 |
62.
סוף עידן התמימות
המחתרת הסגולה,
08/02/05 14:48
|
לפי התגובות לא נשארו הרבה תמימים בישראל של 2005. לא מימין ולא משמאל. כאן לעולם לא יהיה שלום נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I tend to disagree
Sad Israeli,
Sydney, AU,
08/02/05 17:51
|
Why, I believe you might be mistaken. There is, eventually, a hope for peace - no war continues indefinitely. And also please mark the thing we all learned from this pointless, stupid and miserable conflict - and I quote George Orwell here - ''Every war is just a racket operation.''
Ultimately, the people who profit from this war will make their fortune, or maybe the situation will change and they will no longer be able to profit. Or maybe we will all die and have our mutilated corpses thrown into the sea, as those on the other side of both the Green Line and our borders would wish. Or - again, not an impossibility - the miserable huddle of tribes and clans misnamed the Palestinian People will finally rise above its mindless station, get an education and stop breeding itself out of any hope for a normal existence.
To conclude, my Rebel friend: never give up hope. The solutions sometimes come from unexpected sources, as history shows. But the solution in this case sure as bloody hell doesn't lie in mucking about with terrorist, pretending to be their friends when they are openly digging our graves.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
התחלה חדשה או התחלת הסוף
איש פשוט,
08/02/05 14:46
|
היה ונשלם מתחיל ויהיה מספרים ואותיות חוזרות ונשנות אולם טבע האדם חזק מיצרו וכי אם ינצחו ישכון שלום הריעו למנצח הספידו למפסיד פול יקום וגדול יהיה ותתחיל העת החדשה בדור חדש של אלו שנשארו לעמוד גם אחרי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אסור להפסיק לחלום
בועז אופיר,
ראשון לציון,
08/02/05 14:37
|
בס''ד
אסור להפסיק לחלום
על מה אתם רבים? שטחים על מה נהרגים אנשים? שטחים על מת אתם מתווכחים? שטחים על מה המלחמה? אדמה למה? רוצים לחיות רוצים לבנות רוצים ליצור רוצים לשמוע רק טוב רוצים את כולם לאהוב לא רוצים מלחמה לא רוצים פיגועים רוצים חיים רוצים לגדל ילדים רוצים כבר שלום רוצים שיגיע החלום לא רוצים אלימות לא רוצים למות כולנו בני אדם כולנו בשר ודם אפשר לדבר אפשר להסביר צרכים לשמוע צריכים להבין יש פתרון אפשר להביא את השלום הפסיקו את האש החיים עוברים החיים קצרים שני עמים, שני צדדים כמה הסכמים פגישות של מנהיגים ואנחנו מה רוצים... בסך הכל חיים לא רוצים לקבור מתים לא רוצים הלוויות אנחנו רוצים לחיות............... בלי אמונה בלי תקווה בלי אהבה בלי חלום בלי רצון הוא לא יגיע השלום די למלחמות די לפיגועים - די להרוגים שלום אנחנו רוצים היינו עבדים - היינו במדבר קיבלנו את התורה אנחנו עם סגולה באמונה ובתקווה ברצון ובאהבה לעולם אתך לעולם לא נשכח לעולם... עם שלך שלום נבקש ממך חלום שיתגשם לשלום חלום של שלום אלוקי ישראל מלך המלכים שלום... שלום אנחנו מבקשים אסור להפסיק לחלום אסור להפסיק לחלום אסור להפסיק לחלום יום יבוא והוא יגיע השלום.
מאת: בועז אופיר- משורר ראשון לציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לא סומך על שרון!
רמי,
08/02/05 14:37
|
ישראל שוב ושוב הרסה כל סיכוי לרגיעה עם חיסולים, מעצרים, הריסת בתים, ירי בחפים מפשע ועוד ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עד מתי הפסטיבל??
ל"ת
ארקה דיכדוכין,
08/02/05 14:33
|
|
 |
57.
אבו מאזן מביא את הסיכוי האחרון
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
08/02/05 14:30
|
מה שעומד על הפרק הוא התקדמות רצינית-או נהרות דם שישטפו את שני העמים וכל העולם היהודי. לכן צריך להתקדם בנחישות ובתנופה-ובכל הזהירות מהנסיון המר שהיה לנו-לקראת הסדר שלום סופי.
ובפינה הזאת אני ממשיך לחשוש משרון-כי אני מעריך שאין בכוונתו להגיע *למדינה פלשתינאית שבירתה מזרח ירושלים הערבית החיה בשלום עם ישראל*-ורק *שכנוע* אמריקאי נחוש יוביל אותו לכוון זה.
לאבו מאזן נשאר *רק* להעביר את *זכות השיבה* לחלום לימי המשיח הפלשתינאי-ולהשתלט על הקיצוניים החאמסניקים הטרוריסטים שוללי ישראל-לשרון נותר להתגבר על ייצרו ותאוותו לספח את מחצית הגדה.
נשאיר לפלשתינאים הלאומיים המתונים לעזור לאבו מאזן-ולעורר בנו יותר אמון בכוונות השלום שלהם וביכולתם.
עם ישראל צריך לעזור לשניהם-ולא לתת לפלשתינאים להידרדר לחוסר אמון מחודש-ולהחליף את מנהיגו אם יסרח בנמהיגות שלום ובטחון אמיתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Sharon will eat every
maamin,
t-a,
08/02/05 14:29
|
shit that the arabs will prepare . Really there is no need for emergency measures. Who counts how many of our people were killed and will be killed after this''peaceful'' agreament. Don't think that Sharon counts. What really matters this ''Messiah'' '' will bring to the annihilation of Israel ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
to 48: the REAL meaning
Sad Israeli,
Sydney, AU,
08/02/05 13:53
|
Of the summit is hardly the American plan to attack Iran. It has been shown time and time again that USA does not need an excuse to invade a country.
