 |
19.
משהו לא נשמע טוב בסיפור הזה
אוהבת חיות,
08/02/05 21:13
|
כלבים שמתעללים בהם ולא נותנים להם לאכול .לא פלא שהתנפלו על אותה עובדת זרה. אני לא מצדיקה את מה שקרה לה אבל, כלב מחונך שאין לו אופי אלים כמו לאמסטף לא יתקוף סתם בלי סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא אכלו כמה ימים?
אלי,
08/02/05 20:46
|
המשפחה אשמה ישירות במה שהם עשו, כמו כן אפשר לתבוע אותם על התאכזרות לבעלי חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא הבנתי כלום!
בוריקו,
08/02/05 19:27
|
הכלבים היו בדירתה? היו בדירה של המשפחה? האישה טיפלה בכלבים אך בעצם לא טיפלה? איפה בעלי הכלבים?בחופשת סקי? בקרנבל בריו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למכור למכורים.
דני,
מולדובה,
08/02/05 20:21
|
נראה לי שאתה דוקא בדרך להבין, מספקים לנו ריגושים, לא הבנה אמיתית של המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יגורשו הכלבים
אליהו זהבי.,
08/02/05 18:54
|
|
 |
15.
מטפלת סיעודית לכלבים
תוהה ובוהה,
08/02/05 18:01
|
עד היום ידעתי שניתן לקבל רשיון לעובד זר בבית רק לצורך טיפול סיעודי. האם הכלבים היו במצב שהצריך טיפול סיעודי, והאם כעת יטופל במשפחה, המאד מבוססת, בהתאם לחוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לחוקק חוק ומהר !!!
שי,
קרית אונו,
08/02/05 16:08
|
יש לחוקק חוק שאסור לבעל כלב להסתובב איתו ללא רצועה ברחוב ואם הוא בחצר אז לדאוג שלא תהיה לו אפשרות לברוח ללא השגחה. אני מאשים רק את בעלי הכלבים שהם מצדם מסתובבים עם הכלב ובטוחים אבל מה קורה לכל מי שמסביבם??? במדינות אירופה קיים חוק שאם כלב מחרבן והבעלים לא אוסף את החרא שלו הוא חוטף קנס של מאוד יורו. יש לעשות אותו הדבר גם בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שאין דבר כזה בארץ?
מישהייייי,
08/02/05 17:09
|
אז אתה חושב לא נכון! ברור שיש חוק שחייבים לאסוף ת'קקי אחרת מקבלים קנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צריך לחסל את הכלבים
יוסי,
ירושלים,
08/02/05 16:06
|
למה לעזאזל לא תופסים את הכלבים הנושכים ואת בעליהם ומגלים אותם לקיבינמאט.
גם את הבעלים המבחילים שמגנים עליהם. מתי יבינו שהכלבים האלה רוצחים לכל דבר ועניין. אם נהג היה דורס הולך רגל היו מאשימים אותו בהריגה. אבל במקרה של כלבים המדינה מרחמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט מגעיל
מישהי,
08/02/05 17:12
|
מה שכתבת פה זה מבחיל תפנימו: אין כלבים מסוכנים, יש בעלים מסוכנים
כלבים שחונכו לא נכון יהיו תוקפנים
תחשוב על זה: יש אבות שמרביצים לבניהם. בואו ''נגלה לקיבינימאט'' את כל האבות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גם אני שונא את האמסטף
המבין,
08/02/05 15:58
|
אבל בגלל שהם לא נעולים בגן החיות, שם אני אוהב את כל החיות. מקומם בגן החיות נקודה. כלב מגעיל, נחמד אולי רק לבעליו שברוב המיקרים צריך חיזוק לגבריות שלו דרך הפוחלץ הזה. אגב קצת מפליא שהיא הותקפה על ידי כלבי דני על אפ היותם גדולים ומבהילים הם שקטים ונוחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לאמסטף?
מיכה,
08/02/05 16:53
|
בור שכמותך! אין כלבים רעים יש אנשים רעים ורשלנים כמו במיקרה הזה.
