 |
186.
רק לא עוד שרץ קטן
אפרת,
מרכז,
08/02/05 15:21
|
מבית מדרשה של משפחת עמיר. לריסה, תחזרי לרוסיה, משוגעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
יגאל עמיר גרוע יותר מכל מחבל
יוד,
החלק השפוי,
08/02/05 15:07
|
למי שעוד לא הבין- יגאל עמיר מסוכן יותר מכל מחבל על פני האדמה. עמיר פגע בדמוקרטיה שלנו והכי גרוע- הוא הצליח לעצור, באלימות, תהליך לגיטימי אותו הובילה ממשלה נבחרת. חייבים להודות שהצלחתו קרתה בעיקר בגלל טפשוטה של של מפלגת העבודה ותאוות השלטון של שמעון פרס, שחשב שהלם הרצח יסייע לבחירתו לקדנציה שלמה- ובכך טעה ואיפשר את בחירת נתניהו. אסור לאפשר ליגאל עמיר לראות אור שמש מחוץ לכלא- למען הדמוקרטיה של כולנו ובכדי למנוע את רצח ראש הממשלה הבא!!! ברצח של רבין נרדמנו בשמירה. אסור לאפשר לעוד מקרה כזה לחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
צודקת בהחלט
ל"ת
אריאל,
08/02/05 14:15
|
|
 |
183.
דפקת לנו החיים. אותה לא תצליח
ל"ת
מתעב שרצים,
08/02/05 12:54
|
|
 |
182.
איך היא יכולה בכלל להשוות?
קול המצפון היהו,
08/02/05 11:48
|
יגאל עמיר ימ''ש,גרוע הרבה יותר מהמחבלים הכי גרועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
לעזור ליגאל
אבי,
בני ברק,
08/02/05 11:34
|
אני חושב שצריך להתחשב יותר ביגאל המסכן. רשויות הכלא צריכות לספק לו קצת קרם ידיים ועיתוני פורנו שיוכל להתייחד עם עצמו ! ברגע שהרשה לעצמו ליטול את חייו של אדם אחר, הוא למעשה נתן לגיטימציה לבטל את חייו שלו, כלומר, כלא ללא מגע עם אדם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
צודקת לחלוטין, רדיפה פוליטית !
ל"ת
אנונימי,
08/02/05 11:17
|
|
 |
179.
תגובה
שמוליק,
צפון,
08/02/05 11:13
|
לריסה אין אני חושב שצריך להשוות בין בעלך הנטעב לבין מחבלים פלסטינאים,וזה מפאת ''כבודם '' של המחבלים הפלסטיאים, מעשה הרצח שעשה אישך חמור פי כמה מאות מונים מזה של המחבלים,הוא העיז לרצוח ראש ממשלה יהודי מכהן ,שהוא בעצמו יהודי מאמין. אם היה קורא רצח כזה ע''י מחבל ערבי היינו יכולים באיזה שהוא מקום להבין זאת{לא לקבל}. אני מציע לך לבדוק שוב את האידיאולוגיה שלך ואולי תביני שאת מבקשת משוא למישהוא שבחיים לא יסלחו לו על מעשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
לריסה היא לא רעייתו ולא ארוסתו
עורב אפור,
מרכז,
08/02/05 10:58
|
אני לא מצליח להבין מדוע היא נחשבת לרעייתו או לארוסתו. לריסה היא בסך הכל נפש הזוייה ותו לא. לא מצליח להבין מדוע איפשרו לה לבקר אותו. היא לא בת משפחתו ואינה קרובתו. יש כאן מחדל חמור של רשויות הכלא. לו היו דואגים מראש להרחיק אותה ממנו - לא היה נגרם הנזק הזה מלחתחילה. זו חלמאות מדרגה ראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
רוצח ראש הממשלה ימות בכלא
ש.לוין,
08/02/05 10:01
|
אין נחמה אין כפרה אין סליחה האיש הזה שרצח את ראש ממשלת ישראל רמטכל הניצחון בן מוות הוא רק החוק במדינת ישראל מנע את הוצאתו להורג. הוא רצח כמעט את המדינה פגע באושיון השלטון והדמוקרטיה הוא גרוע מהמחבלים. הוא בא משלנו לקח את השלח ורצח את הדמוקרטיה במדינה. האיש הזה בן מוות סופו למות בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
צודקת.
ל"ת
יאן,
08/02/05 09:27
|
|
 |
צודק לחלוטין ! בן הגננת כמוהו
אריה,
08/02/05 10:13
|
צודקת לחלוטין. בן הגננת כמוהו ככל רוצח ולכל רוצח מגיעים אותם תנאים: חדר של 2X2 עם שירותים ומקלחת, ואוכל ובגדים. שום דבר אחר ובטח ובטח לא זכויות אזרח (זכות לבחור? אלוהים !)ולא זכויות לבלבל את המוח לאזרחים הישרים ולבתי המשפט. ואת צודקת לחלוטין. לא רק על בן הגננת יש להחיל את הדין הזה אלא על כל רוצח באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
לשחרר אותו לשטחי הרשות!
ל"ת
יש פתרון,
08/02/05 05:41
|
|
 |
174.
שירקב כמו השיניים של הטרמבולינ
שומר שבת,
08/02/05 04:10
|
אחרי שימות (ורצוי מהר) צריך לשרוף את הגופה שלא ישאר זכר ובשום אופן לא לקבור במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
she is right!!!
ל"ת
she is right!!!,
08/02/05 03:38
|
|
 |
and you are out of your mind
ל"ת
me,
08/02/05 10:05
|
|
 |
172.
רוצח שפל, עלוב ונבזה.
פרסי גאה,
08/02/05 00:38
|
אתה מניאק ובגללך נהרגו כל כך יהודים לחינם. אתה יותר גרוע מרב מחבלים ואני מבטיח לך שתירקב בכלא כל ימי חייך. ואת דוקטורית אומללה, תמשיכי לצרוך בטריות כל ימי חייך........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
tguva
g.w.b.,
07/02/05 23:54
|
the creep dedet heve even the gut's to stend face to face may he rot ina hell..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The hell is for dogs like you
ל"ת
He is already,
punished,
08/02/05 10:17
|
|
 |
170.
תומך ביגאל עמיר
המשכיל,
07/02/05 23:44
|
אני חושב שיגאל בחור חכם ועשה מעשה נבון בושה למדינה שמפלה בין אדם אמיץ ויהודי לבין מחבלים מזוועים עם דם על הידים צריך לתת לו להתייחד ולהביא עוד ילדים שילכו בדרכיי אביהם צריך לכבד את העוצמה הנחישות והאומץ של גברת טרימבובלר היפיפיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתשרף יחד אתו בגיהנום
ל"ת
חנה,
ראשל''צ,
08/02/05 10:44
|
|
 |
יפה?
ג'וני האדום,
תל-אביב הביר,
08/02/05 02:40
|
ייתכן ואתה צודק, אבל להגיד שהיא יפה זה כמו להתאהב בבטטה רכה. יפה? ג'זוס קרייסט, אתה ממש מגעיל אותי! יש לך טעם רע בבחורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
טעות!!!יגאל לא הרוצח
אורית,
07/02/05 23:28
|
יש לכם מושג כמה אנשים שהיו קשורים לרצח ''מתו''??? המאבטח שמת מתאונת דרכים ונקבר בחשאי... הרופאה שקיבלה את רבין מתה,עם בעלה מ''הרעלת גז'' לצערינו ולדאבונינו אף אחד לא צדיק,ויש הרבה רשעים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WOW not another word
ל"ת
read this!!!!!,
08/02/05 03:39
|
|
 |
168.
שיתחתנו כבר, דיייי.
עוד אחד,
07/02/05 23:16
|
יגאל אמיר הוא רוצח. לפי חוקי ישראל הוא קיבל את העונש המגיע לו. וצריך להתייחס אליו כמו לשאר רוצחים. וכל הסיפור הזה עם החתונה - סתם טמטום. אגב היא צודקת - אף אחד לא אמר להם לא. רק מנסים למשוך זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
תעופי לנו מהחיים!!!
רוני,
ב''ש,
07/02/05 22:54
|
לריסה:קחי את עצמך ועופי מהמדינה. יגאל עמיר הוא חלאה שלא מגיע לה אפילו לנשום!!! הכלב הזה הרג את רבין הגדול.אלמלא הרצח המתועב שביצע חברך המסריח ,היינו היום במקום אחר והיו נחסכים קרבנות רבים.אז שבי בשקט או שתסתלקי מהמדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
rabins blood is no batter
nancy,
07/02/05 22:53
|
i think she is right, why let killers go free and not yegeal amir ??? so what is the differnce ? just because he was rabin?what about kids that got killed by these murderers why shouls they be free? this is nuts crazy i am not for amir but justace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
את יגאל צריך להרוג,לא לדאוג לו
ל"ת
רוני,
07/02/05 22:20
|
|
 |
same to you....
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:06
|
|
 |
164.
מי יתן ותתיחדו בגיהנום
יאיר,
ב''ש,
07/02/05 21:39
|
עד סוף ימי היקום אתם ובני בתיכם וכל חבריכם ואוהביכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
same to you..
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:06
|
|
 |
עם קרבנות אלטלנה.
ל"ת
נירית,
07/02/05 22:26
|
|
 |
163.
את יותר מכוערת מג. יפית !!!
ל"ת
מבין ביופי,
07/02/05 21:23
|
|
 |
162.
לריסה ! תקני הרבה בטריות !
ל"ת
ויבי,
07/02/05 21:22
|
|
 |
161.
מפגרת ...
לריסה,
07/02/05 20:44
|
את לא מבינה שנישאת לרוצח של איש שרצה בשלום? אסור שיהיו לאנשים כמוכם צאצאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you ugly
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:05
|
|
 |
אבל היא דוקטור ואת סתם פריחה
ל"ת
הפילוסוף,
07/02/05 21:25
|
|
 |
אתה יצור נאלח.
ל"ת
לנה,
08/02/05 00:34
|
|
 |
נו,אז היא דוקטור,big deal!
פריחיניו,
07/02/05 22:01
|
|
 |
''נו, אז היא דוקטור''
ל"ת
נו, אז אתה,
טמבל BIGDEAL,
07/02/05 22:40
|
|
 |
160.
משחררים מחבלים ואת.........
צברי אחד מהעם,
07/02/05 20:34
|
ג'ונתן פולארד ''שוכחים''!! אחד מהבודדים אשר תרמו את חייהם למדינת ישראל והעם היהודי!!
מזה 20 שנה, ממשלות ישראל מימין ומשמאל, נותנות ''יד'' להמשך ''החזקתו'' של גונתן פולארד המסכן, בכלא האמריקני!!
עכשיו הוא הזמן המתאים ביותר ''ללחוץ'' על ממשלת ארה*ב למען שיחרורו של ג'ונתן!!
כולי תקווה שמסר זה יגיע גם לקברניטי מדינת ישראל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
חייבים לשכוח אותו בחור שחור.
ל"ת
oubliette,
07/02/05 20:32
|
|
 |
yes blonde
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:05
|
|
 |
158.
הוא הצליח להתנשק איתך,לא מספיק
ל"ת
?????,
07/02/05 20:22
|
|
 |
157.
שיגאל המגעיל יישאר בחור
חבצלת,
07/02/05 20:11
|
שהכין לעצמו! מה חשב האידיוט? שלא ירקב בכלא לאחר רצח ראש ממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
WHAT RIGHTS IS SHE SPEAKING
ל"ת
ABOUT?,
POLAR BEAR,
07/02/05 19:29
|
|
 |
155.
מכוערת
בא לי להקיא,
07/02/05 19:29
|
היחיד שרוצה אותך הוא שרץ מתועב, סתום מוח ! בא לי להקיא ממך יה מכוערת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
have u looked in the mirror la
Joe,
08/02/05 02:04
|
|
 |
154.
לריסה הודעה חשובה עבורך
הרבנית,
נוהעמלהרצליה,
07/02/05 19:27
|
גב' לריסה, אם את חושבת שיגאל עמיר הוא כמו המחבלים - אז איך את מתחתנת איתו??????????את רוצה שליגאל יהיו אותם זכויות כמו למחבלים , אבל שכחת דבר אחד - שהמחבלים, ימח שימם, רצחו אנשים שלא מבני עמם - חוץ ממקרים יוצאי דופן - ויגאל - ששמו וזרעו יכחדו לעולמים - רצח יהודי מבן עמו - ועוד איזה יהודי - אישיות כמו רביןץ יגאל אהובך היקר לא מגיע לצפורן הקטנה של רבין ז'ל - יגאל זהו סתם חלאת אדם - שחבל שה' יצר שטנים שכמוהו. כ לריסה היקרה, כנראה שגם את בת שטן, יה בת בליעל שכמוך.מהשמיים תבוא עליכם קללה ושתדבקו בקדחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
להוציא אותו להורג
אורן,
07/02/05 19:24
|
רוצחים שפלים צריך להוציא להורג. זה היה חוסך מאיתנו את כל הברברת הזאת ומונע מהרוצח השפל עמיר להמשיך לעשות את תורתו האפלה מבין כותלי בית הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
''רוצח שפל''
מתי,
מרכז,
07/02/05 19:22
|
מי את שתטיפי לנו מוסר ותנסי לנגן על מיתרי הרגש, את בחרת לחבור לאדם ששם עצמו מעל לחברה יצא בשליחות ''אלוהית'' לרצוח שר וגדול בישראל...איש זה לא ראוי שיהא לו צאצא זכר וזרע בישראל ''איש מרעים הוא וקללה תרבוץ לפיתחו כל ימיו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
יגאל עמיר יותר גרוע ממחבלים
אלמונית,
הרצליה,
07/02/05 19:17
|
המחבלים רצחו לא מבני דתם. יגאל עמיר היה יהודי דתי שרצח מבן עמו יהודי. את חלאת האדם הזה אסור לשחרר בשום אופן. בכלל למה נותנים ללריסה במה לדבר ולפתוח את הפה. לפי דעתי היא יכולה להרקב יחד איתוץ אם לריסה מסוגלת להסתכל ולשכב עם רוצח שכזה - כנראה שגם היא שטן ולא בן אדם עם רגשות אנושיים. הלוואי ויחוקקו חוק דין מוות - ויתלו את יגאל עמיר בעינויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשר! כשר?! , כשר????