Indeed, the real purpose of this meeting is the eventual destruction of Israel; Abu Mazen, the notorious antisemite and anti-zionist, Holocaust denier, has realized that direct terrorism will not destroy Israel. However, prolonged political action on the international level might do just that. EU is antisemitic aplenty - if Abu Mazen manages to portrait Israel as the evil, colonizing monster, USA will collapse under the European pressure and stop aiding Israel. Which will result in a very swift massive action again Israeli (economically by EU, militarily by the Arabs), leading to the destruction of the state of Israel.
His problem is, of course, Gaza, where Hamas are rampant. If there will be peace even for a couple of months, Hamas will rebuild their infrastructure and eventually take over the PA - it is obvious, they are simply more powerful than Fatah, even more ruthless and even more brutal. And Arik Sharon cannot afford either event - the destruction of Israel or, indeed, a psychotic fundamentalist Islamist theocracy at our side.
A pretty pickle, I'd say. Abu Mazen has the life expectancy of a chicken in a fox den; within 2 years the situation will be exactly as it has been during this Intifada.
Mark ye my words! The only solution to this whole thing is the complete annihilation of the Palestinian people as an entity. They are sick with violence.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well written & unfortunately
המחתרת הסגולה,
08/02/05 14:38
|
|
 |
54.
תמונת קלוז-אפ
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:48
|
תמונת קלוז-אפ של שריפת הדגל הישראלי ע''י סטודנט מצרי,היתה בהחלט יכולה להביא לרעידת האדמה שתמוטט את סכר אסואן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שריפת דגל ישראל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:33
|
אכן שריפת הדגל הישראלי מעיד שיש אוירה חדשה,ומתחילים לעלות על הדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יהודה ושומרון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:28
|
יהודה ושומרון שיכות לעם ישראל-וכל נסיון לפרוץ לשטח זה,ולשלול את זכויות העם היהודי לגבי אזור זה יתקל בהתנגדות. ועכשיו החגיגה מושלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
השמועות הן ששרון מסרב להכריז ה
Nאיר,
08/02/05 13:25
|
הפסקת אש. לצערי הרב הוא רוצה להמשיך בחיסולים ואת מעגל הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are missing the point
Sad Israeli,
Sydney, AU,
08/02/05 14:02
|
If there is a ceasefire (let us call it Hudna) then Hamas has time to rebuilt their infrastructure, fouling up everything Sharon was trying to do in the past year - he has been basically trying to clear Gaza of Hamas influence so that when we pull out, the more moderate elements of PA will be able to take over.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אבי אקודור-ידידי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:01
|
עצם העובדה שהנך מחזיק במצוות תפילין ומזוזה מעיד שאתה אחי. וזה כוחו של עם ישראל. ואין בטחון אלא באלוהי ישראל. מה שרציתי לומר לך זה שאני אישית מבקש ממך להפסיק ולהגיב מלשון ''אל תלך בדרך אתם מנע רגלך מנתיבתם''. הם שקרנים רמאים ומקריבים את ילדיהם באש לאלוהיהם. והם בהחלט לא עובדי האלוהים-אלא עובדי עגל-הזהב מסכים אתך בכל מילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כולם מדברים על שרון אף אחד לא
ל"ת
מדבר על פרס ...,
08/02/05 12:57
|
|
 |
48.
I get it, finally
Karen,
Holland,
08/02/05 12:45
|
I have a theory: Israel and the Palestinians are doing their best to achieve what the all world wants to see (we have seen it for the last few weeks haven't we?) If the terror will go on and it will, the only poeple to blame would be the Hisballa and Iran. One hell of a reason for America to attack Iran. And if you ask me, the sooner the better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אבי אקוודור מפרפר
רר,
08/02/05 12:37
|
|
 |
כי ''השלום'' של השמאל=אלפי נרצחי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/02/05 14:44
|
|
 |
46.
לאבי אקוודור, 42 הוא מתחזה
ל"ת
אורן שפירא,
באר שבע,
08/02/05 12:31
|
|
 |
45.
בדיקת מזוזות
Avi Ecuador,
08/02/05 12:05
|
מנהג חסידים ואנשי מעשה, לבדוק התפילין והמזוזות בחודש אלול, ואין מנהג זה חובה מעיקר הדין, אלא מידת חסידות בעלמא. ובזמננו, שרבּוּ הסופרים והמגיהים שאינם בקיאים כראוי בדיני תפילין ומזוזות, ראוי להחמיר לבדוק התפילין והמזוזות בחודש אלול. אבל אם יודע בבירור שהתפילין נעשו בהידור רב, על ידי סופר ומגיה תלמידי חכמים ויראי שמים, אינו חייב מן הדין לבדוק את התפילין אפילו אחר כמה שנים. אבל במזוזות, אפילו אם יודע שנעשו בהידור רב, חייב לבודקן מעיקר ההלכה פעם אחת בכל שלוש שהים ומחצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שכבר ראיתי פסיכים בחיים
אנונה,
08/02/05 14:06
|
כנראה שכשלובשים שטריימל כל היום ולומדים שטויות חסרות כל תועלת, אזי נדפק גם המוח. במקום לבדוק מזוזות, ראוי שמפגר כמוך יבדוק מדוע אתם לא תורמים דבר למדינה ורק מכלים את משאביה המעטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשנהפכים למשרתי ערבים מאבדים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/02/05 14:35
|
|
 |
מה הקשר לכתבה ???
ל"ת
טלילה,
08/02/05 12:37
|
|
 |
44.
