 |
87.
סרן ר
תמיר,
צפון,
26/02/05 15:49
|
|
 |
86.
התובע - החוצה! את מי אתה מיצג
לאו,
מרכז,
09/02/05 19:05
|
|
 |
85.
עכשיו כשמתברר שהתביעה היא טעות
עין צופיה,
07/02/05 10:55
|
- במקום להביא במהירות לסיום הפרשה שלא להאריך את סבלו של סרן ר', תעשה הפרקליטות הצבאית את הטעות הנוספת: התעקשות מתחפרת כדי להוכיח שהצדק בצידה, וזה יימשך ויימשך... אולי נראה הפעלת מנהיגות, בתוך המבוכה הזו, של בעל הדרגה הצבאית הבכירה לכיוון קיצור הסבל וצמצום החרפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לסגור את התיק!
גליה,
מרכז,
07/02/05 09:26
|
התיק הזה נבנה סביב עדות שקר ולכן יש לסגור אותו ללא עינוי דין מיותר נוסף סרן ר'. יתכן שיש לרענן נוהל פתיחה באש ולזה יש רמטכ'ל וצמרת צה'ל. סרן ר' - חזרה לצה'ל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
לשאול את שמני לגבי הצ'צ'נים
מיקו,
נתניה,
07/02/05 08:48
|
צריך לשאול את גדי שמני מה היו הוראות הפתיחה באש של צוות ''הצ'צ'נים'' במי הם ירו ובמי הם פגעו. וחוץ מזה מה אין מסמך כתוב של הוראות הפתיחה באש? ועדת אגרנט כבר קבעה בזמנו שתורה שבע''פ לא מספיקה צריך ''תורה '' כתובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
התובע- רד מהעץ !!
ש.ב.,
חדרה,
07/02/05 08:36
|
כל הקייס הזה הוא בעייתי,בתקופה כל כך מתוחה ובאזור שמוגדר כאזור מלחמה - והרי עם ישראל כבר נתן את דברו והביע מלוא אמונו בסרן ר'- אז למה לקלקל לנו את השמחה ? ברור שמדובר במקרה קשה של הרג ילדה אבל כתובע אתה הרי יודע משפטים היטב ויש כאן בעייה משפטתית ראייתית ונסיבות מקלות. אנו נותנים את מלוא ההאמון בסרן ר' ואוהבים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מיתעלמים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
07/02/05 08:01
|
הנהלת המדינה מיתעלמת מהעינין שיניקרא לוחץ יד ומיד מיתבצעת לחיצת יד נוספת הכונה שמור לי שמור לך כל מי שיכול לידרוס מישהו והוא מצליח כך הוא מיתקדם בקיצור ולעינין מדינת הקומבינותביגלל עינין זה המדינה מיתמוטטת מבחינה חברתית ללא קשר למצב הפוליטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לתובע
יואב,
צפון,
07/02/05 07:09
|
סגן-אלוף רונן קצף אומר בראיון ל-NRG מעריב: משפטו של מפקד הפלוגה יימשך ונביא להרשעתו. קצפי יוצא עליך- סגן אלוף רונן! מה הלהיטות שלך להרשיע את הסרן ןלהכפיש בכך את צהל. דע לך שכל עם ישראל שמח בשמחתו של ר' ואל לך להעיב על רגע של נחת זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
רדו ממנו!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
רועי,
ת''א,
07/02/05 02:08
|
|
 |
78.
עם של שמחה לאיד
רני,
חיפה,
07/02/05 01:54
|
אני שמח כי צדקתו של הקצין יצאה לאור. חבל שאנו עם ששמח לאיד, אוהב להלקות את עצמו , והפרקליטות להוטה להרשיע יותר מהמקרים שיש לה ובייחוד לקצינים כך ששמם יואדר גם אם הם יודעים שהם משקרים. לפי דעתי הפרקליטות יודעת שהקצין חף מפשע והם עושים לינץ דריפוסי. שיתבישו להם. יש לברך את הקצין על עמידתו הזקופה כל אותה תקופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
חשוב מאוד
חשוב מאוד,
07/02/05 01:41
|
טובע כללי ,אילנה דיין ולכל הצד שתוקף את אדון סרן
נא לא לשכוח שהימים המדוברים הם ימים שבהם נשלחו ונתפסו מספר ילדים עם מטעני נפץ על גופם ובתיקם
זו בעייה קשה
כשאויב לא בוחל באמצעים
מתוקף זה מר סרן זכאי
מי ייתן ותמשיך לעמוד ולהגן על ארצנו
תודה
מיכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
איך נשכח שהרמטכ''ל בעט בלוחם?
יעלון הביתה,
07/02/05 01:39
|
|
 |
75K Meelooeem live in los ang
Encino Man,
Encino,
07/02/05 03:21
|
75,000 Israeli Reservist live in the Los Angeles Area alone. Does that answer your question.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
למס' 69 - צודק ב100%! בוגי
לאון,
ראשון,
07/02/05 01:14
|
הרמטכ''ל ואלוף הפיקוד חייבים להתפטר!!! את תת אלוף זכאי ואת המ''פ ר' חייבים להחזיר לשרות - אלה לוחמים מצטיינים שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yap !!! 100%%%%
ל"ת
jhd rwt,
07/02/05 01:44
|
|
 |
74.
זה לא אומר כלום !
משפטן,
07/02/05 00:40
|
זה שהחייל אומר שהוא שיקר, עדיין לא מביא לזיכוי הקצין. חייל יכול לומר ראיתי אותו מבצע וידוא הריגה, ואחר כך לומר שיקרתי לא ראיתי, דהיינו השקר הוא רק במה שהחייל ראה או לא ראה מבחינת כשירותו כעד ראייה, אבל איננו משנה את העובדות שהיו מבחינת הקצין עצמו. נכון שבית המשפט יצטרך לבחון במישנה זהירות את כל עדויות החיילים, ונכון שעדות הקצין עצמו יכולה לשמש כנגדו, ולכן כאשר התובע אומר שיש לו הרשעה בתיק כניראה שמדובר במשפטן שיודע את רזי מלאכתו. טוב שהקצין עומד לדין, מאחר וקיימת בגין כך בסבירות גדולה חסימה למשפט נגדו בבית הדין הפלילי בהאג. שיגיד על כך תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
נקודה למחשבה...
העין השניה,
07/02/05 00:25
|
האם מישהו מתכוון לבקש מהגברת אילנה דיין להתנצל (בפומבי) בפני סרן ר' על כתבתה המזעזעת בתכנית ''עבדה'' בה נשפך דמו של המ''פ כאילו היה אחד מאויבנו הגדולים. אולי אם התחקירנים היו קצת יותר מתאמצים לגלות את האמת היתה נחסכת מאיתנו הבושה הגדולה שהקרינה הגב' דיין בתוכניתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתבוע על הוצאת דיבה
ל"ת
ז,
07/02/05 10:37
|
|
 |
חותמת על כל מילה שלך !!