כשרה למהדרין,
08/02/05 01:11
|
מה הקשרררררררררררררר? למען השם, האם בגלל ש''המחבלים רצחו לא מבני דתם'' זה הופך את מעשיהם ל''פחות'' מרצח? זה מכשיר את השרצים השטניים? אתם דפוקים בראש אבל טוטאלית!!!! רק שומעים יגאל עמיר , ומתחילים לחשוב מהאוזניים ולדבר מהתחת!!! כמה תגובות של קישקושים עלו פה שזה לא יאומן! מישהו פה הגיב עניינית לטענותיה? מישהו פה ענה תשובה איכותית ברמה המשפטית? שאלוהים ישמור אותנו, אם התגובות כאן הינן חתך מייצג של אורח החשיבה של העם אז לא פלא שאנחנו נראים ככה. מכל הבחינות!! ולגופו של עניין: רצח זה רצח!!!! ויסלחו לי כל אוהבי רבין שעשו ממנו אליל לאחר מותו, אבל הוא אדם ככל האנשים וזה שהוא ראש ממשלה , לא עושה את רציחתו יותר /או /פחות בלתי נסבל מכל רצח נתעב אחר. נ-ק-ו-ד-ה!!!! רצחו אדם !!!!!! שכיהן באותו זמן בתפקיד ראש הממשלה!!! לא פחות מזה אבל גם לא יותר!!!!! כמו שרצחו את השופט אזר, גם שם נרצח אדם!!!!! שכיהן באותו הזמן כשופט בביהמ''ש. כמו שרצחו הרבה נשים/אנשים לצערינו, שכל אחד מהם מילא תפקיד מסויים. בקיצור, רצח זה רצח, ולא משנה מי הנרצח!!!!רצח זה פשע!! , אבל למזער את פשעי המחבלים יימח שמם, מול פשעו ש/ל עמיר , זה פשע לא פחות חמור ואף יותר. ואם כבר ''מדרגים'' פה פשעים , ומחלקים פה ''ציונים '',( אללא יוסתור) מי פושע יותר , המחבלים או עמיר, אז, הלוווווווווו , צר לי להיות קטנונית , אבל במתמטיקה המחרידה הזו שפצחתם בה , להזכירכם , המחבלים הרגו הרבה יהודים , ושאיפתם הייתה לקחת איתם כמה שיותר ,שלא נדע, אבל עמיר סימן אחד ולקח רק אותו. צר לי על הניסוח היבש והמתמטיקה המזעזעת , אבל אתם התחלתם אז , מגיע לכם!!!!!!! כל הרוצחים צריכים לעמוד לדין, בקנה מידה ובסטנדרטים זהים!!!!! המשפט הפלילי עוד לא חולק לפי תתי סעיפים המיוחדים ל''יגאל עמיר'' או ל ''רוצחו של רוה''מ '' עד כמה שידוע לי. אז איך אומרים? מדינת חוק, או לא? כנראה שלא!!! החוק טוב רק כשהוא מתאים לכם!!! צבועים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת לחלוטין. לכל רוצח צריך ז
אריה,
08/02/05 09:16
|
צודקת לחלוטין. לכל רוצח מגיעים אותם תנאים: חדר של 2X2 עם שירותים ומקלחת, ואוכל ובגדים. שום דבר אחר ובטח ובטח לא זכויות אזרח (זכות לבחור? אלוהים !)ולא זכויות לבלבל את המוח לאזרחים הישרים ולבתי המשפט. ואת צודקת לחלוטין. לא רק על בן הגננת יש להחיל את הדין הזה אלא על כל רוצח באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכורת - לאריה
מזכיר,
08/02/05 10:05
|
לאסירים לא היתה זכות בחירה במדינת ישראל עד שהליכוד עלה לשלטון. ואז הם נתנו לאסירים לבחור כי ברור שרוב האסירים מצביעים ליכוד או כהנא. במדינה נורמלית לאסיר אין זכות בחירה. זה חלק מהזכויות שנשללות ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי. עלינו להודות על כך
אריה,
08/02/05 12:25
|
עלינו להודות על כך שלא קבעו בחוק ( בינתיים...)שאזרח שאין לו רישום פלילי לא יהיה רשאי לבחור ולהיבחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
צריך לחוקק עונש מוות
שכנה,
של יגאל עמיר,
07/02/05 19:13
|
חבל שבעמנו אין עונש מוות. ליגאל עמיר מגיע עונש מוות בתליה. הוא יותר גרוע מאייכמן ומהיטלר. צריך להכחיד אותו, צריך להכחיד את זרעו, ושלא יהיה לו זכר בעולמנו. חבל שהוא נולד בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
עצוב
שלו,
07/02/05 19:09
|
עצוב לדעת שמה שנראה היום כבדיחה יהפך למציאות בתוך עשור או שתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
מטורפת .
שש,
07/02/05 19:04
|
החלאה הזאת תשב בבית סוהר עד יומו האחרון. ותפסיקי להטריד אותנו עם גחמותייך. המנוול גרוע מגדול שונאי ישראל והוא ימק בכלא .אין לשחררו ואין לתת במה למטורפת הזאת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
same to you..
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:03
|
|
 |
WHY
YASSIN,
07/02/05 19:16
|
|
 |
147.
זה כבר חצי יום למעלה.ופולארד..
רוני,
07/02/05 19:04
|
מדוע נושא יגאל עמיר מקבל חצי יום בעמוד הראשי ואילו פולארד מקבל מבזקון קטן? איכסא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
שישכח עד סוף ימיו
jose,
north,
07/02/05 19:02
|
אין השוואה בין רוצח רבין לכל מחבל . יגאל עמיר הוא אחד מאלו שקטעו את המשך תהליך השלום ובעקיפין גרמו לאנטיפדה ''אל אקסה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
תשמעי גברת רוטווילר
שטולץ,
07/02/05 19:00
|
|
 |
144.
על מה היא מדברת??
אני המומה,
07/02/05 19:00
|
על איזה זכויות היא מדברת?? במדינה נורמלית הרוצח השפל הזה היה כבר מזמן במקום המתאים לו, בגיהנום ! הוא לא רק רצח ראש ממשלה בישראל, אלא גם את כל קורבנות האלימות שפרצה מאז בינינו לבין הערבים ! אנשים תתעוררו, שכחתם כבר מה קרה כאן ב-4.11.95??? האיש הזה צריך להיות מאחורי הסורגים עד אחרון ימיו, ולא מגיע ות לו זכויות כלשהן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
תכנסו
אני,
07/02/05 18:59
|
גם הוא התעלם מזכותו האלמנטרית של רבין לחיות! תפסיקו להזכיר את הרוצח הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
בחיים לא נשכח- את רוצח רה''מ
מיכל,
07/02/05 18:48
|
הלוואי ואפשר היה לשכוח, אבל איך אפשר לשכוח רוצח שרצח את רבין. לא נשכח, ולא נסלח ובטח ובטח לא נתגמל אותו. גם ככה יש לו תנאים מעל ומעבר מה שמגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHO CARES??
YASSIN,
07/02/05 19:19
|
|
 |
תזכיר לי רק איך קראו לו?
ל"ת
נילי,
07/02/05 19:02
|
|
 |
קראו לו רבין
ל"ת
מה שלא רוצים,
לא זוכרים,
08/02/05 00:14
|
|
 |
קוראים אותו שרגא.
ל"ת
גאון,
07/02/05 22:09
|
|
 |
141.
טעות של מאבטח
דן,
תל אביב,
07/02/05 18:47
|
|
 |
You are right 100%
ל"ת
ruby,
us,
07/02/05 19:05
|
|
 |
סרק! סרק!
ל"ת
שמפניה,
רוני קמפלר,
07/02/05 19:02
|
|
 |
140.
רוצח
Doris Jerusalem,
Chicago,
07/02/05 18:46
|
Arabs are our enemies; they fight Trinboler's Igal Amir is a murderer. He is the ugliest person ever possible
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shut up...
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:03
|
|
 |
139.
עוד מעט תבקשי גם חניננה
אזרח מודאג,
07/02/05 18:42
|
אולי אינך מבינה עם מי את רוצה לחיות אבל ידידך עמיר ישאר בכלא עד אחרית ימיו הוא אינו מחבל סתם הוא רוצח ראש ממשלה בישראל וחבל שלו קיבל עונש מוות ובית הוריו לא נהרס כמו בתיהם של המחבלים כי משם יצאה הצרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
במרץ 1969 נשפט סירחן סירחן
Yossi V,
07/02/05 18:31
|
רוצח רוברט קנדי, למאסר עולם. מאז לא הוזכר שמו בתקשורת האמריקאית אפילו פעם אחת, ו-12 הפעמים שביקש לקצר את עונשו לא הובאו לידיעת הציבור.
כל אמריקאי יודע מי היה רוברט קנדי, בודדים יודעים מי הוא סירחאן סירחאן. שמו נמחק מתודעת הציבור.
אצלנו לעומת זאת הופך להיות רוצח המנהיג פופולרי יותר מהמנהיג עצמו ומקבל את סימפטיית הציבור המעוות בנאורתו. העיתונות נותנת לו במה כמו שמקבלים מלכים ונסיכים במדינות העולם. ישראל מאדירה את הפשע והפושעים. מקוללת הוצאת הספרים שבצע כסף יסנוור את עיניה.
מאז רצח יצחק רבין הועלה שמו של הרוצח יותר פעמים משמו של רבין. אכן, אור לגויים
תגובה זו פורסמה ותפורסם על ידי, כל אימת ששמו של הרוצח תועלה מעל דפי העיתון, ובתקווה שיום אחד יופנם תוכנה בראשי הכותבים והקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען הדיוק
יונה,
07/02/05 23:28
|
רוברט קנדי נרצח ע''י סירחאן סירחאן ב- 5 ביוני 1968 ובקרוב הוא עומד להשתחרר. ובאשר לזכויות האסיר אין למנוע אותן ממנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה ה''מידע'' הזה על סירחן?
J.R,
08/02/05 10:20
|
סירחן אינו עומד להשתחרר ולעולם לא ישתחרר. מעניין מאיפה הקרצת את ה''אינפורמציה'' הזאת. אבל יפה שאתה מזדהה גם עם רוצחו של קנדי. בטוח שיש לך כפה וזקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפסיכי שמגיב בשמי
Yossi V,
07/02/05 22:40
|
למשל כמו אלו שלמטה, או לאחרונה תחת כתבות אחרות, או ציטוטים מתגובותי מלפני שנים: 1. לא כתבתי אותן. 2. אני בכלל גם לא מבין את משמעותן. 3. הרמה שלהן נמוכה מדי לטעמי בבונים קופים ימנים מכפישים, כל מי שמכיר את סגנון כתבתי יודע להבחין. 4. הקללות וניבולי הפה של אבי אקוודור הבבון כלפי מיותרות ומייצגות דביליות ותחת אדום. 5 בכלל לא איכפת לי מה אנשים כותבים בשמי. איכפת לי רק מה אני כותב בשם עצמי. 6. ותיקון קל לאבי אקוודור: אומרים איפה אדוורדו, למה הוא לא כותב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את תגובה מספר 138 אתה כתבת
מישהיא,
08/02/05 04:55
|
או מישהוא אחר ?
היא תגובה מצויינת. מציאותית, שפוייה ומעודד לדעת שיש עוד נורמלים במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
walla,walla,כל פעם תוצאי את
מיחזור,
07/02/05 22:11
|
|
 |
מילים כדורבנות
אבנר,
07/02/05 18:58
|
טוב שמדי פעם קם מישהו כמוך ומאיר מעט את האפלה התרבותית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא חושב שאתה צודק
צבי,
הרצליה,
07/02/05 18:52
|
ואם אני לא טועה, סירחאן בישרה סירחאן עומד להשתחרר מהכלא כבר בשנה הבאה. אלוהים עדי ש נסיתי לא פעם להגיב לדברים, אך מסתבר שמישהו במערכת לא מפרסם אותם רק בגלל שהוא לא סובל את דעתי, ולכן אני אעשה זאת כאן. מה שאני מנסה להגיד זה שרוצח זה רוצח זה רוצח זה רוצח, ואין שום הבדל בין מי שיורה בראשה של ילדה קטנה לבין מי שירה ברבין שניהם צריכים לשאת בעונש ואם חוננים את האחד, צריך יהיה בסופו של דבר לחון גם את האחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
She is right, and it's a shame
aeromm,
Jerusalem,
07/02/05 18:30
|
While terrorists,including murderers, are being released, without the Israeli government asking for Pollard's release in return,Amir's basic human rights are violated.This is disgusting
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to discribe the creature that
גועל נפש!!,
08/02/05 02:32
|
murdered a wonderful soal, (not to talk about the great man and the leader Rabin was) and those who dare to seek for his (it's-to be precise) ''rights'' but moreover (while speaking of the ''disgusting '' term it amazes me that some of those who provoked for monthes and braught to that somewhat expected murder are still in our goverment!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להכניס אותה לתא שלו, זה העונש
אהד,
ירושלים,
07/02/05 18:39
|
|
 |
גדול! lol
ל"ת
LOL,
07/02/05 22:31
|
|
 |
136.
חוק יגאל מאיתנו עמיר
אחד שנמאס לו,
07/02/05 18:24
|
האם ניתן לחוקק חוק בכדי להוציא את יגאל עמיר למוות ולגאול אותנו מעונשו של זה ? האם יש חבר כנסת שירים את הכפפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agreed - should be excuted
ל"ת
Menachem,
07/02/05 18:56
|
|
 |
135.
צבועים!!!! היא צודקת!!!!!
ל"ת
מצביע מרץ,
07/02/05 18:20
|
|
 |
134.
לגיהנום את והכלב הזה
ל"ת
ארמה,
07/02/05 18:18
|
|
 |
shut up...
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:02
|
|
 |
133.