מדינת יהודה
Avi Ecuador,
08/02/05 11:56
|
הרי הערבים משתמשים בטרור על מנת להשיג אוטונומיה ערבית. אני לא מציע טרור יהודי על מנת להשיג מדינה כזו, אבל אם כמות לא מבוטלת של אנשים שאחוזי היילודה שלה גבוהים ושרואים דרך אחרת לחיות בה רוצים בכך, למה לא להכריז על אוטונומיה נוספת למדינת יהודה - מדינה של דתיים שבה הדת והמדינה יהיו אחד. כך המשאבים הכלכליים שלהם לא יגזלו את משאבי העם כולו, לא תהיה כפיה דתית וכל הבעיות של מלחמות על קרקעות יתרחשו בין ערבים דתיים ליהודים דתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נקווה שהפעם יצליחו
יוסף הגלילי,
08/02/05 11:51
|
|
 |
בקר טוב! מזמן אמרתי - מלחמת
הלאה סרסורי,
ה''שלום''!,
08/02/05 12:44
|
חרמה ב''עם הערבי הפלשתינאי'' וב''מחנה השלום''. שבענו אנטישמיות קיצונית. גם ליהודים מגיע לחיות בשלום במולדתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לאבי אקוודור
אורן שפירא,
באר שבע,
08/02/05 11:41
|
אבי יקר, האם במקרה יש לך את האקורדים לגיטרה של ''עגל הזהב'' ? ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי. תודה, אורן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
I Have hard time to Trust
Daga,
LA/Jerusalem,
08/02/05 11:38
|
the Palestinians, it seems to me we are again being lead to sign an agreements that the paper is not worth it
So far, what did abu Mazan did to stop the terror ? nothing
It also may give Hamass the time needed to rebuilt its power, train and preper for the next wave of terror, on the other hand it may be a start, we just should not release any terrorists who k*illed Israelies, we should show respect to the lives of our people who lost in the hands of the terrorists
Israel should be very carefull. from the Abu Mazan trap, the man is smart to shift the burden to the Istraeli side while continue with terror, and by claiming Israel fault
Only time will tell, another stab in the back or a real change
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עגל הזהב, אז ועכשיו חלק ד'
Avi Ecuador,
08/02/05 11:22
|
מה קרה?
הרמב''ם מסביר, שעבודה זרה היא לא צעד אחד שאדם עושה, אלא מדובר בתהליך שלם. בימים עברו, אנשים היו חוצבים לעצמם חתיכה של סלע והיו קוראים לה ''אל השמש''. הם רצו להכיר תודה לא-ל, על שברא עבורם את השמש הנפלאה. אך לא עבר זמן רב עד שהחלו לסגוד לשמש עצמה. כעת הם החלו להאמין, שקיים מקור אחר, שאיננו הקב''ה, המספק לעולם את הכוחות והישועה.
בתחילת הדרך, בני האדם עדיין ממוקדים מאד וברורים להם לגמרי סדרי העדיפות בחיים. אבל עם הזמן, צצים דברים שונים המסיחים את הדעת לכיוונים שונים.
כיום, מקובל לחשוב שכסף, פרסום, מניות בבורסה, מחשב משוכלל או מראה חיצוני מרשים - מהווים מקור בטוח לסיפוק אישי ושמחה פנימית. זוהי למעשה התגלמותה של העבודה הזרה!
אנו נתקלים בכך באופן יומיומי. לאחרונה יצא לי לשוחח עם בחור צעיר ושאלתי אותו - בהתבסס על החוויות האחרונות שעבר בסמינרים ליהדות ובטיולים שונים בין האתרים המיוחדים בארץ - אם הוא מאמין שהתורה אמיתית.
''אני בטוח שכן'', הוא אמר. אז שאלתי אותו מדוע הוא עדיין נוסע ברכב בשבת ואוכל מזון לא כשר. תשובתו היתה מפתיעה מאד: ''אני ממתין לאיזו פריצה משמעותית בקריירה שלי, לקידום או העלאה רצינית במשכורת. רק אחר כך אני מתכוון להתפנות לשאר הדברים האלה שאמרת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
== שימו לב לתרבות הערבית בטקס
יואב,
מרכז,
08/02/05 11:01
|
ע''פ סיפור מוסלמי עתיק, הנלמד בכל הכיתות בבתי הספר היסודי, המנהיג העתיד להיות מובס אמור לדבר ראשון. הסיפור עוסק באדם שקם להתנגד לשלטון אחד מקרובי מוחמד, ובפשרה שהושגה ב-4 עיניים (מושג שלילי באיסלאם, בניגוד לתרבות המערב), הוסכם שימצאו מנהיג שלישי. כשהם עמדו מול הציבור, אמר זאת המובס (זה הקם לקרוא תיגר על השלטון), ולאחר מכן, אמר בא כך השליט: ''ראיתם איך ויתר המובס על השלטון. רק קרובו של מוחמד הינו השליט האמיתי!''. כיוון שהסיפור מוכר לכל מוסלמי, אני צופה ששרון ידבר ראשון, ושדברי אבו מאזן לא יהיו ברורים כמו דברי שרון. כך יובס שרון, ואפילו לא ידע זאת. אך כל מוסלמי יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עגל הזהב, אז ועכשיו - חלק א'
Avi Ecuador,
08/02/05 10:51
|
עגל הזהב – אז ועכשיו.
בני ישראל זה עתה סיימו לשמוע את עשרת הדיברות למרגלות הר סיני. מיד לאחר מכן משה מבשר להם, כי הוא עומד לעלות להר סיני למשך 40 יום, לקבל את התורה ולהוריד להם את לוחות הברית. התורה מתארת בפנינו את האירועים הבאים:
''וירא העם כי בושש [התעכב] משה לרדת מן ההר, ויקהל העם על אהרון, ויאמרו אליו: 'קום, עשה לנו אלוהים אשר ילכו לפנינו, כי זה משה האיש אשר העלנו מארץ מצרים, לא ידענו מה היה לו!'. ויאמר אליהם אהרון: 'פרקו נזמי הזהב אשר באוזני נשיכם, בניכם ובנותיכם, והביאו אלי'. ויתפרקו כל העם את נזמי הזהב אשר באוזניהם, ויביאו אל אהרון. ויקח מידם, ויצר אותו בחרט, ויעשהו עגל מסכה, ויאמרו: 'אלה אלוהיך ישראל, אשר העלוך מארץ מצרים''. (שמות ל''ב:4-1).
שאלה אחת מרכזית מטרידה אותנו מאד: איך יכל להיות, שאותם האנשים שהיו עדים לעשר המכות, לקריעת ים סוף ולמעמד הר סיני - היו מסוגלים להפנות עורף ולסגוד לצלם של עגל מזהב?!
