 |
36.
שמחתי לשמוע כי:
ש ברלובסקי,
משרד הבריאות,
07/02/05 13:09
|
יו''ר איגוד מנהלי בתי החולים, פרופ' יעקב הרט. יו''ר ההסתדרות הרפואית, ד''ר יורם בלשר,יו''ר איגוד מנהלי בתי החולים, פרופ' יעקב הרטי ויו''ר האיגוד לרפואה פנימית, פרופסור חיים ביטרמן הודיעו על התנדבותם לעשות 2 תורנויות לילה בשבוע במחלקות פנימיות כדי לסייע לתורנים הכורעים תחת העומס! גם הנהלת המשרד מצטרפת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הוחלט על דעת הרמטכ''ל לסגור את
יחזקאל לוי,
מקרפ''ר,
07/02/05 09:14
|
מקרפ''ר ל10 ימים ולשלוח את כל הרופאים והאחיות שמשרתים בה לתגבור בתי החולים החיילים הסדירים ייצאו לאבטחת יישובים על מנת להקל על חיילי גולני וגבעתי ולאפשר להםלצאת לחופשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ביבי הורג אותנו !!!!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
06/02/05 23:53
|
|
 |
33.
הצילו את עצמכם
יגאל גילמן,
רעננה,
06/02/05 21:25
|
תתעשרו מהר, וממש לא חשוב איך,העיקר שתתעשרו ולא תיתפסו. אז תוכלו לקנות בריאות. גם חינוך גם תרבות, גם בית קטן גם מזון לילדים. אם אתם לא מסוגלים להתעשר ,תירדו מארצנו האוכלת יושביה, אינה מרפאה את חוליה, אינה מחנכת את ילדיה, משחררת את רוצחי חיליה ואזרחיה. ואל תחלמו להיות שרון ובניו כי המקום הזה תפוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יש פתרון מיידי
רופא פעיל,
מרכז,
06/02/05 20:50
|
והיה ורופאי הקהילה יכלו להיות מעורבים במהלך האשפוז ובתהליך השחרור כמו במספר מדינות נאורות . ולא כל האשפוזים יהיו בבקרת רופאי בתי חולים המנותקים לרוב מהמשך הטיפול בחולים גם האשפוז היה פוחת . אולם במדיניות הפיצול של רופאי קהילה ורופאי בתי חולים תמיד יהיו אשפוזים מיותרים ובעיתות חורף או מגפות מציאות זאת אף תחריף .ולידיעה אני דווקא רופא העובד בבית החולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תגובה להרבה כותבים פה
תגובות אוויליות,
06/02/05 20:07
|
כל מי שמגיב פה שמנהלי מחלקות צריכים לעשות תורנויות, הרי אתם לא יודעים על מה אתם מדברים. אבי מנהל מחלקה והוא מגיע לבית החולים לפחות 2-3 בכל שבוע. אז על מה אתם מדברים? אתם מושפעים מתקשורת אבל לא יודעים איך נראית המציאות. כל מה שאתם יודעים לעשות זה להוציא דיבה ושם רע לכלל הרופאים ללא ידיעת המציאות. ביום שאתם תעבדו קשה כמו הרופאים יהיה לכם בכלל זכות לדבר ולהגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אבא שלך עושה?