מדוע להזכיר את חלאת המין
לא מבין,
07/02/05 18:18
|
עשרות שנים נירקב רוצחו של רוברט קנדי בכלא בארה''ב ושם ישב עד יום מותו,בלי שאיש בתקשורת האמרקאית מזכיר אפילו את שמו. אתר nrg נותן במה לחלאה ששמה יגאל עמיר ימ''ש במקום להתעלם ממנו לחלוטין ולתת לו להרקב בכלא עד יומו האחרון עלי אדמה. מניעיי מערכת האתר לפירסום כתבות על רוצח ארור שכמותו בלתי מובנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shut up...
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:02
|
|
 |
132.
מה שטוב לערבים טוב לשמאלנים...
ממשלת השמאל,
והערבים,
07/02/05 18:15
|
בשביל ממשלת השמאל והערבים רוצחי ילדים הם-לוחמי חופש. גיבורי הערבים - הם גיבורי השמאל. כך שהם לא יכולים להתיחס במידה שווה בין לוחםמי החופש הערבים ובין רוצח יהודי. דם של שמאלן אחד יקר יותר מדם של אלפי ילדים.
כאלה הם השמאלנים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
עמיר , מחבל עם דם על הידיים!
יהודי תמים,
07/02/05 18:10
|
|
 |
130.
שתרקבי יחד איתו בכלא
ל"ת
שי,
07/02/05 18:08
|
|
 |
same to you
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:02
|
|
 |
129.
רוצים לשחרר את רוצחי זאבי
ל"ת
בן,
07/02/05 18:07
|
|
 |
128.
חשיפה מסוכנת
אבי,
מרכז,
07/02/05 18:04
|
למה העיתונאים נותנים במה למי שלא צריך . אם כבר מדברים על חופש הביטוי לא מגיע שישמעו אותו או מה הוא חושב או מה שיש לו לומר כי זה לא מעניין אותנו הגוש השפוי . שירקב עד יום מותו בכלא כי זה מה שמגיע לאדם כזה שלקח חיים של אדם אחר. אין מה להשוות בין המחיר שאנחנו משלמים בגלל שאין שלום לבין מה שנרוויח אם יהיה שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שאתה שייך לגוש השפוי?
צבי,
ערד,
07/02/05 18:19
|
רק ''לגוש'' שלך מותר להתבטא? טיפש לא למדתם דבר וחצי דבר מהמהלכים שהובילו את הרוצח לעשות את מה שעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, רק לשמאלנים מגיעה במה.
ל"ת
איך שכחתי,
07/02/05 18:09
|
|
 |
127.
עליי כרטיס בכיוון אחד
מאיר,
07/02/05 18:03
|
|
 |
126.
י.עמיר גרוע מהמחבלים.נזקו חמור
ל"ת
שיירקב בכלא.,
כ.הרס מדינה.,
07/02/05 18:00
|
|
 |
yehh yehh yeh
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:01
|
|
 |
תגיד זה לאב של ילדה מדולפינרים
ל"ת
איך לך בושה !,
07/02/05 18:33
|
|
 |
גם הבריטים קרעו לנו מחבלים
ל"ת
דוב,
07/02/05 18:13
|
|
 |
ובריטים רצחו מיליונים בהודו
ל"ת
תסתום, דפוק!,
07/02/05 18:31
|
|
 |
125.
הזכויות שלכם להירקב בכלא
ל"ת
הדס,
07/02/05 18:00
|
|
 |
124.
למה שיחררו את אודי אדיב??
ל"ת
התוהה,
07/02/05 17:58
|
|
 |
123.
שירקב בכלא
noah,
usa,
07/02/05 17:57
|
לחלאה הזו לא מגיע כלום. שינמק במקום שהוא נמצא. וכמו שאמרו קודמי - יש להפסיק לתת להם במה והזדמנות להשמיע קול. אין שום צורך בכךץ הוא מעורר תרעומת בציבור ויש לנו מספיק גם בלעדי הזכרת שמו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארי באמריקה ואל תטיפי לנו.
ל"ת
סימה,
07/02/05 18:09
|
|
 |
hi sima. what is your problem
ל"ת
rona,
u.s.a,
08/02/05 01:36
|
|
 |
122.
הנבלה ואישתו יכולים להירקב
ל"ת
שפוי,
07/02/05 17:55
|
|
 |
shut up...
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:01
|
|
 |
121.
תמימות של לריסה
יצחק רביב,
רעננה,
07/02/05 17:54
|
את מדברת על יגאל עמיר? מה עם פולארד? מה עם מרגלית הר-שפי? מה עם אלה שלא רצחו ראש ממשלה ונרדפו או נשכחו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם המסיתים והמתסיסים ששלהבו
זוכרים ולא נשכח,
08/02/05 02:44
|
את ההמון הימני המתלהם מעל במות? מה עם נושאי ארונות קבורה בתהלוכות התססה? ע''י מי לובתה השנאה משך חודשים רבים כלפי רבין? גם הבטחון העצמי והזחיחות הקבועה על הפנים המחייכות (עד לימינו אלה) לא תצליח להשכיח את מי שיצר את היצור הנתעב הזה. המחוללים, הפרנקנשטיינים של ניצורים המוזנים משנאה, צריכים היו (לפחות) להנות מחברתו של היצור-בן טיפוחיהם בכלא עד סוף ימיהם. אבל מה בפועל? רצחו וירשו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשמאלנים לא הסיתו?
מעוצבן,
08/02/05 12:16
|
בטח שכן אבל הם שמאלנים והם מעל החוק אצל השמאלנים זה הולך ככה : החלטה שמאלנית אח''כ אינטרסים אח''כ החוק אח''כ אלוקים ואח''כ הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לא נשכח
גילגל,
07/02/05 17:54
|
כל הרעיון זה לא לשכוח ולהמשיך לרדוף אותו עד סוף ימיו.
בסוף ננצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנצחו את מי?? חחח............
ל"ת
סמפוקל,
07/02/05 18:10
|
|
 |
119.
מבחיל לקרוא את כל התגובות כאן
ענת,
07/02/05 17:53
|
ולא משנה מה הנושא. כל צחנה יוצאת מעמקי החלק האפל של האישיות של חלק גדול מהמגיבים פה. כמו הכל של פבלוב - רק תזכיר את השם ''יגאל עמיר'' , וכבר השמאל מתנפל , כאילו מחלקים כרטיסים בחינם למופע של גפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תגובתך הפבלובית!!
עופר,
08/02/05 02:50
|
אוי לנו מבעלי הזכרון הסילקטיבי הקצר (והנוח כל-כך להשכיח מה הביא למה, או נכון יותר, מי הביא למה)! אכן-איטרת שמאל שכמוך - מ ב ח י ל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממה את מתפלאת בדיוק?
זה השמאל,
וזו דרכו,
07/02/05 21:46
|
וכשהם סותמים את הפה, הם לא מעוררים בחילה, הצבועים האלה? בכלל בלי קשר ליגאל עמיר, הסטנדרט הכפול של השמאל בארץ זה אחד הדברים הכי מעוררי בוז שקיימים, בייחוד כשזה מופיע אצל אנשים שברוב קני המידה האחרים הם בד''כ די בסדר. תעלומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלב בניסוי של פבלוב
סנדרה,
ראשון,
07/02/05 18:40
|
|
 |
נו - אז תקיאי על עצמך.
כלב בן יפונה,
(בכוח),
07/02/05 18:11
|
מה את עושה פה בהופעה של גפן?
האם הפוסל כלבתי, במומו שוב פוסל?
לרענן את זכרונך ,השמאל לא מתנפל, זה הימין שיורה, הורג ואז זועק את זעקת הקוזאק הנגזל.
צאי דיבוק, צאי מהשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק שמאל גם אני!!
אבנר,
חיפה,
07/02/05 18:05
|
ימני מבטן ומלידה!! מאחל יעמיר שיירקב אבל לאט לאט, והמכוערת הזאת שתהיה מושא חלומותיו האירוטיים עד כלות הסבון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
למה את חושבת שזה מעניין אותנו
מתילדה,
07/02/05 17:49
|
ממש לא מעניין אותנו מה את חושבת זה א וב למה את חושבת שלבעלך הדוחה מגיעה איזו זכות, אדם שלוקח חיים של אדם אחר אין לו שום זכות ביקום הזה...אז כדאי שתרדי מהר מהעץ שעלית עליו ולכי לישון אנחנו לא רוצים לשמוע אותך, ביכלל!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין כשלסמיר קונטאר ימח שמו
יכעי,
08/02/05 12:22
|
שהרג משפחה בישראל במו ידיו (להזכירך ירה באבא ובילדה אחת ולילדה השנייה רוצץ את הגולגולת והן היו בנות ארבע ושנתיים ) זה לא הפריע לאף אחד שהוא התחתן פעמיים כשהיה בכלא ושלפעמים אפילו חושבים לשחרר אותו זה לא מקומם אף אחד ואתם עם המוסר הכפול שלכם לא מפסיקים לצרוח רצח הוא רצח אז אולי תיישמו קצת את מה שאתם אומרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר בשם כולם
ל"ת
הפעם היא צודקת,
07/02/05 18:34
|
|
 |
117.
להכחיד את הגנים של יגאל עמיר
גלזמן,
חיפה,
07/02/05 17:49
|
מה את מבלבלת את המוח . ? צריך לא לאפשר לו להתיחד אלא עם הסבון . אסור לאפשר לגנים הפגומים שלו להפיץ את עצמם ולהתרבות . ישר כוח לשרות בתי הסוהר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shut up...
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:01
|
|
 |
קשור במקרה לליהי גלזמן
ל"ת
חובבת האדם,
הידועה?,
07/02/05 22:05
|
|
 |
116.
יגאל מדליק אתכם סמולנים קטנים?
שימי המדליק,
07/02/05 17:47
|
|
 |
115.
תפסיקו לתת להם במה!
קול ההגיון,
מרכז,
07/02/05 17:44
|
יגאל עמיר צריך להירקב בכלא יחד עם הרוצחים הכי גרועים שיש. נמאס כבר לדון בכל כלי התקשורת בשטויות שלו ושל טרימבולטר. לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מעניין אותי אם הם התנשקו או לא. הוא נבלה שרצח ראש ממשלה ודרדר את המדינה ל10 שנים של מהומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לכתוב יותר על הרוצח הזה
לימור,
להפסיק את הח,
07/02/05 17:58
|
בקצב המטורף הזה נשכח מיהו רבין ונזכור את הרוצח הנתעב הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול ה''הגיון''...
מטומטם שמאלני.,
07/02/05 17:51
|
|
 |
114.
לא נשכח ולא נסלח לא תנאים ולא
נורית,
מרכז,
07/02/05 17:44
|
כלום. דינו של הרוצח להינמק בכלא. לא להעמיד צאצאים עד דור שביעי אולי יותר לא להקים בית או משפחה כי אין מחילה לפשע שלו. ואת, לאריסה, אם את רוצה משפחה וילדים, כדאי להחליף את מושא האהבה שלך. אין מחילה לרוצח הזה הוא גרוע מכל מחבל עם דם על הידים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל הרוצח וטרינוופלוצרית.
סביח,
07/02/05 17:53
|
|
 |
לא להעמיד צאצאים עד דור שביעי?
Stupid,
07/02/05 17:49
|
Typical leftists.
Listen, stupid, if you cannot have offsprings, then there will not be a next generation...
How can you say: ''to the seventh generation''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנינה טיפוסית של שמאלן
ל"ת
סתם קורא,
07/02/05 22:38
|
|
 |
גם לא את אלטלנה!
ל"ת
סטבסקי,
07/02/05 17:48
|
|
 |
113.
ואלה קוראים לעצמם נאורים?!
היא צודקת בהחלט,
07/02/05 17:43
|
חחחח... קראתי תגובות ונדהמתי, חוץ משנאה וצעקות אין שום דבר. בתור ימני שבטוח שאין לשחרר את אמיר מכלא ובטח ובטח שאסור אפילו לחשוב על שיחרורם של מחבלים אני חייב לומר לכל אלה שמאיימים ללריסה או סתם מלכלכים מבלי שום יכולת להסביר ולבסס את העמדה שלהם, פשוט אין לכם מה לומר ! כל בן אדם חושב ומביט במה שקורא מבין שמחבלים הללו הם לא פחות מסוכנים לציבור ולא יותר ''טובים'' מיגעל אמיר ובזה גברת לריסה צודקת ב100%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא כשומרי החוק, אתה אדם נאור
אריק123,
07/02/05 17:59
|
הרי יש לנו עסק בישראל עם קציני צה''ל שאונסים ומסתובבים חופשי (יצחק מורדכאי למשל) עם אל''מ סוחר סמים שהוחלף עם רוצחים והוא חופשי...ואכן אנו דומים יותר ויותר לכל אותן המדינות שמרבית אזרחי ישראל באו מהן וחונכו בהן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
!Wake up Larrisa
Anat,
USA,
07/02/05 17:41
|
Yigal Amir killed a Jew!!! He should stay in prison for the rest of his life. It is time for you to realize that there is no future for the two of you. None......................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
טרימבובלר,תגידי תודה
טרמפולינה,
07/02/05 17:40
|
שיגאל''צ'וק לא קיבל עונש מוות בתליה. הוא לא רק הרג ראש ממשלה,הוא הרס את סיכויי השלום והרס את המדינה. חוץ מזה ,בובה,אם הוא לא היה אסיר,הוא לא היה פוזל לשנייה לכיוונך. אין לו ברירה,הוא צריך להסתפק בזקנונת עם ילדים שבאה מדי פעם להתגופף איתו. חוץ מזה,שיחלום על מין ויילך למקווה אם חס וחלילה הוא חוטה בקרי לילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא דוקטור ואת סתם פריחה.
הפילוסוף,
07/02/05 17:46
|
|
 |
נכון והוא גם יורה יותר טוב ממך
השרברב,
07/02/05 18:18
|
ועוד משהו, העברית שלו מצוינת, כולנו שמענו אותו צועק ''סרק'',''סרק'', ממש בלי מבטא!
ובבית המשפט... כולנו חזינו בפלא -ממש אלתרמן!