התשובה המפתיעה היא, שבני ישראל מעולם לא יצרו את עגל הזהב בכדי לסגוד לו, או להופכו לאל!
כאשר משה רבנו אמר: ''אני עולה להר סיני למשך 40 ימים'', כוונתו היתה לשהות שם למשך ארבעים ימים שלמים (בספירתו הוא לא כלל את יום הטיפוס על ההר כאחד מתוך ארבעים הימים). בני ישראל חישבו בטעות את אותו היום, כיום הראשון לשהייתו של משה בהר ולכן ציפו לראותו שב אליהם לאחר 39 ימים! לפי הספירה שלהם, הוא באמת התעכב יום אחד יותר מדי! (לדוגמא, בואו נאמר שהיום יום ראשון. אם אומר לכם, שיש לכם שבוע אחד להשלים משימה מסוימת, לא ברור האם כוונתי, שעד שבת עליכם להשלים אותה, או שהתאריך אליו אני מתכוון הוא יום ראשון הבא).
כך, שלאחר 39 ימים, בני ישראל החלו לתהות בינם לבין עצמם - ''היכן משה רבנו?'' השאלות הללו גרמו להם לחרדה מאד גדולה. למרות שהיה ברור לכולם, כי הקב''ה הוא זה שניצח על 'תזמורת הנסים' מאז יצאו ממצרים ועד היום, הם עדיין זכרו, כי היה זה משה רבנו שהרים את המטה שלו מעל ים סוף, לפני שנבקע לשתיים. הם סמכו על משה רבנו וראו בו את המנהיג היחידי עליו ניתן לסמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה לא אמר שהוא עולה ל-40 יום.
מדרש קומקומא,
08/02/05 14:59
|
|
 |
נפלא אבי!! תודה!!
ל"ת
אייל,
08/02/05 14:11
|
|
 |
37.
המלחמה הצליחה
תבוסתן מס הכנסה,
08/02/05 10:43
|
מטרת מלחמה היא להשיג את מטרות המדינה באמצעים אחרים. מטרת האינתיפידה הייתה לשבור את השכירים יהודים כפלסטינים לטובת האליטה. ההצלחה הושגה. אפשר להפסיק את המלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רק פתרון כולל יביא שלום.(אולי)
זה אני.........,
08/02/05 10:37
|
כל פתרון חלקי,ו/או כל פתרון שלא יתן מענה כוללני לבעיית הסיכסוך ישראלי ערבי,ובצורה המוסכמת על שני הצדדים,ומגובה ע''י אומות העולם,סופו שיתפורר ויביא ''מרחץ דמים'' נוסף לשני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט נכון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 11:00
|
ועוד שיפסיקו לצאת בהצהרות חלקיות ,אלא שיביאו תוכנית שלמה גמורה ומוסכמת והעם יצביע אם לקבלה או לדחותה ואני סומך על שיקול דעתו של העם שידע להבחין בין תוכנית טובה המתחשבת בכולם לבין תוכנית גרועה המשיבה אותנו לגטאות צרים לפני ההשמדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
היום יותר מתמיד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 10:27
|
היום יותר מתמיד אני מסכים עם העובדה שהנאציזם לא עבר מן העולם, אבל בניגוד לעבר בו הלכו אבותינו לטבח הפעם הוא יתקל ברובים המכוונים נגדו. והאם הכונה למחתרת יהודית הפועלת בגלוי התשובה בהחלט כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רק לא קורבנות חתימה
ג,
08/02/05 10:23
|
|
 |
33.
הפסקת אלימות רשמית
תנא,
רחובות,
08/02/05 10:16
|
מעכשיו כל האלימות תהיה לא רשמית, פחות מכופתרת, ובכלל באווירה יותר נינוחה ועליזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין להם סיבה להפסיק את הטרור
שלום,
08/02/05 10:05
|
הם ימתינו קצת ככל שיוכלו להתאפק ולאחר שיקבלו מחוות (על מה בדיוק מגיע להם מחוות??? אינני יודע ) אז יחזרו להתקוממות המשתלמת כי כך יקבלו בעתיד עוד מחוות ואנו אזרחי ישראל נשלם את המחיר כך היה בעבר , וכיוון שאנו לא לומדים לקח לצערי הרב, כך עלול לקרות גם בעתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
במדינת הסדוםשלום הזו, כל
עם טפשים טטפש,
08/02/05 10:03
|
יום הוא האחד באפריל. איך זה לא נמאס על העם המטומטם הזה? העם רואה במו עיניו שכל הכוחות פועלים נגדו, אין הבדל בין האויב הפנימי לאויב החיצוני. כולם פועלים לחיסול ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עוד הרבה כסף ועוד הרבה הרוגים
ל"ת
אחד העם,
08/02/05 09:14
|
|
 |
29.
השלום חשוב לכולנו
אבי,
ערד,
08/02/05 09:09
|
הביאו את השלום הוא חסר כאן לא עוד הרוגים כלכלה ובטחון תיירות מה לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! אז למה ממשלת ישראל עושה
לא נשכח,
ולא נסלח,
08/02/05 10:05
|
|
 |
תשאל את המשפחה הפלשתינית שלך
אושר,
08/02/05 11:37
|
|
 |
28.
ועוד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 09:07
|
אזרחים מוסלמים הגרים ברצועת עזה ורוצים לחיות עם העם היהודי יוכלו לקבל אזרחות ישראלית ולעבור לגור ביהודה ושומרון עם פיצויים כפי שהמתישבים היהודיים קבלו. בצורה זו יחיו ביהודה ושומרון כל אלה הרוצים לגור יחדיו עם היהודים. כל אלו שאינם רוצים לגור עם היהודים יחיו ברצועת עזה שתורחב עד אל-עריש.ויבנו שם מה שהם רוצים במימון בינלאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הכל דיבורים, ובינתיים החמאס
ל"ת
ליברטי,מתחמש,
08/02/05 09:04
|
|
 |
26.