חמיל,
07/02/05 04:57
|
אבא שלך מקבל משכורת לטפל בחולים 7 ימים בשבוע ולחלק את התורנויות בלילה ובסופי השבוע עם הקוליגות שלו. איפה אבא שלך 4 ימים בשבוע? מטפל בחולים פרטיים? במה קשה הוא יכול לעבוד ב-2-3 ימים בשבוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רופא בכיין
מיכאלה קליין,
רופאה-מורג,
07/02/05 08:39
|
אבא שלך מקבל משכורת לטפל בחולים 7 ימים בשבוע ולעשות תורנויות בלילה ובסופי השבוע עם הקוליגות הצעירים שלו. איפה אבא שלך 4 ימים בשבוע? מטפל בחולים פרטיים? כמה קשה הוא יכול לעבוד ב-2-3 ימים בשבוע? במרפאה הפרטית הוא שוחה בכסף ומיילל על המשכורת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''עם'' לא מבין כמה אתה צודק
רופאה,
07/02/05 01:02
|
אתה צודק אבל ה''עם'' באמת לא מבין על מה הוא מדבר. אתה כועס מהבטן בשם כל הימים והלילות שלא ראית את אבא וכל ימי ההולדת בהם הוא לא נכח כי החולים היו חשובים יותר. ה''עם'' לא יכול להבין אותך. כי ל''עם'' כבר אין על מי לכעוס והוא כועס על מי שאפשר. חזק ואמץ ותזכור תמיד שאבא שלך מציל חיים ועושה עבודת קודש, והוא אדם טוב וחשוב. ועוד נ''ב קטן - תחשוב טוב טוב לפני שתלך לביה''ס לרפואה, ואם תעשה זאת - אז עם כל הלב. רופאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שרים וח''כים
צילה כהן,
דרום,
06/02/05 19:26
|
מדוע שרים וחברי כנםת זוכים ליחס מועדף ע''י אותם רופאים שהיום זועכים את מצוקת הבריאות!!! זו ודאי לא שנה ראשונה שמצוקת האשפוז קיימת.אותם רופאים שממשלות לא מתיחסת למצוקה זוכים למיטב הטיפול ויחס מועדף בקבלת טיפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות ההר''י ןהרופאים הבכירים
ד''ר ח מור,
אורולוג,
07/02/05 08:43
|
מדוע שרים וחברי כנםת זוכים ליחס מועדף ע''י אותם רופאים שהיום זועקים את מצוקת הבריאות?זו ודאי לא שנה ראשונה שמצוקת האשפוז קיימת.אותם רופאים מעניקים לחכ''ים ולדוגמניות את מיטב הטיפול ויחס מועדף בקבלת טיפול דחוף ואישפוזים על גב הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צפיפות בבתי החולים
ארי,
הרצליה,
06/02/05 18:52
|
ייתכן ורצוי לשלוח רופאים למגורים של החולים לפני שמקבלים אותם למחלקות. הרופא ישקול את חומרת המצב. זאת ומאחר ואין תרופה בדוקה לוירוסים גם בבתי החולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
praying and resurrection
secret agent,
A . SHAM,
06/02/05 18:33
|
heres a simple plan to solve the prooblem : give some more money to the religious parties.make them pray for the sick. that will probebly work as the jewish prayer says that god heals the sick. now , if this does not work , do not wory . after all we are promissed that god will rise the dead. this we know works for sure . look at all the dead peoople in the kneset...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
''מצוקת אשפוז'' בספק.
דר.אביטל,
06/02/05 18:15
|
שורש בעית האשפוז נעוץ בניצול יתר של המיטות. אין גוף שיפקח על ניצול נכון. שיטת המיטות האיזורית של ''המחלקה'' גורמת לשאיפת מנהל המחלקה לתפוסה מירבית ולדרישות להגדלת מספר המיטות - עובדה המקנה כוח פוליטי במסגרת בהיה''ח. יש להקים גוף המנטר ומשטר את ניצול המיטות. יש לתכנן את שיחרור החולה מיד עם אשפוזו. יש להעביר את האשפוז לרמה אישית - כל חולה יאושפז ע''י רופא בכיר, ששמו יופיע על תג הזיהוי של החולה. רופא זה, והוא בלבד יהיה אחראי למהלך האישפוז, לסיבוכים ופישולים וכמו בן ייתן את הדין על משל באישפוז. הרופאים חייבים להפסיק להסתתר מאחורי ''המחלקה'' ולתת דין אישי לשלטונות ביה''ח ולחולה ומשפחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המדיניות - לדלל את האוכלוסיה
אביעד,
תל-אביב,
06/02/05 17:42
|
רופאים ואיכפתניקים - זעקתכם מיותרת . עוד לא הבחנתם בכך ? המטרה היא לדלל את אוכלוסית הנזקקים כדי לשלם פחות קצבאות ופחות הוצאות רפואיות ההולכות וגדלות בקרב קשישים ובקרב אנשים שנוטים לחלות בשל מנגנון חיסוני נמוך. אחרת ל א ה י ה מ צ ב כזה שראש מדינה כלשהו היה מתעלם בבוטות פוגעת עד כדי כך !!!! יבוא יום והכל יועמד למשפט ציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ממשלה ביזיונית שלא עושה דבר-
יוסי,
ת''א,
06/02/05 17:22
|
|
 |
24.