היא אמנם פריחה (או ילדה) - אבל אתה מאוהב ברוצח הראוי למוות בסקילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרברבון, זה מאד מקובל לשנוא
מי שיותר,
משכיל ממך,
07/02/05 22:37
|
אבל בטח תשמח לשמוע שאתה לא לבד. רוב השמאלנים בארץ לעניות דעתי הם אידיוטים שמנסים (לשווא) להסתיר את כסילותם ע''י האחזות מעוררת רחמים במה שהם תופסים כסממנים של השכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
Ygal Amir
Avigdor,
South Africa,
07/02/05 17:36
|
This person has done the worst possible crime that is unjustifiable. He has lost his rights and he should live out his days in prison
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הגיע הזמן לסתום להם את הפה...
ל"ת
די,
07/02/05 17:32
|
|
 |
you shut your face too..
ל"ת
Joe,
08/02/05 02:00
|
|
 |
איזו גישה דמוקרטית...
M,
07/02/05 17:46
|
|
 |
108.
לא לשחרר רוצחים בשום תנאי.
בלי קשר לדת.,
07/02/05 17:31
|
|
 |
107.
מגוון דעות הוא חיובי
אהרון,
אילת,
07/02/05 17:24
|
כנראה לא למדנו שום דבר בשנים האחרונות , הרוצח מתוך הסתה, שנאה ,שכנוע פנימי בצדקת דרכו וכו....רצח אדם ,ראש ממשלה, מנהיג, מצביא דגול,צנוע וישר דרך, אשר משחר נעוריו הקדיש עצמו לארצו. ואתם [ע''פ שכתבם לעיל]כמו הרוצח בעצמו מלאים שנאה ,הסתה ,החוק לא כנר בדרככם ,מתוך בורות ,עיתים אני מזהה טמטום וקהות חושים ובטח אתם חושבים שמספיק שאתם שייכים למחנה פוליטי או קבוצה מסוימת אוטומטית אתם נאורים ,דעתנים וצודקים בכל דבר וענין. לדעתי, הסגנון הזה של השמצות וצרות אופקים, שם אתכם באותה קטיגוריה של אלה שאתם שונאים,אבל על ההר ממול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
אין יותר גרוע מיהודי שרוצח את
ענת,
07/02/05 17:22
|
|
 |
בטח שיש!
פעמיים קיטור,
יום שלישי,
07/02/05 17:36
|
|
 |
צא דיבוק
צא,
07/02/05 18:21
|
|
 |
אתה מתכוון לתל-אביב גם כן?
ל"ת
מקס,
07/02/05 18:59
|
|
 |
נכון! צריך לצאת מהשטחים מייד!
ל"ת
שפוי,
עין הוד,
07/02/05 18:44
|
|
 |
דיבוק של ממש חי בך!
ל"ת
תתעורר !,
07/02/05 18:35
|
|
 |
105.
יגאל אמיר גרוע מכל מחבל!
ל"ת
neo,
07/02/05 17:21
|
|
 |
וכמו כל מחבל צריך להשאר בכלא
ל"ת
אהרון,
07/02/05 18:08
|
|
 |
להפסיק להזכיר שמו של הרוצח הנת
ל"ת
לימור,
07/02/05 17:59
|
|
 |
104.
יש לכם את הזכות להתאבד ביחד
נורמלי,
בעולם הזה,
07/02/05 17:19
|
|
 |
103.
יגאל מחבל עם דם על הידיים
ל"ת
גיל אזולאי,
07/02/05 17:18
|
|
 |
102.
מאז הרצח רק רע בארץ הזו
ל"ת
שירקב בגיהנום!,
07/02/05 17:17
|
|
 |
השמאלנים האלה, פשוט לא יאמן
ל"ת
לפני זה,
הייתה חגיגה,
07/02/05 22:30
|
|
 |
יותר מוקדם, מאז 1993
ל"ת
אוסלו = אסון,
07/02/05 18:37
|
|
 |
ולפני זה היה גן עדן...חחח....
ל"ת
ימני זוכר את,
קו 36,
07/02/05 17:29
|
|
 |
101.
ימין -הורסי מדינת ישראל
יוסי,
אשדוד,
07/02/05 17:14
|
כקנאים בתקופת בית שני כך גם אנשי הימין הקיצוני היהודוחיאזבאלה, הם יביאו לחורבן בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
ל 85
Avi Ecuador,
07/02/05 17:11
|
זו שאלה של זמן לצערי השמאל דוחף את הימין לפינה ולהבין בצורה שונה את ההסטוריה מההסטוריה שהשמאל מבין. אם השמאל ינצח בגישתו ישראל פשוט תחדל, תחוסל, לא תתקיים ואז ישארו רק יהודים מהימין לא כעם, כדת בלבד לעוד 2000 שנם אולי. הם בטח לא יעשו מהשמאל גיבורים ולצערי יגאל עמיר יחשב על ידם לגיבור וקדוש אולי. דרך אגב; במהפכה הצרפתית רצחו ''שטנים'' את המלך, האצולה, ילדים ואלה נחשבים לאבות הדמוקרטיה... כך שאל תקדים את המאוחר בקשר לשטן. השמאל יביאו עוד להרבה שכול בעמנו ועם מנהיגות חלם זו הבטחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to 85. shut up you are not
ofra,
08/02/05 01:41
|
avi.e. cant you use your name. or baybe your name is tembel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוח של אלפקה.
תום,
ת''א,
07/02/05 17:41
|
יוון היא מקור הדמוקרטיה ואנגליה היא מקור הדמוקרטיה המודרנית. המהפכנים הצרפתים לא נחשבים בעיני אף היסטוריון (למעט קומץ מהפכנים קומוניסטים ומטורפים הפזורים בעולם) כאבות הדמוקרטיה הצרפתית, אלא רק למהפכנים אשר החליפו את השלטון המלוכני בשלטון קיסרי. דווקא המנהיגים ה''שמאלנים'' בהיסטוריה (אלו אשר הגיעו להידברות ואף לכניעה עם מעצמות גדולות וחזקות מהם)ה ם אשר שמרו בצורה היעילה ביותר על שלמות ארצם ותרבותם. פח הזבל של ההיסטוריה מלא בעמים שלא ידעו את מקומם ונמחקו מעל פני האדמה.
יעשה שלום, שלום עלינו ועל כל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוון היא לא מקור הדמוקרטיה
ל"ת
ספרטני,
07/02/05 17:55
|
|
 |
אתה קטנוני וטרחן.
תום,
07/02/05 18:25
|
לך אתה למד הדיוט (וחשוד באופן ברור גם כאידיוט) את כל ההיסטוריה ברבע עמוד.
תגיב לעניין קרצייה אנושית תפוחה שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tom. you are so so so smart
ל"ת
sam,
08/02/05 01:42
|
|
 |
99.
צודק, יגאל רוצח קטן לעומתם
ל"ת
המתרעמת לשחרור,
07/02/05 17:06
|
|
 |
98.
לכל המגיבים שמקללים
בתיה,
07/02/05 17:04
|
אתם צריכים להתבייש! אני מתעבת את הרצח של יהודי בידי יהודי אך כך לא מדברים,מתנהגים ומקללים הצביעות ממש חוגגת עם כל הצער אבל הגב' לריסה צודקת , יש חוק וגם אם הוא רצח יש לו עדיין זכויות בסיסיות , כן , אפילו להינשא למי שהוא רוצה ולהתייחד עימה. לא ראיתי או קראתי שאתם מקללים כך את הרוצחים השפלים שרצחו יהודים על לא עוול בכפם. מספיק עם הצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גב' בתיה תלכי להתחתן עם רוצח
ל"ת
אלמונית,
נוה עמל הרצל,
07/02/05 19:10
|
|
 |
לגברת בתיה
יורי,
07/02/05 17:51
|
אני ממש סקרן לדעת איך היית מגיבה לו השפל הזה היה רוצח את בעלך?האם גם אז היית טוענת שיש לו זכויות?לאדם כמוהו יש לשלול זכויות בצורה גורפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
שירקב בכלא
ל"ת
eee,
07/02/05 17:02
|
|
 |
96.
הלוואי שיירקב לנצח בתנאים מיני
איתי,
ת''א,
07/02/05 17:02
|
|
 |
Same to you...
ל"ת
Joe,
08/02/05 01:59
|
|
 |
95.
הדם של רבין לא יותר אדום
קורבן טרור,
07/02/05 16:57
|
אם משחררים רוצחים עם דם על הידיים, יש לשחרר גם את יגאל עמיר. נמאס מהמוסר הכפול של כל ה''יפים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר - מאסר עד מוות !
יפתח,
דרום,
07/02/05 17:08
|
מאסר עולם בא במקום עונש מוות. אין לאפשר לו להוליד צאצאים ואין לאפשר לו להנות, אפילו שבריר שניה. 1. מגיע לו עונש ! 2. חובה להרתיע אחרים. 3. הוצאת ה''גנים'' הרצחניים מקרב האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימח שמו וזכרו של הרוצח
ל"ת
לימור,
07/02/05 18:00
|
|
 |
''הוצאת גנים מהאנושות''...מעניין
ל"ת
תורת הגזע,
נירנברג,
07/02/05 17:31
|
|
 |
94.
לא קיים
המורד,
07/02/05 16:57
|
|
 |
93.
מטורפת בעזרת השם...
כפיר האדום,
רג,
07/02/05 16:54
|
בס''ד מי יתן והקב''ה יעניש ארורים אלה- בן הבליעל וזונתו. יתרה מכך, האם היא עודנה עובדת באוניברסיטה העברית בירושלים? יש ללהוקיע אותה - ומייד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לפטר את ההזויה הזו
לימור,
07/02/05 18:01
|
|
 |
Are you crazy?
Joe,
07/02/05 17:32
|
|
 |
92.
אין דין מחבל כדין השטן בהתגלמו
ששון,
07/02/05 16:52
|
|
 |
אתה לא מגזים?..
ל"ת
Jim,
07/02/05 17:25
|
|
 |
לא. אתה מגזים
ל"ת
לימור,
07/02/05 18:01
|
|
 |
זה שאלה של זמן
Avi Ecuador,
07/02/05 17:07
|
לצערי השמאל דוחף את הימין לפינה ולהבין בצורה שונה את ההסטוריה מההסטוריה שהשמאל מבין. אם השמאל ינצח בגישתו ישראל פשוט תחדל, תחוסל, לא תתקיים ואז ישארו רק יהודים מהימ לא כעם, כדת בלבד לעוד 2000 שנם אולי. הם בטח לא יעשו מהשמאל גיבורים ולצערי יגאל עמיר יחשב על ידם לגיבור וקדוש אולי. דרך אגב; במהפכה הצרפתית רצחו ''שטנים'' את המלך, האצולה, ילדים ואלה נחשבים לאבות הדמוקרטיה... כם שאל תקדים את המאוחר בקשר לשטן. השמאל יביאו עוד להרבה שכול בעמנו ועם מנהיגות חלם זו הבטחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi.e. what about egel hazahav
ל"ת
rona,
u.s,
08/02/05 01:44
|
|
 |
אבי, כרגיל אתה צודק ובגדול!
שרונה,
התנחלות ת''א,
07/02/05 18:47
|
אני מאוד מעריכה אותך. אני מאוד נהנת לקרא את התגובות שלך - במיוחד לשמאולנים מלאים בשינא עיוורת לכל דבר חוץ מלאויבינו. כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה זמן
תום,
ת''א,
07/02/05 18:31
|
עד שיצמח לך מוח?
אתה לא מכיר באמת את ההיסטוריה. חזור בבקשה לבית הספר ולמד על מקורות הדמוקרטיה. ואל תשכח לעבור גם בבית המדרש ולקרוא בכתובים איזה תגמול מצאנו במלחמות קודש.
וצא דיבוק צא מהשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
שיכחה
ש.ק,
ירושלים,
07/02/05 16:51
|
לא לא שכחנו. אבל רוצים לזכור איך תלו אתכם לאט לאט. אז יבוא לכם השחרור מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אתם כולכם שמאלנים מגעילים
M,
07/02/05 16:48
|
יגאל אמיר לא קדוש ומגיע לו לשבת בכלא אבל אתם ממש מגעילים אותי דואגים לרוצחים ולמחבלים שישוחררו וצועקים כשאמיר מבקש יחס אנושי וכן, הוא אנושי, גם הוא רצח את המנהיג הנערץ שלכם שהביא את עראפת ונתן לו רובים שרצחו איתם יהודים, אז לכו ותקראו לעוד בית שימוש על שמו כי כבר כל דבר אחר בארץ הזאת נקרא על שמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שלמדת בישיבה ??
דן,
07/02/05 18:21
|
שרון עושה אותו הדבר רק באיחור של 10 שנים . כנראה שלימנים מטומטמים כמוך לוקח 10 שנים שיפול להם האסימון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right.
ל"ת
Joe,
07/02/05 17:31
|
|
 |
תגובה ל m
פינוקיו,
07/02/05 17:30
|
רבין נתן להם רובים ובגין לפניו טיפח ושילם לחמס המון כסף. בטח אתה ידעת את זה אבל שכחת!ויגאל עמיר לא רוצח סתם יגאל עמיר רצח את הדמוקרטיה בארץ. ואתה עלוב נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאותו יום רק רע פה!
ל"ת
לעוף מהארץ הזו,
07/02/05 17:18
|
|
 |
הייתי בת 11 ברצח וזכור לי
לילי,
08/02/05 12:27
|
שהיה ממש רע גם לפני שהוא נרצח אבל הבעיה של השמאלנים זה שהם זוכרים רק מה שהם רוצים לזכור מה שאני זוכרת זה ששכנה שלי שהיתה בכיתה ג אמרה שמגיע לו וכשילדה אומרת דבר כזה סימן שלא היה טוב לפחות לא לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרון קצר
יונה,
07/02/05 17:33
|
הרבה לפני היחסים בין קצוות העם היו בלתי נסבלים. יגאל אמיר צריך לקבל את אותן זכויות שכל אסיר מקבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - זכרון קצר לך יונתי!!!!
ל"ת
זוכר,
08/02/05 02:53
|
|
 |
יאללה עופי! כרטיס עלי!
ל"ת
איציק המעיף,
07/02/05 17:31
|
|
 |
Air ticket
goga,
07/02/05 19:07
|
|
 |
89.