יעלה,
תל אביב,
07/02/05 01:00
|
אני מעריכה את אילנה דין, אולם מירוץ הריטינג המטורף יצר תרבות תקשורתית מעוותת: להקצין, להסלים, ללבות...גם כשעוסקים בדיני נפשות. כולם כאחד מצטערים על המוות הטראגי של הילדה, זה ברור. אולם , מכאן ועד לעשות רצח אופי כפי שנעשה בתוכנית, באופן לא מבוקר-מרחק רב, רב מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מרוץ הרייטינג אשם אלא גיוס
פ''א,
07/02/05 07:02
|
התקשורת ושינוי העובדות למען האג'נדה הפוליטית המובהקת של אילנה דיין. עכשיו, כמו כל בעל תפקיד אחר שטעה ושילם על כך, גם על אילנה דיין לשלם על הטעות ויש לציין גם על ההטעייה. התנצלות זה לאנשים הגונים. במקרה זה היא צריכה לשאת בתוצאות ולהיענש. העונש העיקרי כבר קיבלה, כי ציבורית היא מחוסלת. איש איננו מאמין לה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לחגית מס' 66 - חגית היקרה, את
לאון,
ראשון,
07/02/05 00:23
|
צודקת, הכאס שלך מוצדק לחלוטין, אבל להתחמק מצה''ל?? צריך להילחם לשינוי הנורמות המטורפות!! ואם כל אנשים נורמליים, בעלי מצפון בריא יירצו להתחמק מצה''ל - כולנו אבודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
רשרש לך הביתה!!!
ל"ת
א,
07/02/05 00:21
|
|
 |
70.
להעמיד לדין את התובע ולשלול דר
רוני 11,
ירושלים,
07/02/05 00:15
|
צריך להעמיד לדין את התובע סא''ל קצף ולשלול את דרגותיו. במקום שעורכי הדין יהפכו לעזר לצה''ל הם הפכון לרועץ. הייתי מציב אותו לחודש בציר פילדלפי ולא בבונקרים בקריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תא''ל זכאי
רונן,
07/02/05 00:07
|
ולחשוב שעל רקע זה התחיל כל מחול השדים עם תא''ל זכאי. האלוף החליט להדיח את המ''פ בניגוד להמלצתו של זכאי והרמטכ''ל קיבל זאת. הרמטכ''ל ושאר מלקקי פינכה למינהם התקפלו בפני התקשורת ורק זכאי אמר ועשה תחקיר יסודי ומעמיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
התובע הצבאי חייב להסיק מסקנות
גיל אזולאי,
07/02/05 00:01
|
''התובע הצבאי בהלם'' מהודעת החייל היום ששיקר כדי להכפיש את המ''פ.... במעריב הנושא התפרסם כבר לפני 3 חודשים ולא ברור איך מצ''ח והתביע התעלמו מזה. תת רמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
סרן ר
אלירן,
צפון,
06/02/05 23:50
|
|
 |
66.
כשוידאו הריגה במסתערב אלי אישה
חגית,
06/02/05 23:47
|
ז''ל והצבא אישר ביולי 92 שאלו הנהלים (בוגי היקר היה אז מפקד איו''ש. הוא מסר לנו את התחקירים בבית הוריי ואגב 13 שנים מאז ועדיין מסרבים לקחת אותנו למקום נפילתו כי אנחנו לא משפחת וישינסקי המקורבת לצלמים ותקשורת) אף עיתונאי ואף שמאלן לא זעק. לא רן כהן לא ביילין ולא גב' דיין. למה? מה ניתן ללמוד מזה? שדמו של חייל יהודי שווה פחות מדמה של ערביה? שחייל זו טעות וערביה זו ועדת חקירה? בושה לצה''ל, בושה ליחידת דובדבן ובושה למדינה שבה נגזר עליי לחיות. אותי למדו שאת בניי אחנך להשתמט מהצבא. אחותו הגאה של אלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריאר מי שמשרת בצבא השמאל
לא יפה נפש,
07/02/05 01:41
|
|
 |
תשאלי את פרחיה
העין הפקוחה,
07/02/05 01:07
|
היא בודאי תסביר לך שאחיך היקר נהרג באשמתו ושלא היה לו מה לעשות שם או תשובה מסוג כזה. או אולי אני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת צודקת
joe,
boston,
07/02/05 00:46
|
ובגלל דברים כאילו ודומים, אני (קצין לשעבר ביחידה מובחרת) עזבתי את הארץ בה גדלתי אותה בנו משפחתי כאשר עזבו את הכל, כל רכושם באירופה ובאו לארץ כי היו ציונים, רצו לבנות ולהקים בית יהודי. אך אנחנו הדור הנוכחי, לא רק שמתפרקים מנכסינו, אלא גם מאבידם מהערכים עליהם גדלנו. תרמתי למדינה מספר שנים כלוחם וקקצין, אני לא מצטער על כך, אך חבל שהמדינה שלנו מאבד אנשים יקרים וטובים (אני לא מדבר עלי) אבל יש רבים שעזבו וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you and many others
amir, sydney,
australia,
07/02/05 02:52
|
once you live somewhere else you realise that life could be different without having to worry about those things...
life can be different but not in israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
''ילדה'' בת 14
דולפי,
סידני,
06/02/05 23:35
|
מי זוכר את ילדי הארפיגי שחיסלו את האלוף יקותיאל אדם סגן הרמטכל 1982? האם האפשרות ש''הילדה'' איבדה את בתוליה ונישלחה אל מותה עלתה לנגד ''המבינים'' את משקורה בעזה? קו האש בין צהל לפלסטינים הוא קו הזבל הערבי בו חיסולים על כבוד המישפחה הם הנפוצים ביותר ונקמות דם בנות 400 שנה יוצאות אל הפועל קצת הכנת מודיעין בצהל בנושא היתה פותרת הרבה חיסולים מיותרים שבהם אף אחד לא יודע מי הרג את מי ולמה? ומצלמות צהליות המכוונות לאירועים כאלה צריכות לחפש גם את המישפחה הגואלת דם ולא רק את החיילים שלנו שם-ולו רק כדי לתת לתמונה את סיפורה האמיתי ולא הדימיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות, נו באמת..
ל"ת
דניאלה,
07/02/05 01:02
|
|
 |
Your theory makes sense.
Moshe,
07/02/05 00:09
|
She probably lost her virginity, and the family gave her the option - to die as a hero or be murdered by her father.