שרון עסוק ב''התנתקות''
שקט,
06/02/05 17:13
|
אין לו זמן לחולים ונא לא להטרידו, לעומת זאת יש שישה מיליארד למימון ההתנתקות, שנולדה כדי לעזור לשרון בפרשות המשפטיות שלו, אין יותר שחיתות מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
האמת-אין בכלל עומס
ד''ר שמעוני,
מנהל בי''ח,
06/02/05 17:09
|
|
 |
22.
עודף מנהלים בבילינסון:
גידי ברבש,
פ''ת,
06/02/05 17:06
|
הרופאים תקפו גם את כוונת הממשלה לקצץ 4% מכוח האדם בבתי החולים, והגדירו אותו ''ציני יותר מאי פעם''. בנוסף, ביקרו הרופאים את המספר הגבוה של מנהלים בבילינסון-17 רופאים בהנהלה ! וקראו לוותר על 2 תקנים שם לטובת המיון הקורס תחת העומס ולחייב רופאי ההנהלה לעשות תורנויות לילה בחדר המיון ד''ר XXX החליט להרים הכפפה ולהתנדב לתורנות כזו במהלך השבוע הקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין 17 רופאים בהנהלה-יש רק 15
ד''ר XXX,
בילינסון-,
07/02/05 08:51
|
והם עובדים מאוד קשה למרות זאת התנדבתי לעבוד 3 שעות בשבוע במיון וזו תרומתי למצב לאחר שמנהל המוסד פנה אלי באופן אישי. לגוםו של עניין:אצלינו אין עומס במחלקות כי אנו משהים חולים במיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דר. בלשר מתכונן לבחירות
דר. X,
06/02/05 17:05
|
דר. בלשר מתכונן לבחירות ליו''ר ההסתדרות הרפואית שיתקיימו...בעוד שבועיים .... כל הקירקורים שלו והאיומים שלו- מכוונים כך שהוא שידעו שהוא קיים. הרי כולם יודעים שבעית האישפוז היום היא עונתית, קצרת מועד, ותחלוף תוך זמן קצר . אם יבנו עוד מחלקות אשפוז- השפעת תחלוף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון! הכל יחסי ציבור ורדיפת
ד''ר מ פגר,
חולון,
07/02/05 08:47
|
|
 |
20.
גילה את אמריקה:
ד''ר ח מור,
עכו,
06/02/05 16:57
|
לדברי פרופ' הרט, הבעיה אינה רק בתפוסה היתר בבתי החולים, אלא גם העובדה שבגלל העומס הרב מקבלים בתי החולים את החולים הקשים ביותר ועל כן המאושפזים שסובלים מהעומס הם חולים כרוניים, אנשים מבוגרים, וכאלה שדורשים כוח אדם רב יותר וטיפול אינטנסיבי יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה ראש ממשלה?
