 |
28.
יופי של הצגה אבל אף אחד לא
איתי,
פתח תקוה,
19/07/05 20:57
|
מבין שכל זה עניין של חינוך מהבית יותר מזה צריך לענות את תושבי ישראל בכך שיצפו בפרסומות מזוויעות בדיוק כמו בלונדון. ולטפח את תרבות הנהיגה שאין כאן. בואו נחשוב מה יש כאן? אני לומד נהיגה ולא מבין מדוע ולאן כולם ממהרים מה יש למהר הרי בסוף כול יגיעו הבייתה או לארוע או לעבודה אם נהיה הרבה יותר סבלניים ונהיה הרבה יותר רגועים ונאותת ונקשיב לרגע לקול התמרורים. נגיע הבייתה גם בשלום וגם בביטחה. בדיוק כמו שכולנו רוצים. צריך רק תרבות נהיגה אם אין תרבות ואין חינוך ואין תרבות נהיגה האם כך אפשר להנהיג מדינה?? ולכבוד עמותת אור ירוק התקשרתי לא פעם וניסיתי להתקבל לפרוייקט שלכם ומשום מה זה לא פעיל באזור פתח תקוה. מה שאתם עושים עמותה יקרה לא מספיק. צריך יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
במחקר שנערך
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 23:51
|
במחקר שנערך נמצא קשר ישיר בין מספר כלי הרכב למטר מרובע של כביש לעומת העלייה במספר תאונות הדרכים-אין לותר על שטחים ביהודה ושומרון-צפיפות אוכלוסין שווה מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מז'תומרת מה עכשיו? עוד קוקטייל
אז מה אם חתמתי?,
ת''א,
08/02/05 08:23
|
עם כל הכאב והצער על כך שהבן של בעלי העמותה המיליונרים נהרג בתאונה בעודו משתולל על חוף הים עם הג'יפ החדש שאבא קנה לו, מדובר בעמותה שכל תכליתה הוא לשנורר כסף מתורמים תמימים ועשות יחסי ציבור לעמותה ולראשיה החל בפרסום על ניידות משטרה ותיקי ''חניכה'' (ש''היא'' תרמה) דרך שלטי חוצות + עיתונים + דואר + טלביזיה + רדיו, שנוצלו לפרסום ללא תשלום ''כי מדובר במטרה נעלה'', וכלה במסיבות וקוקטיילים שמארגנים אנשיה לאורחים מחו''ל שמשתכרים היטב, כמובן. בפועל, לא נתרם ולו שקל אחד לשיפור כלשהו של המצב בכבישים, למרות שהמחדלים מקורם במדיניות פושעת של ממשלות ישראל לדורותיהן. עם יחסי ציבור שמנגנים על העצב המתאים זוכים מיליונרים להכנסה צדדית נוספת בדוגמת עמותת מחמד. מהפכה לא תגיע מעמותה כזו או אחרת, אלא רק מהחלפת ההנהגה - אני הצטרפתי לתומכי טיש בשביל שזה יקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרטים מדוייקים לשם שינוי
אמנון,
רמת השרון,
08/02/05 13:17
|
א. עמותת אור ירוק ממונת ע''י אדם אחד בלבד- אבי נאור- ''בעלי העמותה המליונרים''. אין שקל שנתרם ע''י אדם אחר. ב. יחסי הציבור והקמפיין האגרסיבי בכל כלי התקשורת שצויניו בא כדי להניע את הציבור שלנו שנרדם מזמן ולא מרים את צעקתו כנגד הקטל בדרכים- לו הממשלה אחראית, ולא עמותת אור ירוק. ג. ''עמותת המחמד'' של המליונר אבי נאור היא עיסוקו כיום. הוא אינו מנהל את אמדוקס כמו שעשה בעבר- הוא פרש לפני 3 שנים ועוסק בפעילות וולנטרית- הלוואי והיו לנו עוד אנשים שהיו משקיעים עשרות מליוני שקלים מכיסם כדי שיהיה פה יותר טוב עם פחות הרוגים. ד. לך תדע, אולי בזכות מליון חותמים הממשלה תתעורר כאן ותביא לשינוי באיך שהיא התייחסה עד היום לבטיחות בדרכים. ה. אם יש לך קצת כבוד עצמי- תתנצל על דברי ההבל שהטחת כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנון, כמה העמותה משלמת לך?
