אביב+שדרות (אם זה לא היה כל כך עצוב זה היה מצחיק)ואם תעשו עוד פיגוע כזה-תקבלו ייצוג בכנסת, ועוד אחד כזה-תקבלו תיקים בממשלה ואת ראשות הממשלה(כל כך מזעזע לומר זאת אבל זה נכון מאוד!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשחרר מחבלים באיזורי ריכוז...
יוסי,
גושדן,
05/02/05 20:20
|
|
 |
14.
כב' הנשיא קופץ מעל לפופיק שלו
michael,
tel aviv,
05/02/05 20:16
|
הסמכות המעשית בחוק לחון אסירים היא של שר המשפטים. הוא מגיש את המלצתו לנשיא והנשיא חותם על החנינה באופן פורמלי בלבד. ספק רב אם היתה כוונה להעניק שיקול דעת עצמאי לנשיא בחוק, כיוון שכל סמכויותיו הן סימליות. הוא חייב לחתום גם על חוקים שאושרו על ידי הכנסת. האם יעלה על דעתו לסרב לחתום על חוק? זו הצגה של יחסי ציבור ותו לא..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה קשקשן..
משפטן,
05/02/05 22:46
|
אסור לנשיא להיות חותמת גומי והוא חייב להפעיל שיקול דעת. בעתירות של נפגעי טרור זו אחת הנקודות שתוקפים אותו והוא (נציגיו) מסבירים שהינינה אינה גורפת והיא עניינית -נבדקה כל שם ושם בנפרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צדיק בסדום
קהלת,
הר ציון,
05/02/05 20:00
|
מעולם לא הכרתי את מר קצב, גם לא רחשתי לו כל הערכה עת שנבחר לנשיאות המדינה, אולם כעת, כאשר הזאבים יוצאים מעור הכבש והעדר מתכנס לפקודת הרועה שאינו רואה, נעמד לו האיש הכי פחות צפוי ומציל (חלק) מכבודה של כנסת (מדינת) ישראל. על זה נאמר ''צדיק באמונתו יחיה'', מי יתן ויהיה לו הכוח לעמוד אל מול הרשעים שינסו להסיתו מדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עצומה! פולארד תחילה!
איש,
05/02/05 19:53
|
מחבלים משתחררים - פולארד יישאר בכלא?!
כיצד ניתן לקבל זאת, שמדינת ישראל נדרשת לבצע מחוות ולשחרר אנשים שניסו לפגוע ולהרוג באזרחיה, כמחווה של רצון טוב, אך איננה דורשת קודם כל את שחרורו של מי שפעל בשליחותה ולמען בטחון אזרחיה ומרצה בשל כך כבר 20 שנה בכלא!?
עצומה אנו אזרחי ישראל, קוראים לראש הממשלה – אל תדון בשחרור אסירים פלשתינאים בטרם ישוחרר יהונתן פולארד!
אם האמריקאים דורשים מאיתנו לבצע מחוות ענק לאבו מאזן, אנו בהחלט ראויים לכך שהאמריקאים יעשו מחווה כזו למעננו.
לחתימה על העצומה: http://freepollard.ath.cx
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קצב יעשה מה ששרון יגיד לו.
ל"ת
רפי,
שפוט של שרון,
05/02/05 19:50
|
|
 |
10.
לנשיא קצב יש ביצים להגיד לא!
אהרון,
רמת גן,
05/02/05 19:45
|
|
 |
9.
טמטום ישראלי ונזבות של שרון
gzrt,
05/02/05 19:29
|
שרון בצעד נבזה, תחמני ואדיוטי מנסה לשכנע את קצב שיסכים לשחרור רוצחי ילדים ונשים כיוון שלשרון זה נוח כרגע. בכי המשפחות, בזיון המתים ורפסות הממשלה לא מזיזים לשרון את האשך שאין לו. הוא הבולשביק יעשה מה שמתחשק לו גם את בטחון ישראל נפגע, עוצמתה של ישראל נמחצת, ולעיני כל ישראל מוצגת בערוותה ורפיסות אונה. זה מה ששרון גורם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עצומה: פולארד תחילה!
אזרח!,
05/02/05 19:15
|
לפולארד אין דם על הידיים! שחררו אותו לפני שמדברים על כל מני שחרורים!
http://freepollard.ath.cx/admini/pollard/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קצב צודק!!!
Avi Ecuador,
05/02/05 19:09
|
תתארו לעצמכם שיגאל עמיר מחר יתאסלם, ישחררו אותו החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ho my god. you are such a
dani,
06/02/05 05:07
|
|
 |
6.