אשר א.,
ירושלים,
06/02/05 16:56
|
לא!!! הוא מקדיש את כל מאמציו לשמירה על כסאו, וזאת ע''י הפקרת בטחוננו העתידי. בריאות העם לא מעניינת אותו. כל מאמניו נתונים להרס עם ישראל בארץ ישראל. אם לא נתעשת מהר, נמצא אותנו, חס ושלום, בלא עם ובלא ארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ד ו ג מ ה א י ש י ת של בכירים
מאיר לרנר,
דובר ההר''י,
06/02/05 16:55
|
יו''ר איגוד מנהלי בתי החולים, פרופ' יעקב הרט. יו''ר ההסתדרות הרפואית, ד''ר יורם בלשר,יו''ר איגוד מנהלי בתי החולים, פרופ' יעקב הרטי ויו''ר האיגוד לרפואה פנימית, פרופסור חיים ביטרמן הודיעו על התנדבותם לעשות 2 תורנויות לילה בשבוע במחלקות פנימיות כדי לסייע לתורנים הכורעים תחת העומס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שכחו כבר מזמן אח המיקצוע
ל"ת
יורם,
06/02/05 22:09
|
|
 |
אתה טועה מאד מאד
רופאה,
07/02/05 01:07
|
מהיכרות מאד אישית ולימודית. לפחות לגבי פרופ' ביטרמן - אם היית יודע על איזה אנשים אתה מלעיז, היית מתבייש מאד מאד מאד. מאחלת לך שלא יוציאו דיבתך רעה לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הצביעות של הרופאים:
מניה שוחט,
אחות ICCU,
06/02/05 16:50
|
יו''ר איגוד מנהלי בתי החולים, פרופ' יעקב הרט, תקף את התייחסות הממשלה למשבר: ''בכל מדינה נורמאלית היה ראש הממשלה מכנס ישיבה דחופה עם מנהלי בתי החולים ושואל מה ניתן לעשות כדי לסייע''. שיחייב הרופאים הבכירים והוא עצמו לעשות תורנויות לילה כדי לסייע לתורנים המתמוטטים מעייפות במקום להטיף מוסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחות בטיפול נמרץ ?
רופא,
תל אביב,
06/02/05 20:43
|
ביצעתי תורנויות במהלך שתי ההתמחויות שלי (פנימית והתמחות-על) במשך 9 שנים, ב 5 השנים הראשונות כפעמיים בשבוע. כל תורנות נמשכה יחד עם העבודה ''הרגילה'' שלפני התורנות והעבודה שאחריה כ- 30 שעות (עם 3 שעות של שינה מקוטעת). לפיכך מכניסתי למחלקה בבוקר שלפני התורנות ועד יציאתי ממנה הייתי רואה 4 משמרות של אחיות מתחלפות. האחיות עובדות קשה אך רק 36 שעות בשבוע, לעומת רופא מתמחה העובד 80 שעות בשבוע. מנהל ביה''ח גם הוא היה פעם מתמחה. את מצפה שרופא בכיר יבצע תורנויות עד גיל 67 ?. אם הרופאים היו צריכים לבצע תורנויות אחרי גיל 45 , בתי הספר לרפואה היו מתרוקנים מרוב תלמידיהם. אם אמנם את אחות ולא מתחזה, את מעליבה בעמדתך את הרופאים שעובדים איתך, כולל את המתמחים שיהיו בעתיד מומחים. במהלך התורנויות שלי חוויתי תמותה של חולים מונשמים במחלקה הפנימית בשל תקלה במכשיר ההנשמה או סתימת צנטר קנה הנשימה בהפרשות. ידעתי שאם מונשמים אלה היו מאושפזים בטיפול נמרץ (שם יש בלילה אחות על כל 2 חולים ולא אחות על כל 18 חולים) חולים אלה לא היו נפטרים. גם כיום קיים מחסור אדיר במיטות טיפול נמרץ (אלה מיטות יקרות מידי ולמשרד האוצר יש סדר עדיפויות אחר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפנית
מתמחה,
06/02/05 19:08
|
רק הזמן שהוא בילה בתורנויות זה יותר ממה שאת עשית בכל הקריירה. אלו האנשים שעובדים הכי קשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת!!!