אסנת,
שרון,
08/02/05 14:30
|
אתה עובד בעמותה? סתם מקבל מהם משכורת? ידיד של המשפחה? בן משפחה? מעבר לקמפיינים וקוקטיילים - מה לכל הרוחות העמותה הזאת עשתה? מצדי תמנו את מר נאור לשר התחבורה כדי שסוף סוף הוא יעשה משהו חוץ מהרבה רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמנון ה''נאור''
ירון,
ראשל''צ,
08/02/05 14:25
|
א. הוא אכן הבעלים המיליונר של העמותה. ב. מסכים עם כל מילה בסעיף זה. ג. אני לא בטוח שזה נכון - אישתו ניהלה את העמותה. ד. מהפה שלך... ה. יש והרבה, ולכן אני תקווה שהבנת שאין פה שום דברי הבל. ו. שום דבר לא ישנה את העובדה שהממשלה לא תעשה דבר כפי שלא עשו קודמותיה, ובשביל מהפכה אנו זקוקים לטיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירון היקר
אמנון,
רמה''ש,
09/02/05 11:38
|
אני מצטער שלקח לי כנעט יממה, אך אני מקווה שתקרא את התגובה לתגובה. ראשית, אכן הטחת דברי הבל בקביעתך שהעמותה באה לשנורר כסף מתורמים. שנית, אשתו לא לוקחת שום חלק בעמותה מזה זמן רב- הוא מנהל אותה. כמו כן, אני מבין שכוונתך היא טובה, אבל את הזעם שלך על איך שהמאבק בתאונות מתנהל במדינת ישראל (ואתה זועם בצדק רב!) אתה מפנה אל המקום הלא נכון. מטרתה של אור ירוק ושלך היא משותפת- לגרום לממשלה לעשות מעשה. אור ירוק פועלת לכך (מכספה שלה) באמצעות הנעת הציבור, כנס שנתי, עצומה ו''קוקטיילים'', שמה לעשות, רק לשם באים פוליטיקאים שבסופו של דבר מתחייבים להצהרות שמביאות אותם לעשות מעשים. לצערי, רק אדם כמו אבי נאור יכול לדחוף לשינוי של ממש במדינה הזו בכל הנוגע למדיניות. תבין שאור ירוק לא חייבת לך ולי דבר, היא מונעת ממניעים טהורים, ללא כוונות נסתרות כפי שטענת בדבריך הראשונים, והאמת, אין לך כ''כ זכות לבקר אותה. להזיק- היא לא תזיק, לעזור- יש סיכוי טוב לפי דעתי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנון, טוב שהתמתנת
ירון,
ראשל''צ,
09/02/05 13:25
|
טוב, קודם כל לא אני כתבתי את תגובה 26 אלא רק עניתי לך על הביקורת כלפיה. שנית, אף אחד לא טען שהעמותה אחראית באיזה שהוא מקום למחדל ממשלות ישראל לדורותיהן. שלישית, במידה והעמותה הייתה משתמשת בכמה מיליונים או אפילו כמה מאות אלפים רק בשביל להסיר מפגע או לסייע במשהו קונקרטי, ולא רק לעשות רעש וקמפיינים בתקשורת, לא רק שלא הייתי מבקר אותה הייתי שואל איפה מצטרפים ומתי ניתן להתחיל בהתנדבות בעמותה. זה נכון שזה לא תפקידה ולא מאחריותה, אבל גם עמותות לטיפול בנזקקים עושות את העבודה של המדינה. לצערי העמותה הזו נכנסה לקטגוריה של עמותת ענק חביבת התקשורת בדיוק כמו האגודה למלחמה בסרטן-לך למשרדי האגודה למלחמה בסרטן, תראה את הפאר, תראה את רכבי השרד, תראה את כורסאות העור, תראה את משכורות העתק, ותראה איך הכסף שלנו מתבזבז על יחסי ציבור ומימון בעלי הון על חשבון המצפון שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון, אתה חייב להבין
אמנון,
רמה''ש,
09/02/05 15:49
|