And the stupid left are blaming Zahal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
תלונה כוזבת/שווא היא דבר חמור
moshe,
06/02/05 23:27
|
תלונה כוזבת/שווא היא דבר חמור ואני שואל מי יפצה את הקצין על 3 חודשים של ישיבה בכלא - על אותו משקל אני מזכיר, שגם נשים מגישות תלונות כוזבות/שווא נגד גברים, וכתוצאה מכך, גברים יושבים בכלא, שבועות וחודשים, על לא עוול בכפם, ואחרי שהמשטרה מגלה שמדובר בתלונה כוזבת/שווא, היא אומנם משחררת את הגברים, אבל מצד שני, לא עושה דבר כנגד הנשים אשר הגישו את תלונות השווא, וזה מדרבן את הנשים לחזור על מעשיהן עוד ועוד, שכן המשטרה לא עושה דבר כנגדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
סרן ר
נתי,
צפון,
06/02/05 23:26
|
אני שמח מאד מאד בשביל מפד הפלוגה ושהכל נגמר עלה וצלח בשירותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בוגי לך הביתה!
זיגמונד,
06/02/05 23:22
|
אם אתה לא מסוגל להשליט משמעת בצבא, לך לפנסיה.
מה זה חיילים מתארגנים כדי לפגוע במפקד? לזרוק את החיילים לכלא, ולאבד את המפתח!
ולמ''פ: כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חטא השמאל
חיל,
06/02/05 23:18
|
|
 |
60.
כבוד לסרן ר'
שלמה בן יוסף,
מרכז,
06/02/05 23:16
|
עם ישראל מצדיע לקצין האמיץ שעמד על משמר הגנת כל תושבי ישראל, תוך סיכון חייו מדי יום. זיכויו המלא במשפט הינו רק עניין של זמן, וחבל שהפרקליטות הצבאית תתבזה במאמץ להרשיע גיבור הראוי להירשם בספר הזהב. צריך לדעת מתי לסגת, ומוטב שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
צריך להדיח את התובע!!! ומיד!!!
ל"ת
לאון,
ראשון,
06/02/05 23:07
|
|
 |
58.
רונן קצף אתה דורך במקום
אוהד,
ת''א,
06/02/05 23:05
|
|
 |
57.
ערוץ 10 ניצח את ערוץ 2
עוזי בנזימן,
יצהר מערב מע,
06/02/05 23:04
|
|
 |
56.
לרונן קצף תתבייש לך
דרוזי,
צפון,
06/02/05 23:04
|
איך עדיין יש לך את האומץ לצאת לתקשורת ולדבר_לך תחפור לך בור וזרוק את עצמך בתוכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מופנה לאילנה דיין
דוד צימרמן,
רעננה,
06/02/05 23:01
|
בתור אחד שמעריך ומוכיר את התוכנית '' עובדה'' ואותך באופן אישי,אני מצפה להבהרה/תיקון/העלאת ספקות בכל הקשור לאירוע. עד מרכזי שיקר. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלומות באספמיה
ל"ת
ז,
07/02/05 10:44
|
|
 |
54.
איפה אילנה דיין? שתתנצל
חיים,
דרום ,
06/02/05 22:13
|
הכתבה המפוברקת שלה היתה דומה יותר למשפט שדה כמו שעשו לדרייפוס בצבא הצרפתי מאשר לכתבת תחקיר.
שתתבייש ותתנצל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל הכבוד ,עלה והצלח
ל"ת
קצין,
ת''א,
06/02/05 22:07
|
|
 |
52.
תאל זכאי
עמית,
דרום,
06/02/05 21:53
|
|
 |
הוא הודח מטעמים פוליטיים
יואב,
תל אביב,
06/02/05 23:08
|
הוא הבין שתוכניתו של שרון הינה מתכון לאסון, והתנגד לשיטת העימות המוגבל של צה''ל שמנעה ניצחון מטעמים פוליטיים וגרמה לאלף הרוגים. אז כשהמראה מראה מישהו מכוער, שוברים את המראה. צריך לפטר את הרמטכ''ל ואת ראשי פיקוד מרכז ודרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ואולי לא היו הדברים מעולם
פרחיה,
06/02/05 21:49
|
אהה, הכל היה רק בצחוק, המפקד לא ירה ולא וידא הריגה, איש אינו אשם ושום ילדה לא נהרגה במוצב גירית. אז כנראה שאימאן נפטרה מהסתיידות עורקים או מתשישות הזיקנה. אם המפקד חף מפשע והילדה נוקבה בכדורים יש למצוא את האשם כי הירי היה בניגוד להוראות, ומי שהרג את הילדה ידע מיד שהוא מבצע פשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולייייייייי????????????????
ל"ת
פרח,
07/02/05 20:20
|
|
 |
פרחיה חשבתי לרגע
אני,
06/02/05 22:28
|
|
 |
את ראית את הגופה מנוקבת ????
פפר,
06/02/05 22:24
|
|
 |
בולבולית
פרחיה חדשה,
06/02/05 22:23
|
נזכיר לך שילדה ניכנסה לשטח צבאי סגור.היא היתקרבה לשטח המוצב עם תיק. ממרחק של מאות מטרים אין אפשרות לקבוע בוודאות אם מדובר במחבל או בילדה תמימה אשר ''טעתה בדרכה לבית הספר'', (היום ידוע שמדובר בילדה אשר גרה לא הרחק מהמוצב ואשר מכירה טוב מאד את השטח,האם טעתה או נישלחה על ידי מטורפים פלשטינים?)! נזכיר לך עוד שלכוחות הביטחון הישראלים ''עבר עשיר'' עם ילדים ''חפי-פשע'' מצויידם במטעני חבלה! לכן כאשר חשוד במצב מלחמה,גם אם הוא ילד,נכנס לשטח צבאי ושכמובן אין מה לחפש שם, הדבר יכול רק להיסתיים בקטסטרופה!! חיילי צה''ל בהנהגתו של מפקדם סרן ר. פעלו על פי כל הכללים אשר מתבקשים בעת מצב מלחמתי! מצער מאד שילדים וחפי נפש נפגעים משני הצדדים,אבל זהו המחיר בכל מלחמה או מצב מלחמתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the crime
oded,
07/02/05 00:57
|
the crime is not of the officer. it is of putting an army position in the middle of an arab city and then declaring a ''military zone of hunderd of meters around it basically creating thousands of people constant targets for living thier day to day life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יודעת בכלל מה ההוראות
ל"ת
רני השובב,
06/02/05 22:20
|
|
 |
תקשיב ''פרח'' :
בשוק,
אי שם,
06/02/05 22:13
|
אם החייל טוען ששיקר אזי המ''פ לא וידא הריגה. במצב של מלחמה טעויות קורות (עד כמה מצערות שלא תהיינה). ילדה קטנה כ''כ לא הייתה צריכה למות, אך לדבר בציניות כאילו ''נוקבה בכדורים''?! הגזמת קצת... תפסיק לאכול את מה שדוחפים לך. אתה מכיר את הסיפור מלכתחילה משום שפוצץ כאילו היה מפקד לא מוסרי בצה''ל - מה שלא קרה מעולם מסתבר... אז לכל המפקפקים והציניים - אמנם לא כל חיילינו מושלמים, לא מדובר ברובוטים, אך יש להעריך את החינוך שניתן להם ואת המוטיבציה שלהם - ולסמוך על שיקול דעתם. הילדה לא הייתה מגיעה לשם ולא הייתה הופכת לצערי ל''סיפור חדשותי'' אם מישהו לא היה שולח אותה לשם (מחבלים/ ההורים שלה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
איך משווים בכלל את זה למצבנו?