מה שם האתר שבו פירסמה לראשונה
Robert,
07/02/05 16:44
|
מעריב לא מפרגנים לתת לנו לינק ורק כותבים בכדי לצאת ידי חובה כתובת משובשת בשם האתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
איך שעמיר מדליק אתכם...חחח...
סובחי,
07/02/05 16:43
|
|
 |
87.
צריך ללחוץ לגבי פולארד !!!!
ל"ת
שעת הכושר הגיעה,
07/02/05 16:43
|
|
 |
צודק
ל"ת
תום,
ת''א,
07/02/05 17:18
|
|
 |
86.
אם הסכם אוסלו היה הצלחה?
בר כוכבה,
גרמניה,
07/02/05 16:42
|
היה לכל בעלי המצפון הכפול הזכות לצרוח כנראהיש זכויות רקלמישחושב כמוכם .שמעון שבס שעבר עברות בברכת הבוס . תכניסו לראש שיש יהודים של מצדיקים רצח אבל יש גבול לציות גם של אזרח דימוקרטיה זה לא החיים החיים יותר קדושים .ולכם מותר הכל לשנוא בשם הדימוקרטיה ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף
אלעזר,
אנטיוכיה,
07/02/05 17:18
|
עברות בברכת הבוס??? - פנטזיונר!
מעולם לא היה ספק בעניין יושרו של רבין (כן, גם בתקופת החשבון בחו''ל).
שמעון שבס אכן נחקר וגם מואשם בעברות שונות בימים אלו, למרות הרמיזות שלך לקונספירציות שמאלניות.
והסכם אוסלו אמנם לא היה הצלחה גדולה אבל בהחלט היה צעד בכיוון הנכון.
המצפון לא משחק פה תפקיד - דבר אחד ברור, המדינה שלנו מבוססת על דמוקרטיה ומסורת יהודית, בדמוקרטיה רצח מנהיג הוא שלילת זכות הצבעה מכל אזרח ויש להענש עליה בעונש חמור במיוחד בכדי לשמש דגל אדום ובמסורת: רצח מנהיג יהודי = אבל כלל ארצי +סקילה מיידית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעזר על אלטלנה שמעת? אתה יודע
בוןבון,
07/02/05 17:34
|
|
 |
85.
הגיון פשוט...
למה היא צודקת?,
07/02/05 16:39
|
יגאל עמיר פעל מתוך אמונה שהוא פועל למען עם ישראל. המחבלים פועלים מתוך אמונה שהם פועלים למען העם שלהם והורגים נשים ילדים וזקנים.
כולם רוצחים!!! אבל ..אם צריך כבר לבחור את מי לשחרר, אז דחילאק... ואם לא מדובר כלל על שחרור אלא על זכות אלמנטרית אנושית ...קל וחומר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא גרוע יותר!!!
ל"ת
שירקב!!,
07/02/05 17:19
|
|
 |
אם כולם רוצחים...
טמיר,
גבעתיים,
07/02/05 17:17
|
אם כל הרוצחים שווים, אז אני מעדיף לשחרר את הפלשתינאים, כי אולי זה ירגיע את האיזור. אבל אין סימטריה. רוצחים ערביים הרגו אדם אחד, אבל יגאל עמיר ימ''ש רצח תהליך שלום שלם והכניס אותנו לתקופה החשוכה ביותר שידענו מאז קום המדינה. אז שיישאר איפה שהוא, וגם על זכויותיו אני לא נלחם כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
הגיון פשוט,
07/02/05 19:18
|
אתה חושב שבשביל משפחה ששכלה אם ובן בפיגוע בחיפה ,דמו של ראש הממשלה חשוב יותר? אם חס ושלום היית מרגיש מהו שכול, לא בטוח שהיית מתווה ''מחירון'' כזה
לגבי ''התהליך'' שנרצח ,הדבר אינו רלוונטי, גם אירגוני הטרור פוגעים במעשיהם בתהליך השלום. היגיע הזמן שאנשים לא יולכו שולל אחרי תקשורת פרובוקטיבית, ויעצבו להם קו מחשבה הגיוני משלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מכוערים בנשמה
בני,
07/02/05 16:39
|
אולי נשחרר את כולנו מעונשה של טרימבובלר במקום מחבל? אני בטוח שהרשות תשמח לקבל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and you are very ''nice''
ל"ת
Joe,
08/02/05 01:59
|
|
 |
83.
לריסה-בדיחה של אלוהים על גאולה
גאולה חייכי,
אכלת אותה,
07/02/05 16:38
|
חה חה חה כל פעם שאני רואה את לריסה הרוסיה העולה חדשה הגרושה שחיה עם בעלה והילדים , אני יודעת שמישהו למעלה עשה בדיחה גדולה על חשבון גאולה עמיר . בסיוטים שלה גאולה לא חלמה שיגאל המוכשר שלה יביא לה כלה מהגיהנום. אצל התימנים רוסיה זה לא ממש יהודיה ועוד גרושה עם ילדים ומכוערת ומוזרה . אח - נחמה קטנה יש בכל העניין הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
''מדובר ברדיפה פוליטית''
Moshe,
07/02/05 16:36
|
|
 |
אתה הדיוט תיכף תאמר שהוא צדיק
ל"ת
יורי,
07/02/05 17:47
|
|
 |
I agree with you
Jeo,
07/02/05 17:15
|
|
 |
81.
לכי לעזאזל את והמכוער שלך
ל"ת
גליה,
07/02/05 16:36
|
|
 |
who is talking...
ל"ת
Joe,
08/02/05 01:58
|
|
 |
80.
בקרוב יוקם אגף יגאלים !!!
ז,
07/02/05 16:36
|
|
 |
צודק, לא לדחוק!
ל"ת
ששון,
07/02/05 17:32
|
|
 |
אתה לא ציבור, אתה דיבוק!
פיקס,
הדביר 2,
07/02/05 17:20
|
|
 |
79.
צודקת הנה הזדמנות
מאיר,
07/02/05 16:35
|
בו נשחרר את כל הרוצחים והגנבים והאנסים ובכלל את כל הפושעים
לכולם יש משפחה עוד איזה פשע טרור או פלילי לחזור אליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מגיע ליגאל עמיר לשבת בכלא
דוד,
הוד השרון,
07/02/05 16:35
|
אבל, אם משחררים מחבלים רוצחים, צריך בהחלט לשקול לשחרר גם אותו! מה ההבדל בין דם לדם? האם בישראל של היום קיים מושג של ''דם כחול''? עם כל הכאב והצער על הרצח המתועב של ראש הממשלה, הוא עדיין היה רק אדם אחד, יהודי יקר ומיוחד, אני מסכים, אך אם משחררים רוצח שרצח 25 אנשים ויותר בפיגוע אחד(!) ייווצר מצב שהנו תקדים שעורכי הדין של עמיר יכולים לנצל כדי לבקש לשחררו ובצדק... לסיכום: אני לא קורא לשחרורו של יגאל עמיר, וגם לא לשחרורם של רוצחים מתועבים ומסוכנים הרבה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
את פשוט אישה דוחה ומבחילה
ל"ת
גרשון בדש,
07/02/05 16:32
|
|
 |
76.
איזה זוג מכוערים
ל"ת
אבירם,
כפר-סבא,
07/02/05 16:31
|
|
 |
better then you look...
ל"ת
Joe,
08/02/05 01:57
|
|
 |
נפלת קורבן לצלמי העיתונות.
ל"ת
ש הלוי,
07/02/05 17:23
|
|
 |
שינאה נטו
כלומניקים,
ישראל,
07/02/05 17:55
|
כולכם אספסוף מלא שינאה .שינאה לבני אדם .שינאה לאחר.שינאה נטו. גם את אמא שלכם אתם שונאים. תבדקו את עצמכם.ציבור של רשעים.אתם עוסקים בבני אדם .תתבישו...מאיפה כל הרוע?רואים אותכם במיגרשי הספורט.ובכל מועדון רקודים.אתם אלו עם הסכינים והאקדחיםשממהרים לירות ולדקור...גונגל אמיתי עשיתם מהמדינה. בא לי להקיא מהטינופת שאתם ממלאים את המסך. ואת הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליד דליה איציק היא מהממת.
ל"ת
סוסו,
07/02/05 16:39
|
|
 |
וליד אשתך היא קלאודיה שיפר
ל"ת
פיקס,
הדביר 4,
07/02/05 17:21
|
|
 |
ד. איציק באמת מכוערת. לא יעזור
סוסו,
07/02/05 17:33
|
|
 |
זאת לא מחמאה גדולה...
ל"ת
me,
07/02/05 17:12
|
|
 |
75.
שבי בשקט יא שרמ...!
ל"ת
ירון,
ת''א,
07/02/05 16:29
|
|
 |
זה כל הלקסיקון שלך, ערס!
ל"ת
סולד מערסים,
07/02/05 18:40
|
|
 |
רקבון
שרה,
צפון,
07/02/05 16:46
|
|
 |
אתה בטח איש רוח שמאלני.
ל"ת
צ'יקו,
07/02/05 16:39
|
|
 |
אתה ודאי בדחן שונא יהודים
ל"ת
לצ'יקו,
08/02/05 02:57
|
|
 |
74.
אין גבול!!! הלוואי שיירקב שם
גיא,
פ''ת,
07/02/05 16:29
|
|
 |
וואלה, איזה עצבני אתה.
ל"ת
סימה,
07/02/05 16:40
|
|
 |
73.
קשה לדעת איזה עונש יותר קשה
ספי,
07/02/05 16:26
|
|
 |
72.
לפנות לפוטאין
ליאוניד,
רמת אביב ג,
07/02/05 16:24
|
הצעה שלי צרכים לפנות לנשיא רוסיה למחרת ישתנו התנאים יש חבד ברוסיה מקורבים לשלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הוא יזכר - לדיראון עולם
ד,
תא,
07/02/05 16:22
|
|
 |
70.
יגאל עמיר רוצח ומסוכן לציבור
monik,
07/02/05 16:21
|
יגאל עמיר רצח את רבין במטרה לכפות על כולנו את האידיאולוגיה שלו. הוא יצא מתוכנו והוא יותר מסוכן מכל מחבל נתעב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה מחבלים פחות מסוכנים?
RUSSIAN,
07/02/05 17:03
|
במה רב מרצח שהורשע ברצח מכוון של 20 ילדים בדולפינריום או 30 יהודים חוגגים סדר פסח פחות מסוכן לציבור מאמיר ? הממשלה חייבת להחריז חד וחלק שאף רוצח בלי שום קשר לדת או גזע לא ישוחרר לעולם, אחרת (חלילה) יש לשחרר את אמיר ביחד עם עמיתים שלו שרצחו הרבה יותר ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא רוצחים דמוקרטיה!
ל"ת
אתה טיפש,
07/02/05 17:20
|
|
 |
ולרצוח ילד ב ן2 זה דמוקרטיה ?!
RUSSIAN,
07/02/05 17:56
|
לא, זה אתה טיפש ומה שיותר גרוע - צבוע וצמא דם. לרצוח משפחה שלמה שבא לאלכול בבית-קפא או את סבתא עם נכדה שישבו בפארק ליד הקניון בעיר, זה לפי הדמוקרטיה ? זה לדעתך בסדר !?! מה זה דמוקרטיה, תגיד ? קבלת החלטות לפי דעת הרוב ובחירה שלו, אז איך נכנס מחבל מרצח לתמונה הזאת ? הוא לא רוצח דמוקרטיה ? ובנוסף, עם כל הצער על רצח של רבין, יש לציין שניצחון של ביבי כמה חודשים אחרי הרצח מוכיח שהרוב לא הלך לפי דרכו של רבין ולא היה לו רוב בקבלת החלטות גורליות. ואל תספר לי על רוב של 61 ח''כים, כולל ערבים, אחד שכיום בכלא ושני שנרכש ע''י מיצובישי.
לפי דעתי אין לשחרר אף רוצח, כולל את רוצח רה''מ בשום תנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גופה של הדמוקרטיה? חחח...
רונית,
07/02/05 17:34
|
|
 |
69.
לא להקשיב להם
כועסת,
מרכז,
07/02/05 16:20
|
לא מגיע לו שום זכות . אין לערבב את הקניבל הזה שבא מתוכנו לבין המחבלים. שירקב בכלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרצחי 1000 לא קניבאלים ?
ל"ת
אין שכל בשמאל,
07/02/05 17:57
|
|
 |
את אוהבת רוצחים ערבים?
רוקפור,
07/02/05 16:41
|
|
 |
68.
אנשים טיפשים
יששכר בן עזריה,
פסח לתקווה,
07/02/05 16:19
|
מי שרוצח הוא טיפש, מי שמתחתן עם רוצח הוא גם טיפש, מכאן נובע, אנשים טיפשים ולא מתייחסים לכאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מי בכלל שם עליכם, כולכם
ל"ת
ישראלי צוחקבוכה,
07/02/05 16:18
|
|
 |
אתה אל תשים, אנחנו נתנתק בעה''ש
ל"ת
ויגעל ימח''ש,
לעולם יירקב,
07/02/05 17:43
|
|
 |
אתם כבר מנותקים!
מחובר,
08/02/05 07:35
|
|
 |
66.
מה עם ההוא
שוקי,
מרכז,
07/02/05 16:15
|
תודה לכל אלו שהשכל לא עזב אותם את ההוא ששכחו את ההוא לא ישחררו יש חוק בעניין מי זה העיתונאי אשר מביא מדבריה בכלל ? איך יודעים מה אשתו של ההוא אומרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מדינת חוק, עאלק...
Moshe,
07/02/05 16:13
|
אתם חיים במערכת משפטית של העולם השלישי, עם יומרות ושחצנות של ''מדינת חוק''.
בדיחה גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אם הוא ישוחרר את תהי שוב אלמנה
ל"ת
זיו,
07/02/05 16:10
|
|
 |
אתה מסית לרצח. היזהר!
ל"ת
Joe,
07/02/05 16:19
|
|
 |
63.
יגאל עמיר
שרה וירצברגר,
ניו יורק,
07/02/05 16:10
|
|
 |
PERSONALLY I HATED RABIN
ל"ת
ALON,
08/02/05 05:23
|
|
 |
גב' אל תדברי בשם כולם
ל"ת
בוןבון,
07/02/05 17:37
|
|
 |
62.