עמותת אור ירוק לא יכולה לעולם להיות כמו האגודה למלחמה בסרטן (שאתה טוען כלפיה דברים קשים שאני לא יודע אם יש להם שחר, אבל נניח לצורך תגובתי שאתה צודק). הסיבה היא שאור ירוק לא לוקחת אגורה אחד ממך או משאר הציבור כדי לממן את פעילותה. אני מניח שהיא אחת מהארגונים היחידים בישראל ובעולם שמתקיימת מכספיה שלה, לכן היא גם לא חייבת לך דין וחשבון. לגבי תפקודה- הסרת מפגע זה או אחר הוא לא מתוקף סמכותה של העמותה- אין לה רשות לעשות זאת, וגם אם היה לה רשות, האם אתה מאמין שהסרת מפגע או 100 מפגעים היה מביא לשינוי בטיפול בתאונות הדרכים במדינת ישראל ? רק תכנית לאומית מסודרת שמאומצת ומיושמת ע''י הממשלה שתטפל בתשתיות, בחינוך, בחקיקה, באכיפה, בטכנולוגיות, בהסברה ובנושאים רלוונטיים נוספים יכולה לשנות את הגישה במדינת ישראל ולהוריד דרסטית את כמות ההרוגים. אתה יכול גם להשתכנע שאני צודק כשהטיעונים טובים, לא חייבים רק לצעוק ''שחיתות ובזבוז''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 26, רק טיש יכול לשנות
נטלי,
דרום,
08/02/05 10:53
|
אינני מכירה את הפרטים שציין 26 בתגובתו לגבי העמותה ואם הדברים נכונים, אבל אני מסכימה שהמהפכה החיונית תבוא אם נצטרף לטיש, וניתן לו את הכח לשנות. אני הצטרפתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות שאתה מדבר
נורית,
08/02/05 10:35
|
אם זוהי עמדתך הדבר הראשון שהיה עליך לעשות זה לא לחתום עצ חתימתך מודה בכך שאתה מסכים עם הארגון ושנית כל מה אתה עשית לקידום עמדתך? בטוח לא מה שארגון זה עשה ועושה, אז תפסיק לדבר שטויות ותחשוב פעמיים לפני שאתה מוציא דברים שטותיים מפיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורית, אין לך מושג בכלום
יותם,
רעננה,
08/02/05 10:48
|
גם אני חתמתי ואני לא מסכים עם האירגון, אלא רק עם כך שעל הממשלה צריכה לעשות משהו. שנית, אין דבר כזה שנית כל. שלישית, אין לך כל מושג מה האירגון הזה עושה, ולכן לא ציינת שום דבר שהאירגון הזה עושה מעבר למה שצויין בתגובה 26. רביעית, אם אין לך דבר חכם לומר, פשוט תשתקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני חתמתי, אבל מה עכשיו?
טל,
מרכז,
08/02/05 07:01
|
מעניין תוך כמה זמן התוכנית תצא לפועל? מעניין תוך כמה זמן אני ארגיש שעזרתי לחסוך 250 אנשים בשנה. מעניין תוך כמה זמן אני ארגיש שהכיש שאני נוסע עליו כל יום הוא מקום יותר בטוח. מעניין אותי תוך כמה זמן אנשים בישראל יתחילו לכבד אנשים אחרים על הכביש, לא יחתכו אותי, יסתכלו במראה לפני שהם עוברים נתיו, יחשבו מה הם עושים, לא יעברו באור אדום, יתחשבו בכך שיש אנשים שנוסעים יותר מהם מהם ויעברו מהנתיו השמאלי... וכו'. אז וואלה זה מעניין אותי . שיהיה לכולם יום בטוח בדרכים הסלולות לרגלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Licence only after 24
hormons drives,
08/02/05 03:42
|
until 24 ~ their hormons driving , not the drivers.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חברים אני לא רוצה לרפות את
סתם 1,
07/02/05 23:27
|
ידיכם אבל אם שיטרית שר ממונה אז תשכחו מהכל האיש הוא ליצן עם קבלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תאונות
טל,
07/02/05 23:09
|
אני לא ממש מבינה על מה חותמים מה לא יודעים שיש בעיה על הכביש יש כאלה באמת שזה קמת מאוחר אני איבדתי 2 חתנים כך 2 חברי נהרגו בתאונות ואני נפצעתי כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אפשר לחשוב.....
בני,
גבעת שמואל,
07/02/05 22:58
|
אפשר לחשוב שעמדו אנשים ברחוב והחתימו עוברים ושבים.... בעידן הנוכחי זה לא כזה ''ביג דיל'', אז נכנסו כמה אנשים לאינטרנט והוסיפו את שמם לרשימה על עצומה שכל בר דעת היה מסכים (לא למות על הכביש?! די...), עוד כמה אנשים שלחו כמה SMS, כמה מכללות ש''על הדרך'' ביקשו שתחתמו גם על זה והרי לנו מיליון חתימות. אבל מה הלאה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
על הכיפאק.