ירון,
חיפה,
06/02/05 21:46
|
מה פתאום להשוות ילדים שנהרגים לא במתכוון לילדים יהודים שרוצחים וטובחים בהם במתכוון? המחבל שהתפוצץ בדיזינגוף סנטר ערב פורים לא חיפש ילדים? המטען שדחלאן שם לאוטובוס הילדים לבית הספר לא היה מיועד לילדים? מה הם נרצחו ונהיו נכים סתם? כי הם לקחו כיוון לא נכון לבית ספר, לא עצרו כשקראו להם לעצור כי הם בשטח אש של המוצב וכי גם אחרי יריות אזהרה לא תפסו ראש? בידיוק כמו ששיקרו והעלילו על המ''פ במקרה הזה, בטוח יש עוד לסיפור ולעובדה שהפלסטינים יכולים לשקר במצח נחושה ואף אחד לא תופס: הפלסטינים טוענים (ה''רופא'') שאימאן אל המס נורתה כמו מסננת בכל גופתה ותיאורים של הירי בצוואר ובראש שלא איפשר לרופאים לטפל - אך ראו איזה פלא בתמונות אין שום פגיעת ראש! לא רק זה, גם ירי מטווח אפס (כפי שהעלילו על המ''פ) מרובה M-16 לא משאיר הרבה מהמקום בו הוא פוגע בגוף בגלל האויר בסיבוב (כל לוחם יודע זאת), ולכן אם היה באמת פגיעת צוואר לא היה הראש נשאר מחובר, שלא לדבר על פגיעת ראש בלי צלקת וסימן בפרצוף. אגב, הפלסטינים לא פינו את הילדה יותר משעה אחרי שנורתה, אז איך הם מצפים שתהיה בחיים? מסקנה: הם רצו את העלילה הזו בדיוק כמו הילד ואביו שנרצחו בתחילת המהומות האחרונות ע''י הפלסטינים מול המצלמות, ואז העלילו את הרצח על חיילי צה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מדינה מטומטמת
ל"ת
קצין בצנחנים,
מזל שעזבתי,
06/02/05 21:38
|
|
 |
48.
הוא וכל הפלוגה, ומפקדיהם
שפוי מלחמה,
06/02/05 21:36
|
ומי שהוציא את הפקודות על שטחי המוות שכל מי שנכנס אליהם, גם אם הוא ילדה בת 13 ו''אפילו אם הוא ילד בן 3'' (כדברי המ''פ שפתאום הפף לצדיק הדור) - כולם צריכים ללכת לכלא. ואם אל פה, אז בהאג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא ''ילד'' בן 15 עם חגורת
ל"ת
נפץ?רוצה תשובה!,
07/02/05 20:21
|
|
 |
to shapoy milchama
#3,
nyc-tlv,
07/02/05 01:14
|
first make sure that our lovers the palistinian,will go to haag to face justice,or to your opinion and way of life jewish people U allowed to kill what happent to the commander of maalot opertion by our cousins friend of arafat the born again pure man the president abu mazan he is behind killing of 23 children and 12 atlets to the olimpic.or he is amune from proseqution he is an animal by defenition????!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות, זו מלחמה.
זיגמונד,
06/02/05 23:33
|
אם רוצים לשמור על חיי חיילינו, ההוראות היו סבירות בהחלט.
מי שאשם במות הילדה, הוא מי ששלח אותה לשם. אולי הוריה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאתה או מישהו מהיקרים לך
רני השובב,
06/02/05 23:23
|
ימות כי מישהו חדר לאזור סטרילי, אתה תדבר אחרת, מכיר את הבדיחה על התוכי בסיביר אותו דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ובהמשך לתגובה 8
צברי אחד מהעם,
06/02/05 21:33
|
הסיפור מזכיר לנו את סיפורו האומלל של קצין יהודי בצבא הצרפתי, קפטיין אלפרד דרייפוס, אשר הואשם בשנת 1894,בהאשמה כוזבת של ריגול על ידי קצינים צרפתיים!! היום בצבא הישראלי,עוד קפטיין ממוצא דרוזי הואשם בהאשמה כוזבת על ידי ''חיילים יהודים''!!
כמובן שהאשמת קפטיין דרייפוס ההיתה עלילה כוזבת ומבישה לעם הצרפתי ובמיוחד לצבא הצרפתי!
היום כ-111 שנים מאוחר יותר, אנו עדים לסיומה של עוד עלילה כוזבת ומבישה לצבא הישראלי!! עלילה כוזבת על קפטיין ר----!!! כמובן שלא היה רגע שהאמנו לעלילת הדם הניפשעת!!
סליחה מעם ישראל,קפטיין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיסטוריה אכן חוזרת על עצמה
חנה,
06/02/05 22:47
|
פרשת דרייפוס הישראלית. צודק,מה לעזאזל נטפלים שוב ושוב עליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Hallelujah--I am glad
ל"ת
AMR,
06/02/05 21:10
|
|
 |
45.
איפה התקשורת וכל
סתם 1,
06/02/05 21:09
|
צדיקי השמאל ויפי הנפש שמיהרו לחרוץ את דינו והשמיצו את צה''ל והמדינה בכל העולם. שיקפצו לים (הלוואי אבל אין להם בושה ואומץ ולצערי הם לא יעשו את זה) אני מצפה מהתשקורת העלובה שלנו שתתנצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
להחזיר את זכאי-להעיף את בוגי
ל"ת
ז,
06/02/05 21:05
|
|
 |
43.
אימאן אל-המס - דמייך זועקים מן
יהודי שפוי,
06/02/05 20:56
|
האדמה. מותך כמו מותם של כל הילדים שנהרגו בשנות הדמים,יהודים ומוסלמים. פעלולים משפטיים לא יסלקו את אשמת היורים בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה היא עשתה בשטח אש?
איציק,
06/02/05 21:58
|
מדוע השמאל לא מאשים את ההורים שלה בהפקרת ילדים. מה ילד עושה בשטח אש שבו נמצאים מחבלים. הרי ההורים שלה אשמים, הם היו צריכים להשגיח עליה שלא תגיע לשטח אש. יפי הנפש בישראל לפעמים מצדיקים את המחבלים בהרג ילדים ישראלים בתואנה שהם היו בשטח אש מסוכן אז למה לא הפוך גם להאשים את הפלשתנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
See #65
me,
07/02/05 01:18
|
|
 |
מה שטח האש עשה ליד הבית שלה?!