ללריסה שיגאל אמיר ירקב בכלא
פרידה,
אשדוד,
07/02/05 16:08
|
|
 |
I HAVE FORGIVEN
alon,
08/02/05 05:22
|
THANK YOU IGAL AMIR FOR SAVING MANY OF US FROM BECOMING RABINS ''KORBANOT HA'SHALOM'' I GUESSSSSS RABIN BECAME A KORBAN TOO.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם דולפינריום לא נסלח ולא נשכח
אשדוד,
07/02/05 17:05
|
|
 |
61.
לשחרר את עמיר ופולארד!
משה המשחרר,
07/02/05 16:08
|
|
 |
צריך לאשפז אותך בכפייה ודחוף
ל"ת
ש.ז,
07/02/05 16:54
|
|
 |
טיפש
שרה,
צפון,
07/02/05 16:49
|
|
 |
to moshe the idiot
ralph,
san francisc,
07/02/05 16:47
|
what does one thing has to do with another? you'rae an idiot for even putting these 2 names in the same sentance. dumb ass
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לשחרר אותו מהבלי העולם הזה
ל"ת
רוצה את לריסה,
07/02/05 16:06
|
|
 |
59.
כשהמתנחלים יפסיקו את האלימות
נשחרר את עמיר,
07/02/05 16:06
|
כפי שמשחררים ערבים עם דם על הידיים, לאחר שהם מתחייבים לסייע לאבו מאזן- אז אם המתנחלים יתחייבו לסייע לשרון בהשקטת השטח צריך לשקול שחרורם המוקדם של עמיר וחבריו. יש לי הרגשה שהם לא יתחייבו על הדיל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Those who hate the settler
Historian,
08/02/05 12:07
|
Those who hate the settler are no better than Amir. Both are disgusting low life snakes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהפוך הוא!
פורים,
08/02/05 07:42
|
לפי הלוגיקה השמאלנית שלך הימנים צריכים להבטיח שקט וסיוע לשרון, ובפועל להבעיר את השטח כמו שעדיין לא ראינו במדינה... ככה יקבלו את כל מה שהם רוצים! בדיוק כמו שעושים המחבלים הארורים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר למתנחלים? עמיר מהרצליה
צפונבון,
07/02/05 16:42
|
|
 |
58.
זכות ההתיחדות אינה אוטומטית
חיים,
ירושלים,
07/02/05 16:02
|
וכך גם הזכות להנשא. היא נתונה לשיקול דעת הרשויות לגבי כל אסיר ואסיר בנפרד. ועל כן אין כאן כל פגיעה בשום זכות. ועם זאת, מי שמתחברת עם שרץ כמו עמיר בהחלט מגיע לה גם להתייחד עם הנבל. למה שלא תשאר אצלו בכלא לכמה שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
צודקת ב 100%
ל"ת
צחי,
07/02/05 16:02
|
|
 |
56.
צודקת
מוטי,
צפון,
07/02/05 16:01
|
נכון צריך לשחרר את הנבלה יגאל אמיר יחד עם המחבלים אין הבדל בנהים שנהם רוצחי יהודים ולהעביר אותו ביחד איתם לידי הרשות הפלשתינית הוא ימצא חברים רבים שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הגיע הזמן ש''מעריב'' ינפיק כתבה
בנימין מאי,
ת''א,
07/02/05 16:00
|
בסגנון: ''החברות/ אמהות/ נשים שלהם מספרות'', כמה קשה עוד לילה ללא הרוצח הנחמד, רחוק מחיוכו המאיר של מפוצץ האוטובוסים, כמה חסרות בבית ידי הזהב של משגר הקסאמים ואיך הרסו להם את הבית והם חיים ברחוב.
כתבה ''הומנית'' כזאת בוודאי תתרום לא פחות מעוד יללה של הטרימבובלרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל זה יש את ''הארץ''
ל"ת
המגיב,
07/02/05 22:43
|
|
 |
54.
הם נשואים - לא מאורסים!
ל"ת
דני,
ר''ג,
07/02/05 16:00
|
|
 |
53.
בקשה לעורך מעריב
איתן,
07/02/05 15:58
|
תעשה טובה למדינה כולה, פעם הבאה שלריסה או יגאל או מישהו קרוב אליהם מחפש צומת לב, אל תתן להם.
הם גורמים למדינה בחילה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשומת לב ולא ''צומת לב'' ימטומטם
ל"ת
קצת עברית יאהבל,
07/02/05 17:05
|
|
 |
52.
חבל על המקום
הדס,
צפון,
07/02/05 15:56
|
חבל על כל מילה מיותרת שנכתבת על המטומטמת הזו והחבר שלה.. עדיף לנצל את המקום לידיעות חיוביות וחדשות טובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
To Larisa
DANI,
07/02/05 15:52
|
Go to hell, you shouldnt even get to visit him, if it was up to me he would be locked up with no visitation rights, no books, no light, no nothing! just a cold dark room to think about his actions and the meaning of the word democracy. maybe hell get it right in the next life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
איך זה שאת פחימה עוצרים
סתם מישהו,
07/02/05 15:50
|
|
 |
49.
לא היא ולא הוא שווים תגובה
ל"ת
יהודה,
מרכז,
07/02/05 15:47
|
|
 |
48.
תסתמי את הפה שלך! חוצפנית
מאיר,
07/02/05 15:46
|
שלא נשמע, נראה, נחשוב או נריח אותך או את החבר/בעל הזה שנקרא בטעות בן אדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מעניין איזה יחס היה מקבל מחבל
בנימין מאי,
ת''א,
07/02/05 15:45
|
שהיה מצליח לרצוח ארש ממשלה ולהישאר בחיים.
בכל מקרה, שתגיד תודה על שלא הרסו למשפחת החבר שלה את הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אם מעלים כבר שאלת שיחרורו של
מני,
מרכז,
07/02/05 15:43
|
|
 |
45.
אנחנו לא חיים בדמוקרטיה
effi,
ramat gan,
07/02/05 15:43
|
ומערכת המשפט לא עסוקה בלעשות צדק אלא לבצר את עצמה כשליטת המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לריסה ,שיגאל ירקב בכלא !
ל"ת
חברים של יצחק,
07/02/05 15:41
|
|
 |
43.
רק להזכיר
רון,
חיפה,
07/02/05 15:40
|
ללריסה שלמזלו של עמיר טין עונש מוות בישראל כי אם היה שואלים היום מי זה יגאל עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר להבין מילה ממה שכתבת.
דוד הסוהר,
כ. נפחא,
07/02/05 16:06
|
כ''כ הרבה שגיאות כתיב ותחביר.
אני בטוח שעמיר מיטיב להתבטא ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שכחו אותו בבית
עז,
07/02/05 15:39
|
איזו צביעות מתחסדת.
אם היה גזר דין מוות במדינה , אזי היה יגאל עמיר בעולם שכולו מלאכים.
מכוון שאין גזר דין מוות , שירקב בכלא עד יומו האחרון בלי אופציה כלשהי לחנינה ולא משנה מה סיבתה תהיה (בריאותית/אנושית וכד')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
צריך לשמור על החוק ועל ההגינות
יואל,
07/02/05 15:38
|
יגאל עמיר רצח אדם ומגיע שישב על זה בבית הסוהר כמו כל רוצח אחר הנידון בישראל שכולל גם את הרוצחים הפלסטינאים. אין שום סיבה להתעלל בו כמו שלו מתעללים באסירים אחרים. כל הסיפור כאן נראה לכאורה כמו ''הרגת את החבר שלי עכשיו תסבול ללא שום קשר עם החוק''. באותה מידה אפשר לתת משפחתו של נרצח לכלות זעמם ברוצח. אבל אנחנו כמובן מדינת חוק ורעיונות כאילו חמורים הרבה יותר מרצח ראש הממשלה גם אם היה אהוב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינה מושלמת אולי היית צודק
ספי,
07/02/05 16:23
|
אבל במדינה כמו שלנו שבה יש כל כך הרבה ''דברים לא מושלמים'' ייטב לכולנו אם לחתיכת נבלה המכונה יגאל עמיר ייתנו יחס מיוחד לרעה. מעטים עצובים על כך והעצובים טוב שעצובים הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Leftist are always perfect
ל"ת
Right is right,
08/02/05 12:10
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שלך
ל"ת
מירו,
שוויץ,
07/02/05 16:00
|
|
 |
40.
נעים לראות יהודים מתקוטטים
אחמד,
אום אלפחם,
07/02/05 15:36
|
איזה יופי לראות אתכם מתקוטטים ככה, אני מסתכל מפצח גרעינים ונהנה מכל רגע. חחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתכל במראה כי אתם .....
ל"ת
ובןבון,
07/02/05 17:38
|
|
 |
אחמד - כמה שאתה צודק!!!
יוסי,
גבעת זאב,
07/02/05 16:18
|
אחמד, כמה שאתה צודק! אבל ביננו, נכון שהיית מעדיף לחיות אצלנו? אם כל המגוחכות של הדמוקרטיה?ואם תגיד שלא, אז בוא נראה אותך גבר, מוותר על האזרחות הישראלית ועובר לשטחים - מה אתה אומר?
ולך הגברת טרמפולינה אומר רק זאת: עזות המצח והחוצפה שלך היא תולדה של היפר דמוקרטיה הקיימת רק במדינה כמו שלנו שאיננה יודעת מה זו דמוקרטיה - וחבל. אבל ביננו, כניראה שזה מגיע לנו, מפני שאנחנו נותנים לך פיתחון פה, ואת יכולה להטיל עלינו את כל הרפש שלך, בדיוק כמו שעשה חברך הרוצח. יוסי - גבעת זאב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שישחררו את עמיר גם כן לרשות
מירי,
ת''א,
07/02/05 15:35
|
|
 |
38.
זכויות ההתיחדות רק עם השטן
אלוהים,
07/02/05 15:35
|
יש לאפשר לשניהם זכות התיחדות לתמיד עם השטן ו/או מלאך המוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מי שבוחר לרצוח את הדמוקרטיה
ender,
07/02/05 15:34
|
|
 |
36.
אולי יואיל כבוד ראש הממשלה
אורן,
באר שבע,
07/02/05 15:34
|
להסיר מע(ו)לינו את שני היצורים הנאלחים הללו, ועל הדרך לשחרר אותם יחד עם כל המחבלים והרוצחים האחרים? לא מבין עוד לאיזו רמה של אי-שפיות תגיע המדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אין מקום להשוואה
אסי,
07/02/05 15:32
|
הרי מחבל ערבי פועל לטובת עמו, בעוד שעמיר הוא צורר ובוגד יהודי שחתר תחת עמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסי את א י ד י ו ט
ל"ת
ד''ר,
07/02/05 17:10
|
|
 |
מחבל פועל ''לטבת עמו''?
דוד,
הוד השרון,
07/02/05 15:52
|
האם זה נראה לך שלרצוח זה לפעול לטובת מישהו? אתה אידיוט! בגלל התנהגותם של הפלסטינים: 1. לא נותנים להם לעבוד בישראל 2. מעוכבים במחסומים 3. יותר רעבים מאי פעם 4. בעיות של אלימות יומיומית 5. חינוך קלוקל לילדים (לרצח ואלימות) שיתנקם בכל חברה שיקומו בעתיד ועוד ועוד... בקיצור: הדרך שבה בחרו הפלסטינים דירדרה אותם לשפל שמעולם לא ידעו, גם לא בזמן התורכים שהתעללו בהם. כל זאת בזמן שיכלו להידבר איתנו ולקבל מדינה לפני 8 שנים לפחות... הם לא פחות טיפשים ממך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right , but Asi
asia,
07/02/05 18:35
|
probebly ment that from our enemies we don't expect but to do nevalot. Not so for Israelis whom israel should be dear
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיאולוגיה
?,
x,
07/02/05 15:43
|
יגאל פעל גם על פי אידיאולוגיה במקרה זה אולי לא האידיאולוגיה שאת תומכת בה. רצח אדם פשוט מהרחוב שווה בעניי לרצח אדם מכובד. אין חוק לרצח מכובדים וחוק לרצח עלובים. רצח זה רצח וזה דבר מגעיל. אפשר לפתור בעיות גם בדרכים אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
האם הוא שווה את הכדורים???
Metziuty,
07/02/05 15:30
|
לא. ראש ממשלה, - שהביא לארץ עשרות אלפי מחבלים מטוניס. - שפעל לרצח אלפי קרבנות שלום חפים. - שהפיל את כלכלת המדינה על הקרשים. והפך את יהודי המדינה לקהילה מאוד עניה. - ששיחד חכי''ם ונתמך בידי ערבים.
אינו שווה את הכדורים.
שרון כמו רבין מוביל את מדינת היהודים על פי שיטת השמאלנים, והם מפחדים.
נראה לי כי יגאל עמיר יקבל את זכויותיו הלגיטימיות של אסיר, רק רגע לפני שהמדינה תמסר לערבים, כשתפרוץ בארץ מלחמת אזרחים. עד אז השמאלנים שולטים, וברגע שהוא רצח איש משלהם, הם יתעללו בו כנגד כל החוקים, ולו לא יהיו חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על שרון או ביבי?
ל"ת
תלמד היסטוריה,
07/02/05 17:22
|
|
 |
אתה מציאותי???
פיקס,
הדביר 2,
07/02/05 17:01
|
א. הכלכלה שיגשגה בימי רבין ב. הוא מעולם לא נחקר או נחשד בשוחד לא של ערבים ולא של יהודים ג. הוא ניסה את הטוב למדינת ישראל בעיניו ובעיני הבוחרים בו (הרוב בזמנו, להזכירך) וראה איזה פלא, גם ילד הפלא השמנמן של הימין הגיע בסוף לאותה מסקנה... ד. יגאל עמיר יסבול לעד וישמש דגל אדום בפני מטורפים שכמוך כי : דם אחיו צועק אליו מן האדמה וכי רצח את הזכות של כולנו לבחור את הנהגתנו בדמוקרטיה ולא דרך קנה האקדח. ה. תתעורר ותריח את הפרחים-ה''שמאלנים'' כבר לא בשלטון הרבה זמן. ו. בכל מדינה שפויה כבר היו שמים אותך במוסד מכובד לחולי רוח בכדי לוודא שאכן לא תפרוץ מלחמת אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה מסכן.