מלאך המוות,
07/02/05 22:08
|
יופי חמודים. אתם תחתמו ואני אמשיך לעבוד. הנה רק היום קטפתי עוד שלושה פרחים. לכם יש עט ולי יש מגל. עם חוסר נימוס , חוסר תרבות, יוהרה כמו שיש לכם (אם יש מיליון חותמים - אז בטוח יש בינהם כמה וכמה עבריינים מועדים - ואם זו לא יוהרה איני יודע יוהרה מהי) הקיצוצים של ביבי אפילו לא מתחילים לדגדג לי ולשכת האבטחה רחוקה מתמיד. אני חייב להגיד לכם בתור מי שאני, שלנהוג בארץ - פחד מוות. ואני ראיתי כמה דברים בחיי....
מתי תבינו שכדי להשבית אותי אתם לא צריכים עטים וכל מיני עצומות שהוגים כל מיני תמהונים שאין להם מה לעשות עם החיים שלהם? כדי לעצור אותי אתם צריכים לעשות שלושה דברים: 1. להיות בני אדם 2. להיות בני אדם 3. להיות בני אדם.
אבל להיות בנאדם זה דבר שדורש הרבה עבודה עצמית. וזו עבודה קשה. והבעייה שאין פיליפינית שתעשה את זה בשבילכם ואי אפשר להעתיק במבחן (למרות שאני בטוח שהמוח שלכם עובד על פיתוחים עוקפים כבר ברגע זה).
אז יאללה - תכסחו, תשנאו, אל תצאו פראיירים של אף אחד . תקמבנו, תחליקו תעצמו עיניים- ותמשיכו לחתום. אומרים שזה טוב לבריאות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת
אודי,
ירושלים,
07/02/05 23:20
|
|
 |
צודק מס 20
ל"ת
בן אדם,
07/02/05 22:51
|
|
 |
19.
עבורנו מאוחר מדי
ארניאס חיה,
ראשלצ,
07/02/05 21:55
|
מחר 08.02 ימלאו לאפרת 24 שנים אבל אפרת נשארה בת 21.4 כל חטאה היה בזה שישבה במושב האחורי ברכב שבו הנהגת לא עצרה בעצור ולא נתנה זכות קדימה -לנהגת לא קרה כלום היא רצחה את אפרת והרגה אותנו .שישה חודשי עבודות שירות בבית אבות זה המחיר שקבע בית המשפט תמורת חייה של ביתנו היחידה . היכן הצדק ? יום יום אנו מחפשים את אפרת ,אפרת היחידה האהובה שלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתכם בכאבכם
בן,
מרכז,
08/02/05 13:08
|
קשה לשמוע... כואב איתכם את האובדן. אולי בזכות תכנית שתקום ומליון חותמים פחות יהרגו בדרכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט מתפוצץ
דני,
חיפה,
07/02/05 23:27
|
פשוט לא יאמן, לא נתפס איך חיים נעלמים להם ככה סתם ובקזו קלות יום יום מקרה דומה וכל אחד עולם ומלואו שמשאיר חלל אדיר בלב אלה שצריכים להמשיך לחיות עם אותו חור ענק ועולם כמנהגו נוהג ,השיירה עוברת עוד יום ועוד הרוג -נהיינו ממש אפטיים , דמי רותח מחוסר המעש והפיתרון לנושא, היכן המחוקק שצריך להעביר תקציבים, אולי זה בגלל שהמתים כבר לא מצביעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מצחיקים ,עבריני תנועה חותמים
oro,
07/02/05 20:41
|
הגורם האנושי הוא הסיבה היחידה לתאונות הדרכים, הרכב הנוסע לא תקין? אתה אחראי, הדרך משובשת ולא נהגת באיטיות ובזהירות אתה אשם. לא צייתת לחוקי התנועה ותקנות התעבורה אתה אשם ןהרי אנו כולנו עושים זאת יום יום- כל אחד וסוג העבירה האהוב עליו. אז על מי נלין אנחנו עברייני התנועה נגד מי אנו חותמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם הוא מכונה?