שפוי מלחמה,
06/02/05 22:09
|
מדבריך אפשר לחשוב שמימים ימימה היה שם שטח אש, וברוב הפקרותם הוריאה עברו להתיישב בתוכו.
אני מקווה שאתה יודע שאלה דברי הבל. שטח האש הגיע אליהם, ואל להפך. וצה''ל הכריז חד צדדית על שטח הרג שכל מי שנכנס אליו יורים בו ''גם אם הוא ילד בן 3''. אז הם קיוו שאחרי כמה הרוגים הפלסטינאים יבינו את הרעיון, אבל לפעמים קרו פשלות. אז מה. פחות ילדה יותר ילדה. לצה''ל לא אכפת, כי הרי אנחנו הצבא המוסרי ביותר בעולם. וילדה אחת או שתיים לא ישנו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטח האש שם בגלל הפלסתינצים
ש,
06/02/05 23:26
|
אם הם לא היו זוהמה טרוריסטית שמטרתה המוצהרת השמדת ישראל, לא היה שם שטח אש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''יהודי'' יפה נפש אוכל חינם
prj,
06/02/05 21:47
|
ופרזיט אשר חיי תודות לחיילים כדוגמת סרן ר. או ערבי מתחזה ''ליהודי שפוי''. אני נוטה לקבל את המחשבה השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שאתה יהודי? שפוי לא!
ירון,
חיפה,
06/02/05 21:45
|
אין ספק שאתה לא שפוי. מה פתאום להשוות ילדים שנהרגים לא במתכוון לילדים יהודים שרוצחים וטובחים בהם במתכוון? המחבל שהתפוצץ בדיזינגוף סנטר ערב פורים לא חיפש ילדים? המטען שדחלאן שם לאוטובוס הילדים לבית הספר לא היה מיועד לילדים? מה הם נרצחו ונהיו נכים סתם? כי הם לקחו כיוון לא נכון לבית ספר, לא עצרו כשקראו להם לעצור כי הם בשטח אש של המוצב וכי גם אחרי יריות אזהרה לא תפסו ראש? בידיוק כמו ששיקרו והעלילו על המ''פ במקרה הזה, בטוח יש עוד לסיפור ולעובדה שהפלסטינים יכולים לשקר במצח נחושה ואף אחד לא תופס: הפלסטינים טוענים (ה''רופא'') שאימאן אל המס נורתה כמו מסננת בכל גופתה ותיאורים של הירי בצוואר ובראש שלא איפשר לרופאים לטפל - אך ראו איזה פלא בתמונות אין שום פגיעת ראש! לא רק זה, גם ירי מטווח אפס (כפי שהעלילו על המ''פ) מרובה M-16 לא משאיר הרבה מהמקום בו הוא פוגע בגוף בגלל האויר בסיבוב (כל לוחם יודע זאת), ולכן אם היה באמת פגיעת צוואר לא היה הראש נשאר מחובר, שלא לדבר על פגיעת ראש בלי צלקת וסימן בפרצוף. אגב, הפלסטינים לא פינו את הילדה יותר משעה אחרי שנורתה, אז איך הם מצפים שתהיה בחיים? מסקנה: הם רצו את העלילה הזו בדיוק כמו הילד ואביו שנרצחו בתחילת המהומות האחרונות ע''י הפלסטינים מול המצלמות, ואז העלילו את הרצח על חיילי צה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
a dead child is a dead child
oded,
07/02/05 01:00
|
death is the same all over. it doesn't matter if the dead is an old jewish man or a young arab child. the blood is still spilt in vain and the land will still demand it from us. both the palestinian child and the peopel in disengoff center were innocent.
if you believe anything different - read the bible.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סרן מגבעתי
שמעון,
חיפה,
06/02/05 20:54
|
|
 |
ולצערי כול מקבלי ההחלטות
יובל,
06/02/05 22:45
|
|
 |
41.
השמאלנים לא מצליחים להחפיש
אותם הערבים,
בשמות שונים,
06/02/05 20:50
|
|
 |
Maybe he is a new immigrant?
Moshe,
06/02/05 23:29
|
But he has a point.
By-the-way:
Knowing how to spell, and knowing what one is talking about are NOT the same thing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בסדר !!!
ארקדי,
חולון,
06/02/05 21:44
|
ימני חביב , דעותיך לא מקובלות עלי - אבל זכותך להביע אותן . לעומת זאת את העברית שלך חייבים לשפר ( להחפיש ? ) . בינתיים - השתמש במלים פשוטות יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעברת את השם שלך לפחות שלא
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/02/05 22:28
|
יזהו שאתה גויי. אם זה כל מה שיש להגיב רק על שגיאות כתיב זה בסדר. ישראל היא מדינה קולטת עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אני מאמין רק לאילנה דיין
ל"ת
נפתלי,
חיפה,
06/02/05 20:35
|
|
 |
גם אני (מה איכפת לי ה''עובדות'')
ל"ת
אילן הבשלן,
06/02/05 21:55
|
|
 |
צא מהטלויזיה. עובדות זה בשטח.
ל"ת
ירון,
חיפה,
06/02/05 21:46
|
|
 |
רשמת את זה בציניות נכון?
ל"ת
אושר,
06/02/05 21:23
|
|
 |
39.
מופז צריך לבקש מחילה מהקצין
אריה,
06/02/05 20:26
|
יש מיד לנקות את שם הקצין להעלותו בדרגה ומופז והרמטכל צריכים לבקש ממנו סליחה ומחילה על שהפקירו אותו לנפשו בזמן אמת כאשר אשמת שווא הוטחה נגדו ואת החיילים שפגעו בתדמית הקצין והבישו את צהל ונתנו הזדמנות משפילה למכונת התעמולה של הפלסטינים יש להעניש בחומרה כמה שנות מאסר כדי שמיקרים כאלה לא יחזרו שנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מופז הוא המפקיר הלאומי
ל"ת
פפר,
06/02/05 21:12
|
|
 |
38.
העד שקר קודם או משקר עכשיו?
שקרן פעם שקרן ת,
06/02/05 20:26
|
ומה עם הילדה? מי יעשה איתה צדק? מסכנה, דמה זועק בקברה הצעיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מודאג
ועדת חקירה,
06/02/05 20:21
|
לא מדאיג אתכם שיש חיילים ומפקדים שרצו להפלילו ולא היה אכפת להם משמו,חיו ועתידו? אם השנאה למפקד כה עזה, מה היחס לאחר? כפי שהודו- לאף אחד לא אכפת מהילדה בת ה-12. פשוט מזעזע. המ''פ כנראה לא אשם אבל דרושה ועדת חקירה לבדיקת כול הגורמים בפרשה. היום נוקה שמו של אחד (וחשוב שהצדק יעשה וינוקה במידה וחף מפשע) אבל בעצם עננה כבדה מרחפת מעל רבים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מישהו חייב לשלם ביוקר על הביזי
ל"ת
נחום,
06/02/05 20:05
|
|
 |
35.