להוציאם להורג
ג'קי,
מנצ'סטר,
05/02/05 19:04
|
אין לשחרר אף טרוריסט עים דם על ידיו.
אין מחווה לרוצח ואין אחד במדינה שיש לו זכות לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לג'קי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 09:52
|
לא יוציאו אותם להורג אבל את התקופה שנקצבה להם הם ימלאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
1000Israelies and4000Palastini
Ahmad,
Hamerkaz,
05/02/05 18:58
|
ens were killed So somebody on the Israeli side has blood on the hands too. This was a war not game and it is time for peace
Sharon ,Mofaz ,Yaálon has a lot of blood on theirs hands
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Blood Vs. peace
Neutral,
06/02/05 01:32
|
Ehud Barak offered you peace, but you responded with blood. As long as you seekIsraeli blood, you'll not get away with it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שימו לב דיכטר מזהיר אותנו
שבכ,
05/02/05 18:50
|
והוא יודע על מה הוא מדבר זהירות, העבודה לא משחררת והשלום איננו טירור אל תלכו לכבשנים בעיניים מסוממות מהשטויות של הפושע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לקללה יש בומרנג
מישה,
יהוד,
05/02/05 18:50
|
אני מאחל לרב הזה שיבוא על ראשו מה שמאחל לשרון זה רב זה? זה נוכל פםיכופט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יום יבוא ותבקשו חנינה לדן חלוץ
סטג'ר,
האג,
05/02/05 18:47
|
הוא ישפט בהאג. ואז התקדים של שחרור אסירים עם דם יסייע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אתה סטג'ר
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
06/02/05 09:50
|
ולפי מה שנראה לי גם בעוד חמישים שנה לא תשנה את הסטטוס שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא תעשה סטאז' ברמאלה?
גניקולוג,
06/02/05 05:55
|
בתור מומחה המתמחה בתחום כדאי שתלמד משהו מהשטח: אשה אחת פנתה לרופא שלה וסיפרה שבעלה מנסה לשדלה לעשות זאת שלא בדרך הטבע והיא לא יודעת אם זה בסדר? אומר לה הרופא שאם זה לא כואב ואם היא נהנית אז מבחינתו אין בעיה ובתנאי שתיזהר לא להכנס להריון !
האשה המומה, על זה היא לא חשבה, וכמובן שהיא שואלת בתמיהה, מה הקשר? איך בכלל זה יכול להיות?
הרופא מסביר בסבלנות: כוווולם טועים לחשוב שזה בלתי אפשרי, אבל עובדה שהם טועים, איך את חושבת באים לעולם עורכי דין והסטאג'רים שלהם?
מי ששטפו לו את המוח, ממילא לא יבין מדוע הוא חייב לשטוף את הפה לפני שהוא אומר דן חלוץ.
הדאגה שלך ממש נוגעת ללב, רק אל תמות מדאגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט! אין מה לומר מעבר לזה.
ל"ת
שפויה,
06/02/05 00:39
|
|
 |
1.
לנשיא קצב אתה מאמין שבלי דם י
דבורה,
מחיפה,
05/02/05 18:46
|
אני לא חושבת כבר יש רשימה ברגותי גם יהיה שם ברשימה נראה השקר של שרון יצא החוצה מהר יהיה עוד פגועים איין לי אמונה בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצב - תרופה לעגל הזהב(בבקשה)
Avi Ecuador,
06/02/05 00:43
|
אנחנו כאן בלב מדבר צמאים למים חיים ואתה על ראש ההר מעל העננים אין שום אות אין סימן כל כך הרבה ימים במעגל סגור מסתובבים סביב עגל הזהב.
אין מי שיכה על הסלע מי יתן כיוון באפילה כאן נלחמים על כל פירור סביב עגל הזהב
הוא לא יורד מראש ההר הוא לא יורד אל העם הם יוצאים במחול טירוף ושוכחים את עצמם רוקדים סביב עגל הזהב סביב עגל הזהב
מתחננים אליו, אל נא תעזוב אותנו עכשיו היה לנו לאב עדר נעזב, רוקד סביבו קורא אליו לשוא עגל הזהב עגל הזהב ותודה לבן זוגי עכשיו כשהוא על ברכיו אדוארדו - עליו ארכב בין שילה למואב
מתחננים אליו, אל נא תעזוב אותנו עכשיו היה לנו לאב עדר נעזב, רוקד סביבו קורא אליו לשוא עגל הזהב עגל הזהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hi. egel hazahav calling you
ל"ת
tal,
taltal,
06/02/05 05:09
|
|