דני,
חיפה,
07/02/05 23:33
|
אדם חייב לטעות, 2 מליון נהגים שנוהגים שעה ביום זה 2 מליון שעות ביום , גם אם כולם מחונכים ומיקצועיים ניתן לקחת בחשבון שמיתוך כזו כמות של שעות יהיו כמה טעויות כי אנשים אנחנו בלבד, כאן באותה שניה של טעות צריכה לבו לעזרתינו התשתית, הכביש הטוב המעקה ואולי פחות תנועה (כדי שבדיוק לא יהיה רכב ממול ואז נוכל לעבור גם את אותה טעות בשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למה השר שיטרית לא פועל מספיק??
דרור,
ירושלים,
07/02/05 18:30
|
מדוע השר שיטרית אינו מקים וועדת בטיחות? איך זה יכול להיות שמע''צ החדשה והישנה עבדו ועובדות בלי תקן בטיחות כמו באירופה??? כל הכבוד לכם אור ירוק - חיזקו ואימצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא חותם, אל תחתמו
ארז,
ירושלים,
07/02/05 18:26
|
אני לא חותם על שום דבר שלא הסבירו לי מהו. לא הצלחתי למצוא את פרטי התוכנית בשום מקום. מחתימים קודם ואז תגלו שחתמתם על עוד תוכנית מטומטמת שתתרכז בענישה במקום בהסברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד- עם עצומה כזו הממשלה
שלום,
מרכז,
07/02/05 17:51
|
תהיה חייבת לקחת על עצמה תכנית לאומית שתכלול טיפול בתשתיות, בחקיקה, באכיפה, בחינוך ובנושאים נוספים שקשורים לתאונות דרכים.
איזו יוזמה ברוכה של עמותה חזקה וחשובה.
לכל אלה שכתבו כאן קודם- יש ועדה שהממשלה מינתה שתכתוב תכנית כזו. העצומה שחתמנו עליה באה להבטיח שמסקנות התכנית אכן ימומשו- ולא ישכבו במגירה כמו תכניות אחרות שמעלות אבק כבר שנים.
אני מאמין שניתן להציל חיים עם תכנית שכזו- אור ירוק לא היו אומרים את זה סתם- הם מסתמכים על תכניות אחרות שיושמו בעולם.
תארו לכם איזה סיפוק יהיה לי, לחותמים האחרים ולאבי נאור, יו''ר העמותה, כאשר נתעורר בבוקר 1 בינואר 2007 ונתבשר שבשנת 2006 היו רק 270 הרוגים ולא 511 ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אז מה?
שמשון,
הזהיר,
07/02/05 16:52
|
וואו מליון חתימות מי לא חושב שתאונות דרכים הם מיותרו. זה כמו לחתום שאנחנו צריכים אויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היו חושבים שתאונות מיותרות
מיכאל,
07/02/05 23:35
|
היו עושים משהו ומיליון איש לא היו צריכים להזכיר להם. מיליון איש אלה מזכירים שיש לנו יותר הרוגים בשנה מתאונות דרכים מאשר מפיגועי תופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבעיה אינה בתמיכה אזרחית אלא
די לדמגוגיה,
קדימה לעשייה,
07/02/05 16:34
|
בתקציבים ובמדיניות.
כל עוד לא ישיקיעו בתשתיות ויענישו נהגים פזיזים ומסוכנים (במקום לתת דוחות במקומות קלים לתפישה אך לא מסוכנים במיוחד), לא ישתנה מאום.
יהיה שינוי רק מפחד מצד אחד, ומכבישים טובים מצד שני.
כל השאר זה דמגוגיה והרבה כסף מבוזבז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק- טיפול שורש במע''צ
דרור,
ירושלים,
07/02/05 18:31
|
|
 |
12.
ומה הלאה?
סימה,
07/02/05 15:35
|
איפה התוכנית של אור ירוק למלחמה בתאונות דרכים ולמה לא רואים אותה באתר שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
''אור ירוק''
יעקב צ.,
ישראל,
07/02/05 15:29
|
אני חושב על איזשהו נדר , כשהנושא הנ''ל יקרום עור וגידים...אינשאללה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רעיון מבורך נו מה הלאה
ל"ת
שימי,
07/02/05 15:06
|
|
 |
9.