ל"ת
ש.ז,
07/02/05 16:56
|
|
 |
צודק! כולנו איתך!
ל"ת
לא שוכחים את,
אוסלו,
07/02/05 16:44
|
|
 |
אתה בן אדם מאוד חולה
היו צריכים לתת,
עונש מוות,
07/02/05 16:12
|
|
 |
יש תשובה אחת למה שאתה כותב
המאבחן,
07/02/05 15:38
|
|
 |
33.
כולם מקללים אבל.....
??,
??,
07/02/05 15:29
|
כולם מקללים. אבל בפעם האחרונה שהייתי בארץ שמעתי ולא רק פעם אחת קללות על פושעי אוסלו, ועל רבין עצמו. אני לא מבין מה הצביעות הזאת ומה ההתחסדות הזאת. אני לא תומך ברצח ראש הממשלה. אבל תהיו אמיתיים. אחרי כל פיגוע שמענו מי אשם שלמצב הזה הגענו. כאמור אני לא תומך ברצח לא של ראש הממשלה ולא של אף אדם בעולם. אבל גם אם יגאל עשה מעשה כזה קשה. אי אפשר לדעת באיזה מצב נפשי הוא היה. ולכן לכל אזרח, ולא משנה מה הוא עשה, יש את אותם זכויות ואותם חובות. אין חוק לאדם זה על פי ספר חוקים זה. ולאחר לפי ספר חוקים אחר. חומרת העבירה היא קובעת ולכן צריך למדוד הכל בפרופורציה נכונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פושע.
!!,
!!,
07/02/05 18:01
|
אתה מוציא דיבה על אנשים שנבחרו בצורה דמוקרטית ועשו את רצון העם, הצליח או לא - על פי כל קריטריון שיפוטי ,לא היה זה פשע.
אולי אם לא היה עולה ביבי לשלטון היה לנו סיכוי לשלום אמיתי למרות כל הפיגועים שהיו.
ובכלל ,הנושא שונה לגמרי - יגאל עמיר רצח את הזכות הלגיטימית שלך ושלי לבחור את מנהיגינו בצורה דמוקרטית ומעשה כזה חמור יותר מכל רצח אחר בשל העובדה שעצם קיומינו כמדינה ובמיוחד אחת דמוקרטית תלוי בכך.
רוצח ראש ממשלה צריך לסבול היטב בכלא למען ייראו ויראו כל המעלים במוחם רצח מנהיג ושלילת הדמוקרטיה במדינה.
ונכון, מותר לנו גם להינות מלראות את הנבלה נמק בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני במצב נפשי קשה
תום,
07/02/05 17:56
|
|
 |
אתה צודק רק.
אביגיל,
מרכז,
07/02/05 16:07
|
אנשים פרימיטיבים שעושים הבדל בין דם לדם ומגיבים בצעקות קניבליות של ונדטה נגד יגאל עמיר . יצר שינאה ונקמה תמידי הביא לקורבן בית ראשון ושני .השלישי בדרך. אם יהודים כך שוניאם אחד את השני אולי נהיה יותר סלחנים כלפי האנטישמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב באמת שמשווים אותו עם
הגרוע במרצחים,
עמיר = קאפו,
07/02/05 15:43
|
הגרועים שבמרצחים. לו אייכמן היה היום חי - אני בטוחה שגם אז היה מקום לגזור גזירה שווה. רק שכולכם שוחרי טובתו - שצהלתם כשרבין מת. גם אם גיניתם את הרצח, את התוצאה בירכתם ממעמקי ליבכם, שוכחים כי כפי שהגרוע במומרים הוא היהודי, כך גם הגרוע שברוצחים. והשורה האחרונה: עמיר = קאפו, ומה דינם של הקאפו בהיסטוריה היהודית כולנו יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין מחט לתחת?
-?,
07/02/05 16:13
|
מה את(ה) מכניס שואה שהיא כל כך עדינה עם רצח של שישה מיליון לרוצח שרצח . ועשה מעשה נפשע? ספר החוקים הוא לכולם. רצח אדם עלוב שווה לרצח אדם מהמדרגה הראשונה. אין הבדל בין אחד לאחר. כולם נושמים כולם אוהבים כולם רוצים לחיות ואם תבינו דבר פשוט זה יהיה יותר יפה בעולם אני אדם עשיר שיצא מבית עני. למה שהגעתי הגעתי בזכות היחס שנתתי לכל אדם בצורה שווה לכל אדם מעלות משלו גם לפשוט ביותר לכן המעשה שעשה עמיר נפשע הוא אבל ספר החוקים שווה לכולם. שיהיה לכולנו ערב נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
די כבר לייחצן את הנבלה הזו
נמאס,
כבר,
07/02/05 15:28
|
לא רוצים לשמוע או לראות עליו יותר לעולם. הלואי שיירקב למוות בתא חשוך ביחד עם ארבעה הומואים ערביים שרירנים, ולא נצטרך לשמוע עליו יותר עד לשעורי היסטוריה עוד מאה שנה מהיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
באשר לאיבוד הערכים במדינה
חושב,
מרכז,
07/02/05 15:28
|
כאשר משחררים רוצחים לפני שהגיע השלום והוכח בפועל השלום לאורך שנים -זה אומר שאין גבול , ובאין גבולות יש לשקול גם שחרור רוצח ראש הממשלה שלא אתפלא כי יעמיד עצמו גם לבחירות לכנסת. הרמה היחסית של הכנסת אינה להתגדר בה בכל מקרה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שיקח את שניכם השטן
יובל,
07/02/05 15:27
|
|
 |
and you too...
ל"ת
Joe,
08/02/05 01:54
|
|
 |
מצטרפת ל''ברכות''
ל"ת
julia,
07/02/05 15:41
|
|
 |
29.
להוציא את יגאל אמיר מייד!!!!!!
אלדד,
07/02/05 15:27
|
להוציא אותו להורג!!!
או לחילופין לסרס אותו ואז לתת לו להתיחד עם לריסה.
מעניין אם בראש הוא מתכנן את רצח ראש הממשלה שרון.
לשב''כ - שימו עין על האחים שלו... הם בטח זוממים משהוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא מגיע לו שום זכויות
יוסי,
07/02/05 15:25
|
עם רוצח ראש ממשלה צריך להחמיר יותר מאשר עם הגרוע והשפל ביותר מקרב המחבלים הפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תלכו שניכם לעזאזל
ל"ת
י.מלול,
עכו,
07/02/05 15:24
|
|
 |
26.
יגאל עמיר ולריסה טרימבובלר...
יעקב צ.,
ישראל,
07/02/05 15:24
|
מי יתן ולא יראו אתכם ולא ישמעו מכם עד קץ כל הדורות. אמן ואמן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
היא השתגעה לגמריי
יאיר,
07/02/05 15:23
|
הדפוק הזה צריך להיקבר בכלא! אמן ימות בתוך הכלא הזבל הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and after you
ל"ת
Joe,
08/02/05 01:54
|
|
 |
24.
לתת לו להתיחד ככל יהודי
יוסף שריד,
מר''צ,
07/02/05 15:22
|
השניים נשואים כדת משה וישראל. החתונה קיבלה את אישורם של כמה מגדולי הרבנים בישראל, ובהם רב בית הדין הרבני בבני-ברק, הרב ניסים קרליץ. ולכן זו זכות יסוד מוקנית ועל הרגישים לזכויות אדם לעזור להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE ''BIG'' REBAIS ALSO BELIEVE
ל"ת
IN THE MURDER,
KILLERS,
08/02/05 15:00
|
|
 |
לתת לו סקילה יהודית כשרה
ל"ת
תום,
07/02/05 17:54
|
|
 |
ובעשרת הדיברות כתוב
ender,
07/02/05 15:36
|
לא תרצח וגם לרבין הייתה זכות בסיסית לחיים שה''אזרח'' יגאל עמיר בחר להתעלם ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אני לא יכול לראות את הפרצוף ..
אורן,
07/02/05 15:22
|
שלהם...שיכניסו אותה איתו לתא ושתשמור על הזכויות שלו בפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הממשלה סוללת את דרכו החוצה
דודו,
תל אביב,
07/02/05 15:19
|
אין לשחרר שום רוצח עם דם על הידיים, ואין זה משנה אם הוא יהודי או ערבי. מי שמשחרר ערבים עם דם על הידים סולל את הדרך לשחרורו של יגאל עמיר בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
להוציא את הילדים...היכנסו!
א,
07/02/05 15:19
|
יש להוציא את ארבעת הילדים ובדחיפות מאחריות הרוצחת בדרך, טרומבבדור. ואם לזה לא יהיה לה אכפת- יש לדון אותה כמחבלת מתאבדת המוציאה פיגוע, כל זאת בבית משפט ישראלי, ע''י שופטים, ולא ע''י יריות אקדח. חובה להציל את הילדים מהרוצחת בדרך הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה דפוק...מה קשור?
א,
07/02/05 15:50
|
היא לא מחבלת איך אפשר להרשיע אותה ככה? ולהוציא ממנה את יילדה? נו באמת תהיה קצת מציאותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
צריך לשלול לך את הזכויות לגמרי
ל"ת
zoee,
07/02/05 15:17
|
|
 |
19.
נקמה של נאורים
רם,
07/02/05 15:15
|
אני מבין שזה מקומם למלא את זכויותיו של יגאל עמיר, אבל מקומם גם מילוי זכויותיהם של רבי מרצחים. מקומם עוד יותר שחרור מרצחים כ''מעשה פרגמטי''.
אבל, כאשר מדובר ברוצח ראש הממשלה, נגמרת הנאורות ובאה לידי ביטוי נקמנות חשוכה.
היכן האופקים הרחבים? היכן המטיפים למעשים הומניטרים (נשיאנו המודיע שישקול שחרור אסירים עם דם על הידים רק מטעמים הומניטרים)?
איזו צביעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
פיקס,
נאור ציון,
07/02/05 16:21
|
הנושא שונה לגמרי - יגאל עמיר רצח את הזכות הלגיטימית שלך ושלי לבחור את מנהיגינו בצורה דמוקרטית ומעשה כזה חמור יותר מכל רצח אחר בשל העובדה שעצם קיומינו כמדינה דמוקרטית (ולהזכירך גם נאורה במידה כזו או אחרת). לכן אין להשוות בין רוצחים ערבים(אמנם שפלים ומתועבים) שנלחמו כביכול לפי הקודים התרבותיים המעוותים שלהם למען החופש לרוצח ראש ממשלה שצריך לסבול היטב בכלא למען ייראו ויראו כל המעלים במוחם רצח מנהיג ושלילת הדמוקרטיה במדינה.
ונכון, מותר לנו גם להינות מלראות את הנבלה נמק בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לשחררו בעסקת חבילה עם הרשות-
יאיר חביב,
סביון,
07/02/05 15:14
|
|
 |
מה חביב בך?
ל"ת
פיקס,
07/02/05 16:21
|
|
 |
צודק - לשחררו ולשלחו לרשות
ל"ת
שם גם יזכה,
למשפט צדק,
07/02/05 15:30
|
|
 |
17.
זכויותייך היו נשמרות אם היית
ל"ת
בוחרת בן-זוג,
שאינו רוצח,
07/02/05 15:13
|
|
 |
16.
יגאל עמיר = רב מחבלים
אור,
07/02/05 15:13
|
כל המחבלים, כולל אלו עם דם על הידיים, אינם כאותו נבל, שמערכת החינוך היהודית יצרה. דין מוות היה כאן עדיף. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבלים יותר טובים בשביל השמאל
ל"ת
יריב,
07/02/05 15:40
|
|
 |
15.
ימח שמו וזיכרו
ל"ת
ספי,
07/02/05 15:12
|
|
 |
same to you...
ל"ת
joe,
08/02/05 01:53
|
|
 |
14.
לוואי וישכח שמו וזכרו
ל"ת
השם יקום,
דמו של רבין!,
07/02/05 15:12
|
|
 |
13.
סליחה
מוטי מרדכי,
חולון,
07/02/05 15:11
|
אבל צריך לאסור את לריסה טרימבובלר. צריך לאסור אותה ולכלוא אותה בצינוק שמרוחק כמה יבשות מהזבל יגאל עמיר.
היא צריכה לנשק למדינה את הרגליים על זה שהזבל לא קיבל עונש מוות. חוצפה זו לא מילה מתאימה כדי לתאר את ההתנהגות שלה. היא ואנשים כמוה, והאנשים שהיא מייצגת, הם סרטן בלב המדינה שיש לעקור ללא רחמים. פשוט לשלוח אותם לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בכל מילה
ל"ת
א,
07/02/05 18:22
|
|
 |
12.
לא נעים, אבל היא צודקת
ירון ז.,
צפת,
07/02/05 15:11
|
ישראלי נתנייתי שעבד בשוק שווה לישראלי תל אביבי שכיהן כראש ממשלה. אסור לשחרר מחבלים וזה כולל את יגאל עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נעים אבל אתה לא צודק
תום,
07/02/05 16:49
|
ישראלי נתנייתי שעבד בשוק, כבודו במקומו מונח, אבל הוא לא מנהיג נבחר שמאחוריו זכות הבחירה הלגיטימית של מאות אלפי אנשים, האיש הזה הרס את המדינה גם לימין וגם לשמאל. הוא צריך להיות סמל לסבל ואומללות - למען יראו וייראו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה בטח איש מחנה השלום
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
07/02/05 18:15
|
הנאור שתומך בדמוקרטיה.....
כלומר - אתה מבחין בין דם לדם. ואני שואל אותך שאלה אחרת - אם מחבל רצח עשרה, זה שווה לראש ממשלה? ואם 7? או 5? או 4? או 1? איפה עובר הגבול????