אחות,
ירושלים,
06/02/05 20:25
|
האחיות עובדות קשה לפחות כמו המתמחים. נמאס מהזלזול שלכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דווקא לא הגזים
רופאה,
07/02/05 01:13
|
מאחר וכולנו עבדנו גם כאחיות במהלך שנות הלימודים וגם כרופאים מתמחים ומומחים צעירים הרבה מאד שנים אחרי. אנחנו יודעים את כל האמת כולה. זה נכון שהאחיות עובדות קשה מאד אבל הן עובדות (תודה לאל ולועד האחיות החזק שדאג לכך) בתנאים נורמליים. הן עובדות 8 שעות והולכות הביתה (גם אם לפעמים הבית הוא עבודה לא פחות קשה) והן עובדות מקסימום 36 שעות בשבוע. זה מזל גדול כי לפחות האחיות נמצאות במצב ערנות כלשהוא כשהרופאים כבר הרבה מעבר ליכולת חשיבתית כלשהיא. אבל איך את בכלל משווה את התנאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לפרק את ההר''י-אפשר להצטרף
ד''ר קישון אבי,
טלביה,
06/02/05 16:47
|
כחטיבה להסתדרות ולנהל מאבק בהנחייתה של אילנה כוהן שרק לה יש כישורים ללחום באוצר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לחייב מנהלי המחלקות לעשות
רוני נצר-סטז'ר,
אילת,
06/02/05 16:43
|
תורנויות בבתי החולים-תפקידם מעניק גם חובות ולא רק זכויות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אצלנו אין עומס-על מה מדברים?
ד''ר שמשוני,
טלביה,
06/02/05 16:31
|
|
 |
13.
ומה לגבי בעלי פוליסות
זקנה,
בבית,
06/02/05 16:26
|
|
 |
12.
פרופסור הרט-גאון אמיתי
חיים ביטרמנסקי,
מזרע,
06/02/05 16:18
|
לדברי פרופ' הרט, הבעיה אינה רק בתפוסה היתר בבתי החולים, אלא גם העובדה שבגלל העומס הרב מקבלים בתי החולים את החולים הקשים ביותר ועל כן המאושפזים שסובלים מהעומס הם חולים כרוניים, אנשים מבוגרים, וכאלה שדורשים כוח אדם רב יותר וטיפול אינטנסיבי יותר. המסקנה:לשלוח אותם הביתה -יש גיבוי מלא של ההר''י כולל כיסוי משפטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסגור מחלקות כיררורגיות
מיכה לב-טוב,
06/02/05 16:45
|
|
 |
11.
בלשר לוקח אחריות-כל הכבוד
ד''ר מ פגר,
עכו,
06/02/05 16:13
|
יו''ר ההסתדרות הרפואית, ד''ר יורם בלשר, אמר היום שהוא יבוא לחתום על כל שחרור חולה קשיש עם חום מחדר המיון כדי לא להפנות חולים למחלקות העמוסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
במקום לחייב מנהלים לעשות
רונן שגב,
06/02/05 16:05
|
י תורנויות תו''ר ההסתדרות הרפואית, ד''ר יורם בלשר, אמר היום שהוא יבקש ממנהלי בתי החולים להפסיק לקבל חולים מהרגע שהם מגיעים לתפוסה של 100%. שד''ר ביטרמן יעשה תורנות או 2 בשבוע וייקל על הצוות התורן בלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הצביעות והשקרים של ההר''י
ד''ר גרין מרק,
שיקגו,
06/02/05 16:02
|
בלשר,הצבוע, שדיבר בכנס חירום בביה''ח שיבא בתל-השומר, אמר שבכוונתו לבקש ממנהלי בתי החולים ליישם את החוק במדינה, ולא להפנות חולים ממיון למחלקות השונות. מה שיחריף את העומס בחדרי המיון על גב הרופאים התורנים ויגרום לתמותה גבוהה יותר של חולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רופאים צבועים ושקרנים-אי אפשר
נחמן פרקש,
חברון,
06/02/05 16:00
|
|
 |
7.