טוב מאוד, משחררים היום מחבלים
איציק,
06/02/05 20:01
|
אז מגיע לאותו סרן שישוחרר. מדוע רק מחבלים ערבים שרצחו עשרות יהודים שוקלים לשחרר ? איך אפשר באותה נשימה שמשחררים רוצחים שפלים מהכלא להשאיר במעצר גיבור ישראל שמגן יום ולילה על אזרחי המדינה מפני פיגועים ומקריב את החיים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מערבבים
מה הקשר??,
06/02/05 21:30
|
דברים שלא קשורים אחד בשני. אם יש חשד חשוב לחקור. אם האמת יצאה לאור וטוב שכך הרי שהקצין חף מפשע. בעיקרון אסור שבצבא שלנו יקרו מקרים כאלו. חשוב גם לדעת מדוע החיילים הפלילו את הקצין בעבירה חמורה כזו, מדוע חזרו בהם והודו ומה קרה ביחידה הזו שחיילים מתנהגים כך. גם אירועים כאלו הם מסוכנים לבטחון המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להבדיל אלפי פעמים הוא לא מחבל.
אריה,
06/02/05 20:38
|
הוא לא משחוחרר בגלל עיסקה עם מחבלים הוא נאסר בגלל פשלנות של חברים שרצו להתנקם בו ומצח תעה בחקירה בגדול ויש צולך מיד לפצותו ולנקות את שמו הרמטכל חייב לו התנצלות בכל כלי התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני שמח בשבילו
ספרדי,
צפון,
06/02/05 19:56
|
הגיע הזמן לגבות אותם . את הגיבורים שעושים עבודה בלתי אפשרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כואב לי שמופז הפקיר את סרן ר
אב של לוחם,
06/02/05 19:56
|
אותו מופז שהפקיר את החייל יוסף מנחת לדמם למוות בקבר יוסף בשכם,שוב לא מגבה את הלוחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
להעיף מייד את השקרנים לכלא!
צברי אחד מהעם,
06/02/05 19:54
|
הנזק שהשקרנים גרמו למדינת ישראל ולצה*ל, הוא קולוסאל!! כפי שכבר ציינתי בעבר, אוייבים עלינו מחוץ.....ובמיוחד מבית,...ו-ב-צ-ב-א-נ-ו--!!!
הפלשתינים בטח יעניקו לשקרנים מעמד של ''שאהידים''!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש סיבה למסיבה
יורי,
בת ים,
06/02/05 21:48
|
אתה טועה . הנזק נגרם כשהעולם ראה כיצד חילי צה''ל מרססים והורגים ילדה חפה מפשע . זה שהיא נהרגה ע''י סרן א' או ע''י סמל ז' - ממש לא משנה . כעת יש לנו סיבה להתגאות בצה''ל - צבא בו החיילים משקרים כדי להכניס את מפקדם לכמה שנים לכלא . מעניין מה ערכם של כל התחקירים הנעשים על סמך עדויותיהם של חיילים אלה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הייתי איתך כל הדרך
ג'קי,
מנצ'סטר,
06/02/05 19:53
|
לא האמנתי לאף אחד אלא לך.
הירגשתי בתוכי שאתה אומר את האמת ושאתה לא עשיתה מה שהאשימו אותך.
ועכשיו, צא לחופשה, תתבע את כל העדים הנבלים ותחזור לשימחת החיים שהיתה לך קודם.
חזק ואמץ והצלחה בכל מעשי ידיך עכשיו ובעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מישהו צריך ללכת פה לכלא
ל"ת
רני השובב,
06/02/05 19:50
|
|
 |
29.
פתאום לאף אחד אין תגובה ?
ל"ת
יצחק,
צפון,
06/02/05 19:47
|
|
 |
28.
עם ישראל מצדיע לך מפקד יקר!
ל"ת
פרעה,
06/02/05 19:41
|
|
 |
לא זוכר שמיניתי אותך
אנדריי,
אשדוד,
06/02/05 21:54
|
|
 |
תקרא תגובה 15
פרעה,
06/02/05 22:59
|
|
 |
לא,אני לא מציג אף יפה נפש כמוך
פרעה,
06/02/05 22:57
|
היבנתה אנדריי?.......אנדריי אמרתה? מה זה? יפה נפש רוסי או צרפתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הייתי מת לשמוע מההיא מארגנטינה
מוטי,
אילת,
06/02/05 19:37
|
|
 |
26.
האמת יצאה לאור כולנו איתך גבר
ל"ת
סרן גג,
06/02/05 19:36
|
|
 |
25.
הכלל בגלל התקשורת השמולאנית
אושר,
06/02/05 19:31
|
הכל בגלל התקושרת השמולאנית הם לא מפסיקים לשפוך את דמם של חיילי צהל גם פה באתר NRG מפרסמים את השקרים של השמולאנים בפניה של החיילים שהם מספרים את המעשיות שלהם שלא היו ולא נבראו אבל מה כבר אפשר לדרוש מקבוצת אוכולסיה שבשניה נמצאים הבוגדים של ישראל טלי פחימה ומורדכי ואננו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיקר אז או עכשיו ?
יבגניה,
ת''א,
06/02/05 21:51
|
אם החייל הזה שקרן , מה פתאם אתה מאמין לו עכשיו , כשהוא אומר ששיקר בעדותו ? ואולי הוא משקר עכשיו ? ( כשכל אחד יכול לשער את הסיבות )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקשורת פירסמה גם את זה...
אא,
06/02/05 21:09
|
זה לא ממש קשור לדיעה פוליטית הם פשוט יעשו הכל לקבל כותרת טובה. ולעניין - מאוד שמח בשביל המ''פ וגם בשבילנו. רב גדול של החיילים והקצינים הם פשוט אני ואתה. לא ששים להרוג ערבים אבל גם לא מתלהבים לוותר על המדינה ולסכן את הביטחון האישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הנזק כבר נעשה - ושם דבר לא
ברווז במטבח,
06/02/05 19:23
|
יחזיר את הגלגל לאחור.
על מנת לנקום במ''פ, החיילים גרמו נזק תדמיתי למדינה שלמה, שגם ככה סובלת משנאה ומדימוי שלילי בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חזק ואמץ.