פתי מאמין לכל דבר...
ל"ת
משה מ,,,,
08/02/05 09:02
|
|
 |
25.
שאלת תם (א קלאץ קאשע...)
חשוך ימי בינימי,
08/02/05 08:42
|
מה פירוש ''הכרזה על סיום האלימות''. הרי הרשעות הפלשטינית טענה כל העת שהיא אינה מעורבת בטרור אלא שהיא, נעבעך, לא מסוגלת לשלוט בארגוני הטרור ''בגלל הכיבוש''.
אז מה פתאום שהיא כעת מכריזה על ''הפסקת האלימות''? זה בשליטתה או לא? ואם כן - למה בכלל מדברים עם האבו הזה במקום להכניסו לתא של ברגותי?
טוב, מה חשוך כמוני מבין בשלום? ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רצועת עזה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 08:19
|
רצועת עזה היא סיר רותח-בה דחוסים אנשים ברצועה צרה ללא אמצעי קיום. ומהווה פצצה דמוגרפית. סוג הבניה באזורינו בגלל הקרבה לשבר הסורי אפריקאי ורעידות האדמה היה צריך להיות בתים חד -קומתיים הפרוסים על שטח גדול.בגלל מגבלות מקום וחיפוש אחר רווחים קלים פנו לבניה גבוהה-אבל פה מונח הגרעין לאסון העתידי. צריך להבין כי יש להרחיב את רצועת עזה עד אל עריש אם ברצונך לבנות שם דבר שלא יסכן אותך בעתיד. בצורה זו יבנו את המדבר וישתמשו בקרקע החקלאית הצמודה לים עד לרגע בו יעלה הים במפלסו.ויטביע את הקרקעות החקלאיים. הנקודה כי השליטים בעולם טפשים כמו קיר וכן נכונותם לפתור בעיות בראיה של אלפי שנים.הם מחפשים את הנהנתנות הרגעית וגישתם היא אחריי המבול. לא אסכים כי תקום רק ברצועת עזה מדינה פלשתינאית,לעומת זה אם המצרים בסיוע בינלאומי יתרמו את השטח עד אל עריש ויספקו מים דרך מקורות הנילוס בצינור עד לאל-עריש. אדע כי כונותיהם רציניות. לא אסכים שתקום מדינה פלשתינאית ברצועת עזה ללא השטח עד אל-עריש הוא נחל מצריים. הישובים הישראלים ברצועת עזה יועברו ליישוב אחד אשר יצורף למדינת ישראל.במקביל לגבי תוכנית פיצויים. לגבי יהודה ושומרון המהווים את עתודות ההר -יש לספח אותם ולתת לתושביהם אזרחות ישראלית. וכאשר במדינת ישראל יחיו מוסלמים נוצרים דרוזים ויהודים בשלום כאחים. נפנה לבנות את הר המורייה שיורחב בעבודות עפר-עליו ייבנו 4 מקדשים לאלוהים והתיירות והחקלאות תפרחנה ולא ידע ישראל מחסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כוננות שיא והפסקת אש??
ג'ורג',
אורוול,
08/02/05 08:11
|
זה נדמה או שיש איזושהי סתירה בין הכרזה על הפסקת אש וכוננות שיא לפיגועים? יכול להיות שמישהו שם יודע שלא באמת מדובר בהפסקת האלימות? יכול להיות שבמערכת הבטחון יודעים שדיבורים על הפסקת אש זה נחמד לטלויזיה, אבל בשטח הכנופיות הם אלה שקובעות? ובכלל, אם הכל כל כך אופטימי, למה מתכוננים פה למלחמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חלומות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 08:09
|
בישראל ישנו מדינאי גדול ושמו פרס אותו מדינאי הבטיח לנו הרים של זהב ומה עם ישראל קיבל ומה הוא קיבל עם ישראל קיבל קדחת והוא כסף מוגש כחומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה נשתנה היום מלפני 4 שנים
דשד,
08/02/05 07:25
|
שום דבר...אותו הדבר....עם הבדל אחד שמנסים עם מנהיג יותר חלש...האיש שביזבז ושתק את כלכלת האזור 4 שנים ואחרי זה שוב מנסה לשחזר את הסרט שהינו בו .... אם רוב הוויתורים האלה מזמן עם עראפאת היינו בשלום....מעניין איפה עומרי...הבן.....למה לא שלוח אותו לבקר עם אבו אבו... הכל תאטרון העם יותר משכיל ממה שחושבים....רק חבל שהתוצאות לא נראות תמיד בקלפי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בא נסתכל מי יגיע לשארם
ישראלי מאד מאד,
08/02/05 06:04
|
בא נסתכל מי יגיע לשארם! 3 ראשי מדינות ערביות ומסכן אחד בודד דובון יהודי ישראלי! אם אתם חושבים שאנחנו נרויח משהו מזה יש לכם טעות גדולה! מי שעומד להרויח מכל המעמד הזה יהיה מוברק ממצרים! כל תחנות הטלביזיה נותנות למובארק יתרון בזכות הכנס שמתנהל בזכותו במצרים! הוא יהנה ממכסימום סיוע כספי וצבאי מארה''ב, לא משנה שהוא רוצח אבל הוא המארגן של הכינוס! המפסיד הגדול זה שרון ועם ישראל! שרון לא מכתיב שום תנאים הוא רק עושה מה שמובארק אומר לו! שימו לב ששרון נימצא במיעוט, הוא ניסה לשנות את יום הכינוס ליום חמישי אך מובאריק לא הסכים לכך! אם האמריקאים לא באים היו אבו מאזן ושרון צריכים להפגש בירושלים בלי מובארק ועבדאלה! מי צריך אותם??? אנחנו בדרך להתחיל לאכול קש! נגמרו 7 השנים הטובות כעת נתחיל לאכל קש! גם האמריקאים לא מתים עלינו כמו פעם!!! רבותי ההיסטוריה חוזרת! אוסלו בחזרה!! איפה אנשים כמו יגאל עמיר היום??? תתעוררו לפני שיהיה מאוחר!!! ישראלי מאד מאד מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''נגמרו שבע השנים הטובות''????