צריך לחוקק חוק נגד אנשים טפשים מסוגך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטף כלב מסוכן
המבין,
08/02/05 18:10
|
מתי בפעם האחרונה פודל טרף ילד. גם הדובים חמודים, למה שלא תגדל אחד בבית? האמסטף נמצא ברובו עם בעלים ששווים לו מבחינת חמימות המוח, ואינטלגנציה (סליחה לא התכוונתי כל כך להעליב את האמסטף) אז אולי כדאי להכניס אותם גם לגן החיות. זה לא סוד גדול, אלה כלבים טורפים. גם גדול המאלפים לא יהפוך פודל לטורף, אבל לאמסטפ רק תגיד שאמו היא כלבה והוא יטרוף אותך ללא מלח. עדיין אני רוצה לראות בעלי אמסטף שלא משחקים אותה ,גברים , יענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנון
אחד שמבין יותר,
08/02/05 20:05
|
אתה כנראה מאותם אנשים שלשונם הארוכה מקדימה את גלגלי מוחם החורקני. מתי טרחת לבדוק על מה בדיוק אתה מדבר? הכתבה נסבה על תקיפה של כלבי דני מה לתמונת האמסטף ולכתבה??????
מה אתה מבין בכלבים?,גזעי כלבים? התנהגות?סוציאליזציה? חינוך? ואילוף? מה אתה מבין בדיוק באמסטפים(את ההבנה העצומה שלך בכלבים ואמסטפים בפרט אתה לומד מהעיתון?!) איזה רקע גידולי,מחקרי יש לך על אמסטפים או על כלבים בכלל?
חוץ מאשר מטפורות מגוחכות על דובים וחיות בר אין לך הבנה בגרוש! תתחיל בזה שתכניס את כול המתעללים הרוצחים האנסים הפושעים הדוקרים והמתעללים ורק אז תוכל להמשיך לטפל בארץ הפלאות שלך נטולת האמסטפים!
מי אתה בדיוק שתשמש פה למאלפים ותחליט עבורם מה הם כן יכולים ומה לא? אתה מאלף?
בכלל שנינות הלשון שלך מדהימה-''אבל רק לאמסטפ תגיד שאמו היא כלבה(היא לא כלבה? אתה מכיר כלב שאימו אינה כלבה? שנון שלי) והוא יטרוף אותך ללא מלח''
לפני שאתה פותח את פיך הגדול המפיק מרגליות אני מציע לך קצת ללמוד-http://www.goodpooch.com/MediaBriefs/GPbitepreventionmovie.htm
ולהבא תשתדל לא לבצע הכללות גורפות והשוואת אינטליגנציה בפרט שהינך לוקה בהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבי האמסטף הוכלאו לשם טרף
המבין,
08/02/05 20:51
|
וזה בדוק, כל ה,קסם, שלהם הוא יכולת שלהם להתגבר על היריב שהוא עוד כלב אמטפ מכוער. אז זה לא אשמתם שהם הוכלאו, אבל זה בוודאי עובדה סטיסטית שהם הכלבים המסוכנים. והוא שאמרתי, מספיק להגיד לאמסטף שאמו כלבה להעלות לו את הסעיפ.... אני לא מאשים אותם, רק את בעלהם ולכן צריך לאסור על גידולם באופן פרטי, כשם שאסור לגדל דובים באופן פרטי, או נמרים... וחוץ מזה מה אתה מתרגש כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנון
מבין יותר,
09/02/05 08:07
|
אתה רואה צריך קצת ללחוץ וכול הטמטום יוצא החוצה....! עדיין לא הבנת אין חיות רעות יש רק בעלים רעים(ובורים) אינני בעלים של אמסטף אך אני עוסק בתחום הכלבנות בניגוד לך! בחיי ראיתי ועסקתי עם מאות של כלבים מכול הגזעים בניהם אמסטפים ועוד גזעים שאנשים חסרי הבנה מסוגך המבצעים הכללה גורפת כמסוכנים. ורובם רחוקים בהתנהגותם מהסטריאוטיפ השלילי שהדבקת להם ברוב ''הבנתך''. פשוט מקומם לשמוע את הטעונים הרדודים המצוצים מהאצבע שלך המתובלים במילים כמו-שנאה,חייה טורפת, מכוער,רוצח ועוד כינויים בשפה ''העשירה'' שלך....אך יותר מכול אתה מדגים מי היא החייה המכוערת מכולם! http://www.deviantart.com/view/11454716/
http://www.pitbullregistry.com/children%20and%20family%20pitbull%20photos.htm
''''תודה שעשית לי את העבודה ושכנעת את כולנו שאכן מקומם של בני הכלבה האלו מקומם בבית החיות ולא בחזקתם של עצבני העירה.''''