אין לשחרר אף אחד - בודאי שלא את יגאל עמיר, אבל מכאן ועד שלילת זכויות בסיסיות גדול המרחק. רוצים לשלול ממנו זכויות בסיסיות? היה מקום לדרוש גזר דין מוות!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לצדיקה החסודדדדדה
לצדיקה,
07/02/05 15:07
|
אין ליגאל שום זכויות הוא כמו כל המחבלים ויותר גרוע הוא רצח ראש ממשלה אז תתעוררי ותשתקי.....או שתעברי לגור איתו בכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
100%
ישראל אורן,
לוס אנגלס,
07/02/05 15:07
|
אם משחחררים מחבלים, צריך גם לשחרר את יגאל עמיר אני לא רואה שום הבדל השמאל ממשיך להבדיל בין דם לדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רוצח דמוקרטיה
ל"ת
כדי לשנות,
החלטות,
07/02/05 17:25
|
|
 |
תשאר שם חלה בשכל.
ל"ת
ש.ז,
07/02/05 16:58
|
|
 |
אתה עלה חדש?
ל"ת
לחמניה,
במכולת,
07/02/05 22:42
|
|
 |
Death to Amir
David,
07/02/05 16:24
|
Like in your beautiful America. Another American idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך ב100% נקודה
ל"ת
יאיר כהן,
07/02/05 15:38
|
|
 |
אתה תישאר באמריקה אתה
דודידו,
07/02/05 15:29
|
ואל תתערב כאן בדברים שלא קשורים אליך.
טמבל.
את יגאל עמיר יקח השטן
ק ר ע ש ט ן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין בשלטון
נ,
מרכז,
07/02/05 15:23
|
|
 |
9.
רק את רוצחי השמאל ישחררו
ל"ת
כואב,
07/02/05 15:05
|
|
 |
מי הם בדיוק?
טוויסט,
מרכז,
07/02/05 16:29
|
מי זה בדיוק רוצחי השמאל?? הימין הקיצוני מספק לנו רוצחים למכביר יונה אברושמי, בן שימול, אנשי המחתרת היהודית, מחתרת בת עין וכמובן הטינופת הנערצת עליך יגאל עמיר. אני עדין לא שמעתי על שמאלן שרצח ימני בגלל דעותיו. כולי תקווה שהאליל שלך יגאל עמיר ירקב לנצח בבית הכלא ושהרקבון הפושה במערכת השינים של גברת טרימבובלר תפשה גם לחלקים אחרים בגופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - אף שמאלן לא רצח במו ידיו
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
07/02/05 18:10
|
אבל כמה מאנשי ''מחנה השלום'' עודדו את הערבים לבצע רציחות נוספות???? כומה ממחנה הימין המטורפים, לטעמך, עברו לרגל לטובת מדינה זרה - ראה אודי אביב שמי יודע כמה מתו בגללו??? בדוק טוב לפני שאתה שופך ביב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעת על שמאלן שרצח???
מיקי,
07/02/05 17:50
|
כשתצליח להסביר לי מה ההבדל בין שמאלן לפלסטינאי אולי אני אסכים אתך. נכון לעכשיו השמאל הישראלי תומך באידיאולוגיה הפלסטינאית כמעט ללא עוררין. ואם כל החברה שכתבת הם רוצחים, שאת פועלם אתה משליך על ימנים, עליך לקבל את הרעיון שכל המחבלים הם רוצחים, ואת פועלם יש להשליך על השמאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למיקי פופוליסטי
טוויסט,
מרכז,
07/02/05 18:19
|
אתה מעורר גיחוך בתגובתך. האם אצלך כל מי שהוא שמאלה מקיצוני הליכוד נחשב שמאל קיצוני?. אנשי השמאל המתון שהם רוב רובו של השמאל משרתי ביחידות קרביות ביותר ובשליחות גדולה מוכנים לחסל כל טינופת של חמאס גיהד וחללי אל אקצה שינסו לגעת בישראלי. אני מקווה שאינך מאותם קיצוניים עיוורים משנאה שיגידו שאין קיבוצניקים ותומכי שמאל קרביים כי אז כמובן לא תהיה ראוי אפילו לתגובה. אני בדברי מעולם לא אמרתי שאנשי הימין המתון רוצחים זה הרי שטות מוחלטת. הפלשתינאים הם אויבי לא הימין אבל לצערי השוליים הקיצונים ביותר של הימין גם הם אויבי ואויבי העם (כמו השוליים הקיצוניים של השמאל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הסזון שמעת? טוויסט?
ל"ת
בוןבון,
07/02/05 17:41
|
|
 |
8.
הוא יותר גרוע מאלף מחבלים!!!
ל"ת
מהרסיך ממך יצאו,
07/02/05 15:04
|
|
 |
7.
מה זה פה? לכל אסיר מגיע זכות
אהרון,
רמת גן,
07/02/05 15:03
|
כולל רוצחים התייחדות. אכן יש כאן רדיפה פוליטית.השם ישמור עלינו מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יגאל עמיר
מוקי,
כרכור,
07/02/05 15:02
|
אכן מונעים מיגאל עמיר את זכותו הבסיסית. להיות תלוי בצוארו עד צאת נשמתו. זה מחיר הדמוקרטיה ושלטון החוק בו אנו אמורים לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה בדיוק זכיות מגיעות לו?
אימא עמיר,
07/02/05 15:02
|
איזה זכיות יש לרוצח הדמוקרטיה בדיוק גב' טרימבובלר על מה את בדיוק מדברת ?. מציע לך לשבת בשקט ולקטוף תפוזים ולסתום את הפה אין לך ולא שום זכויות
את לא חושבת שאת מגזימה זכיות לרוצח ראש הממשלה ? זכויות לרוצח הדמוקרטיה במדינת ישראל אני רוצה להבין גב' טרימבובלר אם ברוסיה היו נותנים לך לדבר ולא לחיות אם הוא רק היה מנסה לרצוח ראש ממשלה לא רוצח רק מנסה
אז שבי בשקט ותגידי תודה שלא הרסו למשפחה שלו את הבית כמו לרוצחים מחבלים עם דם על הידיים ולא הגלו אותם ואותך לסיביר שבי בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הרוצח מקבל תקשורת-פולארד לא!
רונן,
07/02/05 15:01
|
אפשר להתווכח על השאלה האם כאשר משחררים ערבים שרצחו יהודים יש לשחרר גם את עמיר.
אבל אי אפשר להתעלם מכך שעמיר (שהוא בכל זאת רוצח מתועב) מקבל (גם) במקרה זה הרבה יותר תשומת לב תקשורתית מאשר פולארד! זאת למרות שהיו פניות של חברי כנסת ואלפי אזרחים (בעצומה) שלא ייתכן לשחרר מחבלים (ועוד תוך מעורבות אמריקאית) מבלי שהאמריקאים יעשו לנו מחווה קטנה וישחררו אותו.
איפה הצדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה?
אמריקאי,
07/02/05 16:44
|
פולארד היה ועדיין אזרח אמריקאי שעשה מעשים אסורים. אולי אנחנו פה בארצות הברית לא הכי מתוחכמים בעולם והנשיא שלנו אולי לא יזכה בפרס נובל בעתיד הקרוב. אבל כשלנו הורגים מה שמקביל מבחינה יחסית לשני פיגועי תופת באוטובוסים בישראל, אנחנו לא מהססים ללכת מסביב לעולם ולפוצץ איזה מדינה או שתיים. העולם לא אוהב את זה? על הקטן של בוש. מצידנו שלא תשחררו פלסתינאי אחד. באמת לג'ו סיקספאק לא אכפת. אבל רק תגיד לו שאחד שהסגיר סודות אמריקאים, ולא משנה למי, הולך להשתחרר מהכלא תראה איך הווריד מתחיל להתנפח. אז מספיק -כבר עם פולארד. כדי לקבל כבוד צריך להתנהג בדרך מעוררת כבוד ויראה. וחלק מהכבוד שאתה מראה זה שלא משנה למה כמה מי מה ואיך - מי שפוגע בבטחונך - דמו בראשו. ואם בשביל זה צריך להנהג במו כלב משוגע - אז אנחנו נהיה הכלב הכי משוגע שאי פעם ראית. ואם אפשר גם לתקוע לצרפתים קטנה בדרך - אז עוד יותר טוב. כמו שאמר אחד מהנשיאים האמריקאים הגדולים, תיאודור רווזוולט: דבר בשקט וקח איתך מקל גדול.
אז עכשיו בטח תבכה לי ''אבל ארה''ב היא מעצמה וישראל קטנה'' ועוד כל מני שטויות כאלה. צא ולמד איך ארה''ב הגיעה לרמה של מעצמה. עוד בימי ג'פרסון היה איזה סולטן במרוקו שתמך בשודדי ים שתקפו אוניות סוחר אמריקאיות בים התיכון. ג'פרסון לא חשב פעמיים ושלח את כל הצי האמריקאי (כולה איזה חמש ספינות) והם ''ביקרו'' את הארמון של אותו סולטן. וראה איזה פלא: הפשיטות הופסקו.
אז תזכור את זה טוב: בשביל כבוד צריך לעבוד. וקשה. ועבודה קשה זה לא מה שהישראלים מצטיינים בו. אז מה הפלא שדורכים עליכם כל הנסראללות והאבואים האלה למיניהם. במאה העשרים ואחת ישראל נותנת לקבןצת פושעים לירות עליה צינורות מולאים בחומר נפץ וישראל נשכבת על הצד כמו איזה כלב מפוחד. ואז אתפ מתפלאים שמתייחסים אליכם ככה? את פולארד תקבלו ברגע שתגדלו קאחונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת אולי
מיה,
08/02/05 10:11
|
שכחת אולי מי מנחה את ישראל להקריב , וזה לא התחיל מעכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lol Very True!!!
Joe,
NY,
07/02/05 17:58
|
|
 |
3.
לא שכחנו
אחד העם,
07/02/05 15:00
|
כמובן שלא שכחנו את הרוצח הנבזה.
כבודו במקומו מונח.......עד סוף חייוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענין מה עוד לא שכחת
גד,
07/02/05 17:29
|
האם את דם כל הנרצחים באינטיפדה שכחת? מדוע שהם יצאו לחופשי? זה נבלה וזו טרפה שניהם נכלאו כדין ועל שניהם חל אותו דין שישבו עד צת נשמתם. אבל אם אחד יכל לצאת לחופשי באמטלות שונות זה יחול גם על האחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שינמק בכלא עד שתצא נשמתו
אייל,
07/02/05 14:52
|
יגאל עמיר צריך להינמק בכלא עד שתצא נשמתו .שלא יזכה לראות את אור היום באופן חופשי אלא מתוך חלונו בכלא וגם זה יותר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל אתה לא ערבי, נכון?
יהודי,
07/02/05 15:51
|
|
 |
עם יהודים כמוך לא צריך שונאים
ל"ת
ש.ז,
07/02/05 16:59
|
|
 |
די מספיק
שרית,
כ,
07/02/05 15:45
|
אם הממשלה משחררת ערבים רוצחים שרצחו יהודים בדם קר כקרח אז למה שלא ישחררו את יגאל אמיר ההם נבלה והוא טרפה אבל כמו שאת הערבים רוצים לשחרר אז שישחררו את הטרפה הזה הוא יהודי בכל זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן כן יהי רצון
א,
ח,
07/02/05 15:21
|
יש לנו הזכות לראותו נמק בתאו. ולו אין שום זכות למעט מוות ביסורים. ימח שמו וזכרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
let him suffer
ury,
bloomington,
07/02/05 15:51
|
I hope he wil suffer and never get to see the living daylight the damage he has done to israel will never fade. let him rot and cry in pain let him slowly rot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את והוא
אזרחית מתאבלת,
07/02/05 15:20
|
יינמק בכלא עד סוף ימייו ואת גב' טרובלטטה תיבש רחמך ותנבול לא הוא ולא את זכאים להנות מהחופש, משום ש''אהובך'' לקח את החוק לידיו והחליט מה טוב לכולם ומה לא אז אנחנו נחליט בשבילכם מה טוב לכם, ש ת נ מ ק ו במיץ שבישלתם.!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ,וזה צריך להיות עונשם של
רוני,
ר''ג,
07/02/05 15:10
|
|
 |
נכון - ללא הבדל בגזע דת ומין
תום,
07/02/05 16:38
|
אפשר לכלוא גם את לוחמי פעולות התגמול שעוד נותרו בחיים ובכלל את כל החבר'ה מ 101, את יצחק שמיר, את האחראי לטבח סברה ושתילה,את החברים מאלטלנה והסזון את שמעון פרס אולי כל רמטכ''ל וראש מוסד שכיהן אי פעם - גם אותו אפשר לשים בכלא, כל אלה נחשבים גם כמרצחים ע''י הרבה מאוד אנשים בעולם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עכשיו יקומו כל הצדקנים ויבכו
נדב,
יבנה,
07/02/05 14:50
|
לרוצח ראש הממשלה מגיע עונש מוות ולא בית סוהר עלוב שהוא יכול לעשות בו מה שבא לו עם החברה שלו
אני לא תומך בשיחרור מחבלים עם דם על הידיים ...
אבל יגאל עמיר ימח שמו הרס את המדינה הרבה יותר משמעותית מאשר מה שהמחבלים עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הסכמי אוסלו'' הארורים הרסו את
המדינה,
07/02/05 15:46
|
הרבה יותר מרצח רבין, זה לא מצדיק רצח אבל קצת פרופורציה לא תזיקץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכול מילה ואף יותר
ל"ת
יהודה,
מרכז,
07/02/05 15:39
|
|
 |
נדב - אתה צודק בכל מילה שלך!!!
ל"ת
חגית,
חיפה,
07/02/05 15:08
|
|
 |
אני לא רוצה להיות קרבן שלום
ל"ת
שלומי,
07/02/05 15:04
|
|
 |
אז על תעשה מלחמה
ל"ת
תום,
07/02/05 16:39
|
|
 |
אז אל תעשה שלום
ל"ת
אודי,
07/02/05 17:14
|
|
 |
לא תעשה מלחמה לא תהיה צריך ל..
תום,
07/02/05 17:52
|
עשות שלום.
אמור שלום,
או במילים עדינות: צא דיבוק, צא מהשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תוכל להיות קרבן מלחמה
ל"ת
אסי,
07/02/05 15:34
|
|
 |
מלחמה בשם ''תהליך שלום''
ל"ת
דן,
07/02/05 18:09
|
|