ל"ת
איפה אתה חי??!!,
08/02/05 10:10
|
|
 |
19.
נראה כמה זמן הפלשתונים יחזיקו
joe,
boston,
08/02/05 04:57
|
מעמד, אני מהמר שהם יפרו את ''הפסקת האש'' אחרי חמש דקות, הרי זה תסריט ידוע מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כמה מגוחך!
אתה,
08/02/05 04:33
|
שימו לב לכותרת הראשית: שרון ואבו-מאזן יכריזו על הפסקת אש:
ובהמשך כתוב ככה: כוננות גבוהה ברחבי הארץ מחשש לניסיונות פיגוע
אז ה ''דיבורים''על הפסקת האש כבר נכנסו לתוקף על ידי ניסיונות פיגוע...
כמה מגוחך וטיפשי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה אתם מציעים???
אדם שפוי,
08/02/05 03:45
|
לכל אלה שחובים שהפסגה והפסקת האש לא בריאה, אז מה אתם מציעים, להמשיך לשפוך דם משני הצדדים, הרי זה לא נגמר וולא יגמר לעולם. למדנו כבר שלא ניתן לשלוט בעם אחר דיייייייי תתעוררו אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המלך אבדאללה צריך
טוני,
08/02/05 01:29
|
|
 |
ניסית פעם כנאפה?
ל"ת
אבו גוש,
08/02/05 07:07
|
|
 |
15.
חוזרים לימי אוסלו ה''עליזים''???
שפוי,
גוש דן,
08/02/05 01:26
|
אין סוף לנאיביות שתעלה לנו בהרבה מאוד ''קורבנות שלום''.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ארצי הולכת פייפן - ה''שלום''...
Avi Ecuador,
08/02/05 01:10
|
אכן - נמכרנו לעגל הזהב של השמאל השטני שיש לו רק מחלה אחת - שלום. מי בכלל צריך שלום? למה לפחד מדם? מדם המכבים ועד היום - אנו על חרבנו. מי ליהוה אליי! ולעניין עגל הזהב רק אוסיף: אנחנו כאן בלב מדבר צמאים למים חיים ואתה על ראש ההר מעל העננים אין שום אות אין סימן כל כך הרבה ימים במעגל סגור מסתובבים סביב עגל הזהב.
אין מי שיכה על הסלע מי יתן כיוון באפילה כאן נלחמים על כל פירור סביב עגל הזהב
הוא לא יורד מראש ההר הוא לא יורד אל העם הם יוצאים במחול טירוף ושוכחים את עצמם רוקדים סביב עגל הזהב סביב עגל הזהב
מתחננים אליו, אל נא תעזוב אותנו עכשיו היה לנו לאב עדר נעזב, רוקד סביבו קורא אליו לשוא עגל הזהב עגל הזהב
ותודה לבן זוגי עכשיו כשהוא על ברכיו אדוארדו - עליו ארכב בין שילה למואב
מתחננים אליו, אל נא תעזוב אותנו עכשיו היה לנו לאב עדר נעזב, רוקד סביבו קורא אליו לשוא עגל הזהב עגל הזהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחטיין על הפירגון לאדוארדו
אהוד,
רמת גן,
08/02/05 03:36
|
|
 |
13.
God Bless
Muad,
Canada,
08/02/05 01:06
|
God bless the leaders who will stop the violence and create peace in the Middle east
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עדבון ואקטואליה
Avi Ecuador,
08/02/05 00:59
|
האם עגל הזהב בנו ייבנה?
נראה שכן. אני מאמין שכן - ובוא נבוא להקריב לו קרבנות את עצמנו.
לעניין ההתחזות באתר: מארה על ראש כל מתחזה - ולהלן דוגמא מחבריי בחב''ד:
כמי שמכיר את הסיפור באלקנה, מדובר באדם שהוא אכן בוגר חב''ד, אך מתחזה כשליח הרבי וכמנהל בית חב''ד. צודק הרב במקום שמזהיר כי האיש אינו מייצג את חב''ד, מאחר והמוסד האחראי על פתיחת בתי חב''ד חדשים הוא ''צעירי אגודת חב''ד''. הרב ישראל ברוד עומד בראש מחלקת הסניפים של ארגון זה שהוקם על ידי הרבי מליובאוויטש. נודע לי כי הרב ברוד הגיש תביעה נגד אותו מתחזה, אך סירב לבוא לדין תורה. הנושא אינו קשור כלל באמונה בביאת המשיח, או לגישות השונות בחב''ד בדבר אופן הפעילות בתחום זה. תודה לעדי יהוה על הסיוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזים
Oren Shapira,
08/02/05 08:51
|
שלום אבי, לא בדיוק הבנתי מה הקשר של חב''ד למתחזה שלך, האם מדובר באותו בן אדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש סתירה פנימית בכותרת???
יהודי,
08/02/05 00:55
|
לא הבנתי, אם מכריזים על סוף האלימות. מדוע יש כוננות גבוהה לפיגועים?
מה שעוד יותר לא ברור לי הוא שעד כמה שזכור לי האלימות הפסיקה כבר ב 1995 אז מדוע צריך להפסיק משהו שלא קיים?
האם העובדה שהחלפנו את הטרוריסט עם השערות על הפנים באנטישמי מכחיש שואה אחר, שאחראי לפיגועי רצח, ביניהם הטבח במעלות. אמור לשנות משהו?
שאלה אחרונה מה בדיוק רואים משם שלא רואים מכאן? את מזוז? ארבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
good Joke hahaha
ל"ת
sean,
08/02/05 00:55
|
|
 |
9.