יש פה נקודה שאני מסכים אתך סוף סוף מקומם של כלבים בידיים של אנשים אחראיים אשר יטרחו ללמוד ולחנך את כלבם להתנהגות נאותה בסביבה האנושית.(יש לך בעיה של קיבעון? שוב אני מדגיש בפניך ! כול הכלבים הם בני כלבה...חהחהחהחהחהח)
אל תנסה לנתח את אופיים של אחרים תתחיל בניתוח האופי שלך שהוא רחוק מלהיות מלבב. גולדן רטריבר,רועה גרמני כולם כלבים קלאסיים אך לצערי בידיים הלא נכונות כול אחד מהם בעל פוטנצייל לנשוך ולפגוע,והם פגעו. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/811/730.html http://usuarios.lycos.es/federacioni/ingles6.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3020197,00.html
אך לך לא הייתי נותן לגדל גרביל,שרקן או אפילו דג זהב בצינצנת. בסופו של יום יהיו כאלה שיחזרו לכלבים שלהם אך אתה תחזור למרירות לאטימות ולשנאת החינם שלך עד הכתבה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו ברור לכולנו שאתה אחד
המבין,
09/02/05 06:48
|
מבעליו של החיה הרעה הזאת. אתה גם מוכיח בעליל למה מסוכן להחזיק חיות כאלו וביחוד שהם בעצם מייצגים את אופיו המאוד עצבני של בעלהם, שאתה הוא בהחלט אחד מהם. תודה שעשית לי את העבודה ושכנעת את כולנו שאכן מקומם של בני הכלבה האלו מקומם בבית החיות ולא בחזקתם של עצבני העיירה. אני אישית מעדיף את הרועה הגרמני או הגולדן ריטריוויר, אבל אלה כלבים קצת יותר קלסיים לאופי האמסטפי שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנון
מבין יותר,
09/02/05 03:49
|
בלה בלה בלה בלה שוב בלבולי ביצים ללא תוכן קודם כול תלמד לכתוב נכון את השם אמסטף =אמריקאן סטפורדשייר טרייר ואחר כך תבוא להטיף מוסר. http://www.geocities.com/rotwailers/law.html
אדם שפותח הודעה ב ''אני שונא'' או ''מכוער'' רק מעיד על אישיותו הרדודה. נקבת בשם לתסכולים,לשנאה, ולבורות שלך-אמסטף.
קסמם וודאי שלא ביכולתם לגבור על כלב אחר, אלא רק במוחם המעוות של סדיסטים או חדלי אישים מסוגך.
''והוא שאמרתי,מספיק להגיד לאמסטף שאמו כלבה להעלות לו את הסעיפ'' שוב אתה חוזר על אותה מנטרה דבילית כמו איזו הודעה מוקלטת. (אם לא הבנת אני אחזור על כך: אמו של כול כלב היא כלבה הבנת חמודי! וכלבים לא ממש מתעצבנים שמקללים את ההורים שלהם.)
הבעיה מתחילה בכך שאף אחד לא נותן את דעתו לבעיה שנקראת נשיכת כלב. בעיה שמוגדרת על ידי מומחים כניתנת למניעה. 1.אין לאפשר לכלב להסתובב חופשי ללא השגחת בעליו. 2. יש להימנע ממפגש עם כלבים משוטטים. 3.אין לאפשר מגע בין אנשים זרים לכלבים ללא השגחת הבעלים(בפרט ילדים) 4.אין להשאיר ילדים מתחת לגיל 10 ללא השגחה עם כלב(גם כלב המשפחה ללא קשר לגזעו) 5.יש לחנך ולאלף את הכלב מגיל צעיר לסוציאליזציה ואינטראקציה עם הסביבה ובפרט עם ילדים. 6.חובה לנקוט בשורה של אמצעים עלמנת להגן על הציבור מנשיכת הכלב חצר מגודרת היטב, שילוט נאות. 7.אין גזע כלבים טוב או רע הכול תלוי בחינוך ובסביבה שהכלב גדל בה.