ביבי, משפחות החולים זוכרים !!!
ל"ת
אזרחית,
06/02/05 15:57
|
|
 |
6.
מצוקת אישפוז
י. אבי חגי,
06/02/05 15:56
|
רבותי להפסיק לחלות כי זה לא כלכלי בבקשה תמותו לנו בשקט בערבות השלג למען יהיה לנו יותר משאבים להבטחת המהלכים הפוליטים שלנו ואל תפריעו ואל תעשו גלים . במדינה מתוקנת מזמן שר הבריאות (במזרח )עושה חרקירי (במערב ) מיתפטר . אולם בקסריאליבקה הקטנה זה לא יקרה והמצב רק ילך ויחמיר כי המיסכנים קולם לא נישמע איך אומרים אצלנו לא סופרים אותם מימטר והם רק מפריעים לחכמי הכלכלה והפוליטיקה לגרפים ולמצגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
but continue to pay health tax
yoni,
06/02/05 16:28
|
in addition to national insyrance. israel needs high tech peopleto pay high taxes. israel does not need their parents who needs nursing care or hospital treatment. Did you any minister who se bed in located in the corridor?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כדאי לשאול את אהוד ברק מה עושי
מנחם הרצליה,
06/02/05 15:55
|
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הוא ממוחה בעל נסיון לפתרון הבעיה , הוא כבר ,,סידר'' פתרון ל,,זקנה מנהריה'' אז כל מה שצריך עכשיו, זה לבחור בו שוב הפעם ותבא הישוע לעם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
החולים מפריעים לבתי החולים
avraham,
jerusalem,
06/02/05 15:35
|
אזרחי מדינת ישראל מפריע ל120 חברי כנסת אז כדאי שיעברו למדינה אחרת, והפונים למשרדי הממשלה מפריעים לפקידים.
בקיצור מדינה של חלמאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
במדינה נורמלית ראש הממשלה
המדינה מזמן,
לא נורמלית!,
06/02/05 15:26
|
|
 |
2.
ככה נראת מדינה מופרטת.
סוציאליסט,
06/02/05 15:20
|
שימו לב מה שקורה בביתי חולים זו רק ההתחלה. זה הזמן לעצור את הטרוף. רק הרופאים יכולים להוביל כרגע מאבק חברתי לשיפור תנאי החולים תוך כדי הסבר מה קרה כאן. בחוק ההסדרים הבא יש רעיון ''נפלא'' להפריט את תל השומר ורמב''ם. אלהים שישמור אותי מזה.
ההמשך יהיה במערכת החינוך. שום טוב לא יצא מועדת דברת. המדינה לא תשלם למורים משכורות וחוץ מזה לא יקרה כלום. כי יגידו נערי האוצר שאין כסף.
שכירי המדינה תתעוררו. שילחו את נערי האוצר לכל הרוחות ותדרשו את המגיע לכם. אל תאמינו שאין כסף זה שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you
george,
06/02/05 18:25
|
|
 |
reduction is taxation is
yoni,
06/02/05 16:30
|
|
 |
ההר''י אדישה ומזלזלת בחולים
ד''ר חיים שיבא,
תה''ש,
06/02/05 16:09
|
שימו לב מה שקורה בבתי חולים :זו רק ההתחלה. זה הזמן לעצור את הטרוף. רק החולים יכולים להוביל כרגע מאבק חברתי לשיפור תנאיהם תוך כדי הסבר מה קרה כאן. בחוק ההסדרים הבא יש רעיון ''נפלא'' :להפריט את תל השומר ורמב''ם. ההר''י תומכת בזה כי למנהיגיה יש אינטרס ישיר בכך-זה גוף מושחת ואינטרסנטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מעניין 160M עבור מועצות דתיות?
נ,
כפר סבא,
06/02/05 15:15
|
|