Hizbollah Web Sites in US
Larry,
Ei sham,
08/02/05 00:44
|
worldnetdaily.com/news/printer-friendly.asp?ARTICLE_ID=42737
Are there any smart Israelis who would like to help give the proper attention to these enemy web sites?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זה תסריט ידוע מראש
א',
שפלה,
08/02/05 00:00
|
הרי ברור שחיזבאללה ירימו את הבנין אליו יכנס יום אחד אבו מאזן לשמיים - כי הם מצליחים להרים אותנו פעם אחרי פעם גם בעזה וגם בהר דב...והמשמר של הפלשתינים לא מהמוצלחים בעולם... ואז כולם... יאשימו אותנו שאנחנו עשינו את זה מכיון שאנחנו לא באמת רוצים שלום וכל הברדק ימשך. עצוב אבל די צפוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אין אמונה בפלסטינים צריך ערבים
נאיבי , תמים,
ת''א,
07/02/05 23:59
|
|
 |
6.
מה קרה פעם שעברה ב 1993 ?
יהודי עם זיכרון,
פירור קטן,
07/02/05 23:56
|
חתמנו איתם הסכמים ואז התחילו להתפוצץ אוטובוסים !!!! אני מתפלל ומקווה שזה לא יקרה שוב !!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חזרה לימי אוסלו העליזים
אריה,
שיקגו,
07/02/05 23:52
|
|
 |
אכן מראית הדה-ז'וו:
Avi Ecuador,
08/02/05 14:08
|
מדע דת ושמאל
עכשיו רבותי, מה שהיום הימין שלכאורה מקדש את המדע הדתי בשטחים,ו - מחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשטחים בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו במלחמה לא פוסקת עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח רבין, לא הצהרות של העולם ועוד ישראלים, לא ראיית החינוך שלהם בממלכתי דתי ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים יהודים כמו גולדשטיין, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק הגר ואי צדק לשכן הערבי, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא כיבוש שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת לשאר השכבות בעם (ג'ובים והטבות) ולא זה שהם היו בשלטון שנים והבעייה נותרה, שום דבר לא יוכיח להם שהכבוש לא הגיוני.
הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לימין בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב בשטחים גם נגד רצון הרוב המוחלט – כמו טפיל על גב האומה, ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהימין שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל האמיתית ותלמדו על =רות המואבייה ועל חסד לגרו שהיה במדבר. עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת עם הפלסטינים אולי, 42 שנה ללא ניצול ושחברת החיות תנצל את כוחה היא שנים אלה להצמחת דור של בני אדם עובדים שאינם חיים על חשבון כל העם באחוזות בשטחים עם שמירה דהלוקס. אם המדובר היה בכבוש אינדיאנים כמו אצל האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים האמיתיים כמו ''מימד'' בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מחמד בל-סייף''. ידידי מתנחלי הכזב – הסוף הגיע. הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב של התיישבות בלב ערבים צפופים תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים ואבטחת יישובים חסרי הגיון אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר חזרה לקו הירוק בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלנו תהיה מדינה קצל יותר קטנה אבל עם רוב יהודי מוצק (בלי המשולש וואדי עארה ועוד) יהיה חג מולד חדש כולנו נוכל לחגוג. תודה לעדי יהוה ולבן זוגי אדוארדו על התמיכה. אבי המתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
חלום שיתגשם לשלום
בועז אופיר,
ראשון לציון,
07/02/05 23:48
|
בס''ד
חלום שיתגשם לשלום
בלי אמונה – בלי תקווה בלי אהבה – בלי חלום בלי רצון – הוא לא יגיע השלום.
די למלחמות - די לפיגועים די להרוגים שלום – אנחנו רוצים.
היינו עבדים – היינו במדבר קיבלנו את התורה – אנחנו עם סגולה באמונה ובתקווה - ברצון ובאהבה לעולם אתך – לעולם לא נשכח לעולם... עם שלך - שלום נבקש ממך.
חלום שיתגשם לשלום חלום של שלום אלוקי ישראל מלך המלכים שלום... שלום אנחנו מבקשים שלום.
מאת: בועז אופיר- סופר ומשורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז,אולי תעבור סגנון??...
ל"ת
שי,
08/02/05 07:04
|
|
 |
very nice
ל"ת
yoav,
london,
08/02/05 05:29
|
|
 |
הפסקת אש
בועז אופיר,
ראשון לציון,
08/02/05 08:30
|
בס''ד
הפסקת אש
על מה אתם רבים? שטחים על מה נהרגים אנשים? שטחים על מת אתם מתווכחים? שטחים על מה המלחמה? אדמה למה? רוצים לחיות רוצים לבנות רוצים ליצור רוצים לשמוע רק טוב רוצים את כולם לאהוב לא רוצים מלחמה לא רוצים פיגועים רוצים חיים רוצים לגדל ילדים רוצים כבר שלום רוצים שיגיע החלום כולנו בני אדם כולנו בשר ודם אפשר לדבר אפשר להסביר צרכים לשמוע צריכים להבין יש פתרון אפשר להביא את השלום הפסיקו את האש החיים עוברים החיים קצרים שני עמים, שני צדדים כמה הסכמים פגישות של מנהיגים ואנחנו מה רוצים... בסך הכל חיים לא רוצים לקבור מתים לא רוצים הלוויות אנחנו רוצים לחיות...............