אך כמובן שאת אף אחד זה לא מעניין, וזה ברור ''שאמסטף'' מסוכן ושאר הכלבים לא... לכן אנחנו נמשיך לשמוע חדשות לבקרים על מקרי נשיכה חמורים של כלבים.
ואז תוכל שוב לעלות ולכתוב את הודעות האיוולת נוטפות השנאה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה זה קשור שהיא עובדת זרה?
עובד זר,
08/02/05 15:54
|
אם הננשך היה גרוזיני הייתם מציינים את זה? זה גורם לאנשים לזלזל... ואתם יודעים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לפי הכותרת
איציק,
חיפה,
08/02/05 15:29
|
|
 |
9.
כלבים דנים
botenle,
08/02/05 15:24
|
|
 |
8.
שונאי אדם
נורמלית,
08/02/05 14:37
|
התגובות שלכם הם לא תגובות של אוהבי חיות אלא של שונאי אדם.
אף אחד לא מרחם על האשה המסכנה? רק על הכלבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''אשה המסכנה''
מישהי,
08/02/05 17:24
|
לא הייתה מותקפת אלא אם לכלבי הדני הייתה סיבה מוצדקת, מכיוון שהם עדינים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נמאס מהכלבים
מוקי,
08/02/05 14:33
|
מתי ייכנס קצת שכל למוח של מקבלי ההחלטות כאן ? מתי הם יחקקו חקיקה גורפת ויעיפו את הכלבים האלו מהרחובות? מדוע אני צריך לחשוש כל פעם שאני הולך על טיילת בחוף הים? מדוע אם אני לא הולך עם ראש ברצפה אני מייד מקבל חרא בתוך הנעליים? למה כל לילה הכלב של השכן חייב, אבל חייב, לנבוח ולהעיר את כל השכונה? יש לאסוף מייד את כל המטרדים האלו המכונים כלבים ולפטור אותנו מעונשם של אלו. רוצים חברים? צאו לפאב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבין?
אילן,
פ''ת,
08/02/05 16:07
|
תגיד לי מה בקשר לכול אותם מחורים שחותכים אותי בכביש? או לדבלים ששוברים בקבוקים בגינה שבה אני הולך עם הכלבה שלי? למה נגדם אתה לא יוצא בהצהרות? נמאס מחכמים כמוך שלא מבינים כלום אך יודעים לצאת בהצהרות מפוצצות עד כמה הם מסכנים בגלל הכלבים. אם היה לך כלב לא היית מדבר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא יכול להיות!!!
נוני,
08/02/05 14:30
|
דני זה כלב עדין, אציל, והדבר האחרון שאפשר לומר עליו שהוא תוקפני.
אגב, באתר אחר פורסם כי האשה נחקרת: החשד הוא שהיא התבקשה על ידי בעלי הכלבים לטפל בהם, והיא למעשה התעללה בהם. הבעלים פיטר אותה, ועכשיו כנראה הכלבים סגרו איתה חשבון.
איחולי החלמה מהירים לאשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אמסטף בתמונה
טל12,
08/02/05 14:14
|
|
 |
4.
כלב כפני בעליו
לין,
ר''ג,
08/02/05 13:54
|
מצער מאד שהופכים מסיפור כזה את הכלבים כמסוכנים. רק בעלי הכלבים אחראים להתנהגות האלימה של כלביהם. חינוך מבית טוב נותן תוצאות טובות של כלב מאולף ,מחונך שלא יתנהג כפי ששומעים בחדשות. בל נהפוך את הסיפור העצוב נורא ''לציד מכשפות'' נגד ידידו הטוב של האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו דבר אם בני אדם
hpg,,
08/02/05 15:01
|
אני באמת לא חסידת כלבים אבל יודעת שאם הבעלים טובים גם הכלבים בדיוק כמו בבני אדם אם הילדים טובים סביר להניח שגם ההורים
הדג מסריח מהראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב מבית טוב?