שטויות מיליון אזרחים לא חשובי
ספי,
07/02/05 14:03
|
חשובים עוזי כהן ופייגלין, חשובים בלומנטל, גורלובסקי וחזן. חשובים שלומי עוז ואלפרון. עד לא מזמן גם רוזנשטיין היה חשוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נו מיליון חתימות..איפה הכסף???
ל"ת
AVI*,
07/02/05 13:42
|
|
 |
7.
בקום לסחות את הממשלה ...
הנהג,
07/02/05 13:20
|
הרי ברור שהכסף שתקבלו לפריקט הזה יכנס לידאים פרטיות ולא יגע להידו . כמו הפריקט שכל הכסף שנאסף מי הדחות חניה אמר לשפר את הכבשים בארץ . ועד היום יש בארץ כבשים מסוכנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תילמד לכתוב נכון
מיכל,
מרכז,
07/02/05 13:27
|
אם אתה ילד, תקרא יותר ספרים ואם אתה בוגר, זו בושה גדולה. גם תוכן דבריך לא תורם כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל, תתביישי.
מיכאל,
07/02/05 23:32
|
עם חוסר סובלנות כמו שלך אסור לתת לך רישיון לרכב על קורקינט. לידיעתך, האפשרות להגיב ניתנת גם לעולים חדשים, וגם לדיסלקטים וגם לכאלה שאין להם השכלה כל כך גבוהה כמו שלך (אין). אנחנו כאן מביעים דעה. תקראי מה אנחנו אומרים, זה לא חשוב איך אנחנו מאייתים. תתבגרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יותר ממיליון, אחותי חתמה וכל
ל"ת
המשפחה,
מאחוריה,
07/02/05 13:05
|
|
 |
5.
עם כל הכבוד, ויש כבוד...
חיים,
מרכז,
07/02/05 11:56
|
|
 |
עם חוכמולוגים כמוך - כך נראית
מיכאל,
07/02/05 23:27
|
המדינה. כל אחד חושב שהוא יכול לסדר את השני - העיקר שיכשיל אותו. ואתה דוגמה קלאסית לעניין זה. תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
גם עברייני התנועה הקשים ביותר
ללא ספק חתמו,
07/02/05 11:36
|
הרי מה יותר פשוט מלומר הממשלה אשמה בתאונות הדרכים ולא צורת הנהיגה שלי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהג עברין לא רואה את עצמו
מיכאל,
07/02/05 23:28
|
|
 |
3.
רגע רגע רגע, לא מספיקים מיליון
אברם אל תלך לשם,
פתח לתקווה,
07/02/05 11:34
|
חתימות כדיי להזיז את השרים לתקצב את התוכנית ??? למה צריך ''הפעלת לחץ ציבורי על שרי הממשלה כדי לאשר את התוכנית ואת התקציבים הנדרשים למימושה'' ?? אולי בגלל שהשר שיטרית לא נוסע באוטובוס, בתוכנית של עמנואל רוזן, הוא ניסה להתחמק ממתן תקציב של כמה מיליונים לשם הנהגת חגורות בטיחות חובה באוטובוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מישהו יודע מה הפתרון שמציעים?
ל"ת
ירון,
07/02/05 11:10
|
|
 |
1.
טחינת קש
א,
07/02/05 10:55
|
אולי במקום כל עשיית הרוח בצורת החתמות, הפגנות והשד יודע מה עוד, יתחילו פשוט לאכוף את החוק ? עברתי לפני שבועות אחדים חוויה מרגיזה בבית הדין לתעבורה וראיתי אילו עונשים מגוחכים מטילים על נהגים עבריינים - במיוחד כאלה שיש להם עבר מרשים. אילו היו מטילים עונשים רציניים ומוסיפים גם השבתת רכב, אין לי ספק שהיה חל מייד שיפור במצב. אילו היו ה''שוטרים'' מתחילים לרשום דוחות על עברות רציניות ולא על מכשיר כיבוי לא מלא במוניות, גם אז היה שיפור. אבל במדינת חלם ימשיכו להחתים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמשרד התחבורה יתעורר כבר.
ל"ת
מ-תת צר קלקלי,
ל-צר התחבולה,
07/02/05 12:23
|
|
 |
ששיטרית יתחיל כבר לעבוד!!!!
ל"ת
דרור,
07/02/05 18:33
|
|
 |
בתחבולות תעשה מלחמה.'' בת.דרכים
ל"ת
שר התחבולה.,
לא ''מהיר''מדי,
08/02/05 11:05
|
|