מאת: בועז אופיר- משורר ראשון לציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 13:23
|
בועז כבר כתבתי לך אתמול שעל פי הנוצרים בסוף תתחולל מילחמת גוג ומגוג ואפילו הראו זאת בטלויזיה מיסתבר שכל מהב שאני כותב זה נכטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 09:54
|
בועז כבר כתבתי לך אתמול שעל פי אמונת הנוצרים בסוף תיקרה מילחמת גוג ומגוג ואפילו הראו זאת בטלויזיה מיסתבר שכל מה שאני כותב זה נכון ואני צודק ואחרי מיחחמה זאת חזון העצמות היבשות יתבצע בניגוד לנוצרים שחושבים ששאנחנו ניעלם אלה להפך אנחנו ניבנה כעם מחדש וכל צרותנו יעלמו ותהיה לנו ממלכת ישראל הגדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק תנועה? זה פקק באוזן, מי זה
אביב,
מרכז,
08/02/05 13:13
|
כמו תמיד אנשי הימין נבהלים כאשר המילה שלום נשמעת, אבל מה לעשות, אין להם שם, ואם הם בוחרים שם, הוא תמיד מוזר. מר פקק, אתה שייך לאותם מפזרי פחד, נשארת גלותי ופחדן, ולעולם לא תחיה את התקוה. אם אתה דתי, ספור את מספר הפעמים בהם מופיעה המילה שלום, בתפילת שמונה עשרה. ובקיצור, אתה מדבר שטויות, צא מזה. אין לך מה להציע מלבד עוד מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי וזה היה נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 14:42
|
אתה מצין עובדות שהפלשטניאים לא חשבו עלהם ממתי הם אוהבים אותנו האיסלם אוהב ורוצה שטחים וגודל כן קובע הם פשוט הבינו לאחר לכתו של ערפעת שהם טעו בגדול גם מוברך אמר להם תהיו טובים ותקבלו הכול הם מבינים שהם כן צרכים לאההוב אותנו בכל מחיר וכך יקבלו את מה שהם רוצים והם עודעו על כך בתיקשורת שתמורת אהבתם אלנו ניצטרך לותר על הכל מה שמוזר שקנדי מצדיקה אותם בדרישות אלו נראה מה יקרה בסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום וביטחון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 14:31
|
אני רוצה שלוםבדיוק כמוך דבר שני שרון גרם לפשיטת רגל עבור דעותי הימניות ואן לי שום תלונה אליו חוץ מהענין הוא שאני רוצה מבגרת מדינית גאוגרפית נורמלית באתהם להיסטוריה ונתונים שונים המיסגרת הגאוגרפית היא שירושלים ביקעת הירדן כולל פיתוח אזרחי מסיבי בביקעת הירדן רמת הגולן לטרון צפון ים המלח ישארו בידנו מילחמת חורמה בעברינות פלשטינאית ועוד מכון שזכותנו לידרוש זאת בהתאם להימטוריה ונתונים שונים ולא להיכנע לדרישות מוזרות כגון האורינט האוס זכות השיבה והסכמים שוניןם ומשונים מהסכם זנבה ועןוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק, על זה מנהלים משא ומתן
אביב,
חולון,
08/02/05 14:27
|
עמים אינם נמדדים בגודל פיסי של ארצם, אלא בגודל נפשם ,חינוכם, תרבותם, ובאהבת האדם, בעיקר אם הוא שייך לאותו עם. ברגע שנאהב האחד את השני, שום אויב לא ינצח אותנו, לא חשוב מה גודל מדינתנו. ראה את האבסורד, את הנצחון הגדול ביותר, במלחמת ששת הימים, השגנו כאשר היתה לנו המדינה הקטנה ביותר. הצרות וכמעט הפסדים במלחמות, כמו מלחמת יום הכיפורים, באו עלינו כאשר שלטנו בשטחים הרבה יותר גדולים, שלא לדבר על שלטון על עם אחר, שלאורך כל ההסטוריה הכתובה, תמיד נכשלה, ולא חשוב כמה גדולה היתה האימפריה. היה שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרית ביאליק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 13:45
|
אני אומנם ימני בדעתיואני כן רוצה שלום אבל אני רוצה שבסופו של התהליך תישאר בידי מיסגרת גאוגרפית נורמלית שאני בתור אזרח גאה לעם היהודי אוכל להיתגאות בשטח גאוגרפי ושאוכל לקרוא לזה מדינה נורמלית בתנאי שרמת הגולן ביקעת הירדן כולל בניה ופיתוח אזרחי מסיבי ש יבוצע לאלטר כולל את צפון ים המלח לטרון ירושליים כולה תישאר בידנו וללא כניעה לרעיונות מהסכם זנבה ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אין גבול לאבסורד
נחמן,
מאומן,
07/02/05 23:32
|
אם יש הפסקת אש אז מדוע יש כוננות שיא לפיגועים? אם הוא לא יכול לשלוט בכל החמושים , אז בשם מי הוא מתחייב להפסקת אש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תשאלי את שרון הוא יגיד
פוסידון,
מרכז,
08/02/05 14:10
|
שלוקח זמן להפוך זאב לכבש. רק לו קרה נס כאשר החליף את עורו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your so right
momi,
08/02/05 07:23
|
Why what your saying isnt clear to everyone,why is it so hard to understand?why are we so stupid
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תקוה
ספי,
דאלאס,
07/02/05 23:24
|
אלוהים, תביא קצת שקט. כולנו זועקים - יהודים וערבים - ש ק ט. זוהי תקוה אמיתית לי כיהודי שהאדם שעומד בראש המערכה הפלסטנית ילך עד הסוף בדרך לשלום באזור. אריק ומחמוד עבאס יביאו לנו שלום. הלואי ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורד תישאר בדלאס ואל תטיף
ל"ת
אושר,
08/02/05 11:35
|
|
 |
לא ראיתי ערבים זועקים שקט
יואב,
מרכז,
08/02/05 11:05
|
רק יהודים. מדאלס אולי הכל נראה קטן ודומה, ואתה מבלבל בין העמים. לא נורא. בוא, תלמד קצת תרבות ערבית, ותכיר אותם. תסתובב קצת גם בין הרוצחים, החמאסניקים, וכל זועקי ה''שקט''. מבחינתם שקט זה שכולנו נהיה מתחת לאדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סוף סוף ישראל מסכימה להפסקת אש
מאיר,
07/02/05 23:22
|
|
 |
אתה ערבי למה אתה רושם שם
אושר,
08/02/05 11:34
|
אתה ערבי למה אתה רושם שם יהודי? אתה מסכן עלוב נפש המחבלים רוצחים בנו ומצידך לשבת בשקט נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפול
צחי,
08/02/05 02:44
|
אני מכיר מטפל מעולה למחלת ההכאה העצמית ממנה אתה סובל. צור קשר
הגב לתגובה זו
|
|