עזית 2,
08/02/05 14:56
|
קשקוש בגרוש. כבר הוכח שגם בני טובים למשל עשו דברים איומים, כמו רצח בשביל הספורט (לצערי הרב והגדול), בשנים האחרונות היינו עדים לכך לא אחת. אכן, יש משמעות לחינוך הבית, אבל זה לא הכל. קל וחומר עם כלבים. הם בהחלט יכולים לפעמים להיות חיות תוקפניות ואלימות ובעליהם, לוא דוקא כאלה. אז בלי הכללות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעתם של יפי הנפש להשמיץ...
כמה שאתה צודק,
08/02/05 14:31
|
נו, קומו עורו יפי הנפש, והתחילו להשמיץ את ידידו הטוב ביותר של האדם... וכמו תמיד, לא נדע לעולם מה קדם לתקיפה... ''אין עשן בלי אש''... ובכל מקרה תיהי בריאה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
היא הייתה בחרדה גדולה וצרחה
כועס,
08/02/05 13:30
|
כי היא אשה , כמובן, נראה אתכם גברים כיצד הייתם מגיבים אחרי פציעה קשה בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסוכנים
צביקה,
תל אביב,
08/02/05 13:25
|
למה ''כלבים מסוכנים'':? הדנים הם נשמות טובות - למה סתם להסית? אולי יוציאו חוק גם נגד הדנים.....? אם התקיפו כנראה שהיתה להם סיבה - למה לא לבדוק אתת דברי העובדת? אולי היא התגרתה בהם? מדוע מייד לקבוע עובדות? עיתונאים - אל תחפשו סקופים, בררו עובדות לאשורן לפני שאתם מפרסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק הדנים נשמות טובות
אוהבת חיות,
08/02/05 21:16
|
|
 |
let's not forget to ask
Dimitrovsky,
08/02/05 15:55
|
the opinion of the danes of course. a vet should also check if the poor woman did not inadvertantly insert raw and open jalapenos in their behind ! hey ! we have to be fair to them ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבחנים
עזית,
08/02/05 14:52
|
מרגיז מאוד לראות תגובות של כמה נבחנים, המספרים כמה הכלבים נפלאים והם רק מגיבים להתגרות. פסיכולוגיה בגרוש!! גם לי יש כלב. תאמינו או לא אפילו משקיעים בו ואוהבים אותו. הרבה אנשים היו שמחים לחיות חיים כשלו. וברצינות!! ועם כל הכבוד - כלב הוא כלב ויש לו את הג'ננות שלו ואל תספרו לי שהאשה התגרתה בו. זו לא בדיחה ולא נושא לסקופ - יש בעייה עם כלבים על אף שיש לי כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה תמונה של אמסטף מת?
יניר,
תל אביב,
08/02/05 12:58
|
גם כשאין שום קשר לאמסטפים אתם חייבים להסית? מנוולים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מת
דובי דוברמן,
מלונת הילטון,
08/02/05 14:24
|
|
 |
read the websites of the
Marvin,
08/02/05 13:12
|
|
 |
כי עדיף על אמסטף חי !!!!
פיץ,
ראשלץ,
08/02/05 13:10
|
|
 |
אין כלבים רוצחים
רותי,
ר''ג,
08/02/05 13:32
|
אין כלבים רוצחים, רק אנשים שמטריפים אותם והופכים אותם לאלימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדם הוא החיה הכי אלימה
h,
08/02/05 14:08
|
עם סכין עם רכב עם רובה עם אקדח תתחילו לאכוף את זה על אנשים ניראה אותכם פחדנים עלובים תורידו קצת מכונית מהכבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לה
מיכל,
הרצליה,
08/02/05 14:50
|
|
 |
מה הקשר?
שושי,
08/02/05 21:21
|
הם באמת כלבים מיוחדים ולא אלימים. כלב שחיי בבית שאוהבים אותו בעל אופי רגוע לא תוקף כך פתאום. היא כנראה עשתה משהו מאוד קיצוני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!
פפפפ,
08/02/05 16:29
|
ידוע שעובדות זרות הן נשים אלימות. אחרי שהן רוחצות את גופם של הקשישים,הן מתפנות להכות כלבים ושוטרים.אני בטוח שהעובדת התגרתה בכלב העדין.
הגב לתגובה זו
|
|