ניר יחזקאל,
ת''א,
06/02/05 19:22
|
מהרגע הראשון לא האמנו ל''שמועות''ונמשיך לחזק אותך בכל דרך אפשרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הצבא צריך לעשות בדק בית
רחמים כ,
רחובות,
06/02/05 19:17
|
את החיילים ששיקרו לשפוט ושיענשו על מעשהם יש לזכות מיד צריך לחזק את המפקדים בצהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנסיונך מה דעתך על אל''ם ז'
זכריה,
יבנה,
06/02/05 21:37
|
מה דעתו של רחמים על אל''ם ז' וזאת על סמך ניסיון רב בנושא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
להחזיר את הקצין למקומו
אבי מרחובות,
רחובות,
06/02/05 19:11
|
להחזיר מיד את הקצין לתפקידו הקודם , ולכלא מיד את עדי השקר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
והטיוח נמשך
אריאל,
חיפה,
06/02/05 19:08
|
על פי הכתבה, וגם על פי זכרוני, נחשף כבר לפני חודשים כי העד שיקר, לטענתו, עקב לחץ של אחרים. היכן החקירה והאישומים נגד אותם אחרים? האם הפללת קצין אינה פשע? האם הדחת עד ושיבוש הליכי חקירה אינם עבירה על החוק? מדוע משאירים לבית המשפט רק את הברירה בין שקר לכזב? מדוע אין חוקרים פרשה זו עד תומה, ומגישים כתבי אישום - או מכריזים בפומבי שאין מקום לכתבי אישום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אז הילדה ירתה בעצמה במאג?!
שפוי מלחמה,
06/02/05 18:51
|
אפשר לחשוב מהתגובות פה שהתברר שכו-לם נהגו כהלכה, והכל זה עלילת דם של סססמולנים.
ממש לא.
כל מה שקרה זה שהוכח (מה שהיה ברור מראש) שכו-לם שם פושעי מלחמה שלא היססו לירות בילדה. רק למרבה השימחה השקרים נחשפים, ומתברר שאי אפשר להפיל את כל האשמה על המ''פ הדרוזי. גם בחורנו היהודים הכשרים הם פושעי מלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שטני גיהנום ובטח לא חיילי צה''ל
ל"ת
רבקה,
06/02/05 18:25
|
|
 |
17.
the bigest enemy of Israel is
Yored,
06/02/05 17:57
|
within. They will destroy the name of democracy and no one is doing anything to teach them a lesson in the name of the law.I guess there's no law in Israel for the enemy within.I think they preparing themselves to live under Arab control in the next 25 years when they'll give the Palestinians( so called) on a silver platter.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חברה אנחנו עברנו כל גבול
שמאלני שפוי,
06/02/05 17:41
|
לא יכול להיות שנתקע כדור לעצמנו ברגלים היגע הזמן לעבור למרכז אנחנו הורסים את המדינה אין לנו מידות גבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המפה הפוליטית זזה שמאלה
מיקי,
06/02/05 18:59
|
המרכז של היום זה השמאל של פעם השמאל של היום זו הקצנה פאטתית ומסוכנת שבאה למלא את החלל האידיאולוגי שנוצר. הבעייה עם השמאל החדש היא שהאידיאולוגיה שלו היא להיות קונטרה לאידואולוגיית הימין/מרכז ולא שום דבר אחר. היות ולא סביר להניח כי יהודי ישראלי יפתח אידיאולוגיה אנטי יהודית ואנטי ישראלית, אימצו להם השמאל את השקפת העולם הפלסטינאית. כשאנחנו לא בסדר הם צועקים, וכשהם לא בסדר הם שותקים, כשהמצב לא ברור, הם צועקים שאנחנו לא בסדר, כשהמצב מתברר, הם לא טורחים להתנצל, לא על השם הרע (נו, מילא...), ולא על הנזק הבלתי הפיך שגרמו (זו כבר חוצפה ובזיון). זו תמצית ה''נאורות'' השמאלנית. אני לדידי, חשבתי כי אדם נאור מקפיד שלא להשמיץ לשווא, מקפיד להיות סבלן ולא להחפז למסקנות מסוכנות, וכאשר הוא עושה עוול לאדם, הוא יודע גם להכות על חטא ולהתנצל. כמו כן עליו ללמוד מטעויות העבר, ולפעול לטובת העתיד. לשמאל בישראל יש כנראה מילון מונחים אחר שמנחה אותו, ומכאן גם כנראה ההסבר לכל המחמאות שמרעיפים השמאלנים על עצמם. יותר SMALL מזה - אין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עוזב את השמאל מייד.
ל"ת
זלצמן,
06/02/05 18:26
|
|
 |
כל הכבוד לך-הלוואי כולם ינהגו
eytan,
07/02/05 06:30
|
|
 |
15.
סרן ר---,מפקד גדול,חזק ואמץ!
פרעה,
06/02/05 17:38
|
רוב גדול מעם ישראל (חוץ מיפי הנפש השמאלנים) מאמין ותומך בך ב1000 אחוזים! חזק ואמץ,עם ישראל מצדיע לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איפה כל יפי הנפש הפלצנים עכשיו
ל"ת
כולנו עם המ''פ,
שמאל=שקר,
06/02/05 17:34
|
|
 |
13.
תעודת עניות לתקשורת השמאלנית
ש''ג,
תשקורת עוינת,
06/02/05 17:33
|
|
 |
התקשורת תמיד היתה שמאלנית
אא,
06/02/05 19:12
|
בגלל זה הגענו למצב שיורים פצמרים על שדרות והצבא לא מגיב
תמיד האמנתי בחפותו של המ''פ
חזק ואמץ מ''פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רגע, אז הילדה לא מתה???
שי,
06/02/05 17:32
|
|
 |
ה''ילד'' בן ה-15 מאתמול לא רצה
נמאסתם,
07/02/05 20:27
|
לחורר את עצמו, יותר נכון לרסק את עצמו? אפילו לחולירות הערביות ששולחות ילדים למות לא איכפת אז מה כל כך איכפת לך?והם עושים את זה בדיוק בגלל התגובה הפבלובית של היהודים המטומטמים:ילד ערבי מת (או לא, או השד יודע איך) ומיד היהודים חורצים לשון על בני מינם. מתאבדים שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה עוד לא הכל! חיילי המוצב
פספסת משהו!,
06/02/05 18:07
|
הפעילו עליה טלפתיה והנחו אותה לשנות את מסלול הליכתה היומית לבית הספר, כדי לצאת קצת מן השגרה וכדי לארגן לעצמם משחק בול-קליעה. ידוע שחיילי צה''ל משתעשעים בצליפות לראשי ילדות ותינוקות. .. רק חבל, שלא אתה הילדה הזו, ולא באיזור מוצב צה''ל, אלא, סתם באיזה ישוב ערבי באיזשהו איזור של ה-ABC .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת, יש לך הוכחה שהיא נוקבה ב
פפר,
06/02/05 17:47
|
כדורים, או שאתה גם מאמין למחבלים ברפיח שילדה נהרגה מירי טנק ולא בגלל יריות שמחה שבוע שעבר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין מוסרי כצה''ל
דן חלוץ לרמטכ''ל,
רמת גן,
06/02/05 17:26
|
צה''ל שולט בעזרת המוסר היהודי שלו בניגוד למוסר הלחי השניה של הנצרות שהביא למיירב שפיכות הדמים עלי אדמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק זה, אין אף צבא מערבי שלא
פפר,
06/02/05 17:43
|
טבח במיזיד או העלמת עין באלפי אזרחים במלחמות של המאה ה20
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
היכרות אישית עם רשרש
לוחם אגוז לשעבר,
דרום,
06/02/05 17:21
|
רשרש היה מפקדי באגוז והוא לדעתי אחד המפקדים הטובים שהיו לי למרות שהוא מפקד לא קל וקשוח אבל בקרב הוא תותח רשרש מאמין שאתה תצא נקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סליחה!
נועמי,
פורטוגל,
06/02/05 17:12
|
סליחה על שהשתלחתי בחיילי צה''ל לאחר המקרה. אני מקווה שסרן ר' יסלח לי על שפיקפקתי בו. כמו כן, אני מקווה שהמקרה לא ישפיע על עתידו של הסרן בצה''ל. ושוב סליחה - בפעם הבאה אני אשקול את תגובותי ביתר קפידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה בסדר שירו בה? וזה בסדר
שפוי מלחמה,
06/02/05 18:54
|
שאחרי זהוא הגיע לשם, (ואל זה אין ספק) וראה שמדובר בילדה, הוא אמר ש''גם אם זה ילד בן 3 צריך לירות בשביל להרוג''?!
הדבר היחידי שהוכח היום זה שחיילי צה''ל משקרים בתחקירים. אני, וגל שאר הסססמולנים לא ממש מופתעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תמיד אפשר להחזיר את הגלגל
מיקי,
06/02/05 18:47
|
את הנזק שהשמאל בישראל גרם למדינת ישראל ולצה''ל גם אלפי סליחות לא יתקנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי,נעמי אפילו בשמך את טועה.
פ.ע,
06/02/05 17:41
|
|
 |
8.
יש להעניק צל''ש לסרן ר''
ל"ת
זיגל,
מרכז,
06/02/05 16:58
|
|
 |
7.
אין דין ואין דיין (אילנה)
אופיר,
06/02/05 16:57
|
|
 |
6.
סרן ר '' אתה פשוט גיבור
אלעד,
חיפה,
06/02/05 16:56
|
מזל טוב לסרן ר ולמשפחה שלו ,הרי האמת מתחילה לצאת לאור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ר', זכאי, כרמלה
רחל,
מרכז,
06/02/05 16:54
|
הלו מה קורה פה? האם מישהו יבוא ויתנצל לפני ר' וזכאי? ואולי התחקיר צריך להיות כלפי בכירים יותר שאינם מגבים את אלו אשר בשטח ומשאירים אותם לדמם ולמות? באשר לכרמלה מנשה. הגברת הזאת עושה את התפקיד של המערכת הצבאית האמורה לטפל בחיילים. תגיש קבילה, תמתין, יהיו מסקנות והמפקד בשלו. מצפצף על כולם. בלי כרמלה הייתי אם שכולה או אם לפרופיל 21. משהו מאד מאד לא בסדר במבדקי הקצונה הזוטרה שאחר מחלחל לדרגים הגבוהים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איפה כל התשקורת שיתנצלו מיידית
אייל,
די לצביעות,
06/02/05 16:52
|
|
 |
3.
ה-ש-ק-ר-נ-י-ם!
,צברי אחד מהעם,
06/02/05 16:52
|
לאור הנזק הקולוסאלי שניגרם למדינת ישראל ובמיוחד לצבא הגנה לישראל מחומרת מעשיהם של ''החיילים'' ה-ש-ק-ר-נ-י-ם! ישנה דחיפות עליונה להוציא את כל האמת ''בסיפור'' אל ''אור היום'' ''ולזרקורי העולם''!!
למען יראו וייראו , יש למצות מייד את מלוא הדין עם ''החיילים'' ה-ש-ק-ר-נ-י-ם!!! בושה לקרוא להם ''חיילים''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איך יודעים שגופת הילדה נוקבה ב
פפר,
06/02/05 16:49
|
עשרות כדורים ? האם זיהוי פלילי אישר זאת או שזה עוד שקר מפי הפלשתינים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד מכה לתעמולת התקשורת השמאלנ
פפר,
06/02/05 16:43
|
ית. ההתמסרות הטוטאלית לכל דבר שעשוי להכפיש את ישראל היא נר לרגליה של התקשורת והשמאל כאן. לא חשוב מה העובדות העיקר הכותרת שתשמיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור
ימני,
06/02/05 17:09
|
העניין פה הוא טוהר המידות בצה''ל ולא תקשורת שמאלנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא כן. התקשורת מלבה את
שבע,
06/02/05 17:47
|
העניין, דובר צהל נכנס ללחץ, ואז צריך במהירות הבזק לתתתשובות לתקשורת המרימה גבה ואז מה יותר קל מלמצוא שעיר לעזאזל? ותמיד ימצא הלוחם המצטיין שישלם על המערבולת התקשורתית הזו. בכל מקרה אם המפקד (או כל חייל) שרואה חשש אמיתי לחייליו או חבריו צריך לפעול בלי להתמהמה ולמנוע מעוד כמה משפחות ים של דמעות כל החיים. זהו שדה קרב לא מעבדה סטירילית!!!! חזק ואמץ סרן ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פפר הפרנויד,
ירושלמי אדום,
06/02/05 17:00
|
מאחל לך שתקום כל לילה עם זיעה קרה על המצח בגלל השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יהודי יכול שלא להיות?
זיגמונד,
07/02/05 01:36
|
באמת, אני מופתע: איך יהודי יכול שלא להיות פרנויד?
רק לפני 60 שנה נרצחו ששה מליונים יהודים. היום כשיש מדינה יהודית, יש לנו מאות מיליוני שונאים-בנפש. הוף לזאת את העובדה שיש לנו אויבים מבפנים, ואין דרך שיהודי ל א יהיה פרנויד. ובצדק גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזכותכם יש יותר מ1000 איש שלא
פפר,
06/02/05 17:42
|
יקומו יותר בלילה גם בלי זיעה, וגם כמה אלפי פלשתינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פפר אתה צודק בכל מילה
ל"ת
א.ניו-יורק,
06/02/05 19:06
|
|
 |
על מה יצא קצף?
המיואש,
07/02/05 00:53
|
על פניו עושה רושם שהתובע הצבאי רוצה הרשעה בכל מחיר...מהמר שייאבד דרגותיו!!! אני מאמין למ''פ!!!
הגב לתגובה זו
|
|